Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2913 «ԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2913 «ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՇԵՆՔԵՐԻ ԷԼԵԿՏ ...

 

 

110.0368.160513

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «16»        05            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013188

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

9 ապրիլի 2013 թվականի N 368-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2913 «ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՇԵՆՔԵՐԻ ԷԼԵԿՏՐԱՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵՂԱԿԱՅՈՒՄ, ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ ԵՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 21-Ի N 1079-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ»            |

|_____________________________________________________________________|

|42. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ՀՕ-5-11-001                            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|43. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի      |

|    |                     |համակարգչային տեխնիկայից օգտվելու և  դրա  |

|    |                     |ծրագրային հնարավորությունները կիրառելու   |

|    |                     |առաջնային կարողությունները, աշխատանքային  |

|    |                     |գործունեության ընթացքում և  անձնական      |

|    |                     |կարիքների շրջանակներում կիրառել           |

|    |                     |համակարգչային օպերացիոն համակարգերի,      |

|    |                     |գրասենյակային փաթեթների (Microsoft Office)|

|    |                     |ծրագրերը, կատարելագործել համացանցից       |

|    |                     |օգտվելու կարողությունները և  տեղեկատվական |

|    |                     |բազաների հետ նպատակային աշխատելու         |

|    |                     |հմտությունները                            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|44. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|45. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ         |

|    |                     |պետք չեն:                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|46. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|47. |ՈՒսումնառության      |Համակարգչային տեխնիկայի տիրապետում և      |

|    |արդյունք 1.          |օպերացիոն համակարգի կիրառում              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|48. |Կատարման չափանիշներ  |1) տիրապետում է համակարգչի հիմնական և     |

|    |                     |լրացուցիչ բաղադրիչներին,                  |

|    |                     |2) տիրապետում է միացնելու, օգտագործելու և |

|    |                     |անջատելու տեխնիկական պայմաններին,         |

|    |                     |3) տիրապետում է համակարգչային օժանդակ     |

|    |                     |տեխնիկական սարքերից (printer, scaner,     |

|    |                     |projector, fax, պատճենման սարք և  այլն),  |

|    |                     |4) ներկայացնում է օպերացիոն համակարգի     |

|    |                     |պատուհանային կառուցվածքը,                 |

|    |                     |5) ներկայացնում է կիրառվող հիմնական       |

|    |                     |ծրագրերը (microsoft office),              |

|    |                     |6) կարողանում է բացել առաջադրված          |

|    |                     |թղթապանակը և  ֆայլը,                      |

|    |                     |7) օգտվում է պատուհանային մենյուի հիմնական|

|    |                     |հրամաններից,                              |

|    |                     |8) ստեղծում է նոր թղթապանակ ու ֆայլ,      |

|    |                     |պահպանում, բացում, փակում և  տեղադրում է  |

|    |                     |առաջադրված վայրում,                       |

|    |                     |9) կատարում է առաջադրված փաստաթղթի        |

|    |                     |տպագրում (Print):                         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|50. |ՈՒսումնառության      |Տեքստերի խմբագրում և  ֆորմատավորում       |

|    |արդյունք 2.          |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|51. |Կատարման չափանիշներ  |1) կարողանում է ծրագրերը պատրաստել հայերեն|

|    |                     |և  օտար լեզվով տեքստ մուտքագրելու համար,  |

|    |                     |2) մուտքագրում է տեքստ, մեծատառ նշաններ,  |

|    |                     |սիմվոլներ, թվանշաններ,                    |

|    |                     |3) կարողանում է տեղաշարժել տեքստային      |

|    |                     |ցուցիչը տեքստի մեջ կատարելով ուղղումներ,  |

|    |                     |ջնջումներ, լրացումներ,                    |

|    |                     |4) կատարում է մուտքագրված տեքստի          |

|    |                     |պարզագույն ֆորմատավորում` փոխելով տողերի  |

|    |                     |դասավորությունը, միջտողային               |

|    |                     |տարածությունները, տեքստի գունային ֆոնը,   |

|    |                     |պարբերության խորությունները լուսանցքներից,|

|    |                     |5) կարողանում է տեքստին կից ներմուծել     |

|    |                     |նկարներ, գրաֆիկներ, աղյուսակներ,          |

|    |                     |անիմացիաներ և  այլն:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|52. |ՈՒսումնառության      |Աղյուսակների պատրաստում և  խմբագրում      |

|    |արդյունք 3.          |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|53. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է աղյուսակներ կազմելու    |

