Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ,...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ, ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2012-2025 Թ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

12 հունվարի 2012 թվականի N 1

 

7. ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ, ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2012-2025 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

1. Հավանություն տալ`

1) հայագիտության զարգացման հայեցակարգին` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) հայագիտության ոլորտի զարգացման 2012-2025 թվականների ռազմավարությանը և դրա իրականացման միջոցառումների ժամանակացույցին` համաձայն NN 2 և 3 հավելվածների:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2012 թ. հունվարի 12-ի

նիստի N 1 արձանագրային որոշման

 

ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Հայագիտությունը գիտությունների համակարգ է, որն ուսումնասիրում է հայոց լեզուն և գրականությունը, պատմությունը, հայ ժողովրդի նյութական և հոգևոր մշակույթը: Հայագիտությունը ներառում է հայ լեզվաբանությունը (հայոց լեզուն իր բոլոր դրսևորումներով` գրաբար, միջին հայերեն, արդի գրական հայերենն իր երկու ճյուղերով ու համակարգերով` արևելահայերեն ու արևմտահայերեն, խոսքի մշակույթ, բարբառագիտություն և այլն), հայ գրականագիտությունն իր բոլոր դրսևորումներով ու զարգացման շրջափուլերով (հայոց հին և միջնադարյան, նոր ու նորագույն, սփյուռքահայ և օտարագիր, ժողովրդական բանահյուսություն, գրական-քննադատական մտքի պատմություն և այլն), հայ պատմագիտությունն իր օժանդակ գիտություններով (հնագիտություն, ազգագրություն, աղբյուրագիտություն, պատմագրություն, մատենագրություն և մատենագիտություն, վիմագրագիտություն, վավերագիտություն ու դրամագիտություն, Հայաստանի պատմական աշխարհագրություն, պատմական ժողովրդագրություն, մարդաբանություն և այլն), պատմական բժշկագիտությունը, հայ իրավագիտությունը, հայ հասարակական-քաղաքական և տնտեսագիտական մտքի պատմությունը, հայ իմաստասիրությունն ու արվեստագիտությունը: Հայագիտության կարևոր բնագավառներից են սփյուռքագիտությունը, հարևան ժողովուրդների հետ հայերի պատմամշակութային հարաբերությունների ուսումնասիրությունը:

2. Հայագիտությունը որպես գիտական համակարգ և պետական-ազգային քաղաքականության ծրագրի Էական բաղադրիչ` մեծ կարևորություն է ստանում հատկապես Հայաստանի Հանրապետության և Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության անկախության պայմաններում:

3. Հայագիտությունը խթանում է անկախ պետականության ամրապնդումն ու նպաստում ազգային ինքնագիտակցության խորացմանը: Դրանով իսկ այն դառնում է հայոց պետականության շուրջ հայերի համախմբման, երկրի ազգային անվտանգության ապահովման և Սփյուռքում հայապահպանության վճռական գործոն` Հայրենիքի պաշտպանությանը պատրաստ հայ անհատի ձևավորման հզոր ազդակ:

4. Աշխարհի տարբեր երկրներում եղել ու գործում են հայագիտական կենտրոններ, բայց հայագիտության զարգացման գլխավոր կենտրոնն այսօր Հայաստանի Հանրապետությունն է, որտեղ հայագիտության ներդաշնակ և համակողմանի զարգացումն ապահովվում է պետության մշտական օժանդակությամբ ու հոգածությամբ:

 

II. ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄՆԵՐԸ

 

5. Հայագիտության ասպարեզում առաջին խոշոր քայլը կատարել են Մխիթարյան միաբանները իրենց երկու կենտրոններում (1717 թ.` Վենետիկ, 1811 թ.` Վիեննա):

6. XIX դարում և XX դ. սկզբին հայագիտության կարևոր կենտրոններ են հիմնվել եվրոպական մի շարք քաղաքներում (Փարիզ, Մյունխեն, Բեռլին, Լայպցիգ), Հալեպում: Հայագիտական դպրոցներ են ստեղծվում Կ. Պոլսում, Ս. Պետերբուրգում, Մոսկվայում, Թիֆլիսում: Հայրենիքում ձևավորվում է հայագիտության Էջմիածնական դպրոցը: Հայաստանում խորհրդային կարգեր հաստատվելուց հետո հայագիտության հիմնական օջախը դառնում է Մայր հայրենիքը: Հայագիտության հզոր վերելքին մեծապես նպաստեց Խորհրդային Հայաստանի գիտությունների ակադեմիայի ստեղծումը, որը, Երևանի պետական համալսարանի, Մատենադարանի և մյուս հայագիտական հաստատությունների հետ համագործակցելով, դառնում է հայագիտության խոշորագույն կենտրոն:

7. Հայագիտության մեծագույն նվաճումներից են`

1) մատենագրական ժառանգության (գեղարվեստական, պատմագրական, փիլիսոփայական, լեզվաբանական, դավանաբանական, իրավաբանական, բժշկագիտական, բառարանագիտական և այլ երկերի) ուսումնասիրության բնագավառում` հայ հին մատենագրության բնագավառի հրատարակումը, դրանց բանասիրական քննությունն ու մեկնաբանումը, քննական բնագրերի կազմումն ու ծանոթագրումը, հայ գրականության պատմության բազմահատորյակի ստեղծումը, հայ դասական հեղինակների երկերի ակադեմիական հատորային ժողովածուների և նրանց կյանքի տարեգրությունների կազմումը.

2) պատմագիտության, հնագիտության, ազգագրության և աղբյուրագիտության բնագավառներում` հայ ժողովրդի պատմության բազմահատորյակի ստեղծումը, Հայաստանի և հայերի մասին օտար աղբյուրների շարքի հրատարակումը, Հայաստանի հնագիտական հուշարձանների ուսումնասիրությունը, հնավայրերի պեղումները և դրանց արդյունքների հրապարակումը, հայ վիմագրական նյութի հավաքումն ու հատորային հրատարակումը, պատմաաշխարհագրական քարտեզների ու ատլասների ստեղծումը, ճարտարապետական հուշարձանների համակողմանի ուսումնասիրությունը, ժողովրդական բանասիրության այդ թվում` հեքիաթների, ավանդույթների, քնարերգության, ծիսական երգերի հատորային ժողովածուների ստեղծումը.

3) լեզվաբանության բնագավառում` հայոց լեզվի բոլոր դրսևորումների (գրաբարի, միջին հայերենի, ժամանակակից արևելահայ և արևմտահայ գրական տարբերակների, հայ բարբառների) բազմակողմանի ուսումնասիրությունը, հայերենի և այլ լեզուների զուգադրական ու համեմատական քննությունը, բազմաթիվ բառարանների (հանրագիտական, բացատրական, թարգմանական, ստուգաբանական, տերմինաբանական, համանիշների, հականիշների, հայկական անձնանունների, ազգանունների, Հայաստանի և հարակից շրջանների տեղանունների և այլն) ու համաբարբառների ստեղծումը, ուսումնամեթոդական գրականության հրատարակումը, դասագրքերի, ձեռնարկների և տեղեկատուների կազմումը.

4) արվեստագիտության բնագավառում` հայ գրչագրական արվեստի ու մանրանկարչության, հայ ազգային երաժշտության, ճարտարապետության, կերպարվեստի, թատրոնի, կինոյի պատմության, նշանավոր հայ արվեստագետների, նկարիչների, երգահանների և մշակույթի այլ երախտավորներին ժառանգության ուսումնասիրությունն ու արժեքավորումը: Հրատարակվել են հազարավոր մենագրություններ ու հոդվածներ` նվիրված հայագիտության նշված և այլ բնագավառների: Լույս են տեսել երկարամյա գիտական պարբերականներ` «Բազմավեպ» (Վենետիկ), «ՀանդԷս ամսօրեայ» (Վիեննա), «Revue des Etudes Armeniennes» (Փարիզ), «Annual of Armenian Linguistics» (Կլիվլենդ), «Newsletter of AIEA» (Association International deAs Etudes ArmeAniennes, Լայպցիգ), ԳԱԱ «Պատմա-բանասիրական հանդես» ու «Լրաբեր հասարակական գիտությունների», «Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Բանբեր Մատենադարանի», «Բանբեր Հայաստանի արխիվների», «Հայոց ցեղասպանության պատմության և պատմագրության հարցեր» և շատ այլ պարբերականներ:

8. Վերջին տարիների կարևոր ձեռքբերում է հայ մատենագրության ու դասական գրականության թվային գրադարանների ստեղծումը:

9. Հայագիտության նվաճումներն ի մի են բերվել ՀՀ ԳԱԱ և ԵՊՀ կողմից համատեղ կազմակերպված միջազգային մի շարք գիտաժողովներում: Հիշարժան են Հայաստանում և արտերկրում անցկացված հայ արվեստին (առաջինը` 1975 թ., 5-րդը` 1988 թ.), հայերենագիտության (1982, 1987), հայ հին և միջնադարյան գրականության հարցերին (1986 թ.), Դավիթ Անհաղթի ծննդյան 1500- (1980 թ.), Գլաձորի համալսարանի 700 (1984 թ.), քրիստոնեությունը Հայաստանում պետական կրոն հռչակելու 1700- (1998 թ.) ու հայոց գրերի ստեղծման 1600-(2005 թ.) - ամյակներին նվիրված գիտաժողովները և այլն:

10. Հայագիտության մտահոգիչ վիճակի թելադրանքով և աշխատանքները համակարգելու նպատակով 2003 թ. ՀՀ ԳԱԱ-ն և Երևանի պետական համալսարանը կազմակերպեցին հայագիտության արդի վիճակին և զարգացման հեռանկարներին նվիրված միջազգային համաժողով` արտերկրի հայագետների մասնակցությամբ: Համաժողովը փաստեց, որ անհրաժեշտ է ստեղծել հայագիտական հիմնադրամ, հիմնել տեղեկատվական պարբերական, հայագիտական աշխատանքները համակարգող կենտրոն` հայաստանյան և արտերկրի անվանի մասնագետների մասնակցությամբ:

 

III. ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

11. Հայագիտության գլխավոր նպատակը նրա բոլոր ուղղությունների ըստ ամենայնի զարգացումն է, համընթաց քայլելը համաշխարհային գիտության հետ, հայագիտության նվաճումները հայոց պետականության հետագա ամրապնդմանն ի սպաս դնելը:

12. Հայագիտության հիմնախնդիրներից են հայրենիքին նվիրված, բարոյական բարձր հատկանիշներով օժտված քաղաքացի ձևավորելը, նրա ազգային ինքնագիտակցությունը բարձրացնելը, ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը, երկրի տարածքային ամբողջականության և հայոց պետականության պաշտպանությանը պատրաստ անհատ կերտելը:

13. Ամենօրյա ուշադրության կենտրոնում պետք է լինեն հայկական քաղաքակրթության, ազգային նյութական և հոգևոր արժեքները ճանաչելն ու պահպանելը, օտարների կողմից դրանց յուրացումները կանխելը, հնագույն պատմամշակութային հուշարձանները` սերունդների համար պահպանելը, դրանք ուսումնասիրելն ու արդի էլեկտրոնային միջոցներով միջազգայնացնելը:

14. Անհետաձգելի խնդիր է գործնական ու քաղաքական հայագիտության զարգացումը` հատկապես թուրք-ադրբեջանական և այլ կեղծարարություններին ու նենգափոխումներին արժանի հակահարված տալու համար:

15. Քաղաքակրթական արժեքների արդի փոխբացասման և փոխներթափանցման պայմաններում ձևավորվում և խորանում է ազգ-արժեք մրցակցությունը, որն իր արտահայտությունն է գտնում նորագույն տեղեկատվական համակարգերում, մասնավորապես` համացանցում: Ներկայումս տարածաշրջանային տերությունների, ինչպես և հարևան պետությունների` աշխարհաքաղաքական հատուկ նպատակներ հետապնդող ծրագրերի մի մասն ուղղված է հայ ժողովրդի պատմությունն ու նրա մշակույթը խեղաթյուրելուն: Դրանք տարածվում են համաշխարհային հանրության մեջ Հայաստանի և հայության մասին ստեղծելով աղճատված ու ոչ նպաստավոր պատկերացում: Հետևաբար, քաղաքակրթական մրցակցության պայմաններում հայագիտության զարգացման կիրառական խնդիրները, հատկապես հոգևոր-մշակութային իմաստով, դառնում են ազգային անվտանգության և դրա կարևոր բաղադրամասի` տեղեկատվական անվտանգության ապահովման նախապայման: Այս իրավիճակը պահանջում է հայագիտության կիրառական գործառույթների հզորացում, այսինքն` պետք է հայագիտական ուսումնասիրությունների արդյունքներն ըստ ամենայնի օգտագործվեն ազգային ու միջազգային տեղեկատվական, քաղաքական և գաղափարախոսական հարթություններում ու ծառայեն ՀՀ և ԼՂՀ ազգային անվտանգության շահերին: Կիրառական հայագիտությունը կարող է մեծապես նպաստել համայն հայության հոգևոր-մշակութային անվտանգությանը:

16. Հայագիտության կիրառական խնդիրների կենսագործման միջոցառումները պետք է ելնեն հայկական ուրույն քաղաքակրթության առանձնահատկություններից, ուստի և հետազոտական աշխատանքների կիզակետում պետք է լինեն հայ ժողովրդին հատուկ էական հատկանիշների բացահայտումն ու արժևորումը, որոնք նպատակաուղղված կլինեն ազգային ինքնության պահպանմանը:

17. Հայագիտության զարգացումը հրամայաբար պահանջում է`

1) ընդլայնել և խորացնել Հայաստանի տարածքի և հայ ժողովրդի պատմության հնագույն շրջանի ուսումնասիրությունը` հնագիտական մեթոդների կիրառմամբ.

2) համակարգել և նկարագրել հայկական ձեռագրական հավաքածուները, հետազոտել հայ գրչօջախների և գրչարվեստի պատմությունը.

3) ուսումնասիրել և թվայնացնել հայ մատենագրության (պատմագրական, գեղարվեստական, գիտական գրականության) վավերագրերը, արխիվային նյութերը, վիմագրությունը, բառարանագրական հուշարձանները, ընդլայնել քննական բնագրերի կազմումը և ծանոթագրված հրատարակումը.

4) ընդլայնել Հայաստանին և հայ ժողովրդին վերաբերող օտար սկզբնաղբյուրների հայերեն, ինչպես և հայոց գիտամշակութային կարևորագույն արժեքների օտարալեզու թարգմանությունն ու հրատարակությունը (ստեղծել գիտական թարգմանության արդիական դպրոց, որտեղ պատրաստվեն հայերենից օտար լեզուների և օտար լեզուներից հայերեն թարգմանող հմուտ մասնագետներ).

5) համակողմանիորեն ուսումնասիրել Հայաստանի և հայության առջև համաշխարհայնացման արդի պայմաններում ծառացած խնդիրները, արցախյան հիմնախնդիրը, արդիականության ազգաբանական ուսումնասիրության հիման վրա ճշգրտել ազգային արժեքների ու ազգային ինքնության պահպանման առաջնահերթությունները.

6) խորացնել հարևան երկրների` Վրաստանի, Իրանի, Թուրքիայի, ինչպես և մերձավոր և միջինարևելյան երկրների, Ռուսաստանի ու ԱՊՀ մյուս երկրների հետ ՀՀ պատմամշակութային առնչությունների և արդի միջպետական խնդիրների ուսումնասիրությունը.

7) ուսումնասիրել ՀՀ և Արևմուտքի երկրների միջև պատմաքաղաքական և մշակութային արդի խնդիրները, եվրոպական ռազմաքաղաքական, գիտամշակութային մերօրյա կառույցներին ՀՀ ինտեգրման հարցերը և նախապատրաստել անհրաժեշտ երաշխավորություններ.

8) ուսումնասիրել ՀՀ և Հարավարևելյան ու Արևելյան Ասիայի երկրների (Չինաստան, Հնդկաստան, Ճապոնիա և այլն) միջև միջպետական, քաղաքական, տնտեսական ու մշակութային հարաբերությունները` հանրապետության համապատասխան մարմիններին ներկայացնելով անհրաժեշտ և հիմնավոր խորհրդատվություն.

9) ըստ ամենայնի թափ հաղորդել հայ պատմագիտությանը, բանասիրությանը, արվեստագիտությանը, փիլիսոփայությանը, սոցիոլոգիային և իրավագիտությանը նվիրված բարձրարժեք աշխատությունների ստեղծմանը.

10) մշտապես ուշադրության կենտրոնում պահել Հայոց ցեղասպանության ուսումնասիրությունը` հիմնավոր հետազոտություններով զորակցել ՀՀ և ԼՂՀ արտաքին քաղաքականությանը:

18. Հայագիտության առջև դրված այս հիմնարար ու կիրառական խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ է ստեղծել հայագիտական հիմնադրամ, օտար լեզուներով հրատարակվող պարբերական (միաժամանակ նշանակալի քայլեր ձեռնարկելով արդի հայագիտական պարբերականները միջազգային մակարդակին հասցնելու ուղղությամբ) և հայագիտական հաստատությունների համագործակցությունը կազմակերպող գիտական խորհուրդ` ՀՀ, ԼՂՀ և արտերկրի հայագետների ներգրավմամբ:

19. Հայագիտության շարունակականությունն ու հետագա զարգացումն ապահովելու համար պետք է ստեղծել անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա: Առաջնահերթություն է հայագիտության մեջ սերնդափոխության ապահովումը` Հայաստանի և արտերկրի գործող կենտրոնների համար երիտասարդ մասնագետների պատրաստումը:

20. Ներկայացված հիմնախնդիրներն ու նպատակները բխում են հայոց պետականության և համայն հայության արմատական շահերից, հետևապես դրանց լուծումն ու կենսագործումը, Հայրենիք-Սփյուռք միասնականության ապահովումը իրատեսական կդառնան միայն պետական մշտական հոգածության, 2011-2025 թթ. ժամանակահատվածում նպատակասլաց ռազմավարության, հայագիտության զարգացման ծրագրերի անհրաժեշտ ֆինանսավորման, ազգային ու կադրային ճիշտ քաղաքականության շնորհիվ:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2012 թ. հունվարի 12-ի

նիստի N 1 արձանագրային որոշման

 

ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2012-2025 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ

 

IV. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Հայագիտության զարգացման խթանումը պետական քաղաքականության գերակա ուղղություններից է և կոչված է պահպանելու ժողովրդի ազգային նկարագիրը, իրականացնելու սերունդներին կրթելու, հայեցի դաստիարակելու և հայրենիքին նվիրված քաղաքացիներ պատրաստելու գործը` նպատակաուղղված պետականության հզորացմանը, հայոց ազգային գաղափարախոսության ձևավորմանը:

2. Ծրագրի նպատակը պետության և հայ մտավորականության ջանքերով հայագիտությունը հայության ազգային ու մշակութային անվտանգության ապահովման հզոր գործոն դարձնելն է: Հայագիտության զարգացումն ապահովելու համար պետությունը պատրաստ է լուծելու հայագիտության առջև ծառացած բազմաթիվ հիմնարար և կիրառական խնդիրներ` արդյունավետ գործունեության համար հատկացնելով անհրաժեշտ միջոցներ և տեխնիկական պատշաճ հագեցվածություն:

3. Հայագիտության ոլորտում այսօր հրատապ խնդիրներ են միասնական հայագիտական գիտակրթական և տեղեկատվական դաշտի ստեղծումը հայաստանյան և արտասահմանյան, այդ թվում սփյուռքահայ հայագետների լայն մասնակցությամբ, երիտասարդ մասնագետների փոխանակումը, ինչպես և արդի հայագիտական պարբերականները միջազգային մակարդակին հասցնելը, միջազգային չափանիշներին համապատասխանող օտարալեզու գիտական հանդեսների հիմնումը:

4. Հայագիտության զարգացումը պետք է ընթանա ժողովրդավարական ինստիտուտների ձևավորման և գործառության, ինչպես նաև իրավական պետություն և քաղաքացիական հասարակություն կառուցելու խնդիրներին համապատասխան ու դրանց հետ փոխկապակցված:

 

V. ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՁԵՌՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐԸ

 

5. Ապահովել գիտական կադրերի սերնդափոխություն` պետական ծրագրով առավելագույնս օգտագործելով առկա ներուժը երիտասարդ կադրերի պատրաստման գործում` ստեղծելով անհրաժեշտ քանակությամբ առկա և հեռակա ասպիրանտական տեղեր և կատարելագործելով հայցորդության հաստատությունը, քայլեր ձեռնարկել արտասահմանյան գիտական կենտրոններում երիտասարդ կադրերի պատրաստման և արտերկրի երիտասարդ հայագետների վերապատրաստումը Հայաստանի Հանրապետությունում կազմակերպելու ուղղությամբ:

6. Հայագիտության զարգացմանն ուղղված գործընթացները արդյունավետ դարձնելու նպատակով ստեղծել հայագիտական ուսումնասիրությունները ֆինանսավորող հիմնադրամ:

7. Պետության հոգածության առարկա դարձնել հայագիտության բնագավառում նոր գիտական ու գիտակրթական ենթակառուցվածքների ստեղծման և զարգացման ֆինանսավորումը, ՀՀ մարզերում հայագիտական կառույցների ստեղծումը:

8. Խորացնել և ընդլայնել գրաբարի, սեպագիր քաղաքակրթությունների ու մեռած լեզուների` լատիներենի, հին հունարենի, հին վրացերենի, օսմաներենի, ինչպես նաև պարսկերենի, արաբերենի, թուրքերենի, ժամանակակից վրացերենի և ադրբեջաներենի, գրաբարի ուսումնասիրությունը:

9. Պետական միջոցներով աջակցել հայ ժողովրդի պատմությունը, հայոց լեզվի և պատմամշակութային ժառանգությունը համաշխարհային հանրությանը ներկայացնելու միջոցառումներին, որոնց կարևորությունը գնալով աճում է Թուրքիայի և Ադրբեջանի կողմից տարվող հակահայ քարոզչության պայմաններում: Փաստարկված ու հիմնավոր կերպով ցույց տալ տարածաշրջանում հայ տարրի դարավոր քաղաքակրթական դերակատարությունը` հակահարված հասցնելով մասնավորապես Հայոց ցեղասպանությունը ժխտելու և Արցախյան հիմնախնդրի նենգափոխման յուրաքանչյուր փորձի:

10. Հայագիտության ոլորտում համագործակցությունը խորացնելու, հետազոտությունների մակարդակը բարձրացնելու համար ստեղծել գիտական խորհուրդ` ՀՀ, ԼՂՀ և արտերկրի հայագետների ներգրավմամբ:

11. Մշակել միջազգային համագործակցությունը խթանող մեխանիզմներ, իրականացնել արտերկրում և հատկապես Թուրքիայի տիրապետության տակ գտնվող հայկական տարածքների պատմական ու Վրաստանի, մասնավորապես Ջավախքի հայկական հուշարձանների, հոգևոր ու մշակութային արժեքների պահպանման ու հետազոտման ծրագրեր, ստեղծել պատմական, մշակութային, ազգագրական, ժողովրդագրական ատլասներ:

12. Ընդլայնել Հայաստանում և արտերկրում պահվող ձեռագրական հավաքածուների նկարագրությունը, գիտական բնագրերի կազմումն ու հրատարակումը, վիմագիր արձանագրությունների ուսումնասիրությունը, արխիվային նյութերի, հնատիպ գրքերի և մամուլի թվայնացումը, պատճենումը կամ ձեռքբերումը:

13. Ստեղծել դասական հայագիտական աշխատությունների և հայ դասական գրողների երկերի մատենաշարային հրատարակություններ, դրանցից լավագույնները թարգմանել օտար լեզուներով և հրատարակել:

14. Արագացնել հայագիտական մատենագիտության` խտասալիկների ստեղծումը, հայագիտական նյութերի էլեկտրոնային տարբերակները համացանցով տարածելը, հայագիտական բովանդակությամբ մատչելի կայքերի ստեղծումն ու շահագործում:

15. Արևմտահայերենի գործառույթները ապահովելու համար խրախուսել այդ ոլորտի գիտական ուսումնասիրությունները, կազմել համապատասխան դասագրքեր և ձեռնարկներ` պայմաններ ստեղծելով արևելահայերենի ու արևմտահայերենի հետագա մերձեցման համար:

16. Հայ բարբառները կորստից փրկելու համար խորացնել դրանց ուսումնասիրությունը, կազմել անհրաժեշտ բառարաններ և հրատարակել գիտական արդյունքները, ստեղծել ժամանակակից սարքավորումներով հագեցած կաբինետներ` բարբառները գրանցելու, դրանք անխաթար պահպանելու համար:

17. Նորովի լուսաբանել հայոց պատմության հիմնահարցերը` կաղապարներից ձերբազատվելու և գիտական ճշմարտությունը հանրությանն ու աշխարհին ներկայացնելու նպատակով:

18. Ընդլայնել հայ գաղթօջախի պատմության և գիտամշակութային արժեքների, օտարախոս և այլադավան հայերի պատմության ու ազգագրության, բանահյուսական հարուստ ժառանգության ուսումնասիրություն:

19. Ստեղծել հայագիտական հանրագիտարանների և նոր դասագրքերի (նաև օտարալեզու), ինչպես նաև գիտահանրամատչելի պարբերականներ, հրատարակել հայ դասական և ժողովրդագուսանական երգերի նոտագրված շարք:

20. Խորացնել սփյուռքում հայապահպանության ուղղությամբ միջազգային համագործակցությունը, ուսումնասիրել Սփյուռքի պատմությունը, նրա արդի վիճակը, արագացնել արևմտահայերենի և արևելահայերենի մերձեցման ուղիների մշակումը` բացառելով ուղղագրության փոփոխությունը:

21. ՀՀ պետական լեզվի` հայերենի անաղարտության պահպանման ու նրա գործառույթներն իրականացնելու համար բարձրացնել ՀՀ լեզվի պետական տեսչության կարգավիճակը:

22. Կարևորել միջազգային հայագիտական գիտաժողովների, ամառային դպրոցների և սեմինարների կազմակերպումը Հայաստանում և արտերկրում, հայագիտական թեմաներով նոր թանգարանների ստեղծումը և թանգարանային ցուցադրությունների կազմակերպումը:

23.Սահմանել հայագիտության առաջնահերթ ֆինանսավորման հիմնական ոլորտները.

1) կադրերի պատրաստում առկա, հեռակա ասպիրանտուրայի և հայցորդության միջոցով.

2) հայագիտական հիմնադրամի ստեղծում.

3) հայագիտական նոր ենթակառուցվածքների կազմավորում.

4) գրահրատարակչական գործունեության էական բարելավում.

5) հայագիտական օտարալեզու նոր աշխատությունների և պարբերականների հրատարակում.

6) հայագիտական սկզբնաղբյուրների թվայնացում, էլեկտրոնային ռեսուրսների ստեղծում և շահագործում.

7) հայագիտական թարգմանչական ռեսուրսների ստեղծում.

8) միջազգային գիտաժողովների կազմակերպում:

 

Հավելված N 3

i

ՀՀ կառավարության

2012 թ. հունվարի 12-ի

նիստի N 1 արձանագրային որոշման

 

ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2012-2025 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

.______________________________________________________________________.

|Հ/հ|Միջոցառման անվանումը|Ակնկալվող        |Ֆինանսա-|Պատասխա-  |Կատար- |

|   |                    |արդյունքը        |վորման  |նատու     |ման    |

|   |                    |                 |աղբյուրը|կատարող-  |ժամկետը|

|   |                    |                 |        |ները      |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

| 1 |          2         |         3       |   4    |   5      |   6   |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|1. |Ստեղծել հայագիտական |Հայագիտական      |ՀՀ      |ՀՀ        |2012 թ.|

|   |հաստատությունների   |հաստատությունների|պետական |կրթության |       |

|   |համագործակցությունը |համագործակցության|բյուջե, |և         |       |

|   |կազմակերպող գիտական |խորացում         |արտա-   |գիտության |       |

|   |խորհուրդ            |                 |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |                    |                 |տային   |րության   |       |

|   |                    |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|2. |Հիմնել «Բանբեր      |Համաշխարհային    |ՀՀ      |ՀՀ գիտու- |2012 թ.|

|   |հայագիտության»      |գիտական          |պետական |թյունների |       |

|   |հնգալեզու պարբերական|հանրությանը      |բյուջե, |ազգային   |       |

|   |                    |հայագիտական      |արտա-   |ակադեմիա  |       |

|   |                    |ուսումնասիրու-   |բյուջե- |          |       |

|   |                    |թյունների        |տային   |          |       |

|   |                    |արդյունքների     |միջոցներ|          |       |

|   |                    |ծանոթացում       |        |          |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|3. |Գիտական կադրերի     |Գիտական կադրերի  |  -     |ՀՀ        |2012-  |

|   |արդյունավետ         |արդյունավետ      |        |կրթության |2025թթ.|

|   |սերնդափոխության     |սերնդափոխության  |        |և         |       |

|   |ապահովում, այդ      |ապահովում        |        |գիտության |       |

|   |թվում` անհրաժեշտ    |                 |        |նախարա-   |       |

|   |քանակությամբ առկա և |                 |        |րություն  |       |

|   |հեռակա ասպիրանտական |                 |        |          |       |

|   |տեղերի հատկացում    |                 |        |          |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|4. |Արտասահմանյան       |Գիտական կադրերի  |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |գիտական             |պատրաստման       |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |կենտրոններում       |մեխանիզմների     |բյուջե, |և         |       |

|   |երիտասարդ կադրերի   |արդիականացում    |արտա-   |գիտության |       |

|   |պատրաստման հստակ    |                 |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |քայլերի ձեռնարկում, |                 |տային   |րության   |       |

|   |ՀՀ-ում արտերկրի     |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |երիտասարդ           |                 |        |պետական   |       |

|   |հայագետների         |                 |        |կոմիտե,   |       |

|   |վերապատրաստում      |                 |        |ՀՀ սփյուռ-|       |

|   |                    |                 |        |քի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն` |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|5. |Հայագիտական         |Հայագիտական      |ՀՀ      |ՀՀ        |2012 թ.|

|   |ուսումնասիրություն- |հետազոտություն-  |պետական |կրթության |       |

|   |ները ֆինանսավորող   |ների ֆինանսավոր- |բյուջե, |և         |       |

|   |համահայկական        |ման մեջ ոչ       |արտա-   |գիտության |       |

|   |հիմնադրամի ստեղծում |բյուջետային      |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |                    |միջոցների        |տային   |րության   |       |

|   |                    |ավելացում        |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե,   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ սփյուռ-|       |

|   |                    |                 |        |քի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն` |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|6. |Գրաբարի, սեպագիր    |Հայ ժողովրդի     |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |քաղաքակրթությունների|պատմությանը      |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |ու մեռած լեզուների` |վերաբերող գրավոր |բյուջե, |և         |       |

|   |լատիներենի, հին     |նյութերի, ինչպես |արտա-   |գիտության |       |

|   |հունարենի, հին      |նաև  օտարերկրյա  |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |վրացերենի,          |պետություններում |տային   |րության   |       |

|   |օսմաներենի, ինչպես  |արխիվացված       |միջոցներ|գիտության |       |

|   |նաև  պարսկերենի,    |նյութերի         |        |պետական   |       |

|   |արաբերենի,          |ուսումնասիրու-   |        |կոմիտե`   |       |

|   |թուրքերենի,         |թյուն            |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |ժամանակակից         |                 |        |թյունների |       |

|   |վրացերենի և         |                 |        |ազգային   |       |

|   |ադրբեջաներենի       |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |ուսումնասիրում      |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|7. |Գիտական ու          |Հայագիտական      |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |գիտակրթական         |ուսումնասիրու-   |պետական |կրթության |2014թթ.|

|   |ենթակառուցվածքների  |թյունների        |բյուջե, |և         |       |

|   |արդիականացում, ՀՀ   |մասնագիտական     |արտա-   |գիտության |       |

|   |Սյունիքի և  Լոռու   |մակարդակի        |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |մարզերում, ինչպես   |բարձրացման համար |տային   |րության   |       |

|   |Նաև  ԼՂՀ-ում        |անհրաժեշտ        |միջոցներ|գիտության |       |

|   |հայագիտական         |պայմանների       |        |պետական   |       |

|   |կառույցների ստեղծում|ստեղծում         |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|8. |Հայոց պատմության,   |Հայագիտական      |   -    |ՀՀ        |2012-  |

|   |հայոց լեզվի և       |ուսումնասիրու-   |        |կրթության |2013թթ.|

|   |պատմամշակութային    |թյունների        |        |և         |       |

|   |ժառանգության`       |արդյունքների     |        |գիտության |       |

|   |համաշխարհային       |միջազգային       |        |նախարա-   |       |

|   |հանրությանը         |ճանաչման         |        |րության   |       |

|   |ներկայացնելու       |մակարդակի        |        |գիտության |       |

|   |մեխանիզմների մշակում|բարձրացում       |        |պետական   |       |

|   |և  ներդրում         |                 |        |կոմիտե,   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ մշակույ|       |

|   |                    |                 |        |թի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն, |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ սփյուռ-|       |

|   |                    |                 |        |քի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն` |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|9. |Հայագիտական         |Օտարալեզու       |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |օտարալեզու նոր      |լսարանի համար    |պետական |կրթության |2015թթ.|

|   |աշխատությունների    |հայագիտական      |բյուջե, |և         |       |

|   |հրատարակում,        |հետազոտություն-  |արտա-   |գիտության |       |

|   |հայագիտական         |ների արդյունքների|բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |թարգմանչական        |մատչելիության    |տային   |րության   |       |

|   |ռեսուրսների ստեղծում|ապահովում        |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|10.|Հայագիտական         |Հայագիտության    |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |սկզբնաղբյուրների    |ոլորտում         |պետական |կրթության |2014թթ.|

|   |թվայնացում,         |հետազոտություն-  |բյուջե, |և         |       |

|   |էլեկտրոնային        |ների ժամանակակից |արտա-   |գիտության |       |

|   |ռեսուրսների ստեղծում|եղանակների       |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |և  շահագործում      |ներդրում         |տային   |րության   |       |

|   |                    |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե,   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ մշակույ|       |

|   |                    |                 |        |թի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն, |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|11.|Հայագիտության       |Հայագիտությունը` |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |բնագավառում         |միջազգային       |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |միջազգային          |նշանակության     |բյուջե, |և         |       |

|   |համագործակցությունը |գիտական          |արտա-   |գիտության |       |

|   |խթանող մեխանիզմների |հետազոտություն-  |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |մշակում և  ներդրում,|ների ուղղություն |տային   |րության   |       |

|   |միջազգային          |դառնալուն        |միջոցներ|գիտության |       |

|   |հայագիտական         |նպաստում         |        |պետական   |       |

|   |գիտաժողովների,      |                 |        |կոմիտե, ՀՀ|       |

|   |ամառային դպրոցների  |                 |        |սփյուռքի  |       |

|   |և  սեմինարների      |                 |        |նախարարու-|       |

|   |կազմակերպում        |                 |        |թյուն`    |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|12.|Հայագիտական նյութերի|Հայագիտական      |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |էլեկտրոնային        |հետազոտություն-  |պետական |կրթության |2013թթ.|

|   |տարբերակների        |ների միջազգային  |բյուջե, |և         |       |

|   |համացանցով տարածման |տարածման աստիճանի|արտա-   |գիտության |       |

|   |ապահովում,          |բարձրացում       |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |հայագիտական         |                 |տային   |րության   |       |

|   |բովանդակությամբ     |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |բազմալեզու          |                 |        |պետական   |       |

|   |կայքերի ստեղծում և  |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |շահագործում         |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|13.|Արևմտահայերենի      |Արևմտահայերենի   |   -    |ՀՀ        |2012-  |

|   |ոլորտի գիտական      |և  արևելահայերե- |        |կրթության |2015թթ.|

|   |ուսումնասիրություն- |նի մերձեցման     |        |և         |       |

|   |ների խթանում,       |անհրաժեշտ        |        |գիտության |       |

|   |համապատասխան        |պայմանների       |        |նախարա-   |       |

|   |դասագրքերի և        |ստեղծում         |        |րության   |       |

|   |ձեռնարկների կազմում,|                 |        |գիտության |       |

|   |արևմտահայերենի  և   |                 |        |պետական   |       |

|   |արևելահայերենի      |                 |        |կոմիտե, ՀՀ|       |

|   |մերձեցման ուղիների  |                 |        |սփյուռքի  |       |

|   |ստեղծում            |                 |        |նախարարու-|       |

|   |                    |                 |        |թյուն`    |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|14.|Հայ բարբառների      |Հայ բարբառների   |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |ուսումնասիրություն, |գիտական          |պետական |կրթության |2014թթ.|

|   |անհրաժեշտ           |ուսումնասիրության|բյուջե, |և         |       |

|   |բառարանների կազմում |մակարդակի        |արտա-   |գիտության |       |

|   |և  գիտական          |բարձրացում       |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |արդյունքների        |                 |տային   |րության   |       |

|   |հրապարակում         |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|15.|Խորացնել հումանիտար |Հայ ժողովրդի     |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |գիտությունների      |պատմության նորովի|պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |հիմնահարցերի նորովի |ուսումնասիրու-   |բյուջե, |և         |       |

|   |լուսաբանումը,       |թյուն            |արտա-   |գիտության |       |

|   |հնագիտական          |                 |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |հետազոտությունների  |                 |տային   |րության   |       |

|   |ընդլայնման          |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |գործընթացը          |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|16.|Հայ գաղթավայրերի և  |Հայ գաղթավայրերի |   -    |ՀՀ        |2012-  |

|   |սփյուռքի պատմության,|և  սփյուռքի      |        |կրթության |2025թթ.|

|   |գիտամշակութային     |պատմության       |        |և         |       |

|   |արժեքների, օտարախոս |համակարգված      |        |գիտության |       |

|   |և  այլադավան հայերի |ուսումնասիրու-   |        |նախարա-   |       |

|   |պատմության ու       |թյուն            |        |րության   |       |

|   |ազգագրության,       |                 |        |գիտության |       |

|   |բանահյուսական       |                 |        |պետական   |       |

|   |հարուստ ժառանգության|                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |ուսումնասիրություն  |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|17.|Շարունակել և        |Հայ գեղարվեստական|ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |ընդլայնել հայ       |գրականության     |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |դասական հեղինակների |հանրահռչակում և  |բյուջե, |և         |       |

|   |երկերի գիտական      |բնագրերի         |արտա-   |գիտության |       |

|   |(ակադեմիական)       |թվայնացման համար |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |հրատարակությունը    |հիմք ծառայող     |տային   |րության   |       |

|   |                    |բնագրերի ստեղծում|միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|18.|Հայ ժողովրդի        |Հայ ժողովրդի     |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |պատմամշակութային    |պատմամշակութային |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |ժառանգությունն      |ժառանգության     |բյուջե, |և         |       |

|   |արտացոլող           |տարածումը        |արտա-   |գիտության |       |

|   |աշխատությունների    |միջազգային       |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |օտար լեզուներով     |գիտամշակութային  |տային   |րության   |       |

|   |հրատարակում         |տարածքում        |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|19.|Հայագիտական         |Հայագիտական      |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |հանրագիտարանների և  |հետազոտություն-  |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |նոր դասագրքերի      |ների արդյունքների|բյուջե, |և         |       |

|   |(նաև  օտարալեզու),  |տարածման         |արտա-   |գիտության |       |

|   |ինչպես նաև          |մակարդակի        |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |գիտահանրամատչելի    |բարձրացում       |տային   |րության   |       |

|   |պարբերականների      |                 |միջոցներ|գիտության |       |

|   |ստեղծում            |                 |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե`   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|20.|Նպաստել օտարերկրյա  |Հայագիտական      |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |պետություններում    |հետազոտություն-  |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |հայագիտական         |ների մեջ         |բյուջե, |և         |       |

|   |կենտրոնների         |օտարերկրյա       |արտա-   |գիտության |       |

|   |ստեղծմանը           |մասնագետների     |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |                    |ներգրավվածության |տային   |րության   |       |

|   |                    |աստիճանի         |միջոցներ|գիտության |       |

|   |                    |բարձրացում       |        |պետական   |       |

|   |                    |                 |        |կոմիտե,   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ մշակույ|       |

|   |                    |                 |        |թի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն, |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ սփյուռ-|       |

|   |                    |                 |        |քի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն` |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

|___|____________________|_________________|________|__________|_______|

|21.|Օտարերկրյա          |Հայ ժողովրդի     |ՀՀ      |ՀՀ        |2012-  |

|   |պետություններում հայ|պատմամշակութային |պետական |կրթության |2025թթ.|

|   |ժողովրդի            |ժառանգության`    |բյուջե, |և         |       |

|   |պատմամշակութային    |համաշխարհային    |արտա-   |գիտության |       |

|   |ժառանգությանը       |հանրությանն      |բյուջե- |նախարա-   |       |

|   |նվիրված             |ներկայացնելու    |տային   |րության   |       |

|   |գիտամշակութային     |աստիճանի         |միջոցներ|գիտության |       |

|   |միջոցառումների      |բարձրացում       |        |պետական   |       |

|   |կազմակերպում        |                 |        |կոմիտե,   |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ մշակույ|       |

|   |                    |                 |        |թի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն, |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ սփյուռ-|       |

|   |                    |                 |        |քի նախարա-|       |

|   |                    |                 |        |րություն` |       |

|   |                    |                 |        |ՀՀ գիտու- |       |

|   |                    |                 |        |թյունների |       |

|   |                    |                 |        |ազգային   |       |

|   |                    |                 |        |ակադեմիայի|       |

|   |                    |                 |        |հետ       |       |

|   |                    |                 |        |համատեղ   |       |

|   |                    |                 |        |(համաձայ- |       |

|   |                    |                 |        |նությամբ) |       |

.______________________________________________________________________.

 

(3-րդ հավելվածը փոփ. 16.01.13 թիվ 2 արձանագրային որոշում)

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
12.01.2012
N 1
Արձանագրային որոշում