Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ...

 

 

110.0020.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(7-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԲԱՑ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ |

|                      ՓՈԽՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒՄԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|427|Մոդուլի      |ՀՄՑ -5-12-038                                      |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|428|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ բաց համակարգերի ճարտարապետության,       |

|   |             |համակարգչային ցանցերի արձանագրությունների և        |

|   |             |ինտերնետային ծառայությունների վերաբերյալ, ինչպես   |

|   |             |նաև  ձևավորել  համակարգչային ցանցերի կազմակերպման, |

|   |             |լոկալ և  գլոբալ ցանցերում անվտանգության ապահովման, |

|   |             |փնտրող համակարգերի օգտագործման և  ցանցային         |

|   |             |ծրագրային միջավայրերում կարգավորումների կատարման   |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|429|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|430|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-033            |

|   |             |«Համակարգչային ցանցեր, սարքավորումներ,             |

|   |             |ինֆորմացիայի պաշտպանությունը և  հասցեավորման       |

|   |             |համակարգը ցանցերում» մոդուլը:                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|431|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|432|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի կազմակերպման     |

|   |ռության      |OSI մոդելի մակարդակները և  բացատրել այդ մոդելի վրա |

|   |արդյունք 1   |հիմնված ցանցի աշխատանքը                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|433|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  OSI մոդելի ֆիզիկական     |

|   |չափանիշներ   |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում          |

|   |             |օգտագործվող սարքավորումները և                      |

|   |             |արձանագրությունները,                               |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  OSI մոդելի գծային        |

|   |             |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում          |

|   |             |օգտագործվող սարքավորումները և                      |

|   |             |արձանագրությունները,                               |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի ցանցային       |

|   |             |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում          |

|   |             |օգտագործող սարքավորումները և  արձանագրությունները, |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի տրանսպորտային  |

|   |             |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում          |

|   |             |օգտագործող սարքավորումները և  արձանագրությունները, |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի սեանսային      |

|   |             |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում          |

|   |             |օգտագործվող սարքավորումները և                      |

|   |             |արձանագրությունները,                               |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի                |

|   |             |ներկայացուցչական մակարդակի նշանակությունը, այդ     |

|   |             |մակարդակում օգտագործվող սարքավորումները և          |

|   |             |արձանագրությունները,                               |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի կիրառական      |

|   |             |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում          |

|   |             |օգտագործվող ծրագրային միջոցները և                  |

|   |             |արձանագրությունները,                               |

|   |             |8)   ճիշտ է բացատրում OSI մոդելի հիման վրա ցանցի   |

|   |             |աշխատանքը:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|434|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի                  |

|   |ռության      |արձանագրությունների օգտագործման նպատակները,        |

|   |արդյունք 2   |աշխատանքի սկզբունքը և  հիմնական հրահանգները:       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|435|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում TCP/IP (Transmission      |

|   |չափանիշներ   |Control Protocol / Internet Protocol) ստեկի        |

|   |             |կառուցվածքը, նրա արձանագրությունների աշխատանքի     |

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի և  TCP/IP      |

|   |             |ստեկի մակարդակների համեմատությունը,                |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում IP արձանագրության         |

|   |             |վերնագրի դաշտերը և  նոր չափանիշները, IP            |

|   |             |արձանագրությունների դասակարգումը,                  |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում FTP (File Transfer        |

|   |             |Protocol) արձանագրության օգտագործման նպատակը,      |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքը, հիմնական հրահանգները և        |

|   |             |Telent (TErminal NETwork)  արձանագրության          |

|   |             |օգտագործումը,                                      |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում HTTP (HyperText Transfer  |

|   |             |Protocol) և  HTTPS արձանագրությունների օգտագործման |

|   |             |նպատակը, աշխատանքի սկզբունքը և                     |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրոնային փոստի POP3   |

|   |             |(Popst Office Protocol Version) և  SMTP (Simple    |

|   |             |Mail Transfer Protocol) արձանագրությունների        |

|   |             |օգտագործման նպատակը, աշխատանքի սկզբունքները,       |

|   |             |հիմնական հրահանգները:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|436|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ինտերնետային ծառայությունները և        |

|   |ռության      |կարողանալ օգտվել այդ ծառայություններից             |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|437|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային ցանցերի     |

|   |չափանիշներ   |կազմակերպման միջոցները Windows Server ՕՀ-ի հիման   |

|   |             |վրա,                                               |

|   |             |2)   կարողանում է օգտագործել Ինտերնետի             |

|   |             |հնարավորությունները,                               |

|   |             |3)   ճիշտ է կազմակերպում անվտանգության ապահովումը  |

|   |             |լոկալ և  գլոբալ ցանցերում,                         |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում կարգավորումներ Internet       |

|   |             |Explorer-ում,                                      |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում տեղեկատվության դիտման,        |

|   |             |փնտրման և  պահպանման աշխատանքները փնտրող           |

|   |             |համակարգերի օգնությամբ:                            |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «Web ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ»              |

|_____________________________________________________________________|

|438|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-039                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|439|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ Web ծրագրավորման տեխնոլոգիաների         |

|   |             |վերաբերյալ և   կայքերի ստեղծման կարողություններ`   |

|   |             |օգտագործելով HTML նշագծման լեզուն, CSS ոճերի       |

|   |             |աստիճանական աղյուսակները և  JavaScript             |

|   |             |ծրագրավորման լեզուն:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|440|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|441|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի  ՀՄՑ 5-12-021           |

|   |             |«Ալգորիթմների հիմունքներ», ՀՄՑ 5-12-022            |

|   |             |«Ծրագրավորման հիմունքներ», ՀՄՑ 5-12-023 «Օբյեկտ    |

|   |             |կողմնորոշված ծրագրավորման կոդի մշակում»            |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|442|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|443|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ստատիկ ու դինամիկ կայքերի              |

|   |ռության      |առանձնահատկությունները, հասկանալ  կայքի            |

|   |արդյունք 1   |տրամաբանական կառուցվածքը, կիրառել HTML-ի հիմնական  |

|   |             |գծանիշները (tag), կարողանալ  ստեղծել HTML          |

|   |             |փաստաթղթեր                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|444|Կատարման     |1)   ստեղծում է տարբեր ֆորմատի  տեքստեր և          |

|   |չափանիշներ   |տեղադրում նկարներ օգտագործելով HTML-ի              |

|   |             |համապատասխան գծանիշները ու դրանց արգումենտները,    |

|   |             |2)   ստեղծում է տարբեր տեսքի աղյուսակներ և         |

|   |             |պատկերացնում է աղյուսակի և  div գծանիշի դերը       |

|   |             |էլեմենտների դիրքավորման համար,                     |

|   |             |3)   ստեղծում է HTML ձևեր  (form) օգտագործելով ձևի |

|   |             |բոլոր էլեմենտները,                                 |

|   |             |4)   կիրառում է  HTML-ի հաճախ օգտագործվող          |

|   |             |գծանիշները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|445|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել CSS-ի (Cascading Style Sheets - ոճերի  |

|   |ռության      |աստիճանական աղյուսակ) դերը կայքերի էջատման         |

|   |արդյունք 2   |գործընթացում, տարբերակել ոճերի  տեսակները,         |

|   |             |ստեղծել ոճեր HTML-ի տարբեր էլեմենտների համար       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|446|Կատարման     |1)   ներկայացնում է CSS-ի դերը կայքերի մշակման     |

|   |չափանիշներ   |ժամանակ, տարբերակում է CSS-ի կիրառման              |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |2)   ստեղծում է  HTML փաստաթղթեր կիրառելով CSS-ի   |

|   |             |դիրքավորման, գունային, եզրագծերի և  լուսանցքների   |

|   |             |համար նախատեսված հիմնական ոճերը,                   |

|   |             |3)   կիրառում է CSS-ի հաճախ օգտագործվող ոճերը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|447|ՈՒսումնա-    |Կարողանալ HTML փաստաթղթերում ծրագրային կտորներ     |

|   |ռության      |պատրաստելու համար օգտագործել JavaScript լեզվի      |

|   |արդյունք 3   |հրահանգները, զանգվածները և  ֆունկցիաները           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|448|Կատարման     |1)   կարողանում է բացատրել և  կիրառել JavaScript   |

|   |չափանիշներ   |լեզվի տարրերը, լեզվի այբուբենը, տվյալների տիպերը,  |

|   |             |մեկնաբանությունները և  ծառայողական բառերը,         |

|   |             |հաստատունները և  փոփոխականները, գործողությունները, |

|   |             |արտահայտությունները, գործողությունների կատարման    |

|   |             |հերթականությունը,                                  |

|   |             |2)   կարողանում է կիրառել JavaScript ծրագրավորման  |

|   |             |լեզվի պայմանական և  կրկնման հրահանգները սցենարներ  |

|   |             |ստեղծելիս,                                         |

|   |             |3)   կարողանում է ստեղծել, արժեքավորել և  կիրառել  |

|   |             |զանգվածները:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|449|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել JavaScript ծրագրավորման լեզվի          |

|   |ռության      |ֆունկցիաների ստեղծումը, ֆունկցիաների կանչը,        |

|   |արդյունք 4   |ֆունկցիայի արգումենտները և  պարամետրերը, ֆունկցիան |

|   |             |որպես արժեք, ինչպես նաև  JavaScript ծրագրավորման   |

|   |             |լեզվի  օբյեկտային մոդելի հասկացությունները         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|450|Կատարման     |1)   կարողանում է ստեղծել ֆունկցիա պարամետրերով և  |

|   |չափանիշներ   |առանց պարամետրերի, իրականացնում է ֆունկցիայի       |

|   |             |կանչը, կիրառում է ֆունկցիան որպես արժեք,           |

|   |             |2)   կիրառում է document, Array, Date, Math,       |

|   |             |String, Window, Location, History, Style, Screen   |

|   |             |օբյեկտները սցենարներ ստեղծելիս,                    |

|   |             |3)   ստեղծում է տարբեր անիմացիոն էֆեկտներ          |

|   |             |կիրառելով օբյեկտային մոդելը և  հաճախ օգտագործվող   |

|   |             |JavaScript-ի արտաքին ֆունկցիաները:                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|451|ՈՒսումնա-    |Կիրառել ձևի  (form) էլեմենտներից  արժեքների        |

|   |ռության      |փոխանցման և  JavaScript-ի հաղորդագրությունների     |

|   |արդյունք 5   |հնարավորությունները սցենարների մշակման համար       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|452|Կատարման     |1)   կիրառում է ձևի  տեքստային դաշտերից,           |

|   |չափանիշներ   |դրոշակներից, անջատիչներից, ցուցակներից,            |

|   |             |սեղմակներից արժեքների փոխանցումը,                  |

|   |             |2)   սահմանում է JavaScript-ի                      |

|   |             |հաղորդագրությունները,                              |

|   |             |3)   մշակում է սցենարներ կիրառելով  JavaScript-ի   |

|   |             |հաղորդագրությունները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾՄԱՆ ԵՎ     |

|   ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐՆ ՈՒ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ»     |

|_____________________________________________________________________|

|453|Մոդուլի      |ՀՄՑ -5-12-040                                      |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|454|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ           |

|   |նպատակը      |ձևավորելու  գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի        |

|   |             |միջոցների մոդուլային նախագծման հիմունքների և       |

|   |             |արտադրական գործընթացի նախագծման ու կազմակերպման    |

|   |             |ժամանակակից սկզբունքների և  մեթոդների մասին, որոնք |

|   |             |կօգտագործվեն ՀՏՄ հավաքման արտադրության             |

|   |             |կազմակերպման աշխատանքները կատարել  սահմանված       |

|   |             |ստանդարտների համապատասխան, ինչպես նաև              |

|   |             |կոնստրուկտորտեխնոլոգիական փաստաթղթերի կոմպլեկտի    |

|   |             |մշակման կարողություններ:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|455|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|456|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-008            |

|   |             |«Տեխնիկական գծագրություն» և  ՀՄՑ 5-12-032          |

|   |             |«Անհատական համակարգչի մոդուլային կառուցվածքը և     |

|   |             |սարքերի փոխադարձ կապերը» մոդուլները:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|457|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|458|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել  նախագծման կազմակերպման, ՀՏՄ           |

|   |ռության      |կոնստրուկտավորման, նախագծման փուլերի ու նրանց      |

|   |արդյունք 1   |ավտոմատացման  կազմակերպման հետ կապված հարցերը      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|459|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում նախագծման կազմակերպման    |

|   |չափանիշներ   |ու ՀՏՄ կոնստրուկտավորման մեթոդները,                |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում նախագծման համար նախնական  |

|   |             |տվյալների ներկայացման,  ստանդարտացման և            |

|   |             |ունիֆիկացման դերը,                                 |

|   |             |3)   ճիշտ է բացատրում կոնստրուկտորական             |

|   |             |աշխատանքների պլանավորման, կոնստրուկտորի աշխատանքի  |

|   |             |կազմակերպման ու նախագծման արագացման մեթոդները,     |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում նախագծման փուլերը և       |

|   |             |նախագծման ավտոմատացման հարցերը,                    |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում կոնստրուկցիան բնորոշող    |

|   |             |հիմնական գործոնները և  նրան ներկայացվող            |

|   |             |պահանջները,                                        |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում նախագծման փուլի           |

|   |             |ստանդարտացումը  որպես գիտատեխնիկական առաջընթացի    |

|   |             |կարևոր  բաղկացուցիչ մաս և  ավտոմատ նախագծման       |

|   |             |սկզբունքներն ու կառուցվածքը:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|460|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել կոնստրուկտորական և   տեխնոլոգիական     |

|   |ռության      |փաստաթղթերի ստանդարտացման դրույթները,              |

|   |արդյունք 2   |ստանդարտների տեսակները, կոնստրուկտորա-             |

|   |             |տեխնոլոգիական փաստաթղթերի ձևավորման  ընդհանուր     |

|   |             |պահանջները և  բացատրել կոնստրուկտորական            |

|   |             |փաստաթղթերի կոմպլեկտի մեջ մտնող փաստաթղթերի        |

|   |             |օգտագործման տեղը և  անհրաժեշտությունը              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|461|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի               |

|   |չափանիշներ   |ստանդարտացման ընդհանուր դրույթները,                |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական փաստաթղթերի    |

|   |             |մշակման օրենքներն ու դրույթները ըստ ստանդարտների`  |

|   |             |պետական, բնագավառային և  այլն,                     |

|   |             |3)  ճիշտ է ներկայացնում կոնստրուկտորա-տեխնոլոգիական|

|   |             |փաստաթղթերի ձևավորման  ու                          |

|   |             |կոմպլեկտավորման ընդհանուր պահանջները,              |

|   |             |4)   կարողանում է տարբերել կոնստրուկտորական        |

|   |             |փաստաթղթերի կոմպլեկտում եղած փաստաթղթերի տիպերը և  |

|   |             |լրիվ կոմպլեկտը,                                    |

|   |             |5)   կատարում է տեքստային ԿՏՓ-երի նախագծման և      |

|   |             |թողարկման աշխատանքներ, օգտագործելով տեքստային      |

|   |             |խմբագրիչը,                                         |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում գրաֆիկական փաստաթղթերի    |

|   |             |նախագծման և  թողարկման հետ կապված ընդհանուր        |

|   |             |հարցերը,                                           |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների տիպերն ու       |

|   |             |տեսակները, նրանց կատարման կանոնները, տարրերի       |

|   |             |հիմնական ֆունկցիաների նշանակությունը:              |

|   |             |8)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի նախագծման           |

|   |             |փաստաթղթերի կազմը,                                 |

|   |             |9)   մշակում է  որևէ  հանգույցի կոնստրուկտորական   |

|   |             |փաստաթղթերի կոմպլեկտը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|462|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ արտադրական և  տեխնոլոգիական        |

|   |ռության      |գործընթացի կազմակերպման և  նախագծման               |

|   |արդյունք 3   |հիմնադրույթները, տեխնոլոգիական սարքավորումները և   |

|   |             |հարմարանքները, ինչպես նաև  նախագծման ու            |

|   |             |արտադրության ընթացքում որակի ապահովման խնդիրները   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|463|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում արտադրական և              |

|   |չափանիշներ   |տեխնոլոգիական գործընթացի կազմակերպման և  նախագծման |

|   |             |հիմնադրույթները,                                   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում արտադրության համար        |

|   |             |անհրաժեշտ տեխնոլոգիական սարքավորումները և          |

|   |             |հարմարանքները,                                     |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  կոնստրուկցիայի           |

|   |             |տեխնոլոգիականությունը և  նրա հիմնական              |

|   |             |ցուցանիշները, տեխնոլոգիականության ապահովման        |

|   |             |մեթոդները արտադրության տարբեր տիպերում,            |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում տեխնոլոգիական գործընթացի  |

|   |             |տարրերը և  տիպերը, տեխնոլոգիական փաստաթղթեր,       |

|   |             |նախնական տվյալներ տեխնոլոգիական գործընթացի         |

|   |             |նախագծման համար և  նրանց նախագծման կարգը,          |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի տեխնոլոգիական       |

|   |             |փաստաթղթերի կազմը և  արտադրական գործընթացի         |

|   |             |ավտոմատացման սկզբունքները:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|464|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի նախագծման և  արտադրության        |

|   |ռության      |ընթացքում  որակի ապահովման խնդիրները, նրանց        |

|   |արդյունք 4   |գնահատման մեթոդները և  դասակարգումը, ՀՏՄ           |

|   |             |փորձարկումների անցկացման ընդհանուր սկզբունքները և  |

|   |             |տեխնոլոգիաները                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|465|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ որակի ցուցանիշները,   |

|   |չափանիշներ   |նրանց գնահատման մեթոդները և  դասակարգումը,         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  ՀՏՄ փորձարկումների       |

|   |             |անցկացման ընդհանուր սկզբունքները և                 |

|   |             |տեխնոլոգիաները`  կլիմայական, մեխանիկական,          |

|   |             |ռադիացիոն փորձարկումները,                          |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում փորձարկումների ընթացքում  |

|   |             |ՀՏՄ տեխնիկական ախտորոշման տեխնոլոգիան:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|466|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել  ՀՏՄ հուսալիության ցուցանիշների        |

|   |ռության      |գնահատման ու ապահովման պահանջները,  նախնական       |

|   |արդյունք 5   |տվյալները, Էլեկտրառադիոտարրերի աշխատանքի           |

|   |             |էլեկտրական և  ջերմային ռեժիմների շահագործման       |

|   |             |պայմանների ազդեցությունը ՀՏՄ խափանումների          |

|   |             |ինտենսիվության վրա, հուսալիության հաշվարկման       |

|   |             |մեթոդները և  կատարել հաշվարկ` հավանականային մեթոդի |

|   |             |կիրառմամբ:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|467|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  ՀՏՄ-ի հուսալիության      |

|   |չափանիշներ   |հիմնական հասկացությունները և  հուսալիության        |

|   |             |բարձրացման միջոցները:                              |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  հուսալիության            |

|   |             |ցուցանիշները և  նրանց ապահովման պահանջները,        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  հուսալիության տեսության  |

|   |             |մաթեմատիկական հիմունքները, հուսալիության քանակական |

|   |             |ցուցանիշները և  տիպային գրաֆիկական                 |

|   |             |կախվածությունները,                                 |

|   |             |4)   ճիշտ է կատարում  հուսալիության հաշվման համար  |

|   |             |նախնական տվյալների նախապատրաստումը,                |

|   |             |էլեկտրառադիոտարրերի աշխատանքի էլեկտրական և         |

|   |             |ջերմային ռեժիմների, շահագործման պայմանների         |

|   |             |ազդեցությունը ՀՏՄ խափանումների ինտենսիվության      |

|   |             |վրա,                                               |

|   |             |5)   կատարում է հուսալիության հաշվարկը, հաշվի      |

|   |             |առնելով  բեռնվածության և  ջերմային գործակիցները:   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ»       |

|_____________________________________________________________________|

|468|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-041                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|469|Մոդուլի      |Այս մոդուլը նախատեսված է հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |նպատակը      |միջոցների շահագործման ժամանակակից սկզբունքների և   |

|   |             |մեթոդների հիմունքները ուսանողներին մատուցելու      |

|   |             |համար: Մոդուլի ուսումնառության արդյունքում         |

|   |             |ուսանողների մոտ ձևավորվում  են կարողություններ,    |

|   |             |գործնական հմտություններ և  գիտելիքներ հաշվողական   |

|   |             |տեխնիկայի միջոցների շահագործման, սխալների ու       |

|   |             |անսարքությունների փնտրման, մեկուսացման և  վերացման |

|   |             |սկզբունքների ու մեթոդների վերաբերյալ:              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|470|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|471|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած ՀՄՑ 5-12-032 «Անհատական      |

|   |             |համակարգչի մոդուլային կառուցվածքը և  սարքերի       |

|   |             |փոխադարձ կապերը» և   ՀՄՑ 5-12-040 «Հաշվողական      |

|   |             |տեխնիկայի միջոցների նախագծման և  արտադրական        |

|   |             |գործընթացի կազմակերպման մեթոդներն ու               |

|   |             |սկզբունքները» մոդուլները:                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|472|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|473|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ հսկման ու շահագործման ընդհանուր    |

|   |ռության      |հարցերը, խնդիրները, ԷՀՄ սխալների և                 |

|   |արդյունք 1   |անուղղելիության դասակարգումը, ԷՀՄ ախտորոշման և     |

|   |             |հսկման ընդհանուր հարցերը, ստուգման համակարգի       |

|   |             |կառուցվածքը, ԷՀՄ սխալների հայտնաբերման ընդհանուր   |

|   |             |սկզբունքները:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|474|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգչի խնամքը`        |

|   |չափանիշներ   |շահագործման կանոնները, պրոֆիլակտիկ աշխատանքները և  |

|   |             |անվտանգության կանոնները,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում անսարքությունների         |

|   |             |տեսակները և  վերացման միջոցները,                   |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում անհրաժեշտ գործիքների և    |

|   |             |պարագաների հավաքածուն, բացատրում է դրանց           |

|   |             |նախատեսվածությունը,                                |

|   |             |4)   կարողանում է օգտագործել անսարքությունների     |

|   |             |հայտնաբերման ծրագրային միջոցները:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|475|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել իրանների տիպերը, սնման բլոկների        |

|   |ռության      |հիմնական բնութագրերը, անսարքությունների            |

|   |արդյունք 2   |ախտորոշման միջոցները և  խնամքը                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|476|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգային բլոկի        |

|   |չափանիշներ   |իրանների տիպերը, հովացման համակարգը և  խնամքի      |

|   |             |միջոցները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում իրանների դասակարգումը     |

|   |             |ըստ տեղադրվող մայրական սալի ձևի  գործոնի,          |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սնման բլոկի արտաքին       |

|   |             |տեսքը, ներքին կառուցվածքը, խնամքի միջոցները,       |

|   |             |հաղորդալարերի գույները և  տրվող լարումը,           |

|   |             |4)   կատարում է ախտորոշում և  առաջացած խնդրի       |

|   |             |լուծում, կարողանում է տեղահանել, տեղադրել և        |

|   |             |կազմակերպել դրա խնամքը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|477|ՈՒսումնա-    | Նկարագրել մայրական սալի ընդհանուր տեսքը,          |

|   |ռության      |կցանները, տեղահանման ու տեղադրման կարգը,           |

|   |արդյունք 3   |ախտորոշման ու դրանց վերացման միջոցները             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|478|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում մայրական սալի ընդհանուր   |

|   |չափանիշներ   |նկարագիրն ու տեսքը,                                |

|   |             |2)   կարողանում է տեղադրել ու տեղահանել մայրական   |

|   |             |սալը,                                              |

|   |             |3)   կարողանում է միացնել մայրական սալին միացվող   |

|   |             |սարքերը,                                           |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում ախտորոշման միջոցները,     |

|   |             |5)   կարողանում է  հայտնաբերել առաջացած խնդիրները  |

|   |             |և  ներկայացնում է դրանց վերացման ձևերը:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|479|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել BIOS SETUP ծրագրի հիմնական             |

|   |ռության      |կարգավորումները, համակարգի աշխատանքի սխալների      |

|   |արդյունք 4   |մասին տրված ազդանշանները և  կարգավորել հիմնական    |

|   |             |պարամետրերը                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|480|Կատարման     |6)   ճիշտ է նկարագրում BIOS - ի ինտերֆեյսն ու      |

|   |չափանիշներ   |կարգավորման տեղամասերը,                            |

|   |             |7)   ճիշտ է նկարագրում BIOS-ի պարամետրերի          |

|   |             |փոփոխման մեթոդները, հիմնական պարամետրերի           |

|   |             |կարգավորումը BIOS-ում, ստանդարտ և  փոփոխվող        |

|   |             |կարգավորումների մենյուն, սնուցման կառավարման       |

|   |             |կարգը,                                             |

|   |             |8)   կատարում է կառավարել գաղտնաբառերը պահպանել    |

|   |             |կատարված կարգավորումները,                          |

|   |             |9)   ճիշտ է ներկայացնում սխալների մասին BIOS - ի   |

|   |             |արտաբերած ձայնային ազդանշանները և  տեքստային       |

|   |             |տեղեկատվությունը:                                  |

|   |             |10)  կատարում է BIOS վերազինում` հին պարամետրերի   |

|   |             |պահպանում, նոր պարամետրերի գրանցում, BIOS - ի      |

|   |             |վերականգնում:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|481|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել պրոցեսորի և  օպերատիվ հիշողության      |

|   |ռության      |ընդհանուր նկարագրումը, տեղահանել և  տեղադրել,      |

|   |արդյունք 5   |կարգավորել դրանց աշխատանքի պարամետրերի             |

|   |             |կարգավորումը BIOS - ում և  կիրառել ախտորոշիչ       |

|   |             |միջոցներ                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|482|Կատարման     |1)   ճիշտ է նկարագրում պրոցեսորի և  օպերատիվ       |

|   |չափանիշներ   |հիշողության բնութագրերը,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի հովացման        |

|   |             |համակարգի տեղադրման և  խնամքի կազմակերպման ձևերը,  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի ախտորոշման      |

|   |             |միջոցները,                                         |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում օպերատիվ հիշողության      |

|   |             |մոդուլների տեսակները և  ծավալները,                 |

|   |             |5)   կարողանում է կատարել օպերատիվ հիշողության     |

|   |             |պարամետրերի կարգավորումը BIOS - ում,               |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում անսարքության ախտանիշներն  |

|   |             |ու պատճառները,                                     |

|   |             |7)   ճիշտ է ներկայացնում ախտորոշման և  խնդիրների   |

|   |             |լուծման միջոցները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ             |

|                    ՀԱՎԱՔՄԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|483|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-042                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|484|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |հաշվողական տեխնիկայի միջոցների հավաքման            |

|   |             |արտադրության ժամանակակից սկզբունքների և  մեթոդների |

|   |             |վերաբերյալ, ինչպես նաև  կարողություններ, գործնական |

|   |             |հմտություններ և  գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի   |

|   |             |միջոցների հավաքման արտադրության սկզբունքների և     |

|   |             |մեթոդների վերաբերյալ:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|485|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|486|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-041            |

|   |             |«Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների շահագործում»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|487|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|488|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների         |

|   |ռության      |հավաքման և  կարգաբերման սկզբունքներն ու մեթոդները, |

|   |արդյունք 1   |ընտրել հավաքման համար անհրաժեշտ գործիքները և       |

|   |             |նյութերը, նախապատրաստել աշխատանքային տեղը և        |

|   |             |կատարել իրանի մեխանիկական հավաքման աշխատանքներ     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|489|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |չափանիշներ   |միջոցների հավաքման սկզբունքներն ու մեթոդները,      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում  հաշվողական տեխնիկայի     |

|   |             |միջոցների աշխատունակության կարգաբերման             |

|   |             |սկզբունքներն ու մեթոդները,                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ընտրում հավաքման համար անհրաժեշտ       |

|   |             |գործիքները, նյութերը և  նախապատրաստում             |

|   |             |աշխատանքային տեղը,                                 |

|   |             |4)   կատարում է իրանի մեխանիկական հավաքման         |

|   |             |աշխատանքներ` տեղադրում է սնման բլոկը իրանում,      |

|   |             |տեղադրում է իրանի օդափոխիչները,                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|490|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել պրոցեսորի և  հիշողության մոդուլների    |

|   |ռության      |տեղադրման առանձնահատկությունները և  տեղադրել դրանք |

|   |արդյունք 2   |համակարգային սալի վրա                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|491|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  պրոցեսորի և  օպերատիվ    |

|   |չափանիշներ   |հիշողության տարատեսակները սալի վրա տեղադրելու      |

|   |             |համար,                                             |

|   |             |2)   նախապատրաստում է պրոցեսորի և  օպերատիվ        |

|   |             |հիշողության մոդուլները մայրական սալի վրա           |

|   |             |տեղադրելու համար,                                  |

|   |             |3)   տեղադրում է պրոցեսորը համապատասխան բնիկում,   |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում հովացման համակարգի և      |

|   |             |ջերմային խողովակների տեղադրման                     |

|   |             |հաջորդականությունը,                                |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում հիշողության մոդուլների    |

|   |             |տեղադրման կարգը և   տեղադրում է հիշողության        |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|492|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել համակարգային սալի մոնտաժման            |

|   |ռության      |հաջորդականությունը և  կարողանալ կատարել            |

|   |արդյունք 3   |համակարգային սալի մոնտաժման աշխատանքներ            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|493|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում համակարգային սալի         |

|   |չափանիշներ   |մոնտաժման հաջորդականությունը ըստ մոնտաժային        |

|   |             |սխեմայի,                                           |

|   |             |2)   ճիշտ է միացնում համակարգային սալը,            |

|   |             |3)   միացնում է սնման մալուխները և  դիմային        |

|   |             |վահանակի հաղորդալարերը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|494|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել արտաքին հիշող սարքերի մոնտաժման        |

|   |ռության      |հաջորդականությունը և  կատարում է արտաքին հիշող     |

|   |արդյունք 4   |սարքերի մոնտաժման գործողություններ                 |

|___|_____________|___________________________________________________|

|495|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում արտաքին հիշող սարքերի     |

|   |չափանիշներ   |մոնտաժման հաջորդականությունը,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է միացնում ճկուն և  կոշտ սկավառակների    |

|   |             |ինտերֆեյսները,                                     |

|   |             |3)   ճիշտ է միացնում սկավառակների սնուցումը,       |

|   |             |4)   միացնում է կայանները և  կատարում առանձնախցերի |

|   |             |մոնտաժում,                                         |

|   |             |5)   միացնում է ճկուն սկավառակով կուտակիչը և       |

|   |             |մյուս հիշող սարքերը` ATA IDE-ին միացվող:           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|496|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ընդլայնման տպասալերի տեղադրման         |

|   |ռության      |հաջորդականությունը և  կատարել դրանց տեղադրումը     |

|   |արդյունք 5   |համապատասխան բնիկներում                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|497|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ընդլայնման տպասալերի      |

|   |չափանիշներ   |տեղադրման հաջորդականությունը,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է նախապատրաստում ընդլայնման տպասալերը    |

|   |             |տեղադրման համար,                                   |

|   |             |3)   ճիշտ է տեղադրում տեսաքարտը,                   |

|   |             |4)   ճիշտ է տեղադրում մնացած ընդլայնման            |

|   |             |տպասալերը:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|498|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների         |

|   |ռության      |ապարատածրագրային համակարգերի կոմպլեկտավորման և     |

|   |արդյունք 6   |կարգաբերման սկզբունքներն ու մեթոդները, կարողանալ   |

|   |             |ստուգել համակարգչի հավաքման ճշտությունը            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|499|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |չափանիշներ   |միջոցների ապարատածրագրային համակարգերի             |

|   |             |կոմպլեկտավորման սկզբունքներն ու մեթոդները,         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի      |

|   |             |միջոցների ապարատածրագրային համակարգերի             |

|   |             |կարգաբերման սկզբունքներն ու մեթոդները,             |

|   |             |3)   կարողանում է ստուգել համակարգչի հավաքման      |

|   |             |ճշտությունը:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ             |

|    ԱՊԱՐԱՏԱԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ»           |

|_____________________________________________________________________|

|500|Մոդուլի      |ՀՄՑ 5-12-043                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|501|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ, կարողություններ և  գործնական           |

|   |             |հմտություններ հաշվողական տեխնիկայի միջոցների       |

|   |             |ապարատածրագրային համակարգերի գործունեության        |

|   |             |ապահովման ժամանակակից սկզբունքների ու մեթոդների    |

|   |             |վերաբերյալ:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|502|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|503|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է  |

|   |պահանջները   |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-042            |

|   |             |«Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների հավաքման           |

|   |             |արտադրություն» մոդուլը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|504|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|505|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների         |

|   |ռության      |տեխնիկական սպասարկման սկզբունքներն ու մեթոդները և  |

|   |արդյունք 1   |կատարի ՀՏՄ-ի տեխնիկական սպասարկում:                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|506|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի տեխնիկական          |

|   |չափանիշներ   |սպասարկման սկզբունքներն ու մեթոդները,              |

|   |             |2)   կարողանում է կատարել հաշվողական տեխնիկական    |

|   |             |միջոցների սպասարկման և  աշխատանքային տեղի          |

|   |             |կազմակերպման աշխատանքներ,                          |

|   |             |3)   կատարում է ՀՏՄ-ի տեխնիկական սպասարկում:       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|507|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի աշխատունակության վերահսկման      |

|   |ռության      |սկզբունքներն ու մեթոդները և  կատարել ՀՏՄ-ի         |

|   |արդյունք 2   |աշխատունակության վերահսկումը                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|508|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  ՀՏՄ-ի աշխատունակության   |

|   |չափանիշներ   |վերահսկման սկզբունքներն ու մեթոդները,              |

|   |             |2)   կատարում է ՀՏՄ-ի աշխատունակության             |

|   |             |վերահսկում:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|509|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի աշխատունակության ախտորոշման      |

|   |ռության      |սկզբունքներն ու մեթոդները և  կատարել ՀՏՄ-ի         |

|   |արդյունք 3   |աշխատունակության ախտորոշում                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|510|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում  ՀՏՄ-ի աշխատունակության   |

|   |չափանիշներ   |ախտորոշման սկզբունքներն ու մեթոդները,              |

|   |             |2)   կատարում է ՀՏՄ-ի աշխատունակության             |

|   |             |ախտորոշում:                                        |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ             |

|                ԱՇԽԱՏՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ  ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|511|Մոդուլի      |ՀՄՑ -5-12-044                                      |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|512|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի միջոցների          |

|   |             |աշխատունակության վերականգնման ապահովման            |

|   |             |ժամանակակից սկզբունքների և  մեթոդների              |

|   |             |վերաբերյալ, ինչպես նաև  հաշվողական տեխնիկայի       |

|   |             |միջոցների հանգույցների և  սարքավորումների          |

|   |             |անսարքությունների վերանորոգման ու                  |

|   |             |աշխատունակության կարգաբերման կարողություններ:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|513|Մոդուլի      |36 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|514|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-043          |

|   |             |«Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների                    |

|   |             |ապարատածրագրային համակարգերի գործունեության        |

|   |             |ապահովում» մոդուլը:                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|515|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|516|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների         |

|   |ռության      |հանգույցների և  սարքավորումների                    |

|   |արդյունք 1   |անսարքությունների վերանորոգման սկզբունքներն ու     |

|   |             |մեթոդները, և  կատարել ՀՏՄ-ի հանգույցների ու        |

|   |             |սարքավորումների անսարքությունների վերանորոգում:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|517|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի սարքավորումների     |

|   |չափանիշներ   |անսարքությունների վերանորոգման սկզբունքներն ու     |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |2)   կատարում է ՀՏՄ-ի սարքավորումների              |

|   |             |անսարքությունների վերանորոգում,                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի հանգույցների        |

|   |             |անսարքությունների վերանորոգման սկզբունքներն ու     |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |4)   կատարում է ՀՏՄ-ի հանգույցների                 |

|   |             |անսարքությունների վերանորոգում:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|518|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի հանգույցների և                   |

|   |ռության      |սարքավորումների աշխատունակության կարգաբերման       |

|   |արդյունք 2   |սկզբունքներն ու մեթոդները,  կատարել                |

|   |             |հանգույցների և  սարքավորումների աշխատունակության   |

|   |             |կարգաբերում                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|519|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի սարքավորումների     |

|   |չափանիշներ   |աշխատունակության կարգաբերման սկզբունքներն ու       |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |2)   կատարում է ՀՏՄ-ի սարքավորումների              |

|   |             |աշխատունակության կարգաբերում,                      |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում  ՀՏՄ-ի հանգույցների       |

|   |             |աշխատունակության կարգաբերման սկզբունքներն ու       |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |4)   կատարում է ՀՏՄ-ի հանգույցների                 |

|   |             |աշխատունակության կարգաբերում:                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|520|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի արտադրման և  շահագործման         |

|   |ռության      |ժամանակակից տեխնոլոգիաները                         |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|521|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի արտադրության        |

|   |չափանիշներ   |ժամանակակից տեխնոլոգիաները,                        |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի շահագործման         |

|   |             |ժամանակակից տեխնոլոգիաները:                        |

|_____________________________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 20-Ն
Հրաման