Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2011-2012 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ...

 

 

110.0994.150911

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «15»        09            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011424

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

26 օգոստոսի 2011 թվականի N 994-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2011-2012 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 3-րդ կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի սեպտեմբերի 12-ի N 1579 որոշմամբ հաստատված Կանոնադրության 14-րդ կետի դ) ենթակետը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2011-2012 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի հանրակրթության վարչության պետ Ն. Հովհաննիսյանին և իրավաբանական վարչության պետ Մ. Գրիգորյանին` փաստաթուղթը սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

3. Սույն հրամանի կատարման վերահսկողությունը վերապահել նախարարի տեղակալ Մ. Մկրտչյանին:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

26 օգոստոսի 2011 թվականի

N 994-Ն հրամանի

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

Հայաստանի Հանրապետությունում երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցները (այսուհետ` դպրոց) լրացուցիչ կրթության ուսումնական հաստատություններ են և իրականացնում են մշակութային կրթություն` նպաստելով երեխաների գեղագիտական զարգացմանը:

Մշակութային կրթությունը, լինելով սոցիալ-մշակութային քաղաքականության կարևորագույն ուղղություններից մեկը, ապահովում է ՀՀ-ում բնակվող երեխաների կրթության իրավունքը, օժանդակում է դպրոցների նյութատեխնիկական բազաների ամրապնդմանը, ձևավորում է պետական պատվերի շրջանակներում սովորողների ցանկը:

Օրինակելի ուսումնական պլանների առկայությունը ստեղծում է միասնական դաշտ և անհրաժեշտ նախապայման է դասավանդման գործընթացի կազմակերպման համար` հաշվի առնելով յուրաքանչյուր սովորողի ընդունակություններն ու առանձնահատկությունները:

Յուրաքանչյուր օրինակելի ուսումնական պլանի «պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտության ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

Հայաստանի Հանրապետությունում դպրոցներում ուսումնական տարին սկսվում է սեպտեմբերի 1-ից: ՈՒսումնական տարվա տևողությունը սահմանվում է 34-40 շաբաթ: Աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդները սահմանվում են ՀՀ ԿԳ նախարարության կողմից` պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան: Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից` կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ (հանգստյան օրը` կիրակի):

ՈՒսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են` անհատական և խմբակային պարապմունքները դպրոցներում` անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբակայինը` 40 րոպե:

Սովորողների առաջադիմությունը գնահատվում է 10 միավորի համակարգով:

ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականներից ձևավորվում է I կիսամյակի, իսկ տարեվերջի փոխադրական ստուգարքների ու քննությունների արդյունքով` II կիսամյակի և տարեկան ամփոփիչ գնահատականը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)|Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը      |_____________________________|           |թյուն   |

|  |               |         Դասարաններ          |           |        |

|  |               |_____________________________|           |        |

|  |               | I |II |III|IV | V | VI| VII |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|1.|Դաշնամուր      |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0| 2.0 |I, II, III,|IV, VII |

|  |               |   |   |   |   |   |   |     |V, VI      |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|2.|Սոլֆեջիո       |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0| 2.0 |II, III, V,|IV, VII |

|  |               |   |   |   |   |   |   |     |VI         |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.0|1.0|1.5| 1.5 |V, VI, VII |   ---  |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|4.|Երգչախումբ կամ |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0| 2.0 |IV, V, VI, |   ---  |

|  |համույթ        |   |   |   |   |   |   |     |VII        |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0| 1.0 |IV, VII    |   ---  |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|  |Ընդամենը       |5.0|5.5|6.0|7.0|8.0|8.5| 8.5 |           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, համույթ (անսամբլ), կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.5 ժամը II-VII դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել թերթից ընթերցմանը, իսկ մյուս 0.5-ը ժամը` III-IV դասարաններում դաշնամուրի համույթին (անսամբլ), V-VII դասարաններում` նվագակցության ուսուցմանը:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա. «ընտրովի» առարկայի ցանկից` դաշնամուրի համույթի (անսամբլ) նվագակցության համար.

