Սեղմել Esc փակելու համար:
«ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀՐԱՏԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ...

 

 

100.0002.110511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «11»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10011217

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

4 ապրիլի 2011 թվականի N 02-Ն

 

«ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀՐԱՏԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ» N 2-3.4.07-11 ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ԵՎ ՀԻԳԻԵՆԻԿ ՆՈՐՄԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԵՎ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀՐԱՏԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ N 2-3.4.07-11 ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐ ԵՎ ՀԻԳԻԵՆԻԿ ՆՈՐՄԵՐ

(2-րդ մաս)

Աղյուսակ 9

 

I-IV դասարանների բնագիտական առարկաների դասագրքերի տեքստի

տառատեսակային ձևավորմանը ներկայացվող պահանջներ

 

._____________________________________________________________________.

|Գործառ- |Դասա|Տպատառի|Միջտո-|Տողի           |Տառատեսակի բնութագիրը   |

|նական   |րան-|չափը,  |ղային |երկարությունը  |                        |

|նշանակու|ներ |պունկտ,|տարա- |_______________|________________________|

|թյունը  |    |ոչ     |ծու-  |Նվազա- |Առավե- |Խումբը|Ծավալը,|Նկարվածքը|

|        |    |պակաս  |թյուն,|գույն  |լագույն|      |նշ/քառ,|(ոճ)     |

|        |    |       |պունկտ|       |       |      |ոչ     |         |

|        |    |       |ոչ    |_______|_______|      |ավելի  |         |

|        |    |       |պակաս |   մմ  |   մմ  |      |       |         |

|________|____|_______|______|_______|_______|______|_______|_________|

|Քրեստո- | 1  |   18  |   7  |  117  |  167  |առանց |Չի սահ-|Նորմալ   |

|մատիա   |____|_______|______|_______|_______|ծայ-  |մանվում|կամ լայն,|

|/ընթեր- | 2  |   16  |   7  |  117  |   167 |րատ-  |       |սովորական|

|ցարան/  |____|_______|______|_______|_______|ների  |       |միջին կամ|

|        |3-4 |   14  |   7  |  108  |   153 |քիչ   |       |կիսաթավ  |

|________|____|_______|______|_______|_______|կոն-  |       |         |

|Դասա-   |1-2 |   14  |   7  |  108  |   153 |տրաստ |       |         |

|գրքեր և |____|_______|______|_______|_______|      |       |         |

|ուսում- |3-4 |   12  |   7  |   81  |   140 |      |       |         |

|նական   |____|_______|______|_______|_______|      |       |         |

|ձեռնարկ-|    |10     |   7  |   81  |   131 |      |       |         |

|ներ     |    |միայն  |      |       |       |      |       |         |

|        |    |լրա-   |      |       |       |      |       |         |

|        |    |ցուցիչ |      |       |       |      |       |         |

|        |    |տեքս-  |      |       |       |      |       |         |

|        |    |տում   |      |       |       |      |       |         |

|________|____|_______|______|_______|_______|      |       |         |

|Աշխատան-| 1  |   14  |  7   |   77  |Չի սահ-|      |       |         |

|քային   |    |       |      |       |մանվում|      |       |         |

|տետրեր  |____|_______|______|_______|_______|      |       |         |

|        |2-4 |   12  |  7   |   77  |Չի սահ-|      |       |         |

|        |    |       |      |       |մանվում|      |       |         |

|        |____|_______|______|_______|_______|      |       |         |

|        |    |10     |  7   |   77  |Չի սահ-|      |       |         |

|        |    |միայն  |      |       |մանվում|      |       |         |

|        |    |լրա-   |      |       |       |      |       |         |

|        |    |ցուցիչ |      |       |       |      |       |         |

|        |    |տեքս-  |      |       |       |      |       |         |

|        |    |տում   |      |       |       |      |       |         |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 10

 

V-XII դասարանների բնագիտական առարկաների դասագրքերի տեքստի

տառատեսակային ձևավորմանը ներկայացվող պահանջներ

 

._____________________________________________________________________.

|Դասարաններ|Տառատեսակի|Միջտողային|Տողի           |Տառատեսակի          |

|          |չափը,     |տարածու-  |երկարությունը  |բնութագիրը          |

|          |պունկտ, ոչ|թյուն,    |_______________|                    |

|          |պակաս     |պունկտ,   |Նվազա- |Առավե- |                    |

|          |          |ոչ պակաս  |գույն  |լագույն|                    |

|          |          |          |_______|_______|____________________|

|          |          |          |  մմ   |  մմ   |Խմբեր   |Նկարվածք/ոճ|

|__________|__________|__________|_______|_______|________|___________|

|   5-6    |    10    |   4,5    |  50   |  153  |Բոլոր   |Նորմալ կամ |

|          |          |          |       |       |խմբերը  |լայն,      |

|          |          |          |       |       |        |սովորական, |

|          |          |          |       |       |        |միջին կամ  |

|          |          |          |       |       |        |կիսաթավ    |

|          |__________|__________|_______|_______|        |___________|

|          |9 միայն   |   3,5    |  50   |Չի սահ-|        |Նորմալ     |

|          |լրացուցիչ |          |       |մանվում|        |           |

|          |տեքստում` |          |       |       |        |           |

|          |1000 նիշից|          |       |       |        |           |

|          |ոչ ավելի 1|          |       |       |        |           |

|          |էջում     |          |       |       |        |           |

|__________|__________|__________|_______|_______|        |___________|

|   7-9    |    10    |   4,5    |  50   |  153  |        |Նորմալ կամ |

|          |          |          |       |       |        |լայն,      |

|          |          |          |       |       |        |սովորական, |

|          |          |          |       |       |        |միջին կամ  |

|          |          |          |       |       |        |կիսաթավ    |

|          |__________|__________|_______|_______|        |___________|

|          |8 միայն   |    3     |  50   |Չի սահ-|        |Նորմալ     |

|          |լրացուցիչ |          |       |մանվում|        |           |

|          |տեքստում  |          |       |       |        |           |

|          |1500 նիշից|          |       |       |        |           |

|          |ոչ ավելի 1|          |       |       |        |           |

|          |էջում     |          |       |       |        |           |

|__________|__________|__________|_______|_______|        |___________|

|  10-12   |    9     |   3,5    |  50   |  153  |        |Նորմալ կամ |

|          |          |          |       |       |        |լայն,      |

|          |          |          |       |       |        |սովորական, |

|          |          |          |       |       |        |միջին կամ  |

|          |          |          |       |       |        |կիսաթավ    |

|          |__________|__________|_______|_______|        |___________|

|          |8 միայն   |    3     |  50   |Չի սահ-|        |Նորմալ     |

|          |լրացուցիչ |          |       |մանվում|        |           |

|          |տեքստում  |          |       |       |        |           |

|          |2000 նիշից|          |       |       |        |           |

|          |ոչ ավելի 1|          |       |       |        |           |

|          |էջում     |          |       |       |        |           |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 11

 

Նախնական մասնագիտական կրթության մասնագիտական առարկաների դասագրքերի

տեքստի տառատեսակային ձևավորմանը ներկայացվող պահանջներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսում- |Գործառ- |Տպատառի|Միջտողային|Տողի          |Տառատեսակի       |

|նական   |նական   |չափը,  |տարածու-  |երկարությունը |բնութագիրը       |

|առարկա- |նշանակու|պունկտ,|թյուն,    |______________|_________________|

|ներ     |թյունը  |ոչ     |պունկտ,   |Նվազա-|Առավե- |Ծավալը,|Նկարվածքը|

|        |        |պակաս  |ոչ պակաս  |գույն |լագույն|նշ/քառ,|(ոճ)     |

|        |        |       |          |______|_______|ոչ     |         |

|        |        |       |          |   մմ |   մմ  |ավելի  |         |

|________|________|_______|__________|______|_______|_______|_________|

|Հումանի-|Դասա-   |  10   |   4,5    |  72  |  129  |  9,5  |Նորմալ   |

|տար     |գրքեր և |       |          |      |       |       |կամ լայն |

|(մանկա- |ուսում- |       |          |      |       |       |սովորական|

|վարժու- |նական   |       |          |      |       |       |միջին կամ|

|թյուն,  |ձեռնարկ-|       |          |      |       |       |կիսաթավ  |

|իրավագի-|ներ     |_______|__________|______|_______|_______|_________|

|տություն|        |  10   |Չի        |  72  |  108  |  9,5  |Նորմալ   |

|տնտեսա- |        |       |սահմանվում|      |       |       |կամ լայն |

|գիտու-  |        |       |          |      |       |       |սովորական|

|թյուն,  |        |       |          |      |       |       |միջին կամ|

|հոգեբա- |        |       |          |      |       |       |կիսաթավ  |

|նություն|        |_______|__________|______|_______|_______|_________|

|և  այլն)|        |9 միայն|   3,5    |  54  |  129  | 10,2  |Նորմալ   |

|        |        |լրացու-|          |      |       |       |         |

|        |        |ցիչ    |          |      |       |       |         |

|        |        |տեքս-  |          |      |       |       |         |

|        |        |տում   |          |      |       |       |         |

|        |        |2000   |          |      |       |       |         |

|        |        |նիշից  |          |      |       |       |         |

|        |        |ոչ     |          |      |       |       |         |

|        |        |ավելի  |          |      |       |       |         |

|        |        |մեկ    |          |      |       |       |         |

|        |        |էջում  |          |      |       |       |         |

|        |________|_______|__________|______|_______|_______|_________|

|        |Գործնա- |   9   |   3,5    |  54  |  129  | 10,2  |Նորմալ   |

|        |կաններ  |       |          |      |       |       |կամ լայն |

|        |        |       |          |      |       |       |սովորական|

|        |        |       |          |      |       |       |միջին կամ|

|        |        |       |          |      |       |       |կիսաթավ  |

|        |        |_______|__________|______|_______|_______|_________|

|        |        |8 միայն|    3     |  54  |  129  |Չի սահ-|Նորմալ   |

|        |        |լրացու-|          |      |       |մանվում|         |

|        |        |ցիչ    |          |      |       |       |         |

|        |        |տեքս-  |          |      |       |       |         |

|        |        |տում   |          |      |       |       |         |

|        |        |2000   |          |      |       |       |         |

|        |        |նիշից  |          |      |       |       |         |

|        |        |ոչ     |          |      |       |       |         |

|        |        |ավելի  |          |      |       |       |         |

|        |        |մեկ    |          |      |       |       |         |

|        |        |էջում  |          |      |       |       |         |

|________|________|_______|__________|______|_______|_______|_________|

|Մաթեմա- |Դասա-   |   9   |   3,5    |  50  |Չի սահ-|Չի սահ-|Նորմալ   |

|տիկական |գրքեր և |       |          |      |մանվում|մանվում|կամ լայն |

|(ինֆոր- |ուսում- |       |          |      |       |       |սովորական|

|մատիկա, |նական   |       |          |      |       |       |միջին կամ|

|տրամա-  |ձեռնարկ-|       |          |      |       |       |կիսաթավ  |

|բանու-  |ներ և   |_______|__________|______|_______|_______|_________|

|թյուն և |գործնա- |8 միայն|    3     |  50  |Չի սահ-|Չի սահ-|Նորմալ   |

|այլն)   |կաններ  |լրացու-|          |      |մանվում|մանվում|         |

|        |        |ցիչ    |          |      |       |       |         |

|        |        |տեքս-  |          |      |       |       |         |

|        |        |տում   |          |      |       |       |         |

|        |        |2000   |          |      |       |       |         |

|        |        |նիշից  |          |      |       |       |         |

|        |        |ոչ     |          |      |       |       |         |

|        |        |ավելի  |          |      |       |       |         |

|        |        |մեկ    |          |      |       |       |         |

|        |        |էջում  |          |      |       |       |         |

|________|________|_______|__________|______|_______|_______|_________|

|Բնագիտա-|Դասա-   |   9   |   3,5    |  54  |  129  |  9,5  |Նորմալ   |

|կան     |գրքեր և |       |          |      |       |       |կամ լայն |

|(մեխա-  |ուսում- |       |          |      |       |       |սովորական|

|նիկա,   |նական   |       |          |      |       |       |միջին կամ|

|էլեկտրո-|ձեռնարկ-|       |          |      |       |       |կիսաթավ  |

|նիկա,   |ներ և   |_______|__________|______|_______|_______|_________|

|ռադիո-  |գործնա- |8 միայն|    3     |  54  |  129  |Չի սահ-|Նորմալ   |

|տեխնիկա,|կաններ  |լրացու-|          |      |       |մանվում|         |

|բժշկու- |        |ցիչ    |          |      |       |       |         |

|թյուն   |        |տեքս-  |          |      |       |       |         |

|և  այլն)|        |տում   |          |      |       |       |         |

|        |        |2000   |          |      |       |       |         |

|        |        |նիշից  |          |      |       |       |         |

|        |        |ոչ     |          |      |       |       |         |

|        |        |ավելի  |          |      |       |       |         |

|        |        |մեկ    |          |      |       |       |         |

|        |        |էջում  |          |      |       |       |         |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 12 (լրացուցիչ)

 

Տպատառի կեգելը պունկտերով և տպատառի բարձրությունը

 

.__________________________________.

|Տպատառի կեգելը     |Տպատառի       |

|պունկտերով         |բարձրությունը,|

|___________________|մմ            |

|Պունկտերը|Պունկտերը|              |

|Դիդո     |ՍԻ       |              |

|համակարգի|համակարգի|              |

|համաձայն |համաձայն |              |

|_________|_________|______________|

|   5     |   5,5   |    1,25      |

|_________|_________|______________|

|   6     |   6,5   |    1,50      |

|_________|_________|______________|

|   7     |   7,5   |    1,75      |

|_________|_________|______________|

|   8     |   8,5   |    2,00      |

|_________|_________|______________|

|   9     |   9,5   |    2,25      |

|_________|_________|______________|

|   10    |    11   |    2,50      |

|_________|_________|______________|

|   12    |    13   |    3,00      |

|_________|_________|______________|

|   14    |    15   |    3,50      |

|_________|_________|______________|

|   16    |    17   |    4,00      |

|_________|_________|______________|

|   18    |    19   |    4,45      |

|_________|_________|______________|

|   20    |  21,5   |    4,95      |

|_________|_________|______________|

|   36    |    39   |    8,95      |

.__________________________________.

 

1) Մեկ պունկտը.

Դիդո համակարգի համաձայն հավասար է 0.376 մմ

ՍԻ համակարգի համաձայն հավասար է 0.351 մմ:

2) Սույն Կանոններում տպատառերի չափերը համապատասխանում են Դիդո համակարգին:

 

Հավելված 2

ՀՀ առողջապահության նախարարի

2011 թ. ապրիլի 4-ի

N 02-Ն հրամանի

 

ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ ՍԱՆԻՏԱՐԱՀԻԳԻԵՆԻԿ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ

 

1. Դասագրքի արտաքին չափերը` երկարությունը և լայնությունը, որոշվում է մինչև 1 միլիմետր ճշգրտություն ունեցող քանոնով:

2. Թղթի տեսակը ըստ 45-47 կետերի որոշվում է համաձայն հրատարակության ելքային կամ նյութերի վերաբերյալ ներկայացված տվյալների:

3. Արտաքին ձևավորումը և ամրացման եղանակը, ըստ սույն Կանոնների 10 և 11 կետերի, որոշվում է վիզուալ:

4. Դասագրքի զանգվածը /քաշը/, ըստ 8 կետի պահանջների, որոշվում է մինչև 5 գրամ ճշտությամբ կշեռքով: Եթե դասագրքի զանգվածը (քաշը) գերազանցում է սահմանված նորմերը, ապա տրվում է բացասական եզրակացություն:

5. Լուսանցքների չափերը, ըստ Կանոնների 12 կետի, որոշվում է մինչև 1 միլիմետր ճշգրտություն ունեցող քանոնով, ստուգման համար ընտրված էջերի կենտրոնում:

Սանիտարահիգիենիկ փորձաքննության արդյունքները համարվում են բացասական, եթե ստուգման համար ընտրված 10 էջից 4-ում արձանագրվում են 12 կետի պահանջներից շեղումներ` 4 լուսանցքից թեկուզ մեկում:

6. Թղթի և տպագրված տեքստի տարրերի օպտիկական խտության միջև տարբերությունը, ըստ Կանոնների 13 կետի, որոշվում է անդրադարձման դենսիտոմետրով:

Ստուգվող էջի տակ դրվում է սպիտակ թուղթ:

Դենսիտոմետրի համար որպես զրո ընդունվում է տպագրական թղթի օպտիկական խտությունը: Այնուհետև ստուգվող էջի վրա, հսկողական ստվարատախտակով չափում են օպտիկական խտությունը և դա ընդունում են որպես տպագրված տեքստի տարրերի և թղթի օպտիկական խտությունների միջև տարբերությունը:

Դասագրքի մեկ օրինակի համար ստուգման արդյունքը համարվում է բացասական, եթե օպտիկական խտությունը փոքր է 0,7-ից.

1) երկու տետրից ոչ ավելի ծավալ ունեցող դասագրքերի համար, եթե նույնիսկ մեկ էջի վրա խախտվում են պահանջները,

2) երկու տետրից ավելի ծավալ ունեցող դասագրքերի համար, եթե ստուգվող էջերի 30 տոկոսում արձանագրվում են խախտումներ:

Եթե դասագրքի 3 ստուգվող օրինակներից նույնիսկ մեկում հայտնաբերվում են ըստ Կանոնների 13 կետի պահանջների անհամապատասխանություն, ապա տրվում է բացասական եզրակացություն:

7. Ֆոնի օպտիկական խտությունը չափում են անդրադարձման դենսիտոմետրով, ստուգվող էջի 5 կետում:

Ստուգվող էջի համար արդյունքը համարվում է բացասական, եթե 5 չափումներից 3-ի արդյունքները չեն համապատասխանում 14 կետի պահանջներին:

Մեկ օրինակի փորձաքննության արդյունքը համարվում է բացասական, եթե ստուգվող 10 էջերից 4-ում հայտնաբերվում են 14 կետի պահանջների անհամապատասխանություն:

Եթե 14 կետի պահանջների անհամապատասխանություն է հայտնաբերվել 3 ստուգվող օրինակներից նույնիսկ մեկում, ապա գնահատման արդյունքը համարվում է բացասական:

8. Տառատեսակների խումբը, ծավալը, նկարվածքը որոշվում է 10 բնորոշ էջերի վրա, սույն Կանոններում սահմանված կետերին համապատասխան /տես համապատասխան աղյուսակները/:

Արդյունքը համարվում է բացասական, եթե 10 ստուգվող էջերից 4-ի վրա հայտնաբերվել են անհամապատասխանություններ նույնիսկ մեկ չափանիշով:

9. Տառատեսակային ձևավորման անթույլատրելի եղանակների հայտնաբերման նպատակով ստուգումները, ըստ 17 կետի կատարվում է դասագրքի օրինակի 10 բնորոշ էջերի վրա:

Արդյունքը համարվում է բացասական, եթե 10 ստուգվող էջերից 4-ի վրա կիրառվել են ձևավորման անթույլատրելի եղանակներ:

10. Հավաքված տեքստի դիրքը նկարազարդումների նկատմամբ, ըստ Կանոնների 21-րդ կետի որոշվում է տեսողական-վիզուալ եղանակով, 10 բնորոշ էջերի վրա:

Արդյունքը համարվում է բացասական, եթե 10 ստուգվող էջերից 4-ի վրա հայտնաբերվում են պահանջներին անհամապատասխանություն:

11. Դասագրքի թերությունները, ըստ 22 կետի, որոշում են տեսողական /վիզուալ/ եղանակով, 3 օրինակից յուրաքանչյուրի 10 բնորոշ էջի վրա:

Մեկ օրինակի փորձաքննության արդյունքը համարվում է բացասական, եթե 10 ստուգվող էջերից 4-ի վրա հայտնաբերվել է թեկուզ մեկ թերություն:

Եթե դասագրքի 3 ստուգվող օրինակներից 2-ում հայտնաբերվել են թերություններ, ապա փորձաքննության արդյունքը համարվում է բացասական:

12. Սանիտարահիգիենիկ փորձաքննության համար անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, ըստ Կանոնների 49 կետի, կարող է ներկայացվել դասագրքի հրատարակման տեղեկություններով, կամ լրացուցիչ փաստաթղթերով (ձև 1):

13. Դասագրքի տեքստի տառատեսակային չափը ստուգվում է հետևյալ կետերով.

