040.1055.230812
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
9 օգոստոսի 2012 թվականի N 1055-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(18-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
| 21.| Մթնոլորտային երևույթների կառավարման և ռադիոլոկացիոն |
| |դիտարկումների իրականացման նպատակով մթնոլորտի և մթնոլորտային |
| |երևույթների վրա ակտիվ ներգործության ծրագրի մշակումը և |
| |հաստատումը |
| | |
| | Մթնոլորտի և մթնոլորտային երևույթների վրա ակտիվ |
| |ներգործության ծրագրի մշակումը և հաստատումը պայմանավորված են |
| |գյուղացիական տնտեսությունները կարկտահարությունից պաշտպանելու, |
| |հնարավոր վնասները նվազեցնելու անհրաժեշտությամբ: |
| | Ներկայումս օգտագործվում է պրոպան-բութան գազախառնուրդով |
| |գազագեներատորային մեթոդը: Դրա կիրառումը հանրապետությունում |
| |նպատակահարմար է, քանի որ հնարավոր չէ սահմանամերձ գոտիները |
| |գոյություն ունեցող այլ մեթոդներով պաշտպանել: |
| | 2011 թ. նոյեմբերի 1-ի դրությամբ ՀՀ արտակարգ իրավիճակների |
| |նախարարության «Մթնոլորտային երևույթների վրա ակտիվ ներգործության|
| |ծառայություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության («ՄԵՎԱՆԾ» |
| |ՊՈԱԿ) համակարգում գործում է 119 գազագեներատորային, |
| |ռադիոմոդեմային հեռակառավարվող հակակարկտային կայան, որոնցից` |
| | * ՀՀ Արագածոտնի մարզում` 15 կայան, |
| | * ՀՀ Արարատի մարզում` 48 կայան, |
| | * ՀՀ Արմավիրի մարզում` 55 կայան, |
| | * ՀՀ Լոռու մարզում` 1 շարժական կայան: |
| | 118 կայանը կարկտահարությունից պաշտպանության տակ է վերցրել |
| |երեք մարզի 42 գյուղական համայնքի ընդհանուր 33500 հեկտար տարածքից|
| |9440 հեկտար ինտենսիվ մշակության գյուղատնտեսական մշակաբույսեր: |
| | Աշխարհում հակակարկտային աշխատանքներ իրականացվում են հետևյալ |
| |մեթոդներով` հրթիռահրետանային, ավիացիոն, գազագեներատորային, |
| |ռեագենտով գործող գեներատորային և այլն: Հանրապետությունում |
| |գազագեներատորային մեթոդով պաշտպանվող տարածքներում կարկտի դեմ |
| |պայքարի աշխատանքներն իրականացվում են հաջողությամբ և մեծ |
| |արդյունավետությամբ: |
| | «ՄԵՎԱՆԾ» ՊՈԱԿ-ի կողմից պարբերաբար կատարվում են նաև |
| |փորձարարական աշխատանքներ` հորդառատ ու երկարատև անձրևների դեմ |
| |պայքարի և բարենպաստ եղանակի ապահովման համար: Կայանների կողմից |
| |պաշտպանվող տարածքներում հորդառատ անձրևների դեպքում կատարվում են|
| |փորձարարական կրակոցներ` ճշտելու համար ներգործության |
| |ազդեցությունը մթնոլորտային երևույթի վրա: Փորձարկումները ցույց |
| |են տալիս, որ ներգործության հետևանքով որոշ դեպքերում (թույլ և |
| |միջին հզորության ամպեր) ազդեցությունը նկատելի է: |
| | Հանրապետությունում կարկտի դեմ պայքարի աշխատանքներն |
| |իրականացվում են ՀՀ Արագածոտնի և ՀՀ Լոռու մարզերում տեղակայված |
| |ռադիոլոկացիոն կայանների միջոցով, որոնցով կատարվում են |
| |մթնոլորտային վտանգավոր երևույթների (կարկուտ, հորդառատ |
| |անձրևներ, ամպրոպներ) շուրջօրյա դիտարկումներ: Շուրջ 25 տարի |
| |գործող այդ ռադիոլոկացիոն կայանները ֆիզիկապես մաշված են, պահանջ |
| |ունեն հաճախակի նորոգման: Դրանց խափանման դեպքում հակակարկտային |
| |կայանների նույնիսկ բնականոն աշխատանքի պարագայում հնարավոր չէ |
| |առանց ռադիոլոկացիոն կայանի կարկտավտանգավոր գործընթացների վրա |
| |կատարել ակտիվ ներգործության աշխատանքներ: Նշված ռադիոլոկացիոն |
| |կայանները կարիք ունեն նորերով փոխարինման: |
| | Ծրագիրը հնարավորություն կտա ավելացնելու հակակարկտային |
| |կայանների թիվը, որի արդյունքում կավելանան կարկտից պաշտպանվող |
| |տարածքները: Ռադիոլոկացիոն կայանների, սարքերի, սարքավորումների |
| |ձեռքբերմամբ կբարձրանա կարկտի դեմ պայքարի արդյունավետությունը: |
|____|________________________________________________________________|
| 22.| Ճգնաժամային կառավարման կենտրոնում մարդուն ցույց տրվող հրատապ|
| |օգնության համապետական համակարգի «911» դիսպետչերական ծառայության |
| |գործարկումը |
| | |
| | Վերջին տարիներին գրանցված արտակարգ իրավիճակների, դեպքերի և |
| |պատահարների վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ |
| |հանրապետությունում տեղի է ունենում դրանց թվի զգալի և կայուն աճ:|
| |Արտակարգ իրավիճակների թվի շարունակական աճը բարդացնում է դրանց |
| |սպասարկման գործընթացը: |
| | Առկա են որոշ խնդիրներ` կապված մի շարք գործառույթների |
| |իրականացման հետ, հատկապես` կապի միջոցներով և տեխնիկական |
| |հնարավորություններով պայմանավորված խնդիրները: Մասնավորապես, |
| |բջջային հեռախոսով ահազանգման դեպքում ուղղությունների |
| |անհամապատասխանություն արտակարգ իրավիճակի առաջացման և սպասարկման|
| |տարածքի հետ (հանրապետության տարածքում օպերատիվ հեռախոսահամարները|
| |բջջային կապի ցանցում բաժանված չեն ըստ սպասարկման տարածքների, |
| |ինչը հաճախ դառնում է արձագանքման ուշացման պատճառ), ինչպես նաև |
| |առկա սարքավորումների սահմանափակ հնարավորությունը միաժամանակ |
| |բազմաթիվ ահազանգեր ընդունելու և համապատասխան ուղղություններով |
| |արձագանքում կազմակերպելու գործում (ԽՍՀՄ ժամանակաշրջանից |
| |ժառանգված սարքավորումները թույլ են տալիս ընդունել միաժամանակ |
| |5-10 ահազանգ, ինչը մայրաքաղաքի միլիոնից ավելի բնակչության |
| |պարագայում բավարար չէ): |
| | Այլ ծառայությունների հերթապահ մասերում գրանցված ահազանգերի |
| |հետևանքով (արտակարգ իրավիճակների առաջացման մասին |
| |տեղեկատվությունը հաճախ գրանցվում է «1-02», «1-03» և այլ |
| |ծառայությունների կողմից) հաճախ արձագանքման գործընթացում ՀՀ |
| |արտակարգ իրավիճակների նախարարության համապատասխան |
| |ծառայությունները ժամանակին չեն ներգրավվում կամ ներգրավվում են |
| |ուշացմամբ և ոչ համարժեք ծավալով: |
| | |
| | Ճգնաժամային կառավարման կենտրոնի գործունեության |
| |արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով անհրաժեշտ է ստեղծել |
| |արտակարգ իրավիճակների հարցերով միասնական տեղեկատվական դաշտ |
| |(տեղեկատվական բազաներ), ընդունել մոնիթորինգային տվյալները` |
| |հնարավոր հետևանքների կանխատեսման և մոդելավորման նպատակով: |
| | Այսպիսով, մարդուն հրատապ օգնության համապետական համակարգի |
| |«911» դիսպետչերական ծառայության շահագործումը կնպաստի ահազանգերի |
| |արդյունավետ սպասարկմանը, կբարձրացնի այդ գործընթացում ներգրավված |
| |շահագրգիռ ծառայությունների փոխհամագործակցության մակարդակը, |
| |կապահովի պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման |
| |մարմինների իրազեկումը և բնակչության պաշտպանվածության աստիճանը` |
| |տարաբնույթ արտակարգ իրավիճակներում: |
|_____________________________________________________________________|
| Հայաստանի Հանրապետության սպորտի և երիտասարդության հարցերի |
| նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
| 23.| 2012 թվականին Լոնդոնի 30-րդ օլիմպիական խաղերին և 14-րդ |
| |պարալիմպիկ խաղերին Հայաստանի մարզական պատվիրակության |
| |մասնակցությունը |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի նպատակը |
| | Հայաստանի Հանրապետության տարբեր մարզաձևերի հավաքական թիմերի|
| |մարզիկների` աշխարհի, Եվրոպայի առաջնություններին, օլիմպիական և |
| |պարալիմպիկ խաղերին լավագույն ձևով նախապատրաստվելը և հաջող |
| |մասնակցելը |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | Պետության կողմից աջակցություն, հովանավորների մասնակցություն,|
| |զանգվածային լրատվամիջոցներով լուսաբանում |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Կազմակերպչական և նախապատրաստական աշխատանքներին աջակցության |
| |ցուցաբերում, մեթոդական և գործնական օգնության տրամադրում |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Հայաստանի Հանրապետության հավաքական թիմերի համար |
| |ուսումնամարզական հավաքների և մրցաշարերի կազմակերպում, |
| |օլիմպիական և պարալիմպիկ խաղերին լավագույն ձևով |
| |նախապատրաստվելու համար պայմանների ստեղծում |
| | 3. Գերակա խնդրի առաջարկվող լուծումների կիրառման դեպքում |
| |ակնկալվող արդյունքը |
| | Բարձր արդյունքների ձեռքբերում, մրցանակային տեղերի գրավում, |
| |մրցակցական փորձի ձեռքբերում, օլիմպիական և պարալիմպիկ շարժման |
| |գաղափարների տարածում |
|____|________________________________________________________________|
| 24.| Հայաստանի Հանրապետությունում երիտասարդական |
| |ուսումնասիրությունների ինստիտուտի կայացումը |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի նպատակը |
| | Համապարփակ ուսումնասիրությունների իրականացման միջոցով |
| |երիտասարդության շրջանում առաջնային լուծում պահանջող |
| |հիմնախնդիրների բացահայտում, ծրագրային առաջարկների մշակում և |
| |դրանց լուծում |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | Երիտասարդական ուսումնասիրություններն իրականացվել են 2006 |
| |թվականին մշակված Հայաստանի երիտասարդության ազգային զեկույցի |
| |շրջանակներում: Այդ տեղեկատվությունը կորցրել է իր |
| |արդիականությունը, և առաջացել է երիտասարդության հիմնախնդիրների |
| |վերաբերյալ նոր ուսումնասիրություններ կատարելու անհրաժեշտություն:|
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Երիտասարդության ոլորտում հիմնավորված և հետևողական պետական |
| |քաղաքականություն իրականացնելու նպատակով երիտասարդության շրջանում|
| |պարբերաբար ուսումնասիրությունների և հետազոտությունների |
| |իրականացում` դրամաշնորհային ծրագրերի և աութսորսինգի հնարավոր |
| |բոլոր ձևերի ու գործիքակազմի կիրառմամբ, հասարակական |
| |կազմակերպությունների ներգրավմամբ |
| | Ծրագիրն իրականացնելու համար նախատեսվում է «Հայաստանի |
| |Հանրապետությունում գործող երիտասարդական հասարակական |
| |կազմակերպությունների գործունեության և հասարակական կյանքին |
| |երիտասարդության մասնակցության խթանմանն ուղղված ծրագրեր» տողով |
| |նախատեսված միջոցների առնվազն 50 տոկոսի հաշվին հայտարարել |
| |դրամաշնորհային մրցույթ` երիտասարդական ուսումնասիրությունների |
| |իրականացման և համապատասխան ուղեցույց-գրքույկների հրատարակման |
| |նպատակով: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Համալիր ուսումնասիրությունների հիման վրա երիտասարդության |
| |հիմնախնդիրներն արծարծող առաջարկությունների փաթեթները |
| |ներկայացնելը` Հայաստանի Հանրապետությունում 2013-2017 թվականների |
| |երիտասարդական պետական քաղաքականության մշակման համար |
| | 3. Գերակա խնդրի առաջարկվող լուծումների կիրառման դեպքում |
| |ակնկալվող արդյունքը |
| | Երիտասարդության հիմնախնդիրների վերաբերյալ առավել լիարժեք |
| |տեղեկատվության ձեռքբերում և դրա հիման վրա լուծման ուղիների |
| |առաջարկում |
|_____________________________________________________________________|
| Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
| 25.| «Իմ Հայաստան» համահայկական փառատոնի անցկացումը |
| | «Իմ Հայաստան» համահայկական փառատոնի նպատակն է սփյուռքում հայ|
| |մշակույթի և մշակութային ինքնության պահպանմանն ու զարգացմանը |
| |նպաստելը, Հայաստան-Արցախ-սփյուռք մշակութային կապերի ամրապնդմանն |
| |ու զարգացմանը, համագործակցության նոր ձևաչափերի ձևավորմանն |
| |աջակցելը, Հայաստանի և սփյուռքի երիտասարդ ստեղծագործողների միջև |
| |մշակութային կապերի խորացմանը, համատեղ ծրագրերի մշակմանը և |
| |իրականացմանը սատարելը, ժամանակակից հայ արվեստի զարգացմանն ու |
| |գովազդմանն օժանդակելը, մշակույթի ոլորտում համահայկական |
| |մասնագիտական ներուժի հայտնաբերմանն ու համախմբմանը նպաստելը, |
| |սփյուռքի ուծացման և լեզվամշակութային ինքնության կորստի դեմ |
| |պայքարելը, ազգային մշակույթի պահպանության գործում սփյուռքի |
| |ստեղծագործող երիտասարդությանը ներգրավելը, համահայկական |
| |մշակութային ծրագրերի համատեղ մշակման և իրականացման մեխանիզմներ |
| |ստեղծելը, սփյուռքի ստեղծագործական խմբերի և մշակութային |
| |կազմակերպությունների մասին ամբողջական տեղեկատվական տվյալների |
| |շտեմարան ստեղծելը` նպաստելով նրանց գործունեության վերաբերյալ |
| |Հայաստանում տեղեկացվածության մակարդակի բարձրացմանը: |
|____|________________________________________________________________|
| 26.| «Սփյուռք» ամառային դպրոցի հիմնումը |
| | Աշխարհասփյուռ հայության առջև այսօր ծառացած է |
| |հայապահպանության գերխնդիրը: Հեռու լինելով հայրենիքից` գոյատևման |
| |պայքարում հայը հաճախ կորցնում է իր ազգային նկարագիրը, իր լեզուն,|
| |հեռանում է ազգային արմատներից, ավանդույթներից, |
| |սովորություններից, դադարում է կրել դարերով ստեղծված հայկական |
| |մշակութային արժեքները: Դրա համար անհրաժեշտ է պայքար ծավալել |
| |լեզվամշակութային ուծացման դեմ, նպաստել հայ ազգային ինքնության |
| |միասնական բարենպաստ միջավայրի ձևավորմանն ու զարգացմանը, |
| |հայկական համայնքներում ազգային ինքնության պահպանմանն ու |
| |արմատավորմանը, հայապահպան գործունեությանը, մշակութային |
| |ժառանգության պահպանմանը, պաշտպանմանը, զարգացմանը և իրականացնել |
| |դրանց տարածման միջոցառումներ, նպաստել նաև Հայաստանի հետ |
| |սփյուռքահայության, հայկական կառույցների կապերի ամրապնդմանը և |
| |զարգացմանը, սփյուռքահայությանը նոր լիցքեր հաղորդելուն` խթանելով |
| |Հայաստան-սփյուռք գործակցության զարգացումը, սփյուռքի համար և |
| |համահայկական ծրագրերի մշակման ու իրականացման գործում անհատների, |
| |հայկական կազմակերպությունների մասնակցության շրջանակի |
| |ընդլայնումը, սփյուռքի համար մասնագետների պատրաստման և |
| |վերապատրաստման համակարգի շարունակական կատարելագործումը: |
|____|________________________________________________________________|
| 27.| Սփյուռքի համայնքային ինքնակառավարման մարմինների հզորացմանն |
| |աջակցության նպատակով սփյուռքի հայկական համայնքային կառույցի |
| |գործունեության կազմակերպման օրինակելի կարգի մշակումը և |
| |տրամադրումը համայնքներին |
| | «Սփյուռքի հայկական համայնքային կառույցի գործունեության |
| |կազմակերպման օրինակելի կարգ» ձեռնարկը նպատակ ունի աջակցելու |
| |համայնքին, օգնելու նրա ղեկավարությանն ավելի արդյունավետ դարձնել |
| |սփյուռքի հայ համայնքի ղեկավարի և համայնքի գործունեությունը, |
| |նպաստելու հայապահպանությանը, հայ համայնքի համախմբմանը, |
| |Հայաստան-սփյուռք գործակցության ամրապնդմանը, բնակության երկրի |
| |քաղաքական, տնտեսական, մշակութային, սոցիալական և հանրային |
| |կյանքին սփյուռքահայերի ինտեգրմանը, նրանց ներուժի նպատակամղմանը |
| |հայրենիքի հզորացման գործին: |
|____|________________________________________________________________|
| 28.| Վրաստանում լույս տեսնող հայալեզու լրատվամիջոցներին |
| |աջակցությունը |
| | Վրաստանում լույս տեսնող հայալեզու լրատվամիջոցներին աջակցելու|
| |անհրաժեշտությունը պայմանավորված է Վրաստանի հայկական համայնքի |
| |առջև ծառացած բազմաթիվ խնդիրների լուծման պահանջով: |
| |Տարածաշրջանային աշխարհաքաղաքական (տնտեսական, քաղաքական, |
| |դիվանագիտական և այլն) իրադարձություններն ուղղակիորեն են ազդում |
| |Վրաստանի հայկական համայնքի հիմնախնդիրների, դրանց բնույթի և |
| |գերակա խնդիրների առաջնահերթությունների վրա: Այդ առումով |
| |լրատվական դաշտի և կառուցակարգերի նորոգման և թարմացման |
| |կարևորությունը դառնում է անհետաձգելի անհրաժեշտություն: |
| | Վրաստանում լույս տեսնող հայալեզու լրատվամիջոցներին |
| |աջակցությունը մեծապես կնպաստի Վրաստանի հայկական համայնքի |
| |իրազեկվածության բարձրացմանը, համախմբմանը, Հայաստան-սփյուռք |
| |գործակցության ամրապնդմանը, ՀՀ սփյուռքի նախարարության |
| |համահայկական ծրագրերին առավել ակտիվ մասնակցությանը: |
|_____________________________________________________________________|
| Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
| 29.| Մարզային առողջապահական համակարգերի զարգացման ծրագրի |
| |իրականացումը |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | ՀՀ մարզային առողջապահության համակարգերի զարգացման նպատակը |
| |բնակչությանը տրամադրվող բժշկական ծառայությունների որակի և |
| |մատչելիության բարձրացումն է: |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը |
| | Ներկայումս ՀՀ մարզերի առողջապահական համակարգը շարժվում է |
| |զարգացման ուղիով. վերանորոգվել են ՀՀ մարզային բազմաթիվ բժշկական |
| |կենտրոններ (Իջևանում, Հրազդանում, Ապարանում, Արարատում, |
| |Արմավիրում, Գորիսում, Գավառում): Շուրջ 145 առողջության առաջնային|
| |պահպանման հաստատությունների շենքեր նույնպես վերանորոգվել կամ |
| |կառուցվել են: Բժշկական հաստատությունները հագեցվել են արդի |
| |բժշկական սարքավորումներով և անհրաժեշտ կահույքով: |
| |Այնուամենայնիվ, դեռ շատ են անմխիթար պայմաններում աշխատող |
| |բժշկական հաստատությունները, որոնց թե` շենքային վիճակը և թե` |
| |տեխնիկական հագեցվածությունը չեն բավարարում միջազգային ոչ մի |
| |նորմի պահանջ: Նշվածը, անկասկած, անդրադառնում է նաև մատուցվող |
| |բժշկական ծառայությունների որակի վրա: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Ոլորտի հետագա զարգացման և արդիականացման նպատակով 2012 |
| |թվականի ընթացքում նախատեսվում է շարունակել իրականացնել մարզային |
| |բժշկական հաստատությունների վերանորոգման (կառուցման) և հագեցման |
| |աշխատանքները: Մասնավորապես, շահագործման կհանձնվի Գյումրու |
| |նորակառույց բժշկական կենտրոնը, կմեկնարկեն Մեղրու բժշկական |
| |կենտրոնի նոր շենքի կառուցման, Կապանի, Աբովյանի և Բերդի բժշկական|
| |կենտրոնների շենքերի հիմնանորոգման, ինչպես նաև Գորիսի բժշկական |
| |կենտրոնի դիահերձարանի շենքի կառուցման շինարարական աշխատանքները: |
| |Կսկսվեն նաև Վանաձորի բժշկական կենտրոնի շենքի կառուցման |
| |նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի մշակման աշխատանքները: Բոլոր |
| |բժշկական կենտրոնները կհագեցվեն բժշկական ու ախտորոշիչ |
| |սարքավորումներով և նոր կահույքով: Առողջապահական համակարգի |
| |առաջնային օղակը զարգացնելու նպատակով գյուղական համայնքներում |
| |կմեկնարկեն նոր ամբուլատորիաների կառուցման, ինչպես նաև չորս |
| |ամբուլատորիաների վերանորոգման շինարարական աշխատանքները: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Գերակա խնդրի կարգավորման առարկան է ՀՀ մարզերում որակյալ, |
| |մատչելի, արդի, միջազգային չափանիշներին համապատասխանող |
| |առողջապահական համակարգի ստեղծման միջոցով ՀՀ մարզերի համաչափ |
| |զարգացումը: |
| | 3. Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում կբարձրանա մատուցվող |
| |բժշկական ծառայությունների որակը, մատչելիությունը, ինչպես նաև |
| |դիմելիությունը բժշկական հաստատություններ: |
| | Նշվածի արդյունքում ակնկալվում է, որ կբարելավվեն մարզերում |
| |հանրային առողջության հիմնական ցուցանիշները: |
|____|________________________________________________________________|
| 30.| Բժշկական ծառայությունների փոխհատուցման համավճարային |
| |մեխանիզմների կիրառման ընդլայնումը, նոր ծրագրերի ընտրությունը և |
| |ներդրումը |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Բժշկական ծառայությունների փոխհատուցման գների մոտեցում իրական|
| |ծախսերին, լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների ներգրավում, բնագավառում|
| |առկա ստվերային, ոչ պաշտոնական վճարների լեգալացում, բնակչության |
| |կողմից կատարվող ծախսերի կանխատեսելիության ավելացում, |
| |բուժանձնակազմի վարձատրման կանոնակարգում և բարձրացում |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը |
| | Բնակչության բուժօգնության իրականացման ընթացքում պետության |
| |կողմից փոխհատուցվող ծառայությունների գների ցածր լինելը |
| |հանգեցնում է ստվերային, ոչ պաշտոնական վճարների պահանջի |
| |բուժհաստատությունների կողմից, հատկապես, երբ այդ ծառայությունները|
| |շատ ծախսատար են և բազմաէտապային, պահանջում են զգալի |
| |ներդրումներ: Պետական ֆինանսավորումը նշված ծրագրերում չի |
| |բավարարում իրական ծախսերը փոխհատուցելու համար, և ծախսերի մեծ |
| |մասն իրականացվում են ոչ պաշտոնական վճարների տեսքով: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Առաջարկվում է քննարկել ծառայությունների փոխհատուցման |
| |համավճարային մեխանիզմների կիրառման ընդլայնումը և ներդրումն |
| |այնպիսի ծրագրերում, ինչպիսիք կարող են լինել, օրինակ, |
| |ուռուցքաբանական և արյունաբանական ծառայությունները, հեմոդիալիզը,|
| |ոչ ծախսատար, բայց համավճարների կիրառման ենթակա` սեռական |
| |ճանապարհով փոխանցվող և մաշկային հիվանդությունները, և այլ |
| |ծրագրերում: Քննարկման արդյունքում կհստակեցվեն և առնվազն երկու |
| |ծրագրում կնախատեսվի համավճարային մեխանիզմների ներդրում: |
| |Սահմանված կարգով կհստակեցվեն այդ ծրագրերում ամբողջությամբ |
| |անվճար, համավճարի վճարմամբ ու վճարովի բուժօգնության տեսակները և |
| |հիվանդությունների ցանկերը: Համավճարի ներդրման նպատակով սահմանված|
| |կարգով կսահմանվեն այդ ծառայությունների իրական գները, իրական |
| |գների և պետական ֆինանսավորման տարբերության ընդունելի |
| |սահմաններում կսահմանվեն ըստ մարզերի և Երևան քաղաքի, ըստ |
| |հիվանդության տեսակների համավճարի դիֆերենցված գները: Ընտրված |
| |ծրագրերում կսահմանվի նաև բուժօգնության այդ տեսակներում |
| |ընդգրկված բուժաշխատողների վարձատրման կարգը: Նախատեսվում է |
| |համավճար չկիրառել բնակչության սոցիալապես անապահով խմբերի, |
| |վերակենդանացման ծառայությունների, ինչպես նաև կյանքի համար վտանգ|
| |սպառնացող առանձին հիվանդությունների դեպքերում: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Բնակչության բուժօգնության իրականացման ընթացքում փոխհատուցման|
| |համավճարային եղանակի ներդրման նպատակով պետության կողմից |
| |փոխհատուցվող առնվազն երկու ծրագրի ընտրություն: Ընտրված |
| |ծրագրերում ծառայությունների իրական գների, իրական գների և |
| |պետական ֆինանսավորման տարբերության շրջանակներում ընդունելի |
| |սահմաններում ըստ մարզերի և Երևան քաղաքի, ըստ հիվանդության |
| |տեսակների համավճարի դիֆերենցված գների սահմանում |
| | 3. Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Ընտրված ծրագրերի շրջանակներում ակնկալվում է բուժօգնության |
| |կազմակերպման բարելավում, մատուցվող ծառայությունների |
| |մատչելիության բարձրացում, իրականացվող ծախսերի կանխատեսելիության |
| |ավելացում, բուժանձնակազմի վարձատրման կանոնակարգում, աշխատավարձի |
| |բարձրացում, ինչպես նաև ոչ պաշտոնական վճարումների նվազեցում: |
| |Նշված ծրագրերում համավճարի մեխանիզմների ներդրումը կհանգեցնի |
| |ֆինանսական լրացուցիչ միջոցների ներգրավմանը, գները կմոտեցվեն |
| |տվյալ հիվանդությունների բուժման իրական ծախսերին: |
|____|________________________________________________________________|
| 31.| Մանկական վերակենդանացման մարզային ծառայությունների |
| |հզորացումը |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Մարզային մակարդակում մանկական վերակենդանացման |
| |ծառայությունների հզորացման խնդրի գերակայությունը և |
| |միջոցառումների իրականացման անհրաժեշտությունը պայմանավորված են |
| |մարզերի հիվանդանոցային բժշկական կազմակերպություններում մանկական |
| |և նորածնային վերակենդանացման ծառայությունների առկա |
| |ենթակառուցվածքների ոչ բավարար ծավալներով ու հագեցվածությամբ, |
| |առանձին մարզերում դրանց իսպառ բացակայությամբ և, հետևաբար, այդ |
| |ոլորտում բուժօգնության մատչելիության և որակի բարելավման |
| |անհրաժեշտությամբ: |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը |
| | Ներկայումս մանկական և նորածնային վերակենդանացման |
| |ծառայությունները գործնականում առկա են Երևան քաղաքում և միայն |
| |ՀՀ Շիրակի մարզում: Բոլոր մնացած մարզերից վերակենդանացման և |
| |ինտենսիվ բուժօգնության կարիք ունեցող նորածինները և մինչև 18 |
| |տարեկան երեխաները տեղափոխվում են մայրաքաղաքի համապատասխան |
| |կլինիկաներ` «արագ արձագանքման» արտագնա ծառայությունների միջոցով,|
| |որոնց հզորությունները հաճախ չեն բավարարում առկա կարիքները: |
| |Մտահոգում են հատկապես մանկական հիվանդանոցային օգնության |
| |մատչելիության ու որակի անկման միտումը, ինչպես նաև երեխաների |
| |հիվանդանոցային մահաբերության ցուցանիշի աճը, հատկապես, մարզային |
| |մակարդակում, այդ մակարդակում մանկական վերակենդանացման և |
| |ինտենսիվ թերապիայի ծառայությունների` ժամանակակից |
| |սարքավորումներով անբավարար հագեցվածությունը, |
| |լաբորատոր-գործիքային հետազոտությունների սահմանափակ |
| |հնարավորությունները, նեոնատոլոգների և մանկաբուժական |
| |մասնագիտությունների գծով մարդկային ռեսուրսների անբավարար |
| |մակարդակը: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Մարզային մակարդակում մանկական վերակենդանացման և ինտենսիվ |
| |թերապիայի ծառայությունների կարողությունների հզորացում, |
| |մանկաբուժական կադրերով և սարքավորումներով պատշաճ հագեցում, |
| |միջմարզային նշանակության մանկական և նորածնային վերակենդանացման |
| |առանձին ծառայությունների ստեղծում, մասնավորապես` |
| | - մարզային նշանակության մանկական (նորածնային) |
| |վերակենդանացման ծառայությունների ստեղծում Կապանում և |
| |Վանաձորում. |
| | - մանկական (նորածնային) առկա ծառայության հզորացում Գյումրու |
| |ավստրիական մանկական հիվանդանոցում. |
| | - Երևան քաղաքի մանկական (նորածնային) հիվանդանոցային |
| |բուժօգնություն մատուցող բժշկական կազմակերպությունների «արագ |
| |արձագանքման» արտագնա ծառայությունների բարելավում. |
| | - մանկական վերակենդանացման մարզային ծառայությունների հետ |
| |ֆունկցիոնալ կապի և մասնագիտական խորհրդատվական ու |
| |կազմակերպամեթոդական աշխատանքների ուժեղացում |
| | |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Երեխաների հիվանդանոցային բուժման մատչելիության և որակի |
| |բարելավում, մանկական վերակենդանացման մարզային ծառայությունների |
| |հզորացում |
| | 3. Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Գերակա խնդրի շրջանակներում նախատեսված միջոցառումների |
| |իրականացման արդյունքում ակնկալվում է բարձրացնել երեխաների |
| |հիվանդանոցային անհետաձգելի ծառայությունների որակը և |
| |մատչելիությունը (այդ թվում` աշխարհագրական), նվազեցնել մանկական |
| |անհետաձգելի արտագնա ծառայության աճի միտում ունեցող կանչերի և |
| |մարզ-Երևան ուղեգրումների թիվը, նվազեցնել երեխաների |
| |հիվանդանոցային մահաբերությունը և վերջնական արդյունքում կրճատել |
| |հանրապետությունում մանկական մահացության ցուցանիշը: |
|____|________________________________________________________________|
| 32.| Պետության կողմից երաշխավորված բժշկական օգնություն և |
| |սպասարկում իրականացնող բուժհաստատությունների ֆինանսական հոսքերի |
| |կառավարման արդյունավետության բարձրացումը |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Ներկայացվող գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը բխում է ՀՀ |
| |կառավարության 2011 թվականի սեպտեմբերի 8-ի նիստի 29.7/87916-11 |
| |N 35 արձանագրության 1-ին կետի 1-ին ենթակետի, ինչպես նաև ՀՀ |
| |հակակոռուպցիոն ռազմավարության ծրագրի 21-րդ դրույթի պահանջներից |
| |և նպատակ է հետապնդում նախ և առաջ ոլորտում ստեղծելու առկա որոշ |
| |բացասական երևույթների վերացման կամ կանխարգելման համար անհրաժեշտ|
| |պայմաններ և, որպես հետևանք, ավելացնելու ՀՀ պետական բյուջեի |
| |եկամուտները: |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը |
| | Ներկայումս առողջապահության ոլորտի բուժհաստատություններն |
| |իրենց կազմակերպաիրավական կարգավիճակով շահույթ ստանալու նպատակ |
| |հետապնդող կազմակերպություններ են, և ՀՀ առողջապահության |
| |նախարարությունը նրանց հետ պետության կողմից երաշխավորված բժշկական|
| |օգնության և սպասարկման գծով պայմանագրային հարաբերությունների |
| |շրջանակներում կարգավորման մեխանիզմներ է կիրառում, ինչի |
| |արդյունքում 2011 թ. վերջում կանխատեսվում է, որ ստվերայնության |
| |նվազեցման հաշվին առողջապահության ոլորտի հարկային բազան կավելանա |
| |3,6 մլրդ դրամով, իսկ ՀՀ պետական բյուջեի եկամուտների ավելացումը |
| |կկազմի շուրջ 1,5 մլրդ դրամ, այդ թվում` աշխատավարձից եկամտահարկ` |
| |շուրջ 720,0 մլն դրամ, սոցիալական վճարներ` շուրջ 520,0 մլն դրամ |
| |շահույթով և պետական մասնակցությամբ ընկերությունների |
| |շահաբաժիններ` շուրջ 260,0 մլն դրամ: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Որպես խնդրի լուծում առաջարկվում է մշակել պետական պատվեր |
| |իրականացնող և վճարովի ծառայություններ մատուցող |
| |կազմակերպություններում իրականացվող բուժօգնության և սպասարկման |
| |վճարովի ծառայությունների նվազագույն գների սանդղակ, ինչը |
| |հնարավորություն կտա վերահսկելի և թափանցիկ դարձնելու |
| |բուժհաստատությունների եկամտային մասի կամ հարկային բազայի |
| |ավելացումները: |
| | Միաժամանակ առաջարկվում է բարձրացնել պետական պատվեր |
| |իրականացնող բուժհաստատությունների կողմից կատարվող ծախսերի |
| |արդյունավետությունը` առողջապահության ոլորտին հատուկ ծախսային |
| |ուղղությունների նորմատիվների սահմանման, աշխատանքի վարձատրության |
| |կարգերի կատարելագործման միջոցով: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Խնդրի կարգավորման առարկա են պետական պատվեր իրականացնող և |
| |վճարովի ծառայություններ մատուցող բուժհաստատությունների |
| |եկամուտների ավելացումը, իրականացվող ծախսերի արդյունավետության |
| |բարձրացումը, բուժաշխատողների աշխատավարձերի բարձրացումը և, որպես|
| |հետևանք, ստվերային երևույթների կրճատումը, ինչպես նաև ՀՀ |
| |պետական բյուջեի եկամտային մասի ավելացումը: |
| | 3. Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Խնդրի լուծման արդյունքում ակնկալվում է պետական պատվեր |
| |իրականացնող և վճարովի ծառայություններ մատուցող |
| |բուժհաստատությունների եկամուտների ավելացում` 10-20 տոկոսով: |
|____|________________________________________________________________|
| 33.| Դեղերի պատշաճ արտադրական գործունեության կանոնները Հայաստանի |
| |Հանրապետությունում ներդնելու և դեղերի շրջանառության ոլորտում |
| |բարեփոխումների ծրագրի իրականացումը |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Բարեփոխումների իրականացման նպատակն է ՀՀ-ում դեղերի |
| |արտադրությունը համապատասխանեցնել միջազգային չափանիշներին, ինչպես|
| |նաև այդ չափանիշներով վերապատրաստել դեղարտադրության ոլորտում |
| |աշխատող մասնագետներին: |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը |
| | ՀՀ-ում դեղերի արտադրության ոլորտը կանոնակարգելու նպատակով |
| |մշակվել և ՀՀ կառավարության 2011 թվականի մայիսի 26-ի N 734-Ն |
| |որոշմամբ հաստատվել է Դեղերի պատշաճ արտադրական գործունեության |
| |կանոնները Հայաստանի Հանրապետությունում ներդնելու և դեղերի |
| |շրջանառության ոլորտում բարեփոխումներ իրականացնելու |
| |ժամանակացույցը: Հայաստանի Հանրապետությունում դեղերի և |
| |դեղանյութերի պատշաճ բաշխման գործունեության կանոնները հաստատելու |
| |վերաբերյալ ՀՀ կառավարության ներկայումս մշակվող որոշման նախագիծը |
| |ելնելու է այդ ժամանակացույցի 5-րդ, 6-րդ և 10-րդ կետերի |
| |պահանջներից: |
| | Դեղերի փորձագիտական կենտրոնում նախապատրաստական աշխատանքներ |
| |են իրականացվում տեղական դեղարտադրողների համար «Դեղերի գրանցման |
| |պահանջների ժամանակակից մոտեցումները» թեմայով սեմինար |
| |կազմակերպելու նպատակով: Բանակցություններ են ընթանում միջազգային|
| |համապատասխան կառույցներից փորձագետների խումբ հրավիրելու, համատեղ|
| |ուսումնասիրություններ կատարելու և դասընթացներ կազմակերպելու |
| |շուրջ: |
| | |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | - Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության |
| |«Դեղերի և բժշկական տեխնոլոգիաների փորձագիտական կենտրոն» փակ |
| |բաժնետիրական ընկերության, այդ թվում` միջազգային |
| |կազմակերպությունների աջակցությամբ կադրային ներուժի հզորացում, |
| |կարողությունների զարգացում, փորձագետների շարունակական |
| |վերապատրաստում. |
| | - Պատշաճ արտադրական գործունեության կանոնների համակարգի |
| |ներդրման համար անհրաժեշտ իրավական ակտերի մշակում և հաստատում. |
| | - «Պատշաճ բաշխման գործունեության (ՊԲԳ) հավաստագրի տրամադրման|
| |ու վերանայման կարգը և հավաստագրի ձևը հաստատելու մասին» ՀՀ |
| |կառավարության որոշման նախագիծը մշակելը և ՀՀ կառավարություն |
| |ներկայացնելը. |
| | - Պատշաճ արտադրական գործունեության կանոնների և Պատշաճ |
| |բաշխման գործունեություն կանոնների ներդրման նպատակով Դեղագործական|
| |տեսչությունների համագործակցության (PIC/S) միջազգային կառույցին |
| |անդամակցության հայտը ներկայացնելու նախապատրաստական աշխատանքների |
| |իրականացում |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | ՀՀ-ում դեղերի արտադրությունը, ինչպես նաև դեղերի |
| |շրջանառության կարգավորումն ամբողջությամբ միջազգային չափանիշներին|
| |համապատասխանեցնելը |
| | 3. Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Նշված իրավական ակտերի ընդունման և դրանց պահանջների կատարման|
| |արդյունքում ՀՀ-ում դեղերի արտադրությունը կհամապատասխանի |
| |միջազգային ստանդարտներին, տեղական արտադրության դեղերի արտահանման|
| |ծավալները կմեծանան, արտադրության տեխնիկական հագեցվածությունը |
| |կհամապատասխանի ժամանակակից միջազգային չափանիշներին, դեղերի |
| |որակի, արդյունավետության, անվտանգության վերահսկողության |
| |մակարդակը կբարձրանա, դեղարտադրության ոլորտում աշխատող |
| |համապատասխան մասնագետները կվերապատրաստվեն: |
|____|________________________________________________________________|
| 34.| ՀՀ-ում ոչ վարակիչ հիվանդությունների վաղ հայտնաբերման, ճշգրիտ|
| |ախտորոշման և արդյունավետ բուժման ծրագրի իրականացումը |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Վերջին տարիներին ՀՀ բնակչության շրջանում քաղցկեղով և |
| |արյունաբանական հիվանդություններով հիվանդացությունը նկատելիորեն |
| |աճել է: 2010 թվականին 2004 թվականի համեմատ արձանագրվել է |
| |քաղցկեղով հիվանդացության շուրջ 23 տոկոս աճ (192.1-ից մինչև |
| |233.2-ը` 100.000 բնակչի հաշվով): |
| | Օնկոհեմատոլոգիական հիվանդություններով հիվանդացությունը ևս |
| |զգալիորեն աճել է: Մասնավորապես, 2003 թ. գրանցվել է 10.8 հիվանդ` |
| |100.000 բնակչի հաշվով, 2007 թ.` 15.3, 2009 թ.` 15.5, իսկ |
| |2010 թ.` 16.4 հիվանդ: |
| | Զգալի վատթարացում է նկատվում նաև այլ վիճակագրական տվյալների|
| |առումով` քաղցկեղի տարածվածությունը վերջին տարիներին աճել է` 0.83|
| |տոկոսից 2004 թ. հասնելով 0.93 տոկոսի` 2009 թ., իսկ |
| |մահացությունը 4.497 դեպքից (139.9` 100.000 բնակչի հաշվով) |
| |2004 թ. աճել է մինչև 5.501 դեպքի (168.9` 100.000 բնակչի |
| |հաշվով)` 2010 թ. մահացության պատճառների մեջ գրավելով երկրորդ |
| |տեղը սիրտ-անոթային հիվանդություններից հետո: |
| | Ներկայումս ՀՀ-ում ոչ վարակիչ հիվանդությունների պատճառով |
| |մահացության տոկոսն ամենաբարձրն է ընդհանուր մահացության |
| |կառուցվածում: |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը |
| | Հեմատոլոգիական և ուռուցքաբանական հիվանդությունների բուժման |
| |արդյունավետության առումով կարևոր նշանակություն ունեն |
| |համապատասխան ենթակառուցվածքների և ժամանակակից սարքավորումների |
| |առկայությունը, ինչպես նաև միջազգային չափանիշներին |
| |համապատասխանող բուժման մեթոդների կիրառումը: Ներկայումս գործող |
| |բուժհաստատությունների ֆիզիկական վիճակը, առկա ենթակառուցվածքները |
| |չեն համապատասխանում արդի պահանջներին, բժշկական սարքավորումները |
| |հնամաշ են և կարիք ունեն արդիականացման: Հայաստանում թե` |
| |հեմատոլոգիական և թե` ուռուցքաբանական ոլորտներում առայժմ |
| |ներդրված չեն բուժման միօրինականացված պրոտոկոլներ և ստանդարտներ:|
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Ոչ վարակիչ հիվանդությունների, այդ թվում` հեմատոլոգիական և |
| |ուռուցքաբանական հիվանդությունների վաղ հայտնաբերմանն ու |
| |արդյունավետ բուժմանը, անկասկած, կարող է նպաստել արդի, միջազգային|
| |չափանիշներին համապատասխանող և անհրաժեշտ սարքավորումներով |
| |հագեցած համապատասխան կենտրոնների առկայությունը: |
| | Հաշվի առնելով ՀՀ-ում վերջին տարիներին հեմատոլոգիական և |
| |օնկոլոգիական հիվանդություններով հիվանդացության, տարածվածության |
| |և մահացության ցուցանիշների զգալի աճը, ինչպես նաև նշված |
| |բնագավառներում մատուցվող ծառայությունների արդիականացման |
| |անհրաժեշտությունը` ՀՀ կառավարությունը նախատեսում է բարելավել |
| |հեմատոլոգիական և օնկոլոգիական բնագավառներում մատուցվող |
| |ծառայությունների որակը` արյունաբանական կենտրոնի արդիականացման և |
| |կենտրոնում ոսկրածուծի փոխպատվաստման նոր բաժանմունքի ստեղծման, |
| |ինչպես նաև Հայաստանում նոր, միջազգային չափանիշներին |
| |համապատասխանող ուռուցքաբանության կենտրոնի ստեղծման միջոցով: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | ՀՀ-ում առողջապահական ոլորտի արդիականացման և ոչ վարակիչ |
| |հիվանդությունների հետևանքով մահացության մակարդակի նվազեցման |
| |նպատակով Համաշխարհային բանկի կողմից ֆինանսավորվող նոր վարկային |
| |ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է իրականացնել |
| |ուռուցքաբանության, հեմատոլոգիական ոլորտի արդիականացման ծրագիր: |
| | ՈՒռուցքաբանության ոլորտի արդիականացման ծրագիրը կիրականացվի |
| |Երևան քաղաքում: 2012 թվականին նախատեսվում է իրականացնել ծրագրի |
| |հետևյալ փուլերը` |
| | 1) գնահատել Հայաստանում օնկոլոգիական ծառայությունների |
| |վիճակը` ներառյալ առկա շինությունների վիճակը, բժշկական |
| |սարքավորումների պիտանիությունը և մաշվածությունը, մարդկային |
| |ռեսուրսները, Հայաստանում կիրառվող օնկոլոգիական հիվանդությունների|
| |բուժման մեթոդները և դրանց արդյունավետությունը, կիրառվող |
| |բժշկական ուղեցույցների և արձանագրությունների |
| |արդյունավետությունը, Հայաստանում օնկոլոգիական բուժման կարիք |
| |ունեցող հիվանդների թիվը և այլն. |
| | 2) ճշգրտել կենտրոնի կառուցման տեղանքը. |
| | 3) հստակեցնել կենտրոնի կառուցման համար անհրաժեշտ ֆինանսական |
| |ներդրումների ծավալները. |
| | 4) սկսել ժամանակակից չափանիշներին համապատասխանող |
| |ուռուցքաբանության նոր կենտրոնի կառուցման տեխնիկական առաջադրանքի |
| |և ճարտարապետական նախագծի մշակման նախապատրաստական աշխատանքներ: |
| | |
| | Հեմատոլոգիական ոլորտի արդիականացման և ոսկրածուծի |
| |փոխպատվաստման նոր բաժանմունքի ստեղծման ծրագիրը ևս կիրականացվի |
| |Երևան քաղաքում: 2012 թվականին նախատեսվում է իրականացնել ծրագրի |
| |հետևյալ փուլերը` |
| | 1) մշակել հեմատոլոգիական կենտրոնի տեխնիկական առաջադրանքը և |
| |ճարտարապետական նախագիծը. |
| | 2) իրականացնել նախագծող կազմակերպության ընտրություն, որն էլ |
| |կսկսի կենտրոնի արդիականացման համար շինարարական աշխատանքների |
| |ճարտարապետանախագծային փաստաթղթերի մշակման աշխատանքները: |
| | 3. Գերակա խնդրի կատարման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Համաշխարհային բանկի հետ վերջնականապես կճշգրտվեն երրորդ |
| |վարկային ծրագրի շրջանակներում ֆինանսական հատկացումների ծավալները|
| |և ուղղությունները: Կստորագրվի, կհաստատվի և կվավերացվի |
| |վարկային համաձայնագիրը: 2012 թվականին կմեկնարկեն Հայաստանի |
| |Հանրապետությունում Հեմատոլոգիական կենտրոնի հիմնանորոգման և |
| |վերջինիս կազմում ոսկրածուծի փոխպատվաստման նոր բաժանմունքի |
| |ստեղծման նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի մշակման աշխատանքները: |
| |Վերջնականապես կհստակեցվի Հայաստանում նոր ուռուցքաբանության |
| |կենտրոնի կառուցման տեղանքը, ինչից հետո կմեկնարկեն կենտրոնի |
| |կառուցման նախագծման նախապատրաստական աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
---------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում