Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0271.190511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «19»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011233

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

1 ապրիլի 2011 թվականի N 271-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(19-րդ մաս)

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

(19-րդ մաս)

 

VI 080600, «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ (ԹԵԹԵՎ ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐՈՒԹՅԱՆ ՃՅՈՒՂՈՒՄ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆԸ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

24. Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի մշակման պահանջները:

 

Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը սույն պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա ինքնուրույն մշակում և հաստատում է բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանով նախատեսված ընտրովի-տարբերակային դասընթացները պարտադիր են, իսկ ֆակուլտատիվ դասընթացները ոչ պարտադիր ուսանողի ուսումնասիրման համար:

Կուրսային աշխատանքները (նախագծերը) դիտարկվում են որպես ուսումնական աշխատանքի ձև ըստ դասընթացի և իրագործվում են դասընթացի ուսումնասիրմանը հատկացված ժամերի սահմաններում:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանում ընդգրկված պարտադիր բոլոր դասընթացների և պրակտիկաների գծով պետք է նշանակվի արդյունարար գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):

 

25. Մասնագիտության Հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու դեպքում բուհն իրավասու է`

1) փոփոխել ուսումնական նյութի յուրացմանը հատկացված ժամերի ծավալը դասընթացների ցիկլի համար` 5%-ի սահմաններում, իսկ ցիկլի մեջ մտնող դասընթացների համար` 10%-ի սահմաններում:

2) ձևավորել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական դասընթացների կրթաբլոկ, որի հանրապետական բաղադրիչում ընդգրկի հետևյալ դասընթացները` «Օտար լեզու» (300-ից ոչ պակաս ժամով), «Ֆիզիկական կուլտուրա» (300-ից ոչ պակաս ժամով, «Հայոց պատմություն», «Հայոց լեզու և հայ գրականություն», «Ռուսաց լեզու», «Փիլիսոփայություն»: Մնացած բազային դասընթացները կարող են իրականացվել բուհի հայեցողությամբ: Ընդ որում, հնարավոր է նրանց միավորումը միջդասընթացային կուրսերի մեջ բովանդակության նվազագույնի պահպանմամբ:

3) «Ֆիզիկական կուլտուրա» դասընթացի պարապմունքները հեռակա ուսուցման ձևի դեպքում և էքստերնատում կարող են նախատեսվել ուսանողի ցանկությամբ:

4) իրականացնել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական դասընթացների դասավանդումը հեղինակային դասախոսությունների կուրսերի և բազմազան կոլեկտիվ և անհատական գործնական պարապմունքների, առաջադրանքների և սեմինարների ձևերով բուհում մշակված ծրագրերին համապատասխան, որոնք հաշվի են առնում տարածաշրջանային, ազգային-էթնիկական, մասնագիտական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև այն դասախոսների գիտահետազոտական նախապատվությունները, որոնք ապահովում են կրթաբլոկի դասընթացների բարձրորակ լուսաբանումը:

5) որոշել ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական, մաթեմատիկական և բնագիտական կրթաբլոկներում ընդգրկված դասընթացների առանձին բաժինների դասավանդման անհրաժեշտ խորությունը հատուկ դասընթացների կրթաբլոկների ուղղվածությանը համապատասխան, նշված կրթաբլոկների դասընթացների բովանդակությունը պետք է մասնագիտորեն կողմնորոշված լինի շրջանավարտների պատրաստման ուղղվածությանը համապատասխան և աջակցի նրանց մասնագիտական գործունեության խնդիրների իրականացմանը: ԸՄԲԴ կրթաբլոկում պարտադիր է «Բնապահպանություն» առարկայի դասավանդումը: Բուհական բաղադրիչներին առանձնացված ժամաքանակները բուհի հայեցողությամբ կարող են օգտագործվել հանրապետական բաղադրիչներում ընդգրկված դասընթացների ավելի խորը դասավանդման համար:

6) իրականացնել 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (թեթև արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրի համապատասխան ուղղվածության միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսանողների համար բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը կրճատված ժամկետներում: Ժամկետների կրճատումը անց է կացվում մասնագիտական կրթության նախորդ փուլում ուսանողների ստացած գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների հիման վրա: Ընդ որում, ուսումնառության տևողությունը պետք է լինի առկա ուսուցման դեպքում 2 տարուց ոչ պակաս: Կարճաժամկետ ուսումնառությունը թույլատրելի է նաև այն անձանց համար, որոնց կրթական մակարդակը կամ ընդունակությունները դրա համար բավարար հիմք են հանդիսանում:

7) առանձին դեպքերում, մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչները մշակող ԿԳՆ գիտամեթոդական հանձնաժողովի հետ համաձայնեցված 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (թեթև արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտության համար բուհերն իրավունք ունեն մինչև 20%-ի սահմանում փոփոխել ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների (ԸՄԴ) կրթաբլոկի ժամաքանակը, իսկ առանձին դասընթացները` մինչև 40%-ի սահմաններում:

 

26. ՈՒսումնական գործընթացի կադրային ապահովման պահանջները

 

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի դասավանդվող դասընթացի ուղղվածությանը, որպես կանոն, համապատասխանող հիմնային առնվազն դիպլոմավորված մասնագետի կամ մագիստրոսի և պարբերաբար գիտական և/կամ գիտամեթոդական գործունեությամբ զբաղվող մանկավարժական կադրերով:

Մասնագիտական դասընթացների գծով դասախոսությունների վարման համար, որպես կանոն, պետք է ներգրավվեն գիտական աստիճան (կոչում) կամ համապատասխան մասնագիտական ոլորտում գործունեության փորձ ունեցող դասախոսներ: Գիտական աստիճան և կոչում ունեցող դասախոսները պետք է կազմեն պրոֆեսորադասախոսական կազմի 50%-ից ոչ պակաս:

Հիմնական հաստիքային դասախոսները և 0,25 հաստիքից բարձր ձևակերպված համատեղողները նույնպես պետք է կազմեն ընդհանուրի 50%-ից ոչ պակասը:

 

27. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները

 

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր ուսանողի հասանելիությամբ տվյալների բազաներին և գրադարանային ֆոնդերին հիմնական կրթական ծրագրի դասընթացների բովանդակային լրիվ ցանկով` յուրաքանչյուր ուսանողին ոչ պակաս քան 0.5 օրինակ դասագրքերով և ուսումնամեթոդական ձեռնարկներով ապահովվածության հաշվարկով; բոլոր դասընթացների և պարապմունքների բոլոր ձևերի (գործնականներ, կուրսային և ավարտական/դիպլոմային նախագծում, պրակտիկաներ) գծով մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև, ցուցադրական, աուդիո-վիդեո, մուլտիմեդիա նյութերով:

 

Լաբորատոր պրակտիկումներով պարտադիր պետք է ապահովված լինեն հետևյալ դասընթացները.

1) ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Ֆիզիկա, Քիմիա, Ինֆորմատիկա;

2) ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Էլեկտրատեխնիկա, Նյութագիտություն, Չափագիտություն և ստանդարտացման հիմունքներ, Տնտեսամաթեմատիկական մեթոդներ և մոդելներ:

3) մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Արտադրության տեխնոլոգիա,

Գործնական պարապմունքներ պետք է նախատեսվեն հետևյալ դասընթացների ուսումնասիրման ժամանակ.

4) ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Մաթեմատիկա, Ֆիզիկա, Ինֆորմատիկա, Բնապահպանություն,

5) ընդհանուր ճարտարագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Համակարգչային գրաֆիկա, Էլեկտրատեխնիկա, Կիրառական մեխանիկա,

6) ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Միկրոտնտեսագիտություն, Վիճակագրություն, Մենեջմենթ, Մարքեթինգի հիմունքներ, Հաշվապահական հաշվառում և աուդիտ, Տնտ. մաթ. մեթոդներ և մոդելներ, Ֆինանսներ, վարկ և բանկային գործ, Հարկեր և հարկավորում, Արտաքին տնտեսական կապեր,

7) մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Թեթև արդյունաբերության ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, ԹԱ արտադրանքի որակի կառավարում և գնահատում, Արժեթղթերի շուկա և բորսայական գործ, Արտադրության և աշխատանքի կազմակերպում:

 

Գրադարանային ֆոնդը պետք է պարունակի հետևյալ ամսագրերը` «Տնտեսական ուսումնասիրությունների ակնարկ», «Եռամսյակային տնտեսագիտության ամսագիր», «Խաղեր և տնտեսական վարքագիծ», «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ և կառավարում», «Վեստնիկ» ԳԻՈՒԱ., «Վօպռօսի էկօնօմիկի», «Էկօնօմիկա ի ժիզնյ», «Մառկետինգ», «Զակօնօդատելյստվօ ի էկօնօմիկա», «Էկօնօմիչեսկիե նաուկի. Սօվրեմեննիյ էկօնօմիչեսկիյ ժուռնալ», «Պռօբլեմի սօվրեմեննօյ էկօնօմիկի», «Էկօնօմիկա ի ուպռավլենիե սօբստվեննօստյու», «Նօվայա էկօնօմիկա», «Մեժդունառօդնայա էկօնիմիկա-ԻԴ Պանօռամա» և այլն:

ՈՒսանողին պետք է ապահովվի ելք համաշխարհային գլոբալ ցանց Ինտերնետ և աշխատանք նրանում բավարար ժամանակային ծավալով:

 

28. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովվածության պահանջները

 

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը պետք է տնօրինի նյութատեխնիկական բազայով, որն ապահովում է բուհի ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր տիպերի լաբորատոր, գործնական պարապմունքների անցկացումը, ուսանողների գիտահետազոտական աշխատանքները և համապատասխանում է սանիտարական և հակահրդեհային նորմերին ու կանոններին:

 

29. Պրակտիկայի կազմակերպման պահանջները

 

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկան անց է կացվում մասնագիտության պրոֆիլի կողմնակի կազմակերպություններում (հիմնարկներում, կազմակերպություններում) կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոններում և գիտական լաբորատորիաներում: Պրակտիկաների բովանդակությունը որոշվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոնների կողմից, հաշվի առնելով այն ստորաբաժանումների (արտադրամաս, բաժին, լաբորատորիա, գիտական խումբ և այլն) հետաքրքրություններն ու հնարավորությունները, որոնցում այն անց է կացվում և ռեգլամենտավորվում է համապատասխան ծրագրով:

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի նպատակը տեսական ուսուցման գործընթացում ստացած գիտելիքների և ունակությունների ամրապնդումն է:

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի ժամանակ ուսանողը պետք է

 

1) ուսումնասիրի

ա. ստորաբաժանման կազմակերպման կառուցվածքը և գործունեության ղեկավարումը;

բ.մշակումների պլանավորման և ֆինանսավորման հարցերը, ինտելեկտուալ սեփականության պաշտպանությունը;

գ. գործող չափորոշիչները, տեխնիկական պայմանները, տեխնոլոգիական սարքավորումների աշխատանքի և շահագործման դրույթներն ու հրահանգները, հաշվողական տեխնիկայի միջոցները, փորձարկումների ծրագրերը, տեխնիկական փաստաթղթերի ձևակերպումը;

դ. արտադրության և կառավարման համակարգերի նախագծման տեխնոլոգիաները, հետազոտությունների և մշակումների տնտեսական արդյունավետությունը;

ե. կենսագործունեության անվտանգության և էկոլոգիական մաքրության ապահովման հարցերը,

2. յուրացնի

ա) արտադրության և աշխատանքի նորմավորման մեթոդները,

բ) կազմակերպության տնտեսական գործունեության վերլուծության եղանակները, հաշվապահական հաշվառման ձևերը, փաթեթները,

գ) արտադրական և կառավարչական կառուցվածքների առանձնահատկությունները,

դ) արտադրության և արտադրանքի որակի վերահսկման մեթոդները

Պրակտիկայի արդյունքների ատեստավորումը անց է կացվում սահմանված պահանջներին համապատասխան ձևակերպված, գրավոր հաշվետվության և կազմակերպության կողմից պրակտիկայի ղեկավարի կարծիքի հիման վրա: Ատեստացիայի արդյունքներով նշանակվում է գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):

 

VII 080600, «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ (ԹԵԹԵՎ ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐՈՒԹՅԱՆ ՃՅՈՒՂՈՒՄ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

30. Շրջանավարտը պետք է կարողանա լուծել սույն պետական կրթական չափորոշիչի թ. 2 կետում նշված որակավորմանը համապատասխանող խնդիրները:

Բակալավրը պետք է.

1) Հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքների բնագավառում`

ա. իմանա ՀՀ սահմանադրությունը և իր բնագավառի օրենքները,

բ. ազատ տիրապետի մասնագիտական հայոց լեզվին (գրավոր և բանավոր) և հաղորդակցվի երկու օտար լեզուներով,

գ. ունենա պատկերացում առողջ կենսակերպի մասին, տիրապետի ֆիզիկական կատարելագործման ունակություններին և հմտություններին,

դ. իմանա հայ ժողովրդի պատմությունը և արդի քաղաքագիտական զարգացումները,

ե. ծանոթ լինի համաշխարհային մշակույթին, տիրապետի վարվելաձևի կուլտուրային, իմանա դրա էթիկական և իրավական նորմերը, որոնք կարգավորում են մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները,

զ. գիտենա հոգեբանության և մանկավարժության տարրերը,

է. ծանոթ լինի ժամանակակից փիլիսոփայական ուղղություններին, գիտենա վերացականի հասկացությունները, մատերիայի կազմակերպման ձևերը, հետևի սոցիալական գլոբալ զարգացումներին,

ը. գիտենա տնտեսագիտության տեսության հիմնադրույթները, մակրո և միկրոտնտեսության օրենքները, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունները:

 

2) Բնագիտության և մաթեմատիկայի բնագավառում``

ա. ծանոթ լինի ժամանակակից բնագիտության հիմնական սկզբունքներին և հայեցակարգերին, բնապահպանական գլոբալ և տարածքային հիմնախնդիրներին,

բ. տիրապետի մաթեմատիկայի հիմնական բաժիններին, հավանականությունների տեսության և մաթեմատիկական վիճակագրության մեթոդներին, մաթեմատիկական, մոդելավորման եղանակներին,

գ. տիրապետի ինֆորմացիայի հավաքման պահպանման և մշակման համակարգչային մեթոդներին և կարողանա օգտագործել ժամանակակից ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ:

 

3) Մասնագիտական գործունեության բնագավառում`

պետք է տիրապետի հմտությունների, որոնք անհրաժեշտ են սույն կրթական չափորոշիչում նշված տեխնիկայի և տեխնոլոգիայի բնագավառում բակալավրի մասնագիտական բնութագրին համապատասխան խնդիրները լուծելու համար:

Ձեռնարկությունների տնտեսագիտության և կառավարման բակալավրը պետք է տիրապետի և կարողանա կիրառել`

ա. Հայաստանի Հանրապետության և միջազգային էկոնոմիկաների կառուցվածքը և զարգացման հեռանկարները:

բ. ժամանակակից աշխարհի էկոնոմիկական գործողությունների բազմաձևությունը, նրանց կապը հասարակության մեջ իրականացվող այլ գործողությունների հետ,

գ. ազգային էկոնոմիկայի, ինչպես նաև առանձին ճյուղերի և արտադրությունների զարգացման առաջնային ուղղությունները,

դ. շուկայական էկոնոմիկայի տեսական հիմունքները և օրինաչափությունները, ներառյալ անցումային գործողությունները,

ե. կազմակերպության ֆինանսատնտեսական, արտադրատնտեսական գործունեությունը գովազդող օրենսդրական և նորմատիվային ակտերը, հարկային օրենսդրությունը, հաշվապահական հաշվառման ստանդարտները, աշխատանքային օրենսդրության հիմունքները և այլն,

զ. տնտեսական և կառավարման որոշումների ընդունման ու իրացման սկզբունքները,

է. շուկայական էկոնոմիկայի պայմաններում արտադրության տնտեսական գործունեությունը կազմակերպելիս հայրենական և արտասահմանյան փորձը,

ը. աշխատանքի սոցիոլոգիական հոգեբանական հիմունքները,

թ. աշխատանքի վարձատրման ձևերը և համակարգերը, հավելավճարի և պարգևատրման հաշվարկման կարգը,

ժ. կազմակերպությունում հաշվապահական հաշվառման կազմակերպումը:

ժա. հետազոտությունների ժամանակակից մեթոդների պլանավորումը և կազմակերպումը:

 

4) Շրջանավարտի հատուկ պատրաստմանը ներկայացվող կոնկրետ պահանջները հաստատվում են բուհի կողմից` հաշվի առնելով ռեգիոնի յուրահատկություններն ու կրթական ծրագրի առանձնահատկությունները և իմանա`

ա. հետազոտական աշխատանք վարելու, վերացական տրամաբանական մտածողության, ինդուկցիայի և դեդուկցիայի մեթոդները կիրառելու և քննադատական վերլուծության ունակություններ,

բ. անծանոթ պայմաններում առաջացած ոչ կոնստրուկտիվ հիմնահարցերի բացահայտման, հաղթահարման և վերջնական լուծման, սեղմ ժամանակացույցով աշխատանքներ կազմակերպելու ընդունակություն,

գ. մասնագիտական գործունեության բնագավառում նորամուծությունների նկատմամբ ընկալունակության ցուցաբերում:

դ. Ճարտարագիտության բակալավրի` մարդկանց հետ աշխատելու փորձառությունը

ե. ենթադրում է նրա ունակությունները`

զ. այլ անձանց հետ փոխգործակցելու, կոլեկտիվում նրանց հետ հաղորդակցվելու,

է. խնդիրներ ձևավորելու և դրանք ենթականերին պատվիրակելու,

ը. մարդկանց ստեղծագործական աճի ձգումը խրախուսելու և զարգացումն ապահովելու,

թ. ծագած տարաձայնությունները և բախումները լուծելու,

ժ. տարբեր զարգացման և մտավոր մակարդակի տեր մարդկանց հետ համագործակցելու,

ժա. մասնագիտական հարցերի շրջանակներում ընդունելի որոշումների հասնելու նպատակով բանակցություններ վարելու,

ժբ. տարաբնույթ և տարասեռ մշակութային միջավայրերում աշխատելու

ժգ. և այլն:

 

5 Շրջանավարտը կարողանա կիրառել`

ա) պաշտոնական և ոչ պաշտոնական իրավիճակներում սեփական կարծիքը գրավոր և բանավոր ձևերով շարադրելու, քննարկելու և գործուն կարգով պաշտպանելու ձևերը,

բ) լեզվային և մշակութային տարբերությունների հաշվառմամբ գրավոր ինֆորմացիան լսելու և վերլուծորեն ընկալելու ձևերը,

գ) բանավոր, տպագրված և էլէկտրոնային աղբյուրներից ստացված ինֆորմացիան որոնելու, ստանալու, համակարգելու, գրավոր ձևակերպելու և օգտագործելու եղանակները,

դ) ժամանակակից ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները և միջոցները իր մասնագիտական գործունեության տարբեր խնդիրների լուծման համար,

ե) մասնագիտական գործունեության կազմակերպման մեթոդները:

 

31. Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները

 

1) Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման ընդհանուր պահանջները

 

Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորումն իր մեջ ընդգրկում է ավարտական որակավորման աշխատանքի պաշտպանություն և ամփոփիչ քննություն:

Ամփոփիչ ատեստավորումը նախատեսված է սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված մասնագիտական խնդիրների կատարմանը բակալավրի տեսական և գործնական պատրաստվածության որոշման համար:

Ավարտողի ամփոփիչ ատեստավորման կազմի մեջ մտնող ատեստացիոն փորձարկումները պետք է լիովին համապատասխանեն նրա ուսումնառության ընթացքում յուրացրած բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագրին:

 

2) Բակալավրի ավարտական որակավորման աշխատանքի պահանջները

 

Բակալավրի ավարտական աշխատանքը իրենից պետք է ներկայացնի տեսական կամ փորձարարական հետազոտություն, կապված «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (թեթև արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ պատրաստման առանձնահատկություններով որոշվող առանձին, մասնավոր խնդիրների լուծման հետ:

Ավարտական աշխատանքի բովանդակության, ծավալի և կառուցվածքի պահանջները որոշվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից, Հայաստանի Հանրապետության Կրթության և գիտության նախարարության կողմից հաստատված, բարձրագույն ուսումնական հաստատության ավարտողի ամփոփիչ ատեստացիայի Դրույթների, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (թեթև արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա:

Որակավորման աշխատանքի կատարմանը հատկացվող ժամանակը կազմում է ոչ պակաս քան 6 շաբաթ:

 

3) Բակալավրի ամփոփիչ քննության պահանջները

 

«Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (թեթև արդյունաբերության ճյուղում)» մասնագիտությամբ ամփոփիչ քննության անցկացման կարգը և ծրագիրը որոշվում են բուհի կողմից մշակված մեթոդական երաշխավորությունների և համապատասխան օրինակելի ծրագրի, ինչպես նաև` բարձրագույն ուսումնական հաստատության շրջանավարտի ամփոփիչ ատեստավորման դրույթների և սույն պետական կրթական չափորոշչի հիման վրա:

 

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

    ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ` (ԴԱՍԻՉ)`       (ԴԱՍԻՉ) «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ

                                    ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

                                    (ՏԵՔՍՏԻԼ ԵՎ ԹԵԹԵՎ ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐՈՒԹՅԱՆ

                                    ՃՅՈՒՂՈՒՄ)» (080600)

    ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ`         ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐ

ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ`  4 ՏԱՐԻ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ

 

.______________________________________________________________________

|N|Կի- |Տեսա- |Շաբա-|Ֆիզ-  |Շաբաթական|Լսա- |Ինք- |Գու-|Կրեդիտների     |

| |սամ-|կան   |թական|կուլտ.|անհատական|րանա-|նու- |մա- |թիվը           |

| |յակ |ուսուց|լսա- |շաբաթ.|պարապ-   |յին  |րույն|րա- |               |

| |    |ման   |րան. |ժամ.  |մունքի   |ժամե-|ժամե-|յին |               |

| |    |շաբաթ-|ժամ. |թիվ   |ժամերի   |րի   |րի   |ժա- |               |

| |    |ների  |թիվ  |      |թիվը     |թիվը |թիվը |մերի|               |

| |    |թիվ   |     |      |_________|     |     |թիվը|               |

| |    |      |     |      |դաս.|առ. |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |հետ |դա- |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |    |սախ.|     |     |    |               |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|1|  I |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|2| II |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|3|III |  16  |  28 |  4   | 3  | 12 | 420 | 480 | 900|  28+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|4| IV |  16  |  28 |  4   | 3  | 13 | 420 | 480 | 900|  28+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|5| V  |  16  |  26 |  4   | 3  | 13 | 390 | 480 | 870| 26+3(1կն+1կա) |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|6| VI |  15  |  26 |  4   | 3  | 17 | 390 | 540 | 930|26+1(1կն)+4(պր)|

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|7|VII |  16  |  24 |  -   | 3  | 16 | 360 | 570 | 930| 24+3(1կն+1կա)+|

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 4(պր)         |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|8|VIII|  8   |  24 |  -   | 4  | 40 | 180 | 690 | 870| 12+4(մպք)+    |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12(աապ)+1կա   |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

| |    | 119  |     |      |    |    | 3060| 4140|7200| 204+12+8+4+   |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12=240        |

.______________________________________________________________________

 

._______ ______________________________.

|N|Կի- | |Քննաշր-|Պրակտի-|Արձա- |Ընդհա-|

| |սամ-| |ջանի   |կաների |կուրդի|նուր  |

| |յակ | |շաբաթ- |շաբաթ- |շաբաթ-|շաբաթ-|

| |    | |ների   |ների   |ների  |ների  |

| |    | |թիվ    |թիվ    |թիվ   |թիվ   |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|1|  I | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|2| II | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|3|III | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|4| IV | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|5| V  | |   3   |   -   |  4   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|6| VI | |   3   |   3   |  8   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|7|VII | |   4   |   3   |  3   |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|8|VIII| | 2+6 * |       |  10  |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

| |    | |  34   |   6   |  49  | 208  |

| |    | |       |       |      |      |

._______ ______________________________.

 

* 6 շաբաթ ավարտական աշխատանքի համար

 

.__________________________________________________________________________

|ԴԱՍԻՉ|ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ   |ԿԻ- |  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ  |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ             |

|     |ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ  |ՍԱՄ-|                        |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ          |

|     |ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ     |ՅԱԿ |                        |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ      |

|     |              |    |    .___________________|______________________|

|     |              |    |    | ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ         |   I       |    II    |

|     |              |    |    |___________________|___________|__________|

|     |              |    |    |  Դ |  Գ |  Լ |  Ի | 1   | 2   | 3   | 4  |

|     |              |    |    |    |    |    |    |_____|_____|_____|____|

|     |              |    |    |    |    |    |    |15x  |15x  |15x  |15x |

|     |              |    |    |    |    |    |    |30   |30   |28   |28  |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|  1  |       2      |  3 | 4  | 5  | 6  |  7 |  8 |  9  | 10  | 11  | 12 |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ        |

|     |                         ԿՐԹԱԲԼՈԿ                                  |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.01|Հայոց         | 1,2| 120| 45 | 15 |    | 60 | 200 | 110 |     |    |

|     |պատմություն   |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.02|Հայոց լեզու և | 3,4| 120|    | 60 |    | 60 |     |     | 020 | 020|

|     |հայ           |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |գրականություն |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.03|Ռուսաց լեզու  | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 | 020 | 020 |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.04|Օտար լեզու    | 1,2| 300|    | 150|    | 150| 060 | 040 |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.05|Փիլիսոփա-     |  3 | 120| 30 | 30 |    | 60 |     |     | 220 |    |

|     |յություն,     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |սոցիոլոգիա    |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.06|Իրավագիտութ-  |  5 | 60 | 30 |    |    | 30 |     |     |     |    |

|     |յուն          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.07|Քաղաքագիտութ- |  4 | 60 | 30 |    |    | 30 |     |     |     | 200|

|     |յուն          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.08|Տնտեսագիտութ- | 1,2| 210| 75 | 30 |    | 105| 310 | 210 |     |    |

|     |յուն          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.09|Տնտեսագիտ.    | 1  | 60 | 30 |    |    | 30 | 200 |     |     |    |

|     |ուսմունքի     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |պատմ.         |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.10|Ֆիզիկական     | 1-6|/360|    |/360|    |    |/040 |/040 |/040 |/040|

|     |կուլտուրա     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|01.00|Ընդամենը      |    |1170| 240| 345|    | 585| 790 | 380 | 240 | 220|

|_____|___________________________________________________________________|

|02.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ      |

|     |                                                                   |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.01|Մաթեմատիկա    |1,2,| 540| 135| 135|    | 270| 330 | 330 | 330 |    |

|     |              | 3  |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|02.02|Ֆիզիկա        |2,3 | 180| 60 | 15 | 15 | 90 |     | 210 | 201 |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|02.03|Քիմիա         | 1  | 90 | 30 |    | 15 | 45 | 201 |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|02.04|Ինֆորմատիկա   |1,2,| 360| 45 | 15 | 105| 195| 211 | 103 | 003 |    |

|     |              | 3  |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|02.05|Բնապահպանութ- | 5  | 120| 45 | 15 |    | 60 |     |     |     |    |

|     |յուն          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|02.00|Ընդամենը      |    |1290| 315| 180| 135| 660| 742 | 643 | 534 |    |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.00|        ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ             |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.01|Համակարգչային | 2,3| 120|    | 60 |    | 60 |     | 020 | 020 |    |

|     |գրաֆիկա       |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.02|Կենսագործ.    | 7  | 90 | 30 |    | 15 | 45 |     |     |     |    |

|     |անվտանգություն|    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.03|Քաղ.          | 8  | 60 | 30 |    |    | 30 |     |     |     |    |

|     |պաշտպանություն|    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |և  ԱԻՀ        |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.04|Էլեկտրատեխնիկա| 4  | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |     |     |     | 311|

|     |- 1           |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.05|Կիրառական     | 2  | 120| 30 | 30 |    | 60 |     | 220 |     |    |

|     |մեխանիկա-1    |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.06|Նյութագիտութ- | 3  | 120| 45 |    | 15 | 60 |     |     | 301 |    |

|     |յուն          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.07|Չափագիտություն| 4  | 120| 45 |    | 15 | 60 |     |     |     | 301|

|     |ՍՏ և  ՍՖ      |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|03.00|Ընդամենը      |    | 780| 225| 105| 60 | 390|     | 240 | 321 | 612|

|_____|___________________________________________________________________|

|04.00|         ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                 |

|_____|___________________________________________________________________|

|04.01|Միկրոտնտեսա-  | 3  | 150| 45 | 15 |    | 90 |     |     | 310 |    |

|     |գիտություն    |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.02|Արտոնագրում և |  4 | 90 | 30 |    |    | 60 |     |     |     | 200|

|     |լիցենզավորում |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.03|Վիճակագրութ-  | 4,5| 180| 60 | 30 |    | 90 |     |     |     | 210|

|     |յուն          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.04|Մենեջմենթ     |5,6,| 330| 90 | 45 |    | 195|     |     |     |    |

|     |              | 7  |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.05|Մարքեթինգի    | 7,8| 180| 60 | 15 |    | 105|     |     |     |    |

|     |հիմունքներ    |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.06|Հաշվապ.       | 6,7| 180| 60 | 30 |    | 90 |     |     |     |    |

|     |հաշվառում     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |և  աուդիտ     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.07|Տնտ. մաթ.     | 6  | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |     |     |     |    |

|     |մեթոդներ և    |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |մոդելներ      |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.08|Ֆինանսներ,    | 7,8| 150| 45 | 30 |    | 75 |     |     |     |    |

|     |վարկ և  բանկ. |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |գործ          |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.09|Հարկեր և      | 8  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |     |     |     |    |

|     |հարկավորում   |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.10|Արտաքին       | 7,8| 150| 60 | 15 |    | 75 |     |     |     |    |

|     |տնտեսական     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |կապեր         |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|04.00|Ընդամենը      |    |1650| 525| 210| 15 | 900|     |     | 310 | 410|

|_____|___________________________________________________________________|

|05.00|              ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                   |

|_____|___________________________________________________________________|

|05.01|Մասնագիտութ.  |  1 | 30 | 15 |    |    | 15 | 100 |     |     |    |

|     |ներածություն  |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.02|ԹԱ կազմակեր-  |4,5,| 390| 120| 60 |    | 210|     |     |     | 310|

|     |պութ.տնտեսագիտ| 6  |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.03|Արտադրության  |4,5,| 540| 135|    | 90 | 315|     |     |     | 402|

|     |տեխնոլոգիա    | 6  |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.04|Տնտ. գործուն. | 7  | 150| 30 | 30 |    | 90 |     |     |     |    |

|     |վերլուծություն|    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.05|ԹԱ արտադրանքի | 6  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |     |     |     |    |

|     |որակի         |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |կառավարում և  |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |գնահատում     |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.06|Արժեթղթի շուկա| 7  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |     |     |     |    |

|     |և  բորս. գործ |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.07|Արտադրության  | 5,6| 300| 90 | 45 |    |165 |     |     |     |    |

|     |և  աշխատանքի  |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|     |կազմակերպում  |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|05.00|Ընդամենը      |    |1590| 450| 165| 90 | 885| 100 |     |     | 712|

|_____|______________|____|____|____|____|____|____|_____|_____|_____|____|

|     |Ընդամենը      |    |6480|1755|1005| 300|3420|15132|11163|13105|1954|

|     |              |    |    |    |    |    |    |     |     |     |    |

.__________________________________________________________________________

 

.______ _______________________________________________.

|ԴԱՍԻՉ| |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          | ԿՆ | ԿԱ | ՔՆ | ՍՏ |ԿՐԵԴԻՏ|

|     | |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |    |    |    |    |      |

|     | |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |    |    |    |    |      |

|     | |___________________|    |    |    |    |      |

|     | |   III   |   IV    |    |    |    |    |      |

|     | |_________|_________|    |    |    |    |      |

|     | | 5  | 6  | 7  | 8  |    |    |    |    |      |

|     | |____|____|____|____|    |    |    |    |      |

|     | |15x |15x |15x | 8x |    |    |    |    |      |

|     | |26  |26  |24  |24  |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|  1  | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |  21  |

|_____| |______________________________________________|

|01.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ  |

|     | |          ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ               |

|_____| |______________________________________________|

|01.01| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.02| |    |    |    |    |    |    |    | 3,4|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.03| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.04| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  6+4 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.05| |    |    |    |    |    |    | 3  |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.06| | 200|    |    |    |    |    |    |  5 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.07| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.08| |    |    |    |    |    |    | 1,2|    |  4+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.09| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.10| |/040|/040|    |    |    |    |    | 1-6|   -  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.00| | 200|    |    |    |    |    | 3  | 17 |  39  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.00| |   ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ      |

|     | |         ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                |

|_____| |______________________________________________|

|02.01| |    |    |    |    |    |    |1,2,|    |6+6+6 |

|     | |    |    |    |    |    |    | 3  |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.02| |    |    |    |    |    |    | 2,3|    |  3+3 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.03| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |  3   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.04| |    |    |    |    |    | 3  |1,2 |  3 |6+4+1+|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    | (1)  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.05| | 310|    |    |    |    |    |  5 |    |  4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.00| | 310|    |    |    |    | 1  |  8 |  2 |42+(1)|

|_____| |______________________________________________|

|03.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ|

|_____| |______________________________________________|

|03.01| |    |    |    |    |    |    |    | 2,3|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.02| |    |    | 201|    |    |    |    |  7 |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.03| |    |    |    | 400|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.04| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   5  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.05| |    |    |    |    |    |    |  2 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.06| |    |    |    |    |    |    |  3 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.07| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.00| |    |    | 201| 400|    |    |  4 |  4 |  26  |

|_____| |______________________________________________|

|04.00| | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ    |

|_____| |______________________________________________|

|04.01| |    |    |    |    |    | 3  | 3  |    | 4+(1)|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.02| |    |    |    |    |    | 4  |    |  4 | 2+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.03| | 210|    |    |    |    |    | 4,5|    | 3+3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.04| | 210| 210| 210|    |  7 |    |5,6,|    |3+3+3+|

|     | |    |    |    |    |    |    |  7 |    | (2)  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.05| |    |    | 210| 400|    | 8  | 7  |  8 |3+2+  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    | (1)  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.06| |    | 210| 210|    |    |    | 7  |  6 |  3+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.07| |    | 311|    |    |    |    | 6  |    |   5  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.08| |    |    | 210| 220|    |    | 8  |  7 |  3+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.09| |    |    |    | 420|    |    | 8  |    |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.10| |    |    | 200| 420|    |    | 8  |  7 |  2+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.00| | 420| 731|1040|1460|  1 |  3 | 12 |  5 |50+(5)|

|_____| |______________________________________________|

|05.00| |        ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ    |

|_____| |______________________________________________|

|05.01| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |   1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.02| | 210| 320|    |    |    |  5 |4,5,|    |4+3+5+|

|     | |    |    |    |    |    |    |  6 |    | (1)  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.03| | 302| 202|    |    |  5 |  4 |4,5,|    |6+5+4+|

|     | |    |    |    |    |    |    | 6  |    | (3)  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.04| |    |    | 220|    |    |  7 | 7  |    | 4+(1)|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.05| |    | 210|    |    |    |    |    |  6 |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.06| |    |    | 210|    |    |    |  7 |    |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.07| | 420| 210|    |    |    |  6 |  6 |  5 | 6+3+ |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    | (1)  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.00| | 932| 942| 430|    |  1 |  4 |  9 |  3 |47+(6)|

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |1862|1673|1671|1860|  2 |  8 | 36 | 32 |204+  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |(12)  |

.______ _______________________________________________.

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
01.04.2011
N 271-Ն
Հրաման