ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ
4 հոկտեմբերի 2012 թվականի N 40
3. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՖՐԱՆԿՈՖՈՆԻԱՅԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԵՎ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 1-ԻՑ ՄԻՆՉԵՎ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 31-Ը ՖՐԱՆՍԵՐԵՆԻ ԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԱԽԱԳԾԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
1. Հավանություն տալ Հայաստանի Հանրապետության և Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության միջև (այսուհետ` կազմակերպություն) 2013 թվականի հունվարի 1-ից մինչև 2015 թվականի դեկտեմբերի 31-ը ֆրանսերենի լեզվաբանական ծրագրի նախագծին` համաձայն հավելվածի:
2. Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարին` ապահովել ծրագրի ստորագրումը 2012 թվականի հոկտեմբերի 12-13-ը կայանալիք կազմակերպության երկրների ղեկավարների գագաթաժողովի ժամանակ:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-ԻՆ
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2012 թ. հոկտեմբերի 4-ի
նիստի N 40
արձանագրային որոշման
ՖՐԱՆՍԵՐԵՆԻ ԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԱԽԱԳԻԾ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՖՐԱՆԿՈՖՈՆԻԱՅԻ ՄԻՋԵՎ 2013 Թ-Ի ՀՈՒՆՎԱՐԻ 1-ԻՑ 2015 Թ-Ի ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 31-Ը
Մենք` ՀՀ ԱԳ նախարարս և Ֆրանկոֆոնիայի գլխավոր քարտուղարս,
Հաշվի առնելով, որ Հայաստանի Հանրապետությունը 2008 թ-ին միացել է Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպությանը` որպես ասոցիացված անդամ (և, որ 2012 թ-ին դարձել է կազմակերպության լիիրավ անդամ) - արձանագրել Կինշասայի գագաթաժողովի կողմից որոշումն ընդունելուց հետո - ցույց տալով այսպիսով, որ լիովին կիսում է այս կազմակերպության նպատակներն ու կողմնորոշումները,
Հաշվի առնելով, որ Ֆրանկոֆոնիայի խարտիան իր նախաբանում ամրագրում է, որ «ֆրանսերեն լեզուն այսօր հանդիսանում է արժեքավոր ժառանգություն, որը կազմում է Ֆրանկոֆոնիայի հիմքը, տարաբնույթի ու բազմազանի միասնականությունը: Այն հանդիսանում է նաև դեպի արդիականություն տանող ճանապարհ, հաղորդակցության, մտածողության և ստեղծարարության գործիք, որը խրախուսում է փորձի փոխանակումը»:
Հաշվի առնելով 2008 թ-ի հոկտեմբերին Քվեբեկում կայացած Պետությունների և կառավարությունների ղեկավարների համաժողովի ժամանակ ընդունված բանաձևը, որը վերաբերում է ֆրանսերեն լեզվի խրախուսմանը և լեզվաբանական ծրագրերի կյանքի կոչմանը,
Հաշվի առնելով, որ 2010 թ-ին Մոնթրեում կայացած համաժողովի հռչակագրում Պետությունների և կառավարությունների ղեկավարները «ողջունել են այս համաժողովի ժամանակ առաջին լեզվաբանական ծրագրերի ստորագրումը և քաջալերել են այս գործողությունների պլանի բազմազանեցումը, որը խրախուսում է ֆրանսերեն լեզվի առաջխաղացումը»:
Հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության կամքը` արտահայտված ՀՀ ԱԳ նախարարի անունից Ֆրանկոֆոնիայի գլխավոր քարտուղարին ուղղված 2011 թ-ի նոյեմբերի 14-ի նամակում` «սերտորեն համագործակցելով` աշխատել Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության հետ` Հայաստանի և Ֆրանկոֆոնիայի միջև լեզվաբանական ծրագիր մշակելու համար»` նպատակ ունենալով «ամրապնդել ֆրանսերեն լեզվի գործածումը և երկրում ֆրանկոֆոն մշակույթի սփռումը»,
Հաշվի առնելով Հայաստանում արդեն իսկ գրանցված առաջընթացը, ինչ վերաբերում է ֆրանսերեն լեզվի զբաղեցրած դիրքին կրթական համակարգում, մշակույթում և հաղորդակցության մեջ, հանրային կառավարման և դիվանագիտության, զբոսաշրջային երթուղիներին ցուցանակների տեղադրման և երկրի զբոսաշրջային տեղեկատվության ոլորտներում` ցանկություն հայտնելով, որ նոր ձեռքբերումներ գրանցվեն այս բնագավառներում,
Հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության կամքը`
1) համաձայնել վերոնշյալ բնագավառներում ի նպաստ ֆրանսերենի առանձնահատուկ ջանքերի գործադրմանը.
2) ամրապնդել ֆրանսերենի դիրքը ուսուցման համար առաջարկվող օտար լեզուների շարքում` կրթական բոլոր մակարդակներում, ինչպես նաև մասնագիտական ու տեխնիկական վերապատրաստման և շարունակական վերապատրաստման մեջ.
3) խորացնել ուսուցիչների ֆրանսերենով և ֆրանսերենի վերապատրաստումը և ֆրանսերեն սովորելու և ուսուցանելու պայմանները հայկական բազմալեզվության համատեքստում.
4) ընդլայնել իր համալսարաններում ֆրանկոֆոնիայի մասշտաբները.
5) խրախուսել իր բնակչության համար ֆրանկոֆոն մշակութային արտադրանքների (գրքեր, հեռուստահաղորդումներ) և ֆրանկոֆոն լրատվամիջոցների, մասնավորապես TV 5 Մոնդի հասանելիությունը.
6) քաջալերել միջազգային կազմակերպությունների և այլ բազմակողմ կարևոր հանդիպումների շրջանակներում իր ներկայացուցիչների ֆրանսերենով արտահայտվելը` համաձայն 2006 թ-ին Բուխարեստում ընդունված Միջազգային կազմակերպություններում ֆրանսերենի գործածման վերաբերյալ ուղեցույցի դրույթների.
7) զարգացնել միջավայր, որը թույլ կտա դյուրացնելու ֆրանկոֆոն զբոսաշրջիկների հյուրընկալությունը:
Ստորագրելով սույն Լեզվաբանական ծրագիրը` մենք հանձնառում ենք`
1) կյանքի կոչել կից գործողությունների պլանը` ուղղված սույն ծրագրի նպատակների իրականացմանը.
2) ընդունել տարեկան աշխատանքային պլան, որը կհստակեցնի իրականացման պարբերականությունը և կմատնանշի իրականացման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները, ինչպիսիք են` տարբեր գործընկերների կողմից ձեռքբերված և ընդունված իրենց համապատասխան մարմինների կողմից.
3) հետևողական լինել սույն Լեզվաբանական ծրագրի իրականացման ընթացքում գրանցված առաջընթացի գնահատման նկատմամբ.
4) վերաքննարկել, սույն ծրագրի ավարտին և հաշվի առնելով ձեռք բերված արդյունքները, այն պայմանները, որոնց հիման վրա այն կարող է, անհրաժեշտության դեպքում, երկարաձգվել:
Սույն Լեզվաբանական ծրագիրն ուժի մեջ է մտնելու 2013 թ-ի հունվարի 1-ին` 3 տարի ժամկետով:
Ստորագրված է Կինշասայում 2012 թ-ի.....
Էդվարդ ՆԱԼԲԱՆԴՅԱՆ Աբդու ԴԻՈՒՖ
ՀՀ ԱԳ նախարար
Ֆրանկոֆոնիայի
գլխավոր քարտուղար
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՖՐԱՆՍԵՐԵՆԻ ԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ: ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ
1. ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
._____________________________________________________________________.
| ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՈՒՆԵՐ/ | ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ/ |
| | ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ | ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ |
|_____________________________________________________________________|
|Ա. ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ՖՐԱՆՍԵՐԵՆԻ ԴԻՐՔԻ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄ |
|_____________________________________________________________________|
|1. Դպրոցական |ՀՀ ԿԳՆ |Գործողության |
|հաստատություններում | |իրականացում, |
|երրորդ ընտրովի օտար | |Դպրոցների տնօրենների |
|լեզվի գործարկում | |ուշադրության սևեռում |
| | |ֆրանսերենի` որպես |
| | |միջազգային լեզվի և |
| | |հիմնական կառույցների |
| | |պաշտոնական լեզվի |
| | |կարևորության վրա, |
| | |Աշխատանք մեթոդիկայի, |
| | |ծրագրերի, դասագրքերի |
| | |ուղղությամբ |
|______________________|______________________|_______________________|
|2. Աջակցություն |ՀՀ ԿԳՆ, ՖԱԳԵՎՆ, TV5 |Ծրագրի մշակում, |
|խորացված ֆրանսերենի |Մոնդ, ՖՈՒՀԱ, ֆրանկոֆոն|մեթոդական գրականության |
|ուսուցման ներդրմանը |ապակենտրոնացված |ընտրություն և |
|Երևանի և Գյումրիի 10|համագործակցություն |տրամադրում, |
|դպրոցական | |ուսուցիչների |
|հաստատություններում(*)| |վերապատրաստում, |
|(1ժ` 2-րդ, 3ժ` 3-9-րդ,| |վերապատրաստում TV5 |
|6ժ` 10-12-րդ | |Մոնդի մեթոդական |
|դասարաններում) | |սարքավորումներից |
| | |օգտվելու համար և մուտք|
| | |համացանց, լավագույն |
| | |աշակերտների համար |
| | |լեզվաճանաչողական այցերի|
| | |կազմակերպում |
|______________________|______________________|_______________________|
|3. Աջակցություն |ՀՀ ԿԳՆ, ՖԱԳԵՎՆ, ՖՈՒՀԱ |Դպրոցական ծրագրերի |
|ֆրանսերենով լրացուցիչ |ՖՄԿ (Կրթության և |մշակում, մեթոդական |
|ծրագրերի ներդրմանը |վերապատրաստման |գրականության |
|նույն դպրոցական |բաժին (ԿՎԲ) ԱԿԵՏԿ-ի |ընտրություն և |
|հաստատություններում(*)|Կողմնորոշման խորհրդի |տրամադրում, |
|շաբաթական 10ժ-12ժ |կողմից ընդունված |ուսուցիչների |
|ուսուցման հիմքի վրա |գործողությունների |վերապատրաստում |
| |շրջանակներում), |(ստաժավորում և |
| |ֆրանկոֆոն |դասընթացներ), լավագույն|
| |ապակենտրոնացված |աշակերտների համար |
| |համագործակցություն |լեզվաճանաչողական այցերի|
| | |կազմակերպում |
|______________________|______________________|_______________________|
|4. Հայ-ֆրանսիական ավագ|ՀՀ ԿԳՆ, ՖԱԳԵՎՆ |2012-2013 թթ. ընթացիկ |
|դպրոցի նախագծի | |նախապատրաստական |
|իրականացում | |աշխատանքներ |
|______________________|______________________|_______________________|
|5. Հայկական |ՀՀ ԿԳՆ, ՖՀԳ, Հայաստանի|ՖՀԳ-ի օժանդակությունը |
|համալսարանների և |համալսարաններ և |ծրագրային առաջարկներին |
|ՖՀԳ-ի միջև |Հայաստանում ֆրանսիական| |
|հարաբերությունների |համալսարան | |
|ամրապնդում հատկապես | | |
|Երևանում Ֆրանկոֆոն | | |
|թվայնացված կենտրոնի և | | |
|ՖՀԳ-ի տարածաշրջանային | | |
|գրասենյակի միջոցով | | |
|______________________|______________________|_______________________|
|6. ՖՀԳ տարածաշրջանային|ՀՀ ԿԳՆ, ՖՀԳ, Հայաստանի|Գիտական, մշակութային և |
|գործունեության մեջ |համալսարաններ և |տոնական բնույթի |
|Հայաստանի ներգրավվման |Հայաստանում ֆրանսիական|տարածաշրջանային |
|բարելավում |համալսարան |միջոցառումների |
| | |կազմակերպում |
|______________________|______________________|_______________________|
|7. Նախադպրոցական |ՀՀ ԿԳՆ, ֆրանկոֆոն |Աջակցություն ընտրված |
|հաստատություններում |ապակենտրոնացված |նախադպրոցական |
|ֆրանսերենի փորձնական |համագործակցություն, |հաստատություններին, |
|ծրագրի ներդրում` որպես|ՖՔՄԱ, Երևանի |մանուկների համար |
|լրացուցիչ կրթական |քաղաքապետարան և |նախատեսված ծրագրերի |
|ծառայություն (մայրենի |Հայաստանի համայնքների |մշակում, նախադպրոցական |
|լեզվի հիմքի վրա |միություն |հաստատությունների |
|ֆրանսերենի | |ուսուցիչների միջև |
|ուսումնասիրության | |համագործակցություն |
|նախադրյալների | | |
|ապահովում) | | |
|_____________________________________________________________________|
| Բ. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ |
|_____________________________________________________________________|
|Աջակցություն |ՖՄԿ (ԿՎԲ) |Երկլեզու մասնաճյուղերի |
|ֆրանսերենով | |տեղակայման |
|իրականացվող | |հնարավորության |
|մասնագիտական | |ուսումնասիրում այն |
|վերապատրաստմանը այն | |ոլորտներում, որտեղ |
|ոլորտներում, որտեղ այս| |ֆրանսերենն |
|լեզուն մեծ | |առավելություն ունի` այս|
|կարևորություն ունի | |ոլորտները դասակարգելուն|
| | |ուղղված հետազոտություն |
| | |անցկացնելուց հետո |
|_____________________________________________________________________|
| Գ. ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՂՆԵՐԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ |
|_____________________________________________________________________|
|1. Մասնակցություն |ՀՀ ԿԳՆ, |Վերապատրաստողներին |
|կազմակերպված | |և ֆրանսերենի |
|վերապատրաստումներին | |ուսուցիչների |
| | |մասնակցությունը |
| | |ԱԿԵՏԿ-ի կողմից |
| | |կազմակերպված |
| | |վերապատրաստումներին |
|______________________|______________________|_______________________|
|2. ԱԿԵՏԿ |ՀՀ ԿԳՆ, |ՀՀ ԿԳՆ և ՖՄԿ միջև |
|վերապատրաստումների |ՖՄԿ(ԿՎԲ/ԱԿԵՏԿ), ՖՈՒՀԱ |համաձայնագրի |
|տարածմանն ուղղված | |ստորագրում, որը |
|գործողությունների | |կլիազորի ՖՈՒՀԱ-ին |
|իրականացում | |տարածելու ԱԿԵՏԿ-ի |
| | |վերապատրաստումները` |
| | |որպես լրացուցիչ |
| | |կրթություն |
|______________________|______________________|_______________________|
|3. TV 5 Մոնդ |ՀՀ ԿԳՆ, TV5 Մոնդ |Հասանելի համացանցի |
|հեռուստաընկերության | |տեղակայում ֆրանկոֆոն |
|մեթոդական գործիքների | |դպրոցական և |
|գործածման խրախուսում | |համալսարանական |
| | |հաստատություններում, |
| | |դրանց օգտագործման համար|
| | |վերապատրաստման |
| | |կազմակերպում |
|_____________________________________________________________________|
| Դ. ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՖՐԱՆԿՈՖՈՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ |
|_____________________________________________________________________|
|ՖՔՄԱ-ի հետ դպրոցների |ՀՀ ԿԳՆ, ՖՔՄԱ, Երևանի |Բ. Ժամկոչյանի անվան թիվ|
|կառուցման, |քաղաքապետարան, |119 ավագ դպրոցին կից |
|վերանորոգման և |Հայաստանի համայնքների |միահարկ մասնաշենքի |
|տեխնիկապես վերազինման |միություն |կառուցում և լեզվի |
|բնագավառում | |լաբորատորիայի |
|համագործակցության | |տեխնիկական վերազինում, |
|շարունակում | |Գյումրիի թիվ 3 ավագ |
| | |դպրոցում լեզվի |
| | |լաբորատորիայի |
| | |տեխնիկական վերազինում |
|_____________________________________________________________________|
|* Համաձայն ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և Ֆրանսիայի |
|Արտաքին գործերի և եվրոպական հարցերի նախարարության միջև ստորագրված |
|ՀՀ ուսումնական հաստատություններում ֆրանսերենի ուսուցման մասին |
|համաձայնագրի հոդված 3` Գործողության ոլորտ, կետ 1-ի` «Սույն |
|համաձայնագիրը վերաբերում է այն դպրոցներին, որոնց ցանկը հաստատում է |
|Հայկական կողմը: Այս ցանկը ենթակա է վերանայման յուրաքանչյուր տարի»: |
._____________________________________________________________________.
1. ՄՇԱԿՈՒՅԹ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ
._____________________________________________________________________.
| ԹԵՄԱՆԵՐ | ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂՆԵՐ/ | ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ/ |
| | ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ | ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ |
|______________________|______________________|_______________________|
|1. Երևանի և |ՀՀ ՄՆ, Երևանի |Ֆրանսերենով գրքերի |
|Հայաստանի այլ |քաղաքապետարան, |տրամադրում, հատկապես` |
|քաղաքների |Հայաստանի համայնքների |Երևանի Ավ. Իսահակյանի |
|գրադարաններում |միություն, այլ |անվան գրադարանին և |
|ֆրանկոֆոն գրքի |համայնքներ (Գյումրի և |Գյումրիի ու Գորիսի |
|անկյունների ստեղծում |Գորիս), ՖՄԿ |քաղաքային գրադարաններին|
|______________________|______________________|_______________________|
|2. ՖՔՄԱ-ի կողմից |ՀՀ ՄՆ, Երևանի |Երևանի Ավ. Իսահակյանի |
|գրադարանների |քաղաքապետարան, |անվան գրադարանի և |
|տեխնիկապես վերազինման |Հայաստանի համայնքների |Գյումրիի ու Գորիսի |
|շարունակում |միություն, Գյումրիի և |քաղաքային գրադարանների |
| |Գորիսի |տեղեկատվական սենյակների|
| |քաղաքապետարաններ, ՖՔՄԱ|տեխնիկական վերազինում |
|______________________|______________________|_______________________|
|3. Գրադարանավարների |ՀՀ ՄՆ, Երևանի |Վերապատրաստման |
|վերապատրաստում |քաղաքապետարան, |դասընթացներ |
|(ֆրանսերեն և |Հայաստանի համայնքների | |
|մասնագիտական) |միություն, ՖՄԿ | |
| |(մասնագիտական), | |
| |ՖԱԳԵՎՆ, | |
| |ՖՔՄԱ (ֆրանսերեն) | |
|______________________|______________________|_______________________|
|4. Ֆրանկոֆոն երկրների |ՀՀ ՄՆ, ՖՄԿ, ՖԱԳԵՎՆ, |Աջակցություն |
|հետ մշակութային |ՖՄԿ այլ անդամ |մշակութային |
|փոխանակումների |պետություններ, |միջոցառումներին |
|զարգացման խրախուսում, |ֆրանկոֆոն |ֆրանկոֆոն արտիստների և |
|հատկապես |ապակենտրոնացված |հեղինակների |
|«Ֆրանկոֆոնիայի |համագործակցություն |մասնակցությանը և |
|միամսյակի» ընթացքում | |ֆրանկոֆոն մշակութային |
| | |ստեղծագործությունների |
| | |տարածմանը |
|______________________|______________________|_______________________|
|5. Ֆրանկոֆոն գրքի |ՀՀ ՄՆ, ՖՄԿ, ՖՄԿ անդամ |Աջակցություն այս |
|անկյունի ստեղծում |պետություններ |անկյունի ակտիվացմանը |
|Երևանի գրքի սալոնում | |(Հինգ մայրցամաքների |
| | |դափնեկիրների |
| | |խրախուսում...) |
|______________________|______________________|_______________________|
|6. Ֆրանկոֆոն |ՀՀ ՄՆ, ՖԱԳԵՎՆ |Ցածր արժողությամբ |
|ստեղծագործությունների | |գրականություն` |
|երկլեզու | |դպրոցներում և |
|հրատարակությունների | |համալսարաններում |
|շարունակում | |տարածելու համար |
|______________________|______________________|_______________________|
|7. Քննարկել TV5 Մոնդին|ՀՀ հեռուստատեսության |Համաձայնագրի շուրջ |
|հեռարձակման ալիքի |և ռադիոյի ազգային |բանակցություն և |
|տրամադրման |հանձնաժողով, |համաձայնագրի |
|հնարավորությունը |TV5 Մոնդ, ՀՀ ԱԳՆ, ՖՄԿ |ստորագրում` 2015 թ-ին |
| |անդամ պետություններ |թվային |
| | |հեռուստատեսության |
| | |անցնելու հեռանկարում |
|______________________|______________________|_______________________|
|8. Խրախուսել հայերեն |ՀՀ հանրային |Համաձայնագիր Հանրային |
|տիտրերով ֆրանկոֆոն |հեռուստառադիո- |հեռուստաալիքի և TV5 |
|ֆիլմերի և |ընկերության խորհուրդ, |Մոնդի միջև |
|փաստավավերագրական |TV5 Մոնդ | |
|ֆիլմերի ցուցադրումը | | |
|հանրային | | |
|հեռուստաալիքներով | | |
|______________________|______________________|_______________________|
|9. Աջակցություն |Նախագծի պատասխանատու, |ՖՄԿ հովանավորություն |
|Հայաստանում |ՖՄԿ | |
|ֆրանկոֆոնիայի | | |
|վերաբերյալ | | |
|տեղեկատվություն | | |
|տարածող էլեկտրոնային | | |
|լրատվամիջոցների` | | |
|«Courrier d'Erevan», | | |
|ստեղծելու նախագծին | | |
._____________________________________________________________________.
2. ՖՐԱՆՍԵՐԵՆԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՍՊԱՐԵԶՈՒՄ
._____________________________________________________________________.
| ԹԵՄԱՆԵՐ | ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂՆԵՐ/ | ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ/ |
| | ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ | ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ |
|_____________________________________________________________________|
| ՊԱՇՏՈՆՅԱՆԵՐԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ |
|_____________________________________________________________________|
|1. Գործընկերության |ՀՀ ԱԳՆ, ՖՄԿ |Դիվանագիտության և |
|համաձայնագրի | |հանրային ծառայության |
|ստորագրում | |ոլորտում ֆրանսերենի ՖՄԿ|
|Դիվանագիտության և | |ծրագիր` |
|հանրային ծառայության | |համաֆինանսավորվող ՖՄԿ-ի|
|ոլորտում ֆրանսերենի | |և Հայաստանի կողմից |
|ծրագրի շրջանակներում | | |
|______________________|______________________|_______________________|
|2. ՀՀ պետական |ՀՀ ԱԳՆ, ՖՄԿ |Վերապատրաստումներ` |
|համակարգի պաշտոնյաների| |կազմակերպված Ֆրանսիայի |
|համար նախատեսված | |Կառավարման ազգային |
|թեմատիկ | |դպրոցի կամ այլ |
|վերապատրաստումների | |մարմինների կողմից |
|կազմակերպում | |Դիվանագիտության և |
| | |հանրային ծառայության |
| | |ոլորտում ֆրանսերենի |
| | |ծրագրի շրջանակներում |
|______________________|______________________|_______________________|
|3. Ֆրանսերենի |ՀՀ ԱԳՆ, ՖՄԿ |Լեզվի դասընթացներ, այդ |
|դասընթացներ Հայաստանի | |թվում` սկսնակ |
|դիվանագիտական | |մակարդակում, |
|ակադեմիայի | |խոստումնալից |
|ունկնդիրների համար | |երիտասարդների համար |
| | |դիվանագիտության և |
| | |հանրային ծառայության |
| | |ոլորտում ֆրանսերենի |
| | |ծրագրի շրջանակներում |
|______________________|______________________|_______________________|
|4. Դիվանագիտության և |ՀՀ ԱԳՆ |Դիվանագետների և |
|հանրային ծառայության | |պաշտոնյաների |
|ոլորտում ֆրանսերենի | |աշխատանքային |
|ծրագրի շրջանակներում | |առաջընթացում ֆրանսերենի|
|իրականացվող | |իմացության հաշվի առնում|
|վերապատրաստումների | | |
|արժևորում | | |
|______________________|______________________|_______________________|
|5. Աջակցություն ՀՀ |ՀՀ ԱԳՆ, ՖՄԿ |Ենթակա է քննարկման |
|ԱԳՆ-ի կայքէջի | |Դիվանագիտության և |
|ֆրանսերեն տարբերակի | |հանրային ծառայության |
|տեղակայմանը | |ոլորտում ֆրանսերենի |
| | |ծրագրի շրջանակներում |
|______________________|______________________|_______________________|
|6. Կարգադրություններ |ՀՀ ԱԳՆ, ՖՄԿ |Շրջաբերական, որը կոչ է |
|հայ պաշտոնյաներին` | |անում առավելություն տալ|
|հարգելու միջազգային | |ֆրանսերենով |
|կազմակերպություններում| |արտահայտվելուն |
|ֆրանսերենի գործածման | |յուրաքանչյուր հնարավոր |
|վերաբերյալ ուղեցույցը | |առիթի դեպքում, |
| | |հավաստիանալ, որ |
| | |քարտուղարությունները |
| | |տրամադրում են այլ |
| | |լեզուներով ելույթների |
| | |տեքստերի ֆրանսերեն |
| | |տարբերակները և դիմել |
| | |քարտուղարություններին` |
| | |լեզվաբանական |
| | |բազմազանության |
| | |պահպանված չլինելու |
| | |դեպքում և մասնակցել |
| | |ֆրանկոֆոն դեսպանների |
| | |խմբերի աշխատանքներին |
| | |... |
|______________________|______________________|_______________________|
|7. ԱԺ պատգամավորների |ՀՀ ԱԺ, Ֆրանկոֆոնիայի |ՖԽՎ Նորիա ծրագիր |
|և պաշտոնյաների համար |խորհրդարանական | |
|ՖԽՎ-ի կողմից |վեհաժողով (ՖԽՎ) | |
|կազմակերպված | | |
|ֆրանսերենի դասընթացներ| | |
|______________________|______________________|_______________________|
|8. ՀՀ Աժ էլեկտրոնային |ՀՀ ԱԺ, Ֆրանկոֆոնիայի |ՖԽՎ Նորիա ծրագիր |
|կայքի ֆրանսերեն |խորհրդարանական | |
|թարգմանություն |վեհաժողով (ՖԽՎ) | |
|______________________|______________________|_______________________|
|9. ՖՔՄԱ-ի կողմից |Երևանի քաղաքապետարան,|ՖՔՄԱ վերապատրաստում |
|Երևանի քաղաքապետարանի|ՖՔՄԱ | |
|պաշտոնյաների համար | | |
|նախատեսված ֆրանսերենի | | |
|դասընթացների | | |
|շարունակում | | |
._____________________________________________________________________.
3. ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅՈՒՆ
._____________________________________________________________________.
| ԹԵՄԱՆԵՐ | ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂՆԵՐ/ | ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ/ |
| | ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ | ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ |
|______________________|______________________|_______________________|
|1. Զբոսաշրջիկների և |ՀՀ ԷՆ (հայկական կողմի |Համատեղ |
|ոլորտի մասնագետների |համակարգող), ՀՀ ՄՆ, |գործողություններ` |
|համար ֆրանկոֆոն |Հայաստանի համայնքների |ուղղված ֆրանսերենով |
|կողմնորոշող |միություն, Երևանի |ուղեգրքերի, գյուղական |
|տեղեկատվական նյութերի |քաղաքապետարան, ՖՔՄԱ, |իջևանատների |
|առկայության խրախուսում|ֆրանկոֆոն |սեփականատերերի համար |
| |ապակենտրոնացված |ֆրանկոֆոն հատուկ |
| |համագործակցության |բառապաշարով |
| |աջակցությամբ |բառարանների, |
| | |տարածաշրջանային |
| | |առաջընթացի համար |
| | |կողմնորոշող |
| | |տեղեկատվական նյութերի |
| | |թողարկմանը |
|______________________|______________________|_______________________|
|2. Խրախուսել |ՀՀ ԷՆ (հայկական կողմի |Երթուղիների հստակեցում,|
|զբոսաշրջության |համակարգող), ՀՀ ՏՆ, |համատեղ |
|ամենակարևոր վայրերում|ՀՀ ՄՆ, Հայաստանի |գործողություններ` |
|ֆրանսերենով |համայնքների միություն,|ուղղված ցուցանակների |
|ցուցանակների |ՖՔՄԱ |տեղադրման փուլային |
|տեղադրումը | |իրականացմանը |
|______________________|______________________|_______________________|
|3. Զբոսաշրջության |ՀՀ ԿԳՆ, ՀՀ ԷՆ, ՖՀԳ, |ՀՖՀ-ի «Մշակութային |
|ոլորտում ֆրանկոֆոն |Հայաստանում |հաղորդակցություն, |
|մասնագետների |ֆրանսիական համալսարան,|տուրիզմ և մենեջմենթ» |
|բարձրագույն կրթությամբ|հայկական համալսարաններ|մագիստրատուրա, ՀՀ այլ |
|պատրաստումների | |բուհերում |
|իրականացում | |զբոսաշրջության |
| | |մասնագիտությամբ |
| | |դասընթացների |
| | |իրականացում |
|______________________|______________________|_______________________|
|4. Աշխատանք` ուղղված |ՀՀ ԷՆ (հայկական կողմի |Աջակցություն քաղաքների |
|միասնական զբոսաշրջային|համակարգող), ՀՀ ՄՆ, |զբոսաշրջային |
|տեղեկատվության |Երևանի քաղաքապետարան,|երթուղիների խմբավորմանը|
|բազմալեզու կայքի |Հայաստանի համայնքների |և բովանդակության |
|ստեղծմանը |միություն, ՖՔՄԱ, |ֆրանսերեն |
| |ֆրանկոֆոն |թարգմանությանը |
| |ապակենտրոնացված | |
| |համագործակցության | |
| |աջակցությամբ | |
._____________________________________________________________________.
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ՀԱՊԱՎՈՒՄՆԵՐ`
ՀՀ ԱԳՆ` Հայաստանի Հանրապետության Արտաքին գործերի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՆ` Հայաստանի Հանրապետության Կրթության և գիտության
նախարարություն
ՀՀ ՄՆ` Հայաստանի Հանրապետության Մշակույթի նախարարություն
ՀՀ ԷԿ` Հայաստանի Հանրապետության Էկոնոմիկայի նախարարություն
ՀՀ ՏՆ` Հայաստանի Հանրապետության Տրանսպորտի և կապի նախարարություն
ՖՈՒՀԱ` Ֆրանսերենի ուսուցիչների հայկական ասոցիացիա
ՀՖՀ` Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան
ՖԱԳԵՎՆ` Ֆրանսիայի արտաքին գործերի և եվրոպական հարցերի նախարարություն
ՖՄԿ` Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպություն
ՖՔՄԱ` Ֆրանկոֆոն քաղաքապետերի միջազգային ասոցիացիա
ՖԽՎ` Ֆրանկոֆոնիայի խորհրդարանական վեհաժողով
ՖՀԳ` Ֆրանկոֆոնիայի համալսարանական գործակալություն
ԱԿԵՏԿ` Արևելյան և Կենտրոնական Եվրոպայի տարածաշրջանային կենտրոն