Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱ ...

 

 

041.1161.160112

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

1 դեկտեմբերի 2011 թվականի N 1161-Ա

 

ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ԾՐԱԳՐԻ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ ԱՍՈՑԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳՐԻ ԲԱՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

(2-րդ մաս)

 

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2.3|Տվյալ-|Ապահո- |հայե- |հայե- |2011թ.|ՀՀ   |Կիրա-|ՀՀ     |Տեխնի-|Կիրա- |

|   |ների  |վել ՀՀ |ցա-   |ցակար-|վերջ  |արտա-|ռելի |պետական|կական |ռելի  |

|   |փոխա- |արտաքին|կարգի |գի    |      |քին  |չէ:  |բյուջե |աջակ- |չէ:   |

|   |նակման|գործերի|մշա-  |ընդու-|      |գոր- |     |       |ցու-  |      |

|   |ան-   |նախարա-|կում  |նում  |      |ծերի |     |       |թյան  |      |

|   |վտանգ |րության|      |ՀՀ ար-|      |նախա-|     |       |տրամա-|      |

|   |համա- |և  դի- |      |տաքին |      |րարու|     |       |դրման |      |

|   |կարգի |վանագի-|      |գործե-|      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |տեղա- |տական  |      |րի    |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |դրում |ներկա- |      |նախա- |      |     |     |       |գիր   |      |

|   |      |յացուց-|      |րարու-|      |     |     |       |      |      |

|   |      |չութ-  |      |թյան  |      |     |     |       |      |      |

|   |      |յուննե-|      |կողմից|      |     |     |       |      |      |

|   |      |րի     |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |միջև   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |բոլոր  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տեսակի |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տվյալ- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |փոխանակ|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ման    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |անվտան-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |գու-   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյունը |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|      |_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2. |      |տեխնի- |տեխնի-|մատակա|2012թ.|ՀՀ   |Կո-  |ՀՀ ԱԳՆ |Տեխնի-|      |

|3.1|      |կական  |կական |րարման|      |արտա-|րոշվի|20%    |կական |      |

|   |      |բնութա-|բնութա|տենդե-|      |քին  |2.3- |համաֆի-|աջակ- |      |

|   |      |գրերի  |գրերի |րի    |      |գոր- |րդ   |նանսա- |ցու-  |      |

|   |      |պատրաս-|պատրաս|մեկ-  |      |ծերի |գոր- |վորում |թյան  |      |

|   |      |տում,  |տում  |նարկ  |      |նախա-|ծողու|       |տրամա-|      |

|   |      |կատարող|և     |      |      |րարու|թյամբ|       |դրման |      |

|   |      |ընկե-  |տենդե-|      |      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |      |րության|րային |      |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |      |ընտրու-|փաթեթի|      |      |դիվա-|     |       |գիր   |      |

|   |      |թյուն  |նախա- |      |      |նագի-|     |       |      |      |

|   |      |և  հա- |պատրաս|      |      |տական|     |       |      |      |

|   |      |մակարգի|տում  |      |      |ներկա|     |       |      |      |

|   |      |տեղա-  |______|______|      |յա-  |     |       |______|      |

|   |      |դրում  |սարքա-|ամբող-|      |ցուց-|     |       |մատա- |      |

|   |      |       |վորում|ջապես |      |չու- |     |       |կարար-|      |

|   |      |       |ների  |գործող|      |թյուն|     |       |ման   |      |

|   |      |       |գնում |համա- |      |ներ  |     |       |համա- |      |

|   |      |       |      |կարգի |      |     |     |       |ձայ-  |      |

|   |      |       |      |և  դրա|      |     |     |       |նագիր |      |

|   |      |       |      |համար |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |անձնա-|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |կազմի |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |վերա- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |պատրաս|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |տում  |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2.4|ՀՀ ար-|դյուրաց|հայեցա|հայեցա|2011թ.|ՀՀ   |Կիրա-|Կորոշվի|Կիրա- |Կիրա- |

|   |տաքին |նել    |կարգի |կարգի |վերջ  |արտա-|ռելի |       |ռելի  |ռելի  |

|   |գործե-|նախարա-|մշա-  |ընդու-|      |քին  |չէ:  |       |չէ:   |չէ:   |

|   |րի    |րության|կում  |նում  |      |գոր- |     |       |      |      |

|   |նախա- |և  դիվա|      |ՀՀ ար-|      |ծերի |     |       |      |      |

|   |րարու-|նագիտա-|      |տաքին |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |թյան  |կան    |      |գործե-|      |րարու|     |       |      |      |

|   |դիվա- |ներկայա|      |րի    |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |նագի- |ցուց-  |      |նախա- |      |     |     |       |      |      |

|   |տական |չու-   |      |րարու-|      |     |     |       |      |      |

|   |ներկա-|թյուն- |      |թյան  |      |     |     |       |      |      |

|   |յացուց|ների   |      |կողմից|      |     |     |       |      |      |

|   |չու-  |միջև   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |թյուն-|ամենօր-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |ներ   |յա     |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |միաս- |աշխատան|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |նական |քային  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |տեսա- |շփում- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |ձայնա-|ները   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|յին   |_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|2. |համա- |տեխնի- |տեխնի-|մատա- |2012թ.|ՀՀ   |Կո-  |ՀՀ ԱԳՆ |Տեխնի-|      |

|4.1|կարգի |կական  |կական |կարար-|      |արտա-|րոշվի|20%    |կական |      |

|   |տեղա- |բնութա-|բնութա|ման   |      |քին  |2.4- |համաֆի-|աջակ- |      |

|   |դրում |գրերի  |գրերի |տենդե-|      |գոր- |րդ   |նանսա- |ցու-  |      |

|   |      |պատրաս-|պատրաս|րի    |      |ծերի |գոր- |վորում |թյան  |      |

|   |      |տում,  |տում  |մեկ-  |      |նախա-|ծողու|       |տրամա-|      |

|   |      |կատա-  |և     |նարկ  |      |րարու|թյամբ|       |դրման |      |

|   |      |րող    |տենդե-|      |      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |      |ընկե-  |րային |      |      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |      |րության|փաթեթի|      |      |դիվա-|     |       |գիր   |      |

|   |      |ընտրու-|նախա- |      |      |նագի-|     |       |      |      |

|   |      |թյուն  |պատրաս|      |      |տական|     |       |      |      |

|   |      |և  հա- |տում  |      |      |ներկա|     |       |      |      |

|   |      |մակարգի|______|______|      |յա-  |     |       |______|      |

|   |      |տեղա-  |սարքա-|ամբող-|      |ցուց-|     |       |մատա- |      |

|   |      |դրում  |վորում|ջապես |      |չու- |     |       |կարար-|      |

|   |      |       |ների  |գործող|      |թյուն|     |       |ման   |      |

|   |      |       |գնում |համա- |      |ներ  |     |       |համա- |      |

|   |      |       |      |կարգի |      |     |     |       |ձայ-  |      |

|   |      |       |      |և  դրա|      |     |     |       |նագիր |      |

|   |      |       |      |համար |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |անձնա-|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |կազմի |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |վերա- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |պատրաս|      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |տում  |      |     |     |       |      |      |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Աջակցություն դիվանագիտական դպրոցին                                   |

|_________________________________________________________________________|

|Ընդհանրական նպատակն է ամրապնդել դիվանագիտական դպրոցի կառավարչական        |

|կարողությունները, ընդլայնել ինստիտուցիոնալ և  մարդկային ռեսուրսները,     |

|մշակել և  ներկայացնել ժամանակակից ուսումնական ծրագրեր:                   |

|_________________________________________________________________________|

|3.1|Աջակ- |դպրոցի |համապա|հստակ |2010- |ՀՀ   |ԵՄ-ի |ՀՀ     |Տեխնի-|      |

|   |ցու-  |կառա-  |տասխան|կարգա-|2011թթ|արտա-|խորհր|պետական|կական |      |

|   |թյուն |վարման |կանոնա|վորիչ |      |քին  |դատվա|բյու-  |աջակ- |      |

|   |դիվա- |և  վար-|կարգե-|շրջա- |      |գոր- |կան  |ջեից   |ցու-  |      |

|   |նագի- |չարա-  |րի    |նակի  |      |ծերի |խմբին|ֆինան- |թյան  |      |

|   |տական |րության|ընդու-|հիմ-  |      |նախա-|ընթա-|սավո-  |տրամա-|      |

|   |դպրոցի|ամրա-  |նում, |նում, |      |րարու|ցիկ  |րում   |դրման |      |

|   |կառա- |պնդում |կառա- |X թվով|      |թյուն|աջակ-|       |համա- |      |

|   |վարմա-|       |վարման|շրջա- |      |     |ցու- |       |ձայնա-|      |

|   |նը    |       |ոլորտի|նավարտ|      |     |թյուն|       |գիր   |      |

|   |      |       |արդիա-|ներ   |      |     |Պա-  |       |      |      |

|   |      |       |կան   |      |      |     |հանջ-|       |ԵՄ-ի  |      |

|   |      |       |փորձի |      |      |     |վում |       |խորհր-|      |

|   |      |       |ներ-  |      |      |     |է շա-|       |դատվա-|      |

|   |      |       |դրում,|      |      |     |րունա|       |կան   |      |

|   |      |       |ընդու-|      |      |     |կական|       |խումբ |      |

|   |      |       |նելու-|      |      |     |աջակ-|       |      |      |

|   |      |       |թյան  |      |      |     |ցու- |       |      |      |

|   |      |       |ընթացա|      |      |     |թյուն|       |      |      |

|   |      |       |կարգե-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |րի բա-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |րելա- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |վում  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |և     |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |թափան-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ցիկու-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |թյան  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |բարձ- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |րացում|      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|3.2|Դիվանա|մեթոդա-|նոր   |հիմնա-|2010- |ՀՀ   |ԵՄ-ի |ՀՀ     |Տեխնի-|      |

|   |գիտա- |կան    |ուսում|կան   |2012թթ|արտա-|խորհր|պետական|կական |      |

|   |կան   |խորհրդա|նական |ուսում|      |քին  |դատվա|բյու-  |աջակ- |      |

|   |դպրոցի|տվու-  |ծրագրե|նական |      |գոր- |կան  |ջեից   |ցու-  |      |

|   |հիմնա-|թյան և |րի    |ծրագրե|      |ծերի |խմբին|ֆինան- |թյան  |      |

|   |կան   |տեխնիկա|նախա- |րի    |      |նախա-|ընթա-|սավո-  |տրամա-|      |

|   |ուսում|կան    |պատրաս|նորա- |      |րարու|ցիկ  |րում   |դրման |      |

|   |նական |աջակա- |տում` |ցում` |      |թյուն|աջակ-|       |համա- |      |

|   |ծրագրի|ցության|հիմնա-|ԵՄ-ի  |      |     |ցու- |       |ձայնա-|      |

|   |արդիա-|տրամա- |կան   |չափա- |      |     |թյուն|       |գիր   |      |

|   |կանա- |դրում  |առարկա|նիշնե-|      |     |Պա-  |       |      |      |

|   |ցում  |դպրոցի |ների  |րին   |      |     |հանջ-|       |ԵՄ-ի  |      |

|   |      |կառավար|համար`|համապա|      |     |վում |       |խորհր-|      |

|   |      |մանը`  |արտա- |տասխան|      |     |է շա-|       |դատվա-|      |

|   |      |դիվանա-|քին   |      |      |     |րունա|       |կան   |      |

|   |      |գիտական|քաղաքա|      |      |     |կական|       |խումբ |      |

|   |      |ծառայու|կանու-|      |      |     |աջակ-|       |      |      |

|   |      |թյան   |թյուն,|      |      |     |ցու- |       |      |      |

|   |      |նորեկ- |միջազ-|      |      |     |թյուն|       |      |      |

|   |      |ների   |գային |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համար  |և     |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ժամանա-|ԵՄ-ի  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |կակից  |իրա-  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ուսում-|վունք,|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նական  |քաղաքա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ծրագիր |տնտե- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ներդնե-|սու-  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |լու    |թյուն,|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համա-  |հակա- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տեքս-  |մարտու|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |տում   |թյուն-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ների  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |աշխատե-|կառա- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |լու    |վարում|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ընթաց- |և  լու|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |քում   |ծում, |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ուսուց-|դիվանա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ման    |գիտու-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ծրագրե-|թյուն |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րի ներ-|ու    |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |դրում  |արարո-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ղակարգ|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |և     |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |այլն  |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|3.3|Դիվանա|ընդլայ-|ուսուց|ուսում|2010- |ՀՀ   |ԵՄ-ի |ՀՀ     |Տեխնի-|      |

|   |գիտա- |նել    |ման   |նական |2012թթ|արտա-|խորհր|պետական|կական |      |

|   |կան   |դպրոցի |նոր   |մեթոդ-|      |քին  |դատվա|բյու-  |աջակ- |      |

|   |դպրոցի|դասախո-|մեթոդ-|ների  |      |գոր- |կան  |ջեից   |ցու-  |      |

|   |դասա- |սական  |ների  |կիրա- |      |ծերի |խմբին|ֆինան- |թյան  |      |

|   |խոսնե-|կազմի  |ներ-  |ռում  |      |նախա-|ընթա-|սավո-  |տրամա-|      |

|   |րի    |մանկա- |դրում,|և     |      |րարու|ցիկ  |րում   |դրման |      |

|   |մանկա-|վարժա- |գործող|անձնա-|      |թյուն|աջակ-|       |համա- |      |

|   |վարժա-|կան    |աշխատա|կազմի |      |     |ցու- |       |ձայնա-|      |

|   |կան   |հմտու- |կազմի |հիմքա-|      |     |թյուն|       |գիր   |      |

|   |հմտու-|թյուն- |հմտու-|յին   |      |     |Պա-  |       |      |      |

|   |թյուն-|ները   |թյուն-|գիտե- |      |     |հանջ-|       |ԵՄ-ի  |      |

|   |ների  |       |ների  |լիքներ|      |     |վում |       |խորհր-|      |

|   |բարե- |դասախոս|բարե- |ԵՄ-ի  |      |     |է շա-|       |դատվա-|      |

|   |լավում|ներ    |լավում|չափա- |      |     |րունա|       |կան   |      |

|   |տեղա- |հրավի- |      |նիշնե-|      |     |կական|       |խումբ |      |

|   |կան և |րել    |      |րին   |      |     |աջակ-|       |      |      |

|   |միջազ-|միջազ- |      |համապա|      |     |ցու- |       |      |      |

|   |գային |գային  |      |տասխան|      |     |թյուն|       |      |      |

|   |դասա- |և  ազ- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |խոսնե-|գային  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |րի    |համալսա|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |հավաքա|րաննե- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |գրման |րից    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |և     |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |լավա- |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |գույն |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |փորձի |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |փոխա- |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |նակման|       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |միջո- |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |ցով   |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|3.4|Դիվանա|բարձրաց|հանրա-|Դպրոցը|2011- |ՀՀ   |ԵՄ-ի |ՀՀ     |Տեխնի-|      |

|   |գիտա- |նել    |յին   |համա- |2012թթ|արտա-|խորհր|պետական|կական |      |

|   |կան   |հանրա- |իրազե-|պետա- |վերջ  |քին  |դատվա|բյու-  |աջակ- |      |

|   |դպրոցի|յին    |կու-  |կան և |      |գոր- |կան  |ջեից   |ցու-  |      |

|   |դերի  |իրազե- |թյան  |միջազ-|      |ծերի |խմբին|ֆինան- |թյան  |      |

|   |և     |կու-   |բարձրա|գային |      |նախա-|ընթա-|սավո-  |տրամա-|      |

|   |հնարա-|թյունը |ցում, |մակար-|      |րարու|ցիկ  |րում   |դրման |      |

|   |վորու-|դպրոցի |Տեղեկա|դակով |      |թյուն|աջակ-|       |համա- |      |

|   |թյուն-|դերի   |տվու- |ճանաչ-|      |     |ցու- |       |ձայնա-|      |

|   |ների  |մասին` |թյան  |վում է|      |     |թյուն|       |գիր   |      |

|   |մասին |համապե-|և     |որպես |      |     |     |       |      |      |

|   |իրազե-|տական  |հաղոր-|գերա- |      |     |Պա-  |       |ԵՄ-ի  |      |

|   |կու-  |և  միջ-|դակցու|զանցու|      |     |հանջ-|       |խորհր-|      |

|   |թյան  |ազգային|թյան  |թյան  |      |     |վում |       |դատվա-|      |

|   |բարձրա|մակար- |հայեցա|կենտ- |      |     |է շա-|       |կան   |      |

|   |ցում  |դակով  |կարգ, |րոն:  |      |     |րունա|       |խումբ |      |

|   |      |       |եվրոպա|      |      |     |կական|       |      |      |

|   |      |       |կան   |      |      |     |աջակ-|       |      |      |

|   |      |       |ակադե-|      |      |     |ցու- |       |      |      |

|   |      |       |միանե-|      |      |     |թյուն|       |      |      |

|   |      |       |րի հետ|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |համա- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |գործակ|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ցու-  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |թյան  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |հաստա-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |տում  |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|3.5|Դիվանա|ամրապն-|մատակա|տենդե-|2012թ.|ՀՀ   |Պետք |Պահանջ-|Տեխնի-|      |

|   |գիտա- |դել դի-|րարման|րի    |վերջ  |արտա-|է    |վում է |կական |      |

|   |կան   |վանագի-|մրցույ|հայտա-|      |քին  |որոշ-|20%    |աջակ- |      |

|   |դպրոցի|տական  |թի    |րարում|      |գոր- |վի:  |համաֆի-|ցու-  |      |

|   |ենթա- |դպրոցի |փաթեթի|և     |      |ծերի |     |նանսա- |թյան  |      |

|   |կառուց|ենթակա-|համար |համա- |      |նախա-|     |վորում:|տրամա-|      |

|   |վածք- |ռուց-  |տեխնի-|ձայնա-|      |րարու|     |       |դրման |      |

|   |ների  |վածք-  |կական |գրի   |      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |ամրա- |ները`  |բնութա|ստորա-|      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |պնդում|սարքավո|գրերի |գրում |      |     |     |       |գիր   |      |

|   |      |րումներ|պատրաս|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ուսում-|տում  |Սարքա-|      |     |     |       |մատա- |      |

|   |      |նական  |      |վորում|      |     |     |       |կարար-|      |

|   |      |ձեռնարկ|սարքա-|ներն  |      |     |     |       |ման   |      |

|   |      |ներ,   |վորում|ամբող-|      |     |     |       |համա- |      |

|   |      |գրքեր  |ների  |ջապես |      |     |     |       |ձայ-  |      |

|   |      |գնելու,|գնում |գոր-  |      |     |     |       |նագիր |      |

|   |      |առցանց |      |ծում  |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ռեսուրս|      |են:   |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |բաժանոր|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |դագրման|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |և  այլ |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |միջոց- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ներով  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Աջակցություն ՀՀ արտաքին գործերի նախարարության «Դավիդյան»             |

|   |գիտահետազոտական գրադարանին                                           |

|_________________________________________________________________________|

|Նպատակն է ապահովել գրադարանի շարունակական համալրումը միջազգային          |

|հարաբերությունների, քաղաքագիտության, պատմության և  աշխարհաքաղաքական      |

|զարգացումների վերաբերյալ հայտնի հրատարակչությունների ու հեղինակների թարմ |

|գրականությամբ:                                                           |

|_________________________________________________________________________|

|4.1|ՀՀ ար-|արդիա- |մատակա|տենդե-|2011- |ՀՀ   |0,2  |Պահանջ-|Տեխնի-|      |

|   |տաքին |կան    |րարման|րի    |2013թթ|արտա-|մի-  |վում է |կական |      |

|   |գործե-|գրակա- |մրցույ|հայտա-|      |քին  |լիոն |20%    |աջակ- |      |

|   |րի    |նության|թի    |րարում|      |գոր- |եվրո |համաֆի-|ցու-  |      |

|   |նախարա|համա-  |փաթեթի|և     |      |ծերի |     |նանսա- |թյան  |      |

|   |րու-  |լրում  |համար |համա- |      |նախա-|     |վորում:|տրամա-|      |

|   |թյան  |և      |տեխնի-|ձայնա-|      |րարու|     |       |դրման |      |

|   |«Դավիդ|առցանց |կական |գրի   |      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |յան»  |ռեսուրս|բնութա|ստորա-|      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |գրադա-|ների   |գրերի |գրում |      |     |     |       |գիր   |      |

|   |րանի  |բաժանոր|պատրաս|      |      |     |     |       |      |      |

|   |ֆոնդե-|դագրում|տում  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |րի    |       |______|______|      |     |     |       |______|      |

|   |շարու-|       |նյու- |Նյու- |      |     |     |       |մատա- |      |

|   |նակա- |       |թերի  |թերը  |      |     |     |       |կարար-|      |

|   |կան   |       |գնում |մատա- |      |     |     |       |ման   |      |

|   |համա- |       |      |կարար-|      |     |     |       |համա- |      |

|   |լրում |       |      |վել են|      |     |     |       |ձայ-  |      |

|   |      |       |      |և     |      |     |     |       |նագիր |      |

|   |      |       |      |դասա- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |կարգ- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |վել:  |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|4.2|ՀՀ ար-|կօգնի  |մատակա|մրցույ|2011թ.|ՀՀ   |Ֆինան|Պահանջ-|Տեխնի-|      |

|   |տաքին |հեշտաց-|րարման|թի    |վերջ  |արտա-|սավոր|վում է |կական |      |

|   |գործե-|նել    |մրցույ|հայտա-|      |քին  |վելու|20%    |աջակ- |      |

|   |րի    |գրադարա|թի    |րարում|      |գոր- |է 4.1|համաֆի-|ցու-  |      |

|   |նախարա|նի     |փաթեթի|և     |      |ծերի |-ին  |նանսա- |թյան  |      |

|   |րու-  |ֆոնդերի|համար |համա- |      |նախա-|կետի |վորում:|տրամա-|      |

|   |թյան  |տնօրի- |տեխնի-|ձայնա-|      |րարու|հետ  |       |դրման |      |

|   |«Դավիդ|նումն  |կական |գրի   |      |թյուն|համա-|       |համա- |      |

|   |յան»  |ու     |բնութա|ստորա-|      |     |տեղ: |       |ձայնա-|      |

|   |գրադա-|կառավա-|գրերի |գրում |      |     |     |       |գիր   |      |

|   |րանի  |րումը, |պատրաս|      |      |     |     |       |      |      |

|   |ֆոնդե-|ինչպես |տում  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |րի    |նաև`   |      |______|      |     |     |       |______|      |

|   |էլեկ- |անհրա- |      |Սարքա-|      |     |     |       |մատա- |      |

|   |տրոնա-|ժեշտ   |      |վորում|      |     |     |       |կարար-|      |

|   |յին   |գրակա- |      |ներն  |      |     |     |       |ման   |      |

|   |քարտա-|նության|      |ամբող-|      |     |     |       |համա- |      |

|   |դարանի|արագ   |      |ջապես |      |     |     |       |ձայ-  |      |

|   |մշա-  |տրամա- |      |գոր-  |      |     |     |       |նագիր |      |

|   |կում  |դրումը |      |ծում  |      |     |     |       |      |      |

|   |և     |       |      |են:   |      |     |     |       |      |      |

|   |տեղա- |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |դրում |       |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|_____________________________________________________________________|

| 5.|ՀՀ արդարադատության նախարարության թարգմանչական կենտրոնի               |

|   |կարողությունների ուժեղացում                                          |

|_________________________________________________________________________|

|Ընդհանուր նպատակն է ուժեղացնել ՀՀ արդարադատության նախարարության          |

|թարգմանչական կենտրոնի կարողությունների ամրապնդում` ասոցացման համաձայնագրի|

|իրականացմանը վերաբերող փաստաթղթերը թարգմանելու համար:                    |

|_________________________________________________________________________|

|5.1|ՀՀ ար-|ՀՀ ար- |ստորա-|ամբող-|2011թ.|ՀՀ   |Պետք |Պահանջ-|ֆինան-|      |

|   |դարադա|դարադա-|բաժան-|ջապես |վերջ- |արդա-|է    |վում է |սավոր-|      |

|   |տու-  |տության|ման   |գործող|2012թ.|րադա-|որոշ-|20%    |ման   |      |

|   |թյան  |նախարա-|կառուց|կենտ- |վերջ  |տու- |վի:  |համաֆի-|համա- |      |

|   |նախարա|րության|վածքի |րոն,  |      |թյան |     |նանսա- |ձայնա-|      |

|   |րու-  |թարգման|և     |N թվով|      |նախա-|     |վորում:|գիր   |      |

|   |թյան  |չական  |գործա-|փաստա-|      |րարու|     |       |      |      |

|   |թարգ- |կենտրո-|ռույթ-|թղթերի|      |թյուն|     |       |      |      |

|   |մանչա-|նում   |ների  |թարգմա|      |     |     |       |      |      |

|   |կան   |ստորաբա|սահման|նու-  |      |ՀՀ   |     |       |      |      |

|   |կենտ- |ժանման |ման   |թյուն |      |արտա-|     |       |      |      |

|   |րոնի  |հիմ-   |համար |      |      |քին  |     |       |      |      |

|   |կարո- |նում`  |տեխնի-|      |      |գոր- |     |       |      |      |

|   |ղու-  |ասոցաց-|կատնտե|      |      |ծերի |     |       |      |      |

|   |թյուն-|ման    |սական |      |      |նախա-|     |       |      |      |

|   |ների  |համաձայ|հիմնա-|      |      |րարու|     |       |      |      |

|   |ամրա- |նագրի  |վորման|      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |պնդում|իրակա- |մշա-  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նացմանը|կում  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |վերաբե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րող    |ԵՄ-ի  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |փաստա- |համապա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թղթերի |տասխան|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թարգմա-|դիրեկ-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նու-   |տիվնե-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյուն  |րի,   |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |կատա-  |կանոնա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րելու  |կարգե-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համար  |րի և  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |այլ   |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |նյու- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |թերի  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ժամանա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |կին   |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |թարգմա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |նու-  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |թյուն |      |      |     |     |       |      |      |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Աջակցություն ասոցացման համաձայնագրով նախատեսված ինստիտուցիոնալ       |

|   |շրջանակին                                                            |

|_________________________________________________________________________|

|Ընդհանրական նպատակն է հիմնել ինստիտուցիոնալ շրջանակ ասոցացման            |

|համաձայնագրի իրականացումը համակարգելու և  մոնիթորինգ իրականացնելու       |

|նպատակով:                                                                |

|_________________________________________________________________________|

|6.1|Հիմնել|մշակել |կոմի- |ՀՀ    |2011- |ՀՀ   |e0.2 |Կիրա-  |շրջա- |      |

|   |համապա|կոմիտե-|տեների|կառա- |2012թթ|արտա-|մի-  |ռելի   |նակա- |      |

|   |տասխան|ների   |համա- |վարու-|վերջ  |քին  |լիոն |չէ:    |յին   |      |

|   |ինստի-|համա-  |կարգի |թյան  |      |գոր- |     |       |համա- |      |

|   |տուցիո|կարգ`  |նախա- |որո-  |      |ծերի |     |       |ձայնա-|      |

|   |նալ   |ասոցաց-|գծում.|շում- |      |նախա-|     |       |գիր   |      |

|   |շրջա- |ման    |պարզեց|ներ   |      |րարու|     |       |      |      |

|   |նակ`  |համաձայ|ված   |կոմիտե|      |թյուն|     |       |      |      |

|   |ասոցաց|նագրի  |կոմի- |ների  |      |     |     |       |      |      |

|   |ման   |իրակա- |տեների|համա- |      |ասո- |     |       |      |      |

|   |համա- |նացման |համա- |կարգի |      |ցաց- |     |       |      |      |

|   |ձայնա-|համար, |կարգի |և     |      |ման  |     |       |      |      |

|   |գրի   |ներդաշ-|սահմա-|օգնու-|      |համա-|     |       |      |      |

|   |համա- |նակեց- |նում  |թյան  |      |ձայ- |     |       |      |      |

|   |կարգ- |նել և  |      |համա- |      |նագրի|     |       |      |      |

|   |ման,  |կատարե-|աջակ- |կարգ- |      |շուրջ|     |       |      |      |

|   |կառա- |լագոր- |ցու-  |ման   |      |բանակ|     |       |      |      |

|   |վարման|ծել    |թյան  |վերա- |      |ցու- |     |       |      |      |

|   |և     |ասոցաց-|համա- |բերյալ|      |թյուն|     |       |      |      |

|   |մոնիթո|ման    |կարգ- |մոնիթո|      |նե-  |     |       |      |      |

|   |րինգի |համաձայ|ման   |րինգի |      |րում |     |       |      |      |

|   |համար |նագրով,|վերա- |և     |      |ներառ|     |       |      |      |

|   |      |ԵՄ-ՀՀ  |նայման|գնահատ|      |ված  |     |       |      |      |

|   |      |գործո- |նպատա-|ման   |      |բոլոր|     |       |      |      |

|   |      |ղու-   |կով   |մոտեց-|      |կա-  |     |       |      |      |

|   |      |թյուն- |գործո-|ման   |      |ռույց|     |       |      |      |

|   |      |ների   |ղու-  |ընդու-|      |ները |     |       |      |      |

|   |      |ծրագրով|թյուն-|նում, |      |     |     |       |      |      |

|   |      |և      |ների  |մոնիթո|      |     |     |       |      |      |

|   |      |գործըն-|ծրագրի|րինգի |      |     |     |       |      |      |

|   |      |կերու- |մշա-  |և     |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյան ու|կում  |գնահատ|      |     |     |       |      |      |

|   |      |համագոր|      |ման   |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ծակցու-|մոնիթո|մասին |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյան   |րինգի |զե-   |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համա-  |և     |կույց-|      |     |     |       |      |      |

|   |      |ձայնա- |գնահատ|ներ   |      |     |     |       |      |      |

|   |      |գրով   |ման   |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նախատես|մոտե- |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ված    |ցում, |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |մարմին-|մեթոդո|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ները,  |լոգիա-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ամրա-  |յի և  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |պնդել  |գործի-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |աջակցու|քակազ-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |թյան   |մերի  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համա-  |սահմա-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |կարգման|նում  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |կառուց-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |վածքնե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րը,    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |հիմնել |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ասոցաց-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ման    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |համա-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ձայնա- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |գրի    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |իրակա- |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |նացման |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |մոնիթո-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րինգ և |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |գնահատ-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ման    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |գործ-  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ընթաց  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|___|______|_______|______|______|______|_____|_____|_______|______|______|

|6.2|Քաղաքա|քաղաքա-|գործո-|խորհր-|2011թ-|ՀՀ   |e0.2 |Կիրա-  |քաղաքա|      |

|   |ցիական|ցիական |ղու-  |դատվա-|2012թ |արտա-|մլն  |ռելի   |ցիական|      |

|   |հասարա|հասարա-|թյուն-|կան   |վերջ  |քին  |եվրո |չէ:    |հասարա|      |

|   |կու-  |կության|ների  |մեխա- |      |գոր- |     |       |կու-  |      |

|   |թյան  |արդյու-|ծրագիր|նիզմ- |      |ծերի |     |       |թյանն |      |

|   |պլատ- |նավետ  |քաղաքա|ների  |      |նախա-|     |       |ուղըղ-|      |

|   |ֆորմի |մասնակ-|ցիական|հասա- |      |րարու|     |       |ված   |      |

|   |հիմ-  |ցու-   |հասարա|տատում|      |թյուն|     |       |ԵՄ-ի  |      |

|   |նում  |թյուն  |կու-  |      |      |     |     |       |տեխնի-|      |

|   |      |ասոցաց-|թյանը |ամբող-|      |ասո- |     |       |կական |      |

|   |      |ման    |ասոցաց|ջապես |      |ցաց- |     |       |աջակ- |      |

|   |      |համաձայ|ման   |գործող|      |ման  |     |       |ցու-  |      |

|   |      |նագրի  |համա- |քաղա- |      |համա-|     |       |թյան  |      |

|   |      |իրակա- |ձայնա-|քացիա-|      |ձայ- |     |       |ծրագրի|      |

|   |      |նացման |գրի   |կան   |      |նագրի|     |       |շրջա- |      |

|   |      |հետ    |իրակա-|հասա- |      |շուրջ|     |       |նակ-  |      |

|   |      |կապված |նացման|րակու-|      |բանակ|     |       |ներում|      |

|   |      |գործըն-|մոնի- |թյան  |      |ցու- |     |       |      |      |

|   |      |թացնե- |թորին-|պլատ- |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |րում   |գի և  |ֆորմ  |      |նե-  |     |       |      |      |

|   |      |       |գնահատ|      |      |րում |     |       |      |      |

|   |      |       |ման   |      |      |ներառ|     |       |      |      |

|   |      |       |գործըն|      |      |ված  |     |       |      |      |

|   |      |       |թացնե-|      |      |բոլոր|     |       |      |      |

|   |      |       |րում  |      |      |կա-  |     |       |      |      |

|   |      |       |ներա- |      |      |ռույց|     |       |      |      |

|   |      |       |ռելու |      |      |ները |     |       |      |      |

|   |      |       |համար |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |      |      |      |քաղա-|     |       |      |      |

|   |      |       |քաղաքա|      |      |քա-  |     |       |      |      |

|   |      |       |ցիական|      |      |ցիա- |     |       |      |      |

|   |      |       |հասարա|      |      |կան  |     |       |      |      |

|   |      |       |կու-  |      |      |հասա-|     |       |      |      |

|   |      |       |թյան  |      |      |րակու|     |       |      |      |

|   |      |       |պլատ- |      |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |      |       |ֆորմի |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |կանոնա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |կարգե-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |րի և  |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |աշխատա|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |կարգե-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |րի    |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |ընդու-|      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |       |նում  |      |      |     |     |       |      |      |

|___|_____________________________________________________________________|

| 7.|Դիվանագետների և  ԵՄ-ի հարցերով զբաղվող պետական ծառայողների           |

|   |կարողությունների ուժեղացում                                          |

|_________________________________________________________________________|

|Ընդհանրական նպատակն է ամրապնդել ասոցացման համաձայնագրի շուրջ բանակցման   |

|և  իրականացման գործում ներառված պետական պաշտոնյաների կարողությունները:   |

|_________________________________________________________________________|

|7.1|Դիվանա|Նպատակն|վերա- |որոշա-|2012թ.|ՀՀ   |e1.0 |Կիրա-  |Տեխնի-|      |

|   |գետնե-|է ասո- |պատրաս|կի    |      |արտա-|մի-  |ռելի   |կական |      |

|   |րի և  |ցացման |տում, |թվով  |      |քին  |լիոն |չէ:    |աջակ- |      |

|   |ԵՄ-ի  |համաձայ|փոխա- |վերա- |      |գոր- |     |       |ցու-  |      |

|   |գործե-|նագրի  |նակման|պատրաս|      |ծերի |     |       |թյան  |      |

|   |րով   |շուրջ  |ծրա-  |տված  |      |նախա-|     |       |տրամա-|      |

|   |զբաղ- |բանակըց|գրեր  |պաշտո-|      |րարու|     |       |դրման |      |

|   |վող   |ման և  |      |նյաներ|      |թյուն|     |       |համա- |      |

|   |պետա- |իրակա- |      |որոշա-|      |     |     |       |ձայնա-|      |

|   |կան   |նացման |      |կի    |      |այլ  |     |       |գիր   |      |

|   |ծառա- |գործում|      |թվով  |      |ճյու-|     |       |      |      |

|   |յողնե-|ներառ- |      |փոխա- |      |ղային|     |       |      |      |

|   |րի    |ված    |      |նակման|      |նախա-|     |       |      |      |

|   |կարո- |պետական|      |ծրա-  |      |րարու|     |       |      |      |

|   |ղու-  |պաշտո- |      |գրեր, |      |թյուն|     |       |      |      |

|   |թյուն-|նյաների|      |որոշա-|      |ներ  |     |       |      |      |

|   |ների  |կարողու|      |կի    |      |     |     |       |      |      |

|   |ուժեղա|թյուն- |      |թվով  |      |     |     |       |      |      |

|   |ցում  |ների   |      |վերա- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |զարգա- |      |պատ-  |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ցումը` |      |րաստ- |      |     |     |       |      |      |

|   |      |վերապատ|      |վողներ|      |     |     |       |      |      |

|   |      |րաստում|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների,  |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |փոխանակ|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ման    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ծրագրե-|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |րի,    |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |սեմինար|      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |ների   |      |      |      |     |     |       |      |      |

|   |      |միջոցով|      |      |      |     |     |       |      |      |

._________________________________________________________________________.

 

Հավելված N 2

ՀՀ վարչապետի

2011 թ. դեկտեմբերի 1-ի

N 1161-Ա որոշման

 

ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ

 

Արդարադատություն, ազատություններ և անվտանգություն

 

I. ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը մեկնարկել է ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների հավակնոտ ծրագիր, որի նպատակը բարեփոխումների առավել լայն գործընթացի արդյունավետ կառավարումը հնարավոր դարձնելը և հանրային ծառայությունների ու հանրային բարիքների տրամադրման ծախսային և նպատակային արդյունավետությունն ու թափանցիկությունը բարելավելն է: Բարեփոխումների գործընթացին օժանդակելու նպատակով Հայաստանի իշխանությունները ձգտում են Ասոցացման համաձայնագրի (այսուհետ` ԱՀ) իրականացման շուրջ բանակցություններ վարել Եվրոպական միության հետ: Ասոցացման համաձայնագրի առանցքային տարրը Եվրոպական միության հետ խոր և համապարփակ ազատ առևտրի գոտու (այսուհետ` ԽՀԱԱԳ) ստեղծումն է:

2. Այս քայլերն իրականացնելու գործում Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն աջակցելու նպատակով Եվրոպական միությունը նախաձեռնել է Պետական կառավարման մարմինների զարգացման համապարփակ զարգացման ծրագիրը (այսուհետ` ՊԿՄԶՀԾ): ՊԿՄԶՀԾ-ի մշակման գործընթացի շրջանակում Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և Եվրոպական միությունն ստորագրել են Շրջանակային փաստաթուղթ (այսուհետ` ՇՓ), որով նախատեսվում են լուծման ենթակա առանցքային խնդիրները, ամրապնդման ենթակա հիմնական կառույցներն ու օժանդակության տրամադրման հնարավոր մեխանիզմները: 2010 թվականի նոյեմբերի ավարտին երկու կողմերը պաշտոնապես հաստատեցին Շրջանակային փաստաթուղթը և սահմանեցին բարեփոխումների իրականացման երեք քայլերն ու այն թիրախային կառույցները, որոնց ուղղությամբ պետք է ՊԿՄԶՀԾ-ի շրջանակում ձեռնարկվեն գործողություններ.

1) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) - ԱՀ-ի շուրջ բանակցությունների նախապատրաստում և վարում.

2) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) - Արդարադատություն, ազատություն և անվտանգություն (այսուհետ` ԱԱԱ).

3) բարեփոխումների ուղղություն (խումբ) - ԽՀԱԱԳ-ի շուրջ բանակցությունների նախապատրաստում:

3. ԱՀ-ի «Արդարադատություն, ազատություն և անվտանգություն» գլխի շուրջ բանակցությունները մեկնարկել են 2010 թվականի հոկտեմբերին, և կլոր սեղանի շուրջ արդեն անցկացվել է 5 քննարկում, որոնց ընթացքում ԵՄ-ի և Հայաստանի բանակցող խմբերը ներկայացրել են իրենց առաջարկներն ու մտահոգությունները նախագծի վերաբերյալ:

4. ԱՀ-ի ԱԱԱ գլխի գերակայությունները ներառում են համագործակցություն օրենքի գերակայության և մարդու իրավունքների ու հիմնարար ազատությունների, միգրացիայի, ապաստան տրամադրելու և սահմանների կառավարման, կազմակերպված հանցավորության ու կոռուպցիայի դեմ պայքարի, ահաբեկչության դեմ պայքարի ոլորտներում, իրավական համագործակցություն տարբեր հարցերի շուրջ և այլն:

5. Հայաստանի Հանրապետությունն արդարադատության ոլորտում բարեփոխումները մեկնարկել է անկախացմանը հաջորդող առաջին հինգ տարվա ընթացքում` նպատակ ունենալով ստեղծելու մի պետություն, որը հիմնված կլինի օրենքի գերակայության, ազատ շուկայի, ժողովրդավարական արժեքների վրա, և որտեղ պաշտպանված կլինեն մարդու իրավունքները: Դա արդյունավետորեն իրականացնելու նպատակով պահանջվում են լայնածավալ բարեփոխումներ, քանի որ համակարգի տարրերը խիստ փոխկապակցված են, և մեկ ոլորտում ձախողումը կամ բարեփոխումներ չիրականացնելը կարող է մեծապես ազդել մյուս ոլորտների վրա:

6. Տարբեր կառույցներում առանձին բարեփոխումների իրականացումից հետո բարեփոխումների վերաբերյալ պահանջվում էր համապարփակ փաստաթուղթ: Համալիր ոլորտային բարեփոխումների համար, հետևաբար, պահանջվում էր բոլոր շահագրգիռ կողմերի ներգրավվածությունը` ոլորտային, բյուջետային և դոնորների համակարգման գործընթացի մշակումը հնարավոր դարձնելու նպատակով: 2008 թվականին բոլոր համապատասխան կողմերը հանդիպեցին և մշակեցին ընդհանուր ռազմավարական փաստաթուղթ` Դատաիրավական բարեփոխումների իրականացման ռազմավարական գործողությունների 2009-2011 թվականների ծրագիր, որը հետագայում հաստատվեց Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2009 թվականի ապրիլի 21-ի հրամանագրով: Դատաիրավական բարեփոխումների շարունակելիությունն ապահովելու և ձեռքբերումներն ամրապնդելու նպատակով` ռազմավարական գործողությունների 2009-2011 թվականների ծրագրի իրականացումից հետո մշակվել է Դատաիրավական բարեփոխումների իրականացման ռազմավարական գործողությունների 2012-2014 թվականների գործողությունների ծրագիրը: Ռազմավարության նախագիծը համապատասխանում է նախորդ ռազմավարությանը, Հայաստանի Հանրապետության մյուս ռազմավարական փաստաթղթերին և Եվրոպական հարևանության քաղաքականությանը, և դրանց շարունակությունն է:

 

II. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐ

 

7. Այս ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների գործընթացի ընդհանուր նպատակը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության բարեփոխումների օրակարգի իրականացմանն օժանդակելն է և, մասնավորապես, այն կառույցների ինստիտուցիոնալ ու մարդկային ռեսուրսների կարողություններն ամրապնդելը, որոնք ներգրավված են ԱԱԱ-ի բաժինների շուրջ բանակցությունների և դրանց իրականացման, դիտանցման ու գնահատման գործընթացում:

8. ԱԱԱ-Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրի (այսուհետ` ԻԲԾ) կոնկրետ նպատակներն են`

1) ԱԱԱ խմբում ներգրավված կառույցների կարողություններն ամրապնդելը.

2) արդարադատության մատչելիությունը, դատական համակարգի անկախությունն ու արդար դատավարության իրավունքն ապահովելը.

3) տեղեկությունների բաշխման համալիր համակարգի ստեղծումը` պետական տարբեր գործակալությունների կողմից միգրացիոն հոսքերը գրանցելու նպատակով.

4) ոստիկանության և համայնքի անդամների միջև փոխըմբռնում ու վստահություն հաստատելու ծրագրի և այլ ծրագրերի հաջողությամբ իրականացումը.

5) դատախազության տեխնիկական կարողություններն ամրապնդելը:

 

III. ՌԻՍԿԵՐ ԵՎ ԵՆԹԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

9. Արդյունքների ու գործողությունների մասով ռիսկերը և ենթադրությունները նշված են գործողությունների մանրամասն ծրագրերում: Բարեփոխումների բոլոր գործընթացներում նպատակների իրականացումն ուղեկցվում է ռիսկերով: Գլխավոր մտահոգությունն այն է, որ թիրախային կառույցները կարող են չտրամադրել բավականաչափ ֆինանսական, տեխնիկական և մարդկային ռեսուրսներ` ԻԲԾ-ի արդյունավետ իրականացումն ապահովելու նպատակով:

10. Նպատակների իրականացման մասով ենթադրությունները`

1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը շարունակում է իրականացնել բարեփոխումների իր օրակարգը.

2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և Եվրոպական միությունը շարունակում են վարել բանակցություններ ԱՀ-ի, ԽՀԱԱԳ-ի և Մուտքի արտոնագրի տրամադրումը դյուրացնելու և անօրինական միգրանտների հետընդունման մասին ԵՄ-Հայաստան համաձայնագրի կնքման շուրջ.

3) Եվրոպական միությունը շարունակում է նպաստել Ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների ծրագրերի իրականացմանը, և այդ գործընթացը խթանելու նպատակով Համապարփակ ինստիտուցիոնալ զարգացման ծրագրի շրջանակում տրամադրվող դրամական միջոցները կանոնավոր և ժամանակին են հատկացվում:

11. Նպատակների իրականացման մասով ռիսկերը

Բարեփոխումների բոլոր գործընթացներում նպատակների իրականացումն ուղեկցվում է ռիսկերով: Դրանք, մասնավորապես, կարող են ներառել`

1) տարածաշրջանային հնարավոր անկայունությունը.

2) մակրոտնտեսական ճգնաժամի հետևանքով Հայաստանի կողմից տրամադրվող համաֆինանսավորման դադարեցումը.

3) առաջարկվող ինստիտուցիոնալ բարեփոխումների նկատմամբ թիրախային կառույցների բարձր ու միջին մակարդակի ղեկավարների ընդդիմանալը.

4) ԻԲԾ-ի մշակման ձգձգումները հանգեցնում են ՊԿՄԶՀԾ-ի դրամական միջոցների օգտագործման ձգձգումներին.

5) թիրախային կառույցները չեն տրամադրում բավականաչափ ֆինանսական, տեխնիկական և մարդկային ռեսուրսներ` ԻԲԾ-ի արդյունավետ իրականացումն ապահովելու նպատակով:

 

IV. ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԱՌԿԱ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ

 

12. ԱԱԱ-ն ընդգրկում է հինգ հիմնական ոլորտ, որոնք ենթակա են միջամտության` ԱԱԱ-ի շուրջ բանակցությունների և իրականացման ընդհանուր համակարգման օժանդակում, բարեփոխումների իրականացում` արդարադատության, միգրացիայի, դատախազության և ոստիկանության ոլորտներում:

13. Ընդհանուր համակարգումը. 2010 թվականի հուլիսին ԵՄ-ն և Հայաստանը Ասոցացման համաձայնագրի շուրջ մեկնարկեցին բանակցությունները: Բանակցությունները կազմակերպելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2010 թվականի հուլիսի 15-ի ՆՀ-115-Ա կարգադրությամբ ստեղծվեց բանակցային խումբ, որի աշխատանքները համակարգվում են Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության կողմից, ինչպես նաև ստեղծվեցին առանձին ոլորտային բանակցային խմբեր: ԱԱԱ-ի խմբի համակարգողը Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարությունն է: Ներկա դրությամբ ԱԱԱ-ի ընդհանուր համակարգման իրավական և ինստիտուցիոնալ հիմքերը մշակված ու հստակեցված են: Այնուամենայնիվ, գործողությունների ծրագրերի իրականացման համար անհրաժեշտ ֆինանսական ու մարդկային ռեսուրսները դեռ բավարար չեն:

14. Արդարադատության մատչելիությունը, դատական համակարգի անկախությունն ու արդար դատավարության իրավունքը. Արդարադատության ոլորտում բարեփոխումները կենտրոնացած են արդարադատության, քրեական արդարադատության, վարչական արդարադատության և քրեակատարողական ոլորտում բարեփոխումների վրա:

15. Արդարադատության մատչելիությունը. Չնայած Փաստաբանների պալատն սկսել է ակտիվորեն կատարել պետության կողմից իրեն վերապահված պաշտոնական պարտականությունները, մասնավորապես, փաստաբանների գործունեության կարգավորման և հանրային պաշտպանի` ծառայություններ տրամադրելու հետ կապված, դեռևս բացեր կան մանդատի շրջանակի ու իրականացման մասով: Հանրային պաշտպանի ծառայությունների տրամադրման հաջող գործընթացի համար պետք է տրամադրվի համապատասխան տեխնիկական օժանդակություն, և պետք է զգալիորեն մեծացվեն, մասնավորապես, անձնակազմի ու ինստիտուցիոնալ կարողությունները:

16. Քրեական արդարադատություն. Ձևավորվել է պատիժների նշանակման ընթացակարգային նոր մշակույթ: Նախկինում դատարան ուղարկված քրեական գործերի մեծ մասի դեպքում կայացվում էին մեղադրական դատավճիռներ:

17. Այլընտրանքային պատիժների նշանակումը քրեական արդարադատության համակարգի տեսանելիության բարձրացման արդյունավետ մեթոդ է: Դատախազները, դատավորները և դատապաշտպանները, հաշվի առնելով գերծանրաբեռնված ու սոցիալական վերականգնում չապահովող բանտերի խնդիրը, նախապատվությունը տալիս են այլընտրանքային պատիժներին, մասնավորապես, այն դեպքերում, որոնք կապված չեն բռնության հետ: Այլընտրանքային պատիժները ենթադրում են, որ դատախազները և դատավորները կարող են դատապարտյալներին բանտարկելու փոխարեն նշանակել այլ պատիժներ կամ նշանակել տուգանքներ, կիրառել պայմանական պատիժ կամ գրավով ազատ արձակման մեխանիզմներ, մասնավորապես, կարճաժամկետ պատիժների (մեկ տարվանից պակաս) և նախնական կալանքի դեպքում:

18. Այլընտրանքային պատժամիջոցների կիրառման համար պահանջվում է ենթակառուցվածքների ցանցային համակարգ, որով կկազմակերպվի այնպիսի այլընտրանքային պատիժների կատարումը, ինչպիսիք են տնային կալանքը, պրոբացիան և դրանց հետ կապված գործողությունների իրականացումը: Հասարակական ներգործության պատժամիջոցները և միջոցները քրեական դատավարության բոլոր փուլերում ապահովում են հանցագործների ազատազրկմանը փոխարինող մի շարք այլընտրանքային պատիժներ:

19. Վարչական արդարադատություն. Վարչական արդարադատության մատչելիությունը ժամանակակից հասարակությունում արդար դատաքննության կարևոր մասն է կազմում:

Ներկայումս վարչական իրավախախտումները ներկայացված են Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում, որն ընդունվել է 1985 թվականին և առավել քան հնացած է: Շատ վարչական իրավախախտումներ կարգավորվում են տարբեր օրենքներով և իրավական ակտերով:

Վարչական արդարադատության ակտիվ և արդյունավետ համակարգ ապահովելու համար պետք է նախագծվի և ընդունվի Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ նոր օրենսգիրք:

20. Քրեակատարողական համակարգի բարեփոխումներ. Ներկայումս Հայաստանը խնդիրներ ունի` կապված գերծանրաբեռնված բանտերի հետ: Համաներում շնորհելու մասին Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի 2011 թվականի մայիսի 5-ի որոշմամբ մոտավորապես 420 բանտարկյալ ազատ է արձակվել: Խնդիրը լուծելու համար, այնուամենայնիվ, պահանջվում են ինստիտուցիոնալ բարեփոխումներ: Բանտերում գերծանրաբեռնվածությունը նվազեցնելու նպատակով պետք է խրախուսվի ազատազրկման հետ չկապված պատիժների կիրառումը: Միևնույն ժամանակ, Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության քրեակատարողական ծառայությունը համապատասխան մակարդակով տեխնիկապես հագեցած չէ, ինչը հնարավոր կդարձներ այնպիսի այլընտրանքային պատժամիջոցների կիրառումը, ինչպիսիք են տնային կալանքը, ինչպես նաև ազատազրկման հետ չկապված այլ պատիժների պատշաճ վերահսկողությունը:

Այս ոլորտի մյուս խնդիրը բանտերի` եվրոպական չափանիշներին համապատասխանության պահանջն է: Չնայած մի շարք բանտեր վերակառուցվել են, բանտերի մեծ մասը չի համապատասխանում ազատազրկման պահանջներին:

 

-----------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ Վարչապետ
01.12.2011
N 1161-Ա
Որոշում