Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2901 «ՎԵՐԱՄԲԱՐՁ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ...

 

 

110.0014.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013087

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 14-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2901 «ՎԵՐԱՄԲԱՐՁ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1019-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՎԱՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|91.|Մոդուլի      |ՎՏՄՏՇ-3-12-007                                     |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|92.|Մոդուլի      |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը ձեռք կբերի         |

|   |նպատակը      |ավտոկռունկի անվտանգ վարման անհրաժեշտ               |

|   |             |հմտություններ և  գործնական գիտելիքներ:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|93.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|94.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է ուսումնասիրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-002,               |

|   |             |ՎՏՄՏՇ-3-12-003, ՎՏՄՏՇ-3-12-004, ՎՏՄՏՇ-3-12-006     |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|95.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|96.|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել անվտանգ երթևեկության  վրա ազդող         |

|   |թյան         |ավտոկռունկի հիմնական բնութագրերը և  շահագործական   |

|   |արդյունք 1   |գործոնները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|97.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի ծանրության    |

|   |չափանիշներ   |կենտրոնի դիրքի և  անվադողերի ճանապարհի հետ         |

|   |             |կցորդման ազդեցությունը անվտանգ երթևեկության        |

|   |             |վրա,                                               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում միջին արագության և        |

|   |             |դանդաղեցման ընտրության նշանակությունը,             |

|   |             |իներցիայի  և  սահքի երևույթների  դերը ավտոկռունկի  |

|   |             |վարման ժամանակ,                                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի               |

|   |             |անցողականության և  մանևրողականության               |

|   |             |ազդեցությունը անվտանգ երթևեկության   վրա,          |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի               |

|   |             |կայունության և  կառավարելիության ազդեցությունը     |

|   |             |անվտանգ երթևեկության   վրա:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|98.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել երթի ընթացքում հոգեբանաֆիզիոլոգիական      |

|   |թյան         |կողմնորոշման առանձնահատկությունները:               |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|99.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տեսանելիության            |

|   |չափանիշներ   |առանձնահատկությունները տարբեր բնակլիմայական ու     |

|   |             |ռելիեֆային պայմաններում, գործնականում              |

|   |             |ցուցաբերում է տեսողության համապատասխան որակներ,    |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում արագության,               |

|   |             |տարածության և  ժամանակի ընկալման կարևորությունը    |

|   |             |անվտանգ երթի ընթացքում և  ցուցաբերում է            |

|   |             |համապատասխան հմտություններ,                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի և            |

|   |             |շրջապատի կողմից լրացուցիչ ձայնային, լուսային և     |

|   |             |այլ ազդանշանների ընկալման կարևորությունը           |

|   |             |ավտոկռունկի շարժման ընթացքում և  ցուցաբերում       |

|   |             |դրանց ընկալման համապատասխան հմտություններ,         |

|   |             |4)   ճիշտ է մեկնաբանում այլ տրանսպորտային          |

|   |             |միջոցների վարորդների կողմից կատարած սխալները և     |

|   |             |ցուցաբերում ՃՏՊ-ից խուսափելու համապատասխան         |

|   |             |հմտություն:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|100|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոկռունկի վարման գործնական             |

|   |թյան         |հմտություններին:                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|101|Կատարման     |1)   ելնելով երթևեկության  անվտանգության,          |

