Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ...

 

 

110.0020.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԻՆՏԵԳՐԱԼԱՅԻՆ ՍԽԵՄԱՆԵՐ ԵՎ ԱՆԱԼՈԳԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐ»     |

|_____________________________________________________________________|

|136|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-012                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|137|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողների մոտ ձևավորել         |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ հաշվողական համակարգերի էլեկտրական և     |

|   |             |էլեկտրոնային հանգույցներում օգտագործվող            |

|   |             |ինտեգրալային սխեմաների կիրառությունների,           |

|   |             |պատրաստման տեխնոլոգիայի, անալոգային սարքերի        |

|   |             |շահագործման բնութագրերի վերաբերյալ, ինչպես նաև     |

|   |             |նրանց մոտ ձևավորել  կարողություններ` վերլուծելու   |

|   |             |դրանց տիպերը ու կիրառելու թվային և  անալոգային     |

|   |             |էլեկտրոնային շղթաներում:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|138|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|139|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-011            |

|   |             |«Էլեկտրոնային տեխնիկա» մոդուլը:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|140|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|141|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել փոքր, միջին, մեծ և  միկրոպրոցեսորային  |

|   |ռության      |ինտերգրալային սխեմաների տիպերը, նրանց պատրաստման   |

|   |արդյունք 1   |մեթոդները և  ֆունկցիոնալ տարատեսակները:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|142|Կատարման     |1)   ներկայացնում է  միկրոպրոցեսորային             |

|   |չափանիշներ   |ինտերգրալային սխեմաները, նրանց դասակարգումը,       |

|   |             |ինտեգրալային տարրերը և  կոմպոնենտները, շերտավոր    |

|   |             |դիմադրության, կոնդեսատորի, դիոդի և  տրազիստորի     |

|   |             |նստեցումը թաղանթի վրա,                             |

|   |             |2)   ներկայացնում է  էպիտաքսիայի, օքսիդացման,      |

|   |             |լեգեման և  նստեցման մեթոդները, թաղանթի հարթեցման   |

|   |             |քայքայման մեթոդը,                                  |

|   |             |3)   ներկայացնում է  ֆոտոմոդելավորում,             |

|   |             |լիտոգրաֆիա, ֆոտոռեզիստ նյութերի տեսակները,         |

|   |             |ֆոտոդիմակը և  նրա կառուցվածքը, կաղապարման          |

|   |             |տեսակները,                                         |

|   |             |4)   ներկայացնում է  միկրոսխեմաների ֆունկցիոնալ    |

|   |             |տարատեսակները, թվային անալոգային ձևափոխիչ  սարքերի |

|   |             |նմանությունը և  տարբերությունը:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|143|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել անալոգային էլեկտրոնիկայի դերը,         |

|   |ռության      |տրանզիստորային փոխանջատիչ սխեմաների կառուցման      |

|   |արդյունք 2   |սկզբունքները,  աշխատանքի սկզբունքը և  միացման      |

|   |             |ձևերը:                                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|144|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում անալոգային էլեկտրոնային   |

|   |չափանիշներ   |սարքերի նշանակությունը և  տիպերը,                  |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորային            |

|   |             |փոխանջատիչ շղթաների կառուցման սկզբունքները,        |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում տրանզիստորային               |

|   |             |ուժեղացուցիչի դերը, նշանակությունը կիրառման ձևերը  |

|   |             |և  բնութագրող պարամետրերը,                         |

|   |             |4)   ճիշտ է վերլուծում ջերամաստիճանային խախտման    |

|   |             |վերացման մեթոդները:                                |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում տատանողական կոնտուրով     |

|   |             |ուժեղացուցիչները,                                  |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում բազմակասկադ               |

|   |             |ուժեղացուցիչների տեսակները` նախնական միջանկյալ և   |

|   |             |վերջնական, միջանկյալ կասկադի համաձայնեցման երեք    |

|   |             |մեթոդները, ուժեղացման գործակիցը,                   |

|   |             |7)   ճիշտ է պատկերում բացասական հետադարձ կապով     |

|   |             |ուժեղացուցիչի կառուցվածքային սխեման,               |

|   |             |8)   ճիշտ է պատկերում ընդհանուր էմիտրով,           |

|   |             |ընդհանուր կոլեկտորով և  ընդհանուր բազայով          |

|   |             |տրանզիստորների միացման սխեմաները:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|145|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ օգտագործել էլեկտրոնային սարքերի          |

|   |ռության      |նախագծման և  սխեմաների փորձարկման համար նախատեսված |

|   |արդյունք 3   |ծրագրային փաթեթը և  ծրագրի միջավայրում կառուցել    |

|   |             |տրանզիստորային ուժեղացուցիչներ, փորձարկել,         |

|   |             |վերացնել միացումների մեջ թույլ տրված սխալները և    |

|   |             |դուրս բերել ելքային բնութագրերը:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|146|Կատարման     |1)   ճիշտ է կառուցում տրանզիստորային               |

|   |չափանիշներ   |ուժեղացուցիչի սխեման, ստուգում                     |

|   |             |աշխատունակությունը, վերացնում հայտնաբերված         |

|   |             |սխալները և  դուրս բերում ելքային բնութագիրը,       |

|   |             |2)   հավաքում է ընդհանուր էմիտրով  ուժեղացուցիչի   |

|   |             |սխեման, կատարում չափումներ և  դուրս բերում ելքային |

|   |             |բնութագիրը,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում ծրագրային փաթեթի միջավայրում  |

|   |             |տրված սխեմայի տարրերի ընտրությունը, անհրաժեշտ      |

|   |             |միացումները և  աշխատունակության ստուգումը,         |

|   |             |4)   պահպանում է աշխատանքի անվտանգության           |

|   |             |կանոնները:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|147|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ ներկայացնել ինտեգրալային սխեմաների       |

|   |ռության      |հիմքով ուժեղացուցիչների տիպերը, դերը, օգտագործման  |

|   |արդյունք 4   |տեղը, սկզբունքային սխեմաները,  աշխատանքի           |

|   |             |սկզբունքը, բնութագրող պարամետրերը և  ելքային       |

|   |             |ազդանշանների ձևերը                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|148|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ինտեգրալային սխեմաների    |

|   |չափանիշներ   |հիմքով ուժեղացուցիչների տիպերը, դերը և             |

|   |             |օգտագործման տեղը,                                  |

|   |             |2)   ճիշտ է բացատրում հաստատուն հոսանքի            |

|   |             |ուժեղացուցիչների աշխատանքի սկզբունքը, տիպերը,      |

|   |             |դրանց տարբերությունները,                           |

|   |             |3)   ճիշտ է պատկերում պարզագույն հաստատուն         |

|   |             |հոսանքի ուժեղացուցիչի սխեման,                      |

|   |             |4)   ճիշտ է պատկերում հաստատուն հոսանքի            |

|   |             |դիֆերենցիալ ուժեղացուցիչի սխեման,                  |

|   |             |5)   ճիշտ է պատկերում սինֆազային ազդանշանի         |

|   |             |թուլացման մեծ գործակցով դիֆերենցիալ ուժեղացուցիչի  |

|   |             |սխեման,                                            |

|   |             |6)   ճիշտ է  բացատրում ընդհատիչով հաստատուն        |

|   |             |հոսանքի ուժեղացուցիչի սկզբունքային սխեման,         |

|   |             |ելքային ազդանշանների ձևերը,                        |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում  օպերացիոն                |

|   |             |ուժեղացուցիչների տիպերը, նրանց օգտագործման         |

|   |             |բնագավառները, կառուցվածքը, պայմանական              |

|   |             |նշանակումները և  սերիաները,                        |

|   |             |8)   ճիշտ է ներկայացնում  ինվերտորի սխեման,        |

|   |             |ուժեղացման գործակիցը, աշխատանքի սկզբունքը,         |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում գումարող                  |

|   |             |ուժեղացուցիչների կառուցվածքը, գումարող             |

|   |             |միացումները, հոսանքի և  լարման 0-ի բերումը,        |

|   |             |10)  ճիշտ է ներկայացնում  չինվերտող օպերացիոն      |

|   |             |ուժեղացուցիչների տարբեր միացումներով սխեմաները`    |

|   |             |հիմնական սխեման, փոփոխական հոսանքի ուժեղացուցիչը,  |

|   |             |11)  ճիշտ է ներկայացնում  կոմպենսացիոն հետադարձ    |

|   |             |կապով փոփոխական հոսանքի ուժեղացուցիչը,             |

|   |             |12)  ճիշտ է ներկայացնում  օպերացիոն                |

|   |             |ուժեղացուցիչների հիմքով ինտեգրատորի պարզեցված      |

|   |             |սխեման, փոխանջատման իրական սխեման, որն իրագործում  |

|   |             |է 0-ի բերում և  գործարկում է ինտեգրացման           |

|   |             |գործընթացը,                                        |

|   |             |13)  ճիշտ է ներկայացնում  օպերացիոն                |

|   |             |ուժեղացուցիչների հիմքով դիֆերենցատորի պարզեցված    |

|   |             |սխեման, իրական սխեման և  հաճախականային բնութագիրը, |

|   |             |14)  ճիշտ է ներկայացնում  օպերացիոն                |

|   |             |ուժեղացուցիչների հիմքով զտիչները, նրանց դերը       |

|   |             |էլեկտրոնային սխեմաներում և  4 հիմնական տիպերը և    |

|   |             |նրանց հաճախականային բնութագրերը,                   |

|   |             |15)  ճիշտ է կառուցում  օպերացիոն ուժեղացուցիչի     |

|   |             |հիմքով գումարիչի սխեման և   բացատրում է դրա        |

|   |             |աշխատանքը,                                         |

|   |             |16)  ճիշտ է ստուգում միացումները և  պահպանում      |

|   |             |աշխատանքի անվտանգության կանոնները:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|149|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել կոմպարատորի աշխատանքի սկզբունքը,       |

|   |ռության      |դերը, նշանակությունը և  բնութագրող պարամետրերը:    |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|150|Կատարման     |1)   ներկայացնում է կոմպարատորի դերը որպես         |

|   |չափանիշներ   |անալոգային սարք, բացատրում է նրա կառուցվածքը և     |

|   |             |էլեկտրական սխեման,                                 |

|   |             |2)   բացատրում է կոմպարատորի աշխատանքի սկզբունքը   |

|   |             |և  ջերմաստիճանային խախտման վերացման ձևերը,         |

|   |             |3)   ներկայացնում է կոմպարատորի բնութագրող         |

|   |             |պարամետրերը և  սերիան:                             |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՉԱՓԻՉ ՍԱՐՔԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄ ԵՎ ՉԱՓՈՒՄՆԵՐԻ    |

|                         ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|151|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-013                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|152|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորելու   |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ չափագիտության հիմնական                  |

|   |             |հասկացությունների, էլեկտրատեխնիկայում և            |

|   |             |էլեկտրոնային տեխնիկայում օգտագործվող էլեկտրաչափիչ  |

|   |             |սարքերի տեսակների ու նրանց աշխատանքի սկզբունքի,    |

|   |             |չափման մեթոդների, չափվող մեծությունների ու         |

|   |             |սխալների վերաբերյալ, ինչպես նաև  ձևավորել          |

|   |             |կարողություններ  էլեկտրաչափիչ սարքերով չափումներ   |

|   |             |կատարելու կարողություններ:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|153|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|154|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-009            |

|   |             |«Հաստատուն հոսանքի շղթաներ» և  ՀՄՑ 5-12-010        |

|   |             |«Փոփոխական հոսանքի շղթաներ» մոդուլները:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|155|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|156|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել չափագիտության հիմնական տարրերը և       |

|   |թյան         |դասակարգել չափիչ սարքերը, ներկայացնել չափման       |

|   |արդյունք 1   |միջոցները, չափման մեթոդները, չափման, անալոգային    |

|   |             |չափիչ սարքերը, նրանց չափման սխալները և  պայմանական |

|   |             |նշանակումները                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|157|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  չափագիտության            |

|   |չափանիշներ   |հիմունքները,                                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  չափման միջոցները,        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  չափման մեթոդները,        |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում  չափման սխալները,         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում անալոգային չափիչ սարքերի  |

|   |             |տեսակները և  պայմանական նշանակումները:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|158|ՈՒսումնա-    |Կատարել հաստատուն և  փոփոխական լարումների,         |

|   |ռության      |հոսանքների չափումներ ունիվերսալ չափիչ սարքերով     |

|   |արդյունք 2   |(մուլտիմետրեր), ներկայացնել գեներատորները, նրանց   |

|   |             |տեսակները և  նշանակությունը չափիչ տեխնիկայում      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|159|Կատարման     |1)   կատարում է չափումներ տարբեր տեսակի            |

|   |չափանիշներ   |ամպերմետրերով և  վոլտմետրերով,                     |

|   |             |2)   կատարում է չափումներ ունիվերսալ սարքի         |

|   |             |(մուլտիմետրի) միջոցով,                             |

|   |             |3)   ներկայացնում է գեներատորների աշխատանքը,       |

|   |             |նրանց տեսակները և  նշանակությունը չափիչ            |

|   |             |տեխնիկայում:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՐԱՄԵՏՐԱԿԱՆ ՉԱՓՈՒՄՆԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|160|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-014                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|161|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  հաստատուն |

|   |նպատակը      |և  փոփոխական հոսանքի շղթաներում լարման, հոսանքի,   |

|   |             |հզորության, էներգիայի չափումներ իրականացնելու      |

|   |             |մեթոդների և  եղանակների վերաբերյալ գիտելիքներ,     |

|   |             |ինչպես նաև  էլեկտրական մեթոդներով ոչ էլեկտրական    |

|   |             |մեծությունների չափումներ կատարելու                 |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|162|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|163|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի  ՀՄՑ 5-12-013           |

|   |             |«էլեկտրաչափիչ սարքերի կիրառում և  չափումների       |

|   |             |կազմակերպում» մոդուլը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|164|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|165|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել օսցիլոգրաֆների տեսակները, չափման       |

|   |ռության      |հնարավորությունները և  կատարել լարման,             |

|   |արդյունք 1   |ամպլիտուդային արժեքի, պարբերության,                |

|   |             |հաճախականության չափումը                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|166|Կատարման     |1)   ներկայացնում է օսցիլոգրաֆների                 |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, կառուցվածքը և  օգտագործման         |

|   |             |նպատակները,                                        |

|   |             |2)   ներկայացնում է օսցիլոգրաֆների տեսակները,      |

|   |             |աշխատանքը և  չափման հնարավորությունները,           |

|   |             |3)   կատարում է լարման, ամպլիտուդային արժեքի,      |

|   |             |պարբերության, հաճախականության չափումը:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|167|ՈՒսումնա-    |Կատարել կամրջակային և  ռեզոնանսային մեթոդներով     |

|   |ռության      |շղթաներում պարամետրերի, կիսահաղորդչային սարքերի և  |

|   |արդյունք 2   |ինտեգրալային միկրոսխեմաների պարամետրերի չափումներ  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|168|Կատարման     |1)   կատարում է կամրջակային և  ռեզոնանսային        |

|   |չափանիշներ   |մեթոդներով պարամետրերի չափումը,                    |

|   |             |2)   կարողանում է չափել կիսահաղորդչային և          |

|   |             |ինտեգրալային միկրոսխեմաների պարամետրերը,           |

|   |             |3)   պահպանում է անվտանգության տեխնիկայի           |

|   |             |կանոնները:                                         |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՅԻ ԵՎ ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՅԻ ՏԱՐՐԵՐԸ»     |

|_____________________________________________________________________|

|169|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-015                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|170|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ ավտոմատ ղեկավարման          |

|   |             |համակարգերում օգտագործվող ավտոմատիկայի և           |

|   |             |հեռուստամեխանիկայի տարրերի ու համակարգերի          |

|   |             |վերաբերյալ:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|171|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|172|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-012            |

|   |             |«Ինտեգրալային սխեմաներ և  անալոգային սարքեր»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|173|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|174|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ավտոմատիկայի էլեմենտների               |

|   |ռության      |նշանակությունը, բնութագիրը, կառուցվածքը և          |

|   |արդյունք 1   |կիրառման բնագավառները:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|175|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տվիչների տեսակները,       |

|   |չափանիշներ   |բնութագրերը, կառուցվածքները, միացման սխեմաները և   |

|   |             |նշանակությունը,                                    |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  կայունացուցիչների        |

|   |             |տեսակները, բնութագրերը, կառուցվածքները, միացման    |

|   |             |սխեմաները, նշանակությունը,                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  ուժեղացուցիչների         |

|   |             |տեսակները, բնութագրերը, կառուցվածքները, միացման    |

|   |             |սխեմաները, նշանակությունը,                         |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում  ռելեների տեսակները,      |

|   |             |բնութագրերը, կառուցվածքները, միացման սխեմաները,    |

|   |             |նշանակությունը,                                    |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում փոխանջատիչ                |

|   |             |սարքավորումների և  շարժիչների տեսակները,           |

|   |             |բնութագրերը, կառուցվածքները, միացման սխեմաները,    |

|   |             |նշանակությունը:                                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|176|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ավտոմատ ղեկավարման համակարգերի         |

|   |ռության      |կառուցվածքային սխեմաները, դրանց դերն ու            |

|   |արդյունք 2   |նշանակությունը, կիրառման բնագավառները              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|177|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատ չափման և          |

|   |չափանիշներ   |ազդանշանային համակարգերի տեսակները, բլոկ-սխեմաները,|

|   |             |կառուցվածքային սխեմաները, նշանակությունը և         |

|   |             |կիրառման բնագավառները,                             |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատ ղեկավարման        |

|   |             |համակարգի բլոկ-սխեման, դրանում եղած օղակների       |

|   |             |տեսակները, դրանց միացման ձևերը,  փոխանցման         |

|   |             |ֆունկցիան, կայունության չափանիշները,               |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում պրակտիկ աշխատանք ԱՂՀ          |

|   |             |կայունության որոշման վերաբերյալ,                   |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատ հետևող            |

|   |             |համակարգերի տեսակները, նշանակությունը, կիրառման    |

|   |             |բնագավառները,                                      |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում լաբորատոր աշխատանք հետևող     |

|   |             |համակարգերի ուսումնասիրման վերաբերյալ:             |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ, |

|            ԱԼԳՈՐԻԹՄԱԿԱՆ ԵՎ ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|178|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-016                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|179|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ  հաշվողական տեխնիկայի       |

|   |             |զարգացման փուլերի, էլեկտրոնային հաշվողական         |

|   |             |մեքենաների ֆունկցիոնալ և  կառուցվածքային           |

|   |             |կազմակերպման, ընդհանուր կառուցվածքի,               |

|   |             |մաթեմատիկական (թվաբանական), ալգորիթմական և         |

|   |             |ծրագրային կազմակերպման վերաբերյալ:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|180|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|181|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|182|Մոդուլի      |     Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր  |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|183|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի զարգացման         |

|   |ռության      |պատմությունը, ժամանակակից համակարգիչների           |

|   |արդյունք 1   |օգտագործման բնագավառները, հիմնական պարամետրերը և   |

|   |             |ընդհանուր կառուցվածքը, էլեկտրոնային հաշվողական     |

|   |             |տեխնիկայի մաթեմատիկական հիմունքները և  կատարել     |

|   |             |տարբեր հաշվային հիմքեր ունեցող հաշվողական          |

|   |             |համակարգերով մեկից մյուսին փոխանցման, մեքենայական  |

|   |             |և  մոդիֆիկացված կոդերով գործողություններ, ինչպես   |

|   |             |նաև  թվաբանական գործողություններ ֆիքսված և  սահող  |

|   |             |ստորակետով թվերի հետ                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|184|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |չափանիշներ   |զարգացման պատմությունը, ընդհանուր կառուցվածքը և    |

|   |             |պարամետրերը,                                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  դիրքային, ոչ դիրքային,   |

|   |             |տարբեր հաշվային հիմքերով հաշվողական համակարգերը,   |

|   |             |թվերի փոխանցումը տարբեր  հաշվողական համակարգերի    |

|   |             |միջև,   մեքենայական, մոդիֆիկացված ASCII և  2-10-   |

|   |             |ական կոդերը,                                       |

|   |             |3)   կատարում է  գործողություններ  մեքենայական,    |

|   |             |մոդիֆիկացված, ASCII և  2-10-ական կոդերի, ֆիքսված և |

|   |             |սահող ստորակետով թվերի հետ:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|185|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ալգորիթմի հասկացությունը, ներկայացման  |

|   |ռության      |եղանակները, հատկությունները, տիպերը, կառուցման     |

|   |արդյունք 2   |ընդհանուր սկզբունքները, ծրագրավորման լեզուների     |

|   |             |դասակարգումը և  կարողանա կառուցել գծային,          |

|   |             |ճյուղավորված և  ցիկլիկ ալգորիթմներ                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|186|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ալգորիթմի                 |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, ներկայացման եղանակները,            |

|   |             |հատկությունները, տիպերը,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ալգորիթմի կառուցման       |

|   |             |ընդհանուր սկզբունքները, ծրագրավորման լեզուների     |

|   |             |դասակարգումը,                                      |

|   |             |3)   կարողանում է կառուցել տարբեր խնդիրների        |

|   |             |լուծման ալգորիթմները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԵՎ ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱՅԻ         |

|                     ՀԱՂՈՐԴՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                           |

|_____________________________________________________________________|

|187|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-017                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|188|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ  բազմությունների տեսության  |

|   |             |տարրերի, տրամաբանական հանրահաշվի հիմունքների,      |

|   |             |տրամաբանական ֆունկցիաների ներկայացման ձևերի,       |

|   |             |տրամաբանական էլեմենտների, սխեմաների, ինֆորմացիայի  |

|   |             |հաղորդման ժամանակակից ուղիների, ազդանշանների       |

|   |             |տեսակների, սպեկտրալ ժամանակային դիագրամների,       |

|   |             |անալոգային և  իմպուլսային մոդուլյացիաների,         |

|   |             |տվյալների հաղորդման և  ընդունման աղմկակայունության |

|   |             |բարձրացման մեթոդների մասին և  տրամաբանական         |

|   |             |հանրահաշվի օրենքների կիրառմամբ տրամաբանական        |

|   |             |արտահայտությունների ձևափոխման,  աղյուսակային       |

|   |             |եղանակով տրված ֆունկցիան նորմալ կատարյալ           |

|   |             |դիզյունկտիվ և  կոնյունկտիվ ձևերով  ներկայացնելու,  |

|   |             |կոմբինացիոն սխեմաների անալիզի և  սինթեզի խնդիրներ  |

|   |             |լուծելու, ինչպես նաև  ինֆորմացիայի հաղորդման       |

|   |             |ժամանակային սպեկտրալ դիագրամները կառուցելու        |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|189|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|190|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-016            |

|   |             |«Էլեկտրոնային հաշվողական տեխնիկայի մաթեմատիկական,  |

|   |             |ալգորիթմական և  ծրագրային կազմակերպումը» մոդուլը:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|191|Մոդուլի      |     Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր  |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|192|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել բազմությունների տեսության հիմնական     |

|   |ռության      |հասկացողությունները և  դրանց կապը տրամաբանական     |

|   |արդյունք 1   |գործողությունների հետ, կատարել գործողություններ    |

|   |             |բազմությունների հետ, ներկայացնել տրամաբանական      |

|   |             |հանրահաշվի ֆունկցիայի հասկացողությունը,            |

|   |             |ֆունկցիաների հիմնական դասերը, տրամաբանական         |

|   |             |ֆունկցիաների ներկայացման նորմալ կատարյալ           |

|   |             |դիզյունկտիվ և  կոնյունկտիվ ձևերը,  տրամաբանական    |

|   |             |բանաձևերը  և  տրամաբանական գործողությունները,      |

|   |             |տրամաբանական տարրերը:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|193|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բազմությունների           |

|   |չափանիշներ   |տեսությունը, տրամաբանական ֆունկցիաների տեսակները,  |

|   |             |տրամաբանական տարրերը, դրանց պայմանական             |

|   |             |նշանակումները,                                     |

|   |             |2)   կարողանում է կատարել տրամաբանական             |

|   |             |ֆունկցիաների մինիմիզացում տրամաբանական հանրահաշվի  |

|   |             |հիմնական օրենքների կիրառմամբ,                      |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում տրամաբանական              |

|   |             |ֆունկցիաների ներկայացման նորմալ կատարյալ           |

|   |             |դիզյունկտիվ և  կոնյունկտիվ եղանակները,             |

|   |             |4)   կարողանում է աղյուսակային եղանակով տրված      |

|   |             |ֆունկցիան ներկայացնել նորմալ կատարյալ դիզյունկտիվ  |

|   |             |և  կոնյունկտիվ ձևերով:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|194|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել կոմբինացիոն սխեմաների հետազոտման և     |

|   |ռության      |սինթեզման կարգը, անալիզի ենթարկել տրված            |

|   |արդյունք 2   |կոմբինացիոն սխեման և  կառուցել տրված տրամաբանական  |

|   |             |ֆունկցիան իրագործող կոմբինացիոն սխեման:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|195|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում կոմբինացիոն սխեմաների     |

|   |չափանիշներ   |անալիզի խնդիրը,                                    |

|   |             |2)   կարողանում է լուծել կոմբինացիոն սխեմաների     |

|   |             |անալիզի խնդիրը,                                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կոմբինացիոն սխեմաների     |

|   |             |սինթեզի խնդիրը,                                    |

|   |             |4)   կարողանում է լուծել կոմբինացիոն սխեմաների     |

|   |             |սինթեզի խնդիրը:                                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|196|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ինֆորմացիայի հաղորդման ուղիների և      |

|   |ռության      |ազդանշանների տեսակները, ժամանակային սպեկտրալ       |

|   |արդյունք 3   |դիագրամները, հաղորդման և  ընդունման                |

|   |             |աղմկակայունության բարձրացման մեթոդները և           |

|   |             |կարողանալ կառուցել ինֆորմացիայի հաղորդման          |

|   |             |ժամանակային սպեկտրալ դիագրամներ                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|197|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի հաղորդման    |

|   |չափանիշներ   |ուղիների և  ազդանշանների տիպերը, ժամանակային       |

|   |             |սպեկտրալ դիագրամները,                              |

|   |             |2)   կարողանում է կառուցել ինֆորմացիայի հաղորդման  |

|   |             |ժամանակային սպեկտրալ դիագրամները,                  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի հաղորդման և  |

|   |             |ընդունման աղմկակայունության բարձրացման մեթոդները   |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ՓՈԽԱՆՋԱՏՄԱՆ ՖՈՒՆԿՑԻԱՆԵՐ ԵՎ         |

|                          ՏՐԻԳԵՐՆԵՐ»                                 |

|_____________________________________________________________________|

|198|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-018                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|199|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ տրամաբանական սխեմաների նախագծման ու     |

|   |             |անալիզի վերաբերյալ, ուսումնասիրելով տրամաբանական   |

|   |             |փոխանջատման ֆունկցիաները, նրանց գրաֆիկական,        |

|   |             |կոնտակտային և  էլեկտրոնային նշանակումները,         |

|   |             |տրամաբանական լրիվ համակարգերը, ինչպես նաև          |

|   |             |զարգացնել տրամաբանական ֆունկցիան տրված բազիսի      |

|   |             |փոխարկելու, տարբեր եղանակներով տրամաբանական        |

|   |             |ֆունկցիան մինիմիզացնելու և  տրիգերների աշխատանքի   |

|   |             |սկզբունքը, նրանց ռեժիմները, տեսակները և  աշխատանքը |

|   |             |աղյուսակով ներկայացնելու կարողություններ:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|200|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|201|Մուտքային    |Այս մոդուլը  ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-017          |

|   |             |«Տրամաբանական հանրահաշվի և  ինֆորմացիայի հաղորդման |

|   |             |հիմունքները»  մոդուլը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|202|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդհանուր կատարողականը ուսանողի կողմից     |

|   |գնահատման    |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված կատարման  |

|   |կարգը        |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|203|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տրամաբանական ֆունկցիաների լրիվ         |

|   |ռության      |համակարգերը, հիմնական բազիսները և  կարողանա        |

|   |արդյունք 1   |ցանկացած տրամաբանական ֆունկցիա ներկայացնել տրված   |

|   |             |տրամաբանական էլեմենտի բազիսում և  կատարի           |

|   |             |փոխանջատիչային տրամաբանական տարրերի մինիմիզացիա    |

|   |             |տարբեր եղանակներով (Կառնո Վեյչի քարտերով, Բուլյան  |

|   |             |հանրահաշվի օրենքներով)                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|204|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում փոխանջատիչների            |

|   |չափանիշներ   |պայմանական նշանակումները, աշխատանքը` ներկայացված   |

|   |             |աղյուսակով, կոնտակտային և  էլեկտրոնային            |

|   |             |նշանակումները:                                     |

|   |             |2)   ճիշտ է  բացատրում հիմնական բազիսները,         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ցանկացած տրամաբանական     |

|   |             |ֆունկցիա  տրված տարրի բազիսում,  տրամաբանական      |

|   |             |նախագծում, միկրոսխեմաների տարբեր բազիսներում       |

|   |             |(ՌՏՏ, ԴՏՏ, ՄՕԿ, ԿՄՕԿ)                              |

|   |             |4)   կատարում է  2 և  3 փոփոխականի տրամաբանական    |

|   |             |ֆունկցիայի  մինիմիզացումը Կառնոյի  քարտերով,       |

|   |             |5)   կատարում է  փոփոխականի տրամաբանական           |

|   |             |ֆունկցիայի  մինիմիզացումը Կառնոյի  քարտերով,       |

|   |             |6)   կարողանում է կառուցել կոմբինացիոն սխեմաներ    |

|   |             |ըստ մինիմիզացված տրամաբանական ֆունկցիայի:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|205|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տրիգերների սահմանումը,                 |

|   |ռության      |նշանակությունը, դասակարգումը, տեսակները,           |

|   |արդյունք 2   |ներկայացնել  տրիգերիների աշխատանքը աղյուսակով և    |

|   |             |գծել տրիգերների տրամաբանական սխեմաներն ու          |

|   |             |գրաֆիկական նշանակումները                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|206|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տրիգերների սահմանումը,    |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, դասակարգումը,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում տրիգերների տեսակները,     |

|   |             |3)   ներկայացնում  է տրիգերների աշխատանքը          |

|   |             |աղյուսակով,                                        |

|   |             |4)   գծում է տրիգերների տրամաբանական սխեմաները և   |

|   |             |յուրաքանչյուր տրիգերի գրաֆիկական նշանակումը:       |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԹՎԱՅԻՆ ՀԱՇՎԻՉ ՄԵՔԵՆԱՅԻ ՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԸ»          |

|_____________________________________________________________________|

|207|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-019                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|208|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ թվային հաշվիչ մեքենայի հանգույցների`    |

|   |             |ռեգիստրների, վերծանիչների, կոդավորիչների,          |

|   |             |մուլտիպլեքսորների, դեմուլտիպլեքսորների,            |

|   |             |հաշվիչների, գումարիչների աշխատանքի սկզբունքի       |

|   |             |մասին և   այդ հանգույցների  օգտագործմամբ տարբեր    |

|   |             |տրամաբանական սխեմաներ կառուցելու կարողություններ:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|209|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|210|Մուտքային    |Այս մոդուլը  ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-018          |

|   |             |«Տրամաբանական փոխանջատման ֆունկցիաներ և            |

|   |             |տրիգերներ»  մոդուլը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|211|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդհանուր կատարողականը ուսանողի կողմից     |

|   |գնահատման    |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված կատարման  |

|   |կարգը        |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|212|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ռեգիստրներում ինֆորմացիայի ընդունման,  |

|   |ռության      |հիշման, հաղորդման, տեղաշարժման կարգը,              |

|   |արդյունք 1   |ուսումնասիրել ռեգիստրի աշխատանքը լաբորատոր ստենդի  |

|   |             |և  համակարգչի միջոցով, տալ վերծանիչների,           |

|   |             |ծածկագրիչների սահմանումը, նշանակությունը, կազմել   |

|   |             |ելքային տրամաբանական հավասարումները` կախված        |

|   |             |մուտքային փոփոխականներից, կառուցել տարբեր տիպի     |

|   |             |վերծանիչներ, ներկայացնել մուլտիպլեքսորների և       |

|   |             |դեմուլտիպլեքսորների նշանակությունը, սահմանումը,    |

|   |             |կատարող ֆունկցիան, նրանց աշխատանքը ներկայացնել     |

|   |             |աղյուսակով, կազմել տրամաբանական հավասարումը և      |

|   |             |կառուցել մուլտիպլեքսորի և  դեմուլտիպլեքսորի        |

|   |             |տրամաբանական սխեմաները ըստ հավասարումների,         |

|   |             |կատարել նշված բոլոր հանգույցների աշխատանքի         |

|   |             |ուսումնասիրում լաբորատոր ստենդի և  համակարգչի      |

|   |             |միջոցով                                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|213|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ռեգիստրների               |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, տալիս է սահմանումը և  դասակարգում  |

|   |             |դրանք,                                             |

|   |             |2)   կատարում է ռեգիստրում ինֆորմացիայի            |

|   |             |ընդունման, հիշման և  հաղորդման  գործողություն,     |

|   |             |3)   կատարում է ինֆորմացիայի տեղաշարժում աջ կամ    |

|   |             |ձախ`  անհրաժեշտ կարգերի քանակով,                   |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում վերծանիչների և            |

|   |             |շիֆրատորների սահմանումը, նրանց կառուցման           |

|   |             |սկզբունքները և    աշխատանքը ներկայացնել            |

|   |             |աղյուսակով,                                        |

|   |             |5)   կազմում է նրանց տրամաբանական հավասարումները   |

|   |             |և  տրամաբանական սխեմաները,                         |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում մուտիպլիպլեքսորների և     |

|   |             |դեմուտիպլիպլեքսորների սահմանումը և  տիպերը,        |

|   |             |7)   կառուցում է մուտիպլիպլեքսորների և             |

|   |             |դեմուտիպլիպլեքսորների տրամաբանական սխեմաները:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|214|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվիչների նշանակությունը, դասակարգել  |

|   |ռության      |հաշվիչները, կատարել 2-ական և  10-ական հաշվիչների   |

|   |արդյունք 2   |աշխատանքի ուսումնասիրում լաբորատոր ստենդի և        |

|   |             |համակարգչի միջոցով                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|215|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվիչների                |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, նրանց դասակարգումը,                |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում 2-ական գումարող և  հանող  |

|   |             |հաշվիչի աշխատանքը,                                 |

|   |             |3)   կառուցում է  տարբեր հաշվման մոդուլներով       |

|   |             |հաշվիչներ:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|216|ՈՒսումնա-    |Տալ գումարիչի սահմանումը, դասակարգել, ներկայացնել  |

|   |ռության      |կոմբինացիոն և  կուտակող գումարիչների աշխատանքի     |

|   |արդյունք 3   |սկզբունքը, կազմել կոմպարատորի համեմատման           |

|   |             |աղյուսակը և  կառուցել նրա տրամաբանական սխեման,     |

|   |             |թվաբանական տրամաբանական սարքի աշխատանքը, սինթեզել  |

|   |             |1 կարգանի գումարիչի և  կիսագումարիչի սխեմաները,    |

|   |             |ուսումնասիրել 2-ական և  10-ական կոմբինացիոն և      |

|   |             |կուտակող գումարիչների աշխատանքը ստենդի և           |

|   |             |համակարգչի միջոցով                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|217|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում գումարիչի                 |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, դասակարգումը, դերը,                |

|   |             |2)   կարողանում է սինթեզել 1 կարգանի գումարիչի և   |

|   |             |կիսագումարիչի  տրամաբանական սխեմաները,             |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կոմբինացիոն և  կուտակող   |

|   |             |գումարիչների աշխատանքի սկզբունքները, նրանց         |

|   |             |տարբերությունները,                                 |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում  2-10-ական թվերի          |

|   |             |թվաբանությունը և  10-ական գումարիչի ու կոմպարատորի |

|   |             |աշխատանքը,                                         |

|   |             |5)   կառուցում է 2-ական և  10-ական գումարիչների    |

|   |             |տրամաբանական սխեմաները:                            |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻՇՈՂ ՍԱՐՔԵՐ, ՁԵՎԱՓՈԽԻՉՆԵՐ ԵՎ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՎՈՂ       |

|                   ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|218|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-020                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|219|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ հիշող սարքերի,  ձևափոխիչների  և         |

|   |             |ծրագրավորվող տրամաբանական հանգույցների             |

|   |             |նշանակության, տեսակների, նրանց հիմնական            |

|   |             |պարամետրերի, աշխատանքի սկզբունքների,               |

|   |             |համակարգիչներում նրանց ունեցած դերի և  օգտագործման |

|   |             |բնագավառների մասին:                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|220|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|221|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես իմանա ՀՄՑ 5-12-019 «Տրամաբանական           |

|   |             |փոխանջատման ֆունկցիաներ և   տրիգերներ» մոդուլը:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|222|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|223|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հիշող սարքերի նշանակությունը, դրանց    |

|   |ռության      |տեսակները, բնութագրումը և  դասակարգումը:           |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|224|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  հիշող սարքերի            |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, բնութագրումը և  նրանց              |

|   |             |դասակարգումը,                                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  ստատիկ (SRAM) և  դինամիկ |

|   |             |օպերատիվ (DRAM) հիշող սարքերի կառուցվածքը, նրանց   |

|   |             |նշանակությունը,  կառուցվածքի տարբերությունները,    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  ստեկային հիշողության     |

|   |             |նշանակությունը և  տեսակները                        |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում  ՔԷՇ  հիշողությունը,      |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում  հաստատուն հիշողությունը  |

|   |             |և  նրա տեսակները (ROM, PROM, EPROM, EEPROM):       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|225|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել թվաանալոգային և  անալոգաթվային         |

|   |ռության      |ձևափոխիչների  տիպերը և  աշխատանքի սկզբունքները,    |

|   |արդյունք 2   |հիմնական պարամետրերը:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|226|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  թվաանալոգային            |

|   |չափանիշներ   |ձևափոխիչի  տարատեսակները,  պարամետրերը և  աշխատանքի|

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  անալոգաթվային ձևափոխիչի  |

|   |             |տարատեսակները,  պարամետրերը և  աշխատանքի           |

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  թվաանալոգային և          |

|   |             |անալոգաթվային ձևափոխիչների   սխեմաների միացման     |

|   |             |ձևերը:                                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|227|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ծրագրավորվող տրամաբանական մատրիցները,  |

|   |ռության      |նշանակությունը, օպտիկական էլեկտրոնային տարրերը,    |

|   |արդյունք 3   |ֆոտոտվիչները, ֆոտոընդունիչները, նրանց աշխատանքը:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|228|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում և  կառուցում ծրագրավորվող |

|   |չափանիշներ   |տրամաբանական մատրիցները,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  ծրագրավորվող             |

|   |             |տրամաբանական միկրոսխեմաները, նրանց տեսակները,      |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  օպտոէլեկտրոնային         |

|   |             |միկրոսխեմաները և  նրանց աշխատանքի սկզբունքները,    |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում  օպտիկական էլեկտրոնային   |

|   |             |տարրերը և  նրանց դերը,                             |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում ֆոտոընդունիչները և        |

|   |             |ֆոտոտվիչները:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 20-Ն
Հրաման