Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1705 «ԱՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1705 «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒ ...

 

 

110.0018.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013091

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 18-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1705 «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1053-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 1705 «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի

տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտության հիմնական կրթական

ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՐԱՖԻԿԱ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի      |ԱՏՍՆ- 5-12 - 001                                   |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|2. |Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |մասնագիտական աշխատանքային գծագրեր և  էսքիզներ      |

|   |             |կարդալու և  հասկանալու, ինչպես նաև  տիպային        |

|   |             |մեքենամասերի էսքիզներ և  աշխատանքային գծագրեր      |

|   |             |կատարելու անհրաժեշտ հմտություններ և  կիրառական     |

|   |             |գիտելիքներ:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|3. |Մոդուլի      |64 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|4. |Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|5. |Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովվումն է:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառու- |Կատարել տիպային մեքենամասերի էսքիզներ և            |

|   |թյան         |աշխատանքային  գծագրեր                              |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|7. |Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում  երկրաչափական կառուցումները   |

|   |չափանիշներ   |հարթության վրա,                                    |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում տիպային մեքենամասերի          |

|   |             |պրոեկտումը հարթությունների վրա և  պատկերում դրանց  |

|   |             |երեք պրոեկցիաները,                                 |

|   |             |3)   ճիշտ է տալիս կտրվածքներ և  պատկերում է        |

|   |             |առաջադրված տիպային մեքենամասերի աշխատանքային       |

|   |             |գծագրերը և   էսքիզները                             |

|   |             |4)   ճիշտ է պատկերում աշխատանքային գծագրերի և      |

|   |             |էսքիզների վրա տիպային մեքենամասերի  չափերը,        |

|   |             |5)   ճիշտ է կառուցում տիպային մեքենամասերի         |

|   |             |տարածական (աքսիոնոմետրիկ) պատկերները,              |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում տիպային մեքենամասի            |

|   |             |բնօրինակից համապատասխան էսքիզը և  աշխատանքային     |

|   |             |գծագիրը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառու- |Կարդալ աշխատանքային գծագրերը և  էսքիզները          |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|9. |Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային գծագրերի և   |

|   |չափանիշներ   |էսքիզների վրա պատկերված  չափերի թույլվածքները և    |

|   |             |մաքրության դասերի նշանակումները,                   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային գծագրերի և   |

|   |             |էսքիզների վրա պատկերված մակերևույթների  ձևի        |

|   |             |թույլատրելի շեղումները,                            |

|   |             |3)   ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային գծագրերի և    |

|   |             |էսքիզի վրա ներկայացված տեխնիկական պայմանները,      |

|   |             |4)   ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային գծագրերի կամ  |

|   |             |էսքիզի վրա պատկերված երիթի, բազմաերիթի,            |

|   |             |ատամնաանիվի, տարբեր նշանակության առվակների,        |

|   |             |երեսակների և  նմանատիպ այլ տարրերի նշանակումները:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառու- |Կարդալ հանգույցների ու մեքենամասերի աշխատանքային   |

|   |թյան         |գծագրերը, դրանց պայմանական նշանակումները և         |

|   |արդյունք 3   |մասնագրերը                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|11.|Կատարման     |1)   ճիշտ է  նշանակում հանգույցների և              |

|   |չափանիշներ   |մեքենամասերի հավաքական գծագրերում առանձին          |

|   |             |մեքենամասերի դիրքավորումները,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է կիրառում հավաքական գծագրում            |

|   |             |պայմանական նշանակումները,                          |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում հավաքական գծագրերում      |

|   |             |պատկերված նստեցվածքների  պայմանական նշանները,      |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում հավաքական գծագրի և        |

|   |             |մասնագրի փոխադարձ կապը,                            |

|   |             |5)   ճիշտ է ընտրում և  օգտվում հավաքական գծագրից   |

|   |             |համապատասխան մեքենամասի աշխատանքային գծագիրը,      |

|   |             |6)   ճիշտ է կիրառում հավաքական գծագրի տեխնիկական   |

|   |             |պահանջները:                                        |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՆՅՈՒԹԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի      |ԱՏՍՆ - 5 - 12-002                                  |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|13.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |անհրաժեշտ գիտելիքներ սև  և  գունավոր մետաղների և   |

|   |             |դրանց համաձուլվածքների տեսակների,                  |

|   |             |հատկությունների, մակնիշավորման սկզբունքների և      |

|   |             |կիրառության բնագավառների վերաբերյալ, ինչպես նաև    |

|   |             |մետաղների,  համաձուլվածքների, նախապատրաստվածքների  |

|   |             |պրոֆիլները ճանաչելու, մակնիշավորման սկզբունքները   |

|   |             |գործնականում օգտագործելու կարողություններ:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|14.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|15.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|16.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովվումն է:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|17.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել թուջերի և  պողպատների դասակարգումը,    |

|   |թյան         |դրանց կիրառման բնագավառը և  հիմնական               |

|   |արդյունք 1   |ֆիզիկամեխանիկական հատկությունները                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|18.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում պողպատների և  թուջերի,    |

|   |չափանիշներ   |որպես երկաթ ածխածնային միացության, կառուցվածքային  |

|   |             |էությունը և  բացատրում դրանց դասակարգումը,         |

|   |             |2)   ճիշտ է մեկնաբանում պողպատների և  թուջերի      |

|   |             |հիմնական ֆիզիկամեխանիկական հատկությունները`        |

|   |             |ամրություն, կարծրություն, կռելիություն,            |

|   |             |պլաստիկություն,                                    |

|   |             |3)   ճիշտ է մեկնաբանում պողպատների և  թուջերի      |

|   |             |կիրառման բնագավառը ելնելով նրանց հիմնական          |

|   |             |ֆիզիկամեխանիկական հատկություններից,                |

|   |             |4)   կարողանում է մետաղների  նմուշների             |

|   |             |կոտրվածքներով ճանաչել և  տարբերել թուջերը և        |

|   |             |պողպատները,                                        |

|   |             |5)   կարողանում է ձեռքի փականագործական             |

|   |             |գործիքներով գնահատել պողպատի և  թուջի համեմատական  |

|   |             |ամրությունները և  կարծրությունները:                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|19.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել թուջերի  և  պողպատների մակնիշավորումը  |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|20.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում պողպատների                |

|   |չափանիշներ   |մակնիշավորումը,                                    |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում թուջերի մակնիշավորումը,   |

|   |             |3)   կարողանում է ճիշտ վերծանել պողպատների և       |

|   |             |թուջերի մակնիշները:                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|21.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլաշինության մեջ կիրառվող       |

|   |թյան         |գունավոր մետաղների և  դրանց համաձուլվածքների       |

|   |արդյունք 3   |դասակարգումը, կիրառման բնագավառները, հիմնական      |

|   |             |ֆիզիկամեխանիկական հատկությունները, մակնիշավորումը  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|22.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլների             |

|   |չափանիշներ   |արտադրության և  նորոգման ժամանակ առավել հաճախ      |

|   |             |կիրառվող գունավոր մետաղների`  ալյումինի և  պղնձի   |

|   |             |համաձուլվածքները,                                  |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ալյումինի  և  պղնձի       |

|   |             |համաձուլվածքների  դասակարգումը, դրանց              |

|   |             |մակնիշավորումը,                                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ալյումինի և  պղնձի        |

|   |             |համաձուլվածքների ֆիզկամեխանիկական                  |

|   |             |հատկությունները:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|23.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլաշինության մեջ կիրառվող       |

|   |թյան         |պոլիմերային և  կերամիկական նյութերի դասակարգումը,  |

|   |արդյունք 4   |կիրառման բնագավառը և  մակնիշավորումը               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|24.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլների             |

|   |չափանիշներ   |արտադրության և  նորոգման ժամանակ օգտագործվող       |

|   |             |պոլիմերային նյութերի դասակարգումը, մակնիշավորումը, |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլների             |

|   |             |արտադրության և  նորոգման ժամանակ օգտագործվող       |

|   |             |կերամիկական նյութերի դասակարգումը, մակնիշավորումը, |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում պոլիմերային նյութերի      |

|   |             |ֆիզիկա-քիմիական և  մեխանիկական հատկությունները,    |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում կերամիկական նյութերի      |

|   |             |ֆիզիկա-քիմիական  և  մեխանիկական հատկությունները:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|25.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մեքենաշինության մեջ կիրառվող           |

|   |թյան         |պրոֆիլների տեսակները և  կարողանա օգտվել պրոֆիլների |

|   |արդյունք 5   |ստանդարտներից                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|26.|Կատարման     |1)   ճիշտ է դասակարգում ավտոմոբիլաշինության մեջ    |

|   |չափանիշներ   |կիրառվող պրոֆիլների տեսակները,                     |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում պրոֆիլների հիմնական       |

|   |             |երկրաչափական բնութագրերը,                          |

|   |             |3)   կարողանում է ճիշտ օգտվել համապատասխան         |

|   |             |ստանդարտներից, պրոֆիլների տեսականիները որոշելու    |

|   |             |համար:                                             |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԵԽԱՆԻԿԱ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|27.|Մոդուլի      |ԱՏՍՆ - 5 -12-003                                   |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|28.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ մեխանիկայի հիմունքների` ստատիկայի,      |

|   |             |կինեմատիկայի և  դինամիկայի սկզբունքների,           |

|   |             |շարժումների, ուժային համակարգերի, հզորության և     |

|   |             |դրանց կիրառումների, մեխանիզմների, մեքենաների և     |

|   |             |սարքավորման կառուցվածքի և  հաշվարկի սկզբունքների   |

|   |             |վերաբերյալ, ինչպես նաև  ձևավորել  ավտոմոբիլների    |

|   |             |տեխնիկական սպասարկման և  նորոգման  գործընթացներում |

|   |             |օգտագործվող տեխնոլոգիական սարքավորումներում        |

|   |             |առաձգական տարրերը և  միացությունները կիրառելու     |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|29.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|30.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել ԱՏՍՆ-5-12-01 «Ճարտարագիտական         |

|   |             |գրաֆիկա» և   ԱՏՍՆ-5-12-002 «Նյութագիտության        |

|   |             |հիմունքներ» մոդուլները:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|31.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|32.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տեխնիկական մեխանիկայի                  |

|   |թյան         |ուսումնասիրության օբյեկտները, դրանց տարրերի        |

|   |արդյունք 1   |մոդելները և  մեխանիզմների կառուցվածքային           |

|   |             |վերլուծությունը                                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|33.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական մեխանիկայի     |

|   |չափանիշներ   |ուսումնասիրության օբյեկտները` մեքենա, մեխանիկական  |

|   |             |սարք և  մեխանիզմ համակարգերը, դրանց դասակարգումը և |

|   |             |կիրառության ոլորտները,                             |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում առաջադրված մեխանիզմների   |

|   |             |հիմնական տեսակները,                                |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում շարժման և                 |

|   |             |հավասարակշռության պայմաններում մարմինների          |

|   |             |փոխազդեցությունների ընդհանուր                      |

|   |             |օրինաչափությունները:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|34.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մեխանիզմների և  մեքենամասերի ամրության |

|   |թյան         |հիմնական հաշվարկները                               |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|35.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ամրության հաշվարկների     |

|   |չափանիշներ   |նպատակը, խնդիրները և  հիմնական հասկացությունները,  |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ձգման և  սեղմման դեպքում  |

|   |             |առաջացող լարումները, դեֆորմացիաները,               |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սահքի դեֆորմացիայի        |

|   |             |դեպքում լարումները և  դեֆորմացիաները,              |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ոլորման դեպքում           |

|   |             |լարումները և  դեֆորմացիաները,                      |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում ծռման դեպքում լարումները  |

|   |             |և  դեֆորմացիաները,                                 |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում բարդ լարվածային վիճակը և  |

|   |             |ամրության տեսությունները:                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|36.|ՈՒսումնառու- |Կիրառել առաձգական տարրերը և  միացությունները       |

|   |թյան         |տեխնոլոգիական սարքավորումներում                    |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|37.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում առաձգական տարրերի         |

|   |չափանիշներ   |տեսակները և  կիրառման բնագավառները,                |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում մեքենաներում և            |

|   |             |սարքավորումներում օգտագործվող միացությունները,     |

|   |             |3)   ճիշտ է կիրառում եռակցված, զոդված և  սոսնձված  |

|   |             |միացությունները,                                   |

|   |             |4)   ճիշտ է կիրառում գամավոր միացությունները և     |

|   |             |դրանց կիրառումը,                                   |

|   |             |5)   ճիշտ է կիրառում պարուրակային միացությունները  |

|   |             |և  դրանց կիրառումը,                                |

|   |             |6)   ճիշտ է կիրառում երիթավոր, բազմաերիթավոր և     |

|   |             |բութակավոր միացությունները և  դրանց կիրառումը,     |

|   |             |7)   ճիշտ է օգտագործում միացությունների            |

|   |             |ստանդարտները:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|38.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մեխանիզմների, մեքենաների և  սարքերի    |

|   |թյան         |կառուցվածքը                                        |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|39.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում և  վերլուծում             |

|   |չափանիշներ   |մեխանիզմների, մեքենաների և  սարքերի կառուցվածքը,   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում մեքենաների և              |

|   |             |մեխանիզմների մեխանիկական շարժաբերների դերը,        |

|   |             |կառուցվածքը և  տարբեր մեքենաների համար դրանց       |

|   |             |ընտրության սկզբունքը,                              |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում մեխանիկական               |

|   |             |փոխանցումների տեսակները` լծակավոր, բռունցքային,    |

|   |             |ճկուն օղակներով, շփական և  ատամնավոր, դրանց        |

|   |             |կիրառության բնագավառները և  հաշվարկի հիմնական      |

|   |             |տարրերը,                                           |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում մեքենաների և  սարքերի     |

|   |             |կառուցվածքում օգտագործվող հիմնական մեքենամասերի`   |

|   |             |լիսեռների, սռնիների, առանցքակալների և  կցորդիչների |

|   |             |դերը, հիմնական տեսակները և  կիրառությունները:      |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԹՈՒՅԼՏՎԱԾՔՆԵՐ ԵՎ ՆՍՏԵՑՎԱԾՔՆԵՐ, ՉԱՓԻՉ          |

|               ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ ԵՎ ՉԱՓՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|40.|Մոդուլի      |ԱՏՍՆ-5-12-004                                      |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|41.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |ընդհանուր գիտելիքներ մեքենամասերի մակերևույթների   |

|   |             |մշակման ճշտության, մշակված մակերևույթների          |

|   |             |մաքրության ու որակի, մեքենամասի նոմինալ,           |

|   |             |սահմանային և  իրական չափերի, թույլտվածքների և      |

|   |             |նստեցվածքների, ճշտության դասերի, հիմնական          |

|   |             |չափագիտական հասկացությունների վերաբերյալ, ինչպես   |

|   |             |նաև  մեքենաշինության մեջ օգտագործվող հիմնական      |

|   |             |չափիչ գործիքներին տիրապետելու և  դրանցով           |

|   |             |համապատասխան  չափումներ կատարելու                  |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|42.|Մոդուլի      |64 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|43.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել ԱՏՍՆ-5-12-01 «Ճարտարագիտական         |

|   |             |գրաֆիկա» և   ԱՏՍՆ-5-12-002 «Նյութագիտության        |

|   |             |հիմունքներ» մոդուլները:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|44.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|45.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մեքենամասերի չափերի թույլտվածքների և   |

|   |թյան         |նստեցվածքների  համակարգը                           |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|46.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում մեքենամասերի մշակման      |

|   |չափանիշներ   |ճշտությունը կանխորոշող պայմանները,                 |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում մշակվող մեքենամասերի      |

|   |             |մաքրությանը  և   որակին ներկայացվող հիմնական       |

|   |             |պահանջները,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է պարզաբանում մեքենամասերի               |

|   |             |համափոխարինելիության սկզբունքը,                    |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում մեքենամասի նոմինալ,       |

|   |             |սահմանային և  իրական չափերը:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|47.|ՈՒսումնառու- |Հաշվել  թույլտվածքները                             |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|48.|Կատարման     |1)   ճիշտ է սահմանում թույլտվածք և  նստեցվածք      |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունները, չափերի շեղումները,              |

|   |             |2)   ճիշտ է  ներկայացնում թույլտվածքների           |

|   |             |համակարգը  և   սահմանում  վերջինս  լիսեռի ու անցքի |

|   |             |համակարգերի բաժանման հատկանիշները,                 |

|   |             |3)   ճիշտ է թվարկում թույլտվածքների համակարգի      |

|   |             |ճշտության աստիճանները   (կվալիտետները),            |

|   |             |4)   ճիշտ է օգտվում թույլտվածքների աղյուսակներից,  |

|   |             |5)   ըստ տրված գծագրի կամ խնդրի պայմանի ճիշտ է     |

|   |             |հաշվարկում լիսեռի թույլտվածքը, անցքի թույլտվածքը   |

|   |             |և  հնարավոր նվազագույն բացակը կամ ձգվածքը:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|49.|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել չափումների տեխնիկային` արդյունավետ       |

|   |թյան         |աշխատելով հիմնական չափիչ գործիքներով               |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|50.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում չափումը, օգտագործվող      |

|   |չափանիշներ   |ժամանակակից չափման միավորները,                     |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում չափման մեթոդները և  դրանց |

|   |             |իրականացման եղանակները,                            |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում ձողակարկինի կառուցվածքը և    |

|   |             |դրանով իրականացնում է հանձնարարված չափումները,     |

|   |             |4)   ճիշտ է օգտվում միկրոմետրից և  չափաձողից ու    |

|   |             |մեկնաբանում վերջիններիս չափելու ճշտությունը,       |

|   |             |5)   ճիշտ է օգտվում ունիվերսալ անկյունաչափից,      |

|   |             |կալիբրներից, բացակաչափից, շաբլոններից և            |

|   |             |պարուրակաչափերից:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՆԵՐՔԻՆ ԱՅՐՄԱՆ ՇԱՐԺԻՉԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ»    |

|_____________________________________________________________________|

|51.|Մոդուլի      |ԱՏՍՆ -5 - 12 - 005                                 |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|52.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |ավտոմոբիլների ներքին այրման շարժիչների հիմնական    |

|   |             |մեխանիզմների և  համակարգերի կառուցվածքի, դրանց     |

|   |             |աշխատանքի  առանձնահատկությունների վերաբերյալ       |

|   |             |անհրաժեշտ կիրառական գիտելիքներ  և  հմտություններ:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|53.|Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|54.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել ԱՏՍՆ-5-12-002 «Նյութագիտության       |

|   |             |հիմունքներ» մոդուլը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|55.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|56.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլի դերը, ընդհանուր             |

|   |թյան         |կառուցվածքը և  նրա հիմնական մասերի նշանակությունը: |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|57.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլի դերը,          |

|   |չափանիշներ   |ընդհանուր կառուցվածքը, ներկայացվող պահանջները և    |

|   |             |տեխնիկական բնութագրերը,                            |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլի  հիմնական      |

|   |             |մասերի նշանակությունը,                             |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլի  հիմնական      |

|   |             |մասերի փոխադարձ կապը և  փոխազդեցությունը:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|58.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլային ներքին այրման            |

|   |թյան         |շարժիչների տեսակները, հիմնական մեխանիզմների        |

|   |արդյունք 2   |կառուցվածքային  առանձնահատկությունները             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|59.|Կատարման     |1)   ճիշտ է բացատրում կարբյուրատորային, դիզելային  |

|   |չափանիշներ   |և  վառելանյութի ներարկումով շարժիչների աշխատանքի   |

|   |             |առանձնահատկությունները, հիմնական բնութագրերը և     |

|   |             |դրանց ներկայացվող պահանջները,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում ավտոմոբիլային ներքին այրման  |

|   |             |շարժիչների ընդհանուր կառուցվածքը,                  |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում շուռտվիկ շարժաթևային         |

|   |             |մեխանիզմի շարժական և  անշարժ մեքենամասերից         |

|   |             |յուրաքանչյուրի նշանակությունը և  ընդհանուր         |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում գազաբաշխիչ մեխանիզմի      |

|   |             |նշանակությունը:                                    |

|   |             |5)   ճիշտ է բացատրում փականային գազաբաշխիչ         |

|   |             |մեխանիզմի մեքենամասերից յուրաքանչյուրի             |

|   |             |նշանակությունը և  ընդհանուր կառուցվածքը:           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|60.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլային ներքին այրման            |

|   |թյան         |շարժիչների հիմնական համակարգերի կառուցվածքային     |

|   |արդյունք 3   |առանձնահատկությունները                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|61.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հեղուկային և  օդային      |

|   |չափանիշներ   |հովացման համակարգերից յուրաքանչյուրի               |

|   |             |նշանակությունը և  կառուցվածքային                   |

|   |             |առանձնահատկությունները և  աշխատանքը,               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում մեքենամասերի յուղման      |

|   |             |առանձնահատկությունները, յուղման համակարգի          |

|   |             |նշանակությունը  ընդհանուր կառուցվածքը և            |

|   |             |աշխատանքը,                                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կարբյուրատորային,         |

|   |             |դիզելային և  վառելիքի ներարկումով սնման            |

|   |             |համակարգերի կառուցվածքային                         |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում սնման յուրաքանչյուր       |

|   |             |համակարգի հիմնական մասերի նշանակությունը և  դրանց  |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը և  աշխատանքը,                |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում  գազախառնուրդներով սնման  |

|   |             |համակարգի կառուցվածքային առանձնահատկությունները    |

|   |             |հիմնական մասերի նշանակությունը, դրանց ընդհանուր    |

|   |             |կառուցվածքը և  աշխատանքը,                          |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում վառոցքի համակարգի         |

|   |             |նշանակությունը, ընդհանուր կառուցվածքը և            |

|   |             |աշխատանքը:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|62.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլային ներքին այրման            |

|   |թյան         |շարժիչների հիմնական մեխանիզմների և  համակարգերի    |

|   |արդյունք 4   |աշխատանքում առաջացող հիմնական անսարքությունները    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|63.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում շուռտվիկ շարժաթևային      |

|   |չափանիշներ   |մեխանիզմի հիմնական անսարքությունները               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում գազաբաշխիչ մեխանիզմի      |

|   |             |հիմնական անսարքությունները                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում հովացման համակարգի        |

|   |             |հիմնական անսարքությունները                         |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում յուղման համակարգի         |

|   |             |հիմնական անսարքությունները                         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում սնման համակարգի հիմնական  |

|   |             |անսարքությունները                                  |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում վառոցքի համակարգի         |

|   |             |հիմնական անսարքությունները                         |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԻ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ  ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ         |

|                    ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ»                           |

|_____________________________________________________________________|

|64.|Մոդուլի      |ԱՏՍՆ - 5 - 12 - 006                                |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|65.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |ավտոմոբիլների շարժահաղորդակների, կառավարման        |

|   |             |համակարգերի, կախոցքների, ընթացքային մասի և         |

|   |             |մասնագիտացված շարժակազմի ընդհանուր կառուցվածքի,    |

|   |             |դրանց աշխատանքի  առանձնահատկությունների և          |

|   |             |հիմնական անսարքությունների վերաբերյալ կիրառական    |

|   |             |գիտելիքներ և  հմտություններ:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|66.|Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|67.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել  ԱՏՍՆ-5-12-002 «Նյութագիտության      |

|   |             |հիմունքներ» մոդուլը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|68.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|69.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել ավտոմոբիլի շարժահաղորդակների տեսակները,   |

|   |թյան         |կառուցվածքը, աշխատանքի առանձնահատկությունները և    |

|   |արդյունք 1   |շարժահաղորդակի հիմնական անսարքությունները:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|70.|Կատարման     |1)   ճիշտ է բացատում շարժահաղորդակի                |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, տեսակները, հարմարադասման           |

|   |             |սխեմաները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում կցորդիչի նշանակությունը և    |

|   |             |տեսակները, յուրաքանչյուր մեքենամասի նշանակությունը |

|   |             |և   ընդհանուր կառուցվածքը,                         |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում փոխանցումների տուփի          |

|   |             |նշանակությունը  և  տեսակները, աստիճանավոր և        |

|   |             |անաստիճան փոխանցման տուփերի հիմնական մեքենամասերի  |

|   |             |(մասերի) նշանակությունը և  ընդհանուր կառուցվածքը,  |

|   |             |4)   ճիշտ  է բացատրում կարդանային փոխանցման        |

|   |             |նշանակության, հավասար և  անհավասար անկյունային     |

|   |             |արագության կարդանային փոխանցումների յուրաքանչյուր  |

|   |             |մեքենամասի նշանակությունը և  ընդհանուր             |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |5)   ճիշտ է բացատրում բաշխիչ տուփի նշանակությունը  |

|   |             |և  ընդհանուր կառուցվածքը,                          |

|   |             |6)   ճիշտ է  ներկայացնում տանող կամրջակի           |

|   |             |նշանակությունը, տեսակները, յուրաքանչյուր մասի      |

|   |             |(մեքենամասի) նշանակությունը և  ընդհանուր           |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |7)   ճիշտ  է բացատրում առջևի  տանող և  ղեկավարվող  |

|   |             |անիվների հաղորդակների կառուցվացքային               |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |8)   ճիշտ է  ներկայացնում շարժահաղորդակի           |

|   |             |աշխատանքի ընթացքում առաջացող հիմնական              |

|   |             |անսարքությունները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|71.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ղեկային վարման և  արգելակային          |

|   |թյան         |համակարգերի տեսակները, կառուցվածքային              |

|   |արդյունք 2   |առանձնահատկությունները և  հիմնական                 |

|   |             |անսարքությունները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|72.|Կատարման     |1)   ճիշտ  է ներկայացնում ղեկային վարման           |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, ընդհանուր կառուցվածքը, հիմնական    |

|   |             |բնութագրերը, ներկայացվող պահանջները,               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ղեկային մեխանիզմի,        |

|   |             |նշանակություն, տեսակներ և  թվարկում հիմնական       |

|   |             |մեքենամասերը,                                      |

|   |             |3)   ճիշտ  է ներկայացնում ղեկային մեխանիզմի        |

|   |             |յուրաքանչյուր մեքենամասի նշանակությունը և          |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը, աշխատանքի ընթացքում         |

|   |             |առաջացող հիմնական անսարքությունները,               |

|   |             |4)   ճիշտ  է ներկայացնում ղեկային շարժաբերի        |

|   |             |նշանակությունը, տեսակները,  շարժաբերի հիմնական     |

|   |             |մեքենամասերի նշանակությունը և  ընդհանուր           |

|   |             |կառուցվածքը, աշխատանքի ընթացքում առաջացող          |

|   |             |հիմնական անսարքությունները,                        |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում արգելակային համակարգի     |

|   |             |նշանակությունը, ընդհանուր կառուցվածքը, տեսակները,  |

|   |             |հիմնական բնութագրերը, ներկայացվող պահանջները,      |

|   |             |6)   ճիշտ  է ներկայացնում թմբուկային և             |

|   |             |սկավառակային արգելակային մեխանիզմների              |

|   |             |յուրաքանչյուր  մեքենամասի նշանակությունը և         |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը, աշխատանքի ընթացքում         |

|   |             |առաջացող հիմնական անսարքությունները,               |

|   |             |7)   ճիշտ  է ներկայացնում հիդրավլիկ արգելակային    |

|   |             |հաղորդակի ընդհանուր կառուցվածքը,  հիմնական մասերի  |

|   |             |նշանակությունը և  կառուցվածքը, աշխատանքի ընթացքում |

|   |             |առաջացող հիմնական անսարքությունները,               |

|   |             |8)   ճիշտ  է ներկայացնում պնևմատիկ  արգելակային    |

|   |             |հաղորդակի ընդհանուր կառուցվածքը,  հիմնական մասերի  |

|   |             |նշանակությունը և  կառուցվածքը, աշխատանքի ընթացքում |

|   |             |առաջացող հիմնական անսարքությունները:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|73.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել կախոցքների տեսակները, կառուցվածքային   |

|   |թյան         |առանձնահատկությունները և  հիմնական                 |

|   |արդյունք 3   |անսարքությունները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|74.|Կատարման     |1)   ճիշտ է բացատրում կախոցքների նշանակությունը,   |

|   |չափանիշներ   |տեսակները, հիմնական բնութագրերը, ներկայացվող       |

|   |             |պահանջները,                                        |

|   |             |2)   ճիշտ  է ներկայացնում կախյալ կախոցքի           |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը և  թվարկում հիմնական մասերը, |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կախյալ կախոցքի            |

|   |             |յուրաքանչյուր մեքենամասի նշանակությունը և          |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը,                             |

|   |             |4)   ճիշտ  է ներկայացնում անկախ կախոցքի ընդհանուր  |

|   |             |կառուցվածքը և  թվարկում հիմնական մասերը,           |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում անկախ կախոցքի             |

|   |             |յուրաքանչյուր մասի նշանակությունը և   ընդհանուր    |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |6)   ճիշտ  է ներկայացնում կախոցքի աշխատանքի        |

|   |             |ընթացքում, առաջացող հիմնական անսարքությունները:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|75.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել թափքերի տեսակները, կառուցվածքային      |

|   |թյան         |առանձնահատկությունները և  հիմնական                 |

|   |արդյունք 4   |անսարքությունները                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|76.|Կատարման     |1)   ճիշտ  է բացատրում թափքերի նշանակությունը,     |

|   |չափանիշներ   |տեսակները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ  է ներկայացնում  թափքերի ընդհանուր       |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3)   ճիշտ  է ներկայացնում   շրջանակի և   թափքի     |

|   |             |հիմնական մասերից յուրաքանչյուրի նշանակությունը և   |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը,                             |

|   |             |4)   ճիշտ  է ներկայացնում  թափքերի հիմնական        |

|   |             |անսարքությունները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|77.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անիվների և  դողերի կառուցվածքային      |

|   |թյան         |առանձնահատկությունները և  հիմնական                 |

|   |արդյունք 5   |անսարքությունները                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|78.|Կատարման     |1)   ճիշտ  է բացատրում անիվների և  դողերի          |

|   |չափանիշներ   |կառուցվածքը և  թվարկում մեքենամասերը,              |

|   |             |2)   ճիշտ  է ներկայացնում  անիվների յուրաքանչյուր  |

|   |             |մեքենամասի նշանակությունը և  ընդհանուր             |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3)   ճիշտ  է ներկայացնում   ավտոմոբիլի             |

|   |             |շահագործման ընթացքում անիվների և  դողերի հիմնական  |

|   |             |անսարքությունները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|79.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մասնագիտացված շարժակազմերի             |

|   |թյան         |կառուցվածքային առանձնահատկությունները              |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|80.|Կատարման     |1)   ճիշտ  է բացատրում մասնագիտացված շարժակազմերի  |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, նշանակման համակարգը, հիմնական      |

|   |             |բնութագրերը, ներկայացվող պահանջները,               |

|   |             |2)   ճիշտ  է բացատրում ավտոմոբիլ-ինքնաթափերի       |

|   |             |բեռնաթափման համակարգերի ընդհանուր կառուցվածքը և    |

|   |             |աշխատանքը,                                         |

|   |             |3)    ճիշտ  է բացատրում ավտոմոբիլ-հեղուկատարների   |

|   |             |բեռնման բեռնաթափման համակարգերի ընդհանուր          |

|   |             |կառուցվածքը և  աշխատանքի առանձնահատկությունները,   |

|   |             |4)   ճիշտ  է բացատրում փոշենման բեռներ փոխադրող    |

|   |             |մասնագիտացված շարժակազմերի բեռնման բեռնաթափման     |

|   |             |համակարգերի ընդհանուր կառուցվածքը և  աշխատանքի     |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |5)   ճիշտ  է բացատրում ավտոմոբիլ-սառնարանների      |

|   |             |թափքերի սառեցման համակարգերի ընդհանուր             |

|   |             |կառուցվածքը և  աշխատանքի առանձնահատկությունները:   |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԻ ԷԼԵԿՏՐԱՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ»            |

|_____________________________________________________________________|

|81.|Մոդուլի      |ԱՏՍՆ - 5 - 12 - 007                                |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|82.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |անհրաժեշտ գիտելիքներ և  հմտություններ              |

|   |             |ավտոմոբիլների էլեկտրասարքավորումների կառուցվածքի   |

|   |             |և  աշխատանքի առանձնահատկությունների վերաբերյալ:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|83.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|84.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|85.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|86.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլի էլեկտրասարքավորումների      |

|   |թյան         |նշանակությունը, էլեկտրասնուցման համակարգը:         |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|87.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրասարքավորումների    |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը,                                    |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում և   ներկայացնում             |

|   |             |էլեկտրասարքավորումների խմբերը,                     |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում գեներատորային                |

|   |             |տեղակայանքների նշանակությունը, տեսակները,          |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը և  աշխատանքը,                |

|   |             |4)   ճիշտ է բացատրում ակումուլյատորային            |

|   |             |մարտկոցների ընդհանուր կառուցվածքը, տեսակները,      |

|   |             |մակնշումը, աշխատանքը և   բնութագիրը:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|88.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել էլեկտրական գործարկման համակարգը           |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|89.|Կատարման     |1)   ճիշտ է բացատրում էլեկտրական գործարկման        |

|   |չափանիշներ   |համակարգերի նշանակությունը  և   հարմարադասման      |

|   |             |սխեմաները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում գործակիցների                 |

|   |             |էլեկտրամեխանիկական բնութագրերը, էլեկտրական         |

|   |             |կառավարումը, ընդհանուր կառուցվածքը,                |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում շարժիչի գործարկումը          |

|   |             |հեշտացնող միջոցների կառուցվածքը,  տեսակները:       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|90.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել  ազդանշանային և  լուսավորման համակարգերը  |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|91.|Կատարման     |1)    ճիշտ է բացատրում լուսավորման և  ազդանշանային |

|   |չափանիշներ   |համակարգերի դասակարգումը, հիմնական տերմինները,     |

|   |             |2)    ճիշտ է բացատրում լուսավորման համակարգերի     |

|   |             |դասակարգումը, հիմնական  մասերի տեսակները,          |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3)    ճիշտ է բացատրում ազդանշանային համակարգի      |

|   |             |նշանակությունը, նվազագույն համալիր կազմը,          |

|   |             |հիմնական մասերի նշանակությունը և  կառուցվածքը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|92.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել տեղեկատվական-արատորոշման համակարգը        |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|93.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվական-արատորոշման  |

|   |չափանիշներ   |համակարգի նշանակությունը, հիմնական տարրերը,        |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրասնուցման հսկման    |

|   |             |սարքերը, դրանց կառուցվածքը,                        |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում ջերմաստիճանի, ճնշման,        |

|   |             |մակարդակի, հսկիչ սարքերի նշանակությունը,           |

|   |             |տեսակները, ընդհանուր կառուցվածքը,                  |

|   |             |4)   ճիշտ է  բացատրում շարժման արագության և        |

|   |             |ծնկաձև  լիսեռի պտուտաթվերի տեղեկատվական սարքերի    |

|   |             |տեսակները, կառուցվածքը և  աշխատանքը,               |

|   |             |5)   ճիշտ է բացատրում հսկման բոլոր համակարգերի     |

|   |             |նշանակությունը, տեսակները, կառուցվածքային          |

|   |             |սխեմաները,                                         |

|   |             |6)   ճիշտ է բացատրում օժանդակ                      |

|   |             |էլեկտրասարքավորումների նշանակությունը,             |

|   |             |կառուցվածքը, աշխատանքը, բորտ էլեկտրական ցանցի      |

|   |             |սկզբունքային սխեման և  աշխատանքը,  հիմնական        |

|   |             |բնութագրերը:                                       |

|_____________________________________________________________________|

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 18-Ն
Հրաման