110.0020.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԱՂՅՈՒՍԱԿՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|55.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-005 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|56.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |համակարգչային տեխնոլոգիաների կիրառմամբ |
| | |էլեկտրոնային աղյուսակների պատրաստման, տարբեր |
| | |տիպերի տվյալների մուտքագրման, ձևավորման, մեծ |
| | |քանակի տվյալների պահպանման, գործնական բնույթ կրող |
| | |աղյուսակներում տվյալների մուտքագրման, պահպանման, |
| | |թվային արժեքների հետ թվաբանական գործողությունների |
| | |կատարման, ինչպես նաև տվյալների դասակարգման, |
| | |տարբեր միջոցներով բազմաէջ և բազմաթերթ |
| | |աղյուսակների հետ աշխատելու, աշխատանքների |
| | |ժամանակային դիագրամներ կազմելու կարողություններ: |
| | |Մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում ուսանողը |
| | |կկարողանա օգտագործել զանգվածային կիրառություն |
| | |ունեցող աղյուսակային պրոցեսորների ընդլայնված |
| | |հնարավորություններն ու գործնական կիրառությունները |
| | |հաշվապահական, վիճակագրական, բանկային և այլ |
| | |համակարգերում հաշվարկային գործողություններն ու |
| | |տվյալների հետազոտության խնդիրները ավտոմատացնելու |
| | |համար: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|57.|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|58.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-003 «Օպերացիոն |
| | |համակարգեր» և ՀՄՑ 5-12-004 «Տեքստային և գործարար|
| | |փաստաթղթերի մշակման ու ներկայացման միջոցներ» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|59.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|60.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել աղյուսակային պրոցեսորների |
| |ռության |հնարավորությունները, կառուցվածքային |
| |արդյունք 1 |առանձնահատկությունները և կատարել աղյուսակների |
| | |ստեղծման, տարատեսակ տվյալների մուտքագրման, |
| | |ֆորմատավորման ու հաշվարկային գործողություններ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|61.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում աղյուսակների հետ |
| |չափանիշներ |օգտագործվող հրամանային մենյուի կետերը, |
| | |աղյուսակների վանդակների ֆորմատավորման և եզրագծման |
| | |գործիքների ու հրամանների նշանակությունը, |
| | |աղյուսակներում տարբեր տիպերի տվյալների |
| | |մուտքագրման, խմբագրման և աղյուսակի ձևավորման |
| | |հրամանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թվային տվյալներ |
| | |պարունակող աղյուսակներում թվային արժեքների հետ |
| | |հաշվարկային գործողություններ կատարելու ձևերը` |
| | |գործողության նշանների և ֆունկցիաների օգնությամբ, |
| | |3) կատարում է հաշվարկային գործողություններ |
| | |աղյուսակներում թվային տվյալներ պարունակող թվային |
| | |արժեքների հետ գործողության նշանների և |
| | |ֆունկցիաների օգնությամբ, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում տարատեսակ գրաֆիկներ ու |
| | |դիագրամներ կառուցելու գործիքների |
| | |նշանակությունները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային թերթերը |
| | |վերանվանելու, ավելացնելու, հեռացնելու, |
| | |պահպանելու, ինֆորմացիայի անվտանգության ռեժիմները |
| | |հաստատելու, տպելուց առաջ դիտարկելու և տպելու |
| | |գործիքներն ու նրանց հետ կապված հրամանները, |
| | |6) ճիշտ է կատարում աշխատանքային գրքերի ու |
| | |թերթերի հետ գործողությունները և պահպանում |
| | |էլեկտրոնային աղյուսակը անհրաժեշտ ֆորմատով` որպես |
| | |փաստաթուղթ կամ որպես նմուշ, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում նույնատիպ ավտոլրացման, |
| | |հաճախակի կրկնվող ցուցակների ստեղծման կարգը, |
| | |8) ճիշտ է կատարում ավտոլրացման, հաճախակի |
| | |կրկնվող ցուցակների ստեղծման գործողությունները, |
| | |9) ճիշտ է ներկայացնում ամսաթվային, թվային |
| | |տվյալներ պարունակող վանդակների ֆորմատավորման |
| | |կարգը, կատարված սխալի դեպքում հայտնված |
| | |հաղորդագրությունների նշանակությունը, |
| | |10) ճիշտ է կատարում ամսաթվային, թվային տվյալներ |
| | |պարունակող վանդակների ֆորմատավորում, |
| | |11) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային գրքի |
| | |անվտանգ պահպանման, բացելու և խմբագրելու |
| | |հրամանները: |
| | |12) պատրաստում է տարբեր քանակի սյուներով և |
| | |տողերով աղյուսակներ, վարժ ներածում է տվյալներ և |
| | |ձևավորում եզրագծման գործիքների օգտագործմամբ, |
| | |13) կատարում է թվային արժեքներ պարունակող |
| | |վանդակների հետ թվաբանական գործողություններ |
| | |ներկառուցված ֆունկցիաների և վանդակում ներածված |
| | |գործողության նշանների օգնությամբ, |
| | |14) ստեղծում է բազմաթերթ աշխատանքային գիրք և |
| | |թերթերը անվանափոխում առաջադրանքի համապատասխան |
| | |անուններով, |
| | |15) միաժամանակ ցուցադրում է տարբեր աշխատանքային |
| | |թերթերը և կապ հաստատում թերթերի միջև: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|62.|ՈՒսումնա- |Կատարել էլեկտրոնային աղյուսակների և ձևերի |
| |ռության |մշակում, պահպանում որպես նմուշ, հաշվարկային |
| |արդյունք 2 |գործողություններ թվային, դրամական, հաշվապահական և |
| | |այլ տվյալների հետ, օգտագործի ֆունկցիաները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|63.|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում աղյուսակների ստեղծման և |
| |չափանիշներ |մշակման գործողությունները որևէ գործարարական |
| | |փաստաթղթի պատրաստման օրինակի վրա: |
| | |2) ճիշտ է կատարում թվային արժեքներ պարունակող |
| | |վանդակների հետ թվաբանական գործողություններ |
| | |ներկառուցված ֆունկցիաների օգնությամբ, |
| | |3) ճիշտ է կատարում էլեկտրոնային աղյուսակի |
| | |անհրաժեշտ ոճերով ձևավորման աշխատանքները, բազմաէջ |
| | |փաստաթղթերի համարակալումը, դիտումը տպելուց առաջ և |
| | |տպումը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում աշխատանքային թերթի հետ |
| | |պահանջվող գործողությունները, |
| | |5) ճիշտ է պահպանում աղյուսակը որպես նմուշ |
| | |հետագա օգտագործման համար, |
| | |6) ճիշտ է օգտագործում ստանդարտ նմուշները նոր |
| | |աղյուսակ ստեղծելու համար, |
| | |7) ճիշտ է կազմակերպում սարքերի հետ անվտանգ |
| | |աշխատանքը և ինֆորմացիայի պահպանման անվտանգության |
| | |ապահովման խնդիրը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|64.|ՈՒսումնա- |Կատարել տվյալների հետազոտում, մակրոհրամանների |
| |ռության |օգտագործում տվյալների կազմակերպման ավտոմատացման |
| |արդյունք 3 |համար, աշխատանքային գրքի թերթերի ավելացում, |
| | |հեռացում, էջի պարամետրերի հաստատում, դիտարկում և |
| | |տպում |
|___|_____________|___________________________________________________|
|65.|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում տրված աղյուսակում պահանջվող |
| |չափանիշներ |դասակարգման գործողությունը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում աղյուսակում տվյալների զտման |
| | |գործողությունը տարբեր պայմանների տեղադրումով, |
| | |3) ճիշտ է կատարում տողերի, սյուների թաքցնումը և |
| | |խմբավորումը, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում միջանկյալ արդյունքների |
| | |որոշման քայլերը, |
| | |5) ճիշտ է կատարում պայմանով ֆորմատավորում, ճիշտ |
| | |է տեղադրում տվյալների մուտքի արգելման ռեժիմը, |
| | |6) ճիշտ է կատարում էջի պարամետրերի տեղադրում, |
| | |համարակալում և դիտարկում տպելուց առաջ, |
| | |7) ճիշտ է ստեղծում մակրոս` տրված |
| | |գործողությունների շարքը ավտոմատացնելու համար և |
| | |կատարում այն, ճիշտ է տեղադրում գրաֆիկական պատկեր |
| | |կամ հրամանային կոճակ և կցում այն ստեղծված |
| | |մակրոհրամանին, |
| | |8) ճիշտ է կատարում ավտոմատացված |
| | |գործողությունները հրամանային կոճակի օգնությամբ, |
| | |ճիշտ է կատարում մակրոսի խմբագրում և հեռացում, |
| | |9) ճիշտ է կատարում էջի պարամետրերի տեղադրում, |
| | |համարակալում և դիտարկում տպելուց առաջ, ճիշտ է |
| | |օգտագործում տպիչը էլեկտրոնային աղյուսակներ |
| | |տպելիս, |
| | |10) պահպանում է աշխատանքի և ինֆորմացիայի |
| | |անվտանգության ապահովման կանոնները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԻՐԱՌԱԿԱՆ ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|66.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-006 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|67.|Մոդուլի | Մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում ուսանողը |
| |նպատակը |կկարողանա էլեկտրոնային աղյուսակներում կատարած |
| | |աշխատանքները ավտոմատացնել ստանդարտ ծրագրային |
| | |միջոցներով: Ձեռք բերված կարողությունները |
| | |անհրաժեշտ են նաև տարբեր ծրագրային համակարգերում |
| | |տվյալների բազային համակարգերի մշակման համար: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|68.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|69.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-004 «Տեքստային և |
| | |գործարար փաստաթղթերի մշակման ու ներկայացման |
| | |տեխնոլոգիա» և ՀՄՑ 5-12-005 «Էլեկտրոնային |
| | |աղյուսակներ» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|70.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|71.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել էլեկտրոնային աղյուսակներում |
| |ռության |հավելվածների մշակման հիմնադրույթները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|72.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մակրոսների ստեղծման, |
| |չափանիշներ |խմբագրման, կատարման, հեռացման միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ստանդարտ լեզվի |
| | |հիմնադրույթները, օբյեկտները, օբյեկտային |
| | |մոդելները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հատկությունները, |
| | |մեթոդները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարման էլեմենտներով |
| | |աշխատանքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների տիպերը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում հաստատունները, |
| | |փոփոխականները, ֆունկցիաները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|73.|ՈՒսումնա- |Կատարել էլեկտրոնային աղյուսակներում հավելվածի |
| |ռության |մշակում, մշակման ընթացքում ներածում, տարբեր |
| |արդյունք 2 |տիպերի ղեկավարման էլեմենտների նկարագրում, |
| | |աշխատանքային թերթում ղեկավարման էլեմենտների |
| | |տեղադրում, ղեկավարման էլեմենտի և աշխատանքային |
| | |թերթի ղեկավարման էլեմենտների տեղադրում, |
| | |ղեկավարման էլեմենտների և աշխատանքային թերթի |
| | |վանդակների հետ կապի ստեղծում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|74.|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում էլեկտրոնային աղյուսակներում |
| |չափանիշներ |հավելվածի մշակում, |
| | |2) ճիշտ է կատարում տվյալների ներածում մշակման |
| | |ընթացքում, |
| | |3) ճիշտ է կատարում տարբեր տիպերի ղեկավարման |
| | |էլեմենտների նկարագրում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում աշխատանքային թերթում |
| | |ղեկավարման էլեմենտների տեղադրում, |
| | |5) ճիշտ է կատարում ղեկավարման էլեմենտի և |
| | |աշխատանքային թերթի ղեկավարման էլեմենտների |
| | |տեղադրում, |
| | |6) ճիշտ է կատարում ղեկավարման էլեմենտների և |
| | |աշխատանքային թերթի վանդակների հետ կապի ստեղծում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|75.|ՈՒսումնա- |Կատարել էկրանային ֆորմաների ստեղծում, օբյեկտների |
| |ռության |հատկությունների, մեթոդների տեղադրում, |
| |արդյունք 3 |եղելությունների կազմում, ծրագրի ստուգում և |
| | |կարգաբերում, հավելվածների կատարման ավարտ, կոդի |
| | |պահպանում մոդուլում, պրոցեդուրայի ստեղծում, |
| | |փոփոխականի, ֆունկցիաների և միավորված տեքստային |
| | |տողի օգտագործում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|76.|Կատարման |1) ճիշտ է կատարում էկրանային ֆորմաների ստեղծման |
| |չափանիշներ |գործողությունները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում օբյեկտների հատկությունների, |
| | |մեթոդների տեղադրում, |
| | |3) ճիշտ է կազմում եղելությունները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում ծրագրի ստուգում և |
| | |կարգաբերում, |
| | |5) ճիշտ է կազմակերպում հավելվածների կատարման |
| | |ավարտը, |
| | |6) ճիշտ է կատարում կոդի պահպանումը մոդուլում, |
| | |7) ճիշտ է ստեղծում պրոցեդուրա, |
| | |8) ճիշտ է օգտագործում փոփոխականները, |
| | |ֆունկցիաները և միավորված տեքստային տողերը: |
| | |9) ճիշտ է մշակում որևէ կիրառական հավելված: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿՐԱՉԱՓԱԿԱՆ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ԳԾԱԳՐԱԿԱՆ |
| ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|77.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-007 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|78.|Մոդուլի |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ |
| |նպատակը |ձևավորելու գծագրի գրաֆիկական ձևավորման համար |
| | |անհրաժեշտ գիտելիքներ, երկրաչափության կանոններով |
| | |պատկերների կառուցման հմտություններ, որը կնպաստի |
| | |առարկաների ձևի և տարածության մեջ նրանց փոխադարձ |
| | |դասավորության պատկերացման զարգացմանը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|79.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|80.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|81.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|82.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել գծագրի գրաֆիկական ձևավորման նորմերն |
| |ռության |ու կանոնները, լծորդումների կառուցման և չափսերի |
| |արդյունք 1 |տեղադրման կանոնները ըստ ԿՓՄՀ-ի ստանդարտների և |
| | |կատարել դետալի եզրագծերի ու կորագծերի կառուցման |
| | |աշխատանքներ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|83.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում գծագրի գրաֆիկական |
| |չափանիշներ |ձևավորման նորմերն ու կանոնները` ըստ ԿՓՄՀ-ի |
| | |ստանդարտների, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում երկրաչափական կառուցման, |
| | |տեխնիկական դետալների եզրագծերի գծագրման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում լծորդումների կառուցման և |
| | |չափսերի տեղադրման կանոնները, |
| | |4) կարողանում է ձևավորել գրաֆիկական պատկերը, |
| | |5) կարողանում է պատկերել տեխնիկական դետալի |
| | |եզրագծերը, |
| | |6) կարողանում է կառուցել լեկալային կորագծերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|84.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հատվածի և հարթ պատկերի պրոյեկցիաները |
| |ռության |ըստ կետի կոորդինատների, հարթ պատկերի աքսոնոմետրիկ |
| |արդյունք 2 |պրոյեկցիաները, երկրաչափական մարմինների կոմպլեքս |
| | |գծագիրը և աքսոնոմետրիկ պրոյեկցիաները, կատարել |
| | |օբյեկտների երկրաչափական մոդելավորումը հարթության |
| | |վրա և տարածության մեջ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|85.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում կետի, հատվածի և |
| |չափանիշներ |հարթության պրոյեկտումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում գծագրի փոփոխման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում աքսոնոմետրիկ |
| | |պրոյեկցիաները, |
| | |4) կառուցում է երկրաչափական մարմինների կոմպլեքս |
| | |գծագիրը և աքսոնոմետրիան, |
| | |5) կատարում է երկրաչափական մարմինների հատումը |
| | |հարթությամբ, |
| | |6) կատարում է մակերևույթների փոխհատումը, |
| | |7) կատարում է մոդելի մասնատումը ըստ |
| | |երկրաչափական մարմնի: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|86.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-008 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|87.|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |դետալների տեխնիկական գծագրերը, հավաքական գծագրերը |
| | |և սխեմաները կարդալու և կազմելու գործնական |
| | |կարողություններ և հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ |
| | |են նախագծային աշխատանքներ կատարելու համար: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|88.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|89.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն |
|___|_____________|___________________________________________________|
|90.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|91.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել գծագրի կատարման ընդհանուր կանոնները, |
| |ռության |դետալի ճշգրիտ նշանակությունը և աշխատանքային |
| |արդյունք 1 |գծագրին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները, տարբեր |
| | |միացումների նշանակությունը, կատարել տեխնիկական |
| | |դետալի գծագիրը` օգտագործելով տեսքերի, կտրվածքների |
| | |և հատույթների տեղադրման և նշանակման ընդհանուր |
| | |կանոնները, կատարել պարուրակի նշանակում և |
| | |պատկերում ըստ ԿՓՄՀ-ի ստանդարտների: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|92.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում գծագրի կատարման |
| |չափանիշներ |ընդհանուր կանոնները, դետալի ճշգրիտ |
| | |նշանակությունը, |
| | |2) բացատրում է դետալի ճշգրիտ նշանակությունը և |
| | |աշխատանքային գծագրին ներկայացվող տեխնիկական |
| | |պահանջները, տարբեր միացումների նշանակությունը, |
| | |3) ճիշտ է գծում դետալի գծագիրը, |
| | |4) տեղադրում և նշանակում է տեսքեր, կտրվածքներ |
| | |և հատույթներ, |
| | |5) կատարում է պարուրակի պատկերում և նշանակում, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում էսքիզի իրականացման |
| | |հերթականությունը և կարգը, |
| | |7) ճիշտ է իրականացնում դետալի աշխատանքային |
| | |գծագիրը, |
| | |8) ճիշտ է պատկերում միացումների ամրակային |
| | |դետալները, |
| | |9) պատկերում է պարուրակը ամրակային դետալների |
| | |վրա, |
| | |10) օգտագործում է ստանդարտները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|93.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հավաքական գծագրի կատարումը և |
| |ռության |ձևավորումը, հավաքական գծագրի դետալավորումը, |
| |արդյունք 2 |կարողանալ գծել տրված դետալի գծագիրը նախատեսված |
| | |պահանջներով, կատարել հավաքական գծագիրը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|94.|Կատարման |1) ճիշտ է գծում հավաքական հանգույցի դետալների |
| |չափանիշներ |էսքիզները, |
| | |2) կատարում է հավաքական գծագրեր, |
| | |3) տեղադրում է գծագրի չափսերը, |
| | |4) իրականացնում է հավաքական գծագրի |
| | |դետալավորում, |
| | |5) գծագրում է դետալներ, |
| | |6) կառուցում է ակսոնոմետրիա: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|95.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել սխեմաների տարրերի գրաֆիկական |
| |ռության |նշանակումը ըստ ստանդարտների, նրանց ներկայացվող |
| |արդյունք 3 |տեխնիկական պահանջները և լրացնել սպեցիֆիկացիան |
|___|_____________|___________________________________________________|
|96.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների տարրերի |
| |չափանիշներ |գրաֆիկական նշանակումը ըստ ստանդարտների, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների կատարման համար |
| | |ներկայացվող տեխնիկական պահանջները, |
| | |3) ներկայացնում է սխեման որպես գրաֆիկական |
| | |փաստաթուղթ, |
| | |4) կարողանում է լրացնել սպեցիֆիկացիա: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՍՏԱՏՈՒՆ ՀՈՍԱՆՔԻ ՇՂԹԱՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|97.|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-009 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|98.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է սովորողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |գիտելիքներ Էլեկտրատեխնիկայի հիմնական |
| | |հասկացությունների, հաստատուն հոսանքի էլեկտրական |
| | |շղթաների, դրանցում ընթացող էլեկտրամագնիսական |
| | |երևույթների մասին, ինչպես նաև ձևավորել |
| | |էլեկտրական և մագնիսական շղթաներ հավաքելու և |
| | |հաշվարկելու, սարքերի ցուցմունքները դուրս բերելու և |
| | |գրանցելու կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|99.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|100|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|101|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|102|ՈՒսումնա- |Բացատրել էլեկտրական և մագնիսական դաշտերի |
| |ռության |առաջացումը և ներկայացնել բնութագրերը: |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|103|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական դաշտի |
| |չափանիշներ |առաջացումը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում մագնիսական դաշտի |
| | |առաջացումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական և մագնիսական |
| | |դաշտերի բնութագրերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|104|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հաստատուն հոսանքի էլեկտրական շղթայի |
| |ռության |հիմնական հասկացությունները և հաշվարկել շղթայի |
| |արդյունք 2 |պարամետրերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|105|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի գծային |
| |չափանիշներ |էլեկտրական շղթայի հիմնական հասկացությունները, |
| | |աշխատանքային ռեժիմները, |
| | |2) ճիշտ է հաշվում հաստատուն հոսանքի առաջադրված |
| | |գծային էլեկտրական շղթայի պարամետրերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի ոչ |
| | |գծային էլեկտրական շղթայի առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում պարզագույն էլեկտրական |
| | |շղթան, աշխատանքային ռեժիմները, պարամետրերը, |
| | |միավորները: Էլշուների և դիմադրությունների |
| | |միացումները /չճյուղավորված և ճյուղավորված |
| | |շղթաները/ Կատարում է հաշվարկ այդ շղթաներում: |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում Կիրխոֆի օրենքները, |
| | |հանգուցային լարումների մեթոդը և կատարում է |
| | |շղթաներում հաշվարկներ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|106|ՈՒսումնա- |Կարողանալ օգտվել չափիչ սարքերից, ինքնուրույն |
| |ռության |հավաքել պարզագույն էլեկտրական շղթաներ և գրանցել |
| |արդյունք 3 |չափիչ սարքերի ցուցմունքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|107|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում չափիչ սարքերի տիպերը և |
| |չափանիշներ |դերը էլեկտրական շղթաներում էլեկտրական |
| | |մեծությունների արժեքները որոշելու համար: |
| | |2) ճիշտ է հավաքում էլեկտրական շղթաները, |
| | |3) ճիշտ է դուրս բերում էլեկտրական |
| | |մեծությունների արժեքները չափիչ սարքերից, |
| | |4) ճիշտ է տարբերում էլեկտրական չափիչ սարքերը, |
| | |5) չափվող մեծությունների արժեքները տեղադրում է |
| | |աղյուսակներում, |
| | |6) պահպանում է անվտանգության տեխնիկայի |
| | |կանոնները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՈՓՈԽԱԿԱՆ ՀՈՍԱՆՔԻ ՇՂԹԱՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|108|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-010 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|109|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է սովորողներին տալ գիտելիքներ |
| |նպատակը |Էլեկտրատեխնիկական սարքավորումներում կիրառվող |
| | |փոփոխական հոսանքի էլեկտրական շղթաների, դրանցում |
| | |ընթացող էլեկտրամագնիսական երևույթների մասին, |
| | |ինչպես նաև ձևավորել փոփոխական հոսանքի շղթաները |
| | |(ճյուղավորված և չճյուղավորված) հավաքելու և |
| | |հաշվարկելու կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|110|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|111|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» և |
| | |ՀՄՑ 5-12- 009 «Հաստատուն հոսանքի շղթաներ» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|112|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|113|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել փոփոխական հոսանքի էլեկտրական շղթայի |
| |ռության |հիմնական հասկացությունները, հաշվարկել շղթայի |
| |արդյունք 1 |պարամետրերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|114|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի շղթայի |
| |չափանիշներ |տարրերն ու պարամետրերը, միաֆազ և եռաֆազ շղթաների |
| | |հիմնական հասկացությունները, աշխատանքային |
| | |ռեժիմները, |
| | |2) ճիշտ է հաշվում փոփոխական հոսանքի առաջադրված |
| | |միաֆազ և եռաֆազ շղթաների պարամետրերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ռեզոնանսային երևույթները |
| | |փոփոխական հոսանքի շղթայում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|115|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել մագնիսական շղթայի հիմնական |
| |ռության |հասկացությունները և հաշվարկել մագնիսական շղթան: |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|116|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրամագնիսական |
| |չափանիշներ |ինդուկցիայի և փոխադարձ ինդուկտիվության |
| | |հասկացությունները, մագնիսական շղթայի հիմնական |
| | |հասկացությունները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում հանձնարարված մագնիսական |
| | |շղթայի հաշվարկը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական և մագնիսական |
| | |դաշտի անալոգիան: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|117|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ոչ գծային շղթաները, ունակությունները |
| |ռության |և նրանց միացումները, էլեկտրական շղթաների |
| |արդյունք 3 |անցումային պրոցեսները, կոմուտացիայի օրենքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|118|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շղթաներում անցումային |
| |չափանիշներ |պրոցեսների առաջացումը, անցումային պրոցեսների |
| | |գործնական կիրառման տեղը տարբեր շղթաներում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տիպային անցումային |
| | |պրոցեսների հաշվարկման կարգը: |
| | |3) քառաբևեռները և նրա հաշվարկման մեթոդը, ոչ |
| | |սինուսոիդական հոսանքները, լարումները, |
| | |հզորությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ունակության տեսակները և |
| | |նրանց միացումները, ոչ գծային էլեմենտները և նրանց |
| | |շղթաները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|119|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-011 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|120|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է սովորողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |գիտելիքներ էլեկտրոնային տեխնիկայի հիմնական |
| | |հասկացությունների, կիսահաղորդիչների ֆիզիկայի և |
| | |կիսահաղորդչային սարքերի հետ դրանց կապվածության |
| | |մասին: Հետագայում այս գիտելիքները նախատեսվում են |
| | |կիրառել հաշվողական տեխնիկայի միջոցներում |
| | |օգտագործվող այն էլեկտրական շղթաների կառուցման և |
| | |ձևավորման մեջ, որոնք պարունակում են թվային և |
| | |անալոգային սարքեր: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|121|Մոդուլի |64 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|122|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-009 «Հաստատուն |
| | |հոսանքի շղթաներ» և ՀՄՑ 5-12-010 «Փոփոխական |
| | |հոսանքի շղթաներ» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|123|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|124|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել կիսահաղորդչային նյութերի |
| |ռության |առանձնահատկությունները, կառուցվածքը, տեսակները, |
| |արդյունք 1 |հավաքել սխեմաներ և դուրս բերել վոլտ-ամպերային |
| | |բնութագրերը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|125|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում, թե որն է ատոմը, |
| |չափանիշներ |կովալենտ կապը, վալենտային էլեկտրոնը, ազատ |
| | |էլեկտրոնը և հոսանքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում պինդ նյութերի էներգետիկ |
| | |գոտիները` վալենտային, արգելող և հաղորդականության, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդիչների p և n |
| | |տեսակները, նրանց ստացման ձևերը և |
| | |առանձնահատկությունները, մաքուր և խառնուրդային |
| | |կիսահաղորդիչ նյութերը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում Զեբեկի փորձը, |
| | |ջերմաէլեկտրաշարժ ուժի առաջացման պատճառները և |
| | |յուրահատկությունները կիսահաղորդիչ նյութերում, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում արգելակող գոտու p-n |
| | |առաջացման մեխանիզմը և յուրահատկությունը, |
| | |6) ճիշտ է բացատրում դիոդի ուղիղ միացման դեպքում |
| | |աշխատանքային և հագեցման ռեժիմները, |
| | |7) ճիշտ է բացատրում դիոդի հակադարձ միացման |
| | |դեպքում ծակման ռեժիմը, |
| | |8) կարողանում է լաբորատորիայում ճիշտ հավաքել |
| | |դիոդի ուղիղ և հակադարձ միացման սխեման, կատարել |
| | |չափումներ և դուրս բերել վոլտ-ամպերային |
| | |բնութագրերը: |
| | |9) ճիշտ է ներկայացնում դիոդի թունելային, |
| | |ջերմային և հեղեղային ծակման մեխանիզմները և դրանց |
| | |վերացման եղանակները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|126|ՈՒսումնա- |Բացատրել կիսահաղորդչային սարքերի աշխատանքի |
| |ռության |սկզբունքը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|127|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրասարքավորումներում |
| |չափանիշներ |կիսահաղորդչային սարքերի կիրառման |
| | |առավելություններն ու թերությունները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում էլեկտրասարքավորումներում |
| | |օգտագործվող կիսահաղորդչային սարքերի` դիոդների, |
| | |տիրիստորների, տրանզիստորների, միկրոսխեմաների |
| | |(TTL, CMOS և այլն) աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ֆոտոէլեկտրոնային տարրերի |
| | |տեսակները, նշանակությունը, կիրառման տեղը և |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդչային սարքերի |
| | |մակնիշավորումը, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային սարքերի |
| | |աշխատանքային բնութագրերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|128|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել էլեկտրոնային սարքերի տեսակները, |
| |ռության |աշխատանքի սկզբունքը, կիրառման բնագավառները և |
| |արդյունք 3 |կատարել չափումներ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|129| |1) ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդչային ուղղիչ |
| | |սարքերը և ներկայացնում դրանց նշանակությունը, |
| | |կիրառման բնագավառները, պայմանական նշանակումները, |
| | |բնութագրերը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային ուղղիչ |
| | |սարքերի աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) հանում է կիսահաղորդչային ուղղիչ սարքերի |
| | |բնութագրերը` ըստ տրված տեխնիկական առաջադրանքի, |
| | |4) ճիշտ է դասակարգում ստաբիլիզատորները և |
| | |բացատրում է դրանց աշխատանքի սկզբունքը և հանում է |
| | |ստաբիլիզատորի բնութագրերը, |
| | |5) ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդչային |
| | |ուժեղացնող սարքերը և ներկայացնում դրանց |
| | |նշանակությունն ու կիրառման բնագավառները, |
| | |6) ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային ուժեղացնող |
| | |սարքերի հիմնական ցուցանիշները, պարամետրերը և |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
|___|_____________|___________________________________________________|
|130|ՈՒսումնա- |Դասակարգել տրանզիստորները, ներկայացնել |
| |ռության |կառուցվածքը, աշխատանքի սկզբունքը, բնութագրող |
| |արդյունք 4 |պարամետրերը, տեսակները և սերիաները, հավաքել |
| | |պարզագույն տրանզիստորային սխեմաներ, կատարել |
| | |չափումներ և ստանալ ելքային բնութագրերը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|131|Կատարման |1) ներկայացնում է տրանզիստորների դասակարգումը, |
| |չափանիշներ |կառուցվածքը, աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |2) ներկայացնում է տրանզիստորների տեսակները, |
| | |սերիաները և բնութագրող պարամետրերը, |
| | |3) հավաքում է տրանզիստորների ընդհանուր |
| | |էմիտորով միացման սխեման, դուրս է բերում ելքային |
| | |բնութագիրը և ներկայացնում կիրառման տեղը, |
| | |4) հավաքում է տրանզիստորի ընդհանուր բազայով |
| | |միացման սխեման, դուրս է բերում ելքային բնութագիրն |
| | |ու ներկայացնում կիրառումը, |
| | |5) հավաքում է տրանզիստորի ընդհանուր կոլեկտորով |
| | |միացման սխեման, ելքային բնութագիրը ու |
| | |ներկայացնում կիրառումը: |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում երկբևեռանի և դաշտային |
| | |տրանզիստորների կառուցվածքը, նմանությունը և |
| | |տարբերությունը, տրանզիստորների սերիաները և |
| | |կիրառման բնագավառները, |
| | |8) կարողանում է չափել տրանզիստորի լարումը և |
| | |հոսանքը, |
| | |9) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորի ֆիզիկական |
| | |վիճակը և աշխատանքը հագեցման ռեժիմում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|132|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել թվային էլեկտրոնային սարքերի դերը և |
| |ռության |նշանակությունը էլեկտրոնային տեխնիկայում, |
| |արդյունք 5 |պարզագույն տրամաբանական թվային սարքերը, նրանց |
| | |պայմանական նշանակումը և աշխատանքի սկզբունքը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|133|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում թվային էլեկտրոնային |
| |չափանիշներ |սարքերի դերը և նշանակությունը էլեկտրոնային |
| | |տեխնիկայում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թվային էլեկտրոնային |
| | |սարքերի դասակարգումը, բնութագրող պարամետրերը և |
| | |իմպուլսի տեսակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում թվային պարզագույն |
| | |տարրերը (AND, OR, EXOR, NOT, NAND, NOR), նրանց |
| | |պայմանական նշանակումը, իսկության աղյուսակը և |
| | |աշխատանքի սկզբունքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|134|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել իմպուլսային տեխնիկայի տարրերը, թվային |
| |ռության |և իմպուլսային ազդանշաններով սարքերի, ինչպես նաև |
| |արդյունք 6 |ձևափոխիչ սարքերի և իմպուլսային գեներատորների |
| | |աշխատանքը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|135|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսի տեսակները, |
| |չափանիշներ |բնութագրող պարամետրերը, լուսային սպեկտորը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թվային ձևափոխիչ սարքերի |
| | |դերը և նշանակությունը էլեկտրոնային տեխնիկայում, |
| | |նրանց տեսակները և կիրառումը, |
| | |3) պարզագույն դիֆերենցնող և ինտեգրող սարքի |
| | |էլեկտրական կառուցվածքը և աշխատանքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թվային և այբբենաթվային |
| | |արտացոլիչների տեսակները և կիրառությունը, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում թվային և այբբենաթվային |
| | |արտացոլիչների աշխատանքային բնութագրերը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային սարքերի |
| | |նշանակությունը, աշխատանքի սկզբունքը և կիրառման |
| | |բնագավառները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային գեներատորի |
| | |տեսակները, աշխատանքի սկզբունքը և ռեժիմները, |
| | |8) մուլտիվիբրատորի աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |գեներատորների, տրիգերների տեսակները և աշխատանքի |
| | |սկզբունքը: |
|_____________________________________________________________________|
-----------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում