Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2011-2012 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ...

 

 

110.0653.070611

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «07»        06            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011245

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 մայիսի 2011 թվականի N 563-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2011-2012 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2011-2012 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 5

 

Ռուսերենի խորացված ուսուցմամբ I-IX դասարանների ուսումնական պլան

 

.____________________________________________________________.

|ՈՒսումնական         |        Շաբաթական ժամերի քանակը        |

|առարկաներ           |_______________________________________|

|                    | I |II |III |IV | V |VI |VII |VIII| IX |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Մայրենի             | 7 | 7 |  8 | 8 | 7 | 6 |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայոց լեզու         | - | - |  - | - | - | - |  3 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Գրականություն       | - | - |  - | - | - | - |  2 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու        | - |4.1| 4.1|4.1|4.1|4.1| 4.1| 4.1| 4.1|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Օտար լեզու          | - | - |  2 | 2 | 2 | 2 |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Մաթեմատիկա          | 4 | 4 |  4 | 4 | 5 | 5 |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Երաժշտություն       | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Կերպարվեստ          | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը| - | 1 |  1 | 2 | - | - |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Բնագիտություն       | - | - |  - | - | 2 | 2 |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Աշխարհագրություն    | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  2 |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայաստանի           | - | - |  - | - | - | - |  - |  - |  2 |

|աշխարհագրություն    |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Համաշխարհային       | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 |

|պատմություն         |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայոց պատմություն   | - | - |  - | - | - |1.5| 1.5| 1.5| 1.5|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու      | - | - |  - | - | 1 | 1 | 1.1| 1.1| 1.1|

|պատմություն         |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայրենագիտություն   | - | - |  - | - | 1 | - |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հասարակագիտություն  | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հանրահաշիվ          | - | - |  - | - | - | - |  3 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Երկրաչափություն     | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Գծագրություն        | - | - |  - | - | - | - |  - |  - | 1.1|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա         | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ֆիզիկա              | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Քիմիա               | - | - |  - | - | - | - |  1 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Կենսաբանություն     | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա          | 2 | 2 |  1 | 1 | 1 | 1 |  2 |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|ՆԶՊ և  անվտ.        | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 |

|կենսագործ.          |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա        | 3 | 2 |  3 | 3 | 3 | 3 |  3 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Շախմատ              | - | 2 |  - | - | - | - |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ  | - | - |  - | 1 | 1 |1.5| 2.5| 1.5| 0.5|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ընդամենը            | 20| 24| 25 | 27| 29| 31| 34 | 35 | 35 |

.____________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 6

 

Ռուսերենով ուսուցմամբ միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի (դասարանի)

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական      |                Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ        |___________________________________________________|

|                 | I |II |III |IV | V |VI |VII |VIII| IX | X |XI |XII|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու     | 4 | 8 |  6 | 8 | 6 | 3 |  3 |  3 | 2.5| 3 | 3 | 3 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ռուս             | - | - |  - | - | - | 2 |  2 |  2 |  2 | 3 | 3 | 3 |

|գրականություն    |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Մայրենի          | 3 | 3 |  5 | 4 | 6 | 5 |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց լեզու      | - | - |  - | - | - | - |  3 |  2 |  2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Գրականություն    | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  3 | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայ գրականություն| - | - |  - | - | - | - |  - |  - |  - | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Օտար լեզու       | - | - |  2 | 2 | 2 | 2 |  2 |  2 |  2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Մաթեմատիկա       | 4 | 4 |  5 | 4 | 5 | 5 |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հանրահաշիվ       | - | - |  - | - | - | - |  3 |  3 |  3 |2.5|2.5|2.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Երկրաչափություն  | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |1.5|1.5|1.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ես և  շրջակա     | - | 1 |  1 | 2 | - | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|աշխարհը          |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Բնագիտություն    | - | - |  - | - | 2 | 2 |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Երաժշտություն    | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա       | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 |  2 |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Կերպարվեստ       | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայաստանի        | - | - |  - | - | - | - |  - |  - |  2 | - | - | - |

|աշխարհագրություն |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Աշխարհագրություն | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  2 |  - |1.5| 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայրենագիտություն| - | - |  - | - | 1 | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց պատմություն| - | - |  - | - | - |1.5| 1.5|  2 |1.5 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Համաշխարհային    | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 | 1  |1.5| 1 | 1 |

|պատմ.            |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու   | - | - |  - | - | 1 | 1 | 1.1| 1.1| 1.1| - | - | - |

|պատմություն      |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հասարակագիտութ-  | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 | 1 |1.5| 2 |

|յուն             |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ֆիզիկա           | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 | 3 | 3 | 3 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Քիմիա            | - | - |  - | - | - | - |  1 |  2 |  2 | 2 | 2 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Կենսաբանություն  | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա      | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Գծագրություն     | - | - |  - | - | - | - |  - |  - | 1.1| - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|ՆԶՊ և  անվտ.     | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 | 1 | 1 | - |

|կենսագործ.       |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա     | 3 | 2 |  3 | 3 | 3 | 3 |  3 |  3 |  3 | 3 | 3 |1.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Շախմատ           | - | 2 |  - | - | - | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Դպրոցական        | - | 1 |  - | 1 | - |1.5| 1.5|  1 |  - | - |0.5|3.5|

|բաղադրիչ         |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ընդամենը         | 20| 24| 25 | 27| 29| 31| 34 | 35 | 35 | 34| 34| 34|

._____________________________________________________________________.

 

Ռուսերենով ուսուցմամբ դպրոցում (դասարանում) «Մայրենի» առարկայի դասաժամերը 1-ին դասարանի 1-ին կիսամյակում հատկացվում են բանավոր խոսքի զարգացմանը, 2-րդ կիսամյակում` տառուսուցմանը:

Ազգային փոքրամասնություններով համալրված դպրոցներում (դասարաններում) ռուսաց լեզվին և գրականությանը տրված ժամաքանակից 2-ական ժամ` 1-4-րդ դասարաններում, 1-ական ժամ` 5-11-րդ դասարաններում կարող է հատկացվել ազգային լեզվին և գրականությանը` ուսուցման համար անհրաժեշտ պայմանների առկայության դեպքում:

 

Աղյուսակ 7

 

Ազգային փոքրամասնությունների հանրակրթական դպրոցի (դասարանի)

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական      |                Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ        |___________________________________________________|

|                 | I |II |III |IV | V |VI |VII |VIII| IX | X |XI |XII|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց լեզու      | 3 | 5 |  5 | 4 | 6 | 5 |  3 |  2 |  3 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Գրականություն    | - | - |  - | - | - | - |  2 |  3 |  2 | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայ գրականություն| - | - |  - | - | - | - |  - |  - |  - | 2 | 3 | 3 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Օտար լեզու       | - | - |  2 | 2 | 2 | 2 |  2 |  2 |  2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Մայրենի լեզու և  | 4 | 4 |  4 | 4 | 4 | 3 |  3 |  3 |  3 | 3 | 3 | 3 |

|գրական.          |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու     | - | 2 |  2 | 3 | 3 | 3 |  3 |  2 |  3 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Մաթեմատիկա       | 4 | 4 |  5 | 4 | 5 | 5 |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հանրահաշիվ       | - | - |  - | - | - | - |  3 |  3 | 2.5|2.5|2.5|2.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Երկրաչափություն  | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |1.5|1.5|1.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ես և  շրջակա     | - | 1 |  1 | 2 | - | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|աշխարհը          |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Բնագիտություն    | - | - |  - | - | 2 | 2 |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Երաժշտություն    | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա       | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 |  2 |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Կերպարվեստ       | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայրենագիտություն| - | - |  - | - | 1 | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայաստանի        | - | - |  - | - | - | - |  - |  - |  2 | - | - | - |

|աշխարհագրություն |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Աշխարհագրություն | - | - |  - | - | - | 1 |  1 | 1.5|  - | 1 | 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց պատմություն| - | - |  - | - | - |1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Համաշխարհային    | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 | 2 | 1 | 1 |

|պատմություն      |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հասարակագիտութ-  | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 | 2 | 2 | 2 |

|յուն             |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ֆիզիկա           | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 | 3 | 3 | 3 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Քիմիա            | - | - |  - | - | - | - |  1 |  2 |  2 | 2 | 2 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Կենսաբանություն  | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա      | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Գծագրություն     | - | - |  - | - | - | - |  - |  - | 1.1| - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|ՆԶՊ և  անվտ.     | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 | 1 | 1 | - |

|կենսագործ.       |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա     | 3 | 2 |  3 | 3 | 3 | 3 |  3 |  3 |  3 | 3 | 3 |1.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Շախմատ           | - | 2 |  - | - | - | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Դպրոցական        | - | 1 |  - | 2 | - |1.5| 1.5|  2 |  - | - | - |3.5|

|բաղադրիչ         |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ընդամենը         | 20| 24| 25 | 27| 29| 31| 34 | 35 | 35 | 34| 34| 34|

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 8

 

Երևան քաղաքի Պուշկինի անվան հ. 8 հիմնական դպրոցի, Երևանի հ. 29

ավագ դպրոցի, Կոտայքի մարզի Արզնի, Արարատի մարզի Դիմիտրով և Վերին

Դվին գյուղերի դպրոցների ռուսերենով ուսուցմամբ և ասորերենի

ուսումնասիրմամբ դասարանների 2011-2012 ուստարվա օրինակելի

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական   |                Շաբաթական ժամերի քանակը               |

|առարկաներ     |______________________________________________________|

|              | I |II |III |IV | V |VI |VII  |VIII | IX  | X |XI |XII|

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու  | 2 | 7 |  4 | 6 | 5 | 3 |  2  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ռուս          | - | - |  - | - | - | 2 |  2  |  2  |  2  | 3 | 2 | 2 |

|գրականություն |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ասորերեն լեզու| 2 | 2 |  2 | 3 | 3 | 2 |  2  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ասորերեն      | - | - |  - | - | - | 1 |  1  |  1  |  1  | 1 | 1 | 1 |

|գրականություն |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Մայրենի       | 3 | 3 |  5 | 4 | 5 | 5 |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|(հայերեն)     |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայոց լեզու   | - | - |  - | - | - | - |  3  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Գրականություն | - | - |  - | - | - | - |  2  |  2  |  3  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայ           | - | - |  - | - | - | - |  -  |  -  |  -  | 2 | 2 | 2 |

|գրականություն |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Օտար լեզու    | - | - |  2 | 2 | 2 | 2 |  2  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Մաթեմատիկա    | 4 | 4 |  5 | 4 | 5 | 5 |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հանրահաշիվ    | - | - |  - | - | - | - |  3  |  3  |  3  |2.5|2.5|2.5|

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Երկրաչափութ-  | - | - |  - | - | - | - |  2  |  2  |  2  |1.5|1.5|1.5|

|յուն          |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ես և  շրջակա  | - | 1 |  1 | 2 | - | - |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|աշխարհը       |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Բնագիտություն | - | - |  - | - | 2 | 2 |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Երաժշտություն | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա    | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 |  2  |  -  |  -  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Կերպարվեստ    | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0.5|  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայաստանի     | - | - |  - | - | - | - |  -  |  -  | 1.5 | - | - | - |

|աշխարհագրութ- |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|յուն          |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Աշխարհագրութ- | - | - |  - | - | - | 1 |  1  |  2  |  -  |1.5| 1 | 1 |

|յուն          |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայրենագիտութ-| - | - |  - | - | 1 | - |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|յուն          |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայոց         | - | - |  - | - | - |1.5| 1.5 | 1.5 | 1.5 |1.5| 1 | 1 |

|պատմություն   |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Համաշխարհային | - | - |  - | - | - | 1 |  1  |  1  |  1  |1.5| 1 | 1 |

|պատմություն   |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու| - | - |  - | - | 1 |0.5|0.5.1|0.5.1|0.5.1| - | - | - |

|պատմություն   |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հասարակագիտու-| - | - |  - | - | - | - |  -  |  1  |  1  | 1 | 2 | 2 |

|թյուն         |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ֆիզիկա        | - | - |  - | - | - | - |  2  |  2  |  2  |2.5| 3 | 3 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Քիմիա         | - | - |  - | - | - | - |  1  |  2  |  2  |1.5| 2 | 1 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Կենսաբանութ-  | - | - |  - | - | - | - |  2  |  2  | 1.5 |1.5| 2 | 2 |

|յուն          |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա   | - | - |  - | - | - | 1 |  1  |  1  |  1  | 1 | 1 | 1 |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Գծագրություն  | - | - |  - | - | - | - |  -  |  -  | 1.1 | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|ՆԶՊ և  անվտ.  | - | - |  - | - | - | - |  -  |  1  |  1  | 1 | 1 | - |

|կենսագործ.    |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա  | 3 | 2 |  3 | 3 | 3 | 3 |  3  |  3  |  3  | 3 | 3 |1.5|

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Շախմատ        | - | 2 |  - | - | - | - |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Դպրոցական     | - | - |  - | - | - | - |  -  |  -  |  -  | - | - |3.5|

|բաղադրիչ      |   |   |    |   |   |   |     |     |     |   |   |   |

|______________|___|___|____|___|___|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ընդամենը      | 20| 24| 25 | 27| 30| 32| 34  | 35  | 36  | 34| 34| 34|

._____________________________________________________________________.

 

5-9-րդ դասարաններում «Հայոց եկեղեցու պատմությանը» լրացուցիչ դասաժամեր չեն հատկացվում: Ռուսերենով ուսուցմամբ դպրոցում (դասարանում) «Մայրենի» (հայերեն) առարկայի դասաժամերը 1-ին դասարանի 1-ին կիսամյակում հատկացվում են բանավոր խոսքի զարգացմանը, 2-րդ կիսամյակում` տառուսուցմանը:

 

Աղյուսակ 9

 

Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող երեխաների

անհատական ուսուցման ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական      |                Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ        |___________________________________________________|

|                 | I |II |III |IV | V |VI |VII |VIII| IX | X |XI |XII|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Մայրենի          | 5 |4.5| 4.5|4.5|4.5| 4 |  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց լեզու և    | - | - |  - | - | - | - | 3.5| 2.5|  3 |2.5| 2 | 2 |

|գրակ.            |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու     | - | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 |  1 |  1 |  1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Օտար լեզու       | - | - |  1 | 1 | 1 | 1 |  1 |  1 |  1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ես և  շրջակա     | - |0.5| 0.5|0.5| - | - |  - |  - |  - | - | - | - |

|աշխարհը          |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Մաթեմատիկա       | 2 | 3 |  2 | 2 | 2 | 2 |  2 |  3 | 2.5|2.5| 2 | 2 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հայոց պատմություն| - | - |  - | - | - |0.5|  1 | 0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Համաշխարհային    | - | - |  - | - | - |0.5| 0.5| 0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|

|պատմ.            |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Հասարակագիտութ-  | - | - |  - | - | - | - |  - | 0,5| 0,5|0.5|0.5|0.5|

|յուն             |   |   |    |   |   |   |    |    |    |   |   |   |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ֆիզիկա           | - | - |  - | - | - | - | 0.5| 0.5| 0.5| 1 | 1 | 1 |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Քիմիա            | - | - |  - | - | - | - | 0.5| 0,5| 0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Բնագիտություն    | - | - |  - | - |0.5|0.5|  - |  - |  - | - | - | - |

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Կենսաբանություն  | - | - |  - | - | - | - | 0.5| 0,5| 0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Աշխարհագրություն | - | - |  - | - | - |0.5| 0.5| 0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|___|___|___|

|Ընդամենը         | 7 | 9 |  9 | 9 | 9 | 10| 11 | 11 | 11 | 11| 10| 10|

._____________________________________________________________________.

 

1. Ռուսերենով ուսուցման դեպքում ռուսաց լեզվին տրվում են հայերենի համար հատկացված դասաժամերը` ապահովելով նույն ժամաքանակի սահմաններում նաև ռուս գրականության ուսուցումը, իսկ ռուսերենի համար նախատեսված ժամաքանակը տրվում է հայոց լեզվի ուսուցմանը:

2. Տնային պայմաններում ուսուցում կազմակերպվում է բնակավայրը սպասարկող բուժհիմնարկի փաստաթղթերի հիման վրա (եթե բուժման ընթացքը տնային պայմաններում շարունակվելու է մեկ ամսից ավելի)` մարզպետարանի (Երևանի քաղաքապետարանի) կրթության վարչության (բաժնի) թույլտվությամբ:

3. Տնային պայմաններում ուսուցման կազմակերպումն իրականացնում է միկրոշրջանը սպասարկող միջնակարգ կամ համապատասխան հատուկ դպրոցը:

4. Տնային պայմաններում ուսուցում կազմակերպող ուսուցիչները վճարվում են դրույքաչափով, եթե ուսուցումը նախատեսվում է ամբողջ ուստարվա համար, մնացած դեպքերում` ժամավճարով:

5. Հիվանդանոցներում երկարատև բուժվող երեխաների ուսուցումը կազմակերպվում է ըստ դասարանների` նույն կարգի պահպանմամբ (տե՛ս Աղյուսակ 9):

 

ԳԼՈՒԽ 2
ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2011-2012 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

Օրինակելի ուսումնական պլանները նախատեսված են 2011-2012 ուսումնական տարվա համար:

ՈՒսումնական պլանները մշակված են միջնակարգ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների օրինակելի ուսումնական պլանների հիման վրա` հաշվի առնելով հատուկ ուսումնական հաստատությունների առանձին տիպերի յուրահատկությունները: Ստորև տրված օրինակելի ուսումնական պլանները ներառում են հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների բոլոր տիպերը:

ՈՒսումնական պլանները (բացառությամբ` Աղյուսակներ 5, 6, 7, 8) ունեն երեք` պետական, դպրոցական (դպրոցի ընտրությամբ) և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական (հ/մ) բաղադրիչներ: Պետական, դպրոցական և զարգացնող հատուկ մանկավարժական (հ/մ) բաղադրիչները պարտադիր են և ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից: Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով կազմակերպված խմբակների գործունեությունը դիտարկվում է ուսումնական պլանների զարգացնող հատուկ մանկավարժական բաղադրիչի համատեքստում:

Յուրաքանչյուր հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություն, օրինակելի ուսումնական պլանի հիման վրա, դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ, մշակում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը:

Հետևյալ նշագրումով «1» դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով (Գլուխ 2` Աղյուսակ 1, Աղյուսակ 2, Աղյուսակ 3, Աղյուսակ 4, Աղյուսակ 7, Աղյուսակ 8): Հատուկ հանրակրթական ավագ դպրոցում ուսուցումը կազմակերպվում է հանրակրթական ավագ դպրոցի 2011-2012 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների հիման վրա:

1. Պետական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակում փոփոխություն կարող է կատարվել միայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) համաձայնությամբ`

1) թերբեռնված դասարաններում կամ սահմանված կարգով երաշխավորված այլընտրանքային ծրագրերով ու մեթոդներով ուսուցում իրականացնելու դեպքում,

2) սահմանված կարգով երաշխավորված մանկավարժական գիտափորձ իրականացնելու համար:

2. ՈՒսպլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի տնօրինման կարգը սահմանված է` Հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանների ընդհանրական պարզաբանումներում, օտար լեզվի ընտրությունը` Միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի ուսումնական պլանի ընդհանրական պարզաբանումների «Օտար լեզվի ընտրության կարգում»,

3. Անհրաժեշտության դեպքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ուսուցումը կարող է կազմակերպվել տնային պայմաններում` համաձայն «Միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի 2011-2012 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» Աղյուսակ 9-ի:

4. ՈՒսումնական պարապմունքները դպրոցում սկսվում են 2011 թ. սեպտեմբերի 1-ին, ավարտվում են 2012 թ. մայիսի 25-ին` ապահովելով ոչ պակաս, քան 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդ և բարձր դասարանների համար:

5. Պետական հատուկ ուսումնական հաստատություններում ուսումնական շաբաթվա հնգօրյա կամ վեցօրյա տևողությունը սահմանում է ուսումնական հաստատությունը: ՈՒսումնական հաստատությունն այդ հարցը համաձայնեցնում է Նախարարության հետ ուսումնական պարապմունքները սկսելուց առնվազն տասնհինգ օր առաջ:

6. ՈՒսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչները ապահովում են «Հանրակրթության պետական չափորոշչով», առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների յուրացումը:

7. Մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հատուկ հանրակրթական դպրոցի ուսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ապահովում են Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության առարկայական չափորոշիչով և ծրագրերով ու Չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության առարկայական չափորոշչով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների յուրացումը:

8. Սովորողների պատրաստվածության մակարդակը տարրական դպրոցում (IV դասարան) գնահատվում է «Մայրենի» և «Մաթեմատիկա» առարկաներից մշակված համապատասխան հարցարանների միջոցով, հիմնական դպրոցի ավարտական դասարանում (IX դասարան)` ավարտական և ավագ դպրոցի ուսումնառության ավարտին (XII դասարան)` պետական ավարտական քննություններով, բացառությամբ մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ (օժանդակ) դպրոցի: Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը կատարվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ):

9. Դպրոցում գործում է գնահատման 10-միավորային համակարգ: Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող են կիրառվել նաև գնահատման այլ համակարգեր, որոնք բերվում են 10-միավորային գրանցման: Որակավորման ստուգումների, հիմնական և միջնակարգ կրթության ավարտական և պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման համակարգերը նույնպես բերվում են 10 կամ 20-միավորային գրանցման:

10. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների միջոցով` տարեկան գնահատականները:

11. Առաջին դասարանում աշակերտներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում, և ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի N 846-Ն հրամանով հաստատված «Հանրակրթական դպրոցի առաջին դասարանում սովորողի բնութագրման միջոցով գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների տարեկան ամփոփիչ գնահատման կարգի»:

12. Դպրոցում խմբային ուսուցման աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է: Դասի տևողությունը 45 րոպե է: Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում` որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:

13. ՈՒսումնական տարվա ընթացքում 3-12-րդ դասարանների աշակերտներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2011 թ. հոկտեմբերի 24-ից 30-ը ներառյալ, ձմեռային` 2011 թ. դեկտեմբերի 26-ից 2012 թ. հունվարի 8-ը ներառյալ, գարնանային` մարտի 19-ից 25-ը ներառյալ: Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տևում են հոկտեմբերի 24-ից նոյեմբերի 6-ը ներառյալ, ձմեռայինը` դեկտեմբերի 26-ից 2012 թ. հունվարի 22-ը ներառյալ, իսկ գարնանայինը` մարտի 19-ից ապրիլի 1-ը ներառյալ: Երկրորդ դասարանցիների արձակուրդները տևում են 2011 թ. հոկտեմբերի 24-ից 30-ը ներառյալ, դեկտեմբերի 26-ից 2012թ. հունվարի 22-ը ներառյալ և մարտի 19-ից 25-ը ներառյալ: Կրթության պետական կառավարման և տարածքային կառավարման լիազորված մարմինները իրենց ենթակայության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար վերևում սահմանված արձակուրդների ժամկետներում կարող են կատարել փոփոխություններ` նախապես համաձայնեցնելով Նախարարության հետ:

 

ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

Դպրոցական բաղադրիչի տնօրինման կարգ

 

1. Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը հատկացվում է ուսումնական պլանի պետական բաղադրիչով տվյալ դասարանի պետական պարտադիր առարկայացանկում նախատեսված և (կամ) Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին և (կամ) սովորողների նախասիրություններին, ուսումնական հաստատության առանձնահատկություններին, համայնքի կարիքներին համապատասխան կրթություն կազմակերպելու նպատակով:

2. Երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի մեջ են մտնում Կիրառական տնտեսագիտություն, Կյանքի հմտություններ, Բնապահպանություն, Էկոլոգիա, Էներգիայի և ռեսուրսների օգտագործում, Ֆերմերային գործ, Տրամաբանություն, Գրաբար, Հայկական հարցի պատմություն, Հոգեբանություն, Բարոյագիտություն, Մշակույթի պատմություն առարկաները: Երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկին, անհրաժեշտ պայմանների առկայության դեպքում, Նախարարության թույլտվությամբ, դպրոցը կարող է ավելացնել նոր առարկա: Երաշխավորված առարկայացանկի ուսումնական առարկաների (դասընթացների) առարկայական ծրագրերը գործածության են երաշխավորվում Նախարարության կողմից:

3. ՈՒսումնական հաստատության տնօրենը ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը կատարում է մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ` ելնելով Նախարարության հանձնարարականներից, ինչպես նաև դպրոցի, դասարանի պատրաստությունից, մանկավարժներով, ծրագրերով, դասագրքերով և երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի որևէ առարկայի լիարժեք ուսուցման կազմակերպման նպատակով Նախարարության կողմից հանրակրթական հաստատությունների համար երաշխավորված այլ ուսումնական գրականությամբ ապահովվածությունից և ուսուցման կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ պայմաններից:

4. Դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է դպրոցի ուսպլանում և դասացուցակում:

5. Եթե դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը տրամադրվել է ուսումնական պլանի պետական բաղադրիչում ընդգրկված առարկաներին, ապա դասարանը կիսելու հարցը կարգավորվում է «Հատուկ հանրակրթական դպրոցի ուսումնական պլանի պարզաբանմամբ» սահմանված կարգով:

 

Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական ժամաքանակի տնօրինման մասին

 

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներն անցկացվում են խմբային կամ անհատական պարապմունքների ձևով` ելնելով սովորողների կարիքներից: Պարապմունքներն ամրագրվում են դասացուցակում կամ առանձին կարգացուցակում: Անհատական պարապմունքների դեպքում զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին հատկացվող ժամաքանակը բաշխվում է շաբաթվա օրերի միջև` ամրագրվելով դասացուցակին կից կարգացուցակում:

2. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական խմբային պարապմունքի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` ելնելով սովորողների կարիքներից:

 

ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատության դասարանի (խմբի) միջին խտությունը` սանիտարական նորմերի պահպանմամբ, սահմանվում է.

1) լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ ունեցող երեխաների, մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հատուկ (օժանդակ) հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում` 15 աշակերտ (ընդ որում, սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 18-ը),

2) չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն և բազմակի խնդիրներ ունեցող սովորողների թիվը յուրաքանչյուր դասարանում (խմբերում) չպետք է գերազանցի 9-ը,

3) հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում` 20 աշակերտ (ընդ որում, սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 25-ը):

2. Հիմնադրի կողմից սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել հանրակրթական ուսումնական հաստատության լրացուցիչ ֆինանսավորման միջոցների հաշվին` հաստատության խորհդի որոշմամբ:

3. Տարրական դպրոցում (1-4-րդ դասարաններ), եթե դասարանում աշակերտների թիվը հավասար է տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությանը կամ գերազանցում է այն, ապա ռուսաց լեզու, օտար լեզու առարկաների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի:

4. Միջին դպրոցում Հայոց լեզու (7-9-րդ դասարաններ), Ռուսաց լեզու, Օտար լեզու (5-9-րդ դասարաններ), Ինֆորմատիկա (6-9-րդ դասարաններ` համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների պարապմունքներին դասարանը կարելի է բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում աշակերտների թիվը հավասար է տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությանը կամ գերազանցում է այն: «Տեխնոլոգիա» առարկայի պարապմունքներին դասարանը կիսվում է երկու խմբի` տղաների և աղջիկների` անկախ աշակերտների թվից (ուսուցումը կազմակերպվում է յուրաքանչյուր խմբի համար հաստատված համապատասխան առարկայական ծրագրով):

5. Հատուկ հանրակրթական 10-11-րդ դասարաններում Հայոց լեզու, Ռուսաց լեզու, Օտար լեզու, Ինֆորմատիկա (համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների և ավագ դպրոցի արհեստագործական մասնագիտական դասընթացների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանի աշակերտների թիվը գերազանցում է տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի միջին խտությունը:

6. Տեսողության, լսողության, հենաշարժական համակարգի խանգարումներով երեխաների հատուկ դպրոցներում «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկան փոխարինվում է «Անվտանգ կենսագործունեություն» առարկայով:

7. Անհրաժեշտության դեպքում դպրոցն իրավասու է Նախարարության համաձայնությամբ վերաբաշխելու առարկաների ուսուցմանը օրինակելի ուսումնական պլանով հատկացված ժամերը` պահպանելով տվյալ առարկայի տարեկան ընդհանուր ժամաքանակը:

8. 8-9-րդ դասարանում և ավագ դպրոցի 10-11-րդ դասարաններում Նախարարության կողմից երաշխավորված ծրագրի և ուսումնական նյութի հիման վրա դասավանդվում է «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը, որին յուրաքանչյուր դասարանում տարեկան տրամադրվում է 14 դասաժամ:

1) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացին տրամադրված ժամաքանակը ձևավորվում է «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ժամաքանակից առանձնացված 14 դասաժամի հաշվին:

2) «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ծրագրով նախատեսված ուսումնական նյութերը ենթարկվում են թեմատիկ վերաբաշխման` պահպանելով տվյալ դասարանի համար Նախարարության հաստատած ծրագրային ամբողջ ծավալը:

3) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը դասավանդվում է 2012 թ. հունվարի 9-ից մինչև փետրվարի 11-ը ընկած ժամանակահատվածում:

4) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացի ընթացիկ գնահատում չի կատարվում: Դասամատյանում գրանցումները կատարվում են առանձին էջում:

9. 6-11-րդ դասարաններում Հայոց լեզու, Մաթեմատիկա, Ինֆորմատիկա, Քիմիա, Ֆիզիկա, Կենսաբանություն, Հայոց պատմություն, Բնօգտագործման և բնապահպանության (էկոլոգիայի) հիմունքներ և այլ առարկաների ծրագրերով ամսական առնվազն 1 (մեկ) ժամ ուսուցումը պետք է կազմակերպվի համակարգչային կաբինետում (դրա առկայության դեպքում)` ելնելով յուրաքանչյուր առարկայից մատուցվող ուսումնական նյութի բովանդակային և դասավանդման մեթոդական պահանջներից: Այն առավել արդյունավետ իրականացնելու համար անհրաժեշտ է օգտագործել Նախարարության կողմից երաշխավորված էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը (լազերային սկավառակներ):

10. 6-9-րդ դասարաններում Համաշխարհային պատմության և Հայոց պատմության համաժամանակյա ուսուցումն ապահովելու նպատակով առաջարկվում է ըստ կիսամյակների և դասարանների Հայոց պատմությանը հատկացված տարեկան ժամաքանակը բաշխել հետևյալ կերպ` 6-րդ դասարանում առաջին կիսամյակում շաբաթական 1 ժամ, երկրորդում` 2 ժամ, 7-րդում` առաջին կիսամյակում` 2, երկրորդում` 1 ժամ, 8-րդ դասարանում` առաջին կիսամյակում շաբաթական 1, երկրորդում` 2, 9-րդում` առաջին կիսամյակում շաբաթական 1, երկրորդում` 2 ժամ:

11. Համաշխարհային պատմության և Հայոց պատմության համաժամանակյա թեմաների ուսուցումն ապահովելու նպատակով ուսուցիչներին իրավունք է տրվում մասնակի փոփոխություններ կատարել նշված առարկաների դասացանկում` պահպանելով յուրաքանչյուր առարկային հատկացված ընդհանուր ժամաքանակը:

 

Հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների աղյուսակների

պարզաբանումներ

 

1. Աղյուսակ 1-ի պարզաբանումները.

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են`

1) բրայլյան համակարգի ուսուցմանը, մնացորդային տեսողական ընկալման զարգացմանը: Պարապմունքները անցկացվում են անհատական ուսուցման ձևով,

2) «Կողմնորոշում շրջապատում» խմբային և անհատական պարապմունքներին,

3) «Արև համակարգ» համակարգչային ծրագրով սովորողների ուսումնառության (անհատական և խմբային) կազմակերպմանը,

4) «Ռիթմիկա» առարկային:

2. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերից կարող են տրամադրվել խոսքի զարգացմանն ուղղված պարապմունքներին:

3. «Կերպարվեստ» առարկայի ժամերը կարելի է տրամադրել ռելիեֆային արվեստի ուսումնասիրությանը:

 

2. Աղյուսակ 2.1-ի պարզաբանումները.

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են լսողական ընկալման և արտաբերման զարգացման անհատական աշխատանքներին և բաշխվում հետևյալ կերպ`

1) 1-5-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 60 րոպե,

2) 6-10-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 40 րոպե:

2. Հիմնական դպրոցի «Մայրենի» և «Հայոց լեզու» առարկաների դասաժամերից յուրաքանչյուր դասարանում 2-ական ժամ հատկացվում է «Խոսքի զարգացում» դասընթացին և շուրթերից կարդալու տեխնիկային:

3. 2010-2011 ուստարում լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների (չլսող երեխաների դասարաններ) հատուկ հանրակրթական հիմնական դպրոցի ուսումնառությունը ավարտվում է 9-րդ և

10-րդ դասարաններով:

4. 2010-2011 ուստարում հիմնական դպրոց ավարտած 10-րդ դասարանցիները կրթությունը շարունակում են եռամյա ավագ դպրոցի 11-րդ, իսկ 9-րդ դասարանցիները` ավագ դպրոցի 10-րդ դասարաններում:

 

Աղյուսակ 2.2-ի պարզաբանումը.

2. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են լսողական ընկալման և արտաբերման զարգացման անհատական աշխատանքներին և բաշխվում հետևյալ կերպ`

1) 1-5-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 60 րոպե,

2) 6-10-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 40 րոպե:

3. Հիմնական դպրոցի «Մայրենի» և «Հայոց լեզու» առարկաների դասաժամերից յուրաքանչյուր դասարանում 2-ական ժամ հատկացվում է «Խոսքի զարգացում» դասընթացին` զուգակցված ժեստերի լեզվի ուսուցման հետ և շուրթերից կարդալու տեխնիկային:

4. 2010-2011 ուստարում լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների (թույլ լսող երեխաների դասարաններ) հատուկ հանրակրթական հիմնական դպրոցի ուսումնառությունը ավարտվում է 9-րդ և 10-րդ դասարաններով:

5. 2010-2011 ուստարում հիմնական դպրոց ավարտած 10-րդ դասարանցիները կրթությունը շարունակում են եռամյա ավագ դպրոցի 11-րդ, իսկ 9-րդ դասարանցիները` ավագ դպրոցի 10-րդ դասարաններում:

 

3. Աղյուսակ 3-ի պարզաբանումը.

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին տրամադրված ժամերը հատկացվում են լոգոպեդական անհատական և խմբային աշխատանքներին:

 

4. Աղյուսակ 4-ի պարզաբանումը.

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը հատկացվում են բուժական ֆիզկուլտուրային և լոգոպեդական պարապմունքներին:

 

5. Աղյուսակ 5-ի պարզաբանումները.

1. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված կրթական գործընթացի կազմակերպման, ուսումնադաստիարակչական, զարգացնող աշխատանքների համակարգման և ԱՈՒՊ-ներում նախատեսված աշխատանքների վերահսկման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

2. ՈՒսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչով նախատեսված ժամերը հատկացվում են խոսքի և լեզվամտածողության զարգացման պարապմունքներին:

3. 1-5-րդ դասարաններում դասավանդումն իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական չափորոշիչներին, ծրագրերին համապատասխան, իսկ 8-9-րդ դասարաններում` մինչև 2006 թ. գործող ծրագրերով:

4. 1-2-րդ դասարաններում սովորողը, որպես կանոն, փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսումնական պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով: Առանձին դեպքերում սովորողը կարող է մնալ նույն դասարանում` դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) համաձայնությամբ:

5. 3-9-րդ դասարաններում սովորողը փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսումնական պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով:

6. Այն սովորողները, ովքեր կրթական կարիքի գնահատման արդյունքում չեն կարող յուրացնել «Օտար լեզու» և «Ռուսաց լեզու» առարկաները, ապա այդ առարկաներին հատկացված ժամերը տրամադրվում են ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչին:

 

6. Աղյուսակ 6-ի պարզաբանումները.

1. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված կրթական գործընթացի կազմակերպման, ուսումնադաստիարակչական, զարգացնող աշխատանքների համակարգման և ԱՈՒՊ-ներում նախատեսված աշխատանքների վերահսկման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

2. Դպրոցական բաղադրիչով նախատեսված ժամերը հատկացվում են սովորողների հատուկ մանկավարժական անհատական պարապմունքների անցկացմանը:

3. Միջին դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկային կարելի է տրամադրել լրացուցիչ ժամեր` դպրոցական բաղադրիչից վարքի կուլտուրայի մասին խորացված գիտելիքներ և առողջ ապրելակերպի տարրեր հաղորդելու նպատակով:

4. «Հայրենագիտություն» առարկան դիտարկվում է որպես հայրենի երկրի պատմության և աշխարհագրության ինտեգրացված դասընթաց:

5. «Տեխնոլոգիա» առարկայի դասաժամերը բոլոր դասարաններում դասացուցակով պետք է լինեն նույն ժամին` երեխաների ընդգրկումն ըստ նախասիրությունների ապահովելու համար:

6. Մտավոր թերզարգացում ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը իրականացվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ-ի):

7. Ֆիզիկական կուլտուրայի դասավանդումը իրականացվում է հատուկ մասնագետի կողմից:

 

7. Աղյուսակ 7-ի պարզաբանումները.

1. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն աշխատում են շուրջտարյա ռեժիմով:

2. Անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարան-կոմպլեկտի իրավունք է տրվում կազմակերպելու 1 (մեկ) խմբակ, որտեղ ընդգրկված երեխաների պարապմունքների համապատասխան ծրագրերը համաձայնեցվում են Նախարարության հետ:

 

8. Աղյուսակ 8-ի պարզաբանումները.

1. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ խմբերի ուսուցումը իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող, չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության պետական չափորոշիչներով:

 

9. Աղյուսակ 9-ի պարզաբանումը.

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են բրայլյան համակարգի ուսուցմանը:

 

Աղյուսակ 1

 

Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ դպրոցի

ուսումնական պլան

 

.____________________________________________________________.

|ՈՒսումնական         |         Շաբաթական ժամերի քանակը       |

|առարկաներ           |_______________________________________|

|                    | I |II |III |IV | V |VI |VII |VIII| IX |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Մայրենի             | 7 | 8 |  8 | 8 | 7 | 6 |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայոց լեզու         | - | - |  - | - | - | - |  3 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Գրականություն       | - | - |  - | - | - | - |  2 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու        | - | 2 |  2 | 3 | 3 | 3 |  3 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Օտար լեզու          | - | - |  2 | 2 | 2 | 2 |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Մաթեմատիկա          | 4 | 4 |  4 | 4 | 5 | 5 |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Երաժշտություն       | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0,5|  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Կերպարվեստ          | 2 | 1 |  1 | 1 | 1 |0,5|  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը| - | 1 |  1 | 2 | - | - |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայրենագիտություն   | - | - |  - | - | 1 | - |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Բնագիտություն       | - | - |  - | - | 2 | 2 |  - |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Աշխարհագրություն    | - | - |  - | - |   | 1 |  1 |  2 |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայաստանի           | - | - |  - | - | - | - |  - |  - |  2 |

|աշխարհագրություն    |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Համաշխարհային       | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 |

|պատմություն         |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայոց պատմություն   | - | - |  - | - | - |1.5| 1.5| 1.5| 1.5|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու      | - | - |  - | - | 1 | 1 | 1.1| 1.1| 1.1|

|պատմություն         |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հասարակագիտություն  | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Հանրահաշիվ          | - | - |  - | - | - | - |  3 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Երկրաչափություն     | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Գծագրություն        | - | - |  - | - | - | - |  - |  - | 1.1|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա         | - | - |  - | - | - | 1 |  1 |  1 |  1 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ֆիզիկա              | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Քիմիա               | - | - |  - | - | - | - |  1 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Կենսաբանություն     | - | - |  - | - | - | - |  2 |  2 |  2 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա          | 2 | 2 |  1 | 1 | 1 | 1 |  2 |  - |  - |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|ՆԶՊ և  անվտ.        | - | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  1 |

|կենսագործ.          |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա        | 3 | 3 |  3 | 3 | 3 | 3 |  3 |  3 |  3 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ  | - | 1 |  2 | 2 | 2 |2.5| 3.5| 2.5| 1.5|

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Ընդամենը            | 20| 23| 25 | 27| 29| 31| 34 | 35 | 35 |

|____________________|___|___|____|___|___|___|____|____|____|

|Զարգացնող, հատուկ   | 6 | 6 |  6 | 6 | 4 | 4 |  4 |  4 |  4 |

|մանկավարժական       |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

|պարապմունքներ       |   |   |    |   |   |   |    |    |    |

.____________________________________________________________.

 

-------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.05.2011
N 563-Ն
Հրաման