110.1676.160511
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«16» 05 2011 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011224
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
8 դեկտեմբերի 2010 թվականի N 1676-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0101 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՈՍՏԻԿԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0101 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՈՍՏԻԿԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0101
«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության «Ոստիկան» որակավորման հիմնական
կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական ԵՎ հատուկ մասնագիտական
կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ |
| ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ՈՍՏ-3-10-001 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողների մոտ ձևավորել ոստիկանին անհրաժեշտ |
| |հոգեբանական համապատասխան գիտելիքներ և որակներ |
| |քաղաքացիների հետ շփման ընթացքում դրանք |
| |արդյունավետ կիրառելու համար: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |30 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել հոգեբանության և մանկավարժության |
|արդյունք 1 |խնդիրները և հոգեբանության կատեգորիաները |
| | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության |
| |ուսումնասիրման առարկան և ուսումնասիրման |
| |օբյեկտը, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում հիմնական հոգեկան |
| |գործընթացները (զգայություններ, գիտակցություն, |
| |հիշողություն, մտածողություն, երևակայություն) |
| |և դրանց բնութագրերը, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության |
| |ուսումնասիրման մեթոդները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել անձի հոգեբանական բնութագրերը |
|արդյունք 2 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձի տիպաբանական |
| |առանձնահատկությունները, |
| |բ. հաշվի առնելով խառնվածքի և անձնային գծերի |
| |հոգեբանական առանձնահատկությունները ճիշտ է |
| |կառուցում ծառայողական շփումները քաղաքացիների |
| |հետ, |
| |գ. քաղաքացիների հետ հաղորդակցվելիս կարողանում է|
| |նրանց կեցվածքի, շարժումների, ձայնի, դիմագծերի, |
| |ժեստերի միջոցով գնահատել վերջիններիս |
| |հոգեբանական վիճակը, |
| |դ. տիրապետում է տուժողի հետ հոգեբանական |
| |աշխատանքի հմտություններին: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանության ծառայողի |
|արդյունք 3 |գործունեության հոգեբանական |
| |առանձնահատկությունները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանի ծառայության |
| |ընթացքում առաջացող բացասական հոգեվիճակները և |
| |դրանց հաղթահարման եղանակները, |
| |բ. ծառայության ընթացքում առաջ եկած բարդ |
| |իրավիճակներում կարողանում է դրսևորել |
| |հիմնավորված ռիսկ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Կառավարել սթրեսը, լուծել պրոբլեմներ և |
|արդյունք 4 |կոնֆլիկտներ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում սթրեսի կանխարգելման և |
| |անխուսափելի սթրեսին դիմակայելու մեթոդները, |
| |բ. ճիշտ է կազմում իր աշխատանքային պլանը |
| |(պայմանական աշխատանքային պլան), |
| |գ. բացահայտում է ցանկացած կոնֆլիկտի պատճառները,|
| |դ. ճիշտ է ներկայացնում կոնֆլիկտի կանխարգելման |
| |եղանակները, կարողանում է դրանց տալ արագ ու |
| |արդյունավետ լուծումներ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Տիրապետել ոստիկանության ծառայողի էթիկայի |
|արդյունք 5 |կանոնների պահանջներին |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. հստակ ներկայացնում է ոստիկանության ծառայողի |
| |էթիկայի կանոնները, |
| |բ. հաղորդակցվելիս կարողանում է ցուցաբերել |
| |ոստիկանության ծառայողին վայել բարոյաէթիկական |
| |կուլտուրա: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԱՐՏԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ՈՍՏ-3-10-002 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ ձևավորել ոստիկանության |
| |պարեկապահակետային ծառայողի գործունեության |
| |հիմնական մարտավարական հմտություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |104 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել պարեկապահակետային ծառայության |
|արդյունք 1 |իրականացման կարգը, իրավական հիմքերը և |
| |սկզբունքները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության |
| |գործունեության իրավական հիմքերը, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում պարեկապահակետային |
| |ծառայության իրականացման հիմնական սկզբունքներն |
| |ու գործելաձևերը, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում հասարակական կարգի |
| |ապահովման և հանցավորության դեմ պայքարում |
| |ոստիկանության ծառայողի հիմնական իրավունքներն ու|
| |պարտականությունները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Տիրապետել հրազենի, հատուկ միջոցների և |
|արդյունք 2 |ֆիզիկական ուժի գործադրման օրենքով սահմանված |
| |կարգին |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի, հատուկ |
| |միջոցների և ֆիզիկական ուժի գործադրման իրավական|
| |հիմքերը, պայմաններն ու սահմանները, |
| |բ. ցուցադրում է ֆիզիկական ուժի գործադրում |
| |պահանջող իրավիճակներում անհրաժեշտ |
| |հմտություններ, |
| |գ. ցուցադրում է հատուկ միջոցների գործադրում |
| |պահանջող իրավիճակներում անհրաժեշտ |
| |հմտություններ, |
| |դ. ցուցադրում է հրազենի գործադրում պահանջող |
| |իրավիճակներում անհրաժեշտ հմտություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Տիրապետել օրենքով սահմանված այլ հարկադրանքի |
|արդյունք 3 |միջոցներ գործադրելու հմտություններին |
| | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիներին |
| |ներկայանալու, կարգի հրավիրելու, իրեր և |
| |փաստաթղթեր վերցնելու, դրանք ստուգելու օրենքով |
| |սահմանված կարգը, |
| |բ. ցուցադրում է տրանսպորտային միջոցները |
| |կանգնեցնելու, վարորդներին ներկայանալու և |
| |փաստաթղթերը ստուգելու անհրաժեշտ հմտություններ, |
| |գ. կարողանում է օրենքով սահմանված կարգով |
| |պատճառաբանված և ճիշտ կատարել իրերի և անձնական|
| |զննություն, |
| |դ. ցուցադրում է անձի ձերբակալման և |
| |ոստիկանություն բերման ենթարկելու անհրաժեշտ |
| |մարտավարական հմտություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ցուցադրել հասարակական կարգի ապահովման անհրաժեշտ|
|արդյունք 4 |կարողություններ և հմտություններ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում զանգվածային |
| |միջոցառումների ընթացքում վերակարգերով |
| |հասարակական կարգի ապահովման մարտավարությունը, |
| |բ. հմուտ է զանգվածային անկարգությունների |
| |ժամանակ վերակարգերով գործողությունների կատարման|
| |մեջ, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում հանցագործությունների և |
| |իրավախախտումների նախականխման մեխանիզմները և |
| |մարտավարությունը, |
| |դ. կատարում է վարչական իրավախախտումների կանխման|
| |և խափանման գործում ոստիկանության վերակարգերի |
| |հիմնական գործողությունները, |
| |ե. ճիշտ է ներկայացնում կարևորագույն օբյեկտների|
| |պահպանության գործում ոստիկանության ծառայողի |
| |գործառութային պարտականությունները, |
| |զ. ցուցադրում է տագնապի ազդանշանի կամ օբյեկտի |
| |վրա հարձակման դեպքում ոստիկանության ծառայողի |
| |մարտավարական ճիշտ գործողություններ, |
| |է. ցուցադրում է տարբեր քրեածին իրավիճակներում |
| |ոստիկանության ծառայողի ճիշտ մարտավարական |
| |գործողություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Կատարել հանցագործության դեպքի վայրում |
|արդյունք 5 |ոստիկանության ծառայողի անհետաձգելի |
| |գործողություններ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հանցագործությունների և |
| |այլ իրավախախտումների մասին հաղորդում ստանալու |
| |դեպքում ոստիկանության ծառայողի մարտավարական |
| |գործողությունները, |
| |բ. ճիշտ է կատարում հանցագործության դեպքի |
| |վայրում ոստիկանության ծառայողի անհրաժեշտ |
| |գործողությունները, |
| |գ. ճիշտ է կատարում ՃՏՊ-ի վայրում ոստիկանության |
| |ծառայողի անհրաժեշտ գործողությունները, |
| |դ. ճիշտ է ներկայացնում անձնական հետամտության և |
| |հետախուզական հարցման մարտավարությունը, |
| |ե. տիրապետում է զեկուցագրեր և |
| |արձանագրություններ կազմելու հմտություններին: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐԴՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ՈՍՏ-3-10-003 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ ձևավորել ոստիկանության |
| |գործունեության ընթացքում մարդու |
| |անձեռնմխելիության երաշխիքները պահպանելով |
| |գործելու հմտություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |26 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Սահմանել մարդու իրավունքների հասկացությունը, |
|արդյունք 1 |դրանց իրավական բնույթը, գերակայությունը և |
| |համընդհանրությունը |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. սահմանում է մարդու իրավունքները, բացատրում |
| |դրանց բնական, բարոյական, փիլիսոփայական հիմքերը,|
| |բ. ներկայացնում է մարդու իրավունքների |
| |գերակայությունը, հիմնարար բնույթը, ինչպես նաև |
| |իրականացման սահմանները, |
| |գ. բնութագրում է մարդու իրավունքների |
| |սահմանափակումը, դրա անհրաժեշտությունը, |
| |սահմանափակման եղանակները, |
| |դ. հստակ նշում է պետության պարտականությունները |
| |մարդու իրավունքների ոլորտում: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Թվարկել մարդու իրավունքների ներպետական և |
|արդյունք 2 |միջազգային իրավական աղբյուրները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ներկայացնում է ՀՀ Սահմանադրությունը` որպես |
| |մարդու իրավունքների աղբյուր և բացատրում է |
| |մարդու իրավունքների սահմանադրական սկզբունքները,|
| |բ. թվարկում է մարդու իրավունքների միջազգային |
| |հիմնական փաստաթղթերը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Սահմանել քաղաքացիություն հասկացությունը և |
|արդյունք 3 |ներկայացնել քաղաքացիության ինստիտուտի |
| |բովանդակությունը |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. տարբերում է քաղաքացի, օտարերկրացի, |
| |քաղաքացիություն չունեցող անձ հասկացությունների |
| |իրավական բովանդակությունը, |
| |բ. ներկայացնում է օտարերկրյա քաղաքացիների, |
| |քաղաքացիություն չունեցող և երկքաղաքացիություն |
| |ունեցող անձանց իրավական կարգավիճակը ՀՀ-ում: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Բացատրել մարդու անձնական, քաղաքական, տնտեսական,|
|արդյունք 4 |սոցիալական, մշակութային իրավունքները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. թվարկում և բացատրում է մարդու անձնական |
| |իրավունքները, |
| |բ. թվարկում և բացատրում է մարդու քաղաքական |
| |իրավունքները, |
| |գ. թվարկում և բացատրում է մարդու տնտեսական |
| |իրավունքները, |
| |դ. թվարկում և բացատրում է մարդու սոցիալական |
| |իրավունքները, |
| |ե. թվարկում և բացատրում է մարդու մշակութային |
| |իրավունքները, |
| |զ. թվարկում և բացատրում է մարդու և քաղաքացու |
| |սահմանադրական պարտականությունները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Բնութագրել մարդու իրավունքների երաշխիքները |
|արդյունք 5 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. սահմանում է մարդու իրավունքների երաշխիքների |
| |հասկացությունը, |
| |բ. թվարկում է մարդու իրավունքների սահմանադրական|
| |ընդհանուր երաշխիքները, |
| |գ. ներկայացնում է ՀՀ ոստիկանության դերը մարդու |
| |իրավունքների երաշխիքների ապահովման գործում, |
| |դ. ներկայացնում և բացատրում է ոստիկանության |
| |կողմից կիրառվող հարկադրանքի միջոցների իրավական |
| |հիմքերը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ցուցադրել մարդու իրավունքները և |
|արդյունք 6 |ազատությունները սահմանափակելիս ոստիկանության |
| |ծառայողի օրենքով նախատեսված հմտություններ և |
| |կարողություններ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում օրենքի առջև բոլորի |
| |հավասարության, մարդու իրավունքներն ու |
| |ազատությունները, պատիվն ու արժանապատվությունը |
| |հարգելու և կամայականության արգելքի |
| |սկզբունքները, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում մարդու իրավունքների |
| |պաշտպանության և այդ իրավունքների իրականացմանն |
| |աջակցելու ոստիկանության պարտականությունները, |
| |գ. կարողանում է հստակ ներկայացնել մարդու |
| |իրավունքների և ազատությունների սահմանափակումից|
| |բխող ծանուցման ենթակա տեքստը, |
| |դ. ներկայացնում է ձերբակալված անձանց |
| |իրավունքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ՈՍՏ-3-10-004 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ ձևավորել ծառայողական բնագավառում |
| |անհրաժեշտ աշխատանքային կուլտուրա և էթիկա |
| |դրսևորելու, ղեկավարների և գործընկերների հետ |
| |արդյունավետ ծառայողական հարաբերություններ |
| |կարգավորելու, առաջացած ծառայողական խնդիրներն |
| |ընկալելու և համապատասխան լուծումներ տալու |
| |կարողություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |22 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանության խնդիրները, |
|արդյունք 1 |գործունեության սկզբունքները և իրավական հիմքերը|
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության խնդիրները,|
| |գործունեության սկզբունքները, իրավական հիմքերը |
| |և ոստիկանության դերը իրավապահ մարմինների |
| |համակարգում, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում «Ոստիկանությունում |
| |ծառայության մասին» ՀՀ օրենքի հիմնական |
| |դրույթները, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության |
| |կարգապահական կանոնագրքի հիմնական դրույթները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանության ծառայողի իրավական և |
|արդյունք 2 |սոցիալական ապահովման երաշխիքները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է թվարկում ոստիկանության ծառայողին |
| |ներկայացվող սահմանափակումները, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության ծառայողի |
| |իրավական և սոցիալական ապահովության |
| |երաշխիքները, |
| |գ. ճիշտ է պատկերացնում ոստիկանության ծառայողին |
| |խրախուսելու, կարգապահական տույժի ենթարկելու |
| |օրենքով նախատեսված դրույթները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ծառայողական կարգապահության |
|արդյունք 3 |նախապայմանները և ղեկավարների հետ պատշաճ |
| |հարաբերվելու կարգը |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է բացատրում ծառայողական կարգապահության |
| |և ճշտապահության կարևորությունը. |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարների հետ |
| |հարաբերվելու ձևերը, իր և ղեկավարի |
| |իրավունքներն ու պարտականությունները. |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում ծառայության |
| |արդյունավետության ու որակի ապահովման ընդհանուր |
| |սկզբունքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՐԱԿԱՅԻՆ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ՈՍՏ-3-10-005 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ ձևավորել օրենքով սահմանված կարգով|
| |զենքի խնամքի, պահպանման, գործադրման, դրա հետ |
| |վարվելու անվտանգության հմտություններ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |42 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել հրաձգության հիմունքները, հրազենի |
|արդյունք 1 |տակտիկա-տեխնիկական բնութագրերը, |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ունի անհրաժեշտ տեղեկություններ հրազենի |
| |ստեղծման և կատարելագործման մասին, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում հրաձգության հիմունքները |
| |և հրազենի գործադրման իրավական հիմքերը, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի ներքին |
| |ձգաբանությունը, |
| |դ. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի արտաքին |
| |ձգաբանությունը, |
| |ե. ճիշտ է ներկայացնում ատրճանակ «Մակարով»-ի |
| |նշանակությունը, մարտական տվյալները, |
| |զ. ճիշտ է ներկայացնում արդիականացված ինքնաձիգ |
| |«Կալաշնիկով»-ի նշանակությունը, մարտական |
| |տվյալները, |
| |է. ճիշտ է ներկայացնում ձեռքի բեկորային |
| |նռնակների նշանակությունը, մարտական տվյալները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Տիրապետել հրազենի կառուցվածքին |
|արդյունք 2 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ըստ համապատասխան նորմատիվների իրականացնում է|
| |«ԱՄ»-ի մասնակի քանդում և հավաքում, |
| |բ. ըստ համապատասխան նորմատիվների իրականացնում է|
| |«ԱԻԿ»-ի մասնակի քանդում և հավաքում, |
| |գ. ճիշտ է բնորոշում հրազենում առաջացած |
| |խափանումները և դրանց վերացման միջոցները, |
| |դ. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի կառուցվածքը, դրա|
| |մասերի և մեխանիզմների աշխատանքի սկզբունքները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել հրազենի խնամքի և պահպանության |
|արդյունք 2 |սկզբունքները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հրազենի ստուգման, |
| |մաքրման և յուղման նորմատիվային պահանջները, |
| |բ. կարողանում է կատարել զենքի ստուգման, մաքրման|
| |և յուղման անհրաժեշտ գործողություններ, |
| |գ. գիտի հրազենի պահպանմանը ներկայացվող |
| |պահանջները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Հրաձգության հմտություններ |
|արդյունք 3 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. կարողանում է ճիշտ դիրքավորվել, մարտական |
| |վիճակի բերել հրազենը, նշան բռնել և կատարել |
| |կրակահերթ, |
| |բ. կարողանում է ճիշտ կողմնորոշվել հրազենի |
| |գործադրում պահանջող իրավիճակներում, |
| |գ. կարողանում է խոցել անշարժ թիրախը, |
| |դ. կարողանում է խոցել շարժական թիրախները, |
| |ե. կարողանում է իրականացնել դիպուկ կրակահերթ և |
| |հստակ կատարել նորմատիվային վարժությունները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ապահովել հրազենի գործադրման անվտանգությունը |
|արդյունք 3 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հրաձգության |
| |կարգապահության կանոնները, |
| |բ. կարողանում է պահպանել հրաձգության |
| |անվտանգության կանոնները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ |
| ՓՈԽՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ՈՍՏ-3-10-006 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ ձևավորել ֆիզիկական և |
| |իրավաբանական անձանց հետ արդյունավետ |
| |հարաբերություններ կառուցելու, իրավախախտումների |
| |դեմ մղվող պայքարում բնակչությանը ներգրավելու |
| |գործնական կարողություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |34 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ժողովրդավարական ոստիկանության |
|արդյունք 1 |հիմնարար սկզբունքները և դրանց նշանակությունը |
| |ոստիկանության հանդեպ հարգանքի, վստահության և |
| |հասարակական աջակցության ձեռքբերման գործում |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության |
| |գործունեության հրապարակայնության սկզբունքի |
| |բովանդակությունը, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում ոստիկանության |
| |գործունեության հաշվետվողականության և |
| |թափանցիկության սկզբունքների բովանդակությունը, |
| |գ. կարողանում է տարբերել «ոստիկանական ուժ» և |
| |«ոստիկանական ծառայություն» հասկացությունները և |
| |բացատրել դրանց էությունը, |
| |դ. կարողանում է տարբերել ոստիկանական |
| |գործունեության «արձագանքող» մոտեցումը |
| |«նախաձեռնող» մոտեցումից և բացատրել դրանց |
| |էությունը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Դրսևորել անհրաժեշտ վերաբերմունք սպասարկվող |
|արդյունք 2 |տարածքի պետական և տեղական ինքնակառավարման |
| |մարմինների, հիմնարկ-ձեռնարկությունների, |
| |հասարակական կազմակերպությունների և |
| |քաղաքացիների նկատմամբ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում ծառայության և շրջապատի |
| |նկատմամբ դրական վերաբերմունքի կարևորությունը, |
| |բ. կարողանում է ներկայացնել քաղաքացիների |
| |նկատմամբ հարգալից վերաբերմունքի և արդյունավետ |
| |հարաբերվելու օրինակներ, |
| |գ. առաջադրված իրավիճակներում ցուցաբերում է |
| |պատասխանատվություն: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Դրսևորել քննադատական մտածողություն |
|արդյունք 3 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է գնահատում տեղեկատվության |
| |հուսալիության և զգացմունքայնության աստիճանը, |
| |բ. խտացված տեղեկատվությունը ճիշտ և արդյունավետ|
| |համադրում է առկա գիտելիքների հետ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Կառավարել ժամանակը, լուծել պրոբլեմներ |
|արդյունք 4 | |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում ժամանակի արդյունավետ |
| |օգտագործման միջոցները, |
| |բ. բացահայտում և ճիշտ է սահմանում տրված |
| |իրավիճակում առկա պրոբլեմը, |
| |գ. ճիշտ է վերլուծում պրոբլեմը, տալիս է լուծման |
| |ճիշտ տարբերակ և գնահատում արդյունքը (SARA |
| |մոդելը): |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՏՈՒԿ ՏԵԽՆԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ԸՍՏ-3-10-007 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ ձևավորել ոստիկանության ծառայողի |
| |գործունեության մեջ կիրառվող տեխնիկական |
| |միջոցները գործնականում օգտագործելու |
| |կարողություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |24 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող հատուկ |
|արդյունք 1 |տեխնիկայի հասկացությունը, գործադրման հիմնական |
| |ուղղություններն ու իրավական հիմքերը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հատուկ տեխնիկայի |
| |հասկացությունը, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում հատուկ տեխնիկայի |
| |կիրառման հիմնական ուղղությունները, |
| |գ. տիրապետում է հատուկ տեխնիկայի կիրառման |
| |իրավական հիմքերի իմացությանը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող կապի |
|արդյունք 2 |միջոցների դասակարգումը և դրանց աշխատանքի |
| |սկզբունքները, ինչպես նաև կարողանալ օգտվել |
| |դրանցից |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է դասակարգում կապի միջոցները, |
| |բ. կարողանում է բացատրել դրանց աշխատանքային |
| |սկզբունքները, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում ռադիոկապի բաժանորդի |
| |պարտականությունները, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում ռադիոալիքների տարածման |
| |և դրանց խոչընդոտման մեխանիզմները, |
| |դ. կարողանում է հայտնաբերել կապի միջոցի |
| |անսարքությունը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող հատուկ |
|արդյունք 3 |միջոցների տեխնիկական բնութագրերը |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձնակազմի անհատական |
| |պաշտպանական միջոցները, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում ակտիվ պաշտպանական |
| |միջոցները, |
| |դ. ցուցաբերում է առանձնահատուկ |
| |գործողությունների ապահովման միջոցների հստակ |
| |իմացություն: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ոստիկանությունում կիրառվող |
|արդյունք 4 |պահպանատագնապային, հակահրդեհային ահազանգման |
| |համակարգերի դասակարգումը, աշխատանքի |
| |սկզբունքները և դրանց ներկայացվող պահանջները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում պահպանատագնապային, |
| |հակահրդեհային միջոցների կիրառման նպատակները, |
| |օգտագործման ուղղությունները և հիմնական |
| |ֆունկցիաները, |
| |բ. կարողանում է աշխատել տվյալների դասակարգման |
| |և մշակման սարքավորումների հետ, |
| |գ. ճիշտ է բնութագրում ինքնավար պահպանության, |
| |կենտրոնացված պահպանման, ծանուցումների |
| |հաղորդման, հսկման և պահպանման հեռուստատեսային |
| |համակարգերը: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |ճանաչել և բնութագրել ոստիկանությունում |
|արդյունք 5 |կիրառվող հատուկ տեխնիկական և այլ միջոցները և |
| |կարողանալ գործադրել դրանք |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. կարողանում է ներկայացնել և օգտագործել |
| |որոնման տեխնիկական, ձայնային ուժեղացման |
| |միջոցները և գիշերային տեսանելիության սարքեր, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում քիմիական միջոցների |
| |ընդհանուր բնութագիրը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՐԻՄԻՆԱԼԻՍՏԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|Մոդուլի դասիչը |ԸՍՏ-3-10-008 |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի նպատակը |Սովորողի մոտ զարգացնել դեպքի վայրում իրավիճակը |
| |գնահատելու, հանցագործության հետքերը |
| |հայտնաբերելու և ճանաչելու տեսական մասնագիտական|
| |գիտելիքներ, ինչպես նաև ձևավորել իր |
| |իրավասության սահմաններում անհետաձգելի |
| |գործողություններ իրականացնելու գործնական |
| |հմտություններ և կարողություններ: |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի տևողությունը |32 ժամ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |հմտություններ և կարողություններ չեն պահանջվում|
|_____________________|_______________________________________________|
|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
|կարգը |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|
| |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել անձի արտաքին հատկանիշների ընդհանուր|
|արդյունք 1 |դրույթները և «բանավոր պատկեր»-ի նկարագրման |
| |մեթոդիկան |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձի արտաքին |
| |հատկանիշների նկարագրման մեթոդիկան (անատոմիական |
| |և ֆունկցիոնալ հատկանիշները), |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում անձի արտաքին |
| |հատկանիշների նկարագրության սկզբունքները, |
| |գ. ճիշտ է ներկայացնում «բանավոր պատկեր»-ի |
| |նկարագրության առանձնահատկությունները, |
| |դ. կարողանում է տարբերակել անձի անատոմիական և |
| |հատուկ նշանները: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Գիտելիքներ Տրասոլոգիայի (հետքաբանության) |
|արդյունք 2 |վերաբերյալ |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում հետքերի առաջացման |
| |մեխանիզմները, |
| |բ. ճիշտ է դասակարգում հետքերը, |
| |գ. տալիս է մատնադրոշմային գծանախշերի ճիշտ |
| |դասակարգումը, |
| |դ. կարողանում է տարբերակել մատնադրոշմային |
| |գծանախշերը, |
| |դ. տիրապետում է հետքերի հայտնաբերման և |
| |պահպանման հմտություններին: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Ճանաչել հոգեներգործուն նյութերը և դասակարգել |
|արդյունք 3 |դրանք |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. տիրապետում է հոգեներգործուն նյութերի և |
| |դրանց տեսակների մասին գիտելիքներին, |
| |բ. ճանաչում է թմրամիջոցները, հոգեներգործուն |
| |նյութերը և դրանց պրեկուրսորները, |
| |գ. տիրապետում է հայտնաբերման դեպքում այդ |
| |նյութերի պահպանման հնարքներին: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Գիտելիքներ դատական ձգաբանության մասին |
|արդյունք 4 |(բալիստիկա) |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է դասակարգում ձեռքի հրազենի տեսակները, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում դատաձգաբանական |
| |փորձաքննությամբ լուծվող հարցերը, |
| |գ. տիրապետում է դեպքի վայրում հայտնաբերված |
| |հրազենի և զինամթերքի պահպանման |
| |հմտություններին: |
|_____________________|_______________________________________________|
|ՈՒսումնառության |Կեղծված հատուկ թղթերի և փաստաթղթերի |
|արդյունք 5 |հայտնաբերման եղանակները |
|_____________________|_______________________________________________|
|Կատարման չափանիշներ |ա. ճիշտ է ներկայացնում իրեղեն ապացույց |
| |հանդիսացող փաստաթղթերի տեսակները, |
| |բ. ճիշտ է ներկայացնում անձնագրի ռեկվիզիտները, |
| |գ. ճիշտ է պատկերացնում փաստաթղթերի կեղծման |
| |եղանակները, |
| |դ. ճիշտ է ներկայացնում ստորագրությունների |
| |տեխնիկական կեղծիքները: |
._____________________________________________________________________.
------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում