Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0271.190511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «19»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011233

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

1 ապրիլի 2011 թվականի N 271-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(73-րդ մաս)

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

(73-րդ մաս)

 

27. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները

 

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր ուսանողի հասանելիությամբ տվյալների բազաներին և գրադարանային ֆոնդերին հիմնական կրթական ծրագրի դասընթացների բովանդակային լրիվ ցանկով` յուրաքանչյուր ուսանողին ոչ պակաս քան 0.5 օրինակ դասագրքերով և ուսումնա-մեթոդական ձեռնարկներով ապահովվածության հաշվարկով; բոլոր դասընթացների և պարապմունքների բոլոր ձևերի (գործնականներ, կուսային և ավարտական/դիպլոմային նախագծում, պրակտիկաներ) գծով մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև, ցուցադրական, աուդիո - վիդեո, մուլտիմեդիա նյութերով:

 

Լաբորատոր պրակտիկումներով պարտադիր պետք է ապահովված լինեն հետևյալ դասընթացները.

1) ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Ֆիզիկա, Քիմիա, Ինֆորմատիկա;

2) ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Էլեկտրատեխնիկա-1,3, նյութագիտություն-1, Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում-2, էլեկտրոնիկա և սխեմատեխնիկա, կառավարման համակարգերի հիմունքներ-1, միկրոպրոցեսորների կիրառություններ, ինֆորմատիկա

3) մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ. Չափման միջոցների էլեկտրոնային բաղադրամասեր, Անալոգային չափիչ սարքեր, Թվային չափիչ սարքավորումներ, Ֆիզիկական մեծությունների չափիչ կերպափոխիչներ, Գծիկային կոդավորում և տեղեկատվության նույնականացման համակարգեր, Տեխնոլոգիական չափումներ, Լաբորատոր փորձարարություն, LabView տեխնոլոգիա, Տեխնիկական արատորոշման համակարգեր, Չափումների, հսկումների և փորձարկումների ավտոմատացում:

 

Գործնական պարապմունքներ պետք է նախատեսվեն հետևյալ դասընթացների ուսումնասիրման ժամանակ.

1. ընդհանուր մաթեմատիկական և բնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Մաթեմատիկա,Ֆիզիկա, Ինֆորմատիկա, բնապահպանություն;

2. ընդհանուր մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ` Կենսագործունեության անվտանգություն, Քաղաքացիական պաշտպանություն և արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր, Ճյուղի էկոնոմիկա և կազմակերպում, Կիրառական մեխանիկա, Էլեկտրատեխնիկա-1,3, էլեկտրոնիկա և սխեմատեխնիկա, կառավարման համակարգերի հիմունքներ-1, միկրոպրոցեսորների կիրառություններ, մաթեմատիկական վիճակագրություն,

3. մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկ. Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում-3, Չափման միջոցների էլեկտրոնային բաղադրամասեր, Անալոգային չափիչ սարքեր, Թվային չափիչ սարքավորումներ, Տեխնոլոգիական չափումներ, Գործարար էտիկետ, Տեխնիկական փաստաթղթերի մշակման տեխնոլոգիա, Ստանդարտացում և սերտիֆիկացում, Ստանդարտացում և սերտիֆիկացում ռադիոէլեկտրոնիկայում և սարքաշինությունում, Մենեջմենթ և մակետինգ:

Գրադարանային ֆոնդը պետք է պարունակի հետևյալ ամսագրերը` «Զակօնօդատելյնայա ի պրիկլադնայա մետռօլօգիյա», «Ազմերիտելյնայա տեխնիկա», «Ստանդառտի ի կաչեստվօ», «Դատչիկի ի սիստեմի», «Կօնտռօլյնօ-իզմերիտելյնիե պրիբօռի ի սիստեմի», «Էլեկտռօննիե կօմպօնենտի» և այլն:

ՈՒսանողին պետք է ապահովվի ելք համաշխարհային գլոբալ ցանց Ինտերնետ և աշխատանք նրանում բավարար ժամանակային ծավալով:

 

28. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովվածության պահանջները

 

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը պետք է տնօրինի նյութատեխնիկական բազայով, որն ապահովում է բուհի ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր տիպերի լաբորատոր, գործնական պարապմունքների անցկացումը, ուսանողների գիտահետազոտական աշխատանքները և համապատասխանում է սանիտարական և հակահրդեհային նորմերին ու կանոններին:

 

29. Պրակտիկայի կազմակերպման պահանջները

 

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկան անց է կացվում մասնագիտության պրոֆիլի կողմնակի կազմակերպություններում (հիմնարկներում, կազմակերպություններում) կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոններում և գիտական լաբորատորիաներում: Պրակտիկաների բովանդակությունը որոշվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության թողարկող ամբիոնների կողմից, հաշվի առնելով այն ստորաբաժանումների (արտադրամաս, բաժին, լաբորատորիա, գիտական խումբ և այլն) հետաքրքրություններն ու հնարավորությունները, որոնցում այն անց է կացվում և ռեգլամենտավորվում է համապատասխան ծրագրով:

Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի նպատակը տեսական ուսուցման գործընթացում ստացած գիտելիքների և ունակությունների ամրապնդումն է: Արտադրա-տեխնոլոգիական պրակտիկայի ժամանակ ուսանողը պետք է.

1) ուսումնասիրի`

ա. ստորաբաժանման գործունեության կազմակերպումն ու կառավարումը; պաշտոնավարական պարտականությունները,

բ. արտադրվող, մշակվող կամ կիրառվող չափման միջոցների իրացման կամ ծառայությունների մատուցման ձևերն ու մեթոդները;

գ. գործող չափորոշիչները, տեխնիկական պայմանները, ստանդարտները,

դ. չափման միջոցների արտադրման տեխնոլոգիան,

ե. չափման միջոցների ստուգաչափումների և փորձարկումների տեխնոլոգիան,

զ. կենսագործունեության անվտանգության ապահովման, և բնապահպանական հարցերը;

 

2) յուրացնի`

ա. չափման միջոցների ստուգաչափումների և փորձարկումների տեխնոլոգիան,

դրանց համապատասխանությունը գործող տեխնիկական պայմաններին և ստանդարտներին;

բ. չափիչ տեխնիկայի կիրառման մեթոդիկաները, օբյեկտների բնութագրերի հսկման և ուսումնասիրման համար;

գ. չափման միջոցների համակարգչային մոդելավորման և նախագծման առանձին ծրագրային փաթեթները;

դ. մասնագիտական պատրաստման ուղղությամբ պարբերական և տեղեկատվական հրատարակումներից օգտվելու կարգը, ինչպես նաև կարողանա կատարել ինֆորմացիայի որոնում տվյալների ցանցային բազաներում (www), օգտվել էլեկտրոնային փոստից, տվյալների բազաների փաթեթից:

 

Պրակտիկայի արդյունքների ատեստավորումը անց է կացվում, սահմանված պահանջներին համապատասխան ձևակերպված, գրավոր հաշվետվության և կազմակերպության կողմից պրակտիկայի ղեկավարի կարծիքի հիման վրա: Ատեստացիայի արդյունքներով նշանակվում է գնահատական (գերազանց, լավ, բավարար):

 

VII. 200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում»

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

30. Շրջանավարտը պետք է կարողանա լուծել սույն պետական կրթական չափորոշիչի թ 2 կետում նշված որակավորմանը համապատասխանող խնդիրները:

Բակալավրը պետք է.

 

1) Հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքների բնագավառում.

ա. իմանա ՀՀ սահմանադրությունը և իր բնագավառի օրենքները,

բ. ազատ տիրապետի մասնագիտական հայոց լեզվին (գրավոր և բանավոր) և հաղորդակցվի երկու օտար լեզուներով,

գ. ունենա պատկերացում առողջ կենսակերպի մասին, տիրապետի ֆիզիկական կատարելագործման ունակություններին և հմտություններին,

դ. իմանա հայ ժողովրդի պատմությունը և արդի քաղաքագիտական զարգացումները,

ե. ծանոթ լինի համաշխարհային մշակույթին, տիրապետի վարվելաձևի կուլտուրային, իմանա դրա էթիկական և իրավական նորմերը, որոնք կարգավորում են մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները,

զ. գիտենա հոգեբանության և մանկավարժության տարրերը,

է. ծանոթ լինի ժամանակակից փիլիսոփայական ուղղություններին, գիտենա վերացականի հասկացությունները, մատերիայի կազմակերպման ձևերը, հետևի սոցիալական գլոբալ զարգացումներին,

ը. գիտենա տնտեսագիտության տեսության հիմնադրույթները, մակրո- և միկրոտնտեսության օրենքները, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունները:

 

2) Բնագիտության և մաթեմատիկայի բնագավառում..

ա. ծանոթ լինի ժամանակակից բնագիտության հիմնական սկզբունքներին և հայեցակարգերին, բնապահպանական գլոբալ և տարածքային հիմնախնդիրներին,

բ. տիրապետի մաթեմատիկայի հիմնական բաժիններին, հավանականությունների տեսության և մաթեմատիկական վիճակագրության մեթոդներին, մաթեմատիկական, մոդելավորման եղանակներին,

գ. տիրապետի ինֆորմացիայի հավաքման պահպանման և մշակման համակարգչային մեթոդներին և կարողանա օգտագործել ժամանակակից ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ:

 

3) Մասնագիտական գործունեության բնագավառում.

պետք է տիրապետի հմտությունների, որոնք անհրաժեշտ են սույն կրթական չափորոշիչում նշված տեխնիկայի և տեխնոլոգիայի բնագավառում բակալավրի մասնագիտական բնութագրին համապատասխան խնդիրները լուծելու համար:

Պետք է կարողանա կատարել

ա. չափման միջոցների ստուգաչափմամ, վերանորոգման և կարգաբերման աշխատանքներ,

բ. չափման միջոցների ընտրություն տեխնոլոգիական գործընթացի հսկման և ավտոմատացման համար,

գ. արտադրության չափագիտական ապահովում,

դ. չափման միջոցների արտադրության կազմակերպում,

ե. սերտիֆիկացման փորձարկումներ,

զ. Էլեկտրանային և օպտոէլոկտրոնային անալոգային և թվային տրամաբանական սխեմաների մոնտաժում, կարգավորում,

է. նորմատիվային-տեխնիկական փաստաթղթերի մշակում:

 

4) Շրջանավարտի հատուկ պատրաստմանը ներկայացվող կոնկրետ պահանջները հաստատվում են բուհի կողմից` հաշվի առնելով ռեգիոնի յուրահատկություններն ու կրթական ծրագրի առանձնահատկությունները և իմանա.

ա. չափիչ տեխնիկայի բնագավառում տեխնոլոգիաների զարգացման ժամանակակից միտումները և նրանց կիրառման ուղիները գիտա-հետազոտական, նախագծա-կոնստրուկտորական, արտադրա-տեխնոլոգիական և կազմակերպա-կառավարչական գործունեությունում;

բ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների նախագծման և մշակման չափորոշիչները, մոդելավորման մեթոդները, մեթոդական և նորմատիվային նյութերը, արդի միկրոէլեկտրոնային բաղադրամասերի օգտագործման առանձնահատկությունները;

գ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների և նրանց բաղադրամասերի օգտագործման հետ կապված հաշվողական և ինֆորմացիոն գործընթացների վերլուծության, հետազոտման և մոդելավորման մեթոդները;

դ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման գործընթացի կազմակերպման մեթոդներն ու ձևերը;

ե. ինտելեկտուալ սեփականության պաշտպանության կարգը, մեթոդներն ու միջոցները;

ժ. աշխատանքի կազմակերպման, արտադրության և գիտական հետազոտությունների կազմակերպման տնտեսագիտա-կազմակերպչական և իրավական հիմունքները;

է. աշխատանքի պաշտպանության և կենսագործունեության անվտանգության կանոններն ու նորմերը;

ը. այլ անձանց հետ փոխգործակցելու, կոլեկտիվում նրանց հետ հաղորդակցվելու, խնդիրներ ձևավորելու, մարդկանց ստեղծագործական աճի ձգտումը խրախուսելու և զարգացումն ապահովելու,ծագած տարաձայնությունները և բախումները լուծելու, տարբեր զարգացման և մտավոր մակարդակի տեր մարդկանց հետ համագործակցելու, մասնագիտական հարցերի շրջանակներում ընդունելի որոշումների հասնելու նպատակով բանակցություններ վարելու մեթոդներն ու ձևերը:

 

5) Շրջանավարտը կարողանա կիրառել`

ա. չափման միջոցների մշակման մեթոդներն ու ձևերը, տեխնոլոգիաները;

բ. չափման միջոցների ընտրության և արտադրության ու փորձարկումների չափագիտական ապահովման մեթոդներն ու միջոցները;

դ. չափման միջոցների ստուգաչափումների և կարգաբերումների մեթոդներն ու միջոցները;

ե. չափման միջոցների մոդելավորման մեթոդներն ու միջոցները;

զ. չափման միջոցների մշակման ու արտադրության գործընթացի կազմակերպման մեթոդները:

31. Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները

 

1) Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման ընդհանուր պահանջները

 

Բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորումն իր մեջ ընդգրկում է ավարտական որակավորման աշխատանքի պաշտպանություն և ամփոփիչ քննություն:

Ամփոփիչ ատեստավորումը նախատեսված է սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված մասնագիտական խնդիրների կատարմանը բակալավրի տեսական և գործնական պատրաստվածության որոշման համար:

Ավարտողի ամփոփիչ ատեստավորման կազմի մեջ մտնող ատեստացիոն փորձարկումները պետք է լիովին համապատասխանեն նրա ուսումնառության ընթացքում յուրացրած բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագրին:

 

2) Բակալավրի ավարտական որակավորման աշխատանքի պահանջները

 

Բակալավրի ավարտական աշխատանքը իրենից պետք է ներկայացնի տեսական կամ փորձարարական հետազոտություն, կապված 200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում» մասնագիտությամբ պատրաստման առանձնահատկություններով որոշվող առանձին, մասնավոր խնդիրների լուծման հետ:

Ավարտական աշխատանքի բովանդակության, ծավալի և կառուցվածքի պահանջները որոշվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից, Հայաստանի Հանրապետության Կրթության և գիտության նախարարության կողմից հաստատված, բարձրագույն ուսումնական հաստատության ավարտողի ամփոփիչ ատեստացիայի Դրույթների, 200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա:

Որակավորման աշխատանքի կատարմանը հատկացվող ժամանակը կազմում է ոչ պակաս քան 6 շաբաթ:

 

3) Բակալավրի ամփոփիչ քննության պահանջները

 

200400 «Չափագիտություն, ստանդարտացում և սերտիֆիկացում» մասնագիտությամբ ամփոփիչ քննության անցկացման կարգը և ծրագիրը որոշվում են բուհի կողմից մշակված մեթոդական երաշխավորությունների և համապատասխան օրինակելի ծրագրի, ինչպես նաև. բարձրագույն ուսումնական հաստատության շրջանավարտի ամփոփիչ ատեստավորման դրույթների և սույն պետական կրթական չափորոշչի հիման վրա:

 

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

    ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ`                «ՉԱՓԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ, ՍՏԱՆԴԱՐՏԱՑՈՒՄ ԵՎ

                                    ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑՈՒՄ» (ԴԱՍԻՉ. 200400)

    ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄԸ`         ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐ

ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ`  4 ՏԱՐԻ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ

 

.______________________________________________________________________

|N|Կի- |Տեսա- |Շաբա-|Ֆիզ-  |Շաբաթական|Լսա- |Ինք- |Գու-|Կրեդիտների     |

| |սամ-|կան   |թական|կուլտ.|անհատական|րանա-|նու- |մա- |թիվը           |

| |յակ |ուսուց|լսա- |շաբաթ.|պարապ-   |յին  |րույն|րա- |               |

| |    |ման   |րան. |ժամ.  |մունքի   |ժամե-|ժամե-|յին |               |

| |    |շաբաթ-|ժամ. |թիվ   |ժամերի   |րի   |րի   |ժա- |               |

| |    |ների  |թիվ  |      |թիվը     |թիվը |թիվը |մերի|               |

| |    |թիվ   |     |      |_________|     |     |թիվը|               |

| |    |      |     |      |դաս.|առ. |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |հետ |դա- |     |     |    |               |

| |    |      |     |      |    |սախ.|     |     |    |               |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|1|  I |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|2| II |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 450 | 900|      30       |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|3|III |  16  |  30 |  4   | 3  | 12 | 450 | 510 | 960|  30+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|4| IV |  16  |  26 |  4   | 3  | 13 | 390 | 450 | 840|  26+2(2կա)    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|5| V  |  16  |  26 |  4   | 3  | 13 | 390 | 480 | 870| 26+3(1կն+1կա) |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|6| VI |  15  |  26 |  4   | 3  | 17 | 390 | 540 | 930|26+1(1կա)+(4պր)|

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|7|VII |  16  |  24 |  -   | 3  | 16 | 360 | 570 | 930| 24+3(1կն+1կա)+|

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 4(պր)         |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

|8|VIII|  8   |  24 |  -   | 4  | 40 | 180 | 690 | 870|12+4(մպք)+     |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    |12(աապ)+1կա    |

|_|____|______|_____|______|____|____|_____|_____|____|_______________|

| |    | 119  |     |      |    |    | 3060| 4140|7200| 204+12+8+4+   |

| |    |      |     |      |    |    |     |     |    | 12=240        |

.______________________________________________________________________

 

._______ ______________________________.

|N|Կի- | |Քննաշր-|Պրակտի-|Արձա- |Ընդհա-|

| |սամ-| |ջանի   |կաների |կուրդի|նուր  |

| |յակ | |շաբաթ- |շաբաթ- |շաբաթ-|շաբաթ-|

| |    | |ների   |ների   |ների  |ների  |

| |    | |թիվ    |թիվ    |թիվ   |թիվ   |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|1|  I | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|2| II | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|3|III | |   4   |   -   |  3   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|4| IV | |   4   |   -   |  9   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|5| V  | |   3   |   -   |  4   |  23  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|6| VI | |   3   |   3   |  8   |  29  |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|7|VII | |   4   |   3   |  3   |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

|8|VIII| | 2+6 * |       |  10  |  26  |

| |    | |       |       |      |      |

|_|____| |_______|_______|______|______|

| |    | |  34   |   6   |  49  | 208  |

| |    | |       |       |      |      |

._______ ______________________________.

 

* 6 շաբաթ ավարտական աշխատանքի համար

 

.__________________________________________________________________________

|ԴԱՍԻՉ|ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ      |ԿԻ- |  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԺԱՄԱՔԱՆԱԿԸ  |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          |

|     |ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ     |ՍԱՄ-|                        |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |

|     |ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ        |ՅԱԿ |                        |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |

|     |                 |    |    .___________________|___________________|

|     |                 |    |    | ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ         |   I     |   II    |

|     |                 |    |    |___________________|_________|_________|

|     |                 |    |    |  Դ |  Գ |  Լ |  Ի | 1  | 2  | 3  | 4  |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |____|____|____|____|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |15x |15x |15x |15x |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |30  |30  |30  |26  |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|  1  |       2         |  3 | 4  | 5  | 6  |  7 |  8 |  9 | 10 | 11 | 12 |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.00|   ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ       |

|     |                         ԿՐԹԱԲԼՈԿ                                  |

|_____|___________________________________________________________________|

|01.01|Հայոց պատմություն| 1,2| 120| 45 | 15 |    | 60 | 200| 110|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.02|Հայոց լեզու և    | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 | 020| 020|    |    |

|     |հայ գրականություն|    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.03|Ռուսաց լեզու     | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 | 020| 020|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.04|Օտար լեզու       | 1,2| 300|    | 150|    | 150| 040| 040| 020|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.05|Փիլիսոփայություն,|  3 | 120| 30 | 30 |    | 60 |    |    |    | 220|

|     |սոցիոլոգիա       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.06|Իրավագիտություն  |  6 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.07|Քաղաքագիտություն |  5 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.08|Տնտեսագիտություն |  5 | 120| 45 | 15 |    | 60 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|01.09|Ֆիզիկական        | 1-6|/360|    |/360|    |    |/040|/040|/040|/040|

|     |կուլտուրա        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1020| 180|    |    | 510|2.8.|1.9.|2.4.|    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |   0|   0|   0|    |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.00|  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ      |

|     |                                                                   |

|_____|___________________________________________________________________|

|02.01|Մաթեմատիկա       |1,2,| 540| 135| 135|    | 270| 330| 330| 330|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.02|Ֆիզիկա           |1,2 | 360| 90 | 45 | 45 | 180| 211| 211| 211|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.03|Քիմիա            | 1  | 90 | 30 |    | 15 | 45 | 201|    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.04|Ինֆորմատիկա      |1,2,| 360| 45 | 15 | 105| 195| 211| 103| 003|    |

|     |                 | 3  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|02.05|Բնապահպանություն | 5  | 120| 45 | 15 |    | 60 |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1470| 345| 210| 165| 750|9.5.|6.4.|5.4.|    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |   3|   4|   4|    |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.00|        ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ             |

|_____|___________________________________________________________________|

|03.01|Համակարգչային    | 1,2| 120|    | 60 |    | 60 | 020| 020|    |    |

|     |գրաֆիկա          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.02|Կենսագործուն.    | 7  | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |    |    |    |

|     |անվտանգություն   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.03|Քաղաքացիական     | 8  | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |պաշտպ. և  ԱԻՀ    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.04|Ճյուղի           | 7,8| 180| 60 | 30 |    | 90 |    |    |    |    |

|     |տնտեսագիտություն |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |և  մենեջմենթ-1,2 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.05|Էլեկտրատեխնիկա-1 | 3  | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |    |    | 311|    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.06|Կիրառական        | 2,3| 150| 30 | 30 |    | 90 |    | 220|    |    |

|     |մեխանիկա-1       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.07|Նյութագիտություն-| 4  | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    |    | 301|

|     |1                |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|03.08|Չափագ., ստանդ. և | 4  | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    |    | 301|

|     |սերտիֆիկ.-2      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    | 990| 285| 135| 60 | 510|0.2.|2.4.|3.1.|6.0.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |   0|   0|   1|   2|

|_____|___________________________________________________________________|

|04.00|         ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                 |

|_____|___________________________________________________________________|

|04.01|Էլեկտրատեխնիկա-3 |  4 | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |    |    |    | 311|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.02|Էլեկտրոնիկա և    |  5 | 150| 45 | 15 | 15 | 75 |    |    |    |    |

|     |սխեմատեխնիկա 1   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.03|Կառավ. համակարգ. |  4 | 150| 30 | 15 | 15 | 90 |    |    |    | 211|

|     |հիմունքներ 1     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.04|Միկրոպրոցես.     |  6 | 120| 15 | 15 | 30 | 60 |    |    |    |    |

|     |կիրառություններ  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.05|Ինֆորմատիկա 4    |  4 | 120| 15 |    | 45 | 60 |    |    |    | 103|

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|04.06|Մաթեմատիկ.       |  4 | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    | 210|

|     |վիճակագրություն  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    | 780| 180| 75 | 120| 435|    |    |    |8.3 |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |    |  .5|

|_____|___________________________________________________________________|

|05.00|          ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                       |

|_____|___________________________________________________________________|

|05.01|Մասնագիտության   |  1 | 30 | 15 |    |    | 15 | 100|    |    |    |

|     |ներածություն     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.02|Չափագ., ստանդ. և |  5 | 120| 30 | 15 |    | 75 |    |    |    |    |

|     |սերտիֆիկ. 3      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.03|Չափման միջոցների |  6 | 150| 30 | 15 | 15 | 90 |    |    |    |    |

|     |էլեկտրոնային     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |բաղադրամասեր     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.04|Անալոգային չափիչ |  5 | 210| 45 | 15 | 15 | 105|    |    |    |    |

|     |սարքեր           |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.05|Թվանշանային չափիչ| 6,7| 240| 45 | 15 | 30 | 150|    |    |    |    |

|     |սարքեր           |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.06|Ֆիզիկական        |  6 | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |    |    |    |

|     |մեծությունների   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |չափիչ            |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |կերպափոխիչներ    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.07|Գծիկային         |  6 | 120| 45 |    | 15 | 60 |    |    |    |    |

|     |կոդավորում և     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |տեղեկատ. օպտիկ.  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |նույնակ.         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |համակարգեր       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.08|Տեխնոլոգիական    |  7 | 150| 30 | 15 | 30 | 75 |    |    |    |    |

|     |չափումներ        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.09|Սարքաշինության   |  8 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիա և     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |համափոխարինելիու-|    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |թյուն            |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.10|Մտավոր սեփական.  |  8 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |պաշտպանում և     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |արտոնագ.         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.11|Լաբորատոր        |  1 | 60 |    |    | 30 | 30 | 002|    |    |    |

|     |փորձարարություն  |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.12|Գործարար էտիկետ  |  2 | 60 | 15 | 15 |    | 30 |    | 110|    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|05.13|Lab View         |  6 | 90 | 15 |    | 30 | 45 |    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիա       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    |1440| 360| 90 | 180| 940|1.0.|1.1.|    |    |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |   2|   0|    |    |

|_____|___________________________________________________________________|

|06.00|                ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                |

|_____|___________________________________________________________________|

|06.01|Տեխնիկական       | 3,4| 90 | 15 | 15 |    | 60 |    |    | 110|    |

|     |փաստաթղթերի      |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |մշակման          |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |տեխնոլոգիա       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.02|Ստանդարտ. և      | 5,6| 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |սերտիֆիկացում    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.03|Ստանդ. և         |  7 | 150| 45 | 15 |    | 90 |    |    |    |    |

|     |սերտիֆիկ.ռադիոէլ.|    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |և  սարքաշինու-   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |թյունում         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.04|Որակի կառավարումն|  7 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |արդյունաբերու-   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |թյունում         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.05|Տեխն. արատորոշ.  |  7 | 90 | 30 |    | 15 | 45 |    |    |    |    |

|     |համակարգեր       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.06|Ազդանշանների     |  4 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    | 200|

|     |թվային մշակում   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.07|Մենեջմենտ և      |  7 | 90 | 30 | 15 |    | 45 |    |    |    |    |

|     |մարկետինգ        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.08|Չափագիտական      |  8 | 60 | 30 |    |    | 30 |    |    |    |    |

|     |ապահովում        |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|06.09|Չափումների,      |  8 | 90 | 15 |    | 15 | 60 |    |    |    |    |

|     |հսկումների և     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |փորձարկումների   |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|     |ավտոմատացում     |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    | 780| 255| 60 | 30 | 435|    |    |1.1.|2.0.|

|     |                 |    |    |    |    |    |    |    |    |   0|   0|

|_____|___________________________________________________________________|

|07.00|               ԱՅԼ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄՈԴՈՒԼՆԵՐ                               |

|_____|___________________________________________________________________|

|07.01|Արտադրական       |  6 | 120|    |    |    | 120|    |    |    |    |

|     |պրակտիկա         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|07.02|Նախաավարտական    |  7 | 120|    |    |    | 120|    |    |    |    |

|     |պրակտիկա         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|07.03|Պետական մասնագ.  |  8 | 120|    |    |    | 120|    |    |    |    |

|     |քննություն       |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|07.04|Ավարտական        |  8 | 360|    |    |    | 360|    |    |    |    |

|     |աշխատանք         |    |    |    |    |    |    |    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդամենը         |    | 720|    |    |    | 720|    |    |    |    |

|_____|_________________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|

|     |Ընդհանուրը       |    |7200|1605| 900| 555|4140|12. |10. |11. |16. |

|     |                 |    |    |    |    |    |    |13.5|16.4|14.5|3.7 |

.__________________________________________________________________________

 

.______ ________________________________________________.

|ԴԱՍԻՉ| |ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ          | ԿՆ | ԿԱ | ՔՆ | ՍՏ |ԿՐԵԴԻՏ |

|     | |ԴԱՍԱԲԱՇԽՈՒՄԸ       |    |    |    |    |       |

|     | |ԸՍՏ ԿԻՍԱՄՅԱԿՆԵՐԻ   |    |    |    |    |       |

|     | |___________________|    |    |    |    |       |

|     | |   III   |   IV    |    |    |    |    |       |

|     | |_________|_________|    |    |    |    |       |

|     | | 5  | 6  | 7  | 8  |    |    |    |    |       |

|     | |____|____|____|____|    |    |    |    |       |

|     | |15x |15x |15x | 8x |    |    |    |    |       |

|     | |26  |26  |24  |24  |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|  1  | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |  21   |

|_____| |_______________________________________________|

|01.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ   |

|     | |          ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                |

|_____| |_______________________________________________|

|01.01| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.02| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.03| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.04| |    |    |    |    |    |    |    |1,2,|4+4+2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |  3 |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.05| |    |    |    |    |    |    |  3 |    |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.06| |    | 200|    |    |    |    |    |  6 |   2   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.07| | 200|    |    |    |    |    |    |  5 |   2   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.08| | 310|    |    |    |    |    |  5 |    |   4   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|01.09| |/040|/040|    |    |    |    |    | 1-6|       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |5.1.|2.0.|    |    |    |    |  2 | 17 |  34   |

|     | |   0|   0|    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |_______________________________________________|

|02.00| |   ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ       |

|     | |         ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ                 |

|_____| |_______________________________________________|

|02.01| |    |    |    |    |    |    |    |1,2,|6+6+6  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    | 3  |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|02.02| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|4+4+4  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    | 3  |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|02.03| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |   3   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|02.04| |    |    |    |    |    | 3  |1,2 |  3 |4+4+3+ |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |  1    |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|02.05| | 310|    |    |    |    |    |  5 |    |  4    |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |3.1.|    |    |    |    | 1  |  9 |  2 | 48+1  |

|     | |   0|    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |_______________________________________________|

|03.00| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ |

|_____| |_______________________________________________|

|03.01| |    |    |    |    |    |    |    | 1,2|  2+2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.02| |    |    | 201|    |    |    |    |  7 |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.03| |    |    |    | 400|    |    |    |  8 |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.04| |    |    | 220| 400|    |    |  7 |  8 |  4+2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.05| |    |    |    |    |    |    |  3 |    |   5   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.06| |    |    |    |    |    |  3 |  2 |    |  4+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.07| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|03.08| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |    |    |4.2.|8.0.|    |  1 |  5 |  5 | 32+1  |

|     | |    |    |   1|   0|    |    |    |    |       |

|_____| |_______________________________________________|

|04.00| | ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |

|_____| |_______________________________________________|

|04.01| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   5   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|04.02| | 311|    |    |    |    |    |  5 |    |   5   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|04.03| |    |    |    |    |    |  4 |    |  4 |  4+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|04.04| |    | 112|    |    |    |    |    |  4 |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|04.05| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   4   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|04.06| |    |    |    |    |    |    |  4 |    |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |3.1.|1.1.|    |    |    |  1 |  4 |  2 |  25+1 |

|     | |  1 |   2|    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |_______________________________________________|

|05.00| |        ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |

|_____| |_______________________________________________|

|05.01| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |    1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.02| | 210|    |    |    |    |  5 |    |  5 |  3+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.03| |    | 211|    |    |    |  6 |  6 |    |  4+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.04| | 311|    |    |    |  5 |    |  5 |    |  5+2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.05| |    | 312|    |    |  7 |    |  6 |    |  6+2  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.06| |    | 201|    |    |    |    |  6 |    |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.07| |    | 301|    |    |    |    |    |  6 |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.08| |    |    | 212|    |    |    |  7 |    |   5   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.09| |    |    |    | 400|    |    |    |  8 |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.10| |    |    |    | 400|    |    |    |  8 |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.11| |    |    |    |    |    |    |    |  1 |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.12| |    |    |    |    |    |    |    |  2 |   2   |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|05.13| |    | 102|    |    |    |    |    |  3 |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |5.2.|1127| 212| 800|  2 |  2 |  5 |  8 |  42+6 |

|     | |   1|    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |_______________________________________________|

|06.00| |       ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |

|_____| |_______________________________________________|

|06.01| |    |    |    |    |    |  4 |    |  4 |   2+1 |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.02| | 210|    |    |    |    |    |  6 |    |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.03| |    |    | 310|    |    |  7 |  7 |    |  4+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.04| |    |    | 200|    |    |    |    |  7 |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.05| |    |    | 201|    |    |    |  7 |    |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.06| |    |    |    |    |    |    |    |  4 |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.07| |    |    | 210|    |    |    |    |  7 |   3   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.08| |    |    |    | 400|    |    |  8 |    |   2   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|06.09| |    |    |    | 202|    |  8 |  8 |    |  2+1  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |2.1.|    |9.1.|60.2|    |  3 |  5 |  4 |  23+3 |

|     | |   0|    |   1|    |    |    |    |    |       |

|_____| |_______________________________________________|

|07.00| |             ԱՅԼ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄՈԴՈՒԼՆԵՐ             |

|_____| |_______________________________________________|

|07.01| |    |    |    |    |    |    |    |    |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|07.02| |    |    |    |    |    |    |    |    |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|07.03| |    |    |    |    |    |    |    |    |   4   |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|07.04| |    |    |    |    |    |    |    |    |   12  |

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |       |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |    |    |    |    |    |    |    |    |   24  |

|_____| |____|____|____|____|____|____|____|____|_______|

|     | |18. |14. |15. |22. |  2 |  8 | 29 | 39 |  240  |

|     | |6.2 |3.9 |5.4 |0.2 |    |    |    |    |       |

.______ ________________________________________________.

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
01.04.2011
N 271-Ն
Հրաման