|    |                     |համապատասխան ծրագրերը և  նախապատրաստել    |

|    |                     |դրանք,                                    |

|    |                     |2) կազմում է աղյուսակ առաջադրված չափերով  |

|    |                     |և  մուտքագրում տվյալներ,                  |

|    |                     |3) կատարում է ուղղումներ ու լրացումներ    |

|    |                     |աղյուսակում (տվյալներ, տողեր, սյուներ և   |

|    |                     |այլն),                                    |

|    |                     |4) փնտրում և  գտնում է տվյալներ           |

|    |                     |աղյուսակում,                              |

|    |                     |5) ստեղծում է պարզ ֆունկցիոնալ            |

|    |                     |կախվածություն տվյալների մեջ:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|54. |ՈՒսումնառության      |Գրաֆիկական խմբագրում և  նկարազարդում      |

|    |արդյունք 4.          |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|55. |Կատարման չափանիշներ  |1) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ,       |

|    |                     |2) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ`       |

|    |                     |օգտագործելով Autoshapes պատուհանի պատրաստի|

|    |                     |ձևերը,                                    |

|    |                     |3) գծագրում է կանոնավոր պատկերներ,        |

|    |                     |4) ֆորմատավորում է գրաֆիկական օբյեկտները` |

|    |                     |տեղափոխելով, պատճենելով, պտտելով և  չափերը|

|    |                     |փոխելով,                                  |

|    |                     |5) խմբավորում է գրաֆիկական օբյեկտները,    |

|    |                     |6) գծագրում է տեքստային բլոկներ,          |

|    |                     |7) կատարում է գրաֆիկական օբյեկտների       |

|    |                     |գունաերանգավորում:                        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|56. |ՈՒսումնառության      |Ցուցադրության կազմակերպում համակարգչային  |

|    |արդյունք 5.          |ծրագրերով                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|57. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է ցուցադրական ծրագրերը և  |

|    |                     |դրանց պատուհանի կառուցվածքը,              |

|    |                     |2) մուտքագրում է տեքստ, թվային արժեքներ և |

|    |                     |պարզ գործողություններ,                    |

|    |                     |3) ներբեռնում է նկարներ, տեսանյութեր,     |

|    |                     |անիմացիաներ, տվյալներ`աղյուսակի, գրաֆիկի  |

|    |                     |տեսքով,                                   |

|    |                     |4) կարողանում է առաջադրված թեմայով        |

|    |                     |պատրաստել ավարտուն փաստաթուղթ             |

|    |                     |ցուցադրության համար,                      |

|    |                     |5) ցուցադրում է պատրաստված տեղեկատվական   |

|    |                     |նյութը:                                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|58. |ՈՒսումնառության      |Համացանցում աշխատելու իմացություն         |

|    |արդյունք 6.          |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|59. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է «համացանց»              |

|    |                     |հասկացությունը,                           |

|    |                     |2) օգտագործում է ինտերնետային հիմնական    |

|    |                     |ծրագրերը,                                 |

|    |                     |3) ներկայացնում է History, Favorites,     |

|    |                     |Stop, Refresh հրամանների, Back և  Forward |

|    |                     |կոճակների նշանակությունը,                 |

|    |                     |4) փնտրում է առաջադրված տվյալները         |

|    |                     |համացանցի տեղեկատվական բազաներում         |

|    |                     |(որոնողական և  բաց ցանցերից),             |

|    |                     |5) կարողանում է համացանցից ներբեռնել,     |

|    |                     |պահպանել և  օգտագործել տեղեկությունները,  |

|    |                     |6) գրանցվում է էլեկտրոնային փոստում,      |

|    |                     |ինտերնետային ծրագրերում և  այլ կայքերում, |

|    |                     |7) օգտագործում է էլեկտրոնային փոստի       |

|    |                     |հնարավորությունները, ուղարկում և  ստանում |

|    |                     |ինֆորմացիա (հաղորդագրություն, նամակ և     |

|    |                     |կցորդ):                                   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 2913 «Արդյունաբերական և քաղաքացիական

շենքերի էլեկտրասարքավորումների տեղակայում, կարգավորում և

շահագործում» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր

մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԾԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»             |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-001                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |աշխատանքային պարզագույն գծագրեր կատարելու |

|    |                     |ընթացքում գծագրության տարրերը կիրառելու   |

|    |                     |կարողություններ:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |

|____|_____________________|__________________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|6.  |ՈՒսումնառության      |Կիրառել գծագրերի ձևավորման  տարրերը       |

|    |արդյունք 1           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ առաջադրանքի ճիշտ է ընտրում թղթի    |

|    |                     |ֆորմատը,                                  |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում գծագրման մասշտաբը,      |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում շրջանակների            |

|    |                     |մակագրությունները,                        |

|    |                     |4) ճիշտ է կատարում գծագրերի գրատեսակները, |

|    |                     |5) ճիշտ է կատարում գծապատում,             |

|    |                     |6) ճիշտ է պատկերում պայմանականությունների |

|    |                     |նշագրումները և  չափագրումները,            |

|    |                     |7) ճիշտ է պատկերում էլեկտրասարքավորումների|

|    |                     |և  դրանց կառուցվածքային դետալների ու      |

|    |                     |կիսահաղորդչային սարքերի պայմանական        |

|    |                     |նշանակումները,                            |

|    |                     |8) պահպանում է գծագրման կանոնները:        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|8.  |ՈՒսումնառության      |Կատարել երկրաչափական կառուցումներ         |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է գծում գծատեսակները,             |

|    |                     |2) ճիշտ է կառուցում զուգահեռ և  ուղղահայաց|

|    |                     |գծերը,                                    |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում ուղիղների բաժանումը    |

|    |                     |հատվածների,                               |

|    |                     |4) ճիշտ է կատարում անկյունների բաժանումը  |

|    |                     |մասերի,                                   |

|    |                     |5) ճիշտ է կատարում աղեղների բաժանումը     |

|    |                     |մասերի,                                   |

|    |                     |6) ճիշտ է կառուցում բազմանկյուններ,       |

|    |                     |7) ճիշտ է կառուցում տարբեր կորագծեր:      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|10. |ՈՒսումնառության      |Գծագրել սահուն անցումներ և  լծորդումներ   |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|11. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անցումների և       |

|    |                     |լծորդումների տեսակները,                   |

|    |                     |2) ճիշտ է կառուցում անմիջական անցումներ,  |

|    |                     |3) ճիշտ է կառուցում սահուն անցումներ,     |

|    |                     |4) ճիշտ է կառուցում լծորդումներ:          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|12. |ՈՒսումնառության      |Գծագրել պրոյեկցիաներ                      |

|    |արդյունք 4           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|13. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կառուցում կետի, գծի, հարթության |

|    |                     |պրոյեկցիան,                               |

|    |                     |2) ճիշտ է որոշում ուղիղների հարաբերական   |

|    |                     |դիրքերը,                                  |

|    |                     |3) ճիշտ է պատկերում տրված դետալի գծագրերը |

|    |                     |տարբեր հարթություններում,                 |

|    |                     |4) ճիշտ է պատկերում առաջադրված դետալների  |

|    |                     |և  հանգույցների կտրվածքները տարբեր        |

|    |                     |հարթություններում:                        |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ»           |

|_____________________________________________________________________|

|14. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-002                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|15. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին գիտելիքներ տալ|

|    |                     |Էլեկտրատեխնիկայի հիմնական                 |

|    |                     |հասկացությունների, հաստատուն և  փոփոխական |

|    |                     |հոսանքների էլեկտրական շղթաների, դրանցում  |

|    |                     |ընթացող էլեկտրամագնիսական երևույթների,    |

|    |                     |արդյունաբերական և  քաղաքացիական շենքերի   |

|    |                     |էլեկտրական մեքենաների ու տրանսֆորմատորների|

|    |                     |մասին, ինչպես նաև  ձևավորել  էլեկտրական և |

|    |                     |մագնիսական շղթաների պարամետրերը           |

|    |                     |հաշվարկելու կարողություններ:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|16. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|17. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-11-001 |

|    |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»     |

|    |                     |մոդուլը:                                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|18. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|19. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրական և  մագնիսական      |

|    |արդյունք 1           |դաշտերի առաջացումը և  բնութագրերը         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|20. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական դաշտի      |

|    |                     |առաջացումը,                               |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում մագնիսական դաշտի      |

|    |                     |առաջացումը,                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական և       |

|    |                     |մագնիսական դաշտերի բնութագրերը:           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|21. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել հաստատուն և  փոփոխական հոսանքի   |

|    |արդյունք 2           |էլեկտրական շղթաների հիմնական              |

|    |                     |հասկացությունները, հաշվարկել շղթայի       |

|    |                     |պարամետրերը                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|22. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի  |

|    |                     |գծային էլեկտրական շղթայի հիմնական         |

|    |                     |հասկացությունները և  աշխատանքային         |

|    |                     |ռեժիմները,                                |

|    |                     |2) ճիշտ է հաշվում հաստատուն հոսանքի       |

|    |                     |առաջադրված գծային և  ոչ գծային էլեկտրական |

|    |                     |շղթաների պարամետրերը,                     |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի  |

|    |                     |ոչ գծային էլեկտրական շղթայի               |

|    |                     |առանձնահատկությունները,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի  |

|    |                     |շղթայի տարրերն ու պարամետրերը,            |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի  |

|    |                     |միաֆազ և  եռաֆազ շղթաների հիմնական        |

|    |                     |հասկացությունները և  աշխատանքային         |

|    |                     |ռեժիմները,                                |

|    |                     |6) ճիշտ է հաշվում փոփոխական հոսանքի       |

|    |                     |առաջադրված միաֆազ և  եռաֆազ շղթաների      |

|    |                     |պարամետրերը,                              |

|    |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ռեզոնանսային       |

|    |                     |երևույթները  փոփոխական հոսանքի շղթայում,  |

|    |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում շղթաներում         |

|    |                     |անցումային պրոցեսների առաջացումը և        |

|    |                     |գործնական կիրառման տեղը տարբեր շղթաներում,|

|    |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում տիպային անցումային |

|    |                     |պրոցեսների հաշվարկման կարգը:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|23. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել մագնիսական շղթայի հիմնական       |

|    |արդյունք 3           |հասկացությունները, հաշվարկել մագնիսական   |

|    |                     |շղթան                                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|24. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրամագնիսական  |

|    |                     |ինդուկցիայի և  փոխադարձ ինդուկտիվության   |

|    |                     |հասկացությունները,                        |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մագնիսական շղթայի  |

|    |                     |հիմնական հասկացությունները,               |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում հանձնարարված մագնիսական|

|    |                     |շղթայի հաշվարկը,                          |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական և       |

|    |                     |մագնիսական դաշտի անալոգիան:               |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ ՏՐԱՆՍՖՈՐՄԱՏՈՐՆԵՐԻ     |

|                        ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՒՄ»                                 |

|_____________________________________________________________________|

|25. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-003                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|26. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ         |

|    |                     |գործնական գիտելիքներ ձևավորել             |

|    |                     |արդյունաբերական և  քաղաքացիական շենքերում |

|    |                     |օգտագործվող էլեկտրական մեքենաների և       |

|    |                     |տրանսֆորմատորների կառուցվածքի և  դրանց    |

|    |                     |աշխատանքի առանձնահատկությունների          |

|    |                     |վերաբերյալ:                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|27. |Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|28. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-11-001 |

|    |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»     |

|    |                     |մոդուլը:                                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|29. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|30. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել արդյունաբերական և             |

|    |արդյունք 1           |քաղաքացիական շենքերում օգտագործվող        |

|    |                     |էլեկտրական մեքենաները և  տրանսֆորմատորները|

|____|_____________________|__________________________________________|

|31. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում տրանսֆորմատորները,  |

|    |                     |2) ճիշտ է դասակարգում էլեկտրական          |

|    |                     |մեքենաները,                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տրանսֆորմատորի դերը|

|    |                     |և  նշանակությունը արդյունաբերական և       |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերում,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական         |

|    |                     |մեքենաների դերը և  նշանակությունը         |

|    |                     |արդյունաբերական և  քաղաքացիական շենքերում:|

|____|_____________________|__________________________________________|

|32. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել տրանսֆորմատորների կառուցվածքը և  |

|    |արդյունք 2           |աշխատանքի սկզբունքը                       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|33. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում տրանսֆորմատորների     |

|    |                     |կառուցվածքը,                              |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում տրանսֆորմատորների     |

|    |                     |փաթույթների միացման սխեմաները և  խմբերը,  |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում տրանսֆորմատորի պարապ  |

|    |                     |ընթացքի ռեժիմը և  կորուստները,            |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում տրանսֆորմատորի կարճ   |

|    |                     |միացման ռեժիմը և  կորուստները,            |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում տրանսֆորմատորի     |

|    |                     |աշխատանքը բեռի տակ,                       |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում տրանսֆորմատորի լարման |

|    |                     |կարգավորման կարգը,                        |

|    |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում տրանսֆորմատորի     |

|    |                     |զուգահեռ աշխատանքի պայմանները:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|34. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հաստատուն հոսանքի մեքենայի    |

|    |արդյունք 3           |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|35. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հաստատուն հոսանքի     |

|    |                     |էլեկտրական մեքենաների կառուցվածքային      |

|    |                     |առանձնահատկությունները,                   |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում հաստատուն հոսանքի     |

|    |                     |էլեկտրական մեքենաների ընդհանուր           |

|    |                     |բնութագրերը,                              |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի  |

|    |                     |էլեկտրական մեքենայի տեխնիկական տվյալները, |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում հաստատուն հոսանքի     |

|    |                     |էլեկտրական մեքենաների աշխատանքի սկզբունքը,|

|    |                     |5) ճիշտ է բացատրում հաստատուն հոսանքի     |

|    |                     |կոլեկտորային մեքենայի կառուցվածքի և       |

|    |                     |աշխատանքի առանձնահատկությունները:         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|36. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել փոփոխական հոսանքի էլեկտրական  |

|    |արդյունք 4           |մեքենաների կառուցվածքը և  աշխատանքի       |

|    |                     |սկզբունքը                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|37. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |կառուցվածքային առանձնահատկությունները,    |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում սինխրոն շարժիչի       |

|    |                     |կառուցվածքային առանձնահատկությունները,    |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |աշխատանքային բնութագրերը,                 |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում սինխրոն շարժիչի       |

|    |                     |աշխատանքային բնութագրերը,                 |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ասինխրոն և  սինխրոն|

|    |                     |շարժիչների տեխնիկական տվյալները,          |

|    |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում սինխրոն և  ասինխրոն|

|    |                     |շարժիչների կորուստները և  օ.գ.գ.-ն,       |

|    |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում սինխրոն և  ասինխրոն|

|    |                     |շարժիչների բանվորական բնութագրերը,        |

|    |                     |8) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |աշխատանքային ռեժիմներն ու աշխատանքի       |

|    |                     |սկզբունքը,                                |

|    |                     |9) ճիշտ է բացատրում սինխրոն շարժիչի       |

|    |                     |աշխատանքային ռեժիմներն ու աշխատանքի       |

|    |                     |սկզբունքը,                                |

|    |                     |10) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչների  |

|    |                     |թողարկման առանձնահատկությունները,         |

|    |                     |11) ճիշտ է բացատրում սինխրոն շարժիչների   |

|    |                     |թողարկման առանձնահատկությունները,         |

|    |                     |12) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի |

|    |                     |շարժիչների կայուն աշխատանքի պայմանները,   |

|    |                     |13) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի |

|    |                     |միկրոմեքենաների տեսակները և  կիրառման     |

|    |                     |առանձնահատկությունները:                   |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԵԽԱՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»          |

|_____________________________________________________________________|

|38. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-004                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|39. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական     |

|    |                     |գիտելիքներ տալ շենքերում օգտագործվող      |

|    |                     |էլեկտրական սարքավորումների աշխատանքի      |

|    |                     |ժամանակ դրսևորվող  կինեմատիկական          |

|    |                     |երևույթների,  մեխանիզմներում կիրառվող     |

|    |                     |փոխանցման տեսակների առանձնահատկությունների|

|    |                     |մասին:                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|40. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|41. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-11-001 |

|    |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»     |

|    |                     |մոդուլը:                                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|42. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|43. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել ստատիկայի հիմնական               |

|    |արդյունք 1           |հասկացությունները                         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|44. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ուժերի                |

|    |                     |փոխազդեցությունները,                      |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում հարթ և  տարածական     |

|    |                     |ուժային համակարգերը, նրանց                |

|    |                     |հավասարակշռության պայմանը,                |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ծանրության կենտրոնի|

|    |                     |հասկացությունը:                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|45. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել կինեմատիկայի երևույթների         |

|    |արդյունք 2           |դրսևորումները  էլեկտրական սարքավորումների |

|    |                     |աշխատանքի ժամանակ                         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|46. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է էլեկտրական մեքենաների   |

|    |                     |այն հանգույցները, որտեղ առաջանում են      |

|    |                     |ուժեր,                                    |

|    |                     |2) բացատրում է ուժերի պատճառով առաջացող   |

|    |                     |հետևանքները,                              |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում ուժերի մոմենտների     |

|    |                     |դրսևորումը  էլեկտրատեխնիկական             |

|    |                     |սարքավորումներում,                        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|47. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել մեխանիզմներում կիրառվող փոխանցման|

|    |արդյունք 3           |տեսակների առանձնահատկությունները          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|48. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում փոկային փոխանցումը,|

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ատամնանիվային      |

|    |                     |փոխանցումը,                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում որդնյակային        |

|    |                     |փոխանցումը,                               |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կցորդիչների դերը,  |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ռեդուկտորների      |

|    |                     |գործնական կիրառման անհրաժեշտությունը,     |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում ռեդուկտորի և          |

|    |                     |շարժաբերի համակցման սկզբունքը:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|49. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել մեխանիզմների աշխատանքի ընթացքում |

|    |արդյունք 4           |նրանց շարժական մասերի պատրաստման համար    |

|    |                     |օգտագործված նյութերի մեխանիկական          |

|    |                     |հատկությունների փոփոխությունները          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|50. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պարզագույն         |

|    |                     |ձևախեղման  ազդեցությունները մեխանիզմների  |

|    |                     |դետալներում,                              |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեխանիզմների       |

|    |                     |դիմացկունությանը և  կոշտությանը վերաբերող |

|    |                     |պահանջները,                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում լիսեռի պատրաստման  |

|    |                     |համար օգտագործված նյութի հատկությունների  |

|    |                     |փոփոխությունները,                         |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում առանցքակալների     |

|    |                     |պատրաստման համար օգտագործված նյութի       |

|    |                     |հատկությունների փոփոխությունները,         |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ռոտորի պատրաստման  |

|    |                     |համար օգտագործված նյութի հատկությունների  |

|    |                     |փոփոխությունները,                         |

|    |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում կոնտակտների        |

|    |                     |պատրաստման համար օգտագործված նյութի       |

|    |                     |հատկությունների փոփոխությունները,         |

|    |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում լիսեռի,            |

|    |                     |առանցքակալների, ռոտորի, կոնտակտների       |

|    |                     |պատրաստման համար օգտագործված նյութի       |

|    |                     |հատկությունների փոփոխությունների          |

|    |                     |գործնական կիրառումը:                      |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՎ ՄԻԿՐՈՊՐՈՑԵՍՈՐԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ    |

|                           ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|51. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-005                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|52. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական     |

|    |                     |գիտելիքներ տալ էլեկտրոնիկայի հիմնական     |

|    |                     |հասկացությունների, կիսահաղորդչային        |

|    |                     |սարքերի, միկրոպրոցեսորային և  իմպուլսային |

|    |                     |տեխնիկայի վերաբերյալ:                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|53. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|54. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի         |

|    |                     |ԱՔՇԷ-5-11-002 «Էլեկտրատեխնիկայի           |

|    |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|55. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|56. |ՈՒսումնառության      |Բացատրել կիսահաղորդչային սարքերի աշխատանքի|

|    |արդյունք 1           |սկզբունքը                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|57. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումներում կիսահաղորդչային  |

|    |                     |սարքերի կիրառման առավելությունները,       |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումներում կիսահաղորդչային  |

|    |                     |սարքերի կիրառման թերությունները,          |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում                       |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումներում օգտագործվող      |

|    |                     |կիսահաղորդչային սարքերի դիոդների,         |

|    |                     |տիրիստորների, տրանզիստորների,             |

|    |                     |միկրոսխեմաների աշխատանքը,                 |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ֆոտոէլեկտրոնային   |

|    |                     |տարրերի տեսակները, նշանակությունը,        |

|    |                     |կիրառման տեղը և  աշխատանքի սկզբունքը,     |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդչային    |

|    |                     |սարքերի մակնիշավորումը,                   |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային       |

|    |                     |սարքերի աշխատանքային բնութագրերը:         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|58. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրոնային սարքավորումների  |

|    |արդյունք 2           |տեսակները, աշխատանքի սկզբունքը և  կիրառման|

|    |                     |բնագավառները                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|59. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդչային     |

|    |                     |ուղղիչ սարքերը և  ներկայացնում դրանց      |

|    |                     |նշանակությունը, կիրառման բնագավառները,    |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային ուղղիչ|

|    |                     |սարքերի աշխատանքի սկզբունքը,              |

|    |                     |3) ըստ տրված տեխնիկական առաջադրանքի հանում|

|    |                     |է կիսահաղորդչային ուղղիչ սարքերի          |

|    |                     |բնութագրերը,                              |

|    |                     |4) ճիշտ է դասակարգում ստաբիլիզատորները,   |

|    |                     |5) ճիշտ է բացատրում ստաբիլիզատորների      |

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                      |

|    |                     |6) հանում է ստաբիլիզատորի բնութագրերը,    |

|    |                     |7) ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդչային     |

|    |                     |ուժեղացնող սարքերը և  ներկայացնում դրանց  |

|    |                     |նշանակությունն ու կիրառման բնագավառները,  |

|    |                     |8) ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային       |

|    |                     |ուժեղացնող սարքերի հիմնական ցուցանիշները, |

|    |                     |պարամետրերը և  աշխատանքի սկզբունքը,       |

|    |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում թվային և           |

|    |                     |այբուբենթվային արտացոլիչների տեսակները և  |

|    |                     |կիրառությունը,                            |

|    |                     |10) ճիշտ է բացատրում թվային և             |

|    |                     |այբուբենթվային արտացոլիչների աշխատանքային |

|    |                     |բնութագրերը,                              |

|    |                     |11) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային       |

|    |                     |սարքերի նշանակությունը և  կիրառման        |

|    |                     |բնագավառները,                             |

|    |                     |12) ճիշտ է բացատրում իմպուլսային սարքերի  |

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|60. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել շենքերի                       |

|    |արդյունք 3           |էլեկտրասարքավորումներում օգտագործվող      |

|    |                     |միկրոպրոցեսորների և  միկրոկոնտրոլերների   |

|    |                     |տարատեսակները                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|61. |Կատարման չափանիշներ  |1) տարբերակում է Intel, Atmel, Motorolla  |

|    |                     |և  այլ ընկերությունների միկրոպրոցեսորները,|

|    |                     |2) տարբերակում է միկրոպրոցեսորների        |

|    |                     |հիշողության կազմակերպման կառուցվածքները,  |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում միկրոպրոցեսորային, |

|    |                     |միկրոկոնտրոլերային սարքավորումների արտաքին|

|    |                     |տվյալների և  ծրագրային հիշողության        |

|    |                     |կազմակերպման, ընդարձակման եղանակները:     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|62. |ՈՒսումնառության      |Կատարել ծրագրային և  ապարատային           |

|    |արդյունք 4           |կցորդումներ միկրոկոնտրոլերի հետ           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|63. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոպրոցեսորների, |

|    |                     |միկրոկոնտրոլերների հիմնական պարամետրերը և |

|    |                     |ցուցանիշները,                             |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում միկրոպրոցեսորների,    |

|    |                     |միկրոկոնտրոլերների ճարտարապետության       |

|    |                     |մոդուլամայրուղային սկզբունքը,             |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում հասցեների, տվյալների, |

|    |                     |կառավարման մայրուղիների կազմակերպման      |

|    |                     |առանձնահատկությունները,                   |

|    |                     |4) տարբերակում է միկրոպրոցեսորների,       |

|    |                     |միկրոկոնտրոլերների հիմնական հանգույցները, |

|    |                     |5) ճիշտ է բացատրում միկրոկոնտրոլերների    |

|    |                     |ապարատային միջոցների նշանակությունը,      |

|    |                     |6) ճիշտ է իրականացնում տեսատիպի ապարատային|

|    |                     |կցորդումը միկրոկոնտրոլերի հետ,            |

|    |                     |7) ճիշտ է իրականացնում տեսատիպի ծրագրային |

|    |                     |կցորդումը միկրոկոնտրոլերի հետ,            |

|    |                     |8) ճիշտ է իրականացնում ստեղնաշարի         |

|    |                     |ապարատային կցորդումը միկրոկոնտրոլերի հետ, |

|    |                     |9) ճիշտ է իրականացնում ստեղնաշարի         |

|    |                     |ծրագրային կցորդումը միկրոկոնտրոլերի հետ,  |

|    |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության   |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|64. |ՈՒսումնառության      |Կատարել շենքերի էլեկտրասարքավորումներում  |

|    |արդյունք 5           |օգտագործվող էլեկտրոնային սխեմաների ու     |

|    |                     |միկրոպրոցեսորների միացման աշխատանքներ     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|65. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրոնային և     |

|    |                     |միկրոպրոցեսորային սարքերի կիրառման        |

|    |                     |առավելությունը,                           |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում շենքերի            |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումներում օգտագործվող      |

|    |                     |էլեկտրոնային սխեմաներն ու                 |

|    |                     |միկրոպրոցեսորները,                        |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում էլեկտրոնային սխեմաների|

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                      |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում շենքերի            |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումներում կիրառվող         |

|    |                     |իմպուլսային և  թվային սարքերը ու նրանց    |

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                      |

|    |                     |5) ճիշտ է կատարում էլեկտրոնային սխեմաների |

|    |                     |և  միկրոսխեմաների միացումները,            |

|    |                     |6) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|66. |ՈՒսումնառության      |Կատարել շենքերի էլեկտրասարքավորումներում  |

|    |արդյունք 6           |օգտագործվող կիսահաղորդչային սարքերի և     |

|    |                     |միկրոպրոցեսորների ընտրություն և           |

|    |                     |տեղակայում                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|67. |Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ տեխնիկական տվյալների ճիշտ է ընտրում|

|    |                     |կիսահաղորդչային սարքերը,                  |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդչային    |

|    |                     |սարքերի գործնական կիրառման տեղը           |

|    |                     |շղթաներում,                               |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում կիսահաղորդչային սարքերի|

|    |                     |միացումը էլեկտրոնային սխեմայում,          |

|    |                     |4) ճիշտ է կատարում կիսահաղորդչային սարքերի|

|    |                     |համաձայնեցումը էլեկտրական սխեմայում,      |

|    |                     |5) ճիշտ է ընտրում, տեղակայում և           |

|    |                     |կարգաբերում իմպուլսային և  թվային սարքերը,|

|    |                     |6) ճիշտ է ընտրում, տեղակայում             |

|    |                     |միկրոպրոցեսորը,                           |

|    |                     |7) ճիշտ է կատարում միկրոպրոցեսորի         |

|    |                     |համաձայնեցումը էլեկտրական սխեմայում,      |

|    |                     |8) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱԲԱՆԵՑՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»             |

|_____________________________________________________________________|

|68. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-006                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|69. |Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական |

|    |                     |գիտելիքներ տալ էլեկտրաբանեցման հիմունքների|

|    |                     |և  ավտոմատացված էլեկտրաբանեցման կառավարման|

|    |                     |մասին:                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|70. |Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|71. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՔՇԷ-5-11-005   |

|    |                     |«Էլեկտրոնային և  միկրոպրոցեսորային        |

|    |                     |տեխնիկայի հիմունքներ» մոդուլը:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|72. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|73. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրաբանեցման համակարգերի   |

|    |արդյունք 1           |դերը և  նշանակությունը                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|74. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաբանեցման    |

|    |                     |համակարգերի դերն ու նշանակությունը,       |

|    |                     |2) ճիշտ է դասակարգում էլեկտրաբանեցման     |

|    |                     |համակարգերն ըստ ֆունկցիոնալ               |

|    |                     |առանձնահատկությունների,                   |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաբանեցման    |

|    |                     |միջոցով իրականացվող շարժման տեսակները:    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|75. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրաբանեցման մեխանիկան     |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|76. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում արտադրական         |

|    |                     |մեխանիզմների մեխանիկական բնութագրերը,     |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի  |

|    |                     |շարժիչների, ասինխրոն և  սինխրոն շարժիչների|

|    |                     |մեխանիկական բնութագրերը,                  |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաբանեցման    |

|    |                     |շարժման հավասարումները,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում բանեցման ժամանակի     |

|    |                     |արագացումը և  դանդաղումը,                 |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում փոխանցման          |

|    |                     |հարաբերակցությունը:                       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|77. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հաստատուն հոսանքի շարժիչի     |

|    |արդյունք 3           |էլեկտրաբանեցման առանձնահատկությունները,   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|78. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անկախ գրգռումով    |

|    |                     |հաստատուն հոսանքի շարժիչի անկյունային     |

|    |                     |արագության կարգավորման եղանակները,        |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում անկախ գրգռումով       |

|    |                     |հաստատուն հոսանքի շարժիչի անկյունային     |

|    |                     |արագության կարգավորման ընթացակարգը        |

|    |                     |ռեոստատային և  իմպուլսային պարամետրական   |

|    |                     |մեթոդով,                                  |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում անկախ գրգռումով       |

|    |                     |հաստատուն հոսանքի շարժիչի անկյունային     |

|    |                     |արագության կարգավորման ընթացակարգը        |

|    |                     |խարիսխին մատուցվող լարման փոփոխման        |

|    |                     |մեթոդով,                                  |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հաջորդական         |

|    |                     |գրգռումով հաստատուն հոսանքի շարժիչի       |

|    |                     |անկյունային արագության կարգավորման        |

|    |                     |եղանակները                                |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում և  բացատրում       |

|    |                     |հաջորդական գրգռումով հաստատուն հոսանքի    |

|    |                     |շարժիչի անկյունային արագության կարգավորման|

|    |                     |ընթացակարգը գրգռման փաթույթի շունթման     |

|    |                     |եղանակով,                                 |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում հաստատուն հոսանքի     |

|    |                     |շարժիչի էլեկտրաբանեցման համակարգի         |

|    |                     |անցումային ռեժիմները:                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|79. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ասինխրոն և  սինխրոն շարժիչի   |

|    |արդյունք 4           |էլեկտրաբանեցման առանձնահատկությունները    |

|____|_____________________|__________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
09.04.2013
N 368-Ն
Հրաման