Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ...

 

 

110.0020.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԻԿՐՈՊՐՈՑԵՍՈՐԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ»              |

|_____________________________________________________________________|

|342|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-031                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|343|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ միկրոպրոցեսորային           |

|   |             |համակարգերի, նրա ապարատային և  ծրագրային միջոցների |

|   |             |կառուցվածքային առանձնահատկությունների,             |

|   |             |ժամանակակից միկրոպրոցեսորային համակարգերի          |

|   |             |արտադրողականության բարձրացման մեթոդների,           |

|   |             |մոդուլների և  հատուկ ծրագրային համակարգերի         |

|   |             |օգտագործման և  կիրառման անհրաժեշտության            |

|   |             |վերաբերյալ, ինչպես նաև  ուսանողների մոտ            |

|   |             |զարգացնելու նախագծային աշխատանքներ կատարելու       |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|344|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|345|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի  ՀՄՑ 5-12-028           |

|   |             |«Միկրոպրոցեսորներ», ՀՄՑ 5-12-029                   |

|   |             |«Միկրոկոնտրոլերներ» մոդուլները:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|346|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|347|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել միկրոպրոցեսորային համակարգերի          |

|   |ռության      |նախագծման ապարատային և  ծրագրային միջոցները,       |

|   |արդյունք 1   |նախագծման փուլերը, միկրոպրոցեսորային համակարգերի   |

|   |             |նախագծման ճշտությունը ստուգող կարգավորվող          |

|   |             |մոդուլների և  ծրագրային համակարգերի աշխատանքի      |

|   |             |սկզբունքները, միկրոպրոցեսորային համակարգերում      |

|   |             |տեղեկատվության մշակման և  ղեկավարման սկզբունքները  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|348|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում միկրոպրոցեսորային         |

|   |չափանիշներ   |համակարգերի ապարատային և  ծրագրային միջոցները,     |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում միկրոպրոցեսորային         |

|   |             |համակարգերի նախագծման փուլերը և  նախագծման վրա     |

|   |             |ազդող գործոնները,                                  |

|   |             |3)   ներկայացնում  է միկրոպրոցեսորային  համակարգի  |

|   |             |աշխատանքի կազմակերպման ծրագրավորման սկզբունքները:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|349|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ կազմակերպել միկրոպրոցեսորային համակարգ,  |

|   |ռության      |աշխատել միկրոպրոցեսորային համակարգում օգտագործվող  |

|   |արդյունք 2   |մոդուլների հետ                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|350|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ընդհատման կոնտրոլերը և    |

|   |չափանիշներ   |հիշողությանը ուղիղ դիմման կոնտրոլերի աշխատանքի     |

|   |             |սկզբունքը,                                         |

|   |             |2)   բացատրում է միջակայքի թայմերի աշխատանքի       |

|   |             |սկզբունքը,                                         |

|   |             |3)   բացատրում է շինային ձևափոխիչների  և           |

|   |             |բուֆերային ռեգիստրների աշխատանքի սկզբունքը,        |

|   |             |4)   կարողանում է կազմակերպել թայմերների և         |

|   |             |ծրագրավորման ռեժիմները,                            |

|   |             |5)   ներկայացնում է զուգահեռ և  հաջորդական         |

|   |             |կայանների աշխատանքը և  ծրագրավորման սկզբունքները:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|351|ՈՒսումնա-    |Օգտագործել կարգավորվող մոդուլներ                   |

|   |ռության      |միկրոպրոցեսորային համակարգի աշխատունակության       |

|   |արդյունք 3   |ստուգման համար, ինչպես նաև  ծրագրեր և  ծրագրային   |

|   |             |համակարգեր համակարգչային միջոցներով                |

|   |             |միկրոպրոցեսորային համակարգի աշխատանքի կարգավորման  |

|   |             |համար                                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|352|Կատարման     |1)   ճիշտ է օգտագործում միկրոպրոցեսորային          |

|   |չափանիշներ   |համակարգերի նախագծման ապարատածրագրային միջոցները,  |

|   |             |2)   օգտագործում է հսկիչ-չափիչ և  թեստավորող       |

|   |             |սարքեր ու ծրագրեր միկրոպրոցեսորային համակարգերի    |

|   |             |կարգավորման համար,                                 |

|   |             |3)   օգտագործում է անալոգաթվայի և  թվաանալոգային   |

|   |             |ինտեֆեյսային մոդուլները միկրոպրոցեսորային          |

|   |             |համակարգերի աշխատունակության ստուգման համար,       |

|   |             |4)   ներկայացնում է միկրոպրոցեսորային համակարգ     |

|   |             |կարգաբերման թեստային սալիկի աշխատանքը,             |

|   |             |5)   պահպանում է աշխատանքի և  ինֆորմացիայի         |

|   |             |անվտանգության պահպանման կանոնները:                 |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ ՄՈԴՈՒԼԱՅԻՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ   |

|                   ՍԱՐՔԵՐԻ ՓՈԽԱԴԱՐՁ  ԿԱՊԵՐԸ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|353|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-032                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|354|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է  ուսանողների մոտ          |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի        |

|   |             |միջոցների մոդուլային նախագծման հիմունքների         |

|   |             |ժամանակակից մեթոդների և  սկզբունքների վերաբերյալ,  |

|   |             |անհատական համակարգիչների կառուցվածքային            |

|   |             |կազմակերպման, բազային հանգույցների տարատեսակների   |

|   |             |և  նրանց փոխադարձ կապերի կազմակերպման              |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|355|Մոդուլի      |48 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|356|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-003            |

|   |             |«Օպերացիոն համակարգեր» և  ՀՄՑ 5-12-019 «Թվային     |

|   |             |հաշվիչ մեքենայի հանգույցները» մոդուլները:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|357|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|358|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների         |

|   |ռության      |նախագծման կառուցվածքային մակարդակները, հաշվողական  |

|   |արդյունք 1   |տեխնիկայի միջոցների նախագծման մոդուլների կազմը և   |

|   |             |ֆունկցիոնալ նշանակությունը                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|359|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |չափանիշներ   |միջոցների մոդուլային նախագծման հիմունքները և       |

|   |             |կառուցվածքային մակարդակները,                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |             |միջոցների կառուցվածքային սխեմաները և  դրանց        |

|   |             |ֆունկցիոնալ մոդուլների կազմը և  մոդուլների         |

|   |             |ֆունկցիոնալ նշանակությունը,                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ԱՀ պարզագույն             |

|   |             |կառուցվածքը և  նրա մեջ մտնող սարքերի               |

|   |             |նախատեսվածությունը,                                |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ԱՀ շինայի                 |

|   |             |նախատեսվածությունը, հիմնական բնութագրերը,          |

|   |             |կազմությունը, շինայի և  կայանի միջև                |

|   |             |տարբերությունները,                                 |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում տարբեր սերունդների        |

|   |             |պրոցեսորների առանձնահատկությունները և              |

|   |             |պրոցեսորների արտադրողականությունը բնութագրող       |

|   |             |պարամետրերը,                                       |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում օպերատիվ հիշողության      |

|   |             |դերը և  կարողանում է թվարկել հիշողության           |

|   |             |մոդուլների բնութագրերը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|360|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ինֆորմացիայի կուտակիչների տիպերը`      |

|   |ռության      |ճկուն սկավառակով, կոշտ  սկավառակով և  կոմպակտ      |

|   |արդյունք 2   |սկավառակով կուտակիչների կառուցվածքը, հիմնական      |

|   |             |բնութագրերը, ինտերֆեյսները, ստանդարտները,          |

|   |             |ինֆորմացիայի օպտիկական կրիչների հեռանկարային       |

|   |             |տեխնոլոգիաները և  ինֆորմացիայի պահպանման արտաքին   |

|   |             |սարքերը                                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|361|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տեղեկատվության            |

|   |չափանիշներ   |տեխնիկական միջոցների կազմում օգտագործվող           |

|   |             |ինֆորմացիայի կուտակիչների տիպերը,                  |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում մագնիսական կրիչների վրա   |

|   |             |ինֆորմացիայի գրանցման և  վերարտադրման հիմքում      |

|   |             |ընկած ֆիզիկական երևույթները,                       |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում Ճկուն սկավառակով և  կոշտ  |

|   |             |մագնիսական սկավառակով կուտակիչների կառուցվածքը,    |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքը և  ԿՄՍԿ-բնութագրերը,           |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում կոմպակտ սկավառակների      |

|   |             |(CD) պատրաստման գործընթացի հիմնական փուլերը և      |

|   |             |տվյալների կազմակերպումը CD ROM-ի վրա,              |

|   |             |5)   բացատրում է, թե ինչպես է տեղի ունենում        |

|   |             |ինֆորմացիայի գրանցումը CD-WARM,  CD-R և  CD-RW     |

|   |             |սկավառակների վրա, որն է DVD կուտակիչների հիմնական  |

|   |             |առավելությունը, ինչպես է տեղի ունենում             |

|   |             |ինֆորմացիայի ընթերցումը երկշերտ DVD սկավառակի      |

|   |             |վրայից, ինչպես է տեղի ունենում ինֆորմացիայի        |

|   |             |գրանցումը և  ընթերցումը մագնիսաօպտիկական սկավառակի |

|   |             |վրա                                                |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում մագնիսական ժապավենով      |

|   |             |կուտակիչների կիրառման ոլորտները,                   |

|   |             |առավելությունները և  թերությունները, Flash         |

|   |             |հիշողության աշխատանքը,                             |

|   |             |7)   կարողանում է կատարել ինֆորմացիայի գրանցում    |

|   |             |ճկուն, կոշտ, CD-R և  CD-RW և  Flash սկավառակների   |

|   |             |վրա,                                               |

|   |             |8)   գիտի և  պահպանում է աշխատանքի անվտանգության և |

|   |             |ինֆորմացիայի պահպանման կանոնները:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|362|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների         |

|   |ռության      |տպասալերի հանգույցների կառուցվածքները, տպասալերի   |

|   |արդյունք 3   |տեսակները և  նախագծման սկզբունքները, մայրական      |

|   |             |սալերի դերն ու պարզագույն կառուցվածքը              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|363|Կատարման     |1)   հաշվողական տեխնիկայի միջոցների տպասալերի      |

|   |չափանիշներ   |հանգույցների կառուցվածքը,                          |

|   |             |2)   հաշվողական տեխնիկայի միջոցների մոդուլների     |

|   |             |տպասալերի տիպերը,                                  |

|   |             |3)   հաշվողական տեխնիկայի միջոցների մոդուլների     |

|   |             |տպասալերի նախագծման սկզբունքները:                  |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում մայրական սալի կազմի մեջ   |

|   |             |մտնող հիմնական բաղկացուցիչ մասերը և  դրանց դերը,   |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգային              |

|   |             |տրամաբանության կոմպլեկտի` չիպսեթի կառուցվածքը,     |

|   |             |միկրոսխեմաների տիպերը,  մայրական սալի և            |

|   |             |համապատասխան չիպսեթի օպտիմալ ընտրությունը          |

|   |             |համակարգչի արտադրողականության բարձրացման հուսալի   |

|   |             |և  կայուն աշխատանքի համար,                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|364|ՈՒսումնա-    |Բացատրել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների            |

|   |ռության      |աղմկակայունացման  և  ջերմային ռեժիմների ապահովման  |

|   |արդյունք 4   |սկզբունքներն ու մեթոդները, իրանի որակի             |

|   |             |չափանիշները, տարբեր տիպերի իրանների բնութագրերը,   |

|   |             |համակարգչի ընդհանուր հովացումը, էլեկտրամագնիսական  |

|   |             |ճառագայթման իջեցման մեթոդները:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|365|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |չափանիշներ   |միջոցների կառուցվածքներում աղմկակայունացման        |

|   |             |ապահովման սկզբունքներն ու մեթոդները,               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |             |միջոցների կառուցվածքներում ջերմային ռեժիմների      |

|   |             |ապահովման սկզբունքներն ու մեթոդները:               |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ԱՀ իրանները, իրանի որակի  |

|   |             |չափանիշները, տարբեր տիպերի իրանների բնութագրերը,   |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ կոնստրուկցիաներում    |

|   |             |խախտումների նկատմամբ կայունության և  ջերմային      |

|   |             |ռեժիմների ապահովման միջոցները,                     |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում հովացման համակարգերը,     |

|   |             |համակարգչի ընդհանուր հովացումը, էլեկտրամագնիսական  |

|   |             |ճառագայթման իջեցման մեթոդները:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|366|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տեսաձայնային (աուդիոինֆորմացիա)        |

|   |ռության      |ինֆորմացիայի մշակման և  վերարտադրման համակարգերը`  |

|   |արդյունք 5   |ԱՀ-ի ձայնային համակարգը, ձայնագրման և              |

|   |             |վերարտադրման մոդուլը, սինթեզատորի մոդուլը,         |

|   |             |ինտերֆեյսների մոդուլը, միկշերի մոդուլը, թվային     |

|   |             |ձայնային համակարգը, 3D-ձայնի տեխնոլոգիան և         |

|   |             |ակուստիկ (ձայնի վերարտադրման) համակարգերը:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|367|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ԱՀ-ի ձայնային համակարգի   |

|   |չափանիշներ   |հիմնական ֆունկցիաները և  բաղկացուցիչ մասերը,       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում անալոգաթվային ձևափոխչում  |

|   |             |(ԱԹՁ-ում) ազդանշանի դիսկրետացման հաճախականությանը  |

|   |             |ստացման եղանակը,                                   |

|   |             |3)   կարողանում է թվարկել անալոգաթվային և          |

|   |             |թվաանալոգային ձևափոխությունների  հիմնական փուլերը, |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ձայնի գրանցման և          |

|   |             |վերարտադրման մոդուլները բնութագրող հիմնական        |

|   |             |պարամետրերը և  ձայնի սինթեզի օգտագործվող           |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում միկշերի մոդուլի կատարած   |

|   |             |ֆունկցիաները բնութագրերը,                          |

|   |             |6)   բացատրում է, թե ինչպես է տեղի ունենում        |

|   |             |մաթեմատիկական մոդելավորումը 3D-ձայնի ստեղծման      |

|   |             |դեպքում,                                           |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում ԱՀ ակուստիկ համակարգերը   |

|   |             |և  բացատրում է, թե ինչով է տարբերվում 4 0 ակուստիկ |

|   |             |համակարգի կառուցվածքը 5 1-ից:                      |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՑԱՆՑԵՐ, ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ,          |

|ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱՅԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀԱՍՑԵԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ»    |

|_____________________________________________________________________|

|368|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-033                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|369|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել         |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ համակարգչային ցանցերի ընդհանրացված      |

|   |             |կառուցվածքի, տրամաբանական կառուցվածքի, ցանցային    |

|   |             |սարքավորումների աշխատանքի, ցանցերում ինֆորմացիայի  |

|   |             |պաշտպանության և  հասցեավորման համակարգի վերաբերյալ |

|   |             |և   ֆայլային համակարգում համակարգչային կառավարման  |

|   |             |ու ցանցում ինֆորմացիայի պաշտպանության              |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|370|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|371|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-003            |

|   |             |«Օպերացիոն համակարգեր» և  ՀՄՑ 5-12-032 «Անհատական  |

|   |             |համակարգչի մոդուլային կառուցվածքը և  սարքերի       |

|   |             |փոխադարձ կապերը» մոդուլները:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|372|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|373|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի տեսակները,       |

|   |ռության      |սարքավորումները, տոպոլոգինները, ճարտարապետությունը |

|   |արդյունք 1   |և  բացատրել համակարգչային ցանցերի կազմակերպման     |

|   |             |միառանգ և  կլիենտ-սերվեր ճարտարապետությունների     |

|   |             |կազմակերպման սկզբունքները                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|374|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային ցանցերի     |

|   |չափանիշներ   |սահմանումը նշանակությունը և  դասակարգումը,         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ցանցերի տոպոլոգիաները,    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ցանցային սարքավորումները  |

|   |             |և  դրանց աշխատանքի սկզբունքը,                      |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում կապի գծերի տեսակները,     |

|   |             |մալուխների տեսակները և  նրանց բնութագրերը,         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային ցանցերի     |

|   |             |տեսակները կազմակերպման սկզբունքները և              |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |6)   բացատրում է միառանգ և  կլիենտ-սերվեր          |

|   |             |ճարտարապետությունների կազմակերպման սկզբունքները:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|375|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տվյալների հաղորդման գործընթացի         |

|   |ռության      |բնութագրերը` տվյալների հաղորդման ռեժիմները,        |

|   |արդյունք 2   |հաղորդման կոդերը, մեթոդները և  հաղորդիչ միջավայրի  |

|   |             |մուտքի եղանակները                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|376|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում տվյալների հաղորդման       |

|   |չափանիշներ   |հիմնական բաղադրիչները և  տվյալների հաղորդման       |

|   |             |ռեժիմները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում տվյալների հաղորդման       |

|   |             |եղանակները և  հաղորդման կոդերը,                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում հաղորդման մեթոդները և     |

|   |             |բացատրում է անալոգային ու թվային մոդուլյացիաների   |

|   |             |կազմակերպման սկզբունքները,                         |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում հաղորդիչ միջավայրի        |

|   |             |մուտքի եղանակները:                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|377|ՈՒսումնա-    |Կատարել համակարգչային կառավարումը ֆայլային         |

|   |ռության      |համակարգում և  ինֆորմացիայի պաշտպանությունը        |

|   |արդյունք 3   |ցանցում                                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|378|Կատարման     |1)   կատարում է սկավառակների կառավարում օպերացիոն  |

|   |չափանիշներ   |համակարգի միջավայրում (Computer Management),       |

|   |             |2)   կատարում է հաշվառումային կատալոգի ընտրում,    |

|   |             |ստեղծում, օգտագործողի  ծածկագրի տեղադրում և        |

|   |             |փոփոխում,                                          |

|   |             |3)   հաստատում է օգտագործողների խմբերի             |

|   |             |իրավունքները,                                      |

|   |             |4)   կատարում է կատալոգների և  ֆայլերի             |

|   |             |հասանելիության ղեկավարում,                         |

|   |             |5)   կատարում է հաշվառումային կատալոգի ընտրում,    |

|   |             |ստեղծում, օգտագործողի ծածկագրի տեղադրում և         |

|   |             |փոփոխում,                                          |

|   |             |6)   կատարում է ընդհանուր ռեսուրսներին             |

|   |             |հասանելիության թույլատրում FAT և   NTFS ֆայլային   |

|   |             |համակարգի օգտագործման դեպքում:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|379|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել արձանագրությունների տիպերը և           |

|   |ռության      |հասցեավորման համակարգը ցանցում                     |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|380|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ցանցային արձանագրության   |

|   |չափանիշներ   |սահմանումն և  նշանակությունը,                      |

|   |             |2)   բացատրում է հասցեավորմանը ներկայացվող         |

|   |             |պահանջները և  հանգույցների ապարատային              |

|   |             |հասցեավորումը,                                     |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում թվային հասցեավորումը և    |

|   |             |նրա դասերը և  կարողանում է որոշել IP-հասցեն        |

|   |             |ցանցային դիմակի օգնությամբ,                        |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում դոմենային հասցեավորումը   |

|   |             |և   DNS  համակարգը,                                |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում լոկալ ցանցերի կառուցման   |

|   |             |սկզբունքները և  ստեղծում լոկալ ցանցի մոդել,        |

|   |             |6)   կատարում է ֆայլերի փոխանակում լոկալ           |

|   |             |ցանցերում:                                         |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՄՈՒՏՔԻ ՍԱՐՔԵՐ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՄԻԱՑՈՒՄԸ»  |

|_____________________________________________________________________|

|381|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-034                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|382|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ համակարգչի մուտքի սարքերի   |

|   |             |ու դրանց կապակցման միջոցների վերաբերյալ և          |

|   |             |զարգացնել մուտքի սարքերի միացման ու ծրագրային      |

|   |             |ղեկավարման կարողություններ:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|383|Մոդուլի      |60 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|384|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-017            |

|   |             |«Տրամաբանական հանրահաշվի և  ինֆորմացիայի հաղորդման |

|   |             |հիմունքներ», ՀՄՑ 5-12-032 «Անհատական համակարգչի    |

|   |             |մոդուլային կառուցվածքը և  սարքերի փոխադարձ կապերը» |

|   |             |և  ՀՄՑ 5-12-003 «Օպերացիոն համակարգեր» մոդուլները: |

|___|_____________|___________________________________________________|

|385|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|386|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել մուտքի սարքերը և  նրանց տարատեսակները, |

|   |ռության      |մուտքի/ելքի կայանների կապակցումը տարբեր դասի ԷՀՄ-  |

|   |արդյունք 1   |ների հետ և  արտաքին սարքերի կապակցումը պրոցեսորի   |

|   |             |հետ, կատարել տրված մուտքի սարքի միացումը           |

|   |             |համակարգչին և  ապահովի դրա աշխատունակությունը      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|387|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում մուտքի սարքերը, նրանց     |

|   |չափանիշներ   |տարատեսակները և  նախատեսվածությունը,               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում կայանների տեսակները և     |

|   |             |համապատասխան արտաքին սարքերի միացումը,             |

|   |             |3)   կատարում է տրված մուտքի սարքի միացումը        |

|   |             |համակարգչին,                                       |

|   |             |4)   ապահովում է մուտքի սարքի աշխատունակությունը   |

|   |             |և  կազմակերպում ծրագրային ղեկավարում:              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|388|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ստեղնաշարների տիպերը, կառուցվածքային   |

|   |ռության      |առանձնահատկությունները, ֆունկցիաները,              |

|   |արդյունք 2   |տարատեսակները ըստ զարգացման, աշխատանքի սկզբունքը   |

|   |             |և  միացման միջոցները                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|389|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ստեղնաշարների տիպերը,     |

|   |չափանիշներ   |2)   բացատրում է ստեղնաշարի կառուցվածքը և          |

|   |             |ստեղների խմբերի նշանակությունը,                    |

|   |             |3)   ներկայացնում է բնիկների տիպերը և              |

|   |             |ազդանշանների դասավորությունը բնիկներում,           |

|   |             |4)   կարողանում է միացնել ստեղնաշարը համապատասխան  |

|   |             |բնիկին և  կատարել ծրագրային կարգավորում:           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|390|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել մկնիկի և  տրեկբոլի նշանակությունը,     |

|   |ռության      |ֆունկցիաները, տարատեսակները, կինեմատիկական սխեման  |

|   |արդյունք 3   |և  աշխատանքը                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|391|Կատարման     |1)   բնութագրում է մկնիկի և  տրեկբոլ               |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, ֆունկցիաները, տարատեսակները,       |

|   |             |2)   բացատրում է կինեմատիկական սխեման,             |

|   |             |3)   ազդանշանների դասավորությունը բնիկում:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|392|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել սկաների նշանակությունը, տիպերը,        |

|   |ռության      |ֆունկցիաները, պատկերը ներմուծող սարքի              |

|   |արդյունք 4   |կառուցվածքը, աշխատանքը և  կատարել տրված սկաների    |

|   |             |միացումը համակարգչին և  ապահովի դրա                |

|   |             |աշխատունակությունը                                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|393|Կատարման     |1)   դասակարգում է սկաներները,                     |

|   |չափանիշներ   |2)   բացատրում է սև-սպիտակ  և  գունավոր սկաներների |

|   |             |կառուցվածքային սխեմաները,                          |

|   |             |3)   սկանավորման ֆիզիկական իմաստը և  համակարգչին   |

|   |             |միացման միջոցները,                                 |

|   |             |4)   կատարում է տրված սկաների միացումը             |

|   |             |համակարգչին, տեղադրում դրայվերը և  ապահովում դրա   |

|   |             |աշխատունակությունը:                                |

|   |             |5)   օգտագործում է ծրագրային ապահովումը տեքստային  |

|   |             |ու գրաֆիկական տեղեկատվության մուտքագրման համար:    |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԵԼՔԻ ՍԱՐՔԵՐ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՊԱԿՑՈՒՄԸ»  |

|_____________________________________________________________________|

|394|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-035                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|395|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ համակարգչի ելքի սարքերի ու  |

|   |             |դրանց կապակցման միջոցների վերաբերյալ և  զարգացնել  |

|   |             |ելքի սարքերի միացման ու ծրագրային ղեկավարման       |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|396|Մոդուլի      |48 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|397|Մուտքային    |Մուտքային մակարդակ է հանդիսանում ՀՄՑ 5-12-032      |

|   |պահանջները   |«Տեղեկատվության մուտքի սարքերը և  դրանց միացումը»  |

|   |             |և  ՀՄՑ 5-12-033 «Համակարգչային ցանցեր,             |

|   |             |սարքավորումներ, ինֆորմացիայի պաշտպանությունը և     |

|   |             |հասցեավորման համակարգը ցանցերում» մոդուլները:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|398|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողական յուրաքանչյուր        |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|399|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ինֆորմացիայի արտապատկերման սարքերի     |

|   |ռության      |տիպերը` մոնիտորների, պրոյեկցիոն սարքավորումների,   |

|   |արդյունք 1   |տեսաադապտորների, տեսաազդանշանի մշակման միջոցների   |

|   |             |տարատեսակները, աշխատանքի սկզբունքը,                |

|   |             |առանձնահատկությունները, առավելությունները,         |

|   |             |թերությունները և  կատարել արտապատկերող սարքի       |

|   |             |միացումը համակարգչին և  կարգավորել դրա աշխատանքը   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|400|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում մոնիտորների               |

|   |չափանիշներ   |տարատեսակները (ԷՃՓ մոնիտորներ, մուլտիմեդիական      |

|   |             |մոնիտորներ, հարթապանելային` ՀԲ, պլազմային,         |

|   |             |էլեկտրոլյումիէսցենտային, էլեկտրաստատիկ էմիսիայով,  |

|   |             |օրգանական լուսադիոդային, սենսորային  մոնիտորներ),  |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ԷՃՓ-ով մոնիտորների        |

|   |             |հիմնական բնութագրերը և  աշխատանքի սկզբունքը,       |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում մուլտիմեդիական            |

|   |             |մոնիտորների հիմնական առանձնահատկությունը,          |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ՀԲ-մոնիտորների աշխատանքը  |

|   |             |և  այն ֆիզիկական  երևույթները,  որի վրա հիմնված է  |

|   |             |նրա աշխատանքը,                                     |

|   |             |5)   բացատրում է, թե ինչ գործոնների վրա է          |

|   |             |անհրաժեշտ ուշադրություն դարձնել մոնիտորների        |

|   |             |ընտրության ժամանակ,                                |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում պրոյեկցիոն                |

|   |             |սարքավորումների (Over-Head պրոյեկտորներ,           |

|   |             |մուլտիմեդիական պրոյեկտորներ) տարատեսակները,        |

|   |             |Over-Head պրոյեկտորի ՀԲ-պանելի                     |

|   |             |առանձնահատկությունը ՀԲ-մոնիտորի հետ համեմատած և    |

|   |             |DMD/DLP տեխնոլոգիայով իրագործված պրոյեկտորների     |

|   |             |առավելությունները,                                 |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում վիրտուալ իրականության     |

|   |             |սարքավորումների հայտնի տարատեսակները` (VR)         |

|   |             |շլեմներ, 3D-ակնոցներ, 3D-մոնիտորներ, 3D-           |

|   |             |պրոյեկտորներ, եռաչափ պատկերների սինթեզի հիմնական   |

|   |             |սկզբունքները և  3D-պրոյեկտորների աշխատանքի         |

|   |             |առանձնահատկությունը,                               |

|   |             |8)   ճիշտ է ներկայացնում տեսաադապտորի              |

|   |             |նախատեսվածությունը, աշխատանքի սկզբունքը և          |

|   |             |տեսաազդանշանի ձևավորման  հիմնական փուլերը,         |

|   |             |9)   կարողանում է միացնել արտապատկերող սարքը       |

|   |             |համակարգչին և  կարգավորել դրա աշխատանքը:           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|401|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տպող սարքերի տիպերը` պրինտերի,         |

|   |ռության      |պլոտերների, դրանց նշանակությունը, դասակարգումը,    |

|   |արդյունք 2   |ֆունկցիաները, տարատեսակները ըստ զարգացման, դրանց   |

|   |             |ֆիզիկական ու ծրագրային կապակցումը համակարգչին և    |

|   |             |կարողանալ ապահովել աշխատունակությունը              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|402|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում պրինտերների               |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը, դասակարգումը, ֆունկցիաները,        |

|   |             |տարատեսակները ըստ զարգացման,                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում պրինտերների տիպերը,       |

|   |             |աշխատանքի տեքստային և  գրաֆիկական ռեժիմները,       |

|   |             |3)   բացատրում  է, թե որ դեպքում է խորհուրդ        |

|   |             |տրվում օգտագործել մատրիցային կամ հարվածային տպիչ,  |

|   |             |4)   կարողանում է կատարել համեմատական հետազոտում   |

|   |             |շիթային տեխնոլոգիայով աշխատող պրինտերների միջև`    |

|   |             |պյեզոէլեկտրական, պղպջակային և  Drop-on-Demond,     |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում լազերային տպիչների կազմի  |

|   |             |մեջ մտնող հիմնական հանգույցները և  նրա աշխատանքի   |

|   |             |հիմքում ընկած ֆիզիկական երևույթները,               |

|   |             |6)   բացատրում է, թե ժամանակակից տպիչներից որն է   |

|   |             |հարմար օգտագործել ֆոտոգրաֆիկական որակի պատկեր      |

|   |             |ստանալու համար,                                    |

|   |             |7)   բացատրում է, թե ինչ առավելություններ և        |

|   |             |թերություններ ունեն թերմոտպիչները, ինչպես են       |

|   |             |աշխատում սուբլիմացիոն և  չորթանաքային տպիչները և   |

|   |             |որն է LED-տպիչների առավելությունը լազերայինի հետ   |

|   |             |համեմատած,                                         |

|   |             |8)   կարողանում է միացնել տրված պրինտերը           |

|   |             |համակարգչին, տեղադրել դրայվերը և  կազմակերպել      |

|   |             |աշխատունակությունը,                                |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում պլոտերների տիպերը,        |

|   |             |վեկտորային և  ռաստրային տիպերի պլոտերների          |

|   |             |տարբերությունները, ռուլոնային պլոտերների           |

|   |             |առավելությունը պլանշետայինի հետ համեմատած,         |

|   |             |պատկերը անմիջապես արտաբերող պլոտերների աշխատանքի   |

|   |             |մեխանիզմը,                                         |

|   |             |10)  կարողանում է թվարկել սոլվենային պլոտերների    |

|   |             |օգտագործման բնագավառները և  հիմնավորել շահագործման |

|   |             |ընթացքում դրանց վտանգավորությունը շրջակա           |

|   |             |միջավայրի համար,                                   |

|   |             |11)  կարողանում է թվարկել եռաչափ տպիչների          |

|   |             |կիրառման բնագավառները  գիտի, թե ինչ է իրենից       |

|   |             |ներկայացնում արագ տեղափոխելիությունը և  ինչ դեր են |

|   |             |կատարում այդ դեպքում եռաչափ տպիչները,              |

|   |             |12)  կատարում է տպման տեխնոլոգիաների համեմատական   |

|   |             |բնութագրում:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|403|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հեռահաղորդակցման համակարգերի           |

|   |ռության      |տեխնիկական միջոցները, կառուցվածքները և  հիմնական   |

|   |արդյունք 3   |բնութագրերը, լոկալ ցանցերը և  ցանցային ապարատային  |

|   |             |միջոցները, անլար կապի տեխնոլոգիաները` BLUETOOTH և  |

|   |             |WI-FI, կապի արբանյակային համակարգերը,              |

|   |             |ֆաքսիմիլային կապը և  ինֆորմացիայի փոխանակման       |

|   |             |սկզբունքը մոդեմի միջոցով, կարողանալ միացնել տրված  |

|   |             |մոդեմը համակարգչին և  ապահովել աշխատունակությունը  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|404|Կատարման     |1)   թվարկում է լոկալ ցանցերի հիմնական             |

|   |չափանիշներ   |բաղկացուցիչ մասերը,                                |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում հեռահաղորդակցման          |

|   |             |միջոցների կապի գծերի կառուցվածքը և  դասակարգումը,  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սմարտֆոնների և            |

|   |             |կոմունիկատորների միջև  եղած տարբերությունը,        |

|   |             |4)   կարողանում է համեմատել BLUETOOTH և  WI-FI     |

|   |             |սարքավորումների գործողության սկզբունքները և        |

|   |             |շառավիղները,                                       |

|   |             |5)   բացատրում է, թե ինչու են մոբիլային            |

|   |             |ռադիոհեռախոսային կապը անվանում բջջային կապ,        |

|   |             |6)   բացատրում է, թե ինչ սկզբունքով են ընտրում     |

|   |             |մոդեմները, ինչ աշխատանքի սկզբունք ունի մոդեմը և    |

|   |             |Ինչ տիպի մոդեմներ են հայտնի,                       |

|   |             |7)   կարողանում է բացատրել մոդեմի և  ֆաքս մոդեմի   |

|   |             |նշանակությունը, ֆունկցիաները և  կապակցում է դրանք  |

|   |             |համակարգչի հետ:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍՆՄԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐ ԵՎ ՆՐԱՆՑՈՒՄ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ        |

|           ՈՒՂՂԻՉՆԵՐԸ, ԶՏԻՉՆԵՐԸ ԵՎ ԿԱՅՈՒՆԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԸ»                |

|_____________________________________________________________________|

|405|Մոդուլի      |ՀՄՑ-5-12-036                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|406|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ սնման աղբյուրի և  նրանցում  |

|   |             |օգտագործվող ուղղիչների, տրանսֆորմատորների և        |

|   |             |կայունացուցիչների տիպերի, նրանց աշխատանքի          |

|   |             |սկզբունքի, կառուցվածքի և  սնման աղբյուրներում      |

|   |             |նրանց ունեցած դերի մասին, ինչպես նաև  կատարելու    |

|   |             |հզորության և  կորուստների հաշվարկ:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|407|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|408|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-012            |

|   |             |«Ինտեգրալային սխեմաներ և  անալոգային սարքեր»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|409|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը` յուրաքանչյուր      |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշները    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|410|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել սնման աղբյուրների դերը,                |

|   |ռության      |նշանակությունը, զարգացման ուղիները, իմպուլսային    |

|   |արդյունք 1   |տրանսֆորմատորների, ուղղիչների, զտիչների            |

|   |             |օգտագործման բնագավառները, տրանսֆորմատորի           |

|   |             |կառուցվածքը, կայունարարի դերը սնման                |

|   |             |աղբյուրներում, հաստատուն և  փոփոխական լարման       |

|   |             |պարամետրիկ կայունարարի օգտագործման բնագավառները,   |

|   |             |կատարել հզորության կորուստների հաշվարկ և  որոշել   |

|   |             |ՕԳԳ-ն:                                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|411|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  սնման աղբյուրների        |

|   |չափանիշներ   |զարգացման ուղիները, օգտագործման բնագավառները,      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  միատակտ, երկտակտ,        |

|   |             |կամրջակային, տիրիստորային ուղղիչների դերը և        |

|   |             |նշանակությունը, ունակային, ինդուկտիվ էլեմենտներից  |

|   |             |կազմված զտիչների դերը,                             |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  պարամետրիկ               |

|   |             |կայունարարների դերը և  նշանակությունը, փոփոխական և |

|   |             |հաստատուն հոսանքի պարամետրիկ կայունարարների        |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքը,                               |

|   |             |4)   կատարում է հզորության կորուստների հաշվարկ և   |

|   |             |որոշում ՕԳԳ-ն:                                     |

|   |             |5)   ցույց է տալիս սնման բլոկում տեղակայված        |

|   |             |ուղղիչի, զտիչի և  կայունարարի հանգույցները,        |

|   |             |6)   կատարում է միացումներ համակարգչային բլոկում   |

|   |             |գտնվող հանգույցների և  սնման բլոկի միջև,           |

|   |             |7)   պահպանում է անվտանգ աշխատանքի կանոնները:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|412|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ կառուցել պարզագույն սնման աղբյուրի       |

|   |ռության      |կառուցվածքային սխեման, հաշվարկել տարբեր            |

|   |արդյունք 2   |լարումների համար նախատեսված միաֆազ տրանսֆորմատոր,  |

|   |             |կառուցել սկզբունքային սխեմա, որը կազմված է         |

|   |             |ուղղիչից, զտիչից և  պարամետրիկ կայունարարից        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|413|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում սնման աղբյուրի կառուցումը,    |

|   |չափանիշներ   |2)   հաշվարկում է տարբեր լարումների համար          |

|   |             |նախատեսված միաֆազ տրանսֆորմատորը,                  |

|   |             |3)   կառուցում է սկզբունքային սխեման,              |

|   |             |4)   կարողանում է ճիշտ գնահատել փորձնական          |

|   |             |եղանակով ստացված բնութագրերը:                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|414|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ ընթերցել էլեկտրական սխեմաները, կատարել   |

|   |ռության      |չափիչ սարքերի ընտրություն և   լարման, հոսանքի և    |

|   |արդյունք 3   |հզորության չափում                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|415|Կատարման     |1)   կարողանում է ընթերցել էլեկտրական սխեմաները,   |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է կատարում չափիչ սարքերի ընտրությունը,   |

|   |             |3)   միացնում է սնման աղբյուրը համակարգային        |

|   |             |բլոկում գտնվող հանգույցներին և  ստուգում նրանց     |

|   |             |ճշտությունը համապատասխան չափիչ սարքերով,           |

|   |             |4)   կատարում է լարման, հոսանքի և  հզորության      |

|   |             |չափումը:                                           |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՈՄՊԵՆՍԱՑԻՈՆ ԻՄՊՈՒԼՍԱՅԻՆ ԿԱՅՈՒՆԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐ,       |

|         ՁԵՎԱՓՈԽԻՉՆԵՐ ԵՎ ԱՆԽԱՓԱՆ ՍՆՈՒՑՄԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐ»                |

|_____________________________________________________________________|

|416|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-037                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|417|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ օպերացիոն ուժեղարարներով    |

|   |             |կոմպենսացիոն կայունարարների, գերբեռնվածությունից   |

|   |             |սնման աղբյուրների պաշտպանման, ինտեգրալային լարման  |

|   |             |կայունարարի, իմպուլսային լարման կայունարարի,       |

|   |             |POWER GOOD ազդանշանի, ձևափոխիչների  դերի մասին     |

|   |             |սնման աղբյուրում, հուսալիության բարձրացման         |

|   |             |եղանակների վերաբերյալ, անխափան սնման աղբյուրների`  |

|   |             |UPS, ATX իմպուլսային սնման աղբյուրների             |

|   |             |կառուցվածքային սխեմայի վերաբերյալ և  լարման ու     |

|   |             |հոսանքի պաշտպանիչ հանգույցներ ունեցող սնման        |

|   |             |աղբյուրների կառուցվածքային սխեմաների կառուցման     |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|418|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|419|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես իմանա ՀՄՑ 5-12-036 «Սնման աղբյուրներ և     |

|   |             |նրանցում օգտագործվող ուղղիչները, զտիչները և        |

|   |             |կայունացուցիչները» մոդուլը:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|420|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |մակարդակի ապահովումն է:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|421|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել իմպուլսային սնման աղբյուրների          |

|   |ռության      |առավելությունները, սնման աղբյուրի պաշտպանումը      |

|   |արդյունք 1   |գերբեռնվածությունից, POWER GOOD ազդանշանի դերը     |

|   |             |սնման աղբյուրում, ATX սնման աղբյուրի կառուցվածքը,  |

|   |             |դրանց զարգացման ուղիները և  ցույց է տալիս սնման    |

|   |             |բլոկում գտնվող բոլոր հանգույցները, իմանալ նրանց    |

|   |             |անվանումները և  դերը սնման աղբյուրում              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|422|Կատարման     |1)   ներկայացնում է իմպուլսային սնման աղբյուրների  |

|   |չափանիշներ   |կառուցվածքը, աշխատանքը, առավելությունները և        |

|   |             |զարգացման ուղիները,                                |

|   |             |2)   ներկայացնում է ձևափոխիչների  դերը սնման       |

|   |             |աղբյուրներում,                                     |

|   |             |3)   ներկայացնում է ATX սնման աղբյուրի             |

|   |             |կառուցվածքը, աշխատանքը և  նրանում ընդգրկված բոլոր  |

|   |             |հանգույցները,                                      |

|   |             |4)   ցույց է տալիս սնման բլոկում գտնվող բոլոր      |

|   |             |հանգույցները, գիտի նրանց անվանումները և  դերը      |

|   |             |սնման աղբյուրում,                                  |

|   |             |5)   բացատրում է լայն իմպուլսային կարգավորիչի      |

|   |             |դերը կայունարարում,                                |

|   |             |6)   բացատրում է փոխանջատման ռեժիմում գործող       |

|   |             |հզորության ձևափոխիչի  և  իմպուլսային               |

|   |             |տրանսֆորմատորի դերը սնման աղբյուրում,              |

|   |             |7)   ցույց է տալիս երկրորդային շղթան, որի կազմի    |

|   |             |մեջ են մտնում ուղղիչները և  զտիչները, ելքային      |

|   |             |լարման դուրս բերման շինաները:                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|423|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ կառուցել կոմպենսացիոն կայունարարի հիման  |

|   |ռության      |վրա սնման աղբյուր, կառուցել իմպուլսային սնման      |

|   |արդյունք 2   |աղբյուրի կառուցվածքային սխեման, որտեղ կգործեն      |

|   |             |լարման և  հոսանքի պաշտպանիչ հանգույցները           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|424|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում ելքային լարման պարամետրերի    |

|   |չափանիշներ   |կարգաբերումը,                                      |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում իմպուլսային սնման աղբյուրի    |

|   |             |կառուցվածքային սխեմայի միացումները,                |

|   |             |3)   ստեղծում է կոմպենսացիոն կայունարար            |

|   |             |գալվանական կապազերծումով,                          |

|   |             |4)   ստեղծում է սնման աղբյուրի կառուցվածքային      |

|   |             |սխեման և  պարզաբանում հանգույցների նշանակությունը: |

|___|_____________|___________________________________________________|

|425|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ կառուցել իմպուլսային սնման աղբյուր,      |

|   |ռության      |որտեղ կգործի POWER GOOD ազդանշանը                  |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|426|Կատարման     |1)   ճիշտ է կատարում սնման աղբյուրի հանգույցների   |

|   |չափանիշներ   |միացումները,                                       |

|   |             |2)   ներկայացնում է հանգույցների աշխատանքի         |

|   |             |սկզբունքը,                                         |

|   |             |3)   կատարում է համակարգչի սնման բլոկի բոլոր       |

|   |             |հանգույցների կարգաբերումը, ստուգում է ելքային      |

|   |             |լարման մեծությունները չափիչ սարքերով:              |

|___|_____________|___________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 20-Ն
Հրաման