Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2913 «ԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2913 «ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՇԵՆՔԵՐԻ ԷԼԵԿՏ ...

 

 

110.0368.160513

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «16»        05            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013188

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

9 ապրիլի 2013 թվականի N 368-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2913 «ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՇԵՆՔԵՐԻ ԷԼԵԿՏՐԱՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵՂԱԿԱՅՈՒՄ, ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ ԵՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 21-Ի N 1079-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|____|_____________________|__________________________________________|

|80. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ասինխրոն շարժիչի   |

|    |                     |անկյունային արագության կարգավորման        |

|    |                     |եղանակները,                               |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |անկյունային արագության կարգավորման        |

|    |                     |ռեոստատային և  իմպուլսային մեթոդի         |

|    |                     |ընթացակարգը,                              |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |անկյունային արագության կարգավորման        |

|    |                     |առանձնահատկությունները լարման փոփոխման    |

|    |                     |միջոցով,                                  |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |հաճախականային կարգավորման ընթացակարգը,    |

|    |                     |5) ճիշտ է բացատրում ասինխրոն շարժիչի      |

|    |                     |էլեկտրաբանեցման համակարգի անցումային      |

|    |                     |ռեժիմները,                                |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում էլեկտրաբանեցման համար |

|    |                     |ասինխրոն և  սինխրոն շարժիչների ընտրության |

|    |                     |կարգը:                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|81. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրաբանեցման ավտոմատացված  |

|    |արդյունք 5           |կառավարման համակարգերի                    |

|    |                     |առանձնահատկությունները                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|82. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատացված       |

|    |                     |կառավարման համակարգի դերն ու              |

|    |                     |նշանակությունը,                           |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում էլեկտրաշարժիչների     |

|    |                     |թողարկման ավտոմատացված կառավարման         |

|    |                     |սկզբունքները,                             |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում էլեկտրաշարժիչների     |

|    |                     |արգելակման ավտոմատացված կառավարման        |

|    |                     |սկզբունքները,                             |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում անկոնտակտ ապարատների  |

|    |                     |և  տրամաբանական տարրերի կիրառման          |

|    |                     |նշանակությունը էլեկտրաբանեցման            |

|    |                     |ավտոմատացված կառավարման համակարգերում,    |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ»      |

|_____________________________________________________________________|

|83. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-007                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|84. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական     |

|    |                     |գիտելիքներ տալ մեկուսիչ նյութերի,         |

|    |                     |հաղորդիչների, կիսահաղորդիչների, մագնիսական|

|    |                     |և  կոնստրուկցիոն նյութերի հատկությունների |

|    |                     |մասին, ինչպես նաև  նրանց մոտ ձևավորել     |

|    |                     |արդյունաբերական և  քաղաքացիական շենքերի   |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների տեղակայման,        |

|    |                     |կարգավորման և  շահագործման աշխատանքներում |

|    |                     |դրանք կիրառելու կարողություններ:          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|85. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|86. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի         |

|    |                     |ԱՔՇԷ-5-11-002 «Էլեկտրատեխնիկայի           |

|    |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|87. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|88. |ՈՒսումնառության      |Դասակարգել էլեկտրատեխնիկական նյութերը     |

|    |արդյունք 1           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|89. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում էլեկտրատեխնիկական   |

|    |                     |նյութերը ըստ նշանակության,                |

|    |                     |2) ճիշտ է տարբերակում էլեկտրատեխնիկական   |

|    |                     |նյութերի մակնիշավորումը:                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|90. |ՈՒսումնառության      |Ընտրել մեկուսիչ նյութեր                   |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|91. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մեկուսիչ նյութերի  |

|    |                     |տեսակները,                                |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում մեկուսիչ նյութերն ըստ   |

|    |                     |նշանակության:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|92. |ՈՒսումնառության      |Ընտրել հաղորդիչներ                        |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|93. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հաղորդիչ նյութերի  |

|    |                     |տեսակները,                                |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում փաթութային         |

|    |                     |հաղորդալարերի տեսակները,                  |

|    |                     |3) ճիշտ է ընտրում էլեկտրասարքավորումների  |

|    |                     |փաթութային հաղորդալարերը:                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|94. |ՈՒսումնառության      |Ընտրել մագնիսական նյութեր                 |

|    |արդյունք 4           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|95. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մագնիսական նյութերի|

|    |                     |տեսակները,                                |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում շենքերի                 |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումներում օգտագործվող      |

|    |                     |մագնիսական նյութերը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|96. |ՈՒսումնառության      |Ընտրել կիսահաղորդիչներ                    |

|    |արդյունք 5           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|97. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդչային    |

|    |                     |նյութերի տեսակները,                       |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում էլեկտրասարքավորումներում|

|    |                     |օգտագործվող կիսահաղորդչային նյութերը:     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|98. |ՈՒսումնառության      |Ընտրել կոնստրուկցիոն նյութեր              |

|    |արդյունք 6           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|99. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կոնստրուկցիոն      |

|    |                     |նյութերի տեսակները,                       |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում էլեկտրասարքավորումներում|

|    |                     |օգտագործվող կոնստրուկցիոն նյութերը:       |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳԾԱԳՐԵՐԻ ԵՎ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՍԽԵՄԱՆԵՐԻ  |

|                          ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆ»                       |

|_____________________________________________________________________|

|100.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-008                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|101.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |մասնագիտական աշխատանքային գծագրեր         |

|    |                     |կարդալու, պարզագույն մոնտաժման գծագրեր և  |

|    |                     |ուրվագծեր կատարելու կարողություններ:      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|102.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|103.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՔՇԷ-5-11-001   |

|    |                     |«Գծագրության հմտություններ» և             |

|    |                     |ԱՔՇԷ-5-11-006 «Էլեկտրաբանեցման հիմունքներ»|

|    |                     |մոդուլները:                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|104.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|105.|ՈՒսումնառության      |Կատարել մոնտաժման սխեմաների գծագրեր և     |

|    |արդյունք 1           |ուրվագծեր                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|106.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում էլեկտրական սխեմաների    |

|    |                     |անվանացուցակները,                         |

|    |                     |2) ճիշտ է կիրառում նյութերի պայմանական    |

|    |                     |նշագրումները,                             |

|    |                     |3) ճիշտ է կազմում արդյունաբերական և       |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերի ներքին էլեկտրացանցի  |

|    |                     |մոնտաժման սխեմաների առաջադրած գծագրերը,   |

|    |                     |4) ճիշտ է կազմում արդյունաբերական և       |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերի լուսավորման          |

|    |                     |սարքավորումների մոնտաժման սխեմաների       |

|    |                     |առաջադրած գծագրերը,                       |

|    |                     |5) ճիշտ է կազմում էլեկտրական շարժիչների   |

|    |                     |մոնտաժման սխեմաների առաջադրած գծագրերն ու |

|    |                     |ուրվագծագրեր,                             |

|    |                     |6) ճիշտ է կազմում տրանսֆորմատորների       |

|    |                     |մոնտաժման սխեմաների առաջադրած գծագրերն ու |

|    |                     |ուրվագծագրեր,                             |

|    |                     |7) ճիշտ է կազմում շենքերի մինչև  1000 Վ   |

|    |                     |լարման էլեկտրական ապարատների մոնտաժման    |

|    |                     |սխեմաների առաջադրած գծագրերն ու           |

|    |                     |ուրվագծագրեր,                             |

|    |                     |8) ճիշտ է կազմում էլեկտրաբանեցման         |

|    |                     |կառավարման համակարգի պարզագույն           |

|    |                     |կոնտակտային և  անկոնտակտ ռելեական         |

|    |                     |սխեմաները,                                |

|    |                     |9) ճիշտ է կազմում ենթակայանի              |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների մոնտաժման սխեմաների|

|    |                     |գծագրերը,                                 |

|    |                     |10) ճիշտ է կազմում շենքերի                |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների հանգույցների       |

|    |                     |ուրվագծերը:                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|107.|ՈՒսումնառության      |Կարդալ տեխնոլոգիական գծագրեր              |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|108.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կարդում արդյունաբերական և       |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերի ներքին էլեկտրական    |

|    |                     |ցանցի մոնտաժման առաջադրած գծագրերը,       |

|    |                     |2) ճիշտ է կարդում մալուխային գծերի        |

|    |                     |մոնտաժման առաջադրած գծագրերը,             |

|    |                     |3) ճիշտ է կարդում արդյունաբերական և       |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերի լուսավորման          |

|    |                     |սարքավորումների մոնտաժման առաջադրած       |

|    |                     |գծագրերը,                                 |

|    |                     |4) ճիշտ է կարդում էլեկտրական շարժիչների   |

|    |                     |մոնտաժման առաջադրած գծագրերը,             |

|    |                     |5) ճիշտ է կարդում տրանսֆորմատորների       |

|    |                     |մոնտաժման սխեմաների առաջադրած գծագրերը,   |

|    |                     |6) ճիշտ է կարդում շենքերի մինչև  1000 Վ   |

|    |                     |լարման էլեկտրական ապարատների մոնտաժման    |

|    |                     |սխեմաների առաջադրած գծագրերը,             |

|    |                     |7) ճիշտ է կարդում էլեկտրաբանեցման         |

|    |                     |կառավարման համակարգի առաջադրած պարզագույն |

|    |                     |կոնտակտային և  անկոնտակտ ռելեական         |

|    |                     |սխեմաները,                                |

|    |                     |8) ճիշտ է կարդում ենթակայանի              |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների մոնտաժման սխեմաների|

|    |                     |առաջադրած գծագրերը:                       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|109.|ՈՒսումնառության      |Կատարել կատարելագործվող հանգույցների և    |

|    |արդյունք 3           |փորձնական նմուշների ուրվագծեր             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|110.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում շահագործվող էլեկտրական |

|    |                     |սխեմաների կատարելագործված ուրվագծեր,      |

|    |                     |2) ճիշտ է կատարում փորձարկման էլեկտրական  |

|    |                     |սխեմաների կատարելագործված ուրվագծեր,      |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում մոնտաժման էլեկտրական   |

|    |                     |սխեմաների կատարելագործված ուրվագծեր:      |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՉԱՓԻՉ, ՍՏՈՒԳԻՉ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ    |

|                            ԿԻՐԱՌՈՒՄ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|111.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-009                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|112.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ        |

|    |                     |ձևավորել  չափիչ, ստուգիչ սարքավորումների  |

|    |                     |և  գործիքների օգտագործման և  չափումներ    |

|    |                     |կատարելու կարողություններ:                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|113.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|114.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՔՇԷ-5-11-005   |

|    |                     |«Էլեկտրոնային և  միկրոպրոցեսորային        |

|    |                     |տեխնիկայի հիմունքներ» մոդուլը:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|115.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|116.|ՈՒսումնառության      |Դասակարգել չափիչ, ստուգիչ սարքերն ու      |

|    |արդյունք 1           |գործիքները                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|117.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական ֆիզիկական |

|    |                     |մեծությունների գրառման ձևերը,             |

|    |                     |չափողականությունները,                     |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում չափիչ, ստուգիչ     |

|    |                     |սարքերի և  գործիքների խմբերը,             |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում չափիչ, ստուգիչ     |

|    |                     |սարքերի և  գործիքների կիրառման տեղը:      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|118.|ՈՒսումնառության      |Օգտագործել փականագործական և  չափիչ        |

|    |արդյունք 2           |գործիքներ                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|119.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է օգտագործում պտուտակահաններ,     |

|    |                     |բանալիներ, հարթաշուրթեր,                  |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում ձողակարկինի           |

|    |                     |կառուցվածքը և  դրանով իրականացնում        |

|    |                     |հանձնարարված չափումները,                  |

|    |                     |3) ճիշտ է օգտվում միկրոմետրից և           |

|    |                     |չափաձողից, մեկնաբանում վերջիններիս չափելու|

|    |                     |ճշտությունը,                              |

|    |                     |4) ճիշտ է օգտվում ունիվերսալ              |

|    |                     |անկյունաչափից, կալիբրներից, բացակաչափից,  |

|    |                     |շաբլոններից և  պարուրակաչափերից,          |

|    |                     |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|120.|ՈՒսումնառության      |Օգտագործել չափիչ և  ստուգիչ               |

|    |արդյունք 3           |սարքավորումները                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|121.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում էլեկտրական              |

|    |                     |մեծությունների համապատասխան չափիչ ստուգիչ |

|    |                     |սարքավորումը` առաջադրված շղթայում լարում, |

|    |                     |հոսանքի ուժ, դիմադրություն, ունակություն, |

|    |                     |ինդուկտիվություն, հաճախականություն,       |

|    |                     |հզորություն չափելու համար,                |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում առաջադրված սարքավորման  |

|    |                     |ոչ էլեկտրական մեծությունների չափիչ ստուգիչ|

|    |                     |սարքավորումը,                             |

|    |                     |3) ճիշտ է ընտրում առաջադրված էլեկտրական   |

|    |                     |մեծության չափիչ սարքը ըստ ճշտության դասի, |

|    |                     |4) ճիշտ է չափում և  գրանցում առաջադրված   |

|    |                     |էլեկտրական մեծությունները,                |

|    |                     |5) ճիշտ է որոշում շենքի ներքին էլեկտրական |

|    |                     |ցանցի առաջադրված տեղամասում մալուխի       |

|    |                     |վնասված տեղը,                             |

|    |                     |6) տալիս է ճիշտ տեխնիկական օգնություն     |

|    |                     |չափիչ ստուգիչ սարքավորումների ընտրության  |

|    |                     |վերաբերյալ,                               |

|    |                     |7) ըստ անհրաժեշտության ճիշտ է ընտրում և   |

|    |                     |փոխում չափման տիրույթները,                |

|    |                     |8) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |պայմանները:                               |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ |

|                   ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|122.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-010                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|123.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |մասնագիտական գործունեությանն առնչվող      |

|    |                     |տեղեկատվական և  հաղորդակցության           |

|    |                     |տեխնոլոգիաների, մոդելավորման և  ախտորոշման|

|    |                     |նպատակով օգտագործվող կիրառական ծրագրերի   |

|    |                     |փաթեթների կիրառման կարողություններ:       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|124.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|125.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ՀՕ-5-11-001  |

|    |                     |«Համակարգչային օպերատորություն» և         |

|    |                     |ԱՔՇԷ-5-11-006 «Էլեկտրաբանեցման            |

|    |                     |հիմունքներ» մոդուլները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|126.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|127.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել արդյունաբերական և             |

|    |արդյունք 1           |քաղաքացիական շենքերի                      |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների շահագործման,       |

|    |                     |կարգավորման և  տեղակայման աշխատանքներում  |

|    |                     |տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման      |

|    |                     |առանձնահատկությունները                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|128.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվական       |

|    |                     |տեխնոլոգիաների առանձնահատկությունները     |

|    |                     |տեղեկատվական համակարգերում,               |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում որոշումների        |

|    |                     |ընդունմանն աջակցող համակարգերը,           |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կատարող            |

|    |                     |տեղեկատվական համակարգերը,                 |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում փորձագիտական       |

|    |                     |համակարգերը,                              |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային       |

|    |                     |գործունեության ավտոմատացված կազմակերպման  |

|    |                     |ծրագրերի նշանակությունը և  դերը,          |

|    |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների բազայի   |

|    |                     |կիրառման նշանակությունը մասնագիտական      |

|    |                     |գործունեությունում:                       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|129.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ավտոմատացված աշխատանքային տեղի|

|    |արդյունք 2           |ծրագրային ապահովումները                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|130.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատացված       |

|    |                     |աշխատանքային տեղի առանձնահատկությունները, |

|    |                     |2) ճիշտ է դասակարգում մասնագիտական        |

|    |                     |գործունեության շրջանակներում կիրառվող     |

|    |                     |ավտոմատացված աշխատանքային տեղի ծրագրային  |

|    |                     |ապահովումները,                            |

|    |                     |3) ճիշտ է կիրառում տեխնիկական միջոցի      |

|    |                     |աշխատունակությունը ապահովող ծրագրային     |

|    |                     |ապահովումները էլեկտրասարքավորումների      |

|    |                     |տեղակայման, շահագործման և  կարգավորման    |

|    |                     |աշխատանքների պլանավորման և  կառավարման    |

|    |                     |աշխատանքներում,                           |

|    |                     |4) ճիշտ է կիրառում տեխնիկական միջոցների   |

|    |                     |ռեսուրսների արդյունավետությունը բարձրացնող|

|    |                     |ծրագրային ապահովումները                   |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների տեղակայման,        |

|    |                     |շահագործման և  կարգավորման աշխատանքների   |

|    |                     |կազմակերպման աշխատանքներում.              |

|    |                     |ա. տեխնոլոգիական գործընթացների տվյալների  |

|    |                     |բազա,                                     |

|    |                     |բ. օգտագործվող նյութերի և                 |

|    |                     |կիսաֆաբրիկատների տվյալների բազա,          |

|    |                     |գ. վերանորոգման գրաֆիկների տվյալների բազա,|

|    |                     |դ. աշխատանքների կատարման ժամկետների,      |

|    |                     |աշխատատարության և  գնի տվյալների բազաներ: |

|____|_____________________|__________________________________________|

|131.|ՈՒսումնառության      |Ըստ նշանակության օգտագործել կիրառական     |

|    |արդյունք 3           |ծրագրերի փաթեթները                        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|132.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում մասնագիտական        |

|    |                     |գործունեությանն առնչվող կիրառական ծրագրերի|

|    |                     |փաթեթները,                                |

|    |                     |2) ճիշտ է կիրառում հաշվարկային կիրառական  |

|    |                     |ծրագրերի Mat head, Mathematics, MatLab    |

|    |                     |փաթեթները` շենքերի էլեկտրասարքավորումների |

|    |                     |ընտրման և  առանձին հանգույցների հաշվարկի  |

|    |                     |աշխատանքներում,                           |

|    |                     |3) ճիշտ է կիրառում նախագծակոնստրուկտորական|

|    |                     |աշխատանքների ավտոմատացման կիրառական       |

|    |                     |ծրագրերի AutoCAD, Design CAD փաթեթները`   |

|    |                     |շենքերի էլեկտրասարքավորումների գծագրերը և |

|    |                     |ուրվագծերը կազմելիս,                      |

|    |                     |4) ճիշտ է կիրառում տվյալների մշակման      |

|    |                     |ծրագրային Statistica for Windows,         |

|    |                     |Statgraphics փաթեթները` շենքերի           |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների փորձարկման         |

|    |                     |արդյունքների մշակման համար,               |

|    |                     |5) ճիշտ է կիրառում տնտեսագիտական          |

|    |                     |ցուցանիշների հաշվարկման կիրառական ծրագրերի|

|    |                     |Audit Expert, Marketing Expert, Project   |

|    |                     |Expert փաթեթները:                         |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»              |

|_____________________________________________________________________|

|133.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-011                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|134.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական |

|    |                     |գիտելիքներ տալ աշխատաշուկայի, արտադրական  |

|    |                     |կազմակերպությունների և  դրանց առանձին     |

|    |                     |ստորաբաժանումների աշխատանքի կազմակերպման, |

|    |                     |վարձատրության համակարգի և  այլ տարրերի    |

|    |                     |մասին:                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|135.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|136.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |

|____|_____________________|__________________________________________|

|137.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|138.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության բնութագիրը,   |

|    |արդյունք 1           |տիպերը, ստեղծման և  գրանցման կարգը        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|139.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում «կազմակերպություն»    |

|    |                     |հասկացությունը,                           |

|    |                     |2) ճիշտ է բնութագրում կազմակերպությունների|

|    |                     |տիպերը և  դրանց տարբերիչ                  |

|    |                     |առանձնահատկությունները,                   |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության    |

|    |                     |ստեղծման և  գրանցման կարգը:               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|140.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքի և  աշխատավարձի      |

|    |արդյունք 2           |կազմակերպման առանցքային հարցերը           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|141.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի տեխնիկական  |

|    |                     |նորմավորման կարևորությունը  աշխատանքի     |

|    |                     |կազմակերպման համար,                       |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի նորմերի     |

|    |                     |տարրերը և  հաշվում նորմի մեծությունը,     |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի             |

|    |                     |վարձատրության կազմակերպման համակարգի      |

|    |                     |տարրերի էությունը,                        |

|    |                     |4) ճիշտ է բնութագրում աշխատանքի           |

|    |                     |վարձատրության ձևերի                       |

|    |                     |առանձնահատկությունները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|142.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության հիմնական և    |

|    |արդյունք 3           |օժանդակ տնտեսությունների կազմակերպման     |

|    |                     |հարցերը                                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|143.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում արտադրական            |

|    |                     |կազմակերպության արտադրական պրոցեսի        |

|    |                     |կազմակերպման ձևերը  և  ներկայացվող        |

|    |                     |պահանջները,                               |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում կազմակերպության       |

|    |                     |ստորաբաժանումների ձևավորման  սկզբունքները,|

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական           |

|    |                     |արտադրամասերում գործընթացների կազմակերպման|

|    |                     |հիմունքները,                              |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում օժանդակ            |

|    |                     |արտադրամասերում գործընթացների կազմակերպման|

|    |                     |հիմունքները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»              |

|_____________________________________________________________________|

|144.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-012                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|145.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական     |

|    |                     |գիտելիքներ տալ մենեջմենթի                 |

|    |                     |առանձնահատկությունների, կազմակերպության   |

|    |                     |կառավարման տարբեր ձևերի,  նրա ռեսուրսների,|

|    |                     |գործող դրամավարկային և  հարկային          |

|    |                     |քաղաքականության մասին                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|146.|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|147.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՔՇԷ-5-11-011   |

|    |                     |«Աշխատանքի կազմակերպում» մոդուլը:         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|148.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|149.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության ռեսուրսները և |

|    |արդյունք 1           |դրանց օգտագործման մակարդակի գնահատման     |

|    |                     |ցուցանիշները                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|149.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում և  բնութագրում     |

|    |                     |շենքերի էլեկտրասարքավորումների            |

|    |                     |շահագործման, տեղակայման և  կարգավորման    |

|    |                     |աշխատանքում օգտագործվող ռեսուրսների կազմը,|

|    |                     |2) ճիշտ է բնութագրում նյութական           |

|    |                     |ռեսուրսները և  գնահատում դրանց օգտագործման|

|    |                     |մակարդակը,                                |

|    |                     |3) ճիշտ է բնութագրում աշխատանքային        |

|    |                     |ռեսուրսները և  գնահատում դրանց օգտագործման|

|    |                     |մակարդակը,                                |

|    |                     |4) ճիշտ է բնութագրում շենքերի             |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների շահագործման,       |

|    |                     |տեղակայման և  կարգավորման աշխատանքում     |

|    |                     |ֆինանսական ռեսուրսները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|150.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել գնագոյացման վերաբերյալ           |

|    |արդյունք 2           |հասկացությունները և  մեխանիզմները         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|151.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում գնի տարբեր            |

|    |                     |մակարդակների կազմը և  կապը,               |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում արտադրանքի         |

|    |                     |ինքնարժեքի ձևավորման  մեխանիզմը,          |

|    |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում անհատական գինը      |

|    |                     |շուկայական գնի վերածվելու մեխանիզմը:      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|152.|ՈՒսումնառության      |Կազմել բիզնես-պլան                        |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|153.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում շենքերի            |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների շահագործման,       |

|    |                     |տեղակայման և  կարգավորման գործառույթների  |

|    |                     |պլանավորման համակարգը, դրա կառուցվածքը և  |

|    |                     |հիմնական ցուցանիշները,                    |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում բիզնես պլանի դերը     |

|    |                     |կազմակերպության գործունեության համար,     |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բիզնես պլանի       |

|    |                     |բովանդակությունը,                         |

|    |                     |4) ճիշտ է կատարում շուկայի վերլուծության  |

|    |                     |քայլերը` ըստ հաջորդականության,            |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում արտադրանքի         |

|    |                     |թողարկման պլանի կազմման մոտեցումները,     |

|    |                     |6) ճիշտ է հիմնավորում ներդրումների        |

|    |                     |տնտեսական արդյունավետությունը,            |

|    |                     |7) ճիշտ է կազմում մասնագիտությանը առնչվող |

|    |                     |բիզնես-պլան:                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|154.|ՈՒսումնառության      |Հաշվել հարկերի գումարներ                  |

|    |արդյունք 4           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|155.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հարկային և         |

|    |                     |մաքսային օրենսդրությանը վերաբերող իրավական|

|    |                     |ակտերը,                                   |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում «հարկման օբյեկտ» և    |

|    |                     |«հարկման բազա» հասկացությունները,         |

|    |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում եկամտահարկի գումարը, |

|    |                     |4) ճիշտ է հաշվարկում ավելացած արժեքի հարկի|

|    |                     |գումարը,                                  |

|    |                     |5) ճիշտ է հաշվարկում շահութահարկի գումարը,|

|    |                     |6) ճիշտ է հաշվարկում գույքահարկի գումարը, |

|    |                     |7) ճիշտ է հաշվարկում հողի հարկի գումարը,  |

|    |                     |8) բացատրում է հարկային պատասխանատվության |

|    |                     |առանցքային հարցերը:                       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|156.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման մեթոդները և        |

|    |արդյունք 5           |կառավարման ապարատի կառուցվածքը            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|157.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մենեջմենթի         |

|    |                     |էությունը և  խնդիրները,                   |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման         |

|    |                     |մեթոդների բովանդակությունը,               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտական       |

|    |                     |գործառույթներում կառավարչական որոշումների |

|    |                     |ընդունման տեսական հիմունքները,            |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կոլեկտիվի աշխատանքի|

|    |                     |կազմակերպման հիմունքները,                 |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում մենեջմենթի         |

|    |                     |առանձնահատկությունները շենքերի            |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների շահագործման,       |

|    |                     |տեղակայման և  կարգավորման                 |

|    |                     |գործառույթներում:                         |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՇԵՆՔԵՐԻ      |

|     ԷԼԵԿՏՐԱՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ»        |

|_____________________________________________________________________|

|158.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-013                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|159.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական |

|    |                     |գիտելիքներ տալ արդյունաբերական և          |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերում օգտագործվող        |

|    |                     |ժամանակակից էլեկտրասարքավորումների դերի,  |

|    |                     |նշանակության և  գործառույթների մասին:     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|160.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|161.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՔՇԷ-5-11-006   |

|    |                     |«Էլեկտրաբանեցման հիմունքներ» մոդուլը:     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|162.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|163.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել արդյունաբերական և  քաղաքացիական  |

|    |արդյունք 1           |շենքերում օգտագործվող Էլեկտրական          |

|    |                     |սարքավորումների դերը և  նշանակությունը    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|164.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների անհրաժեշտությունը  |

|    |                     |արդյունաբերական շենքերում,                |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների անհրաժեշտությունը  |

|    |                     |քաղաքացիական շենքերում,                   |

|    |                     |3) ճիշտ է դասակարգում շենքերում օգտագործող|

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների օգտագործման տեղը:  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|165.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրաանվտանգություն ապահովող|

|    |արդյունք 2           |էլեկտրասարքավորումները                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|166.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրաանվտանգությունը ապահովող           |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |2) ճիշտ է բացատրում էլեկտրաանվտանգությունը|

|    |                     |ապահովող էլեկտրասարքավորումների           |

|    |                     |գործառույթները,                           |

|    |                     |3) ճիշտ է բացատրում ավտոմատ անջատիչների,  |

|    |                     |բաշխիչների, ավտոմատների տեսակներն ու      |

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքները,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է բացատրում ապահովիչների աշխատանքի|

|    |                     |սկզբունքը,                                |

|    |                     |5) ճիշտ է բացատրում կոնտակտորների և       |

|    |                     |մագնիսական թողարկիչների կառուցվածքը և     |

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                      |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում էլեկտրամագնիսական     |

|    |                     |ռելեների կառուցվածքը և  աշխատանքի         |

|    |                     |սկզբունքը,                                |

|    |                     |7) ճիշտ է բացատրում էլեկտրամագնիսական     |

|    |                     |տվիչների նշանակությունը,                  |

|    |                     |8) ճիշտ է բացատրում հատիչների և  փաթեթային|

|    |                     |անջատիչների նշանակությունը, աշխատանքի     |

|    |                     |սկզբունքը,                                |

|    |                     |9) ճիշտ է բացատրում ջերմային ռելեների     |

|    |                     |աշխատանքը պաշտպանիչ շղթաներում,           |

|    |                     |10) ճիշտ է բացատրում ռելեական             |

|    |                     |պաշտպանության սխեմաների դերն ու աշխատանքի |

|    |                     |սկզբունքը,                                |

|    |                     |11) ճիշտ է բացատրում շենքի պաշտպանական    |

|    |                     |ազդանշանային համակարգի ավտոմատ կառավարման |

|    |                     |համակարգի կառուցվածքը,                    |

|    |                     |12) ճիշտ է ներկայացնում շենքում օդի       |

|    |                     |ջերմաստիճանի կարգավորման ավտոմատ համակարգի|

|    |                     |կառուցվածքը:                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|167.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել արդյունաբերական և             |

|    |արդյունք 3           |քաղաքացիական շենքերի լուսավորման          |

|    |                     |սարքավորումները                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|168.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում լուսավորման           |

|    |                     |սարքավորման կառուցվածքը,                  |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում արդյունաբերական    |

|    |                     |շենքերում օգտագործվող լուսավորման սարքերը,|

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական       |

|    |                     |շենքերում օգտագործվող լուսավորման սարքերը,|

|    |                     |4) ճիշտ է դասակարգում լույսի աղբյուրները, |

|    |                     |5) ճիշտ է բացատրում լույսի աղբյուրների    |

|    |                     |աշխատանքի սկզբունքները,                   |

|    |                     |6) ճիշտ է բացատրում լուսավորման           |

|    |                     |սարքավորման թողարկակարգավորման համակարգի  |

|    |                     |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը,       |

|    |                     |7) ճիշտ է բացատրում շենքի ներքին և        |

|    |                     |արտաքին լուսավորության ավտոմատ կառավարման |

|    |                     |համակարգի կառուցվածքը:                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|169.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ընդհանուր նշանակության        |

|    |արդյունք 4           |արդյունաբերական մեխանիզմների              |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|169.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում վերամբարձ          |

|    |                     |կռունկների էլեկտրասարքավորումները,        |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում վերելակների        |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օդամղիչների,       |

|    |                     |օդափոխիչների, ճնշակների                   |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում պոմպերի            |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում արդյունաբերական    |

|    |                     |մեխանիզմների կառավարման էլեկտրական        |

|    |                     |սխեմաները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|170.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել քաղաքացիական շենքերի          |

|    |արդյունք 5           |էլեկտրասարքավորումները                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|171.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհավտանգ և      |

|    |                     |պայթունավտանգ տեղերում օգտագործվող սարքերի|

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում անվտանգության      |

|    |                     |ազդանշանային համակարգի                    |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օդորակիչների       |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները,                   |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում տաքացուցիչների     |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումները:                   |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ»         |

|_____________________________________________________________________|

|172.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՔՇԷ-5-11-014                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|173.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |գործավարություն իրականացնելու և           |

|    |                     |արդյունաբերական ու քաղաքացիական շենքերի   |

|    |                     |էլեկտրասարքավորումների տեխնիկական         |

|    |                     |փաստաթղթեր ձևակերպելու  գործնական         |

|    |                     |կարողություններ:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|174.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|175.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |

|____|_____________________|__________________________________________|

|176.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
09.04.2013
N 368-Ն
Հրաման