Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ (3-ՐԴ ՄԱՍ)

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

23 դեկտեմբերի 2010 թվականի N 168-Ն

 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏ

 

Հանրակրթության բաժին
Վիճակի բնութագիր

 

Հանրակրթության գլխավոր նպատակը սովորողների մտավոր, հոգևոր, ֆիզիկական և սոցիալական ունակությունների համակողմանի ու ներդաշնակ զարգացումն է, նրանց պատշաճ վարքի և վարվելակերպի ձևավորումը, որի ապահովման նպատակով շարունակվում են հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումները: Գործողության մեջ է մտել «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքը:

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում է 203 կրթական հաստատություն` 195 հանրակրթական դպրոցներ, 3 հատուկ դպրոց, 5 արհեստագործական ուսումնարաններ (Աղյուսակ 5), 161 նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններ (Աղյուսակ 6): Երևանում գործում են թվով 46 ոչ պետական լիցենզավորված ուսումնական հաստատություններ և 18` ոչ պետական նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններ:

 

Աղյուսակ 5

 

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության դպրոցների, աշակերտների ու

մանկավարժների բաշխվածությունը

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Վարչական շրջան   |Դպրոցների|Աշակերտների|Մանկավարժ.|Ծանոթություն  |

|   |                 |թիվը     |թիվը       |թիվը      |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 1 |Աջափնյակ         |   20    |   9360    |   834    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 2 |Արաբկիր          |   22    |  11007    |  1028    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 3 |Ավան             |    8    |   4121    |   339    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 4 |Դավթաշեն         |    6    |   3183    |   288    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 5 |Էրեբունի         |   22    |  11430    |   926    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 6 |Կենտրոն          |   33    |  15491    |  1322    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 7 |Մալաթիա-Սեբաստիա |   17    |  12583    |   899    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 8 |Նոր Նորք         |   19    |  11409    |   947    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 9 |Նորք-Մարաշ       |    4    |   942     |   109    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 10| Նուբարաշեն      |    2    |   1248    |    96    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 11| Շենգավիթ        |   29    |  13218    |   1126   |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 12| Քանաքեռ-Զեյթուն |   13    |  6304     |   633    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 13| Հատուկ դպրոցներ |    3    |   311     |   101    |              |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

| 13| Արհեստագործական |    5    |   920     |    62    |50-ը`         |

|   | ուսումնարան     |         |           |          |արտադրական    |

|   |                 |         |           |          |ուսուցման     |

|   |                 |         |           |          |վարպետ        |

|___|_________________|_________|___________|__________|______________|

|   | Ընդամենը        |   203   | 101266    |  8710    |              |

._____________________________________________________________________.

 

Երեխայի բնականոն և համակողմանի զարգացման ապահովման գործում կարևոր է նախադպրոցական կրթության դերը, որի նկատմամբ պետական հոգածությունը Հայաստանի Հանրապետությունում առաջնային խնդիր է:

 

Աղյուսակ 6

 

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության նախադպրոցական ուսումնական

հաստատությունների, երեխաների ու աշխատողների բաշխվածությունը

 

.____________________________________________________.

|Հ/Հ| Վարչական շրջան   |ՆՈՒՀ-ի|Երեխաների |Աշխատողների|

|   |                  |թիվը  |ցուցակային|թիվը       |

|   |                  |      |թիվը      |           |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  1|Աջափնյակ          |  16  |   2694   |    568    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  2|Արաբկիր           |  13  |   2377   |    358    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  3|Ավան              |   7  |   1470   |    202    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  4|Դավթաշեն          |   5  |    875   |    146    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  5|Էրեբունի          |  13  |   1833   |    373    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  6|Կենտրոն           |  21  |   2551   |    436    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  7|Մալաթիա-Սեբաստիա  |  22  |   3583   |    596    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  8|Նոր Նորք          |  22  |   3637   |    601    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|  9|Նորք-Մարաշ        |   4  |    242   |     94    |

|___|__________________|______|__________|___________|

| 10|Նուբարաշեն        |   1  |    159   |     26    |

|___|__________________|______|__________|___________|

| 11|Շենգավիթ          |  22  |   3429   |    613    |

|___|__________________|______|__________|___________|

| 12|Քանաքեռ-Զեյթուն   |  15  |   1819   |    328    |

|___|__________________|______|__________|___________|

|   |Ընդամենը          | 161  |  24669   |    4341   |

.____________________________________________________.

 

Կիրարկվում են «Հանրակրթության պետական կրթակարգի» պահանջները. 2009-2010 ուսումնական տարում դպրոց են մտել պետական ծրագրով նախատեսված նոր դասագրքեր:

Պետության կողմից համակարգին հատկացվող ֆինանսական ներդրումների ավելացումը նպատակ ունի բարձրացնել կրթության որակը: Պետբյուջեի միջոցներով և տարբեր ծրագրերով իրականացվում է դպրոցական գույքի նորացում:

Երևանի քաղաքապետարանի դպրոցներն ունեն 214 համակարգչային դասարան` 2081 համակարգիչներով, 30 էլեկտրոնային գրատախտակներով: Թվով 116 դպրոց ընդգրկված են Հայաստանի դպրոցների ինտերնետային ցանցում (ՀԴԻՑ):

Ֆինանսական նպատակային հատկացումներ են եղել պետ.բյուջեից, ինչը հնարավորություն է տվել թվով 24 դպրոցներում իրականացնել տարբեր աշխատանքներ, սակայն դպրոցական շենքերը հիմնականում վերանորոգման կարիք ունեն:

Տարեցտարի բարձրանում է նախնական մասնագիտական արհեստագործական ուսումնարանների դերը: Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում են թվով 5 նախնական մասնագիտական արհեստագործական ուսումնարաններ (հ.4 և հ.9 - սպասարկման ոլորտ, հ.5 - զարդակիրառական ոլորտ, հ.7 - պոլիգրաֆ, հ.10 - երկաթուղային):

 

2010 թվականին իրականացված ծրագրեր

 

Բարեփոխումների առանցքային նախաձեռնություններից է անցումը 12-ամյա հանրակրթական համակարգի: 2009-2010 ուսումնական տարվանից իրականացվում է առանձին գործող եռամյա ավագ դպրոցի ծրագիրը Մալաթիա-Սեբաստիա, Նոր Նորք, Ավան վարչական շրջանների դպրոցներում:

Երևանում գործում է թվով 31 ավագ դպրոց:

 

Աղյուսակ 7

 

Երևանի ավագ դպրոցների ցանկը

 

.__________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Դպրոցի անվանումը և  համարը |հ/հ|Դպրոցի անվանումը և  համարը    |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |          Աջափնյակ         |   |          Կենտրոն             |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 1 |Գ. Մարգարյանի անվան հ.94   | 13| Մ. Աբեղյանի անվան հ.3        |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 2 |հ.109                      | 14| Ա. Մարգարյանի անվան հ.29     |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 3 |Ա. Երզնկյանի անվան հ.118   | 15| Տ. Շևչենկոյի  անվան հ.42     |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 4 |հ.195                      | 16| Խ. Դաշտենցի անվան հ.114      |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 17| Գ. Էմինի անվան հ.182         |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |       Արաբկիր             |   |                              |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 5 |Մ. Քաջունու անվան հ.54     |   |  Մալաթիա-Սեբաստիա            |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 6 |Հ. Գալստյանի անվան հ.83    | 18| հ. 105                       |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 7 |Մ. Գալշոյանի անվան հ.148   | 19| Ս. Խանզադյանի անվան հ.184    |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 8 |Վ. Դավթյանի անվան հ.149    | 20| Գ. Գյուլբենկյանի անվան հ.190 |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |     Ավան Նոր Նորք         |   |                              |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 9 |հ.170                      | 21| հ.62                         |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 22| Կ. Դեմիրճյանի անվան հ.139    |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |       Դավթաշեն            | 23| Ա. Ղարիբյանի անվան հ.142     |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 10| Ս. Գևորգյանի  անվան հ.189 | 24| հ.159                        |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |      Էրեբունի             |   |          Շենգավիթ            |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 11| Ա. Իսահակյանի անվան հ.16  | 25| հ.46                         |

|___|___________________________|___|______________________________|

| 12| Բ. Ժամկոչյանի անվան հ.119 | 26| Լեոյի անվան հ.65             |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 27| հ.97                         |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 28| Սոս Հովսեփյանի անվան հ.115   |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           |   |     Քանաքեռ-Զեյթուն          |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 29| հ.30                         |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 30| Լ. Արիսյանի անվան հ.127      |

|___|___________________________|___|______________________________|

|   |                           | 31| հ.103                        |

.__________________________________________________________________.

 

Շարունակվում է դպրոցների ինտեգրումը եվրոպական կրթական համակարգին:

Կարևորվում է էլեկտրոնային ռեսուրսների (համակարգչային հայալեզու էլեկտրոնային ծրագրեր, դասագրքեր, ուսուցողական նյութեր) ստեղծման և ուսումնական գործընթացում դրանց օգտագործման անհրաժեշտությունը:

Երևանի քաղաքապետարանի միջոցներով և «Ավիաինֆոթել» ՓԲԸ-ի աջակցությամբ բոլոր դպրոցներին հատկացվել է «Հայ գրականության գանձեր» խտասկավառակ-էլեկտրոնային գրադարան, որն ընդգրկում է 32 հեղինակի 430 ստեղծագործություն:

Սովորողների արժեքային համակարգի ձևավորմանը նպաստելու համար մշակվել և դպրոցներին է հանձնարարվել միջոցառումների ծրագրեր` նվիրված Խաչատուր Աբովյանի, Հովհաննես Թումանյանի, Կոմիտասի, Լևոն Շանթի, Դանիել Վարուժանի, Պարույր Սևակի, Հրանտ Մաթևոսյանի, Րաֆֆու, Կոստան Զարյանի հոբելյաններին: Համագործակցելով ՀՀ սփյուռքի նախարարության հետ` «Մայրենի լեզվի օր» պետական տոնի շրջանակում իրականացվել է բազմաբնույթ միջոցառումների շաբաթ Օշականում, Մատենադարանում:

Համագործակցելով Երևանի Հր.Ղափլանյանի անվան դրամատիկական, Կ. Ստանիսլավսկու անվան պետական ռուսական դրամատիկական, Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական թատրոնների հետ, տարբեր ներկայացումների են հաճախել 4675 աշակերտներ (մարտ-ապրիլ-մայիս):

Համագործակցելով ՀՀ Ֆրանսիայի դեսպանատան, ՀՀ արտաքին կապերի նախարարության ֆրանկոֆոնիայի հարցերով բաժնի և հայկական «Ալյանս-ֆրանսե» կազմակերպության հետ` 2010 թվականի մարտը հայտարարվել է ֆրանկոֆոնիայի ամիս, որի շրջանակում մայրաքաղաքի ֆրանսերեն ուսումնասիրող դպրոցներում իրականացվել են հետաքրքիր միջոցառումներ: Ֆրանկոֆոնիայի քաղաքապետների միջազգային ասոցիացիայի աջակցությամբ Երևանի հ.հ. 48, 78, 119 դպրոցներում իրականացվում է լինգոֆոնային կաբինետների ստեղծման ծրագիր:

Երևանի 2010 թվականի զարգացման ծրագրով առաջնահերթ լուծում պահանջող խնդիրներից է նախադպրոցական հաստատությունների ջեռուցման համակարգի ստեղծումը: Ծրագիրն իրականացվել է Երևան քաղաքի 2010 թվականի բյուջեով նախատեսած ֆինանսական հատկացումների հաշվին: Աջափնյակ, Նորք- Մարաշ, Նոր Նորք, Մալաթիա-Սեբաստիա, Նուբարաշեն վարչական շրջանների նախադպրոցական հաստատությունները համալրվել են փափուկ և կոշտ գույքով` սեղան-աթոռներով, մահճակալներով, սալօջախներով, սառնարաններով: Գործընթացը շարունակական է:

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների աշխատողների վերապատրաստման ուղղությամբ 2010 թվականին կատարվել են որոշակի աշխատանքներ: ՀՀ առողջապահության նախարարության և քաղաքապետարանի համագործակցությամբ վերապատրաստվել են նախադպրոցական հաստատությունների բուժքույրերը: ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի աջակցությամբ տնօրենների վերապատրաստումն ընթացքի մեջ է:

 

Հիմնախնդիրներ

 

. Հանրակրթական, հատուկ, նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների և ուսումնարանների անմխիթար վիճակում գտնվող շենքերի հիմնանորոգում (Աղյուսակ 8, 9).

. Անհատական կաթսայատների կառուցում (Աղյուսակ 10).

. Ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների, հատուկ դպրոցների, նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների շենքային պայմանների համապատասխանեցում սովորողների ֆիզիկական պահանջներին, ինչպես նաև վերոնշյալ հաստատությունների մանկավարժական համակազմի` համապատասխան մասնագետներով համալրում:

. Դպրոցական գույքի նորացում, համապատասխան նյութատեխնիկական բազայով ապահովում:

 

Աղյուսակ 8

 

Հիմնանորոգման և վերանորոգման կարիք ունեցող դպրոցները (ք. Երևան)

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/|Վարչական  |Հիմնանորոգում|Տանիք  |Սանհան  |Դուռ, |Մարզա-  |Միջանցք,|

|Հ |շրջան     |(դպրոցի      |       |հանգույց|պատու-|դահլիճ, |դասա-   |

|  |          |համարը)      |       |        |հան   |հանդիս. |սենյակ- |

|  |          |             |       |        |      |դահլիճ  |ների    |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

|1 |Աջափնյակ  |հ.հ.122, 126,|հ.հ.102|հ.հ.22, |  -   |հ.հ.111,|        |

|  |          |146          |111,   |102     |      |138, 188|        |

|  |          |             |138    |        |      |        |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 2|Արաբկիր   |հ. 21        |հ.հ.36,|    -   |հ.հ.76|հ.հ.37, |հ.172   |

|  |          |             |76     |        |128,  |76, 77, |        |

|  |          |             |       |        |145,  |145, 151|        |

|  |          |             |       |        |151,  |        |        |

|  |          |             |       |        |172   |        |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 3|Ավան      |հ.104        |   -   |    -   |   -  |    -   |    -   |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 4|Դավթաշեն  |     -       |   -   |հ.199   |   -  |հհ. 199 |    -   |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 5|Էրեբունի  |հ.հ. 34, 68, |   -   |հ.հ.49, |հ.հ.49|հ.հ.6,  |հ.հ.35, |

|  |          |70, 120, 178,|       |64, 35, |35, 64|35, 43, |45, 47, |

|  |          |             |       |45, 123 |107,  |49, 64, |49, 64, |

|  |          |             |       |        |123   |107, 123|107, 123|

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 6|Կենտրոն   |հ.հ.Հ.Կոջոյան|հ.հ.23,|հ.հ. 8, |  -   |հ.հ.10, |հ.հ.5, 4|

|  |          |2, 25, 41, 71|42     |13,     |      |19, 33, |        |

|  |          |             |       |        |      |40, 41  |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 7|Մալաթիա-  |հ.հ.91, 105, |հ.113  |հ.հ.121 |հ.հ.11|   -    |հ.191   |

|  |Սեբաստիա  |116, 152, 176|       |        |      |        |        |

|  |          |179, 90 (1-ին|       |        |      |        |        |

|  |          |մասնաշենքը   |       |        |      |        |        |

|  |          |վթարային)    |       |        |      |        |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 8|Նոր Նորք  |հ.հ.133, 134,|հ.հ.   |հ.հ.187,|հ.հ.  |հ.հ.150,|հ.հ. 88,|

|  |          |135, 141, 142|Հր.Մաթ.|197     |88,   |187     |106, 143|

|  |          |163, 164,    |8, 8,  |        |106,  |        |150,    |

|  |          |166, 186     |163,   |        |143,  |        |        |

|  |          |             |143,   |        |187   |        |        |

|  |          |             |139    |        |      |        |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

| 9|Նորք-Մարաշ|հ. 157       |   -   |հ.հ.61, |հ.61  |հ.61    |հ.հ.61, |

|  |          |             |       |26      |      |        |26      |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

|10|Նուբարաշեն|հ.հ.95, 175  |   -   |   -    |  -   |        |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

|11|Շենգավիթ  |հ.հ. 50, 66, |հ.հ.18,|հ.հ.12, |հ.հ.12|հ.հ.31, |հ.հ.12, |

|  |          |74, 140, 144,|27, 31,|18, 31, |27,38,|154     |38, 75, |

|  |          |169, 173     |75,    |52, 86  |86,137|        |86, 110,|

|  |          |             |154,   |        |      |        |161     |

|  |          |             |161    |        |      |        |        |

|__|__________|_____________|_______|________|______|________|________|

|12|Քանաքեռ-  |հ.հ.48, 59,  |       |հ.հ.44, |հ.հ.44|հ.հ. 44,|հ.հ. 44,|

|  |Զեյթուն   |85           |       |147     |147   |147     |147     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 9

 

Հիմնանորոգման և վերանորոգման կարիք ունեցող նախադպրոցական

ուսումնական հաստատությունները

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/|Վարչական շրջան  |Հիմնանորոգում   |     Տանիք      | Սանհանգույց   |

|Հ |                |(նուհ-ի համարը) |                |               |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 1|Աջափնյակ        |36, 39, 40, 41, |35, 37, 38, 40, |36, 38, 39, 40,|

|  |                |43, 44, 48, 50  |42, 45, 46, 47, |41, 42, 44, 45,|

|  |                |                |49              |47, 48, 49, 50 |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 2|Արաբկիր         |     24, 26     |22, 23, 25, 26  |22, 23, 25, 29,|

|  |                |                |                |30, 31, 32     |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 3|Ավան            |      -         |     53, 55     |     53, 56    |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 4|Դավթաշեն        |  58, 61, 62    |     59, 61     |   58, 60, 62  |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 5|Էրեբունի        |65, 68, 69, 71  |63, 65, 66, 70, |63, 74, 75     |

|  |                |                |73, 74, 75      |               |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 6|Կենտրոն         |4, 5, 10, 12, 14|2, 5, 8, 10, 11,|5, 7, 8, 10,   |

|  |                |                |15, 17, 18      |18, 21         |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 7|Մալաթիա-Սեբաստիա|76, 80, 82, 83, |76, 77, 78, 80, |78, 79, 85, 89,|

|  |                |84, 86, 87, 88, |81, 85, 89. 90, |93, 94, 96, 97 |

|  |                |92              |91, 95          |               |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 8|Նոր Նորք        |100, 103, 108,  |101, 102, 104,  |101, 105, 107, |

|  |                |109, 116, 118   |106, 107, 110,  |110, 113, 114, |

|  |                |                |111, 112, 113,  |119, 120       |

|  |                |                |114, 120        |               |

|__|________________|________________|________________|_______________|

| 9|Նորք-Մարաշ      |      122       |      121       |       121     |

|__|________________|________________|________________|_______________|

|10|Նուբարաշեն      |      125       |       -        |        -      |

|__|________________|________________|________________|_______________|

|11|Շենգավիթ        |134, 135, 139   |126, 131, 138,  |126, 129, 131, |

|  |                |                |139, 143        |132, 134, 141, |

|  |                |                |                |142, 143, 146, |

|  |                |                |                |147            |

|__|________________|________________|________________|_______________|

|12|Քանաքեռ-Զեյթուն |148, 149, 150,  |153, 157, 160,  |151, 153, 157, |

|  |                |155, 159        |161, 162        |158, 160       |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 10

 

Անհատական կաթսայատների կառուցման կարիք ունեցող դպրոցները

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Վարչական շրջան    |Դպրոցների համարները  |Նախահաշվային արժեք      |

|   |                  |                     |(հազ. դրամ)             |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 1.|Էրեբունի          |հ. 34                |33,784.66               |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.47                 |նախագծա-նախահաշվային    |

|   |                  |                     |փաստաթղթեր չեն պատվիրվել|

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.120                |48,980.92               |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.107                |40,530.40               |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ. 7 ուսումնարան     |նախագծա-նախահաշվային    |

|   |                  |_____________________|փաստաթղթեր չեն պատվիրվել|

|   |                  |հ. 9 ուսումնարան     |                        |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 2.|Կենտրոն           |հ.3                  |46,770.2                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |Հակոբ Կոջոյան        |33,351.7                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.23                 |նախագծանախահաշվային     |

|   |                  |                     |փաստաթղթեր չեն պատվիրվել|

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.25                 |48,690.0                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.40                 |46,650.0                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.42                 |43,463.0                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.53                 |նախագծանախահաշվային     |

|   |                  |_____________________|փաստաթղթեր չեն պատվիրվել|

|   |                  |հ.72                 |                        |

|   |                  |_____________________|                        |

|   |                  |հ.81                 |                        |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.182                |35,845.0                |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 3.|Մալաթիա-Սեբաստիա  |հ.176                |73,566.9                |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 4.|Նոր Նորք          |հ.134                |41,474.4                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.141                |71,252.8                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.133                |64,496.4                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.163                |82,549.0                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.159                |114,057.57              |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.4 ուսումնարան      |նախագծա-նախահաշվային    |

|   |                  |                     |փաստաթղթեր չեն պատվիրվել|

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 5.|Նորք Մարաշ        |հ.157                |73,784.0                |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 6.|Շենգավիթ          |հ.31                 |48,110.83               |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.65                 |55,672.8                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.66                 |78,876.9                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.169                |59,213.26               |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.144                |67,821.5                |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 7.|Աջափնյակ          |հ.102                |59,976.2                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.108                |63,129.5                |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.111                |57,676.18               |

|   |                  |_____________________|________________________|

|   |                  |հ.146                |69,720.52               |

|___|__________________|_____________________|________________________|

| 8.|Արաբկիր           |Կույրերի երեկոյան    |նախագծա-նախահաշվային    |

|   |                  |_____________________|փաստաթղթեր չեն պատվիրվել|

|   |                  |հ. 5 ուսումնարան     |                        |

._____________________________________________________________________.

 

2011 թվականին նախատեսվող միջոցառումներ

 

Մանկավարժների խրախուսման նպատակով կանցկացվեն «Տարվա լավագույն դպրոց», «Տարվա լավագույն տնօրեն», «Տարվա լավագույն ուսուցիչ», «Տարվա լավագույն դաստիարակ» և այլ մրցույթներ:

2011 թվականի ընթացքում կկազմակերպվեն միջոցառումներ` նվիրված անվանի հոբելյարներին: Կանցկացվեն «Մեծ հայերը» խորագրով բազմաբնույթ միջոցառումներ, շարադրությունների մրցույթներ` նվիրված Սփյուռքի մեր հայրենակիցներին:

Նախատեսվում է անցկացնել Ազգային ժողովի գավաթի խաղեր (քաղաքային, հանրապետական փուլ), «Կորյուն» ռազմամարզական խաղեր:

Համագործակցելով ՀՀ սփյուռքի նախարարության հետ` «Մայրենի լեզվի օր» պետական տոնի շրջանակում կիրականացվեն բազմաբնույթ միջոցառումների շաբաթ Օշականում, Մատենադարանում:

Օրենսդիր մարմնի հետ դպրոցի կապը ապահովելու նպատակով «Իրավունք» առարկայի շրջանակում կապահովվի 9-11-րդ դասարանների աշակերտների մասնակցությունը ԱԺ քառօրյա նիստերին (բաց դասի օրինակ):

Կկազմակերպվեն մի շարք միջոցառումներ` նվիրված Հայկական բանակի 19-ամյակին, Շուշիի ազատագրմանը, Հայրենական պատերազմի վետերաններին:

2011 թվականին կշարունակվեն համագործակցությունը Երևանի Հր. Ղափլանյանի անվան դրամատիկական, Կ. Ստանիսլավսկու անվան պետական ռուսական դրամատիկական, Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական թատրոնների հետ:

Հայաստանում վայրի բնության և մշակութային արժեքների պահպանման հիմնադրամի համագործակցությամբ կիրականացվեն բնապահպանական միջոցառումներ:

 

ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅՈՒՆ

 

Վիճակի բնութագիր

 

Երևան քաղաքում բնակչության ամբուլատոր-պոլիկլինիկական և հիվանդանոցային բժշկական օգնությունը ու սպասարկումն իրականացվում է 98 առողջապահական կազմակերպությունների կողմից: Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության տակ գտնվում են թվով 25 առողջապահական ՓԲ ընկերություններ` 5 հիվանդանոց, 15 պոլիկլինիկա, 2 բուժսանմաս, 2 դիսպանսեր և շտապբուժօգնության ծառայությունը:

 

2010 թվականին իրականացված ծրագրեր

 

ՀՀ կառավարության կողմից հավանության արժանացած տուբերկուլյոզի դեմ պայքարի 2007-2015 թթ. ազգային ծրագրի շրջանակներում 2010 թ. Երևան քաղաքն ամբողջությամբ ընդգրկվել է ԴԿ (դեղակայուն) տուբերկուլյոզի դեմ բուժման ծրագրի մեջ: Երևանում գործում է ԴԿՏ բուժմամբ զբաղվող 5 կաբինետ:

«Աջակցություն առողջապահական կազմակերպություններին բժշկական սարքավորումների և շտապօգնության մեքենաների ձեռք բերման համար» ծրագրի շրջանակներում 9 ընկերությունների տրամադրվել են 37.0 մլն դրամ արժողությամբ բժշկական սարքավորումներ:

Երևանի զարգացման 2010 թվականի ծրագրով նախատեսված «Առողջապահական օբյեկտների հիմնանորոգում» ծրագրի շրջանակներում իրականացվել է «Նոր Արաբկիր ԱԿ» ԴՓԲԸ-ում 61.0 մլն դրամ արժողությամբ կաթսայատան և ջեռուցման համակարգի կառուցման աշխատանքներ: Ընթացքի մեջ է «Նորք-Մարաշ» ԲԿ ՓԲԸ-ի 1-ին մասնաշենքի կցակառույցի 99.7 մլն դրամ արժողությամբ շինարարական աշխատանքները: Նախատեսվում է իրականացնել «Շտապբուժօգնություն» ՓԲԸ-ի 72.9 մլն դրամ շինարարական աշխատանքները:

 

Հիմնախնդիրներ

 

Առողջության առաջնային պահպանման ծառայությունների բարելավման գործում անհրաժեշտ է ապահովել ախտորոշիչ ծառայությունների մատչելիությունը:

Առողջապահության բնագավառում առողջապահական տեղեկատվական համակարգի կարևորությունն անգնահատելի է, ուստի նպատակահարմար է ստեղծել առողջապահական ընկերություններ-քաղաքապետարան համակարգչային ցանց, առողջապահության ոլորտի տեղեկատվական, վերլուծական, մոնիթորինգի բաժին, որը կվերլուծի և կգնահատի բնակչության առողջության ցուցանիշները:

Անհրաժեշտ է մշակել և սկսել բուժօգնության որակի վերահսկման չափանիշների, ինչպես նաև վերանայված սանիտարական նորմերի ու կանոնների ներդրման գործընթացը:

2010 թ. ՀՀ կառավարության 2007 թվականի ապրիլի 19-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում ընտանեկան բժիշկների անհատական և խմբային անկախ պրակտիկաների իրականացման կարգը հաստատելու մասին» հ.497-Ն որոշման համաձայն նախատեսվում էր անկախ պրակտիկայի ներդրում, սակայն այն չի կատարվել և արդիական է նաև 2011 թ. համար:

 

2011 թվականին նախատեսվող միջոցառումներ

 

Երևան քաղաքում 2011 թվականից սկսած առաջիկա 3 տարիների ընթացքում նախատեսվում է առողջապահության ոլորտի զարգացման գերակա ուղղություն ընդունել ամբուլատոր-պոլիկլինիկական ծառայության վիճակի բարելավումը` հիմնական շեշտը դնելով մատուցվող ծառայությունների ծավալների ավելացման և որակի կտրուկ բարձրացման վրա:

Այդ հարցերի լուծման համար նախատեսվում է իրականացնել միջոցառումների համալիր ծրագիր, որն իր մեջ կներառի առողջապահական հիմնարկների տեղային ջեռուցման համակարգերի ներդրման աշխատանքներ, ամբուլատոր-պոլիկլինիկական հիմնարկների վերազինում նորագույն բժշկական սարքավորումներով և գործիքներով, ընկերությունների կադրային համալրում երիտասարդ մասնագետներով, հին կադրերի պարբերաբար վերապատրաստում և մասնագիտացում, ընկերությունների շենքային պայմանների բարելավում, առողջապահական ընկերություններ-քաղաքապետարան համակարգչային ցանցի ստեղծում, Երևան քաղաքի շտապ օգնության ծառայության արդիականացում և զարգացում, Երևան քաղաքի գյուղատիպ և ծայրամասային թաղամասերում ընտանեկան բժշկության գրասենյակների ստեղծում:

Շարունակվելու է ընտանեկան բժշկության համակարգի ներդնումը, ինչը ենթադրում է ընտանիքի ամբուլատոր սպասարկում մեկ կառույցի կողմից և աստիճանաբար տեղամասային մանկաբույժների, թերապևտների և նեղ մասնագետների փոխարինում ընտանեկան բժիշկներով: Ընտանեկան բժշկության գրասենյակների կարող են վերածվել 10000-ից պակաս բնակչություն սպասարկող պոլիկլինիկաները: Վերջիններս աստիճանաբար պետք է ստանան ինքնուրույն կարգավիճակ` հիմնված սպասարկվող (գրանցված) բնակչության թվի ֆինանսավորման, ռեսուրսների անկախ տնօրինման և բուժօգնության կազմակերպման գործում ինքնուրույն որոշումներ ընդունելու սկզբունքների վրա:

2011 թվականին միջազգային կազմակերպությունների ֆինանսական աջակցությամբ նախատեսվում է Երևանում բացել ԴԿՏ բուժմամբ զբաղվող ևս 3 կաբինետ` «Քանաքեռ-Զեյթուն», «Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ» ԲԿ-ներում և Հակատուբերկուլյոզային դիսպանսերում:

2011 թվականին նախատեսվում է շարունակել շենքերի պահպանմանն ու վերականգնմանն ուղղված ընթացիկ, մասնակի վերանորոգման աշխատանքները և ջեռուցման համակարգերի տեղակայումը:

Շտապօգնության ծառայության ոլորտում նախատեսվում է բուժսարքավորումների, կապի համակարգի և ավտոմոբիլային պարկի արդիականացում:

Շարունակական բնույթ է կրելու հեռուստահաղորդումների միջոցով հանրության իրազեկման բարձրացումը` ուղղված շաքարային դիաբետի կանխարգելմանը (ռիսկի գործոններ, առողջ ապրելակերպ և այլն):

Ընթացքի մեջ են տարափոխիկ հիվանդությունների` տուբերկուլյոզի (պալարախտ), սեռավարակների և ՁԻԱՀ-ի կանխարգելման, վաղ հայտնաբերման և լիարժեք բուժման աշխատանքները:

Քրոնիկ հիվանդների դիսպանսեր հսկողության արդյունավետության բարձրացման և աշխատանքների գնահատման նպատակով նախատեսվում է ստեղծել տվյալների ավտոմատացված բազա:

 

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

Վիճակի բնութագիր

 

2010 թվականին Երևան քաղաքում ընտանեկան նպաստներ և հրատապ դրամական օգնություն են ստացել շուրջ 19400 ընտանիքներ, փաստացի ծախսը կազմել է շուրջ 4462.9 մլն դրամ: Երեխայի ծննդյան նպաստներ են ստացել 11430 ընտանիքներ, 2010 թվականի 11 ամիսների ընթացքում փաստացի ծախսը կազմել է 1085.1 մլն դրամ:

Մինչև 2 տարեկան երեխայի խնամքի նպաստներ են նշանակվել 4500 երեխաների աշխատող մայրերին (ամսական 18000 դրամ), 2010 թվականի 11 ամիսների ընթացքում փաստացի ծախսը կազմել է 973.3 մլն դրամ:

Նախկին ԽՍՀՄ խնայբանկի ՀԽՍՀ Հանրապետական բանկում մինչև 1993 թ. հունիսի 10-ը ներդրված դրամական ավանդների դիմաց ՍԾՏԲ-ներից փոխհատուցում են ստացել 1600 քաղաքացիներ, նրանց վճարվել է 371.5 մլն դրամ:

Երևան քաղաքում կենսաթոշակ են ստանում շուրջ 170000 կենսաթոշակառուներ, 11 ամիսների ընթացքում նրանց ՀՀ պետ.բյուջեից և սոց. հիմնադրամի միջոցներից վճարվել է շուրջ 45.0 մլրդ դրամ:

Համաձայն ՀՀ կառավարության 2008 թվականի դեկտեմբերի 4-ի. հ.1523-Ն և 2009 թվականի հունիսի 26-ի հ.723-Ն` ընտանիքի (քաղաքացու) ներկայացրած փաստաթղթերում նպաստի իրավունք տվող կամ նպաստի չափի փոփոխություն առաջացնող ոչ հավաստի տեղեկությունների հիման վրա ավելի վճարված գումարներից 2010 թվականի ութ ամիսների ընթացքում ՀՀ պետ.բյուջե է հետգանձվել շուրջ 33.5 մլն դրամ, իսկ 2009 թվականի ընթացքում` 16.6 մլն դրամ (ընդամենը 50.1 մլն. դրամ): Վարչության կողմից ՍԾՏԲ-ներում անցկացված ուսումնասիրությունների արդյունքում տարաբնույթ խախտումների պատճառով հայտնաբերվել է շուրջ 107000 դրամ նպաստի ավելի վճարում, որն ամբողջությամբ հետգանձվել է ՀՀ պետ բյուջե:

 

2010 թվականին իրականացված ծրագրեր

 

Երևանի քաղաքապետարանի սոցիալական ապահովության ոլորտի գործունեության կարևորագույն մասն են կազմում նաև սոցիալական խավերի համար իրականացվող միջոցառումները.

1. Մայրաքաղաքի Հ. Պարոնյանի, Գ. Սունդուկյանի, Կ Ստանիսլավսկու անվան թատրոնների հետ համատեղ վարչությունը կարիքավորության գնահատման համակարգում հաշվառված 3550 անձանց թատերական ներկայացումների տոմսեր է տրամադրել (անվճար):

2. Կանանց միջազգային օրվա կապակցությամբ մարտի 8-ին` կազմակերպվել է միջոցառում` նվիրված կարիքավորության գնահատման համակարգում հաշվառված և սոցիալական խմբեր ներկայացնող շուրջ 1000 կանանց համար: Երևանի բյուջեից տոմսերի ձեռքբերման և նվերների համար ծախսվել է 3.0 մլն դրամ:

3. Սուրբ Զատկի տոնի կապակցությամբ երկկողմանի և միակողմանի ծնողազուրկ, կարիքավոր ընտանիքների երեխաների համար Սուրբ Սարգիս եկեղեցում կազմակերպվել է Զատկական տոն և ճաշկերույթ «Հարսնաքար» ռեստորանում, միջոցառման համար Երևանի բյուջեից ծախսվել է 2,5 մլն դրամ: Միջոցառմանը մասնակից երեխաների համար Արարատյան հայրապետական թեմի առաջնորդ Նավասարդ Սրբազանի մասնակցությամբ կազմակերպվել է մանուկների օրհնության կարգ և Զատկական փոքրիկ պատարագ:

4. Մայրության օրվա` ապրիլի 7-ի կապակցությամբ մայրության խրախուսման նպատակով կազմակերպվել է ընդունելություն 4 և ավելի երեխաներ ունեցող, ինչպես նաև երեխայի սպասող (հղի) մայրերի, որոնց տրվել են նվերներ: Երևանի բյուջեից միջոցառման համար ծախսվել է 1,5 մլն դրամ:

5. Հաղթանակի 65-ամյակի կապակցությամբ`

5.1 Հայրենական պատերազմի 18 վետերանների համար կազմակերպվել է հանգստի ծրագիր Դիլիջանի «Լեռնային Հայաստան» առողջարանում: Երևանի բյուջեի միջոցների հաշվին ծրագրի համար ծախսվել է շուրջ 3.0 մլն դրամ:

5.2 Երևանի քաղաքապետի 2010 թվականի մայիսի 6-ի հ.312-Ա կարգադրությամբ Հայրենական պատերազմի երևանաբնակ 1394 վետերանների Երևանի բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվել է դրամական օժանդակություն 11.6 մլն. դրամի շրջանակներում:

6. Կարիքավորության գնահատման համակարգում ընդգրկված սոցիալապես անապահով ընտանիքների 120 մանուկներ հունիսի 1-ին` երեխաների միջազգային օրվա կապակցությամբ, ծնողների հետ այցելել են Երևանի կենդանաբանական այգի, որտեղ նրանց համար կազմակերպվել են միջոցառումներ:

7. Ծնելիության խրախուսման և նորածիններ ունեցող ընտանիքներին աջակցելու նպատակով ՍԾՏԲ-ների միջոցով կարիքավորության գնահատման համակարգում ընդգրկված սոցիալապես անապահով շուրջ 480 ընտանիքների տրամադրվել են մանկասայլակներ:

8. ՀՀ վարչապետի 2010 թվականի հունիսի 1-ի հ.395-Ա որոշմամբ` ծնողազուրկ ու սակավ ապահովված բազմազավակ ընտանիքների դպրոցահասակ 850 երեխաներ ամառային հանգիստն անցկացրել են մանկական առողջարարական ճամբարներում:

9. Մայրաքաղաքի վարչական շրջանների և քաղաքապետարանի կողմից 2010-2011 թթ. ուսումնական տարվա կապակցությամբ կարիքավոր ընտանիքների 4445 երեխաների հատկացվել են պայուսակներ և գրենական պիտույքներ` 26.5 մլն. դրամի արժողությամբ (Երևանի բյուջե):

10. ՀՀ կառավարության համապատասխան որոշմամբ «Վարձատրվող հասարակական աշխատանքներ» ծրագրով Երևանում իրականացվել և իրականացվում են 7 սոցիալ-կենցաղային նշանակության ծրագրեր, որոնցում ժամանակավոր աշխատանքով են ապահովվել շուրջ 150 քաղաքացիներ: Պետության բյուջեից մինչև տարեվերջ նրանց վճարվելու է շուրջ 26.8 մլն դրամ աշխատավարձ:

11. Չնայած պետության կողմից հասցեավորված սոցիալական աջակցությանը, դեռևս կան տարեցներ, ովքեր կարիք ունեն լրացուցիչ օգնության և հոգածության: Դրանք հիմնականում միայնակ, անժառանգ կամ ծայրահեղ կարիքի մեջ գտնվող տարեցներն են, որոնց աջակցելու, կերակրելու և հոգածությամբ շրջապատելու համար Երևան քաղաքի վարչական շրջանների հետ համատեղ «Առաքելություն Հայաստան» հասարակական բարեգործական կազմակերպությունը բացել է բարեգործական ճաշարաններ, որտեղ ամենօրյա տաք ճաշ են ճաշակում շուրջ 2105 տարեցներ:

12. Հոկտեմբերի 1-ին` Տարեցների օրվա կապակցությամբ, 14 տարեցների տրվել է 70.0 հազ. դրամ: Երևանի բյուջեից այս ծրագրի համար ծախսվել է մոտ 1,0 մլն դրամ:

13. Կարիքավորության գնահատման համակարգում ընդգրկված սոցիալապես անապահով ընտանիքների շուրջ 2000 երեխաների Ամանորի և Ծննդյան տոների կապակցությամբ կազմակերպվող միջոցառումներից հետո կտրվեն տոնական նվերներ:

14. 17 երեխաներ ունեցող Ա. Կիրակոսյանի ընտանիքին Երևանի ավագանու որոշմամբ նվիրաբերվել են 2 բնակարաններ:

 

Հիմնախնդիրները

 

Սոցիալական ապահովության ոլորտի պետական և Երևանի քաղաքային բյուջեի ֆինանսավորման ծավալների աստիճանական աճը, իրականացվող քաղաքականության արդյունավետության բարձրացումը և օրենսդրական դաշտի կատարելագործումը դիտվելո է որպես առաջնահերթ խնդիր: Ոլորտի ռազմավարությունը նպատակաուղղվելու է ներքոհիշյալ հիմնախնդիրների լուծմանը.

1. Պետական նպաստների համակարգի կատարելագործում և հասցեականության մեծացում. ընտանեկան նպաստների համակարգը` որպես աղքատության հաղթահարման արդյունավետ գործիք, կարիք ունի կատարելագործման: Պետական բյուջեից հատկացվող ֆինանսական միջոցներն առավել արդյունավետ օգտագործելու նպատակով պետք է շարունակական լինի ընտանեկան նպաստի հասցեականության մեծացումը, ինչպես նաև պետք է հստակեցվեն հարակից բազաներից ստացվող տեղեկատվության մեխանիզմները:

2. Հաշմանդամների սոցիալական ինտեգրումը: Երևան քաղաքում հաշվառված են շուրջ 63000 սահմանափակ կարողություններով հաշմանդամներ: Նրանց զգալի մասը չի կարողանում ազատ տեղաշարժվել և ինտեգրվել հասարակությանը` սոցիալական մեկուսացվածության պատճառով:

3. Զբաղվածության խնդիրների աստիճանական կարգավորում և գործազրկության մակարդակի նվազում:

4. Հայաստանի Հանրապետությունը որպես ազգային անվտանգության սպառնալիք է դիտում ցածր ծնելիությունը: ՈՒստի Երևանում անհրաժեշտ է ծնելիության խթանման նպատակով երեխաներ ունենալու և մեծացնելու համար ստեղծել բարենպաստ պայմաններ: Ծնելիության ցածր ցուցանիշը պայմանավորող գործոններից մեկն էլ ամուսնությունների դեռևս ոչ բավարար, ինչպես նաև ամուսանալուծությունների բարձր մակարդակն է, որի վրա ուղղակի ազդեցություն ունեն նյութական, բնակարանային, կենցաղային պայմանները:

 

2011 թվականին նախատեսվող միջոցառումները

 

2011 թվականին նախատեսվում են.

Պետական նպաստների համակարգի կատարելագործում և հասցեականության մեծացում

Պետական բյուջեից հատկացվող ֆինանսական միջոցներն առավել արդյունավետ օգտագործելու նպատակով պետք է շարունակական լինի ոչ հավաստի տեղեկատվության հետևանքով նպաստառության իրավունք ձեռք բերած ընտանիքների զտումը համակարգից և քաղաքացիներին ավելի վճարված գումարների ետգանձումը ՀՀ պետբյուջե:

2011 թ. ընթացքում Երևան քաղաքում պետական նպաստներից կօգտվեն միջին հաշվով 19000 ընտանիքներ, որի համար ՀՀ պետական բյուջեից կտրամադրվի 5.0 մլրդ դրամ:

2011 թ. մարտի 8-ին Կանանց միջազգային օրվա կապակցությամբ կկազմակերպվի միջոցառում` նվիրված կարիքավորության գնահատման համակարգում հաշվառված և սոցիալական խմբեր ներկայացնող շուրջ 900 կանանց: Տոմսերի ձեռքբերման և նվերների համար Երևանի բյուջեից կհատկացվի 3.0 մլն դրամ:

Մայրության օրվա` ապրիլի 7-ի կապակցությամբ մայրության խրախուսման նպատակով կազմակերպվելու է միջոցառում` արցախյան պատերազմում զոհվածների ընտանիքների մայրերի, 4 և ավելի երեխաներ ունեցող, ինչպես նաև երեխայի սպասող (հղի) մայրերի համար, որոնց մատուցվելու են նվերներ: Միջոցառման համար Երևանի բյուջեով նախատեսվել է 5.0 մլն դրամ: Տարեցների միջազգային օրվա (հոկտեմբերի 1-ի) կապակցությամբ նախատեսվող միջոցառման համար կհատկացվի 1.0 մլն դրամ (Երևանի բյուջեից):

Մայիսի 28-ի կապակցությամբ արցախյան պատերազմի 1-ին խմբի հաշմանդամների և զոհվածների ընտանիքների անդամների համար Երևանի բյուջեից կհատկացվի 4.0 մլն դրամ:

2011 թվականին ՀՀ սահմանամերձ զորամասեր և գնդեր այցելություններ իրականացնելու համար Երևանի բյուջեից նախատեսվել է 18.0 մլն դրամ:

Դեկտեմբերի 3-ին` հաշմանդամների միջազգային օրվա կապակցությամբ, կկազմակերպվեն այցելություններ հաշմանդամների խնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպություններ, նրանց կցուցաբերվի համապատասխան օժանդակություն: Այս ծրագրի համար Երևանի բյուջեով նախատեսվել է 1.0 մլն դրամ:

Կարիքավորության գնահատման համակարգում ընդգրկված սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաներին Ամանորի և Ծննդյան տոների կապակցությամբ կազմակերպված միջոցառումների ընթացքում կհանձնվեն տոնական նվերներ: Այս ծրագրի համար Երևանի բյուջեից հատկացվել է 3.0 մլն:

Մայրաքաղաքի Հ. Պարոնյանի, Գ. Սունդուկյանի, Կ Ստանիսլավսկու անվան թատրոնների հետ համատեղ կշարունակվեն կարիքավորության գնահատման համակարգում հաշվառված 5000 անձանց թատերական ներկայացումների մասնակից դարձնելու գործընթացը (անվճար):

ՀՀ կառավարության համապատասխան որոշմամբ «Վարձատրվող հասարակական աշխատանքներ» ծրագրով 2011 թ. Երևանի 8 վարչական շրջաններում (2010 թ. 4 վարչական շրջանի փոխարեն) իրականացվելու են 15 սոցիալ-կենցաղային նշանակության ծրագրեր (2010 թ 7 ծրագրերի փոխարեն), որոնցում ժամանակավոր աշխատանքով կապահովվեն շուրջ 180-250 քաղաքացիներ: Պետ. բյուջեից նրանց որպես աշխատավարձ նախատեսվում է հատկացնել շուրջ 47.0 մլն դրամ:

Երևան քաղաքում կենսաթոշակներ կստանան շուրջ 172000 կենսաթոշակառուներ, 12 ամիսների ընթացքում նրանց ՀՀ պետ. բյուջեից և սոց. հիմնադրամի միջոցներից կվճարվի 63000.0 մլն դրամ գումար:

 

ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

 

Վիճակի բնութագիր

 

Երևան քաղաքում գործում են 4 մանկատներ, որոնցից մեկը` բարեգործական, որտեղ խնամվում են առանց ծնողական խնամքի մնացած 260 երեխա: Գործում են նաև 8 հատուկ դպրոց, 3 հատուկ կրթահամալիր և 2 գիշերօթիկ հաստատություն, որտեղ սովորում, խնամք և դաստիարակություն են ստանում առողջական և վարքային խնդիրներ ունեցող, ինչպես նաև սոցիալապես անապահով ընտանիքների շուրջ 1500 երեխաներ:

Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի երեխաների իրավունքների պաշտպանության բաժնում սոցիալական պաշտպանության նպատակով հաշվառված են առանց ծնողական խնամքի մնացած և դրանց թվին պատկանող շուրջ 500 երեխաներ և անձինք, ստեղծված է նրանց տվյալների տեղեկատվական շտեմարան, առանձին հաշվառում է իրականացվում իրավախախտ, մուրացիկ և թափառաշրջիկ անչափահասների համար:

 

2010 թվականին իրականացված ծրագրեր

 

2009 թվականի 4-րդ եռամսյակից մինչև 2010 թվականի հուլիս ամիսը ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հետ համատեղ Երևան քաղաքում իրականացվել է «Ֆինանսական ճգնաժամի ազդեցությունը երեխաների վրա» փորձնական ծրագիրը:

2010 թվականին ուսումնասիրություններ են կատարվել Երևան քաղաքի 6 վարչական շրջաններում, հանրակրթական և հատուկ դպրոցներում, գիշերօթիկ խնամքի հաստատություններում, նախադպրոցական հիմնարկներում, առողջապահական հաստատություններում, սոցիալական ծառայության տարածքային բաժիններում: Հավաքագրվել են անհրաժեշտ տվյալներ` իրավիճակի վերլուծության և գնահատման համար:

ՀՀ Ոստիկանության անչափահասների հարցերով ծառայությունների, վարչական շրջանների, հատուկ դպրոցների, հասարակական կազմակերպությունների հետ համատեղ իրականացվել է ծրագիր` ուղղված անչափահասների կողմից իրավախախտումների կանխարգելմանը, մուրացկանության և թափառաշրջիկության երևույթի նվազեցմանը, երեխաների նկատմամբ բռնության, թրաֆիքինգի դեպքերի բացահայտմանը:

Հետևողական աշխատանք է տարվել մանկատներում տեղավորված երեխաներին կենսաբանական ընտանիքներ վերադարձնելու կամ որդեգրության և խնամատարության հանձնելու ուղղությամբ` ապահովելով ընտանիքում նրանց գտնվելու առաջնայնությունը և մանկատների բեռնաթափման ռազմավարական խնդրի աստիճանական լուծումը:

Իրականացվում է դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաների սոցիալական պաշտպանության խնդիրների համալիր լուծման նպատակով ներդրված տեղեկատվական համակարգի շահագործման ծրագիրը. համացանց են մուտքագրվում այդ խմբի երեխաների մանրամասն տվյալները:

Ի հայտ են բերվել Երևան քաղաքում բնակվող, ծննդյան վկայականներ չունեցող երեխաները և ձեռնարկված միջոցառումների շնորհիվ լուծվել են որոշակի թվով երեխաների ծննդյան վկայականների ձեռքբերման կամ վերականգնման խնդիրները:

 

Հիմնախնդիրներ

 

. Երեխային մատուցվող ծառայությունների ապակենտրոնացում և համայնքների առաջնային ներգրավման սկզբունքի կիրառում` կարևորելով համայնքների դերը երեխայի հիմնահարցերի լուծման, ծառայությունների մատչելիության և հասցեականության ապահովման գործում:

. Մանկատների և հատուկ դպրոցների բեռնաթափում` մանկատան սաներին կենսաբանական ընտանիք, որդեգրման կամ խնամատարության հանձնելու, իսկ հատուկ դպրոցների սովորողներին ներառական կրթություն իրականացնող հանրակրթական դպրոցներ ընդգրկելու միջոցով:

. Անչափահասների շրջանում իրավախախտումների, թափառաշրջիկության և մուրացկանության երևույթի նվազեցում, կանխարգելում, այդ գործում պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների, ոստիկանության, հասարակական կազմակերպությունների համագործակցված աշխատանք:

. Առողջ ապրելակերպի հետ կապված իրազեկության բարձրացում, ինչպես դեռահասների, այնպես էլ նորաստեղծ ընտանիքների, երիտասարդ ծնողների շրջանում:

 

2011 թվականին նախատեսվող միջոցառումներ

 

. Ոլորտի օրենսդրական պահանջներին համապատասխան` ընտանիքի, կանանց և երեխաների իրավունքների պաշտպանությանն ուղղված նպատակային ծրագրերի իրականացում.

ա) Դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաների ամբողջական շտեմարանի ստեղծում, տվյալների վերլուծություն և արդյունքների հիման վրա աշխատանքի հիմնական ուղղությունների նախանշում.

բ) Մասնագիտական աջակցության և օգնության կազմակերպում սոցիալապես անապահով ընտանիքներին, կարիքների գնահատում, ծրագրերի կազմում և իրականացում.

գ) Մուրացիկ, թափառաշրջիկ և իրավախախտ անչափահասների հետ անհատական աշխատանքի կազմակերպում, նրանց կողմից հանցագործությունների կանխարգելման նպատակով շահագրգիռ բոլոր կառույցների համագործակցված աշխատանքի կազմակերպում:

. Խնամակալության և հոգաբարձության մարմինների, բուժհաստատությունների, մանկատների և շահագրգիռ այլ կառույցների հետ համատեղ միջոցառումների իրականացում` մանկալքության դեպքերը կանխելու, մանկատներում գտնվող երեխաներին կենսաբանական ընտանիքներ վերադարձնելու կամ որդեգրող ու խնամատար ընտանիք հանձնելու համար:

. Ընտանիքի, կանանց և երեխաների հիմնախնդիրներով զբաղվող պետական և հասարակական կառույցների հետ սեմինարների, խորհրդակցությունների, աշխատանքային հանդիպում-քննարկումների կազմակերպում:

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Երևանի ավագանի
23.12.2010
N 168-Ն
Որոշում