Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0101 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳ ...

 

 

110.1676.160511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «16»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011224

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

8 դեկտեմբերի 2010 թվականի N 1676-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0101 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՈՍՏԻԿԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0101 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՈՍՏԻԿԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0101

«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության «Ոստիկան» որակավորման հիմնական

կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական ԵՎ հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ          |

|          ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՍՏ-3-10-001                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողների մոտ ձևավորել  ոստիկանին անհրաժեշտ  |

|                     |հոգեբանական համապատասխան գիտելիքներ և  որակներ |

|                     |քաղաքացիների հետ շփման ընթացքում դրանք         |

|                     |արդյունավետ կիրառելու համար:                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |30 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հոգեբանության և  մանկավարժության   |

|արդյունք 1           |խնդիրները և  հոգեբանության կատեգորիաները       |

|                     |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության           |

|                     |ուսումնասիրման առարկան և  ուսումնասիրման       |

|                     |օբյեկտը,                                       |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում հիմնական հոգեկան        |

|                     |գործընթացները (զգայություններ, գիտակցություն,  |

|                     |հիշողություն, մտածողություն, երևակայություն)   |

|                     |և  դրանց բնութագրերը,                          |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության           |

|                     |ուսումնասիրման մեթոդները:                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել անձի հոգեբանական բնութագրերը       |

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձի տիպաբանական        |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |բ. հաշվի առնելով խառնվածքի և  անձնային գծերի   |

|                     |հոգեբանական առանձնահատկությունները ճիշտ է      |

|                     |կառուցում ծառայողական շփումները քաղաքացիների   |

|                     |հետ,                                           |

|                     |գ. քաղաքացիների հետ հաղորդակցվելիս կարողանում է|

|                     |նրանց կեցվածքի, շարժումների, ձայնի, դիմագծերի, |

|                     |ժեստերի միջոցով գնահատել վերջիններիս           |

|                     |հոգեբանական վիճակը,                            |

|                     |դ. տիրապետում է տուժողի հետ հոգեբանական        |

|                     |աշխատանքի հմտություններին:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանության ծառայողի             |

|արդյունք 3           |գործունեության հոգեբանական                     |

|                     |առանձնահատկությունները                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանի ծառայության    |

|                     |ընթացքում առաջացող բացասական հոգեվիճակները և   |

|                     |դրանց հաղթահարման եղանակները,                  |

|                     |բ. ծառայության ընթացքում առաջ եկած բարդ        |

|                     |իրավիճակներում կարողանում է դրսևորել           |

|                     |հիմնավորված ռիսկ:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կառավարել սթրեսը, լուծել պրոբլեմներ և          |

|արդյունք 4           |կոնֆլիկտներ                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում սթրեսի կանխարգելման և   |

|                     |անխուսափելի սթրեսին դիմակայելու մեթոդները,     |

|                     |բ. ճիշտ է կազմում իր աշխատանքային պլանը        |

|                     |(պայմանական աշխատանքային պլան),                |

|                     |գ. բացահայտում է ցանկացած կոնֆլիկտի պատճառները,|

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում կոնֆլիկտի կանխարգելման  |

|                     |եղանակները, կարողանում է դրանց տալ արագ ու     |

|                     |արդյունավետ լուծումներ:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել ոստիկանության ծառայողի էթիկայի       |

|արդյունք 5           |կանոնների պահանջներին                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. հստակ ներկայացնում է ոստիկանության ծառայողի |

|                     |էթիկայի կանոնները,                             |

|                     |բ. հաղորդակցվելիս կարողանում է ցուցաբերել      |

|                     |ոստիկանության ծառայողին վայել բարոյաէթիկական   |

|                     |կուլտուրա:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԱՐՏԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՍՏ-3-10-002                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ ձևավորել  ոստիկանության           |

|                     |պարեկապահակետային ծառայողի գործունեության      |

|                     |հիմնական մարտավարական հմտություններ:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |104 ժամ                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել պարեկապահակետային ծառայության      |

|արդյունք 1           |իրականացման կարգը, իրավական հիմքերը և          |

|                     |սկզբունքները                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության           |

|                     |գործունեության իրավական հիմքերը,               |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում պարեկապահակետային       |

|                     |ծառայության իրականացման հիմնական սկզբունքներն  |

|                     |ու գործելաձևերը,                               |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում հասարակական կարգի       |

|                     |ապահովման և  հանցավորության դեմ պայքարում      |

|                     |ոստիկանության ծառայողի հիմնական իրավունքներն ու|

|                     |պարտականությունները:                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել հրազենի, հատուկ միջոցների և          |

|արդյունք 2           |ֆիզիկական ուժի գործադրման օրենքով սահմանված    |

|                     |կարգին                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի, հատուկ         |

|                     |միջոցների և  ֆիզիկական ուժի գործադրման իրավական|

|                     |հիմքերը, պայմաններն ու սահմանները,             |

|                     |բ. ցուցադրում է ֆիզիկական ուժի գործադրում      |

|                     |պահանջող իրավիճակներում անհրաժեշտ              |

|                     |հմտություններ,                                 |

|                     |գ. ցուցադրում է հատուկ միջոցների գործադրում    |

|                     |պահանջող իրավիճակներում անհրաժեշտ              |

|                     |հմտություններ,                                 |

|                     |դ. ցուցադրում է հրազենի գործադրում պահանջող    |

|                     |իրավիճակներում անհրաժեշտ հմտություններ:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել օրենքով սահմանված այլ հարկադրանքի    |

|արդյունք 3           |միջոցներ գործադրելու հմտություններին           |

|                     |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիներին           |

|                     |ներկայանալու, կարգի հրավիրելու, իրեր և         |

|                     |փաստաթղթեր վերցնելու, դրանք ստուգելու օրենքով  |

|                     |սահմանված կարգը,                               |

|                     |բ. ցուցադրում է տրանսպորտային միջոցները        |

|                     |կանգնեցնելու, վարորդներին ներկայանալու և       |

|                     |փաստաթղթերը ստուգելու անհրաժեշտ հմտություններ, |

|                     |գ. կարողանում է օրենքով սահմանված կարգով       |

|                     |պատճառաբանված և  ճիշտ կատարել իրերի և  անձնական|

|                     |զննություն,                                    |

|                     |դ. ցուցադրում է անձի ձերբակալման և             |

|                     |ոստիկանություն բերման ենթարկելու անհրաժեշտ     |

|                     |մարտավարական հմտություններ:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ցուցադրել հասարակական կարգի ապահովման անհրաժեշտ|

|արդյունք 4           |կարողություններ և  հմտություններ               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում զանգվածային             |

|                     |միջոցառումների ընթացքում վերակարգերով          |

|                     |հասարակական կարգի ապահովման մարտավարությունը,  |

|                     |բ. հմուտ է զանգվածային անկարգությունների       |

|                     |ժամանակ վերակարգերով գործողությունների կատարման|

|                     |մեջ,                                           |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում հանցագործությունների և  |

|                     |իրավախախտումների նախականխման մեխանիզմները և    |

|                     |մարտավարությունը,                              |

|                     |դ. կատարում է վարչական իրավախախտումների կանխման|

|                     |և  խափանման գործում ոստիկանության վերակարգերի  |

|                     |հիմնական գործողությունները,                    |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում կարևորագույն  օբյեկտների|

|                     |պահպանության գործում ոստիկանության ծառայողի    |

|                     |գործառութային պարտականությունները,             |

|                     |զ. ցուցադրում է տագնապի ազդանշանի կամ օբյեկտի  |

|                     |վրա հարձակման դեպքում ոստիկանության ծառայողի   |

|                     |մարտավարական ճիշտ գործողություններ,            |

|                     |է. ցուցադրում է տարբեր քրեածին իրավիճակներում  |

|                     |ոստիկանության ծառայողի ճիշտ մարտավարական       |

|                     |գործողություններ:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կատարել հանցագործության դեպքի վայրում          |

|արդյունք 5           |ոստիկանության ծառայողի անհետաձգելի             |

|                     |գործողություններ                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հանցագործությունների և  |

|                     |այլ իրավախախտումների մասին հաղորդում ստանալու  |

|                     |դեպքում ոստիկանության ծառայողի մարտավարական    |

|                     |գործողությունները,                             |

|                     |բ. ճիշտ է կատարում հանցագործության դեպքի       |

|                     |վայրում ոստիկանության ծառայողի անհրաժեշտ       |

|                     |գործողությունները,                             |

|                     |գ. ճիշտ է կատարում ՃՏՊ-ի վայրում ոստիկանության |

|                     |ծառայողի անհրաժեշտ գործողությունները,          |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում անձնական հետամտության և |

|                     |հետախուզական հարցման մարտավարությունը,         |

|                     |ե. տիրապետում է զեկուցագրեր և                  |

|                     |արձանագրություններ կազմելու հմտություններին:   |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐԴՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ»         |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՍՏ-3-10-003                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ ձևավորել  ոստիկանության           |

|                     |գործունեության ընթացքում մարդու                |

|                     |անձեռնմխելիության երաշխիքները պահպանելով       |

|                     |գործելու հմտություններ:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |26 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Սահմանել մարդու իրավունքների հասկացությունը,   |

|արդյունք 1           |դրանց իրավական բնույթը, գերակայությունը և      |

|                     |համընդհանրությունը                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. սահմանում է մարդու իրավունքները, բացատրում  |

|                     |դրանց բնական, բարոյական, փիլիսոփայական հիմքերը,|

|                     |բ. ներկայացնում է մարդու իրավունքների          |

|                     |գերակայությունը, հիմնարար բնույթը, ինչպես նաև  |

|                     |իրականացման սահմանները,                        |

|                     |գ. բնութագրում է մարդու իրավունքների           |

|                     |սահմանափակումը, դրա անհրաժեշտությունը,         |

|                     |սահմանափակման եղանակները,                      |

|                     |դ. հստակ նշում է պետության պարտականությունները |

|                     |մարդու իրավունքների ոլորտում:                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Թվարկել մարդու իրավունքների ներպետական և       |

|արդյունք 2           |միջազգային իրավական աղբյուրները                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է ՀՀ Սահմանադրությունը` որպես  |

|                     |մարդու իրավունքների աղբյուր և  բացատրում է     |

|                     |մարդու իրավունքների սահմանադրական սկզբունքները,|

|                     |բ. թվարկում է մարդու իրավունքների միջազգային   |

|                     |հիմնական փաստաթղթերը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Սահմանել քաղաքացիություն հասկացությունը և      |

|արդյունք 3           |ներկայացնել քաղաքացիության ինստիտուտի          |

|                     |բովանդակությունը                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. տարբերում է քաղաքացի, օտարերկրացի,          |

|                     |քաղաքացիություն չունեցող անձ հասկացությունների |

|                     |իրավական բովանդակությունը,                     |

|                     |բ. ներկայացնում է օտարերկրյա քաղաքացիների,     |

|                     |քաղաքացիություն չունեցող և  երկքաղաքացիություն |

|                     |ունեցող անձանց իրավական կարգավիճակը ՀՀ-ում:    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Բացատրել մարդու անձնական, քաղաքական, տնտեսական,|

|արդյունք 4           |սոցիալական, մշակութային իրավունքները           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. թվարկում և  բացատրում է մարդու անձնական     |

|                     |իրավունքները,                                  |

|                     |բ. թվարկում և  բացատրում է մարդու քաղաքական    |

|                     |իրավունքները,                                  |

|                     |գ. թվարկում և  բացատրում է մարդու տնտեսական    |

|                     |իրավունքները,                                  |

|                     |դ. թվարկում և  բացատրում է մարդու սոցիալական   |

|                     |իրավունքները,                                  |

|                     |ե. թվարկում և  բացատրում է մարդու մշակութային  |

|                     |իրավունքները,                                  |

|                     |զ. թվարկում և  բացատրում է մարդու և  քաղաքացու |

|                     |սահմանադրական պարտականությունները:             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Բնութագրել մարդու իրավունքների երաշխիքները     |

|արդյունք 5           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. սահմանում է մարդու իրավունքների երաշխիքների |

|                     |հասկացությունը,                                |

|                     |բ. թվարկում է մարդու իրավունքների սահմանադրական|

|                     |ընդհանուր երաշխիքները,                         |

|                     |գ. ներկայացնում է ՀՀ ոստիկանության դերը մարդու |

|                     |իրավունքների երաշխիքների ապահովման գործում,    |

|                     |դ. ներկայացնում և  բացատրում է ոստիկանության   |

|                     |կողմից կիրառվող հարկադրանքի միջոցների իրավական |

|                     |հիմքերը:                                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ցուցադրել մարդու իրավունքները և                |

|արդյունք 6           |ազատությունները սահմանափակելիս ոստիկանության   |

|                     |ծառայողի օրենքով նախատեսված հմտություններ և    |

|                     |կարողություններ                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում օրենքի առջև  բոլորի     |

|                     |հավասարության, մարդու իրավունքներն ու          |

|                     |ազատությունները, պատիվն ու արժանապատվությունը  |

|                     |հարգելու և  կամայականության արգելքի            |

|                     |սկզբունքները,                                  |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում մարդու իրավունքների     |

|                     |պաշտպանության և  այդ իրավունքների իրականացմանն |

|                     |աջակցելու ոստիկանության պարտականությունները,   |

|                     |գ. կարողանում է հստակ ներկայացնել մարդու       |

|                     |իրավունքների և  ազատությունների սահմանափակումից|

|                     |բխող ծանուցման ենթակա տեքստը,                  |

|                     |դ. ներկայացնում է ձերբակալված անձանց           |

|                     |իրավունքները:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՍՏ-3-10-004                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ ձևավորել  ծառայողական բնագավառում |

|                     |անհրաժեշտ աշխատանքային կուլտուրա և  էթիկա      |

|                     |դրսևորելու,  ղեկավարների և  գործընկերների հետ  |

|                     |արդյունավետ ծառայողական հարաբերություններ      |

|                     |կարգավորելու, առաջացած ծառայողական խնդիրներն   |

|                     |ընկալելու և  համապատասխան լուծումներ տալու     |

|                     |կարողություններ:                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |22 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանության խնդիրները,           |

|արդյունք 1           |գործունեության սկզբունքները և  իրավական հիմքերը|

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության խնդիրները,|

|                     |գործունեության սկզբունքները, իրավական հիմքերը  |

|                     |և  ոստիկանության դերը իրավապահ մարմինների      |

|                     |համակարգում,                                   |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում «Ոստիկանությունում      |

|                     |ծառայության մասին» ՀՀ օրենքի հիմնական          |

|                     |դրույթները,                                    |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության           |

|                     |կարգապահական կանոնագրքի հիմնական դրույթները:   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանության ծառայողի իրավական և  |

|արդյունք 2           |սոցիալական ապահովման երաշխիքները               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է թվարկում ոստիկանության ծառայողին     |

|                     |ներկայացվող սահմանափակումները,                 |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության ծառայողի  |

|                     |իրավական և  սոցիալական ապահովության            |

|                     |երաշխիքները,                                   |

|                     |գ. ճիշտ է պատկերացնում ոստիկանության ծառայողին |

|                     |խրախուսելու, կարգապահական տույժի ենթարկելու    |

|                     |օրենքով նախատեսված դրույթները:                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ծառայողական կարգապահության         |

|արդյունք 3           |նախապայմանները և  ղեկավարների հետ պատշաճ       |

|                     |հարաբերվելու կարգը                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում ծառայողական կարգապահության |

|                     |և  ճշտապահության կարևորությունը.               |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարների հետ         |

|                     |հարաբերվելու ձևերը,  իր և  ղեկավարի            |

|                     |իրավունքներն ու պարտականությունները.           |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ծառայության             |

|                     |արդյունավետության ու որակի ապահովման ընդհանուր |

|                     |սկզբունքները:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՐԱԿԱՅԻՆ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»              |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՍՏ-3-10-005                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ ձևավորել  օրենքով սահմանված կարգով|

|                     |զենքի խնամքի, պահպանման, գործադրման, դրա հետ   |

|                     |վարվելու անվտանգության հմտություններ           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |42 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հրաձգության հիմունքները, հրազենի   |

|արդյունք 1           |տակտիկա-տեխնիկական բնութագրերը,                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ունի անհրաժեշտ տեղեկություններ հրազենի      |

|                     |ստեղծման և  կատարելագործման մասին,             |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում հրաձգության հիմունքները |

|                     |և  հրազենի գործադրման իրավական հիմքերը,        |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի ներքին          |

|                     |ձգաբանությունը,                                |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի արտաքին         |

|                     |ձգաբանությունը,                                |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում ատրճանակ «Մակարով»-ի    |

|                     |նշանակությունը, մարտական տվյալները,            |

|                     |զ. ճիշտ է ներկայացնում արդիականացված ինքնաձիգ  |

|                     |«Կալաշնիկով»-ի նշանակությունը, մարտական        |

|                     |տվյալները,                                     |

|                     |է. ճիշտ է ներկայացնում ձեռքի բեկորային         |

|                     |նռնակների նշանակությունը, մարտական տվյալները:  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել հրազենի կառուցվածքին                 |

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ըստ համապատասխան նորմատիվների իրականացնում է|

|                     |«ԱՄ»-ի մասնակի քանդում և  հավաքում,            |

|                     |բ. ըստ համապատասխան նորմատիվների իրականացնում է|

|                     |«ԱԻԿ»-ի մասնակի քանդում և  հավաքում,           |

|                     |գ. ճիշտ է բնորոշում հրազենում առաջացած         |

|                     |խափանումները և  դրանց վերացման միջոցները,      |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի կառուցվածքը, դրա|

|                     |մասերի և  մեխանիզմների աշխատանքի սկզբունքները: |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հրազենի խնամքի և  պահպանության     |

|արդյունք 2           |սկզբունքները                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի ստուգման,       |

|                     |մաքրման և  յուղման նորմատիվային պահանջները,    |

|                     |բ. կարողանում է կատարել զենքի ստուգման, մաքրման|

|                     |և  յուղման անհրաժեշտ գործողություններ,         |

|                     |գ. գիտի հրազենի պահպանմանը ներկայացվող         |

|                     |պահանջները:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հրաձգության հմտություններ                      |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ճիշտ դիրքավորվել, մարտական     |

|                     |վիճակի բերել հրազենը, նշան բռնել և  կատարել    |

|                     |կրակահերթ,                                     |

|                     |բ. կարողանում է ճիշտ կողմնորոշվել հրազենի      |

|                     |գործադրում պահանջող իրավիճակներում,            |

|                     |գ. կարողանում է խոցել անշարժ թիրախը,           |

|                     |դ. կարողանում է խոցել շարժական թիրախները,      |

|                     |ե. կարողանում է իրականացնել դիպուկ կրակահերթ և |

|                     |հստակ կատարել նորմատիվային վարժությունները:    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ապահովել հրազենի գործադրման անվտանգությունը    |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հրաձգության             |

|                     |կարգապահության կանոնները,                      |

|                     |բ. կարողանում է պահպանել հրաձգության           |

|                     |անվտանգության կանոնները:                       |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ             |

|                    ՓՈԽՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՍՏ-3-10-006                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ ձևավորել  ֆիզիկական և             |

|                     |իրավաբանական անձանց հետ արդյունավետ            |

|                     |հարաբերություններ կառուցելու, իրավախախտումների |

|                     |դեմ մղվող պայքարում բնակչությանը ներգրավելու   |

|                     |գործնական կարողություններ:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |34 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ժողովրդավարական ոստիկանության      |

|արդյունք 1           |հիմնարար սկզբունքները և  դրանց նշանակությունը  |

|                     |ոստիկանության հանդեպ հարգանքի, վստահության և   |

|                     |հասարակական աջակցության ձեռքբերման գործում     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության           |

|                     |գործունեության հրապարակայնության սկզբունքի     |

|                     |բովանդակությունը,                              |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության           |

|                     |գործունեության հաշվետվողականության և           |

|                     |թափանցիկության սկզբունքների բովանդակությունը,  |

|                     |գ. կարողանում է տարբերել «ոստիկանական ուժ» և   |

|                     |«ոստիկանական ծառայություն» հասկացությունները և |

|                     |բացատրել դրանց էությունը,                      |

|                     |դ. կարողանում է տարբերել ոստիկանական           |

|                     |գործունեության «արձագանքող» մոտեցումը          |

|                     |«նախաձեռնող» մոտեցումից և  բացատրել դրանց      |

|                     |էությունը:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դրսևորել  անհրաժեշտ վերաբերմունք սպասարկվող    |

|արդյունք 2           |տարածքի պետական և  տեղական ինքնակառավարման     |

|                     |մարմինների, հիմնարկ-ձեռնարկությունների,        |

|                     |հասարակական կազմակերպությունների և             |

|                     |քաղաքացիների նկատմամբ                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ծառայության և  շրջապատի |

|                     |նկատմամբ դրական վերաբերմունքի կարևորությունը,  |

|                     |բ. կարողանում է ներկայացնել քաղաքացիների       |

|                     |նկատմամբ հարգալից վերաբերմունքի և  արդյունավետ |

|                     |հարաբերվելու օրինակներ,                        |

|                     |գ. առաջադրված իրավիճակներում ցուցաբերում է     |

|                     |պատասխանատվություն:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դրսևորել  քննադատական մտածողություն            |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է գնահատում տեղեկատվության             |

|                     |հուսալիության և  զգացմունքայնության աստիճանը,  |

|                     |բ. խտացված տեղեկատվությունը ճիշտ և  արդյունավետ|

|                     |համադրում է առկա գիտելիքների հետ:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կառավարել ժամանակը, լուծել պրոբլեմներ          |

|արդյունք 4           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ժամանակի արդյունավետ    |

|                     |օգտագործման միջոցները,                         |

|                     |բ. բացահայտում և  ճիշտ է սահմանում տրված       |

|                     |իրավիճակում առկա պրոբլեմը,                     |

|                     |գ. ճիշտ է վերլուծում պրոբլեմը, տալիս է լուծման |

|                     |ճիշտ տարբերակ և  գնահատում արդյունքը (SARA     |

|                     |մոդելը):                                       |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՏՈՒԿ ՏԵԽՆԻԿԱ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ԸՍՏ-3-10-007                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ ձևավորել  ոստիկանության ծառայողի  |

|                     |գործունեության մեջ կիրառվող տեխնիկական         |

|                     |միջոցները գործնականում օգտագործելու            |

|                     |կարողություններ:                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |24 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող հատուկ  |

|արդյունք 1           |տեխնիկայի հասկացությունը, գործադրման հիմնական  |

|                     |ուղղություններն ու իրավական հիմքերը:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հատուկ տեխնիկայի        |

|                     |հասկացությունը,                                |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում հատուկ տեխնիկայի        |

|                     |կիրառման հիմնական ուղղությունները,             |

|                     |գ. տիրապետում է հատուկ տեխնիկայի կիրառման      |

|                     |իրավական հիմքերի իմացությանը:                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող կապի    |

|արդյունք 2           |միջոցների դասակարգումը և  դրանց աշխատանքի      |

|                     |սկզբունքները, ինչպես նաև  կարողանալ օգտվել     |

|                     |դրանցից                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է դասակարգում կապի միջոցները,          |

|                     |բ. կարողանում է բացատրել դրանց աշխատանքային    |

|                     |սկզբունքները,                                  |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ռադիոկապի բաժանորդի     |

|                     |պարտականությունները,                           |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ռադիոալիքների տարածման  |

|                     |և  դրանց խոչընդոտման մեխանիզմները,             |

|                     |դ. կարողանում է հայտնաբերել կապի միջոցի        |

|                     |անսարքությունը:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող հատուկ  |

|արդյունք 3           |միջոցների տեխնիկական բնութագրերը               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձնակազմի անհատական    |

|                     |պաշտպանական միջոցները,                         |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ակտիվ պաշտպանական       |

|                     |միջոցները,                                     |

|                     |դ. ցուցաբերում է առանձնահատուկ                 |

|                     |գործողությունների ապահովման միջոցների հստակ    |

|                     |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող         |

|արդյունք 4           |պահպանատագնապային, հակահրդեհային ահազանգման    |

|                     |համակարգերի դասակարգումը, աշխատանքի            |

|                     |սկզբունքները և  դրանց ներկայացվող պահանջները   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում պահպանատագնապային,      |

|                     |հակահրդեհային միջոցների կիրառման նպատակները,   |

|                     |օգտագործման ուղղությունները և  հիմնական        |

|                     |ֆունկցիաները,                                  |

|                     |բ. կարողանում է աշխատել տվյալների դասակարգման  |

|                     |և  մշակման սարքավորումների հետ,                |

|                     |գ. ճիշտ է բնութագրում ինքնավար պահպանության,   |

|                     |կենտրոնացված պահպանման, ծանուցումների          |

|                     |հաղորդման, հսկման և  պահպանման հեռուստատեսային |

|                     |համակարգերը:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ճանաչել և  բնութագրել ոստիկանությունում        |

|արդյունք 5           |կիրառվող հատուկ տեխնիկական և  այլ միջոցները և  |

|                     |կարողանալ գործադրել դրանք                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել և  օգտագործել      |

|                     |որոնման տեխնիկական, ձայնային ուժեղացման        |

|                     |միջոցները և  գիշերային տեսանելիության սարքեր,  |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում քիմիական միջոցների      |

|                     |ընդհանուր բնութագիրը:                          |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՐԻՄԻՆԱԼԻՍՏԻԿԱ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ԸՍՏ-3-10-008                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողի մոտ զարգացնել դեպքի վայրում իրավիճակը |

|                     |գնահատելու, հանցագործության հետքերը            |

|                     |հայտնաբերելու և  ճանաչելու տեսական մասնագիտական|

|                     |գիտելիքներ, ինչպես նաև  ձևավորել  իր           |

|                     |իրավասության սահմաններում անհետաձգելի          |

|                     |գործողություններ իրականացնելու գործնական       |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |32 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական    |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն պահանջվում|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել անձի արտաքին հատկանիշների ընդհանուր|

|արդյունք 1           |դրույթները և  «բանավոր պատկեր»-ի նկարագրման    |

|                     |մեթոդիկան                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձի արտաքին            |

|                     |հատկանիշների նկարագրման մեթոդիկան (անատոմիական |

|                     |և  ֆունկցիոնալ հատկանիշները),                  |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում անձի արտաքին            |

|                     |հատկանիշների նկարագրության սկզբունքները,       |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում «բանավոր պատկեր»-ի      |

|                     |նկարագրության առանձնահատկությունները,          |

|                     |դ. կարողանում է տարբերակել անձի անատոմիական և  |

|                     |հատուկ նշանները:                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտելիքներ Տրասոլոգիայի (հետքաբանության)       |

|արդյունք 2           |վերաբերյալ                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հետքերի առաջացման       |

|                     |մեխանիզմները,                                  |

|                     |բ. ճիշտ է դասակարգում հետքերը,                 |

|                     |գ. տալիս է մատնադրոշմային գծանախշերի ճիշտ      |

|                     |դասակարգումը,                                  |

|                     |դ. կարողանում է տարբերակել մատնադրոշմային      |

|                     |գծանախշերը,                                    |

|                     |դ. տիրապետում է հետքերի հայտնաբերման և         |

|                     |պահպանման հմտություններին:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ճանաչել հոգեներգործուն նյութերը և  դասակարգել  |

|արդյունք 3           |դրանք                                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. տիրապետում է հոգեներգործուն նյութերի և      |

|                     |դրանց տեսակների մասին գիտելիքներին,            |

|                     |բ. ճանաչում է թմրամիջոցները, հոգեներգործուն    |

|                     |նյութերը և  դրանց պրեկուրսորները,              |

|                     |գ. տիրապետում է հայտնաբերման դեպքում այդ       |

|                     |նյութերի պահպանման հնարքներին:                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտելիքներ դատական ձգաբանության մասին          |

|արդյունք 4           |(բալիստիկա)                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է դասակարգում ձեռքի հրազենի տեսակները, |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում դատաձգաբանական          |

|                     |փորձաքննությամբ լուծվող հարցերը,               |

|                     |գ. տիրապետում է դեպքի վայրում հայտնաբերված     |

|                     |հրազենի և  զինամթերքի պահպանման                |

|                     |հմտություններին:                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կեղծված հատուկ թղթերի և  փաստաթղթերի           |

|արդյունք 5           |հայտնաբերման եղանակները                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում իրեղեն ապացույց         |

|                     |հանդիսացող փաստաթղթերի տեսակները,              |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում անձնագրի ռեկվիզիտները,  |

|                     |գ. ճիշտ է պատկերացնում փաստաթղթերի կեղծման     |

|                     |եղանակները,                                    |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում ստորագրությունների      |

|                     |տեխնիկական կեղծիքները:                         |

._____________________________________________________________________.

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
08.12.2010
N 1676-Ն
Հրաման