|   |չափանիշներ   |վարորդի հոգեբանաֆիզիոլոգիական                      |

|   |             |առանձնահատկություններից` կարողանում է երթից        |

|   |             |առաջ ճիշտ դիրքավորվել վարորդի տեղում,              |

|   |             |2)   տիրապետում է աքսելերատորի օգտագործման         |

|   |             |գործնական հմտություններին,                         |

|   |             |3)   կարողանում է կատարել ավտոկռունկի սահուն       |

|   |             |տեղաշարժ կանգնած դիրքից,                           |

|   |             |4)   կարողանում է ճիշտ օգտվել ավտոկռունկի          |

|   |             |ղեկային և  արգելակային համակարգերի կառավարման      |

|   |             |օրգաններից,                                        |

|   |             |5)   կարողանում է ճիշտ օգտվել լուսավորության,      |

|   |             |չափիչ-ստուգիչ և  ազդանշանային սարքերից,            |

|   |             |6)   կարողանում է սահուն կերպով իրականացնել        |

|   |             |ավտոկռունկի ուղիղ, հետադարձ և  շրջադարձային        |

|   |             |շարժումներ,                                        |

|   |             |7)   կարողանում է սահուն և  վարժ կերպով            |

|   |             |իրականացնել փոխանցումների տուփի կառավարումը:       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|102|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ վարել ավտոկռունկը իրական ճանապարհային    |

|   |թյան         |շահագործական  պայմաններում:                        |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|103|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում ավտոկռունկի դիրքավորումը և    |

|   |չափանիշներ   |վերադիրքավորումը երթուղում` կախված ընտրված         |

|   |             |նպատակակետից և  տրանսպորտային հոսքի                |

|   |             |ծանրաբեռնվածությունից,                             |

|   |             |2)   ճիշտ է կիրառում ճանապարհային երթևեկության     |

|   |             |կանոնները շարժման ժամանակ,                         |

|   |             |3)   ճիշտ է վարում ավտոկռունկը քաղաքային և         |

|   |             |միջքաղաքային ճանապարհային պայմաններում,            |

|   |             |4)   ճիշտ է վարում ավտոկռունկը տեսանելիության և    |

|   |             |ճանապարհային ու շահագործական տարբեր                |

|   |             |պայմաններում:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|104|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոկռունկի կառավարման                   |

|   |թյան         |հմտություններին:                                   |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|105|Կատարման     |1)   կարողանում է ճիշտ օգտվել ավտոկռունկի          |

|   |չափանիշներ   |արգելակային համակարգի կառավարման օրգաններից,       |

|   |             |2)   կարողանում է կատարել բեռի սահուն              |

|   |             |բարձրացում,                                        |

|   |             |3)   կարողանում է կատարել բեռի սահուն իջեցում,     |

|   |             |4)   կարողանում է կատարել բեռի սահուն              |

|   |             |տեղափոխում և  տեղադրում,                           |

|   |             |5)   կարողանում է ճիշտ օգտվել ավտոկռունկի          |

|   |             |լուսաազդանշանային համակարգից:                      |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԵՌՆԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ, ԲԵՌՆԵՐԻ              |

| ԲԵՌՆՄԱՆ-ԲԵՌՆԱԹԱՓՄԱՆ, ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ, ԻՋԵՑՄԱՆ, ՏԵՂԱՓՈԽՄԱՆ ԵՎ ՏԵՂԱԴՐՄԱՆ   |

|                  ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|106|Մոդուլի      |ՎՏՄՏՇ-3-12-008                                     |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|107|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բեռների դասակարգման,        |

|   |նպատակը      |փաթեթավորման և  ամրացման, բեռնման-բեռնաթափման,     |

|   |             |տեղափոխման և  տեղադրման հմտություններ:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|108|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|109|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|110|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|111|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել  բեռների  տեսակները  և  դրանց          |

|   |թյան         |դասակարգման սկզբունքները:                          |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|112|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բեռների տեսակները և       |

|   |չափանիշներ   |դրանց դասակարգման ընդհանուր սկզբունքները,          |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում բեռների որակական          |

|   |             |հատկանիշները,                                      |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում տարբեր բեռների            |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման համար անհրաժեշտ տրանսպորտային  |

|   |             |միջոցներին ներկայացվող առանձնահատուկ               |

|   |             |պահանջները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|113|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռների փաթեթավորման և  ամրացման       |

|   |թյան         |ձևերը:                                             |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|114|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  փոխադրական տարային և     |

|   |չափանիշներ   |բեռների փաթեթավորմանը ներկայացվող  ընդհանուր       |

|   |             |պահանջները, ինչպես նաև  դրանց պիտակավորումը,       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  վտանգավոր բեռների        |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման ժամանակ փոխադրական տարային     |

|   |             |և  փաթեթավորմանը ներկայացվող առանձնահատուկ         |

|   |             |պահանջները,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  բեռների այն              |

|   |             |տեսակները, որոնք կարող են ներկայացվել              |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման առանց փաթեթավորման,  ինչպես    |

|   |             |նաև  այն բեռները որոնք պարտադիր ենթակա են          |

|   |             |փաթեթավորման,                                      |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում բեռները                   |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման պրոցեսում ամրացնելու           |

|   |             |սկզբունքները և  ձևերը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|115|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռնման-բեռնաթափման գործընթացը,        |

|   |թյան         |դրանցում օգտագործվող տեխնիկական  միջոցները:        |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|116|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման       |

|   |չափանիշներ   |գործընթացը, այդ գործընթացի ազդեցությունը           |

|   |             |ավտոկռունկի ընդհանուր արտադրողականության վրա,      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման       |

|   |             |միջոցների դասակարգումը և  դրանց աշխատանքի          |

|   |             |առանձնահատկությունները` կախված նյութերի            |

|   |             |տեսակներից և  ձևերից,                              |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի կիրառման      |

|   |             |արդյունավետությունը տարբեր բեռների                 |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման ժամանակ:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|117|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռների բեռնման-բեռնաթափման,           |

|   |թյան         |բարձրացման, իջեցման, տեղափոխման և  տեղադրման       |

|   |արդյունք 4   |աշխատանքների ընթացքում բեռների ամրացման ձևերը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|118|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման       |

|   |չափանիշներ   |աշխատանքների  ժամանակ կիրառվող բեռների ամրացման    |

|   |             |ձևերը,                                             |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման       |

|   |             |աշխատանքների ժամանակ ավտոկռունկների պարապուրդի     |

|   |             |վրա ազդող գործոնները,                              |

|   |             |3)   ճիշտ է շարադրում բեռնման-բեռնաթափման          |

|   |             |աշխատանքների ընթացքում ավտոկռունկի պարապուրդի      |

|   |             |ժամանակի ընդհանուր կառուցվածքը և  այդ ժամանակի     |

|   |             |առանձին տարրերի նվազեցման միջոցառումները           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|119|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել ավտոկռունկի մեխանիզմների ու մասերի      |

|   |թյան         |անսարքությունները և  ավտոկռունկի շահագործումն      |

|   |արդյունք 5   |արգելող պայմանները:                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|120|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի               |

|   |չափանիշներ   |հիդրոհամակարգում այն վնասվածքները, որոնց           |

|   |             |հետևանքով  առաջանում է տեխնիկական հեղուկի          |

|   |             |արտահոսք և  ավտոկռունկի շահագործումն արգելվում է,  |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում ճոպանների, կեռի և  սլաքի     |

|   |             |այն անսարքությունները, որոնց դեպքում               |

|   |             |ավտոկռունկի շահագործումն արգելվում է,              |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում ավտոկռունկի պտտվող մասի      |

|   |             |արգելակային մեխանիզմների այն անսարքությունները,    |

|   |             |որոնց դեպքում ավտոկռունկի շահագործումն             |

|   |             |արգելվում է,                                       |

|   |             |4)   ճիշտ է բացատրում ավտոկռունկի անվտանգության    |

|   |             |սարքերի և  սարքվածքների այն անսարքությունները,     |

|   |             |որոնց դեպքում ավտոկռունկի շահագործումն             |

|   |             |արգելվում է:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ԲԵՌՆՄԱՆ-ԲԵՌՆԱԹԱՓՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐ ԵՎ          |

|                   ՓԱՍՏԱԹՂԹԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅՈՒՆ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|121|Մոդուլի      |ՎՏՄՏՇ-3-12-009                                     |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|122|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  տարբեր տեսակի բեռների       |

|   |նպատակը      |բեռնման-բեռնաթափման գործընթացների                  |

|   |             |առանձնահատկությունների և  համապատասխան             |

|   |             |փաստաթղթերի ձևակերպման  վերաբերյալ գիտելիքներ և    |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|123|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|124|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո ուսանողը  պետ    |

|   |պահանջները   |է յուրացրած  լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003,                  |

|   |             |ՎՏՄՏՇ-3-12-004,ՎՏՄՏՇ-3-12-007 մոդուլները:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|125|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|126|ՈՒսումնառու- |Օգտվել քարտեզներից և  տեղանքի հատակագծերից         |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|127|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տեղանքի հատակագծի և       |

|   |չափանիշներ   |քարտեզի մասշտաբների տեսակները և  կարողանում է      |

|   |             |հաշվել երկու կետերի միջև  եղած հեռավորությունը,    |

|   |             |օգտվելով քարտեզներից,                              |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում տեղանքի հատակագծերի և        |

|   |             |քարտեզների իզոգծերի իմաստը, կարողանում է           |

|   |             |օգտագործել դրանք տվյալ կետի հարաբերական և          |

|   |             |բացարձակ բարձրությունը հաշվարկելու համար,          |

|   |             |3)   ճիշտ է մեկնաբանում տեղանքի քարտեզների և       |

|   |             |հատակագծերի վրա կատարված պայմանական                |

|   |             |նշանակումների իմաստը:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|128|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բեռնման-բեռնաթափման գործընթացի         |

|   |թյան         |հիմնական բաղադրիչները և  դրանց կատարման ժամանակ    |

|   |արդյունք 2   |ավտոկռունկավարի պարտականությունները:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|129|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բեռնման-բեռնաթափման       |

|   |չափանիշներ   |գործընթացի հիմնական բաղադրիչները (բեռի             |

|   |             |բարձրացում, տեղափոխում, իջեցում, տեղադրում) և      |

|   |             |այդ գործընթացի ժամանակ ավտոկռունկավարի             |

|   |             |գործողությունները,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկը               |

|   |             |աշխատանքային դիրքի բերելու (մոնտաժում) և           |

|   |             |երթևեկության  դիրքի ետ բերելու (ապամոնտաժում)      |

|   |             |գործընթացների հիմնական բաղադրիչները և  դրանց       |

|   |             |ժամանակ ավտոկռունկավարի գործողությունները,         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում երթի դուրս գալուց         |

|   |             |առաջ, ինչպես նաև  երթից վերադառնալուց հետո         |

|   |             |ավտոկռունկի հետ կապված պարտադիր                    |

|   |             |գործողությունները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|130|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տարբեր տեսակի բեռների                  |

|   |թյան         |բեռնման-բեռնաթափման գործընթացների                  |

|   |արդյունք 3   |առանձնահատկությունները և  դրանց ժամանակ            |

|   |             |ավտոկռունկավարի պարտադիր գործողությունները:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|131|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի բեռների     |

|   |չափանիշներ   |բեռնման-բեռնաթափման գործընթացների ընդհանուր        |

|   |             |նկարագիրը և  դրանց ժամանակ ավտոկռունկավարի         |

|   |             |պարտադիր գործողությունները,                        |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ծանրաքաշ, ոչ              |

|   |             |գաբարիտային, վտանգավոր և  պայթյունավտանգ բեռների   |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման առանձնահատկությունները և       |

|   |             |կանոնները,                                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում շուտ փչացող, սորուն և     |

|   |             |կիտովի բեռների բեռնման-բեռնաթափման                 |

|   |             |առանձնահատկությունները և  կանոնները,               |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում հեղուկ բեռների            |

|   |             |բեռնման-բեռնաթափման առանձնահատկությունները և       |

|   |             |կանոնները,                                         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում հատային և  բեռնարկղերով   |

|   |             |բեռների բեռնման-բեռնաթափման                        |

|   |             |առանձնահատկությունները և  կանոնները,               |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում  շինարարական              |

|   |             |կառուցվածքների բեռնման-բեռնաթափման և  մոնտաժման    |

|   |             |առանձնահատկությունները ու  կանոնները:              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|132|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոկռունկի աշխատանքի ժամանակ            |

|   |թյան         |շրջանառվող փաստաթղթերի տեսակներին և  դրանց         |

|   |արդյունք 4   |ձևակերպման  սկզբունքներին:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|133|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկավարին տրվող    |

|   |չափանիշներ   |փաստաթղթերի տեսակները և  դրանց ձևակերպման          |

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկավարի           |

|   |             |գործողությունները կապված բեռնման-բեռնաթափման       |

|   |             |աշխատանքների ընթացքում շրջանառվող փաստաթղթերի      |

|   |             |պահպանման, ներկայացման և  հանձնման կարգի հետ:      |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ԱՎՏՈՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄՆ      |

|           ԱՐԳԵԼՈՂ ԱՆՍԱՐՔՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|134|Մոդուլի      |ՎՏՄՏՇ-3-12-010                                     |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|135|Մոդուլի      |Ավարտելով այս մոդուլը սովորողը ձեռք կբերի          |

|   |նպատակը      |բավարար տեսական և  գործնական գիտելիքներ            |

|   |             |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող   |

|   |             |անսարքությունների և  պայմանների վերաբերյալ:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|136|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|137|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է յուրացրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003, ՎՏՄՏՇ-3-12-004,   |

|   |             |ՎՏՄՏՇ-3-12-007  մոդուլները:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|138|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|139|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել արգելակային և  ղեկային կառավարման      |

|   |թյան         |համակարգերի անսարքություններն ու                   |

|   |արդյունք 1   |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող   |

|   |             |պայմանները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|140|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում արգելակային համակարգերի   |

|   |չափանիշներ   |անսարքություններն ու ավտոտրանսպորտային միջոցների   |

|   |             |շահագործումն արգելող պայմանները.                   |

|   |             |2)    ճիշտ է ներկայացնում ղեկային կառավարման       |

|   |             |համակարգերի անսարքություններն ու ավտոտրանսպորտային |

|   |             |միջոցների շահագործումն արգելող պայմանները:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|141|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել  արտաքին լուսային սարքերի               |

|   |թյան         |անսարքություններն ու ավտոտրանսպորտային միջոցների   |

|   |արդյունք 2   |շահագործումն արգելող պայմանները:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|142|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում արտաքին  լուսային         |

|   |չափանիշներ   |սարքերի այն հնարավոր անսարքությունները, որոնց      |

|   |             |դեպքում ավտոտրանսպորտային միջոցների հետագա         |

|   |             |շահագործումն անթույլատրելի է,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում լապտերների կարգավորումը,  |

|   |             |արտաքին լուսավորման  սարքերի աշխատանքային          |

|   |             |ռեժիմները, լուսաանդրադարձիչների աղտոտվածության     |

|   |             |աստիճանը, առկայծող փարոսիկների տեղակայումը,        |

|   |             |արտաքին լուսային սարքերի ստանդարտների              |

|   |             |անհամապատասխանությունը, որոնց դեպքում              |

|   |             |ավտոտրանսպորտային միջոցների հետագա շահագործումը    |

|   |             |անթույլատրելի է:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|143|ՈՒսումնառու- |Մեկնաբանել անիվների անսարքությունները և            |

|   |թյան         |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող   |

|   |արդյունք 3   |պայմանները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|144|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում դողերի պահպանաշերտերի     |

|   |չափանիշներ   |նախշանկարի մնացորդային բարձրության ստանդարտային    |

|   |             |չափերը, որոնց խախտման դեպքում արգելվում է          |

|   |             |ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումը,          |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում դողերի հենքերի տեղային    |

|   |             |վնասվածքները (անցքեր, կտրվածքներ,                  |

|   |             |ճեղքակտրվածքներ), ինչպես նաև  հիմնակմախքի          |

|   |             |շերտաբաժանումը, որոնց առկայության դեպքում չի       |

|   |             |թույլատրվում շահագործել ավտոտրանսպորտային          |

|   |             |միջոցները,                                         |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում անվահեծի կամ                 |

|   |             |անվասկավառակի ամրացումը, հնարավոր ճաքերը, որոնց    |

|   |             |առկայության  դեպքում ավտոտրանսպորտային             |

|   |             |միջոցների հետագա շահագործումը անթույլատրելի է,     |

|   |             |4)   ճիշտ է բացատրում անվադողերի` ըստ չափերի       |

|   |             |և/կամ  թույլատրելի բեռնվածության,                  |

|   |             |համապատասխանությունը  ավտոկռունկի տվյալ            |

|   |             |մոդելին,                                           |

|   |             |5)   ճիշտ է բացատրում ավտոտրանսպորտային միջոցի     |

|   |             |նույն սռնու վրա տարբեր նախշանկարներով կամ          |

|   |             |շառավիղներով դողերի տեղակայման երևույթները,        |

|   |             |ինչպես նաև  մեկնաբանում դրանց                      |

|   |             |անթույլատրելիությունը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|145|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ մեկնաբանել շարժիչի անսարքությունները     |

|   |թյան         |ու ավտոտրանսպորտային միջոցի շահագործումն արգելող   |

|   |արդյունք 4   |պայմանները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|146|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում արտածվող գազերում         |

|   |չափանիշներ   |վնասակար նյութերի պարունակության կամ դրանց         |

|   |             |ծխայնության համապատասխանությունը ՀՀ                |

|   |             |օրենսդրությամբ սահմանված ցուցանիշներին,            |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր հնարավոր        |

|   |             |դեպքերը, երբ խախտված է սնման համակարգի             |

|   |             |հերմետիկությունը,                                  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում բանած գազերի արտածման     |

|   |             |համակարգի անսարքությունները,                       |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում այն դեպքը, երբ արտաքին    |

|   |             |աղմուկի թույլատրելի մակարդակը գերազանցում է        |

|   |             |ստանդարտով սահմանված մեծությունը,                  |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր                 |

|   |             |անսարքություններն ու պայմանները, որոնց դեպքում     |

|   |             |չի թույլատրվում ավտոտրանսպորտային միջոցի հետագա    |

|   |             |շահագործումը:                                      |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ԱՎՏՈԿՌՈՒՆԿՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ     |

|                     ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|147|Մոդուլի      |ՎՏՄՏՇ-3-12-011                                     |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|148|Մոդուլի      |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը ձեռք կբերի         |

|   |նպատակը      |անհրաժեշտ գիտելիքներ և  հմտություններ ավտոկռունկի  |

|   |             |անվտանգ շահագործման վերաբերյալ:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|149|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|150|Մուտքային    |Ուսանողը մինչև  այս մոդուլի ուսումնասիրումը պետք   |

|   |պահանջները   |է յուրացրած լինի ՎՏՄՏՇ-3-12-003, ՎՏՄՏՇ-3-12-004,   |

|   |             |ՎՏՄՏՇ-3-12-007 մոդուլները:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|151|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|152|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել անվտանգության տեխնիկայի կանոններին       |

|   |թյան         |ավտոկռունկի շահագործման և  սպասարկման ժամանակ:     |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|153|Կատարման     |1)   ճիշտ է բացատրում ավտոկռունկով աշխատելու       |

|   |չափանիշներ   |թույլտվության կանոնները,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի               |

|   |             |շահագործումից առաջ ավտոկռունկավարի կողմից          |

|   |             |իրականացվող անհրաժեշտ գործողությունները,           |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում բեռի անվտանգ              |

|   |             |բարձրացման պահանջները:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|154|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել շրջակա միջավայրի պահպանման կանոնները   |

|   |թյան         |և  հակահրդեհային միջոցառումները` ավտոկռունկի       |

|   |արդյունք 2   |շահագործման և  սպասարկման ժամանակ:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|155|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի               |

|   |չափանիշներ   |շահագործման և  սպասարկման ժամանակ մթնոլորտ         |

|   |             |արտանետվող թունավոր գազերի և  նյութերի նկատմամբ    |

|   |             |սահմանված նորմերը,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոկռունկի               |

|   |             |շահագործման և  սպասարկման ժամանակ հակահրդեհային    |

|   |             |միջոցառումները:                                    |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

Նախնական մասնագիտական

(արհեստագործական) կրթության 2901

«Վերամբարձ տրանսպորտային միջոցների

տեխնիկական շահագործում»

մասնագիտության «Ավտոկռունկավար

որակավորման օրինակելի ուսումնական

պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և         |Շա- |Ուսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|  |մոդուլներ                          |բաթ-|առավե-  |լսարա-  |ման    |

|  |                                   |ների|լագույն |նային   |երաշխա-|

|  |                                   |թիվը|բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|  |                                   |    |ծությու-|մունք-  |տարին  |

|  |                                   |    |նը, ժամ |ներ, ժամ|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,              |    |        |        |       |

|  |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ  |    |        |        |       |

|  |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի     |    |   94   |   72   |   1   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Էկոլոգիայի և  լանդշաֆտագիտության   |    |   54   |   36   |   1   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի    |    |   27   |   18   |   1   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Իրավունքի հիմունքներ               |    |   54   |   36   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Պատմություն                        |    |   54   |   36   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6.|Օտար լեզու                         |    |   90   |   60   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7.|Քաղաքացիական պաշտպանություն և      |    |   27   |   18   |   1   |

|  |արտակարգ իրավիճակների հիմունքներ   |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|8.|Ֆիզիկական կուլտուրա                |    |   60   |   60   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |  460   |  336   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ           |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Հաղորդակցություն                   |    |   54   |   36   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Անվտանգություն և  առաջին օգնություն|    |   54   |   36   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Աշխատանքային խնդիրներ              |    |   27   |   18   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Համակարգչային օպերատորություն      |    |   54   |   36   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |  189   |  126   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին ՀՀ  |    |   81   |   54   |   1   |

|  |օրենքի հիմնադրույթները, վարորդի    |    |        |        |       |

|  |իրավունքներն ու                    |    |        |        |       |

|  |պարտականությունները                |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Ճանապարհային երթևեկության  կանոններ|    |  162   |  108   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Ավտոմեքենայի ընդհանուր կառուցվածքը |    |  108   |   72   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Ավտոկռունկի ընդհանուր կառուցվածքը  |    |   81   |   54   |   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Վառելիքաքսանյութեր և  տեխնիկական   |    |   54   |   36   |   1   |

|  |հեղուկներ                          |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Ավտոկռունկի էլեկտրական             |    |   54   |   36   |   1   |

|  |սարքավորումներ                     |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Ավտոկռունկի անվտանգ վարման         |    |  108   |   72   |   1   |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Բեռների դասակարգումը, բեռների      |    |   54   |   36   |   1   |

|  |բեռնման-բեռնաթափման, բարձրացման,   |    |        |        |       |

|  |իջեցման, տեղափոխման և  տեղադրման   |    |        |        |       |

|  |աշխատանքների  հմտությունները       |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Բեռնման-բեռնաթափման գործընթացներ և |    |   54   |   36   |   1   |

|  |փաստաթղթաշրջանառություն            |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Ավտոտրանսպորտային միջոցների        |    |   54   |   36   |   1   |

|  |շահագործումն արգելող               |    |        |        |       |

|  |անսարքություններն ու պայմանները    |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6.|Ավտոկռունկների շահագործման         |    |   54   |   36   |   1   |

|  |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները  |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |  378   |  252   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆՏՐՈՎԻ                            |    |   45   |   30   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ                  |    |   18   |   12   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           | 30 | 1576   | 1080   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                   |    |  100   |  100   |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊՐԱԿՏԻԿԱ                           |  8 |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ             |  2 |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ       |  2 |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           | 42 |        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 14-Ն
Հրաման