Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0271.190511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «19»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011233

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

1 ապրիլի 2011 թվականի N 271-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(9-րդ մաս)

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

(9-րդ մաս)

 

VI 080600, «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»

(Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ

ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆԸ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

24. Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի մշակման պահանջները:

 

Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը սույն պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա ինքնուրույն մշակում և հաստատում է բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանով նախատեսված ընտրովի-տարբերակային դասընթացները պարտադիր են, իսկ ֆակուլտատիվ դասընթացները ոչ պարտադիր ուսանողի ուսումնասիրման համար:

Կուրսային աշխատանքները (նախագծերը) դիտարկվում են որպես ուսումնական աշխատանքի ձև ըստ դասընթացի և իրագործվում են դասընթացի ուսումնասիրմանը հատկացված ժամերի սահմաններում:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանում ընդգրկված պարտադիր բոլոր դասընթացների և պրակտիկաների գծով պետք է նշանակվի արդյունարար գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):

25. Մասնագիտության Հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու դեպքում բուհն իրավասու է`

1) փոփոխել ուսումնական նյութի յուրացմանը հատկացված ժամերի ծավալը դասընթացների ցիկլի համար` 5%-ի սահմաններում, իսկ ցիկլի մեջ մտնող դասընթացների համար` 10%-ի սահմաններում:

2) ձևավորել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական դասընթացների կրթաբլոկ, որի հանրապետական բաղադրիչում ընդգրկի հետևյալ դասընթացները` «Օտար լեզու» (300-ից ոչ պակաս ժամով), «Ֆիզիկական կուլտուրա» (300-ից ոչ պակաս ժամով, «Հայոց պատմություն», «Հայոց լեզու և հայ գրականություն», «Ռուսաց լեզու», «Փիլիսոփայություն»: Մնացած բազային դասընթացները կարող են իրականացվել բուհի հայեցողությամբ: Ընդ որում, հնարավոր է նրանց միավորումը միջդասընթացային կուրսերի մեջ բովանդակության նվազագույնի պահպանմամբ:

3)»Ֆիզիկական կուլտուրա» դասընթացի պարապմունքները հեռակա ուսուցման ձևի դեպքում և էքստերնատում կարող են նախատեսվել ուսանողի ցանկությամբ:

4) իրականացնել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական դասընթացների դասավանդումը հեղինակային դասախոսությունների կուրսերի և բազմազան կոլեկտիվ և անհատական գործնական պարապմունքների, առաջադրանքների և սեմինարների ձևերով բուհում մշակված ծրագրերին համապատասխան, որոնք հաշվի են առնում տարածաշրջանային, ազգային-էթնիկական, մասնագիտական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև այն դասախոսների գիտա-հետազոտական նախապատվությունները, որոնք ապահովում են կրթաբլոկի դասընթացների բարձրորակ լուսաբանումը:

5) որոշել ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական, մաթեմատիկական և բնագիտական կրթաբլոկներում ընդգրկված դասընթացների առանձին բաժինների դասավանդման անհրաժեշտ խորությունը հատուկ դասընթացների կրթաբլոկների ուղղվածությանը համապատասխան, նշված կրթաբլոկների դասընթացների բովանդակությունը պետք է մասնագիտորեն կողմնորոշված լինի շրջանավարտների պատրաստման ուղղվածությանը համապատասխան և աջակցի նրանց մասնագիտական գործունեության խնդիրների իրականացմանը: ԸՄԲԴ կրթաբլոկում պարտադիր է «Բնապահպանություն» առարկայի դասավանդումը: Բուհական բաղադրիչներին առանձնացված ժամաքանակները բուհի հայեցողությամբ կարող են օգտագործվել հանրապետական բաղադրիչներում ընդգրկված դասընթացների ավելի խորը դասավանդման համար:

6) իրականացնել 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում» (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) մասնագիտությամբ բակալավրի համապատասխան ուղղվածության միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսանողների համար բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը կրճատված ժամկետներում: Ժամկետների կրճատումը անց է կացվում մասնագիտական կրթության նախորդ փուլում ուսանողների ստացած գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների հիման վրա: Ընդ որում, ուսումնառության տևողությունը պետք է լինի առկա ուսուցման դեպքում 2 տարուց ոչ պակաս: Կարճաժամկետ ուսումնառությունը թույլատրելի է նաև այն անձանց համար, որոնց կրթական մակարդակը կամ ընդունակությունները դրա համար բավարար հիմք են հանդիսանում:

7) առանձին դեպքերում, մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչները մշակող ԿԳՆ գիտամեթոդական հանձնաժողովի հետ համաձայնեցված 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում» (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) մասնագիտության համար բուհերն իրավունք ունեն մինչև 20%-ի սահմանում փոփոխել ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների (ԸՄԴ) կրթաբլոկի ժամաքանակը, իսկ առանձին դասընթացները` մինչև 40%-ի սահմաններում:

 

26.ՈՒսումնական գործընթացի կադրային ապահովման պահանջները

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի դասավանդվող դասընթացի ուղղվածությանը, որպես կանոն, համապատասխանող հիմնային առնվազն դիպլոմավորված մասնագետի կամ մագիստրոսի և պարբերաբար գիտական և կամ գիտամեթոդական գործունեությամբ զբաղվող մանկավարժական կադրերով:

Մասնագիտական դասընթացների գծով դասախոսությունների վարման համար, որպես կանոն, պետք է ներգրավվեն գիտական աստիճան (կոչում) կամ համապատասխան մասնագիտական ոլորտում գործունեության փորձ ունեցող դասախոսներ: Գիտական աստիճան և կոչում ունեցող դասախոսները պետք է կազմեն պրոֆեսորադասախոսական կազմի 50%-ից ոչ պակաս:

Հիմնական հաստիքային դասախոսները և 0,25 հաստիքից բարձր ձևակերպված համատեղողները նույնպես պետք է կազմեն ընդհանուրի 50%-ից ոչ պակասը:

 

27. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր ուսանողի հասանելիությամբ տվյալների բազաներին և գրադարանային ֆոնդերին հիմնական կրթական ծրագրի դասընթացների բովանդակային լրիվ ցանկով` յուրաքանչյուր ուսանողին ոչ պակաս քան 0.5 օրինակ դասագրքերով և ուսումնա-մեթոդական ձեռնարկներով ապահովվածության հաշվարկով; բոլոր դասընթացների և պարապմունքների բոլոր ձևերի (գործնականներ, կուրսային և ավարտական/դիպլոմային նախագծում, պրակտիկաներ) գծով մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև, ցուցադրական, աուդիո-վիդեո, մուլտիմեդիա նյութերով:

Լաբորատոր պրակտիկումներով պարտադիր պետք է ապահովված լինեն հետևյալ դասընթացները.

1) ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Ֆիզիկա, Քիմիա, Ինֆորմատիկա;

2) ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Էլեկտրատեխնիկա, Կիրառական մեխանիկա, նյութագիտություն, Չափագիտություն և ստանդարտացման հիմունքներ:

 

Գործնական պարապմունքներ պետք է նախատեսվեն հետևյալ դասընթացների ուսումնասիրման ժամանակ.

3) ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Մաթեմատիկա,Ֆիզիկա, Ինֆորմատիկա, բնապահպանություն;

4) ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Քաղաքացիական պաշտպանություն և արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր, Ճյուղի էկոնոմիկա և կազմակերպում, Կիրառական մեխանիկա, Հաշվողական տեխնիկայի և ինֆորմատիկայի մաթեմատիկական հիմունքներ, Էլեկտրոնային հաշվողական մեքենաների կազմակերպում, Կառավարման հիմունքներ;

5) մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Վիճակագրություն, Տնտեսագիտության մաթեմատիկական մոդելներ և մեթոդներ, Բնության օգտագործման էկոնոմիկա, Արտաքին տնտեսական կապերի հիմունքներ, Քիմիական արդյունաբերության էկոնոմիկա, Կազմակերպության տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Հաշվապահական հաշվառում, Քիմիական արտադրության կազմակերպում և պլանավորում, Մարկետինգ, Կառավարումը քիմիական արդյունաբերությունում, Ֆինանսական մենեջմենտ, Արտաքին տնտեսական կապեր, Էկոլոգիական աուդիտ և փորձաքննություն:

Գրադարանային ֆոնդը պետք է պարունակի հետևյալ ամսագրերը` ՀՀԳԱԱ և ՀՊՃՀ Տեղեկագիր, էկոնոմիկա սերիա, Իզվեստիյա վուզօվ. Սերիյա էկօնօմիկա, Մենեջմենտ. Վիպուսկ ՍՊՈՒ, Մառկետինգ. Վիպուսկ ՍՊՈՒ, Ֆինանսի: Վիպուսկ ՍՊՈՒ, Նալօգօվօե զակօնադատելյստվօ:

ՈՒսանողին պետք է ապահովվի ելք համաշխարհային գլոբալ ցանց Ինտերնետ և աշխատանք նրանում բավարար ժամանակային ծավալով:

 

28. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովվածության պահանջները

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը պետք է տնօրինի նյութատեխնիկական բազայով, որն ապահովում է բուհի ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր տիպերի լաբորատոր, գործնական պարապմունքների անցկացումը, ուսանողների գիտահետազոտական աշխատանքները և համապատասխանում է սանիտարական և հակահրդեհային նորմերին ու կանոններին:

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկան անց է կացվում մասնագիտության պրոֆիլի կողմնակի կազմակերպություններում (հիմնարկներում, կազմակերպություններում) կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոններում և գիտական լաբորատորիաներում: Պրակտիկաների բովանդակությունը որոշվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոնների կողմից, հաշվի առնելով այն ստորաբաժանումների (արտադրամաս, բաժին, լաբորատորիա, գիտական խումբ և այլն) հետաքրքրություններն ու հնարավորությունները, որոնցում այն անց է կացվում և ռեգլամենտավորվում է համապատասխան ծրագրով:

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի նպատակը տեսական ուսուցման գործընթացում ստացած գիտելիքների և ունակությունների ամրապնդումն է: Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի ժամանակ ուսանողը պետք է

1) ուսումնասիրի`

ա. քիմիական արդյունաբերական կազմակերպությունները,

բ. գիտահետազոտական և նախագծային կոնստրուկտորական կազմակերպությունները,

գ. բուհի ուսումնաարտադրական լաբորատորիաները:

2) յուրացնի`

ա. արտադրության կազմակերպման հիմունքները,

բ. տնտեսագիտական գիտելիքների օգտագործումը նախագծային աշխատանքներում,

գ. ներդրումային նախագծերի գնահատման եղանակները:

Պրակտիկայի արդյունքների ատեստավորումը անց է կացվում, սահմանված պահանջներին համապատասխան ձևակերպված, գրավոր հաշվետվության և կազմակերպության կողմից պրակտիկայի ղեկավարի կարծիքի հիման վրա: Ատեստացիայի արդյունքներով նշանակվում է գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):

 

VII 080600, «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»

(Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ

ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

30. Շրջանավարտը պետք է կարողանա լուծել սույն պետական կրթական չափորոշիչի թ 2 կետում նշված որակավորմանը համապատասխանող խնդիրները:

Բակալավրը պետք է.

1) Հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքների բնագավառում`

ա. իմանա ՀՀ սահմանադրությունը և իր բնագավառի օրենքները,

բ. ազատ տիրապետի մասնագիտական հայոց լեզվին (գրավոր և բանավոր) և հաղորդակցվի երկու օտար լեզուներով,

գ. ունենա պատկերացում առողջ կենսակերպի մասին, տիրապետի ֆիզիկական կատարելագործման ունակություններին և հմտություններին,

դ. իմանա հայոց պատմությունը և արդի քաղաքագիտական զարգացումները,

ե. ծանոթ լինի համաշխարհային մշակույթին, տիրապետի վարվելաձևի կուլտուրային, իմանա դրա էթիկական և իրավական նորմերը, որոնք կարգավորում են մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները,

զ. գիտենա հոգեբանության և մանկավարժության տարրերը,

է. ծանոթ լինի ժամանակակից փիլիսոփայական ուղղություններին, գիտենա վերացականի հասկացությունները, մատերիայի կազմակերպման ձևերը, հետևի սոցիալական գլոբալ զարգացումներին,

ը. գիտենա տնտեսագիտության տեսության հիմնադրույթները, մակրո- և միկրոտնտեսության օրենքները, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունները:

2) Բնագիտության և մաթեմատիկայի բնագավառում`

ա. ծանոթ լինի ժամանակակից բնագիտության հիմնական սկզբունքներին և հայեցակարգերին, բնապահպանական գլոբալ և տարածքային հիմնախնդիրներին,

բ. տիրապետի մաթեմատիկայի հիմնական բաժիններին, հավանականություն նությունների տեսության և մաթեմատիկական վիճակագրության մեթոդներին, մաթեմատիկական, մոդելավորման եղանակներին,

գ. տիրապետի ինֆորմացիայի հավաքման պահպանման և մշակման համակարգչային մեթոդներին և կարողանա օգտագործել ժամանակակից ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ:

3) Մասնագիտական գործունեության բնագավառում`

պետք է տիրապետի հմտությունների, որոնք անհրաժեշտ են սույն կրթական չափորոշիչում նշված տեխնիկայի և տեխնոլոգիայի բնագավառում բակալավրի մասնագիտական բնութագրին համապատասխան խնդիրները լուծելու համար:

Ճարտարագիտության բակալավրը պետք է տիրապետի`

ա. տեխնիկական հաշվարկների իրականացման և հետազոտությունների ու մշակումների արդյունավետության որոշման եղանակները,

բ. քիմիական արդյունաբերությունում գիտության և տեխնիկայի նվաճումները, առաջավոր հայրենական և արտասահմանյան փորձը

գ. տնտեսագիտության հիմունքները,

դ. աշխատանքային և հարկային օրենսդրությունների հիմունքները,

ե. արտադրությունում կազմակերպման, կառավարման, պլանավորման հիմունքները,

զ. տնտեսական վերլուծության հիմունքները,

է. նախագծերի գնահատման հիմունքները,

ը. էկոլոգիական անվտանգության կանոնները և աշխատանքի պաշտպանության, անվտանգության տեխնիկայի, արտադրական հիգիենայի և հակահրդեհային պաշտպանության կանոնները:

4) Շրջանավարտի հատուկ պատրաստմանը ներկայացվող կոնկրետ պահանջները հաստատվում են բուհի կողմից` հաշվի առնելով ռեգիոնի յուրահատկություններն ու կրթական ծրագրի առանձնահատկությունները և իմանա`

ա. խնդիրների լուծման ընդհանրացված տարբերակների մշակման եղանակները, կատարել տարբերակների վերլուծություն և հետևանքների կանխատեսում,

բ. բազմաչափանիշային պայմաններում փոխզիջումային լուծումների փնտրում, նախագծի իրականացման պլանավորում,

գ. նախագծերի տեխնիկական պայմանների մշակման կարգը, չափորոշիչները և տեխնիկական նկարագրությունը,

դ. տեխնիկական փաստաթղթերի կազմման և մշակման կարգը,

ե. քիմիական տեխնոլոգիաների սարքավորումների շահագործման գործընթացի պլանավորման եղանակները,

զ. կոլեկտիվի աշխատանքի կազմակերպման` տարակարծության պայմաններում ղեկավար որոշումներ ընդունելու եղանակները և ձևերը:

5) Շրջանավարտը կարողանա կիրառել`

ա. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների պահանջների և նկարագրությունների մշակման մեթոդներն ու ձևերը;

բ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները;

գ. արտադրական գործընթացներում տեխնիկական վերահսկողության, փորձարկումների և որակի կառավարման միջոցները, եղանակները և մեթոդները;

դ. կատարվող աշխատանքին վերաբերող մեթոդական, նորմատիվային և ղեկավարող փաստաթղթերի հետազոտական մեթոդների, կանոնների և պայմանների ապահովում;

ե. օգտագործվող տեխնիկական միջոցների, աշխատանքի սկզբունքների, տեխնիկական բնութագրերի առանձնահատկությունների, նյութերի և հատկությունների պահպանումը:

30. Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները

1) Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման ընդհանուր պահանջները

Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորումն իր մեջ ընդգրկում է ավարտական որակավորման աշխատանքի պաշտպանություն և ամփոփիչ քննություն:

Ամփոփիչ ատեստավորումը նախատեսված է սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված մասնագիտական խնդիրների կատարմանը բակալավրի տեսական և գործնական պատրաստվածության որոշման համար:

Ավարտողի ամփոփիչ ատեստավորման կազմի մեջ մտնող ատեստացիոն փորձարկումները պետք է լիովին համապատասխանեն նրա ուսումնառության ընթացքում յուրացրած բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագրին:

2) Բակալավրի ավարտական որակավորման աշխատանքի պահանջները

Բակալավրի ավարտական աշխատանքը իրենից պետք է ներկայացնի տեսական կամ փորձարարական հետազոտություն, կապված «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում» (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) մասնագիտությամբ պատրաստման առանձնահատկություններով որոշվող առանձին, մասնավոր խնդիրների լուծման հետ:

Ավարտական աշխատանքի բովանդակության, ծավալի և կառուցվածքի պահանջները որոշվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից, Հայաստանի Հանրապետության Կրթության և գիտության նախարարության կողմից հաստատված, բարձրագույն ուսումնական հաստատության ավարտողի ամփոփիչ ատեստացիայի Դրույթների, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում» (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա:

Որակավորման աշխատանքի կատարմանը հատկացվող ժամանակը կազմում է ոչ պակաս քան 6 շաբաթ:

3) Բակալավրի ամփոփիչ քննության պահանջները

«Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում» (Քիմիական արդյունաբերության ճյուղում) մասնագիտությամբ ամփոփիչ քննության անցկացման կարգը և ծրագիրը որոշվում են բուհի կողմից մշակված մեթոդական երաշխավորությունների և համապատասխան օրինակելի ծրագրի, ինչպես նաև` բարձրագույն ուսումնական հաստատության շրջանավարտի ամփոփիչ ատեստավորման դրույթների և սույն պետական կրթական չափորոշչի հիման վրա:

 

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

    ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ`                (ԴԱՍԻՉ) ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ

                                    ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ (ԿԱՊԻ

                                    ՃՅՈՒՂՈՒՄ) (080600)

    ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ`         ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐ

ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ`  4 ՏԱՐԻ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ

 

.______________________________________________________________________

|N|Կի- |Տեսա- |Շաբա-|Ֆիզ-  |Շաբաթական|Լսա- |Ինք- |Գու-|Կրեդիտների     |

| |սամ-|կան   |թական|կուլտ.|անհատական|րանա-|նու- |մա- |թիվը           |

| |յակ |ուսուց|լսա- |շաբաթ.|պարապ-   |յին  |րույն|րա- |               |

| |    |ման   |րան. |ժամ.  |մունքի   |ժամե-|ժամե-|յին |               |

| |    |շաբաթ-|ժամ. |թիվ   |ժամերի   |րի   |րի   |ժա- |               |

| |    |ների  |թիվ  |      |թիվը     |թիվը |թիվը |մերի|               |

| |    |թիվ   |     |      |_________|     |     |թիվը|               |

| |    |      |     |      |դաս.|առ. |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |հետ |դա- |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |    |սախ.|     |     |    |               |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|1|  I |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|2| II |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|3|III |  16  |  28 |  4   | 3  | 12 | 420 | 480 | 900|  28+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|4| IV |  16  |  28 |  4   | 3  | 13 | 420 | 480 | 900|  28+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|5| V  |  16  |  26 |  4   | 3  | 13 | 390 | 480 | 870| 26+3(1կն+1կա) |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|6| VI |  15  |  26 |  4   | 3  | 17 | 390 | 540 | 930|26+1(1կա)+4(պր)|

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|7|VII |  16  |  24 |  -   | 3  | 16 | 360 | 570 | 930| 24+3(1կն+1կա)+|

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 4(պր)         |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|8|VIII|  8   |  24 |  -   | 4  | 40 | 180 | 690 | 870| 12+4(մպք)+    |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12(աապ)+1կա   |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

| |    | 119  |     |      |    |    | 3060| 4140|7200| 204+12+8+4+   |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12=240        |

.______________________________________________________________________

 

._______ ______________________________.

|N|Կի- | |Քննաշր-|Պրակտի-|Արձա- |Ընդհա-|

| |սամ-| |ջանի   |կաների |կուրդի|նուր  |

| |յակ | |շաբաթ- |շաբաթ- |շաբաթ-|շաբաթ-|

| |    | |ների   |ների   |ների  |ների  |

| |    | |թիվ    |թիվ    |թիվ   |թիվ   |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|1|  I | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|2| II | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|3|III | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|4| IV | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|5| V  | |   3   |   -   |  4   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|6| VI | |   3   |   3   |  8   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|7|VII | |   4   |   3   |  3   |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|8|VIII| | 2+6 * |       |  10  |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

| |    | |  34   |   6   |  49  | 208  |

| |    | |       |       |      |      |

._______ ______________________________.

 

* 6 շաբաթ ավարտական աշխատանքի համար

 

.__________________________________________________________________________

|ԴԱՍԻՉ|ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ      |ԿԻ- |  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ  |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          |

|     |ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ     |ՍԱՄ-|                        |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |

|     |ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ        |ՅԱԿ |                        |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |

|     |                 |    |    .___________________|___________________|

|     |                 |    |    | ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ         |   I     |   II    |

|     |                 |    |    |___________________|_________|_________|

|     |                 |    |    |  Դ |  Գ |  Լ |  Ի | 1  | 2  | 3  | 4  |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |____|____|____|____|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |15x |15x |15x |15x |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |30  |30  |28  |28  |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|  1  |       2         |  3 | 4  | 5  | 6  |  7 |  8 |  9 | 10 | 11 | 12 |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ        |

|     |                         ԿՐԹԱԲԼՈԿ                                  |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.01|Հայոց պատմություն| 1,2| 120| 45 | 15 |    | 60 |2.0.|1.1.|    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |  0 |0   |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.02|Հայոց լեզու և    | 3,4|120 |    | 60 |    | 60 |    |    |0.2.|0.2.|

|     |հայ գրականություն|    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.03|Ռուսաց լեզու     | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 |0.2.|0.2.|    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.04|Օտար լեզու       | 1,2| 300|    | 150|    | 150|0.6.|0.4.|    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.05|Փիլիսոփայություն,|  3 | 120| 30 | 30 |    | 60 |    |    |2.2.|    |

|     |սոցիոլոգիա       |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.06|Իրավագիտություն  |  4 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |2.0.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.07|Քաղաքագիտություն |  5 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.08|Տնտեսագիտություն-| 1,2| 240| 90 | 30 |    | 120|4.1.|2.1.|    |    |

|     |2,3              |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.09|Տնտեսագիտական    | 1  | 60 | 30 |    |    | 30 |2.0.|    |    |    |

|     |ուսմունքների պատմ|    |    |    |    |    |    |  0 |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.10|Ֆիզիկական        | 1-6|/360|    |/360|    |    |/0.4|/0.4|/0.4|/0.4|

|     |կուլտուրա        |    |    |    |    |    |    |  .0|  .0|  .0|  .0|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1200| 255| 345|    | 600|8.9.|3.8.|2.4.|2.2.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |  0 |  0 |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ      |

|     |                                                                   |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.01|Մաթեմատիկա       |1,2,| 540| 135| 135|    | 270|3.3.|3.3.|3.3.|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |  0 |  0 |  0 |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.02|Ֆիզիկա           |1,2 | 180| 60 | 15 | 15 | 90 |2.1.|2.0.|    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |  0 |  1 |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.03|Քիմիա            | 2  | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |2.0.|    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |  1 |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.04|Ինֆորմատիկա      |1,2,| 360| 45 | 15 | 105| 195|2.1.|1.0.|0.0.|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |  1 |  3 |  3 |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.05|Բնապահպանություն | 5  | 120| 45 | 15 |    | 60 |    |    |    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1290| 315| 180| 135| 660|7.5.|8.3.|3.3.|    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |  1 |  5 |  3 |    |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.00|        ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ             |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.01|Համակարգչային    | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 | 020| 020|    |    |

|     |գրաֆիկա          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.02|Կենսագործունեու- | 7  | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |    |    |    |

|     |թյան             |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |անվտանգություն   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.03|Քաղաքաց.         | 8  | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |պաշտպանություն և |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |ԱԻՀ              |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.04|Էլեկտրատեխնիկա-1 | 4  | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |    |    |    |3.1.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  1 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.05|Կիրառական        | 3  | 120| 30 | 30 |    | 60 |    |    |2.2.|    |

|     |մեխանիկա-1       |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.06|Չափագ. ստանդար.  | 4  | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    |    |3.0.|

|     |և  սերտիֆիկացում |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  1 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.07|Նյութագիտություն | 3  | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    | 301|    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    | 660| 180| 105| 45 | 330|    |0.2.|2.4.|6.1.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |  2 |

|_____|___________________________________________________________________|

|04.00|         ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                 |

|_____|___________________________________________________________________|

|04.01|էՀՄ-ի կիր. քիմ   | 7,8| 240| 66 |    | 45 | 129|    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիաներում |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.02|Միկրոտնտեսա-     | 3  | 120| 30 | 15 |    | 75 |    |    |2.1.|    |

|     |գիտություն       |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.03|Վիճակագրություն  |  4 | 150| 30 | 30 |    | 90 |    |    |    |2.2.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.04|Մենեջմենտ        |  4 | 120| 30 | 15 |    | 75 |    |    |    |2.1.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.05|Հաշվապահական     |  5 | 180| 45 | 30 |    | 105|    |    |    |    |

|     |հաշվառում        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.06|Տնտես.           | 6  |120 | 30 | 30 |    | 60 |    |    |    |    |

|     |գործունեության   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |վերլուծություն   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.07|Տնտեսագիտամաթ.   | 6.7| 240| 60 | 60 |    | 120|    |    |    |    |

|     |մեթոդներ և       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |մոդելներ         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.08|Կազմակերպության  | 7  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |ֆինանսներ        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.09|Հարկեր և         | 8  | 60 | 15 | 15 |    | 30 |    |    |    |    |

|     |հարկավորում      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.10|Ներդրումների և   | 7  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |նորա-            |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |մուծությունների  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |կառ.             |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1410| 366| 225| 45 | 774|    |    |2.1.|4.3.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |  0 |  0 |

|_____|___________________________________________________________________|

|05.00|             ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                    |

|_____|___________________________________________________________________|

|05.01|Մասնագիտության   | 2  | 30 | 15 |    |    | 15 |    |1.0.|    |    |

|     |ներածություն     |    |    |    |    |    |    |    |  0 |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.02|Օրգանական քիմիա  | 3  |120 | 30 |    | 30 | 60 |    |    |2.0.|    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |  2 |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.03|Ֆիզիկական քիմիա  | 4  | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |    |    |2.0.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  1 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.04|Ընդհանուր        | 5,6| 180| 60 |    | 30 | 90 |    |    |    |    |

|     |քիմիական         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիա       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.05|Անալիտիկ քիմիա   |  6 | 90 |    |    | 45 | 45 |    |    |    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.06|Քիմիական         | 4,5|450 | 90 | 45 | 60 | 255|    |    |    |2.1.|

|     |տեխնոլոգիայի     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  2 |

|     |գործընթացներ և   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |ապարատներ        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.07|Արդյունաբերական  | 6  | 150| 45 |    | 30 | 75 |    |    |    |    |

|     |միջավայրի        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |բնապահպանում     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.08|Քիմիական         | 5,6| 270| 60 | 30 | 30 | 150|    |    |    |    |

|     |արդյունաբերության|    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |էկոնոմիկա        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.09|Բնության         | 8  | 60 | 14 |    |  0 | 46 |    |    |    |    |

|     |օգտագործման      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |էկոնոմիկա        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.10|Քիմիական         | 6,7| 240| 60 |    | 30 | 150|    |    |    |    |

|     |արտադրության     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |կազմակերպում և   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պլանավորում      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.11|Մարքեթինգ        | 7  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.12|Կառավարումը      | 8  | 60 | 14 |  7 |    | 39 |    |    |    |    |

|     |քիմիական արդյու- |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |նաբերությունում  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.13|Ֆինանսական       | 8  | 60 | 27 |    |    | 33 |    |    |    |    |

|     |մենենջմենթ       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |(ընտրովի         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |դասընթաց)        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.14|Արտաքին տնտեսական| 8  | 30 | 14 |    |    | 16 |    |    |    |    |

|     |կապեր (ընտրովի   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |դասընթաց)        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.15|Էկոլոգիական      | 8  | 60 | 21 |    |    | 39 |    |    |    |    |

|     |աուդիտ և         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |փորձաքննություն  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |(ընտրովի         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |դասընթաց)        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.16|Արդյունաբերական  | 8  | 30 | 14 |    |    | 16 |    |    |    |    |

|     |քիմիական         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիաներ    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |(ընտրովի         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |դասընթաց)        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |                 |    |1920| 489| 97 | 270|1064|    |1.0.|2.0.|4.1.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |  0 |  2 |  3 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |6480|1605| 952| 495|3428| 30 | 30 | 28 | 28 |

.__________________________________________________________________________

 

.______ _______________________________________________.

|ԴԱՍԻՉ| |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          | ԿՆ | ԿԱ | ՔՆ | ՍՏ |ԿՐԵԴԻՏ|

|     | |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |    |    |    |    |      |

|     | |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |    |    |    |    |      |

|     | |___________________|    |    |    |    |      |

|     | |   III   |   IV    |    |    |    |    |      |

|     | |_________|_________|    |    |    |    |      |

|     | | 5  | 6  | 7  | 8  |    |    |    |    |      |

|     | |____|____|____|____|    |    |    |    |      |

|     | |15x |15x |15x |8.0x|    |    |    |    |      |

|     | |26  |26  |24  |24  |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|  1  | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |  21  |

|_____| |______________________________________________|

|01.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ  |

|     | |          ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ               |

|_____| |______________________________________________|

|01.01| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.02| |    |    |    |    |    |    |    | 3,4|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.03| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.04| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  6+4 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.05| |    |    |    |    |    |    | 3  |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.06| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.07| |2.0.|    |    |    |    |    |    |  5 |   2  |

|     | |  0 |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.08| |    |    |    |    |    |    | 1,2|    |  5+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.09| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.10| |/0.4|/0.4|    |    |    |    |    | 1-6|   -  |

|     | |  .0|  .0|    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |2.0.|    |    |    |    |    | 3  | 17 |  40  |

|     | |  0 |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |______________________________________________|

|02.00| |   ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ      |

|     | |         ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                |

|_____| |______________________________________________|

|02.01| |    |    |    |    |    |    |1,2,|    |6+6+6 |

|     | |    |    |    |    |    |    | 3  |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.02| |    |    |    |    |    |    |  1 |  2 |  3+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.03| |    |    |    |    |    |    |  2 |    |  3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.04| |    |    |    |    |    | 3  |1,2 |  3 |4+4+3+|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |  1   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.05| |3.1.|    |    |    |    |    |  5 |    |  4   |

|     | |  0 |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |3.1.|    |    |    |    | 1  |  8 |  2 | 42+1 |

|     | |  0 |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |______________________________________________|

|03.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ|

|_____| |______________________________________________|

|03.01| |    |    |    |    |    |    |    | 2,3|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.02| |    |    |2.0.|    |    |    |    |  7 |   3  |

|     | |    |    |  1 |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.03| |    |    |    |4.0.|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.04| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   5  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.05| |    |    |    |    |    |    |  3 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.06| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.07| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   4  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |    |    |2.0.|4.0.|    |    |  3 |  4 |  22  |

|     | |    |    |  1 |  0 |    |    |    |    |      |

|_____| |______________________________________________|

|04.00| | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ    |

|_____| |______________________________________________|

|04.01| |    |    |3.0.|3.0.|    | 7  | 8  |  7 | 5+2+1|

|     | |    |    |  2 |  2 |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.02| |    |    |    |    |    | 3  | 3  |    | 3+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.03| |    |    |    |    |    | 4  | 4  |    | 4+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.04| |    |    |    |    |    | 4  | 4  |    | 4+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.05| |3.2.|    |    |    |    |  5 | 5  |    | 5+1  |

|     | |  0 |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.06| |    |2.2.|    |    |    |    | 6  |    |  4   |

|     | |    |  0 |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.07| |    |2.2.|2.2.|    |    |    | 6,7|    | 4+4  |

|     | |    |  0 |  0 |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.08| |    |    |2.1.|    |    |    | 7  |    |  3   |

|     | |    |    |  0 |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.09| |    |    |    |2.2.|    |    | 8  |    |  2   |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.10| |    |    |2.1.|    |    |    | 7  |    |  3   |

|     | |    |    |  0 |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |3.2.|4.4.|9.4.|5.2.|    |  5 | 10 |  2 | 42+5 |

|     | |  0 |  0 |  2 |  2 |    |    |    |    |      |

|_____| |______________________________________________|

|05.00| |      ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ      |

|_____| |______________________________________________|

|05.01| |    |    |    |    |    |    |    |  2 |   1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.02| |    |    |    |    |    |    |    |  3 |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.03| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.04| |2.0.|2.0.|    |    |    |    | 6  |  5 |  3+3 |

|     | |  1 |  1 |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.05| |    |0.0.|    |    |    |    |    |  6 |   3  |

|     | |    |  3 |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.06| |4.2.|    |    |    | 5  |    |  5 |  4 | 5+8+2|

|     | |  2 |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.07| |    |3.0.|    |    |    |    |    |  6 |   5  |

|     | |    |  2 |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.08| |2.1.|2.1.|    |    |    | 6  | 5,6|    | 4+4+1|

|     | |  1 |  1 |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.09| |    |    |    |2.0.|    | 8  |    |  8 |  1+1 |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.10| |    |2.0.|2.0.|    | 7  |    | 6,7|    | 3+3+2|

|     | |    |  1 |  1 |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.11| |    |    |2.1.|    |    |    |  7 |    |   3  |

|     | |    |    |  0 |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.12| |    |    |    |2.1.|    |    |  8 |    |   2  |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.13| |    |    |    |3.0.|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.14| |    |    |    |2.0.|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.15| |    |    |    |3.0.|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.16| |    |    |    |2.0.|    |    |    |  8 |   1  |

|     | |    |    |    |  0 |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |8.3.|9.1.|4.1.|10.1| 2  |  2 | 10 | 10 | 58+6 |

|     | |  4 |  8 |  1 |  .0|    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | | 26 | 26 | 24 | 24 | 2  |  8 | 34 | 35 |204+12|

.______ _______________________________________________.

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
01.04.2011
N 271-Ն
Հրաման