110.0537.180612
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«18» 06 2012 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11012250
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
25 մայիսի 2012 թվականի N 537-Ն
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2012-2013 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2012-2013 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 3
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԲՆԱԳԻՏԱՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՀՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ X-XII ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐ
._____________________________________________________________________.
|Առարկայախումբ | Առարկա |Շաբաթական ժամերի քանակը|
| | |_______________________|
| | | X | XI | XII |
| |_________________________|_______________________|
| |Հոսքային բաղադրիչ | |
|___________________|_________________________|_______________________|
|Խորացված ուսուցմամբ|Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և | 7 | 8 | 8 |
|առարկաներ.1 |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) -1 | | | |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ֆիզիկա - 1 | 4 | 5 | 8 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Քիմիա - 1 | 4 | 5 | 8 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Կենսաբանություն -1 | 4 | 5 | 8 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Աշխարհագրություն -1 | 3 | 5 | 8 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Հայոց լեզու-1 | 2 | 2 | 3 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Օտար լեզու -1.3 | 3 | 5 | 8 |
|___________________|_________________________|_______________________|
| |Ընդհանուր հանրակրթական | |
| |բաղադրիչ | |
|___________________|_________________________|_______________________|
|Ընդհանուր |Հայոց լեզու | 2 | 2 | 2 |
|հանրակրթական | | | | |
|առարկաներ | | | | |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
| |Հայ գրականություն | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Հայոց պատմություն | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Հասարակագիտություն | 2 | 1,5 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և | 5 | 5 | 4 |
| |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) | | | |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 2 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 1 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 1 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 1 | - | - |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ինֆորմատիկա | 1 | 2 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Օտար լեզու-2 | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ռուսաց լեզու-2 | 1 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ֆիզկուլտուրա | 3 | 3 | 1.5 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. | 1 | 1 | - |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
| |Դպրոցական բաղադրիչ | - | - | - |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
|Ընդամենը | | 34 | 34 | 34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 4
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀՈՍՔԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ X-XII ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐ
._____________________________________________________________________.
|Առարկայախումբ | Առարկա |Շաբաթական ժամերի քանակը|
| | |_______________________|
| | | X | XI | XII |
| |_________________________|_______________________|
| |Հոսքային բաղադրիչ | |
|___________________|_________________________|_______________________|
|Մասնագիտական | | 9 | 13 | 16.5 |
|դասընթացներ.1 | | | | |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
| |Ընդհանուր հանրակրթական | | | |
| |բաղադրիչ | | | |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
|Ընդհանուր |Հայոց լեզու | 2 | 2 | 2 |
|հանրակրթական |_________________________|______|______|_________|
|առարկաներ |Հայ գրականություն | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Հայոց պատմություն | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Օտար լեզու-1 | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ռուսաց լեզու | 2 | 2 | 2 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Հասարակագիտություն | 2 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և | 3 | 3 | 3 |
| |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) | | | |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 2 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 1 | 1 | - |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 1 | - | - |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Բնագիտական առարկա.2 | 1 | - | - |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ինֆորմատիկա և ՏՀՏ | 1 | 1 | 1 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |Ֆիզկուլտուրա | 3 | 3 | 1.5 |
| |_________________________|______|______|_________|
| |ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. | 1 | 1 | - |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
| |Դպրոցական բաղադրիչ | - | - | - |
|___________________|_________________________|______|______|_________|
|Ընդամենը | | 34 | 34 | 34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 5
i
ՌՈՒՍԵՐԵՆԻ ԽՈՐԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ I-IX ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ
.___________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |________________________________________|
| | I | II |III|IV | V | VI |VII |VIII| IX |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Մայրենի | 7 | 8 | 8 | 8 | 7 | 6 | - | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հայոց լեզու | - | - | - | - | - | - | 3 | 2 | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Գրականություն | - | - | - | - | - | - | 2 | 3 | 3 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Ռուսաց լեզու | - | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Օտար լեզու | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Մաթեմատիկա | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | - | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Երաժշտություն | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.5| 0.5| - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Կերպարվեստ | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.5| 0.5| - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Ես և շրջակա աշխարհը | - | 1 | 1 | 2 | - | - | - | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Բնագիտություն | - | - | - | - | 2 | 2 | - | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Աշխարհագրություն | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հայաստանի աշխարհագրություն| - | - | - | - | - | - | - | - | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Համաշխարհային պատմություն | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հայոց պատմություն | - | - | - | - | - | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հայոց եկեղեցու պատմություն| - | - | - | - | 1 | 1 | 1.1| 1.1| 1.1|
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հայրենագիտություն | - | - | - | - | 1 | - | - | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հասարակագիտություն | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Հանրահաշիվ | - | - | - | - | - | - | 3 | 3 | 3 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Երկրաչափություն | - | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Ինֆորմատիկա | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Ֆիզիկա | - | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Քիմիա | - | - | - | - | - | - | 1 | 2 | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Կենսաբանություն | - | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Տեխնոլոգիա | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Ֆիզկուլտուրա | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Շախմատ | - | 2 | 2 | - | - | - | - | - | - |
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Դպրոցական բաղադրիչ | - | - | - | 1 | 1 | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|
|__________________________|___|____|___|___|___|____|____|____|____|
|Ընդամենը |20 | 24 |26 |27 |29 | 31| 34| 35| 35|
.___________________________________________________________________.
(5-րդ աղյուսակը փոփ. 22.08.12 թիվ 796-Ն հրաման)
Աղյուսակ 6
ՌՈՒՍԵՐԵՆՈՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ (ԴԱՍԱՐԱՆԻ) ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ
._________________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |_______________________________________________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX | X | XI|XII|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու | 4| 8 | 6 | 8 | 6 | 3 | 3 | 3 |2.5| 3 | 3 | 3 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուս գրականություն | -| - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի | 3| 3 | 5 | 4 | 6 | 5 | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու | -| - | - | - | - | - | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Գրականություն | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 3 | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայ գրականություն | -| - | - | - | - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու | -| - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա | 4| 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հանրահաշիվ | -| - | - | - | - | - | 3 | 3 | 3 |2.5|2.5|2.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երկրաչափություն | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |1.5|1.5|1.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը | -| 1 | 1 | 2 | - | - | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն | -| - | - | - | 2 | 2 | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երաժշտություն | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5| - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Տեխնոլոգիա | 2| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կերպարվեստ | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5| - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայաստանի | -| - | - | - | - | - | - | - | 2 | - | - | - |
|աշխարհագրություն | | | | | | | | | | | | |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | - |1.5| 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայրենագիտություն | -| - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն | -| - | - | - | - |1.5|1.5| 1.5|1.5| 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային պատմ. | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 |1.5| 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց եկեղեցու | -| - | - | - | 1 | 1 |1.1| 1.1|1.1| - | - | - |
|պատմություն | | | | | | | | | | | | |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն | -| - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 |1.5| 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա | -| - | - | - | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ինֆորմատիկա | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. | -| - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզկուլտուրա | 3| 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |1.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Շախմատ | -| 2 | 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Դպրոցական բաղադրիչ | -| 1 | - | 1 | - |1.5|0.5| 1.5| 1 | - |0.5|3.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը |20|24 |26 |27 |29 | 31| 34| 35|35 |34 | 34| 34|
._________________________________________________________________________.
(6-րդ աղյուսակը փոփ. 22.08.12 թիվ 796-Ն հրաման)
Աղյուսակ 7
ԱԶԳԱՅԻՆ ՓՈՔՐԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ (ԴԱՍԱՐԱՆԻ) ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ
._________________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |_______________________________________________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX | X | XI|XII|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու | 3| 5 | 5 | 4 | 6 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Գրականություն | -| - | - | - | - | - | 2 | 3 | 2 | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայ գրականություն | -| - | - | - | - | - | - | - | - | 2 | 3 | 3 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու | -| - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի լեզու և գրական. | 4| 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու | -| 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա | 4| 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հանրահաշիվ | -| - | - | - | - | - | 3 | 3 | 3 |2.5|2.5|2.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երկրաչափություն | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |1.5|1.5|1.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը | -| 1 | 1 | 2 | - | - | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն | -| - | - | - | 2 | 2 | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երաժշտություն | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5| - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Տեխնոլոգիա | 2| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կերպարվեստ | 2| 1 | 1 | 1 | 1 |0.5|0.5| - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայրենագիտություն | -| - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայաստանի | -| - | - | - | - | - | - | - | 2 | - | - | - |
|աշխարհագրություն | | | | | | | | | | | | |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 1.5| - | 1 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն | -| - | - | - | - |1.5|1.5| 1.5|1.5| 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային | | | | | | | | | | | | |
|պատմություն | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն | -| - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա | -| - | - | - | - | - | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն | -| - | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ինֆորմատիկա | -| - | - | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. | -| - | -| -| -| - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզկուլտուրա | 3| 2 | 2| 3| 3| 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |1.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Շախմատ | -| 2 | 2| -| -| - | - | - | - | - |- | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Դպրոցական բաղադրիչ | -| 1 | -| 2| -|1.5|0.5| 2 |0.5| - |- |3.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը |20|24 | 26| 27| 29| 31| 34| 35| 35|34 |4 | 34|
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ 8
ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՊՈՒՇԿԻՆԻ ԱՆՎԱՆ Հ. 8 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ, ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 29 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ, ԿՈՏԱՅՔԻ ՄԱՐԶԻ ԱՐԶՆԻ, ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ԴԻՄԻՏՐՈՎ ԵՎ ՎԵՐԻՆ ԴՎԻՆ ԳՅՈՒՂԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌՈՒՍԵՐԵՆՈՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ ԵՎ ԱՍՈՐԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՄԲ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ
._________________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |_________________________________________________|
| |I |II|III|IV|V |VI | VII |VIII | IX | X | XI|XII|
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու | 2| 7| 4 | 6| 5| 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ռուս գրականություն | -| -| - | -| -| 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ասորերեն լեզու | 2| 2| 2 | 3| 3| 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ասորերեն գրականություն | -| -| - | -| -| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Մայրենի (հայերեն) | 3| 3| 5 | 4| 5| 5 | - | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հայոց լեզու | -| -| - | -| -| - | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Գրականություն | -| -| - | -| -| - | 2 | 2 | 3 | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հայ գրականություն | -| -| - | -| -| - | - | - | - | 2 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Օտար լեզու | -| -| 2 | 2| 2| 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Մաթեմատիկա | 4| 4| 4 | 4| 5| 5 | - | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հանրահաշիվ | -| -| - | -| -| - | 3 | 3 | 3 |2.5|2.5|2.5|
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Երկրաչափություն | -| -| - | -| -| - | 2 | 2 | 2 |1.5|1.5|1.5|
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը | -| 1| 1 | 2| -| - | - | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Բնագիտություն | -| -| - | -| 2| 2 | - | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Երաժշտություն | 2| 1| 1 | 1| 1|0.5| 0.5 | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Տեխնոլոգիա | 2| 1| 1 | 1| 1| 1 | 1.5 | - | - | -| -| -|
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Կերպարվեստ | 2| 1| 1 | 1| 1|0.5| 0.5 | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հայաստանի | | | | | | | | | | | | |
|աշխարհագրություն | -| -| - | -| -| - | - | - | 2 | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Աշխարհագրություն | -| -| - | -| -| 1 | 1 | 2 | - |1.5| 1 | 1 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հայրենագիտություն | -| -| - | -| 1| - | - | - | - |- | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հայոց պատմություն | -| -| - | -| -|1.5| 1.5 | 1.5 | 1.5 |1.5| 1 | 1 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Համաշխարհային | | | | | | | | | | | | |
|պատմություն | -| -| - | -| -| 1 | 1 | 1 | 1 |1.5| 1 | 1 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հայոց եկեղեցու | | | | | | | | | | | | |
|պատմություն | -| -| - | -| 1|0.5|0.5.1|0.5.1|0.5.1| - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Հասարակագիտություն | -| -| - | -| -| - | - | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ֆիզիկա | -| -| - | -| -| - | 2 | 2 | 2 |2.5| 3 | 3 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Քիմիա | -| -| - | -| -| - | 1 | 2 | 2 |1.5| 2 | 1 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Կենսաբանություն | -| -| - | -| -| - | 1.5 | 2 | 2 |1.5| 2 | 2 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ինֆորմատիկա | -| -| - | -| -| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ.| -| -| - | -| -| - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ֆիզկուլտուրա | 3| 2| 3 | 3| 3| 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |1.5|
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Շախմատ | -| 2| 2 | -| -| - | - | - | - | - | - | - |
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Դպրոցական բաղադրիչ | -| -| - | -| -| - | - | - | - | - | - |3.5|
|_______________________|__|__|___|__|__|___|_____|_____|_____|___|___|___|
|Ընդամենը |20| 2| 26|27|30| 32| 34 | 35 | 36 |34 |34 | 34|
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ 9
ՏՆԱՅԻՆ ԵՎ ՀԻՎԱՆԴԱՆՈՑԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԵՐԿԱՐԱՏԵՎ ԲՈՒԺՎՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ
._________________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |_______________________________________________|
| | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |_______________________________________________|
| |Տարրական դպրոց| Միջին դպրոց | Ավագ դպրոց |
| |______________|________________|_______________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX | X |XI |XII|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի | 5|4.5|4.5|4.5|4.5| 4 | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու և գրակ. | -| - | - | - | - | - |3.5| 2.5| 3 |2.5| 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու | -| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու | -| - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը | -|0.5|0.5|0.5| - | - | - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա | 2| 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |2.5|2.5| 2 | 2 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն | -| - | - | - | - |0.5| 1 | 0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային պատմ. | -| - | - | - | - |0.5|0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն | -| - | - | - | - | - | - | 0,5|0,5|0.5|0.5|0.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա | -| - | - | - | - | - |0.5| 0.5|0.5| 1 | 1 | 1 |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա | -| - | - | - | - | - |0.5| 0,5|0.5|0.5|0.5|0.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն | -| - | - | - |0.5|0.5| - | - | - | - | - | - |
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն | -| - | - | - | - | - |0.5| 0,5|0.5|0.5|0.5|0.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն | -| - | - | - | - |0.5|0.5| 0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|
|_________________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը | 7| 9 | 9 | 9 | 9 | 10| 11| 11| 11| 11| 10| 10|
._________________________________________________________________________.
Հավելված 2
ՀՀ կրթության և
գիտության նախարարի
2012 թվականի մայիսի 25-ի
N 537-Ն հրամանի
ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2012-2013 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ
1. ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ
1. Օրինակելի ուսումնական պլանները նախատեսված են 2012-2013 ուսումնական տարվա համար: ՈՒսումնական պլանները մշակված են հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2012-2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների (այսուհետ` օրինակելի ուսումնական պլաններ) հիման վրա` հաշվի առնելով հանրակրթական հատուկ ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների (այսուհետ` ուսումնական հաստատություն) առանձին տիպերի առանձնահատկությունները: Ստորև տրված օրինակելի ուսումնական պլանները ներառում են հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների բոլոր տիպերը:
2. ՈՒսումնական պլանները (բացառությամբ` սույն օրինակելի ուսումնական պլանի Հավելված 2.1-ի Աղյուսակներ 5, 6, 7, 8-ի) ունեն երեք` պետական, դպրոցական (դպրոցի ընտրությամբ) և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչներ: Պետական, դպրոցական և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչները պարտադիր են և ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից:
3. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների` անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով կազմակերպված խմբակների գործունեությունը իրականացվում է համաձայն Հավելված 2-ի 50-րդ կետի:
4. Յուրաքանչյուր ուսումնական հաստատություն օրինակելի ուսումնական պլանի հիման վրա դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ մշակում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը:
5. Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում, Աղյուսակ 2.1-ում, Աղյուսակ 2.2-ում, Աղյուսակ 3-ում, Աղյուսակ 4-ում, Աղյուսակ 7-ում և Աղյուսակ 8-ում հետևյալ նշագրումը «1» նշանակում է, որ նշված դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով:
6. ՈՒսումնական հաստատության ավագ դպրոցում (դասարանում) ուսուցումը կազմակերպվում է «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2012-2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» և «Առանձին գործող հանրակրթական ավագ դպրոցի հոսքային ուսուցման ծրագրերի 2012 - 2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» հիման վրա:
7. Պետական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակում փոփոխություն կարող է կատարվել միայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) համաձայնությամբ`
1) թերբեռնված դասարաններում կամ սահմանված կարգով երաշխավորված այլընտրանքային ծրագրերով ու մեթոդներով ուսուցում իրականացնելու դեպքում,
2) սահմանված կարգով երաշխավորված մանկավարժական գիտափորձ իրականացնելու համար:
8. ՈՒսպլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի տնօրինման կարգը սահմանված է`
1) հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանների (Հավելված 2) «Ընդհանրական պարզաբանումներ»-ում,
2) օտար լեզվի ընտրությունը` հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանի (Հավելված 1) ընդհանրական պարզաբանումների «Օտար լեզվի ընտրության կարգ»-ում:
9. Անհրաժեշտության դեպքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ուսուցումը կարող է կազմակերպվել տնային պայմաններում` համաձայն «Հանրակրթական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող միջնակարգ ուսումնական հաստատության 2012-2013 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների»` Հավելված 1.1, Աղյուսակ 9:
10. Հաստատությունում պարապմունքները սկսվում են 2012թ. սեպտեմբերի 1-ին, ավարտվում են 2013թ. մայիսի 24-ին` ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդ և բարձր դասարանների համար:
11. Հաստատություններում ուսումնական շաբաթվա հնգօրյա կամ վեցօրյա տևողությունը սահմանում է հաստատությունը: Հաստատությունը յուրաքանչյուր կիսամյակը սկսելուց առաջ առնվազն տասնհինգօրյա ժամկետում այդ հարցը համաձայնեցնում է Նախարարության հետ:
12. ՈՒսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչները ուղղված են Հանրակրթության պետական չափորոշչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների յուրացման ապահովմանը:
13. Մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ դպրոցի ուսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ապահովում են Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության առարկայական չափորոշչով և ծրագրերով ու Չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության առարկայական չափորոշչով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների յուրացումը:
14. Սովորողների պատրաստվածության մակարդակը տարրական դպրոցում (IV դասարան) գնահատվում է «Մայրենի» և «Մաթեմատիկա» առարկաներից մշակված համապատասխան հարցարանների միջոցով, հիմնական դպրոցի ավարտական դասարանում (IX դասարան)` ավարտական և ավագ դպրոցի ուսումնառության ավարտին (XII դասարան)` պետական ավարտական քննություններով` բացառությամբ մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) դպրոցի: Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը կատարվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ):
15. Հաստատությունում (2-12-րդ դասարաններ) գործում է գնահատման 10-միավորային համակարգ: Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող են կիրառվել նաև գնահատման այլ համակարգեր, որոնք բերվում են 10-միավորային գրանցման: Գիտելիքների ստուգումների, հիմնական և միջնակարգ կրթության ավարտական և պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման համակարգերը նույնպես բերվում են 10 կամ 20-միավորային գրանցման:
16. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների (գնահատականի) միջոցով` տարեկան գնահատականները` բացառությամբ սույն հրամանի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետի Հավելված 2-ի (այսուհետ` Հավելված 2) 16-րդ կետով նախատեսված դեպքի:
17. 120-200 ժամ բացակայելու դեպքում «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդվածի 11-րդ մասով սահմանված` տվյալ դասարանի ուսումնական պլանով նախատեսված հինգ առարկաներից անցկացվում են քննություններ, իսկ մյուս առարկաներից` ամփոփիչ ստուգողական աշխատանքներ («Ֆիզկուլտուրա» առարկայից նորմատիվների հանձնում): Քննությունների և ստուգողական աշխատանքների գնահատականները 2-12-րդ դասարանների սովորողների համար համարվում են տարեկան գնահատականներ.
1) որևէ կիսամյակում 120-200 ժամ բացակայության դեպքում կիսամյակային (տարեկան) գնահատականներ չեն նշանակվում` անկախ ընթացիկ գնահատականների առկայությունից: Բոլոր առարկաների տարեկան գնահատականները որոշվում են սույն կետով նախատեսված քննությունների և ամփոփիչ ստուգողական աշխատանքների արդյունքում:
18. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում, և ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:
19. Հաստատությունում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է: Դասի տևողությունը 45 րոպե է:
Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում` որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:
20. ՈՒսումնական տարվա ընթացքում 3-12-րդ դասարանների աշակերտներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2012թ. հոկտեմբերի 22-ից 28-ը ներառյալ, ձմեռային` 2012թ. դեկտեմբերի 29-ից 2013թ. հունվարի 13-ը ներառյալ, գարնանային` մարտի 18-ից 24-ը ներառյալ:
21. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տևում են հոկտեմբերի 22-ից նոյեմբերի 4-ը ներառյալ, ձմեռայինը` դեկտեմբերի 29-ից 2013թ. հունվարի 27-ը ներառյալ, իսկ գարնանայինը` մարտի 18-ից մարտի 31-ը ներառյալ:
22. Երկրորդ դասարանցիների արձակուրդները տևում են 2012թ. հոկտեմբերի 22-ից 28-ը ներառյալ, դեկտեմբերի 29-ից 2013թ. հունվարի 27-ը ներառյալ և մարտի 18-ից 24-ը ներառյալ:
23. Լիազոր մարմնի ենթակայության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար վերևում սահմանված արձակուրդների ժամկետներում կարող են կատարել փոփոխություններ` առնվազն 5 օր առաջ համաձայնեցնելով Նախարարության հետ:
24. Հաստատությունը (անկախ ենթակայությունից), դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար ամիսների ընթացքում` եղանակային անբարենպաստ պայմանների դեպքում, կարող է նախատեսել մինչև 10 օր տևողությամբ հավելյալ արձակուրդ` բաց թողած ժամերը լրացնելու և ըստ ենթակայության` լիազոր մարմնին և Նախարարությանը` 5-օրյա ժամկետում տեղեկացնելու պայմանով:
1) Նախարարության ենթակայության հաստատություններում վերոնշյալ արձակուրդների ժամկետների փոփոխությունները, ինչպես նաև հաստատության կողմից հավելյալ արձակուրդի նախատեսումը կատարվում են նույն ընթացակարգով:
2) Ոչ պետական ուսումնական հաստատությունում արձակուրդների տևողությունը և ժամկետները սահմանում է հիմնադիրը` այդ մասին 5 օր առաջ տեղյակ պահելով Նախարարությանը:
2. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ
25. Դպրոցական բաղադրիչի տնօրինման կարգ
1) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը հատկացվում է ուսումնական պլանի պետական բաղադրիչով տվյալ դասարանի պետական պարտադիր առարկայացանկում նախատեսված և (կամ) Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին և (կամ) սովորողների նախասիրություններին, ուսումնական հաստատության առանձնահատկություններին, համայնքի կարիքներին համապատասխան կրթություն կազմակերպելու նպատակով:
2) Նախարարությունը կարող է երաշխավորել «Կիրառական տնտեսագիտություն», «Կյանքի հմտություններ», «Բնապահպանություն», «Էկոլոգիա», «Էներգիայի և ռեսուրսների օգտագործում», «Ֆերմերային գործ», «Տրամաբանություն», «Գրաբար», «Հայկական հարցի պատմություն», «Հոգեբանություն», «Բարոյագիտություն», «Մշակույթի պատմություն» առարկաների ուսուցումը` հաստատության կողմից դրանց առարկայական ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարություն հաստատման ներկայացվելու դեպքում:
ա. Հաստատությունը կարող է ներդնել նաև նոր առարկաներ (դասընթացներ)` դրանց ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարությանը հաստատման ներկայացնելու դեպքում:
3) Հաստատության տնօրենը ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը կատարում է մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ` ելնելով ուսումնական հաստատության, դասարանի պատրաստությունից, մանկավարժներով, ծրագրերով, դասագրքերով և երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի որևէ առարկայի լիարժեք ուսուցման կազմակերպման նպատակով Նախարարության կողմից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար երաշխավորված այլ ուսումնական գրականությամբ ապահովվածությունից և ուսուցման կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ պայմաններից, ինչպես նաև Նախարարության հանձնարարականներից:
4) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը պարտադիր է:
5) Դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է ուսումնական հաստատության ուսպլանում և դասացուցակում:
6) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը ուսումնական պլանի պետական բաղադրիչում ընդգրկված առարկաներին տրամադրելու դեպքում դասարանը կիսելու հարցը կարգավորվում է «Հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանի պարզաբանմամբ» սահմանված կարգով:
7) Հաստատություններում, որտեղ ուսումնական պլանով 6-7-րդ դասարաններում նախատեսված են «Կերպարվեստ» և «Երաժշտություն» առարկաները, դրանցից մեկը, Հաստատության ընտրությամբ, դասավանդվում է առաջին, մյուսը` երկրորդ կիսամյակում:
26. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական ժամաքանակի տնօրինման կարգ
1) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներն անցկացվում են խմբային կամ անհատական պարապմունքների ձևով` ելնելով սովորողների կարիքներից: Պարապմունքներն ամրագրվում են դասացուցակում կամ առանձին կարգացուցակում: Անհատական պարապմունքների դեպքում զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին հատկացվող ժամաքանակը բաշխվում է շաբաթվա օրերի միջև` ամրագրվելով դասացուցակին կից կարգացուցակում:
2) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական խմբային պարապմունքի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` ելնելով սովորողների կարիքներից:
3. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
27. Հաստատության դասարանի (խմբի) միջին խտությունը` սանիտարական նորմերի պահպանմամբ, սահմանվում է.
1) լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ ունեցող երեխաների, մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) ուսումնական հաստատություններում` 15 սովորող (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 18-ը),
2) չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն և բազմակի խնդիրներ ունեցող սովորողների թիվը յուրաքանչյուր դասարանում (խմբերում) չպետք է գերազանցի 9-ը,
3) հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ ուսումնական հաստատություններում` 20 աշակերտ (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 25-ը):
28. Հիմնադրի կողմից սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել հաստատության լրացուցիչ ֆինանսավորման միջոցների հաշվին, ուսումնական հաստատության խորհրդի որոշմամբ:
29. Տարրական դպրոցում (1-4-րդ դասարաններ), եթե դասարանում սովորողների թիվը տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությունից ավելի է, ապա ռուսաց լեզու, օտար լեզու առարկաների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի:
30. Միջին դպրոցում «Հայոց լեզու» (7-9-րդ դասարաններ), «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» (5-9-րդ դասարաններ), «Ինֆորմատիկա» (6-9-րդ դասարաններ` համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների պարապմունքներին դասարանը կարելի է բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը հավասար է տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությունից ավելի է: «Տեխնոլոգիա» առարկայի պարապմունքներին դասարանը կիսվում է երկու խմբի` տղաների և աղջիկների` անկախ սովորողների թվից (ուսուցումը կազմակերպվում է յուրաքանչյուր խմբի համար հաստատված համապատասխան առարկայական ծրագրով):
31. Տեսողության, լսողության, հենաշարժական համակարգի խախտումներով և մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների հանրակրթական հատուկ հաստատություններում «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկան փոխարինվում է «Անվտանգ կենսագործունեություն» առարկայով:
32. Անհրաժեշտության դեպքում հաստատությունն իրավասու է, Նախարարության համաձայնությամբ, վերաբաշխելու առարկաների ուսուցմանը օրինակելի ուսումնական պլանով հատկացված ժամերը` պահպանելով տվյալ առարկայի տարեկան ընդհանուր ժամաքանակը:
33. 8-11-րդ դասարանում Նախարարության կողմից երաշխավորված ծրագրի և ուսումնական նյութի հիման վրա դասավանդվում է «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը, որին յուրաքանչյուր դասարանում տարեկան տրամադրվում է 14 դասաժամ:
1) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացին տրամադրված ժամաքանակը ձևավորվում է «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ժամաքանակից առանձնացված 14 դասաժամի հաշվին:
2) «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ծրագրով նախատեսված ուսումնական նյութերը ենթարկվում են թեմատիկ վերաբաշխման` պահպանելով տվյալ դասարանի համար Նախարարության հաստատած ծրագրային ամբողջ ծավալը:
3) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը դասավանդվում է 2013թ. հունվար-փետրվար ամիսներին:
4) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացի ընթացիկ գնահատում չի կատարվում: Դասամատյանում գրանցումները կատարվում են առանձին էջում:
34. 6-12-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու», «Մաթեմատիկա», «Ինֆորմատիկա», «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն», «Հայոց պատմություն» և այլ առարկաների ծրագրերով ամսական առնվազն 1 (մեկ) ժամ ուսուցումը կազմակերպվում է համակարգչային կաբինետում (դրա առկայության դեպքում)` ելնելով յուրաքանչյուր առարկայից մատուցվող ուսումնական նյութի բովանդակային և դասավանդման մեթոդական պահանջներից: Այն առավել արդյունավետ իրականացնելու համար անհրաժեշտ է օգտագործել Նախարարության կողմից երաշխավորված էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը (լազերային սկավառակներ):
35. Համաշխարհային պատմության և Հայոց պատմության համաժամանակյա թեմաների ուսուցումն ապահովելու նպատակով ուսուցիչներին իրավունք է տրվում մասնակի փոփոխություններ կատարել նշված առարկաների դասացանկում` պահպանելով յուրաքանչյուր առարկային հատկացված ընդհանուր ժամաքանակը:
36. Հավելված 2.1-ի աղյուսակների պարզաբանումներ
1) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են`
ա. բրայլյան համակարգի ուսուցմանը, մնացորդային տեսողական ընկալման զարգացմանը
(պարապմունքներն անցկացվում են անհատական ուսուցման ձևով),
բ. «Կողմնորոշում շրջապատում» խմբային և անհատական պարապմունքներին,
գ. «Արև համակարգ» համակարգչային ծրագրով սովորողների ուսումնառության (անհատական և խմբային) կազմակերպմանը,
դ. «Ռիթմիկա» առարկային:
2) «Կերպարվեստ» առարկայի ժամերը կարելի է տրամադրել ռելիեֆային արվեստի ուսումնասիրությանը:
3) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 2.1-ում և Աղյուսակ 2.2-ում Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են լսողական ընկալման և արտաբերման զարգացման անհատական աշխատանքներին և բաշխվում հետևյալ կերպ`
ա. 1-5-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 60 րոպե,
բ. 6-9-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 40 րոպե:
4) Հիմնական դպրոցի «Մայրենի» և «Հայոց լեզու» առարկաների դասաժամերից յուրաքանչյուր դասարանում 2-ական ժամ հատկացվում է «Խոսքի զարգացում» դասընթացին և շուրթերից կարդալու տեխնիկային:
5) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 3-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին տրամադրված ժամերը հատկացվում են լոգոպեդական անհատական և խմբային աշխատանքներին:
6) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 4-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը հատկացվում են բուժական ֆիզկուլտուրային և լոգոպեդական պարապմունքներին:
7) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 5-ում`
ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների համակարգման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:
բ. 1-9-րդ դասարաններում դասավանդումն իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական չափորոշիչներին, ծրագրերին համապատասխան:
գ. 1-9-րդ դասարաններում սովորողը, որպես կանոն, փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսումնական պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով: Առանձին դեպքերում սովորողը կարող է մնալ նույն դասարանում` դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) համաձայնությամբ:
8) Այն սովորողների համար, ովքեր կրթական կարիքի գնահատման արդյունքում չեն կարող յուրացնել ուսումնական որևէ առարկայի չափորոշչով սահմանված կրթության բովանդակության պարտադիր նվազագույն ծավալը, այդ առարկաներին հատկացված ժամերը ԱՈՒՊ-ով տրամադրվում են ուսումնական պլանով նախատեսված այլ առարկայի:
9) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 6-ում`
ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների համակարգման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:
բ. «Հայրենագիտություն» առարկան դիտարկվում է որպես հայրենի երկրի պատմության և աշխարհագրության ինտեգրված դասընթաց:
գ. «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայական չափորոշչով նախատեսված ենթաբաժիններին` Սոց. կենցաղ կողմնորոշում, Ճանապարհային երթևեկություն, Բնություն, Վերարտադրողական առողջություն, Ժամ, ժամանակ, Ազատ ժամանց:
դ. «Տեխնոլոգիա» առարկայի դասաժամերը բոլոր դասարաններում դասացուցակով պետք է լինեն նույն ժամին` երեխաների ընդգրկումն ըստ նախասիրությունների ապահովելու համար:
ե. «Երաժշտություն» առարկայի դասաժամերի շրջանակում իրականացվում է դերախաղի, պարի ուսուցում:
զ. Մտավոր թերզարգացում ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը իրականացվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ-ի):
10) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 7-ում`
ա. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն աշխատում են շուրջտարյա ռեժիմով:
բ. Անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարան-կոմպլեկտի համար կազմակերպվում է 1 (մեկ) խմբակ: Խմբակները կոմպլեկտավորվում են ըստ երեխաների նախասիրությունների:
11) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 8-ում`
ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների համակարգման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:
բ. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ խմբերի ուսուցումը իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող և չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական չափորոշիչներին, ծրագրերին համապատասխան, ինչպես նաև նախարարության կողմից հաստատված ծրագրերով:
12) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 9-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են բրայլյան համակարգի ուսուցմանը:
-------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում