110.0018.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013091
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 18-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1705 «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1053-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՎԱՌԵԼԻՔԱՔՍԱՆՅՈՒԹԵՐ ԵՎ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԵՂՈՒԿՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|94.|Մոդուլի |ԱՏՍՆ - 5 - 12 - 008 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|95.|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |ավտոմոբիլներում կիրառվող վառելիքաքսանյութերի և |
| | |տեխնիկական հեղուկների վերաբերյալ գիտելիքներ, և |
| | |ավտոմոբիլի շահագործման ընթացքում դրանք կիրառելու |
| | |հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|96.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|97.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|98.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|99.|ՈՒսումնառու- |Բացատրել վառելիքաքսանյութերի և տեխնիկական |
| |թյան |հեղուկների նշանակությունը |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|100|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում վառելիքաքսանյութերի |
| |չափանիշներ |նշանակությունը ավտոմոբիլների շահագործման |
| | |արդյունավետության բարձրացման գործընթացում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում տեխնիկական հեղուկների |
| | |նշանակությունը ավտոմոբիլի հուսալիության և |
| | |երկարակեցության ապահովման համար, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վառելիքաքսանյութերի |
| | |նշանակությունը ավտոմոբիլի հուսալի աշխատանքը և |
| | |երկարակեցությունը ապահովման համար, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում վառելիքաքսանյութերի և |
| | |տեխնիկական հեղուկների նշանակությունը ավտոմոբիլի |
| | |անվտանգ շահագործումը ապահովելիս: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|101|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլային շարժիչներում |
| |թյան |օգտագործվող վառելանյութերի դասակարգումը, |
| |արդյունք 2 |մակնշումը, կիրառումը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|102|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| |չափանիշներ |վառելանյութային ներկայացվող տեխնիկա-շահագործական |
| | |պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| | |վառելանյութերի որակի նորմավորված ցուցանիշները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային բենզինների |
| | |դասակարգումը, մակնշումը և կիրառումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում դիզելային վառելանյութերի |
| | |դասակարգումը, մակնշումը և կիրառումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում գազային վառելանյութերի |
| | |տեսակները, մակնշումը և կիրառման բնագավառները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|103|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմեքենաների քսանյութերի |
| |թյան |դասակարգումը, մակնշումը և կիրառումը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|104|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շարժիչային քսանյութերի |
| |չափանիշներ |դասակարգումը, մակնիշումը և կիրառման |
| | |բնագավառները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում շարժահաղորդակներում |
| | |կիրառվող քսանյութերի տեսակները և կիրառման |
| | |բնագավառները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում քսուքների տեսակները և |
| | |կիրառման բնագավառները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|105|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տեխնիկական հեղուկների նշանակությունը, |
| |թյան |տեսակները, կիրառման բնագավառները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|106|Կատարման |1) Ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլի շարժիչներում |
| |չափանիշներ |օգտագործվող հովացնող հեղուկների նշանակությունը, |
| | |դասակարգումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կցորդիչի հաղորդակում |
| | |կիրառվող տեխնիկական հեղուկների նշանակությունը, |
| | |դասակարգումը, մակնշումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային հաղորդակում |
| | |կիրառվող տեխնիկական հեղուկների նշանակությունը, |
| | |դասակարգումը, մակնշումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ղեկային վարման |
| | |հաղորդակում կիրառվող տեխնիկական հեղուկների |
| | |նշանակությունը, դասակարգումը, մակնշումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ինքնաթափերի թափքի |
| | |բեռնաթափման հաղորդակում կիրառվող տեխնիկական |
| | |հեղուկների նշանակությունը, դասակարգումը, |
| | |մակնշումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|107|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել վառելիքաքսանյութերի և տեխնիկական |
| |թյան |հեղուկների պահպանումը և լիցքավորումը |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|108|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բենզինների պահպանումը և |
| |չափանիշներ |ավտոմոբիլի լիցքավորումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում դիզելային վառելիքի |
| | |պահպանումը և ավտոմոբիլի լիցքավորումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հեղուկ գազի պահպանումը և |
| | |լիցքավորումը |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում բնական գազի պահպանումը և |
| | |լիցքավորումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| | |քսանյութերի պահպանումը և լիցքավորումը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական հեղուկների |
| | |պահպանումը և լիցքավորումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|109|ՈՒսումնառու- |Հաշվարկել ավտոմոբիլային տանսպորտում |
| |թյան |վառելանյութերի և քսանյութերի ծախսի նորմաները |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|110|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր նշանակության |
| |չափանիշներ |ավտոմոբիլների վառելիքի նորմաները, դրանց ավելացման |
| | |և նվազեցման պայմանները, |
| | |2) ճիշտ է հաշվում մարդատար ավտոմոբիլի վառելիքի |
| | |ծախսի նորմատիվային արժեքը, |
| | |3) ճիշտ է հաշվում ավտոբուսների վառելիքի ծախսի |
| | |նորմատիվային արժեքը, |
| | |4) ճիշտ է հաշվում բեռնատար կողային թափքերով |
| | |ավտոմոբիլների, մասնագիտացված շարժակազմերի |
| | |վառելիքի ծախսերի նորմատիվային արժեքները, |
| | |5) ճիշտ է հաշվում քսանյութերի ծախսի նորմաները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄՆ ԱՐԳԵԼՈՂ |
| ԱՆՍԱՐՔՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|111|Մոդուլի |ԱՏՍՆ - 5 -12- 009 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|112|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |անհրաժեշտ գիտելիքներ և կարողություններ |
| | |ավտոմեքենայի շահագործումն արգելող |
| | |անսարքությունների և պայմանների վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|113|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|114|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|115|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|116|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել արգելակային և ղեկային կառավարման |
| |թյան |համակարգերի անսարքություններն ու ավտոմեքենայի |
| |արդյունք 1 |շահագործումն արգելող պայմանները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|117|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային համակարգի |
| |չափանիշներ |անսարքությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլի ղեկային |
| | |կառավարման համակարգի անսարքությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|118|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել արտաքին լուսային սարքերի |
| |թյան |անսարքություններն ու ավտոմեքենայի շահագործումն |
| |արդյունք 2 |արգելող պայմանները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|119|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտաքին լուսային |
| |չափանիշներ |սարքերի այլ հնարավոր անսարքությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լապտերների կարգավորումը, |
| | |արտաքին լուսավորման սարքերի աշխատանքային |
| | |ռեժիմները, լուսաանդրադարձների աղտոտվածության |
| | |աստիճանը, առկայծող փարոսիկների տեղակայումը, |
| | |արտաքին լուսային սարքերի ստանդարտների |
| | |անհամապատասխանությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|120|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անիվների և դողերի անսարքությունները և |
| |թյան |ավտոմեքենայի շահագործումն արգելող պայմանները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|121|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում դողերի պահպանաշերտերի |
| |չափանիշներ |նախշանկարի մնացորդային բարձրության ստանդարտային |
| | |չափերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում դողերի հենքերի տեղային |
| | |վնասվածքները և հիմնակմախքի շերտաբաժանումը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում անվահեծի կամ անվասկավառակի |
| | |ամրացումը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում դողերի համապատասխանությունը |
| | |ավտոմեքենայի տվյալ մոդելին, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում տարբեր դողերի տեղեկայման |
| | |հետևանքով առաջացող երևույթները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|122|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել շարժիչի անսարքությունները, |
| |թյան |ավտոմեքենայի այլ անսարքություններն ու |
| |արդյունք 4 |շահագործումն արգելող պայմանները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|123|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտածվող գազերում |
| |չափանիշներ |վնասակար նյութերի պարունակությունը կամ դրանց |
| | |ծխայնությունը գերազանցում են ՀՀ օրենսդրությամբ |
| | |սահմանված ցուցանիշները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր հնարավոր |
| | |դեպքերը, երբ խախտված է սնման համակարգի |
| | |հերմետիկությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բանած գազերի արտածման |
| | |համակարգի անսարքությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում արտաքին աղմուկի |
| | |թույլատրելի մակարդակը |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլի շահագործումը |
| | |չթույլատրող անսարքություններն ու պայմանները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|124|Մոդուլի |ԱՏՍՆ - 5 - 12 - 010 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|125|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |անհրաժեշտ գիտելիքներ և դրանց կիրառման |
| | |հմտություններ` «Ճանապարհային երթևեկության |
| | |անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքի և ՀՀ-ում |
| | |գործող ճանապարհային երթևեկության կանոնների |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|126|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|127|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|128|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|129|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել «Ճանապարհային երթևեկության |
| |թյան |անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքում |
| |արդյունք 1 |օգտագործվող հիմնական հասկացությունները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|130|Կատարման |1) ճիշտ է ընկալում և բացատրում գործող |
| |չափանիշներ |օրենքում օգտագործվող հիմնական |
| | |հասկացությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային |
| | |երթևեկության մասնակիցների հիմնական իրավունքներն |
| | |ու պարտականությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային միջոցների |
| | |սեփականատիրոջ, վարորդի, հետիոտների և ուղևորների |
| | |հիմնական պարտականություններն ու իրավունքները` |
| | |համաձայն գործող իրավական ակտերի, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային միջոցների |
| | |դասակարգման և դրանց վարման թույլտվության |
| | |իրավունքները` համաձայն գործող իրավական ակտերի: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|131|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհային |
| |թյան |երթևեկության կանոնները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|132|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում ՀՀ ճանապարհային |
| |չափանիշներ |երթևեկության կանոնների ընդհանուր դրույթները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ ճանապարհային |
| | |երթևեկության կանոններով սահմանված լուսացույցի և |
| | |կարգավորողի ազդանշանները, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում վթարային ազդանշանը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հատուկ ազդանշանի |
| | |կիրառումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում երթևեկությունը |
| | |ավտոմայրուղիներում և բնակելի գոտիներում, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր օգտագործման |
| | |տրանսպորտային միջոցների երթևեկության |
| | |առավելությունը, արտաքին լուսային սարքերի և |
| | |ձայնային ազդանշանների կիրառումը, մեխանիկական |
| | |տրանսպորտային միջոցների քարշակումը, մարդկանց և |
| | |բեռների փոխադրումները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|133|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ճանապարհային նշանները |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|134|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային |
| |չափանիշներ |նախազգուշացնող նշանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում առավելության նշանները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելող նշանները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թելադրող և հատուկ |
| | |թելադրանքի նշանները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվության |
| | |սպասարկման և լրացուցիչ տեղեկատվության |
| | |(ցուցանակների) նշանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|135|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ճանապարհային գծանշանները |
| |թյան | |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|136|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային հորիզոնական |
| |չափանիշներ |գծանշումները և դրանց կիրառումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհային ուղղաձիգ |
| | |գծանշումները և դրանց կիրառումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|137|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տրանպորտային միջոցի ճանաչման նշանները |
| |թյան | |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|138|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում «Ավտոգնացք», «Երկարաչափ |
| |չափանիշներ |տրանսպորտային միջոց» ճանաչման նշանները և նրանց |
| | |ներկայացվող պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում «Արագության |
| | |սահմանափակում», «Դանդաղընթաց տրանսպորտային |
| | |միջոց», «Մեծ եզրաչափերով բեռ», «Վտանգավոր բեռ» |
| | |նշանները և դրանց ներկայացվող պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում «Երեխաների փոխադրում», |
| | |«Խուլ վարորդ», «ՈՒսումնական տրանսպորտային |
| | |միջոց», «Վթարային Կանգառ», «Բժիշկ», «Հաշմանդամ» |
| | |նշանները և դրանց ներկայացվող պահանջները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|139|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ճանապարհային երթևեկության կանոնների |
| |թյան |խախտումներից բխող վարչական իրավախախտումները և |
| |արդյունք 6 |նրանց համապատասխան սանկցիաները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|140|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում գործող |
| |չափանիշներ |ճանապարհային երթևեկության կանոնների |
| | |իրավախախտումների հոդվածի դիսպոզիցիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՎԻՎՕ հոդվածը, մասը և |
| | |համաձայն վարչական իրավախախտումների |
| | |տուգանքաչափերը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՅԻ ԱՆՎՏԱՆԳ ՎԱՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|141|Մոդուլի |ԱՏՍՆ - 5 -12 - 011 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|142|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |ավտոմեքենայի անվտանգ վարման անհրաժեշտ |
| | |հմտություններ և կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|143|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|144|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԱՏՍՆ-5-12-009 «Ավտոմեքենաների |
| | |շահագործումն արգելող անսարքություններն ու |
| | |պայմանները», ԱՏՍՆ-5-12-010 «Ճանապարհային |
| | |երթևեկության կանոններ» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|145|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|146|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անվտանգ երթևեկության վրա ազդող |
| |թյան |ավտոմեքենայի հիմնական բնութագրերը և շահագործական |
| |արդյունք 1 |գործոնները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|147|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի ծանրության |
| |չափանիշներ |կենտրոնի դիրքի և անվադողերի ճանապարհի հետ կցման |
| | |ազդեցությունը անվտանգ երթևեկության վրա, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միջին արագության և |
| | |դանդաղեցման ընտրության նշանակությունը, իներցիայի |
| | |և սահքի երևույթների դերը ավտոմեքենայի վարման |
| | |ժամանակ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի |
| | |անցողականության և մանևրողականոթյան ազդեցությունը |
| | |անվտանգ երթևեկության վրա |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի |
| | |կայունության և կառավարելիության ազդեցությունը |
| | |անվտանգ երթևեկության վրա: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|148|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երթի ընթացքում հոգեբանաֆիզիոլոգիական |
| |թյան |կողմնորոշման առանձնահատկությունները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|149|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում տեսանելիության |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները տարբեր բնակլիմայական ու |
| | |ռելիեֆային պայմաններում, գործնականում ցուցաբերում |
| | |տեսողության համապատասխան հմտություններ, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում տարածության և ժամանակի |
| | |ընկալման կարևորությունը անվտանգ երթի ընթացքում և |
| | |ցուցաբերում համապատասխան հմտություններ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմեքենայի |
| | |հավասարակշռության ազդեցությունը անվտանգ |
| | |փոխադրումների ժամանակ, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում ավտոմեքենայի և շրջապատի |
| | |կողմից լրացուցիչ ձայնային, լուսային և այլ |
| | |ազդանշանների ընկալման կարևորությունը ավտոմեքենայի |
| | |շարժման ընթացքում և ցուցաբերում դրանց ընկալման |
| | |համապատասխան հմտություններ, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում այլ տրանսպորտային միջոցների |
| | |վարորդների կողմից կատարած սխալները և ցուցաբերում |
| | |ՃՏՊ-ից խուսափելու համապատասխան հմտություն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|150|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ավտոմեքենայի վարման գործնական |
| |թյան |հմտություններին |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|151|Կատարման |1) ելնելով երթևեկության անվտանգության, վարորդի |
| |չափանիշներ |հոգեբանաֆիզիոլոգիական պահանջներից` երթից առաջ |
| | |ճիշտ դիրքավորվում վարորդի տեղում, |
| | |2) ճիշտ է օգտվում կցորդիչի կառավարման և |
| | |աքսելերատորի ոտնակներից, |
| | |3) ճիշտ է կատարում ավտոմեքենայի սահուն տեղաշարժ |
| | |կանգնած դիրքից, |
| | |4) ճիշտ է օգտվում ավտոմեքենայի ղեկային և |
| | |արգելակային համակարգերի կառավարման օրգաններից, |
| | |5) ճիշտ է օգտվում լուսավորության, չափիչստուգիչ |
| | |և ազդանշանային սարքերից, |
| | |6) ճիշտ է կատարում ավտոմեքենայի ուղիղ, հետադարձ |
| | |և շրջադարձային շարժումներ, |
| | |7) ճիշտ և վարժ իրականացնում է փոխանցումների |
| | |տուփի կառավարումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|152|ՈՒսումնառու- |Վարել ավտոմեքենան իրական ճանապարհային |
| |թյան |շահագործական պայմաններում |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|153|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում ավտոմեքենայի դիրքավորումը և |
| |չափանիշներ |վերադիրքավորումը երթուղում` կախված ընտրված |
| | |նպատակակետից և տրանսպորտային հոսքի |
| | |ծանրաբեռնվածությունից, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում միջանկյալ կանգառները և |
| | |կանգառներից շարժումը երթի ժամանակ, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում ճանապարհային երթևեկության |
| | |կանոնները շարժման ժամանակ, |
| | |4) ճիշտ է վարում ավտոմեքենան քաղաքային և |
| | |միջքաղաքային ճանապարհային պայմաններում, |
| | |5) ճիշտ է վարում ավտոմեքենան տեսանելիության, |
| | |ճանապարհային և շահագործական տարբեր պայմաններում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|154|Մոդուլի |ԱՏՍՆ-5-12- 012 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|155|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |տեսական գիտելիքներ և տնտեսագիտական գիտելիքների |
| | |շրջանակներում որոշակի կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|156|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|157|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|158|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովվումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|159|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել կազմակերպության ռեսուրսները և դրանց |
| |թյան |օգտագործման մակարդակի գնահատման ցուցանիշները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|160|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում և բնութագրում |
| |չափանիշներ |կազմակերպության աշխատանքում օգտագործվող |
| | |ռեսուրսների կազմը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում նյութական ռեսուրսները և |
| | |ճիշտ գնահատում դրանց օգտագործման մակարդակը, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում աշխատանքային ռեսուրսները |
| | |և ճիշտ գնահատում դրանց օգտագործման մակարդակը, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում ֆինանսական ռեսուրսները և |
| | |ճիշտ գնահատում դրանց օգտագործման մակարդակը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|161|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել գնագոյացման հետ կապված |
| |թյան |հասկացությունները և մեխանիզմները, |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|162|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում գնի տարբեր մակարդակների |
| |չափանիշներ |կազմը և կապը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում արտադրանքի ինքնարժեքի |
| | |ձևավորման մեխանիզմը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անհատական գինը |
| | |շուկայական գնի վերածվելու մեխանիզմը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|163|ՈՒսումնառու- |Կատարել կազմակերպության գործունեության վերաբերյալ |
| |թյան |վերլուծական աշխատանքներ |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|164|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական որոշումներ |
| |չափանիշներ |ընդունելու համար վերլուծական աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում համապատասխան ցուցանիշների |
| | |փոփոխության չափի և պատճառի բացահայտումը, |
| | |3) ճիշտ է հաշվարկում համապատասխան ցուցանիշների |
| | |բարելավման հնարավոր ռեզերվները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|165|ՈՒսումնառու- |Պատրաստել բիզնես պլանի կազմման համար նախնական |
| |թյան |տվյալները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|166|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության |
| |չափանիշներ |գործունեության համար բիզնես պլանի դերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բիզնես պլանի |
| | |բովանդակությունը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում շուկայի վերլուծության |
| | |քայլերը և հաջորդականությունը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում արտադրանքի թողարկման |
| | |պլանի կազմման մոտեցումները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ռիսկերի պլանավորումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|167|ՈՒսումնառու- |Հաշվարկել հարկերը |
| |թյան | |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|168|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում հարկային և մաքսային |
| |չափանիշներ |ոլորտը կարգավորող օրենսդրական ակտերը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում հարկերի առանձին տեսակների |
| | |հաշվարկման կարգը և առանձնահատկությունները: |
| | |3) ճիշտ է հաշվարկում հարկերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|169|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել կառավարման մեթոդները և կառավարման |
| |թյան |ապարատի կառուցվածքը |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|170|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մենեջմենտի էությունը և |
| |չափանիշներ |խնդիրները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման մեթոդները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման ապարատի |
| | |կառուցվածքը և առանձին բաժինների ֆունկցիաները, |
| | |4) ճիշտ է գնահատում կառավարման |
| | |արդյունավետությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ» |
|_____________________________________________________________________|
|171|Մոդուլի |ԱՏՍՆ - 5 - 12 - 013 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|172|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |ավտոմոբիլային տրանսպորտի բնագավառի մրցակցային |
| | |պայմաններում, սպառողների և կազմակերպության շահերի |
| | |ներդաշնակության հիման վրա, կազմակերպության կայուն |
| | |գործունեության, աշխատանքի և զարգացման ապահովման |
| | |համար անհրաժեշտ գիտելիքներ և կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|173|Մոդուլի |60 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|174|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|175|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|176|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մարքեթինգի էությունը |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|177|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգի էությունը և |
| |չափանիշներ |հիմունքները, |
| | |2) ճիշտ է սահմանում մարքեթինգի նպատակները, |
| | |3) ճիշտ է սահմանում մարքեթինգային պլանավորման |
| | |սկզբունքները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգային |
| | |հետազոտությունների մեթոդները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|178|ՈՒսումնառու- |Մշակել մարքեթինգային ռազմավարություն |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|179|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում միջավայրի (սպառողի, |
| |չափանիշներ |հաճախորդի, մրցակիցների, կազմակերպության) |
| | |վերլուծություն, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ընկերության |
| | |առաջնայնությունը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում շուկայի սեգմենտացիան, |
| | |4) ճիշտ է առանձնացնում «նպատակային շուկան», |
| | |5) ճիշտ է սահմանում ծառայության նպատակակետը, |
| | |6) ճիշտ է մշակում մարքեթինգային համակարգը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|180|ՈՒսումնառու- |Պլանավորել ծառայությունը |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|181|Կատարման |1) ճիշտ է որոշում առաջադրված պայմանական |
| |չափանիշներ |ընկերության օպտիմալացման ռազմավարությունը, |
| | |2) ճիշտ է գծում բիզնես փաթեթի մատրիցան, |
| | |3) ճիշտ է գծում շուկայի դիրքի սխեման, |
| | |4) ճիշտ է որոշում ամենաարդյունավետ սեգմենտը, |
| | |5) առաջադրված օրինակում տարբերակում է տվյալ |
| | |ծառայությունը նմանատիպ այլ ծառայություններից` |
| | |օգտագործելով շուկայում ծառայության դիրքի |
| | |ամրապնդման ստանդարտները, |
| | |6) ճիշտ է նկարագրում ապրանքանիշի |
| | |ռազմավարությունը, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում ռեգիոնալ ապրանքանիշի |
| | |հասկացությունը և բերում է օրինակներ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|182|ՈՒսումնառու- |Կառավարել հարաբերությունները սպառողների հետ |
| |թյան | |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|183|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում ապրանքի արժեքի սահմանման |
| |չափանիշներ |գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է սահմանում սպառողի կողմից գնման |
| | |գործընթացը, |
| | |3) առաջադրված օրինակում ճիշտ է նկարագրում |
| | |վաճառքի խթանման համակարգը և փուլերը, |
| | |4) առաջադրված օրինակում ճիշտ է կազմում |
| | |հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման |
| | |համակարգ, |
| | |5) ճիշտ է գծում Պարետոյի դիագրամը և կատարում |
| | |վերահսկման վերլուծություն: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՈՒՄԸ, ՀԱՎԱՍՏԱԳՐՈՒՄԸ (ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑԻԱՆ), |
| ՓԱՍՏԱԹՂԹԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|184|Մոդուլի |ԱՏՍՆ - 5 -12 - 014 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|185|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |անհրաժեշտ տեսական և կիրառական գիտելիքներ |
| | |ավտոտրանսպորտային ծառայությունների և |
| | |գործընթացների լիցենզավորման և հավաստագրման, |
| | |ինչպես նաև ավտոմոբիլների տեխնիկական սպասարկման և |
| | |նորոգման կազմակերպման մեջ կիրառվող |
| | |փաստաթղթաշրջանառության կիրառման հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|186|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|187|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|188|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|189|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լիցենզավորումը ավտոտրանսպորտում |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|190|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում լիցենզավորման |
| |չափանիշներ |անհրաժեշտությունը և նպատակները ավտոտրանսպորտային |
| | |համալիրում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում «լիցենզիա» տերմինը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային ոլորտում |
| | |լիցենզավորման ենթակա գործունեության տեսակները և |
| | |անձինք, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում լիցենզիայի տրման կարգը և |
| | |լիցենզիա տվող կառույցի հիմնական գործառույթները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում լիցենզիայի գործողության |
| | |դադարեցման և վերականգնման կարգը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|191|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հավաստագրումը ավտոտրանսպորտում |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|192|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում ավտոտրանսպորտային ոլորտում |
| |չափանիշներ |հավաստագրման նշանակությունը և անհրաժեշտությունը, |
| | |նպատակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հավաստագրման իրավական |
| | |հիմքերը, գործառույթները և փուլերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլային |
| | |տրանսպորտում գործող հավաստագրման գործող կարգերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ծառայությունների |
| | |հավաստագրման նախապատրաստման փուլերը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոտրանսպորտային |
| | |միջոցների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման |
| | |ծառայությունների հավաստագրման կարգը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ավտոտրանսպորտային |
| | |միջոցների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման |
| | |ծառայությունների հավաստագրման մեթոդիկան: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|193|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ավտոմոբիլի տեխնիկական սպասարկման |
| |թյան |նորոգման կազմակերպման ընթացքում շրջանառվող |
| |արդյունք 3 |փաստաթղթերը և ձևակերպման կարգը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|194|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմոբիլների տեխնիկական |
| |չափանիշներ |սպասարկման և նորոգման կազմակերպման ժամանակ |
| | |շրջանառվող փաստաթղթերի տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում ուղեթերթիկի |
| | |ձևակերպումները |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում ավտոմոբիլի |
| | |հաշվառման քարտի ձևակերպումները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում նորոգման |
| | |թերթիկի ձևակերպումները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում ավտոմոբիլի |
| | |տեխնիկական սպասարկման պլան-հաշվետվության |
| | |ձևակերպումները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում պահանջագրի |
| | |ձևակերպումները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում նյութերի |
| | |հաշվառման պահեստային քարտի ձևակերպումները: |
|_____________________________________________________________________|
----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում