Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱ ...

 

 

110.0537.180612

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «18»        06            2012 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11012250

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

25 մայիսի 2012 թվականի N 537-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2012-2013 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2012-2013 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 3

 

ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԲՆԱԳԻՏԱՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՀՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ X-XII ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐ

 

._____________________________________________________________________.

|Առարկայախումբ      |          Առարկա         |Շաբաթական ժամերի քանակը|

|                   |                         |_______________________|

|                   |                         |   X  |  XI  |   XII   |

|                   |_________________________|_______________________|

|                   |Հոսքային բաղադրիչ        |                       |

|___________________|_________________________|_______________________|

|Խորացված ուսուցմամբ|Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և |   7  |   8  |    8    |

|առարկաներ.1        |մաթ. անալիզի տարրեր,     |      |      |         |

|                   |Երկրաչափություն) -1      |      |      |         |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ֆիզիկա - 1               |   4  |   5  |    8    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Քիմիա - 1                |   4  |   5  |    8    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Կենսաբանություն -1       |   4  |   5  |    8    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Աշխարհագրություն -1      |   3  |   5  |    8    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Հայոց լեզու-1            |   2  |   2  |    3    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Օտար լեզու -1.3          |   3  |   5  |    8    |

|___________________|_________________________|_______________________|

|                   |Ընդհանուր հանրակրթական   |                       |

|                   |բաղադրիչ                 |                       |

|___________________|_________________________|_______________________|

|Ընդհանուր          |Հայոց լեզու              |   2  |   2  |    2    |

|հանրակրթական       |                         |      |      |         |

|առարկաներ          |                         |      |      |         |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|                   |Հայ գրականություն        |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Հայոց պատմություն        |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Հասարակագիտություն       |   2  |  1,5 |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և |   5  |   5  |    4    |

|                   |մաթ. անալիզի տարրեր,     |      |      |         |

|                   |Երկրաչափություն)         |      |      |         |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   2  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   1  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   1  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   1  |   -  |    -    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ինֆորմատիկա              |   1  |   2  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Օտար լեզու-2             |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ռուսաց լեզու-2           |   1  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ֆիզկուլտուրա             |   3  |   3  |   1.5   |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.  |   1  |   1  |    -    |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|                   |Դպրոցական բաղադրիչ       |   -  |   -  |    -    |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|Ընդամենը           |                         |  34  |  34  |   34    |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 4

 

ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ X-XII ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐ

 

._____________________________________________________________________.

|Առարկայախումբ      |          Առարկա         |Շաբաթական ժամերի քանակը|

|                   |                         |_______________________|

|                   |                         |   X  |  XI  |   XII   |

|                   |_________________________|_______________________|

|                   |Հոսքային բաղադրիչ        |                       |

|___________________|_________________________|_______________________|

|Մասնագիտական       |                         |   9  |  13  |  16.5   |

|դասընթացներ.1      |                         |      |      |         |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|                   |Ընդհանուր հանրակրթական   |      |      |         |

|                   |բաղադրիչ                 |      |      |         |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|Ընդհանուր          |Հայոց լեզու              |   2  |   2  |    2    |

|հանրակրթական       |_________________________|______|______|_________|

|առարկաներ          |Հայ գրականություն        |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Հայոց պատմություն        |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Օտար լեզու-1             |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ռուսաց լեզու             |   2  |   2  |    2    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Հասարակագիտություն       |   2  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և |   3  |   3  |    3    |

|                   |մաթ. անալիզի տարրեր,     |      |      |         |

|                   |Երկրաչափություն)         |      |      |         |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   2  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   1  |   1  |    -    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   1  |   -  |    -    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Բնագիտական առարկա.2      |   1  |   -  |    -    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ինֆորմատիկա և  ՏՀՏ       |   1  |   1  |    1    |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |Ֆիզկուլտուրա             |   3  |   3  |   1.5   |

|                   |_________________________|______|______|_________|

|                   |ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.  |   1  |   1  |    -    |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|                   |Դպրոցական բաղադրիչ       |   -  |   -  |    -    |

|___________________|_________________________|______|______|_________|

|Ընդամենը           |                         |  34  |  34  |    34   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 5

 

i

ՌՈՒՍԵՐԵՆԻ ԽՈՐԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ I-IX ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

.___________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |      Շաբաթական ժամերի քանակը           |

|                          |________________________________________|

|                          | I | II |III|IV | V | VI |VII |VIII| IX |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Մայրենի                   | 7 |  8 | 8 | 8 | 7 |  6 |  - |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հայոց լեզու               | - |  - | - | - | - |  - |  3 |  2 |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Գրականություն             | - |  - | - | - | - |  - |  2 |  3 |  3 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու              | - |  3 | 4 | 4 | 4 |  4 |  4 |  4 |  4 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Օտար լեզու                | - |  - | 2 | 2 | 2 |  2 |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Մաթեմատիկա                | 4 |  4 | 4 | 4 | 5 |  5 |  - |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Երաժշտություն             | 2 |  1 | 1 | 1 | 1 | 0.5| 0.5|  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Կերպարվեստ                | 2 |  1 | 1 | 1 | 1 | 0.5| 0.5|  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը      | - |  1 | 1 | 2 | - |  - |  - |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Բնագիտություն             | - |  - | - | - | 2 |  2 |  - |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Աշխարհագրություն          | - |  - | - | - | - |  1 |  1 |  2 |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հայաստանի աշխարհագրություն| - |  - | - | - | - |  - |  - |  - |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Համաշխարհային պատմություն | - |  - | - | - | - |  1 |  1 |  1 |  1 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հայոց պատմություն         | - |  - | - | - | - | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն| - |  - | - | - | 1 |  1 | 1.1| 1.1| 1.1|

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հայրենագիտություն         | - |  - | - | - | 1 |  - |  - |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հասարակագիտություն        | - |  - | - | - | - |  - |  - |  1 |  1 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Հանրահաշիվ                | - |  - | - | - | - |  - |  3 |  3 |  3 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Երկրաչափություն           | - |  - | - | - | - |  - |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա               | - |  - | - | - | - |  1 |  1 |  1 |  1 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Ֆիզիկա                    | - |  - | - | - | - |  - |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Քիմիա                     | - |  - | - | - | - |  - |  1 |  2 |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Կենսաբանություն           | - |  - | - | - | - |  - |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա                | 2 |  2 | 1 | 1 | 1 |  1 |  2 |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.   | - |  - | - | - | - |  - |  - |  1 |  1 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա              | 3 |  2 | 2 | 3 | 3 |  3 |  3 |  3 |  3 |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Շախմատ                    | - |  2 | 2 | - | - |  - |  - |  - |  - |

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ        | - |  - | - | 1 | 1 | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|

|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|

|Ընդամենը                  |20 | 24 |26 |27 |29 |  31|  34|  35|  35|

.___________________________________________________________________.

 

(5-րդ աղյուսակը փոփ. 22.08.12 թիվ 796-Ն հրաման)

 

Աղյուսակ 6

 

ՌՈՒՍԵՐԵՆՈՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ (ԴԱՍԱՐԱՆԻ) ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

._________________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ    |            Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|                         |_______________________________________________|

|                         |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX | X | XI|XII|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու             | 4| 8 | 6 | 8 | 6 | 3 | 3 |  3 |2.5| 3 | 3 | 3 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուս գրականություն       | -| - | - | - | - | 2 | 2 |  2 | 2 | 3 | 3 | 3 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի                  | 3| 3 | 5 | 4 | 6 | 5 | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու              | -| - | - | - | - | - | 3 |  2 | 2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն            | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 3 | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն        | -| - | - | - | - | - | - |  - | - | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու               | -| - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |  2 | 2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա               | 4| 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ               | -| - | - | - | - | - | 3 |  3 | 3 |2.5|2.5|2.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն          | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 2 |1.5|1.5|1.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը     | -| 1 | 1 | 2 | - | - | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն            | -| - | - | - | 2 | 2 | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն            | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5|  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա               | 2| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ               | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5|  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի                | -| - | - | - | - | - | - |  - | 2 | - | - | - |

|աշխարհագրություն         |  |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն         | -| - | - | - | - | 1 | 1 |  2 | - |1.5| 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն        | -| - | - | - | 1 | - | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն        | -| - | - | - | - |1.5|1.5| 1.5|1.5| 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ.      | -| - | - | - | - | 1 | 1 |  1 | 1 |1.5| 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու           | -| - | - | - | 1 | 1 |1.1| 1.1|1.1| - | - | - |

|պատմություն              |  |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն       | -| - | - | - | - | - | - |  1 | 1 | 1 |1.5| 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա                   | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 2 | 3 | 3 | 3 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                    | -| - | - | - | - | - | 1 |  2 | 2 | 2 | 2 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն          | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա              | -| - | - | - | - | 1 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.  | -| - | - | - | - | - | - |  1 | 1 | 1 | 1 | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա             | 3| 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |  3 | 3 | 3 | 3 |1.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ                   | -| 2 | 2 | - | - | - | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ       | -| 1 | - | 1 | - |1.5|0.5| 1.5| 1 | - |0.5|3.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը                 |20|24 |26 |27 |29 | 31| 34|  35|35 |34 | 34| 34|

._________________________________________________________________________.

 

(6-րդ աղյուսակը փոփ. 22.08.12 թիվ 796-Ն հրաման)

 

Աղյուսակ 7

 

ԱԶԳԱՅԻՆ ՓՈՔՐԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ (ԴԱՍԱՐԱՆԻ) ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

._________________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ    |            Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|                         |_______________________________________________|

|                         |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX | X | XI|XII|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու              | 3| 5 | 5 | 4 | 6 | 5 | 3 |  2 | 3 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն            | -| - | - | - | - | - | 2 |  3 | 2 | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն        | -| - | - | - | - | - | - |  - | - | 2 | 3 | 3 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու               | -| - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |  2 | 2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի լեզու և  գրական. | 4| 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |  3 | 3 | 3 | 3 | 3 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու             | -| 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |  2 | 3 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա               | 4| 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ               | -| - | - | - | - | - | 3 |  3 | 3 |2.5|2.5|2.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն          | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 2 |1.5|1.5|1.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը     | -| 1 | 1 | 2 | - | - | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն            | -| - | - | - | 2 | 2 | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն            | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5|  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա               | 2| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ               | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5|  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն        | -| - | - | - | 1 | - | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի                | -| - | - | - | - | - | - |  - | 2 | - | - | - |

|աշխարհագրություն         |  |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն         | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 1.5| - | 1 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն        | -| - | - | - | - |1.5|1.5| 1.5|1.5| 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային            |  |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|պատմություն              | -| - | - | - | - | 1 | 1 |  1 | 1 | 2 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն       | -| - | - | - | - | - | - |  1 | 1 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա                   | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 2 | 3 | 3 | 3 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                    | -| - | - | - | - | - | 1 |  2 | 2 | 2 | 2 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն          | -| - | - | - | - | - | 2 |  2 | 2 | 2 | 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա              | -| - | - | - | - | 1 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.  | -| - |  -|  -|  -| - | - |  1 | 1 | 1 | 1 | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա             | 3| 2 |  2|  3|  3| 3 | 3 |  3 | 3 | 3 | 3 |1.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ                   | -| 2 |  2|  -|  -| - | - |  - | - | - |-  | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ       | -| 1 |  -|  2|  -|1.5|0.5|  2 |0.5| - |-  |3.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը                 |20|24 | 26| 27| 29| 31| 34|  35| 35|34 |4  | 34|

._________________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 8

 

ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՊՈՒՇԿԻՆԻ ԱՆՎԱՆ Հ. 8 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ, ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 29 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ, ԿՈՏԱՅՔԻ ՄԱՐԶԻ ԱՐԶՆԻ, ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ԴԻՄԻՏՐՈՎ ԵՎ ՎԵՐԻՆ ԴՎԻՆ ԳՅՈՒՂԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌՈՒՍԵՐԵՆՈՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ ԵՎ ԱՍՈՐԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՄԲ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

._________________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ  |            Շաբաթական ժամերի քանակը              |

|                       |_________________________________________________|

|                       |I |II|III|IV|V |VI | VII |VIII | IX  | X | XI|XII|

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու           | 2| 7| 4 | 6| 5| 3 |  2  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ռուս գրականություն     | -| -| - | -| -| 2 |  2  |  2  |  2  | 3 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ասորերեն լեզու         | 2| 2| 2 | 3| 3| 2 |  2  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ասորերեն գրականություն | -| -| - | -| -| 1 |  1  |  1  |  1  | 1 | 1 | 1 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Մայրենի (հայերեն)      | 3| 3| 5 | 4| 5| 5 |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայոց լեզու            | -| -| - | -| -| - |  3  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Գրականություն          | -| -| - | -| -| - |  2  |  2  |  3  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայ գրականություն      | -| -| - | -| -| - |  -  |  -  |  -  | 2 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Օտար լեզու             | -| -| 2 | 2| 2| 2 |  2  |  2  |  2  | 2 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Մաթեմատիկա             | 4| 4| 4 | 4| 5| 5 |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հանրահաշիվ             | -| -| - | -| -| - |  3  |  3  |  3  |2.5|2.5|2.5|

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Երկրաչափություն        | -| -| - | -| -| - |  2  |  2  |  2  |1.5|1.5|1.5|

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը   | -| 1| 1 | 2| -| - |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Բնագիտություն          | -| -| - | -| 2| 2 |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Երաժշտություն          | 2| 1| 1 | 1| 1|0.5| 0.5 |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա             | 2| 1| 1 | 1| 1| 1 | 1.5 |   - |   - |  -|  -|  -|

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Կերպարվեստ             | 2| 1| 1 | 1| 1|0.5| 0.5 |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայաստանի              |  |  |   |  |  |   |     |     |     |   |   |   |

|աշխարհագրություն       | -| -| - | -| -| - |  -  |  -  |  2  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Աշխարհագրություն       | -| -| - | -| -| 1 |  1  |  2  |  -  |1.5| 1 | 1 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայրենագիտություն      | -| -| - | -| 1| - |  -  |  -  |  -  |-  | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայոց պատմություն      | -| -| - | -| -|1.5| 1.5 | 1.5 | 1.5 |1.5| 1 | 1 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Համաշխարհային          |  |  |   |  |  |   |     |     |     |   |   |   |

|պատմություն            | -| -| - | -| -| 1 |  1  |  1  |  1  |1.5| 1 | 1 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու         |  |  |   |  |  |   |     |     |     |   |   |   |

|պատմություն            | -| -| - | -| 1|0.5|0.5.1|0.5.1|0.5.1| - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Հասարակագիտություն     | -| -| - | -| -| - |  -  |  1  |  1  | 1 | 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ֆիզիկա                 | -| -| - | -| -| - |  2  |  2  |  2  |2.5| 3 | 3 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Քիմիա                  | -| -| - | -| -| - |  1  |  2  |  2  |1.5| 2 | 1 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Կենսաբանություն        | -| -| - | -| -| - | 1.5 |  2  |  2  |1.5| 2 | 2 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա            | -| -| - | -| -| 1 |  1  |  1  |  1  | 1 | 1 | 1 |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.| -| -| - | -| -| - |  -  |  1  |  1  | 1 | 1 | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա           | 3| 2| 3 | 3| 3| 3 |  3  |  3  |  3  | 3 | 3 |1.5|

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Շախմատ                 | -| 2| 2 | -| -| - |  -  |  -  |  -  | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ     | -| -| - | -| -| - |  -  |  -  |  -  | - | - |3.5|

|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|

|Ընդամենը               |20| 2| 26|27|30| 32| 34  | 35  | 36  |34 |34 | 34|

._________________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 9

 

ՏՆԱՅԻՆ ԵՎ ՀԻՎԱՆԴԱՆՈՑԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԵՐԿԱՐԱՏԵՎ ԲՈՒԺՎՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ

 

._________________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ    |            Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|                         |_______________________________________________|

|                         |          Շաբաթական ժամերի քանակը              |

|                         |_______________________________________________|

|                         |Տարրական դպրոց|    Միջին դպրոց |   Ավագ դպրոց  |

|                         |______________|________________|_______________|

|                         |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX | X |XI |XII|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի                  | 5|4.5|4.5|4.5|4.5| 4 | - | -  | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու և  գրակ.     | -| - | - | - | - | - |3.5| 2.5| 3 |2.5| 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու             | -| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու               | -| - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |  1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը     | -|0.5|0.5|0.5| - | - | - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա               | 2| 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |  3 |2.5|2.5| 2 | 2 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն        | -| - | - | - | - |0.5| 1 | 0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ.      | -| - | - | - | - |0.5|0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն       | -| - | - | - | - | - | - | 0,5|0,5|0.5|0.5|0.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա                   | -| - | - | - | - | - |0.5| 0.5|0.5| 1 | 1 | 1 |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                    | -| - | - | - | - | - |0.5| 0,5|0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն            | -| - | - | - |0.5|0.5| - |  - | - | - | - | - |

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն          | -| - | - | - | - | - |0.5| 0,5|0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն         | -| - | - | - | - |0.5|0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|

|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը                 | 7| 9 | 9 | 9 | 9 | 10| 11|  11| 11| 11| 10| 10|

._________________________________________________________________________.

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարի

2012 թվականի մայիսի 25-ի

N 537-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2012-2013 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Օրինակելի ուսումնական պլանները նախատեսված են 2012-2013 ուսումնական տարվա համար: ՈՒսումնական պլանները մշակված են հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2012-2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների (այսուհետ` օրինակելի ուսումնական պլաններ) հիման վրա` հաշվի առնելով հանրակրթական հատուկ ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների (այսուհետ` ուսումնական հաստատություն) առանձին տիպերի առանձնահատկությունները: Ստորև տրված օրինակելի ուսումնական պլանները ներառում են հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների բոլոր տիպերը:

2. ՈՒսումնական պլանները (բացառությամբ` սույն օրինակելի ուսումնական պլանի Հավելված 2.1-ի Աղյուսակներ 5, 6, 7, 8-ի) ունեն երեք` պետական, դպրոցական (դպրոցի ընտրությամբ) և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչներ: Պետական, դպրոցական և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչները պարտադիր են և ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից:

3. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների` անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով կազմակերպված խմբակների գործունեությունը իրականացվում է համաձայն Հավելված 2-ի 50-րդ կետի:

4. Յուրաքանչյուր ուսումնական հաստատություն օրինակելի ուսումնական պլանի հիման վրա դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ մշակում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը:

5. Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում, Աղյուսակ 2.1-ում, Աղյուսակ 2.2-ում, Աղյուսակ 3-ում, Աղյուսակ 4-ում, Աղյուսակ 7-ում և Աղյուսակ 8-ում հետևյալ նշագրումը «1» նշանակում է, որ նշված դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով:

6. ՈՒսումնական հաստատության ավագ դպրոցում (դասարանում) ուսուցումը կազմակերպվում է «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2012-2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» և «Առանձին գործող հանրակրթական ավագ դպրոցի հոսքային ուսուցման ծրագրերի 2012 - 2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» հիման վրա:

7. Պետական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակում փոփոխություն կարող է կատարվել միայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) համաձայնությամբ`

1) թերբեռնված դասարաններում կամ սահմանված կարգով երաշխավորված այլընտրանքային ծրագրերով ու մեթոդներով ուսուցում իրականացնելու դեպքում,

2) սահմանված կարգով երաշխավորված մանկավարժական գիտափորձ իրականացնելու համար:

8. ՈՒսպլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի տնօրինման կարգը սահմանված է`

1) հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանների (Հավելված 2) «Ընդհանրական պարզաբանումներ»-ում,

2) օտար լեզվի ընտրությունը` հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանի (Հավելված 1) ընդհանրական պարզաբանումների «Օտար լեզվի ընտրության կարգ»-ում:

9. Անհրաժեշտության դեպքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ուսուցումը կարող է կազմակերպվել տնային պայմաններում` համաձայն «Հանրակրթական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող միջնակարգ ուսումնական հաստատության 2012-2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների»` Հավելված 1.1, Աղյուսակ 9:

10. Հաստատությունում պարապմունքները սկսվում են 2012թ. սեպտեմբերի 1-ին, ավարտվում են 2013թ. մայիսի 24-ին` ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդ և բարձր դասարանների համար:

11. Հաստատություններում ուսումնական շաբաթվա հնգօրյա կամ վեցօրյա տևողությունը սահմանում է հաստատությունը: Հաստատությունը յուրաքանչյուր կիսամյակը սկսելուց առաջ առնվազն տասնհինգօրյա ժամկետում այդ հարցը համաձայնեցնում է Նախարարության հետ:

12. ՈՒսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչները ուղղված են Հանրակրթության պետական չափորոշչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների յուրացման ապահովմանը:

13. Մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ դպրոցի ուսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ապահովում են Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության առարկայական չափորոշչով և ծրագրերով ու Չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության առարկայական չափորոշչով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների յուրացումը:

14. Սովորողների պատրաստվածության մակարդակը տարրական դպրոցում (IV դասարան) գնահատվում է «Մայրենի» և «Մաթեմատիկա» առարկաներից մշակված համապատասխան հարցարանների միջոցով, հիմնական դպրոցի ավարտական դասարանում (IX դասարան)` ավարտական և ավագ դպրոցի ուսումնառության ավարտին (XII դասարան)` պետական ավարտական քննություններով` բացառությամբ մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) դպրոցի: Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը կատարվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ):

15. Հաստատությունում (2-12-րդ դասարաններ) գործում է գնահատման 10-միավորային համակարգ: Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող են կիրառվել նաև գնահատման այլ համակարգեր, որոնք բերվում են 10-միավորային գրանցման: Գիտելիքների ստուգումների, հիմնական և միջնակարգ կրթության ավարտական և պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման համակարգերը նույնպես բերվում են 10 կամ 20-միավորային գրանցման:

16. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների (գնահատականի) միջոցով` տարեկան գնահատականները` բացառությամբ սույն հրամանի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետի Հավելված 2-ի (այսուհետ` Հավելված 2) 16-րդ կետով նախատեսված դեպքի:

17. 120-200 ժամ բացակայելու դեպքում «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդվածի 11-րդ մասով սահմանված` տվյալ դասարանի ուսումնական պլանով նախատեսված հինգ առարկաներից անցկացվում են քննություններ, իսկ մյուս առարկաներից` ամփոփիչ ստուգողական աշխատանքներ («Ֆիզկուլտուրա» առարկայից նորմատիվների հանձնում): Քննությունների և ստուգողական աշխատանքների գնահատականները 2-12-րդ դասարանների սովորողների համար համարվում են տարեկան գնահատականներ.

1) որևէ կիսամյակում 120-200 ժամ բացակայության դեպքում կիսամյակային (տարեկան) գնահատականներ չեն նշանակվում` անկախ ընթացիկ գնահատականների առկայությունից: Բոլոր առարկաների տարեկան գնահատականները որոշվում են սույն կետով նախատեսված քննությունների և ամփոփիչ ստուգողական աշխատանքների արդյունքում:

18. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում, և ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:

19. Հաստատությունում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է: Դասի տևողությունը 45 րոպե է:

Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում` որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:

20. ՈՒսումնական տարվա ընթացքում 3-12-րդ դասարանների աշակերտներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2012թ. հոկտեմբերի 22-ից 28-ը ներառյալ, ձմեռային` 2012թ. դեկտեմբերի 29-ից 2013թ. հունվարի 13-ը ներառյալ, գարնանային` մարտի 18-ից 24-ը ներառյալ:

21. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տևում են հոկտեմբերի 22-ից նոյեմբերի 4-ը ներառյալ, ձմեռայինը` դեկտեմբերի 29-ից 2013թ. հունվարի 27-ը ներառյալ, իսկ գարնանայինը` մարտի 18-ից մարտի 31-ը ներառյալ:

22. Երկրորդ դասարանցիների արձակուրդները տևում են 2012թ. հոկտեմբերի 22-ից 28-ը ներառյալ, դեկտեմբերի 29-ից 2013թ. հունվարի 27-ը ներառյալ և մարտի 18-ից 24-ը ներառյալ:

23. Լիազոր մարմնի ենթակայության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար վերևում սահմանված արձակուրդների ժամկետներում կարող են կատարել փոփոխություններ` առնվազն 5 օր առաջ համաձայնեցնելով Նախարարության հետ:

24. Հաստատությունը (անկախ ենթակայությունից), դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար ամիսների ընթացքում` եղանակային անբարենպաստ պայմանների դեպքում, կարող է նախատեսել մինչև 10 օր տևողությամբ հավելյալ արձակուրդ` բաց թողած ժամերը լրացնելու և ըստ ենթակայության` լիազոր մարմնին և Նախարարությանը` 5-օրյա ժամկետում տեղեկացնելու պայմանով:

1) Նախարարության ենթակայության հաստատություններում վերոնշյալ արձակուրդների ժամկետների փոփոխությունները, ինչպես նաև հաստատության կողմից հավելյալ արձակուրդի նախատեսումը կատարվում են նույն ընթացակարգով:

2) Ոչ պետական ուսումնական հաստատությունում արձակուրդների տևողությունը և ժամկետները սահմանում է հիմնադիրը` այդ մասին 5 օր առաջ տեղյակ պահելով Նախարարությանը:

 

2. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

25. Դպրոցական բաղադրիչի տնօրինման կարգ

1) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը հատկացվում է ուսումնական պլանի պետական բաղադրիչով տվյալ դասարանի պետական պարտադիր առարկայացանկում նախատեսված և (կամ) Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին և (կամ) սովորողների նախասիրություններին, ուսումնական հաստատության առանձնահատկություններին, համայնքի կարիքներին համապատասխան կրթություն կազմակերպելու նպատակով:

2) Նախարարությունը կարող է երաշխավորել «Կիրառական տնտեսագիտություն», «Կյանքի հմտություններ», «Բնապահպանություն», «Էկոլոգիա», «Էներգիայի և ռեսուրսների օգտագործում», «Ֆերմերային գործ», «Տրամաբանություն», «Գրաբար», «Հայկական հարցի պատմություն», «Հոգեբանություն», «Բարոյագիտություն», «Մշակույթի պատմություն» առարկաների ուսուցումը` հաստատության կողմից դրանց առարկայական ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարություն հաստատման ներկայացվելու դեպքում:

ա. Հաստատությունը կարող է ներդնել նաև նոր առարկաներ (դասընթացներ)` դրանց ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարությանը հաստատման ներկայացնելու դեպքում:

3) Հաստատության տնօրենը ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը կատարում է մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ` ելնելով ուսումնական հաստատության, դասարանի պատրաստությունից, մանկավարժներով, ծրագրերով, դասագրքերով և երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի որևէ առարկայի լիարժեք ուսուցման կազմակերպման նպատակով Նախարարության կողմից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար երաշխավորված այլ ուսումնական գրականությամբ ապահովվածությունից և ուսուցման կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ պայմաններից, ինչպես նաև Նախարարության հանձնարարականներից:

4) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը պարտադիր է:

5) Դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է ուսումնական հաստատության ուսպլանում և դասացուցակում:

6) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը ուսումնական պլանի պետական բաղադրիչում ընդգրկված առարկաներին տրամադրելու դեպքում դասարանը կիսելու հարցը կարգավորվում է «Հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանի պարզաբանմամբ» սահմանված կարգով:

7) Հաստատություններում, որտեղ ուսումնական պլանով 6-7-րդ դասարաններում նախատեսված են «Կերպարվեստ» և «Երաժշտություն» առարկաները, դրանցից մեկը, Հաստատության ընտրությամբ, դասավանդվում է առաջին, մյուսը` երկրորդ կիսամյակում:

26. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական ժամաքանակի տնօրինման կարգ

1) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներն անցկացվում են խմբային կամ անհատական պարապմունքների ձևով` ելնելով սովորողների կարիքներից: Պարապմունքներն ամրագրվում են դասացուցակում կամ առանձին կարգացուցակում: Անհատական պարապմունքների դեպքում զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին հատկացվող ժամաքանակը բաշխվում է շաբաթվա օրերի միջև` ամրագրվելով դասացուցակին կից կարգացուցակում:

2) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական խմբային պարապմունքի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` ելնելով սովորողների կարիքներից:

 

3. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

27. Հաստատության դասարանի (խմբի) միջին խտությունը` սանիտարական նորմերի պահպանմամբ, սահմանվում է.

1) լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ ունեցող երեխաների, մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) ուսումնական հաստատություններում` 15 սովորող (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 18-ը),

2) չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն և բազմակի խնդիրներ ունեցող սովորողների թիվը յուրաքանչյուր դասարանում (խմբերում) չպետք է գերազանցի 9-ը,

3) հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ ուսումնական հաստատություններում` 20 աշակերտ (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 25-ը):

28. Հիմնադրի կողմից սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել հաստատության լրացուցիչ ֆինանսավորման միջոցների հաշվին, ուսումնական հաստատության խորհրդի որոշմամբ:

29. Տարրական դպրոցում (1-4-րդ դասարաններ), եթե դասարանում սովորողների թիվը տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությունից ավելի է, ապա ռուսաց լեզու, օտար լեզու առարկաների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի:

30. Միջին դպրոցում «Հայոց լեզու» (7-9-րդ դասարաններ), «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» (5-9-րդ դասարաններ), «Ինֆորմատիկա» (6-9-րդ դասարաններ` համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների պարապմունքներին դասարանը կարելի է բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը հավասար է տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությունից ավելի է: «Տեխնոլոգիա» առարկայի պարապմունքներին դասարանը կիսվում է երկու խմբի` տղաների և աղջիկների` անկախ սովորողների թվից (ուսուցումը կազմակերպվում է յուրաքանչյուր խմբի համար հաստատված համապատասխան առարկայական ծրագրով):

31. Տեսողության, լսողության, հենաշարժական համակարգի խախտումներով և մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների հանրակրթական հատուկ հաստատություններում «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկան փոխարինվում է «Անվտանգ կենսագործունեություն» առարկայով:

32. Անհրաժեշտության դեպքում հաստատությունն իրավասու է, Նախարարության համաձայնությամբ, վերաբաշխելու առարկաների ուսուցմանը օրինակելի ուսումնական պլանով հատկացված ժամերը` պահպանելով տվյալ առարկայի տարեկան ընդհանուր ժամաքանակը:

33. 8-11-րդ դասարանում Նախարարության կողմից երաշխավորված ծրագրի և ուսումնական նյութի հիման վրա դասավանդվում է «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը, որին յուրաքանչյուր դասարանում տարեկան տրամադրվում է 14 դասաժամ:

1) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացին տրամադրված ժամաքանակը ձևավորվում է «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ժամաքանակից առանձնացված 14 դասաժամի հաշվին:

2) «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ծրագրով նախատեսված ուսումնական նյութերը ենթարկվում են թեմատիկ վերաբաշխման` պահպանելով տվյալ դասարանի համար Նախարարության հաստատած ծրագրային ամբողջ ծավալը:

3) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը դասավանդվում է 2013թ. հունվար-փետրվար ամիսներին:

4) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացի ընթացիկ գնահատում չի կատարվում: Դասամատյանում գրանցումները կատարվում են առանձին էջում:

34. 6-12-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու», «Մաթեմատիկա», «Ինֆորմատիկա», «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն», «Հայոց պատմություն» և այլ առարկաների ծրագրերով ամսական առնվազն 1 (մեկ) ժամ ուսուցումը կազմակերպվում է համակարգչային կաբինետում (դրա առկայության դեպքում)` ելնելով յուրաքանչյուր առարկայից մատուցվող ուսումնական նյութի բովանդակային և դասավանդման մեթոդական պահանջներից: Այն առավել արդյունավետ իրականացնելու համար անհրաժեշտ է օգտագործել Նախարարության կողմից երաշխավորված էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը (լազերային սկավառակներ):

35. Համաշխարհային պատմության և Հայոց պատմության համաժամանակյա թեմաների ուսուցումն ապահովելու նպատակով ուսուցիչներին իրավունք է տրվում մասնակի փոփոխություններ կատարել նշված առարկաների դասացանկում` պահպանելով յուրաքանչյուր առարկային հատկացված ընդհանուր ժամաքանակը:

36. Հավելված 2.1-ի աղյուսակների պարզաբանումներ

1) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են`

ա. բրայլյան համակարգի ուսուցմանը, մնացորդային տեսողական ընկալման զարգացմանը

(պարապմունքներն անցկացվում են անհատական ուսուցման ձևով),

բ. «Կողմնորոշում շրջապատում» խմբային և անհատական պարապմունքներին,

գ. «Արև համակարգ» համակարգչային ծրագրով սովորողների ուսումնառության (անհատական և խմբային) կազմակերպմանը,

դ. «Ռիթմիկա» առարկային:

2) «Կերպարվեստ» առարկայի ժամերը կարելի է տրամադրել ռելիեֆային արվեստի ուսումնասիրությանը:

3) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 2.1-ում և Աղյուսակ 2.2-ում Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են լսողական ընկալման և արտաբերման զարգացման անհատական աշխատանքներին և բաշխվում հետևյալ կերպ`

ա. 1-5-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 60 րոպե,

բ. 6-9-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 40 րոպե:

4) Հիմնական դպրոցի «Մայրենի» և «Հայոց լեզու» առարկաների դասաժամերից յուրաքանչյուր դասարանում 2-ական ժամ հատկացվում է «Խոսքի զարգացում» դասընթացին և շուրթերից կարդալու տեխնիկային:

5) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 3-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին տրամադրված ժամերը հատկացվում են լոգոպեդական անհատական և խմբային աշխատանքներին:

6) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 4-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը հատկացվում են բուժական ֆիզկուլտուրային և լոգոպեդական պարապմունքներին:

7) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 5-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների համակարգման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. 1-9-րդ դասարաններում դասավանդումն իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական չափորոշիչներին, ծրագրերին համապատասխան:

գ. 1-9-րդ դասարաններում սովորողը, որպես կանոն, փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսումնական պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով: Առանձին դեպքերում սովորողը կարող է մնալ նույն դասարանում` դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) համաձայնությամբ:

8) Այն սովորողների համար, ովքեր կրթական կարիքի գնահատման արդյունքում չեն կարող յուրացնել ուսումնական որևէ առարկայի չափորոշչով սահմանված կրթության բովանդակության պարտադիր նվազագույն ծավալը, այդ առարկաներին հատկացված ժամերը ԱՈՒՊ-ով տրամադրվում են ուսումնական պլանով նախատեսված այլ առարկայի:

9) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 6-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների համակարգման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. «Հայրենագիտություն» առարկան դիտարկվում է որպես հայրենի երկրի պատմության և աշխարհագրության ինտեգրված դասընթաց:

գ. «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայական չափորոշչով նախատեսված ենթաբաժիններին` Սոց. կենցաղ կողմնորոշում, Ճանապարհային երթևեկություն, Բնություն, Վերարտադրողական առողջություն, Ժամ, ժամանակ, Ազատ ժամանց:

դ. «Տեխնոլոգիա» առարկայի դասաժամերը բոլոր դասարաններում դասացուցակով պետք է լինեն նույն ժամին` երեխաների ընդգրկումն ըստ նախասիրությունների ապահովելու համար:

ե. «Երաժշտություն» առարկայի դասաժամերի շրջանակում իրականացվում է դերախաղի, պարի ուսուցում:

զ. Մտավոր թերզարգացում ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը իրականացվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ-ի):

10) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 7-ում`

ա. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն աշխատում են շուրջտարյա ռեժիմով:

բ. Անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարան-կոմպլեկտի համար կազմակերպվում է 1 (մեկ) խմբակ: Խմբակները կոմպլեկտավորվում են ըստ երեխաների նախասիրությունների:

11) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 8-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների համակարգման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ խմբերի ուսուցումը իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող և չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական չափորոշիչներին, ծրագրերին համապատասխան, ինչպես նաև նախարարության կողմից հաստատված ծրագրերով:

12) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 9-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են բրայլյան համակարգի ուսուցմանը:

 

-------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
25.05.2012
N 537-Ն
Հրաման