Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆ ...

 

 

040.0111.220211

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

13 հունվարի 2011 թվականի N 111-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(15-րդ մաս)

 

|____|________________________________________________________________|

| 1  |                             2                                  |

|____|________________________________________________________________|

|83. |«Ժամանակավոր անաշխատունակության նպաստների մասին» Հայաստանի      |

|    |Հանրապետության օրենքի կիրարկումն ապահովելու մասին» ՀՀ           |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ներկայացվող ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի                |

|    |անհրաժեշտությունը պայմանավորված է օրենսդրական փոփոխություններով:|

|    |    Նախագծի նպատակը ժամանակավոր անաշխատունակության նպաստների    |

|    |նշանակման ու վճարման հետ կապված հարաբերությունների ամբողջական   |

|    |կարգավորումն է:                                                 |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Ներկայումս ժամանակավոր անաշխատունակության նպաստների         |

|    |նշանակումն ու վճարումը կանոնակարգվում է «Ժամանակավոր            |

|    |անաշխատունակության դեպքերից պարտադիր սոցիալական ապահովագրության |

|    |մասին» ՀՀ օրենքով:                                              |

|    |    Հաշվի առնելով 2008 թվականի հունվարի 1-ին ուժի մեջ մտած      |

|    |օրենսդրական փոփոխությունները (երբ պարտադիր սոցիալական           |

|    |ապահովագրության վճարը փոխարինվեց պարտադիր սոցիալական            |

|    |ապահովության վճարի` ներառվելով ՀՀ պետական բյուջեի ընդհանուր     |

|    |եկամուտներում) և  կենսաթոշակային բարեփոխումները` մշակվել և  ՀՀ  |

|    |կառավարություն է ներկայացվել «Ժամանակավոր անաշխատունակության    |

|    |նպաստների մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը:                            |

|    |    Նախագիծը ՀՀ Ազգային ժողովն ընդունել է 2010 թվականի          |

|    |հոկտեմբերի 27-ին (ներկայացվել է ՀՀ Նախագահի ստորագրմանը):       |

|    |    Նախագծի ընդունման դեպքում ուժը կորցրած կճանաչվի «Ժամանակավոր|

|    |անաշխատունակության դեպքերից պարտադիր սոցիալական ապահովագրության |

|    |մասին» ՀՀ օրենքը, հետևաբար,  ժամանակավոր անաշխատունակության     |

|    |նպաստների նշանակումը և  վճարումը կարգավորող` ՀՀ կառավարության   |

|    |2006 թվականի մարտի 30-ի N 571-Ն որոշումը:                       |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Ըստ այդմ, անհրաժեշտ է մշակել և  ՀՀ կառավարության հաստատմանը |

|    |ներկայացնել «Ժամանակավոր անաշխատունակության նպաստների մասին»    |

|    |Հայաստանի Հանրապետության օրենքի կիրարկումն ապահովելու մասին» ՀՀ |

|    |կառավարության որոշման նախագիծ:                                  |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    «Ժամանակավոր անաշխատունակության նպաստների մասին» Հայաստանի  |

|    |Հանրապետության օրենքի կիրարկումն ապահովելու մասին» ՀՀ           |

|    |կառավարության որոշման նախագիծը սահմանելու է`                    |

|    |    1) անաշխատունակության նպաստ նշանակող և  վճարող` Հայաստանի   |

|    |Հանրապետության կառավարության լիազորած պետական մարմինը.          |

|    |    2) առողջարանային բուժման նպաստի իրավունք տվող               |

|    |հիվանդությունների ցանկը.                                        |

|    |    3) քրեակատարողական հիմնարկում պատիժ կրող անձի նպաստի        |

|    |հաշվարկման և  վճարման կարգը.                                    |

|    |    4) նպաստի հաշվարկման, նշանակման և  վճարման կարգը.           |

|    |    5) ժամանակավոր անաշխատունակության թերթիկի ձևը,  լրացման ու  |

|    |տրամադրման կարգը.                                               |

|    |    6) օտարերկրյա պետության բժշկական հաստատության տված          |

|    |ժամանակավոր                                                     |

|    |անաշխատունակության թերթիկը նպաստի նշանակման համար հիմք          |

|    |համարվելու կարգը.                                               |

|    |    7) չստացված նպաստը վճարելու համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի     |

|    |ցանկը և  դրանք ներկայացնելու կարգը և  այլն:                     |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի ընդունումը կապահովի ժամանակավոր               |

|    |անաշխատունակության նպաստների նշանակումը և  վճարումը` ըստ        |

|    |սահմանված կարգերի:                                              |

|____|________________________________________________________________|

|84. |«Դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարը նշանակելու |

|    |և  վճարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի             |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ներկայացվող ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի                |

|    |անհրաժեշտությունը պայմանավորված է «Դատական օրենսգիրքն ուժի մեջ  |

|    |մտնելու մասին» ՀՀ օրենքում կատարված փոփոխություններով:          |

|    |    Նախագծի նպատակը դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող     |

|    |հավելավճարը նշանակելու և  վճարելու հետ կապված հարաբերությունների|

|    |ամբողջական կարգավորումն է:                                      |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ Ազգային ժողովը 2010 թվականի հոկտեմբերի 5-ին ընդունել է   |

|    |«Դատական օրենսգիրքն ուժի մեջ մտնելու մասին» Հայաստանի           |

|    |Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքը:|

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Անհրաժեշտ է մշակել և  ՀՀ կառավարության հաստատմանը           |

|    |ներկայացնել «Դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարը|

|    |նշանակելու և  վճարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը:|

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    «Դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարը        |

|    |նշանակելու և  վճարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը |

|    |սահմանելու է`                                                   |

|    |    1) դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարը      |

|    |հաշվարկելու համար հիմք ընդունվող միջին աշխատավարձը հաշվարկելու  |

|    |կարգը.                                                          |

|    |    2) դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարը      |

|    |հաշվարկելու (վերահաշվարկելու), նշանակելու և  վճարելու կարգը.    |

|    |    3) դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարի      |

|    |իրավունք տվող ստաժը հաշվարկելու կարգը.                          |

|    |    4) մինչև  «Դատական օրենսգիրքն ուժի մեջ մտնելու մասին»       |

|    |Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» |

|    |ՀՀ օրենքն ուժի մեջ մտնելը` դատավորի պետական կենսաթոշակի նկատմամբ|

|    |սահմանված հավելավճարը վերահաշվարկելու և  վճարելու կարգը:        |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի ընդունման դեպքում իրավական կարգավորում կստանան|

|    |դատավորի կենսաթոշակի նկատմամբ սահմանվող հավելավճարը հաշվարկելուն|

|    |(վերահաշվարկելուն), նշանակելուն և  վճարելուն առնչվող            |

|    |հարաբերությունները:                                             |

|____|________________________________________________________________|

|85. |«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի դեկտեմբերի |

|    |24-ի N 1783-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ      |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Մշակվել է «Սոցիալական ապահովության քարտերի մասին» Հայաստանի |

|    |Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի |

|    |Հանրապետության օրենքի նախագիծ, որը, ՀՀ վարչապետի հանձնարարականի |

|    |համաձայն, ներառվել է կենսաթոշակային բարեփոխումների իրականացումն |

|    |ապահովող օրենքների նախագծերի փաթեթի մեջ (նախատեսվում է, որ      |

|    |մինչև  տարեվերջ կընդունվի ամբողջությամբ):                       |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Համաձայն «Փախստականների մասին» ՀՀ օրենքի (ուժը կորցրել է    |

|    |27.11.2008թ.)` Հայաստանի Հանրապետությունում փախստականի          |

|    |կարգավիճակ ունեցող անձի` անձը հաստատող փաստաթուղթը փախստականի   |

|    |վկայականն է:                                                    |

|    |    Ըստ այդմ, «Սոցիալական ապահովության քարտերի մասին» ՀՀ օրենքին|

|    |համապատասխան, այս անձանց սոցիալական ապահովության քարտ է         |

|    |հատկացվել փախստականի վկայականի հիման վրա:                       |

|    |    ՀՀ Ազգային ժողովը 2008 թ. նոյեմբերի 27-ին ընդունել է        |

|    |«Փախստականների և  ապաստանի մասին» ՀՀ օրենքը, որի 30-րդ հոդվածին |

|    |համապատասխան փախստականի անձը և  Հայաստանի Հանրապետությունում    |

|    |օրինական բնակությունը հաստատող և  Հայաստանի Հանրապետությունից   |

|    |դուրս գալու համար նախատեսված վավեր փաստաթուղթ է սահմանվել       |

|    |կոնվենցիոն ճամփորդական փաստաթուղթը:                             |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    «Սոցիալական ապահովության քարտերի մասին» Հայաստանի           |

|    |Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքն |

|    |ուժի մեջ մտնելուց հետո անհամապատասխանություններ կառաջանան       |

|    |«Սոցիալական ապահովության քարտերի մասին» ՀՀ օրենքի և  ՀՀ         |

|    |կառավարության 2003 թվականի դեկտեմբերի 24-ի «Հայաստանի           |

|    |Հանրապետությունում սոցիալական ապահովության քարտերի համակարգ     |

|    |ներդնելու մասին» N 1783-Ն որոշման դրույթների միջև:              |

|    |    Ըստ այդմ, առաջարկվում է փոփոխություններ կատարել Հայաստանի   |

|    |Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի դեկտեմբերի 24-ի       |

|    |N 1783-Ն որոշման մեջ` որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթները       |

|    |համապատասխանեցնելով օրենքի դրույթներին:                         |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Ներկայացվող նախագծով կկարգավորվեն փախստականի կարգավիճակ     |

|    |ունեցող անձանց կոնվենցիոն ճամփորդական փաստաթղթի հիման վրա       |

|    |սոցիալական քարտ հատկացնելուն առնչվող հարաբերությունները:        |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Օրենքն ընդունվելու դեպքում կկարգավորվի փախստականի կարգավիճակ|

|    |ունեցող անձանց սոցիալական քարտ տրամադրելու գործընթացը` դրանով   |

|    |իսկ աջակցելով նրանց սոցիալական պաշտպանության իրավունքների       |

|    |իրականացմանը:                                                   |

|____|________________________________________________________________|

|86. |«Պետական կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի  |

|    |կիրարկումն ապահովելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ներկայացվող ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի                |

|    |անհրաժեշտությունը պայմանավորված է կենսաթոշակային                |

|    |բարեփոխումներով:                                                |

|    |    Նախագծի նպատակը կենսաթոշակների նշանակման ու վճարման հետ     |

|    |կապված հարաբերությունների ամբողջական կարգավորումն է:            |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ Ազգային ժողովը 2010 թվականի հունիսի 24-ին 1-ին ընթերցմամբ|

|    |ընդունել է «Պետական կենսաթոշակների մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը    |

|    |(նախատեսվում է, որ մինչև  տարեվերջ կենսաթոշակային բարեփոխումների|

|    |իրականացումն ապահովող օրենքների նախագծերի փաթեթը կընդունվի      |

|    |ամբողջությամբ):                                                 |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Նախագիծն ընդունվելուց հետո անհրաժեշտ է մշակել և  ՀՀ         |

|    |կառավարություն ներկայացնել «Պետական կենսաթոշակների մասին» ՀՀ    |

|    |օրենքի կիրարկումն ապահովելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման    |

|    |նախագիծը:                                                       |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    «Պետական կենսաթոշակների մասին» ՀՀ օրենքի կիրարկումն         |

|    |ապահովելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը             |

|    |սահմանելու է`                                                   |

|    |    1) կենսաթոշակ նշանակելու իրավասություն ունեցող մարմինների   |

|    |ցանկը, կենսաթոշակ նշանակելու համար ներկայացվող անհրաժեշտ        |

|    |փաստաթղթերի ցանկը, կենսաթոշակ նշանակելու համար դիմելու,         |

|    |կենսաթոշակ նշանակելու, հաշվարկելու (վերահաշվարկելու),           |

|    |կենսաթոշակի տեսակը փոխելու, կենսաթոշակ վճարելու և  կենսաթոշակի  |

|    |գործ (փաստաթղթեր) վարելու կարգը.                                |

|    |    2) աշխատանքային ստաժը հաշվարկելու կանոնները.                |

|    |    3) զինվորական ծառայության ստաժը հաշվարկելու կանոնները.      |

|    |    4) երկարամյա ծառայության կենսաթոշակի իրավունք տվող          |

|    |պաշտոնների ցանկը.                                               |

|    |    5) մասնակի կենսաթոշակի իրավունք տվող մասնագիտությունների և  |

|    |պաշտոնների ցանկը.                                               |

|    |    6) երկարամյա ծառայության զինվորական կենսաթոշակի իրավունք    |

|    |ունեցող և  զինվորական ծառայությունը շարունակող զինծառայողի      |

|    |ամսական դրամական բավարարմանը տրվող հավելումների չափերը և        |

|    |տրամադրման կարգը, դրամական բավարարման մեջ մտնող վճարումների     |

|    |տեսակների ցանկը.                                                |

|    |    7) սոցիալական վճարներ կատարելը և  աշխատավարձ ստանալը        |

|    |հաստատող փաստաթղթերին ներկայացվող պահանջները (վավերապայմանները).|

|    |    8) կենսաթոշակառուի մահվան պատճառով չստացված կենսաթոշակի     |

|    |գումարը վճարելու համար ներկայացվող փաստաթղթերի ցանկը.           |

|    |    9) կենսաթոշակի վկայականի ձևը:                               |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի ընդունումը կապահովի պետական կենսաթոշակների    |

|    |նշանակումը և  վճարումը` ըստ սահմանված կարգերի:                  |

|____|________________________________________________________________|

|87. |«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի մարտի 30-ի |

|    |N 533-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու     |

|    |մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի                         |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    ՀՀ կառավարության 2008 թվականի հոկտեմբերի 30-ի N 1207-Ն      |

|    |որոշմամբ հաստատված` կայուն զարգացման ծրագրի համապատասխան        |

|    |ռազմավարական գերակայության իրականացման, մասնավորապես,           |

|    |զբաղվածության պետական ծրագրերի շրջանակներում գյուղատնտեսական    |

|    |նշանակության հողի սեփականատեր հանդիսացող անձանց մասնագիտական    |

|    |ուսուցման կազմակերպման իրավական հիմքերի ապահովում:              |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Համաձայն ՀՀ կառավարության 2008 թվականի հոկտեմբերի 30-ի      |

|    |N 1207-Ն որոշմամբ հաստատված` կայուն զարգացման ծրագրի նպատակների |

|    |և  ռազմավարական գերակայությունների` զբաղվածության ոլորտում      |

|    |պետական քաղաքականությունն ուղղված է լինելու աշխատուժի           |

|    |մրցունակության շարունակական բարձրացմանը, աշխատուժի առաջարկի և   |

|    |պահանջարկի անհամամասնության մեղմմանը, երիտասարդների, այդ թվում` |

|    |գյուղաբնակ երիտասարդության զբաղվածության ապահովմանը:            |

|    |    Խնդիր է գյուղական բնակչության, հատկապես երիտասարդների       |

|    |թերզբաղվածությունը, ոչ գյուղատնտեսական զբաղվածության ոչ բավարար |

|    |մակարդակը, զբաղմունքների բազմազանեցումը, այլ ոլորտի ճյուղերի    |

|    |զարգացման խրախուսումը և  ոչ գյուղատնտեսական աշխատատեղերի        |

|    |ստեղծումը:                                                      |

|    |    1.2. առկա խնդիրները և  առաջարկվող լուծումները               |

|    |    Համաձայն ՀՀ օրենսդրության` գյուղատնտեսական նշանակության հողի|

|    |սեփականատեր հանդիսացող անձինք համարվում են զբաղված և  չեն կարող |

|    |մասնակցել զբաղվածության պետական ծրագրերի շրջանակներում          |

|    |կազմակերպվող մասնագիտական ուսուցման դասընթացներին:              |

|    |    «Բնակչության զբաղվածության և  գործազրկության դեպքում        |

|    |սոցիալական պաշտպանության մասին» Հայաստանի Հանրապետության        |

|    |օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ      |

|    |օրենքի նախագծով նախատեսվում է գյուղատնտեսական նշանակության հողի |

|    |սեփականատեր հանդիսացող անձանց թույլատրել ընդգրկվելու նշված      |

|    |դասընթացներին: Նախագիծը ներկայացվել է ՀՀ Ազգային ժողովի         |

|    |քննարկմանը, որի ընդունումից հետո անհրաժեշտ է համապատասխան       |

|    |փոփոխություն կատարել նաև  ՀՀ կառավարության 2006 թվականի մարտի   |

|    |30-ի N 533-Ն որոշման մեջ:                                       |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Գյուղատնտեսական նշանակության հողի սեփականատեր հանդիսացող    |

|    |անձանց մասնագիտական ուսուցման կազմակերպումը:                    |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվում են հետևյալ     |

|    |հիմնական արդյունքները                                           |

|    |    Գյուղական համայնքների աշխատունակ բնակչության մասնագիտական   |

|    |ունակությունների և  որակների բարձրացում և  աշխատաշուկայի        |

|    |պահանջներին համապատասխանեցում:                                  |

|____|________________________________________________________________|

|88. |«Պետական նպաստների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում     |

|    |փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի        |

|    |Հանրապետության օրենքի նախագծին հավանություն տալու մասին» ՀՀ     |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի                      |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    ՀՀ կառավարության 2010 թվականի հունիսի 17-ի նիստի N 23       |

|    |արձանագրությամբ հավանության է արժանացել պետական նպաստների       |

|    |համակարգում տեղեկատվության հավաքագրման արդյունավետության        |

|    |մեծացման միջոցառումների ժամանակացույցը:  Ժամանակացույցով        |

|    |նախատեսված աշխատանքների իրականացման ընթացքում պարզվել է, որ     |

|    |անհրաժեշտ են որոշակի փոփոխություններ կատարել «Պետական նպաստների |

|    |մասին» ՀՀ օրենքով` պետական նպաստների իրավունքի իրականացման      |

|    |ժամանակ անհրաժեշտ տեղեկատվության հավաքագրման մեխանիզմները       |

|    |սահմանող դրույթներում:                                          |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    2010 թվականի ընթացքում պետական նպաստների նշանակման և        |

|    |վճարման իրավակիրառական պրակտիկայի ընթացքում ի հայտ են եկել      |

|    |խնդիրներ, որոնք դժվարացնում են պետական նպաստների իրավունքի      |

|    |իրականացումը, այդ գործընթացը դարձնում անարդյունավետ:            |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Նախատեսվում է մշակել և  ՀՀ կառավարության քննարկմանը         |

|    |ներկայացնել «Պետական նպաստների մասին» Հայաստանի Հանրապետության  |

|    |օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ      |

|    |օրենքի նախագիծ:                                                 |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Նշված նախագծի ընդունմամբ կհստակեցվեն և  կպարզեցվեն պետական  |

|    |նպաստների նշանակման և  վճարման հետ կապված հարաբերությունները:   |

|    |Վերանայվելու են ներկայացվող փաստաթղթերի ցանկը և  դրանց          |

|    |ձեռքբերման, տեղեկատվության հավաքագրման մեխանիզմները: Նշվածի     |

|    |միջոցով կմեծացվի նաև  ընտանեկան նպաստի հասցեականության          |

|    |մակարդակը:                                                      |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Պետական նպաստների նշանակման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի նոր |

|    |ցանկի և  տեղեկատվության հավաքագրման նոր մեխանիզմների            |

|    |առկայություն:                                                   |

|____|________________________________________________________________|

|89. |«Երեխայի իրավունքների պաշտպանության 2012 թվականի միջոցառումների |

|    |տարեկան ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային |

|    |որոշման նախագծի                                                 |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Երեխայի իրավունքների պաշտպանության 2012 թվականի            |

|    |միջոցառումների տարեկան ծրագիրը հաստատելու մասին» Հայաստանի      |

|    |Հանրապետության կառավարության արձանագրային որոշման ընդունումը    |

|    |բխում է «Երեխայի իրավունքների մասին» ՀՀ օրենքի 33-րդ և  34-րդ   |

|    |հոդվածների պահանջներից:                                         |

|    |    Նպատակը յուրաքանչյուր հաջորդ տարվա համար երեխաների խնամքին, |

|    |բուժմանը, կրթությանը, հոգևոր  դաստիարակությանը, մշակութային     |

|    |արժեհամակարգի ձևավորմանը,  նրանց ֆիզիկական և  մտավոր համալիր    |

|    |զարգացմանը, սոցիալ-հոգեբանական վերականգնմանն ուղղված ծրագրերի   |

|    |պլանավորումն է:                                                 |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008թ. հոկտեմբերի    |

|    |30-ի N 1207-Ն որոշման դրույթներին համապատասխան ՀՀ-ում           |

|    |իրականացվում են երեխաների իրավունքների պաշտպանության համակարգի  |

|    |բարեփոխումներ: Երեխաների իրավունքների պաշտպանության բնագավառի   |

|    |առկա խնդիրներն են`                                              |

|    |    1) երեխաների իրավունքների պաշտպանության գործող եռաստիճան    |

|    |համակարգի զարգացումը.                                           |

|    |    2) մանկատներում, խնամքի և  պաշտպանության գիշերօթիկ          |

|    |հաստատություններում, հատուկ հանրակրթական հաստատություններում    |

|    |երեխաների քանակի նվազեցումը, հոսքի կանխարգելումը.               |

|    |    3) երեխաների խնամքի և  պաշտպանության հաստատությունների      |

|    |պայմանների բարելավումը.                                         |

|    |    4) մոր և  մական առողջության պահպանման պետական նպատակային    |

|    |ծրագրի կատարման ապահովումը.                                     |

|    |    5) պետության կողմից երաշխավորված երեխաների անվճար           |

|    |բուժօգնության և  սպասարկման ապահովումը.                         |

|    |    6) երեխաների անհետաձգելի հիվանդանոցային բուժօգնության       |

|    |ծառայության և  վերականգնողական բուժօգնության բարելավումը.       |

|    |    7) հատուկ կրթության կարիք ունեցող երեխաների կրթության       |

|    |մատչելիության և  հավասար պայմանների ապահովումը.                 |

|    |    8) նախադպրոցական կրթության մատչելիության ապահովումը.        |

|    |    9) իրավախախտում կամ հանցագործություն կատարած անչափահասների  |

|    |սոցիալ-հոգեբանական վերականգնման և  վերադաստիարակման ապահովումը. |

|    |    10) հոգևոր  դաստիարակության և  զարգացման, մշակութային       |

|    |արժեհամակարգի ձևավորման  ապահովումը:                            |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հաշվի առնելով առկա խնդիրները` տարեկան կտրվածքով նախանշել    |

|    |երեխաների իրավունքների պաշտպանության ծրագրում ներառվող          |

|    |միջոցառումները, սահմանել դրանցում ընդգրկված երեխաների թիվը և    |

|    |պահանջվող ֆինանսական հատկացումները` կարևորելով  երեխայի շահերի  |

|    |առաջնահերթությունը, նրա նկատմամբ խտրականության բացառման և       |

|    |հավասար հնարավորությունների, ինչպես նաև  ընտանեկանին մոտ        |

|    |միջավայրի ապահովումը:                                           |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Տարեկան ծրագիրն ուղղված է երեխաների սոցիալական              |

|    |ապահովությանը, առողջապահական խնդիրների բարելավմանը, կրթական     |

|    |ոլորտի բարեփոխումներին, հանգստի, ժամանցի և  մշակութային կյանքի  |

|    |կազմակերպմանը, անչափահասների սոցիալ-հոգեբանական վերականգնմանը:  |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Երեխաների խնամքին, բուժմանը, կրթությանը, հոգևոր             |

|    |դաստիարակությանը, մշակութային արժեհամակարգի ձևավորմանը,  նրանց  |

|    |ֆիզիկական և  մտավոր համալիր զարգացմանը, սոցիալ-հոգեբանական      |

|    |վերականգնմանն ուղղված 2012 թվականի ծրագրերի, դրանցում ընդգրկված |

|    |երեխաների թվի, ֆինանսական հատկացումների սահմանումը` կարևորելով  |

|    |երեխայի շահերի առաջնահերթությունը, նրա նկատմամբ խտրականության   |

|    |բացառման և  հավասար հնարավորությունների, ինչպես նաև  ընտանեկանին|

|    |մոտ միջավայրի ապահովումը:                                       |

|____|________________________________________________________________|

|90. |«Զբաղվածության կարգավորման 2012 թվականի պետական ծրագրին և       |

|    |միջոցառումների ցանկին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության|

|    |արձանագրային որոշման նախագծի                                    |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Բնակչության զբաղվածության և  գործազրկության դեպքում        |

|    |սոցիալական պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 12-րդ հոդվածի 5-րդ    |

|    |մասի պահանջի կատարման ապահովում, մասնավորապես, 2012 թվականի     |

|    |զբաղվածության պետական ծրագրերի համար նախատեսվող շահառուների թվի,|

|    |ՀՀ պետական բյուջեից ֆինանսական հատկացումների չափերի սահմանում:  |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    «Բնակչության զբաղվածության և  գործազրկության դեպքում        |

|    |սոցիալական պաշտպանության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի |

|    |12-րդ հոդվածի 5-րդ մասով սահմանվում է, որ բնակչության           |

|    |զբաղվածության պետական կարգավորման ծրագրերը և  դրանց վերաբերյալ  |

|    |հանրապետական համաձայնեցման կոմիտեի եզրակացությունը ներկայացվում |

|    |է Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն` Հայաստանի            |

|    |Հանրապետության համախմբված բյուջեում ներառելու և  ՀՀ ԱԺ          |

|    |ներկայացնելու համար: Նպատակը յուրաքանչյուր հաջորդ տարվա         |

|    |զբաղվածության պետական ծրագրի պլանավորումն է` հաշվի առնելով ՀՀ   |

|    |պետական բյուջեի հնարավորությունները, աշխատաշուկայի վիճակը և     |

|    |զարգացման միտումները:                                           |

|    |    1.2. առկա խնդիրները և  առաջարկվող լուծումները               |

|    |    Տարեկան կտրվածքով զբաղվածության պետական քաղաքականության     |

|    |շրջանակներում իրականացվող ծրագրերի, դրանց համար անհրաժեշտ       |

|    |բյուջետային միջոցների և  ակնկալվող արդյունքների կանխորոշում`    |

|    |հաջորդ տարվա ՀՀ պետական բյուջեի ձևավորման  գործընթացներում հաշվի|

|    |առնելու նպատակով:                                               |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Զբաղվածության ամենամյա պետական ծրագրերի կազմակերպման        |

|    |գործընթացը:                                                     |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվում են հետևյալ     |

|    |հիմնական արդյունքները                                           |

|    |    Աշխատաշուկայի կանխատեսվող առաջարկի և  պահանջարկի հիման վրա  |

|    |2012 թվականի զբաղվածության պետական ծրագրերի, շահառուների թվի, ՀՀ|

|    |պետական բյուջեից ֆինանսական հատկացումների չափերի սահմանումը:    |

|____|________________________________________________________________|

|91. |«Հաշմանդամների սոցիալական պաշտպանության 2012թ. տարեկան ծրագրին  |

|    |և  միջոցառումների ցանկին հավանություն տալու մասին» ՀՀ           |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի                      |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Որոշման ընդունումը բխում է «Հայաստանի Հանրապետությունում    |

|    |հաշմանդամների սոցիալական պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 41-րդ,  |

|    |42-րդ և  43-րդ հոդվածների պահանջներից: Տարեկան ծրագիրը կապահովի |

|    |հաշմանդամության ոլորտում տարբեր գերատեսչությունների և           |

|    |կազմակերպությունների կողմից նախատեսված ծրագրերի և               |

|    |միջոցառումների փոխհամաձայնեցված գործողությունների իրականացումը` |

|    |ուղղված հաշմանդամների հիմնահարցերի համակողմանի լուծմանը, նրանց  |

|    |համար հավասար հնարավորությունների ապահովմանը, վերականգնողական   |

|    |ծրագրերի իրականացմանը, զբաղվածության ապահովմանը, ներառական      |

|    |կրթության զարգացմանը և  նրանց ներառմանը հասարակություն:         |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Ներկայումս հաշմանդամության ոլորտում իրականացվող             |

|    |միջոցառումների հիմքում ընկած է հաշմանդամության սոցիալական       |

|    |մոդելը, ինչը ենթադրում է հավասար հնարավորությունների և  հավասար |

|    |պայմանների ապահովում հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար, ինչը|

|    |հնարավորություն կտա նրանց լիարժեք մասնակցելու հասարակական       |

|    |կյանքին: Ոլորտում առկա խնդիրներն են`                            |

|    |    1) ՀՀ գործող օրենսդրությունը լիովին համապատասխանեցրած չի    |

|    |ՄԱԿ-ի 2006թ. «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների      |

|    |մասին» կոնվենցիայի դրույթներին.                                 |

|    |    2) հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար կենսագործունեության|

|    |բոլոր ոլորտներում հավասար ու մատչելի պայմանների և  հավասար      |

|    |հնարավորությունների ոչ բավարար լինելը.                          |

|    |    3) համայնքային վերականգնողական ցերեկային կենտրոնների ոչ     |

|    |բավարար քանակը:                                                 |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հաշմանդամների համար հավասար հնարավորություններ և  մատչելի   |

|    |պայմաններ ապահովելու համար անհրաժեշտ է կատարել օրենսդրական      |

|    |բարեփոխումներ` հիմնվելով ՄԱԿ-ի 2006թ. «Հաշմանդամություն ունեցող |

|    |անձանց իրավունքների մասին» կոնվենցիայի դրույթների վրա: Ընդլայնել|

|    |վերականգնողական միջոցառումների ցանկը, ստեղծել ցերեկային         |

|    |վերականգնողական կենտրոններ ինչպես Երևանում,  այնպես էլ          |

|    |հանրապետության բոլոր մարզերում:                                 |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Հաշմանդամության ոլորտում տարբեր գերատեսչությունների և       |

|    |կազմակերպությունների կողմից առողջապահական, կրթական,             |

|    |զբաղվածության, մատչելիության ապահովման, սպորտի, մշակույթի և  այլ|

|    |բնագավառներում իրականացվող ծրագրերն են:                         |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառմանն        |

|    |ուղղված` տարբեր գերատեսչությունների և  կազմակերպությունների     |

|    |կողմից 2012թ. համար նախատեսվող միջոցառումների, դրանց կատարման   |

|    |ժամկետների և  այդ միջոցառումների համար նախատեսվող ֆինանսական    |

|    |հատկացումների սահմանում:                                        |

|____|________________________________________________________________|

|92. |«Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդագրական իրավիճակի բարելավման   |

|    |2012 թվականի պետական ծրագրին և  ծրագրի իրականացումն ապահովող    |

|    |միջոցառումների ցանկին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության|

|    |արձանագրային որոշման նախագծի                                    |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդագրական իրավիճակի          |

|    |բարելավման 2012 թվականի պետական ծրագրին և  ծրագրի իրականացումն  |

|    |ապահովող միջոցառումների ցանկին հավանություն տալու մասին» ՀՀ     |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի անհրաժեշտությունը    |

|    |բխում է ՀՀ կառավարության 2009 թվականի հուլիսի 2-ի N 27          |

|    |արձանագրային որոշման 3-րդ կետի 2-րդ ենթակետի երկրորդ            |

|    |պարբերությունից:                                                |

|    |    ՀՀ ժողովրդագրական իրավիճակի բարելավման 2012 թվականի պետական |

|    |ծրագրի և  ծրագրի իրականացումն ապահովող միջոցառումների ցանկի     |

|    |նպատակը ժողովրդագրական բացասական միտումների հնարավորինս մեղմումն|

|    |ու ժողովրդագրական իրավիճակի կայունացմանն ուղղված միջոցառումների |

|    |իրականացումն է:                                                 |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ-ում ժողովրդագրական զարգացումները հիմնականում դեռևս       |

|    |անբարենպաստ են:  Չնայած 2010 թվականի հունվարի մեկի դրությամբ    |

|    |գրանցված ծնունդների թվին (44.413 կենդանածին, ինչը 3228-ով ավելի |

|    |է, քան 2009 թվականին)` հանրապետությունում շարունակում է ցածր    |

|    |մնալ ծնելիության մակարդակը, որը պայմանավորող հիմնական           |

|    |գործոններից են բնակչության վերարտադրողական վարքագծի             |

|    |փոփոխությունը, վերարտադրողական ֆունկցիայի խանգարումները և       |

|    |անպտղությունը, հղիության կրելախախտը, ինչպես նաև                 |

|    |ամուսնությունների ոչ բավարար թիվը, ամուսնունակ կոնտինգենտի թվի  |

|    |նվազումը, նյութական, բնակարանային, կենցաղային պայմանների        |

|    |պատճառով ամուսնության ժամկետի հետաձգումը կամ դրանից հրաժարումը: |

|    |Հանրապետությունում տեղի ունեցող ժողովրդագրական գործընթացների վրա|

|    |ուղղակի ներգործություն է ունենում գործազրկության մակարդակը:     |

|    |Գործազուրկների շրջանում շարունակում է բարձր մնալ կանանց թիվը:   |

|    |Համեմատած 2010 թվականի տարեսկզբի գործազրկության ցուցանիշի հետ   |

|    |(99308 գործազուրկ)` 2010 թվականի հուլիսի 1-ի դրությամբ նկատվել է|

|    |գործազրկության մակարդակի աճ (1954-ով ավելի):                    |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հաշվի առնելով առկա խնդիրները` ժողովրդագրական իրավիճակի      |

|    |բարելավման 2012 թվականի պետական ծրագիրը պետք է իրականացվի       |

|    |հետևյալ  ուղղություններով`                                      |

|    |    1) ծնելիության խթանում` երեխաներ ունենալու և  մեծացնելու    |

|    |համար բարենպաստ պայմանների ստեղծման միջոցով.                    |

|    |    2) երիտասարդ ընտանիքների ձևավորման  գործընթացի վրա          |

|    |նպատակային ներազդման միջոցով բնակչության ամուսնական կառուցվածքի |

|    |բարելավում.                                                     |

|    |    3) կյանքի միջին տևողության  ավելացում.                      |

|    |    4) վերարտադրողական տարիքի անձանց արտագաղթի ծավալների        |

|    |նվազեցում.                                                      |

|    |    5) ներգաղթի խթանմանն ուղղված համարժեք քաղաքականության       |

|    |մշակում.                                                        |

|    |    6) բնակչության տարածքային տեղաբաշխման անհամաչափության       |

|    |նվազեցում.                                                      |

|    |    7) ժողովրդագրական զարգացմանն առնչվող իրավական դաշտի         |

|    |կատարելագործում:                                                |

|    |    Վերջիններիս հնարավոր է հասնել ֆինանսական և  մարդկային       |

|    |ռեսուրսների համախմբման, պետական կառույցների ակտիվ աշխատանքի     |

|    |միջոցով:                                                        |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    «Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդագրական իրավիճակի          |

|    |բարելավման 2012 թվականի պետական ծրագրին և  ծրագրի իրականացումն  |

|    |ապահովող միջոցառումների ցանկին հավանություն տալու մասին» ՀՀ     |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծով սահմանվում են ՀՀ    |

|    |ժողովրդագրական քաղաքականության առաջնահերթ ուղղություններով      |

|    |իրականացվող միջոցառումները, դրանց կատարողները, ժամկետները և     |

|    |ֆինանսական աղբյուրը:                                            |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    «Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդագրական իրավիճակի          |

|    |բարելավման 2012 թվականի պետական ծրագրին և  ծրագրի իրականացումն  |

|    |ապահովող միջոցառումների ցանկին հավանություն տալու մասին» ՀՀ     |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման իրականացման արդյունքում      |

|    |ակնկալվում է` ՀՀ ժողովրդագրական իրավիճակի զարգացումների հիման   |

|    |վրա 2012 թ. համար ծնելիության խրախուսմանը, բնակչության          |

|    |առողջության, այդ թվում` նաև  վերարտադրողական առողջության        |

|    |բարելավմանը, մահացությունների նվազեցմանը, ժողովրդագրական        |

|    |զարգացմանն առնչվող իրավական դաշտի կատարելագործմանն ուղղված      |

|    |միջոցառումների սահմանում` ըստ կատարման ժամկետների, ֆինանսավորման|

|    |աղբյուրների և  կատարողների, դրանով իսկ նպաստելով ՀՀ             |

|    |ժողովրդագրական բացասական միտումների հնարավորինս դանդաղեցմանը,   |

|    |դրական միտումների ամրապնդմանը և  իրավիճակի բարելավման           |

|    |նախապայմանների ստեղծմանը:                                       |

|____|________________________________________________________________|

|93. |«Սոցիալական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում|

|    |փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի        |

|    |Հանրապետության օրենքի նախագծին հավանություն տալու մասին» ՀՀ     |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի                      |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    ՀՀ կառավարության ծրագրով նախատեսված է մինչև  2012 թվականը   |

|    |Հայաստանում ներդնել ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների       |

|    |տրամադրման համակարգ: 2010 թվականի հունիսի 17-ին ՀՀ կառավարության|

|    |արձանագրային որոշմամբ հավանության է արժանացել ինտեգրված         |

|    |սոցիալական ծառայությունների տրամադրման գործընթացի կազմակերպման  |

|    |հայեցակարգը, որով նախատեսված է գործող օրենսդրությունը           |

|    |համապատասխանեցնել հայեցակարգով նախատեսված դրույթներին:          |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    «Սոցիալական աջակցության մասին» ՀՀ օրենքով նախատեսված են     |

|    |սոցիալական ծառայությունների 7 տեսակ, ինչպես նաև  սահմանված է, որ|

|    |կարող են տրամադրվել նաև  օրենքով չարգելված սոցիալական           |

|    |ծառայություններ ևս:  Սոցիալական ծառայություններից յուրաքանչյուրի|

|    |համար սահմանված է տրամադրման կարգ, որը չի համապատասխանում       |

|    |հայեցակարգի դրույթներին:                                        |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Նախագծով առաջարկվում է փոփոխություններ կատարել «Սոցիալական  |

|    |աջակցության մասին» ՀՀ օրենքում, որով կսահմանվեն համապատասխան    |

|    |դրույթներ` ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների տրամադրումն    |

|    |ապահովելու համար:                                               |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Նշված նախագծի ընդունմամբ կապահովվի ինտեգրված սոցիալական     |

|    |ծառայությունների տրամադրման համակարգի ներդրում` բարձրացնելով    |

|    |սոցիալական ծառայությունների որակը և  մատչելիությունը:           |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Սոցիալական ծառայությունների համալիր (լրակազմով) տրամադրման  |

|    |համակարգի ներդրման իրավական հիմքի առկայություն:                 |

|____|________________________________________________________________|

|94. |«Աշխատողների անվտանգության ապահովման և  առողջության պահպանման   |

|    |հիմնական կանոնները և  նորմերը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության|

|    |որոշման նախագծի                                                 |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Իրավական ակտի նախագծի մշակման անհրաժեշտությունը բխում է ՀՀ  |

|    |աշխատանքային օրենսգրքի 4-րդ հոդվածի 1-ին մասի և  248-րդ հոդվածի |

|    |1-ին մասի պահանջներից, որի նպատակը աշխատավայրում աշխատանքի      |

|    |անվտանգության և  առողջության պահպանման օրենսդրական հիմքերի      |

|    |ապահովումն է` Եվրամիության չափանիշներին համապատասխան:           |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ աշխատանքային օրենսգիրքն ուժի մեջ է մտել 2005թ. հունիսից, |

|    |սակայն մինչև  օրս չեն ընդունվել աշխատանքի անվտանգության և       |

|    |աշխատողների առողջության պահպանման վերաբերյալ համապատասխան       |

|    |իրավական ակտեր, որոնք պետք է ամբողջացնեն աշխատանքային           |

|    |հարաբերությունների կարգավորումն աշխատանքի պաշտպանության         |

|    |ոլորտում: Ներկայումս ՀՀ-ում աշխատանքի անվտանգության, հիգիենայի  |

|    |և  առողջության բնագավառում օրենսդրությունը հիմնականում չի       |

|    |համապատասխանում եվրոպական չափանիշներին:                         |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի 4-րդ հոդվածի 1-ին մասի, 248-րդ    |

|    |հոդվածի 1-ին մասի դրույթներին, ինչպես նաև  եվրոպական            |

|    |չափանիշներին համապատասխան` անհրաժեշտ է մշակել և  ներդնել        |

|    |աշխատողների անվտանգության ապահովման և  առողջության պահպանման    |

|    |հիմնական կանոններն ու նորմերը:                                  |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Աշխատողների անվտանգության ապահովման և  առողջության պահպանման|

|    |հիմնական կանոնների և  նվազագույն նորմերի սահմանումը:            |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Եվրամիության չափանիշներին (դիրեկտիվներին) համապատասխան      |

|    |աշխատանքի անվտանգության և  առողջության պահպանման օրենսդրական    |

|    |կանոնակարգում, աշխատանքի վայրում առողջ և  անվտանգ պայմանների    |

|    |ապահովում, դժբախտ պատահարների և  մասնագիտական հիվանդությունների |

|    |կանխարգելում:                                                   |

|____|________________________________________________________________|

|95. |«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թվականի մայիսի 31-ի|

|    |N 730-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ         |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    2007թ. ՀՀ կառավարության կողմից հաստատվեցին ծերերի և         |

|    |հաշմանդամների խնամքի և  սոցիալական սպասարկման նվազագույն        |

|    |չափորոշիչները, ինչը հնարավորություն տվեց հստակ սահմանելու       |

|    |բնակչության սոցիալական պաշտպանության հաստատություններում բնակվող|

|    |ծերերի և  հաշմանդամների կենսապաահովման համար անհրաժեշտ` բնակելի |

|    |տարածքի, սննդամթերքի, հագուստի, անկողնային ու տնտեսական         |

|    |պարագաների չափաքանակները և  սպասարկող անձնակազմի թիվը:          |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատված չափորոշիչները           |

|    |հաստատություններում կիրարկելու ընթացքում այս 3 տարվա ընթացքում  |

|    |առաջ են եկել որոշ խնդիրներ, և  դրանց լուծման նպատակով           |

|    |տուն-ինտերնատներից, տնային պայմաններում սոցիալական սպասարկման   |

|    |կենտրոնից և  ցերեկային խնամքի կենտրոններից ստացվել են           |

|    |առաջարկություններ չափորոշիչները, մասնավորապես, սննդամթերքի որոշ |

|    |տեսակների (մակարոնեղեն, ձավարեղեն) չափաքանակները և  սպասարկող   |

|    |անձնակազմի թիվը վերանայելու վերաբերյալ: Այսօրվա դրությամբ       |

|    |տուն-ինտերնատում մեկ խնամողն սպասարկում է 50 խնամվողի, իսկ      |

|    |անկողնային հիվանդների դեպքում` 20 խնամվողի, ինչը, բնականաբար,   |

|    |թույլ չի տալիս լիարժեք խնամք իրականացնել:                       |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Նախատեսվում է վերանայել գործող չափանիշները, մասնավորապես,   |

|    |ավելացնել սպասարկող անձնակազմի թիվը և  սննդամթերքի որոշ         |

|    |տեսակների օրական չափաքանակը:                                    |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    ՀՀ կառավարության որոշման կարգավորման առարկան միայնակ        |

|    |տարեցների և  հաշմանդամների խնամքի և  սոցիալական սպասարկման      |

|    |ծառայությունների ոլորտը կարգավորող հարաբերություններն են:       |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Չափորոշիչների վերանայման արդյունքում ծեր և  հաշմանդամ       |

|    |քաղաքացիներին տրամադրվող խնամքի և  սոցիալական սպասարկման        |

|    |ծառայությունների որակը կբարելավվի հիմնականում սպասարկող         |

|    |անձնակազմի թվի ավելացման շնորհիվ:  Մասնավորապես, նախատեսվում է  |

|    |ավելացնել սանիտարների և  բուժքույրերի թիվը շուրջօրյա խնամքի     |

|    |հաստատություններում, որպեսզի մեկ սպասարկողը ծառայություններ     |

|    |մատուցի առնվազն 30 խնամվողի, իսկ անկողնային հիվանդների դեպքում` |

|    |առնվազն 10 խնամվողի, ներկայիս 20-ի փոխարեն:                     |

|____|________________________________________________________________|

|96. |«Ծերացման հիմնախնդիրների լուծման և  տարեցների սոցիալական        |

|    |պաշտպանության ռազմավարությանը և  գործողությունների ծրագրին      |

|    |հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման |

|    |նախագծի                                                         |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ծերացման հիմնախնդիրների լուծման և  տարեցների սոցիալական     |

|    |պաշտպանության ռազմավարության մշակումը բխում է ծերացման հարցերով |

|    |մադրիդյան միջազգային գործողությունների պլանի                    |

|    |հանձնառություններից, որոնց միացել է նաև  Հայաստանը: Այն         |

|    |համընկնում է ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված կայուն զարգացման |

|    |ծրագրի դրույթներին, որոնք, ի թիվս այլ գերակայությունների,       |

|    |ներառում են սոցիալական աջակցության պետական ծրագրերում տարեցների |

|    |սոցիալական պաշտպանությանն ուղղված միջոցառումների իրականացումը:  |

|    |    Ռազմավարության նպատակը ծերացման հիմնախնդիրների և  տարեցների |

|    |սոցիալական պաշտպանության ոլորտի զարգացման առաջնահերթությունների |

|    |սահմանումն է, տարեցների սոցիալական պաշտպանության ուղղությամբ    |

|    |առաջիկա տարիներին իրականացվելիք` սոցիալ-առողջապահական,          |

|    |մշակութային, հասարակական ակտիվության բարձրացմանն ուղղված        |

|    |հիմնական ծրագրերի նախանշումն է:                                 |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Ներկայումս սոցիալական ապահովության համակարգի միջոցով ծերերին|

