110.0014.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013087
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 14-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2901 «ՎԵՐԱՄԲԱՐՁ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1019-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՎԱՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|91.|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-007 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|92.|Մոդուլի |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը ձեռք կբերի |
| |նպատակը |ավտոկռունկի անվտանգ վարման անհրաժեշտ |
| | |հմտություններ և գործնական գիտելիքներ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|93.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|94.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է ուսումնասիրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-002, |
| | |ՎՏՄՏՇ-3-12-003, ՎՏՄՏՇ-3-12-004, ՎՏՄՏՇ-3-12-006 |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|95.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|96.|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել անվտանգ երթևեկության վրա ազդող |
| |թյան |ավտոկռունկի հիմնական բնութագրերը և շահագործական |
| |արդյունք 1 |գործոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|97.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի ծանրության |
| |չափանիշներ |կենտրոնի դիրքի և անվադողերի ճանապարհի հետ |
| | |կցորդման ազդեցությունը անվտանգ երթևեկության |
| | |վրա, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միջին արագության և |
| | |դանդաղեցման ընտրության նշանակությունը, |
| | |իներցիայի և սահքի երևույթների դերը ավտոկռունկի |
| | |վարման ժամանակ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| | |անցողականության և մանևրողականության |
| | |ազդեցությունը անվտանգ երթևեկության վրա, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| | |կայունության և կառավարելիության ազդեցությունը |
| | |անվտանգ երթևեկության վրա: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|98.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել երթի ընթացքում հոգեբանաֆիզիոլոգիական |
| |թյան |կողմնորոշման առանձնահատկությունները: |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|99.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տեսանելիության |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները տարբեր բնակլիմայական ու |
| | |ռելիեֆային պայմաններում, գործնականում |
| | |ցուցաբերում է տեսողության համապատասխան որակներ, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում արագության, |
| | |տարածության և ժամանակի ընկալման կարևորությունը |
| | |անվտանգ երթի ընթացքում և ցուցաբերում է |
| | |համապատասխան հմտություններ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի և |
| | |շրջապատի կողմից լրացուցիչ ձայնային, լուսային և |
| | |այլ ազդանշանների ընկալման կարևորությունը |
| | |ավտոկռունկի շարժման ընթացքում և ցուցաբերում |
| | |դրանց ընկալման համապատասխան հմտություններ, |
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում այլ տրանսպորտային |
| | |միջոցների վարորդների կողմից կատարած սխալները և |
| | |ցուցաբերում ՃՏՊ-ից խուսափելու համապատասխան |
| | |հմտություն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|100|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոկռունկի վարման գործնական |
| |թյան |հմտություններին: |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|101|Կատարման |1) ելնելով երթևեկության անվտանգության, |
| |չափանիշներ |վարորդի հոգեբանաֆիզիոլոգիական |
| | |առանձնահատկություններից` կարողանում է երթից |
| | |առաջ ճիշտ դիրքավորվել վարորդի տեղում, |
| | |2) տիրապետում է աքսելերատորի օգտագործման |
| | |գործնական հմտություններին, |
| | |3) կարողանում է կատարել ավտոկռունկի սահուն |
| | |տեղաշարժ կանգնած դիրքից, |
| | |4) կարողանում է ճիշտ օգտվել ավտոկռունկի |
| | |ղեկային և արգելակային համակարգերի կառավարման |
| | |օրգաններից, |
| | |5) կարողանում է ճիշտ օգտվել լուսավորության, |
| | |չափիչ-ստուգիչ և ազդանշանային սարքերից, |
| | |6) կարողանում է սահուն կերպով իրականացնել |
| | |ավտոկռունկի ուղիղ, հետադարձ և շրջադարձային |
| | |շարժումներ, |
| | |7) կարողանում է սահուն և վարժ կերպով |
| | |իրականացնել փոխանցումների տուփի կառավարումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|102|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ վարել ավտոկռունկը իրական ճանապարհային |
| |թյան |շահագործական պայմաններում: |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|103|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում ավտոկռունկի դիրքավորումը և |
| |չափանիշներ |վերադիրքավորումը երթուղում` կախված ընտրված |
| | |նպատակակետից և տրանսպորտային հոսքի |
| | |ծանրաբեռնվածությունից, |
| | |2) ճիշտ է կիրառում ճանապարհային երթևեկության |
| | |կանոնները շարժման ժամանակ, |
| | |3) ճիշտ է վարում ավտոկռունկը քաղաքային և |
| | |միջքաղաքային ճանապարհային պայմաններում, |
| | |4) ճիշտ է վարում ավտոկռունկը տեսանելիության և |
| | |ճանապարհային ու շահագործական տարբեր |
| | |պայմաններում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|104|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոկռունկի կառավարման |
| |թյան |հմտություններին: |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|105|Կատարման |1) կարողանում է ճիշտ օգտվել ավտոկռունկի |
| |չափանիշներ |արգելակային համակարգի կառավարման օրգաններից, |
| | |2) կարողանում է կատարել բեռի սահուն |
| | |բարձրացում, |
| | |3) կարողանում է կատարել բեռի սահուն իջեցում, |
| | |4) կարողանում է կատարել բեռի սահուն |
| | |տեղափոխում և տեղադրում, |
| | |5) կարողանում է ճիշտ օգտվել ավտոկռունկի |
| | |լուսաազդանշանային համակարգից: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԵՌՆԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ, ԲԵՌՆԵՐԻ |
| ԲԵՌՆՄԱՆ-ԲԵՌՆԱԹԱՓՄԱՆ, ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ, ԻՋԵՑՄԱՆ, ՏԵՂԱՓՈԽՄԱՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐՄԱՆ |
| ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|106|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-008 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|107|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բեռների դասակարգման, |
| |նպատակը |փաթեթավորման և ամրացման, բեռնման-բեռնաթափման, |
| | |տեղափոխման և տեղադրման հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|108|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|109|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|110|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|111|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռների տեսակները և դրանց |
| |թյան |դասակարգման սկզբունքները: |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|112|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բեռների տեսակները և |
| |չափանիշներ |դրանց դասակարգման ընդհանուր սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բեռների որակական |
| | |հատկանիշները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր բեռների |
| | |բեռնման-բեռնաթափման համար անհրաժեշտ տրանսպորտային |
| | |միջոցներին ներկայացվող առանձնահատուկ |
| | |պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|113|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռների փաթեթավորման և ամրացման |
| |թյան |ձևերը: |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|114|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում փոխադրական տարային և |
| |չափանիշներ |բեռների փաթեթավորմանը ներկայացվող ընդհանուր |
| | |պահանջները, ինչպես նաև դրանց պիտակավորումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում վտանգավոր բեռների |
| | |բեռնման-բեռնաթափման ժամանակ փոխադրական տարային |
| | |և փաթեթավորմանը ներկայացվող առանձնահատուկ |
| | |պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բեռների այն |
| | |տեսակները, որոնք կարող են ներկայացվել |
| | |բեռնման-բեռնաթափման առանց փաթեթավորման, ինչպես |
| | |նաև այն բեռները որոնք պարտադիր ենթակա են |
| | |փաթեթավորման, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում բեռները |
| | |բեռնման-բեռնաթափման պրոցեսում ամրացնելու |
| | |սկզբունքները և ձևերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|115|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռնման-բեռնաթափման գործընթացը, |
| |թյան |դրանցում օգտագործվող տեխնիկական միջոցները: |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|116|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման |
| |չափանիշներ |գործընթացը, այդ գործընթացի ազդեցությունը |
| | |ավտոկռունկի ընդհանուր արտադրողականության վրա, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման |
| | |միջոցների դասակարգումը և դրանց աշխատանքի |
| | |առանձնահատկությունները` կախված նյութերի |
| | |տեսակներից և ձևերից, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի կիրառման |
| | |արդյունավետությունը տարբեր բեռների |
| | |բեռնման-բեռնաթափման ժամանակ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|117|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռների բեռնման-բեռնաթափման, |
| |թյան |բարձրացման, իջեցման, տեղափոխման և տեղադրման |
| |արդյունք 4 |աշխատանքների ընթացքում բեռների ամրացման ձևերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|118|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման |
| |չափանիշներ |աշխատանքների ժամանակ կիրառվող բեռների ամրացման |
| | |ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման |
| | |աշխատանքների ժամանակ ավտոկռունկների պարապուրդի |
| | |վրա ազդող գործոնները, |
| | |3) ճիշտ է շարադրում բեռնման-բեռնաթափման |
| | |աշխատանքների ընթացքում ավտոկռունկի պարապուրդի |
| | |ժամանակի ընդհանուր կառուցվածքը և այդ ժամանակի |
| | |առանձին տարրերի նվազեցման միջոցառումները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|119|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել ավտոկռունկի մեխանիզմների ու մասերի |
| |թյան |անսարքությունները և ավտոկռունկի շահագործումն |
| |արդյունք 5 |արգելող պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|120|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| |չափանիշներ |հիդրոհամակարգում այն վնասվածքները, որոնց |
| | |հետևանքով առաջանում է տեխնիկական հեղուկի |
| | |արտահոսք և ավտոկռունկի շահագործումն արգելվում է, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում ճոպանների, կեռի և սլաքի |
| | |այն անսարքությունները, որոնց դեպքում |
| | |ավտոկռունկի շահագործումն արգելվում է, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում ավտոկռունկի պտտվող մասի |
| | |արգելակային մեխանիզմների այն անսարքությունները, |
| | |որոնց դեպքում ավտոկռունկի շահագործումն |
| | |արգելվում է, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում ավտոկռունկի անվտանգության |
| | |սարքերի և սարքվածքների այն անսարքությունները, |
| | |որոնց դեպքում ավտոկռունկի շահագործումն |
| | |արգելվում է: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԵՌՆՄԱՆ-ԲԵՌՆԱԹԱՓՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐ ԵՎ |
| ՓԱՍՏԱԹՂԹԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|121|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-009 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|122|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել տարբեր տեսակի բեռների |
| |նպատակը |բեռնման-բեռնաթափման գործընթացների |
| | |առանձնահատկությունների և համապատասխան |
| | |փաստաթղթերի ձևակերպման վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|123|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|124|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո ուսանողը պետ |
| |պահանջները |է յուրացրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003, |
| | |ՎՏՄՏՇ-3-12-004,ՎՏՄՏՇ-3-12-007 մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|125|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|126|ՈՒսումնառու- |Օգտվել քարտեզներից և տեղանքի հատակագծերից |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|127|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տեղանքի հատակագծի և |
| |չափանիշներ |քարտեզի մասշտաբների տեսակները և կարողանում է |
| | |հաշվել երկու կետերի միջև եղած հեռավորությունը, |
| | |օգտվելով քարտեզներից, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում տեղանքի հատակագծերի և |
| | |քարտեզների իզոգծերի իմաստը, կարողանում է |
| | |օգտագործել դրանք տվյալ կետի հարաբերական և |
| | |բացարձակ բարձրությունը հաշվարկելու համար, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում տեղանքի քարտեզների և |
| | |հատակագծերի վրա կատարված պայմանական |
| | |նշանակումների իմաստը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|128|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռնման-բեռնաթափման գործընթացի |
| |թյան |հիմնական բաղադրիչները և դրանց կատարման ժամանակ |
| |արդյունք 2 |ավտոկռունկավարի պարտականությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|129|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման |
| |չափանիշներ |գործընթացի հիմնական բաղադրիչները (բեռի |
| | |բարձրացում, տեղափոխում, իջեցում, տեղադրում) և |
| | |այդ գործընթացի ժամանակ ավտոկռունկավարի |
| | |գործողությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկը |
| | |աշխատանքային դիրքի բերելու (մոնտաժում) և |
| | |երթևեկության դիրքի ետ բերելու (ապամոնտաժում) |
| | |գործընթացների հիմնական բաղադրիչները և դրանց |
| | |ժամանակ ավտոկռունկավարի գործողությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում երթի դուրս գալուց |
| | |առաջ, ինչպես նաև երթից վերադառնալուց հետո |
| | |ավտոկռունկի հետ կապված պարտադիր |
| | |գործողությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|130|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տարբեր տեսակի բեռների |
| |թյան |բեռնման-բեռնաթափման գործընթացների |
| |արդյունք 3 |առանձնահատկությունները և դրանց ժամանակ |
| | |ավտոկռունկավարի պարտադիր գործողությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|131|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի բեռների |
| |չափանիշներ |բեռնման-բեռնաթափման գործընթացների ընդհանուր |
| | |նկարագիրը և դրանց ժամանակ ավտոկռունկավարի |
| | |պարտադիր գործողությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ծանրաքաշ, ոչ |
| | |գաբարիտային, վտանգավոր և պայթյունավտանգ բեռների |
| | |բեռնման-բեռնաթափման առանձնահատկությունները և |
| | |կանոնները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում շուտ փչացող, սորուն և |
| | |կիտովի բեռների բեռնման-բեռնաթափման |
| | |առանձնահատկությունները և կանոնները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հեղուկ բեռների |
| | |բեռնման-բեռնաթափման առանձնահատկությունները և |
| | |կանոնները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում հատային և բեռնարկղերով |
| | |բեռների բեռնման-բեռնաթափման |
| | |առանձնահատկությունները և կանոնները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական |
| | |կառուցվածքների բեռնման-բեռնաթափման և մոնտաժման |
| | |առանձնահատկությունները ու կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|132|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոկռունկի աշխատանքի ժամանակ |
| |թյան |շրջանառվող փաստաթղթերի տեսակներին և դրանց |
| |արդյունք 4 |ձևակերպման սկզբունքներին: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|133|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկավարին տրվող |
| |չափանիշներ |փաստաթղթերի տեսակները և դրանց ձևակերպման |
| | |սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկավարի |
| | |գործողությունները կապված բեռնման-բեռնաթափման |
| | |աշխատանքների ընթացքում շրջանառվող փաստաթղթերի |
| | |պահպանման, ներկայացման և հանձնման կարգի հետ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄՆ |
| ԱՐԳԵԼՈՂ ԱՆՍԱՐՔՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|134|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-010 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|135|Մոդուլի |Ավարտելով այս մոդուլը սովորողը ձեռք կբերի |
| |նպատակը |բավարար տեսական և գործնական գիտելիքներ |
| | |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող |
| | |անսարքությունների և պայմանների վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|136|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|137|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է յուրացրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003, ՎՏՄՏՇ-3-12-004, |
| | |ՎՏՄՏՇ-3-12-007 մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|138|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|139|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել արգելակային և ղեկային կառավարման |
| |թյան |համակարգերի անսարքություններն ու |
| |արդյունք 1 |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող |
| | |պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|140|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային համակարգերի |
| |չափանիշներ |անսարքություններն ու ավտոտրանսպորտային միջոցների |
| | |շահագործումն արգելող պայմանները. |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ղեկային կառավարման |
| | |համակարգերի անսարքություններն ու ավտոտրանսպորտային |
| | |միջոցների շահագործումն արգելող պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|141|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել արտաքին լուսային սարքերի |
| |թյան |անսարքություններն ու ավտոտրանսպորտային միջոցների |
| |արդյունք 2 |շահագործումն արգելող պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|142|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտաքին լուսային |
| |չափանիշներ |սարքերի այն հնարավոր անսարքությունները, որոնց |
| | |դեպքում ավտոտրանսպորտային միջոցների հետագա |
| | |շահագործումն անթույլատրելի է, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լապտերների կարգավորումը, |
| | |արտաքին լուսավորման սարքերի աշխատանքային |
| | |ռեժիմները, լուսաանդրադարձիչների աղտոտվածության |
| | |աստիճանը, առկայծող փարոսիկների տեղակայումը, |
| | |արտաքին լուսային սարքերի ստանդարտների |
| | |անհամապատասխանությունը, որոնց դեպքում |
| | |ավտոտրանսպորտային միջոցների հետագա շահագործումը |
| | |անթույլատրելի է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|143|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել անիվների անսարքությունները և |
| |թյան |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող |
| |արդյունք 3 |պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|144|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում դողերի պահպանաշերտերի |
| |չափանիշներ |նախշանկարի մնացորդային բարձրության ստանդարտային |
| | |չափերը, որոնց խախտման դեպքում արգելվում է |
| | |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում դողերի հենքերի տեղային |
| | |վնասվածքները (անցքեր, կտրվածքներ, |
| | |ճեղքակտրվածքներ), ինչպես նաև հիմնակմախքի |
| | |շերտաբաժանումը, որոնց առկայության դեպքում չի |
| | |թույլատրվում շահագործել ավտոտրանսպորտային |
| | |միջոցները, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում անվահեծի կամ |
| | |անվասկավառակի ամրացումը, հնարավոր ճաքերը, որոնց |
| | |առկայության դեպքում ավտոտրանսպորտային |
| | |միջոցների հետագա շահագործումը անթույլատրելի է, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում անվադողերի` ըստ չափերի |
| | |և/կամ թույլատրելի բեռնվածության, |
| | |համապատասխանությունը ավտոկռունկի տվյալ |
| | |մոդելին, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում ավտոտրանսպորտային միջոցի |
| | |նույն սռնու վրա տարբեր նախշանկարներով կամ |
| | |շառավիղներով դողերի տեղակայման երևույթները, |
| | |ինչպես նաև մեկնաբանում դրանց |
| | |անթույլատրելիությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|145|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ մեկնաբանել շարժիչի անսարքությունները |
| |թյան |ու ավտոտրանսպորտային միջոցի շահագործումն արգելող |
| |արդյունք 4 |պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|146|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտածվող գազերում |
| |չափանիշներ |վնասակար նյութերի պարունակության կամ դրանց |
| | |ծխայնության համապատասխանությունը ՀՀ |
| | |օրենսդրությամբ սահմանված ցուցանիշներին, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր հնարավոր |
| | |դեպքերը, երբ խախտված է սնման համակարգի |
| | |հերմետիկությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բանած գազերի արտածման |
| | |համակարգի անսարքությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում այն դեպքը, երբ արտաքին |
| | |աղմուկի թույլատրելի մակարդակը գերազանցում է |
| | |ստանդարտով սահմանված մեծությունը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր |
| | |անսարքություններն ու պայմանները, որոնց դեպքում |
| | |չի թույլատրվում ավտոտրանսպորտային միջոցի հետագա |
| | |շահագործումը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ |
| ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|147|Մոդուլի |ՎՏՄՏՇ-3-12-011 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|148|Մոդուլի |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը ձեռք կբերի |
| |նպատակը |անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ ավտոկռունկի |
| | |անվտանգ շահագործման վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|149|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|150|Մուտքային |Ուսանողը մինչև այս մոդուլի ուսումնասիրումը պետք |
| |պահանջները |է յուրացրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003, ՎՏՄՏՇ-3-12-004, |
| | |ՎՏՄՏՇ-3-12-007 մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|151|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|152|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել անվտանգության տեխնիկայի կանոններին |
| |թյան |ավտոկռունկի շահագործման և սպասարկման ժամանակ: |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|153|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում ավտոկռունկով աշխատելու |
| |չափանիշներ |թույլտվության կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| | |շահագործումից առաջ ավտոկռունկավարի կողմից |
| | |իրականացվող անհրաժեշտ գործողությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բեռի անվտանգ |
| | |բարձրացման պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|154|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել շրջակա միջավայրի պահպանման կանոնները |
| |թյան |և հակահրդեհային միջոցառումները` ավտոկռունկի |
| |արդյունք 2 |շահագործման և սպասարկման ժամանակ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|155|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| |չափանիշներ |շահագործման և սպասարկման ժամանակ մթնոլորտ |
| | |արտանետվող թունավոր գազերի և նյութերի նկատմամբ |
| | |սահմանված նորմերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի |
| | |շահագործման և սպասարկման ժամանակ հակահրդեհային |
| | |միջոցառումները: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
Նախնական մասնագիտական
(արհեստագործական) կրթության 2901
«Վերամբարձ տրանսպորտային միջոցների
տեխնիկական շահագործում»
մասնագիտության «Ավտոկռունկավար
որակավորման օրինակելի ուսումնական
պլան
._____________________________________________________________________.
|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և |Շա- |Ուսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|
| |մոդուլներ |բաթ-|առավե- |լսարա- |ման |
| | |ների|լագույն |նային |երաշխա-|
| | |թիվը|բեռնվա- |պարապ- |վորվող |
| | | |ծությու-|մունք- |տարին |
| | | |նը, ժամ |ներ, ժամ| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ, | | | | |
| |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ | | | | |
| |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Հայոց լեզվի և խոսքի մշակույթի | | 94 | 72 | 1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Էկոլոգիայի և լանդշաֆտագիտության | | 54 | 36 | 1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Քաղաքագիտության և սոցիոլոգիայի | | 27 | 18 | 1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Իրավունքի հիմունքներ | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|5.|Պատմություն | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|6.|Օտար լեզու | | 90 | 60 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|7.|Քաղաքացիական պաշտպանություն և | | 27 | 18 | 1 |
| |արտակարգ իրավիճակների հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|8.|Ֆիզիկական կուլտուրա | | 60 | 60 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 460 | 336 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Հաղորդակցություն | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Անվտանգություն և առաջին օգնություն| | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Աշխատանքային խնդիրներ | | 27 | 18 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Համակարգչային օպերատորություն | | 54 | 36 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 189 | 126 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին ՀՀ | | 81 | 54 | 1 |
| |օրենքի հիմնադրույթները, վարորդի | | | | |
| |իրավունքներն ու | | | | |
| |պարտականությունները | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Ճանապարհային երթևեկության կանոններ| | 162 | 108 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Ավտոմեքենայի ընդհանուր կառուցվածքը | | 108 | 72 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Ավտոկռունկի ընդհանուր կառուցվածքը | | 81 | 54 | 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|5.|Վառելիքաքսանյութեր և տեխնիկական | | 54 | 36 | 1 |
| |հեղուկներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Ավտոկռունկի էլեկտրական | | 54 | 36 | 1 |
| |սարքավորումներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Ավտոկռունկի անվտանգ վարման | | 108 | 72 | 1 |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Բեռների դասակարգումը, բեռների | | 54 | 36 | 1 |
| |բեռնման-բեռնաթափման, բարձրացման, | | | | |
| |իջեցման, տեղափոխման և տեղադրման | | | | |
| |աշխատանքների հմտությունները | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Բեռնման-բեռնաթափման գործընթացներ և | | 54 | 36 | 1 |
| |փաստաթղթաշրջանառություն | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|5.|Ավտոտրանսպորտային միջոցների | | 54 | 36 | 1 |
| |շահագործումն արգելող | | | | |
| |անսարքություններն ու պայմանները | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|6.|Ավտոկռունկների շահագործման | | 54 | 36 | 1 |
| |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 378 | 252 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆՏՐՈՎԻ | | 45 | 30 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ | | 18 | 12 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 30 | 1576 | 1080 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | | 100 | 100 | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՊՐԱԿՏԻԿԱ | 8 | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 2 | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 2 | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 42 | | | |
._____________________________________________________________________.