բ. դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

գ. համույթների կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)|Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը      |_____________________________|           |թյուն   |

|  |               |         Դասարաններ          |           |        |

|  |               |_____________________________|           |        |

|  |               | I |II |III|IV | V | VI| VII |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|1.|Երաժշտական     |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0| 2.0 |I, II, III,|IV, VII |

|  |գործիք         |   |   |   |   |   |   |     |V, VI      |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|2.|Սոլֆեջիո       |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0| 2.0 |II, III, V,|IV, VII |

|  |               |   |   |   |   |   |   |     |VI         |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.0|1.0|1.5| 1.5 |V, VI, VII |   ---  |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|4.|Նվագախումբ,    |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0| 2.0 |IV, V, VI, |   ---  |

|  |համույթ կամ    |   |   |   |   |   |   |     |VII        |        |

|  |երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0| 1.0 |IV, VII    |   ---  |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|  |Ընդամենը       |5.0|5.5|6.0|7.0|8.0|8.5| 8.5 |           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբակային:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ (անսամբլ), կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

6. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

8. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր (նվագախումբ, համույթ) .

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր (երգչախումբ):

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

9. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

10. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

11. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի           |Դասաժամերի քանակը        |Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը          |(շաբաթական)              |           |թյուն   |

|  |                   |_________________________|           |        |

|  |                   |         Դասարաններ      |           |        |

|  |                   |_________________________|           |        |

|  |                   |  I  |  II |III | IV | V |           |        |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|1.|Մեներգեցողություն  | 1.5 | 1.5 | 1.5| 2.0|2.0|I, II, IV  |III, V  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|2.|Սոլֆեջիո           | 2.0 | 2.0 | 2.0| 2.0|2.0|II, IV     |III, V  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|3.|Երաժշտական         | --- | 1.0 | 1.0| 1.5|1.5|III, IV, V |  ---   |

|  |գրականություն      |     |     |    |    |   |           |        |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|4.|Երգչախումբ կամ     | --- | 1.0 | 2.0| 2.0|2.0|III, IV, V |  ---   |

|  |համույթ            |     |     |    |    |   |           |        |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|5.|Դաշնամուր          | 1.0 | 1.0 | 1.0| 1.0|1.0|III, IV, V |  ---   |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|  |Ընդամենը           | 4.5 | 6.5 | 7.5| 8.5|8.5|           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբակային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)|Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը      |_____________________________|           |թյուն   |

|  |               |         Դասարաններ          |           |        |

|  |               |_____________________________|           |        |

|  |               | I |II |III|IV | V | VI| VII |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|1.|Մեներգեցողու-  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0| 2.0 |I, II, III,|   VII  |

|  |թյուն          |   |   |   |   |   |   |     |IV, V, VI  |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|2.|Սոլֆեջիո       |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0| 2.0 |II, III, V,|IV,VII  |

|  |               |   |   |   |   |   |   |     |VI         |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.0|1.0|1.5| 1.5 |V, VI, VII |  ---   |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|4.|Երգչախումբ կամ |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0| 2.0 |IV, V, VI, |  ---   |

|  |համույթ        |   |   |   |   |   |   |     |VII        |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|5.|Դաշնամուր      |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0| 1.0 |III, IV, V,|        |

|  |               |   |   |   |   |   |   |     | VI, VII   |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|  |Ընդամենը       |4.5|5.5|5.5|6.5|7.5|8.5| 8.5 |           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբակային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել` 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի           |Դասաժամերի քանակը        |Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը          |(շաբաթական)              |           |թյուն   |

|  |                   |_________________________|           |        |

|  |                   |         Դասարաններ      |           |        |

|  |                   |_________________________|           |        |

|  |                   |  I  |  II |III | IV | V |           |        |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|1.|Երաժշտական գործիք  | 2.0 | 2.0 | 2.0| 2.0|2.0|I, II, IV  |III, V  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|2.|Սոլֆեջիո           | 2.0 | 2.0 | 2.0| 2.0|2.0|II, IV     |III, V  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|3.|Երաժշտական         | --- | 1.0 | 1.0| 1.5|1.5|III, IV, V |   ---  |

|  |գրականություն      |     |     |    |    |   |           |        |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|4.|Նվագախումբ, համույթ| 1.0 | 1.0 | 2.0| 2.0|2.0|III, IV, V |   ---  |

|  |կամ երգչախումբ     |     |     |    |    |   |           |        |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|5.|Ընտրովի            | --- | 1.0 | 1.0| 1.0|1.0|III, V     |   ---  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|___|___________|________|

|  |Ընդամենը           | 5.0 | 7.0 | 8.0| 8.5|8.5|           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, համույթ (անսամբլ), կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր (նվագախումբ) .

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր (երգչախումբ):

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 6

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(10 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի           |Դասաժամերի քանակը        |Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը          |(շաբաթական)              |           |թյուն   |

|  |                   |_________________________|           |        |

|  |                   |         Դասարաններ      |           |        |

|  |                   |_________________________|           |        |

|  |                   |  I  |  II  | III |  IV  |           |        |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|1.|Գծանկար            | 3.0 |  3.0 | 4.0 |  4.0 |  II, III  |   IV   |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|2.|Գունանկար          | 3.0 |  3.0 | 3.0 |  3.0 |  II, III  |   IV   |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|3.|Կոմպոզիցիա         | 2/1 |  2/1 | 2/1 |  2/1 |  II, III  |   IV   |

|  |(ստեղծագործական    |     |      |     |      |           |        |

|  |թեմատիկ            |     |      |     |      |           |        |

|  |նկարչություն)      |     |      |     |      |           |        |

|  |հաստոցային/        |     |      |     |      |           |        |

|  |կիրառական          |     |      |     |      |           |        |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|4.|Քանդակ կամ         | 2.0 |  2.0 | 1.0 |  1.0 |  II, III  |   IV   |

|  |դեկորատիվ-կիրառական|     |      |     |      |           |        |

|  |արվեստ             |     |      |     |      |           |        |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|5.|Արվեստի պատմություն| 1.0 |  1.0 | 1.0 |  1.0 |    IV     |  ---   |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|6.|Ընտրովի            | 1.0 |  1.0 | 1.0 |  1.0 |  II, IV   |  ---   |

|__|___________________|_____|______|_____|______|___________|________|

|  |Ընդամենը           | 13.0| 13.0 | 13.0| 13.0 |           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է IV դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է IV դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 10 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

8. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ գեղարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և) կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(Մինչև 10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)   |Ստուգարք  |Քննու-|

|  |անվանումը      |________________________________|          |թյուն |

|  |               |         Դասարաններ             |          |      |

|  |               |________________________________|          |      |

|  |               | I |II |III|IV  | V  | VI | VII |          |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|1 |Կերպարվեստի    |2.0|2.0|2.0| -  | -  | -  |  -  |    III   |      |

|  |հիմունքներ և   |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|  |նկարչություն   |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|2.|Կիրառական      |2.0|2.0|2.0| -  | -  | -  |  -  |    III   |      |

|  |արվեստ         |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|3.|Ծեփագործություն|2.0|2.0|2.0| -  | -  | -  |  -  |    III   |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|4.|Գծանկար        |---|---|---|3.0 |3.0 |4.0 | 4.0 |IV, V, VI |  VII |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|5.|Գունանկար      |---|---|---|3.0 |3.0 |3.0 | 3.0 |IV, V, VI,|  VII |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|6.|Կոմպոզիցիա     |---|---|---|2/1 |2/1 |2/1 | 2/1 |IV, V, VI,|  VII |

|  |(ստեղծագործական|   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|  |թեմատիկ        |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|  |նկարչություն)  |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|  |հաստոցային/    |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|  |կիրառական      |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|7.|Քանդակ կամ     |---|---|---|2.0 |2.0 |1.0 | 1.0 |IV, V, VI |  VII |

|  |կիրառական      |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|  |արվեստ         |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|8.|Արվեստի        |---|---|---|1.0 |1.0 |1.0 | 1.0 |V, VI, VII|  --- |

|  |պատմություն    |   |   |   |    |    |    |     |          |      |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|9.|Ընտրովի        |0.5|0.5|1.0|1.0 |1.0 |1.0 | 1.0 |IV, VII   |  --- |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|_____|__________|______|

|  |Ընդամենը       |6.5|6.5|7.0|13.0|13.0|13.0| 13.0|          |      |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 4, 5, 6, 7, 8-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 8 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

8. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ գեղարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 8

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի           |Դասաժամերի քանակը         |Ստուգարք   |Քննու- |

|  |անվանումը          |(շաբաթական)               |           |թյուն  |

|  |                   |__________________________|           |       |

|  |                   |         Դասարաններ       |           |       |

|  |                   |__________________________|           |       |

|  |                   |  I  |  II |III | IV | V  |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|1.|Դասական պար        | 3.0 | 4.5 | 4.5| 4.5| 4.5|II, III, IV|   V   |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|2.|Հայկական պար       | --  | 3.0 | 3.0| 3.0| 3.0|III, IV    |   V   |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|3.|Ժամանակակից        | --- | --- | 1.5| 1.5| 1.5|III, IV    |   V   |

|  |պարահանդեսային պար |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|4.|Պատմակենցաղային պար| --- | 1.5 | ---| ---| ---|    II     |  --   |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|5.|Ժողովուրդներին     | --- | --- | 1.5| 1.5| 1.5|III, IV    |   V   |

|  |բնորոշ բեմական պար |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|6.|Ռիթմիկա            | 1.0 | 1.0 | ---| ---| ---|     II    |   --  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|7.|Մարմնամարզություն  | 1.0 | --- | ---| ---| ---|     --    |   --  |

|  |(պարտեր)           |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|8.|Երաժշտության       | 1.0 | 0.5 | 0.5| 0.5| 0.5|     V     |   --  |

|  |գրագիտություն և    |     |     |    |    |    |           |       |

|  |ունկնդրում         |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|9.|Արվեստի պատմություն| --- | 1.0 | 1.0| 1.0| 1.0|     V     |   --  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|10|Բեմական            | 0.5 | 0.5 | 0.5| 0.5| 0.5|     --    |   --  |

|  |փորձառություն      |     |     |    |    |    |           |       |

|  |(պրակտիկա)         |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|  |Ընդամենը           | 6.5 | 12.0|12.5|12.5|12.5|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում են ուսուցանել խմբակային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ թիվ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն (պարտեր) «»երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում` 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) թիվ 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելու հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)    |Ստուգարք |Քննու-|

|  |անվանումը      |___________ _____________________|         |թյուն |

|  |               |         Դասարաններ              |         |      |

|  |               |___________ _____________________|         |      |

|  |               | I |II |III | IV | V  | VI | VII |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|1.|Դասական պար    | - | --|4.5 | 4.5| 4.5| 4.5| 4.5 |III, IV, |  VII |

|  |               |   |   |    |    |    |    |     |V, VI    |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|2.|Հայկական պար   |   |---|3.0 | 3.0| 3.0| 3.0| 3.0 |III, IV, |  VII |

|  |               |   |   |    |    |    |    |     |V, VI    |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|3.|Ժամանակակից    |---|---|--- | ---| 1.5|1.5 | 1.5 |V, VI    |  VII |

|  |պարահանդեսային |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|4.|Պատմակենցաղային|---|---|1.5 | 1.5|    |    |     |III, IV  |  --  |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|5.|Ժողովուրդներին |---|---|--- | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5 |IV, V, VI|  VII |

|  |բնորոշ բեմական |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|6.|Ռիթմիկա և  պար |4.0|4.0|--- | ---| ---| ---| --- |    II   |  --  |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|7.|Մարմնամարզու-  |1.0|1.0|--- | ---| ---| ---| --- |    II   |  --  |

|  |թյուն          |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|8.|Երաժշտության   |1.0|1.0|1.0 | 0.5| 0.5| 0.5| 0.5 |    VI   |  --  |

|  |գրագիտություն  |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|  |և  ունկնդրում  |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|9.|Արվեստի        |---|---| -- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0 |V, VI,   |  --  |

|  |պատմություն    |   |   |    |    |    |    |     |VII      |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|10|Բեմական        |---|0.5|0.5 | 0.5| 0.5| 0.5| 0.5 |    --   |  --  |

|  |փորձառություն  |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|  |(պրակտիկա)     |   |   |    |    |    |    |     |         |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|_____|_________|______|

|  |Ընդամենը       |6.0|6.5|10.5|12.5|12.5|12.5| 12.5|         |      |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում են ուսուցանել խմբակային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ թիվ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն (պարտեր) «»երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում` 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) թիվ 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 10

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի           |Դասաժամերի քանակը         |Ստուգարք   |Քննու- |

|  |անվանումը          |(շաբաթական)               |           |թյուն  |

|  |                   |__________________________|           |       |

|  |                   |         Դասարաններ       |           |       |

|  |                   |__________________________|           |       |

|  |                   |  I  |  II |III | IV | V  |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|1.|Դերասանի           | 2.0 | 2.0 | 2.0| 3.0| 3.0|II, III, IV|   V   |

|  |վարպետություն      |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|2.|Բեմական խոսք       | 1.0 | 1.0 | 1.0| 0.5| 0.5|II, III, IV|   V   |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|3.|Բեմական շարժում    | --- | 1.0 | 1.0| 1.0| 1.0|    ---    |  ---  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|4.|Արվեստի պատմություն| --- | 1.0 | 1.0| 1.0| 1.0|III, V     |  ---  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|5.|Պար                | --  | 1.0 | 1.0| 1.0| 1.0|   III, V  |  ---  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|6.|Ռիթմիկա            | 1.0 | --- | ---| ---|    |    ---    |  ---  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|7.|Երաժշտական         | 1.0 | 0.5 | 0.5| 0.5| 0.5|     V     |  ---  |

|  |գրականություն և    |     |     |    |    |    |           |       |

|  |ունկնդրում         |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|8.|Բեմական զգեստ և    | --  |  -- | -- | 0.5| 0.5|    ---    |  ---  |

|  |էտիկետ կամ շպար    |     |     |    |    |    |           |       |

|  |(գրիմ)             |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|9.|Բեմական            | 0.5 | 0.5 | 0.5| 0.5| 0.5|    ---    |  ---  |

|  |փորձառություն      |     |     |    |    |    |           |       |

|  |(պրակտիկա)         |     |     |    |    |    |           |       |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|10|Ընտրովի            | 1.0 | 1.0 | 1.0| 1.0| 1.0|   III, V  |  ---  |

|__|___________________|_____|_____|____|____|____|___________|_______|

|  |Ընդամենը           | 6.5 | 8.0 | 8.0| 9.0| 9.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում են ուսուցանել խմբակային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ թիվ 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

4. Խմբակային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

5. «Բեմական փորձառություն (պրակտիկա) «առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների (բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների) համար:

7. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

8. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 11

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)|Ստուգարք   |Քննու-  |

|  |անվանումը      |_____________________________|           |թյուն   |

|  |               |         Դասարաններ          |           |        |

|  |               |_____________________________|           |        |

|  |               | I |II |III|IV | V | VI| VII |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|1.|Դերասանի       |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|3.0| 3.0 |II, III, V,|IV, VII |

|  |վարպետություն  |   |   |   |   |   |   |     |VI         |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|2.|Բեմական խոսք   |1.0|1.0|1.0|0.5|0.5|0.5| 0.5 |II, III, V,|IV, VII |

|  |               |   |   |   |   |   |   |     |VI         |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|3.|Բեմական շարժում|---|---|---|1.0|1.0|1.0| 1.0 |    ---    |  ---   |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|4.|Արվեստի        |---|---| --|1.0|1.0|1.0| 1.0 |   V, VII  |  ---   |

|  |պատմություն    |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|5.|Պար            | --|---|1.0|1.0|1.0|1.0| 1.0 |   IV, VII |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|6.|Ռիթմիկա        |1.0|1.0| --| --| --| --|  -- |    ---    |  ---   |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|7.|Երաժշտության   |---|---|0.5|0.5|0.5|0.5| 0.5 |     VII   |  ---   |

|  |գրագիտություն  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|  |և  ունկնդրում  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|8.|Բեմական զգեստ  |   |   |   |   |   |0.5| 0.5 |    ---    |  ---   |

|  |և  էտիկետ կամ  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|  |շպար (պրակտիկա)|   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|9.|Բեմական        |0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5| 0.5 |    --- -  |   --   |

|  |փորձառություն  |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|  |(պրակտիկա)     |   |   |   |   |   |   |     |           |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|10|Ընտրովի        |0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0| 1.0 |  IV, VII  |        |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|_____|___________|________|

|  |Ընդամենը       |5.0|5.5|6.0|7.5|7.5|9.0| 9.0 |           |        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում են ուսուցանել խմբակային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ թիվ 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

5. Խմբակային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 աշակերտ «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

6. «Բեմական փորձառություն (պրակտիկա)» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների (բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների) համար:

8. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

9. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
26.08.2011
N 994-Ն
Հրաման