Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0271.190511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «19»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011233

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

1 ապրիլի 2011 թվականի N 271-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(25-րդ մաս)

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

(25-րդ մաս)

 

V. ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ (ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ճՅՈՒՂՈՒՄ) ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՀԱՏՎԱԾՆԵՐԸ

 

17. Առկա ուսուցման դեպքում ճարտարագիտության բակալավրի պատրաստման ընդհանուր կրթական ծրագրի յուրացման ժամկետը կազմում է 208 շաբաթ է, այդ թվում`

1) տեսական ուսուցումը, ներառյալ ուսանողի գիտա-հետազոտական աշխատանքը, պրակտիկումներ (գործնական աշխատանքները), և լաբորատոր աշխատանքները /119 շաբաթ/

2) քննաշրջանները` /28 շաբաթ/

3) պրակտիկա` (արտադրական, նախաավարտական) /6 շաբաթից ոչ պակաս/

4) ամփոփիչ որակավորումը, ներառյալ ավարտական աշխատանքի պատրաստումը և պաշտպանությունը` /6 շաբաթ/

5) արձակուրդները /49 շաբաթ/:

 

18. Միջնակարգ կրթություն ունեցող անձանց համար հեռակա ուսուցման դեպքում բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման ժամկետները, ինչպես նաև ուսուցման տարբեր ձևերի զուգակցման դեպքում, կարող են երկարացվել բուհի կողմից մինչև մեկ տարի` սույն պետական կրթական չափորոշիչի 2 կետով սահմանված նորմատիվ ժամկետի համեմատ:

 

19. ՈՒսանողի ուսումնական բեռնվածքի առավելագույն ծավալը սահմանվում է շաբաթական 45 ժամ` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային (ինքնուրույն) ուսումնական աշխատանքի բոլոր ձևերը:

 

20. Առկա ուսուցման դեպքում ուսանողի լսարանային պարապմունքների ծավալը չպետք է գերազանցի շաբաթական 30 ժամին: Ընդ որում նշված ծավալում չեն ընդգրկվում ֆիզիկական կուլտուրայի պարտադիր գործնական և ֆակուլտատիվ դասընթացների պարապմունքները:

 

21. ՈՒսուցման տարբեր ձևերի զուգակցման դեպքում լսարանային պարապմունքների ծավալը պետք է լինի շաբաթական 10 ժամից ոչ պակաս:

 

22. Հեռակա ուսուցման դեպքում ուսանողին պետք է ապահովել դասախոսի հետ պարապելու հնարավորությամբ տարեկան 160 ժամից ոչ պակաս ծավալով, եթե կրթական ծրագրի մասնագիտության յուրացման նշված ձևը արգելված չէ Հայաստանի Հանրապետության Կառավարության համապատասխան որոշմամբ:

 

23. ՈՒսումնական տարում արձակուրդային ժամկետի ընդհանուր ծավալը պետք է կազմի 12 շաբաթ, այդ թվում` ձմեռային շրջանում` 2 շաբաթից ոչ պակաս:

 

VI. 080600 «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ճՅՈՒՂՈՒՄ)» ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ

ԾՐԱԳՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

24. ճարտարագիտության բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի մշակմանը ներկայացվող պահանջները.

 

Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը սույն պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա ինքնուրույն մշակում և հաստատում է բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանով նախատեսված ընտրովի-տարբերակային դասընթացները պարտադիր են, իսկ ֆակուլտատիվ դասընթացները ոչ պարտադիր ուսանողի ուսումնասիրման համար:

Կուրսային աշխատանքները (նախագծերը) դիտարկվում են որպես ուսումնական աշխատանքի ձև ըստ դասընթացի և իրագործվում են դասընթացի ուսումնասիրմանը հատկացված ժամերի սահմաններում:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանում ընդգրկված պարտադիր բոլոր դասընթացների և պրակտիկաների գծով պետք է նշանակվի արդյունարար գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):

 

25. Մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու դեպքում բուհն իրավասու է`

1) փոփոխել ուսումնական նյութի յուրացմանը հատկացված ժամերի ծավալը դասընթացների ցիկլի համար` 5%-ի սահմաններում, իսկ ցիկլի մեջ մտնող դասընթացների համար` 10%-ի սահմաններում:

2) ձևավորել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական դասընթացների կրթաբլոկ, որի հանրապետական բաղադրիչում ընդգրկի հետևյալ դասընթացները` «Օտար լեզու» (300-ից ոչ պակաս ժամով), «Ֆիզիկական կուլտուրա» (300-ից ոչ պակաս ժամով, «Հայ ժողովրդի պատմություն», «Հայոց լեզու, գրականություն և խոսքի մշակույթ», «Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ»,»Փիլիսոփայություն»: Մնացած բազային դասընթացները կարող են իրականացվել բուհի հայեցողությամբ: Ընդ որում, հնարավոր է նրանց միավորումը միջդասընթացային կուրսերի մեջ բովանդակության նվազագույնի պահպանմամբ:

3) «Ֆիզիկական կուլտուրա» դասընթացի պարապմունքները հեռակա ուսուցման ձևի դեպքում և էքստերնատում կարող են նախատեսվել ուսանողի ցանկությամբ:

4) իրականացնել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական դասընթացների դասավանդումը հեղինակային դասախոսությունների կուրսերի և բազմազան կոլեկտիվ և անհատական գործնական պարապմունքների, առաջադրանքների և սեմինարների ձևերով բուհում մշակված ծրագրերին համապատասխան, որոնք հաշվի են առնում տարածաշրջանային, ազգային-էթնիկական, մասնագիտական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև այն դասախոսների գիտահետազոտական նախապատվությունները, որոնք ապահովում են կրթաբլոկի դասընթացների բարձրորակ լուսաբանումը:

5) որոշել ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական, մաթեմատիկական և բնագիտական կրթաբլոկներում ընդգրկված դասընթացների առանձին բաժինների դասավանդման անհրաժեշտ խորությունը հատուկ դասընթացների կրթաբլոկների ուղղվածությանը համապատասխան, նշված կրթաբլոկների դասընթացների բովանդակությունը պետք է մասնագիտորեն կողմնորոշված լինի շրջանավարտների պատրաստման ուղղվածությանը համապատասխան և աջակցի նրանց մասնագիտական գործունեության խնդիրների իրականացմանը: ԸՄԲԴ կրթաբլոկում պարտադիր է «Բնապահպանություն» առարկայի դասավանդումը: Բուհական բաղադրիչներին առանձնացված ժամաքանակները բուհի հայեցողությամբ կարող են օգտագործվել հանրապետական բաղադրիչներում ընդգրկված դասընթացների ավելի խորը դասավանդման համար:

6) իրականացնել 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ճյուղում)» մասնագիտությամբ բակալավրի համապատասխան ուղղվածության միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսանողների համար բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը կրճատված ժամկետներում: Ժամկետների կրճատումը անց է կացվում մասնագիտական կրթության նախորդ փուլում ուսանողների ստացած գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների հիման վրա: Ընդ որում, ուսումնառության տևողությունը պետք է լինի առկա ուսուցման դեպքում 2 տարուց ոչ պակաս: Կարճաժամկետ ուսումնառությունը թույլատրելի է նաև այն անձանց համար, որոնց կրթական մակարդակը կամ ընդունակությունները դրա համար բավարար հիմք են հանդիսանում:

7) առանձին դեպքերում, մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչները մշակող ԿԳՆ գիտամեթոդական հանձնաժողովի հետ համաձայնեցված 080600, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ճյուղում)» մասնագիտության համար բուհերն իրավունք ունեն մինչև 20%-ի սահմանում փոփոխել ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների (ԸՄԴ) կրթաբլոկի ժամաքանակը, իսկ առանձին դասընթացները` մինչև 40%-ի սահմաններում:

 

26. ՈՒսումնական գործընթացի կադրային ապահովման պահանջները

ճարտարագիտության բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ապահովվի գիտամանկավարժական կադրերով, որոնք, որպես կանոն, ունեն դասընթացների դասավանդման ուղղվածությանը համապատասխանող բազային կրթություն և հետևողականորեն զբաղվում են հետազոտական և գիտամեթոդական գործունեությամբ: Հատուկ մասնագիտացնող դասընթացներ դասավանդող դասախոսները, որպես կանոն, պետք է ունենան գիտական աստիճան (գիտական կոչում, սպորտային բարձրագույն կարգ, արվեստի ոլորտի պատվավոր կոչում և այլն(և/կամ համապատասխան գործունեության ոլորտում աշխատանքի փորձ:

Գիտական աստիճան և կոչում ունեցող դասախոսները պետք է կազմեն պրոֆեսորադասախոսական կազմի 50%-ից ոչ պակասը: Հիմնական հաստիքային դասախոսները և 0.25 հաստիքից բարձր ձևակերպված համատեղողները նույնպես պետք է կազմեն ընդհանուրի 50%-ից ոչ պակասը:

 

27. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր ուսանողի հասանելիությամբ տվյալների բազաներին և գրադարանային ֆոնդերին հիմնական կրթական ծրագրի դասընթացների բովանդակային լրիվ ցանկով` յուրաքանչյուր ուսանողին ոչ պակաս քան 0.5 օրինակ դասագրքերով և ուսումնա-մեթոդական ձեռնարկներով ապահովվածության հաշվարկով; բոլոր դասընթացների և պարապմունքների բոլոր ձևերի (գործնականներ, կուրսային և ավարտական/դիպլոմային նախագծում, պրակտիկաներ) գծով մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև, ցուցադրական, աուդիո - վիդեո, մուլտիմեդիա նյութերով:

 

Լաբորատոր պրակտիկումներով պարտադիր պետք է ապահովված լինեն հետևյալ դասընթացները.

1) Ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Ֆիզիկա, Քիմիա, Ինֆորմատիկա;

2) Ընդհանուր ճարտարագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Էլեկտրատեխնիկա, Նյութագիտություն, Չափագիտություն և ստանդարտացման հիմունքներ,

3) Ընդհանուր բնագավառի կրթաբլոկ` վիճակագրություն, հաշվապահական հաշվառում, տնտեսական գործունեության վերլուծություն, տնտեսագիտամաթեմատիկական մեթոդներ և մոդելներ, ինֆորմատիկա,

4) Մասնագիտական կրթաբլոկ` Հաշվողական համակարգերի ճարտարապետություն, Օպերացիոն համակարգեր, Տեղեկատվության պաշտպանության մեթոդներ և միջոցներ, Տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաներ, Էլեկտրոնային առևտուր:

 

Գործնական պարապմունքներ պետք է նախատեսվեն հետևյալ դասընթացների ուսումնասիրման ժամանակ.

1) Ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Փիլիսոփայություն և սոցիոլոգիա, տնտեսագիտություն

2) Ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Մաթեմատիկա, Ֆիզիկա, Ինֆորմատիկա, բնապահպանություն;

3) Ընդհանուր ճարտարագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Քաղաքացիական պաշտպանություն և արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր, Էլեկտրատեխնիկա, Կիրառական մեխանիկա,

4) Ընդհանուր բնագավառի կրթաբլոկ` միկրոտնտեսագիտություն, մենեջմենթ, վիճակագրություն, հաշվապահական հաշվառում, տնտեսական գործունեության վերլուծություն, տնտեսագիտամաթեմատիկական մեթոդներ և մոդելներ, կազմակերպության ֆինանսներ, հարկեր և հարկավորում, Ներդրումների և նորամուծությունների կառավարում:

5) Մասնագիտական կրթաբլոկ` Կազմակերպությունների տնտեսագիտություն, Կապի էկոնոմիկա, Արտադրության կազմակերպումը կապի ճյուղի կազմակերպություններում, Վիճակագրություն-2, Մարքեթինգ, Ռադիո էլեկտրոնիկայի հիմունքներ, Կապի տեխնիկա, Փոստային կապի հիմունքներ, Ռադիոկապի և հեռարձակման տեխնիկական միջոցներ, Օպերացիոն մենեջմենթ, Միջազգային բիզնես:

Գրադարանային ֆոնդը պետք է պարունակի հետևյալ ուղղություններով գրականություն` «Կազմակերպությունների տնտեսագիտություն», «Ընդհանուր տնտեսագիտություն», «Միկրոտնտեսագիտություն», «Մենեջմենթ», «Մարքեթինգ», «Հաշվապահական հաշվառում», «Հարկեր և հարկավորում», «Կազմակերպության ֆինանսներ», «Վիճակագրություն», «Տնտեսագիտամաթեմատիկական մեթոդներ և մոդելներ», «Կապի էկոնոմիկա», «Արտադրության կազմակերպում», «Ռազմավարական կառավարում», «Որոշումների ընդունում», «Միջազգային բիզնես», «Բանկային գործ», «Ռադիոտեխնիկա», «Կապի համակարգեր», «Հեռահաղորդակցության ցանցեր» և այլ հարակից գրքեր, թերթեր, ժուռնալներ, ինչպես նաև ուսանողին պետք է ապահովվի ելք համաշխարհային գլոբալ ցանց Ինտերնետ և աշխատանք նրանում բավարար ժամանակային ծավալով:

 

28. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովման պահանջները

ճարտարագիտության բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող բուհը պետք է ունենա նյութատեխնիկական բազա, որը համապատասխանում է գործող սանիտարահիգիենիկ նորմերին և հակահրդեհային կանոններին, ապահովում է օրինակելի ուսումնական պլաններով նախատեսված լաբորատոր, սեմինար, գործնական պարապմունքների և միջդասընթացային պատրաստման բոլոր ձևերի և ուսանողների հետազոտական աշխատանքների կատարումը:

 

29. Պրակտիկաների կազմակերպման պահանջները

ՈՒսուցման ընթացքում առանձին մասնագիտական դասընթացների և ընտրած մասնագիտացման գծով գործնական ունակությունների, ապագա աշխատավայրում հմտություններ և փորձառումներ ձեռք բերելու նպատակով բնագավառի կազմակերպաիրավական տարբեր ձևերի կազմակերպություններում, հիմնարկներում և հաստատություններում կազմակերպվում են ուսանողների արտադրական և նախավարտական պրակտիկաներ:

ՈՒսանողի պրակտիկաները մասնագիտության ուսումնական պլանի պարտադիր բաղադրիչներն են, որոոնց կազմակերպման և իրականացման պատասխանատուն բուհն է: Նախաավարտական պրակտիկան կազմակերպվում է այն հաշվով, որպեսզի շրջանավարտը կարողանա այդ ընթացքում ստացած փորձառությունը օգտագործել իր ավարտական աշխատանքը ձևավորելիս: Եթե շրջանավարտը ուսուցումը համատեղում է աշխատանքի հետ, բուհն իրավունք ունի թույլատրել աշխատավայրում պրակտիկայի անցկացումը, եթե շրջանավարտի աշխատանքի բնույթը համապատասխանում է բուհում ուսումնառած մասնագիտությանը:

Պրակտիկան կարող է կազմակերպվել նաև որոշակի կազմակերպությունում` նախապես կազմված անհատական ծրագրով, եթե շրջանավարտը նույն կազմակերպությունում պաշտոն է զբաղեցնում:

Արտադրական պրակտիկայի տեղերի բացակայության դեպքում բուհը (ֆակուլտետը) այն կազմակերպում է սեփական նյութատեխնիկական բազայի վրա, եթե այն հագեցված է ժամանակակից սարքավորմամբ և ծրագրային միջոցներով:

 

VII. 080600 «ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

(ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ճՅՈՒՂՈՒՄ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ

ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

30. Շրջանավարտը պետք է կարողանա լուծել սույն պետական կրթական չափորոշիչի թ. 2 կետում նշված և իր որակավորմանը համապատասխանող խնդիրները:

 

1) Հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքների բնագավառում`

ա) իմանա ՀՀ սահմանադրությունը և իր բնագավառի օրենքները,

բ) ազատ տիրապետի մասնագիտական հայոց լեզվին (գրավոր և բանավոր) և հաղորդակցվի երկու օտար լեզուներով,

գ) ունենա պատկերացում առողջ կենսակերպի մասին, տիրապետի ֆիզիկական կատարելագործման ունակություններին և հմտություններին,

դ) իմանա հայ ժողովրդի պատմությունը և արդի քաղաքագիտական զարգացումները,

ե) ծանոթ լինի համաշխարհային մշակույթին, տիրապետի վարվելաձևի կուլտուրային, իմանա դրա էթիկական և իրավական նորմերը, որոնք կարգավորում են մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները,

զ) գիտենա հոգեբանության և մանկավարժության տարրերը,

է) ծանոթ լինի ժամանակակից փիլիսոփայական ուղղություններին, գիտենա վերացականի հասկացությունները, մատերիայի կազմակերպման ձևերը, հետևի սոցիալական գլոբալ զարգացումներին,

ը) գիտենա տնտեսագիտության տեսության հիմնադրույթները, մակրո- և միկրոտնտեսության օրենքները, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունները:

 

2) Բնագիտության և մաթեմատիկայի բնագավառում``

ա) ծանոթ լինի ժամանակակից բնագիտության հիմնական սկզբունքներին և հայեցակարգերին, բնապահպանական գլոբալ և տարածքային հիմնախնդիրներին,

բ) տիրապետի մաթեմատիկայի հիմնական բաժիններին, հավանականությունների տեսության և մաթեմատիկական վիճակագրության մեթոդներին, մաթեմատիկական, մոդելավորման եղանակներին,

գ) տիրապետի ինֆորմացիայի հավաքման պահպանման և մշակման համակարգչային մեթոդներին և կարողանա օգտագործել ժամանակակից ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ:

 

3) Մասնագիտական գործունեության բնագավառում կարողանա հստակ ներկայացնել.

ա) հայրենական և համաշխարհային տնտեսություններում ընթացող գործընթացները և միտումները, կապը հասարակության ներսում ընթացող այլ գործընթացների հետ,

բ) հայրենական տնտեսության զարգացման նախապատվելի ուղղությունները և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ճյուղի, կազմակերպությունների տեխնիկական, տնտեսական և սոցիալական զարգացման հեռանկարները:

4) Շրջանավարտի հատուկ պատրաստմանը ներկայացվող կոնկրետ պահանջները հաստատվում են բուհի կողմից` հաշվի առնելով ռեգիոնի յուրահատկություններն ու կրթական ծրագրի առանձնահատկությունները և իմանա`

ա) կազմակերպության արտադրա-տնտեսական, ֆինանսա-տնտեսական գործունեությունը կարգավորող օրենսդրական և նորմատիվային իրավական ակտերը, հարկային օրենսդրությունը, հաշվապահական հաշվառման չափորոշիչները, աշխատանքային օրենսդրությունը,

բ) կառավարչական որոշումների ընդունման և իրականացման սկզբունքները,

գ) կազմակերպության արդյունավետ կառավարման հայրենական և համաշխարհային փորձը,

դ) մարքեթինգի կառավարման սկզբունքները, շուկայի ուսումնասիրման և վերլուծման մոտեցումները,

ե) ճյուղի ծառայությունների տեսականին, կատարվող աշխատանքները և իրականացվող ծառայությունները, դրանց տեխնիկատնտեսական առանձնահատկությունները և բնութագրերը, տեխնիկական, տնտեսական գործունեությանը վերաբերող փաստաթղթերի մշակումն ու լրացումը,

զ) մատակարարների, գործընկերների, սպառողների հետ պայմանագրերի կնքման, դրանց վերահսկման ընթացակարգը,

է) ճյուղում, կազմակերպությունում արտադրության տեխնոլոգիաները, տեխնիկական բնութագրերը, շահագործման ընթացակարգերը,

ը) աշխատանքի հոգեբանության ու սոցիոլոգիայի հիմունքները,

թ) կազմակերպությունում հաշվապահական հաշվառման կազմակերպումը,

ժ) հետազոտման պլանավորման և կազմակերպման արդիական մեթոդները,

ի) շրջակա միջավայրի պահպանության սոցիալական պատասխանատվության միջոցները, աշխատանքի պաշտպանության նորմերն ու կանոնները, տեխնիկական անվտանգությունը

5) Շրջանավարտը կարողանա կիրառել`

ա) կազմակերպության արտադրատնտեսական գործունեության և շուկայում նրա դիրքերի վերլուծության մեթոդները և մոտեցումները,

բ) կազմակերպությունում արտադրանքի, ծառայությունների ինքնարժեքի և գնագոյացման մեթոդները,

գ) աշխատանքի նորմավորման, աշխատանքի նորմատիվների մշակման, աշխատանքային ժամանակի հետազոտման և որակի նորմերի վերլուծության մեթոդները,

դ) կազմակերպությունում ֆինանսական պլանավորման մեթոդները,

ե) նոր տեխնիկայի և տեխնոլոգիաների ներդրման արդյունավետության գնահատման, ծառայության մրցունակության բարձրացման, կազմակերպման և կառավարման կատարելագործման մեթոդներն ու մոտեցումները:

 

31. Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները

 

1) Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման ընդհանուր պահանջները

 

Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորումն իր մեջ ընդգրկում է ավարտական որակավորման աշխատանքի պաշտպանություն և ամփոփիչ քննություն:

Ամփոփիչ ատեստավորումը նախատեսված է սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված մասնագիտական խնդիրների կատարմանը բակալավրի տեսական և գործնական պատրաստվածության որոշման համար:

Ավարտողի ամփոփիչ ատեստավորման կազմի մեջ մտնող ատեստացիոն փորձարկումները պետք է լիովին համապատասխանեն նրա ուսումնառության ընթացքում յուրացրած բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագրին:

 

2) Բակալավրի ավարտական որակավորման աշխատանքի պահանջները

 

Բակալավրի ավարտական աշխատանքը իրենից պետք է ներկայացնի տեսական կամ փորձարարական հետազոտություն, կապված «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ճյուղում)» մասնագիտությամբ պատրաստման առանձնահատկություններով որոշվող առանձին, մասնավոր խնդիրների լուծման հետ:

Ավարտական աշխատանքի բովանդակության, ծավալի և կառուցվածքի պահանջները որոշվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից, Հայաստանի Հանրապետության Կրթության և գիտության նախարարության կողմից հաստատված, բարձրագույն ուսումնական հաստատության ավարտողի ամփոփիչ ատեստացիայի դրույթների, «Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ճյուղում)» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա:

Որակավորման աշխատանքի կատարմանը հատկացվող ժամանակը կազմում է ոչ պակաս քան 6 շաբաթ:

 

3) Բակալավրի ամփոփիչ քննության պահանջները

 

«Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն և կառավարում (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ճյուղում)» մասնագիտությամբ ամփոփիչ քննության անցկացման կարգը և ծրագիրը որոշվում են բուհի կողմից մշակված մեթոդական երաշխավորությունների և համապատասխան օրինակելի ծրագրի, ինչպես նաև` բարձրագույն ուսումնական հաստատության շրջանավարտի ամփոփիչ ատեստավորման դրույթների և սույն պետական կրթական չափորոշչի հիման վրա:

 

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

    ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ` (ԴԱՍԻՉ)        ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ

                                    ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ (Տեղեկատվական

                                    տեխնոլոգիաների ճյուղում) (080600)

    ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ`         ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐ

ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ`  4 ՏԱՐԻ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ

 

.______________________________________________________________________

|N|Կի- |Տեսա- |Շաբա-|Ֆիզ-  |Շաբաթական|Լսա- |Ինք- |Գու-|Կրեդիտների     |

| |սամ-|կան   |թական|կուլտ.|անհատական|րանա-|նու- |մա- |թիվը           |

| |յակ |ուսուց|լսա- |շաբաթ.|պարապ-   |յին  |րույն|րա- |               |

| |    |ման   |րան. |ժամ.  |մունքի   |ժամե-|ժամե-|յին |               |

| |    |շաբաթ-|ժամ. |թիվ   |ժամերի   |րի   |րի   |ժա- |               |

| |    |ների  |թիվ  |      |թիվը     |թիվը |թիվը |մերի|               |

| |    |թիվ   |     |      |_________|     |     |թիվը|               |

| |    |      |     |      |դաս.|առ. |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |հետ |դա- |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |    |սախ.|     |     |    |               |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|1|  I |  16* |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|2| II |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|3|III |  16  |  28 |  4   | 3  | 12 | 420 | 480 | 900|  28+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|4| IV |  16  |  28 |  4   | 3  | 13 | 420 | 480 | 900|  28+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|5| V  |  16  |  26 |  4   | 3  | 13 | 390 | 480 | 870| 26+3(1կն+1կա) |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|6| VI |  15  |  26 |  4   | 3  | 17 | 390 | 540 | 930|26+1(1կա)+4(պր)|

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|7|VII |  16  |  24 |  -   | 3  | 16 | 360 | 570 | 930| 24+3(1կն+1կա)+|

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 4(պր)         |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|8|VIII|  8   |  24 |  -   | 4  | 40 | 180 | 660 | 840| 12+4(մպք)+    |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12(աապ)+1կա   |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

| |    | 119  |     |      |    |    | 3060| 4140|7200| 204+12+8+4+   |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12=240        |

.______________________________________________________________________

 

._______ ______________________________.

|N|Կի- | |Քննաշր-|Պրակտի-|Արձա- |Ընդհա-|

| |սամ-| |ջանի   |կաների |կուրդի|նուր  |

| |յակ | |շաբաթ- |շաբաթ- |շաբաթ-|շաբաթ-|

| |    | |ների   |ների   |ների  |ների  |

| |    | |թիվ    |թիվ    |թիվ   |թիվ   |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|1|  I | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|2| II | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|3|III | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|4| IV | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|5| V  | |   3   |   -   |  4   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|6| VI | |   3   |   3   |  8   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|7|VII | |   4   |   3   |  3   |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|8|VIII| | 2+6 * |       |  10  |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

| |    | |  34   |   6   |  49  | 208  |

| |    | |       |       |      |      |

._______ ______________________________.

 

* 6 շաբաթ ավարտական աշխատանքի համար

 

.__________________________________________________________________________

|ԴԱՍԻՉ|ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ      |ԿԻ- |  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ  |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          |

|     |ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ     |ՍԱՄ-|                        |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |

|     |ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ        |ՅԱԿ |                        |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |

|     |                 |    |    .___________________|___________________|

|     |                 |    |    | ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ         |   I     |   II    |

|     |                 |    |    |___________________|_________|_________|

|     |                 |    |    |  Դ |  Գ |  Լ |  Ի | 1  | 2  | 3  | 4  |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |____|____|____|____|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |15x |15x |15x |15x |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |30  |30  |28  |28  |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|  1  |       2         |  3 | 4  | 5  | 6  |  7 |  8 |  9 | 10 | 11 | 12 |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ        |

|     |                         ԿՐԹԱԲԼՈԿ                                  |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.01|Հայոց պատմություն| 1,2| 120| 45 | 15 |    | 60 | 200| 110|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.02|Հայոց լեզու և    | 3,4| 120|    | 60 |    | 60 |    |    | 020| 020|

|     |գրականություն    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.03|Ռուսաց լեզու     | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 | 020| 020|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.04|Օտար լեզու       | 1,2| 300|    | 150|    | 150| 060| 040|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.05|Փիլիսոփայություն,|  3 | 120| 30 | 30 |    | 60 |    |    | 220|    |

|     |սոցիոլոգիա       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.06|Իրավագիտություն  |  4 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    | 200|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.07|Քաղաքագիտություն |  5 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.08|Տնտեսագիտություն-| 1,2| 240| 90 | 30 |    | 120| 410| 210|    |    |

|     |1,2              |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.09|Ֆիզիկական        | 1-6|/360|    |/360|    |    |/040|/040|/040|/040|

|     |կուլտուրա        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.10|Տնտեսագիտական    | 1  | 60 | 30 |    |    | 30 | 200|    |    |    |

|     |ուսմունքների     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պատմություն      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1200| 255| 345|    | 600| 890| 380| 240| 220|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ      |

|     |                                                                   |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.01|Մաթեմատիկա       |1,2,| 540| 135| 135|    | 270| 330| 330| 330|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.02|Ֆիզիկա           |1,2 | 180| 60 | 15 | 15 | 90 | 210| 201|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.03|Համակարգիչների   | 2  | 90 | 15 |    | 30 | 45 |    | 102|    |    |

|     |կիրառումներ      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.04|Ինֆորմատիկա-1    |1,2,| 360| 45 | 15 | 105| 195| 211| 103| 003|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.05|Բնապահպանություն | 5  | 120| 45 | 15 |    | 60 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1290| 315| 180| 135| 660| 751| 736| 333|    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.00|        ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ             |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.01|Համակարգչային    | 2,3| 120|    | 60 |    | 60 |    | 020| 020|    |

|     |գրաֆիկա          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.02|Կենսագործ.       | 7  | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |    |    |    |

|     |անվտանգություն   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.03|Քաղաքաց.պաշտպ.և  | 8  | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |ԱԻՀ              |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.04|Էլեկտրատեխնիկա-1 | 4  | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |    |    |    | 311|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.05|Կիրառական        | 3  | 120| 30 | 30 |    | 90 |    |    | 220|    |

|     |մեխանիկա-1       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.06|Նյութագիտություն | 3  | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    | 301|    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.07|Չափագիտ.ստանդ.և  | 4  | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    |    | 301|

|     |սերտիֆիկ.        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    | 780| 225| 105| 60 | 390|    | 020| 541| 612|

|_____|___________________________________________________________________|

|04.00|         ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                 |

|_____|___________________________________________________________________|

|04.01|Միկրոտնտեսա-     | 3  | 120| 30 | 15 |    | 75 |    |    | 210|    |

|     |գիտություն       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.02|Վիճակագրություն-1|  4 | 150| 30 | 30 |    | 90 |    |    |    | 220|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.03|Մենեջմենթ        |  4 | 120| 30 | 15 |    | 75 |    |    |    | 210|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.04|Հաշվապահական     |  5 | 150| 45 | 30 |    | 75 |    |    |    |    |

|     |հաշվառում        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.05|Տնտ.գործ.        | 6  |120 | 30 | 30 |    | 60 |    |    |    |    |

|     |վերլուծություն   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.06|Տնտ.մաթ.մեթոդներ | 6.7| 240| 60 | 60 |    | 120|    |    |    |    |

|     |և  մոդելներ      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.07|Կազմակերպության  | 7  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |ֆինանսներ        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.08|Հարկեր և         | 8  | 60 | 15 | 15 |    | 30 |    |    |    |    |

|     |հարկավորում      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.09|Ներդր. և  նորա-  | 7  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |մուծությունների  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |կառավարում       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.10|Իրֆորմատիկա -2   | 4  | 90 | 15 |    | 30 | 45 |    |    |    | 102|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1230| 315| 225| 30 | 660|    |    | 210| 532|

|_____|___________________________________________________________________|

|05.00|             ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                    |

|_____|___________________________________________________________________|

|05.01|Մասնագիտության   | 2  | 30 | 15 |    |    | 15 |    |100 |    |    |

|     |ներածություն     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.02|Կազմակերպություն-| 4  | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    | 210|

|     |ների             |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |տնտեսագիտություն |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.03|ՏՏ ոլորտի        | 4.5| 120| 30 | 30 |    | 60 |    |    |    | 110|

|     |էկոնոմիկա        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.04|Արտադրության     | 5.6| 210| 60 | 30 |    |120 |    |    |    |    |

|     |կազմակերպումը ՏՏ |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |ոլորտի կազմակեր- |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պություններում   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.05|Վիճակագրություն-2|  5 | 60 | 15 | 15 |    | 30 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.06|Մարքեթինգ        |  5 | 150| 30 | 30 |    | 90 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.07|Տվյալների բազաներ|  5 | 180| 15 |    | 45 | 120|    |    |    |    |

|     |և  դրանց         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |ղեկավարման       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |համակարգեր       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.08|Համակարգչային    |  6 | 120| 30 |    | 15 | 75 |    |    |    |    |

|     |ցանցերի          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |կազմակերպում     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.09|Հաշվողական       | 6.7| 240| 60 | 15 | 15 | 150|    |    |    |    |

|     |համակարգերի      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |ճարտարապետություն|    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.10|Օպերացիոն        |  6 | 120| 30 |    | 30 | 60 |    |    |    |    |

|     |համակարգեր       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.11|Տեղեկատվության   | 7,8| 180| 30 |    | 45 | 105|    |    |    |    |

|     |պաշտպանության    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |մեթոդներ և       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |միջոցներ         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.12|Տեղեկատվական և   | 6.7| 210| 15 |    | 90 | 105|    |    |    |    |

|     |հեռահաղորդակցական|    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիաներ    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.13|Էլեկտրոնային     |  8 | 60 |    | 30 |    | 30 |    |    |    |    |

|     |առևտուր          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.14|Միջազգային բիզնես|  7 | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.15|Բանկային գործ    |  8 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.16|Ընտրովի դասընթաց |  8 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |ԸՆԴԱՄԵՆԸ         |    |1980| 450| 180| 240|1110|    | 100|    | 320|

|     |(մասնագիտական)   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |ԸՆԴԱՄԵՆԸ         |    |6480|1560|1035| 465|3420|15. |11. |12. |16. |

|     |(գումարային)     |    |    |    |    |    |    |12.1|13.6|14.4|8.4 |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.18|Արտադրական       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պրակտիկա         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.19|Նախաավարտական    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պրակտիկա         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.20|Մասնագիտական     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պետական          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |քննություն       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.21|Ավարտական        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |աշխատանքի        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |պաշտպանություն   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |6480|1560|1035| 465|3420| 30 | 30 | 28 | 28 |

.__________________________________________________________________________

 

.______ _______________________________________________.

|ԴԱՍԻՉ| |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          | ԿՆ | ԿԱ | ՔՆ | ՍՏ |ԿՐԵԴԻՏ|

|     | |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |    |    |    |    |      |

|     | |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |    |    |    |    |      |

|     | |___________________|    |    |    |    |      |

|     | |   III   |   IV    |    |    |    |    |      |

|     | |_________|_________|    |    |    |    |      |

|     | | 5  | 6  | 7  | 8  |    |    |    |    |      |

|     | |____|____|____|____|    |    |    |    |      |

|     | |15x |15x |15x | 8x |    |    |    |    |      |

|     | |26  |26  |24  |24  |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|  1  | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |  21  |

|_____| |______________________________________________|

|01.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ  |

|     | |          ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ               |

|_____| |______________________________________________|

|01.01| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.02| |    |    |    |    |    |    |    | 3,4|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.03| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.04| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  6+4 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.05| |    |    |    |    |    |    | 3  |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.06| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.07| | 200|    |    |    |    |    |    |  5 |   2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.08| |    |    |    |    |    |    | 1,2|    |  5+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.09| |/040|/040|    |    |    |    |    | 1-6|   -  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|01.10| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | | 200|    |    |    |    |    | 3  | 17 |  40  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |______________________________________________|

|02.00| |   ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ      |

|     | |         ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                |

|_____| |______________________________________________|

|02.01| |    |    |    |    |    |    |    |1,2,|6+6+6 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    | 3  |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.02| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  3+3 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.03| |    |    |    |    |    |    |    |  2 |  3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.04| |    |    |    |    |    | 3  |1,2 |  3 |4+4+3+|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |  1   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|02.05| | 310|    |    |    |    |    |  5 |    |  4   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | | 310|    |    |    |    | 1  |  8 |  2 | 42+1 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |______________________________________________|

|03.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ|

|_____| |______________________________________________|

|03.01| |    |    |    |    |    |    |    | 2,3|  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.02| |    |    | 201|    |    |    |    |  7 |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.03| |    |    |    | 400|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.04| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   5  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.05| |    |    |    |    |    |    |  3 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.06| |    |    |    |    |    |    |  3 |    |   4  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|03.07| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |    |    | 201| 400|    |    |  4 |  4 |  26  |

|_____| |______________________________________________|

|04.00| | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ    |

|_____| |______________________________________________|

|04.01| |    |    |    |    |    | 3  | 3  |    | 3+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.02| |    |    |    |    |    | 4  | 4  |    | 4+1  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.03| |    |    |    |    |    | 4  | 4  |    | 3+1  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.04| |320 |    |    |    |    |    | 5  |    |  5   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.05| |    | 220|    |    |    |    | 6  |    |  4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.06| |    | 220| 220|    |    |    |6,7 |    | 4+4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.07| |    |    | 210|    |    |    | 7  |    |  3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.08| |    |    |    | 220|    |    | 8  |    |  2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.09| |    |    | 210|    |    |    | 7  |    |  3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|04.10| |    |    |    |    |    |    |    | 4  |  3   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | | 320| 440| 640| 220|  0 |  3 | 10 | 1  | 38+3 |

|_____| _______________________________________________|

|05.00|             ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |

|_____| _______________________________________________|

|05.01| |    |    |    |    |    |    |    | 2  |   1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.02| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   3  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.03| | 110|    |    |    |    |    |  5 |  4 |  2+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.04| | 210| 210|    |    |    |  6 |  6 |  5 | 3+3+1|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.05| | 110|    |    |    |    |    |    |  5 |   2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.06| | 220|    |    |    |    |  5 |  5 |    |  4+1 |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.07| | 103|    |    |    |  5 |    |  5 |    |  4+2 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.08| |    | 201|    |    |    |  7 |  6 |    |  3+1 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.09| |    | 301| 110|    |  7 |    |  7 |  6 | 4+2+2|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.10| |    | 202|    |    |    |    |  6 |    |  4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.11| |    |    | 102| 202|    |  8 |  8 |  7 | 3+2+1|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.12| |    |103 | 003|    |    |    |    | 6,7|  4+3 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.13| |    |    |    | 040|    |    |    |  8 |   2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.14| | 210|    |    |    |    |    |  7 |    |   3  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.15| |    | 400|    |    |    |    |  8 |    |   2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.16| |    | 202|    |    |    |    |    |  8 |   2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | | 753|10.1|425 | 844|  2 |  4 | 11 | 10 | 58+8 |

|     | |    |  .7|    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | |15. |14. |12. |14. |  2 |  8 | 36 | 34 |204+12|

|     | |8.3 |5.7 |6.6 |6.4 |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.18| |    |    |    |    |    |    |    |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.19| |    |    |    |    |    |    |    |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.20| |    |    |    |    |    |    |    |    |   4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|05.21| |    |    |    |    |    |    |    |    |  12  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |      |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|______|

|     | | 26 | 26 | 24 | 24 |  2 |  8 | 36 | 35 |  240 |

.______ _______________________________________________.

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
01.04.2011
N 271-Ն
Հրաման