110.0014.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013087
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 14-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2901 «ՎԵՐԱՄԲԱՐՁ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1019-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Նախնական մասնագիտական
(արհեստագործական) 2901 «Վերամբարձ
տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական
շահագործում» մասնագիտության
«Ավտոկռունկավար որակավորման
հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր
մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական
կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՄԱՍԻՆ ՀՀ ՕՐԵՆՔԻ |
| ՀԻՄՆԱԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ, ՎԱՐՈՐԴԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐՆ ՈՒ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի | ՎՏՄՏՇ-3-12-001 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|2. |Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել գիտելիքներ «Ավտոմոբիլային |
| |նպատակը |տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքի հիմնական |
| | |հասկացությունների, ավտոմոբիլային տրանսպորտի |
| | |բնագավառում պետական կարգավորման և կառավարման, |
| | |ավտովարորդի և պատվիրատուի իրավունքների, |
| | |պարտականությունների, պատասխանատվության, բեռների |
| | |բեռնման, բեռնաթափման, բարձրացման, իջեցման, |
| | |տեղափոխման և տեղադրման անվտանգությանը |
| | |ներկայացվող պահանջների` այդ թվում |
| | |ավտոկռունկավարներին ներկայացվող պահանջների |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|3. |Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|4. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|5. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|6. |ՈՒսումնառու- |Կարողանալ մեկնաբանել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի |
| |թյան |մասին» ՀՀ օրենքի հիմնական հասկացությունները: |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|7. |Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում օրենքի կարգավորման |
| |չափանիշներ |առարկան և գործողության ոլորտը, |
| | |2) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոմոբիլային |
| | |տրանսպորտ, ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնագավառ, |
| | |ավտոտրանսպորտային գործունեության |
| | |հասկացությունները, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոտրանսպորտային |
| | |գործունեության մասնակից, ավտոմոբիլային |
| | |տրանսպորտի օբյեկտ, ընդհանուր օգտագործման |
| | |ավտոմոբիլային տրանսպորտ, ավտոտրանսպորտային |
| | |միջոց, ավտոկռունկ հասկացությունները, |
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում ճանապարհային թերթիկ, |
| | |երթուղային թերթիկ հասկացությունները, |
| | |5) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոմոբիլային |
| | |տրանսպորտի շարժակազմի տեխնիկական շահագործում, |
| | |տեխնիկական սպասարկումներ, նորոգումներ |
| | |հասկացությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|8. |ՈՒսումնառու- |Կարողանալ բացատրել ավտոմոբիլային տրանսպորտի |
| |թյան |բնագավառում պետական կարգավորման և կառավարման |
| |արդյունք 2 |հիմնադրույթները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|9. |Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում ընդհանուր օգտագործման |
| |չափանիշներ |ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնագավառում պետական |
| | |կարգավորման նպատակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում պետական կարգավորման |
| | |ձևերը ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնագավառում, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոմոբիլային |
| | |տրանսպորտի բնագավառի պետական կառավարումը, |
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում լիցենզավորումը և |
| | |ապահովագրությունը ավտոմոբիլային տրանսպորտում |
| | |ինչպես նաև ավտոկռունկով ծառայությունների |
| | |մատուցման բնագավառում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|10.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ բացատրել ավտոկռունկներով բեռների |
| |թյան |բեռնման, բեռնաթափման, բարձրացման, իջեցման, |
| |արդյունք 3 |տեղափոխման և տեղադրման աշխատանքների կազմակերպման |
| | |սկզբունքները և հիմնադրույթները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|11.|Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոկռունկներով բեռների |
| |չափանիշներ |բեռնման և բեռնաթափման աշխատանքների կազմակերպման |
| | |սկզբունքները և հիմնադրույթները, |
| | |2) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոկռունկներով բեռների |
| | |բարձրացման և իջեցման աշխատանքների կազմակերպման |
| | |սկզբունքները և հիմնադրույթները, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում ավտոկռունկներով բեռների |
| | |տեղափոխման և տեղադրման աշխատանքների |
| | |կազմակերպման սկզբունքները և հիմնադրույթները, |
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում ավտկռունկներով բեռների |
| | |հետ կատարվող աշխատանքներին ներկայացվող հիմնական |
| | |պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|12.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել պատվիրատուի հիմնական իրավունքները, |
| |թյան |պարտականությունները և պատասխանատվությունը: |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|13.|Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում պատվիրատուի իրավունքները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է մեկնաբանում պատվիրատուի |
| | |պարտականությունները, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում պատվիրատուի |
| | |պատասխանատվությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|14.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոկռունկներով բեռների բեռնման, |
| |թյան |բեռնաթափման, բարձրացման, իջեցման, տեղափոխման և |
| |արդյունք 5 |տեղադրման անվտանգությանը ներկայացվող հիմնական |
| | |պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|15.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոտրանսպորտային |
| |չափանիշներ |միջոցների անվտանգությանը ներկայացվող հիմնական |
| | |պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկների |
| | |անվտանգությանը ներկայացվող հիմնական պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկներով |
| | |բեռների բեռնման, բեռնաթափման, բարձրացման, |
| | |իջեցման, տեղափոխման և տեղադրման անվտանգությանը |
| | |ներկայացվող հիմնական պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|16.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտովարորդին (ավտոկռունկավարին) |
| |թյան |ներկայացվող պահանջները, հիմնական իրավունքները, |
| |արդյունք 6 |պարտականությունները և պատասխանատվությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|17.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում համապատասխան |
| |չափանիշներ |ավտոտրանսպորտային միջոց վարելու անհրաժեշտ |
| | |որակավորումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում օրվա ընթացքում |
| | |ավտովարորդի կողմից ավտոմոբիլի վարման |
| | |առավելագույն տևողությունը և ավտոկռունկավարի |
| | |կողմից ավտոկռունկը աշխատեցնելու առավելագույն |
| | |տևողությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի վարման |
| | |առավելագույն տևողությունը շաբաթվա ընթացքում, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկավարի |
| | |ամենօրյա հանգստի ժամանակը, |
| | |5) ճիշտ է մեկնաբանում առանց ընդմիջման |
| | |ավտոկռունկի օգտագործման առավելագույն ժամանակը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում վարորդի և |
| | |ավտոկռունկավարի հիմնական իրավունքները և |
| | |պարտականությունները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|18.|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ -3-12-002 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|19.|Մոդուլի |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը կտիրապետի ՀՀ-ում |
| |նպատակը |գործող ճանապարհային երթևեկության կանոններին: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|20.|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|21.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|22.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|23.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ բացատրել «Ճանապարհային երթևեկության |
| |թյան |անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքում |
| |արդյունք 1 |օգտագործվող հիմնական հասկացությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|24.|Կատարման |1) ճիշտ է ընկալում և բացատրում գործող |
| |չափանիշներ |օրենքում օգտագործվող հիմնական |
| | |հասկացությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային |
| | |երթևեկության մասնակիցների հիմնական իրավունքներն |
| | |ու պարտականությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային |
| | |միջոցների սեփականատիրոջ, վարորդի, հետիոտների և |
| | |ուղևորների հիմնական պարտականություններն ու |
| | |իրավունքները` համաձայն ՀՀ իրավական ակտերի, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային |
| | |միջոցների դասակարգման և դրանց վարման |
| | |թույլտվության իրավունքները` համաձայն ՀՀ |
| | |իրավական ակտերի: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|25.|ՈՒսումնառու- | Ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության |
| |թյան |ճանապարհային երթևեկության կանոնները: |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|26.|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում ՀՀ ճանապարհային |
| |չափանիշներ |երթևեկության կանոնների ընդհանուր դրույթները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ ճանապարհային |
| | |երթևեկության կանոններով սահմանված լուսացույցի |
| | |և կարգավորողի ազդանշանները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վթարային ազդանշանի և |
| | |վթարային կանգառի նշանի կիրառումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հատուկ ազդանշանի |
| | |կիրառումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում երթևեկության սկիզբը, |
| | |մանևրումը, տրանսպորտային միջոցների դասավորումը |
| | |երթևեկելի մասում, վազանցը, երթևեկության |
| | |արագությունը, կանգառը և կայանումը, |
| | |խաչմերուկների անցումը, հետիոտնային անցումների |
| | |հատումը, երթևեկությունը երկաթուղային |
| | |գծանցներով, երթևեկությունը ավտոմայրուղիներով, |
| | |երթևեկությունը բնակելի գոտիներում, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր օգտագործման |
| | |տրանսպորտային միջոցների առավելությունը և դրանց |
| | |կանգառ կետերի անցումը, արտաքին լուսային սարքերի |
| | |և ձայնային ազդանշանների կիրառումը, մեխանիկական |
| | |տրանսպորտային միջոցների քարշակումը, մարդկանց և |
| | |բեռների փոխադրումները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|27.|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել ճանապարհային նշանները: |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|28.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային |
| |չափանիշներ |նախազգուշացնող նշանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում առավելության |
| | |նշանները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելող նշանները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թելադրող և հատուկ |
| | |թելադրանքի նշանները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվության |
| | |սպասարկման և լրացուցիչ տեղեկատվության |
| | |(ցուցանակների) նշանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|29.|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել ճանապարհային գծանշանները: |
| |թյան | |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|30.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային |
| |չափանիշներ |հորիզոնական գծանշումները և դրանց կիրառումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային ուղղաձիգ |
| | |գծանշումները և դրանց կիրառումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|31.|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել տրանպորտային միջոցի ճանաչման |
| |թյան |նշանները: |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|32.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում «Ավտոգնացք», |
| |չափանիշներ |«Երկարաչափ տրանսպորտային միջոց» ճանաչման |
| | |նշանները և նրանց ներկայացվող պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում «Արագության |
| | |սահմանափակում», «Դանդաղընթաց տրանսպորտային |
| | |միջոց», «Մեծ եզրաչափերով բեռ», «Վտանգավոր բեռ» |
| | |նշանները և դրանց ներկայացվող պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում «Երեխաների փոխադրում», |
| | |«Խուլ վարորդ», «ՈՒսումնական տրանսպորտային |
| | |միջոց», «Վթարային Կանգառ», «Բժիշկ», «Հաշմանդամ» |
| | |նշանները և դրանց ներկայացվող պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|33.|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել ճանապարհային երթևեկության կանոնների |
| |թյան |խախտումներից բխող վարչական իրավախախտումները և |
| |արդյունք 6 |համապատասխան պատժամիջոցները (սանկցիաները): |
|___|_____________|___________________________________________________|
|34.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում գործող |
| |չափանիշներ |ճանապարհային երթևեկության կանոնների |
| | |իրավախախտումների հոդվածի դիսպոզիցիան |
| | |(սանկցիան), |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՎԻՎՕ հոդվածը, մասը և |
| | |համաձայն վարչական իրավախախտումների տեղեկատուի |
| | |տուգանքաչափերը, առաջին, երկրորդ և երրորդ անգամ, |
| | |ինչպես նաև պաշտոնատար անձանց նկատմամբ |
| | |խախտումների դեպքում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՅԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|35.|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-003 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|36.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել ավտոմոբիլների շարժիչների, |
| |նպատակը |ընթացքային մասերի և թափքերի կառուցվածքների և |
| | |կառուցվածքային առանձնահատկությունների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ավտոմոբիլի սպասարկման |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|37.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|38.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|39.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|40.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլի ընդհանուր կառուցվածքը և |
| |թյան |նրա հիմնական մասերի նշանակությունը |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|41.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի ընդհանուր |
| |չափանիշներ |կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի հիմնական |
| | |մասերի նշանակությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի հիմնական |
| | |մասերի փոխադարձ կապը և փոխազդեցությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|42.|ՈՒսումնառու- |Դասակարգել ավտոմոբիլների ներքին այրման |
| |թյան |շարժիչները (ՆԱՇ), ներկայացնել դրանց |
| |արդյունք 2 |կառուցվածքային առանձնահատկությունները և |
| | |տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|43.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում կարբյուրատորային, |
| |չափանիշներ |դիզելային և վառելանյութի ներարկումով շարժիչների |
| | |աշխատանքի առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլների ներքին |
| | |այրման շարժիչների ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ՆԱՇ-երի մեխանիզմներից |
| | |(շուռտվիկ-շարժաթևային մեխանիզմ, գազաբաշխիչ |
| | |մեխանիզմ) յուրաքանչյուրի նշանակությունը և |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ՆԱՇ-երի համակարգերից |
| | |(հովացման, յուղման, սնման, վառոցքի) |
| | |յուրաքանչյուրի նշանակությունը, տեսակները, |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում շարժիչի մեխանիզմների և |
| | |համակարգերի տեխնիկական աշխատանքները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում շարժիչի աշխատանքի |
| | |ընթացքում առաջացող հիմնական անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|44.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլի շարժահաղորդակների |
| |թյան |տեսակները, կառուցվածքը, աշխատանքի |
| |արդյունք 3 |առանձնահատկությունները և հիմնական |
| | |անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|45.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շարժահաղորդակի |
| |չափանիշներ |նշանակությունը և տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կցորդիչի, դրա |
| | |յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը, տեսակները, |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում փոխանցումների տուփի |
| | |նշանակությունը և տեսակները, դրանց հիմնական |
| | |մասերի նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում կարդանային փոխանցման |
| | |նշանակությունը և տեսակները, դրանց յուրաքանչյուր |
| | |մասի նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում բաշխիչ տուփի |
| | |նշանակությունը, ընդհանուր կառուցվածքը, դրանց |
| | |յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը և ընդհանուր |
| | |կառուցվածքը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում տանող կամրջակի |
| | |նշանակությունը,ընդհանուր կառուցվածքը, դրա |
| | |յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը և ընդհանուր |
| | |կառուցվածքը, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում շարժահաղորդակի |
| | |տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները, |
| | |շարժահաղորդակի աշխատանքի ընթացքում առաջացող |
| | |հիմնական անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|46.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ղեկային մեխանիզմի և արգելակային |
| |թյան |համակարգերի տեսակները, կառուցվածքային |
| |արդյունք 4 |առանձնահատկությունները և հիմնական |
| | |անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|47.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ղեկային մեխանիզմի |
| |չափանիշներ |նշանակությունը, տեսակները և թվարկում հիմնական |
| | |մասերը, դրա յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը և |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ղեկային շարժաբերի |
| | |նշանակությունը, տեսակները, թվարկում հիմնական |
| | |մասերը, դրա յուրաքանչյուր հիմնական մասի |
| | |նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային համակարգի |
| | |նշանակությունը, ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |տեսակները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային մեխանիզմի |
| | |նշանակությունը, տեսակները (թմբուկային և |
| | |սկավառակային), դրանց յուրաքանչյուր մասի |
| | |նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային հաղորդակի |
| | |տեսակները (հիդրավլիկական, պնևմատիկ) և |
| | |կառուցվածքային առանձնահատկությունները, դրանց |
| | |հիմնական մասերի նշանակությունը և ընդհանուր |
| | |կառուցվածքը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ղեկային վարման |
| | |տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները և աշխատանքի |
| | |ընթացքում առաջացող հիմնական անսարքությունները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային համակարգի |
| | |տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները և աշխատանքի |
| | |ընթացքում առաջացող հիմնական անսարքությունները, |
|___|_____________|___________________________________________________|
|48.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել կախոցների տեսակները, կառուցվածքային |
| |թյան |առանձնահատկությունները և հիմնական |
| |արդյունք 5 |անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|49.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում կախոցների |
| |չափանիշներ |նշանակությունը, տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կախյալ կախոցի |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը, թվարկում հիմնական |
| | |մասերը, յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը և |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անկախ կախոցի ընդհանուր |
| | |կառուցվածքը, թվարկում հիմնական մասերը, |
| | |յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը և ընդհանուր |
| | |կառուցվածքը, |
| | |4) տիրապետում է կախոցի տեխնիկական սպասարկման |
| | |աշխատանքներին, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում կախոցի աշխատանքի |
| | |ընթացքում առաջացող հիմնական անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|50.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անիվների կառուցվածքային |
| |թյան |առանձնահատկությունները |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|51.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում անիվների կառուցվածքը և |
| |չափանիշներ |թվարկում մասերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անիվների յուրաքանչյուր |
| | |մասի նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անիվների տեխնիկական |
| | |սպասարկման աշխատանքները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| | |շահագործման ընթացքում անիվների հիմնական |
| | |անսարքությունները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|52.|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-004 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|53.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել ավտոկռունկի ընդհանուր |
| |նպատակը |կառուցվածքի, առանձնահատկությունների մասին |
| | |գիտելիքներ և տեխնիկական սպասարկման |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|54.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|55.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ սովորողը պետք |
| |պահանջները |է ուսումնասիրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003 մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|56.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|57.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոկռունկի դերն ու նշանակությունը |
| |թյան |շուկայական տնտեսության մեջ: |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|58.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի դերը, |
| |չափանիշներ |որպես բեռների բեռնման, բեռնաթափման, բարձրացման, |
| | |իջեցման, տեղափոխման և տեղադրման աշխատանքների |
| | |արդյունավետության բարձրացման կարևոր միջոց, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկների |
| | |դասակարգումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկաշինության |
| | |զարգացման հիմնական փուլերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|59.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոկռունկի ընդհանուր կառուցվածքը, |
| |թյան |նրա հիմնական մասերի նշանակությունը և տեխնիկական |
| |արդյունք 2 |բնութագրերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|60.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| |չափանիշներ |ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի հիմնական |
| | |մասերի նշանակությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի հիմնական |
| | |մասերի փոխադարձ կապը և փոխազդեցությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|61.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոկռունկների տեսակները, |
| |թյան |կառուցվածքային առանձնահատկությունները, աշխատանքի |
| |արդյունք 3 |սկզբունքը և հիմնական անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|62.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի նշանակությունը,|
| |չափանիշներ |տեսակները, ընդհանուր կառուցվածքը և դրա
կառուցվածքային առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի հիմնական |
| | |մասերից յուրաքանչյուրի նշանակությունը և |
| | |ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |3) տիրապետում է ավտոկռունկի տեխնիկական |
| | |սպասարկման աշխատանքներին, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի հիմնական |
| | |անսարքությունները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| | |մեխանիկական, հիդրավլիկական և էլեկտրական |
| | |հաղորդակների աշխատանքի սկզբունքը և |
| | |նշանակությունը, դրանց առանձին հանգույցների և |
| | |մասերի նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում պտտվող պլատֆորմի և |
| | |վերամբարձ մեխանիզմների նշանակությունը, |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, դրանց առանձին մասերի |
| | |նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում ճոպանների, |
| | |ճախարակների, կարապիկների, սլաքների, |
| | |հակակշիռների կառուցվածքն ու նշանակությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՎԱՌԵԼԻՔԱՔՍԱՆՅՈՒԹԵՐ ԵՎ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԵՂՈՒԿՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|63.|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ -3-12-005 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|64.|Մոդուլի |Ավարտելով այս մոդուլը` սովորողը ձեռք կբերի |
| |նպատակը |ավտոկռունկներում կիրառվող վառելիքաքսանյութերի և |
| | |տեխնիկական հեղուկների վերաբերյալ գիտելիքներ, |
| | |ավտոկռունկի շահագործման ընթացքում դրանք |
| | |կիրառելու հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|65.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|66.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|67.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|68.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել վառելիքաքսանյութերի և տեխնիկական |
| |թյան |հեղուկների դերը ավտոկռունկի արդյունավետ |
| |արդյունք 1 |շահագործման, հուսալիության, երկարակեցության և |
| | |անվտանգ շահագործման գործընթացում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|69.|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում վառելիքաքսանյութերի դերը |
| |չափանիշներ |ավտոմոբիլների շահագործման արդյունավետության |
| | |բարձրացման գործընթացում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում տեխնիկական հեղուկների |
| | |դերը ավտոմոբիլի հուսալիության և երկարակեցության |
| | |ապահովման համար, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վառելիքաքսանյութերի |
| | |դերը ավտոմոբիլի հուսալի աշխատանքը և |
| | |երկարակեցությունը ապահովման համար, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում վառելիքաքսանյութերի և |
| | |տեխնիկական հեղուկների դերը ավտոմոբիլը անվտանգ |
| | |շահագործելիս: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|70.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլային շարժիչներում |
| |թյան |օգտագործվող վառելանյութերի դասակարգումը, |
| |արդյունք 2 |մակնիշավորումը և կիրառումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|71.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| |չափանիշներ |վառելանյութերին ներկայացվող տեխնիկական |
| | |շահագործման պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| | |վառելանյութերի որակին ներկայացվող նորմատիվային |
| | |պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| | |բենզինների դասակարգումը, մակնիշավորումը և |
| | |օգտագործումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում դիզելային |
| | |վառելանյութերի դասակարգումը, մակնիշավորումը և |
| | |օգտագործումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում գազային վառելանյութերի |
| | |տեսակները, մակնիշավորումը և օգտագործման |
| | |բնագավառները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|72.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմեքենաների քսանյութերի |
| |թյան |դասակարգումը, մակնիշավորումը և օգտագործումը: |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|73.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շարժիչային քսանյութերի |
| |չափանիշներ |դասակարգումը, մակնիշավորումը և օգտագործումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում շարժահաղորդակներում |
| | |կիրառվող քսանյութերի տեսակները և օգտագործումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում քսուքների տեսակները և |
| | |օգտագործումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|74.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տեխնիկական հեղուկների |
| |թյան |նշանակությունը, տեսակները, օգտագործումը: |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|75.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի |
| |չափանիշներ |շարժիչներում օգտագործվող հովացնող հեղուկների |
| | |նշանակությունը, դասակարգումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կցորդիչի հաղորդակում |
| | |կիրառվող տեխնիկական հեղուկների նշանակությունը, |
| | |դասակարգումը, մակնիշավորումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային |
| | |համակարգում կիրառվող տեխնիկական հեղուկների |
| | |նշանակությունը, դասակարգումը, մակնիշավորումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հիդրավլիկական |
| | |հաղորդակով աշխատող ավտոկռունկներում օգտագործվող |
| | |տեխնիկական հեղուկների նշանակությունը, |
| | |դասակարգումը, մակնիշավորումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական հեղուկների |
| | |դերը հիդրավլիկական հաղորդակների աշխատանքի |
| | |արդյունավետության, հուսալիության և |
| | |երկարակեցության բարձրացման գործում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|76.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել վառելիքաքսանյութերի և տեխնիկական |
| |թյան |հեղուկների պահպանման և լիցքավորման կանոնները: |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|77.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բենզինների պահպանման և |
| |չափանիշներ |ավտոմոբիլի լիցքավորման կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում դիզելային վառելիքի |
| | |պահպանման և ավտոմոբիլի լիցքավորման կանոնները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հեղուկ գազի պահպանման |
| | |և ավտոմոբիլի լիցքավորման կանոնները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում բնական գազի պահպանման |
| | |և ավտոմոբիլի լիցքավորման կանոնները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| | |քսանյութերի պահպանման և ավտոմոբիլի լիցքավորման |
| | |կանոնները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական հեղուկների |
| | |պահպանման և ավտոմոբիլի լիցքավորման կանոնները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԻ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|78.|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-006 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|79.|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ ավտոկռունկի |
| |նպատակը |էլեկտրական սարքավորումների ընդհանուր |
| | |կառուցվածքի, աշխատանքի սկզբունքի վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ, դրանց ստուգման և սպասարկման |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|80.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|81.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ սովորողը պետք է |
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003 և |
| | |ՎՏՄՏՇ-3-12-004 մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|82.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|83.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել էլեկտրական հոսանքի և էլեկտրական |
| |թյան |շարժաբերների վերաբերյալ հիմնական |
| |արդյունք 1 |տեղեկությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|84.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում Էլեկտրական շղթան, |
| |չափանիշներ |հաջորդական և զուգահեռ միացումները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի |
| | |գեներատորները և տրանսֆորմատորները, |
| | |3) ճիշտ է կարգավորում գեներատորի շարժափոկի |
| | |ձգվածությունը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկների |
| | |Էլեկտրաշարժիչները, կառավարման և պաշտպանիչ |
| | |ապարատները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|85.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել ավտոկռունկների էլեկտրական |
| |թյան |սարքավորումների նշանակությունը, աշխատանքը, |
| |արդյունք 2 |հիմնական կարգավորումները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|86.|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական |
| |չափանիշներ |սարքավորումների հիմնական խմբերը` հոսանքի |
| | |աղբյուրներ, վառոցքի համակարգ, լուսավորման և |
| | |լուսաազդանշանային համակարգ` ներկայացնելով դրանց |
| | |նշանակությունը և ընդհանուր կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական |
| | |սարքավորումների աշխատանքի սկզբունքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական |
| | |սարքավորումների հիմնական կարգավորման |
| | |սկզբունքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|87.|ՈՒսումնառու- |Ստուգել և սպասարկել մարտկոցային կուտակիչները, |
| |թյան |կատարել վառոցքի կարգավորում, կարգավորել |
| |արդյունք 3 |ձայնային, լուսավորման և լուսաազդանշանային |
| | |համակարգերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|88.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մարտկոցային |
| |չափանիշներ |կուտակիչների սպասարկման կարգը, |
| | |2) ճիշտ է ստուգում մարտկոցային կուտակիչների |
| | |տեխնիկական վիճակը հատուկ գործիքների օգնությամբ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վառոցքի կարգավորման |
| | |ազդեցությունը շարժիչի աշխատանքի վրա, |
| | |4) ճիշտ է կատարում վառոցքի կարգավորումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի ձայնային, |
| | |լուսավորման և լուսաազդանշանային համակարգերի |
| | |կառուցվածքը, |
| | |6) ճիշտ է կարգավորում ավտոկռունկի լապտերների |
| | |լուսավորվածությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|89.|ՈՒսումնառու- |Հայտնաբերել և պարզ եղանակներով վերացնել |
| |թյան |ավտոկռունկի էլեկտրասարքավորումների հիմնական |
| |արդյունք 4 |անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|90.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրասարքավորումների |
| |չափանիշներ |հիմնական անսարքությունները, |
| | |2) կարողանում է հայտնաբերել հոսանքի |
| | |աղբյուրների հիմնական պարզագույն |
| | |անսարքությունները, |
| | |3) կարողանում է հայտնաբերել վառոցքի համակարգի |
| | |հիմնական պարզագույն անսարքությունները, |
| | |4) կարողանում է հայտնաբերել լուսավորման և |
| | |լուսաազդանշանային համակարգի հիմնական պարզագույն |
| | |անսարքությունները, |
| | |5) կարողանում է հայտնաբերել ավտոկռունկի |
| | |բեռնման-բեռնաթափման մեխանիզմների |
| | |լուսաազդանշանային համակարգի հիմնական պարզագույն |
| | |անսարքությունները |
| | |6) կարողանում է պարզ եղանակներով վերացնել |
| | |հիմնական անսարքությունները: |
|_____________________________________________________________________|
----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում