110.0020.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 2201 «Հաշվողական մեքենաներ,
համալիրներ, համակարգեր և ցանցեր» մասնագիտության հիմնական կրթական
ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական
կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱԼԻՏԻԿ ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐՐԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-001 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|2. |Մոդուլի |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ |
| |նպատակը |ձևավորելու գիտելիքներ վեկտորական հանրահաշվի ու |
| | |անալիտիկ երկրաչափության հիմնական |
| | |հասկացությունների մասին և զարգացնելու |
| | |կոորդինատների մեթոդով ու վեկտորների կիրառմամբ |
| | |երկրաչափական և տեխնիկական խնդիրների լուծման |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|3. |Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|4. |Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն |
|___|_____________|___________________________________________________|
|5. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|6. |ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անալիտիկ երկրաչափության հիմնական |
| |թյան |հասկացությունների սահմանումներն ու |
| |արդյունք 1 |հատկությունները, վեկտորների կիրառմամբ լուծել |
| | |երկրաչափական խնդիրներ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|7. |Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում վեկտորի սահմանումը, |
| |չափանիշներ |կարողանում է կատարել գործողություններ գծային |
| | |վեկտորների հետ, |
| | |2) հաշվում է վեկտորների սկալյար, վեկտորական ու |
| | |խառը արտադրյալները և հիմնավորում դրանց |
| | |օգտագործման անհրաժեշտությունը տարբեր ոլորտների |
| | |կիրառական խնդիրներ լուծելիս, |
| | |3) հաշվում է վեկտորների կազմած անկյունը, գտնում |
| | |է մի վեկտորի պրոյեկցիան մյուսի ուղղության վրա, |
| | |պարզում երկու վեկտորների փոխուղղահայաց լինելը, |
| | |այդ գաղափարներն օգտագործում վեկտորի, հատվածի, |
| | |ուղղի պրոյեկցիաները կառուցելիս և լուծում է |
| | |երկրաչափական խնդիրները ավելի կարճ լուծման |
| | |եղանակով, |
| | |4) կարողանում է սովորական երկրաչափական շատ |
| | |գաղափարներ և թեորեմներ ներկայացնել հանրահաշվորեն |
| | |և մեկնաբանել երկրաչափական ու ֆիզիկական շատ |
| | |երևույթներ հանրահաշվորեն ներկայացնելու փաստեր, |
| | |5) կարողանում է հատվածը բաժանել տրված |
| | |հարաբերությամբ և կիրառել եռանկյան ծանրության |
| | |կենտրոնի որոշման մեջ, սիմետրիկ կետերի կառուցման և |
| | |ամենակարճ ճանապարհի որոշման մեջ, |
| | |6) հաշվում է եռանկյան մակերեսը վեկտորական |
| | |արտադրյալի օգնությամբ և կոորդինատների միջոցով |
| | |հաշվել եռանկյան, բազմանկյան մակերեսները և հաշվել |
| | |տարբեր մարմինների ծավալներ, |
| | |7) կարողանում է հարթ պատկերների հայտնի |
| | |գագաթների տրված կոորդինատներով գտնել անհայտ |
| | |գագաթների կոորդինատները, կողմերի և անկյունագծերի |
| | |երկարությունները, կիրառել այն երկրաչափական |
| | |խնդիրները ավելի հեշտ լուծել, քան կառուցման |
| | |մեթոդով են դրանք լուծվում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|8. |ՈՒսումնառու- |Կազմել և ներկայացնել ուղիղ գծի, հարթության և |
| |թյան |երկրորդ կարգի կորերի հավասարումները և կարողանալ |
| |արդյունք 2 |կառուցել ուղիղը ըստ հավասարման |
|___|_____________|___________________________________________________|
|9. |Կատարման |1) օգտագործելով հանրահաշվական մեթոդները և ուղղի |
| |չափանիշներ |նորմալ կամ վեկտորական հավասարումները, լուծել |
| | |տարբեր կիրառական խնդիրներ, օրինակ` 2 զուգահեռ |
| | |ուղիղների հեռավորությունը կամ կետի |
| | |հեռավորությունը ուղղից, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ուղիղ գծի |
| | |հավասարումների տարբեր տեսքերը (ընդհանուր, |
| | |վեկտորական, նորմալ, տրված երկու կետերով անցնող, |
| | |տրված ուղղությամբ և տրված կետով անցնող), |
| | |կարողանում է կազմել դրանք և լուծել մակերեսների ու |
| | |ծավալների որոշման հետ կապված խնդիրներ, |
| | |3) կարողանում է կառուցել ուղիղը ըստ տրված |
| | |հավասարման, կառուցել երկրորդ կարգի կորերը, գտնել |
| | |շրջանագծի կենտրոնը և շառավիղը, էլիպսի ֆոկուսները |
| | |և այլն, ինչպես նաև ներկայացնել տարբեր տեսակի |
| | |լիսեռների կառուցման համար, |
| | |4) կարողանում է գտնել կանոնական հավասարումով |
| | |տրված շրջանագծի շառավիղը և կենտրոնի |
| | |կոորդինատները, էլիպսի կիսառանցքները, պարաբոլի |
| | |ճյուղերի ուղղությունը, հիպերբոլի ասիմպտոտները, |
| | |ինչպես նաև նրանց կիզակետերի կոորդինատները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|10.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ կոորդինատների մեթոդի օգնությամբ լուծել |
| |թյան |երկրաչափական խնդիրներ |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|11.|Կատարման |1) կարողանում է պարզել երկու ուղիղների, ուղղի |
| |չափանիշներ |և հարթության փոխադարձ դասավորությունը, հաշվել |
| | |կետի հեռավորությունը ուղղից և հարթությունից, |
| | |2) գրում է տրված նորմալ վեկտոր ունեցող և տրված |
| | |կետով անցնող հարթության հավասարումը, հետազոտում է |
| | |հարթության ընդհանուր հավասարումը և այն բերում |
| | |նորմալ տեսքի, |
| | |3) գրում է երեք կետերով անցնող հարթության |
| | |հավասարումը, գտնում է կետի հեռավորությունը |
| | |հարթությունից, |
| | |4) կարողանում է պարզել հարթությունների փոխադարձ |
| | |դասավորությունը և գտնել նրանց կազմած անկյունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՆԱԼԻԶԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|12.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-002 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|13.|Մոդուլի |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ |
| |նպատակը |ձևավորելու մաթեմատիկական անալիզի հիմնական |
| | |հասկացությունների մասին գիտելիքներ (սահմանների |
| | |տեսություն, անընդհատություն, ածանցյալ, |
| | |դիֆերենցիալ և անորոշ ինտեգրալ), ինչպես նաև |
| | |ձևավորելու ու զարգացնելու ծրագրավորման և |
| | |ալգորիթմական լեզուների ուսումնասիրման համար |
| | |անհրաժեշտ մաթեմատիկական մեթոդների, բանաձևերի ու |
| | |հնարանքների բազա: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|14.|Մոդուլի |60 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|15.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն |
|___|_____________|___________________________________________________|
|16.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|17.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հաջորդականության և ֆունկցիայի սահմանի |
| |թյան |գաղափարը, դրանց սահմանումներն ու հատկությունները, |
| |արդյունք 1 |ֆունկցիայի անընդհատությունը կետում և միջակայքում, |
| | |ձևակերպել փակ միջակայքում անընդհատ ֆունկցիայի |
| | |հատկությունները, կատարել գործողություններ |
| | |վերջավոր սահման ունեցող հաջորդականությունների ու |
| | |ֆունկցիաների հետ, հաշվել սահմաններ և բացել |
| | |անորոշությունները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|18.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում է հաջորդականության և |
| |չափանիշներ |ֆունկցիայի սահմանի սահմանումը և ժխտումը, |
| | |2) կարողանում է կատարել գործողություններ |
| | |վերջավոր սահման ունեցող հաջորդականությունների |
| | |հետ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում է մոնոտոն |
| | |հաջորդականության սահմանի գոյության ու միակության |
| | |թեորեմը, կարողանում է բերել սահմանի գոյության |
| | |վերաբերյալ օրինակներ, |
| | |4) կարողանում է կատարել գործողություններ |
| | |վերջավոր սահման ունեցող ֆունկցիաների հետ, |
| | |5) կարողանում է հաշվել սահմաններ, բացել |
| | |անորոշություններ, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում առաջին և երկրորդ |
| | |նշանավոր սահմանները, e թիվը, |
| | |7) կարողանում է բաղդատել անվերջ փոքրերը, նրանց |
| | |օգնությամբ հաշվել սահմաններ: |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում է ֆունկցիայի |
| | |անընդհատության սահմանումը կետում և միջակայքում, |
| | |կարողանում է տրված համակարգի համար գտնել |
| | |ֆունկցիաները և մեկնաբանել այն երկրաչափորեն, |
| | |անընդհատության միջոցով կարողանում է հաշվել |
| | |ֆունկցիաների արմատների քանակը, |
| | |9) ճիշտ է ներկայացնում է Վայերշտրասի թեորեմը |
| | |փակ միջակայքում անընդհատ ֆունկցիայի մասին, |
| | |10) ճիշտ է ներկայացնում Կոշու թեորեմը փակ |
| | |միջակայքում անընդհատ ֆունկցիայի մասին, |
| | |11) բացատրում է աջակողմյան և ձախակողմյան |
| | |անընդհատությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|19.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ֆունկցիայի ածանցյալի ու դիֆերենցիալի |
| |թյան |սահմանումները, դիֆերենցիալ հաշվի հիմնական |
| |արդյունք 2 |թեորեմները, հետազոտել ֆունկցիան և կառուցել նրա |
| | |գրաֆիկը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|20.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ֆունկցիայի ածանցյալի |
| |չափանիշներ |սահմանումը, կարողանում է տրված կորին տրված կետում |
| | |տանել շոշափող, պարզել նրա թեքության աստիճանը, |
| | |գտնել շարժման ակնթարթային արագությունը, տալ |
| | |արագության վեկտորական իմաստը և մեկնաբանել |
| | |Նյուտոնի օրենքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական տարրական |
| | |ֆունկցիաների ածանցյալների աղյուսակը և կարողանում |
| | |է հաշվել բարդ ու հակադարձ ֆունկցիաների, բարձր |
| | |կարգի ածանցյալները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ֆունկցիայի |
| | |դիֆերենցիալի սահմանումը, դիֆերենցիալի գոյության |
| | |անհրաժեշտ և բավարար պայմանը, դիֆերենցիալի |
| | |հաշվման բանաձևը, |
| | |4) կարողանում է ձևակերպել Ռոլլի և Լագրանժի |
| | |թեորեմները և տալ նրանց երկրաչափական իմաստը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում Թեյլորի բանաձևը, |
| | |6) կարողանում է Լոպիտալի կանոնով բացել |
| | |անորոշություններ: |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում ֆունկցիայի էքստրեմումի |
| | |սահմանումը և նրա գոյության անհրաժեշտ ու բավարար |
| | |պայմանները, |
| | |8) կարողանում է որոշել ֆունկցիայի աճման և |
| | |նվազման միջակայքերը, |
| | |9) կարողանում է պարզել ֆունկցիայի |
| | |ուռուցիկությունը կետում և միջակայքում և որոշել |
| | |նրա բնույթը, |
| | |10) ճիշտ է ներկայացնում շրջման կետի գոյության |
| | |անհրաժեշտ պայմանը և կարողանում է գտնել շրջման |
| | |կետերը, |
| | |11) կարողանում է գտնել ֆունկցիայի գրաֆիկի |
| | |ուղղաձիգ և թեք ասիմպտոտները, |
| | |12) կարողանում է գտնել ֆունկցիայի մեծագույն ու |
| | |փոքրագույն արժեքները փակ միջակայքում, լուծել |
| | |երկրաչափական, մեխանիկայի, ֆիզիկայի և այլ |
| | |խնդիրներ, օրինակ` մակերեսի, ծավալի, հոսանքի ուժի |
| | |և լարման մեծագույն արժեքներ, |
| | |13) ճիշտ է ներկայացնում ֆունկցիայի հետազոտման |
| | |և գրաֆիկի կառուցման ընդհանուր սխեման: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|21.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հիմնական տարրական ֆունկցիաների |
| |թյան |ինտեգրման աղյուսակը և ինտեգրման մեթոդները, |
| |արդյունք 3 |կարողանում է ինտեգրել |
|___|_____________|___________________________________________________|
|22.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում նախնական ֆունկցիայի և |
| |չափանիշներ |անորոշ ինտեգրալի սահմանումները, անորոշ ինտեգրալի |
| | |հատկությունները, հիմնական տարրական ֆունկցիաների |
| | |ինտեգրման աղյուսակը, |
| | |2) կարողանում է փոփոխականի փոխարինման մեթոդով |
| | |կատարել ինտեգրում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մասերով ինտեգրման |
| | |մեթոդը և կարողանում է այն կիրառել, |
| | |4) կարողանում է ռացիոնալ կոտորակները |
| | |ներկայացնել պարզ կոտորակների գումարի տեսքով և |
| | |գտնել անորոշ գործակիցները, |
| | |5) կարողանում է ինտեգրել պարզագույն ռացիոնալ |
| | |կոտորակները, եռանկյունաչափական և որոշ իռացիոնալ |
| | |արտահայտություններ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՊԵՐԱՑԻՈՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|23.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-003 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|24.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է ուսանողներին հաղորդել |
| |նպատակը |գիտելիքներ օպերացիոն համակարգերի վերաբերյալ և |
| | |զարգացնել հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են |
| | |օպերացիոն համակարգերի, կիրառական ծրագրերի, |
| | |հավելվածների, սարքերի դրայվերների տեղադրման, |
| | |կարգավորման, օգտագործման և տեղեկատվության որոնման |
| | |ու համաշխարհային տեղեկատվական ռեսուրսների |
| | |օգտագործման համար: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|25.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|26.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն |
|___|_____________|___________________________________________________|
|27.|Մոդուլի | Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|28.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անհատական համակարգիչների սերունդների |
| |թյան |կառուցվածքային և ծրագրային ապահովման |
| |արդյունք 1 |առանձնահատկությունները, Ֆայլային համակարգերը, |
| | |օպերացիոն համակարգերի տարբեր տիպերը, զանգվածային |
| | |կիրառություն ունեցող օպերացիոն համակարգի |
| | |ինտերֆեյսի կառուցվածքը և կատարել ինտերֆեյսի |
| | |կարգավորում ու կառուցվածքային փոփոխություններ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|29.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում անհատական համակարգիչների |
| |չափանիշներ |զարգացման պատմությունը, օգտագործման |
| | |բնագավառները, անհատական համակարգիչների |
| | |սերունդների առանձնահատկությունները, բաղկացուցիչ |
| | |մասերը, հիմնական պարամետրերը և ծրագրային |
| | |ապահովման դասակարգումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն համակարգերի |
| | |դերն ու նշանակությունը որպես համակարգչի |
| | |վերահսկման միջոց, հիմնական օպերացիոն համակարգի |
| | |կազմությունը, բեռնավորման սկզբունքները և այլ |
| | |օպերացիոն համակարգերի առանձնահատկությունները, |
| | |օրինակ` UNIX/LINUX-ի առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կիրառական ծրագրերի, |
| | |ծրագրավորման լեզուների նպատակը և տիպերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարման հիմնական |
| | |հրամանները, ստանդարտ ծրագրերը և օպերացիոն |
| | |համակարգի միջավայրում աշխատող ծրագրերի |
| | |օգտագործման ընդհանուր դրույթները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում Ֆայլային համակարգի |
| | |տիպերը և նշանակությունը, օրինակ` FAT և NTFS, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն համակարգի |
| | |ինտերֆեյսի կառուցվածքը, աշխատանքային սեղանի |
| | |հիմնական տարրերը, երկխոսության պատուհանները, |
| | |7) կարողանում է օգտվել մենյուներից, |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների կուտակիչների |
| | |տեսակները, առանձնահատկությունները, տարողությունը, |
| | |օգտագործման հիմնական սկզբունքները և համակարգային |
| | |սկավառակի դերը: |
| | |9) ճիշտ է կատարում օպերացիոն համակարգի |
| | |ինտերֆեյսի կառուցվածքային փոփոխությունները` |
| | |օրինակ, էկրանի ֆոնի, պաշտպանիչի, պիտակների |
| | |դասավորության փոփոխություն, |
|___|_____________|___________________________________________________|
|30.|ՈՒսումնառու- |Կատարել օպերացիոն համակարգերի, դրանց բաղկացուցիչ |
| |թյան |մասերի փոխգործակցման ծրագրային ապահովման` |
| |արդյունք 2 |դրայվերների, կիրառական ծրագրերի տեղադրում և |
| | |կարգավորում |
|___|_____________|___________________________________________________|
|31.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տիպերի օպերացիոն |
| |չափանիշներ |համակարգերի առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում համակարգային պահանջները |
| | |օպերացիոն համակարգի տեղադրումից առաջ, |
| | |3) ճիշտ է կատարում նախապատրաստական աշխատանքներ` |
| | |ծրագրային փաթեթների որոշում, ընտրում և տեղադրման |
| | |համար անհրաժեշտ ծրագրեր պարունակող օպտիկական |
| | |սկավառակների ընտրում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում օպտիկական սկավառակը |
| | |համապատասխան շարժաբերում տեղադրման և օպտիկական |
| | |սկավառակից բեռնավորման գործընթացը, |
| | |5) ճիշտ է հետևում օպերացիոն համակարգի տեղադրման |
| | |ընթացքին և ծրագրային պատուհանում կատարում |
| | |համապատասխան ընտրություններ, |
| | |6) ճիշտ է կատարում կոշտ սկավառակի ֆորմատավորման |
| | |համար անհրաժեշտ ձևի` ֆայլային համակարգի |
| | |ընտրություն, |
| | |7) ճիշտ է հետևում ծրագրի կատարման ընթացքին և |
| | |տեղադրման վերջին փուլի համար անհրաժեշտ ֆայլերը |
| | |պատճենելուց հետո կատարում է համակարգչի |
| | |վերաբեռնավորում, |
| | |8) ճիշտ է փոխում բեռնավորման կարգը կոշտ |
| | |սկավառակից բեռնավորելու համար, |
| | |9) ճիշտ է կատարում տարածաշրջանային, լեզվի և |
| | |տարածքային չափանիշների, ստեղնաշարի դասավորության |
| | |ընտրում և կատարում է կարգավորում |
| | |վերաբեռնավորումից հետո բացված երկխոսության |
| | |պատուհաններում, |
| | |10) ճիշտ է կատարում օգտագործողի |
| | |իրավասությունների հաստատում համապատասխան |
| | |երկխոսության պատուհանում, |
| | |11) ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն համակարգի |
| | |վերատեղակայման և թարմացման գործընթացի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |12) ճիշտ է կատարում համակարգչի բաղկացուցիչ |
| | |մասերի փոխգործակցման ծրագրային ապահովման` |
| | |դրայվերների տեղադրում և կարգավորում, |
| | |13) ճիշտ է կատարում տրված կիրառական ծրագրային |
| | |փաթեթի տեղադրում և կարգավորում, |
| | |14) ճիշտ է կատարում ֆայլերի, սկավառակների |
| | |հակավիրուսային ստուգման և արխիվացման |
| | |աշխատանքները, |
|___|_____________|___________________________________________________|
|32.|ՈՒսումնառու- | Կարողանալ կատարել գործողություններ ֆայլերի, |
| |թյան |թղթապանակների և սկավառակների հետ, աշխատել |
| |արդյունք 3 |ստանդարտ գրաֆիկական և տեքստային խմբագրիչներով, |
| | |կազմակերպել տարբեր տիպերի ֆայլերի որոնման, |
| | |ստուգման ու սեղմագրման գործողություններ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|33.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ֆայլերի տիպերը, ֆայլերի, |
| |չափանիշներ |թղթապանակների, պիտակների, սկավառակների հետ |
| | |օգտագործվող հրամանները և «տաք ստեղները», |
| | |2) ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների, |
| | |պիտակների ստեղծումը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների, |
| | |պիտակների պատճենումը և տեղափոխումը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների, |
| | |պիտակների վերանվանումը, |
| | |5) ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների, |
| | |պիտակների տեղափոխումը զամբյուղ և վերականգնում |
| | |զամբյուղից կամ հեռացնում, |
| | |6) ճիշտ է թղթապանակը դարձնում հասանելի |
| | |(sharing) տեղային համակարգչային ցանցի մյուս |
| | |համակարգիչների համար, |
| | |7) ճիշտ է կատարում տարբեր տիպերի ֆայլերի և |
| | |ֆայլերի խմբի որոնում, |
| | |8) ճիշտ է կատարում ֆայլերի և սկավառակների |
| | |հակավիրուսային ստուգում, |
| | |9) ճիշտ է կատարում ֆայլերի խմբի և թղթապանակների |
| | |սեղմագրման կամ արխիվացման աշխատանքները, |
| | |10) ճիշտ է կատարում սկավառակների վրա |
| | |ինֆորմացիայի պատճենման, տեղափոխման, ֆորմատավորման |
| | |և ստուգման աշխատանքները, |
| | |11) գիտի և պահպանում է աշխատանքի անվտանգության և |
| | |ինֆորմացիայի անվտանգ պահպանման կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|34.|ՈՒսումնառու- | Օգտագործել տեքստի պատրաստման համար տարբեր |
| |թյան |ազգային տառատեսակներ (այբուբեններ)` հայկական, |
| |արդյունք 4 |կիրիլիկական, լատինական հայալեզու, ռուսալեզու և |
| | |լատինական լեզուներով, աշխատել օպերացիոն համակարգի |
| | |ստանդարտ ծրագրերով` գրաֆիկական և տեքստային |
| | |խմբագիրներով, կարգավորել տարածաշրջանային |
| | |ստանդարտները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|35.|Կատարման |1) ճիշտ է օգտագործում տարբեր ազգային |
| |չափանիշներ |տառատեսակները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում տարբեր ազգային տառատեսակների |
| | |փոխող ստեղնաշարի դրայվերի տեղադրում, կարգավորում |
| | |և տարածաշրջանային ստանդարտների հաստատում, |
| | |3) ճիշտ է աշխատում օպերացիոն համակարգի ստանդարտ |
| | |ծրագրերով, |
| | |4) ճիշտ է կատարում տարբեր լեզուներով տեքստային |
| | |ինֆորմացիայի ստեղծման և մշակման |
| | |գործողությունները, |
| | |5) ճիշտ է կատարում կետային գրաֆիկական |
| | |պատկերների մշակում և տեղադրում տեքստի մեջ, |
| | |6) ճիշտ է օգտագործում տվյալների փոխանակման |
| | |բուֆերի հրամանները, |
| | |7) ճիշտ է ընտրում նշված ֆայլի բացման համար |
| | |համապատասխան ծրագիրը: |
| | |8) գիտի և պահպանում է աշխատանքի անվտանգության և |
| | |ինֆորմացիայի պահպանման կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|36.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի հիմնական |
| |թյան |տիպերը, համացանցի հնարավորություններից օգտվելու |
| |արդյունք 5 |համար նախատեսված ծրագրերի դերը, գլոբալ ցանցի |
| | |տրամաբանական սխեման և կարողանալ օգտվել Email |
| | |էլեկտրոնային փոստի ծառայություններից, |
| | |տեղեկատվության որոնման համակարգերից: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|37.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային ցանցերի |
| |չափանիշներ |հիմնական տիպերը` լոկալ և գլոբալ, կապի |
| | |ծառայությունները և Internet-ի բաժանորդ դառնալու |
| | |միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում Internet-ի բաղկացուցիչ |
| | |մասերը` էլեկտրոնային փոստը, նորությունների |
| | |խումբը, FTP (File Transver Protocol) |
| | |ծառայությունները, WWW (World Wide Web) |
| | |հիպերտեքստային համակարգը և նրանց տրամադրած |
| | |հնարավորությունները օգտագործողին, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում Internet-ի |
| | |հնարավորություններից օգտվելու համար նախատեսված |
| | |կիրառական ծրագրերի դերը, նրանցից օգտվելու |
| | |սկզբունքները և գրաֆիկական ինտերֆեյսի այն |
| | |տեղամասերը, որոնք թույլ են տալիս օգտվել Internet-ի |
| | |մի շարք ծառայություններից, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում գլոբալ ցանցի |
| | |տրամաբանական սխեման` ինֆորմացիոն ծառայությունների |
| | |սերվերներ, գիտատեխնիկական նորություններ. |
| | |էկոնոմիկական և ֆինանսական, օպերատիվ նյութերի |
| | |ինֆորմացիա, ուսումնական նյութերի հրատարակիչ, |
| | |գրականություն, թերթեր և ամսագրեր, տվյալների |
| | |հաղորդում և ընդունում, հիմնարկ-ձեռնարկությունների |
| | |լոկալ ցանցեր, Internet-ի ծառայությունից |
| | |օգտվողներ, |
| | |5) ճիշտ է օգտագործում էլեկտրոնային փոստի |
| | |հնարավորությունները` հասցեագրվում է որևէ հայտնի |
| | |որոնման ծառայության էլեկտրոնային փոստում, |
| | |ուղարկում և ստանում էլեկտրոնային նամակներ, |
| | |նամակին կցում ֆայլեր և այլն, |
| | |6) գիտի և ճիշտ է օգտագործում առավել հայտնի |
| | |որոնման ծառայությունները, |
| | |7) կարողանում է որոնել, գտնել և փոխանցել |
| | |մասնագիտական կարևոր տեղեկություններ, |
| | |8) կարողանում է պատճենել տեքստային ու |
| | |գրաֆիկական ինֆորմացիան ինտերնետային էջից և |
| | |տեղադրել փաստաթղթի մեջ, |
| | |9) կարողանում է ներքաշել (download) որոնված |
| | |ինֆորմացիան, որը գտնվում է տարբեր տիպերի |
| | |ֆայլերում, |
| | |10) կարողանում է դիտարկել թարմ կամ արխիվային |
| | |թերթերը, ամսագրերը, ստանալ և ուղարկել |
| | |հաղորդագրություններ, |
| | |11) կարողանում է տեղեկանալ աշխարհի մասնագիտական |
| | |կյանքում կատարվող իրադարձությունների մասին, |
| | |ստանալ մասնագիտական խնդիրներին վերաբերող նոր |
| | |հոդվածներից ուղարկված ռեֆերատներ (օգտագործողի |
| | |փոստարկղում): |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՔՍՏԱՅԻՆ ԵՎ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՈՒ |
| ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|38.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-004 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|39.|Մոդուլի | Մոդուլի նպատակն է ուսանողներին հաղորդել |
| |նպատակը |գիտելիքներ տեքստային խմբագրիչների մասին` որպես |
| | |տեքստերի ստեղծման, մշակման, խմբագրման և պահպանման |
| | |հիմնական միջոց, ինչպես նաև շնորհանդեսային |
| | |ծրագրային ապահովման մասին և ուսանողների մոտ |
| | |զարգացնել հմտություններ ցանկացած բնագավառի |
| | |աշխատատեղերում համակարգչային գրագրության, |
| | |գործարար գրագրության կազմակերպման և կրճատ |
| | |ներկայացման համար: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|40.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|41.|Մուտքային | Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| |պահանջները |պետք է ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-003 «Օպերացիոն |
| | |համակարգեր» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|42.|Մոդուլի | Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|43.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել և կիրառել տեքստերի մշակման |
| |թյան |տեխնոլոգիան, տեքստային խմբագրիչի ինտերֆեյսը, |
| |արդյունք 1 |տեքստերի մուտքագրման ու պահպանման միջոցները, |
| | |տեքստերի ձևավորման հրամանները, փաստաթուղթը տարբեր |
| | |գրաֆիկական պատկերներով ու սիմվոլներով ձևավորելու |
| | |հրամաններն ու գործիքները, տարբեր օգնող ծրագրերի |
| | |հետ կապ ապահովող տեղամասերը, ինչպես նաև տարբեր |
| | |գրաֆիկական և տեքստային խմբագրիչների միջև |
|___|_____________|___________________________________________________|
|44.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվական |
| |չափանիշներ |տեխնոլոգիաների փուլերը, ուսումնասիրման առարկան և |
| | |տեքստային խմբագրիչների դերը որպես ինֆորմացիայի |
| | |ստեղծման, մշակման, խմբագրման և պահպանման հիմնական |
| | |միջոց, տեքստերի մշակման տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տեքստային խմբագրիչի |
| | |ինտերֆեյսում տեղ գտած տեղամասերի և գործիքների |
| | |նշանակությունն ու նրանց հետ կապված երկխոսության |
| | |պատուհանները, նրանց տեղադրման ու հեռացման |
| | |միջոցները, ռեժիմների կարգավորման հրամանները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տեքստերի մուտքագրման ու |
| | |պահպանման միջոցները որպես տեքստային տարբեր |
| | |ֆորմատի փաստաթղթեր, որպես նմուշ, նմուշների |
| | |ներդրման նշանակությունը տիպային փաստաթղթեր |
| | |մշակելու և այդ աշխատանքների ավտոմատացումը |
| | |իրագործելու գործում, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում տեքստերի ձևավորման |
| | |հրամանները, տառատեսակների ներկայացումը տարբեր |
| | |ոճերով ու չափերով, տառերի և տողերի միջև |
| | |հեռավորությունների, սահմանների, լուսանցքների |
| | |տեղադրման ու փոփոխման հրամանները, տողերի |
| | |դասավորման հրամանները (ձախից, աջից, մեջտեղից ու |
| | |երկկողմանի հավասարեցումով), |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթուղթը տարբեր |
| | |գրաֆիկական պատկերներով, օբյեկտներով (OLE) ու |
| | |սիմվոլներով ձևավորելու հրամաններն ու գործիքները, |
| | |տարբեր օգնող ծրագրերի հետ կապ ապահովող |
| | |տեղամասերը, ինչպես նաև օպերացիոն համակարգի |
| | |միջավայրում աշխատող տարբեր տեքստային, գրաֆիկական |
| | |և աղյուսակային խմբագրիչների միջև կապը, |
| | |6) կատարում է տեքստային խմբագրիչի գործիքների |
| | |վահանակների, գործիքների տեղադրում և հեռացում, |
| | |ինտերֆեյսի կարգավորում, |
| | |7) ստեղծում է պարզագույն տեքստային փաստաթղթեր և |
| | |պահպանում տարբեր ֆորմատներով, ինչպես նաև |
| | |պատրաստում է փաստաթուղթ` նմուշի հիման վրա, |
| | |8) կատարում է տեքստի ֆորմատավորում, |
| | |9) ճիշտ է տեղադրում գրաֆիկական օբյեկտներ, |
| | |սիմվոլներ, բանաձևեր: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|45.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել գործարար գրագրության հիմնադրույթները, |
| |թյան |կարողանալ պատրաստել տարբեր տիպերի փաստաթղթերի |
| |արդյունք 2 |նմուշներ, օգտագործել ստանդարտ, օգտագործողի կողմից |
| | |պահպանված նմուշները նոր տիպային փաստաթղթերի |
| | |պատրաստման համար, կատարել ստուգման, սխալի |
| | |հայտնաբերման և ուղղման, էջի պարամետրերի հաստատման |
| | |ու տպման գործողություններ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|46.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում գործարար գրագրության |
| |չափանիշներ |հիմնադրույթները, դիմելաձևերը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում տեքստային փաստաթղթի |
| | |ստեղծման գործողությունները տիպային փաստաթղթի` |
| | |դիմումի, նամակի, պայմանագրի, համաձայնագրի կամ այլ |
| | |փաստաթղթի պատրաստման օրինակի վրա, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի տիպայնացման |
| | |և պահպանման հիմնական միջոցները, |
| | |4) Ճիշտ է կատարում փաստաթուղթը անհրաժեշտ ոճերով |
| | |ձևավորման աշխատանքները, բազմաէջ փաստաթղթերի |
| | |համարակալումը և դիտումը տպելուց առաջ, |
| | |5) ճիշտ է կատարում տեքստային խմբագրիչի |
| | |միջավայրում ֆայլերի ստեղծման ու պահպանման |
| | |գործողությունները` որպես տեքստային ֆայլ կամ որպես |
| | |նմուշ, |
| | |6) ճիշտ է կատարում ուղղագրության ստուգման, |
| | |սխալի հայտնաբերման և ուղղման, ոճային սխալների |
| | |հրամանները (անգլերեն և ռուսերեն տեքստերում), |
| | |7) ճիշտ է կատարում փաստաթղթի տպման պարամետրերի |
| | |հաստատում, համարակալում, դիտում և տպում առկա |
| | |տպիչով և կատարում է հղում ցանցային տպիչին, |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի ստացման և |
| | |առաքման ձևերը ֆաքսիմիլային ապարատների միջոցով, |
| | |հեռախոսագծերի օգնությամբ, |
| | |9) պահպանում է աշխատանքի և ինֆորմացիայի |
| | |անվտանգության ապահովման խնդիրները, |
| | |10) ճիշտ է կատարում փոփոխություններ ստանդարտ և |
| | |օգտագործողի կողմից պահպանված նմուշների վրա և |
| | |ստեղծում նոր փաստաթուղթ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|47.|ՈՒսումնառու- | Ներկայացնել և օգտագործել աղյուսակների հետ |
| |թյան |օգտագործվող հրամանային մենյուի կետերը, |
| |արդյունք 3 |աղյուսակների և եզրագծման գործիքները, տեքստում |
| | |աղյուսակների զետեղումը, վիճակագրական, տեքստային, |
| | |թվային տվյալներ պարունակող աղյուսակներում թվային |
| | |արժեքների հետ հաշվարկային գործողությունների |
| | |կատարման ֆունկցիաները, ինչպես նաև պատկերազարդման |
| | |և տարատեսակ գրաֆիկներով ու դիագրամներով |
| | |արտապատկերման կարգը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|48.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում աղյուսակների հետ |
| |չափանիշներ |օգտագործվող հրամանային մենյուի կետերը, |
| | |աղյուսակների և եզրագծման գործիքների |
| | |նշանակությունը, տեքստում աղյուսակների զետեղման, |
| | |տարբեր տվյալների մուտքագրման, խմբագրման և |
| | |աղյուսակի ձևավորման միջոցները, |
| | |2) մշակում է տրված աղյուսակը, մուտքագրում |
| | |տվյալներ, ձևավորում, կատարում է դասակարգման |
| | |գործողություններ, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում թվային տվյալներ |
| | |պարունակող աղյուսակներում թվային արժեքների հետ |
| | |հաշվարկային գործողություններ կատարելու ձևերը |
| | |գործողության նշանների և ֆունկցիաների օգնությամբ, |
| | |4) կատարում է հաշվարկներ, օգտագործելով |
| | |ավտոգումարման գործիքը և ներկառուցված |
| | |ֆունկցիաները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթուղթը |
| | |պատկերազարդելու և տարատեսակ գրաֆիկներ ու |
| | |դիագրամներ արտապատկերելու միջոցները, |
| | |6) ճիշտ է օգտագործում դիագրամների կառուցիչը և |
| | |կառուցում է տարատեսակ գրաֆիկներ, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթուղթը տարբեր |
| | |գրաֆիկական պատկերներով ու սիմվոլներով ձևավորելու |
| | |հրամաններն ու գործիքները, տարբեր օգնող ծրագրերի |
| | |հետ կապ ապահովող տեղամասերը, |
| | |8) կարողանում է փաստաթղթում տեղադրել ու մշակել |
| | |բանաձևեր, |
| | |9) ճիշտ է ձևավորում փաստաթուղթը տարբեր |
| | |գրաֆիկական պատկերներով ու սիմվոլներով, |
| | |10) պաշտպանում է աշխատանքի և ինֆորմացիայի |
| | |անվտանգության կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|49.|ՈՒսումնառու- |Կատարել փաստաթղթերի մշակում, անհրաժեշտ ոճերով |
| |թյան |ձևավորում, ստացում և առաքում ֆաքսիմիլային |
| |արդյունք 4 |ապարատների միջոցով, հեռախոսագծերի օգնությամբ, |
| | |Internet-ի, էլեկտրոնային փոստի միջոցով, իմանա |
| | |WWW հատուկ ծառայությունում գրանցված տարբեր |
| | |թեմաներին առընչվող փաստաթղթերին դիմելու ձևերը, |
| | |ծառայություններում գործարարական բնույթի |
| | |տեղեկատվության զետեղման և ստացման սկզբունքները, |
| | |տեղային ցանցի մասնակիցների միջև փաստաթղթերի |
| | |փոխանակության ապահովման, ինչպես նաև դրանց համատեղ |
| | |մշակման մեթոդները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|50.|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում փաստաթղթում աղյուսակների |
| |չափանիշներ |ստեղծման և մշակման գործողությունները որևէ |
| | |գործարարական փաստաթղթի պատրաստման օրինակի վրա, |
| | |2) ճիշտ է կատարում թվային արժեքներ պարունակող |
| | |վանդակների հետ թվաբանական գործողություններ |
| | |ներկառուցված ֆունկցիաների օգնությամբ, |
| | |3) ճիշտ է կատարում փաստաթուղթը անհրաժեշտ ոճերով |
| | |ձևավորման աշխատանքները, բազմաէջ փաստաթղթերի |
| | |համարակալումը, դիտումը տպելուց առաջ և տպումը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում նույնատիպ փաստաթղթերի |
| | |մշակման ու առաքման գործընթացը տարբեր հասցեատերերի |
| | |ուղարկելու համար` հասցեի գրքում հաշվառված կամ նոր |
| | |մշակված տվյալների աղբյուրի մեջ մուտքագրումով, |
| | |5) ճիշտ է կազմակերպում սարքերի հետ անվտանգ |
| | |աշխատանքը և ապահովում ինֆորմացիայի պահպանման |
| | |անվտանգությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|51.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել և օգտագործել շնորհանդեսային |
| |թյան |ծրագրային ապահովման հնարավորությունները, |
| |արդյունք 5 |շնորհանդեսի սցենար կազմելու ձևերը և կառուցվածքը, |
| | |սլայդի կառուցվածքը, հետպլանային սլայդ, օբյեկտների |
| | |ներմուծում (ներառյալ OLE), սլայդների անիմացիա և |
| | |միջսլայդային անցում, գերհղումների օգտագործում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|52.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շնորհանդեսային ծրագրային |
| |չափանիշներ |ապահովման նպատակը և հնարավորությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում շնորհանդեսի սցենար |
| | |կազմելու ձևերը և կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սլայդի կառուցվածքը և |
| | |հետպլանային սլայդը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում օբյեկտների ներմուծման |
| | |(ներառյալ OLE), սլայդների անիմացիայի և |
| | |միջսլայդային անցումների, գերհղումների օգտագործման |
| | |հրամանները, |
| | |5) կարողանում է պատրաստել տրված թեմայով |
| | |գովազդային հոլովակ որոշակի սահմանված ժամանակի |
| | |ընթացքում, |
| | |6) ճիշտ է մշակում թեմայի բովանդակությունը, |
| | |որոշի անհրաժեշտ դրվագների քանակը, յուրաքանչյուր |
| | |դրվագում ներառվող ինֆորմացիայի ծավալը, հաշվի |
| | |առնելով փաստաթուղթը տեսանելի ու պարզ |
| | |ներկայացնելու պահանջները, |
| | |7) կարողանում է օգտագործել ներդրված օբյեկտներ, |
| | |ստանդարտ գործիքներով ստեղծել թեմային համապատասխան |
| | |գրաֆիկական պատկերներ, |
| | |8) կարողանում է տրված հանձնարարությանը |
| | |համապատասխանող նյութը կրճատել և տեղադրել |
| | |դրվագում, զետեղել գործարար բնույթի ինֆորմացիա, |
| | |9) պահպանում է աշխատանքի և ինֆորմացիայի |
| | |անվտանգության պահպանման կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|53.|ՈՒսումնառու- |Կատարել փաստաթղթերի կրճատ ներկայացում, |
| |թյան |օգտագործելով ստեղծած կամ ներբեռնված որևէ |
| |արդյունք 6 |մասնագիտական փաստաթուղթ և ցուցադրի |
| | |ներկայացումների խմբագրիչով (շնորհանդեսային |
| | |հոլովակի պատրաստում): |
|___|_____________|___________________________________________________|
|54.|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում տրված փաստաթղթի կրճատումը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է կազմում շնորհանդեսի սցենարը և ընտրում |
| | |կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ստեղծում դրվագները և նրանց |
| | |հաջորդականությունը, |
| | |4) ճիշտ է տեղադրում հետպլանային սլայդ, |
| | |5) ճիշտ է ներմուծում օբյեկտներ` նկար, աղյուսակ, |
| | |դիագրամ և այլն, |
| | |6) ճիշտ է ընտրում սլայդների անիմացիայի և |
| | |միջսլայդային անցումների տիպերը, |
| | |7) ճիշտ է կազմակերպում դրվագների անցումները և |
| | |նրանց ավտոմատ կատարումը, |
| | |8) ճիշտ է փոխում դրվագների հաջորդականությունը, |
| | |9) ճիշտ է տեղադրում անհրաժեշտ էֆեկտները և կցում |
| | |ձայնային ուղեկցում, |
| | |10) ճիշտ է պահպանում ներկայացումը առանձին |
| | |ֆորմատներով, |
| | |11) ճիշտ է օգտագործում հոլովակի ստանդարտ |
| | |ձևավորման միջոցները, |
| | |12) ճիշտ է կատարում գրաֆիկական պատկերներով |
| | |ձևավորում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
-----------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում