Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0271.190511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «19»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011233

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

1 ապրիլի 2011 թվականի N 271-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(7-րդ մաս)

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

(7-րդ մաս)

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարի

01.04.2011 թ.

N 271-Ն հրամանի

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

Մասնագիտությունը` 080600 Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և

կառավարում (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)

__________________________________________________

                                   դասիչ, անվանումը

 

Որակավորման աստիճանը` Ճարտարագիտության բակալավր

___________________________

                                  անվանումը

 

1 080600 «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»

(Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ

ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

1. 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությունը հաստատված է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թ. օգոստոսի 30-ի թ. 1038-Ն որոշմամբ:

 

2. Շրջանավարտի որակավորումը` ճարտարագիտության բակալավր:

 

080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման նորմատիվային տևողությունը առկա ուսուցման ձևի դեպքում 4 տարի է:

 

3. Շրջանավարտի որակավորման բնութագիրը.

080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրը կարող է զբաղեցնել ճարտարագետի պաշտոն քիմիական արդյունաբերության բնագավառի կոնստրուկտորանախագծային, գիտահետազոտական և արտադրական կազմակերպություններում:

 

4. Մասնագիտական գործունեության բնագավառը.

Շրջանավարտի մասնագիտական գործունեության ասպարեզը քիմիական արդյունաբերությունն է, որտեղ քիմիկ - տեխնոլոգ տնտեսագետը կարող է վարել աշխատանքային գործունեություն հետևյալ ոլորտներում.

1)քիմիական արդյունաբերության օբյեկտներում,

2)արդյունաբերական կազմակերպությունների տնտեսություններում,

3)քիմիական ոլորտի բնույթ ունեցող նախագծային և գիտահետազոտական ինստիտուտներում,

4)պետական և տեղական կառավարման ստորաբաժանումներում:

 

5. Մասնագիտական գործունեության օբյեկտները.

080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրի մասնագիտական գործունեության օբյեկտներ են`

1) քիմիական նյութերի սինթեզման և վերամշակման գործարանները,

2)արդյունաբերական և կենցաղային թափոնների վնասազերծման կազմակերպությունները,

3)գիտահետազոտական կազմակերպություններում ճարտարագիտական-տնտեսագիտական բնույթի բաժիններում,

4) պետական և կառավարման ստորաբաժանումներում:

 

6.Մասնագիտական գործունեության տեսակները.

080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրը, սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված հիմնարար և մասնագիտական պատրաստությանը համապատասխան կարող է կատարել մասնագիտական գործունեության հետևյալ տեսակները`

1) կազմակերպա-կառավարչական,

2) արտադրատնտեսական,

3) պլանային-տնտեսական,

4) նախագծա-տնտեսական,

5)արտաքին տնտեսական:

Մասնագիտական գործունեության կոնկրետ ձևերը որոշվում են բուհի կողմից մշակված մասնագիտական-կրթական ծրագրի (պլանի) բովանդակությամբ:

 

7. Շրջանավարտի մասնագիտական գործունեության ընդհանրացված խնդիրները.

080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրը պատրաստ է հետևյալ մասնագիտական խնդիրների լուծմանը.

1) կոնստրուկտորա-տեխնոլոգիական գործունեություն.

ա. մասնակցություն տեխնիկական մշակումների, տեխնոլոգիական գործընթացների և կանոնակարգերի նկարագրմանը,

բ. գծագրերի, սխեմաների, կարգագրերի, բացատրագրերի և այլ տեխնիկական փաստաթղթերի կատարում, տեխնիկական և տեխնիկատնտեսական հաշվարկների իրականացում.

2) գիտահետազոտական գործունեություն.

ա. ուսումնասիրվող քիմիական օբյեկտի վիճակի վերլուծություն,

բ. մասնակցություն տեխնոլոգիական համակարգերի և սարքավորումների փորձարկումների կատարման մեթոդների մշակմանը,

գ. իր մասնագիտական ոլորտին վերաբերող հայրենական և արտասահմանյան գիտության և տեխնիկայի նվաճումների մասին ինֆորմացիայի հավաքում, ուսումնասիրում և վերլուծություն,

դ. արդյունքների մշակում համակարգչային տեխնոլոգիաների կիրառմամբ.

3) կազմակերպա-կառավարչական գործունեություն.

ա. կատարողների կոլեկտիվի աշխատանքների կազմակերպում,

բ. արտադրանքի որակի` տրված մակարդակի ապահովման պայմաններում արտադրական և ոչ արտադրական ծախսերի գնահատում,

գ. տեխնիկական վերահսկողության և կոլեկտիվի գործունեության ղեկավարման իրականացում.

4) շահագործողական գործունեություն.

ա. քիմիական օբյեկտների աշխատանքի արդյունավետության բարձրացում,

բ. քիմիական օբյեկտների աշխատանքային ռեժիմների օպտիմալ կառավարում,

գ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների շահագործողական բնութագրերի չափումների և միջոցների ընտրություն,

5) տնտեսագիտական գործունեության վերլուծություն և աուդիտ.

ա. ֆինանսա-տնտեսական գործունեության վարում,

բ. հաշվապահական հաշվառման գործունեության վարում,

գ. աուդիտի իրագործում:

 

8. Որակավորման պահանջները.

Մասնագիտական խնդիրների իրավասու և պատասխանատու լուծման համար բակալավրը պատրաստ է`

1) իրականացնելու կազմակերպության ընթացիկ պլանային-տնտեսական աշխատանքները, հաշվարկելու և վերլուծելու կազմակերպության աշխատանքի տեխնիկատնտեսական ցուցանիշները, կանխագուշակելու և պլանավորելու դրա զարգացումը, որոշելու քիմիկատեխնոլոգիական համալիրի ճյուղերում կազմակերպա-տնտեսական համակարգի կատարելագործման հիմնական ուղղությունները,

2) պատրաստ է իրականացնելու գործող կազմակերպությունների վերակառուցման կամ նորերի ստեղծման տեխնիկատնտեսական նախագծեր և որոշելու նոր տեխնիկայի ներդրման տնտեսական արդյունավետությունը,

3) պատրաստ է իրականացնելու տնտեսական ինֆորմացիայի ավտոմատ մշակում և քիմիկատեխնոլոգիական խնդիրներ լուծելիս կիրառելու տնտեսական-մաթեմատիկական մեթոդները և մոդելները, կառավարման ժամանակակից տեխնիկական միջոցները:

 

9. Շրջանավարտի կրթությունը շարունակելու հնարավորությունը

080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագիրը յուրացրած բակալավրը պատրաստ է կրթությունը շարունակելու`

1) կրճատված ժամկետներում` ստանալու բակալավրի որակավորման աստիճան 2-րդ մասնագիտության գծով»

2) մագիստրատուրայում` ստանալու մագիստրոսի որակավորման աստիճան:

 

II ԴԻՄՈՐԴԻ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

10. Դիմորդի նախորդող կրթական մակարդակը`

միջնակարգ կամ միջնակարգ մասնագիտական կրթությունն է:

11. Դիմորդը պետք է ունենա պետական նմուշի փաստաթուղթ`

միջնակարգ կրթության, կամ միջին մասնագիտական կրթության կամ նախնական մասնագիտական կրթության մասին, որում առկա է դիմորդի միջնակարգ կրթությունը հավաստող գրառում:

 

III 080600, «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

(Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) «ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ

ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

12. Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը մշակվում է սույն պետական կրթական չափորոշիչով, որը ներառում է ուսումնական պլանը, ուսումնական առարկայական ծրագրերը, ուսումնական, արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաների ծրագրերը:

13. Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի նվազագույն պարտադիր բովանդակությանը, նրա իրականացման պայմաններին և նրա յուրացման ժամկետներին ներկայացվող պահանջները որոշվում են պետական չափորոշիչով:

14. Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակությունը պետք է ապահովի շրջանավարտի պատրաստականությունը` համապատասխան սույն պետական կրթական որակավորման բնութագրի, և նախատեսում է ուսանողի կողմից հետևյալ առարկայական կրթաբլոկների ուսումնասիրում և պետական արդյունարար ատեստացիա.

1) Ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական դասընթացների կրթաբլոկ-ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական առարկաներ

2) Ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ-ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական առարկաներ

3) Ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ-ընդհանուր մասնագիտական առարկաներ

4) Մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ-տվյալ մասնագիտությանը հատուկ մասնագիտական առարկաներ, հնարավոր են ընտրովի-տարբերակային առարկայական մասնաբաժիններ

5) Ֆակուլտատիվներ:

 

IV. (080600), «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ.

 

._____________________________________________________________________.

|Դասիչ|                  ԿՐԹԱԲԼՈԿԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ                   |Կրեդիտ|

|_____|________________________________________________________|______|

|01.00|Ընդհանուր հումանիտար և  սոցիալ տնտեսական- ԸՀՍՏ          |  40  |

|_____|________________________________________________________|______|

|02.00|Ընդհանուր մաթեմատիկական և  բնագիտական - ԸՄԲ             |  43  |

|_____|________________________________________________________|______|

|03.00|Ընդհանուր ճարտարագիտական - ԸՃ                           |  22  |

|_____|________________________________________________________|______|

|04.00|Ընդհանուր բնագավառի - ԸԲ                                |  47  |

|_____|________________________________________________________|______|

|05.00|Մասնագիտական - Մ                                        |  64  |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |Արտադրական պրակտիկա                                     |   4  |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |Նախաավարտական պրակտիկա                                  |   4  |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |Ամփոփիչ ատեստավորում                                    |   4  |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |Ավարտական աշխատանքի կատարում և  պաշտպանություն          |  12  |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                                                | 240  |

._____________________________________________________________________.

 

._____________________________________________________________________.

|Դասիչ|  Դասընթացների անվանումը և  նրանց հիմնական բաժինները    |կրեդիտ|

|_____|________________________________________________________|______|

|ԸՀՍՏ.|ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ  |  40  |

|01.00|                                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.01|Հայոց պատմություն                                       |   4  |

|     |Հայոց պատմության առարկան, դերն ու նշանակությունը: Հին և |      |

|     |միջնադարյան Հայաստանի պետականությունները:               |      |

|     |Քրիստոնեությունը որպես պետական կրոնի ճանաչման և  հայոց  |      |

|     |գրերի գյուտի քաղաքական և  պատմամշակութային              |      |

|     |նշանակությունը: Հայ ազատագրական պայքարի օջախները:       |      |

|     |Եկեղեցու դերը: Հայ քաղաքական միտքը և  կողմնորոշումները: |      |

|     |Արևելյան  Հայաստանի` Ռուսաստանին միացման պատմաքաղաքական |      |

|     |նշանակությունը: Հայ հասարակական հոսանքները: Ազատագրական |      |

|     |խմբակներն ու կազմակերպությունները: Հայկական հարցի       |      |

|     |միջազգայնացումը:                                        |      |

|     |Ֆիդայական-ապստամբական շարժումները, փորձը և  դասերը:     |      |

|     |Հայ քաղաքական կուսակցությունների ձևավորումը  և          |      |

|     |գործունեությունը: Հայ ժողովուրդը առաջին աշխարհամարտի    |      |

|     |տարիներին: Հայոց մեծ եղեռնը և  արդիականությունը: 1918 թ.|      |

|     |մայիսյան հերոսամարտերը: Հայաստանի խորհրդայնացումը:      |      |

|     |Խորհրդային ամբողջատիրական քաղաքական համակարգը: Հայ      |      |

|     |ժողովուրդը երկրորդ աշխարհամարտի տարիներին: Հասարակական  |      |

|     |քաղաքական կյանքը հետպատերազմյան տարիներին: Ազգային      |      |

|     |ինքնագիտակցության զարթոնքը: Արցախյան շարժման նոր փուլը: |      |

|     |Հայաստանի և  ԼՂՀ-ի անկախության հռչակումը: Հայաստանի     |      |

|     |երրորդ հանրապետության կայացման ներքին և  արտաքին        |      |

|     |դժվարությունները, քաղաքական համակարգը:                  |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.02|Հայոց լեզու և  հայ գրականություն                        |   4  |

|     |Հայոց լեզու և  հայ գրականություն դասընթացի նպատակն է    |      |

|     |ընդլայնել և  խորացնել ուսանողների գիտելիքներն ու        |      |

|     |աշխարհայացքային պատկերացումները հայ գրականության և      |      |

|     |մշակույթի դարավոր հարստության և  զարգացման արդի         |      |

|     |ուղղությունների վերաբերյալ, բարձրացնել նրանց բանավոր և  |      |

|     |գրավոր խոսքի կուլտուրան, զարգացնել գործնական            |      |

|     |հմտություններ` փաստաթղթավարության և  մասնագիտական       |      |

|     |գրականություն ստեղծելու կամ թարգմանելու նպատակով:       |      |

|     |Դասընթացն ընդգրկում է դասախոսություններ հայոց լեզվից և  |      |

|     |գրականությունից, գործնական աշխատանք հայոց լեզվից:       |      |

|     |Հայ գրականության դասախոսությունները կրում են ակնարկային |      |

|     |բնույթ, ընդգրկում են գրականագիտական երևույթներ  ու      |      |

|     |առանձին հեղինակների ստեղծագործություններ` իբրև  հայ     |      |

|     |գրականության զարգացման օրինաչափությունների              |      |

|     |դրսևորումներ:                                           |      |

|     |Հայոց լեզվի դասախոսությունների` սահմանափակ ժամաքանակով  |      |

|     |մասն ունի ընդհանուր հայագիտական բնույթ, ինչը նույնպես   |      |

|     |նպաստում է ուսանողի աշխարհայացքային պատկերացումների     |      |

|     |ձևավորմանը,  մյուս առավել ծավալուն մասը նվիրված է       |      |

|     |շարահյուսական կառուցվածքների, խոսքի շարահյուսական       |      |

|     |կապակցման, ոճաբանության, թարգմանության և                |      |

|     |տերմինաբանության առանձնահատկությունների ուսուցմանը`     |      |

|     |իբրև  հիմք ուսանողի գրավոր խոսքի բարձրացման և           |      |

|     |փաստաթղթավարության ու մասնագիտական գրականություն        |      |

|     |ստեղծելու կարողությունների զարգացման համար: Հայոց լեզվի |      |

|     |գործնական պարապմունքներն ուղղված են ուսանողների         |      |

|     |գործնական հմտությունների զարգացմանը` գործնական          |      |

|     |գրություններ և  ճարտարագիտական փաստաթղթեր կազմելու,     |      |

|     |ինչպես նաև  թարգմանություններ կատարելու, տերմիններ      |      |

|     |գործածելու, մասնագիտական գրականություն խմբագրելու       |      |

|     |նպատակով:                                               |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.03|Ռուսաց լեզու                                            |   4  |

|     |Դասընթացի նպատակն է ծանոթացնել ռուսերենի լեզվական       |      |

|     |իրողություններին, գիտատեխնիկական ոճին և  ոճաբանությանը, |      |

|     |գիտատեխնիկական տեքստերին ու ձևավորել  գրավոր խոսքի      |      |

|     |հմտություններ: ՈՒսանողներին սովորեցնել գիտատեխնիկական   |      |

|     |տեքստերի թարգմանություն և  ծանոթացնել հիմնական          |      |

|     |հասկացություններին, ինչպես նաև  տեսության և  տեխնիկայի  |      |

|     |հիմունքներին:                                           |      |

|     |Գիտատեխնիկական տեքստերի ամբողջական, ճանաչողական և       |      |

|     |վերլուծական ընթերցում, վերարտադրական տիպի տեքստեր գրելու|      |

|     |և  կազմելու հմտություն (ռեֆերատ, անոտացիա, ամփոփագիր),  |      |

|     |տեխնիկական այլ տեքստեր կազմելու հմտություն:             |      |

|     |Թարգմանչական համարժեքություն և  փոխարինում,             |      |

|     |տրանսֆորմացիա, բառային, բառակազմական, քերականական       |      |

|     |համապատասխանություններ, գործարար փաստաթղթեր` զեկուցագիր,|      |

|     |պաշտոնագիր, հավատարմագիր, հաշվետվություն, աշխատանքային  |      |

|     |պլան, գործարար նամակագրություն` արտադրական, վարչական    |      |

|     |հարցերով,առևտրական  նամակագրություն:                    |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.04|Օտար լեզու                                              |  10  |

|     |Բակալավրական ուսուցման համար նախատեսված ծրագրում օտար   |      |

|     |լեզվի ուսուցումը դիտվում է որպես բուհական ինքնուրույն   |      |

|     |դասընթաց: Շարունակելով դպրոցական դասընթացը և  ապահովելով|      |

|     |ապագա մասնագետների նախապատրաստումը հետագա աշխատանքներին,|      |

|     |ինչպես օտար լեզվի գործածություն պահանջող մասնագիտության,|      |

|     |այնպես էլ օտար լեզվի գծով, ծրագիրը դառնում է            |      |

|     |դպրոց-հետբուհական ուսուցում և  համակարգի օղակներից մեկը |      |

|     |(ասպիրանտական դպրոց, որակավորման բարձրացում,            |      |

|     |ինքնակրթություն): Առաջին կիսամյակում նախատեսվում է      |      |

|     |ընդհանուր լեզվական, իսկ երկրորդ կիսամյակում` ընդհանուր  |      |

|     |տեխնիկական ուսուցում:                                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.05|Փիլիսոփայություն, սոցիոլոգիա                            |   4  |

|     |Փիլիսոփայելու դերը մարդու կյանքում: Աշխարհայացք:        |      |

|     |Փիլիսոփայության առարկան: Փիլիսոփայության ծագման         |      |

|     |նախադրյալները: Փիլիսոփայության հիմնական հարց            |      |

|     |հասկացությունը: Դավիթ Անհաղթի փիլիսոփայության           |      |

|     |սահմանումները: Փիլիսոփայության ֆունկցիաները:            |      |

|     |Փիլիսոփայության և  մյուս գիտությունների կապը:           |      |

|     |Փիլիսոփայական հավատ հասկացությունը: Փիլիսոփայության     |      |

|     |հանրակրթական և  մասնագիտական նշանակությունը: Մտքի ձև  և |      |

|     |բովանդակություն: Մտքի ձևերը.  հասկացություն,            |      |

|     |դատողություն, մտահանգում: Բառ-հասկացություն,            |      |

|     |նախադասություն-դատողություն: Տրամաբանության օրենքները:  |      |

|     |Կեցության հիմնահարցի փիլիսոփայական իմաստը: Կեցության    |      |

|     |տեսակները: «Մատերիա» կատեգորիան: Մատերիայի կառուցվածքի  |      |

|     |մասին ժամանակակից գիտական պատկերացումները: Շարժում:     |      |

|     |Շարժման ձևերը:  Տարածություն և  ժամանակ: Տարածության,   |      |

|     |ժամանակի և  շարժվող մատերիայի կապը: Զարգացման գաղափարը: |      |

|     |Օրենք կատեգորիան: Օրենքի տեսակները:  Համակարգայնության  |      |

|     |և  պատճառականության սկզբունքները: Դինամիկական և         |      |

|     |վիճակագրական օրինաչափություններ (Մեծ Թվերի օրենքը):     |      |

|     |Որակաքանակական փոփոխությունների դիալեկտիկան:            |      |

|     |Դիալեկտիկական հակասություններ: Բնության ըմբռնումը       |      |

|     |մշակույթի պատմության մեջ: Բնական և  արհեստական միջավայր:|      |

|     |Էկոլոգիայի փիլիսոփայական հարցերը: Կյանքը որպես արժեք:   |      |

|     |Մարդու առաջացման հիմնահարցը: Բարոյա-սոցիալական նորմերը  |      |

|     |որպես անտրոպոսոցիոգենեզի գործոն:  Կյանքի իմաստի         |      |

|     |հիմնահարցը: Մահվան «իրավունք»: Պրակտիկ գործունեության   |      |

|     |ձևերը:  Գիտակցության էությունը: Ինքնագիտակցություն:     |      |

|     |Ճանաչողություն և  գիտելիք: Ստեղծագործություն և  բնազդ:  |      |

|     |Ճշմարտության հիմնահարցը: Գիտության ֆունկցիաները: Գիտական|      |

|     |և  առօրյա ճանաչողություն: Գիտական գիտելիքի կառուցվածքը: |      |

|     |Աշխարհի գիտական պատկերը: Գիտական ճանաչողության          |      |

|     |մեթոդները: Գիտության բարոյականությունը:                 |      |

|     |Նյութական և  գաղափարական հարաբերություններ: Հասարակական |      |

|     |գիտակցություն.  կառուցվածքը և  ձևերը:  Պետության        |      |

|     |հատկանիշները և  ֆունկցիաները: Իրավունքի փիլիսոփայական   |      |

|     |ըմբռնումը: Մարդկային հանրույթներ (ազգեր):               |      |

|     |Ազգ-Պետություն-Մարդկություն: Ժողովրդավարություն և       |      |

|     |իրավական պետություն:  Ազատություն և  անհրաժեշտություն:  |      |

|     |Մարդ, անհատ, անձ հասկացությունները: Անհատի բարոյական    |      |

|     |հիմքերը: Ժամանակակից գլոբալ հիմնահարցերը: Մարդկության   |      |

|     |ապագան:                                                 |      |

|     |Արտադրական սոցիոլոգիայի առարկան: Սոցիոլոգիայի առաջացման |      |

|     |պատմաքաղաքական, սոցիալ-տնտեսական և  գիտական             |      |

|     |նախադրյալները: Սոցիալական փաստ (Մեծ Թվերի օրենքը):      |      |

|     |Սոցիոլոգիական հետազոտության կազմակերպումը: Արտադրական   |      |

|     |սոցիոլոգիայի պատմությունը. աշխատանքի գիտական            |      |

|     |կազմակերպման տեսություն (Թեյլոր, Ֆորդ), Մարդկային       |      |

|     |հարաբերությունների դոկտրինա (Մեյո), «X» և  «Y»          |      |

|     |տեսություններ:                                          |      |

|     |Մարդը և  աշխատանքը: Անհատի սոցիոլոգիական նկարագիրը:     |      |

|     |Մարդկային պահանջմունքների համակարգը: Հույզերի           |      |

|     |ինֆորմացիոն-պահանջմունքային տեսությունը: Պահանջմունքների|      |

|     |բավարարման սոցիալական և  հոգեբանական գործոնները:        |      |

|     |Աշխատողի և  արտադրության պահանջներ. համատեղելիություն և |      |

|     |հակադրություն (հակասություններ): Աշխատանքային խմբի      |      |

|     |սոցիալ-հոգեբանական մթնոլորտը: Պաշտոնական և              |      |

|     |ոչ-պաշտոնական հարաբերություններ: Հասարակական կարծիքը    |      |

|     |որպես բարոյական հսկիչ: Աշխատանքային                     |      |

|     |շարժառիթներ:Կառավարման սոցիալ-հոգեբանական խնդիրների     |      |

|     |ըմբռնումը: Կառավարման հիմնական ոճերը:  Լիդերության      |      |

|     |հարցը: Ղեկավարի էթիկան: Կազմակերպության սոցիալական      |      |

|     |ծառայություն:                                           |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.06|Իրավագիտություն                                         |   2  |

|     |Պետությունը և  իրավունքը. նրանց դերը հասարակական        |      |

|     |կյանքում:                                               |      |

|     |                                                        |      |

|     |Իրավունքի նորմերը և  չափորոշիչ-իրավական ակտերը:         |      |

|     |Ժամանակակից հիմնական իրավական համակարգերը: Միջազգային   |      |

|     |իրավունքը որպես հատուկ իրավական համակարգ:  Հայաստանի    |      |

|     |Հանրապետության իրավունքի աղբյուրները: Օրենքը և          |      |

|     |ենթաօրենսդրական ակտերը: Հայաստանի Հանրապետության        |      |

|     |իրավունքի համակարգը: Իրավունքի ճյուղերը:  Իրավախախտումը |      |

|     |և  իրավական պատասխանատվությունը: Օրինականության և       |      |

|     |կարգուկանոնի տեղը ժամանակակից հասարակությունում:        |      |

|     |Իրավական պետություն.  քաղաքացիական հասարակարգ: Հայաստանի|      |

|     |Հանրապետության Սահմանադրությունը` որպես պետության       |      |

|     |հիմնական օրենք: Մարդու և  քաղաքացու հիմնական            |      |

|     |իրավունքներն ու ազատությունները Հայաստանի               |      |

|     |Հանրապետությունում, նրանց երաշխիքները: Պետական          |      |

|     |իշխանության օրգանների համակարգը և  տեղական              |      |

|     |ինքնակառավարումը Հայաստանի Հանրապետությունում: Պետության|      |

|     |տարածքային կազմավորման հիմունքները. տարածքային          |      |

|     |կազմավորումը Հայաստանի Հանրապետությունում: Քաղաքացիական |      |

|     |իրավահարաբերություն հասկացությունը: Ֆիզիկական և         |      |

|     |իրավաբանական անձ: Սեփականության իրավունք:               |      |

|     |Պարտավորությունները քաղաքացիական իրավունքի մեջ և        |      |

|     |պատասխանատվությունը դրանց խախտման դեպքում: Ժառանգական   |      |

|     |իրավունք: Ամուսնաընտանեկան հարաբերություններ:           |      |

|     |Ամուսինների, ծնողների և  երեխաների փոխադարձ իրավունքներն|      |

|     |ու պարտավորությունները: Պատասխանատվությունը ըստ         |      |

|     |ընտանեկան իրավունքի: Աշխատանքային պայմանագիր (կոնտրակտ):|      |

|     |Աշխատանքային կարգապահությունը և  պատասխանատվությունը այն|      |

|     |խախտելու դեպքում: Վարչական իրավախախտումները և  վարչական |      |

|     |պատասխանատվությունը: Հանցագործություն հասկացությունը:   |      |

|     |Քրեական պատասխանատվություն կատարած հանցանքի համար:      |      |

|     |Էկոլոգիական իրավունք: Ապագա մասնագիտական գործունեության |      |

|     |իրավական կարգավորման յուրահատկությունները: Պետական      |      |

|     |գաղտնիքի պաշտպանության իրավական հիմքերը: Օրենսդրական և  |      |

|     |նորմատիվիրավական ակտերը ինֆորմացիայի և  պետական         |      |

|     |գաղտնիքների պաշտպանության ոլորտներում:                  |      |

|     |                                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.07|Քաղաքագիտություն                                        |   2  |

|     |Քաղաքական գիտության օբյեկտը, առարկան և  մեթոդը:         |      |

|     |Քաղաքագիտության ֆունկցիաները: Քաղաքական կյանքը և        |      |

|     |իշխանային հարաբերությունները:  Քաղաքականության դերն ու  |      |

|     |տեղը ժամանակակից հասարակության կյանքում:                |      |

|     |Քաղաքականության սոցիալական ֆունկցիաները: Քաղաքական      |      |

|     |ուսմունքների պատմությունը: Հայկական քաղաքական           |      |

|     |սովորույթները, ակունքները, սոցիալ մշակութային           |      |

|     |հիմնավորումները, պատմական դինամիկա: Ժամանակակից         |      |

|     |քաղաքագիտական դպրոցները: Քաղաքացիական հասարակությունը,  |      |

|     |նրա ծագումն ու առանձնահատկությունը: Քաղաքացիական        |      |

|     |հասարակության առանձնահատկությունները Հայաստանում:       |      |

|     |Քաղաքականության ինստիտուցիոնալ ասպեկտները: Քաղաքական    |      |

|     |իշխանություն: Քաղաքական համակարգ: Քաղաքական վարչակարգերը|      |

|     |Քաղաքական կուսակցությունները, էլեկտորալ համակարգեր:     |      |

|     |Քաղաքական հարաբերություններն ու գործընթացները: Քաղաքական|      |

|     |բախումներն ու նրանց լուծման ուղիները: Քաղաքական         |      |

|     |տեխնոլոգիաները: Քաղաքական մենեջմենթ: Քաղաքական          |      |

|     |մոդեռնավորում: Քաղաքական կազմակերպություններն ու        |      |

|     |շարժումները: Քաղաքական ընտրախավեր: Քաղաքական            |      |

|     |լիդերություն: Քաղաքականության սոցիալ մշակութային        |      |

|     |ասպեկտները: Համաշխարհային քաղաքականություն և  միջազգային|      |

|     |հարաբերություններ:  Համաշխարհային քաղաքական գործընթացի  |      |

|     |առանձնահատկությունները: Հայաստանի հանրապետության        |      |

|     |ազգային-պետական շահերը նոր աշխարհաքաղաքական իրավիճակում:|      |

|     |Քաղաքական իրականության իմացության մեթոդաբանությունը:    |      |

|     |Քաղաքական գիտելիքի մոդելները: Փորձնական քաղաքական       |      |

|     |գիտելիք: Քաղաքական վերլուծություն և  կանխատեսում:       |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.08|Տնտեսագիտություն                                        |   8  |

|     |Տնտեսագիտության առարկան և  մեթոդները: Խնայողության      |      |

|     |պրոբլեմի ներածություն: Զուտ կապիտալիզմը և  եկամտի       |      |

|     |շրջապտույտը:                                            |      |

|     |Անհատական շուկաների վերլուծությունը: Պահանջարկ և        |      |

|     |առաջարկ:                                                |      |

|     |Պետության տնտեսական դերը: Մակրոտնտեսական ցուցանիշներ:   |      |

|     |Մակրոտնտեսական անկայունություն. գործազրկություն և       |      |

|     |ինֆլյացիա: Մակրոտնտեսական վերլուծություն. ամբողջական    |      |

|     |պահանջարկ և  ամբողջական առաջարկ: Ամբողջական ծախսերի     |      |

|     |մոդելը: Արտադրության հավասարակշռված ծավալը: Բյուջետային |      |

|     |դեֆիցիտը և  պետական պարտքը: Գանձարանային                |      |

|     |քաղաքականություն: Փողը: Բանկերը:  Վարկա-դրամական        |      |

|     |քաղաքականություն: Տնտեսական աճ: Միջազգային առևտուր:     |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.09|Տնտեսագիտական ուսմունքների պատմություն                  |   2  |

|     |Դասընթացի նպատակն է ուսանողներին պատկերացում տալ        |      |

|     |տնտեսագիտական մտքի` պատմության փորձով տնտեսական հարցերի |      |

|     |լուծման էվոլյուցիայի մասին: Այն ընդգրկում է հետևյալ     |      |

|     |թեմաները` Տնտեսագիտական դպրոցներ` մերկանտիլիստներ,      |      |

|     |ֆիզիոկրատներ, դասական տնտեսագիտություն, պատմական դպրոց, |      |

|     |մարժինալիզմ, կեմբրիջյան դպրոց, քեյնսյան, մոնետարիստական |      |

|     |տեսություններ, ինստիտուցիոնալիզմ, շվեդական դպրոց,       |      |

|     |նեոքենսյականություն, նեոլիբերալիզմ, հայ տնտեսական       |      |

|     |փիլիսոփայություն:                                       |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|01.10|Ֆիզիկական կուլտուրա                                     |   -  |

|     |Մարմնակրթություն և  սպորտ առարկան անց է կացվում ուսանողի|      |

|     |ուսումնառության բոլոր տարիներին և  իրականացվում է       |      |

|     |հետևյալ  ձևով`  ուսումնական պարտադիր պարապմունքներ և    |      |

|     |ուսանողության ինքնուրույն պարապմունքներ:                |      |

|     |Պարտադիր պարապմունքները անց են կացվում 1-ին, 2-րդ և     |      |

|     |3-րդ կուրսերում շաբաթը 4-ական ժամաքանակով: Բժշկական     |      |

|     |քննության անցնելուց հետո ուսանողները տեղավորվում են     |      |

|     |մարզական մասնագիտական խմբերում ըստ                      |      |

|     |մասնագիտությունների`Վ/բոլ» Բ/բոլ» Ս/թենիս» ատլետիզմ»    |      |

|     |ծանրամարտ» լող» ռիթմիկ մարմնամարզություն» ձեռնամարտ;    |      |

|     |Առողջության կողմից շեղումներ ունեցող ուսանողները        |      |

|     |տեղավորվում են հատուկ և  բուժական խմբերում; Առավել լավ  |      |

|     |պատրաստականություն ունեցող ուսանողները» ինչպես նաև      |      |

|     |բարձր կուրսերի ուսանողները մարզվում են մարզական         |      |

|     |կատարելագործման խմբերում շաբաթը 6-12 ժամ ժամաքանակով:   |      |

|     |Գնահատման համակարգը ընդգրկում է ուսանողի տեսական մասի   |      |

|     |յուրացման աստիճանը մինչև  20 միավոր: Տեսական հարցումը   |      |

|     |համապատասխանում է կիսամյակում տրված դասախոսական         |      |

|     |դասընթացին: Գործնական մասնագիտացված դասերից ուսանողը    |      |

|     |պարտավոր է հավաքել 30-50 միավոր:ՈՒսանողի ֆիզիկական      |      |

|     |պատրաստվածության աստիճանը գնահատվում է ԸՖՊ, ՀՖՊ,        |      |

|     |տեխնիկական և  տակտիկական գնահատման համալիր              |      |

|     |վարժությունների միջոցով որը գնահատվում է մինչև  30      |      |

|     |միավոր: Այսպիսով օգտագործվում է 100 բալային համակարգ`   |      |

|     |40-60 գնահատվում է բավարար, 61-80` լավ և  81-100`       |      |

|     |գերազանց: Ֆիզիկապես թույլ պատրաստված ուսանողները        |      |

|     |հնարավորություն ունեն 100% հաճախման և  տեսական բաժնի    |      |

|     |յուրացման շնորհիվ հավաքել 75 բալ, այսինքն` գնահատվել    |      |

|     |լավ: Նշենք, որ բոլոր տեսակի բացակայությունները ենթակա են|      |

|     |լրացման:                                                |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| ԸԲ  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ         |  43  |

|02.00|                                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|02.01|Մաթեմատիկա                                              |  18  |

|     |Գծային հանրահաշվի և  անալիտիկ երկրաչափության տարրերը    |      |

|     |Մաթեմատիկական անալիզի ներածումը                         |      |

|     |Մեկ փոփոխականի ֆունկցիայի դիֆերենցիալ հաշիվ             |      |

|     |(կիրառություններով)                                     |      |

|     |Մեկ փոփոխականի ֆունկցիայի ինտեգրալ հաշիվ                |      |

|     |Մի քանի փոփոխականի ֆունկցիաների դիֆերենցիալ հաշիվ       |      |

|     |Սովորական դիֆերենցիալ հավասարումներ                     |      |

|     |Թվային, ֆունկցիոնալ և  Ֆուրյեի շարքեր                   |      |

|     |Բազմապատիկ, կորագիծ և  մակերևութային  ինտեգրալներ       |      |

|     |Հավանականությունների տեսություն և  մաթեմատիկական        |      |

|     |վիճակագրություն:                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|02.02|Ֆիզիկա                                                  |   6  |

|     |Կինեմատիկայի հիմնական հասկացությունները: Նյութական կետի |      |

|     |կինեմատիկա:  Դինամիկայի հիմնական հասկացությունները:     |      |

|     |Նյութական կետի դինամիկա: Նյուտոնի օրենքները: Նյութական  |      |

|     |կետերի համակարգ, նրա դինամիկան: Պահպանման օրենքները:    |      |

|     |Համակարգի ազատության աստիճանների թիվը: Պինդ մարմնի      |      |

|     |կինեմատիկայի և  դինամիկայի տարրերը: Գալիլեյի            |      |

|     |հարաբերականության սկզբունքը: Հարաբերականության հատուկ   |      |

|     |տեսության տարրերը:                                      |      |

|     |Մոլեկուլյար-կինետիկ տեսության հիմնական դրույթները:      |      |

|     |Մաքսվելի բաշխումը:  Իդեալական և  իրական գազեր,          |      |

|     |Վան-դեր-Վաալսի հավասարումը: Փուլային անցումներ:         |      |

|     |Բարոմետրական բանաձև,  Բոլցմանի բաշխումը: Ջերմադինամիկայի|      |

|     |առաջին օրենքը:  Աշխատանքը ջերմադինամիկայում, իդեալական  |      |

|     |գազի աշխատանքը տարբեր իզոպրոցեսներում: Մոլեկուլների     |      |

|     |ազատության աստիճանների թիվը: Ադիաբատ պրոցեսի            |      |

|     |հավասարումը: Ջերմունակություն, նրա կապը նյութի քվանտային|      |

|     |հատկությունների հետ: Ոչ հավասարակշիռ պրոցեսներ:         |      |

|     |Ջերմադինամիկայի երկրորդ օրենքը:                         |      |

|     |Էնտրոպիան ջերմադինամիկայում և  վիճակագրական ֆիզիկայում: |      |

|     |Ջերմային մեքենաներ, նրանց օգգ-ն: Փոխանցման երևույթների  |      |

|     |տեսության տարրերը:  Էլեկտրասատատիկ դաշտը, նրա           |      |

|     |պոտենցիալային բնույթը և  նրան բնորոշող մեծությունները:  |      |

|     |Էլեկտրական դիպոլ: Էլեկտրասատատիկ դաշտը նյութում,        |      |

|     |բևեռացման  մեխանիզմները: Գաուսի թեորեմը: Էլեկտրասատատիկ |      |

|     |դաշտի էներգիան:  Հաղորդականության էլեկտրոնային          |      |

|     |տեսություն: Օհմի օրենքը շղթայի անհամասեռ տեղամասի համար,|      |

|     |էլեկտրաշարժ ուժ: Ջոուլ-Լենցի օրենքը: Մագնիսական դաշտ,   |      |

|     |նրան բնորոշող մեծությունները: Բիո-Սավար-Լապլասի օրենքը: |      |

|     |Լորենցի ուժ, Ամպերի ուժ, Հոլի էֆեկտը: Գաուսի թեորեմը և  |      |

|     |շրջապտույտի թեորեմը մագնիսական դաշտի ինդոկցիայի համար:  |      |

|     |Նյութի մագնիսական հատկությունները: Ինդուկտիվություն:    |      |

|     |Մագնիսական դաշտի էներգիան: Փոփոխական դաշտեր և           |      |

|     |անընդհատության հավասարում:  Էլեկտրամագնիսական ինդուկցիա,|      |

|     |ինքնինդուկցիա: Շեղման հոսանք: Մաքսվելի հավասարումները   |      |

|     |դիֆերենցիալ և  ինտեգրալային տեսքով: Տատանումներ, նրանց  |      |

|     |առաջացման պայմանները, պարզագույն տատանողական համակարգեր:|      |

|     |Մարող և  ստիպողական տատանումներ, ռեզոնանս: Մեխանիկական  |      |

|     |ալիքներ: Խմբային արագություն:  Էլեկտրամագնիսական        |      |

|     |ալիքներ, նրանց սանդղակը: Էլեկտրամագնիսական ալիքի        |      |

|     |էներգիան և  էներգիայի հոսքը: Ինտերֆերենց:               |      |

|     |Կոհերենտություն: Հյույգենս-Ֆրենելի սկզբունքը, դիֆրակցիա:|      |

|     |Լույսի դիսպերսիայի դասական տեսությունը: Ջերմային        |      |

|     |ճառագայթում, Կիրխհոֆի օրենքը: Վինի շեղման օրենքը: Պլանկի|      |

|     |քվանտային վարկածը և  Պլանկի բաշխումը: Լուսաէֆեկտը և     |      |

|     |Կոմպտոնի երևույթը,  դրանց մեկնաբանումը ըստ քվանտային    |      |

|     |տեսության: Միկրոմասնիկների ալիքային հատկությունները,    |      |

|     |դը-Բրոյլի վարկածը: Շրյոդինգերի հավասարումը, ալիքային    |      |

|     |ֆունկցիան, նրա ֆիզիկական իմաստը: Ատոմի կառուցվածքը և    |      |

|     |ճառագայթման սպեկտրը: Շրյոդինգերի հավասարման լուծումը    |      |

|     |պարզագույն համակարգերի համար: Միկրո-մասնիկների          |      |

|     |դիֆրակցիան և  նրա կիրառությունները:                     |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|02.03|Քիմիա                                                   |   3  |

|     |Տարրերի ատոմների կառուցվածքը և  պարբերական համակարգը:   |      |

|     |Քիմիական կապ (կովալենտ կապ, վալենտական կապերի մեթոդը,   |      |

|     |հիբրիդացում, մոլեկուլային օրբիտալների մեթոդը իոնական,   |      |

|     |ջրածնական և  դոնորաակցեպտորային կապեր, կոմպլեքս         |      |

|     |միացություններ): Ջերմաքիմիա, ռեակցիաների ընթացքի        |      |

|     |ուղղության որոշումը:  Քիմիական կինետիկա և               |      |

|     |հավասարակշռություն: Լուծույթներ, նրանց բաղադրության և   |      |

|     |կոնցենտրացիայի արտահայտման եղանակները: Լուծույթների     |      |

|     |կոլիգատիվ հատկությունները (Ռաուլի և  Վանտ-Հոֆի          |      |

|     |օրենքները): Էլեկտրոլիտների լուծույթներ: Աղերի հիդրոլիզը:|      |

|     |Օքսիդավերականգնման ռեակցիաներ: Գալվանական էլեմենտներ,   |      |

|     |էլեկտրոլիզ, մետաղների կոռոզիան: Պարբերական համակարգի    |      |

|     |տարրերի հատկությունները: s-, p-, d-, f- տարրերը և  նրանց|      |

|     |միացությունները: Կոմպլեքս միացություններ: Անօրգանական   |      |

|     |սինթեզ: Անօրգանական քիմիան և  էկոլոգիան:                |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|02.04|Ինֆորմատիկա                                             |  12  |

|     |Համակարգիչների ընդհանուր կառուցվածքը, աշխատանքի         |      |

|     |սկզբունքը,հիմնական սարքերը, ծրագրային ղեկավարման        |      |

|     |սկզբունքը:                                              |      |

|     |Համակարգիչների նախագծման թվաբանական և  տրամաբանական     |      |

|     |հիմունքները: Էլեկտրոնային փոստ: Կիրառական ծրագրային     |      |

|     |միջոցներ:                                               |      |

|     |Տվյալների հենքերի ղեկավարման համակարգեր:                |      |

|     |Հակավիրուսային ծրագրային միջոցներ:Արխիվացնող ծրագրային  |      |

|     |միջոցներ:                                               |      |

|     |Ալգորիթմ, ներկայացման եղանակները, դասակարգումը:         |      |

|     |ՊԱՍԿԱԼ լեզվի հիմնական օբյեկտները (այբուբենը, տվյալներ,  |      |

|     |գործողություններ հասկացությունները, փոփոխականների,      |      |

|     |հաստատունների ներկայացման ձևերը,  տիպերը, ստանդարտ      |      |

|     |ֆունկցիաներ, արտահայտություններ, Պասկալ ծրագրի          |      |

|     |կառուցվածքը:                                            |      |

|     |Գծային ծրագրերի կազմակերպում (վերագրման, մուտքի, ելքի   |      |

|     |օպերատորներ):                                           |      |

|     |Ճյուղավորված ծրագրերի կազմակերպում (պայմանական,         |      |

|     |անպայման անցման և  CASE օպերատորներ):                   |      |

|     |Ցիկլային ծրագրերի կազմակերպում (FOR, WHILE, REPEAT):    |      |

|     |Ներդրված ցիկլեր:                                        |      |

|     |Միաչափ և  երկչափ զանգվածների մշակում: Պրոցեդուրա և      |      |

|     |ֆունկցիա:                                               |      |

|     |Տվյալների ոչ ստանդարտ տիպեր (տող տիպ, գրառումներ):      |      |

|     |Ֆայլերի մշակում:                                        |      |

|     |Էկրանի ղեկավարումը տեքստային և  գրաֆիկական ռեժիմներում: |      |

|     |Ստեղնաշարի, տպող սարքի և  ձայնային սարքավորման          |      |

|     |ղեկավարում:                                             |      |

|     |C++ ծրագրի տարրերը (իդենտիֆիկատորներ, հաստատուններ,     |      |

|     |բանալի բառեր, մեկնաբանություններ):  Պայմանի օպերատորներ |      |

|     |(if...else, if...else...if...): Պայման գործողություն:   |      |

|     |Switch օպերատոր:  Ցիկլային ծրագրերի                     |      |

|     |կազմակերպում (do-while, for): Ներդրված ցիկլեր:          |      |

|     |Զանգվածների մշակում: Սիմվոլային տողեր:                  |      |

|     |Կառուցվածքներ և  միավորումներ: Կառուցվածքների           |      |

|     |զանգվածներ:                                             |      |

|     |Ցուցիչներ: Ֆունկցիաներ:                                 |      |

|     |Առանց պարամետրերի և  պարամետրերով մակրոսներ:            |      |

|     |Օբյեկտային կողմնորոշմամբ ծրագրավորման սկզբունքների      |      |

|     |իրականացումը C++-ում:                                   |      |

|     |Դաս, օբյեկտ: Դասի սեկցիաները:                           |      |

|     |Ինկապսուլացիա: C++-ում կոնսուլային ներմուծում-արտածում  |      |

|     |(cin, cout):                                            |      |

|     |Ֆունկցիաների վերաբեռնում: Կոնստրուկտոր և  դեստրուկտոր:  |      |

|     |Օբյեկտների փոխանցումը ֆունկցիաներին, ֆունկցիաներից      |      |

|     |օբյեկտների վերադարձնումը:                               |      |

|     |Օբյեկտների զանգվածներ, ցուցիչներ: This ցուցիչ: Դինամիկ  |      |

|     |հիշողություն:  New և  delete օպերատորներ:               |      |

|     |Հղումներ: Հղումների փոխանցումը ֆունկցիաներին:           |      |

|     |Ժառանգում: Դասերի ընտանիք և  պոլիմորֆիզմ:               |      |

|     |Վիրտուալ ֆունկցիաներ: Դինամիկ պոլիմորֆիզմ:              |      |

|     |Շաբլոնային ֆունկցիաներ և  դասեր:                        |      |

|     |Լոկալ, գլոբալ և  դինամիկ փոփոխականներ: Ստատիկ           |      |

|     |փոփոխականներ:                                           |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|02.05|Բնապահպանություն                                        |   4  |

|     |Էկոլոգիայի հիմնական հասկացությունները: Էկոհամակարգը`    |      |

|     |որպես ոչ հավասարակշռային թերմոդինամիկ համակարգ:         |      |

|     |Միջավայրի գործոններ, նրանց ազդեցության ընդհանուր        |      |

|     |օրինաչափությունները կենդանի օրգանիզմի վրա, ադապտացիա:   |      |

|     |Էկոլոգիական համակարգի բեռնվածությունը, հիմնական         |      |

|     |լիմիտավորող էկոլոգիական գործոնները, օպտիմումի օրենքը:   |      |

|     |Կենսաերկրաքիմիական ցիկլեր, նյութերի շրջապտույտը բնության|      |

|     |մեջ: Բիոգեն տարրերի շրջապտույտը:                        |      |

|     |Տեխնածին գործոնների ազդեցությունը բնության վրա, շրջակա  |      |

|     |միջավայրի աղտոտման հիմնական աղբյուրները: Արդյունաբերական|      |

|     |և  կենցաղային թափոններ, նրանց վնասազերծումը և  թաղումը: |      |

|     |Կեղտաջրերի մաքրումը: Անթափոն արտադրության կազմակերպումը:|      |

|     |Շրջակա միջավայրի աղտոտումը հանքավայրերի հետախուզման և   |      |

|     |հանքավայրերի շահագործման աշխատանքների դեպքում և         |      |

|     |միջավայրի պաշտպանության միջոցները: Միջավայրի            |      |

|     |պաշտպանությունը սև  և  գունավոր մետալուրգիայի           |      |

|     |արտադրություններում, վերահսկումը, պաշտպանության         |      |

|     |միջոցները: Շրջակա միջավայրի վիճակի հսկողությունը,       |      |

|     |ռացիոնալ բնօգտագործում: Բնօգտագործման կառավարման        |      |

|     |կազմակերպաիրավական հիմքերը:                             |      |

|_____|________________________________________________________|______|

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
01.04.2011
N 271-Ն
Հրաման