110.0020.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013093
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 20-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2201 «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ, ՀԱՄԱԼԻՐՆԵՐ, ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ ԵՎ ՑԱՆՑԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ-ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1039-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(7-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԲԱՑ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ |
| ՓՈԽՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒՄԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|427|Մոդուլի |ՀՄՑ -5-12-038 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|428|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |գիտելիքներ բաց համակարգերի ճարտարապետության, |
| | |համակարգչային ցանցերի արձանագրությունների և |
| | |ինտերնետային ծառայությունների վերաբերյալ, ինչպես |
| | |նաև ձևավորել համակարգչային ցանցերի կազմակերպման, |
| | |լոկալ և գլոբալ ցանցերում անվտանգության ապահովման, |
| | |փնտրող համակարգերի օգտագործման և ցանցային |
| | |ծրագրային միջավայրերում կարգավորումների կատարման |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|429|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|430|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-033 |
| | |«Համակարգչային ցանցեր, սարքավորումներ, |
| | |ինֆորմացիայի պաշտպանությունը և հասցեավորման |
| | |համակարգը ցանցերում» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|431|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|432|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի կազմակերպման |
| |ռության |OSI մոդելի մակարդակները և բացատրել այդ մոդելի վրա |
| |արդյունք 1 |հիմնված ցանցի աշխատանքը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|433|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի ֆիզիկական |
| |չափանիշներ |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում |
| | |օգտագործվող սարքավորումները և |
| | |արձանագրությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի գծային |
| | |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում |
| | |օգտագործվող սարքավորումները և |
| | |արձանագրությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի ցանցային |
| | |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում |
| | |օգտագործող սարքավորումները և արձանագրությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի տրանսպորտային |
| | |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում |
| | |օգտագործող սարքավորումները և արձանագրությունները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի սեանսային |
| | |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում |
| | |օգտագործվող սարքավորումները և |
| | |արձանագրությունները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի |
| | |ներկայացուցչական մակարդակի նշանակությունը, այդ |
| | |մակարդակում օգտագործվող սարքավորումները և |
| | |արձանագրությունները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի կիրառական |
| | |մակարդակի նշանակությունը, այդ մակարդակում |
| | |օգտագործվող ծրագրային միջոցները և |
| | |արձանագրությունները, |
| | |8) ճիշտ է բացատրում OSI մոդելի հիման վրա ցանցի |
| | |աշխատանքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|434|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել համակարգչային ցանցերի |
| |ռության |արձանագրությունների օգտագործման նպատակները, |
| |արդյունք 2 |աշխատանքի սկզբունքը և հիմնական հրահանգները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|435|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում TCP/IP (Transmission |
| |չափանիշներ |Control Protocol / Internet Protocol) ստեկի |
| | |կառուցվածքը, նրա արձանագրությունների աշխատանքի |
| | |սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում OSI մոդելի և TCP/IP |
| | |ստեկի մակարդակների համեմատությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում IP արձանագրության |
| | |վերնագրի դաշտերը և նոր չափանիշները, IP |
| | |արձանագրությունների դասակարգումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում FTP (File Transfer |
| | |Protocol) արձանագրության օգտագործման նպատակը, |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, հիմնական հրահանգները և |
| | |Telent (TErminal NETwork) արձանագրության |
| | |օգտագործումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում HTTP (HyperText Transfer |
| | |Protocol) և HTTPS արձանագրությունների օգտագործման |
| | |նպատակը, աշխատանքի սկզբունքը և |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրոնային փոստի POP3 |
| | |(Popst Office Protocol Version) և SMTP (Simple |
| | |Mail Transfer Protocol) արձանագրությունների |
| | |օգտագործման նպատակը, աշխատանքի սկզբունքները, |
| | |հիմնական հրահանգները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|436|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ինտերնետային ծառայությունները և |
| |ռության |կարողանալ օգտվել այդ ծառայություններից |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|437|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային ցանցերի |
| |չափանիշներ |կազմակերպման միջոցները Windows Server ՕՀ-ի հիման |
| | |վրա, |
| | |2) կարողանում է օգտագործել Ինտերնետի |
| | |հնարավորությունները, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում անվտանգության ապահովումը |
| | |լոկալ և գլոբալ ցանցերում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում կարգավորումներ Internet |
| | |Explorer-ում, |
| | |5) ճիշտ է կատարում տեղեկատվության դիտման, |
| | |փնտրման և պահպանման աշխատանքները փնտրող |
| | |համակարգերի օգնությամբ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «Web ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|438|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-039 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|439|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |գիտելիքներ Web ծրագրավորման տեխնոլոգիաների |
| | |վերաբերյալ և կայքերի ստեղծման կարողություններ` |
| | |օգտագործելով HTML նշագծման լեզուն, CSS ոճերի |
| | |աստիճանական աղյուսակները և JavaScript |
| | |ծրագրավորման լեզուն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|440|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|441|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-021 |
| | |«Ալգորիթմների հիմունքներ», ՀՄՑ 5-12-022 |
| | |«Ծրագրավորման հիմունքներ», ՀՄՑ 5-12-023 «Օբյեկտ |
| | |կողմնորոշված ծրագրավորման կոդի մշակում» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|442|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|443|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ստատիկ ու դինամիկ կայքերի |
| |ռության |առանձնահատկությունները, հասկանալ կայքի |
| |արդյունք 1 |տրամաբանական կառուցվածքը, կիրառել HTML-ի հիմնական |
| | |գծանիշները (tag), կարողանալ ստեղծել HTML |
| | |փաստաթղթեր |
|___|_____________|___________________________________________________|
|444|Կատարման |1) ստեղծում է տարբեր ֆորմատի տեքստեր և |
| |չափանիշներ |տեղադրում նկարներ օգտագործելով HTML-ի |
| | |համապատասխան գծանիշները ու դրանց արգումենտները, |
| | |2) ստեղծում է տարբեր տեսքի աղյուսակներ և |
| | |պատկերացնում է աղյուսակի և div գծանիշի դերը |
| | |էլեմենտների դիրքավորման համար, |
| | |3) ստեղծում է HTML ձևեր (form) օգտագործելով ձևի |
| | |բոլոր էլեմենտները, |
| | |4) կիրառում է HTML-ի հաճախ օգտագործվող |
| | |գծանիշները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|445|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել CSS-ի (Cascading Style Sheets - ոճերի |
| |ռության |աստիճանական աղյուսակ) դերը կայքերի էջատման |
| |արդյունք 2 |գործընթացում, տարբերակել ոճերի տեսակները, |
| | |ստեղծել ոճեր HTML-ի տարբեր էլեմենտների համար |
|___|_____________|___________________________________________________|
|446|Կատարման |1) ներկայացնում է CSS-ի դերը կայքերի մշակման |
| |չափանիշներ |ժամանակ, տարբերակում է CSS-ի կիրառման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ստեղծում է HTML փաստաթղթեր կիրառելով CSS-ի |
| | |դիրքավորման, գունային, եզրագծերի և լուսանցքների |
| | |համար նախատեսված հիմնական ոճերը, |
| | |3) կիրառում է CSS-ի հաճախ օգտագործվող ոճերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|447|ՈՒսումնա- |Կարողանալ HTML փաստաթղթերում ծրագրային կտորներ |
| |ռության |պատրաստելու համար օգտագործել JavaScript լեզվի |
| |արդյունք 3 |հրահանգները, զանգվածները և ֆունկցիաները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|448|Կատարման |1) կարողանում է բացատրել և կիրառել JavaScript |
| |չափանիշներ |լեզվի տարրերը, լեզվի այբուբենը, տվյալների տիպերը, |
| | |մեկնաբանությունները և ծառայողական բառերը, |
| | |հաստատունները և փոփոխականները, գործողությունները, |
| | |արտահայտությունները, գործողությունների կատարման |
| | |հերթականությունը, |
| | |2) կարողանում է կիրառել JavaScript ծրագրավորման |
| | |լեզվի պայմանական և կրկնման հրահանգները սցենարներ |
| | |ստեղծելիս, |
| | |3) կարողանում է ստեղծել, արժեքավորել և կիրառել |
| | |զանգվածները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|449|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել JavaScript ծրագրավորման լեզվի |
| |ռության |ֆունկցիաների ստեղծումը, ֆունկցիաների կանչը, |
| |արդյունք 4 |ֆունկցիայի արգումենտները և պարամետրերը, ֆունկցիան |
| | |որպես արժեք, ինչպես նաև JavaScript ծրագրավորման |
| | |լեզվի օբյեկտային մոդելի հասկացությունները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|450|Կատարման |1) կարողանում է ստեղծել ֆունկցիա պարամետրերով և |
| |չափանիշներ |առանց պարամետրերի, իրականացնում է ֆունկցիայի |
| | |կանչը, կիրառում է ֆունկցիան որպես արժեք, |
| | |2) կիրառում է document, Array, Date, Math, |
| | |String, Window, Location, History, Style, Screen |
| | |օբյեկտները սցենարներ ստեղծելիս, |
| | |3) ստեղծում է տարբեր անիմացիոն էֆեկտներ |
| | |կիրառելով օբյեկտային մոդելը և հաճախ օգտագործվող |
| | |JavaScript-ի արտաքին ֆունկցիաները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|451|ՈՒսումնա- |Կիրառել ձևի (form) էլեմենտներից արժեքների |
| |ռության |փոխանցման և JavaScript-ի հաղորդագրությունների |
| |արդյունք 5 |հնարավորությունները սցենարների մշակման համար |
|___|_____________|___________________________________________________|
|452|Կատարման |1) կիրառում է ձևի տեքստային դաշտերից, |
| |չափանիշներ |դրոշակներից, անջատիչներից, ցուցակներից, |
| | |սեղմակներից արժեքների փոխանցումը, |
| | |2) սահմանում է JavaScript-ի |
| | |հաղորդագրությունները, |
| | |3) մշակում է սցենարներ կիրառելով JavaScript-ի |
| | |հաղորդագրությունները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾՄԱՆ ԵՎ |
| ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐՆ ՈՒ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|453|Մոդուլի |ՀՄՑ -5-12-040 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|454|Մոդուլի |Այս մոդուլը նախատեսված է ուսանողների մոտ |
| |նպատակը |ձևավորելու գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի |
| | |միջոցների մոդուլային նախագծման հիմունքների և |
| | |արտադրական գործընթացի նախագծման ու կազմակերպման |
| | |ժամանակակից սկզբունքների և մեթոդների մասին, որոնք |
| | |կօգտագործվեն ՀՏՄ հավաքման արտադրության |
| | |կազմակերպման աշխատանքները կատարել սահմանված |
| | |ստանդարտների համապատասխան, ինչպես նաև |
| | |կոնստրուկտորտեխնոլոգիական փաստաթղթերի կոմպլեկտի |
| | |մշակման կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|455|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|456|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-008 |
| | |«Տեխնիկական գծագրություն» և ՀՄՑ 5-12-032 |
| | |«Անհատական համակարգչի մոդուլային կառուցվածքը և |
| | |սարքերի փոխադարձ կապերը» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|457|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|458|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել նախագծման կազմակերպման, ՀՏՄ |
| |ռության |կոնստրուկտավորման, նախագծման փուլերի ու նրանց |
| |արդյունք 1 |ավտոմատացման կազմակերպման հետ կապված հարցերը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|459|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում նախագծման կազմակերպման |
| |չափանիշներ |ու ՀՏՄ կոնստրուկտավորման մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում նախագծման համար նախնական |
| | |տվյալների ներկայացման, ստանդարտացման և |
| | |ունիֆիկացման դերը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում կոնստրուկտորական |
| | |աշխատանքների պլանավորման, կոնստրուկտորի աշխատանքի |
| | |կազմակերպման ու նախագծման արագացման մեթոդները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում նախագծման փուլերը և |
| | |նախագծման ավտոմատացման հարցերը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում կոնստրուկցիան բնորոշող |
| | |հիմնական գործոնները և նրան ներկայացվող |
| | |պահանջները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում նախագծման փուլի |
| | |ստանդարտացումը որպես գիտատեխնիկական առաջընթացի |
| | |կարևոր բաղկացուցիչ մաս և ավտոմատ նախագծման |
| | |սկզբունքներն ու կառուցվածքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|460|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել կոնստրուկտորական և տեխնոլոգիական |
| |ռության |փաստաթղթերի ստանդարտացման դրույթները, |
| |արդյունք 2 |ստանդարտների տեսակները, կոնստրուկտորա- |
| | |տեխնոլոգիական փաստաթղթերի ձևավորման ընդհանուր |
| | |պահանջները և բացատրել կոնստրուկտորական |
| | |փաստաթղթերի կոմպլեկտի մեջ մտնող փաստաթղթերի |
| | |օգտագործման տեղը և անհրաժեշտությունը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|461|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի |
| |չափանիշներ |ստանդարտացման ընդհանուր դրույթները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական փաստաթղթերի |
| | |մշակման օրենքներն ու դրույթները ըստ ստանդարտների` |
| | |պետական, բնագավառային և այլն, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կոնստրուկտորա-տեխնոլոգիական|
| | |փաստաթղթերի ձևավորման ու |
| | |կոմպլեկտավորման ընդհանուր պահանջները, |
| | |4) կարողանում է տարբերել կոնստրուկտորական |
| | |փաստաթղթերի կոմպլեկտում եղած փաստաթղթերի տիպերը և |
| | |լրիվ կոմպլեկտը, |
| | |5) կատարում է տեքստային ԿՏՓ-երի նախագծման և |
| | |թողարկման աշխատանքներ, օգտագործելով տեքստային |
| | |խմբագրիչը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում գրաֆիկական փաստաթղթերի |
| | |նախագծման և թողարկման հետ կապված ընդհանուր |
| | |հարցերը, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների տիպերն ու |
| | |տեսակները, նրանց կատարման կանոնները, տարրերի |
| | |հիմնական ֆունկցիաների նշանակությունը: |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի նախագծման |
| | |փաստաթղթերի կազմը, |
| | |9) մշակում է որևէ հանգույցի կոնստրուկտորական |
| | |փաստաթղթերի կոմպլեկտը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|462|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ արտադրական և տեխնոլոգիական |
| |ռության |գործընթացի կազմակերպման և նախագծման |
| |արդյունք 3 |հիմնադրույթները, տեխնոլոգիական սարքավորումները և |
| | |հարմարանքները, ինչպես նաև նախագծման ու |
| | |արտադրության ընթացքում որակի ապահովման խնդիրները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|463|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտադրական և |
| |չափանիշներ |տեխնոլոգիական գործընթացի կազմակերպման և նախագծման |
| | |հիմնադրույթները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում արտադրության համար |
| | |անհրաժեշտ տեխնոլոգիական սարքավորումները և |
| | |հարմարանքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կոնստրուկցիայի |
| | |տեխնոլոգիականությունը և նրա հիմնական |
| | |ցուցանիշները, տեխնոլոգիականության ապահովման |
| | |մեթոդները արտադրության տարբեր տիպերում, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում տեխնոլոգիական գործընթացի |
| | |տարրերը և տիպերը, տեխնոլոգիական փաստաթղթեր, |
| | |նախնական տվյալներ տեխնոլոգիական գործընթացի |
| | |նախագծման համար և նրանց նախագծման կարգը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի տեխնոլոգիական |
| | |փաստաթղթերի կազմը և արտադրական գործընթացի |
| | |ավտոմատացման սկզբունքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|464|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի նախագծման և արտադրության |
| |ռության |ընթացքում որակի ապահովման խնդիրները, նրանց |
| |արդյունք 4 |գնահատման մեթոդները և դասակարգումը, ՀՏՄ |
| | |փորձարկումների անցկացման ընդհանուր սկզբունքները և |
| | |տեխնոլոգիաները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|465|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ որակի ցուցանիշները, |
| |չափանիշներ |նրանց գնահատման մեթոդները և դասակարգումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ փորձարկումների |
| | |անցկացման ընդհանուր սկզբունքները և |
| | |տեխնոլոգիաները` կլիմայական, մեխանիկական, |
| | |ռադիացիոն փորձարկումները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում փորձարկումների ընթացքում |
| | |ՀՏՄ տեխնիկական ախտորոշման տեխնոլոգիան: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|466|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ հուսալիության ցուցանիշների |
| |ռության |գնահատման ու ապահովման պահանջները, նախնական |
| |արդյունք 5 |տվյալները, Էլեկտրառադիոտարրերի աշխատանքի |
| | |էլեկտրական և ջերմային ռեժիմների շահագործման |
| | |պայմանների ազդեցությունը ՀՏՄ խափանումների |
| | |ինտենսիվության վրա, հուսալիության հաշվարկման |
| | |մեթոդները և կատարել հաշվարկ` հավանականային մեթոդի |
| | |կիրառմամբ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|467|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի հուսալիության |
| |չափանիշներ |հիմնական հասկացությունները և հուսալիության |
| | |բարձրացման միջոցները: |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հուսալիության |
| | |ցուցանիշները և նրանց ապահովման պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հուսալիության տեսության |
| | |մաթեմատիկական հիմունքները, հուսալիության քանակական |
| | |ցուցանիշները և տիպային գրաֆիկական |
| | |կախվածությունները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հուսալիության հաշվման համար |
| | |նախնական տվյալների նախապատրաստումը, |
| | |էլեկտրառադիոտարրերի աշխատանքի էլեկտրական և |
| | |ջերմային ռեժիմների, շահագործման պայմանների |
| | |ազդեցությունը ՀՏՄ խափանումների ինտենսիվության |
| | |վրա, |
| | |5) կատարում է հուսալիության հաշվարկը, հաշվի |
| | |առնելով բեռնվածության և ջերմային գործակիցները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|468|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-041 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|469|Մոդուլի |Այս մոդուլը նախատեսված է հաշվողական տեխնիկայի |
| |նպատակը |միջոցների շահագործման ժամանակակից սկզբունքների և |
| | |մեթոդների հիմունքները ուսանողներին մատուցելու |
| | |համար: Մոդուլի ուսումնառության արդյունքում |
| | |ուսանողների մոտ ձևավորվում են կարողություններ, |
| | |գործնական հմտություններ և գիտելիքներ հաշվողական |
| | |տեխնիկայի միջոցների շահագործման, սխալների ու |
| | |անսարքությունների փնտրման, մեկուսացման և վերացման |
| | |սկզբունքների ու մեթոդների վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|470|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|471|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած ՀՄՑ 5-12-032 «Անհատական |
| | |համակարգչի մոդուլային կառուցվածքը և սարքերի |
| | |փոխադարձ կապերը» և ՀՄՑ 5-12-040 «Հաշվողական |
| | |տեխնիկայի միջոցների նախագծման և արտադրական |
| | |գործընթացի կազմակերպման մեթոդներն ու |
| | |սկզբունքները» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|472|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|473|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ հսկման ու շահագործման ընդհանուր |
| |ռության |հարցերը, խնդիրները, ԷՀՄ սխալների և |
| |արդյունք 1 |անուղղելիության դասակարգումը, ԷՀՄ ախտորոշման և |
| | |հսկման ընդհանուր հարցերը, ստուգման համակարգի |
| | |կառուցվածքը, ԷՀՄ սխալների հայտնաբերման ընդհանուր |
| | |սկզբունքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|474|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչի խնամքը` |
| |չափանիշներ |շահագործման կանոնները, պրոֆիլակտիկ աշխատանքները և |
| | |անվտանգության կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անսարքությունների |
| | |տեսակները և վերացման միջոցները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անհրաժեշտ գործիքների և |
| | |պարագաների հավաքածուն, բացատրում է դրանց |
| | |նախատեսվածությունը, |
| | |4) կարողանում է օգտագործել անսարքությունների |
| | |հայտնաբերման ծրագրային միջոցները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|475|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել իրանների տիպերը, սնման բլոկների |
| |ռության |հիմնական բնութագրերը, անսարքությունների |
| |արդյունք 2 |ախտորոշման միջոցները և խնամքը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|476|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգային բլոկի |
| |չափանիշներ |իրանների տիպերը, հովացման համակարգը և խնամքի |
| | |միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում իրանների դասակարգումը |
| | |ըստ տեղադրվող մայրական սալի ձևի գործոնի, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սնման բլոկի արտաքին |
| | |տեսքը, ներքին կառուցվածքը, խնամքի միջոցները, |
| | |հաղորդալարերի գույները և տրվող լարումը, |
| | |4) կատարում է ախտորոշում և առաջացած խնդրի |
| | |լուծում, կարողանում է տեղահանել, տեղադրել և |
| | |կազմակերպել դրա խնամքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|477|ՈՒսումնա- | Նկարագրել մայրական սալի ընդհանուր տեսքը, |
| |ռության |կցանները, տեղահանման ու տեղադրման կարգը, |
| |արդյունք 3 |ախտորոշման ու դրանց վերացման միջոցները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|478|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մայրական սալի ընդհանուր |
| |չափանիշներ |նկարագիրն ու տեսքը, |
| | |2) կարողանում է տեղադրել ու տեղահանել մայրական |
| | |սալը, |
| | |3) կարողանում է միացնել մայրական սալին միացվող |
| | |սարքերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ախտորոշման միջոցները, |
| | |5) կարողանում է հայտնաբերել առաջացած խնդիրները |
| | |և ներկայացնում է դրանց վերացման ձևերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|479|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել BIOS SETUP ծրագրի հիմնական |
| |ռության |կարգավորումները, համակարգի աշխատանքի սխալների |
| |արդյունք 4 |մասին տրված ազդանշանները և կարգավորել հիմնական |
| | |պարամետրերը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|480|Կատարման |6) ճիշտ է նկարագրում BIOS - ի ինտերֆեյսն ու |
| |չափանիշներ |կարգավորման տեղամասերը, |
| | |7) ճիշտ է նկարագրում BIOS-ի պարամետրերի |
| | |փոփոխման մեթոդները, հիմնական պարամետրերի |
| | |կարգավորումը BIOS-ում, ստանդարտ և փոփոխվող |
| | |կարգավորումների մենյուն, սնուցման կառավարման |
| | |կարգը, |
| | |8) կատարում է կառավարել գաղտնաբառերը պահպանել |
| | |կատարված կարգավորումները, |
| | |9) ճիշտ է ներկայացնում սխալների մասին BIOS - ի |
| | |արտաբերած ձայնային ազդանշանները և տեքստային |
| | |տեղեկատվությունը: |
| | |10) կատարում է BIOS վերազինում` հին պարամետրերի |
| | |պահպանում, նոր պարամետրերի գրանցում, BIOS - ի |
| | |վերականգնում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|481|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել պրոցեսորի և օպերատիվ հիշողության |
| |ռության |ընդհանուր նկարագրումը, տեղահանել և տեղադրել, |
| |արդյունք 5 |կարգավորել դրանց աշխատանքի պարամետրերի |
| | |կարգավորումը BIOS - ում և կիրառել ախտորոշիչ |
| | |միջոցներ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|482|Կատարման |1) ճիշտ է նկարագրում պրոցեսորի և օպերատիվ |
| |չափանիշներ |հիշողության բնութագրերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի հովացման |
| | |համակարգի տեղադրման և խնամքի կազմակերպման ձևերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի ախտորոշման |
| | |միջոցները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում օպերատիվ հիշողության |
| | |մոդուլների տեսակները և ծավալները, |
| | |5) կարողանում է կատարել օպերատիվ հիշողության |
| | |պարամետրերի կարգավորումը BIOS - ում, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում անսարքության ախտանիշներն |
| | |ու պատճառները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում ախտորոշման և խնդիրների |
| | |լուծման միջոցները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ |
| ՀԱՎԱՔՄԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|483|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-042 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|484|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |հաշվողական տեխնիկայի միջոցների հավաքման |
| | |արտադրության ժամանակակից սկզբունքների և մեթոդների |
| | |վերաբերյալ, ինչպես նաև կարողություններ, գործնական |
| | |հմտություններ և գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի |
| | |միջոցների հավաքման արտադրության սկզբունքների և |
| | |մեթոդների վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|485|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|486|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-041 |
| | |«Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների շահագործում» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|487|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|488|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| |ռության |հավաքման և կարգաբերման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| |արդյունք 1 |ընտրել հավաքման համար անհրաժեշտ գործիքները և |
| | |նյութերը, նախապատրաստել աշխատանքային տեղը և |
| | |կատարել իրանի մեխանիկական հավաքման աշխատանքներ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|489|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի |
| |չափանիշներ |միջոցների հավաքման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի |
| | |միջոցների աշխատունակության կարգաբերման |
| | |սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |3) ճիշտ է ընտրում հավաքման համար անհրաժեշտ |
| | |գործիքները, նյութերը և նախապատրաստում |
| | |աշխատանքային տեղը, |
| | |4) կատարում է իրանի մեխանիկական հավաքման |
| | |աշխատանքներ` տեղադրում է սնման բլոկը իրանում, |
| | |տեղադրում է իրանի օդափոխիչները, |
|___|_____________|___________________________________________________|
|490|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել պրոցեսորի և հիշողության մոդուլների |
| |ռության |տեղադրման առանձնահատկությունները և տեղադրել դրանք |
| |արդյունք 2 |համակարգային սալի վրա |
|___|_____________|___________________________________________________|
|491|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի և օպերատիվ |
| |չափանիշներ |հիշողության տարատեսակները սալի վրա տեղադրելու |
| | |համար, |
| | |2) նախապատրաստում է պրոցեսորի և օպերատիվ |
| | |հիշողության մոդուլները մայրական սալի վրա |
| | |տեղադրելու համար, |
| | |3) տեղադրում է պրոցեսորը համապատասխան բնիկում, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հովացման համակարգի և |
| | |ջերմային խողովակների տեղադրման |
| | |հաջորդականությունը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում հիշողության մոդուլների |
| | |տեղադրման կարգը և տեղադրում է հիշողության |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|492|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել համակարգային սալի մոնտաժման |
| |ռության |հաջորդականությունը և կարողանալ կատարել |
| |արդյունք 3 |համակարգային սալի մոնտաժման աշխատանքներ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|493|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգային սալի |
| |չափանիշներ |մոնտաժման հաջորդականությունը ըստ մոնտաժային |
| | |սխեմայի, |
| | |2) ճիշտ է միացնում համակարգային սալը, |
| | |3) միացնում է սնման մալուխները և դիմային |
| | |վահանակի հաղորդալարերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|494|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել արտաքին հիշող սարքերի մոնտաժման |
| |ռության |հաջորդականությունը և կատարում է արտաքին հիշող |
| |արդյունք 4 |սարքերի մոնտաժման գործողություններ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|495|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտաքին հիշող սարքերի |
| |չափանիշներ |մոնտաժման հաջորդականությունը, |
| | |2) ճիշտ է միացնում ճկուն և կոշտ սկավառակների |
| | |ինտերֆեյսները, |
| | |3) ճիշտ է միացնում սկավառակների սնուցումը, |
| | |4) միացնում է կայանները և կատարում առանձնախցերի |
| | |մոնտաժում, |
| | |5) միացնում է ճկուն սկավառակով կուտակիչը և |
| | |մյուս հիշող սարքերը` ATA IDE-ին միացվող: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|496|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ընդլայնման տպասալերի տեղադրման |
| |ռության |հաջորդականությունը և կատարել դրանց տեղադրումը |
| |արդյունք 5 |համապատասխան բնիկներում |
|___|_____________|___________________________________________________|
|497|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդլայնման տպասալերի |
| |չափանիշներ |տեղադրման հաջորդականությունը, |
| | |2) ճիշտ է նախապատրաստում ընդլայնման տպասալերը |
| | |տեղադրման համար, |
| | |3) ճիշտ է տեղադրում տեսաքարտը, |
| | |4) ճիշտ է տեղադրում մնացած ընդլայնման |
| | |տպասալերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|498|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| |ռության |ապարատածրագրային համակարգերի կոմպլեկտավորման և |
| |արդյունք 6 |կարգաբերման սկզբունքներն ու մեթոդները, կարողանալ |
| | |ստուգել համակարգչի հավաքման ճշտությունը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|499|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի |
| |չափանիշներ |միջոցների ապարատածրագրային համակարգերի |
| | |կոմպլեկտավորման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հաշվողական տեխնիկայի |
| | |միջոցների ապարատածրագրային համակարգերի |
| | |կարգաբերման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |3) կարողանում է ստուգել համակարգչի հավաքման |
| | |ճշտությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ |
| ԱՊԱՐԱՏԱԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|500|Մոդուլի |ՀՄՑ 5-12-043 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|501|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |գիտելիքներ, կարողություններ և գործնական |
| | |հմտություններ հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| | |ապարատածրագրային համակարգերի գործունեության |
| | |ապահովման ժամանակակից սկզբունքների ու մեթոդների |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|502|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|503|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է |
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-042 |
| | |«Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների հավաքման |
| | |արտադրություն» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|504|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|505|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| |ռության |տեխնիկական սպասարկման սկզբունքներն ու մեթոդները և |
| |արդյունք 1 |կատարի ՀՏՄ-ի տեխնիկական սպասարկում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|506|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի տեխնիկական |
| |չափանիշներ |սպասարկման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |2) կարողանում է կատարել հաշվողական տեխնիկական |
| | |միջոցների սպասարկման և աշխատանքային տեղի |
| | |կազմակերպման աշխատանքներ, |
| | |3) կատարում է ՀՏՄ-ի տեխնիկական սպասարկում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|507|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի աշխատունակության վերահսկման |
| |ռության |սկզբունքներն ու մեթոդները և կատարել ՀՏՄ-ի |
| |արդյունք 2 |աշխատունակության վերահսկումը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|508|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի աշխատունակության |
| |չափանիշներ |վերահսկման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |2) կատարում է ՀՏՄ-ի աշխատունակության |
| | |վերահսկում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|509|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի աշխատունակության ախտորոշման |
| |ռության |սկզբունքներն ու մեթոդները և կատարել ՀՏՄ-ի |
| |արդյունք 3 |աշխատունակության ախտորոշում |
|___|_____________|___________________________________________________|
|510|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի աշխատունակության |
| |չափանիշներ |ախտորոշման սկզբունքներն ու մեթոդները, |
| | |2) կատարում է ՀՏՄ-ի աշխատունակության |
| | |ախտորոշում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ |
| ԱՇԽԱՏՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|511|Մոդուլի |ՀՄՑ -5-12-044 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|512|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |
| |նպատակը |գիտելիքներ հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| | |աշխատունակության վերականգնման ապահովման |
| | |ժամանակակից սկզբունքների և մեթոդների |
| | |վերաբերյալ, ինչպես նաև հաշվողական տեխնիկայի |
| | |միջոցների հանգույցների և սարքավորումների |
| | |անսարքությունների վերանորոգման ու |
| | |աշխատունակության կարգաբերման կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|513|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|514|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՄՑ 5-12-043 |
| | |«Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| | |ապարատածրագրային համակարգերի գործունեության |
| | |ապահովում» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|515|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|516|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել հաշվողական տեխնիկայի միջոցների |
| |ռության |հանգույցների և սարքավորումների |
| |արդյունք 1 |անսարքությունների վերանորոգման սկզբունքներն ու |
| | |մեթոդները, և կատարել ՀՏՄ-ի հանգույցների ու |
| | |սարքավորումների անսարքությունների վերանորոգում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|517|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի սարքավորումների |
| |չափանիշներ |անսարքությունների վերանորոգման սկզբունքներն ու |
| | |մեթոդները, |
| | |2) կատարում է ՀՏՄ-ի սարքավորումների |
| | |անսարքությունների վերանորոգում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի հանգույցների |
| | |անսարքությունների վերանորոգման սկզբունքներն ու |
| | |մեթոդները, |
| | |4) կատարում է ՀՏՄ-ի հանգույցների |
| | |անսարքությունների վերանորոգում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|518|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի հանգույցների և |
| |ռության |սարքավորումների աշխատունակության կարգաբերման |
| |արդյունք 2 |սկզբունքներն ու մեթոդները, կատարել |
| | |հանգույցների և սարքավորումների աշխատունակության |
| | |կարգաբերում |
|___|_____________|___________________________________________________|
|519|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի սարքավորումների |
| |չափանիշներ |աշխատունակության կարգաբերման սկզբունքներն ու |
| | |մեթոդները, |
| | |2) կատարում է ՀՏՄ-ի սարքավորումների |
| | |աշխատունակության կարգաբերում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի հանգույցների |
| | |աշխատունակության կարգաբերման սկզբունքներն ու |
| | |մեթոդները, |
| | |4) կատարում է ՀՏՄ-ի հանգույցների |
| | |աշխատունակության կարգաբերում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|520|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՏՄ-ի արտադրման և շահագործման |
| |ռության |ժամանակակից տեխնոլոգիաները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|521|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի արտադրության |
| |չափանիշներ |ժամանակակից տեխնոլոգիաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՏՄ-ի շահագործման |
| | |ժամանակակից տեխնոլոգիաները: |
|_____________________________________________________________________|
-----------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում