Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ...

 

 

110.0020.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԱՂՅՈՒՍԱԿՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|55.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-005                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|56.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել            |

|   |նպատակը      |համակարգչային տեխնոլոգիաների կիրառմամբ             |

|   |             |էլեկտրոնային աղյուսակների պատրաստման, տարբեր       |

|   |             |տիպերի տվյալների մուտքագրման, ձևավորման,  մեծ      |

|   |             |քանակի տվյալների պահպանման, գործնական բնույթ կրող  |

|   |             |աղյուսակներում տվյալների մուտքագրման, պահպանման,   |

|   |             |թվային արժեքների հետ թվաբանական գործողությունների  |

|   |             |կատարման, ինչպես նաև  տվյալների դասակարգման,       |

|   |             |տարբեր միջոցներով բազմաէջ և  բազմաթերթ             |

|   |             |աղյուսակների հետ աշխատելու, աշխատանքների           |

|   |             |ժամանակային դիագրամներ կազմելու կարողություններ:   |

|   |             |Մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում ուսանողը        |

|   |             |կկարողանա օգտագործել զանգվածային կիրառություն      |

|   |             |ունեցող աղյուսակային պրոցեսորների ընդլայնված       |

|   |             |հնարավորություններն ու գործնական կիրառությունները  |

|   |             |հաշվապահական, վիճակագրական, բանկային և  այլ        |

|   |             |համակարգերում հաշվարկային գործողություններն ու     |

|   |             |տվյալների հետազոտության խնդիրները ավտոմատացնելու   |

|   |             |համար:                                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|57.|Մոդուլի      |48 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|58.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-003 «Օպերացիոն         |

|   |             |համակարգեր» և   ՀՄՑ 5-12-004 «Տեքստային և  գործարար|

|   |             |փաստաթղթերի մշակման ու ներկայացման միջոցներ»       |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|59.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|60.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել աղյուսակային պրոցեսորների              |

|   |ռության      |հնարավորությունները, կառուցվածքային                |

|   |արդյունք 1   |առանձնահատկությունները և  կատարել աղյուսակների     |

|   |             |ստեղծման, տարատեսակ տվյալների մուտքագրման,         |

|   |             |ֆորմատավորման ու հաշվարկային գործողություններ      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|61.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում աղյուսակների հետ          |

|   |չափանիշներ   |օգտագործվող հրամանային մենյուի կետերը,             |

|   |             |աղյուսակների վանդակների ֆորմատավորման և  եզրագծման |

|   |             |գործիքների ու հրամանների նշանակությունը,           |

|   |             |աղյուսակներում տարբեր տիպերի տվյալների             |

|   |             |մուտքագրման, խմբագրման և  աղյուսակի ձևավորման      |

|   |             |հրամանները,                                        |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում թվային տվյալներ           |

|   |             |պարունակող աղյուսակներում թվային արժեքների հետ     |

|   |             |հաշվարկային գործողություններ կատարելու ձևերը`      |

|   |             |գործողության նշանների և   ֆունկցիաների օգնությամբ, |

|   |             |3)   կատարում է հաշվարկային գործողություններ       |

|   |             |աղյուսակներում թվային տվյալներ պարունակող թվային   |

|   |             |արժեքների հետ գործողության նշանների և              |

|   |             |ֆունկցիաների օգնությամբ,                           |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում տարատեսակ գրաֆիկներ ու    |

|   |             |դիագրամներ կառուցելու գործիքների                   |

|   |             |նշանակությունները,                                 |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային թերթերը      |

|   |             |վերանվանելու, ավելացնելու, հեռացնելու,             |

|   |             |պահպանելու, ինֆորմացիայի անվտանգության ռեժիմները   |

|   |             |հաստատելու, տպելուց առաջ դիտարկելու և  տպելու      |

|   |             |գործիքներն ու նրանց հետ կապված հրամանները,         |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում աշխատանքային գրքերի ու        |

|   |             |թերթերի հետ գործողությունները և  պահպանում         |

|   |             |էլեկտրոնային աղյուսակը անհրաժեշտ ֆորմատով` որպես   |

|   |             |փաստաթուղթ կամ որպես նմուշ,                        |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում նույնատիպ ավտոլրացման,    |

|   |             |հաճախակի կրկնվող ցուցակների ստեղծման կարգը,        |

|   |             |8)   ճիշտ է կատարում  ավտոլրացման, հաճախակի        |

|   |             |կրկնվող ցուցակների ստեղծման գործողությունները,     |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում ամսաթվային, թվային        |

|   |             |տվյալներ պարունակող վանդակների ֆորմատավորման       |

|   |             |կարգը, կատարված սխալի դեպքում հայտնված             |

|   |             |հաղորդագրությունների նշանակությունը,               |

|   |             |10)  ճիշտ է կատարում ամսաթվային, թվային տվյալներ   |

|   |             |պարունակող վանդակների ֆորմատավորում,               |

|   |             |11)  ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային գրքի         |

|   |             |անվտանգ պահպանման, բացելու և  խմբագրելու           |

|   |             |հրամանները:                                        |

|   |             |12)  պատրաստում է տարբեր քանակի սյուներով և        |

|   |             |տողերով աղյուսակներ, վարժ ներածում է տվյալներ և    |

|   |             |ձևավորում  եզրագծման գործիքների օգտագործմամբ,      |

|   |             |13)  կատարում է թվային արժեքներ պարունակող         |

|   |             |վանդակների հետ թվաբանական գործողություններ         |

|   |             |ներկառուցված ֆունկցիաների և  վանդակում ներածված    |

|   |             |գործողության նշանների օգնությամբ,                  |

|   |             |14)  ստեղծում է բազմաթերթ աշխատանքային գիրք և      |

|   |             |թերթերը անվանափոխում առաջադրանքի համապատասխան      |

|   |             |անուններով,                                        |

|   |             |15)  միաժամանակ ցուցադրում է տարբեր աշխատանքային   |

|   |             |թերթերը և  կապ հաստատում թերթերի միջև:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|62.|ՈՒսումնա-    |Կատարել էլեկտրոնային աղյուսակների և  ձևերի         |

|   |ռության      |մշակում, պահպանում որպես նմուշ, հաշվարկային        |

|   |արդյունք 2   |գործողություններ թվային, դրամական, հաշվապահական և  |

|   |             |այլ տվյալների հետ, օգտագործի ֆունկցիաները          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|63.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում աղյուսակների ստեղծման և       |

|   |չափանիշներ   |մշակման գործողությունները որևէ  գործարարական       |

|   |             |փաստաթղթի պատրաստման օրինակի վրա:                  |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում թվային արժեքներ պարունակող    |

|   |             |վանդակների հետ թվաբանական գործողություններ         |

|   |             |ներկառուցված ֆունկցիաների օգնությամբ,              |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում էլեկտրոնային աղյուսակի        |

|   |             |անհրաժեշտ ոճերով ձևավորման  աշխատանքները, բազմաէջ  |

|   |             |փաստաթղթերի համարակալումը, դիտումը տպելուց առաջ և  |

|   |             |տպումը,                                            |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում աշխատանքային թերթի հետ        |

|   |             |պահանջվող գործողությունները,                       |

|   |             |5)   ճիշտ է պահպանում աղյուսակը որպես նմուշ        |

|   |             |հետագա օգտագործման համար,                          |

|   |             |6)   ճիշտ է օգտագործում ստանդարտ նմուշները նոր     |

|   |             |աղյուսակ ստեղծելու համար,                          |

|   |             |7)   ճիշտ է կազմակերպում սարքերի հետ անվտանգ       |

|   |             |աշխատանքը և  ինֆորմացիայի պահպանման անվտանգության  |

|   |             |ապահովման խնդիրը:                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|64.|ՈՒսումնա-    |Կատարել տվյալների հետազոտում, մակրոհրամանների      |

|   |ռության      |օգտագործում տվյալների կազմակերպման ավտոմատացման    |

|   |արդյունք 3   |համար, աշխատանքային գրքի թերթերի ավելացում,        |

|   |             |հեռացում, էջի պարամետրերի հաստատում, դիտարկում և   |

|   |             |տպում                                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|65.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում տրված աղյուսակում պահանջվող   |

|   |չափանիշներ   |դասակարգման գործողությունը,                        |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում աղյուսակում տվյալների զտման   |

|   |             |գործողությունը տարբեր պայմանների տեղադրումով,      |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում տողերի, սյուների թաքցնումը և  |

|   |             |խմբավորումը,                                       |

|   |             |4)   ճիշտ է կազմակերպում միջանկյալ արդյունքների    |

|   |             |որոշման քայլերը,                                   |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում պայմանով ֆորմատավորում, ճիշտ  |

|   |             |է տեղադրում տվյալների մուտքի արգելման ռեժիմը,      |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում էջի պարամետրերի տեղադրում,    |

|   |             |համարակալում և  դիտարկում տպելուց առաջ,            |

|   |             |7)   ճիշտ է ստեղծում մակրոս` տրված                 |

|   |             |գործողությունների շարքը ավտոմատացնելու համար և     |

|   |             |կատարում այն, ճիշտ է տեղադրում գրաֆիկական պատկեր   |

|   |             |կամ հրամանային կոճակ և  կցում այն ստեղծված         |

|   |             |մակրոհրամանին,                                     |

|   |             |8)   ճիշտ է կատարում ավտոմատացված                  |

|   |             |գործողությունները հրամանային կոճակի օգնությամբ,    |

|   |             |ճիշտ է կատարում մակրոսի խմբագրում և  հեռացում,     |

|   |             |9)   ճիշտ է կատարում էջի պարամետրերի տեղադրում,    |

|   |             |համարակալում և  դիտարկում տպելուց առաջ, ճիշտ է     |

|   |             |օգտագործում տպիչը էլեկտրոնային աղյուսակներ         |

|   |             |տպելիս,                                            |

|   |             |10)  պահպանում է աշխատանքի և  ինֆորմացիայի         |

|   |             |անվտանգության ապահովման կանոնները:                 |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԻՐԱՌԱԿԱՆ ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|66.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-006                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|67.|Մոդուլի      |   Մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում ուսանողը     |

|   |նպատակը      |կկարողանա էլեկտրոնային աղյուսակներում կատարած      |

|   |             |աշխատանքները ավտոմատացնել ստանդարտ ծրագրային       |

|   |             |միջոցներով: Ձեռք բերված կարողությունները           |

|   |             |անհրաժեշտ են նաև  տարբեր ծրագրային համակարգերում   |

|   |             |տվյալների բազային համակարգերի մշակման համար:       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|68.|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|69.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-004 «Տեքստային  և      |

|   |             |գործարար փաստաթղթերի մշակման ու ներկայացման        |

|   |             |տեխնոլոգիա» և  ՀՄՑ 5-12-005 «Էլեկտրոնային          |

|   |             |աղյուսակներ» մոդուլները:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|70.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|71.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել էլեկտրոնային աղյուսակներում            |

|   |ռության      |հավելվածների մշակման հիմնադրույթները               |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|72.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  մակրոսների ստեղծման,     |

|   |չափանիշներ   |խմբագրման, կատարման, հեռացման միջոցները,           |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ստանդարտ լեզվի            |

|   |             |հիմնադրույթները, օբյեկտները, օբյեկտային            |

|   |             |մոդելները,                                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում հատկությունները,          |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարման էլեմենտներով   |

|   |             |աշխատանքը,                                         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում տվյալների տիպերը,         |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում հաստատունները,            |

|   |             |փոփոխականները, ֆունկցիաները:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|73.|ՈՒսումնա-    |Կատարել էլեկտրոնային աղյուսակներում հավելվածի      |

|   |ռության      |մշակում, մշակման ընթացքում ներածում, տարբեր        |

|   |արդյունք 2   |տիպերի ղեկավարման էլեմենտների նկարագրում,          |

|   |             |աշխատանքային թերթում ղեկավարման էլեմենտների        |

|   |             |տեղադրում, ղեկավարման էլեմենտի և  աշխատանքային     |

|   |             |թերթի ղեկավարման էլեմենտների տեղադրում,            |

|   |             |ղեկավարման էլեմենտների և  աշխատանքային թերթի       |

|   |             |վանդակների հետ կապի ստեղծում:                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|74.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում էլեկտրոնային աղյուսակներում   |

|   |չափանիշներ   |հավելվածի մշակում,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում տվյալների ներածում մշակման    |

|   |             |ընթացքում,                                         |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում տարբեր տիպերի ղեկավարման      |

|   |             |էլեմենտների նկարագրում,                            |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում աշխատանքային թերթում          |

|   |             |ղեկավարման էլեմենտների տեղադրում,                  |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում ղեկավարման էլեմենտի և         |

|   |             |աշխատանքային թերթի ղեկավարման էլեմենտների          |

|   |             |տեղադրում,                                         |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում ղեկավարման էլեմենտների և      |

|   |             |աշխատանքային թերթի վանդակների հետ կապի ստեղծում:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|75.|ՈՒսումնա-    |Կատարել էկրանային ֆորմաների ստեղծում, օբյեկտների   |

|   |ռության      |հատկությունների, մեթոդների տեղադրում,              |

|   |արդյունք 3   |եղելությունների կազմում, ծրագրի ստուգում և         |

|   |             |կարգաբերում, հավելվածների կատարման ավարտ, կոդի     |

|   |             |պահպանում մոդուլում, պրոցեդուրայի ստեղծում,        |

|   |             |փոփոխականի, ֆունկցիաների և  միավորված տեքստային    |

|   |             |տողի օգտագործում:                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|76.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում էկրանային ֆորմաների ստեղծման  |

|   |չափանիշներ   |գործողությունները,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում օբյեկտների հատկությունների,   |

|   |             |մեթոդների տեղադրում,                               |

|   |             |3)   ճիշտ է կազմում եղելությունները,               |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում ծրագրի ստուգում և             |

|   |             |կարգաբերում,                                       |

|   |             |5)   ճիշտ է կազմակերպում հավելվածների կատարման     |

|   |             |ավարտը,                                            |

|   |             |6)   ճիշտ է կատարում կոդի պահպանումը մոդուլում,    |

|   |             |7)   ճիշտ է ստեղծում պրոցեդուրա,                   |

|   |             |8)   ճիշտ է օգտագործում փոփոխականները,             |

|   |             |ֆունկցիաները և  միավորված տեքստային տողերը:        |

|   |             |9)   ճիշտ է մշակում որևէ  կիրառական հավելված:      |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿՐԱՉԱՓԱԿԱՆ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ԳԾԱԳՐԱԿԱՆ         |

|                       ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅՈՒՆ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|77.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-007                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|78.|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գծագրի գրաֆիկական ձևավորման  համար     |

|   |             |անհրաժեշտ գիտելիքներ, երկրաչափության կանոններով    |

|   |             |պատկերների կառուցման հմտություններ, որը կնպաստի    |

|   |             |առարկաների ձևի  և  տարածության մեջ նրանց փոխադարձ  |

|   |             |դասավորության պատկերացման զարգացմանը:              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|79.|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|80.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|81.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|82.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել գծագրի գրաֆիկական ձևավորման  նորմերն   |

|   |ռության      |ու կանոնները, լծորդումների կառուցման և  չափսերի    |

|   |արդյունք 1   |տեղադրման կանոնները ըստ ԿՓՄՀ-ի ստանդարտների և      |

|   |             |կատարել դետալի եզրագծերի ու կորագծերի կառուցման    |

|   |             |աշխատանքներ:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|83.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում գծագրի գրաֆիկական         |

|   |չափանիշներ   |ձևավորման  նորմերն ու կանոնները` ըստ ԿՓՄՀ-ի        |

|   |             |ստանդարտների,                                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում երկրաչափական կառուցման,   |

|   |             |տեխնիկական դետալների եզրագծերի գծագրման            |

|   |             |եղանակները,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում լծորդումների կառուցման և  |

|   |             |չափսերի տեղադրման կանոնները,                       |

|   |             |4)   կարողանում է ձևավորել  գրաֆիկական պատկերը,    |

|   |             |5)   կարողանում է պատկերել տեխնիկական դետալի       |

|   |             |եզրագծերը,                                         |

|   |             |6)   կարողանում է կառուցել լեկալային կորագծերը:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|84.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հատվածի և  հարթ պատկերի պրոյեկցիաները  |

|   |ռության      |ըստ կետի կոորդինատների, հարթ պատկերի աքսոնոմետրիկ  |

|   |արդյունք 2   |պրոյեկցիաները, երկրաչափական մարմինների կոմպլեքս    |

|   |             |գծագիրը և  աքսոնոմետրիկ պրոյեկցիաները, կատարել     |

|   |             |օբյեկտների երկրաչափական մոդելավորումը հարթության   |

|   |             |վրա և  տարածության մեջ                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|85.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում կետի, հատվածի և           |

|   |չափանիշներ   |հարթության պրոյեկտումը,                            |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում գծագրի փոփոխման           |

|   |             |եղանակները,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում աքսոնոմետրիկ              |

|   |             |պրոյեկցիաները,                                     |

|   |             |4)   կառուցում է երկրաչափական մարմինների կոմպլեքս  |

|   |             |գծագիրը և  աքսոնոմետրիան,                          |

|   |             |5)   կատարում է երկրաչափական մարմինների հատումը    |

|   |             |հարթությամբ,                                       |

|   |             |6)   կատարում է մակերևույթների  փոխհատումը,        |

|   |             |7)   կատարում է մոդելի մասնատումը ըստ              |

|   |             |երկրաչափական մարմնի:                               |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ»                |

|_____________________________________________________________________|

|86.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-008                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|87.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել        |

|   |նպատակը      |դետալների տեխնիկական գծագրերը, հավաքական գծագրերը  |

|   |             |և  սխեմաները կարդալու և  կազմելու գործնական        |

|   |             |կարողություններ և  հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ  |

|   |             |են նախագծային աշխատանքներ կատարելու համար:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|88.|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|89.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|90.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|91.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել գծագրի կատարման ընդհանուր կանոնները,   |

|   |ռության      |դետալի ճշգրիտ նշանակությունը և  աշխատանքային       |

|   |արդյունք 1   |գծագրին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները, տարբեր  |

|   |             |միացումների նշանակությունը, կատարել տեխնիկական     |

|   |             |դետալի գծագիրը` օգտագործելով տեսքերի, կտրվածքների  |

|   |             |և  հատույթների տեղադրման և  նշանակման ընդհանուր    |

|   |             |կանոնները, կատարել պարուրակի նշանակում և           |

|   |             |պատկերում ըստ ԿՓՄՀ-ի ստանդարտների:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|92.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում գծագրի կատարման           |

|   |չափանիշներ   |ընդհանուր կանոնները, դետալի ճշգրիտ                 |

|   |             |նշանակությունը,                                    |

|   |             |2)   բացատրում է դետալի ճշգրիտ նշանակությունը և    |

|   |             |աշխատանքային գծագրին ներկայացվող տեխնիկական        |

|   |             |պահանջները, տարբեր միացումների նշանակությունը,     |

|   |             |3)   ճիշտ է գծում դետալի գծագիրը,                  |

|   |             |4)   տեղադրում  և  նշանակում է տեսքեր, կտրվածքներ  |

|   |             |և  հատույթներ,                                     |

|   |             |5)   կատարում է պարուրակի պատկերում և  նշանակում,  |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում էսքիզի իրականացման        |

|   |             |հերթականությունը և  կարգը,                         |

|   |             |7)   ճիշտ է իրականացնում դետալի աշխատանքային       |

|   |             |գծագիրը,                                           |

|   |             |8)   ճիշտ է պատկերում միացումների ամրակային        |

|   |             |դետալները,                                         |

|   |             |9)   պատկերում է պարուրակը ամրակային դետալների     |

|   |             |վրա,                                               |

|   |             |10)  օգտագործում է ստանդարտները:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|93.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հավաքական գծագրի կատարումը և           |

|   |ռության      |ձևավորումը,  հավաքական գծագրի դետալավորումը,       |

|   |արդյունք 2   |կարողանալ գծել տրված դետալի գծագիրը նախատեսված     |

|   |             |պահանջներով, կատարել հավաքական գծագիրը             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|94.|Կատարման     |1)   ճիշտ է գծում հավաքական հանգույցի դետալների    |

|   |չափանիշներ   |էսքիզները,                                         |

|   |             |2)   կատարում է հավաքական գծագրեր,                 |

|   |             |3)   տեղադրում է գծագրի չափսերը,                   |

|   |             |4)   իրականացնում է հավաքական գծագրի               |

|   |             |դետալավորում,                                      |

|   |             |5)   գծագրում է դետալներ,                          |

|   |             |6)   կառուցում է ակսոնոմետրիա:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|95.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել սխեմաների տարրերի գրաֆիկական           |

|   |ռության      |նշանակումը ըստ ստանդարտների, նրանց ներկայացվող     |

|   |արդյունք 3   |տեխնիկական պահանջները և  լրացնել սպեցիֆիկացիան     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|96.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների տարրերի         |

|   |չափանիշներ   |գրաֆիկական նշանակումը ըստ ստանդարտների,            |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների կատարման համար  |

|   |             |ներկայացվող տեխնիկական պահանջները,                 |

|   |             |3)   ներկայացնում է սխեման որպես գրաֆիկական        |

|   |             |փաստաթուղթ,                                        |

|   |             |4)   կարողանում է լրացնել սպեցիֆիկացիա:            |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՍՏԱՏՈՒՆ ՀՈՍԱՆՔԻ ՇՂԹԱՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|97.|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-009                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|98.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողների մոտ ձևավորել         |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ Էլեկտրատեխնիկայի հիմնական               |

|   |             |հասկացությունների, հաստատուն հոսանքի էլեկտրական    |

|   |             |շղթաների, դրանցում ընթացող էլեկտրամագնիսական       |

|   |             |երևույթների  մասին, ինչպես նաև  ձևավորել           |

|   |             |էլեկտրական և  մագնիսական շղթաներ հավաքելու և       |

|   |             |հաշվարկելու, սարքերի ցուցմունքները դուրս բերելու և |

|   |             |գրանցելու կարողություններ:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|99.|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|100|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001                 |

|   |             |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն» մոդուլը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|101|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|102|ՈՒսումնա-    |Բացատրել էլեկտրական և  մագնիսական դաշտերի          |

|   |ռության      |առաջացումը և  ներկայացնել բնութագրերը:             |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|103|Կատարման     |1)   ճիշտ է բացատրում էլեկտրական դաշտի             |

|   |չափանիշներ   |առաջացումը,                                        |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում մագնիսական դաշտի             |

|   |             |առաջացումը,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական և  մագնիսական  |

|   |             |դաշտերի բնութագրերը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|104|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաստատուն հոսանքի էլեկտրական շղթայի    |

|   |ռության      |հիմնական հասկացությունները և  հաշվարկել շղթայի     |

|   |արդյունք 2   |պարամետրերը:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|105|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի գծային  |

|   |չափանիշներ   |էլեկտրական շղթայի հիմնական հասկացությունները,      |

|   |             |աշխատանքային ռեժիմները,                            |

|   |             |2)   ճիշտ է հաշվում հաստատուն հոսանքի առաջադրված   |

|   |             |գծային էլեկտրական շղթայի պարամետրերը,              |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի ոչ      |

|   |             |գծային էլեկտրական շղթայի առանձնահատկությունները,   |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում պարզագույն էլեկտրական     |

|   |             |շղթան, աշխատանքային ռեժիմները, պարամետրերը,        |

|   |             |միավորները: Էլշուների և  դիմադրությունների         |

|   |             |միացումները /չճյուղավորված և  ճյուղավորված         |

|   |             |շղթաները/ Կատարում է հաշվարկ այդ շղթաներում:       |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում Կիրխոֆի օրենքները,        |

|   |             |հանգուցային լարումների մեթոդը և  կատարում է        |

|   |             |շղթաներում հաշվարկներ:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|106|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ օգտվել չափիչ սարքերից, ինքնուրույն       |

|   |ռության      |հավաքել պարզագույն էլեկտրական շղթաներ և  գրանցել   |

|   |արդյունք 3   |չափիչ սարքերի ցուցմունքները:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|107|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում չափիչ սարքերի տիպերը և    |

|   |չափանիշներ   |դերը էլեկտրական շղթաներում էլեկտրական              |

|   |             |մեծությունների արժեքները որոշելու համար:           |

|   |             |2)   ճիշտ է  հավաքում էլեկտրական շղթաները,         |

|   |             |3)   ճիշտ է դուրս բերում էլեկտրական                |

|   |             |մեծությունների արժեքները չափիչ սարքերից,           |

|   |             |4)   ճիշտ է տարբերում  էլեկտրական չափիչ սարքերը,   |

|   |             |5)   չափվող մեծությունների արժեքները տեղադրում է   |

|   |             |աղյուսակներում,                                    |

|   |             |6)   պահպանում է անվտանգության տեխնիկայի           |

|   |             |կանոնները:                                         |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՈՓՈԽԱԿԱՆ ՀՈՍԱՆՔԻ ՇՂԹԱՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|108|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-010                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|109|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողներին տալ գիտելիքներ      |

|   |նպատակը      |Էլեկտրատեխնիկական սարքավորումներում կիրառվող       |

|   |             |փոփոխական հոսանքի էլեկտրական շղթաների, դրանցում    |

|   |             |ընթացող էլեկտրամագնիսական երևույթների  մասին,      |

|   |             |ինչպես նաև  ձևավորել  փոփոխական հոսանքի շղթաները   |

|   |             |(ճյուղավորված և  չճյուղավորված) հավաքելու և        |

|   |             |հաշվարկելու կարողություններ:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|110|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|111|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001         |

|   |             |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն» և            |

|   |             |ՀՄՑ 5-12- 009 «Հաստատուն հոսանքի շղթաներ» մոդուլը: |

|___|_____________|___________________________________________________|

|112|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|113|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել փոփոխական հոսանքի էլեկտրական շղթայի    |

|   |ռության      |հիմնական հասկացությունները, հաշվարկել շղթայի       |

|   |արդյունք 1   |պարամետրերը:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|114|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի շղթայի  |

|   |չափանիշներ   |տարրերն ու պարամետրերը,  միաֆազ և  եռաֆազ շղթաների |

|   |             |հիմնական հասկացությունները, աշխատանքային           |

|   |             |ռեժիմները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է հաշվում փոփոխական հոսանքի առաջադրված   |

|   |             |միաֆազ և  եռաֆազ շղթաների պարամետրերը,             |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ռեզոնանսային երևույթները  |

|   |             |փոփոխական հոսանքի շղթայում:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|115|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել մագնիսական շղթայի հիմնական             |

|   |ռության      |հասկացությունները և  հաշվարկել մագնիսական շղթան:   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|116|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրամագնիսական         |

|   |չափանիշներ   |ինդուկցիայի և  փոխադարձ ինդուկտիվության            |

|   |             |հասկացությունները, մագնիսական շղթայի հիմնական      |

|   |             |հասկացությունները,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում հանձնարարված մագնիսական       |

|   |             |շղթայի հաշվարկը,                                   |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական և  մագնիսական  |

|   |             |դաշտի անալոգիան:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|117|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ոչ գծային շղթաները, ունակությունները   |

|   |ռության      |և  նրանց միացումները, էլեկտրական շղթաների          |

|   |արդյունք 3   |անցումային պրոցեսները, կոմուտացիայի օրենքները:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|118|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում շղթաներում անցումային     |

|   |չափանիշներ   |պրոցեսների առաջացումը,  անցումային պրոցեսների      |

|   |             |գործնական կիրառման տեղը տարբեր շղթաներում,         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում տիպային անցումային        |

|   |             |պրոցեսների հաշվարկման կարգը:                       |

|   |             |3)   քառաբևեռները  և  նրա հաշվարկման մեթոդը, ոչ    |

|   |             |սինուսոիդական հոսանքները, լարումները,              |

|   |             |հզորությունները,                                   |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ունակության տեսակները և   |

|   |             |նրանց միացումները, ոչ գծային էլեմենտները և  նրանց  |

|   |             |շղթաները:                                          |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|119|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-011                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|120|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողների մոտ ձևավորել         |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ  էլեկտրոնային տեխնիկայի հիմնական        |

|   |             |հասկացությունների, կիսահաղորդիչների ֆիզիկայի և     |

|   |             |կիսահաղորդչային սարքերի հետ  դրանց կապվածության    |

|   |             |մասին: Հետագայում այս գիտելիքները նախատեսվում են   |

|   |             |կիրառել հաշվողական տեխնիկայի միջոցներում           |

|   |             |օգտագործվող այն էլեկտրական շղթաների կառուցման և    |

|   |             |ձևավորման  մեջ, որոնք պարունակում են թվային և      |

|   |             |անալոգային սարքեր:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|121|Մոդուլի      |64 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|122|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրած լինի  ՀՄՑ 5-12-009 «Հաստատուն        |

|   |             |հոսանքի շղթաներ» և  ՀՄՑ 5-12-010 «Փոփոխական        |

|   |             |հոսանքի շղթաներ» մոդուլները:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|123|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|124|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել կիսահաղորդչային նյութերի               |

|   |ռության      |առանձնահատկությունները, կառուցվածքը, տեսակները,    |

|   |արդյունք 1   |հավաքել սխեմաներ և  դուրս բերել վոլտ-ամպերային     |

|   |             |բնութագրերը                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|125|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում, թե որն է ատոմը,          |

|   |չափանիշներ   |կովալենտ կապը, վալենտային էլեկտրոնը, ազատ          |

|   |             |էլեկտրոնը և  հոսանքը,                              |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում պինդ նյութերի էներգետիկ   |

|   |             |գոտիները` վալենտային, արգելող և  հաղորդականության, |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդիչների p և  n   |

|   |             |տեսակները, նրանց ստացման ձևերը  և                  |

|   |             |առանձնահատկությունները, մաքուր և   խառնուրդային    |

|   |             |կիսահաղորդիչ նյութերը,                             |

|   |             |4)   ճիշտ է բացատրում Զեբեկի փորձը,                |

|   |             |ջերմաէլեկտրաշարժ ուժի առաջացման պատճառները և       |

|   |             |յուրահատկությունները  կիսահաղորդիչ նյութերում,     |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում արգելակող գոտու p-n       |

|   |             |առաջացման մեխանիզմը և  յուրահատկությունը,          |

|   |             |6)   ճիշտ է բացատրում դիոդի ուղիղ միացման դեպքում  |

|   |             |աշխատանքային և  հագեցման ռեժիմները,                |

|   |             |7)   ճիշտ է բացատրում դիոդի  հակադարձ միացման      |

|   |             |դեպքում ծակման ռեժիմը,                             |

|   |             |8)   կարողանում է լաբորատորիայում ճիշտ հավաքել     |

|   |             |դիոդի ուղիղ և  հակադարձ միացման սխեման, կատարել    |

|   |             |չափումներ և  դուրս բերել վոլտ-ամպերային            |

|   |             |բնութագրերը:                                       |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում դիոդի թունելային,         |

|   |             |ջերմային և  հեղեղային ծակման մեխանիզմները և  դրանց |

|   |             |վերացման եղանակները:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|126|ՈՒսումնա-    |Բացատրել կիսահաղորդչային սարքերի աշխատանքի         |

|   |ռության      |սկզբունքը                                          |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|127|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրասարքավորումներում  |

|   |չափանիշներ   |կիսահաղորդչային սարքերի կիրառման                   |

|   |             |առավելություններն ու թերությունները,               |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում էլեկտրասարքավորումներում     |

|   |             |օգտագործվող կիսահաղորդչային սարքերի` դիոդների,     |

|   |             |տիրիստորների, տրանզիստորների, միկրոսխեմաների       |

|   |             |(TTL, CMOS և  այլն) աշխատանքի սկզբունքը,           |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ֆոտոէլեկտրոնային տարրերի  |

|   |             |տեսակները, նշանակությունը, կիրառման տեղը և         |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքը,                               |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում կիսահաղորդչային սարքերի   |

|   |             |մակնիշավորումը,                                    |

|   |             |5)   ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային սարքերի      |

|   |             |աշխատանքային բնութագրերը:                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|128|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել էլեկտրոնային սարքերի տեսակները,        |

|   |ռության      |աշխատանքի սկզբունքը, կիրառման բնագավառները և       |

|   |արդյունք 3   |կատարել չափումներ                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|129|             |1)   ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդչային ուղղիչ     |

|   |             |սարքերը և  ներկայացնում դրանց նշանակությունը,      |

|   |             |կիրառման բնագավառները, պայմանական նշանակումները,   |

|   |             |բնութագրերը,                                       |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային ուղղիչ       |

|   |             |սարքերի աշխատանքի սկզբունքը,                       |

|   |             |3)   հանում է կիսահաղորդչային ուղղիչ սարքերի       |

|   |             |բնութագրերը` ըստ տրված տեխնիկական առաջադրանքի,     |

|   |             |4)   ճիշտ է դասակարգում ստաբիլիզատորները և         |

|   |             |բացատրում է դրանց աշխատանքի սկզբունքը և  հանում է  |

|   |             |ստաբիլիզատորի բնութագրերը,                         |

|   |             |5)   ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդչային            |

|   |             |ուժեղացնող սարքերը և  ներկայացնում դրանց           |

|   |             |նշանակությունն ու կիրառման բնագավառները,           |

|   |             |6)   ճիշտ է բացատրում կիսահաղորդչային ուժեղացնող   |

|   |             |սարքերի հիմնական ցուցանիշները, պարամետրերը և       |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքը,                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|130|ՈՒսումնա-    |Դասակարգել տրանզիստորները, ներկայացնել             |

|   |ռության      |կառուցվածքը, աշխատանքի սկզբունքը, բնութագրող       |

|   |արդյունք 4   |պարամետրերը, տեսակները և  սերիաները, հավաքել       |

|   |             |պարզագույն տրանզիստորային սխեմաներ, կատարել        |

|   |             |չափումներ և  ստանալ ելքային բնութագրերը            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|131|Կատարման     |1)   ներկայացնում է տրանզիստորների դասակարգումը,   |

|   |չափանիշներ   |կառուցվածքը, աշխատանքի սկզբունքը,                  |

|   |             |2)   ներկայացնում է տրանզիստորների տեսակները,      |

|   |             |սերիաները և  բնութագրող պարամետրերը,               |

|   |             |3)   հավաքում է  տրանզիստորների ընդհանուր          |

|   |             |էմիտորով միացման սխեման, դուրս է բերում ելքային    |

|   |             |բնութագիրը և  ներկայացնում կիրառման տեղը,          |

|   |             |4)   հավաքում է  տրանզիստորի ընդհանուր բազայով     |

|   |             |միացման սխեման, դուրս է բերում ելքային բնութագիրն  |

|   |             |ու ներկայացնում կիրառումը,                         |

|   |             |5)   հավաքում է  տրանզիստորի ընդհանուր կոլեկտորով  |

|   |             |միացման սխեման, ելքային բնութագիրը ու              |

|   |             |ներկայացնում կիրառումը:                            |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում երկբևեռանի  և  դաշտային   |

|   |             |տրանզիստորների կառուցվածքը, նմանությունը և         |

|   |             |տարբերությունը, տրանզիստորների  սերիաները և        |

|   |             |կիրառման բնագավառները,                             |

|   |             |8)   կարողանում է չափել տրանզիստորի լարումը և      |

|   |             |հոսանքը,                                           |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորի ֆիզիկական     |

|   |             |վիճակը  և  աշխատանքը հագեցման ռեժիմում:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|132|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել թվային էլեկտրոնային սարքերի դերը և     |

|   |ռության      |նշանակությունը էլեկտրոնային տեխնիկայում,           |

|   |արդյունք 5   |պարզագույն տրամաբանական թվային սարքերը, նրանց      |

|   |             |պայմանական նշանակումը և  աշխատանքի սկզբունքը       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|133|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում թվային էլեկտրոնային       |

|   |չափանիշներ   |սարքերի դերը և  նշանակությունը էլեկտրոնային        |

|   |             |տեխնիկայում,                                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում թվային էլեկտրոնային       |

|   |             |սարքերի դասակարգումը, բնութագրող պարամետրերը և     |

|   |             |իմպուլսի տեսակները,                                |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում թվային պարզագույն         |

|   |             |տարրերը (AND, OR, EXOR, NOT, NAND, NOR), նրանց     |

|   |             |պայմանական նշանակումը, իսկության աղյուսակը և       |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|134|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել իմպուլսային տեխնիկայի տարրերը, թվային  |

|   |ռության      |և  իմպուլսային ազդանշաններով սարքերի, ինչպես նաև   |

|   |արդյունք 6   |ձևափոխիչ  սարքերի և  իմպուլսային գեներատորների     |

|   |             |աշխատանքը                                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|135|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  իմպուլսի տեսակները,      |

|   |չափանիշներ   |բնութագրող պարամետրերը, լուսային սպեկտորը,         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  թվային ձևափոխիչ  սարքերի |

|   |             |դերը և  նշանակությունը էլեկտրոնային տեխնիկայում,   |

|   |             |նրանց տեսակները և  կիրառումը,                      |

|   |             |3)   պարզագույն դիֆերենցնող և  ինտեգրող սարքի      |

|   |             |էլեկտրական կառուցվածքը և  աշխատանքը,               |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում թվային և  այբբենաթվային   |

|   |             |արտացոլիչների տեսակները և  կիրառությունը,          |

|   |             |5)   ճիշտ է բացատրում թվային և  այբբենաթվային      |

|   |             |արտացոլիչների աշխատանքային բնութագրերը,            |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային սարքերի       |

|   |             |նշանակությունը, աշխատանքի սկզբունքը և  կիրառման    |

|   |             |բնագավառները,                                      |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային գեներատորի    |

|   |             |տեսակները, աշխատանքի սկզբունքը և  ռեժիմները,       |

|   |             |8)   մուլտիվիբրատորի աշխատանքի սկզբունքը,          |

|   |             |գեներատորների, տրիգերների տեսակները և  աշխատանքի   |

|   |             |սկզբունքը:                                         |

|_____________________________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 20-Ն
Հրաման