Չափումները կատարվում են տիպոմետրիկ ձևանմուշով (տողաչափով), ըստ ՏՈՒ 2.034.5748542.64-93, հրատարակչական թափանցիկ շաբլոնով (պունկտերով), ԼԻ-3-10-X խոշորացույցով, ըստ ԳՕՍՏ 25706-83-ի, ՄՊԲ-2 մանրադիտակով (մմ-ով, մինչև 0,01 մմ ճշտությամբ), ըստ ԳՕՍՏ 8074-82-ի:

Տպատառի կեգելը պունկտերով և տպատառի բարձրությունը մմ-ով շարադրված են Աղյուսակ 12-ում (լրացուցիչ):

Խոշորացույցով կամ մանրադիտակով տառատեսակի չափը որոշելու համար, չափում են յուրաքանչյուրի 10 ստուգվող էջի վրա ինքնակամ ընտրված մեկ տպատառի բարձրությունը:

Հրատարակչական թափանցիկ շաբլոնով տառատեսակի չափը որոշվում է հետևյալ կերպ` ստուգվող էջի վրա շաբլոնը դրվում է այնպես, որպեսզի ստուգվող տառը իր բարձրությամբ համընկնի շաբլոնի կոնտրոլ տառի կամ կոնտրոլ «պատուհանի» սահմանների հետ: Որպես կոնտրոլ ընտրվում են «ս», «ո», «ի», «վ» տառերը:

Արդյունքը համարում է բացասական, եթե 10 չափումներից 4-ի պատասխանները փոքր են եղել նվազագույն նորմատիվից:

14. Միջտողային տարածության չափումները կատարում են հրատարակչական թափանցիկ շաբլոնով:

Միջտողային տարածությունը որոշելու համար չափվում է վերևի տողի նիշերի ստորին գծի և ներքևի տողի նիշերի հիմնագծի (K1` պունկտերով) և վերևի տողի նիշերի վերին գծի և հիմնագծի (Kշ- տպատառի կեգելը պունկտերով) միջև եղած տարբերությունը պունկտերով:

 

________________

              /\   ____________

          K2  \/         Տող

              _________________

                   _________________

              _________________    /\

                        կավ        \/ K1

              ______________________

 

Միջտողային տարածության չափման սխեման

 

K = K1 - K2

 

Արդյունքը համարվում է բացասական, եթե ստացված 10 պատասխաններից 4-ը փոքր է նորմատիվից:

15. Դասագրքի տեքստի տողի երկարությունը ստուգվում է հետևյալ կետերով.

Չափումները կատարվում են 1 մմ ճշտությամբ քանոնով ԳՕՍՏ 427-75-ի համաձայն, կամ տիպոմետրիկ շաբլոնով (տողամետր), կամ հրատարակչական թափանցիկ շաբլոնով` միլիմետրով:

Տողի երկարության որոշման համար չափում են ստուգվող 10 էջից յուրաքանչյուրի վրա մեկ լիարժեք տող:

Արդյունքը համարվում է բացասական, եթե ստացված 10 չափումներից 4-ը չի համապատասխանում պահանջներին:

16. Տեքստի բազմասյունակ հավաքման դեպքում, սյունակների միջև հեռավորությունը ստուգվում է սույն Կանոններում սահմանված կետերին համապատասխան:

Սյունակի և նկարազարդումների միջև եղած հեռավորությունը չափում են կամ 1 մմ ճշտությամբ քանոնով (ԳՕՍՏ 427-75), կամ տիպոմետրիկ շաբլոնով (տողամետր) կամ հրատարակչական թափանցիկ շաբլոնով` մմ-ով:

Սյունակների միջև եղած տարածությունը չափվում է ստուգվող 10 էջից յուրաքանչյուրի վրա:

Արդյունքը համարվում է բացասական, եթե ստացված 10 չափումներից 4-ը փոքր է սահմանվածից:

17. Թղթի սպիտակության աստիճանը որոշվում է ԳՕՍՏ 30113 ստանդարտին համապատասխան:

18. Սանիտարահիգիենիկ փորձաքննության տվյալների հիման վրա տրվում է եզրակացություն (ձև 2):

 

ՁԵՎ 1

 

Նյութերի վերաբերյալ տեղեկություններ

 

Դասագրքի անվանումը _______________________________________________

 

._______________________________________________________________.

|Նյութերի անվանումը|Նորմատիվ  |Արտադրող         |Հիգիենիկ       |

|                  |փաստաթուղթ|կազմակերպությունը|անվտանգությունը|

|                  |          |                 |հավաստող       |

|                  |          |                 |փաստաթուղթ     |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Տպագրական թուղթ   |          |                 |               |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Ներկ              |          |                 |               |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Ստվարաթուղթ       |          |                 |               |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Կազմի թուղթ       |          |                 |               |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Լամինացվան թաղանթ |          |                 |               |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Լաք               |          |                 |               |

|__________________|__________|_________________|_______________|

|Այլ նյութեր       |          |                 |               |

._______________________________________________________________.

 

(Դասագիրքը հրատարակող կազմակերպություն)

Պատասխանատու անձ` ___________________________________________________

 

Կ. Տ.

 

ՁԵՎ 2

 

Դասագրքերի սանիտարահիգիենիկ փորձաքննության եզրակացություն N___________

 

Դասագիրք _____________________________________________________________

(անվանումը, հեղինակը)

 

__________________________________________Դասարանի (ների) համար

 

Հրատարակչություն _____________________ Հրատարակման տարեթիվ ___________

 

Առարկա _______________________________________________________________

 

Գործառնական նշանակությունը ___________________________________________

(դասագիրք, ուսումնական ձեռնարկ,

քրեստոմատիա, գործնական)

 

Ելքի տեղեկություններ (ըստ Կանոնների 49 կետի)__________________________

 

Նորմատիվային փաստաթուղթ ______________________________________________

 

Նյութերի վերաբերյալ տեղեկություններ __________________________________

 

Դասագրքի ձևավորման եղանակների հիգիենիկ փորձաքննության արդյունքներ ___

______________________________________________________________________

(անհամապատասխանություններ հայտնաբերված են /հայտնաբերված չեն/)

 

Տառատեսակային ձևավորման հիգիենիկ փորձաքննության արդյունքները`

հիմնական տեքստի ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                 (համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

 

լրացուցիչ տեքստի _____________________________________________________

(համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

բանաձևերի ___________________________________________________________

 

Գունավոր, գորշ ֆոնի, բազմագույն պատկերների վրա տեքստի տպագրության

դեպքում, ֆոնի օպտիկական խտության հիգիենիկ փորձաքննության արդյունքները

______________________________________________________________________

                 (համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

 

Էջի վրա լուսանցքների հիգիենիկ փորձաքննության արդյունքները ____________

______________________________________________________________________

                 (համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

 

Տեքստի պատկերի տարրերի-թղթի օպտիկական խտությունների միջև

տարբերությունը (ըստ Կանոնների 13 կետի)

______________________________________________________________________

                 (համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

 

Թերությունների առկայությունը (բացակայությունը) (ըստ Կանոնների 13 կետի)

______________________________________________________________________

                    (հայտնաբերված է, չի հայտնաբերված)

 

Թղթի որակի ցուցանիշները (ըստ Կանոնների 46, 47 կետի)

______________________________________________________________________

                             (նշել որոնք են)

Այլ թերություններ ____________________________________________________

(նշել որոնք են)

Եզրակացություն.

 

Դասագիրք _____________________________________________________________

ըստ (անվանումը, հեղինակը)

Դասարանի (ների) համար ________________________________________________

 

Հրատարակչություն ______________________ Հրատարակման տարեթիվ __________

 

Հիգիենիկ պահանջներին _________________________________________________

(համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

Փորձագետ _____________________________________________________________

(Ա.Ա.Հ., պաշտոնը, ստորագրություն)

Կազմակերպություն _____________________________________________________

(որտեղ կատարվել է փորձաքննությունը)

______________________________________________________________________

 

 

pin
Առողջապահության նախարարություն
04.04.2011
N 02-Ն
Հրաման