110.0271.190511
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«19» 05 2011 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011233
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
1 ապրիլի 2011 թվականի N 271-Ն
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(73-րդ մաս)
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ
(73-րդ մաս)
27. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները
Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր ուսանողի հասանելիությամբ տվյալների բազաներին և գրադարանային ֆոնդերին հիմնական կրթական ծրագրի դասընթացների բովանդակային լրիվ ցանկով` յուրաքանչյուր ուսանողին ոչ պակաս քան 0.5 օրինակ դասագրքերով և ուսումնա-մեթոդական ձեռնարկներով ապահովվածության հաշվարկով; բոլոր դասընթացների և պարապմունքների բոլոր ձևերի (գործնականներ, կուսային և ավարտական/դիպլոմային նախագծում, պրակտիկաներ) գծով մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև, ցուցադրական, աուդիո - վիդեո, մուլտիմեդիա նյութերով:
Լաբորատոր պրակտիկումներով պարտադիր պետք է ապահովված լինեն հետևյալ դասընթացները.
1) ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Ֆիզիկա, Քիմիա, Ինֆորմատիկա;
2) ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Էլեկտրատեխնիկա-1,3, նյութագիտություն-1, Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում-2, էլեկտրոնիկա և սխեմատեխնիկա, կառավարման համակարգերի հիմունքներ-1, միկրոպրոցեսորների կիրառություններ, ինֆորմատիկա
3) մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ. Չափման միջոցների էլեկտրոնային բաղադրամասեր, Անալոգային չափիչ սարքեր, Թվային չափիչ սարքավորումներ, Ֆիզիկական մեծությունների չափիչ կերպափոխիչներ, Գծիկային կոդավորում և տեղեկատվության նույնականացման համակարգեր, Տեխնոլոգիական չափումներ, Լաբորատոր փորձարարություն, LabView տեխնոլոգիա, Տեխնիկական արատորոշման համակարգեր, Չափումների, հսկումների և փորձարկումների ավտոմատացում:
Գործնական պարապմունքներ պետք է նախատեսվեն հետևյալ դասընթացների ուսումնասիրման ժամանակ.
1. ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Մաթեմատիկա,Ֆիզիկա, Ինֆորմատիկա, բնապահպանություն;
2. ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Քաղաքացիական պաշտպանություն և արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր, Ճյուղի էկոնոմիկա և կազմակերպում, Կիրառական մեխանիկա, Էլեկտրատեխնիկա-1,3, էլեկտրոնիկա և սխեմատեխնիկա, կառավարման համակարգերի հիմունքներ-1, միկրոպրոցեսորների կիրառություններ, մաթեմատիկական վիճակագրություն,
3. մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ. Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում-3, Չափման միջոցների էլեկտրոնային բաղադրամասեր, Անալոգային չափիչ սարքեր, Թվային չափիչ սարքավորումներ, Տեխնոլոգիական չափումներ, Գործարար էտիկետ, Տեխնիկական փաստաթղթերի մշակման տեխնոլոգիա, Ստանդարտացում և սերտիֆիկացում, Ստանդարտացում և սերտիֆիկացում ռադիոէլեկտրոնիկայում և սարքաշինությունում, Մենեջմենթ և մակետինգ:
Գրադարանային ֆոնդը պետք է պարունակի հետևյալ ամսագրերը` «Զակօնօդատելյնայա ի պրիկլադնայա մետռօլօգիյա», «Ազմերիտելյնայա տեխնիկա», «Ստանդառտի ի կաչեստվօ», «Դատչիկի ի սիստեմի», «Կօնտռօլյնօ-իզմերիտելյնիե պրիբօռի ի սիստեմի», «Էլեկտռօննիե կօմպօնենտի» և այլն:
ՈՒսանողին պետք է ապահովվի ելք համաշխարհային գլոբալ ցանց Ինտերնետ և աշխատանք նրանում բավարար ժամանակային ծավալով:
28. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովվածության պահանջները
Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը պետք է տնօրինի նյութատեխնիկական բազայով, որն ապահովում է բուհի ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր տիպերի լաբորատոր, գործնական պարապմունքների անցկացումը, ուսանողների գիտահետազոտական աշխատանքները և համապատասխանում է սանիտարական և հակահրդեհային նորմերին ու կանոններին:
29. Պրակտիկայի կազմակերպման պահանջները
Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկան անց է կացվում մասնագիտության պրոֆիլի կողմնակի կազմակերպություններում (հիմնարկներում, կազմակերպություններում) կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոններում և գիտական լաբորատորիաներում: Պրակտիկաների բովանդակությունը որոշվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոնների կողմից, հաշվի առնելով այն ստորաբաժանումների (արտադրամաս, բաժին, լաբորատորիա, գիտական խումբ և այլն) հետաքրքրություններն ու հնարավորությունները, որոնցում այն անց է կացվում և ռեգլամենտավորվում է համապատասխան ծրագրով:
Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի նպատակը տեսական ուսուցման գործընթացում ստացած գիտելիքների և ունակությունների ամրապնդումն է: Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի ժամանակ ուսանողը պետք է.
1) ուսումնասիրի`
ա. ստորաբաժանման գործունեության կազմակերպումն ու կառավարումը; պաշտոնավարական պարտականությունները,
բ. արտադրվող, մշակվող կամ կիրառվող չափման միջոցների իրացման կամ ծառայությունների մատուցման ձևերն ու մեթոդները;
գ. գործող չափորոշիչները, տեխնիկական պայմանները, ստանդարտները,
դ. չափման միջոցների արտադրման տեխնոլոգիան,
ե. չափման միջոցների ստուգաչափումների և փորձարկումների տեխնոլոգիան,
զ. կենսագործունեության անվտանգության ապահովման, և բնապահպանական հարցերը;
2) յուրացնի`
ա. չափման միջոցների ստուգաչափումների և փորձարկումների տեխնոլոգիան,
դրանց համապատասխանությունը գործող տեխնիկական պայմաններին և ստանդարտներին;
բ. չափիչ տեխնիկայի կիրառման մեթոդիկաները, օբյեկտների բնութագրերի հսկման և ուսումնասիրման համար;
գ. չափման միջոցների համակարգչային մոդելավորման և նախագծման առանձին ծրագրային փաթեթները;
դ. մասնագիտական պատրաստման ուղղությամբ պարբերական և տեղեկատվական հրատարակումներից օգտվելու կարգը, ինչպես նաև կարողանա կատարել ինֆորմացիայի որոնում տվյալների ցանցային բազաներում (www), օգտվել էլեկտրոնային փոստից, տվյալների բազաների փաթեթից:
Պրակտիկայի արդյունքների ատեստավորումը անց է կացվում, սահմանված պահանջներին համապատասխան ձևակերպված, գրավոր հաշվետվության և կազմակերպության կողմից պրակտիկայի ղեկավարի կարծիքի հիման վրա: Ատեստացիայի արդյունքներով նշանակվում է գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):
VII. 200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում»
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
30. Շրջանավարտը պետք է կարողանա լուծել սույն պետական կրթական չափորոշիչի թ 2 կետում նշված որակավորմանը համապատասխանող խնդիրները:
Բակալավրը պետք է.
1) Հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքների բնագավառում.
ա. իմանա ՀՀ սահմանադրությունը և իր բնագավառի օրենքները,
բ. ազատ տիրապետի մասնագիտական հայոց լեզվին (գրավոր և բանավոր) և հաղորդակցվի երկու օտար լեզուներով,
գ. ունենա պատկերացում առողջ կենսակերպի մասին, տիրապետի ֆիզիկական կատարելագործման ունակություններին և հմտություններին,
դ. իմանա հայ ժողովրդի պատմությունը և արդի քաղաքագիտական զարգացումները,
ե. ծանոթ լինի համաշխարհային մշակույթին, տիրապետի վարվելաձևի կուլտուրային, իմանա դրա էթիկական և իրավական նորմերը, որոնք կարգավորում են մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները,
զ. գիտենա հոգեբանության և մանկավարժության տարրերը,
է. ծանոթ լինի ժամանակակից փիլիսոփայական ուղղություններին, գիտենա վերացականի հասկացությունները, մատերիայի կազմակերպման ձևերը, հետևի սոցիալական գլոբալ զարգացումներին,
ը. գիտենա տնտեսագիտության տեսության հիմնադրույթները, մակրո- և միկրոտնտեսության օրենքները, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունները:
2) Բնագիտության և մաթեմատիկայի բնագավառում..
ա. ծանոթ լինի ժամանակակից բնագիտության հիմնական սկզբունքներին և հայեցակարգերին, բնապահպանական գլոբալ և տարածքային հիմնախնդիրներին,
բ. տիրապետի մաթեմատիկայի հիմնական բաժիններին, հավանականությունների տեսության և մաթեմատիկական վիճակագրության մեթոդներին, մաթեմատիկական, մոդելավորման եղանակներին,
գ. տիրապետի ինֆորմացիայի հավաքման պահպանման և մշակման համակարգչային մեթոդներին և կարողանա օգտագործել ժամանակակից ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ:
3) Մասնագիտական գործունեության բնագավառում.
պետք է տիրապետի հմտությունների, որոնք անհրաժեշտ են սույն կրթական չափորոշիչում նշված տեխնիկայի և տեխնոլոգիայի բնագավառում բակալավրի մասնագիտական բնութագրին համապատասխան խնդիրները լուծելու համար:
Պետք է կարողանա կատարել
ա. չափման միջոցների ստուգաչափմամ, վերանորոգման և կարգաբերման աշխատանքներ,
բ. չափման միջոցների ընտրություն տեխնոլոգիական գործընթացի հսկման և ավտոմատացման համար,
գ. արտադրության չափագիտական ապահովում,
դ. չափման միջոցների արտադրության կազմակերպում,
ե. սերտիֆիկացման փորձարկումներ,
զ. Էլեկտրանային և օպտոէլոկտրոնային անալոգային և թվային տրամաբանական սխեմաների մոնտաժում, կարգավորում,
է. նորմատիվային-տեխնիկական փաստաթղթերի մշակում:
4) Շրջանավարտի հատուկ պատրաստմանը ներկայացվող կոնկրետ պահանջները հաստատվում են բուհի կողմից` հաշվի առնելով ռեգիոնի յուրահատկություններն ու կրթական ծրագրի առանձնահատկությունները և իմանա.
ա. չափիչ տեխնիկայի բնագավառում տեխնոլոգիաների զարգացման ժամանակակից միտումները և նրանց կիրառման ուղիները գիտա-հետազոտական, նախագծա-կոնստրուկտորական, արտադրա-տեխնոլոգիական և կազմակերպա-կառավարչական գործունեությունում;
բ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների նախագծման և մշակման չափորոշիչները, մոդելավորման մեթոդները, մեթոդական և նորմատիվային նյութերը, արդի միկրոէլեկտրոնային բաղադրամասերի օգտագործման առանձնահատկությունները;
գ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների և նրանց բաղադրամասերի օգտագործման հետ կապված հաշվողական և ինֆորմացիոն գործընթացների վերլուծության, հետազոտման և մոդելավորման մեթոդները;
դ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման գործընթացի կազմակերպման մեթոդներն ու ձևերը;
ե. ինտելեկտուալ սեփականության պաշտպանության կարգը, մեթոդներն ու միջոցները;
ժ. աշխատանքի կազմակերպման, արտադրության և գիտական հետազոտությունների կազմակերպման տնտեսագիտա-կազմակերպչական և իրավական հիմունքները;
է. աշխատանքի պաշտպանության և կենսագործունեության անվտանգության կանոններն ու նորմերը;
ը. այլ անձանց հետ փոխգործակցելու, կոլեկտիվում նրանց հետ հաղորդակցվելու, խնդիրներ ձևավորելու, մարդկանց ստեղծագործական աճի ձգտումը խրախուսելու և զարգացումն ապահովելու,ծագած տարաձայնությունները և բախումները լուծելու, տարբեր զարգացման և մտավոր մակարդակի տեր մարդկանց հետ համագործակցելու, մասնագիտական հարցերի շրջանակներում ընդունելի որոշումների հասնելու նպատակով բանակցություններ վարելու մեթոդներն ու ձևերը:
5) Շրջանավարտը կարողանա կիրառել`
ա. չափման միջոցների մշակման մեթոդներն ու ձևերը, տեխնոլոգիաները;
բ. չափման միջոցների ընտրության և արտադրության ու փորձարկումների չափագիտական ապահովման մեթոդներն ու միջոցները;
դ. չափման միջոցների ստուգաչափումների և կարգաբերումների մեթոդներն ու միջոցները;
ե. չափման միջոցների մոդելավորման մեթոդներն ու միջոցները;
զ. չափման միջոցների մշակման ու արտադրության գործընթացի կազմակերպման մեթոդները:
31. Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները
1) Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման ընդհանուր պահանջները
Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորումն իր մեջ ընդգրկում է ավարտական որակավորման աշխատանքի պաշտպանություն և ամփոփիչ քննություն:
Ամփոփիչ ատեստավորումը նախատեսված է սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված մասնագիտական խնդիրների կատարմանը բակալավրի տեսական և գործնական պատրաստվածության որոշման համար:
Ավարտողի ամփոփիչ ատեստավորման կազմի մեջ մտնող ատեստացիոն փորձարկումները պետք է լիովին համապատասխանեն նրա ուսումնառության ընթացքում յուրացրած բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագրին:
2) Բակալավրի ավարտական որակավորման աշխատանքի պահանջները
Բակալավրի ավարտական աշխատանքը իրենից պետք է ներկայացնի տեսական կամ փորձարարական հետազոտություն, կապված 200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում» մասնագիտությամբ պատրաստման առանձնահատկություններով որոշվող առանձին, մասնավոր խնդիրների լուծման հետ:
Ավարտական աշխատանքի բովանդակության, ծավալի և կառուցվածքի պահանջները որոշվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից, Հայաստանի Հանրապետության Կրթության և գիտության նախարարության կողմից հաստատված, բարձրագույն ուսումնական հաստատության ավարտողի ամփոփիչ ատեստացիայի Դրույթների, 200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա:
Որակավորման աշխատանքի կատարմանը հատկացվող ժամանակը կազմում է ոչ պակաս քան 6 շաբաթ:
3) Բակալավրի ամփոփիչ քննության պահանջները
200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում» մասնագիտությամբ ամփոփիչ քննության անցկացման կարգը և ծրագիրը որոշվում են բուհի կողմից մշակված մեթոդական երաշխավորությունների և համապատասխան օրինակելի ծրագրի, ինչպես նաև. բարձրագույն ուսումնական հաստատության շրջանավարտի ամփոփիչ ատեստավորման դրույթների և սույն պետական կրթական չափորոշչի հիման վրա:
ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ` «ՉԱՓԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ, ՍՏԱՆԴԱՐՏԱՑՈՒՄ ԵՎ
ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑՈՒՄ» (ԴԱՍԻՉ. 200400)
ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ` ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐ
ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ` 4 ՏԱՐԻ
ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ
.______________________________________________________________________
|N|Կի- |Տեսա- |Շաբա-|Ֆիզ- |Շաբաթական|Լսա- |Ինք- |Գու-|Կրեդիտների |
| |սամ-|կան |թական|կուլտ.|անհատական|րանա-|նու- |մա- |թիվը |
| |յակ |ուսուց|լսա- |շաբաթ.|պարապ- |յին |րույն|րա- | |
| | |ման |րան. |ժամ. |մունքի |ժամե-|ժամե-|յին | |
| | |շաբաթ-|ժամ. |թիվ |ժամերի |րի |րի |ժա- | |
| | |ների |թիվ | |թիվը |թիվը |թիվը |մերի| |
| | |թիվ | | |_________| | |թիվը| |
| | | | | |դաս.|առ. | | | | |
| | | | | |հետ |դա- | | | | |
| | | | | | |սախ.| | | | |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|1| I | 16 | 30 | 4 | 3 | 12 | 450 | 450 | 900| 30 |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|2| II | 16 | 30 | 4 | 3 | 12 | 450 | 450 | 900| 30 |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|3|III | 16 | 30 | 4 | 3 | 12 | 450 | 510 | 960| 30+2(2կա) |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|4| IV | 16 | 26 | 4 | 3 | 13 | 390 | 450 | 840| 26+2(2կա) |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|5| V | 16 | 26 | 4 | 3 | 13 | 390 | 480 | 870| 26+3(1կն+1կա) |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|6| VI | 15 | 26 | 4 | 3 | 17 | 390 | 540 | 930|26+1(1կա)+(4պր)|
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|7|VII | 16 | 24 | - | 3 | 16 | 360 | 570 | 930| 24+3(1կն+1կա)+|
| | | | | | | | | | | 4(պր) |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
|8|VIII| 8 | 24 | - | 4 | 40 | 180 | 690 | 870|12+4(մպք)+ |
| | | | | | | | | | |12(աապ)+1կա |
|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|
| | | 119 | | | | | 3060| 4140|7200| 204+12+8+4+ |
| | | | | | | | | | | 12=240 |
.______________________________________________________________________
._______ ______________________________.
|N|Կի- | |Քննաշր-|Պրակտի-|Արձա- |Ընդհա-|
| |սամ-| |ջանի |կաների |կուրդի|նուր |
| |յակ | |շաբաթ- |շաբաթ- |շաբաթ-|շաբաթ-|
| | | |ների |ների |ների |ների |
| | | |թիվ |թիվ |թիվ |թիվ |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|1| I | | 4 | - | 3 | 23 |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|2| II | | 4 | - | 9 | 29 |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|3|III | | 4 | - | 3 | 23 |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|4| IV | | 4 | - | 9 | 29 |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|5| V | | 3 | - | 4 | 23 |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|6| VI | | 3 | 3 | 8 | 29 |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|7|VII | | 4 | 3 | 3 | 26 |
| | | | | | | |
|_|____| |_______|_______|______|______|
|8|VIII| | 2+6 * | | 10 | 26 |
| | | | | | | |
|_|____| |_______|_______|______|______|
| | | | 34 | 6 | 49 | 208 |
| | | | | | | |
._______ ______________________________.
* 6 շաբաթ ավարտական աշխատանքի համար
.__________________________________________________________________________
|ԴԱՍԻՉ|ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ |ԿԻ- | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ |
| |ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ |ՍԱՄ-| |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ |
| |ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ |ՅԱԿ | |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ |
| | | | .___________________|___________________|
| | | | | ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ | I | II |
| | | | |___________________|_________|_________|
| | | | | Դ | Գ | Լ | Ի | 1 | 2 | 3 | 4 |
| | | | | | | | |____|____|____|____|
| | | | | | | | |15x |15x |15x |15x |
| | | | | | | | |30 |30 |30 |26 |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|_____|___________________________________________________________________|
|01.00| ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ |
| | ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____|___________________________________________________________________|
|01.01|Հայոց պատմություն| 1,2| 120| 45 | 15 | | 60 | 200| 110| | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.02|Հայոց լեզու և | 1,2| 120| | 60 | | 60 | 020| 020| | |
| |հայ գրականություն| | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.03|Ռուսաց լեզու | 1,2| 120| | 60 | | 60 | 020| 020| | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.04|Օտար լեզու | 1,2| 300| | 150| | 150| 040| 040| 020| |
| | | 3 | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.05|Փիլիսոփայություն,| 3 | 120| 30 | 30 | | 60 | | | | 220|
| |սոցիոլոգիա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.06|Իրավագիտություն | 6 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.07|Քաղաքագիտություն | 5 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.08|Տնտեսագիտություն | 5 | 120| 45 | 15 | | 60 | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|01.09|Ֆիզիկական | 1-6|/360| |/360| | |/040|/040|/040|/040|
| |կուլտուրա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | |1020| 180| | | 510|2.8.|1.9.|2.4.| |
| | | | | | | | | 0| 0| 0| |
|_____|___________________________________________________________________|
|02.00| ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
| | |
|_____|___________________________________________________________________|
|02.01|Մաթեմատիկա |1,2,| 540| 135| 135| | 270| 330| 330| 330| |
| | | 3 | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|02.02|Ֆիզիկա |1,2 | 360| 90 | 45 | 45 | 180| 211| 211| 211| |
| | | 3 | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|02.03|Քիմիա | 1 | 90 | 30 | | 15 | 45 | 201| | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|02.04|Ինֆորմատիկա |1,2,| 360| 45 | 15 | 105| 195| 211| 103| 003| |
| | | 3 | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|02.05|Բնապահպանություն | 5 | 120| 45 | 15 | | 60 | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | |1470| 345| 210| 165| 750|9.5.|6.4.|5.4.| |
| | | | | | | | | 3| 4| 4| |
|_____|___________________________________________________________________|
|03.00| ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____|___________________________________________________________________|
|03.01|Համակարգչային | 1,2| 120| | 60 | | 60 | 020| 020| | |
| |գրաֆիկա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.02|Կենսագործուն. | 7 | 90 | 30 | | 15 | 45 | | | | |
| |անվտանգություն | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.03|Քաղաքացիական | 8 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
| |պաշտպ. և ԱԻՀ | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.04|Ճյուղի | 7,8| 180| 60 | 30 | | 90 | | | | |
| |տնտեսագիտություն | | | | | | | | | | |
| |և մենեջմենթ-1,2 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.05|Էլեկտրատեխնիկա-1 | 3 | 150| 45 | 15 | 15 | 75 | | | 311| |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.06|Կիրառական | 2,3| 150| 30 | 30 | | 90 | | 220| | |
| |մեխանիկա-1 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.07|Նյութագիտություն-| 4 | 120| 45 | | 15 | 60 | | | | 301|
| |1 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|03.08|Չափագ., ստանդ. և | 4 | 120| 45 | | 15 | 60 | | | | 301|
| |սերտիֆիկ.-2 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | | 990| 285| 135| 60 | 510|0.2.|2.4.|3.1.|6.0.|
| | | | | | | | | 0| 0| 1| 2|
|_____|___________________________________________________________________|
|04.00| ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____|___________________________________________________________________|
|04.01|Էլեկտրատեխնիկա-3 | 4 | 150| 45 | 15 | 15 | 75 | | | | 311|
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|04.02|Էլեկտրոնիկա և | 5 | 150| 45 | 15 | 15 | 75 | | | | |
| |սխեմատեխնիկա 1 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|04.03|Կառավ. համակարգ. | 4 | 150| 30 | 15 | 15 | 90 | | | | 211|
| |հիմունքներ 1 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|04.04|Միկրոպրոցես. | 6 | 120| 15 | 15 | 30 | 60 | | | | |
| |կիրառություններ | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|04.05|Ինֆորմատիկա 4 | 4 | 120| 15 | | 45 | 60 | | | | 103|
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|04.06|Մաթեմատիկ. | 4 | 90 | 30 | 15 | | 45 | | | | 210|
| |վիճակագրություն | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | | 780| 180| 75 | 120| 435| | | |8.3 |
| | | | | | | | | | | | .5|
|_____|___________________________________________________________________|
|05.00| ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____|___________________________________________________________________|
|05.01|Մասնագիտության | 1 | 30 | 15 | | | 15 | 100| | | |
| |ներածություն | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.02|Չափագ., ստանդ. և | 5 | 120| 30 | 15 | | 75 | | | | |
| |սերտիֆիկ. 3 | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.03|Չափման միջոցների | 6 | 150| 30 | 15 | 15 | 90 | | | | |
| |էլեկտրոնային | | | | | | | | | | |
| |բաղադրամասեր | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.04|Անալոգային չափիչ | 5 | 210| 45 | 15 | 15 | 105| | | | |
| |սարքեր | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.05|Թվանշանային չափիչ| 6,7| 240| 45 | 15 | 30 | 150| | | | |
| |սարքեր | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.06|Ֆիզիկական | 6 | 90 | 30 | | 15 | 45 | | | | |
| |մեծությունների | | | | | | | | | | |
| |չափիչ | | | | | | | | | | |
| |կերպափոխիչներ | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.07|Գծիկային | 6 | 120| 45 | | 15 | 60 | | | | |
| |կոդավորում և | | | | | | | | | | |
| |տեղեկատ. օպտիկ. | | | | | | | | | | |
| |նույնակ. | | | | | | | | | | |
| |համակարգեր | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.08|Տեխնոլոգիական | 7 | 150| 30 | 15 | 30 | 75 | | | | |
| |չափումներ | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.09|Սարքաշինության | 8 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
| |տեխնոլոգիա և | | | | | | | | | | |
| |համափոխարինելիու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.10|Մտավոր սեփական. | 8 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
| |պաշտպանում և | | | | | | | | | | |
| |արտոնագ. | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.11|Լաբորատոր | 1 | 60 | | | 30 | 30 | 002| | | |
| |փորձարարություն | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.12|Գործարար էտիկետ | 2 | 60 | 15 | 15 | | 30 | | 110| | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|05.13|Lab View | 6 | 90 | 15 | | 30 | 45 | | | | |
| |տեխնոլոգիա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | |1440| 360| 90 | 180| 940|1.0.|1.1.| | |
| | | | | | | | | 2| 0| | |
|_____|___________________________________________________________________|
|06.00| ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____|___________________________________________________________________|
|06.01|Տեխնիկական | 3,4| 90 | 15 | 15 | | 60 | | | 110| |
| |փաստաթղթերի | | | | | | | | | | |
| |մշակման | | | | | | | | | | |
| |տեխնոլոգիա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.02|Ստանդարտ. և | 5,6| 90 | 30 | 15 | | 45 | | | | |
| |սերտիֆիկացում | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.03|Ստանդ. և | 7 | 150| 45 | 15 | | 90 | | | | |
| |սերտիֆիկ.ռադիոէլ.| | | | | | | | | | |
| |և սարքաշինու- | | | | | | | | | | |
| |թյունում | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.04|Որակի կառավարումն| 7 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
| |արդյունաբերու- | | | | | | | | | | |
| |թյունում | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.05|Տեխն. արատորոշ. | 7 | 90 | 30 | | 15 | 45 | | | | |
| |համակարգեր | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.06|Ազդանշանների | 4 | 60 | 30 | | | 30 | | | | 200|
| |թվային մշակում | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.07|Մենեջմենտ և | 7 | 90 | 30 | 15 | | 45 | | | | |
| |մարկետինգ | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.08|Չափագիտական | 8 | 60 | 30 | | | 30 | | | | |
| |ապահովում | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|06.09|Չափումների, | 8 | 90 | 15 | | 15 | 60 | | | | |
| |հսկումների և | | | | | | | | | | |
| |փորձարկումների | | | | | | | | | | |
| |ավտոմատացում | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | | 780| 255| 60 | 30 | 435| | |1.1.|2.0.|
| | | | | | | | | | | 0| 0|
|_____|___________________________________________________________________|
|07.00| ԱՅԼ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄՈԴՈՒԼՆԵՐ |
|_____|___________________________________________________________________|
|07.01|Արտադրական | 6 | 120| | | | 120| | | | |
| |պրակտիկա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|07.02|Նախաավարտական | 7 | 120| | | | 120| | | | |
| |պրակտիկա | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|07.03|Պետական մասնագ. | 8 | 120| | | | 120| | | | |
| |քննություն | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|07.04|Ավարտական | 8 | 360| | | | 360| | | | |
| |աշխատանք | | | | | | | | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդամենը | | 720| | | | 720| | | | |
|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Ընդհանուրը | |7200|1605| 900| 555|4140|12. |10. |11. |16. |
| | | | | | | | |13.5|16.4|14.5|3.7 |
.__________________________________________________________________________
.______ ________________________________________________.
|ԴԱՍԻՉ| |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ | ԿՆ | ԿԱ | ՔՆ | ՍՏ |ԿՐԵԴԻՏ |
| | |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ | | | | | |
| | |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ | | | | | |
| | |___________________| | | | | |
| | | III | IV | | | | | |
| | |_________|_________| | | | | |
| | | 5 | 6 | 7 | 8 | | | | | |
| | |____|____|____|____| | | | | |
| | |15x |15x |15x | 8x | | | | | |
| | |26 |26 |24 |24 | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| 1 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|_____| |_______________________________________________|
|01.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ |
| | | ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____| |_______________________________________________|
|01.01| | | | | | | | | 1,2| 2+2 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.02| | | | | | | | | 1,2| 2+2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.03| | | | | | | | | 1,2| 2+2 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.04| | | | | | | | |1,2,|4+4+2 |
| | | | | | | | | | 3 | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.05| | | | | | | | 3 | | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.06| | | 200| | | | | | 6 | 2 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.07| | 200| | | | | | | 5 | 2 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.08| | 310| | | | | | 5 | | 4 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|01.09| |/040|/040| | | | | | 1-6| |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | |5.1.|2.0.| | | | | 2 | 17 | 34 |
| | | 0| 0| | | | | | | |
|_____| |_______________________________________________|
|02.00| | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ |
| | | ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____| |_______________________________________________|
|02.01| | | | | | | | |1,2,|6+6+6 |
| | | | | | | | | | 3 | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|02.02| | | | | | | | | 1,2|4+4+4 |
| | | | | | | | | | 3 | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|02.03| | | | | | | | | 1 | 3 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|02.04| | | | | | | 3 |1,2 | 3 |4+4+3+ |
| | | | | | | | | | | 1 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|02.05| | 310| | | | | | 5 | | 4 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | |3.1.| | | | | 1 | 9 | 2 | 48+1 |
| | | 0| | | | | | | | |
|_____| |_______________________________________________|
|03.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____| |_______________________________________________|
|03.01| | | | | | | | | 1,2| 2+2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.02| | | | 201| | | | | 7 | 3 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.03| | | | | 400| | | | 8 | 2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.04| | | | 220| 400| | | 7 | 8 | 4+2 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.05| | | | | | | | 3 | | 5 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.06| | | | | | | 3 | 2 | | 4+1 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.07| | | | | | | | 4 | | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|03.08| | | | | | | | 4 | | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | | | |4.2.|8.0.| | 1 | 5 | 5 | 32+1 |
| | | | | 1| 0| | | | | |
|_____| |_______________________________________________|
|04.00| | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____| |_______________________________________________|
|04.01| | | | | | | | 4 | | 5 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|04.02| | 311| | | | | | 5 | | 5 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|04.03| | | | | | | 4 | | 4 | 4+1 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|04.04| | | 112| | | | | | 4 | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|04.05| | | | | | | | | 4 | 4 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|04.06| | | | | | | | 4 | | 3 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | |3.1.|1.1.| | | | 1 | 4 | 2 | 25+1 |
| | | 1 | 2| | | | | | | |
|_____| |_______________________________________________|
|05.00| | ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____| |_______________________________________________|
|05.01| | | | | | | | | 1 | 1 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.02| | 210| | | | | 5 | | 5 | 3+1 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.03| | | 211| | | | 6 | 6 | | 4+1 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.04| | 311| | | | 5 | | 5 | | 5+2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.05| | | 312| | | 7 | | 6 | | 6+2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.06| | | 201| | | | | 6 | | 3 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.07| | | 301| | | | | | 6 | 4 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.08| | | | 212| | | | 7 | | 5 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.09| | | | | 400| | | | 8 | 2 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.10| | | | | 400| | | | 8 | 2 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.11| | | | | | | | | 1 | 2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.12| | | | | | | | | 2 | 2 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|05.13| | | 102| | | | | | 3 | 3 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | |5.2.|1127| 212| 800| 2 | 2 | 5 | 8 | 42+6 |
| | | 1| | | | | | | | |
|_____| |_______________________________________________|
|06.00| | ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |
|_____| |_______________________________________________|
|06.01| | | | | | | 4 | | 4 | 2+1 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.02| | 210| | | | | | 6 | | 3 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.03| | | | 310| | | 7 | 7 | | 4+1 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.04| | | | 200| | | | | 7 | 2 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.05| | | | 201| | | | 7 | | 3 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.06| | | | | | | | | 4 | 2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.07| | | | 210| | | | | 7 | 3 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.08| | | | | 400| | | 8 | | 2 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|06.09| | | | | 202| | 8 | 8 | | 2+1 |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | |2.1.| |9.1.|60.2| | 3 | 5 | 4 | 23+3 |
| | | 0| | 1| | | | | | |
|_____| |_______________________________________________|
|07.00| | ԱՅԼ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄՈԴՈՒԼՆԵՐ |
|_____| |_______________________________________________|
|07.01| | | | | | | | | | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|07.02| | | | | | | | | | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|07.03| | | | | | | | | | 4 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
|07.04| | | | | | | | | | 12 |
| | | | | | | | | | | |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | | | | | | | | | | 24 |
|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|
| | |18. |14. |15. |22. | 2 | 8 | 29 | 39 | 240 |
| | |6.2 |3.9 |5.4 |0.2 | | | | | |
.______ ________________________________________________.
------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում