040.0111.220211
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
13 հունվարի 2011 թվականի N 111-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(19-րդ մաս)
|____|________________________________________________________________|
| 1 | 2 |
|_____________________________________________________________________|
| ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարության ջրային տնտեսության |
| պետական կոմիտե |
|_____________________________________________________________________|
|142.|«2012-2016 թվականներին ՋՕԸ-ներին ընթացիկ դրամաշնորհների տեսքով |
| |պետական ֆինանսական աջակցության տրամադրման գործընթացի |
| |կանոնակարգման մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը |
| | «2012-2016 թթ. ՋՕԸ-ներին ընթացիկ դրամաշնորհների տեսքով |
| |պետական ֆինանսական աջակցության տրամադրման գործընթացի |
| |կանոնակարգման մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը նպատակ |
| |ունի նպաստել ոռոգման ծառայությունների մատուցման |
| |արդյունավետության բարձրացմանն ու շարունակականության ապահովմանը, |
| |ինչպես նաև աջակցել ջրօգտագործողների ընկերություններին` |
| |ֆինանսական վիճակի բարելավման ու ինստիտուցիոնալ կարողությունների |
| |հետագա հզորացման հարցերում: |
| | 1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | Հաշվի առնելով ՋՕԸ-ների ֆինանսական վիճակի զգայունության |
| |նշանակալի աստիճանը և նպատակ ունենալով նպաստել ՋՕԸ-ների |
| |ֆինանսական դիրքի կայությանը` դրամաշնորհների տեսքով պետական |
| |ընթացիկ ֆինանսական աջակցության ծավալների կրճատմանը զուգընթաց ՀՀ |
| |կառավարությունը մտադիր է 2012 թվականից ներդնել կրեդիտորական |
| |պարտավորությունների կրճատման նպատակով ՋՕԸ-ներին բյուջետային |
| |փոխառությունների տրամադրման պրակտիկան: |
| | 1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կտա պետական ընթացիկ |
| |ֆինանսական աջակցություն տրամադրելու միջոցով բարձրացնել ոռոգման |
| |ջրի մատչելիությունը` կրճատելով ոռոգելի հողատարածքների նվազման |
| |հավանական ռիսկերն ու նպաստել փաստացի ոռոգվող հողատարածքների |
| |ավելացմանը: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Կարգավորման առարկան ոռոգման ծառայությունների մատուցման |
| |արդյունավետության բարձրացման ու շարունակականության ապահովումն է:|
| | 3.Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | ՋՕԸ-ների ֆինանսական վիճակի բարելավում` ամրապնդելով ընթացիկ |
| |ծախսածածկման հնարավորինս բարձր մակարդակի ապահովման նախադրյալներ:|
| |Նախագծի ընդունումը նաև հնարավորություն կտա բարելավել ոռոգման |
| |համակարգին առնչվող առանցքային խնդիրները` հստակեցնելով հարկային |
| |վարչարարությունն ու ընթացակարգերը, ինչպես նաև լուծել հարկային |
| |հարաբերություններին առնչվող առանցքային խնդիրները: |
|____|________________________________________________________________|
|143.|«Սևանա լճից ոռոգման նպատակով ջրառի իրականացման մասին» ՀՀ |
| |կառավարության որոշման նախագծի ընդունման |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը |
| | «Սևանա լճից ոռոգման նպատակով ջրառի իրականացման մասին» ՀՀ |
| |կառավարության որոշման նախագծի ընդունումը պայմանավորված է «Սևանա |
| |լճի էկոհամակարգերի վերականգնման, պահպանման, վերարտադրման և |
| |օգտագործման միջոցառումների տարեկան համալիր ծրագրերը հաստատելու |
| |մասին» ՀՀ օրենքով: |
| | 1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | ՀՀ կառավարության 2010 թվականի հունիսի 3-ի N 667-Ա որոշմամբ |
| |ոռոգման նպատակով Սևանա լճից ջրառի առավելագույն չափաքանակ է |
| |սահմանվել 144.5 մլն խոր. մետր: ՀՀ կառավարության 2010 թ. |
| |սեպտեմբերի 9-ի N 1158-Ա որոշմամբ ընդունվել է «ՀՀ կառավարության |
| |2010 թվականի հունիսի 3-ի N 667-Ա որոշման մեջ փոփոխություններ |
| |կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշումը, որով նախատեսվել է |
| |Սևանա լճից ոռոգման նպատակով բաց թողնել 168.9 մլն խոր. մետր |
| |ջրաքանակ: |
| | 2010 թ. նոյեմբերի 15-ի դրությամբ Սևանա լճից բաց է թողնվել |
| |156.44 մլն խոր. մետր ջուր: Սևան-Հրազդան էներգետիկ-իրիգացիոն |
| |համակարգից սնվող ոռոգման համակարգերի իշխման տակ գտնվող հողերը |
| |ոռոգելու համար անհրաժեշտ է Սևանա լճից բաց թողնել համապատասխան |
| |ջրաքանակ: |
| | 1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Ջրային օբյեկտներից հնարավոր ջրառի տարբերության չափով |
| |պահանջարկի բավարարում: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Սևան-Հրազդան իրիգացիոն-էներգետիկ համակարգից սնվող ոռոգման |
| |համակարգերի իշխման տակ գտնվող հողատարածքների վրա մշակվող |
| |գյուղատնտեսական մշակաբույսերի ոռոգման ջրի ապահովման գործընթացի |
| |իրականացում: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Ջրօգտագործողներին անհրաժեշտ քանակի ոռոգման ջրով ապահովում: |
|____|________________________________________________________________|
|144.|«Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ՈՒՄ մասնավոր կառավարման գործընթացի |
| |շարունակության ապահովման մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի|
| | |
| | 1.Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը |
| | Կառավարության որոշման նախագծի ընդունումն անհրաժեշտ է, |
| |որպեսզի իրականացվի «Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ի կողմից սպասարկվող |
| |ջրային համակարգերի օգտագործման իրավունքի փոխանցման հետագա |
| |ընթացքը: |
| | 1.1. կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | «Հայջրմուղկոյուղի» փակ բաժնետիրական ընկերության կառավարումը |
| |2004 թվականի օգոստոս ամսվանից իրականացնում է ֆրանսիական ՍԱՈՒՐ |
| |Ս.Ա ընկերությունը: Կառավարման պայմանագրի ավարտից հետո անհրաժեշտ|
| |է որոշել կառավարման գործընթացի հետագա ընթացքը, որը |
| |հնարավորություն կտա որոշել պետական և մասնավոր հատվածների |
| |համագործակցության արդյունավետ տարբերակը: |
| | 1.2. առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | ՀՀ կառավարության որոշման ընդունումը նպատակաուղղված է |
| |ջրամատակարարման և ջրահեռացման ոլորտում իրականացվող |
| |բարեփոխումների շարունակմանը, ջրային համակարգերի կառավարման |
| |գործում մասնավոր հատվածի մասնակցության հետագա խորացմանը և |
| |սպառողներին մատուցվող ջրամատակարարման և ջրահեռացման |
| |ծառայությունների որակի ու արդյունավետության բարձրացմանը: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Կարգավորման առարկան «Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ի կողմից |
| |օգտագործվող ջրային համակարգերի արդյունավետ կառավարումն է: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման դեպքում |
| |ակնկալվում է շարունակել ջրային տնտեսության ոլորտի կառավարման |
| |բարեփոխումները, բարելավել «Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ի կողմից |
| |սպառողներին մատուցվող ջրամատակարարման և ջրահեռացման |
| |ծառայությունների որակը, ինչպես նաև բարձրացնել ջրային |
| |համակարգերի օգտագործման արդյունավետությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՀՀ կենտրոնական բանկ |
|_____________________________________________________________________|
|145.|«Հայաստանի Հանրապետությունում հիփոթեքային հավաստագրերի ներդրման |
| |և գրանցման գործընթացի էլեկտրոնայնացման միջոցով հիփոթեքային |
| |վարկերի փոխանցման գործընթացի բարեփոխման մասին հայեցակարգը |
| |հաստատելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման|
| |նախագծի |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Հիփոթեքային վարկերի փոխանցման ժամանակ իրավունքների գրանցման |
| |գործընթացի բարեփոխումը պայմանավորված է ներկա պայմաններում |
| |երկրորդային հիփոթեքային շուկայի ստեղծման, մասնավորապես, |
| |հիփոթեքային վարկերի արժեթղթավորման անհրաժեշտությամբ: Հիփոթեքային|
| |արժեթղթավորման ժամանակ ենթադրվում է մեծ թվով վարկերի պորտֆելի |
| |անընդհատ փոխանցում, ինչը հնարավոր է միայն գործընթացի դյուրին |
| |լինելու դեպքում: |
| | Ներկայումս հիփոթեքային վարկերի փոխանցման և գրանցման |
| |գործընթացն իրականացվում է բացառապես թղթային տարբերակով: |
| |Մասնավորապես, համաձայն ՀՀ օրենսդրության` պահանջի իրավունքի |
| |զիջման արդյունքում` որպես դրա հետևանք, նոր պարտատիրոջն |
| |(վարկատուին) են փոխանցվում հիփոթեքային վարկի ապահովման միջոց |
| |հանդիսացող իրավունքները, այսինքն` անշարժ գույքի նկատմամբ գրավի |
| |իրավունքը` առանց հավելյալ գրավի իրավունքի փոխանցման պայմանագիր |
| |կնքելու: Այդ իրավունքը, ինչպես անշարժ գույքի հետ կապված ցանկացած|
| |իրավունք, պետք է գրանցվի ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի|
| |կադաստրի պետական կոմիտեի կողմից: ՀՀ կառավարությանն առընթեր |
| |անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի կողմից տվյալ իրավունքը |
| |գրանցելու համար նոր պարտատերը (վարկատուն) պետք է թղթային |
| |տարբերակով ներկայացնի պահանջի իրավունքի զիջման պայմանագիրը, |
| |գրավի վկայականի համար պետական տուրքի վճարման անդորրագիրը և այլ |
| |թղթային փաստաթղթեր, որի արդյունքում 3 աշխատանքային օրվա |
| |ժամկետում նոր պարտատերը կստանա գրավի նոր վկայական: |
| | Արժեթղթավորման ժամանակ ենթադրվում է մեծ թվով վարկերի |
| |պորտֆելի փոխանցում, որը ներկայումս գործող համակարգի դեպքում |
| |ժամանակատար և ծախսատար գործընթաց է, որն էլ անհնարին է դարձնում |
| |այդ վարկերի արագ և արդյունավետ փոխանցումը: |
| | Հետևաբար անհրաժեշտ է հնարավորինս ստանդարտացնել հիփոթեքային |
| |վարկերի գծով պահանջի զիջման գործընթացում օգտագործվող փաստաթղթերը|
| |և ընթացակարգերը, որը հիմքեր կստեղծի գործընթացի էլեկտրոնայնացման|
| |համար: |
| | Բացի նշվածից` հիփոթեքային վարկերի փոխանցման ժամանակ պահանջի |
| |իրավունքի զիջման վերաբերյալ ընդհանուր դրույթները կիրառելիս |
| |առաջանում են մի շարք պրակտիկ խոչընդոտներ` հիմնականում կապված |
| |փոխանցվող իրավունքների ծավալի, նոր պարտատիրոջ նկատմամբ պարտապանի|
| |պահանջների և իրավունքների փոխանցման վավերության հետ, որոնք պետք|
| |է հաշվի առնվեն բարեփոխման ժամանակ: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Սույն իրավական ակտով ներկայացվելու են հիփոթեքային |
| |հավաստագրերի ներդրման և գրանցման գործընթացի էլեկտրոնայնացման |
| |համակարգի ներդրման անհրաժեշտությունը, ՀՀ-ում հիփոթեքային վարկերի|
| |փոխանցման ժամանակ պահանջի իրավունքի զիջման հետ կապված |
| |խոչընդոտները, ոլորտի վերաբերյալ միջազգային լավագույն փորձը և |
| |ՀՀ-ում առաջարկվող մոդելի նկարագրությունը և ակնկալվող |
| |արդյունքները: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվում է ՀՀ-ում ներդնել |
| |հիփոթեքային հավաստագրերի միջոցով հիփոթեքային վարկերի փոխանցման |
| |էլեկտրոնային համակարգ, որը հնարավորություն կտա` |
| | 1) ստանդարտացնել նշված գործընթացը. |
| | 2) նվազեցնել գրանցման հետ կապված ծախսատարությունը և |
| |ժամանակատարությունը. |
| | 3) խուսափել բոլոր այն հիմնական պրակտիկ թերություններից, |
| |որոնք առկա են պահանջի իրավունքի զիջման կիրառվող ընդհանուր |
| |դրույքների ժամանակ: |
| | Նշված համակարգի ներդրումը խթան է հանդիսանալու ՀՀ հիփոթեքային|
| |երկրորդային շուկայի ձևավորման և կայացման համար: |
|____|________________________________________________________________|
|146.|«Հայաստանի Հանրապետությունում բժշկական ապահովագրության զարգացման|
| |հայեցակարգը հաստատելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության |
| |կառավարության որոշման նախագծի |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Բժշկական ապահովագրության իրականացման անհրաժեշտությունը |
| |ՀՀ-ում պայմանավորված է այն խնդիրներով, որոնք առկա են ՀՀ |
| |ապահովագրական և առողջապահական համակարգերում, մասնավորապես, |
| |բժշկական ապահովագրության մշակույթի բացակայություն, |
| |առողջապահության ոլորտի անարդյունավետ ֆինանսավորման համակարգի |
| |առկայություն, մասնավոր հատվածի կողմից «գրպանից» ծախսերի |
| |իրականացում, առողջապահության ոչ արդյունավետ համակարգ: |
| | Այս հայեցակարգի հիմնական նպատակը ՀՀ ապահովագրական և |
| |առողջապահական համակարգերում առկա խնդիրների վերացումն է, |
| |մասնավորապես` |
| | 1. Բժշկական ապահովագրության թերզարգացած համակարգի |
| |առկայություն. |
| | Ներկայումս ՀՀ-ում կամավոր բժշկական ապահովագրության միջոցով |
| |ֆինանսավորվում է ընդհանուր առողջապահական ծախսերի 0.24%-ը, որը |
| |ենթադրում է բժշկական ապահովագրության նկատմամբ բավարար պահանջարկի|
| |բացակայություն: Միևնույն ժամանակ, ՀՀ-ում կայացած չէ |
| |ապահովագրության իրականացման մշակույթը, որի պայմաններում հնարավոր|
| |չէ ապահովել կայուն բժշկական ապահովագրության համակարգի |
| |էվոլյուցիոն զարգացում: |
| | 1. Առողջապահության ոլորտում որակի կառավարման համակարգի |
| |բացակայություն. |
| | Բժշկական ապահովագրության զարգացումը էապես կնպաստի |
| |առողջապահության ոլորտում որակի բարձրացմանը, քանի որ միաժամանակ |
| |և ապահովագրված անձինք, և ապահովագրական ընկերությունները կսկսեն|
| |վերահսկել ապահովագրական փաթեթի շրջանակում մատուցվող |
| |առողջապահական ծառայությունների որակը: |
| | 3. Պետական առողջապահական հստակ քաղաքականության իրականացման |
| |հնարավորության սահմանափակում. |
| | Այս խոչընդոտը պայմանավորված է ֆինանսական հոսքերի |
| |անկանխատեսելիությամբ, ռիսկերի օպտիմալ բաշխման անհնարինությամբ, |
| |ինչպես նաև ապահովագրական ընկերությունների կողմից հնարավոր |
| |չարաշահումներով: |
| | 4. Համապատասխան առողջապահական ինստիտուտների և ապահովագրական|
| |ընկերությունների միջև թերի համագործակցություն. |
| | Բժշկական ապահովագրության համակարգի զարգացումը Հայաստանում |
| |կնպաստի առողջապահական և ապահովագրական ընկերությունների միջև |
| |համագործակցության արդյունավետության բարձրացմանը, ինչպես նաև |
| |նշված ոլորտների մասնակիցների գործունեության բարելավմանը: |
| | Ինչպես վկայում է բժշկական ապահովագրության զարգացման |
| |միջազգային փորձի ուսումնասիրությունը, կամավոր հիմունքներով |
| |բժշկական ապահովագրության զարգացումը գրեթե անհնար է: ՈՒստի |
| |բժշկական ապահովագրության զարգացման հայեցակարգի մշակումը, ինչպես |
| |նաև այդ ուղղությամբ գործնական միջոցառումների իրականացումը |
| |դառնում է հրատապ և շատ կարևոր: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Սույն իրավական ակտով ներկայացվելու են բժշկական |
| |ապահովագրության համակարգի ներդրման անհրաժեշտությունը, ոլորտի |
| |վերաբերյալ միջազգային լավագույն փորձը, ՀՀ առողջապահական |
| |համակարգի նկարագրությունը, ՀՀ-ում առաջարկվող մոդելի |
| |նկարագրությունը, առաջարկվող մոդելի ներդրման հնարավոր |
| |մոտեցումները և յուրաքանչյուր մոտեցման դեպքում ակնկալվող |
| |արդյունքները: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Հայաստանի Հանրապետությունում բժշկական ապահովագրության |
| |զարգացման հայեցակարգի իրականացումը կնպաստի` |
| | 1) բժշկական ապահովագրության մշակույթի զարգացմանը. |
| | 2) առողջապահության ոլորտի ֆինանսավորման արդյունավետության |
| |բարձրացմանը. |
| | 3) պետության առանցքային սոցիալական խնդրի լուծմանը, այն է` |
| |բնակչության առողջության պահպանմանը. |
| | 4) առողջապահական ծառայությունների որակի բարձրացմանը: |
._____________________________________________________________________.
--------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում