041.1161.160112
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ
ՈՐՈՇՈՒՄ
1 դեկտեմբերի 2011 թվականի N 1161-Ա
ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ԾՐԱԳՐԻ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(1-ին մաս)
Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2007 թվականի հուլիսի 18-ի ՆՀ-174-Ն հրամանագրով սահմանված կարգի 5-րդ կետի`
1. Հաստատել 2010 թվականի նոյեմբերի 26-ին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Եվրոպական միության միջև ստորագրված Փոխըմբռնման հուշագրով հաստատված Եվրոպական միության Արևելյան գործընկերության շրջանակներում պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ներքո հետևյալ ոլորտների ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերը` համաձայն NN 1, 2 և 3 հավելվածների`
1) Հայաստանի Հանրապետություն - Եվրոպական միություն Ասոցացման համաձայնագրի բանակցությունների ոլորտ.
2) արդարադատության, ազատությունների և անվտանգության ոլորտ.
3) Հայաստանի Հանրապետություն - Եվրոպական միություն խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու շուրջ բանակցությունների ոլորտ:
i
2. Սույն որոշման հավելվածներով նախատեսված մարմինների ղեկավարներին` որոշման հավելվածներով սահմանված յուրաքանչյուր միջոցառման կատարման մասին տեղեկատվությունը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարություն` ըստ սահմանված ժամկետների:
(2-րդ կետը լրաց. 25.01.12 թիվ 42-Ա որոշում)
3. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին` համակարգել որոշման հավելվածների ժամանակացույցով նախատեսված միջոցառումների իրականացման գործընթացը, ամփոփել միջոցառումների կատարման ընթացքի մասին տեղեկատվությունը և յուրաքանչյուր վեց ամիսը մեկ անգամ ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության:
(3-րդ կետը լրաց. 25.01.12 թիվ 42-Ա որոշում)
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-ԻՆ
Հավելված N 1
ՀՀ վարչապետի
2011 թ. դեկտեմբերի 1-ի
N 1161-Ա որոշման
ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ ԱՍՈՑԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳՐԻ ԲԱՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
I. ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄԸ
1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը նախաձեռնել է ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների հավակնոտ ծրագիր, որի նպատակն է հնարավորություն ստեղծել բարելավելու Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից իրականացվող ավելի ընդգրկուն բարեփոխումների գործընթացի կառավարումը և բարձրացնելու պետական ծառայությունների տրամադրման արդյունավետությունն ու թափանցիկությունը: Հայաստանը Եվրոպական միության հետ (այսուհետ` ԵՄ) բանակցում է ասոցացման համաձայնագրի շուրջ (այսուհետ` ԱՀ), որի իրականացումը կխթանի նաև բարեփոխումների գործընթացը: Ասոցացման համաձայնագրի գլխավոր բաղադրիչն է լինելու ԵՄ-ի հետ խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու (այսուհետ` ԽՀԱԱԳ) հիմնումը:
2. ԱՀ-ի, ԽՀԱԱԳ-ի և հարակից մուտքի վիզաների դյուրացման ու հետընդունման համաձայնագրերի շուրջ բանակցումը և ապա իրականացումը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության համար առաջնային կարևորություն են ներկայացնում: Դրանցից ամենահրատապն այն պետական մարմինների ինստիտուցիոնալ, տեխնիկական և մարդկային ռեսուրսների ամրապնդման անհրաժեշտությունն է, որոնք ներգրավված են կամ ներգրավվելու են բանակցման և իրականացման գործընթացներում:
3. Այս նպատակներին հասնելու գործում Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն աջակցելու համար ԵՄ-ն նախաձեռնել է Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագիրը (այսուհետ` ՊԿՄԶՀԾ): Որպես ՊԿՄԶՀԾ-ի գործընթացի մաս` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և ԵՄ-ն կնքել են շրջանակային փաստաթուղթ (այսուհետ` ՇՓ), որում արտացոլված են հիմնական գործունեության ոլորտները, նշված են առանցքային մարմինները, որոնց կարողությունները պետք է ամրապնդվեն, և ուրվագծված են աջակցության տրամադրման հնարավոր մեխանիզմները: Երկու կողմերը շրջանակային փաստաթուղթը պաշտոնապես հաստատել են 2010 թվականի նոյեմբերի վերջին, որում սահմանվում են ՊԿՄԶՀԾ-ի միջոցով աջակցություն ստացող բարեփոխումների երեք ուղղությունները (խմբերը) և թիրախային մարմինները.
1) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) 1` ԱՀ-ի բանակցությունների նախապատրաստում և վարում.
2) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) 2` արդարադատություն, ազատություն և անվտանգություն.
3) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) 3` ԽՀԱԱԳ-ի բանակցությունների նախապատրաստում:
4. Բարեփոխումների այս ուղղությունները (խմբերը) հիմք հանդիսացան ՊԿՄԶՀԾ-ի ծրագրավորման երկրորդ մասի համար: Դա ներառում էր նշված խմբերի համար Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի (այսուհետ` ԻԲԾ) նախապատրաստումը: ԻԲԾ-ները ՇՓ-ում նշված առանցքային պետական մարմիններից կամ մարմինների խմբերից յուրաքանչյուրի համար բազմամյա ինստիտուցիոնալ զարգացման ծրագրեր են: ԻԲԾ-ների նպատակն է վեր հանել ինստիտուցիոնալ կարողություններում առկա բացերը, ձևակերպել միջոցառումների շարք, որոնք անհրաժեշտ են այդ բացերը լրացնելու համար, և նախանշել անհրաժեշտ ռեսուրսները (ֆինանսներ, սարքավորումներ, տեխնիկական աջակցություն և վերապատրաստում):
5. Այս փաստաթուղթը բարեփոխումների առաջին ուղղության (խմբի)` ԱՀ-ի բանակցությունների նախապատրաստման և վարման ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագիրն է: Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների երեք ծրագրերը միասին հիմք են ավելի ընդգրկուն ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացի համար:
6. Թեպետ ԻԲԾ-ները կազմվել են ՊԿՄԶՀԾ-ի շրջանակում` կարևոր է ընդգծել, որ այդ հանգամանքը չի բացառում ԵՄ-ի անդամ երկրների, այլ երկկողմանի դոնորների և միջազգային ֆինանսական հաստատությունների աջակցության իրականացման գործընթացին:
II. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐ
7. Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացի ընդհանուր նպատակն է աջակցել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության բարեփոխումների օրակարգի իրականացմանը և, մասնավորապես, ամրապնդել այն կառույցների ինստիտուցիոնալ և մարդկային ռեսուրսները, որոնք ներառված են ԱՀ-ի նախապատրաստման և բանակցությունների համակարգման գործում:
8. ԻԲԾ-ի առանձնահատուկ նպատակներն են ամրապնդել ընդհանրապես Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և, մասնավորապես, ԱԳՆ-ի տեխնիկական, ինստիտուցիոնալ և մարդկային կարողությունները` համակարգելու համար ԱՀ-ի բանակցային գործընթացները և դիտանցելու (մոնիթորինգ) դրա հետագա իրականացումը:
III. ՌԻՍԿԵՐ ԵՎ ԱԿՆԿԱԼԻՔՆԵՐ
9. Արդյունքների և գործունեության մակարդակում ռիսկերի և ենթադրությունների մասին յուրաքանչյուր ծրագրված գործողության համար մանրամասն նշվում է գործողությունների ծրագրերում:
10. Ակնկալիքները նպատակների մակարդակում`
1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը շարունակում է հետամուտ լինել բարեփոխումների օրակարգին.
2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և ԵՄ-ն հանձնառու են մնում բանակցելու ԱՀ-ի, ԽՀԱԱԳ-ի շուրջ և իրականացնելու մուտքի վիզաների ու հետընդունման համաձայնագրերը.
3) ԵՄ-ն շարունակում է աջակցել ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի իրականացմանը և Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի շրջանակներում միջոցների հատկացմանը:
11. Ռիսկերը նպատակների մակարդակում. բոլոր բարեփոխումների գործընթացներում առկա են ռիսկեր` կապված նպատակների իրականացման հետ: Ի թիվս այլնի` դրանք կարող են ներառել`
1) հնարավոր տարածաշրջանային անկայունությունը.
2) մակրոտնտեսական անկումը խաթարում է համաֆինանսավորում տրամադրելու Հայաստանի կարողությունը.
3) թույլ շահագրգռվածությունից և սեփականության զգացումից բխող ոչ բավարար հետաքրքրվածությունը բարեփոխումների նկատմամբ.
4) ԻԲԾ-ների մշակման ուշացումը հանգեցնում է ՊԿՄԶՀԾ-ի ֆոնդերի տրամադրման ուշացմանը:
IV. ԽՄԲԻ ՆԵՐԿԱՅԻՍ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ
12. ԵՄ-ի և Հայաստանի Հանրապետության հարաբերություններն իրավաբանորեն կարգավորվում է Գործընկերության և համագործակցության համաձայնագրով (այսուհետ` ԳՀՀ), որն ստորագրվել է 1996 թվականի ապրիլի 22-ին և ուժի մեջ է մտել 1999 թվականի հուլիսի 1-ից: ԳՀՀ-ն կնքվել է նախնական 10 տարի ժամկետով, և ժամկետն ամեն տարի երկարաձգվում է: Արևելյան գործընկերությունը նախատեսում է ԵՄ-Հայաստան ԱՀ-ի կնքման հնարավորություն, որի հիմնական նպատակներն են լինելու սերտ քաղաքական ասոցացումը և տնտեսական ինտեգրումը Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև: Նախատեսվում է, որ նոր համաձայնագիրը կնպաստի Հայաստանում ժողովրդավարության ամրապնդմանը և կաջակցի Հայաստանի ջանքերին` զարգացնելու իր տնտեսական ներուժը միջազգային ընդլայնված համագործակցության և իր օրենսդրությունը ԵՄ-ի օրենսդրության հետ մոտարկելու միջոցով: ԱՀ-ն նաև նախատեսում է ընդլայնված շարժունակություն և միջմարդկային շփումներ, աճող սերտ համագործակցություն փոխադարձ հետաքրքրության այլ ոլորտներում` ներառյալ էներգետիկան, տրանսպորտը, գյուղատնտեսությունը, բնապահպանությունը և այլն: Ավելին, ԱՀ-ի կենտրոնական նպատակներից է խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու հիմնումը: Ստորագրվելուց հետո Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ն կփոխարինի ԳՀՀ` որպես երկու կողմերի միջև ապագա հարաբերություններն ուղղորդող փաստաթուղթ:
13. ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները պահանջում են արդյունավետ ինստիտուցիոնալ կառուցվածք գործընթացի նախապատրաստման, ղեկավարման և վարման համար: 2010 թ. հուլիսի 15-ին «Հայաստանի Հանրապետության և Եվրոպական Միության միջև ասոցացման համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի ՆԿ-115-Ա կարգադրությամբ հաստատվել են Հայաստանի Հանրապետության բանակցային թիմը և գործունեության իրավաբանական հիմքը: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը ՀՀ-ԵՄ ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները համակարգող մարմինն է` ինչպես ներքին համընդհանուր համակարգումն ապահովելու, այնպես էլ ԵՄ-ի հետ պաշտոնական բանակցությունները վարելու առումով: Բանակցությունների ընդհանուր համակարգողն է Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարը, գլխավոր բանակցողն է Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարի տեղակալը: Գլխավոր բանակցողն ունի երեք հիմնական գործառույթ` վարել բանակցային գործընթացը, բանակցող կողմերի լիագումար նիստերում քննարկել ԱՀ-ի ընդհանուր նպատակներն ու սկզբունքները, ինչպես նաև` ինստիտուցիոնալ, ընդհանուր և վերջնական դրույթները և հաստատել այն դիրքորոշումները, որոնց շուրջ բանակցողները համաձայնվել են, և լուծումներ առաջարկել տարաձայնությունների դեպքում: Գլխավոր բանակցողի ուղղորդմամբ` ԱԳՆ-ի Եվրոպայի վարչության ԵՄ-ի բաժինը պատասխանատու է բանակցությունների նախապատրաստման, ճյուղային գերատեսչությունների հետ աշխատանքների համակարգման, օրակարգը կազմելու և կազմակերպչական հարցերի, ինչպես նաև ԱՀ-ի հետ կապված հարցերի վերաբերյալ քաղաքացիական հասարակության շրջանում իրազեկության բարձրացման համար: Այս համատեքստում ԱԳՆ-ի ԵՄ-ի բաժնի վարիչը նշանակվել է բանակցությունների հայկական կողմի գործադիր քարտուղար: Գործադիր քարտուղարն աջակցում է գլխավոր բանակցողին և ապահովում ներքին համակարգումն ու բանակցությունների նախապատրաստումը:
14. Բանակցությունները վարելու համար ստեղծվել է երեք խումբ. I խումբ` քաղաքական երկխոսություն և բարեփոխումներ, համագործակցություն արտաքին և անվտանգության քաղաքականության ոլորտում, որը ղեկավարում է գլխավոր բանակցողը, II խումբ` արդարադատություն, ազատություններ և անվտանգություն, որը ղեկավարում է Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարի տեղակալը, և III խումբ` տնտեսական, ֆինանսական և ոլորտային համագործակցություն, որը ղեկավարում է Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալը: ԱՀ-ի խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու մասի շուրջ բանակցությունների մեկնարկից հետո կստեղծվի չորրորդ խումբ, որը, նախատեսվում է, կղեկավարի Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարությունը:
15. Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները մեկնարկել են 2010 թ. հուլիսին: Երկու կողմերի գնահատմամբ` բանակցությունները վարվում են կառուցողական ու դրական մթնոլորտում, և էական առաջընթաց է գրանցվել: Ընդհանուր համաձայնություն կա քաղաքական երկխոսության, արտաքին ու անվտանգության քաղաքականության և արդարադատության, ազատությունների և անվտանգության ոլորտներին վերաբերող մասերի շուրջ: Լավ առաջընթաց կա համաձայնագրի նպատակների և ընդհանուր սկզբունքների, ինչպես նաև ինստիտուցիոնալ և ընդհանուր դրույթների շուրջ: Ոլորտային համագործակցության 28 գլուխներից 19-ը ժամանակավորապես փակվել են. մնացածի շուրջ բանակցությունները շարունակվում են: Բանակցություններն անցկացվում են երկու ձևաչափով` լիագումար նիստերի, որոնք հերթականությամբ կազմակերպվում են Երևանում ու Բրյուսելում, և տեսակոնֆերանսների միջոցով: Բանակցությունների մեկնարկից ի վեր կազմակերպվել են յոթ լիագումար նիստ և շուրջ 30 տեսակոնֆերանսներ: Յուրաքանչյուր լիագումար նիստի ավարտին բանակցային կողմերի գործադիր քարտուղարների կողմից ընդունվում և ստորագրվում են գործառնական եզրակացություններ: Տեսակոնֆերանսները տեղի են ունենում ոլորտային համագործակցությանն առնչվող գլուխների և ԵՄ-ի համապատասխան օրենսդրությունը Հայաստանի Հանրապետությունում մոտարկելուն առնչվող հարցերի քննարկման նպատակով: ԱԳՆ-ն կազմակերպում և վարում է ԵՄ-ի օրենսդրության մոտարկման շուրջ քննարկումները Հայաստանի Հանրապետության ճյուղային նախարարությունների հետ:
16. Արդյունավետ կառավարման սկզբունքները պահանջում են ԱՀ-ի գործընթացներին քաղաքացիական հասարակության ակտիվ մասնակցություն: ԱՀ-ի իրականացման և մոնիթորինգի գործում քաղաքացիական հասարակության արդյունավետ մասնակցությունն ապահովելու համար նախատեսված է հիմնել քաղաքացիական հասարակության պլատֆորմ` որպես ապագա ԱՀ-ի ինստիտուցիոնալ շրջանակի մաս: Դա լինելու է մի հարթակ, որտեղ հանդիպելու և մտքեր են փոխանակելու կառավարության և քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչները: ԵՄ-ն և Հայաստանը խրախուսելու են իրենց քաղաքացիական հասարակությունների ներկայացուցիչների կանոնավոր հանդիպումները, որպեսզի նրանց տեղյակ պահեն համաձայնագրի իրականացման գործընթացի մասին և ստանան նրանց առաջարկները դրա վերաբերյալ: Այս ԻԲԾ-ով նախատեսվում են միջոցառումներ` աջակցելու քաղաքացիական հասարակության պլատֆորմ հիմնելուն և դյուրացնելու քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների արդյունավետ մասնակցությունը ԱՀ-ի իրականացման գործընթացին:
17. Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության դերը և գործառույթները սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, «Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2001 թվականի հոկտեմբերի 24-ի ՀՕ-249 օրենքով (լրամշակվել է 2004 թ. և 2010 թ.) և Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի համապատասխան հրամանագրերով ու կարգադրություններով և նրա կողմից կանխանշված արտաքին քաղաքական ուղեգծի հիման վրա: Այն գործում է Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի ընդհանուր ղեկավարությամբ: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը մշակում և իրականացնում է արտաքին գործերի բնագավառում Հայաստանի քաղաքականությունը, կազմակերպում և ղեկավարում է դիվանագիտական ծառայությունը` իրեն վերապահված լիազորությունների շրջանակներում: («Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենք, 7.1-ին հոդված): Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության համակարգի մեջ են մտնում դիվանագիտական ծառայության մարմինները` Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության աշխատակազմը, դրա առանձնացված ստորաբաժանումները և օտարերկրյա պետություններում գործող ստորաբաժանումները` Հայաստանի Հանրապետության դեսպանությունները, միջազգային կազմակերպություններում Հայաստանի Հանրապետության մշտական ներկայացուցչությունները, Հայաստանի Հանրապետության հյուպատոսական հիմնարկները: Ներկայումս Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության համակարգում գործում են 35 դեսպանություն, 6 մշտական ներկայացուցչություն և 6 հյուպատոսական հիմնարկ: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը համակարգում է Հայաստանի գործադիր իշխանության մարմինների գործունեությունը միջազգային ասպարեզում (»Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենք, 7.3-րդ հոդված): Այս վերջին դերակատարությունից ելնելով է, որ ԱԳՆ-ն լիազորվել է (2010 թ. հուլիսի 15-ի Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագիր) ստանձնել Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները համակարգելու և ղեկավարելու պատասխանատվությունը:
V. ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐ
18. Բարեփոխումների ոլորտում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության առջև ծառացած են մի շարք մարտահրավերներ`
1) հրատապ անհրաժեշտություն կա ամրապնդելու ինստիտուցիոնալ կարողությունները` ԱՀ-ի շուրջ բանակցումը, կառավարումը և իրականացումը համակարգելու համար: Սա պահանջում է նոր կառուցվածքների զարգացում, թափանցիկ խորհրդատվական գործընթացների ներդրում և ԱՀ-ի իրականացման արդյունավետության մոնիթորինգի ու գնահատման համար անհրաժեշտ մեխանիզմների ներդնում.
2) ընդհանուր առմամբ, պետական մարմինների աշխատողները ԵՄ-ի հարցերի, քաղաքականության, օրենսդրության, կարգավորումների և չափանիշների մասին ունեն սահմանափակ գիտելիքներ ու իրազեկության ցածր մակարդակ: ԱՀ-ի արդյունավետ իրականացումն ապահովելու համար անհրաժեշտություն կա ամրապնդելու մարդկային ռեսուրսների կարողությունները` վերապատրաստումների, ուսուցողական այցերի, մասնագիտական փոխանակումների և Թվինինգ ծրագրի միջոցով.
3) քաղաքացիական հասարակության շրջանում սահմանափակ տեղեկատվություն կա` կապված Հայաստանի կողմից ԱՀ-ի բովանդակության և դրա կնքման հնարավոր ազդեցության հետ: Բարեփոխումների գործընթացի և ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունների վերաբերյալ վստահության ընդլայնման նպատակով կառավարությունը վճռորոշ է բարելավելու հաղորդակցությունը քաղաքացիական հասարակության հետ և ավելի մատչելի դարձնելու եվրոինտեգրման մասին տեղեկատվությունը.
4) արդյունավետ և ժամանակակից դիվանագիտական ծառայության հաստատման անհրաժեշտություն:
19. Թեև այս ուղղությամբ էական առաջընթաց է գրանցվել («Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքը վերջին անգամ լրամշակվել է 2011 թվականի դեկտեմբերին: Ընդունվել են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մի շարք որոշումներ, որոնք կոչված են բարելավելու հյուպատոսական ծառայությունների որակը, ԱԳՆ-ում ներդրվել է էլեկտրոնային թղթաշրջանառության համակարգ, 2010 թ. ԵՄ-ի և ԵԱՀԿ-ի հետ համագործակցության միջոցով հիմնվել է ԱԳՆ-ի դիվանագիտական դպրոցը, Հայաստանի Հանրապետության արտաքին քաղաքականության լուսաբանման և պատշաճ ներկայացման նպատակով 2011 թվականի մարտից թողարկվել է Հայաստանի Հանրապետության ԱԳՆ-ի նոր կայքէջը), ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները, մուտքի վիզաների և հետընդունման համաձայնագրերի իրականացման նախապատրաստումը լրացուցիչ ծանրաբեռնվածություն է առաջացնում Հայաստանի Հանրապետության ԱԳՆ-ի համար` կադրային և տեխնիկական կարողությունների տեսակետից:
VI. ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
20. 2011-2013 թվականների համար սահմանվել են մի շարք բարեփոխումների առաջնահերթություններ: Ի թիվս այլնի` դրանք ներառում են`
1) Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունների վարման և դրա հետագա իրականացման համար անհրաժեշտ կարողությունների զարգացում և ամրապնդում.
2) եվրոպական ինտեգրման գործընթացում քաղաքացիական հասարակության ներգրավում` ԱԳՆ-ին կից տեղեկատվության, հաղորդակցության և տեխնիկական աջակցության կենտրոն հիմնելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եվրոպական ինտեգրման վերաբերյալ տեղեկատվական ռազմավարության ծրագրի ընդունման միջոցով.
3) ԱԳՆ-ի, ճյուղային նախարարությունների և այլ պետական գերատեսչությունների կարողությունների ամրապնդում ԱՀ-ի շուրջ բանակցություններին և դրա իրականացմանն արդյունավետ մասնակցելու համար.
4) համապատասխան ԵՄ-ի օրենսդրության և քաղաքականությանն առնչվող փաստաթղթերի թարգմանություն.
5) ԱԳՆ-ի կարողությունների ամրապնդում` ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որակյալ հյուպատոսական ծառայություններ տրամադրելու համար, որը հնարավորություն կտա արդյունավետ դերակատարություն ունենալու մուտքի վիզաների դյուրացման և հետընդունման համաձայնագրերի իրականացման գործում:
VII. ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ՓՈՒԼՈՒՄ
21. Այս ԻԲԾ-ի իրականացման առաջին փուլում ուշադրության կենտրոնում կլինեն հետևյալ ոլորտները`
1) աջակցություն ԱՀ-ով նախատեսված ինստիտուցիոնալ շրջանակին` ԱՀ-ի շուրջ բանակցելու, դրա իրականացումն ուղղորդելու և մոնիթորինգ իրականացնելու համար: Ի թիվս այլնի` սա ներառելու է ԱՀ-ի համակարգման մեխանիզմների հետագա զարգացումը (ներառյալ ասոցացման խորհրդի, ասոցացման կոմիտեի, ինչպես նաև քաղաքացիական հասարակության պլատֆորմի շրջանակներում), արտաքին աջակցության համակարգման ավելի սերտ համաձայնեցումը, մոնիթորինգի ու գնահատման մեթոդաբանության և գործընթացների մշակումը, ԱՀ-ի և ԵՀՔ-ի գործողությունների ծրագրով նախատեսված ինստիտուցիոնալ շրջանակների ներդաշնակեցումը.
2) տեղեկատվության, հաղորդակցության և տեխնիկական աջակցության կենտրոնի հիմնում, որի գործառույթներն են լինելու ԵՄ-ին ինտեգրման վերաբերյալ քաղաքացիների իրազեկության բարձրացումը, ԵՄ-ին ինտեգրման մասին նյութերը մատչելի դարձնելը և աջակցությունը Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ի իրականացմանը, դիտարկմանը և հանրայնացմանը: Անհրաժեշտ կլինի նաև մշակել կենտրոնի աշխատակարգ ու գործողությունների ծրագիր, ստեղծել դրա համար համապատասխան իրավական հիմքեր և մշակել եվրոպական ինտեգրման վերաբերյալ Հայաստանի տեղեկատվական ռազմավարության հայեցակարգը.
3) ԱԳՆ-ում «Էլ-գրանցում» համակարգի ներդնում էլեկտրոնային հյուպատոսական ծառայությունների համար, որի նպատակն է բարելավել ծառայությունների տրամադրումը, բարձրացնել հյուպատոսական ծառայությունների արդյունավետությունը և անվտանգությունը: Առաջին փուլում պետք է մշակվի «Էլ-գրանցում» համակարգի մանրամասն հայեցակարգ.
4) աջակցություն ԱԳՆ-ի դիվանագիտական դպրոցին. կառավարչական կարողությունների ամրապնդում, ինստիտուցիոնալ և մարդկային ռեսուրսների ընդլայնում, ժամանակակից ուսումնական ծրագրերի մշակում: Անհրաժեշտություն կլինի գնելու սարքավորումներ, ուսումնական ձեռնարկներ, գրքեր, առցանց ռեսուրսների բաժանորդագրում.
5) աջակցություն ԱԳՆ-ի «Դավիդյան» գրադարանին` արդիական գրականության համալրման, էլեկտրոնային քարտադարանի մշակման, առցանց ռեսուրսների բաժանորդագրման և այլ միջոցներով.
6) դիվանագետների և ԵՄ-ի հետ համագործակցության հարցերով զբաղվող պետական ծառայողների կարողությունների զարգացում: ՈՒշադրության կենտրոնում է լինելու այն պետական պաշտոնյաների կարողությունների զարգացումը, որոնք ներառված են ԱՀ-ի շուրջ բանակցման, իրականացման և մոնիթորինգի գործընթացներում.
7) Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարությանը կից գործող թարգմանչական կենտրոնի կարողությունների ուժեղացում` առանձնացված ստորաբաժանում հիմնելով, որը կզբաղվի ԱՀ-ին վերաբերող տեքստերի թարգմանությամբ:
VIII. ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ, ՄԻՋՈՑՆԵՐ, ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ՇԱՀԱՌՈՒ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ
22. Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերը ֆինանսավորվելու են Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցներով, ԵՄ-ի կողմից տրամադրվող ուղիղ բյուջետային աջակցությամբ, ոլորտային բյուջետային աջակցությամբ և (կամ) այլ դրամաշնորհներով ու վարկերով: ԻԲԾ-ները կիրականացվեն տարբեր եղանակներով (տեխնիկական աջակցություն, աշխատանքային պայմանագրեր, մատակարարման պայմանագրեր, Թվինինգ, ԹԱՅԵՔՍ, Սիգմա, ԵՄ-ի խորհրդատվական աջակցություն և այլն):
23. Առաջնային շահառուներն այն կազմակերպություններն են, որոնք նշվում են կից գործողությունների աղյուսակում` որպես պատասխանատու մարմիններ: Երկրորդային շահառուներն այլ ճյուղային նախարարություններն ու պետական գերատեսչություններն են: Անուղղակի շահառուներն են մասնավոր գործարարները, հասարակական կազմակերպությունները և, ընդհանուր առմամբ, բնակչությունը, որոնք կօգտվեն պետական մարմինների բարելավված արդյունավետությունից և ծառայությունների որակի բարձրացումից:
24. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարը նշանակվել է որպես ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի նախապատրաստական աշխատանքների և իրականացման համակարգող: Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության Եվրամիության հետ համագործակցության վարչության ԵՄ-ի ծրագրերի բաժինը գործում է որպես պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի առօրյա պլանավորման և իրականացման համակարգող ստորաբաժանում: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարների տեղակալները պատասխանատու են համապատասխան ուղղության գործողությունների համակարգման համար: Ձևավորվել է պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի համակարգող հանձնաժողով, որում ընդգրկված են ներկայացուցիչներ ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացում ներգրավված շահառու մարմիններից: Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի համակարգող հանձնաժողովը կարող է հրավիրել նաև ներկայացուցիչներ դոնոր կազմակերպություններից, միջազգային ֆինանսական հաստատություններից և քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններից` այն դեպքերում, երբ դա նախատեսվում է օրակարգով:
25. Առանձին գործողությունների իրականացման համար պատասխանատու պետական մարմինները նշվում են փաստաթղթին կից ներկայացվող աղյուսակում:
IX. ՄՈՆԻԹՈՐԻՆԳԻ ՈՒ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ԵՎ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
26. ԻԲԾ-ները պարբերաբար դիտանցվելու են: Ձեռք բերված տեղեկատվությունը կօգտագործվի առաջընթացը գնահատելու, տրամադրվող օժանդակության ազդեցությունը չափորոշելու նպատակով, ինչպես նաև` որպես ԻԲԾ-ների բարելավման և նորացման հիմք: ԻԲԾ-ների ընդհանուր գնահատման և մոնիթորինգի համար պատասխանատու է Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողը:
27. Սույն հավելվածի, NN 2 և 3 հավելվածների աղյուսակներում որպես պատասխանատու մարմին սահմանված մարմիններն իրենց իրավասության սահմաններում կատարելու են միջոցառումների կանոնավոր մոնիթորինգ: Յուրաքանչյուր վեց ամիսը մեկ անգամ պատասխանատու մարմինը Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարությունների ենթակայությամբ համապատասխան ուղղության համակարգողին և պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողին ներկայացնում է առաջընթացի մասին հաշվետվություն: Հաշվետվություններում, ընդհանուր առմամբ, նկարագրվում են իրականացման առաջընթացի վարկանիշը, բացատրվում են հետաձգումների հիմնական պատճառները, արվում են առաջարկություններ շտկիչ աշխատանքների վերաբերյալ, ինչպես նաև հատկորոշվում են գործողությունները հաջողությամբ իրականացնելու հնարավոր և փաստացի խոչընդոտները: Հաշվետվությունները պետք է պարունակեն նաև մինչև տվյալ հաշվետու ժամանակահատվածը կատարված ծախսերի մասին համառոտ տեղեկություններ: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարությունների ուղղությունների համակարգողները պատասխանատու են շտկիչ գործողությունների ընտրության համար:
28. Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարությունների ուղղությունների համակարգողները պետք է պատրաստեն առաջընթացի մասին տարեկան հաշվետվություն և ներկայացնեն Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողին: Առաջընթացի մասին տարեկան հաշվետվությունը պետք է չափի առաջընթացը` իրենց ուղղությամբ ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրի գործողությունների իրականացման տեսակետից պետք է պարունակի բացատրություններ հետաձգված գործողությունների վերաբերյալ, ինչպես նաև պետք է նկարագրի ցանկացած գործողության իրականացման հնարավոր կամ փաստացի խոչընդոտները: Առաջընթացի մասին տարեկան հաշվետվությունը պետք է պարունակի նաև առաջարկություններ գոյություն ունեցող ԻԲԾ-ների փոփոխությունների և այդ ծրագրերում նոր գործողություններ ներառելու վերաբերյալ:
29. Առաջընթացի մասին հաշվետվությունների և անկախ վերլուծությունների հիման վրա պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողը և ծրագրի աշխատողները մշակում են տարեկան հաշվետվություն և ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն: Տարեկան հաշվետվությունը պետք է ունենա երեք բաժին`
1) ԻԲԾ-ների` մինչև հաշվետու ժամանակահատվածն արձանագրված առաջընթացի, առաջ եկած խնդիրների, ինչպես նաև տրված լուծումների և ԻԲԾ-ների իրականացման հնարավոր ու փաստացի խոչընդոտների համառոտ նկարագրություն.
2) շահառու մարմնի ինստիտուցիոնալ կարողությունների վրա` տրամադրված օժանդակության ազդեցության գնահատական.
3) վերանայված և թարմացված ԻԲԾ-ներ:
30. Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողը սահմանում է հաշվետվությունները ներկայացնելու ժամանակացույցը և ապահովում ԻԲԾ-ների` ժամանակին վերանայումը և թարմացումը, որպեսզի հնարավոր լինի համապատասխան տեղեկատվությունը ներառել Հայաստանի Հանրապետության տարեկան պետական բյուջեի պլանավորման մեջ:
31. Բոլոր գործողությունները ենթակա են ֆինանսական մոնիթորինգի` Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարության և Հայաստանի Հանրապետության վերահսկիչ պալատի կողմից:
32. Երկկողմ և բազմակողմ դոնոր կազմակերպությունները կարող են իրականացնել այն գործողությունների մոնիթորինգ և գնահատում, որոնց համար նրանք տրամադրում են օժանդակություն:
X. ԴՈՆՈՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄԸ
33. Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2008 թվականի սեպտեմբերի 29-ի N 757-Ա որոշմամբ Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարը նշանակվել է աջակցության տրամադրման ազգային համակարգող, իսկ 2010 թվականի նոյեմբերին հաստատվել է որպես պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի համակարգող: Այս առումով նրան աջակցում են Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության Եվրամիության հետ համագործակցության վարչությունը, մասնավորապես, իր երեք բաժիններով` ԵՄ-ի ծրագրերի կառավարման բաժին, Եվրամիության հետ համագործակցության բաժին և ԽՀԱԱԳ-ի և ԱՀԿ-ի բաժին: Այս բաժինները բացառապես գործ ունեն ԵՄ-ի և Հայաստանի միջև աջակցության համակարգման խնդիրների հետ և պատասխանատվություն են կրում դոնոր կազմակերպությունների` ինստիտուցիոնալ բարեփոխման ծրագրերի իրականացման նպատակով տրամադրվող օժանդակության համար:
34. Ներկայումս գոյություն չունի որևէ կառույց, որը պատասխանատու կլինի դոնորների ընդհանուր համակարգման համար: Այնուամենայնիվ, յուրաքանչյուր երեք ամիսը մեկ անգամ դոնորների համայնքի նախաձեռնությամբ դոնորների ընդհանուր համակարգման հանդիպումներ են տեղի ունենում, որին ներկա է լինում Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության ներկայացուցիչը:
ԱՂՅՈՒՍԱԿ
ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԱԾ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ
._________________________________________________________________________.
|NN |Գործո-|Նպատակը|Ակն- |Կատար-|Վերջնա|Պատաս|Բյու-|ՀՀ |Դոնոր-|Դոնոր-|
|ը/կ|ղու- |և |կալվող|ման |ժամ- |խա- |ջեն |պետական|ների |ների |
| |թյունը|ամփոփ |արդ- |ցուցա-|կետը |նատու| |բյուջեի|կողմից|պարտա-|
| | |նկարա- |յունք-|նիշը | |մար- | |միջոց- |ակն- |վորու-|
| | |գրու- |ները | | |մինը | |ները |կալվող|թյուն-|
| | |թյունը | | | |(մար-| |(աջակ- |աջակ- |ները |
| | | | | | |մին- | |ցութ- |ցու- | |
| | | | | | |ները)| |յունը) |թյան | |
| | | | | | | | | |տեսակը| |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|___|_____________________________________________________________________|
| 1.|Տեղեկատվության, հաղորդակցության և տեխնիկական աջակցության կենտրոնի |
| |(այսուհետ` ՏՀՏԱԿ) հիմնում |
|_________________________________________________________________________|
|Գործողության ընդհանուր նպատակն է հիմնել ՏՀՏԱԿ, որի գործառույթներն են |
|լինելու ԵՄ-ի ինտեգրման վերաբերյալ քաղաքացիների իրազեկության բարձրացումը, |
|ԵՄ-ի ինտեգրման մասին նյութերը մատչելի դարձնելը և աջակցությունը |
|Հայաստան-ԵՄ ասոցացման համաձայնագրի իրականացմանը, մոնիթորինգին և |
|հանրայնացմանը: |
|_________________________________________________________________________|
|1.1|Տեղե- |սահմա- |ՏՀՏԱԿ-|ՏՀՏԱԿ-|2011թ.|ՀՀ |e0.2 |Կիրառե-|Տեխնի-| |
| |կատվու|նել |ի |ի կազ-|վերջ- |արտա-|մի- |լի չէ: |կական | |
| |թյան, |ՏՀՏԱԿ-ի|բիզնես|մավո- |2012թ.|քին |լիոն | |աջակ- | |
| |հաղոր-|կառուց-|նախա- |րում |2-րդ |գոր- | | |ցու- | |
| |դակ- |վածքը, |գծի | |եռամ- |ծերի | | |թյան | |
| |ցութ- |գործա- |(աշխա-| |սյակ |նախա-| | |համա- | |
| |յան և |ռույթ- |տակար-| | |րարու| | |ձայնա-| |
| |տեխնի-|ները, |գի) | | |թյուն| | |գիր | |
| |կական |բյու- |ընդու-| | | | | |ԵՄ-ի | |
| |աջակ- |ջեն, |նումը | | | | | |խորհր-| |
| |ցու- |պաշտոն-|ՀՀ | | | | | |դատվա-| |
| |թյան |ների |ԱԳՆ-ի | | | | | |կան | |
| |կենտ- |նկարա- |կողմից| | | | | |խումբ | |
| |րոնի |գրերը | | | | | | | | |
| |(ՏՀ |և | | | | | | | | |
| |ՏԱԿ) |ընթացա-| | | | | | | | |
| |բիզնես|կարգերը| | | | | | | | |
| |նախա- | | | | | | | | | |
| |գծի | | | | | | | | | |
| |(աշխա-| | | | | | | | | |
| |տակար-| | | | | | | | | |
| |գի) | | | | | | | | | |
| |մշա- | | | | | | | | | |
| |կում | | | | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|1.2|ՏՀՏԱԿ |ՏՀՏԱԿ-ի|ՀՀ |ՏՀՏԱԿ-|2012թ.|ՀՀ |Կիրա-|նախարա-|Կիրա- |Կիրա- |
| |հիմնե-|համար |կառա- |ի գոր-|2-րդ |արտա-|ռելի |րության|ռելի |ռելի |
| |լու |համապա-|վարու-|ծար- |կիսամ-|քին |չէ: |բյուջե |չէ: |չէ: |
| |համար |տասխան |թյան |կում |յակ |գոր- | | | | |
| |կանո- |օրենս- |որո- | | |ծերի | | | | |
| |նակար-|դրական |շում, | | |նախա-| | | | |
| |գի |դաշտի |նախա- | | |րարու| | | | |
| |մշա- |ստեղ- |րարի | | |թյուն| | | | |
| |կում |ծում |հրաման| | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|1.3|ՏՀՏԱԿ-|տենդե- |մատա- |մատա- |2012թ.|ՀՀ |Կո- |Տեղը |մատա- | |
| |ի |րային |կարար-|կարար-|2-րդ |արտա-|րոշվի|կտրամա-|կարար-| |
| |համար |փաթեթի |ման |ման |կիսամ-|քին |1.1- |դրվի ՀՀ|ման | |
| |սարքա-|նախապատ|տենդե-|տենդե-|յակ |գոր- |ին |արտաքին|համա- | |
| |վորում|րաստում|րային |րի | |ծերի |գոր- |գործերի|ձայնա-| |
| |ների |և |փաթեթ |մեկ- | |նախա-|ծողու|նախարա-|գիր | |
| |և |աջակցու| |նարկ | |րարու|թյամբ|րության| | |
| |կահա- |թյուն | |և | |թյուն| |կողմից`| | |
| |վորան-|տեխնի- | |մատա- | | | |որպես | | |
| |քի |կական | |կարար-| | | |համաֆի-| | |
| |գնման |փաստա- | |ման | | | |նանսա- | | |
| |նպատա-|թղթերին| |համա- | | | |վորում:| | |
| |կով | | |ձայնա-| | | | | | |
| |տեխնի-| | |գրի | | | | | | |
| |կական | | |ստորա-| | | | | | |
| |տվյալ-| | |գրում | | | | | | |
| |ների |_______|______|______| | |_____| |______| |
| |մշա- |սարքա- |սարքա-|ամբող-| | |Պետք | |մատա- | |
| |կում |վորում-|վորում|ջապես | | |է | |կարար-| |
| | |ների |ների |գործող| | |որոշ-| |ման | |
| | |գնում |մատա- |սարքա-| | |վի: | |համա- | |
| | | |կարա- |վորում| | | | |ձայնա-| |
| | | |րում |ներ | | | | |գիր | |
| | | |և | | | | | | | |
| | | |օժան- | | | | | | | |
| | | |դակ | | | | | | | |
| | | |վերա- | | | | | | | |
| | | |պատ- | | | | | | | |
| | | |րաստ- | | | | | | | |
| | | |ման | | | | | | | |
| | | |տրամա-| | | | | | | |
| | | |դրում | | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|1.4|Հայաս-|իրազե- |հանրա-|ՀՀ կա-|2011թ.|ՀՀ |e0.1 |Կիրառե-|Տեխնի-| |
| |տանի |կության|յին |ռավա- |վերջ- |արտա-|մի- |լի չէ: |կական | |
| |եվրո- |և տեղե|իրազե-|րու- |2012թ.|քին |լիոն | |աջակ- | |
| |պական |կատվու-|կու- |թյան |սկիզբ |գոր- | | |ցու- | |
| |ինտե- |թյան |թյան |կողմից| |ծերի | | |թյան | |
| |գրման |ռազմա- |ռազմա-|ռազմա-| |նախա-| | |համա- | |
| |վերա- |վարու- |վարու-|վարու-| |րարու| | |ձայնա-| |
| |բերյալ|թյուն- |թյուն |թյան | |թյուն| | |գիր | |
| |տեղեկա|ների | |ընդու-| | | | |ԵՄ-ի | |
| |տվական|մշակում|տեղե- |նում | | | | |խորհր-| |
| |ռազմա-| |կատվա-| | | | | |դատվա-| |
| |վարու-| |կան | | | | | |կան | |
| |թյան | |ռազմա-| | | | | |խումբ | |
| |հայեցա| |վարու-| | | | | | | |
| |կարգի | |թյուն | | | | | | | |
| |մշա- | | | | | | | | | |
| |կում | | | | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|1.5|Տեղեկա|բարձրաց|ՀՀ քա-|հանրա-|2012թ.|ՀՀ |Կո- |Կիրառե-|Ներառ-| |
| |տվական|նել |ղաքա- |յին | |արտա-|րոշվի|լի չէ: |ված է | |
| |և իրա|քաղաքա-|ցիներն|կարծի-| |քին |1.4- | |1.4-րդ| |
| |զեկու-|ցիների |ավելի |քի | |գոր- |րդ | |կետի | |
| |թյան |իրազե- |լավ |անկախ | |ծերի |գոր- | |տեխնի-| |
| |ռազմա-|կու- |տեղե- |հար- | |նախա-|ծողու| |կական | |
| |վարու-|թյունը |կացված|ցում- | |րարու|թյամբ| |աջակ- | |
| |թյան |Հայաս- |և իրա|ների | |թյուն|(նե- | |ցու- | |
| |իրակա-|տան-ԵՄ |զեկված|անցկա-| |ՏՀՏԱԿ|րառ- | |թյան | |
| |նացում|հարաբե-|են |ցում | | |յալ | |տրամա-| |
| | |րու- |ԵՄ-ին | | | |e0,75| |դրման | |
| | |թյուն- |ինտե- | | | |մլն):| |համա- | |
| | |ների |գրման | | | | | |ձայնա-| |
| | |և ԵՄ-ի|հարցե-| | | | | |գրում:| |
| | |վերա- |րի | | | | | | | |
| | |բերյալ |վերա- | | | | | | | |
| | | |բերյալ| | | | | | | |
| | |ԵՄ ին- | | | | | | | | |
| | |տեգրման| | | | | | | | |
| | |հարցերի| | | | | | | | |
| | |մասին | | | | | | | | |
| | |նյութե-| | | | | | | | |
| | |րի (տե-| | | | | | | | |
| | |ղեկա- | | | | | | | | |
| | |տվու- | | | | | | | | |
| | |թյան) | | | | | | | | |
| | |մատչե- | | | | | | | | |
| | |լիու- | | | | | | | | |
| | |թյան | | | | | | | | |
| | |ապահո- | | | | | | | | |
| | |վում | | | | | | | | |
| | |քաղաքա-| | | | | | | | |
| | |ցիների | | | | | | | | |
| | |համար | | | | | | | | |
|___|_____________________________________________________________________|
|2. |ՀՀ ԱԳՆ էլեկտրոնային փաստաթղթաշրջանառության և ՀՀ ԱԳՆ-դիվանագիտական |
| |ներկայացուցչություններ տվյալների փոխանցման անվտանգ համակարգերի |
| |զարգացում |
|_________________________________________________________________________|
|Ընդհանուր նպատակն է բարելավել հյուպատոսական ծառայությունների տրամադրման |
|արդյունավետությունը և անվտանգությունը: |
|_________________________________________________________________________|
|2.1|«Էլ- |դյու- |հայե- |հայեցա|2011թ.|ՀՀ |Կիրա-|նախարա-|Կիրա- |Կիրա- |
|.1.|գրան- |րացնել |ցակար-|կարգի |վերջ |արտա-|ռելի |րության|ռելի |ռելի |
| |ցում» |հյուպա-|գի |ընդու-| |քին |չէ: |բյուջե |չէ: |չէ: |
| |համա- |տոսական|ընդու-|նումը | |գոր- | | | | |
| |կարգի |հարցերի|նում |ՀՀ ար-| |ծերի | | | | |
| |հայե- |շուրջ | |տաքին | |նախա-| | | | |
| |ցակար-|նախարա-| |գործե-| |րարու| | | | |
| |գի |րության| |րի նա-| |թյուն| | | | |
| |մշա- |և | |խարա- | | | | | | |
| |կում |դեսպա- | |րու- | |ՀՀ | | | | |
| | |նու- | |թյան | |կառա-| | | | |
| | |թյուն- | |և այլ| |վարու| | | | |
| | |ների | |շահա- | |թյանն| | | | |
| | |միջև | |գրգիռ | |առըն-| | | | |
| | |հաղոր- | |մարմին| |թեր | | | | |
| | |դակցու-| |ների | |ՀՀ | | | | |
| | |թյունը,| |կողմից| |ոստի-| | | | |
| | |որով | | | |կանու| | | | |
| | |կբարձ- | | | |թյուն| | | | |
| | |րացվի | | | | | | | | |
| | |արդյու-| | | |ՀՀ | | | | |
| | |նավետու| | | |արդա-| | | | |
| | |թյունը,| | | |րադա-| | | | |
| | |կկրճատ-| | | |տու- | | | | |
| | |վի թղթա| | | |թյան | | | | |
| | |բանու- | | | |նախա-| | | | |
| | |թյունը | | | |րարու| | | | |
| | |և քաղա| | | |թյուն| | | | |
| | |քացինե-| | | | | | | | |
| | |րի | | | | | | | | |
| | |համար | | | | | | | | |
| | |կապահով| | | | | | | | |
| | |վի | | | | | | | | |
| | |հյուպա-| | | | | | | | |
| | |տոսական| | | | | | | | |
| | |ծառայու| | | | | | | | |
| | |թյուն- | | | | | | | | |
| | |ների | | | | | | | | |
| | |on-line| | | | | | | | |
| | |հասանե-| | | | | | | | |
| | |լիու- | | | | | | | | |
| | |թյունը | | | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|2.1|«Էլ- |մշակել |համա- |համա- |2012թ.|ՀՀ |0.2 |Կիրառե-|Տեխնի-| |
|.2.|գրան- |համա- |կարգ- |կարգ- |1-ին, |արտա-|մլն |լի չէ: |կական | |
| |ցում» |կարգչա-|չային |չային |2-րդ |քին |եվրո | |աջակ- | |
| |համա- |յին |ծրագրի|ծրագրի|և |գոր- | | |ցու- | |
| |կարգ- |ծրագիր |պատրաս|փորձար|3-րդ |ծերի | | |թյան | |
| |չային |տվյալ- |տում |կում |եռամս-|նախա-| | |տրամա-| |
| |ծրագրա|ների | |և |յակներ|րարու| | |դրման | |
| |յին |ավտոմատ| |գործար| |թյուն| | |համա- | |
| |փաթեթի|մշակման| |կում | | | | |ձայնա-| |
| |մշա- |և | | | |ՀՀ | | |գիր | |
| |կում |տվյալ- | | | |կառա-| | |(շրջա-| |
| | |ների | | | |վարու| | |նակա- | |
| | |հասանե-| | | |թյանն| | |յին | |
| | |լիու- | | | |առըն-| | |համա- | |
| | |թյան | | | |թեր | | |ձայնա-| |
| | |մեծաց- | | | |ՀՀ | | |գիր) | |
| | |ման | | | |ոստի-| | | | |
| | |համար | | | |կանու| | | | |
| | | | | | |թյուն| | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | |ՀՀ | | | | |
| | | | | | |արդա-| | | | |
| | | | | | |րադա-| | | | |
| | | | | | |տու- | | | | |
| | | | | | |թյան | | | | |
| | | | | | |նախա-| | | | |
| | | | | | |րարու| | | | |
| | | | | | |թյուն| | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|2.1|Տեխնի-|«Էլ- |տեխնի-|մատա- |2012թ.|ՀՀ |Կորոշ|ՀՀ ԱԳՆ |Տեխնի-| |
|.3.|կական |գրան- |կական |կարար-| |արտա-|վի |20% |կական | |
| |բնութա|ցում» |բնութա|ման | |քին |2.1. |համաֆի-|աջակ- | |
| |գրերի |համա- |գրերի |տենդե-| |գոր- |2-րդ |նանսա- |ցու- | |
| |պատրաս|կարգի |պատրաս|րի | |ծերի |գոր- |վորում |թյան | |
| |տում, |գործարկ|տում |մասին | |նախա-|ծողու| |տրամա-| |
| |գնում-|ման և |և |հայտա-| |րարու|թյամբ| |դրման | |
| |ների |կառա- |տենդե-|րարում| |թյուն| | |համա- | |
| |իրակա-|վարման |րային |ամբող-| | | | |ձայնա-| |
| |նացում|համար |փաթեթի|ջապես | |ՀՀ | | |գիր | |
| |և «Էլ|անհրա- |նախա- |գործող| |կառա-| | | | |
| |-գրան-|ժեշտ |պատրաս|«Էլ- | |վարու| | |մատա- | |
| |ցում» |սարքա- |տում, |գրան- | |թյանն| | |կարար-| |
| |համա- |վորում-|սարքա-|ցում» | |առըն-| | |ման | |
| |կարգի |ների |վորում|համա- | |թեր | | |համա- | |
| |տեղա- |գնում |ների |կարգի | |ՀՀ | | |ձայնա-| |
| |դրում |և տե- |գնում |և դրա| |ոստի-| | |գիր | |
| | |ղադրում| |համար | |կանու| | | | |
| | | | |անձնա-| |թյուն| | | | |
| | | | |կազմի | | | | | | |
| | | | |վերա- | |ՀՀ | | | | |
| | | | |պատրաս| |արդա-| | | | |
| | | | |տում | |րադա-| | | | |
| | | | | | |տու- | | | | |
| | | | | | |թյան | | | | |
| | | | | | |նախա-| | | | |
| | | | | | |րարու| | | | |
| | | | | | |թյուն| | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|2.2|«Էլ- |դյու- |հայե- |հայեցա|2012թ.|ՀՀ |Կիրա-|ՀՀ |Կիրա- |Կիրա- |
| |ֆի- |րացնել |ցակար-|կարգի |վերջ |արտա-|ռելի |պետական|ռելի |ռելի |
| |նանս» |նախարա-|գի |ընդու-| |քին |չէ: |բյուջե |չէ: |չէ: |
| |համա- |րության|մշա- |նում | |գոր- | | | | |
| |կարգի |և դի- |կում |ՀՀ ար-| |ծերի | | | | |
| |հայե- |վանագի-| |տաքին | |նախա-| | | | |
| |ցակար-|տական | |գործե-| |րարու| | | | |
| |գի |ներկա- | |րի | |թյուն| | | | |
| |մշա- |յացուց-| |նախա- | | | | | | |
| |կում |չու- | |րարու-| | | | | | |
| | |թյուն- | |թյան | | | | | | |
| | |ների | |կողմից| | | | | | |
| | |միջև | | | | | | | | |
| | |ֆինան- | | | | | | | | |
| | |սական | | | | | | | | |
| | |գործա- | | | | | | | | |
| | |ռույթ- | | | | | | | | |
| | |ները, | | | | | | | | |
| | |ապահո- | | | | | | | | |
| | |վել | | | | | | | | |
| | |միջոց- | | | | | | | | |
| | |ների | | | | | | | | |
| | |ծախսի | | | | | | | | |
| | |թափան- | | | | | | | | |
| | |ցիկու- | | | | | | | | |
| | |թյունն | | | | | | | | |
| | |ու | | | | | | | | |
| | |հսկողու| | | | | | | | |
| | |թյունը | | | | | | | | |
| | |պակա- | | | | | | | | |
| | |սեցնել | | | | | | | | |
| | |թղթաբա-| | | | | | | | |
| | |նու- | | | | | | | | |
| | |թյունը | | | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|2. |«Էլ- |մշակել |համա- |համա- |2012թ.|ՀՀ |Կո- |Կիրա- |Տեխնի-| |
|2.1|ֆի- |համա- |կարգ- |կարգ- |1-ին |արտա-|րոշվի|ռելի |կական | |
| |նանս» |կարգչա-|չային |չային |և |քին |2.2- |չէ: |աջակ- | |
| |համա- |յին |ծրագրի|ծրագրի|2-րդ |գոր- |րդ | |ցու- | |
| |կարգ- |ծրագիր`|պատրաս|փորձար|եռամս-|ծերի |գոր- | |թյան | |
| |չային |տվյալ- |տում |կում |յակներ|նախա-|ծողու| |տրամա-| |
| |ծրագ- |ների | |և | |րարու|թյամբ| |դրման | |
| |րային |ավտոմատ| |գործար| |թյուն| | |համա- | |
| |փաթեթի|մշակման| |կում | | | | |ձայնա-| |
| |մշա- |և | | | |դիվա-| | |գիր | |
| |կում |տվյալ- | | | |նագի-| | |(շրջա-| |
| | |ների | | | |տական| | |նակա- | |
| | |հասանե-| | | |ներկա| | |յին | |
| | |լիու- | | | |յա- | | |համա- | |
| | |թյան | | | |ցուց-| | |ձայնա-| |
| | |մեծաց- | | | |չու- | | |գիր) | |
| | |ման | | | |թյուն| | | | |
| | |համար | | | |ներ | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
|2. |Տեխնի-|«Էլ-ֆի-|տեխնի-|մատա- |2012թ.|ՀՀ |Կո- |ՀՀ ԱԳՆ |Տեխնի-| |
|2.2|կական |նանս» |կական |կարար-| |արտա-|րոշվի|20% |կական | |
| |բնութա|համա- |բնութա|ման | |քին |2.2- |համաֆի-|աջակ- | |
| |գրերի |կարգի |գրերի |տենդե-| |գոր- |րդ |նանսա- |ցու- | |
| |պատրաս|գործարկ|պատրաս|րի | |ծերի |գոր- |վորում |թյան | |
| |տում, |ման և |տում |մեկ- | |նախա-|ծողու| |տրամա-| |
| |գնում-|կառա- |և |նարկ | |րարու|թյամբ| |դրման | |
| |ների |վարման |տենդե-| | |թյուն| | |համա- | |
| |իրակա-|համար |րային | | | | | |ձայնա-| |
| |նացում|անհրա- |փաթեթի| | |դիվա-| | |գիր | |
| |և |ժեշտ |նախա- | | |նագի-| | | | |
| |«Էլ- |սարքա- |պատրաս| | |տական| | | | |
| |ֆի- |վորում-|տում | | |ներկա| | | | |
| |նանս» |ների |______|______| |յա- | | |______| |
| |համա- |գնում |սարքա-|ամբող-| |ցուց-| | |մատակա| |
| |կարգի |և տե- |վորում|ջապես | |չու- | | |րարման| |
| |տեղա- |ղադրում|ների |գործող| |թյուն| | |համա- | |
| |դրում | |գնում |«Էլ- | |ներ | | |ձայնա-| |
| | | | |ֆի- | | | | |գիր | |
| | | | |նանս» | | | | | | |
| | | | |համա- | | | | | | |
| | | | |կարգի | | | | | | |
| | | | |և դրա| | | | | | |
| | | | |համար | | | | | | |
| | | | |անձնա-| | | | | | |
| | | | |կազմի | | | | | | |
| | | | |վերա- | | | | | | |
| | | | |պատրաս| | | | | | |
| | | | |տում | | | | | | |
|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|
-----------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում