Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆ ...

 

 

040.0111.220211

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

13 հունվարի 2011 թվականի N 111-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(16-րդ մաս)

 

|____|________________________________________________________________|

| 1  |                             2                                  |

|____|________________________________________________________________|

|98. |«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի հունվարի   |

|    |12-ի N 110-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու|

|    |մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի                         |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    ՀՀ կառավարության 2005թ. դեկտեմբերի 29-ի N 2317-Ն որոշման մեջ|

|    |փոփոխությունների կատարումը ենթադրում է փոփոխություններ կատարել  |

|    |նաև  ՀՀ կառավարության 2006 թ. հունվարի 12-ի N 110-Ն որոշման մեջ:|

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ կառավարության 2005թ. դեկտեմբերի 29-ի N 2317-Ն որոշման մեջ|

|    |փոփոխությունների կատարումը խնդիրներ կառաջացնի նաև  ՀՀ           |

|    |կառավարության 2006 թ. հունվարի 12-ի N 110-Ն որոշմամբ            |

|    |կարգավորվող հարաբերություններում և  2012 թվականին անապահովության|

|    |գնահատման համակարգում հաշվառված ընտանիքների փաստագրման          |

|    |աշխատանքների իրականացումը հնարավոր չի լինի առանց դրանց կիրառումն|

|    |ապահովող իրավական ակտի ընդունման:                               |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Մշակել և  ՀՀ կառավարության հաստատմանը ներկայացնել           |

|    |համապատասխան որոշման նախագիծ:                                   |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Ընտանիքների անապահովության գնահատման համակարգում հաշվառման, |

|    |ընտանեկան նպաստի նշանակման և  վճարման գործընթացի կարգավորում:   |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Ընտանեկան նպաստի նշանակման և  վճարման համար ընտանիքների     |

|    |անապահովության գնահատման համակարգում հաշվառման նոր կարգի        |

|    |առկայություն:                                                   |

|_____________________________________________________________________|

|                 ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն                       |

|_____________________________________________________________________|

|99. |«Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի զարգացման պետական           |

|    |աջակցության 2011 թվականի ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ           |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ծրագրի ընդունման և  իրականացման նպատակը Հայաստանում         |

|    |տեղեկատվական և  գիտելիքի վրա հիմնված առաջադեմ հասարակության և   |

|    |զարգացած ու համաշխարհային ճանաչում ունեցող տեղեկատվական         |

|    |տեխնոլոգիաների ոլորտի կայացմանն աջակցելն է:  Մասնավորապես,      |

|    |ծրագրի ընդունումը պայմանավորված է հետևյալ  նպատակներին հասնելու |

|    |անհրաժեշտությամբ.                                               |

|    |    1) Հայաստանում գիտատար տնտեսության զարգացումը, ընդհանուր    |

|    |տնտեսության մրցունակության բարձրացումը.                         |

|    |    2) ՏՀՏ-ի կիրառման ընդլայնում` Հայաստանն առաջատար ՏՀՏ-ի      |

|    |երկրների շարքում որպես կայացած և  զարգացող էլեկտրոնային         |

|    |տնտեսությամբ և  ՏՀՏ-ի ուղղվածություն ու լայն տարածում ունեցող   |

|    |էլեկտրոնային հասարակությամբ երկիր դասելու նպատակով.             |

|    |    3) ոլորտի արդյունավետության աճի պահպանում և  առավել         |

|    |զարգացում.                                                      |

|    |    4) որակյալ աշխատուժի աճի պահպանում և  առավել զարգացում:     |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա         |

|    |խնդիրներն են`                                                   |

|    |    1) ՏՏ-ի ոլորտում գործունեության ծավալման և  ՏՏ-ի գործիքների |

|    |համատարած կիրառման համար բարենպաստ գործարար միջավայրի և         |

|    |համաշխարհային չափանիշներին համապատասխանող անհրաժեշտ ՏՀՏ-ի       |

|    |ենթակառուցվածքների թերություն.                                  |

|    |    2) էլեկտրոնային գրագիտության համեմատաբար ցածր մակարդակ.     |

|    |    3) Հայաստանի ՏՏ-ի արտադրանքի և  ծառայությունների արտահանման |

|    |շուկաների սահմանափակություն.                                    |

|    |    4) Հայաստանում համաշխարհային ճանաչում ունեցող ՏՏ-ի          |

|    |կազմակերպությունների սահմանափակ ներկայություն:                  |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    1) էլեկտրոնային գրագիտության բարձրացմանն ուղղված նպատակային |

|    |ծրագրերի իրականացում.                                           |

|    |    2) ոլորտի ամբողջական վիճակագրական և  հաշվետվական պարզեցված  |

|    |ընթացակարգերով համակարգի իրականացում.                           |

|    |    3) ոլորտի զարգացմանն ուղղված պետական նպատակային ծրագրերի    |

|    |մշակում և  իրականացում.                                         |

|    |    4) մասնավոր հատվածի կողմից իրականացվող ծրագրերի խթանում,    |

|    |մասնավորապես, «Համակարգիչ բոլորի համար» ազգային ծրագրի          |

|    |իրականացում.                                                    |

|    |    5) ՏՏ-ի լուծումների և  արտադրանքի նկատմամբ տեղական          |

|    |պահանջարկի ձևավորման  խթանում.                                  |

|    |    6) ոլորտային միջոցառումների իրականացում` ուղղված            |

|    |հասարակության իրազեկմանը, հայկական ՏՏ-ի արտադրանքի պարբերական   |

|    |ներկայացմանն ու առաջմղմանը, ոլորտի ապագա զարգացումների և  հաջորդ|

|    |սերնդի անելիքների քննարկմանը.                                   |

|    |    7) ՏՏ-ի ոլորտում հաջողությունների հասած երկրների և          |

|    |համապատասխան միջազգային կառույցների հետ համագործակցության       |

|    |հաստատում և  ընդլայնում.                                        |

|    |    8) Հայաստանի վարկանիշի ձևավորում`  որպես ՏՏ-ի               |

|    |տարածաշրջանային կենտրոն, այդ թվում` նպաստելով Հայաստանում մի    |

|    |շարք միջազգային նշանակության միջոցառումների պարբերական          |

|    |անցկացմանը:                                                     |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    ՀՀ կառավարությունը կարևորելով  ՏՏ-ի արդյունաբերության       |

|    |զարգացումը ոչ միայն որպես առանձին ոլորտ, այլ նաև  որպես         |

|    |Հայաստանի տնտեսության ընդհանուր առաջընթացի, արտադրողականության  |

|    |բարձրացման և  համաշխարհային տնտեսության մրցունակությունն        |

|    |ապահովելու հիմնական գործոն, հատուկ շեշտադրել է Հայաստանում ՏՏ-ի |

|    |ոլորտի արդյունավետության շարունակական աճի ապահովումը,           |

|    |տնտեսության այլ բնագավառներում ոլորտի արտադրանքի և              |

|    |ծառայությունների կիրառումն ու երկրում տեղեկատվական հասարակության|

|    |ձևավորումը:                                                     |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը   |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման արդյունքում ակնկալվում է երկրում     |

|    |գիտելիքահենք տնտեսության ձևավորման  ուղղությամբ իրական          |

|    |հնարավորությունների ստեղծում:                                   |

|____|________________________________________________________________|

|100.|«Գյումրու տեխնոպարկի գործունեության իրականացման պետական         |

|    |աջակցության 2011 թվականի ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ           |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                   |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ակտի ընդունումը պայմանավորված է հետևյալ  խնդիրների լուծման  |

|    |անհրաժեշտությամբ`                                               |

|    |    1) ազգային ինովացիոն համակարգի ձևավորում  և  համապատասխան   |

|    |սկզբունքների մշակում.                                           |

|    |    2) ինովացիոն հիմնադրամների և  վենչուրային կապիտալի          |

|    |գործունեության ձևավորում.                                       |

|    |    3) մարզային բնակչության մասնագիտական և  ձեռնարկատիրական     |

|    |ունակությունների ձևավորում:                                     |

|    |    1.1.կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա     |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա         |

|    |խնդիրներն են`                                                   |

|    |    1) Շիրակի մարզի և  հանրապետության գիտաարտադրական ներուժի    |

|    |զարգացում` արտադրական և  գիտական սուբյեկտների մտավոր,           |

|    |տեղեկատվական, նյութատեխնիկական ու ֆինանսական ռեսուրսների        |

|    |ինտեգրման և  ակտիվացման ճանապարհով.                             |

|    |    2) ներդրումային միջոցների ներգրավում (այդ թվում`            |

|    |օտարերկրյա)` առաջադեմ տեխնոլոգիաների ձեռքբերմանն աջակցելու      |

|    |նպատակով.                                                       |

|    |    3) հասցեական աջակցության տրամադրում գիտատար արտադրանք       |

|    |նախաձեռնողներին և  արտադրողներին.                               |

|    |    4) գիտատեխնիկական, մտավոր և  կադրային ներուժի պահպանման ու  |

|    |զարգացման պայմանների ձևավորում,  երիտասարդ կադրերի պատրաստում.  |

|    |    5) գիտակրթական, գործարար և  պետական հատվածների փոխշահավետ   |

|    |համագործակցության զարգացում:                                    |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Տարածքային համաչափ զարգացման տեսանկյունից կարևորվում  են    |

|    |Հայաստանի մարզային քաղաքների տնտեսական զարգացման տեմպերի        |

|    |արագացումն ու ներդրումային ակտիվության խրախուսումը, մարզերում   |

|    |հանրային ծառայությունների տեղայնացման աստիճանի և  ֆինանսների,   |

|    |ապրանքների ու ծառայությունների հասանելիության աճը, համայնքային  |

|    |ենթակառուցվածքների գնահատումը, դրանց կարգաբերումն ու զարգացումը:|

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը   |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման արդյունքում ակնկալվում է Գյումրիում  |

|    |տեխնոպարկի հիմնումը:                                            |

|____|________________________________________________________________|

|101.|«Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիայի ֆիզիկայի  |

|    |բնագավառում արդիական գիտական ներուժի ապահովման 2011 թվականի     |

|    |ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի      |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Ծրագրի կատարումը նպատակաուղղված է Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան    |

|    |ազգային գիտական լաբորատորիայի գործունեության առաջնահերթ         |

|    |ուղղություններում նախանշված խնդիրների որակական նոր մակարդակով   |

|    |լուծմանը` մեծացնելով երիտասարդների դերը ոլորտի զարգացման        |

|    |գործում, գիտության և  տեխնիկայի բնագավառի բարձր որակավորում     |

|    |ունեցող երիտասարդ կադրերի թվի կայուն աճի, գիտական ներուժի       |

|    |արդյունավետ նպատակային վերարտադրության ապահովմանը:              |

|    |    Ծրագրի ընդունման և  իրականացման նպատակը Հայաստանում առկա    |

|    |գիտական և  տեխնոլոգիական ներուժի զարգացումն ապահովելն է,        |

|    |մասնավորապես, ծրագրի ընդունումը պայմանավորված է հետևյալ         |

|    |նպատակներին հասնելու անհրաժեշտությամբ`                          |

|    |    1) Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիայի     |

|    |մասնագետների, այդ թվում` ուսանողների և  ասպիրանտների            |

|    |մասնակցությունը CERN-ի մեծ հադրոնային կոլայդերի (LHC) երկրորդ   |

|    |թողարկմամբ սկսվող ATLAS միջազգային գիտափորձերին.                |

|    |    2) լաբորատորիայի գիտնականների մասնակցությունը CERN-ի        |

|    |գիտափորձերում կիրառվող աննախադեպ բարդ փորձարարական              |

|    |սարքավորումների նախագծմանը և  ստեղծմանը.                        |

|    |    3) վերոնշյալ փորձարարական սարքավորումների վրա վերապատրաստված|

|    |մասնագետների փորձի հետագա կիրառումը լաբորատորիայի նոր           |

|    |արագացուցչային սարքավորումների շահագործման և  երիտասարդ կադրերի |

|    |ուսուցման գործընթացում.                                         |

|    |    4) լաբորատորիայի միջազգային գիտական համագործակցության լայն  |

|    |կապերի հաստատումը, որոնց շնորհիվ լաբորատորիան հաջողությամբ      |

|    |կշարունակի իր մասնակցությունը միջազգային գիտական դրամաշնորհներ  |

|    |ստանալու մրցույթներին.                                          |

|    |    5) առաջատար տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վրա հիմնված ԳՐԻԴ-ի  |

|    |ենթակառուցվածքների զարգացման աշխատանքների շնորհիվ` լաբորատորիայի|

|    |հաշվիչ կենտրոնի վերակառուցումը նոր տեխնոլոգիաների վերաբերյալ    |

|    |համաշխարհային տեղեկատվության կուտակման, մշակման և  համակարգման  |

|    |կենտրոնի:                                                       |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա         |

|    |խնդիրներն են`                                                   |

|    |    1) ATLAS, ALICE, CMS գիտափորձերում մասնակցությունն          |

|    |արագացուցչային չափումներին և  կուտակված տվյալների մշակումներին. |

|    |    2) գիտափորձի ծրագրային ապահովման փաթեթների (AliEn, AliRօօt) |

|    |տեղադրումը լաբորատորիայում.                                     |

|    |    3) մասնակցությունը ATLAS գիտափորձի աշխատանքներին` նվիրված   |

|    |սկալյար Հիգսերի և  նրա սուպերսիմետրիկ մասնիկների որոնմանը.      |

|    |    4) CMS գիտափորձում ուսումնասիրությունը գերբարձր էներգիաների |

|    |պրոտոնային փնջերի (vs = 14 ՏէՎ) փոխազդեցություններից ստացված    |

|    |կոշտ երկու պոմերոնների փոխանակման դեպքերը.                      |

|    |    5) ALICE գիտափորձում մյուոնային սպեկտրաչափի երկրաչափական    |

|    |հսկողության իրականացումը: ALICE ԳՐԻԴ համակարգում փորձագիտական   |

|    |համակարգի մշակումը` ALICE-ի տվյալների անխափան կուտակումն        |

|    |ապահովելու նպատակով.                                            |

|    |    6) ATLAS, ALICE, CMS գիտափորձերում մասնակցությունը          |

|    |պրոտոն-պրոտոնային և  միջուկ-միջուկային փոխազդեցություններից     |

|    |ստացված փորձարարական տվյալների մշակմանը և  ֆիզիկական            |

|    |վերլուծությանը.                                                 |

|    |    7) պրոտոն-պրոտոնային փոխազդեցություններում մեզոնների ծնման  |

|    |պրոցեսների հետազոտումը.                                         |

|    |    8) միջուկ-միջուկային փոխազդեցությունների վերաբերյալ         |

|    |տվյալների մշակումը:                                             |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Ծրագրի կատարումը նպատակաուղղված է Ա.Ի. Ալիխանյանի անվան     |

|    |ազգային գիտական լաբորատորիայի գործունեության առաջնահերթ         |

|    |ուղղություններում նախանշված խնդիրների որակական նոր մակարդակի    |

|    |լուծմանը` մեծացնելով երիտասարդների դերը ոլորտի զարգացման        |

|    |գործում, գիտության և  տեխնիկայի բնագավառի բարձր որակավորում     |

|    |ունեցող երիտասարդ կադրերի թվի կայուն աճի, գիտական ներուժի       |

|    |արդյունավետ նպատակային վերարտադրության ապահովման գործում:       |

|    |    Հաշվի առնելով գիտական արդյունքի օբյեկտիվ չափանիշները`       |

|    |ազգային գիտական լաբորատորիայի երիտասարդ գիտնականները կխրախուսվեն|

|    |աշխատանքների արդյունավետությունը և  որակը բարձրացնելու նպատակով:|

|    |Լուսաբանելով երիտասարդ գիտնականների խրախուսման գործընթացը`      |

|    |կբարձրացվի գիտական աշխատողների վարկանիշը և  հետաքրքրություն     |

|    |կառաջանա երիտասարդների մոտ գիտության նկատմամբ: Խրախուսման       |

|    |միջոցով կզարգացվի, կբարելավվի և  կբարձրացվի երիտասարդ           |

|    |գիտնականների գիտելիքների և  հմտությունների մակարդակը: Խրախուսման|

|    |գործընթացը կիրականացվի յուրաքանչյուր տարի, նախորդ օրացուցային   |

|    |տարվա գիտական և  գիտատեխնոլոգիական արդյունքների հիման վրա:      |

|    |Խրախուսման արժանի երիտասարդ գիտնականների ընտրության ընթացքում   |

|    |մարդկային գործոնը նվազեցնելու նպատակով կսահմանվեն աշխատանքների  |

|    |արդյունքի օբյեկտիվ չափանիշներ և  համապատասխան բալային համակարգ: |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Ծրագրի շրջանակում կնախատեսվեն միջոցառումներ, որոնք          |

|    |կնպատակաուղղվեն Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական          |

|    |լաբորատորիայի միջազգային գիտական համագործակցության հետագա       |

|    |զարգացմանը և  բարձր որակավորման մասնագետների պատրաստմանը:       |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը   |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման արդյունքում կպատրաստվեն բարձրակարգ   |

|    |մասնագետներ` տարրական մասնիկների և  ատոմային միջուկների ֆիզիկայի|

|    |տեսական և  փորձարարական ուսումնասիրությունների համար:           |

|____|________________________________________________________________|

|102.|«Փոքր և  միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության 2012      |

|    |թվականի ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման      |

|    |նախագծի                                                         |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    ՓՄՁ-ի պետական աջակցության 2011 թվականի ծրագրի նպատակը       |

|    |(գերակայությունը) նորարարություններ և  ժամանակակից տեխնոլոգիաներ|

|    |ներդնող ու կիրառող («ագրեսիվ» նորարարական նախաձեռնություններ    |

|    |ունեցող), ինչպես նաև  հեռանկարային և  արտահանման ներուժ ունեցող |

|    |ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին աջակցության ցուցաբերումն է` նպաստելով նոր   |

|    |աշխատատեղերի ստեղծման և  գործող աշխատատեղերի պահպանման միջոցով  |

|    |երկրում գործազրկության մակարդակի կրճատմանը: Իրավական ակտի       |

|    |ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է նաև  «Փոքր և  միջին |

|    |ձեռնարկատիրության պետական աջակցության մասին» 2000թ. դեկտեմբերի  |

|    |5-ի ՀՕ-121 ՀՀ օրենքի 4-րդ հոդվածի պահանջով:                     |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ կայուն տնտեսական աճի ապահովման քաղաքականության           |

|    |համատեքստում ՓՄՁ-ի զարգացումը կոչված է ապահովելու երկրի         |

|    |տնտեսական աճի կայունությունը` տնտեսությանը հաղորդելով           |

|    |նորարարական ուղղվածություն և  ճկունություն:                     |

|    |    ՓՄՁ-ի զարգացման միտումների հետ մեկտեղ ՓՄՁ-ի                 |

|    |ուսումնասիրությունների և  վարչական մոնիթորինգի արդյունքում      |

|    |բացահայտվել են օբյեկտիվ և  սուբյեկտիվ գործոններով պայմանավորված |

|    |մի շարք հիմնախնդիրներ, որոնց դեռ շարունակում են բախվել ՓՄՁ-ի    |

|    |սուբյեկտները:                                                   |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հայաստանում իրականացվող տնտեսական քաղաքականության           |

|    |արդյունքում վերջին մի քանի տարիների ընթացքում դրական            |

|    |փոփոխություններ են կատարվել ՓՄՁ-ի ոլորտի կառուցվածքում, որոնք   |

|    |որակապես նոր հարթություն են տեղափոխել ՓՄՁ-ի սուբյեկտների        |

|    |գործունեությանն առնչվող հիմնախնդիրները` դրանց դրսևորման         |

|    |եղանակների և  ոլորտի վրա ունեցած ազդեցության տեսանկյունից:      |

|    |    Կարևորելով  ՓՄՁ-ի դերը երկրի տնտեսության զարգացման, նոր     |

|    |աշխատատեղերի ստեղծման, բնակչության կենսամակարդակի բարձրացման,   |

|    |հասարակության միջին խավի ձևավորման,  երկրում սոցիալական և       |

|    |քաղաքական կայունության ապահովման գործում` Հայաստանի             |

|    |Հանրապետության կառավարությունը պետք է շարունակական քայլեր       |

|    |ձեռնարկի ՓՄՁ-ի պետական աջակցության և  դրա զարգացման ուղղությամբ:|

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    ՓՄՁ-ի պետական աջակցության 2012 թվականի ծրագրի շրջանակներում |

|    |կնախատեսվեն միջոցառումներ, որոնք կնպատակաուղղվեն ՀՀ մարզերում   |

|    |նոր ՓՄՁ-ի սուբյեկտների և  դրանց հաշվին նոր աշխատատեղերի         |

|    |ստեղծմանը, գործող ՓՄՁ-ի սուբյեկտների մրցունակության բարձրացմանը,|

|    |ցածր տնտեսական ակտիվությամբ առանձնացող տարածաշրջաններում        |

|    |ձեռնարկատիրական գործունեության զարգացմանը, երկրի ՀՆԱ-ում, ինչպես|

|    |նաև  այլ մակրոտնտեսական ցուցանիշներում ՓՄՁ-ի սուբյեկտների       |

|    |տեսակարար կշռի հետագա ավելացմանը:                               |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    ՓՄՁ-ի պետական աջակցության 2012 թվականի ծրագրի իրականացման   |

|    |արդյունքում ակնկալվում է երկրի ՀՆԱ-ում ՓՄՁ-ի սուբյեկտների       |

|    |տեսակարար կշռի շարունակական ավելացում, ՓՄՁ-ի սուբյեկտների       |

|    |ֆինանսական և  ներդրումային հնարավորությունների ընդլայնում, ՓՄՁ-ի|

|    |սուբյեկտներում նորարարությունների և  ժամանակակից տեխնոլոգիաների |

|    |ներդրման հնարավորությունների ընդլայնում, ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին    |

|    |գործարար ուսուցողական, տեղեկատվական և  խորհրդատվական            |

|    |ծառայությունների մատուցման հնարավորությունների ընդլայնում, ՓՄՁ-ի|

|    |սուբյեկտների գործունեության շրջանակների ընդլայնում և  նրանց     |

|    |մրցունակության բարձրացում, նրանց կողմից թողարկվող արտադրանքի    |

|    |(մատուցվող ծառայությունների) տեսականու ընդլայնում և  դրանց      |

|    |բազմազանեցում, նոր ապրանքատեսակների արտադրության և              |

|    |ծառայությունների մատուցման քանակական ու որակական աճ և  դրանց    |

|    |արտահանման ծավալների ավելացում, սկսնակ գործարարների             |

|    |ձեռներեցությանն աջակցության ցուցաբերում, ՓՄՁ-ի սուբյեկտների թվի |

|    |ավելացում և  նրանց հաշվին նոր աշխատատեղերի ստեղծում, այդ թվում` |

|    |ՀՀ մարզերում, գործարար ակտիվության բարձրացում ՀՀ մարզերում և    |

|    |այդ նպատակով ցուցաբերվող պետական աջակցության շուրջ 90%-ի        |

|    |ուղղորդում` այդտեղ գործող և  սկսնակ ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին:        |

|____|________________________________________________________________|

|103.|«Հայաստանի Հանրապետության զբոսաշրջության զարգացման 2012 թվականի |

|    |ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի      |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Հայաստանի Հանրապետությունում 2011թ. զբոսաշրջության զարգացման|

|    |ծրագրի մշակման հիմնական նպատակն ակտիվ և  արդյունավետ            |

|    |մարքեթինգային քաղաքականության իրականացման միջոցով Հայաստանի`    |

|    |որպես զբոսաշրջության համար բարենպաստ և  գրավիչ երկրի նկարագրի   |

|    |ձևավորումը  և  այն միջազգային շուկայում ներկայացնելն ու         |

|    |ամրապնդելն է, ինչպես նաև  Հայաստանի միջազգային ինտեգրմանը       |

|    |նպաստելն է:                                                     |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    «Զբոսաշրջության և  զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ    |

|    |օրենքի համաձայն Հայաստանում զբոսաշրջության ոլորտը հայտարարված է |

|    |որպես տնտեսության գերակա ճյուղ: Շնորհիվ վարվող պետական          |

|    |քաղաքականության` պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության   |

|    |ոլորտում վերջին տարիներին արձանագրվել է թե որակական և  թե       |

|    |քանակական աճ: Թվային աճին զուգընթաց` հանրապետությունում         |

|    |կատարվում են աշխատանքներ` ոլորտի զարգացումը կայուն հիմքերի վրա  |

|    |դնելու ուղղությամբ:                                             |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Համաշխարհային զբոսաշրջության զարգացման միտումների և  նախորդ |

|    |տարիների ընթացքում Հայաստանում զբոսաշրջության զարգացման պետական |

|    |ծրագրերի իրականացման արդյունքների վերլուծությունը ցույց է տալիս,|

|    |որ 2011 թվականի զբոսաշրջության զարգացման ծրագրի նպատակի         |

|    |իրականացումը պայմանավորված է հետևյալ  հիմնական խնդիրների        |

|    |լուծմամբ`                                                       |

|    |    1) զբոսաշրջության բնագավառում արդյունավետ մարքեթինգային     |

|    |քաղաքականության իրականացում, միջազգային զբոսաշրջային շուկայում  |

|    |հայրենական զբոսաշրջային արդյունքը պատշաճ ներկայացնելը.          |

|    |    2) համաշխարհային զբոսաշրջային շուկա Հայաստանի ինտեգրում,    |

|    |ակտիվ և  արդյունավետ միջազգային համագործակցություն:             |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Ծրագրի արդյունավետ իրականացման նպատակով անհրաժեշտ է ապահովել|

|    |շահագրգիռ կողմերի` պետական կառավարման, տեղական ինքնակառավարման  |

|    |մարմինների, մասնավոր հատվածի, միջազգային կազմակերպությունների,  |

|    |բնակչության, ինչպես նաև  զբոսաշրջիկների համագործակցությունը`    |

|    |ուղղված`                                                        |

|    |    1) միջազգային զբոսաշրջային ցուցահանդեսներին` Հայաստանի      |

|    |առավել ներկայանալի մասնակցության ապահովմանը.                    |

|    |    2) առավել որակյալ, թարմ ու բովանդակալի գովազդատեղեկատվական  |

|    |նյութերի, դրանցում ներառված տեղեկատվության հավաստիության,       |

|    |գովազդատեղեկատվական նյութերի տարածման աշխարհագրության ընդլայնման|

|    |ապահովմանը.                                                     |

|    |    3) օտարերկրյա զբոսաշրջային օպերատորների և  լրագրողների`     |

|    |Հայաստան ճանաչողական այցերի արդյունավետության բարձրացմանը`      |

|    |այցերի առավել գրավիչ ու բովանդակալից ծրագրեր մշակելու միջոցով.  |

|    |    4) նոր մրցունակ զբոսաշրջային երթուղիների ձևավորմանը`        |

|    |դրանցում ապահովելով նաև  տեղական բնակչության ակտիվ              |

|    |մասնակցությունը.                                                |

|    |    5) զբոսաշրջության բնագավառի պետական կառավարման, ծրագրերի    |

|    |մշակման ու իրականացման, դրանց մոնիթորինգի արդյունավետությունը և |

|    |արդյունքների իրական գնահատումն ապահովելու նպատակով տվյալների    |

|    |բազայի ձևավորմանը.                                              |

|    |    6) բնակչության` զբոսաշրջության բնագավառի պետական կարգավորման|

|    |գործընթացների վերաբերյալ իրազեկմանը, ինչպես նաև  իրականացվող    |

|    |ծրագրերի ներգրավմանը:                                           |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Ծրագրի իրականացումից ակնկալվող արդյունքներն են`             |

|    |    1) Հայաստանի միջազգային ինտեգրմանը, Հայաստան ներգնա         |

|    |զբոսաշրջության այցելությունների աճի տեմպի (շուրջ 10 տոկոս)      |

|    |պահպանմանը նպաստելը.                                            |

|    |    2) համաշխարհային զբոսաշրջային շուկայում Հայաստանի` որպես    |

|    |զբոսաշրջության համար բարենպաստ և  գրավիչ երկրի նկարագրի         |

|    |ամրապնդումն ապահովելը:                                          |

|____|________________________________________________________________|

|104.|«Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» ՀՀ օրենքի նախագծին հավանություն|

|    |տալու մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի      |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի          |

|    |ընդունումը պայմանավորված է Հայաստանում գործող տեխնիկական        |

|    |կանոնակարգման և  սերտիֆիկացման համակարգերի` միջազգային և        |

|    |եվրոպական նմանատիպ համակարգերին ներդաշնակեցման անհրաժեշտությամբ:|

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Ներկայումս ՀՀ որակի ենթակառուցվածքի (ստանդարտացում,         |

|    |չափագիտություն, հավատարմագրում, տեխնիկական կանոնակարգում)       |

|    |համակարգը բարեփոխման անհրաժեշտություն ունի: Համակարգի կարևոր    |

|    |տարր է հանդիսանում տեխնիկական կանոնակարգման համակարգը, այդ      |

|    |թվում` համապատասխանության գնահատումը:  «Տեխնիկական կանոնակարգման|

|    |մասին» ՀՀ նոր օրենքի ընդունումն էական նշանակություն ունի նաև    |

|    |ԽՀԱԱՀ-ի կնքման նախապատրաստական աշխատանքների համար:              |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Նոր իրավական հիմք տեխնիկական կանոնակարգման համար`           |

|    |    1) որակի ենթակառուցվածքի հիմնական գործող սուբյեկտների միջև  |

|    |գործառույթների և  իրավասությունների վերաբաշխում, այդ թվում`     |

|    |ինստիտուցիոնալ կառուցվածքի շտկում և  նոր ծառայությունների       |

|    |զարգացում.                                                      |

|    |    2) օրենսդրության և  գործելակերպերի համապատասխանեցում        |

|    |միջազգային ու եվրոպական պահանջներին.                            |

|    |    3) կարողությունների հզորացում և  մարդկային ռեսուրսների      |

|    |զարգացում` միջազգային և  եվրոպական փորձը կիրառելու համար.       |

|    |    4) ներդրումներ` փորձարկման նյութական բազան բարելավելու      |

|    |նպատակով:                                                       |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    ՀՀ գործող տեխնիկական կանոնակարգման համակարգը:               |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքներն են`   |

|    |    1) ԵՄ-ի պայմաններին համապատասխան տեխնիկական կանոնակարգերի   |

|    |առկայություն, ինչը կնպաստի արտադրանքի արտահանման խթանմանը.      |

|    |    2) սպառողների շահերի պաշտպանության արդյունավետության        |

|    |բարձրացումը.                                                    |

|    |    3) համապատասխանության գնահատման ոլորտի կողմից մատուցված     |

|    |ծառայությունների որակի բարձրացումը.                             |

|    |    4) համապատասխանության գնահատման համակարգի միջազգային        |

|    |ճանաչումը.                                                      |

|    |    5) տեխնիկական կանոնակարգերի մշակման գործընթացի տարանջատումը |

|    |«պարենային» և  «ոչ պարենային» արտադրանքների սկզբունքով:         |

|____|________________________________________________________________|

|105.|«Հավատարմագրման մասին» ՀՀ օրենքի նախագծին հավանություն տալու    |

|    |մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի            |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Հայաստանի Հանրապետությունը պարտավորվել է ներդնել և  պահպանել|

|    |ԱՀԿ-ի, Եվրամիության մոտեցումներն ու կարգավորման մեխանիզմները    |

|    |միջազգային առևտրում:   Ապրանքների ազատ տեղաշարժի սկզբունքը      |

|    |պահանջում է օրենսդրական և  ինստիտուցիոնալ դաշտի հետևողական      |

|    |զարգացում, որը կապահովի առևտրում  տեխնիկական խոչընդոտների       |

|    |վերացում:                                                       |

|    |    1.1. իրավական հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա       |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Իրավական հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա            |

|    |խնդիրներն են`                                                   |

|    |    1) համաձայն ԻՍՕ/ԻԷԿ 17011-2004 միջազգային ստանդարտի         |

|    |պահանջների` Հայաստանի Հանրապետությունում չեն պատրաստվում        |

|    |գնահատման փորձագետներ.                                          |

|    |    2) չի կազմակերպվում փորձարկման լաբորատորիաների կողմից       |

|    |կատարվող աշխատանքների որակի գնահատում` միջլաբորատոր համեմատական |

|    |փորձարկումների միջոցով.                                         |

|    |    3) հայտատուն որպես սերտիֆիկացման մարմին հավատարմագրվելու    |

|    |համար պարտավոր է հավատարմագրված լինել որպես փորձարկման          |

|    |լաբորատորիա, այն դեպքում, երբ եվրոպական ԵՆ 45011 ստանդարտը դա չի|

|    |պահանջում.                                                      |

|    |    4) օրենսդրությունից դուրս է մնացել տեսչական մարմինների,     |

|    |կլինիկական լաբորատորիաների, իմացության թեստավորում մատուցող     |

|    |կազմակերպությունների հավատարմագրումը.                           |

|    |    5) չափումների միասնականության ապահովման և  տեխնիկական       |

|    |անվտանգության ոլորտներում կատարվում է կրկնօրինակում:            |

|    |Ստուգաճշտման լաբորատորիաների դեպքում փաստաթղթերի                |

|    |փորձաքննությունը կատարում է հավատարմագրման գործակալությունը,    |

|    |որոշումն ընդունում է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունը, տեխնիկական |

|    |անվտանգության ոլորտում` փաստաթղթային փորձաքննությունը կատարում է|

|    |հավատարմագրման գործակալությունը, որոշումն ընդունում է ՀՀ        |

|    |արտակարգ իրավիճակների նախարարության կազմում ստեղծված            |

|    |հավատարմագրման խորհուրդը                                        |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    1) խուսափել հավատարմագրման ծառայությունների ավելորդ         |

|    |տարանջատումից և  կրկնօրինակումից.                               |

|    |    2) պահպանել միջազգային ստանդարտներով սահմանված              |

|    |հավատարմագրման գործընթացի կազմակերպման միասնական պահանջները.    |

|    |    3) անդամակցել տարածաշրջանային, եվրոպական և  միջազգային      |

|    |հավատարմագրման կազմակերպություններին.                           |

|    |    4) կնքել հավատարմագրման արդյունքների փոխճանաչման երկկողմանի |

|    |և  բազմակողմանի համաձայնագրեր:                                  |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Սույն օրենքի կարգավորման առարկա հավատարմագրման բնագավառի    |

|    |պետաիրավական ձևի  և  օրենսդրական դաշտի փոփոխությունն է:         |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքներն են`   |

|    |    1) Հայաստանի Հանրապետությունում հավատարմագրման մասին նոր    |

|    |օրենքում համապատասխանության գնահատման, չափումների               |

|    |միասնականության ապահովման, տեխնիկական անվտանգության ոլորտներում |

|    |միջազգային պահանջներին համաձայն հավատարմագրման կարգի,           |

|    |հավատարմագրման սկզբունքների ներառումը.                          |

|    |    2) Հայաստանի Հանրապետությունում հավատարմագրման մասին նոր    |

|    |օրենքի ներդաշնակեցումը եվրոպական ու միջազգային հավատարմագրման   |

|    |համագործակցությունների կողմից սահմանված չափանիշներին            |

|____|________________________________________________________________|

|106.|«Ստանդարտացման մասին» ՀՀ օրենքի նախագծին հավանություն տալու     |

|    |մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի            |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Ստանդարտացման մասին» Հայաստանի Հանրապետության նոր օրենքի   |

|    |նախագծի ընդունումը պայմանավորված է ստանդարտացման գործընթացը     |

|    |միջազգային գործելաոճին համապատասխանեցնելու անհրաժեշտությամբ:    |

|    |    Օրենքի նախագիծը նպատակ ունի համապատասխանեցնելու գործող ՀՀ   |

|    |օրենքն Առևտրի  համաշխարհային կազմակերպության առևտրում           |

|    |տեխնիկական խոչընդոտների վերացման համաձայնագրին և  Եվրամիության  |

|    |նոր մոտեցման դիրեկտիվներին:                                     |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Համաձայն ներկայումս գործող ՀՀ օրենքի` ստանդարտների կիրառումը|

|    |համարվում է կամավոր գործընթաց` բացառությամբ այն դեպքերի, երբ    |

|    |ստանդարտների ցանկը սահմանված է տեխնիկական կանոնակարգերով:       |

|    |    Նշված դրույթը հակասության մեջ է ինչպես Առևտրի  համաշխարհային|

|    |կազմակերպության առևտրում  տեխնիկական խոչընդոտների վերացման      |

|    |համաձայնագրին, այնպես էլ Եվրամիության նոր մոտեցումներին,        |

|    |համաձայն որի տեխնիկական կանոնակարգերով սահմանվում են            |

|    |անվտանգության պահանջներ, որոնք պետք է հստակ տարանջատվեն կամավոր |

|    |կիրառվող ստանդարտներից:                                         |

|    |    Ստանդարտացման գործունեության կառավարման երկաստիճան մոդելը   |

|    |(ստանդարտացման ազգային մարմին և  ստանդարտների ազգային ինստիտուտ)|

|    |հնարավոր չի լինում արդյունավետ կերպով ստանդարտացման             |

|    |աշխատանքներին ներգրավել համապատասխան շահագրգիռ կողմերին, քանի որ|

|    |ամբողջ գրագրությունը կատարվում է ազգային մարմնի կողմից, մինչդեռ |

|    |այդպիսի գրագրության պահանջը ներկայացվում է ստանդարտների ազգային |

|    |ինստիտուտի կողմից: Միաժամանակ, Ստանդարտացման միջազգային         |

|    |կազմակերպությունը (ԻՍՕ), Միջազգային էլեկտրատեխնիկական կոմիտեն   |

|    |(ՄԷԿ), Եվրոպական ստանդարտացման կոմիտեն և  այլ միջազգային        |

|    |ստանդարտացման կազմակերպությունները համաձայն գործող միջազգային   |

|    |կանոնակարգերի որպես ստանդարտացման ազգային մարմին մշտապես ճանաչել|

|    |և  համագործակցել են Ստանդարտների ազգային ինստիտուտի հետ,        |

|    |մինչդեռ, օրինակ, ԱՊՀ երկրների ստանդարտացման, չափագիտության և    |

|    |սերտիֆիկացման միջպետական խորհուրդն ուղղակիորեն համագործակցել է  |

|    |ստանդարտացման ազգային մարմնի` ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության հետ, |

|    |որի հետևանքով  Ստանդարտների ազգային ինստիտուտի                  |

|    |համագործակցությունը տարածաշրջանային մակարդակում թույլ և         |

|    |անարդյունավետ բնույթ է կրել:                                    |

|    |    Ներկայիս գործող օրենքի համաձայն ստանդարտացման գործունեության|

|    |ֆինանսավորման աղբյուրներն են ՀՀ պետական բյուջեից ստացվող        |

|    |միջոցները և  ազգային ստանդարտների, դասակարգիչների իրացումից     |

|    |ստացված միջոցները: Մինչդեռ, ՀՀ պետական բյուջեի և  վաճառքից      |

|    |ստացվող մուտքերի սուղ միջոցները չեն կարող բավարարել             |

|    |ստանդարտացման մարմնի կայուն գործունեության ապահովումը:          |

|    |Ֆինանսավորման աղբյուրները պետք է զգալիորեն ընդլայնվեն, օրինակ,  |

|    |ուսուցման ծառայությունների մատուցումից, անդամավճարներից,        |

|    |համապատասխանության գնահատման ոլորտում որոշակի առևտրային  բնույթի|

|    |ծառայություններ իրականացնելուց ստացվող միջոցների հաշվին:        |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Օրենքի նախագծում նախատեսում է կատարել տարանջատում տեխնիկական|

|    |կանոնակարգերի և  դրանց պահանջների կատարումն ապահովող            |

|    |ստանդարտների ցանկի մասով:                                       |

|    |    Նոր օրենքի նախագծով ստանդարտացման ազգային մարմնի            |

|    |պարտավորությունները պետք է դրվեն ստանդարտների ազգային ինստիտուտի|

|    |վրա: Այս առումով անհրաժեշտ է հստակ սահմանել Ստանդարտների ազգային|

|    |ինստիտուտի կառուցվածքը և  կառավարման մոդելը, դրան տալով հանրային|

|    |կառավարման սուբյեկտի կարգավիճակ: Այսպիսի մոդելի դեպքում նախ,    |

|    |կապահովվի ստանդարտացման մարմնի գործունեության անկախությունը,    |

|    |երկրորդ, կապահովվի այդ մարմնի կառավարմանը շահագրգիռ բոլոր       |

|    |կողմերի ներգրավվածությունը:                                     |

|    |    Նոր օրենքի նախագիծը նախատեսում է, որ ստանդարտների ընդունումը|

|    |(հաստատումը) իրականացնելու է նորաստեղծ ստանդարտացման մարմինը,   |

|    |իսկ դրանց մշակումն իրականացնելու են կազմակերպությունները,       |

|    |ստանդարտացման տեխնիկական հանձնաժողովները, ստանդարտների ազգային  |

|    |ինստիտուտը, իրավաբանական և  ֆիզիկական անձինք, հասարակական       |

|    |կազմակերպությունները:                                           |

|    |    Հստակ սահմանելով ստանդարտների կիրառման կամավորության        |

|    |սկզբունքը` ստանդարտացման կանոնների, ուղեցույցների, ազգային      |

|    |ստանդարտների, տեխնիկական պայմանների և  դրանց փոփոխությունների   |

|    |գրանցման գործառույթը պետք է վերապահվի ստանդարտների ազգային      |

|    |ինստիտուտին:                                                    |

|    |    Նոր օրենքի նախագծով պետք է հստակ կանոնակարգվեն նաև          |

|    |ստանդարտացման միջազգային կազմակերպություններում ստանդարտացման   |

|    |մարմնի անդամակցության մոտեցումները, ստանդարտացման միջազգային    |

|    |տեխնիկական հանձնաժողովներում մասնակցության հնարավորությունները  |

|    |և  այդ անդամակցությունների ու աշխատանքների ֆինանսավորման        |

|    |աղբյուրները:                                                    |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Օրենքի նախագծի կարգավորման առարկան Հայաստանի                |

|    |Հանրապետությունում ստանդարտացման գործունեության իրավական        |

|    |հիմքերը, ստանդարտացման մարմնի կազմակերպչական կառուցվածքը և  դրա |

|    |մասնակիցների իրավասությունը սահմանելն է, ինչպես նաև             |

|    |ստանդարտացման նորմատիվ փաստաթղթերի մշակման և  կիրառման          |

|    |սկզբունքները կանոնակարգելն է:                                   |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Նոր օրենքի նախագծով նախատեսված փոփոխությունները հանդիսանում |

|    |են ժամանակակից, շուկայական կողմնորոշմամբ տնտեսական համակարգերի  |

|    |կարևորագույն  գործոն, որի հիման վրա պետք է կառուցվի ազգային     |

|    |ստանդարտացման (ինչպես իրավաբանական, այնպես էլ ինստիտուցիոնալ)   |

|    |ամբողջ համակարգը:                                               |

|____|________________________________________________________________|

|107.|«Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքի նախագծին |

|    |հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման |

|    |նախագծի                                                         |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    «Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքի      |

|    |նախագծի ընդունումը պայմանավորված է Հայաստանում գործող չափումների|

|    |միասնականության ապահովման համակարգի` միջազգային և  եվրոպական    |

|    |նմանատիպ համակարգերին ներդաշնակեցման անհրաժեշտությամբ:          |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Ներկայումս ՀՀ որակի ենթակառուցվածքի (ստանդարտացում,         |

|    |չափագիտություն, հավատարմագրում, տեխնիկական կանոնակարգում)       |

|    |համակարգը բարեփոխման անհրաժեշտություն ունի: Համակարգի կարևոր    |

|    |տարր է հանդիսանում չափումների միասնականության ապահովման         |

|    |չափագիտության համակարգը (այսուհետ` չափագիտություն): Բարեփոխման  |

|    |փուլերից են գործող օրենսդրության համապատասխանեցումը և           |

|    |ներդաշնակեցումը ԵՄ ընդհանուր օրենսդրությանը: Բացի դրանից`       |

|    |չափագիտության համակարգի կողմից մատուցված ծառայությունները լիովին|

|    |չեն նպաստում սպառողների իրավունքների պաշտպանությանը: Առաջարկվող |

|    |օրենսդրական փոփոխությունը դրական ազդեցություն կունենա սպառողների|

|    |պաշտպանության ոլորտի վրա այն առումով, որ Հայաստանում կգործեն    |

|    |չափագիտության հուսալի ծառայություններ, որոնք կապահովեն          |

|    |սպառողական ապրանքների անվտանգության վերահսկողությունը:          |

|    |Չափագիտության համակարգի կողմից տրվող սերտիֆիկատները չեն         |

|    |ճանաչվում արտասահմանյան երկրներում: ԵՄ-ի պահանջներին ներդաշնակ  |

|    |պայմանների առկայությունը կապահովի համակարգի միջազգային          |

|    |ճանաչմանը, ուստի համակարգի կողմից տրամադրվող սերտիֆիկատները     |

|    |կճանաչվեն ԵՄ-ի երկրներում:                                      |

|    |    Ներկայումս Հայաստանում զարգացած չեն նաև  ստուգաճշտման       |

|    |աշխատանքները (ինստիտուտը), ինչը ևս  խոսում է գործող օրենքի      |

|    |անկատարության մասին: Զարգացած չէ նաև  գիտական և  արդյունաբերական|

|    |չափագիտությունը, ինչը խոչընդոտ է հանդիսանում ընդհանուր          |

|    |չափագիտության զարգացմանը:                                       |

|    |    Չափագիտության համակարգը ներկայումս ոչ լիովին է              |

|    |համապատասխանում ԵՄ-ի երկրների նմանատիպ համակարգերին, ուստի      |

|    |համակարգի համար անհրաժեշտ է նոր իրավական հիմք, որը կշտկի այդ    |

|    |օրենսդրական բացթողումները, այդ թվում` նաև  ինստիտուցիոնալ       |

|    |կառուցվածքի փոփոխությունը: Այն նաև  կնախատեսի չափագիտության     |

|    |ենթակառուցվածքի զարգացում:                                      |

|    |    «Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ նոր օրենքի  |

|    |ընդունումն էական նշանակություն ունի նաև  ԽՀԱԱՀ-ի կնքման         |

|    |նախապատրաստական աշխատանքների համար:                             |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Չափագիտության ոլորտում հարկավոր է տարբերակել հետևյալ        |

|    |սուբյեկտներին` չափագիտության ազգային ինստիտուտ, որը, որպես      |

|    |կանոն, պետական կազմակերպություն է: Այս ինստիտուտը կարող է այլ   |

|    |ինստիտուտների փոխանցել չափագիտական որոշ առաջադրանքներ: Այս      |

|    |դեպքում համակարգը կոչվում է չափագիտության բաշխված համակարգ,     |

|    |ստուգաճշտման լաբորատորիաներ, որոնք հիմնականում մասնավոր են,     |

|    |օրենսդրական չափագիտության համապատասխանության գնահատման          |

|    |մարմիններ, որոնց մեծ մասը դեռևս  պետական կազմակերպություններ են,|

|    |չափագիտական վերահսկողության պետական մարմիններ:                  |

|    |    Քանի որ ներկայիս Չափագիտության ազգային ինստիտուտը, չնայած իր|

|    |անվանմանը, ունի օրենսդրական չափագիտության ոլորտում              |

|    |համապատասխանության գնահատման գործառույթներ և  կարողություններ,  |

|    |ապա առկա տարբերակները հետևյալն  են`                             |

|    |    1) ունենալ երկու մարմիններ` վերանվանելով գործող ինստիտուտը, |

|    |որը կզբաղվի օրենսդրական (իրավական) չափագիտությամբ, և  ստեղծել   |

|    |նոր Չափագիտության ազգային ինստիտուտ.                            |

|    |    2) բարեփոխել գործող ինստիտուտն այնպես, որ այն միաժամանակ    |

|    |կատարի թե Չափագիտության ազգային ինստիտուտի, և  թե օրենսդրական   |

|    |չափագիտության մասով համապատասխանության գնահատման մարմնի դեր:    |

|    |    Նոր Չափագիտության ազգային ինստիտուտի հիմնադրման դեպքում միակ|

|    |տրամաբանական կազմակերպաիրավական ձևը  պետական ոչ առևտրային       |

|    |կազմակերպությունն (ՊՈԱԿ) է: Գործող ինստիտուտի բարեփոխման դեպքում|

|    |այն նույնպես պետք է դառնա պետական ոչ առևտրային                  |

|    |կազմակերպություն: Երկու տարբերակների դեպքում էլ հնարավոր է      |

|    |«Ա. Ի. Ալիխանյանների անվան ազգային գիտական լաբորատորիա» ՊՈԱԿ-ի  |

|    |կողմից չափագիտության ազգային ինստիտուտի դերի ստանձնումը:        |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    ՀՀ-ում գործող չափագիտության համակարգը:                      |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքներն են`   |

|    |    1)արդյունաբերական չափագիտության մեջ առավել արագ առաջընթացի  |

|    |հնարավորությունը.                                               |

|    |    2) գիտական չափագիտության առանձին կարողությունների զարգացման |

|    |հնարավորությունը.                                               |

|    |    3) պետության և  սպառողների շահերի պաշտպանության             |

|    |արդյունավետության բարձրացումը.                                  |

|    |    4) չափագիտության ոլորտի կողմից մատուցված ծառայությունների   |

|    |որակի բարձրացումը.                                              |

|    |    5) համակարգի միջազգային ճանաչումը:                          |

|____|________________________________________________________________|

|108.|«Հեղինակային իրավունքի և  հարակից իրավունքների մասին» ՀՀ        |

|    |օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ      |

|    |օրենքի նախագծին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության      |

|    |արձանագրային որոշման նախագծի                                    |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    Օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու            |

|    |անհրաժեշտությունը պայմանավորված է նրանով, որ գործող օրենքում    |

|    |բացակայում են` գույքային իրավունքները կոլեկտիվ հիմունքներով     |

|    |կառավարող կազմակերպությունների հավատարմագրման համակարգի         |

|    |մեխանիզմը և  արբանյակային հեռարձակման վերաբերյալ դրույթները,    |

|    |ինչպես նաև  ԵՄ-ի դիրեկտիվների որոշ դրույթներ: Օրենքում          |

|    |առաջարկվող փոփոխություններն ու լրացումները պայմանավորված են նաև |

|    |հեղինակների գույքային իրավունքների կոլեկտիվ հիմունքներով        |

|    |կառավարման կատարելագործման և  համապատասխան կազմակերպությունների |

|    |գործունեության վերահսկման մեխանիզմների սահմանման                |

|    |անհրաժեշտությամբ:                                               |

|    |    1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ շատ դեպքերում այդպիսի    |

|    |կազմակերպությունների գործունեությունն իրականացվում է            |

|    |համապատասխան պետական լիազոր մարմնի կողմից թույլտվություն        |

|    |ստանալուց հետո` որոշակի պայմաններ բավարարելու դեպքում:          |

|    |    1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հստակ պետք է սահմանվեն հավատարմագիր ստանալու համար անհրաժեշտ|

|    |պայմանները, հավատարմագիրն ուժը կորցրած ճանաչելու հիմքերը, ինչպես|

|    |նաև  կազմակերպության կողմից իր կանոնադրության կամ իր            |

|    |անդամ-իրավատերերի կողմից տրված լիազորությունների հնարավոր       |

|    |խախտումների դեպքում սահմանված որոշակի ժամկետը` այդ խախտումները  |

|    |վերացնելու նպատակով:                                            |

|    |    Կսահմանվեն նաև  այդպիսի կազմակերպությունների գործունեության |

|    |նկատմամբ վերահսկողության գործուն մեխանիզմները, մասնավորապես,    |

|    |կազմակերպության անդամակցող իրավատերերին իրավունք կվերապահվի     |

|    |ստուգել տարեկան հաշվետվությունները, ծանոթանալ իրենց հասանելիք   |

|    |հոնորարների հաշվարկման-բաշխման փաստաթղթերին: Կազմակերպության    |

|    |գործունեության վերահսկողության իրավունք պետք է վերապահվի նաև    |

|    |պետական լիազոր մարմնին` տեղեկություններ պահանջելու և  աուդիտ    |

|    |պատվիրելու, ինչպես նաև  կազմակերպության ժողովներին և  խորհրդի   |

|    |նիստերին մասնակից-ներկայացուցիչ ունենալու եղանակով: Արբանյակային|

|    |հեռարձակման վերաբերյալ դրույթների, ինչպես նաև  ԵՄ-ի դիրեկտիվների|

|    |որոշ դրույթների ներառումն օրենքում պայմանավորված է ԵՄ-ի         |

|    |պահանջներով:                                                    |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Օրինագծի կարգավորումը ներառում է գույքային իրավունքները,    |

|    |կոլեկտիվ հիմունքներով կառավարող կազմակերպությունների            |

|    |հավատարմագրման համակարգի մեխանիզմը և  արբանյակային հեռարձակման  |

|    |վերաբերյալ դրույթները, ինչպես նաև  ԵՄ-ի դիրեկտիվների որոշ       |

|    |դրույթներ:                                                      |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքներն են`   |

|    |    1) գույքային իրավունքները կոլեկտիվ հիմունքներով կառավարող   |

|    |կազմակերպությունների հավատարմագրման համակարգի ներդրումը.        |

|    |    2) արբանյակային հեռարձակման վերաբերյալ դրույթների           |

|    |հստակեցումը.                                                    |

|    |    3) օրենքի մոտարկում եվրախորհրդի դիրեկտիվներին:              |

|____|________________________________________________________________|

 

--------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
13.01.2011
N 111-Ն
Որոշում