Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԿԱՅՈՒՆ Զ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԿԱՅՈՒՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԻ` ՀՈՂԻ ՕՏԱՐՄԱՆ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

24 սեպտեմբերի 2010 թվականի N 37

 

45. ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԿԱՅՈՒՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԻ` ՀՈՂԻ ՕՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ՏԱՐԱԲՆԱԿԵՑՄԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(15-րդ մաս)

 

6.3 Խորհրդատուներ

 

117. ՀՕՏ-ի գործառույթների իրականացմանը կներգրավվեն տարբեր խորհրդատուներ:

. ԾՆՏԱ խորհրդատուներ. Դրանց թվում կլինեն ՀՕՏ-ի համար անհրաժեշտ

կարողություններ ունեցող միջազգային և տեղական հետազոտական խմբեր,

որոնք իրականացրել են բոլոր դաշտային հետազոտությունները և

նախապատրաստել տվյալ ՀՕՏԾ-ն:

. Նախագծման խորհրդատուներ. Դրանց թվում կլինեն ՀՕՏ-ի համար անհրաժեշտ

կարողություններ ունեցող միջազգային և տեղական հետազոտական խմբեր,

որոնք կթարմացնեն/ավարտին կհասցնեն տվյալ ՀՕՏԾ-ն:

. Վերահսկման խորհրդատուներ. Դրանց թվում կլինեն ՀՕՏ-ի համար անհրաժեշտ

կարողություններ ունեցող միջազգային և տեղական հետազոտական խմբեր,

որոնք կաջակցեն ծրագրերի ընդհանուր վերահսկմանը: Վերահսկման

խորհրդատուները նաև կվերահսկեն ՀՕՏԾ-ի իրականացումը և ծրագրի հետագա

փուլերի համար ՀՕՏԾ-ի արտաքին մոնիտորինգ և գնահատում կիրականացնեն:

. Անկախ մոնիտորինգային գործակալություն (ԱՄԳ). Այս խորհրդատուն կվարձվի

տվյալ ՀՕՏԾ իրականացման արտաքին մոնիտորինգն ու գնահատումն

իրականացնելու համար: Վերահսկման խորհրդատուի բացակայության դեպքում

ԱՄԳ-ը կշարունակի արտաքին մոնիտորինգ և գնահատում իրականացնել բոլոր

փուլերի համար:

. Ակտիվների անկախ գնահատողներ. Սրանք հավատարմագրված մասնավոր

ընկերություններ են, որոնք վարձվել են ԾՆՏԱ-ի կամ նախագծման

խորհրդատուների կողմից` տուժած ակտիվները գնահատելու համար: (ինչպես

բերվում է 2.2.2. բաժնում):

 

6.4 Այլ կառույցներ և հաստատություններ

 

118. Մի շարք այլ հաստատություններ նույնպես կմասնակցեն ՀՕՏ աշխատանքներին`

. ՀՀ Ֆինանսների նախարարություն. ՀՕՏԾ վերջնական պաշտոնական հաստատումից

հետո ՀՕՏԾ իրականացման համար նախատեսված բյուջեները ՀՀ Ֆինանսների

նախարարությունը կտրամադրի ԵՔ-ին:

. ՀՀ կառավարությանն առընթեր Անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտե. ՀՀ

կառավարությանն առընթեր Անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեն

պատասխանատու է հողի սեփականությանը վերաբերող իրավական հարցերի

վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրման և սեփականության հաշվառման

համար:

. Տեղական դատարաններ. Սեփականազրկման գործում ԵՔ-ը պետք է հիմնվի Երևան

քաղաքի դատարանի վճիռների վրա, որը ըստ սահմանված դատավարության

ընթացակարգի պետք է դիտարկի սեփականազրկման դեպքերը, դատալսում

իրականացնի և վճիռ կայացնի սեփականազրկման և փոխհատուցման չափերի

մասին:

 

6.5 ԱԶԲ

 

119. Ծրագրի պարբերական վերահսկում իրականացնելուց բացի` ԱԶԲ-ն կվերանայի տվյալ ՀՕՏԾ-ն և կվերացնի տվյալ Նախագծի շրջանակներում պայմանագրերի կնքման և շինարարական աշխատանքները սկսելու բոլոր խոչընդոտները: ԱԶԲ մշտական առաքելության կազմում կնշանակվի ՀՕՏ գործակից, և ՀՕՏ թիմը խորհրդատուների վերահսկողությամբ կաջակցի ԳՄ և ՀՕՏ աշխատանքներին:

 

7. ՀՕՏԾ իրականացման գործընթացը

 

7.1 Ընդհանուր դրույթներ

 

120. Այս գլուխը ներկայացնում է այն քայլերը, որոնք ձեռնարկվել են տվյալ ՀՕՏԾ-ն իրականացնելու համար և այն գործողությունները, որոնք անհրաժեշտ են դրա հաջող իրականացումը երաշխավորելու համար: Ժամկետները և իրականացման գրաֆիկը ներկայացված են այս գլխի վերջում:

 

7.2 ՀՕՏԾ նախապատրաստման աշխատանքները

 

121. ԳՄ-ն կսկսի ՀՕՏԾ իրականացման գործընթացը անմիջապես ԱԶԲ կողմից հավանություն ստանալուց հետո: Արդեն ձեռնարկվել են որոշ հիմնական աշխատանքներ, և ավարտվել են ՀՕՏԾ իրականացման հետ կապված որոշ նախապատրաստական աշխատանքներ. մանրամասները բերված են ստորև:

. Ծրագրի իրականացման գրասենյակի (ԾԻԳ) և Հողի օտարման և տարաբնակեցման

վարչության (ՀՕՏՎ) ստեղծում,

. Միջազգային և տեղական խորհրդատուներ-վերաբնակեցման մասնագետների

նշանակում,

. Նախնական ծանուցման հրապարակում, որը արտացոլում է հողի օտարման

մտադրությունը,

. Վերջնաժամկետի (2 Ապրիլի, 2010 թ.) պաշտոնական հրապարակում,

. Հանրային խորհրդատվական հանդիպում ԱԵԱ և տեղական ներկայացուցիչների հետ

և ԱԵԱ ակտիվ մասնակցություն այս ՀՕՏԾ-ի նախապատրաստմանը,

. ԾԻԳ կողմից տվյալ ՀՕՏԾ հաստատում և հանձնում ԱԶԲ-ի հաստատմանը` տվյալ

փաստաթղթի տեսքով և

. ԳՄ-ի կողմից արդեն հաստատվել է հողի, կառույցների, ծառերի փոխհատուցման

և վերաբնակեցման նպաստների համար նախատեսված բյուջեն:

 

7.3 ՀՕՏԾ իրականացման գործընթացը

 

122. ԳՄ-ն նաև պարտավոր է ԱԵԱ նախապես ծանուցում ուղարկել և վճարել իրենց համապատասխան փոխհատուցումը տվյալ ՀՕՏԾ-ում վերաբնակեցման համար սահմանված չափանիշներին համաձայն` ներառյալ վերաբնակեցման և եկամուտի վերականգնման նպաստները` նախքան շինարարական աշխատանքները սկսելը: ԱԵԱ կառույցների/ակտիվների (խանութներ, տներ) համար փոխհատուցումը կտրամադրվի ամենաուշը կառույցի ապամոնտաժումից 30 օր առաջ: Այս ժամկետը նրանց հնարավորություն կտա տեղափոխել իրենց տների վերակառուցման և բիզնեսի վերականգնման համար պիտանի շինանյութերը: Այնուամենայնիվ, ԳՄ-ն իրավունք ունի ապամոնտաժել կառույցը, եթե ԱԵԱ-ն չի հասցրել սահմանված ժամկետում այդ ամենն իրականացնել:

123. Շինություններից բացի այլ ակտիվների համար նախատեսվող փոխհատուցման վճարները պետք է կատարվեն ԱԵԱ-ների կողմից օգտագործվող տարածքի փաստացի օտարումից առնվազն 15 օր առաջ: Սակայն, տարաձայնության դեպքում փոխհատուցման նշանակված/սահմանված գումարը կպահվի տվյալ ԱԵԱ անունով` մինչև վերջնական որոշման ընդունումը: Նման բացառիկ դեպքերում ԳՄ-ն կարող է տարածքին տիրել առանց փոխհատուցում տրամադրելու: Բողոքների ու առարկությունների դեպքում լուծումը կտրվի տվյալ ՀՕՏԾ-ում ընդունված բողոքարկման գործընթացի նախնական փուլում: Այնուամենայնիվ, հողի օտարմանը և տարաբնակեցմանը վերաբերող բոլոր գործողությունները կավարտվեն նախքան շինարարական աշխատանքների վերաբերյալ պայմանագիր կնքելը:

124. ԱԵԱ փոխհատուցման կտրոններ տրամադրելու համար նախապես իրականացվել է հետևյալը`

ա) ԱԵԱ անձի հավաստումը կիրականացվի տվյալ անձանց անձնագրերի միջոցով:

Փոխհատուցման կտրոնները ստանալու ժամանակ բոլոր ԱԵԱ պետք է իրենց հետ

վերցնեն իրենց անձնագրերի պատճենները: Եթե վերջինս անչափահաս է կամ

կորցրել է անձնագիրը, ապա ծնողը կամ խնամակալը պետք է բերի ծննդյան

վկայականը:

բ) Փոխհատուցման վճարում` ԱԵԱ վճարումը կկատարվի 7-15 օրվա ընթացքում`

հաշվի առնելով ԱԵԱ ընդհանուր վիճակը, որի համար ԱԶԲ հավանությամբ տվյալ

ՀՕՏԾ-ում կմշակվի առանձին գրաֆին: Վճարումները կկատարվեն ԱԵԱ իրենց

անունով տրամադրված բանկային հաշիվների կտրոնների միջոցով:

գ) Տարածքի ազատում` Տարածքի ազատման մասին ծանուցումը և իրենց կտրոնները

ստանալու հրավերը` ժամկետի և վայրի հետ միասին, և որոշակի ժամկետում

տարածքը ազատելու վերաբերյալ ծանուցումը ԱԵԱ կուղարկվի գրավոր ձևով:

Եթե ԱԵԱ փոխհատուցումը ստանալուց հետո պայմանավորված ժամկետում չեն

ազատում տարածքը, ապա ԳՄ-ն իրավունք ունի ապամոնտաժել կառույցը:

դ) Բացակա ԱԵԱ` Բացակա ԱԵԱ իրենց փոխհատուցումը կարող են ստանալ սահմանված

ժամկետից հետո` բացակայության մասին հստակ ապացույցներ ներկայացնելու

դեպքում:

125. Փոխհատուցման վճարումները կարվեն առավելագույնը 30 օրվա (1 ամիս) ընթացքում` նախքան շինության կամ հողի փաստացի օտարումը: Հողատերերին կամ վարձակալներին փոխհատուցման ամբողջական վճարումից հետո միայն ԳՄ-ն իրավունք ունի շինարարական աշխատանքներ սկսել տվյալ տարածքում: Այնուամենայնիվ, տարաձայնությունների դեպքում այդ գումարը պահվում է ԱԵԱ անունով` մինչև հարցը դատական գործընթացի միջոցով լուծվելը: Նման դեպքերում նախագիծը իրականացնողները կարող են տիրել տարածքին նախքան փոխհատուցում տալը, սակայն շինարարական աշխատանքները չեն սկսվի, մինչև փոխհատուցման հետ կապված բոլոր հարցերը չլուծվեն:

126. ԳՄ-ն պատասխանատու է փոխհատուցման, գումարային հատկացումների ֆինանսավորման, ՀՕՏԾ-ի իրականացման ղեկավարման համար, ինչպես նաև բավարար ռեսուրսների ժամանակին տրամադրման համար: Գումարային հատկացումները կդիտարկվեն տվյալ ՀՕՏԾ կողմից սահմանված բյուջեի պահանջների եռամսյակային հիմքի վրա:

127. Ինչ վերաբերում է ՀՕՏ ֆինանսական հոսքերին, ապա սահմանված է, որ հողի և բերքի փոխհատուցման գումարը ԳՄ-ն տրամադրելու է ԾԻԳ-ին, որը իր հերթին այն կտրամադրի ԱԵԱ-ներին: Այլ միավորների` պաշտոնապես գրանցված տների, խանութների և այլնի, տների վերակառուցման, խանութների, աշխատողների եկամտային և այլ կորուստների փոխհատուցումը կիրականացվի գումարը ԳՄ-ից ԾԻԳ-ին, ապա ԱԵԱ-երին փոխանցելու միջոցով:

 

7.4 ՀՕՏԾ իրականացման գրաֆիկ

 

128. ՀՕՏԾ նախապատրաստման, իրականացման և ետ-իրականացման ժամկետների գրաֆիկը մշակվել է տվյալ ՀՕՏԾ շրջանակներում իրականացվող տարբեր քայլերին համապատասխան: Գրաֆիկը ներկայացված է հետևյալ 7.1 աղյուսակում և 7.1 սխեմայում:

 

Աղյուսակ 7.1: ՀՕՏԾ նախապատրաստման և իրականացման ժամանակացույց

._____________________________________________________________________.

|No.|Գործողություն              |Պատասխանատվություն      |Օր          |

|_____________________________________________________________________|

|                       ա) ՀՕՏԾ ՄՇԱԿՈՒՄԸ                              |

|_____________________________________________________________________|

| 1 |Հետազոտություն/            |Խորհրդատու              |Փետրվար-    |

|   |խորհրդատվություն/գնահատում |                        |ապրիլ '10   |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 2 |ՀՕՏԾ նախնական տարբերակի    |Խորհրդատու              |Ապրիլ '10   |

|   |պատրաստում                 |                        |            |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 3 |ԱԶԲ դիտարկում              |ԱԶԲ                     |Ապրիլ '10   |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 4 |ՀՕՏԾ հաստատումը` ԱԶԲ և     |ԱԶԲ/ԳՄ                  |Հուլիսի վերջ|

|   |Կառավարության կողմից       |                        |'10         |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 5 |Տեղեկությունների տրամադրում|Խորհրդատու /ՀՕՏՎ/ԾԻԳ/ԱԶԲ|Օգոստոս '10 |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 6 |Նախագծի գնահատում          |ԱԶԲ                     |Օգոստոս '10 |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 7 |Վարկի հաստատում            |ԱԶԲ                     |Սեպտեմբեր   |

|   |                           |                        |'10         |

|_____________________________________________________________________|

|                 բ) ՀՕՏԾ ՎԵՐԱՆԱՅՈՒՄ/ԹԱՐՄԱՑՈՒՄ                        |

|_____________________________________________________________________|

| 1 |Վերահսկողության            |ԱԶԲ                     |Սեպտեմբերի  |

|   |խորհրդատուների վարձում     |                        |վերջ '10    |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 2 |Ամփոփիչ ուսումնասիրություն |Խորհրդատու              |Հոկտեմբեր   |

|   |                           |                        |'10         |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 3 |Իրավական կարգավիճակի       |ԾԻԳ                     |Հոկտեմբեր - |

|   |շնորհում                   |                        |նոյեմբեր '10|

|___|___________________________|________________________|____________|

| 4 |Գնահատման ընդհանուր        |Խորհրդատու              |Դեկտեմբեր   |

|   |ամփոփում                   |                        |'10         |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 5 |Իրավունքների վերջնական     |Խորհրդատու              |Հունվար '10 |

|   |սահմանում                  |                        |            |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 6 |ՀՕՏԾ թարմացում             |Խորհրդատու              |Հունվ. '11  |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 7 |ՀՕՏ ֆոնդերի բաշխում        |ԳՄ                      |Փետ. '11    |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 8 |Թարմացված ՀՕՏԾ հաստատում   |ԱԶԲ                     |Փետ. '11    |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 9 |Թարմացված ՀՕՏԾ ներկայացում |Խորհրդատու /ՀՕՏՎ/ԾԻԳ/ԱԶԲ|Մարտ '11    |

|___|___________________________|________________________|____________|

|10 |ԱՄԳ վարձում                |ԱԶԲ                     |Մարտ '11    |

|___|___________________________|________________________|____________|

|11 |Պայմանագրի ստորագրում      |ԱԶԲ/ԾԻԳ                 |Մարտ '11    |

|_____________________________________________________________________|

|                      գ) ՀՕՏԾ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ                            |

|_____________________________________________________________________|

| 1 |ՀՕՏԾ իրականացման պլան      |Խորհրդատու/ԱԶԲ          |Մարտի վերջ  |

|   |                           |                        |'11         |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 2 |Փոխհատուցման գումարների    |ՀՕՏՎ/ԵՔ                 |Ապրիլ -     |

|   |տրամադրում                 |                        |մայիս '11   |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 3 |Մոնիտորինգ                 |ԱՄԳ/ԱԶԲ                 |Հունիս -    |

|   |                           |                        |օգոստոս «11 |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 4 |Համապատասխանության         |ԱՄԳ                     |Հուլիս '11  |

|   |հաշվետվությունների         |                        |            |

|   |նախապատրաստում             |                        |            |

|___|___________________________|________________________|____________|

| 5 |Շինարարական աշխատանքների   |Շինարարության կապալառու |Օգոստոսից   |

|   |մեկնարկ                    |                        |հետո        |

._____________________________________________________________________.

 

Սխեմա 7-1: ՀՕՏԾ նախապատրաստման և իրականացման ժամանակացույց

._________________________________________________________________________.

|  |Փուլեր/ |                 2010 թ.           |       2011 թ.           |

|  |Գործողու|___________________________________|_________________________|

|  |թյուններ|II|III|IV|V|VI|VII|VIII|IX|X|XI|XII|I|II|III|IV|V|VI|VII|VIII|

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|Ա)|ՀՕՏԾ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ՄՇԱԿՈՒՄ |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|1 |Հետազո- | _|___|_ | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տություն|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |/խորհր- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |դատվու- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |թյուն/  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |գնահա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|2 |ՀՕՏԾ    |  |   |__| |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |նախնական|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տարբե-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |րակի    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |պատրաս- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|3 |ԱԶԲ դի- |  |   | -| |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տարկում |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|4 |ՀՕՏԾ    |  |   |  | |  |   .    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |հաստա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տումը`  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ԱԶԲ և   |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |Կառավա- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |րության |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |կողմից  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|5 |Տեղեկու-|  |   |  | |  |   | -  |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |թյուննե-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |րի տրա- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |մադրում |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|6 |Նախագծի |  |   |  | |  |   |    .  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |գնա-    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |հատում  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|7 |Վարկի   |  |   |  | |  |   |    | .| |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |հաստա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|Բ)|ՀՕՏԾ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ՎԵՐԱՆԱ- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ՅՈՒՄ/   |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ԹԱՐՄԱ-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ՑՈՒՄ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|1 |Վերահսկո|  |   |  | |  |   |    |  . |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ղության |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |խորհրդա-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տուների |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |վարձում |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|2 |Ամփոփիչ |  |   |  | |  |   |    |  |_|_ |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ուսում- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |նասիրու-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |թյուն   |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|3 |Իրավական|  |   |  | |  |   |    |  |_|__|   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |կարգա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |վիճակի  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |շնորհում|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|4 |Գնահատ- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |__ | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ման ընդ-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |հանուր  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ամփոփում|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|5 |Իրավունք|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   |_|  |   |  | |  |   |    |

|  |ների    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |վերջնա- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |կան սահ-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |մանում  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|6 |ՀՕՏԾ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | .  |   |  | |  |   |    |

|  |թարմա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ցում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|7 |ՀՕՏ     |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | | .|   |  | |  |   |    |

|  |ֆոնդերի |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |բաշխում |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|8 |Թարմաց- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  .   |  | |  |   |    |

|  |ված ՀՕՏԾ|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |հաստա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|9 |Թարմաց- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | | _|_  |  | |  |   |    |

|  |ված ՀՕՏԾ|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ներկայա-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ցում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|10|ԱՄԳ     |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  | . |  | |  |   |    |

|  |վարձում |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|11|Պայմա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  | . |  | |  |   |    |

|  |նագրի   |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ստորագ- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |րում    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|գ)|ՀՕՏԾ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ԻՐԱԿԱՆԱ-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ՑՈՒՄ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|1 |ՀՕՏԾ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  | . |  | |  |   |    |

|  |իրականաց|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ման պլան|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|2 |Փոխհա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |__|_|  |   |    |

|  |տուցման |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |գումար- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ների    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |տրամա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |դրում   |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|3 |Մոնիտո- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |--| --| -- |

|  |րինգ    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|4 |Համապա- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  | . |    |

|  |տասխա-  |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |նության |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |հաշվետ- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |վություն|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ների    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |նախապատ-|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |րաստում |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|__|________|__|___|__|_|__|___|____|__|_|__|___|_|__|___|__|_|__|___|____|

|5 |Շինարա- |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |  _|__> |

|  |րական   |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |աշխատանք|  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |ների    |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

|  |մեկնարկ |  |   |  | |  |   |    |  | |  |   | |  |   |  | |  |   |    |

._________________________________________________________________________.

 

8. Տարաբնակեցման ֆինանսավորում և բյուջե

 

8.1 Ընդհանուր նկարագրություն

 

129. Այս գլուխը ներկայացնում է ՀՕՏ տարբեր բնույթի ազդեցությունների միավոր արժեքը հաշվելու համար ընդունված մեթոդաբանությունը: Այն նաև ներկայացնում է ՀՕՏԾ առնչվող ազդեցությունների հիման վրա ծախսերի գնահատումը, որը պետք է փոխհատուցվի տվյալ ՏԾ-ում ներկայացված տարբեր տեսակի ԱԵԱ-ների համար նախատեսված փոխհատուցման իրավունքների հիման վրա: Բյուջեն ամփոփ կերպով ներկայացված է այս գլխի վերջում:

 

8.2 Ֆինանսավորման աղբյուրը և դրա հատկացումը

 

130. ՀՕՏԾ-ի նախապատրաստման և իրականացման բոլոր ծախսերը, ներառյալ փոխհատուցման և ՀՕՏ-ի վարչական ծախսերը, կհանդիսանան ծրագրի արժեքի անբաժանելի մասը և կտրամադրվեն ՀՀ կառավարության, մասնավորապես ԵՔ, որպես հակառակ կողմի ֆինանսավորում: Արտաքին մոնիտորինգի գործառույթների և ուսումնասիրությունների նախապատրաստման ծախսերը կարող են հատկացվել վարկի շրջանակներում:

131. Լինելով ծրագրի պատասխանատուն` ԵՔ-ը պատասխանատու է ՀՕՏԾ իրականացման համար անհրաժեշտ ֆինանսների ժամանակին հատկացման համար: Հատկացումները պետք է վերանայվեն տարին երկու անգամ` հիմնվելով ՀՕՏԾ-ում նշված բյուջետային պահանջների վրա: Համաձայն ՀՕՏ-ի ֆինանսական հոսքերի` փոխհատուցման և վերականգնման բյուջեն պետք է ԵՔ-ի կողմից վճարվի անմիջապես ԱԵԱ:

 

8.3 Փոխհատուցման միավոր արժեքի գնահատման մեթոդաբանություն

 

132. Տվյալ ՀՕՏԾ բյուջեն ինդիկատիվ է, այլ ոչ թե մանրամասն և հիմնված է ընդհանուրի միավոր արժեքի վրա` ըստ ազդեցության տիպի, այլ ոչ թե տարածք առ տարածք գնահատման: Վերջում անհրաժեշտ է իրականացնել տարածք առ տարածք գնահատում` փոխհատուցման ճշգրիտ արժեքը որոշելու համար: Դա կարվի ՀՕՏԾ թարմացման ընթացքում, ինչպես նշված է Գլուխ 1-ում:

133. Միավոր արժեքի փոխհատուցման չափը սահմանվել է հավատարմագրված անկախ գնահատողի կողմից` հիմնված ԱԶԲ կողմից ընդունելի հետևյալ պարզ ու թափանցիկ մեթոդների վրա`

ա) Հողակտորները գնահատվել են առկա շուկայական գների հիման վրա` անկախ

գնահատողի կողմից իրականացրած հողերի գործարքների ուսումնասիրության

համաձայն:

բ) Շինությունները/կառույցները գնահատվել է փոխարինման արժեքով`

շինանյութերի արժեքի և ծավալի, աշխատուժի, տրանսպորտի և այլ

շինարարական ծախսերի հիման վրա: Ամորտիզացիոն մասհանումներ կամ

գործարքի դիմաց ծախսեր չեն կիրառվում: Այն դեպքերում, երբ ԱԵԱ չի

ցանկանում տեղափոխվել, ապա վճարումները կկատարվեն մասնակի

ազդեցությունների` միայն շինության տուժած մասի կամ վերանորոգման

համար:

գ) Ծառերը գնահատվել են տարբեր մեթոդաբանությամբ` կախված այն հանգամանքից,

թե արդյոք կորցրած ծառը փայտանյութ տվող ծառ է, թե պտղատու:

1) Փայտանյութ տվող ծառերը գնահատվել են տարիքի կարգի հիման վրա (ա)

տնկիներ, բ) միջին հասունության ծառեր և գ) հասուն ծառեր), ինչպես

նաև փայտի որակի ու ծավալի հիման վրա:

2) Պտղատու ծառերը գնահատվել են տարիքի հիման վրա (ա) տնկիներ, բ)

հասուն ոչ պտղատու ծառեր և գ) հասուն պտղատու ծառեր): «ա» և «բ»

կարգի ծառերի դիմաց փոխհատուցում պետք է տրամադրվի ներդրված արժեքի

հիման վրա, «գ» կարգի ծառերի դիմաց` այնքան, որքան որ կազմում է մեկ

տարվա եկամտի զուտ շուկայական արժեքը` բազմապատկած այն տարիների

քանակով, որքան անհրաժեշտ է նոր լրիվ պտղատու ծառ աճեցնելու համար:

գ) Ձեռնարկատիրական գործունեությունը/աշխատանքը գնահատվել է ըստ

ազդեցության բնույթի` ժամանակավոր, թե մշտական, առկայության դեպքում

օգտագործելով հարկային հաշվետվությունները, իսկ վերջիններիս

բացակայության դեպքում` մոտավոր մակարդակները:

1) Ձեռնարկատիրական գործունեությունները գնահատվել են ըստ հետևյալի`

ա) շարժական բիզնես և բ) ժամանակավոր ազդեցություն կրող անշարժ

բիզնես (այս երկու դեպքում էլ հնարավոր է դրանք տեղափոխել) կամ գ)

մշտական ազդեցություն կրող անշարժ բիզնես, որն առավել դժվար է

տեղափոխել:

2) Զբաղվածությունը գնահատվել է ըստ աշխատանքի կորստի բնույթի`

մշտական, թե ժամանակավոր:

134. Գնահատված փոխհատուցման չափը վերանայվել և հաստատվել է ԵՔ ՀՕՏՎ կողմից:

 

8.3.1 Նպաստների միավոր արժեքի գնահատում

 

135. Նախագծի շրջանակներում հատկացվող նպաստների միավոր արժեքը ներկայացված է 8.1 աղյուսակում:

 

Աղյուսակ 8.1: Նպաստի միավոր արժեքը

.____________________________________________________________________.

|Նպաստի տեսակը|ԱԵԱ բնորոշ       |Միավոր     |Որոշված նորմա |Անվանական|

|             |ազդեցության      |           |              |արժեք ՀՀ |

|             |բնութագիր        |           |              |դրամ/    |

|             |                 |           |              |ամսեկան  |

|_____________|_________________|___________|______________|_________|

|Նպաստ` խիստ  |ՈՒնեցվածքի       |Նվազագույն |Նվազագույն    | 30.000  |

|ազդեցության  |վարձակալողների   |աշխատավարձ`|աշխատավարձ`   |         |

|դեպքում      |տեղափոխում       |6 ամիս     |21.04.10 թ.   |         |

|             |                 |շարունակ   |դրությամբ     |         |

|_____________|_________________|___________|______________|_________|

|Տեղափոխման   |ՈՒնեցվածքի       |1 ամիս     |Կենսաապահովման| 140.000 |

|նպաստ        |վարձակալողների   |           |և  տեղափոխման |         |

|             |տեղափոխում       |           |ծախսերի       |         |

|             |                 |           |նախահաշիվ     |         |

|_____________|_________________|___________|______________|_________|

|Խոցելի խմբերի|Աղքատության շեմից|Նվազագույն |Նվազագույն    | 30.000  |

|նպաստ        |ցածր գտնվող,     |աշխատավարձ`|աշխատավարձ`   |         |

|             |այրիի կամ տարեց  |6 ամիս     |21.04.10 թ.   |         |

|             |ԱԵԱ կողմից       |շարունակ   |դրությամբ     |         |

|             |ղեկավարվող       |           |              |         |

|             |ԱԵՏՏ-ների, այդ   |           |              |         |

|             |թվում`           |           |              |         |

|             |վարձակալների,    |           |              |         |

|             |վերաբնակեցում    |           |              |         |

.____________________________________________________________________.

 

8.4 Բյուջե

 

136. Բյուջեն կազմվել է ազդեցությունների փոխհատուցման և նպաստների ծախսերի համաձայն` ինչպես ներկայացված է Գլուխ 2-ում` ինչպես ստորև:

 

8.4.1 Հողատարածք

 

137. Ստորև բերված 8.2 աղյուսակը ցույց է տալիս, որ սեփական հողերի փոխհատուցման ամբողջ գումարը կազմում է 2.165 միլիոն ՀՀ դրամ: Ամենամեծ ծախսը առևտրային հողատարածքների փոխհատուցումն է, որը կազմում է 1.508,40 միլիոն ՀՀ դրամ: Փոխհատուցման բյուջեն չի ներառում պետական 4 հողատարածքները:

 

Աղյուսակ 8.2: Հողերի փոխհատուցման բյուջեն

._________________________________________________________.

|Նշանակությունը |Հողերի|Միավոր |Տարածքը,|Ընդհանուր արժեքը,|

|               |թիվը  |արժեք, |մ2      |ՀՀ դրամ          |

|               |      |ՀՀ դրամ|        |                 |

|               |      |/մ2    |        |                 |

|_______________|______|_______|________|_________________|

|Բնակելի        |  28  | 50,000| 11,029 |   551,450,000   |

|_______________|______|_______|________|_________________|

|Առևտրային      |  68  | 60,000| 25,140 |  1,508,400,000  |

|_______________|______|_______|________|_________________|

|Արդյունաբերական|   2  | 77,000|  1,377 |   106,029,000   |

|_______________|______|_______|________|_________________|

|Ընդամենը`      |  98  |       | 37,546 |  2,165,879,000  |

._________________________________________________________.

 

8.4.2 Շենքեր և կառույցներ

 

138. Շինությունների և կառույցների համար նախատեսվող փոխհատուցման բյուջեն ներկայացված է աղյուսակ 8.3-ում, որը ցույց է տալիս, որ ակնկալվող ամբողջ գումարը կազմում է 2.028,04 միլիոն ՀՀ դրամ:

 

Աղյուսակ 8.3: Շենքերի և կառույցների փոխհատուցման բյուջե

.____________________________________________________________________.

|Կառույցի/շինության տեսակը և      |Թիվը|ԱԵ     |Միավոր |Ընդամենը     |

|շինանյութը                       |    |տարածքը|արժեքը |             |

|                                 |    |(մԱ)   |ՀՀ դրամ|             |

|                                 |    |       |/մԱ    |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Հիմնական բնակելի և  բիզնես       |    |       |       |             |

|կառույցներ                       |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Քարե շենք` ցեմենտի շաղախով և     | 37 | 7,862 |167,247|1,314,895,914|

|մետաղյա կտուրով                  |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Մետաղյա կմախքով կառույց` մետաղյա |  1 |  426  |128,536|  54,756,336 |

|կտուրով                          |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Երկրորդային բնակելի և  բիզնես    |    |       |       |             |

|կառույցներ                       |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Քարե շենք` ցեմենտի շաղախով և     | 55 | 6,005 | 97,701| 586,694,505 |

|մետաղյա կտուրով                  |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Մետաղյա կմախքով կառույց` մետաղյա | 10 |  789  | 25,723|  20,295,447 |

|կտուրով                          |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Հատուկ կառույցներ                |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Բենզալցակայան` բետոնե հրապարակով,|  2 |  207  |200,000|  41,400,000 |

|ստորգետնյա մետաղական բաքերով և   |    |       |       |             |

|գրասենյակային քարե կառույցով:    |    |       |       |             |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Գազի մատակարարման կայան          |  1 |   3   |200,000|   600,000   |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Բետոնե լողավազան                 |  2 |   76  | 50,000|  3,800,000  |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|Էլեկտրական ենթակայան             |  1 |   28  |200,000|   5,600,000 |

|_________________________________|____|_______|_______|_____________|

|                        Ընդամենը`| 109| 15,396|       |2,028,042,202|

.____________________________________________________________________.

 

8.4.3 Ծառեր

 

139. Տնկիների (պտղատու ծառեր) փոխհատուցման ընդհանուր արժեքը 0.54 միլիոն ՀՀ դրամ է, ինչպես նշված է ստորև Աղյուսակ 8.4-ում:

 

Աղյուսակ 8.4: Պտղատու ծառերի տնկիների փոխհատուցման բյուջեն

.____________________________________________.

|Ծառի տեսակ       |Քանակը|Մեկ տնկիի|Ընդհանուր|

|                 |      |արժեքը   |արժեքը   |

|                 |      |ՀՀ դրամ  |ՀՀ դրամ  |

|_________________|______|_________|_________|

|Խաղող            |  11  |  2,000  |  22,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Ծիրան            |  48  |  2,000  |  96,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Խնձոր            |  30  |  2,000  |  60,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Բալ              |  79  |  2,000  | 158,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Սալոր            |  32  |  2,000  |  64,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Դեղձ             |   8  |  2,000  |  16,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Թութ             |  16  |  2,000  |  32,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Ընկույզ          |  20  |  2,000  |  40,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Թուզ             |   5  |  2,000  |  10,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Ընկույզ անտառային|   5  |  2,000  |  10,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|Տանձ             |   2  |  2,000  |  4,000  |

|_________________|______|_________|_________|

|Նուշ             |   4  |  2,000  |  8,000  |

|_________________|______|_________|_________|

|Նուռ             |   4  |  2,000  |  8,000  |

|_________________|______|_________|_________|

|Սերկևիլ          |   5  |  2,000  |  10,000 |

|_________________|______|_________|_________|

|        Ընդամենը:|  269 |         | 538,000 |

.____________________________________________.

 

140. Դեռ ոչ բարձր պտղատվություն ունեցող ծառերի ընդհանուր փոխհատուցումը 1.32 միլիոն ՀՀ դրամ է, ինչպես ցույց է տրված ստորև` Աղյուսակ 8.5-ում:

 

Աղյուսակ 8.5: Դեռ ոչ բարձր պտղատվություն ունեցող պտղատու ծառերի բյուջեն

._____________________________________________________.

|Ծառի տեսակ       |Քանակը|Տարեկան աճի|Ծառի  |Ընդհանուր|

|                 |      |եկամուտ    |միջին |արժեք    |

|                 |      |ՀՀ դրամ    |տարիքը|(ՀՀ դրամ)|

|                 |      |           |(տարի)|         |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Խաղող            |  18  |   1,200   |   7  | 151,200 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Ծիրան            |  46  |    800    |   9  | 331,200 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Խնձոր            |  34  |   1,500   |   5  | 255,000 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Բալ              |  39  |    800    |   5  | 156,000 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Սալոր            |  22  |    800    |   5  |  88,000 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Դեղձ             |  14  |   2,500   |   5  | 175,000 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Թութ             |  9   |    100    |   5  |  4,500  |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Ընկույզ          |  16  |    500    |   5  |  40,000 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Թուզ             |  3   |    400    |   4  |  4,800  |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Ընկույզ անտառային|  5   |    200    |   3  |  3,000  |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Տանձ             |  8   |   2,500   |   4  |  80,000 |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Նուշ             |  1   |    800    |   3  |  2,400  |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Նուռ             |  1   |    500    |   3  |  1,500  |

|_________________|______|___________|______|_________|

|Սերկևիլ          |  6   |   1,000   |   4  | 24,000  |

|_________________|______|___________|______|_________|

|        Ընդամենը`| 222  |           |      |1,316,600|

._____________________________________________________.

 

141. Ընդհանուր փոխհատուցման արժեքը բարձր բերքատվություն ունեցող ծառերի համար 39,13 միլիոն ՀՀ դրամ է, ինչպես բերված է ստորև` Աղյուսակ 8.6-ում:

 

Աղյուսակ 8.6: Բարձր պտղատվություն ունեցող պտղատու ծառերի բյուջեն

._________________________________________________________________.

|Ծառի տեսակ       |քանակը|Տարեկան  |Ծառի     |Շուկայա- |Ընդհանուր |

|                 |      |բերքատ-  |վերաճման |կան գինը |արժեք     |

|                 |      |վությունը|տարիները |(դրամ/կգ)|(ՀՀ դրամ) |

|                 |      |ըստ մեկ  |(տարիներ)|         |          |

|                 |      |ծառի (կգ)|         |         |          |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Խաղող            |  29  |    12   |    3    |   250   |  261,000 |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Ծիրան            |  57  |   300   |    8    |   150   |20,520,000|

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Խնձոր            |   6  |   110   |    6    |   100   |  396,000 |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Բալ              |  50  |    30   |    4    |   150   |  900,000 |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Սալոր            |  22  |    60   |    4    |   150   |  792,000 |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Դեղձ             |   7  |   140   |    6    |   250   | 1,470,000|

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Թութ             |  19  |    80   |    4    |   300   | 1,824,000|

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Ընկույզ          |  13  |    80   |    12   |  1,000  |12,480,000|

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Թուզ             |   0  |    30   |    3    |   350   |    0     |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Ընկույզ անտառային|   2  |    10   |    3    |   800   |  48,000  |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Տանձ             |   2  |    30   |    2    |   200   |  24,000  |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Նուշ             |   1  |    30   |    2    |   200   |  12,000  |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Նուռ             |   1  |    250  |    6    |   150   |  225,000 |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|Սերկևիլ          |   1  |    300  |    4    |   150   |  180,000 |

|_________________|______|_________|_________|_________|__________|

|        Ընդամենը:| 210  |         |         |         |39,132,000|

._________________________________________________________________.

 

142. Աղյուսակ 8.7-ը ներկայացնում է մրգատու ծառերի փոխհատուցման ամփոփ բյուջեն` 40,99 ՀՀ դրամ: Այս բյուջեի մեծ մասը կծախսվի ծիրանենիների վրա` մոտ 20,95 միլիոն ՀՀ դրամ:

 

Աղյուսակ 8.7: Պտղատու ծառերի փոխհատուցման բյուջեն

._________________________________________________________________.

|Ծառի տեսակը|Տնկի        |Դեռ ոչ պտղատու|Պտղատու       |Ընդամենը  |

|           |____________|______________|______________|ՀՀ դրամ   |

|           |Քա-|Ընդամենը|Քա-|Ընդամենը  |Քա-|Ընդամենը  |          |

|           |նա-|        |նա-|          |նա-|          |          |

|           |կը |        |կը |          |կը |          |          |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Խաղող      | 11| 22,000 | 18|  151,200 | 29| 261,000  | 434,200  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Ծիրան      | 48| 96,000 | 46|  331,200 | 57|20,520,000|20,947,200|

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Խնձոր      | 30| 60,000 | 34|  255,000 | 6 | 396,000  | 711,000  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Բալ        | 79| 158,000| 39|  156,000 | 50| 900,000  |1,214,000 |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Սալոր      | 32| 64,000 | 22|  88,000  | 22| 792,000  | 944,000  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Դեղձ       | 8 | 16,000 | 14|  175,000 | 7 |1,470,000 |1,661,000 |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Թութ       | 16| 32,000 | 9 |   4,500  | 19|1,824,000 |1,860,500 |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Ընկույզ    | 20| 40,000 | 16|  40,000  | 13|12,480,000|12,560,000|

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Թուզ       | 5 | 10,000 | 3 |   4,800  | 0 |    0     |  14,800  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Ընկույզ    | 5 | 10,000 | 5 |   3,000  | 2 |  48,000  |  61,000  |

|անտառային  |   |        |   |          |   |          |          |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Տանձ       | 2 | 4,000  | 8 |  80,000  | 2 |  24,000  | 108,000  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Նուշ       | 4 | 8,000  | 1 |  2,400   | 1 |  12,000  |  22,400  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Նուռ       | 4 | 8,000  | 1 |  1,500   | 1 | 225,000  | 234,500  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Սերկևիլ    | 5 | 10,000 | 6 | 24,000   | 1 | 180,000  | 214,000  |

|___________|___|________|___|__________|___|__________|__________|

|Ընդհանուրը`|269| 538,000|222| 1,316,600|210|39,132,000|40,986,600|

._________________________________________________________________.

 

143. Ծառերի փոխհատուցման ընդհանուր ծախսը կազմում է 0,28 միլիոն ՀՀ դրամ, ինչպես ցույց է տրված Աղյուսակ 8.8-ում` ստորև:

 

Աղյուսակ 8.8: Փայտանյութ տվող ծառերի փոխհատուցման բյուջեն

.______________________________________.

|Խտությունը    |Ծառերի|Միավոր |Ընդամենը|

|              |քանակը|արժեքը |        |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 1 բարդի |      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   1  | 5,000 |  5,000 |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 2 սոճի  |      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   1  |120,000| 120,000|

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 3 ակացիա|      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   5  | 3,000 | 15,000 |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 4 հացենի|      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |  14  | 3,000 | 42,000 |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 5 թզենի |      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   5  | 3,000 | 15,000 |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 6 կաղնի |      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   3  | 3,000 |  9,000 |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 7 ուռենի|      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   1  | 2,000 |  2,000 |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Տեսակ 8 եղևնի |      |       |        |

|______________|______|_______|________|

|Փոքր          |   2  | 35,000| 70,000 |

|______________|______|_______|________|

|Միջին         |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|Մեծ           |   0  |   0   |    0   |

|______________|______|_______|________|

|   Ընդհանուրը`|  32  |       | 278,000|

.______________________________________.

 

8.4.4 Ձեռնարկատիրական գործունեություն և զբաղվածություն

 

144. Ազդեցության ենթարկվող ձեռնարկատիրական/գործարարական գործունեության ընդհանուր փոխհատուցումը կազմում է 168,00 միլիոն ՀՀ դրամ` ինչպես նշված է ստորև` 8.9 աղյուսակում: Բյուջեն ընդգրկում է անշարժ բիզնեսը, որի վրա մշտական ազդեցությունը մեծապես կախված է վայրից կամ ֆիզիկական ենթակառուցվածքից և այդ պատճառով հնարավոր չէ այն հեշտությամբ տեղափոխել, և բիզնեսը շարունակել այնպես, ինչպես նախկինում: Նրանց կտրամադրվի դրամական փոխհատուցում` 12 ամսվա զուտ եկամուտի չափով` տվյալ բիզնեսի չհարկվող առավելագույն եկամուտի հիման վրա:

145. ՈՒսումնասիրվել է աղյուսակ 8.9-ում ներկայացված բիզնեսների տեսակներից յուրաքանչյուրից առնվազն մեկը` միջին ամսեկան եկամուտի ինդիկատիվը սահմանելու համար: Բյուջեն կճշգրտվի տվյալ ՀՕՏԾ թարմացման ընթացքում` բիզնես առ բիզնես` հարկային հաշվետվություններում ներկայացված փաստացի եկամուտների հիման վրա:

 

Աղյուսակ 8.9: Ձեռնարկատիրական գործունեության փոխհատուցման ծախսերը

.__________________________________________________________________.

|Ազդեցության ենթարկվող   |Ամսեկան  |Եկամուտի |Ձեռնարկա-|Ընդամենը   |

|ձեռնարկատիրություններ   |եկամուտ  |փոխ-     |տիրու-   |(ՀՀ դրամ)  |

|                        |         |հատուցման|թյունների|           |

|                        |         |ամիսների |թիվը     |           |

|                        |         |թիվը     |         |           |

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Արհեստանոց              | 200.000 |    12   |    11   | 26.400.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Մթերային խանութ         | 300.000 |    12   |    10   | 36.000.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Ավտոտեխսպասարկման կետ   | 150.000 |    12   |    4    |  7.200.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Շինանյութի խանութ       | 300.000 |    12   |    2    |  7.200.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Գրասենյակ               | 400.000 |    12   |    5    | 24.000.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Անվտանգության           | 300.000 |    12   |    1    |  3.600.000|

|ծառայություններ         |         |         |         |           |

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Գործարան                | 500.000 |    12   |    1    |  6.000.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Ավտոլվացման կետ         | 100.000 |    12   |    1    |  1.200.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Բենզալցակայան           |1.000.000|    12   |    2    | 24.000.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Հացաբուլկեղենի խանութ   |2.000.000|    12   |    1    | 24.000.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|Ավտոպահեստամասերի խանութ| 700.000 |    12   |    1    |  8.400.000|

|________________________|_________|_________|_________|___________|

|               Ընդամենը`|         |         |    41   |168.000.000|

.__________________________________________________________________.

 

146. Աշխատանքի կորուստի համար նախատեսված փոխհատուցման ընդհանուր գումարը կազմում է 42,12 միլիոն ՀՀ դրամ` հաշվարկված 39 աշխատողների աշխատանքի կորուստի հիման վրա: Նրանք 6 ամսվա ընթացքում (սա համարվում է նոր աշխատանք գտնելու համար նախատեսվող առավելագույն ժամկետը) կստանան նվազագույն աշխատավարձի միջինը` յուրաքանչյուրը 180,000 ՀՀ դրամ:

147. Տվյալ գները նախնական են և կճշգրտվեն տվյալ ՀՕՏԾ թարմացման ընթացքում: Նշված բյուջեն պետք է ճշգրտվի յուրաքանչյուր աշխատողի համար` հարկային հաշվետվություններում ներկայացված փաստացի եկամուտների հիման վրա:

 

8.4.5 Նպաստներ

 

148. Տարաբնակեցման, ծանր ազդեցության և խոցելի ԱԵՏՏ համար նախատեսվող նպաստի ընդհանուր արժեքը կկազմի 14,52 միլիոն ՀՀ դրամ` ինչպես ներկայացված է ստորև` 8.10 աղյուսակում:

 

Աղյուսակ 8.10: Նպաստների բյուջեն

._____________________________________________________________________.

|Նպաստի տեսակ |Միավոր արժեքի սահմանման |Միավոր   |ԱԵՏՏ-ների|Ընդամենը  |

|             |չափանիշ                 |արժեք    |քանակը   |          |

|_____________|________________________|_________|_________|__________|

|Վերաբնակեցում|Մեկամսյա տրանսպորտային  | 140,000 |    41   | 5.740.000|

|             |և  կենսաապահովման ծախսեր|         |         |          |

|_____________|________________________|_________|_________|__________|

|Խիստ         |6 ամիս նվազագույն       | 180,000 |    41   | 7.380.000|

|ազդեցություն |աշխատավարձ` 30.000 ՀՀ   |         |         |          |

|             |դրամ ամեն ամսվա համար   |         |         |          |

|_____________|________________________|_________|_________|__________|

|Խոցելի ԱԵՏՏ  |Մեկամսյա տրանսպորտային  | 140,000 |    10   | 1.400.000|

|             |և  կենսաապահովման ծախսեր|         |         |          |

|_____________|________________________|_________|_________|__________|

|             |                        |Ընդամենը`|    92   |14.520.000|

._____________________________________________________________________.

 

8.4.6 Ամփոփ բյուջեն

 

149. Փոխհատուցման և նպաստների ընդհանուր գումարը կազմում է 4.418 միլիոն ՀՀ դրամ կամ 11.18 միլիոն ԱՄՆ դոլար: Արտաքին մոնիտորինգային գործակալության, վարչական և չնախատեսված ծախսերի ընդգրկման արդյունքում ՀՕՏԾ վերջնական բյուջեն կազմում է 5.059 միլիոն ՀՀ դրամ կամ 12.81 միլիոն ԱՄՆ դոլար: ՀՕՏԾ բյուջեն ամփոփված է 8.11 աղյուսակում:

 

Աղյուսակ 8.11: Բյուջեի ամփոփում

.__________________________________________________________________.

|ՄԻԱՎՈՐ                                   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                |

|                                         |________________________|

|                                         |ՀՀ դրամ      |ԱՄՆ դոլար |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Հող (Ազդեցության ենթակա հողի փոխհատուցման|2.165.879.000| 5.483.238|

|նշված արժեքը չի ներառում ամբողջ տարածքը:)|             |          |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Կառույցներ և  շինություններ              |2.028.042.202| 5.134.284|

|_________________________________________|_____________|__________|

|Ծառեր                                    | 41.264.600  |  104.467 |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Ձեռնարկատիրական գործունեություն          | 168.000.000 |  425.316 |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Ընդամենը`                                |4.403.185.802|11.147.306|

|_________________________________________|_____________|__________|

|Նպաստներ                                 | 14.520.000  |  36.759  |

|_________________________________________|_____________|__________|

|                 Ընդամենը (Փոխհատուցում)`|4.417.705.802|11.184.065|

|_________________________________________|_____________|__________|

|Արտաքին մոնիտորինգային գործակալություն   | 126.400.000 |  320.000 |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Վարչական ծախսեր                          | 55,300.000  |  140.000 |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Փոխհատուցման, կառավարման և  մոնիտորինգի  |4.599.405.802|11.644.065|

|ընդհանուր ծախսեր`                        |             |          |

|_________________________________________|_____________|__________|

|Չնախատեսված ծախսեր 10%                   | 459.940.580 | 1.164.407|

|_________________________________________|_____________|__________|

|Հողի օտարման և  տարաբնակեցման ընդհանուր  |5.059.346.382|12.808.472|

|բյուջե`                                  |             |          |

.__________________________________________________________________.

 

9. Մոնիտորինգ և գնահատում

 

9.1 Ընդհանուր նկարագրություն

 

150. Ծրագրի շրջանակներում ՀՕՏ-ի գործառույթները պետք է ենթարկվեն ինչպես արտաքին, այնպես էլ ներքին մոնիտորինգի: Ներքին մոնիտորինգը պետք է իրականացվի ԵԿՆ ԾԻԳ ՀՕՏՎ կողմից: Արտաքին մոնիտորինգի իրականացման պարտականությունը պետք է վերապահվի անկախ մոնիտորինգային մարմնին, որը պետք է վարձվի ԵՔ-ի և հաստատվի ԱԶԲ-ի կողմից: ԱՄԳ-ը պետք է ընտրվի հասարակական կազմակերպությունների (ՀԿ), գիտական հաստատությունների կամ խորհրդատվական ընկերությունների շրջանակից: ԱԶԲ-ն ծրագրի իրականացման գործընթացը սկսելուց հետո ԵՔ-ին խորհրդատվություն կտրամադրի ԱՄԳ-ի տեխնիկական առաջադրանքի վերաբերյալ:

 

--------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
24.09.2010
N 37
Արձանագրային որոշում