Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱ ...

 

 

041.1161.160112

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

1 դեկտեմբերի 2011 թվականի N 1161-Ա

 

ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ԾՐԱԳՐԻ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2007 թվականի հուլիսի 18-ի ՆՀ-174-Ն հրամանագրով սահմանված կարգի 5-րդ կետի`

1. Հաստատել 2010 թվականի նոյեմբերի 26-ին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Եվրոպական միության միջև ստորագրված Փոխըմբռնման հուշագրով հաստատված Եվրոպական միության Արևելյան գործընկերության շրջանակներում պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ներքո հետևյալ ոլորտների ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերը` համաձայն NN 1, 2 և 3 հավելվածների`

1) Հայաստանի Հանրապետություն - Եվրոպական միություն Ասոցացման համաձայնագրի բանակցությունների ոլորտ.

2) արդարադատության, ազատությունների և անվտանգության ոլորտ.

3) Հայաստանի Հանրապետություն - Եվրոպական միություն խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու շուրջ բանակցությունների ոլորտ:

i

2. Սույն որոշման հավելվածներով նախատեսված մարմինների ղեկավարներին` որոշման հավելվածներով սահմանված յուրաքանչյուր միջոցառման կատարման մասին տեղեկատվությունը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարություն` ըստ սահմանված ժամկետների:

(2-րդ կետը լրաց. 25.01.12 թիվ 42-Ա որոշում)

3. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին` համակարգել որոշման հավելվածների ժամանակացույցով նախատեսված միջոցառումների իրականացման գործընթացը, ամփոփել միջոցառումների կատարման ընթացքի մասին տեղեկատվությունը և յուրաքանչյուր վեց ամիսը մեկ անգամ ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության:

(3-րդ կետը լրաց. 25.01.12 թիվ 42-Ա որոշում)

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ վարչապետի

2011 թ. դեկտեմբերի 1-ի

N 1161-Ա որոշման

 

ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ ԱՍՈՑԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳՐԻ ԲԱՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

I. ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը նախաձեռնել է ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների հավակնոտ ծրագիր, որի նպատակն է հնարավորություն ստեղծել բարելավելու Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից իրականացվող ավելի ընդգրկուն բարեփոխումների գործընթացի կառավարումը և բարձրացնելու պետական ծառայությունների տրամադրման արդյունավետությունն ու թափանցիկությունը: Հայաստանը Եվրոպական միության հետ (այսուհետ` ԵՄ) բանակցում է ասոցացման համաձայնագրի շուրջ (այսուհետ` ԱՀ), որի իրականացումը կխթանի նաև բարեփոխումների գործընթացը: Ասոցացման համաձայնագրի գլխավոր բաղադրիչն է լինելու ԵՄ-ի հետ խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու (այսուհետ` ԽՀԱԱԳ) հիմնումը:

2. ԱՀ-ի, ԽՀԱԱԳ-ի և հարակից մուտքի վիզաների դյուրացման ու հետընդունման համաձայնագրերի շուրջ բանակցումը և ապա իրականացումը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության համար առաջնային կարևորություն են ներկայացնում: Դրանցից ամենահրատապն այն պետական մարմինների ինստիտուցիոնալ, տեխնիկական և մարդկային ռեսուրսների ամրապնդման անհրաժեշտությունն է, որոնք ներգրավված են կամ ներգրավվելու են բանակցման և իրականացման գործընթացներում:

3. Այս նպատակներին հասնելու գործում Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն աջակցելու համար ԵՄ-ն նախաձեռնել է Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագիրը (այսուհետ` ՊԿՄԶՀԾ): Որպես ՊԿՄԶՀԾ-ի գործընթացի մաս` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և ԵՄ-ն կնքել են շրջանակային փաստաթուղթ (այսուհետ` ՇՓ), որում արտացոլված են հիմնական գործունեության ոլորտները, նշված են առանցքային մարմինները, որոնց կարողությունները պետք է ամրապնդվեն, և ուրվագծված են աջակցության տրամադրման հնարավոր մեխանիզմները: Երկու կողմերը շրջանակային փաստաթուղթը պաշտոնապես հաստատել են 2010 թվականի նոյեմբերի վերջին, որում սահմանվում են ՊԿՄԶՀԾ-ի միջոցով աջակցություն ստացող բարեփոխումների երեք ուղղությունները (խմբերը) և թիրախային մարմինները.

1) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) 1` ԱՀ-ի բանակցությունների նախապատրաստում և վարում.

2) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) 2` արդարադատություն, ազատություն և անվտանգություն.

3) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) 3` ԽՀԱԱԳ-ի բանակցությունների նախապատրաստում:

4. Բարեփոխումների այս ուղղությունները (խմբերը) հիմք հանդիսացան ՊԿՄԶՀԾ-ի ծրագրավորման երկրորդ մասի համար: Դա ներառում էր նշված խմբերի համար Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի (այսուհետ` ԻԲԾ) նախապատրաստումը: ԻԲԾ-ները ՇՓ-ում նշված առանցքային պետական մարմիններից կամ մարմինների խմբերից յուրաքանչյուրի համար բազմամյա ինստիտուցիոնալ զարգացման ծրագրեր են: ԻԲԾ-ների նպատակն է վեր հանել ինստիտուցիոնալ կարողություններում առկա բացերը, ձևակերպել միջոցառումների շարք, որոնք անհրաժեշտ են այդ բացերը լրացնելու համար, և նախանշել անհրաժեշտ ռեսուրսները (ֆինանսներ, սարքավորումներ, տեխնիկական աջակցություն և վերապատրաստում):

5. Այս փաստաթուղթը բարեփոխումների առաջին ուղղության (խմբի)` ԱՀ-ի բանակցությունների նախապատրաստման և վարման ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագիրն է: Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների երեք ծրագրերը միասին հիմք են ավելի ընդգրկուն ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացի համար:

6. Թեպետ ԻԲԾ-ները կազմվել են ՊԿՄԶՀԾ-ի շրջանակում` կարևոր է ընդգծել, որ այդ հանգամանքը չի բացառում ԵՄ-ի անդամ երկրների, այլ երկկողմանի դոնորների և միջազգային ֆինանսական հաստատությունների աջակցության իրականացման գործընթացին:

 

II. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐ

 

7. Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացի ընդհանուր նպատակն է աջակցել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության բարեփոխումների օրակարգի իրականացմանը և, մասնավորապես, ամրապնդել այն կառույցների ինստիտուցիոնալ և մարդկային ռեսուրսները, որոնք ներառված են ԱՀ-ի նախապատրաստման և բանակցությունների համակարգման գործում:

8. ԻԲԾ-ի առանձնահատուկ նպատակներն են ամրապնդել ընդհանրապես Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և, մասնավորապես, ԱԳՆ-ի տեխնիկական, ինստիտուցիոնալ և մարդկային կարողությունները` համակարգելու համար ԱՀ-ի բանակցային գործընթացները և դիտանցելու (մոնիթորինգ) դրա հետագա իրականացումը:

 

III. ՌԻՍԿԵՐ ԵՎ ԱԿՆԿԱԼԻՔՆԵՐ

 

9. Արդյունքների և գործունեության մակարդակում ռիսկերի և ենթադրությունների մասին յուրաքանչյուր ծրագրված գործողության համար մանրամասն նշվում է գործողությունների ծրագրերում:

10. Ակնկալիքները նպատակների մակարդակում`

1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը շարունակում է հետամուտ լինել բարեփոխումների օրակարգին.

2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և ԵՄ-ն հանձնառու են մնում բանակցելու ԱՀ-ի, ԽՀԱԱԳ-ի շուրջ և իրականացնելու մուտքի վիզաների ու հետընդունման համաձայնագրերը.

3) ԵՄ-ն շարունակում է աջակցել ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի իրականացմանը և Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի շրջանակներում միջոցների հատկացմանը:

11. Ռիսկերը նպատակների մակարդակում. բոլոր բարեփոխումների գործընթացներում առկա են ռիսկեր` կապված նպատակների իրականացման հետ: Ի թիվս այլնի` դրանք կարող են ներառել`

1) հնարավոր տարածաշրջանային անկայունությունը.

2) մակրոտնտեսական անկումը խաթարում է համաֆինանսավորում տրամադրելու Հայաստանի կարողությունը.

3) թույլ շահագրգռվածությունից և սեփականության զգացումից բխող ոչ բավարար հետաքրքրվածությունը բարեփոխումների նկատմամբ.

4) ԻԲԾ-ների մշակման ուշացումը հանգեցնում է ՊԿՄԶՀԾ-ի ֆոնդերի տրամադրման ուշացմանը:

 

IV. ԽՄԲԻ ՆԵՐԿԱՅԻՍ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ

 

12. ԵՄ-ի և Հայաստանի Հանրապետության հարաբերություններն իրավաբանորեն կարգավորվում է Գործընկերության և համագործակցության համաձայնագրով (այսուհետ` ԳՀՀ), որն ստորագրվել է 1996 թվականի ապրիլի 22-ին և ուժի մեջ է մտել 1999 թվականի հուլիսի 1-ից: ԳՀՀ-ն կնքվել է նախնական 10 տարի ժամկետով, և ժամկետն ամեն տարի երկարաձգվում է: Արևելյան գործընկերությունը նախատեսում է ԵՄ-Հայաստան ԱՀ-ի կնքման հնարավորություն, որի հիմնական նպատակներն են լինելու սերտ քաղաքական ասոցացումը և տնտեսական ինտեգրումը Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև: Նախատեսվում է, որ նոր համաձայնագիրը կնպաստի Հայաստանում ժողովրդավարության ամրապնդմանը և կաջակցի Հայաստանի ջանքերին` զարգացնելու իր տնտեսական ներուժը միջազգային ընդլայնված համագործակցության և իր օրենսդրությունը ԵՄ-ի օրենսդրության հետ մոտարկելու միջոցով: ԱՀ-ն նաև նախատեսում է ընդլայնված շարժունակություն և միջմարդկային շփումներ, աճող սերտ համագործակցություն փոխադարձ հետաքրքրության այլ ոլորտներում` ներառյալ էներգետիկան, տրանսպորտը, գյուղատնտեսությունը, բնապահպանությունը և այլն: Ավելին, ԱՀ-ի կենտրոնական նպատակներից է խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու հիմնումը: Ստորագրվելուց հետո Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ն կփոխարինի ԳՀՀ` որպես երկու կողմերի միջև ապագա հարաբերություններն ուղղորդող փաստաթուղթ:

13. ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները պահանջում են արդյունավետ ինստիտուցիոնալ կառուցվածք գործընթացի նախապատրաստման, ղեկավարման և վարման համար: 2010 թ. հուլիսի 15-ին «Հայաստանի Հանրապետության և Եվրոպական Միության միջև ասոցացման համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի ՆԿ-115-Ա կարգադրությամբ հաստատվել են Հայաստանի Հանրապետության բանակցային թիմը և գործունեության իրավաբանական հիմքը: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը ՀՀ-ԵՄ ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները համակարգող մարմինն է` ինչպես ներքին համընդհանուր համակարգումն ապահովելու, այնպես էլ ԵՄ-ի հետ պաշտոնական բանակցությունները վարելու առումով: Բանակցությունների ընդհանուր համակարգողն է Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարը, գլխավոր բանակցողն է Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարի տեղակալը: Գլխավոր բանակցողն ունի երեք հիմնական գործառույթ` վարել բանակցային գործընթացը, բանակցող կողմերի լիագումար նիստերում քննարկել ԱՀ-ի ընդհանուր նպատակներն ու սկզբունքները, ինչպես նաև` ինստիտուցիոնալ, ընդհանուր և վերջնական դրույթները և հաստատել այն դիրքորոշումները, որոնց շուրջ բանակցողները համաձայնվել են, և լուծումներ առաջարկել տարաձայնությունների դեպքում: Գլխավոր բանակցողի ուղղորդմամբ` ԱԳՆ-ի Եվրոպայի վարչության ԵՄ-ի բաժինը պատասխանատու է բանակցությունների նախապատրաստման, ճյուղային գերատեսչությունների հետ աշխատանքների համակարգման, օրակարգը կազմելու և կազմակերպչական հարցերի, ինչպես նաև ԱՀ-ի հետ կապված հարցերի վերաբերյալ քաղաքացիական հասարակության շրջանում իրազեկության բարձրացման համար: Այս համատեքստում ԱԳՆ-ի ԵՄ-ի բաժնի վարիչը նշանակվել է բանակցությունների հայկական կողմի գործադիր քարտուղար: Գործադիր քարտուղարն աջակցում է գլխավոր բանակցողին և ապահովում ներքին համակարգումն ու բանակցությունների նախապատրաստումը:

14. Բանակցությունները վարելու համար ստեղծվել է երեք խումբ. I խումբ` քաղաքական երկխոսություն և բարեփոխումներ, համագործակցություն արտաքին և անվտանգության քաղաքականության ոլորտում, որը ղեկավարում է գլխավոր բանակցողը, II խումբ` արդարադատություն, ազատություններ և անվտանգություն, որը ղեկավարում է Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարի տեղակալը, և III խումբ` տնտեսական, ֆինանսական և ոլորտային համագործակցություն, որը ղեկավարում է Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալը: ԱՀ-ի խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու մասի շուրջ բանակցությունների մեկնարկից հետո կստեղծվի չորրորդ խումբ, որը, նախատեսվում է, կղեկավարի Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարությունը:

15. Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները մեկնարկել են 2010 թ. հուլիսին: Երկու կողմերի գնահատմամբ` բանակցությունները վարվում են կառուցողական ու դրական մթնոլորտում, և էական առաջընթաց է գրանցվել: Ընդհանուր համաձայնություն կա քաղաքական երկխոսության, արտաքին ու անվտանգության քաղաքականության և արդարադատության, ազատությունների և անվտանգության ոլորտներին վերաբերող մասերի շուրջ: Լավ առաջընթաց կա համաձայնագրի նպատակների և ընդհանուր սկզբունքների, ինչպես նաև ինստիտուցիոնալ և ընդհանուր դրույթների շուրջ: Ոլորտային համագործակցության 28 գլուխներից 19-ը ժամանակավորապես փակվել են. մնացածի շուրջ բանակցությունները շարունակվում են: Բանակցություններն անցկացվում են երկու ձևաչափով` լիագումար նիստերի, որոնք հերթականությամբ կազմակերպվում են Երևանում ու Բրյուսելում, և տեսակոնֆերանսների միջոցով: Բանակցությունների մեկնարկից ի վեր կազմակերպվել են յոթ լիագումար նիստ և շուրջ 30 տեսակոնֆերանսներ: Յուրաքանչյուր լիագումար նիստի ավարտին բանակցային կողմերի գործադիր քարտուղարների կողմից ընդունվում և ստորագրվում են գործառնական եզրակացություններ: Տեսակոնֆերանսները տեղի են ունենում ոլորտային համագործակցությանն առնչվող գլուխների և ԵՄ-ի համապատասխան օրենսդրությունը Հայաստանի Հանրապետությունում մոտարկելուն առնչվող հարցերի քննարկման նպատակով: ԱԳՆ-ն կազմակերպում և վարում է ԵՄ-ի օրենսդրության մոտարկման շուրջ քննարկումները Հայաստանի Հանրապետության ճյուղային նախարարությունների հետ:

16. Արդյունավետ կառավարման սկզբունքները պահանջում են ԱՀ-ի գործընթացներին քաղաքացիական հասարակության ակտիվ մասնակցություն: ԱՀ-ի իրականացման և մոնիթորինգի գործում քաղաքացիական հասարակության արդյունավետ մասնակցությունն ապահովելու համար նախատեսված է հիմնել քաղաքացիական հասարակության պլատֆորմ` որպես ապագա ԱՀ-ի ինստիտուցիոնալ շրջանակի մաս: Դա լինելու է մի հարթակ, որտեղ հանդիպելու և մտքեր են փոխանակելու կառավարության և քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչները: ԵՄ-ն և Հայաստանը խրախուսելու են իրենց քաղաքացիական հասարակությունների ներկայացուցիչների կանոնավոր հանդիպումները, որպեսզի նրանց տեղյակ պահեն համաձայնագրի իրականացման գործընթացի մասին և ստանան նրանց առաջարկները դրա վերաբերյալ: Այս ԻԲԾ-ով նախատեսվում են միջոցառումներ` աջակցելու քաղաքացիական հասարակության պլատֆորմ հիմնելուն և դյուրացնելու քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների արդյունավետ մասնակցությունը ԱՀ-ի իրականացման գործընթացին:

17. Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության դերը և գործառույթները սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, «Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2001 թվականի հոկտեմբերի 24-ի ՀՕ-249 օրենքով (լրամշակվել է 2004 թ. և 2010 թ.) և Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի համապատասխան հրամանագրերով ու կարգադրություններով և նրա կողմից կանխանշված արտաքին քաղաքական ուղեգծի հիման վրա: Այն գործում է Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի ընդհանուր ղեկավարությամբ: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը մշակում և իրականացնում է արտաքին գործերի բնագավառում Հայաստանի քաղաքականությունը, կազմակերպում և ղեկավարում է դիվանագիտական ծառայությունը` իրեն վերապահված լիազորությունների շրջանակներում: («Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենք, 7.1-ին հոդված): Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության համակարգի մեջ են մտնում դիվանագիտական ծառայության մարմինները` Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության աշխատակազմը, դրա առանձնացված ստորաբաժանումները և օտարերկրյա պետություններում գործող ստորաբաժանումները` Հայաստանի Հանրապետության դեսպանությունները, միջազգային կազմակերպություններում Հայաստանի Հանրապետության մշտական ներկայացուցչությունները, Հայաստանի Հանրապետության հյուպատոսական հիմնարկները: Ներկայումս Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության համակարգում գործում են 35 դեսպանություն, 6 մշտական ներկայացուցչություն և 6 հյուպատոսական հիմնարկ: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը համակարգում է Հայաստանի գործադիր իշխանության մարմինների գործունեությունը միջազգային ասպարեզում (»Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենք, 7.3-րդ հոդված): Այս վերջին դերակատարությունից ելնելով է, որ ԱԳՆ-ն լիազորվել է (2010 թ. հուլիսի 15-ի Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագիր) ստանձնել Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները համակարգելու և ղեկավարելու պատասխանատվությունը:

 

V. ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐ

 

18. Բարեփոխումների ոլորտում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության առջև ծառացած են մի շարք մարտահրավերներ`

1) հրատապ անհրաժեշտություն կա ամրապնդելու ինստիտուցիոնալ կարողությունները` ԱՀ-ի շուրջ բանակցումը, կառավարումը և իրականացումը համակարգելու համար: Սա պահանջում է նոր կառուցվածքների զարգացում, թափանցիկ խորհրդատվական գործընթացների ներդրում և ԱՀ-ի իրականացման արդյունավետության մոնիթորինգի ու գնահատման համար անհրաժեշտ մեխանիզմների ներդնում.

2) ընդհանուր առմամբ, պետական մարմինների աշխատողները ԵՄ-ի հարցերի, քաղաքականության, օրենսդրության, կարգավորումների և չափանիշների մասին ունեն սահմանափակ գիտելիքներ ու իրազեկության ցածր մակարդակ: ԱՀ-ի արդյունավետ իրականացումն ապահովելու համար անհրաժեշտություն կա ամրապնդելու մարդկային ռեսուրսների կարողությունները` վերապատրաստումների, ուսուցողական այցերի, մասնագիտական փոխանակումների և Թվինինգ ծրագրի միջոցով.

3) քաղաքացիական հասարակության շրջանում սահմանափակ տեղեկատվություն կա` կապված Հայաստանի կողմից ԱՀ-ի բովանդակության և դրա կնքման հնարավոր ազդեցության հետ: Բարեփոխումների գործընթացի և ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունների վերաբերյալ վստահության ընդլայնման նպատակով կառավարությունը վճռորոշ է բարելավելու հաղորդակցությունը քաղաքացիական հասարակության հետ և ավելի մատչելի դարձնելու եվրոինտեգրման մասին տեղեկատվությունը.

4) արդյունավետ և ժամանակակից դիվանագիտական ծառայության հաստատման անհրաժեշտություն:

19. Թեև այս ուղղությամբ էական առաջընթաց է գրանցվել («Դիվանագիտական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքը վերջին անգամ լրամշակվել է 2011 թվականի դեկտեմբերին: Ընդունվել են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մի շարք որոշումներ, որոնք կոչված են բարելավելու հյուպատոսական ծառայությունների որակը, ԱԳՆ-ում ներդրվել է էլեկտրոնային թղթաշրջանառության համակարգ, 2010 թ. ԵՄ-ի և ԵԱՀԿ-ի հետ համագործակցության միջոցով հիմնվել է ԱԳՆ-ի դիվանագիտական դպրոցը, Հայաստանի Հանրապետության արտաքին քաղաքականության լուսաբանման և պատշաճ ներկայացման նպատակով 2011 թվականի մարտից թողարկվել է Հայաստանի Հանրապետության ԱԳՆ-ի նոր կայքէջը), ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունները, մուտքի վիզաների և հետընդունման համաձայնագրերի իրականացման նախապատրաստումը լրացուցիչ ծանրաբեռնվածություն է առաջացնում Հայաստանի Հանրապետության ԱԳՆ-ի համար` կադրային և տեխնիկական կարողությունների տեսակետից:

 

VI. ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

20. 2011-2013 թվականների համար սահմանվել են մի շարք բարեփոխումների առաջնահերթություններ: Ի թիվս այլնի` դրանք ներառում են`

1) Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունների վարման և դրա հետագա իրականացման համար անհրաժեշտ կարողությունների զարգացում և ամրապնդում.

2) եվրոպական ինտեգրման գործընթացում քաղաքացիական հասարակության ներգրավում` ԱԳՆ-ին կից տեղեկատվության, հաղորդակցության և տեխնիկական աջակցության կենտրոն հիմնելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եվրոպական ինտեգրման վերաբերյալ տեղեկատվական ռազմավարության ծրագրի ընդունման միջոցով.

3) ԱԳՆ-ի, ճյուղային նախարարությունների և այլ պետական գերատեսչությունների կարողությունների ամրապնդում ԱՀ-ի շուրջ բանակցություններին և դրա իրականացմանն արդյունավետ մասնակցելու համար.

4) համապատասխան ԵՄ-ի օրենսդրության և քաղաքականությանն առնչվող փաստաթղթերի թարգմանություն.

5) ԱԳՆ-ի կարողությունների ամրապնդում` ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որակյալ հյուպատոսական ծառայություններ տրամադրելու համար, որը հնարավորություն կտա արդյունավետ դերակատարություն ունենալու մուտքի վիզաների դյուրացման և հետընդունման համաձայնագրերի իրականացման գործում:

 

VII. ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ՓՈՒԼՈՒՄ

 

21. Այս ԻԲԾ-ի իրականացման առաջին փուլում ուշադրության կենտրոնում կլինեն հետևյալ ոլորտները`

1) աջակցություն ԱՀ-ով նախատեսված ինստիտուցիոնալ շրջանակին` ԱՀ-ի շուրջ բանակցելու, դրա իրականացումն ուղղորդելու և մոնիթորինգ իրականացնելու համար: Ի թիվս այլնի` սա ներառելու է ԱՀ-ի համակարգման մեխանիզմների հետագա զարգացումը (ներառյալ ասոցացման խորհրդի, ասոցացման կոմիտեի, ինչպես նաև քաղաքացիական հասարակության պլատֆորմի շրջանակներում), արտաքին աջակցության համակարգման ավելի սերտ համաձայնեցումը, մոնիթորինգի ու գնահատման մեթոդաբանության և գործընթացների մշակումը, ԱՀ-ի և ԵՀՔ-ի գործողությունների ծրագրով նախատեսված ինստիտուցիոնալ շրջանակների ներդաշնակեցումը.

2) տեղեկատվության, հաղորդակցության և տեխնիկական աջակցության կենտրոնի հիմնում, որի գործառույթներն են լինելու ԵՄ-ին ինտեգրման վերաբերյալ քաղաքացիների իրազեկության բարձրացումը, ԵՄ-ին ինտեգրման մասին նյութերը մատչելի դարձնելը և աջակցությունը Հայաստան-ԵՄ ԱՀ-ի իրականացմանը, դիտարկմանը և հանրայնացմանը: Անհրաժեշտ կլինի նաև մշակել կենտրոնի աշխատակարգ ու գործողությունների ծրագիր, ստեղծել դրա համար համապատասխան իրավական հիմքեր և մշակել եվրոպական ինտեգրման վերաբերյալ Հայաստանի տեղեկատվական ռազմավարության հայեցակարգը.

3) ԱԳՆ-ում «Էլ-գրանցում» համակարգի ներդնում էլեկտրոնային հյուպատոսական ծառայությունների համար, որի նպատակն է բարելավել ծառայությունների տրամադրումը, բարձրացնել հյուպատոսական ծառայությունների արդյունավետությունը և անվտանգությունը: Առաջին փուլում պետք է մշակվի «Էլ-գրանցում» համակարգի մանրամասն հայեցակարգ.

4) աջակցություն ԱԳՆ-ի դիվանագիտական դպրոցին. կառավարչական կարողությունների ամրապնդում, ինստիտուցիոնալ և մարդկային ռեսուրսների ընդլայնում, ժամանակակից ուսումնական ծրագրերի մշակում: Անհրաժեշտություն կլինի գնելու սարքավորումներ, ուսումնական ձեռնարկներ, գրքեր, առցանց ռեսուրսների բաժանորդագրում.

5) աջակցություն ԱԳՆ-ի «Դավիդյան» գրադարանին` արդիական գրականության համալրման, էլեկտրոնային քարտադարանի մշակման, առցանց ռեսուրսների բաժանորդագրման և այլ միջոցներով.

6) դիվանագետների և ԵՄ-ի հետ համագործակցության հարցերով զբաղվող պետական ծառայողների կարողությունների զարգացում: ՈՒշադրության կենտրոնում է լինելու այն պետական պաշտոնյաների կարողությունների զարգացումը, որոնք ներառված են ԱՀ-ի շուրջ բանակցման, իրականացման և մոնիթորինգի գործընթացներում.

7) Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարությանը կից գործող թարգմանչական կենտրոնի կարողությունների ուժեղացում` առանձնացված ստորաբաժանում հիմնելով, որը կզբաղվի ԱՀ-ին վերաբերող տեքստերի թարգմանությամբ:

 

VIII. ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ, ՄԻՋՈՑՆԵՐ, ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ՇԱՀԱՌՈՒ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ

 

22. Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերը ֆինանսավորվելու են Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցներով, ԵՄ-ի կողմից տրամադրվող ուղիղ բյուջետային աջակցությամբ, ոլորտային բյուջետային աջակցությամբ և (կամ) այլ դրամաշնորհներով ու վարկերով: ԻԲԾ-ները կիրականացվեն տարբեր եղանակներով (տեխնիկական աջակցություն, աշխատանքային պայմանագրեր, մատակարարման պայմանագրեր, Թվինինգ, ԹԱՅԵՔՍ, Սիգմա, ԵՄ-ի խորհրդատվական աջակցություն և այլն):

23. Առաջնային շահառուներն այն կազմակերպություններն են, որոնք նշվում են կից գործողությունների աղյուսակում` որպես պատասխանատու մարմիններ: Երկրորդային շահառուներն այլ ճյուղային նախարարություններն ու պետական գերատեսչություններն են: Անուղղակի շահառուներն են մասնավոր գործարարները, հասարակական կազմակերպությունները և, ընդհանուր առմամբ, բնակչությունը, որոնք կօգտվեն պետական մարմինների բարելավված արդյունավետությունից և ծառայությունների որակի բարձրացումից:

24. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարը նշանակվել է որպես ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի նախապատրաստական աշխատանքների և իրականացման համակարգող: Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության Եվրամիության հետ համագործակցության վարչության ԵՄ-ի ծրագրերի բաժինը գործում է որպես պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի առօրյա պլանավորման և իրականացման համակարգող ստորաբաժանում: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարների տեղակալները պատասխանատու են համապատասխան ուղղության գործողությունների համակարգման համար: Ձևավորվել է պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի համակարգող հանձնաժողով, որում ընդգրկված են ներկայացուցիչներ ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացում ներգրավված շահառու մարմիններից: Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի համակարգող հանձնաժողովը կարող է հրավիրել նաև ներկայացուցիչներ դոնոր կազմակերպություններից, միջազգային ֆինանսական հաստատություններից և քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններից` այն դեպքերում, երբ դա նախատեսվում է օրակարգով:

25. Առանձին գործողությունների իրականացման համար պատասխանատու պետական մարմինները նշվում են փաստաթղթին կից ներկայացվող աղյուսակում:

 

IX. ՄՈՆԻԹՈՐԻՆԳԻ ՈՒ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ԵՎ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

26. ԻԲԾ-ները պարբերաբար դիտանցվելու են: Ձեռք բերված տեղեկատվությունը կօգտագործվի առաջընթացը գնահատելու, տրամադրվող օժանդակության ազդեցությունը չափորոշելու նպատակով, ինչպես նաև` որպես ԻԲԾ-ների բարելավման և նորացման հիմք: ԻԲԾ-ների ընդհանուր գնահատման և մոնիթորինգի համար պատասխանատու է Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողը:

27. Սույն հավելվածի, NN 2 և 3 հավելվածների աղյուսակներում որպես պատասխանատու մարմին սահմանված մարմիններն իրենց իրավասության սահմաններում կատարելու են միջոցառումների կանոնավոր մոնիթորինգ: Յուրաքանչյուր վեց ամիսը մեկ անգամ պատասխանատու մարմինը Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարությունների ենթակայությամբ համապատասխան ուղղության համակարգողին և պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողին ներկայացնում է առաջընթացի մասին հաշվետվություն: Հաշվետվություններում, ընդհանուր առմամբ, նկարագրվում են իրականացման առաջընթացի վարկանիշը, բացատրվում են հետաձգումների հիմնական պատճառները, արվում են առաջարկություններ շտկիչ աշխատանքների վերաբերյալ, ինչպես նաև հատկորոշվում են գործողությունները հաջողությամբ իրականացնելու հնարավոր և փաստացի խոչընդոտները: Հաշվետվությունները պետք է պարունակեն նաև մինչև տվյալ հաշվետու ժամանակահատվածը կատարված ծախսերի մասին համառոտ տեղեկություններ: Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարությունների ուղղությունների համակարգողները պատասխանատու են շտկիչ գործողությունների ընտրության համար:

28. Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի, էկոնոմիկայի և արդարադատության նախարարությունների ուղղությունների համակարգողները պետք է պատրաստեն առաջընթացի մասին տարեկան հաշվետվություն և ներկայացնեն Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողին: Առաջընթացի մասին տարեկան հաշվետվությունը պետք է չափի առաջընթացը` իրենց ուղղությամբ ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրի գործողությունների իրականացման տեսակետից պետք է պարունակի բացատրություններ հետաձգված գործողությունների վերաբերյալ, ինչպես նաև պետք է նկարագրի ցանկացած գործողության իրականացման հնարավոր կամ փաստացի խոչընդոտները: Առաջընթացի մասին տարեկան հաշվետվությունը պետք է պարունակի նաև առաջարկություններ գոյություն ունեցող ԻԲԾ-ների փոփոխությունների և այդ ծրագրերում նոր գործողություններ ներառելու վերաբերյալ:

29. Առաջընթացի մասին հաշվետվությունների և անկախ վերլուծությունների հիման վրա պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողը և ծրագրի աշխատողները մշակում են տարեկան հաշվետվություն և ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն: Տարեկան հաշվետվությունը պետք է ունենա երեք բաժին`

1) ԻԲԾ-ների` մինչև հաշվետու ժամանակահատվածն արձանագրված առաջընթացի, առաջ եկած խնդիրների, ինչպես նաև տրված լուծումների և ԻԲԾ-ների իրականացման հնարավոր ու փաստացի խոչընդոտների համառոտ նկարագրություն.

2) շահառու մարմնի ինստիտուցիոնալ կարողությունների վրա` տրամադրված օժանդակության ազդեցության գնահատական.

3) վերանայված և թարմացված ԻԲԾ-ներ:

30. Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի ազգային համակարգողը սահմանում է հաշվետվությունները ներկայացնելու ժամանակացույցը և ապահովում ԻԲԾ-ների` ժամանակին վերանայումը և թարմացումը, որպեսզի հնարավոր լինի համապատասխան տեղեկատվությունը ներառել Հայաստանի Հանրապետության տարեկան պետական բյուջեի պլանավորման մեջ:

31. Բոլոր գործողությունները ենթակա են ֆինանսական մոնիթորինգի` Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարության և Հայաստանի Հանրապետության վերահսկիչ պալատի կողմից:

32. Երկկողմ և բազմակողմ դոնոր կազմակերպությունները կարող են իրականացնել այն գործողությունների մոնիթորինգ և գնահատում, որոնց համար նրանք տրամադրում են օժանդակություն:

 

X. ԴՈՆՈՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄԸ

 

33. Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2008 թվականի սեպտեմբերի 29-ի N 757-Ա որոշմամբ Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարը նշանակվել է աջակցության տրամադրման ազգային համակարգող, իսկ 2010 թվականի նոյեմբերին հաստատվել է որպես պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ ծրագրի համակարգող: Այս առումով նրան աջակցում են Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության Եվրամիության հետ համագործակցության վարչությունը, մասնավորապես, իր երեք բաժիններով` ԵՄ-ի ծրագրերի կառավարման բաժին, Եվրամիության հետ համագործակցության բաժին և ԽՀԱԱԳ-ի և ԱՀԿ-ի բաժին: Այս բաժինները բացառապես գործ ունեն ԵՄ-ի և Հայաստանի միջև աջակցության համակարգման խնդիրների հետ և պատասխանատվություն են կրում դոնոր կազմակերպությունների` ինստիտուցիոնալ բարեփոխման ծրագրերի իրականացման նպատակով տրամադրվող օժանդակության համար:

34. Ներկայումս գոյություն չունի որևէ կառույց, որը պատասխանատու կլինի դոնորների ընդհանուր համակարգման համար: Այնուամենայնիվ, յուրաքանչյուր երեք ամիսը մեկ անգամ դոնորների համայնքի նախաձեռնությամբ դոնորների ընդհանուր համակարգման հանդիպումներ են տեղի ունենում, որին ներկա է լինում Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության ներկայացուցիչը:

 

ԱՂՅՈՒՍԱԿ

 

ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԱԾ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Գործո-|Նպատակը|Ակն-  |Կատար-|Վերջնա|Պատաս|Բյու-|ՀՀ     |Դոնոր-|Դոնոր-|

|ը/կ|ղու-  |և      |կալվող|ման   |ժամ-  |խա-  |ջեն  |պետական|ների  |ների  |

|   |թյունը|ամփոփ  |արդ-  |ցուցա-|կետը  |նատու|     |բյուջեի|կողմից|պարտա-|

|   |      |նկարա- |յունք-|նիշը  |      |մար- |     |միջոց- |ակն-  |վորու-|

|   |      |գրու-  |ները  |      |      |մինը |     |ները   |կալվող|թյուն-|

|   |      |թյունը |      |      |      |(մար-|     |(աջակ- |աջակ- |ները  |

|   |      |       |      |      |      |մին- |     |ցութ-  |ցու-  |      |

|   |      |       |      |      |      |ները)|     |յունը) |թյան  |      |

|   |      |       |      |      |      |     |     |       |տեսակը|      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

| 1 |   2  |   3   |  4   |  5   |  6   |  7  |  8  |   9   |  10  |  11  |

|___|_____________________________________________________________________|

| 1.|Տեղեկատվության, հաղորդակցության և  տեխնիկական աջակցության կենտրոնի   |

|   |(այսուհետ` ՏՀՏԱԿ) հիմնում                                            |

|_________________________________________________________________________|

|Գործողության ընդհանուր նպատակն է հիմնել ՏՀՏԱԿ, որի գործառույթներն են     |

|լինելու ԵՄ-ի ինտեգրման վերաբերյալ քաղաքացիների իրազեկության բարձրացումը, |

|ԵՄ-ի ինտեգրման մասին նյութերը մատչելի դարձնելը և  աջակցությունը          |

|Հայաստան-ԵՄ ասոցացման համաձայնագրի իրականացմանը, մոնիթորինգին և          |

|հանրայնացմանը:                                                           |

|_________________________________________________________________________|

|1.1|Տեղե- |սահմա- |ՏՀՏԱԿ-|ՏՀՏԱԿ-|2011թ.|ՀՀ   |e0.2 |Կիրառե-|Տեխնի-|      |

|   |կատվու|նել    |ի     |ի կազ-|վերջ- |արտա-|մի-  |լի չէ: |կական |      |

|   |թյան, |ՏՀՏԱԿ-ի|բիզնես|մավո- |2012թ.|քին  |լիոն |       |աջակ- |      |

|   |հաղոր-|կառուց-|նախա- |րում  |2-րդ  |գոր- |     |       |ցու-  |      |

|   |դակ-  |վածքը, |գծի   |      |եռամ- |ծերի |     |       |թյան  |      |

|   |ցութ- |գործա- |(աշխա-|      |սյակ  |նախա-|     |       |համա- |      |

|   |յան և |ռույթ- |տակար-|      |      |րարու|     |       |ձայնա-|      |

|   |տեխնի-|ները,  |գի)   |      |      |թյուն|     |       |գիր   |      |

|   |կական |բյու-  |ընդու-|      |      |     |     |       |ԵՄ-ի  |      |

|   |աջակ- |ջեն,   |նումը |      |      |     |     |       |խորհր-|      |

|   |ցու-  |պաշտոն-|ՀՀ    |      |      |     |     |       |դատվա-|      |

|   |թյան  |ների   |ԱԳՆ-ի |      |      |     |     |       |կան   |      |

|   |կենտ- |նկարա- |կողմից|      |      |     |     |       |խումբ |      |

|   |րոնի  |գրերը  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |(ՏՀ   |և      |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |ՏԱԿ)  |ընթացա-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |բիզնես|կարգերը|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |նախա- |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |գծի   |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |(աշխա-|       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |տակար-|       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |գի)   |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |մշա-  |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |կում  |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|1.2|ՏՀՏԱԿ |ՏՀՏԱԿ-ի|ՀՀ    |ՏՀՏԱԿ-|2012թ.|ՀՀ   |Կիրա-|նախարա-|Կիրա- |Կիրա- |

|   |հիմնե-|համար  |կառա- |ի գոր-|2-րդ  |արտա-|ռելի |րության|ռելի  |ռելի  |

|   |լու   |համապա-|վարու-|ծար-  |կիսամ-|քին  |չէ:  |բյուջե |չէ:   |չէ:   |

|   |համար |տասխան |թյան  |կում  |յակ   |գոր- |     |       |      |      |

|   |կանո- |օրենս- |որո-  |      |      |ծերի |     |       |      |      |

|   |նակար-|դրական |շում, |      |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |գի    |դաշտի  |նախա- |      |      |րարու|     |       |      |      |

|   |մշա-  |ստեղ-  |րարի  |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |կում  |ծում   |հրաման|      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|1.3|ՏՀՏԱԿ-|տենդե- |մատա- |մատա- |2012թ.|ՀՀ   |Կո-  |Տեղը   |մատա- |      |

|   |ի     |րային  |կարար-|կարար-|2-րդ  |արտա-|րոշվի|կտրամա-|կարար-|      |

|   |համար |փաթեթի |ման   |ման   |կիսամ-|քին  |1.1- |դրվի ՀՀ|ման   |      |

|   |սարքա-|նախապատ|տենդե-|տենդե-|յակ   |գոր- |ին   |արտաքին|համա- |      |

|   |վորում|րաստում|րային |րի    |      |ծերի |գոր- |գործերի|ձայնա-|      |

|   |ների  |և      |փաթեթ |մեկ-  |      |նախա-|ծողու|նախարա-|գիր   |      |

|   |և     |աջակցու|      |նարկ  |      |րարու|թյամբ|րության|      |      |

|   |կահա- |թյուն  |      |և     |      |թյուն|     |կողմից`|      |      |

|   |վորան-|տեխնի- |      |մատա- |      |     |     |որպես  |      |      |

|   |քի    |կական  |      |կարար-|      |     |     |համաֆի-|      |      |

|   |գնման |փաստա- |      |ման   |      |     |     |նանսա- |      |      |

|   |նպատա-|թղթերին|      |համա- |      |     |     |վորում:|      |      |

|   |կով   |       |      |ձայնա-|      |     |     |       |      |      |

|   |տեխնի-|       |      |գրի   |      |     |     |       |      |      |

|   |կական |       |      |ստորա-|      |     |     |       |      |      |

|   |տվյալ-|       |      |գրում |      |     |     |       |      |      |

|   |ների  |_______|______|______|      |     |_____|       |______|      |

|   |մշա-  |սարքա- |սարքա-|ամբող-|      |     |Պետք |       |մատա- |      |

|   |կում  |վորում-|վորում|ջապես |      |     |է    |       |կարար-|      |

|   |      |ների   |ների  |գործող|      |     |որոշ-|       |ման   |      |

|   |      |գնում  |մատա- |սարքա-|      |     |վի:  |       |համա- |      |

|   |      |       |կարա- |վորում|      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |      |       |րում  |ներ   |      |     |     |       |գիր   |      |

|   |      |       |և     |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |օժան- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |դակ   |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |վերա- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |պատ-  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |րաստ- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ման   |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |տրամա-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |դրում |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|1.4|Հայաս-|իրազե- |հանրա-|ՀՀ կա-|2011թ.|ՀՀ   |e0.1 |Կիրառե-|Տեխնի-|      |

|   |տանի  |կության|յին   |ռավա- |վերջ- |արտա-|մի-  |լի չէ: |կական |      |

|   |եվրո- |և  տեղե|իրազե-|րու-  |2012թ.|քին  |լիոն |       |աջակ- |      |

|   |պական |կատվու-|կու-  |թյան  |սկիզբ |գոր- |     |       |ցու-  |      |

|   |ինտե- |թյան   |թյան  |կողմից|      |ծերի |     |       |թյան  |      |

|   |գրման |ռազմա- |ռազմա-|ռազմա-|      |նախա-|     |       |համա- |      |

|   |վերա- |վարու- |վարու-|վարու-|      |րարու|     |       |ձայնա-|      |

|   |բերյալ|թյուն- |թյուն |թյան  |      |թյուն|     |       |գիր   |      |

|   |տեղեկա|ների   |      |ընդու-|      |     |     |       |ԵՄ-ի  |      |

|   |տվական|մշակում|տեղե- |նում  |      |     |     |       |խորհր-|      |

|   |ռազմա-|       |կատվա-|      |      |     |     |       |դատվա-|      |

|   |վարու-|       |կան   |      |      |     |     |       |կան   |      |

|   |թյան  |       |ռազմա-|      |      |     |     |       |խումբ |      |

|   |հայեցա|       |վարու-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |կարգի |       |թյուն |      |      |     |     |       |      |      |

|   |մշա-  |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |կում  |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|1.5|Տեղեկա|բարձրաց|ՀՀ քա-|հանրա-|2012թ.|ՀՀ   |Կո-  |Կիրառե-|Ներառ-|      |

|   |տվական|նել    |ղաքա- |յին   |      |արտա-|րոշվի|լի չէ: |ված է |      |

|   |և  իրա|քաղաքա-|ցիներն|կարծի-|      |քին  |1.4- |       |1.4-րդ|      |

|   |զեկու-|ցիների |ավելի |քի    |      |գոր- |րդ   |       |կետի  |      |

|   |թյան  |իրազե- |լավ   |անկախ |      |ծերի |գոր- |       |տեխնի-|      |

|   |ռազմա-|կու-   |տեղե- |հար-  |      |նախա-|ծողու|       |կական |      |

|   |վարու-|թյունը |կացված|ցում- |      |րարու|թյամբ|       |աջակ- |      |

|   |թյան  |Հայաս- |և  իրա|ների  |      |թյուն|(նե- |       |ցու-  |      |

|   |իրակա-|տան-ԵՄ |զեկված|անցկա-|      |ՏՀՏԱԿ|րառ- |       |թյան  |      |

|   |նացում|հարաբե-|են    |ցում  |      |     |յալ  |       |տրամա-|      |

|   |      |րու-   |ԵՄ-ին |      |      |     |e0,75|       |դրման |      |

|   |      |թյուն- |ինտե- |      |      |     |մլն):|       |համա- |      |

|   |      |ների   |գրման |      |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |      |և  ԵՄ-ի|հարցե-|      |      |     |     |       |գրում:|      |

|   |      |վերա-  |րի    |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |բերյալ |վերա- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |բերյալ|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ԵՄ ին- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տեգրման|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |հարցերի|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |մասին  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նյութե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րի (տե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ղեկա-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տվու-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյան)  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |մատչե- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |լիու-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյան   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ապահո- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |վում   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |քաղաքա-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ցիների |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համար  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |ՀՀ ԱԳՆ էլեկտրոնային փաստաթղթաշրջանառության և  ՀՀ ԱԳՆ-դիվանագիտական   |

|   |ներկայացուցչություններ տվյալների փոխանցման անվտանգ համակարգերի       |

|   |զարգացում                                                            |

|_________________________________________________________________________|

|Ընդհանուր նպատակն է բարելավել հյուպատոսական ծառայությունների տրամադրման  |

|արդյունավետությունը և  անվտանգությունը:                                  |

|_________________________________________________________________________|

|2.1|«Էլ-  |դյու-  |հայե- |հայեցա|2011թ.|ՀՀ   |Կիրա-|նախարա-|Կիրա- |Կիրա- |

|.1.|գրան- |րացնել |ցակար-|կարգի |վերջ  |արտա-|ռելի |րության|ռելի  |ռելի  |

|   |ցում» |հյուպա-|գի    |ընդու-|      |քին  |չէ:  |բյուջե |չէ:   |չէ:   |

|   |համա- |տոսական|ընդու-|նումը |      |գոր- |     |       |      |      |

|   |կարգի |հարցերի|նում  |ՀՀ ար-|      |ծերի |     |       |      |      |

|   |հայե- |շուրջ  |      |տաքին |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |ցակար-|նախարա-|      |գործե-|      |րարու|     |       |      |      |

|   |գի    |րության|      |րի նա-|      |թյուն|     |       |      |      |

|   |մշա-  |և      |      |խարա- |      |     |     |       |      |      |

|   |կում  |դեսպա- |      |րու-  |      |ՀՀ   |     |       |      |      |

|   |      |նու-   |      |թյան  |      |կառա-|     |       |      |      |

|   |      |թյուն- |      |և  այլ|      |վարու|     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |շահա- |      |թյանն|     |       |      |      |

|   |      |միջև   |      |գրգիռ |      |առըն-|     |       |      |      |

|   |      |հաղոր- |      |մարմին|      |թեր  |     |       |      |      |

|   |      |դակցու-|      |ների  |      |ՀՀ   |     |       |      |      |

|   |      |թյունը,|      |կողմից|      |ոստի-|     |       |      |      |

|   |      |որով   |      |      |      |կանու|     |       |      |      |

|   |      |կբարձ- |      |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |րացվի  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |արդյու-|      |      |      |ՀՀ   |     |       |      |      |

|   |      |նավետու|      |      |      |արդա-|     |       |      |      |

|   |      |թյունը,|      |      |      |րադա-|     |       |      |      |

|   |      |կկրճատ-|      |      |      |տու- |     |       |      |      |

|   |      |վի թղթա|      |      |      |թյան |     |       |      |      |

|   |      |բանու- |      |      |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |      |թյունը |      |      |      |րարու|     |       |      |      |

|   |      |և  քաղա|      |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |քացինե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րի     |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համար  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |կապահով|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |վի     |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |հյուպա-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տոսական|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ծառայու|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյուն- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |on-line|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |հասանե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |լիու-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյունը |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2.1|«Էլ-  |մշակել |համա- |համա- |2012թ.|ՀՀ   |0.2  |Կիրառե-|Տեխնի-|      |

|.2.|գրան- |համա-  |կարգ- |կարգ- |1-ին, |արտա-|մլն  |լի չէ: |կական |      |

|   |ցում» |կարգչա-|չային |չային |2-րդ  |քին  |եվրո |       |աջակ- |      |

|   |համա- |յին    |ծրագրի|ծրագրի|և     |գոր- |     |       |ցու-  |      |

|   |կարգ- |ծրագիր |պատրաս|փորձար|3-րդ  |ծերի |     |       |թյան  |      |

|   |չային |տվյալ- |տում  |կում  |եռամս-|նախա-|     |       |տրամա-|      |

|   |ծրագրա|ների   |      |և     |յակներ|րարու|     |       |դրման |      |

|   |յին   |ավտոմատ|      |գործար|      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |փաթեթի|մշակման|      |կում  |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |մշա-  |և      |      |      |      |ՀՀ   |     |       |գիր   |      |

|   |կում  |տվյալ- |      |      |      |կառա-|     |       |(շրջա-|      |

|   |      |ների   |      |      |      |վարու|     |       |նակա- |      |

|   |      |հասանե-|      |      |      |թյանն|     |       |յին   |      |

|   |      |լիու-  |      |      |      |առըն-|     |       |համա- |      |

|   |      |թյան   |      |      |      |թեր  |     |       |ձայնա-|      |

|   |      |մեծաց- |      |      |      |ՀՀ   |     |       |գիր)  |      |

|   |      |ման    |      |      |      |ոստի-|     |       |      |      |

|   |      |համար  |      |      |      |կանու|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |ՀՀ   |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |արդա-|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |րադա-|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |տու- |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |թյան |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |րարու|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2.1|Տեխնի-|«Էլ-   |տեխնի-|մատա- |2012թ.|ՀՀ   |Կորոշ|ՀՀ ԱԳՆ |Տեխնի-|      |

|.3.|կական |գրան-  |կական |կարար-|      |արտա-|վի   |20%    |կական |      |

|   |բնութա|ցում»  |բնութա|ման   |      |քին  |2.1. |համաֆի-|աջակ- |      |

|   |գրերի |համա-  |գրերի |տենդե-|      |գոր- |2-րդ |նանսա- |ցու-  |      |

|   |պատրաս|կարգի  |պատրաս|րի    |      |ծերի |գոր- |վորում |թյան  |      |

|   |տում, |գործարկ|տում  |մասին |      |նախա-|ծողու|       |տրամա-|      |

|   |գնում-|ման և  |և     |հայտա-|      |րարու|թյամբ|       |դրման |      |

|   |ների  |կառա-  |տենդե-|րարում|      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |իրակա-|վարման |րային |ամբող-|      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |նացում|համար  |փաթեթի|ջապես |      |ՀՀ   |     |       |գիր   |      |

|   |և  «Էլ|անհրա- |նախա- |գործող|      |կառա-|     |       |      |      |

|   |-գրան-|ժեշտ   |պատրաս|«Էլ-  |      |վարու|     |       |մատա- |      |

|   |ցում» |սարքա- |տում, |գրան- |      |թյանն|     |       |կարար-|      |

|   |համա- |վորում-|սարքա-|ցում» |      |առըն-|     |       |ման   |      |

|   |կարգի |ների   |վորում|համա- |      |թեր  |     |       |համա- |      |

|   |տեղա- |գնում  |ների  |կարգի |      |ՀՀ   |     |       |ձայնա-|      |

|   |դրում |և  տե- |գնում |և  դրա|      |ոստի-|     |       |գիր   |      |

|   |      |ղադրում|      |համար |      |կանու|     |       |      |      |

|   |      |       |      |անձնա-|      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |       |      |կազմի |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |վերա- |      |ՀՀ   |     |       |      |      |

|   |      |       |      |պատրաս|      |արդա-|     |       |      |      |

|   |      |       |      |տում  |      |րադա-|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |տու- |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |թյան |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |րարու|     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2.2|«Էլ-  |դյու-  |հայե- |հայեցա|2012թ.|ՀՀ   |Կիրա-|ՀՀ     |Կիրա- |Կիրա- |

|   |ֆի-   |րացնել |ցակար-|կարգի |վերջ  |արտա-|ռելի |պետական|ռելի  |ռելի  |

|   |նանս» |նախարա-|գի    |ընդու-|      |քին  |չէ:  |բյուջե |չէ:   |չէ:   |

|   |համա- |րության|մշա-  |նում  |      |գոր- |     |       |      |      |

|   |կարգի |և  դի- |կում  |ՀՀ ար-|      |ծերի |     |       |      |      |

|   |հայե- |վանագի-|      |տաքին |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |ցակար-|տական  |      |գործե-|      |րարու|     |       |      |      |

|   |գի    |ներկա- |      |րի    |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |մշա-  |յացուց-|      |նախա- |      |     |     |       |      |      |

|   |կում  |չու-   |      |րարու-|      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյուն- |      |թյան  |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |կողմից|      |     |     |       |      |      |

|   |      |միջև   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ֆինան- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |սական  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |գործա- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ռույթ- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ները,  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ապահո- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |վել    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |միջոց- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ծախսի  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թափան- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ցիկու- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյունն |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ու     |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |հսկողու|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյունը |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |պակա-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |սեցնել |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թղթաբա-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նու-   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյունը |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2. |«Էլ-  |մշակել |համա- |համա- |2012թ.|ՀՀ   |Կո-  |Կիրա-  |Տեխնի-|      |

|2.1|ֆի-   |համա-  |կարգ- |կարգ- |1-ին  |արտա-|րոշվի|ռելի   |կական |      |

|   |նանս» |կարգչա-|չային |չային |և     |քին  |2.2- |չէ:    |աջակ- |      |

|   |համա- |յին    |ծրագրի|ծրագրի|2-րդ  |գոր- |րդ   |       |ցու-  |      |

|   |կարգ- |ծրագիր`|պատրաս|փորձար|եռամս-|ծերի |գոր- |       |թյան  |      |

|   |չային |տվյալ- |տում  |կում  |յակներ|նախա-|ծողու|       |տրամա-|      |

|   |ծրագ- |ների   |      |և     |      |րարու|թյամբ|       |դրման |      |

|   |րային |ավտոմատ|      |գործար|      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |փաթեթի|մշակման|      |կում  |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |մշա-  |և      |      |      |      |դիվա-|     |       |գիր   |      |

|   |կում  |տվյալ- |      |      |      |նագի-|     |       |(շրջա-|      |

|   |      |ների   |      |      |      |տական|     |       |նակա- |      |

|   |      |հասանե-|      |      |      |ներկա|     |       |յին   |      |

|   |      |լիու-  |      |      |      |յա-  |     |       |համա- |      |

|   |      |թյան   |      |      |      |ցուց-|     |       |ձայնա-|      |

|   |      |մեծաց- |      |      |      |չու- |     |       |գիր)  |      |

|   |      |ման    |      |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |համար  |      |      |      |ներ  |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2. |Տեխնի-|«Էլ-ֆի-|տեխնի-|մատա- |2012թ.|ՀՀ   |Կո-  |ՀՀ ԱԳՆ |Տեխնի-|      |

|2.2|կական |նանս»  |կական |կարար-|      |արտա-|րոշվի|20%    |կական |      |

|   |բնութա|համա-  |բնութա|ման   |      |քին  |2.2- |համաֆի-|աջակ- |      |

|   |գրերի |կարգի  |գրերի |տենդե-|      |գոր- |րդ   |նանսա- |ցու-  |      |

|   |պատրաս|գործարկ|պատրաս|րի    |      |ծերի |գոր- |վորում |թյան  |      |

|   |տում, |ման և  |տում  |մեկ-  |      |նախա-|ծողու|       |տրամա-|      |

|   |գնում-|կառա-  |և     |նարկ  |      |րարու|թյամբ|       |դրման |      |

|   |ների  |վարման |տենդե-|      |      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |իրակա-|համար  |րային |      |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |նացում|անհրա- |փաթեթի|      |      |դիվա-|     |       |գիր   |      |

|   |և     |ժեշտ   |նախա- |      |      |նագի-|     |       |      |      |

|   |«Էլ-  |սարքա- |պատրաս|      |      |տական|     |       |      |      |

|   |ֆի-   |վորում-|տում  |      |      |ներկա|     |       |      |      |

|   |նանս» |ների   |______|______|      |յա-  |     |       |______|      |

|   |համա- |գնում  |սարքա-|ամբող-|      |ցուց-|     |       |մատակա|      |

|   |կարգի |և  տե- |վորում|ջապես |      |չու- |     |       |րարման|      |

|   |տեղա- |ղադրում|ների  |գործող|      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |դրում |       |գնում |«Էլ-  |      |ներ  |     |       |ձայնա-|      |

|   |      |       |      |ֆի-   |      |     |     |       |գիր   |      |

|   |      |       |      |նանս» |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |համա- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |կարգի |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |և  դրա|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |համար |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |անձնա-|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |կազմի |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |վերա- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |պատրաս|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |տում  |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

 

-----------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ Վարչապետ
01.12.2011
N 1161-Ա
Որոշում