|    |ցուցաբերվում են սոցիալական, առողջապահական, իրավաբանական ու      |

|    |հոգեբանական ծառայություններ, սակայն այն, ինչ ներկայումս         |

|    |իրագործվում է, բավարար չէ տարեցների համար արժանապատիվ կյանք     |

|    |ապահովելու` մեր պետության որդեգրած և  սահմանադրական սկզբունքի   |

|    |տեսակետից, թե որակական առումով, և  թե քանակական:                |

|    |    Տարեցներին խնամքի և  սոցիալական սպասարկման ծառայություններ  |

|    |են տրամադրվում բնակչության սոցիալական պաշտպանության             |

|    |հաստատություններում` տուն-ինտերնատներում (7 տուն-ինտերնատում`   |

|    |1140 խնամվող), ինչպես նաև  տնային պայմաններում (սպասարկվողների  |

|    |թիվը`4800) և  ցերեկային կենտրոններում (27 ցերեկային             |

|    |կենտրոններում`2250 այցելու), սակայն Հայաստանի Հանրապետությունում|

|    |գործող հաստատությունները և  ծառայությունների ծավալն ու տեսականին|

|    |բավարար չեն ապահովելու տարեցների առկա պահանջմունքները:          |

|    |Հանրապետությունում բացակայում են ծերաբանության և  ծերաբուժության|

|    |համակարգերը: Կարիք կա անկողնային անբուժելի հիվանդների           |

|    |հաստատության (հոսպիս) ստեղծման:                                 |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Նշված խնդիրների լուծումը տեսնում ենք ռազմավարության և  դրա  |

|    |իրականացման համար գործողությունների ծրագրի ընդունման մեջ, որով  |

|    |կհստակեցվեն տարեցների ոլորտի առաջիկա հինգ տարվա զարգացման       |

|    |առաջնահերթությունները և  ուղղությունները:                       |

|    |    Ռազմավարությունը ծերացման հիմնախնդիրների լուծման համար      |

|    |ուղենշում է սոցիալական և  առողջապահական ծառայությունների        |

|    |համակարգի զարգացում և  դրա արդյունքում տարեցների կյանքի որակի   |

|    |բարելավում, որը ներառում է առողջապահական և  սոցիալական          |

|    |ծառայությունների տրամադրման մատչելի պայմանների ու մեխանիզմների  |

|    |սահմանում, ծառայությունների տրամադրման ծավալի և  տեսակների      |

|    |ընդլայնում (համայնքային ցերեկային կենտրոնների ստեղծում,         |

|    |սոցիալական տների կազմակերպում և  այլն), տարեցների` համայնքային  |

|    |կյանքին մասնակցության ակտիվացում:                               |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Կարգավորման առարկան ծերացման հիմնահարցերին և  տարեցների     |

|    |սոցիալական պաշտպանությանն առնչվող հարաբերություններն են:        |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Ռազմավարության և  գործողությունների ծրագրի իրականացման      |

|    |արդյունքում ակնկալվում է`                                       |

|    |    1) առաջիկա հինգ տարվա ընթացքում, ըստ գործողությունների      |

|    |ծրագրի ժամկետների, հանրապետության համայնքներում ստեղծել         |

|    |տարեցների ցերեկային կենտրոններ (յուրաքանչյուր տարի որպես թիրախ  |

|    |ընտրելով մեկ-երկու համայնք` 50-100 շահառուի սպասարկման համար).  |

|    |    2) զարգացնել սոցիալական բնակարանների կազմակերպման           |

|    |աշխատանքները, մասնավորապես, 2011 թ.-ին Մարալիկում բնակեցնել     |

|    |երկու շենք` 35 բնակչի համար և,  ըստ ժամանակացույցի, շարունակել  |

|    |այդ գործընթացը և  Մարալիկում և  այլ համայնքներում:              |

|    |    3) հանրապետությունում ներդնել ծերաբույժի և  ծերաբանի        |

|    |մասնագիտությունները և  այլն:                                    |

|    |    Ռազմավարությունից բխող գործողությունների ծրագրում ընդգրկված`|

|    |վերը նշված և  մյուս բոլոր միջոցառումները հիմք կհանդիսանան       |

|    |տարեցների սոցիալական պաշտպանության ամենամյա ծրագրերի մշակման և  |

|    |իրականացման համար:                                              |

|____|________________________________________________________________|

|97. |ՀՀ կառավարության 2005 թվականի դեկտեմբերի 29-ի N 2317-Ն որոշման  |

|    |մեջ փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ           |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Պետական նպաստների մասին» ՀՀ օրենքում առաջարկվող            |

|    |փոփոխությունների համատեքստում, ինչպես նաև  ՀՀ կառավարության     |

|    |2010թ. հունիսի 17-ի N 23 արձանագրային որոշմամբ հավանության      |

|    |արժանացած պետական նպաստների համակարգում տեղեկատվության          |

|    |հավաքագրման արդյունավետության բարձրացման միջոցառումների         |

|    |իրականացման նպատակով անհրաժեշտություն կա փոփոխություններ և      |

|    |լրացումներ կատարել նաև  ՀՀ կառավարության 2005թ. դեկտեմբերի 29-ի |

|    |N 2317-Ն որոշման մեջ:                                           |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Նշված օրենքն ընդունվելուց հետո խնդիրներ կառաջանան օրենքով և |

|    |ՀՀ կառավարության որոշմամբ կարգավորվող հարաբերություններում և    |

|    |2012 թվականին անապահովության գնահատման համակարգում հաշվառված    |

|    |ընտանիքների փաստագրման աշխատանքների իրականացումը հնարավոր չի    |

|    |լինի առանց դրանց կիրառումն ապահովող իրավական ակտի ընդունման:    |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Մշակել և  ՀՀ կառավարության հաստատմանը ներկայացնել           |

|    |համապատասխան որոշման նախագիծ:                                   |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Նախագծով առաջարկվում է հստակեցնել հարակից բազաներից ստացվող |

|    |տեղեկատվության ստացման մեխանիզմները, ժամկետները և  կիրառման     |

|    |արդյունավետությունը, ինչպես նաև  կարգավորել ընտանիքների         |

|    |անապահովության գնահատման համակարգում հաշվառման գործընթացը:      |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Ընտանիքների անապահովության գնահատման համար անհրաժեշտ        |

|    |տեղեկատվության ստացման (այդ թվում` հարակից տեղեկատվական         |

|    |բազաներից) նոր կարգի առկայություն:                              |

|____|________________________________________________________________|

 

--------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
13.01.2011
N 111-Ն
Որոշում