110.0973.131112
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«13» 11 2012 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11012399
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
26 հոկտեմբերի 2012 թվականի N 973-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0102 «ԹԻԿՆԱՊԱՀԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԹԻԿՆԱՊԱՀ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԹԻԿՆԱՊԱՀԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|23. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-003 |
|____|_________________|______________________________________________|
|24. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ |
| | |գործնական գիտելիքներ տալ թիկնապահական |
| | |գործունեության ընթացքում լրացվող և կազմվող |
| | |փաստաթղթերի կազմի և դրանց ձևավորման |
| | |վերաբերյալ |
|____|_________________|______________________________________________|
|25. |Մոդուլի |18 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|26. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| |պահանջները |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |
|____|_________________|______________________________________________|
|27. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|28. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել թիկնապահի գործունեության |
| |արդյունք 1 |վերաբերյալ փաստաթղթերի տեսակները |
|____|_________________|______________________________________________|
|29. |Կատարման |1) պահպանվող անձի պահանջով լրացվող |
| |չափանիշներ |փաստաթղթերի տեսակները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |2) թիկնապահական կազմակերպության կարգերով |
| | |պահանջվող փաստաթղթերի տեսակները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |3) իրավապահ մարմինների պահանջով |
| | |ներկայացվող փաստաթղթերի տեսակները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |4) լրացվող փաստաթղթերում ներկայացման ոչ |
| | |ենթակա տեղեկությունների խմբերը տարբերակում է: |
|____|_________________|______________________________________________|
|30. |ՈՒսումնառության |Լրացնել թիկնապահի գործունեության |
| |արդյունք 2 |վերաբերյալ փաստաթղթեր |
|____|_________________|______________________________________________|
|31. |Կատարման |1) գրանցամատյանները ճիշտ է լրացնում, |
| |չափանիշներ |2) զեկուցագրեր ճիշտ է ձևակերպում, |
| | |3) հաշվետվություններ ճիշտ է կազմում, |
| | |4) դեպքի վայրի նկարագրեր և ականատեսների |
| | |վերաբերյալ տվյալները ճիշտ է ներկայացնում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՈՒԺԻ ԳՈՐԾԱԴՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|32. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-004 |
|____|_________________|______________________________________________|
|33. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |թիկնապահական գործունեության ընթացքում |
| | |ֆիզիկական ուժի և դրա կիրառմամբ հնարքների |
| | |կատարման գործնական հմտություններ |
|____|_________________|______________________________________________|
|34. |Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|35. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ |
| |պահանջները |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱՀ-ԱԱՕ-3-12-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն», ԹԿՆ- |
| | |3-12-001 «Թիկնապահական գործունեության |
| | |իրավական կարգավորումը» մոդուլները |
|____|_________________|______________________________________________|
|36. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|37. |ՈՒսումնառության |Կատարել զգուշացման հնարքներ |
| |արդյունք 1 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|38. |Կատարման |1) զգուշացման հնարքները կիրառելու |
| |չափանիշներ |իրավիճակները ճիշտ է գնահատում, |
| | |2) զգուշացման հնարքները ճիշտ է կատարում, |
| | |3) պահպանում է վարվելաձևի կանոնները: |
|____|_________________|______________________________________________|
|39. |ՈՒսումնառության |Կատարել ֆիզիկական դիմադրության հնարքներ |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|40. |Կատարման |1) ֆիզիկական դիմադրության հնարքներ |
| |չափանիշներ |կատարելու իրավիճակները ճիշտ է գնահատում, |
| | |2) ֆիզիկական դիմադրության հնարքները ճիշտ է |
| | |կատարում, |
| | |3) պահպանում է վարվելաձևի կանոնները, |
| | |4) ցուցաբերում է առաջին օգնություն: |
|____|_________________|______________________________________________|
|41. |ՈՒսումնառության |Կատարել ֆիզիկական ներգործության հնարքներ |
| |արդյունք 3 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|42. |Կատարման |1) ֆիզիկական ներգործության հնարքներ |
| |չափանիշներ |կատարելու իրավիճակները ճիշտ է գնահատում, |
| | |2) ֆիզիկական ներգործության հնարքները ճիշտ |
| | |է կատարում, |
| | |3) պահպանում է վարվելաձևի կանոնները, |
| | |4) ցուցաբերում է առաջին օգնություն: |
|____|_________________|______________________________________________|
|43. |ՈՒսումնառության |Կատարել անձնական խուզարկություն |
| |արդյունք 4 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|44. |Կատարման |1) անձնական խուզարկություն կատարելու համար |
| |չափանիշներ |օրենքով սահմանված պայմանները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |2) անձնական խուզարկություն կատարելու |
| | |քայլերը պահպանում է, |
| | |3) անձնական խուզարկություն կատարելու |
| | |արդյունքները ճիշտ ձևակերպում է, |
| | |4) սահմանված դեպքերում մեկուսացնում է |
| | |խուզարկված անձին, |
| | |5) անձնական խուզարկության արդյունքների |
| | |մասին ըստ կարգերի զեկուցում է: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԹԻԿՆԱՊԱՀԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ, ԴԵՐՆ ՈՒ |
| ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|45. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-005 |
|____|_________________|______________________________________________|
|46. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |ընդհանուր գիտելիքներ թիկնապահական գործի |
| | |կառուցվածքի, դերի ու նշանակության մասին |
|____|_________________|______________________________________________|
|47. |Մոդուլի |18 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|48. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| |պահանջները |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |
|____|_________________|______________________________________________|
|49. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|50. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել թիկնապահական ծառայության |
| |արդյունք 1 |էությունը և հանրային կարևորությունը |
|____|_________________|______________________________________________|
|51. |Կատարման |1) թիկնապահական ծառայության |
| |չափանիշներ |ուղղությունները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |2) մասնավոր թիկնապահական ծառայության |
| | |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |3) մասնավոր թիկնապահական ծառայության |
| | |մանրամասները բացատրում է, |
| | |4) մասնավոր թիկնապահական ծառայության |
| | |հնարավոր հիմնախնդիրները ճիշտ է բացատրում: |
|____|_________________|______________________________________________|
|52. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել թիկնապահական ծառայության |
| |արդյունք 2 |կառուցվածքը |
|____|_________________|______________________________________________|
|53. |Կատարման |1) թիկնապահական ծառայության կառուցվածքային |
| |չափանիշներ |աստիճանակարգումը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |2) առանձին օղակները ֆունկցիաները և |
| | |փոխհարաբերությունները հիմնավորում է, |
| | |3) մասնավոր թիկնապահական ծառայության և |
| | |իրավապահ մարմինների հարաբերությունները |
| | |ներկայացնում է, |
| | |4) թիկնապահական ծառայության կազմում |
| | |չներառվող գործողությունները ներկայացնում է: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՐՏԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|54. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-006 |
|____|_________________|______________________________________________|
|55. |Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել թիկնապահական գործունեության համար |
| | |անհրաժեշտ հատուկ մարտավարության մշակման և |
| | |կիրառման վերաբերյալ տեսական գիտելիքներ և |
| | |գործնական հմտություններ |
|____|_________________|______________________________________________|
|56. |Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|57. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ |
| |պահանջները |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԹԿՆ-3-12-002 |
| | |«Զենքի, հատուկ և տեխնիկական միջոցների |
| | |գործադրում» և ԹԿՆ-3-12-004 «Ֆիզիկական ուժի |
| | |գործադրում» մոդուլները |
|____|_________________|______________________________________________|
|58. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|59. |ՈՒսումնառության |Իրականացնի ինքնապահովում |
| |արդյունք 1 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|60. |Կատարման |1) մակերեսի փոքրացումն ապահովված է, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ընտրել դիրքը, |
| | |3) ճիշտ է դիրքավորվել, |
| | |4) զենքը ժամանակին նախապատրաստված է, |
| | |5) անհրաժեշտության դեպքում զենքը կիրառել է, |
| | |6) նվազագույն վնասը հիմնավորում է, |
| | |7) տուժածին ցուցաբերում է առաջին |
| | |օգնություն, |
| | |8) զենքի կիրառումը սահմանված կարգով |
| | |ձևակերպվել է: |
|____|_________________|______________________________________________|
|61. |ՈՒսումնառության |Ընտրի ուղեկցման մարտավարության ձևեր |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|62. |Կատարման |1) իրավիճակի մանրամասները պարզաբանված է, |
| |չափանիշներ |2) իրավիճակի գնահատումը ճիշտ և հիմնավոր է, |
| | |3) իրավիճակին համարժեք ընտրված են ճիշտ |
| | |քայլեր, |
| | |4) անհրաժեշտ փաստաթղթային ձևակերպումները և |
| | |համաձայնեցումներն ապահովված է: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՏՈՒԿ ՊԱՇՏՊԱՆԱԿԱՆ ՈՒՂԵԿՑՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|63. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-007 |
|____|_________________|______________________________________________|
|64. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |հատուկ պաշտպանական ուղեկցման բնագավառում |
| | |անհրաժեշտ գործնական ունակություններ |
|____|_________________|______________________________________________|
|65. |Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|66. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ |
| |պահանջները |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԹԿՆ-3-12-006 |
| | |«Հատուկ մարտավարության պատրաստվածություն» |
| | |մոդուլը |
|____|_________________|______________________________________________|
|67. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|68. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել հատուկ պաշտպանական ուղեկցման |
| |արդյունք 1 |տարրերը |
|____|_________________|______________________________________________|
|69. |Կատարման |1) ըստ իրավիճակի պաշտպանական ուղեկցման |
| |չափանիշներ |սխեման ճիշտ է, |
| | |2) պաշտպանական ուղեկցման սխեմայի |
| | |մանրամասները համաձայնեցված է, |
| | |3) պաշտպանական ուղեկցման սխեմայի տարրերը |
| | |ներառում են միայն թույլատրված |
| | |գործողություններ, |
| | |4) պաշտպանական ուղեկցման սխեմայի տարրերը |
| | |ամբողջական են: |
|____|_________________|______________________________________________|
|70. |ՈՒսումնառության |Ապահովել պաշտպանվող անձի անվտանգությունը |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|71. |Կատարման |1) պաշտպանվող անձի անվտանգության ապահովման |
| |չափանիշներ |իրավիճակը ճիշտ և ամբողջական գնահատված է, |
| | |2) ձեռնարկվող գործողությունների վերաբերյալ |
| | |ընդունվել է հիմնավոր որոշումներ, |
| | |3) իրականացված գործողությունները |
| | |հիմնավորված են, |
| | |4) գործընթացի վերաբերյալ փաստաթղթերը ճիշտ |
| | |է կազմվել: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՏՈՒԿ ՎԱՐՈՐԴԱԿԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|72. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-008 |
|____|_________________|______________________________________________|
|73. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ զարգացնել |
| | |գործնական ունակություններ հատուկ |
| | |վարորդական հմտությունների բնագավառում |
|____|_________________|______________________________________________|
|74. |Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|75. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| |պահանջները |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |
|____|_________________|______________________________________________|
|76. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|77. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել հատուկ վարորդական |
| |արդյունք 1 |հմտությունների անհրաժեշտությունը |
|____|_________________|______________________________________________|
|78. |Կատարման |1) հատուկ վարորդական հմտությունները որպես |
| |չափանիշներ |պաշտպանվող անձի անվտանգությունն ապահովելու |
| | |համալիր գործողությունների բաղադրիչ ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |2) հատուկ վարորդական հմտությունների |
| | |առանձնահատկությունները բացատրում է, |
| | |3) հատուկ վարորդական հմտությունները |
| | |կիրառելու դեպքում երթևեկության կարգից |
| | |թույլատրվող շեղումների դեպքերը |
| | |ներկայացնում է, |
| | |4) հատուկ վարորդական հմտությունները |
| | |կիրառելիս թիկնապահի պատասխանատվության |
| | |ռիսկերը ներկայացնում է: |
|____|_________________|______________________________________________|
|79. |ՈՒսումնառության |Ծայրահեղ իրավիճակներում վարել |
| |արդյունք 2 |տրանսպորտամիջոցը |
|____|_________________|______________________________________________|
|80. |Կատարման |1) տագնապի դեպքում տրանսպորտամիջոցը վարում |
| |չափանիշներ |է նվազագույն ռիսկով, |
| | |2) ստեղծված ոչ ստանդարտ իրավիճակներում |
| | |վթարներ թույլ չի տրվել, |
| | |3) ըստ կարգի կազմվել են համապատասխան |
| | |փաստաթղթեր, |
| | |4) անհրաժեշտության դեպքում տուժողներին |
| | |ցուցաբերվել է առաջին օգնություն: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱՊԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|81. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-009 |
|____|_________________|______________________________________________|
|82. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |թիկնապահական ծառայություն կատարելու |
| | |ընթացքում կապի միջոցներից ըստ սահմանված |
| | |առանձնահատկությունների օգտվելու գործնական |
| | |հմտություն |
|____|_________________|______________________________________________|
|83. |Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|84. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| |պահանջները |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |
|____|_________________|______________________________________________|
|85. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|86. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել օգտագործվող կապի միջոցները |
| |արդյունք 1 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|87. |Կատարման |1) թիկնապահական աշխատանքի ընթացքում կապի |
| |չափանիշներ |միջոցների կիրառման կարևորությունը |
| | |ներկայացնում է, |
| | |2) կապի միջոցների կիրառման |
| | |առանձնահատկությունները ներկայացնում է, |
| | |3) ներկայացնում է ինտերնետ կապի կիրառման |
| | |յուրահատկությունը, |
| | |4) ներկայացնում է բջջային կապի կիրառման |
| | |յուրահատկությունը, |
| | |5) ներկայացնում է ռադիոկապի կիրառման |
| | |յուրահատկությունը: |
|____|_________________|______________________________________________|
|88. |ՈՒսումնառության |Սահմանված առանձնահատկություններին |
| |արդյունք 2 |համապատասխան կիրառել կապի միջոցները |
|____|_________________|______________________________________________|
|89. |Կատարման |1) կոնկրետ իրավիճակում կապի միջոցի |
| |չափանիշներ |ընտրությունը ճիշտ է, |
| | |2) կապը հաստատված է ըստ նախատեսված կարգի, |
| | |3) կապի ժամանակ ապահովված է |
| | |գաղտնիությունը, |
| | |4) կապը գործում է անխափան: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՅԹՈՒՑԻԿ ՍԱՐՔԵՐԻ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|90. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-010 |
|____|_________________|______________________________________________|
|91. |Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել պայթուցիկ սարքերի հայտնաբերման և |
| | |ձեռնարկվելիք քայլերի վերաբերյալ տեսական ու |
| | |գործնական գիտելիքներ |
|____|_________________|______________________________________________|
|92. |Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|93. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ |
| |պահանջները |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԹԿՆ-3-12-002 |
| | |«Զենքի, հատուկ և տեխնիկական միջոցների |
| | |գործադրում» մոդուլը |
|____|_________________|______________________________________________|
|94. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|95. |ՈՒսումնառության |Ներկայացնել պայթուցիկ սարքերի տեսակները և |
| |արդյունք 1 |դրանց գործարկման մեխանիզմները |
|____|_________________|______________________________________________|
|96. |Կատարման |1) պայթուցիկ սարքերի բաղադրիչները և |
| |չափանիշներ |կիրառման դեպքերի ընդհանուր պատկերը |
| | |նկարագրում է, |
| | |2) պինդ նյութերի տեսքով պայթուցիկ սարքերի |
| | |խմբերը ներկայացնում է, |
| | |3) հեղուկ նյութերի տեսքով պայթուցիկ |
| | |սարքերի խմբերը ներկայացնում է, |
| | |4) գազային նյութերի տեսքով պայթուցիկ |
| | |սարքերի խմբերը ներկայացնում է, |
| | |5) պայթուցիկ սարքերի գործարկման |
| | |մեխանիզմները բնութագրում է: |
|____|_________________|______________________________________________|
|97. |ՈՒսումնառության |Հայտնաբերել և ճանաչել պայթուցիկ սարքեր |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|98. |Կատարման |1) պայթուցիկ սարքերի տեղադրման հնարավոր |
| |չափանիշներ |տեղը ճիշտ որոշում է, |
| | |2) նկատված առարկայի վտանգավոր լինելու |
| | |նշանները ճանաչում է, |
| | |3) առաջին նախազգուշական քայլերը կատարում |
| | |է, |
| | |4) նկատված կասկածելի առարկայի մասին |
| | |զեկուցում է պատկան մարմիններին, |
| | |5) կիրառում է համապատասխան տեխնիկական |
| | |միջոցներ, |
| | |6) իր գործողությունները ներառում է |
| | |հաշվետվություններում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԱՐԱԾՔԻ ԵՎ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԶՆՆՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|99. |Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-011 |
|____|_________________|______________________________________________|
|100.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ զարգացնել |
| | |պահպանվող անձի գտնվելու տարածքի և նրա |
| | |սպասարկման համար օգտագործվող |
| | |տրանսպորտամիջոցների զննման գործնական |
| | |հմտություններ |
|____|_________________|______________________________________________|
|101.|Մոդուլի |42 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|102.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ |
| |պահանջները |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԹԿՆ-3-12-002 |
| | |«Զենքի, հատուկ և տեխնիկական միջոցների |
| | |գործադրում» մոդուլը |
|____|_________________|______________________________________________|
|103.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|104.|ՈՒսումնառության |Կատարել տարածքի զննում |
| |արդյունք 1 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|105.|Կատարման |1) պաշտպանվող անձի գտնվելու տարածքի |
| |չափանիշներ |գնահատման անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |2) տարածքի առավել խոցելի գոտիների |
| | |բացահայտումը ճիշտ է, |
| | |3) տարածքի առավել անվտանգ գոտիների |
| | |բացահայտումը ճիշտ է, |
| | |4) տարածքում կասկածելի առարկաների |
| | |առկայությունը նկատվել է, |
| | |5) ընդհանուր եզրահանգումները և |
| | |մարտավարության մշակման համար անհրաժեշտ |
| | |եզրահանգումները ճիշտ են, |
| | |6) տրված գնահատականների ապացույցները |
| | |հիմնավոր են: |
|____|_________________|______________________________________________|
|106.|ՈՒսումնառության |Կատարել տրանսպորտամիջոցների զննում |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|107.|Կատարման |1) տրանսպորտամիջոցի զննման աշխատանքների |
| |չափանիշներ |հաջորդականությունը ճիշտ է, |
| | |2) տրանսպորտամիջոցի արտաքին զննումը ճիշտ է |
| | |կատարել, |
| | |3) ըստ հանգույցների տրանսպորտամիջոցի |
| | |զննումը ճիշտ է կատարել, |
| | |4) համապատասխան տեխնիկական միջոցների |
| | |կիրառումը ճիշտ է, |
| | |5) բացահայտված են թերությունները և |
| | |անսարքությունները, |
| | |6) զննման արդյունքում տրվել է հիմնավոր և |
| | |գրագետ գնահատական: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱԽՈՒՄՆԱՅԻՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|108.|Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-012 |
|____|_________________|______________________________________________|
|109.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |բախումնային իրավիճակներում իր |
| | |գործողությունները և արարքները կառավարելու |
| | |գործնական ունակություններ |
|____|_________________|______________________________________________|
|110.|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|111.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ |
| |պահանջները |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԹԿՆ-3-12-002 |
| | |«Զենքի, հատուկ և տեխնիկական միջոցների |
| | |գործադրում» մոդուլը |
|____|_________________|______________________________________________|
|112.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|113.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել թիկնապահական գործունեության |
| |արդյունք 1 |ընթացքում սպասվելիք բախումնային |
| | |իրավիճակները |
|____|_________________|______________________________________________|
|114.|Կատարման |1) բախումնային իրավիճակների տեսակները ճիշտ |
| |չափանիշներ |է ներկայացնում, |
| | |2) ըստ տեսակների բախումնային իրավիճակների |
| | |բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |3) բախումնային իրավիճակներում ճիշտ |
| | |կողմնորոշվելու կարևորությունը ներկայացնում է:|
|____|_________________|______________________________________________|
|115.|ՈՒսումնառության |Կիրառել ձեռնամարտի հնարքներ |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|116.|Կատարման |1) ձեռնամարտի պաշտպանական հնարքները ճիշտ է |
| |չափանիշներ |կատարում, |
| | |2) ձեռնամարտի հարձակողական հնարքները ճիշտ |
| | |է կատարում, |
| | |3) կատարում է զինաթափում, |
| | |4) ապահովում է նվազագույն վնաս հասցնելու |
| | |պահանջը: |
|____|_________________|______________________________________________|
|117.|ՈՒսումնառության |Կիրառել զենքի օգտագործմամբ հնարքներ |
| |արդյունք 3 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|118.|Կատարման |1) զենքի կիրառման դեպքերը հիմնավորում է, |
| |չափանիշներ |2) զինաթափման գործողությունը կատարում է, |
| | |3) զենքը կիրառելիս պահպանվել է նվազագույն |
| | |վնասի պահանջը, |
| | |4) փաստաթղթային ձևակերպումները կատարել է: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՏԱԿԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|119.|Մոդուլի դասիչը |ԹԿՆ-3-12-013 |
|____|_________________|______________________________________________|
|120.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել ուսանողի |
| | |հոգեբանական պատրաստվածության |
| | |ունակությունները |
|____|_________________|______________________________________________|
|121.|Մոդուլի |24 ժամ |
| |տևողությունը | |
|____|_________________|______________________________________________|
|122.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| |պահանջները |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |
|____|_________________|______________________________________________|
|123.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |գնահատման կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|____|_________________|______________________________________________|
|124.|ՈՒսումնառության |Կողմնորոշվել ծայրահեղ իրավիճակներում |
| |արդյունք 1 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|125.|Կատարման |1) ծայրահեղ իրավիճակների հատկանիշները |
| |չափանիշներ |ներկայացնում է, |
| | |2) ծայրահեղ իրավիճակներ առաջանալու |
| | |նախապայմանները ներկայացնում է, |
| | |3) ըստ իրավիճակի ձեռնարկվելիք քայլերը |
| | |հիմնավորում է: |
|____|_________________|______________________________________________|
|126.|ՈՒսումնառության |Ցուցաբերի ինքնատիրապետում |
| |արդյունք 2 | |
|____|_________________|______________________________________________|
|127.|Կատարման |1) ներկայացնում է մարդկանց հոգեբանական |
| |չափանիշներ |տիպերը և դրանց հատկանիշները, |
| | |2) իրավիճակի առանձնահատկությունները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |3) իր արարքներում ցուցաբերում է |
| | |ինքնատիրապետում: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0102
«Թիկնապահական գործ» մասնագիտության «Թիկնապահ» որակավորման
օրինակելի ուսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և |Շաբաթների|ՈՒսանողի |Պարտադիր |ՈՒսուց-|
| |մոդուլներ |թիվը |առավելա- |լսարա- |ման |
| | | |գույն |նային |երաշխա-|
| | | |բեռնվա- |պարապ- |վորվող |
| | | |ծությունը,|մունքներ,|տարին |
| | | |ժամ |ժամ | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ, | | | | |
| |ՍՈՑԻԱԼ - ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ | | | | |
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|1.|Հայոց լեզվի և խոսքի | | 81 | 54 | 1 |
| |մշակույթի հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|2.|Իրավունքի հիմունքներ | | 48 | 32 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|3.|Քաղաքագիտության և | | 27 | 18 | 1 |
| |սոցիոլոգիայի հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|4.|Պատմություն | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|5.|Օտար լեզու | | 87 | 58 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|6.|Քաղաքացիական | | 27 | 18 | 1 |
| |պաշտպանության և արտակարգ | | | | |
| |իրավիճակների հիմնահարցեր | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|7.|Ֆիզիկական կուլտուրա | | 72 | 48 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 396 | 264 | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|1.|Հաղորդակցություն | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|2.|Անվտանգություն և | | 54 | 36 | 1 |
| |առաջին օգնություն | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|3.|Համակարգչային | | 36 | 24 | 1 |
| |օպերատորություն | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 126 | 96 | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|1.|Թիկնապահական | | 63 | 42 | 1 |
| |գործունեության իրավական | | | | |
| |կարգավորումը | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|2.|Զենքի, հատուկ և տեխնիկական| | 54 | 36 | 1 |
| |միջոցների գործադրում | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|3.|Թիկնապահական գործունեության| | 27 | 18 | 1 |
| |վերաբերյալ փաստաթղթերը | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|4.|Ֆիզիկական ուժի գործադրում | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|5.|Թիկնապահական գործի | | 27 | 18 | 1 |
| |կառուցվածքը, դերն ու | | | | |
| |նշանակությունը | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| | ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 225 | 150 | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|1.|Հատուկ մարտավարության | | 72 | 48 | 1 |
| |պատրաստվածություն | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|2.|Հատուկ պաշտպանական | | 72 | 48 | 1 |
| |ուղեկցում | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|3.|Հատուկ վարորդական | | 54 | 36 | 1 |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|4.|Կապի միջոցների կիրառման | | 54 | 36 | 1 |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|5.|Պայթուցիկ սարքերի | | 54 | 36 | 1 |
| |հայտնաբերման հմտություն | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|6.|Տարածքի և | | 63 | 42 | 1 |
| |տրանսպորտամիջոցների զննման | | | | |
| |հմտություն | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|7.|Բախումնային իրավիճակների | | 72 | 48 | 1 |
| |կառավարում | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
|8.|Մարտական հոգեբանություն | | 36 | 24 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 477 | 318 | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆՏՐՈՎԻ | | 42 | 28 | 1 |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ | | 12 | 8 | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 24 | 1278 | 864 | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | | 100 | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ՊՐԱԿՏԻԿԱ | 15 | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 2 | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ | 1 | | | |
| |ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | | | | |
|__|___________________________|_________|__________|_________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 42 | | | |
._____________________________________________________________________.