Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ...

 

 

110.0020.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 2201 «Հաշվողական մեքենաներ,

համալիրներ, համակարգեր և ցանցեր» մասնագիտության հիմնական կրթական

ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱԼԻՏԻԿ ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐՐԵՐԸ»            |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-001                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|2. |Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ վեկտորական հանրահաշվի ու    |

|   |             |անալիտիկ երկրաչափության հիմնական                   |

|   |             |հասկացությունների մասին և  զարգացնելու             |

|   |             |կոորդինատների մեթոդով ու վեկտորների կիրառմամբ      |

|   |             |երկրաչափական և  տեխնիկական խնդիրների լուծման       |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|3. |Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|4. |Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|5. |Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անալիտիկ երկրաչափության հիմնական       |

|   |թյան         |հասկացությունների սահմանումներն ու                 |

|   |արդյունք 1   |հատկությունները, վեկտորների կիրառմամբ լուծել       |

|   |             |երկրաչափական խնդիրներ                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|7. |Կատարման     |1)   ճիշտ է  ներկայացնում  վեկտորի սահմանումը,     |

|   |չափանիշներ   |կարողանում է կատարել գործողություններ գծային       |

|   |             |վեկտորների հետ,                                    |

|   |             |2)   հաշվում է վեկտորների սկալյար, վեկտորական ու   |

|   |             |խառը արտադրյալները և  հիմնավորում դրանց            |

|   |             |օգտագործման անհրաժեշտությունը տարբեր ոլորտների     |

|   |             |կիրառական խնդիրներ լուծելիս,                       |

|   |             |3)   հաշվում է վեկտորների կազմած անկյունը, գտնում  |

|   |             |է մի վեկտորի պրոյեկցիան մյուսի ուղղության վրա,     |

|   |             |պարզում երկու վեկտորների փոխուղղահայաց լինելը,     |

|   |             |այդ գաղափարներն օգտագործում վեկտորի, հատվածի,      |

|   |             |ուղղի պրոյեկցիաները կառուցելիս և  լուծում է        |

|   |             |երկրաչափական խնդիրները ավելի կարճ լուծման          |

|   |             |եղանակով,                                          |

|   |             |4)   կարողանում է սովորական երկրաչափական շատ       |

|   |             |գաղափարներ և  թեորեմներ ներկայացնել հանրահաշվորեն  |

|   |             |և  մեկնաբանել երկրաչափական  ու  ֆիզիկական շատ      |

|   |             |երևույթներ  հանրահաշվորեն ներկայացնելու փաստեր,    |

|   |             |5)   կարողանում է հատվածը բաժանել տրված            |

|   |             |հարաբերությամբ և  կիրառել եռանկյան ծանրության      |

|   |             |կենտրոնի որոշման մեջ, սիմետրիկ կետերի կառուցման և  |

|   |             |ամենակարճ ճանապարհի որոշման մեջ,                   |

|   |             |6)   հաշվում է եռանկյան մակերեսը վեկտորական        |

|   |             |արտադրյալի օգնությամբ և  կոորդինատների միջոցով     |

|   |             |հաշվել եռանկյան, բազմանկյան մակերեսները և  հաշվել  |

|   |             |տարբեր մարմինների ծավալներ,                        |

|   |             |7)   կարողանում է հարթ պատկերների հայտնի           |

|   |             |գագաթների տրված կոորդինատներով գտնել անհայտ        |

|   |             |գագաթների կոորդինատները, կողմերի և  անկյունագծերի  |

|   |             |երկարությունները, կիրառել այն երկրաչափական         |

|   |             |խնդիրները ավելի հեշտ լուծել, քան կառուցման         |

|   |             |մեթոդով են դրանք լուծվում:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառու- |Կազմել և  ներկայացնել ուղիղ գծի, հարթության և      |

|   |թյան         |երկրորդ կարգի կորերի հավասարումները և  կարողանալ   |

|   |արդյունք 2   |կառուցել ուղիղը ըստ հավասարման                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|9. |Կատարման     |1)   օգտագործելով հանրահաշվական մեթոդները և  ուղղի |

|   |չափանիշներ   |նորմալ կամ վեկտորական հավասարումները, լուծել       |

|   |             |տարբեր կիրառական խնդիրներ, օրինակ` 2 զուգահեռ      |

|   |             |ուղիղների հեռավորությունը կամ կետի                 |

|   |             |հեռավորությունը ուղղից,                            |

|   |             |2)   ճիշտ է  ներկայացնում  ուղիղ գծի               |

|   |             |հավասարումների տարբեր տեսքերը (ընդհանուր,          |

|   |             |վեկտորական, նորմալ, տրված երկու կետերով անցնող,    |

|   |             |տրված ուղղությամբ և  տրված կետով անցնող),          |

|   |             |կարողանում է կազմել դրանք և  լուծել մակերեսների ու |

|   |             |ծավալների որոշման հետ կապված խնդիրներ,             |

|   |             |3)   կարողանում է կառուցել ուղիղը ըստ տրված        |

|   |             |հավասարման, կառուցել երկրորդ կարգի կորերը, գտնել   |

|   |             |շրջանագծի կենտրոնը և  շառավիղը, էլիպսի ֆոկուսները  |

|   |             |և  այլն, ինչպես նաև  ներկայացնել տարբեր տեսակի     |

|   |             |լիսեռների կառուցման համար,                         |

|   |             |4)   կարողանում է գտնել կանոնական հավասարումով     |

|   |             |տրված շրջանագծի շառավիղը և  կենտրոնի               |

|   |             |կոորդինատները, էլիպսի կիսառանցքները, պարաբոլի      |

|   |             |ճյուղերի ուղղությունը, հիպերբոլի ասիմպտոտները,     |

|   |             |ինչպես նաև  նրանց կիզակետերի կոորդինատները:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ կոորդինատների մեթոդի օգնությամբ լուծել   |

|   |թյան         |երկրաչափական խնդիրներ                              |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|11.|Կատարման     |1)   կարողանում  է պարզել երկու ուղիղների, ուղղի   |

|   |չափանիշներ   |և  հարթության փոխադարձ դասավորությունը, հաշվել     |

|   |             |կետի հեռավորությունը ուղղից և  հարթությունից,      |

|   |             |2)   գրում է տրված նորմալ վեկտոր ունեցող և  տրված  |

|   |             |կետով անցնող հարթության հավասարումը, հետազոտում է  |

|   |             |հարթության ընդհանուր հավասարումը և  այն բերում     |

|   |             |նորմալ տեսքի,                                      |

|   |             |3)   գրում է երեք կետերով անցնող հարթության        |

|   |             |հավասարումը, գտնում է կետի հեռավորությունը         |

|   |             |հարթությունից,                                     |

|   |             |4)   կարողանում է պարզել հարթությունների փոխադարձ  |

|   |             |դասավորությունը և  գտնել նրանց կազմած անկյունը:    |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՆԱԼԻԶԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»            |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-002                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|13.|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  մաթեմատիկական անալիզի հիմնական         |

|   |             |հասկացությունների մասին գիտելիքներ (սահմանների     |

|   |             |տեսություն, անընդհատություն, ածանցյալ,             |

|   |             |դիֆերենցիալ և  անորոշ ինտեգրալ), ինչպես նաև        |

|   |             |ձևավորելու  ու զարգացնելու ծրագրավորման և          |

|   |             |ալգորիթմական լեզուների ուսումնասիրման համար        |

|   |             |անհրաժեշտ մաթեմատիկական մեթոդների, բանաձևերի  ու   |

|   |             |հնարանքների բազա:                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|14.|Մոդուլի      |60 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|15.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|16.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|17.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հաջորդականության և  ֆունկցիայի սահմանի |

|   |թյան         |գաղափարը, դրանց սահմանումներն ու հատկությունները,  |

|   |արդյունք 1   |ֆունկցիայի անընդհատությունը կետում և  միջակայքում, |

|   |             |ձևակերպել  փակ միջակայքում անընդհատ ֆունկցիայի     |

|   |             |հատկությունները, կատարել գործողություններ          |

|   |             |վերջավոր սահման ունեցող հաջորդականությունների ու   |

|   |             |ֆունկցիաների հետ, հաշվել սահմաններ և  բացել        |

|   |             |անորոշությունները                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|18.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում է հաջորդականության և      |

|   |չափանիշներ   |ֆունկցիայի սահմանի սահմանումը և  ժխտումը,          |

|   |             |2)   կարողանում է կատարել գործողություններ         |

|   |             |վերջավոր սահման ունեցող հաջորդականությունների      |

|   |             |հետ,                                               |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում է մոնոտոն                 |

|   |             |հաջորդականության սահմանի գոյության ու միակության   |

|   |             |թեորեմը, կարողանում է բերել սահմանի գոյության      |

|   |             |վերաբերյալ օրինակներ,                              |

|   |             |4)   կարողանում է կատարել գործողություններ         |

|   |             |վերջավոր սահման ունեցող ֆունկցիաների հետ,          |

|   |             |5)   կարողանում է հաշվել սահմաններ, բացել          |

|   |             |անորոշություններ,                                  |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում  առաջին և  երկրորդ        |

|   |             |նշանավոր սահմանները, e թիվը,                       |

|   |             |7)   կարողանում է բաղդատել անվերջ փոքրերը, նրանց   |

|   |             |օգնությամբ հաշվել սահմաններ:                       |

|   |             |8)   ճիշտ է ներկայացնում է ֆունկցիայի              |

|   |             |անընդհատության սահմանումը կետում և  միջակայքում,   |

|   |             |կարողանում է տրված համակարգի համար գտնել           |

|   |             |ֆունկցիաները և  մեկնաբանել այն երկրաչափորեն,       |

|   |             |անընդհատության միջոցով կարողանում է հաշվել         |

|   |             |ֆունկցիաների արմատների քանակը,                     |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում է Վայերշտրասի թեորեմը     |

|   |             |փակ միջակայքում անընդհատ ֆունկցիայի մասին,         |

|   |             |10)  ճիշտ է ներկայացնում  Կոշու թեորեմը փակ        |

|   |             |միջակայքում անընդհատ ֆունկցիայի մասին,             |

|   |             |11)   բացատրում է աջակողմյան և  ձախակողմյան        |

|   |             |անընդհատությունները:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|19.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ֆունկցիայի ածանցյալի ու դիֆերենցիալի   |

|   |թյան         |սահմանումները, դիֆերենցիալ հաշվի հիմնական          |

|   |արդյունք 2   |թեորեմները, հետազոտել ֆունկցիան և  կառուցել նրա    |

|   |             |գրաֆիկը                                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|20.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ֆունկցիայի ածանցյալի      |

|   |չափանիշներ   |սահմանումը, կարողանում է տրված կորին տրված կետում  |

|   |             |տանել շոշափող, պարզել նրա թեքության աստիճանը,      |

|   |             |գտնել շարժման ակնթարթային արագությունը, տալ        |

|   |             |արագության վեկտորական իմաստը և  մեկնաբանել         |

|   |             |Նյուտոնի օրենքները,                                |

|   |             |2)    ճիշտ է  ներկայացնում հիմնական տարրական       |

|   |             |ֆունկցիաների ածանցյալների աղյուսակը և  կարողանում  |

|   |             |է հաշվել բարդ ու հակադարձ ֆունկցիաների, բարձր      |

|   |             |կարգի ածանցյալները,                                |

|   |             |3)   ճիշտ է  ներկայացնում  ֆունկցիայի              |

|   |             |դիֆերենցիալի սահմանումը, դիֆերենցիալի գոյության    |

|   |             |անհրաժեշտ և  բավարար պայմանը,  դիֆերենցիալի        |

|   |             |հաշվման բանաձևը,                                   |

|   |             |4)   կարողանում է ձևակերպել  Ռոլլի և  Լագրանժի     |

|   |             |թեորեմները և  տալ նրանց երկրաչափական իմաստը,       |

|   |             |5)   ճիշտ է  ներկայացնում  Թեյլորի բանաձևը,        |

|   |             |6)   կարողանում է Լոպիտալի կանոնով բացել           |

|   |             |անորոշություններ:                                  |

|   |             |7)   ճիշտ է  ներկայացնում ֆունկցիայի էքստրեմումի   |

|   |             |սահմանումը և  նրա գոյության անհրաժեշտ ու բավարար   |

|   |             |պայմանները,                                        |

|   |             |8)   կարողանում է որոշել ֆունկցիայի աճման և        |

|   |             |նվազման միջակայքերը,                               |

|   |             |9)   կարողանում է պարզել ֆունկցիայի                |

|   |             |ուռուցիկությունը կետում և  միջակայքում և  որոշել   |

|   |             |նրա բնույթը,                                       |

|   |             |10)  ճիշտ է  ներկայացնում  շրջման կետի գոյության   |

|   |             |անհրաժեշտ պայմանը և  կարողանում է գտնել շրջման     |

|   |             |կետերը,                                            |

|   |             |11)  կարողանում է գտնել ֆունկցիայի գրաֆիկի         |

|   |             |ուղղաձիգ և  թեք ասիմպտոտները,                      |

|   |             |12)  կարողանում է գտնել ֆունկցիայի մեծագույն ու    |

|   |             |փոքրագույն արժեքները փակ միջակայքում, լուծել       |

|   |             |երկրաչափական, մեխանիկայի, ֆիզիկայի և  այլ          |

|   |             |խնդիրներ, օրինակ` մակերեսի, ծավալի, հոսանքի ուժի   |

|   |             |և  լարման մեծագույն արժեքներ,                      |

|   |             |13)  ճիշտ է  ներկայացնում  ֆունկցիայի հետազոտման   |

|   |             |և  գրաֆիկի կառուցման ընդհանուր սխեման:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|21.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հիմնական տարրական ֆունկցիաների         |

|   |թյան         |ինտեգրման աղյուսակը և  ինտեգրման մեթոդները,        |

|   |արդյունք 3   |կարողանում է ինտեգրել                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|22.|Կատարման     |1)   ճիշտ է  ներկայացնում  նախնական ֆունկցիայի և   |

|   |չափանիշներ   |անորոշ ինտեգրալի սահմանումները, անորոշ ինտեգրալի   |

|   |             |հատկությունները, հիմնական տարրական ֆունկցիաների    |

|   |             |ինտեգրման աղյուսակը,                               |

|   |             |2)   կարողանում է փոփոխականի փոխարինման մեթոդով    |

|   |             |կատարել ինտեգրում,                                 |

|   |             |3)   ճիշտ է  ներկայացնում  մասերով ինտեգրման       |

|   |             |մեթոդը և  կարողանում է այն կիրառել,                |

|   |             |4)   կարողանում է ռացիոնալ կոտորակները             |

|   |             |ներկայացնել պարզ կոտորակների գումարի  տեսքով և     |

|   |             |գտնել անորոշ գործակիցները,                         |

|   |             |5)   կարողանում է ինտեգրել պարզագույն ռացիոնալ     |

|   |             |կոտորակները, եռանկյունաչափական և  որոշ իռացիոնալ   |

|   |             |արտահայտություններ:                                |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՊԵՐԱՑԻՈՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|23.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-003                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|24.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողներին հաղորդել            |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ օպերացիոն համակարգերի վերաբերյալ և      |

|   |             |զարգացնել հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են        |

|   |             |օպերացիոն համակարգերի, կիրառական ծրագրերի,         |

|   |             |հավելվածների, սարքերի դրայվերների տեղադրման,       |

|   |             |կարգավորման, օգտագործման և  տեղեկատվության որոնման |

|   |             |ու համաշխարհային տեղեկատվական ռեսուրսների          |

|   |             |օգտագործման համար:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|25.|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|26.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|27.|Մոդուլի      |   Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր    |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|28.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել անհատական համակարգիչների սերունդների   |

|   |թյան         |կառուցվածքային և  ծրագրային ապահովման              |

|   |արդյունք 1   |առանձնահատկությունները, Ֆայլային համակարգերը,      |

|   |             |օպերացիոն համակարգերի տարբեր տիպերը, զանգվածային   |

|   |             |կիրառություն ունեցող օպերացիոն համակարգի           |

|   |             |ինտերֆեյսի կառուցվածքը և  կատարել ինտերֆեյսի       |

|   |             |կարգավորում ու կառուցվածքային փոփոխություններ      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|29.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում անհատական համակարգիչների  |

|   |չափանիշներ   |զարգացման պատմությունը,  օգտագործման               |

|   |             |բնագավառները, անհատական համակարգիչների             |

|   |             |սերունդների առանձնահատկությունները, բաղկացուցիչ    |

|   |             |մասերը, հիմնական պարամետրերը և  ծրագրային          |

|   |             |ապահովման դասակարգումը,                            |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն համակարգերի     |

|   |             |դերն ու նշանակությունը որպես համակարգչի            |

|   |             |վերահսկման միջոց, հիմնական օպերացիոն համակարգի     |

|   |             |կազմությունը, բեռնավորման սկզբունքները և  այլ      |

|   |             |օպերացիոն համակարգերի առանձնահատկությունները,      |

|   |             |օրինակ` UNIX/LINUX-ի առանձնահատկությունները,       |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կիրառական ծրագրերի,       |

|   |             |ծրագրավորման լեզուների նպատակը և  տիպերը,          |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարման հիմնական       |

|   |             |հրամանները, ստանդարտ ծրագրերը և  օպերացիոն         |

|   |             |համակարգի միջավայրում աշխատող ծրագրերի             |

|   |             |օգտագործման ընդհանուր դրույթները,                  |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում Ֆայլային համակարգի        |

|   |             |տիպերը և  նշանակությունը,  օրինակ` FAT և  NTFS,    |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն համակարգի       |

|   |             |ինտերֆեյսի կառուցվածքը, աշխատանքային սեղանի        |

|   |             |հիմնական տարրերը, երկխոսության պատուհանները,       |

|   |             |7)   կարողանում է օգտվել մենյուներից,              |

|   |             |8)   ճիշտ է ներկայացնում տվյալների կուտակիչների    |

|   |             |տեսակները, առանձնահատկությունները, տարողությունը,  |

|   |             |օգտագործման հիմնական սկզբունքները և  համակարգային  |

|   |             |սկավառակի դերը:                                    |

|   |             |9)   ճիշտ է կատարում օպերացիոն համակարգի           |

|   |             |ինտերֆեյսի կառուցվածքային փոփոխությունները`        |

|   |             |օրինակ, էկրանի ֆոնի, պաշտպանիչի, պիտակների         |

|   |             |դասավորության փոփոխություն,                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|30.|ՈՒսումնառու- |Կատարել օպերացիոն համակարգերի, դրանց բաղկացուցիչ   |

|   |թյան         |մասերի փոխգործակցման ծրագրային ապահովման`          |

|   |արդյունք 2   |դրայվերների, կիրառական ծրագրերի տեղադրում և        |

|   |             |կարգավորում                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|31.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տիպերի օպերացիոն   |

|   |չափանիշներ   |համակարգերի առանձնահատկությունները,                |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգային պահանջները   |

|   |             |օպերացիոն համակարգի տեղադրումից առաջ,              |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում նախապատրաստական աշխատանքներ`  |

|   |             |ծրագրային փաթեթների որոշում, ընտրում և   տեղադրման |

|   |             |համար անհրաժեշտ ծրագրեր պարունակող օպտիկական       |

|   |             |սկավառակների ընտրում,                              |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում օպտիկական սկավառակը           |

|   |             |համապատասխան շարժաբերում տեղադրման և  օպտիկական    |

|   |             |սկավառակից բեռնավորման գործընթացը,                 |

|   |             |5)   ճիշտ է հետևում  օպերացիոն համակարգի տեղադրման |

|   |             |ընթացքին և  ծրագրային պատուհանում կատարում         |

|   |             |համապատասխան ընտրություններ,                       |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում կոշտ սկավառակի ֆորմատավորման  |

|   |             |համար անհրաժեշտ ձևի`  ֆայլային համակարգի           |

|   |             |ընտրություն,                                       |

|   |             |7)   ճիշտ է հետևում  ծրագրի կատարման ընթացքին և    |

|   |             |տեղադրման վերջին փուլի համար անհրաժեշտ ֆայլերը     |

|   |             |պատճենելուց հետո  կատարում է համակարգչի            |

|   |             |վերաբեռնավորում,                                   |

|   |             |8)   ճիշտ է փոխում բեռնավորման կարգը կոշտ          |

|   |             |սկավառակից բեռնավորելու համար,                     |

|   |             |9)   ճիշտ է կատարում տարածաշրջանային, լեզվի և      |

|   |             |տարածքային չափանիշների, ստեղնաշարի դասավորության   |

|   |             |ընտրում և  կատարում է կարգավորում                  |

|   |             |վերաբեռնավորումից հետո բացված երկխոսության         |

|   |             |պատուհաններում,                                    |

|   |             |10)  ճիշտ է կատարում օգտագործողի                   |

|   |             |իրավասությունների հաստատում համապատասխան           |

|   |             |երկխոսության պատուհանում,                          |

|   |             |11)  ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն համակարգի       |

|   |             |վերատեղակայման և  թարմացման գործընթացի             |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |12)  ճիշտ է կատարում համակարգչի բաղկացուցիչ        |

|   |             |մասերի փոխգործակցման ծրագրային ապահովման`          |

|   |             |դրայվերների տեղադրում և  կարգավորում,              |

|   |             |13)  ճիշտ է կատարում տրված կիրառական ծրագրային     |

|   |             |փաթեթի տեղադրում և  կարգավորում,                   |

|   |             |14)  ճիշտ է կատարում ֆայլերի, սկավառակների         |

|   |             |հակավիրուսային ստուգման և  արխիվացման              |

|   |             |աշխատանքները,                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|32.|ՈՒսումնառու- | Կարողանալ կատարել գործողություններ ֆայլերի,       |

|   |թյան         |թղթապանակների և  սկավառակների հետ, աշխատել         |

|   |արդյունք 3   |ստանդարտ գրաֆիկական և  տեքստային խմբագրիչներով,    |

|   |             |կազմակերպել տարբեր տիպերի ֆայլերի որոնման,         |

|   |             |ստուգման ու սեղմագրման գործողություններ            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|33.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ֆայլերի տիպերը, ֆայլերի,  |

|   |չափանիշներ   |թղթապանակների, պիտակների, սկավառակների հետ         |

|   |             |օգտագործվող հրամանները և  «տաք ստեղները»,          |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների,       |

|   |             |պիտակների ստեղծումը,                               |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների,       |

|   |             |պիտակների պատճենումը և  տեղափոխումը,               |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների,       |

|   |             |պիտակների վերանվանումը,                            |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում ֆայլերի, թղթապանակների,       |

|   |             |պիտակների տեղափոխումը զամբյուղ և  վերականգնում     |

|   |             |զամբյուղից կամ հեռացնում,                          |

|   |             |6)   ճիշտ է թղթապանակը  դարձնում հասանելի          |

|   |             |(sharing) տեղային համակարգչային ցանցի մյուս        |

|   |             |համակարգիչների համար,                              |

|   |             |7)   ճիշտ է կատարում տարբեր տիպերի ֆայլերի և       |

|   |             |ֆայլերի խմբի որոնում,                              |

|   |             |8)   ճիշտ է կատարում ֆայլերի և  սկավառակների       |

|   |             |հակավիրուսային ստուգում,                           |

|   |             |9)   ճիշտ է կատարում ֆայլերի խմբի և  թղթապանակների |

|   |             |սեղմագրման կամ արխիվացման աշխատանքները,            |

|   |             |10)  ճիշտ է կատարում սկավառակների վրա              |

|   |             |ինֆորմացիայի պատճենման, տեղափոխման, ֆորմատավորման  |

|   |             |և  ստուգման աշխատանքները,                          |

|   |             |11)  գիտի և  պահպանում է աշխատանքի անվտանգության և |

|   |             |ինֆորմացիայի անվտանգ պահպանման կանոնները:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|34.|ՈՒսումնառու- | Օգտագործել տեքստի պատրաստման համար տարբեր         |

|   |թյան         |ազգային տառատեսակներ (այբուբեններ)` հայկական,      |

|   |արդյունք 4   |կիրիլիկական, լատինական հայալեզու, ռուսալեզու և     |

|   |             |լատինական լեզուներով, աշխատել օպերացիոն համակարգի  |

|   |             |ստանդարտ  ծրագրերով` գրաֆիկական և  տեքստային       |

|   |             |խմբագիրներով, կարգավորել տարածաշրջանային           |

|   |             |ստանդարտները:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|35.|Կատարման     |1)   ճիշտ է օգտագործում տարբեր ազգային             |

|   |չափանիշներ   |տառատեսակները,                                     |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում տարբեր ազգային տառատեսակների  |

|   |             |փոխող ստեղնաշարի դրայվերի տեղադրում, կարգավորում   |

|   |             |և  տարածաշրջանային ստանդարտների հաստատում,         |

|   |             |3)   ճիշտ է աշխատում օպերացիոն համակարգի ստանդարտ  |

|   |             |ծրագրերով,                                         |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում տարբեր լեզուներով տեքստային   |

|   |             |ինֆորմացիայի ստեղծման և  մշակման                   |

|   |             |գործողությունները,                                 |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում կետային գրաֆիկական            |

|   |             |պատկերների մշակում և  տեղադրում տեքստի մեջ,        |

|   |             |6)   ճիշտ է օգտագործում տվյալների փոխանակման       |

|   |             |բուֆերի հրամանները,                                |

|   |             |7)   ճիշտ է ընտրում նշված ֆայլի բացման համար       |

|   |             |համապատասխան ծրագիրը:                              |

|   |             |8)   գիտի և  պահպանում է աշխատանքի անվտանգության և |

|   |             |ինֆորմացիայի պահպանման կանոնները:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|36.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի հիմնական         |

|   |թյան         |տիպերը, համացանցի հնարավորություններից օգտվելու    |

|   |արդյունք 5   |համար նախատեսված ծրագրերի դերը, գլոբալ ցանցի       |

|   |             |տրամաբանական սխեման և  կարողանալ օգտվել Email      |

|   |             |էլեկտրոնային փոստի ծառայություններից,              |

|   |             |տեղեկատվության որոնման համակարգերից:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|37.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային ցանցերի     |

|   |չափանիշներ   |հիմնական տիպերը` լոկալ և  գլոբալ, կապի             |

|   |             |ծառայությունները և  Internet-ի բաժանորդ դառնալու   |

|   |             |միջոցները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում Internet-ի բաղկացուցիչ    |

|   |             |մասերը` էլեկտրոնային փոստը, նորությունների         |

|   |             |խումբը, FTP (File Transver Protocol)               |

|   |             |ծառայությունները, WWW (World Wide Web)             |

|   |             |հիպերտեքստային համակարգը և  նրանց տրամադրած        |

|   |             |հնարավորությունները օգտագործողին,                  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում Internet-ի                |

|   |             |հնարավորություններից օգտվելու համար նախատեսված     |

|   |             |կիրառական ծրագրերի դերը, նրանցից օգտվելու          |

|   |             |սկզբունքները և  գրաֆիկական ինտերֆեյսի այն          |

|   |             |տեղամասերը, որոնք թույլ են տալիս օգտվել Internet-ի |

|   |             |մի շարք ծառայություններից,                         |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում գլոբալ ցանցի              |

|   |             |տրամաբանական սխեման` ինֆորմացիոն ծառայությունների  |

|   |             |սերվերներ, գիտատեխնիկական նորություններ.           |

|   |             |էկոնոմիկական և  ֆինանսական, օպերատիվ նյութերի      |

|   |             |ինֆորմացիա, ուսումնական նյութերի հրատարակիչ,       |

|   |             |գրականություն, թերթեր և  ամսագրեր, տվյալների       |

|   |             |հաղորդում և  ընդունում, հիմնարկ-ձեռնարկությունների |

|   |             |լոկալ ցանցեր, Internet-ի ծառայությունից            |

|   |             |օգտվողներ,                                         |

|   |             |5)   ճիշտ է օգտագործում էլեկտրոնային փոստի         |

|   |             |հնարավորությունները` հասցեագրվում է որևէ  հայտնի   |

|   |             |որոնման ծառայության էլեկտրոնային փոստում,          |

|   |             |ուղարկում և  ստանում էլեկտրոնային նամակներ,        |

|   |             |նամակին կցում ֆայլեր և  այլն,                      |

|   |             |6)   գիտի և  ճիշտ է օգտագործում առավել հայտնի      |

|   |             |որոնման ծառայությունները,                          |

|   |             |7)   կարողանում է որոնել, գտնել և  փոխանցել        |

|   |             |մասնագիտական կարևոր  տեղեկություններ,              |

|   |             |8)   կարողանում է պատճենել տեքստային ու            |

|   |             |գրաֆիկական ինֆորմացիան ինտերնետային էջից և         |

|   |             |տեղադրել փաստաթղթի մեջ,                            |

|   |             |9)   կարողանում է ներքաշել (download) որոնված      |

|   |             |ինֆորմացիան, որը գտնվում է տարբեր տիպերի           |

|   |             |ֆայլերում,                                         |

|   |             |10)  կարողանում է դիտարկել թարմ կամ արխիվային      |

|   |             |թերթերը, ամսագրերը, ստանալ և  ուղարկել             |

|   |             |հաղորդագրություններ,                               |

|   |             |11)  կարողանում է տեղեկանալ աշխարհի մասնագիտական   |

|   |             |կյանքում կատարվող իրադարձությունների մասին,        |

|   |             |ստանալ մասնագիտական խնդիրներին վերաբերող նոր       |

|   |             |հոդվածներից ուղարկված ռեֆերատներ  (օգտագործողի     |

|   |             |փոստարկղում):                                      |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՔՍՏԱՅԻՆ ԵՎ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՈՒ    |

|                    ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|38.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-004                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|39.|Մոդուլի      |   Մոդուլի նպատակն է ուսանողներին հաղորդել         |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ տեքստային խմբագրիչների մասին` որպես     |

|   |             |տեքստերի ստեղծման, մշակման, խմբագրման և  պահպանման |

|   |             |հիմնական միջոց, ինչպես նաև  շնորհանդեսային         |

|   |             |ծրագրային ապահովման մասին և  ուսանողների մոտ       |

|   |             |զարգացնել հմտություններ ցանկացած բնագավառի         |

|   |             |աշխատատեղերում համակարգչային գրագրության,          |

|   |             |գործարար գրագրության կազմակերպման  և  կրճատ        |

|   |             |ներկայացման համար:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|40.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|41.|Մուտքային    |   Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը      |

|   |պահանջները   |պետք է ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-003 «Օպերացիոն  |

|   |             |համակարգեր» մոդուլը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|42.|Մոդուլի      |   Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր    |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|43.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել և  կիրառել  տեքստերի մշակման           |

|   |թյան         |տեխնոլոգիան, տեքստային խմբագրիչի ինտերֆեյսը,       |

|   |արդյունք 1   |տեքստերի մուտքագրման ու պահպանման միջոցները,       |

|   |             |տեքստերի ձևավորման  հրամանները, փաստաթուղթը տարբեր |

|   |             |գրաֆիկական պատկերներով ու սիմվոլներով ձևավորելու   |

|   |             |հրամաններն ու գործիքները, տարբեր օգնող ծրագրերի    |

|   |             |հետ կապ ապահովող տեղամասերը, ինչպես նաև  տարբեր    |

|   |             |գրաֆիկական և  տեքստային խմբագրիչների միջև          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|44.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվական              |

|   |չափանիշներ   |տեխնոլոգիաների փուլերը, ուսումնասիրման առարկան և   |

|   |             |տեքստային խմբագրիչների դերը որպես ինֆորմացիայի     |

|   |             |ստեղծման, մշակման, խմբագրման և  պահպանման հիմնական |

|   |             |միջոց, տեքստերի մշակման տեխնոլոգիան,               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում տեքստային խմբագրիչի       |

|   |             |ինտերֆեյսում տեղ գտած տեղամասերի և  գործիքների     |

|   |             |նշանակությունն ու նրանց հետ կապված երկխոսության    |

|   |             |պատուհանները, նրանց տեղադրման ու հեռացման          |

|   |             |միջոցները, ռեժիմների կարգավորման հրամանները,       |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում տեքստերի մուտքագրման ու   |

|   |             |պահպանման միջոցները որպես տեքստային տարբեր         |

|   |             |ֆորմատի փաստաթղթեր, որպես նմուշ, նմուշների         |

|   |             |ներդրման նշանակությունը տիպային փաստաթղթեր         |

|   |             |մշակելու և  այդ աշխատանքների ավտոմատացումը         |

|   |             |իրագործելու գործում,                               |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում տեքստերի ձևավորման        |

|   |             |հրամանները, տառատեսակների ներկայացումը տարբեր      |

|   |             |ոճերով ու չափերով, տառերի և  տողերի միջև           |

|   |             |հեռավորությունների, սահմանների, լուսանցքների       |

|   |             |տեղադրման ու փոփոխման հրամանները, տողերի           |

|   |             |դասավորման հրամանները (ձախից, աջից, մեջտեղից ու    |

|   |             |երկկողմանի հավասարեցումով),                        |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում փաստաթուղթը տարբեր        |

|   |             |գրաֆիկական պատկերներով, օբյեկտներով (OLE) ու       |

|   |             |սիմվոլներով ձևավորելու  հրամաններն ու գործիքները,  |

|   |             |տարբեր օգնող ծրագրերի հետ կապ ապահովող             |

|   |             |տեղամասերը, ինչպես նաև  օպերացիոն համակարգի        |

|   |             |միջավայրում աշխատող տարբեր տեքստային, գրաֆիկական   |

|   |             |և  աղյուսակային խմբագրիչների միջև  կապը,           |

|   |             |6)   կատարում է տեքստային խմբագրիչի գործիքների     |

|   |             |վահանակների, գործիքների տեղադրում և  հեռացում,     |

|   |             |ինտերֆեյսի կարգավորում,                            |

|   |             |7)   ստեղծում է պարզագույն տեքստային փաստաթղթեր և  |

|   |             |պահպանում տարբեր ֆորմատներով, ինչպես նաև           |

|   |             |պատրաստում է փաստաթուղթ` նմուշի հիման վրա,         |

|   |             |8)   կատարում է տեքստի ֆորմատավորում,              |

|   |             |9)   ճիշտ է տեղադրում գրաֆիկական օբյեկտներ,        |

|   |             |սիմվոլներ, բանաձևեր:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|45.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել գործարար գրագրության հիմնադրույթները,  |

|   |թյան         |կարողանալ պատրաստել տարբեր տիպերի փաստաթղթերի      |

|   |արդյունք 2   |նմուշներ, օգտագործել ստանդարտ, օգտագործողի կողմից  |

|   |             |պահպանված նմուշները նոր տիպային փաստաթղթերի        |

|   |             |պատրաստման համար, կատարել ստուգման, սխալի          |

|   |             |հայտնաբերման և  ուղղման, էջի պարամետրերի հաստատման |

|   |             |ու տպման գործողություններ                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|46.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում գործարար գրագրության      |

|   |չափանիշներ   |հիմնադրույթները, դիմելաձևերը,                      |

|   |             |2)    ճիշտ է կատարում տեքստային փաստաթղթի          |

|   |             |ստեղծման գործողությունները տիպային փաստաթղթի`      |

|   |             |դիմումի, նամակի, պայմանագրի, համաձայնագրի կամ այլ  |

|   |             |փաստաթղթի պատրաստման օրինակի վրա,                  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի տիպայնացման   |

|   |             |և  պահպանման հիմնական միջոցները,                   |

|   |             |4)   Ճիշտ է կատարում փաստաթուղթը անհրաժեշտ ոճերով  |

|   |             |ձևավորման  աշխատանքները, բազմաէջ փաստաթղթերի       |

|   |             |համարակալումը և  դիտումը տպելուց առաջ,             |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում տեքստային խմբագրիչի           |

|   |             |միջավայրում ֆայլերի ստեղծման ու պահպանման          |

|   |             |գործողությունները` որպես տեքստային ֆայլ կամ որպես  |

|   |             |նմուշ,                                             |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում ուղղագրության ստուգման,       |

|   |             |սխալի հայտնաբերման և  ուղղման, ոճային սխալների     |

|   |             |հրամանները  (անգլերեն և  ռուսերեն տեքստերում),     |

|   |             |7)   ճիշտ է կատարում փաստաթղթի տպման պարամետրերի   |

|   |             |հաստատում, համարակալում, դիտում և  տպում առկա      |

|   |             |տպիչով և  կատարում է հղում ցանցային տպիչին,        |

|   |             |8)   ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի ստացման և     |

|   |             |առաքման ձևերը  ֆաքսիմիլային ապարատների միջոցով,    |

|   |             |հեռախոսագծերի օգնությամբ,                          |

|   |             |9)   պահպանում է աշխատանքի և  ինֆորմացիայի         |

|   |             |անվտանգության ապահովման խնդիրները,                 |

|   |             |10)  ճիշտ է կատարում փոփոխություններ ստանդարտ և    |

|   |             |օգտագործողի կողմից պահպանված նմուշների վրա և       |

|   |             |ստեղծում նոր փաստաթուղթ:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|47.|ՈՒսումնառու- | Ներկայացնել և  օգտագործել աղյուսակների հետ        |

|   |թյան         |օգտագործվող հրամանային մենյուի կետերը,             |

|   |արդյունք 3   |աղյուսակների և  եզրագծման գործիքները, տեքստում     |

|   |             |աղյուսակների զետեղումը, վիճակագրական, տեքստային,   |

|   |             |թվային տվյալներ պարունակող աղյուսակներում թվային   |

|   |             |արժեքների հետ հաշվարկային գործողությունների        |

|   |             |կատարման ֆունկցիաները, ինչպես նաև  պատկերազարդման  |

|   |             |և  տարատեսակ գրաֆիկներով ու դիագրամներով           |

|   |             |արտապատկերման կարգը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|48.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում աղյուսակների հետ          |

|   |չափանիշներ   |օգտագործվող հրամանային մենյուի կետերը,             |

|   |             |աղյուսակների և  եզրագծման գործիքների               |

|   |             |նշանակությունը, տեքստում աղյուսակների զետեղման,    |

|   |             |տարբեր տվյալների մուտքագրման, խմբագրման և          |

|   |             |աղյուսակի ձևավորման  միջոցները,                    |

|   |             |2)   մշակում է տրված աղյուսակը, մուտքագրում        |

|   |             |տվյալներ, ձևավորում,  կատարում է դասակարգման       |

|   |             |գործողություններ,                                  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում թվային տվյալներ           |

|   |             |պարունակող աղյուսակներում թվային արժեքների հետ     |

|   |             |հաշվարկային գործողություններ կատարելու ձևերը       |

|   |             |գործողության նշանների և   ֆունկցիաների օգնությամբ, |

|   |             |4)   կատարում է հաշվարկներ, օգտագործելով           |

|   |             |ավտոգումարման գործիքը և  ներկառուցված              |

|   |             |ֆունկցիաները,                                      |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում փաստաթուղթը               |

|   |             |պատկերազարդելու և  տարատեսակ գրաֆիկներ ու          |

|   |             |դիագրամներ արտապատկերելու միջոցները,               |

|   |             |6)   ճիշտ է օգտագործում դիագրամների կառուցիչը և    |

|   |             |կառուցում է տարատեսակ գրաֆիկներ,                   |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում փաստաթուղթը տարբեր        |

|   |             |գրաֆիկական պատկերներով ու սիմվոլներով ձևավորելու   |

|   |             |հրամաններն ու գործիքները, տարբեր օգնող ծրագրերի    |

|   |             |հետ կապ ապահովող տեղամասերը,                       |

|   |             |8)   կարողանում է փաստաթղթում տեղադրել ու մշակել   |

|   |             |բանաձևեր,                                          |

|   |             |9)   ճիշտ է ձևավորում  փաստաթուղթը տարբեր          |

|   |             |գրաֆիկական պատկերներով ու սիմվոլներով,             |

|   |             |10)  պաշտպանում է աշխատանքի և  ինֆորմացիայի        |

|   |             |անվտանգության կանոնները:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|49.|ՈՒսումնառու- |Կատարել փաստաթղթերի մշակում, անհրաժեշտ ոճերով      |

|   |թյան         |ձևավորում,  ստացում և  առաքում ֆաքսիմիլային        |

|   |արդյունք 4   |ապարատների միջոցով, հեռախոսագծերի օգնությամբ,      |

|   |             |Internet-ի, էլեկտրոնային փոստի միջոցով,  իմանա     |

|   |             |WWW հատուկ ծառայությունում գրանցված տարբեր         |

|   |             |թեմաներին առընչվող փաստաթղթերին դիմելու ձևերը,     |

|   |             |ծառայություններում գործարարական բնույթի            |

|   |             |տեղեկատվության զետեղման և  ստացման սկզբունքները,   |

|   |             |տեղային ցանցի մասնակիցների միջև  փաստաթղթերի       |

|   |             |փոխանակության ապահովման, ինչպես նաև  դրանց համատեղ |

|   |             |մշակման մեթոդները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|50.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում փաստաթղթում աղյուսակների      |

|   |չափանիշներ   |ստեղծման և  մշակման գործողությունները որևէ         |

|   |             |գործարարական փաստաթղթի պատրաստման օրինակի վրա,     |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում թվային արժեքներ պարունակող    |

|   |             |վանդակների հետ թվաբանական գործողություններ         |

|   |             |ներկառուցված ֆունկցիաների օգնությամբ,              |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում փաստաթուղթը անհրաժեշտ ոճերով  |

|   |             |ձևավորման  աշխատանքները, բազմաէջ փաստաթղթերի       |

|   |             |համարակալումը, դիտումը տպելուց առաջ և  տպումը,     |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում նույնատիպ փաստաթղթերի         |

|   |             |մշակման ու առաքման գործընթացը տարբեր հասցեատերերի  |

|   |             |ուղարկելու համար` հասցեի գրքում հաշվառված կամ նոր  |

|   |             |մշակված տվյալների աղբյուրի մեջ մուտքագրումով,      |

|   |             |5)   ճիշտ է կազմակերպում սարքերի հետ անվտանգ       |

|   |             |աշխատանքը և  ապահովում ինֆորմացիայի պահպանման      |

|   |             |անվտանգությունը:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|51.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել և  օգտագործել շնորհանդեսային |

|   |թյան         |ծրագրային ապահովման հնարավորությունները,           |

|   |արդյունք 5   |շնորհանդեսի սցենար կազմելու ձևերը  և  կառուցվածքը, |

|   |             |սլայդի կառուցվածքը, հետպլանային սլայդ, օբյեկտների  |

|   |             |ներմուծում (ներառյալ OLE), սլայդների անիմացիա և    |

|   |             |միջսլայդային անցում, գերհղումների օգտագործում:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|52.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում շնորհանդեսային ծրագրային  |

|   |չափանիշներ   |ապահովման նպատակը և  հնարավորությունները,          |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում շնորհանդեսի սցենար        |

|   |             |կազմելու ձևերը  և  կառուցվածքը,                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սլայդի կառուցվածքը և      |

|   |             |հետպլանային սլայդը,                                |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում օբյեկտների ներմուծման     |

|   |             |(ներառյալ OLE), սլայդների անիմացիայի և             |

|   |             |միջսլայդային անցումների, գերհղումների օգտագործման  |

|   |             |հրամանները,                                        |

|   |             |5)   կարողանում է պատրաստել տրված թեմայով          |

|   |             |գովազդային հոլովակ որոշակի սահմանված ժամանակի      |

|   |             |ընթացքում,                                         |

|   |             |6)   ճիշտ է մշակում թեմայի բովանդակությունը,       |

|   |             |որոշի անհրաժեշտ դրվագների քանակը, յուրաքանչյուր    |

|   |             |դրվագում ներառվող ինֆորմացիայի ծավալը, հաշվի       |

|   |             |առնելով փաստաթուղթը տեսանելի ու պարզ               |

|   |             |ներկայացնելու պահանջները,                          |

|   |             |7)   կարողանում է օգտագործել ներդրված օբյեկտներ,   |

|   |             |ստանդարտ գործիքներով ստեղծել թեմային համապատասխան  |

|   |             |գրաֆիկական պատկերներ,                              |

|   |             |8)   կարողանում է տրված հանձնարարությանը           |

|   |             |համապատասխանող նյութը կրճատել և  տեղադրել          |

|   |             |դրվագում, զետեղել գործարար բնույթի ինֆորմացիա,     |

|   |             |9)   պահպանում է աշխատանքի և  ինֆորմացիայի         |

|   |             |անվտանգության պահպանման կանոնները:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|53.|ՈՒսումնառու- |Կատարել փաստաթղթերի կրճատ ներկայացում,             |

|   |թյան         |օգտագործելով ստեղծած կամ ներբեռնված որևէ           |

|   |արդյունք 6   |մասնագիտական փաստաթուղթ և  ցուցադրի                |

|   |             |ներկայացումների խմբագրիչով (շնորհանդեսային         |

|   |             |հոլովակի պատրաստում):                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|54.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում տրված փաստաթղթի կրճատումը,    |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է կազմում շնորհանդեսի սցենարը և  ընտրում |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3)   ճիշտ է ստեղծում դրվագները և  նրանց            |

|   |             |հաջորդականությունը,                                |

|   |             |4)   ճիշտ է տեղադրում հետպլանային սլայդ,           |

|   |             |5)   ճիշտ է ներմուծում օբյեկտներ` նկար, աղյուսակ,  |

|   |             |դիագրամ և  այլն,                                   |

|   |             |6)   ճիշտ է ընտրում սլայդների անիմացիայի և         |

|   |             |միջսլայդային անցումների տիպերը,                    |

|   |             |7)   ճիշտ է կազմակերպում դրվագների անցումները և    |

|   |             |նրանց ավտոմատ կատարումը,                           |

|   |             |8)   ճիշտ է փոխում դրվագների հաջորդականությունը,   |

|   |             |9)   ճիշտ է տեղադրում անհրաժեշտ էֆեկտները և  կցում |

|   |             |ձայնային ուղեկցում,                                |

|   |             |10)  ճիշտ է պահպանում ներկայացումը առանձին         |

|   |             |ֆորմատներով,                                       |

|   |             |11)  ճիշտ է օգտագործում հոլովակի ստանդարտ          |

|   |             |ձևավորման   միջոցները,                             |

|   |             |12)  ճիշտ է կատարում գրաֆիկական պատկերներով        |

|   |             |ձևավորում:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 20-Ն
Հրաման