110.1222.270112
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«27» 01 2012 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11012061
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
9 նոյեմբերի 2011 թվականի N 1222-Ն 10 նոյեմբերի 2011 թվականի N 1356-Ն
ՀԱՄԱՏԵՂ ՀՐԱՄԱՆ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ, ԱՎԱԳ, ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՆԵՐՈՒՄ, ՎԱՐԺԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ, ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐՈՒՄ ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՆԱԽԱԶՈՐԱԿՈՉԱՅԻՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Ձև 2
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
1. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ «ՆԱԽՆԱԿԱՆ ԶԻՆՎՈՐԱԿԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՎԻՃԱԿԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
____________________________________________________________________
ուսումնական հաստատության լրիվ անվանումը, գտնվելու վայրը
Տնօրեն _____________________________________________________________
ազգանուն, անուն
Զինղեկ _____________________________________________________________
ազգանուն, անուն
____________________________________________________________________
պաշտոնավարման ժամանակաշրջանը, երբ է անցել ուսումնական հավաքներ,
____________________________________________________________________
որակավորման դասընթացներ
1. Պլանավորումը ____________________________________________________
համապատասխանում է, չի համապատասխանում
____________________________________________________________________
ծրագրի պահանջներին
Թերությունները _____________________________________________________
թվարկել
2. Ծրագրի կատարումը, ստուգման օրը __________________________________%:
Ինչ հարցեր չեն ուսումնասիրվել և ինչու, պատճառները _________________
____________________________________________________________________:
3. Պարապմունքներին հաճախումների միջինը _____________________________%,
ստուգման օրը`___________________%:
Չհաճախելու հիմնական պատճառները _____________________________________
____________________________________________________________________:
2. «ՆԱԽՆԱԿԱՆ ԶԻՆՎՈՐԱԿԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆ ՈՐԱԿԸ ԳՆԱՀԱՏՎՈՒՄ Է__________________ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ ԸՍՏ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲԱԺԻՆՆԵՐԻ (ԹԵՄԱՆԵՐԻ)
._____________________________________________________________________.
|Ծրագրի |Դասարան|Ստուգվել| Գնահատականներ. |
|բաժիններ |(խումբ)|են, |________________________________________|
| | |սովորող-|«գերազանց»|»լավ»|»բավա-|»անբա-|ընդհանուր|
| | |ների | | |րար» |վարար»|գնահա- |
| | |թիվը | | | | |տական |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|1 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|2 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|3 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|4 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|5 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|6 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|7 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|8 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|9 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|10 | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
|Ընդհանուր | | | | | | | |
|ստուգվել է | | | | | | | |
|___________|_______|________|__________|_____|______|______|_________|
| | | |Սովորող |Սովո-|Սովո- |Սովո- | |
| | | |% |րող %|րող % |րող % | |
._____________________________________________________________________.
Սովորողները բավարար չափով չեն յուրացրել (ըստ ծրագրի նշել յուրաքանչյուր բաժնի հարցերը) _________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________:
3. ԲԱԶՄԱՄԱՐՏԻ ՆՈՐՄԱՆԵՐԻ ՀԱՆՁՆՈՒՄԸ
Ստուգվել է _____________ սովորող: Նրանցից նորմաները հանձնել են _______________ %, այդ թվում` պտտաձողի վրա ձգում վարժությունից ____________ %, վազքից_____________ %,
Նռնակների նետումից________________ %:
Թերությունները _____________________________________________________:
4. «ՆԱԽՆԱԿԱՆ ԶԻՆՎՈՐԱԿԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔՆԵՐԻ ԱՆՑԿԱՑՄԱՆ ՈՐԱԿԸ ԳՆԱՀԱՏՎՈՒՄ Է
1. Պարապմունքների թեման:
2. Դրական, առավել բնութագրական, ուշադրության և տարածման արժանի աշխատանքը
____________________________________________________________________
թերությունները
____________________________________________________________________
այդ թվում` դասի անհամապատասխանությունը
____________________________________________________________________
դասի վատ կահավորվածությունը, նյութատեխնիկական բազան թերի
____________________________________________________________________
օգտագործելը, դասի դաստիարակչական աշխատանքի բացակայությունը
ընթացքում և այլն:
5. ՈՒՍՈՒՄՆԱՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ԲԱԶԱՅԻ ՎԻՃԱԿԸ ԳՆԱՀԱՏՎՈՒՄ Է _____________________
1. Դրական աշխատանք _________________________________________________
որն է արժանի ուշադրության և տարածման
____________________________________________________________________
և առավել բնութագրական է:
2. Պակասում է ______________________________________________________
թվարկել պակաս տարրերը, ամբողջական կառույցները և այլն:
3. Թերությունները __________________________________________________
բացակայում են, չեն համապատասխանում կանոնադրական
պահանջներին:
____________________________________________________________________
թվարկել սարքավորումների թերությունները, նշել զենքերի վիճակը,
____________________________________________________________________
նշել թերությունների պատճառները:
6. ՌԱԶՄԱՀԱՅՐԵՆԱՍԻՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՎԻՃԱԿԸ ԳՆԱՀԱՏՎՈՒՄ Է______________________________
1. Աշխատանքային պլանի (համապատասխան բաժնի) առկայությունը ___________
____________________________________________________________________
կազմված է, թե` ոչ, թերությունները, դրական,
____________________________________________________________________
ժամկետների պահպանումը, միջոցառումների ուղղվածությունը:
2. Մարտական փառքի թանգարանների, սրահների, սենյակների առկայությունը և կահավորվածությունը _____________________________________________________
նշել` ծառայում են դրանք իրենց նպատակին, թե` ոչ,
____________________________________________________________________
ինչ աշխատանքներ են կատարվում:
Դիտողական, քարոզչական նյութերի առկայությունը _______________________
ձևավորումը ________________________________________________________
ինչ հարցեր են լուսաբանվում և չեն լուսաբանվում, դրանց
____________________________________________________________________
բովանդակությունը, հրատապությունը և այլն:
3. Գործնական կապերը զորամասերի հետ _________________________________
____________________________________________________________________
կապերի առկայությունը, համատեղ աշխատանքը:
4. Կապը այն զորամասերի հետ, որոնցում ծառայում են շրջանավարտները ____
____________________________________________________________________
նշել առկայությունը և ձևերը:
5. «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայից ունեցող պատանիների կողմից իրավախախտումները ___________________________
____________________________________________________________________
եղել են, թե ոչ, պատճառները
7. «ՆԱԽՆԱԿԱՆ ԶԻՆՎՈՐԱԿԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՂԵԿԱՎԱՐՄԱՆ ՎԻՃԱԿԸ
1. ՈՒսումնական հաստատությունում արձակված հրամանները «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի վերաբերյալ _________________________
____________________________________________________________________
նշել բովանդակությունը, ժամկետը
2. Մանկավարժական խորհրդի աշխատանքը _________________________________
որոշումները, արձանագրությունները
____________________________________________________________________
կատարման ժամկետները և ընթացքը:
3. Առարկայական մեթոդական հանձնաժողովի աշխատանքը _________________նշել
____________________________________________________________________
առկայությունը և հակիրճ բովանդակությունը:
4. «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի անցկացման վերահսկողությունը
____________________________________________________________________
դասարանների, ղեկավարների կողմից պարապմունքներին մասնակցելու,
____________________________________________________________________
ստուգումներ կատարելու աշխատանքը, վերահսկողության արդյունքները:
5. Ռազմասպորտային տոնակատարության անցկացումը _______________________
պլանավորումը
____________________________________________________________________
նախապատրաստական աշխատանքը, արդյունավետությունը
Ընդհանուր գնահատականը ______________________________________________
Առաջարկություններ «Նախնական զինվորական պատրաստություն» աշխատանքի բարելավման վերաբերյալ
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
ՍՏՈՒԳՈՂ (ՍՏՈՒԳՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎ)
____________________________________________________________________
զինվորական կոչումը, ստորագրություն, ազգանուն
____________________________________________________________________
զինվորական կոչումը, ստորագրություն, ազգանուն
____________________________________________________________________
զինվորական կոչումը, ստորագրություն, ազգանուն
______ _______________________20___ թ