110.0021.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013094
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 21-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0604 «ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1044-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 0604 «Բանկային գործ» մասնագիտության
հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ
մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի |ԲԳՄ-5-12-001 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|2. |Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ընդհանուր |
| |նպատակը |գիտելիքներ տալ տնտեսագիտության տեսության |
| | |ընդհանուր դրույթների, հասարակական արտադրության |
| | |հիմքերի, հասարակական պահանջմունքների և շահերի |
| | |մասին: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|3. |Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|4. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|5. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|6. |ՈՒսումնա- |Ներկայացնել տնտեսագիտության տեսության առարկան, |
| |ռության |մեթոդները, տնտեսական հարաբերությունների |
| |արդյունք 1 |համակարգը, տնտեսական կատեգորիաները և օրենքները |
|___|_____________|___________________________________________________|
|7. |Կատարման |1)ճիշտ է բնութագրում տնտեսագիտության տեսության |
| |չափանիշներ |ուսումնասիրության առարկան, խնդիրները, մեթոդները և |
| | |զարգացման փուլերն ու ուղղությունները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական |
| | |հարաբերությունների էությունը և դասակարգման տարբեր |
| | |մոտեցումները, |
| | |3)ճիշտ է բացատրում տնտեսական կատեգորիաները, |
| | |օրենքները և դրանց դասակարգումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|8. |ՈՒսումնա- |Բացատրել հասարակական արտադրության էությունը և |
| |ռության |կառուցվածքը, տնտեսական պահանջմունքները և շահերը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|9. |Կատարման |1)ճիշտ է բացատրում հասարակական արտադրության |
| |չափանիշներ |էությունը և կառուցվածքը, |
| | |2)ճիշտ է պարզաբանում պահանջմունքների էությունը և |
| | |կառուցվածքը, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական շահերի էությունը |
| | |և կառուցվածքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|10.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել տնտեսական համակարգը և տնտեսավարման |
| |ռության |ընդհանուր խնդիրները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|11.|Կատարման |1)ճիշտ է բացատրում տնտեսական համակարգի էությունը |
| |չափանիշներ |և դրա տարատեսակները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում շուկայական տնտեսակարգը |
| | |որպես տնտեսական համակարգ և դրա |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում շուկայական տնտեսության |
| | |ձևավորման նախադրյալները և գործունեության |
| | |սկզբունքները, |
| | |4)ճիշտ է պարզաբանում շուկայի հիմնական տարրերը: |
| | |(առաջարկ, պահանջարկ, գին, մրցակցություն): |
|___|_____________|___________________________________________________|
|12.|ՈՒսումնա- |Բացատրել ապրանքային արտադրության էությունը և փողի |
| |ռության |ծագումը |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|13.|Կատարման |1)ճիշտ է բնութագրում ապրանքային արտադրության |
| |չափանիշներ |էությունը և առաջացման պայմանները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում ապրանքը և նրա |
| | |հատկությունները, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում փողի ծագումը, զարգացման |
| | |փուլերը և գործառույթները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|14.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել կապիտալի էությունը, կուտակումը և |
| |ռության |դրամական կապիտալի շուկան |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|15.|Կատարման |1)ճիշտ է բացատրում կապիտալի էությունը և տարբեր |
| |չափանիշներ |մեկնաբանությունները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում կապիտալի շրջապտույտի |
| | |տնտեսական բովանդակությունը և պտույտի էությունը, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում հիմնական և շրջանառու |
| | |կապիտալը, հիմնական կապիտալի մաշվածությունը, |
| | |4)ճիշտ է պարզաբանում դրամական կապիտալի շուկայի |
| | |էության և փոխատվական կապիտալի ձևավորման |
| | |արդյունքները, փոխատվական տոկոսը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|16.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել աշխատանքի շուկան և աշխատավարձի ձևերը |
| |ռության |և համակարգերը |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|17.|Կատարման |1)ճիշտ է բնութագրում աշխատանքի շուկան և նրա |
| |չափանիշներ |գործունեության մեխանիզմը, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում գործազրկության էությունը և |
| | |ձևերը: Օուենի օրենքը, |
| | |3)ճիշտ է բնութագրում տարիֆային համակարգը, Լորենցի |
| | |կորը և Ջինի գործակիցը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|18.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ձեռնարկատիրական գործունեության |
| |ռության |էությունը և դերը |
| |արդյունք 7 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|19.|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում ձեռնարկատիրական |
| |չափանիշներ |գործունեության էությունը և դերը շուկայական |
| | |էկոնոմիկայում, |
| | |2)ճիշտ է պարզաբանում կազմակերպությունների |
| | |կազմակերպաիրավական ձևերը, |
| | |3)ճիշտ է բացատրում փոքր բիզնեսի էությունը և դերը |
| | |շուկայական էկոնոմիկայում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|20.|ՈՒսումնա- |Բացատրել հասարակական արդյունքի վերարտադրության |
| |ռության |էությունը և ազգային հաշիվների համակարգը |
| |արդյունք 8 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|21.|Կատարման |1)ճիշտ է պարզաբանում հասարակական արդյունքի |
| |չափանիշներ |վերարտադրության էությունը, ձևերը և տիպերը, |
| | |2)ճիշտ է բնութագրում հասարակական արդյունքի |
| | |գնահատման մոտեցումները, |
| | |3)ճիշտ է բացատրում համախառն ազգային արդյունքը |
| | |(ՀԱԱ) և համախառն ներքին արդյունքը (ՀՆԱ) ազգային |
| | |հաշիվների համակարգում, |
| | |4)ճիշտ է բնութագրում ազգային հաշիվների հիմնական |
| | |ցուցանիշների հարաբերակցությունը. ՀԱԱ, ԶՆԱ, |
| | |ազգային եկամուտ, անձնական եկամուտ, տնօրինելի |
| | |եկամուտ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|22.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ֆինանսական համակարգի էությունը և |
| |ռության |տնտեսական աճի ցիկլային բնույթը |
| |արդյունք 9 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|23.|Կատարման |1)ճիշտ է բացատրում ֆինանսների ծագումը, էությունը |
| |չափանիշներ |և ֆինանսական համակարգի օղակները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում պետական բյուջեն որպես |
| | |ֆինանսական համակարգի հիմնական օղակ, |
| | |3)ճիշտ է պարզաբանում արժեզրկման էությունը, |
| | |պատճառները, տեսակները և հետևանքները, |
| | |4)ճիշտ է բնութագրում տնտեսական աճի ցիկլային |
| | |բնույթը, տնտեսական ճգնաժամի էությունը, թվարկում |
| | |տեսակները և պատճառները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|24.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել համաշխարհային տնտեսության ձևավորման |
| |ռության |նախադրյալները և կառուցվածքը |
| |արդյունք 10 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|25.|Կատարման |1)ճիշտ է բացատրում համաշխարհային տնտեսության |
| |չափանիշներ |ձևավորման հիմքերը և կառուցվածքը, |
| | |2)ճիշտ է պարզաբանում համաշխարհային առևտուրը և |
| | |համաշխարհային արժութային հարաբերությունները, |
| | |3)ճիշտ է բնութագրում համաշխարհային ինտեգրացիան և |
| | |գլոբալիզացիան: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|26.|Մոդուլի |ԲԳՄ-5-12-002 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|27.|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին բավարար |
| |նպատակը |գիտելիքներ տալ մասնագիտական գործունեության |
| | |բնագավառում անգլերեն լեզվի կիրառման վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|28.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|29.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|30.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|31.|ՈՒսումնա- |Կատարել տերմինային և ընդհանուր գործածության |
| |ռության |բառապաշարի թարգմանություն |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|32.|Կատարման |1)ճիշտ է բացատրում տրված մոդելները և կազմում |
| |չափանիշներ |ինքնուրույն իրավիճակներ, |
| | |2)ճիշտ ստուգում և ամրապնդում է տեքստերի ակտիվ |
| | |բառապաշարը, |
| | |3)ճիշտ է պատկերացնում տերմիններն ու քերականական |
| | |նյութերը, |
| | |4)ճիշտ բացատրում և զարգացնում է բանավոր խոսքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|33.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել Հայաստանի և Մեծ Բրիտանիայի բանկային |
| |ռության |համակարգը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|34.|Կատարման |1) Հայաստանի բանկային համակարգը ճիշտ է |
| |չափանիշներ |ներկայացնում անգլերեն լեզվով, |
| | |2) Մեծ Բրիտանիայի բանկային համակարգը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում անգլերեն լեզվով, |
| | |3) կարողանում է համեմատություններ և զուգահեռներ |
| | |անցկացնել երկու համակարգերի միջև: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|35.|ՈՒսումնա- |Բանկային համակարգում հաղորդակցվել անգլերեն լեզվով |
| |ռության | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|36.|Կատարման |1)ճիշտ է կատարում մասնագիտական եզրույթների և |
| |չափանիշներ |արտահայտությունների թարգմանությունները, |
| | |2)անգլերեն լեզվով ճիշտ է լրացնում բանկային |
| | |գործառնություններին վերաբերվող փաստաթղթերը, |
| | |3) ճիշտ է ձևակերպում նամակներ, |
| | |4) հաղորդակցվում է բանկի հաճախորդների հետ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻՆԱՆՍԱՅԻՆ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|37.|Մոդուլի |ԲԳՄ-5-12-003 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|38.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ |
| |նպատակը |տալ բանկային և արժեթղթերով գործառնությունները |
| | |կատարելու և ֆինանսական պարզ վերլուծություններ |
| | |կատարելու բնագավառում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|39.|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|40.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|41.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|42.|ՈՒսումնա- |Կատարել մոտավոր հաշվարկներ ֆինանսական հաշվարկների |
| |ռության |և վերլուծության մեջ |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|43.|Կատարման |1)ճիշտ է կիրառում մոտավոր հաշվարկների գծային |
| |չափանիշներ |ինտերպոլյացիայի եղանակը, |
| | |2)ճիշտ է կիրառում մոտավոր հաշվարկների |
| | |իտեռացիաների եղանակը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|44.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ֆինանսային մաթեմատիկայի հիմունքները և |
| |ռության |տոկոսների տեսությունը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|45.|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում տոկոսների տեսությունը, |
| |չափանիշներ |2)ճիշտ է կատարում պարզ և բարդ տոկոսադրույքների |
| | |հաշվարկը, |
| | |3)ներկայացնում է հաշվառման (դիսկոնտավորման) |
| | |տոկոսադրույքները, |
| | |4)որոշում է իրական տոկոսադրույքները սղաճից և |
| | |հարկից կախված: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|46.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել դրամական հոսքերը, նրանց գնահատումը և |
| |ռության |վերլուծությունը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|47.|Կատարման |1)կատարում է պարբերական անդամներով ֆինանսական |
| |չափանիշներ |հոսքերի ռենտաների հետ կապված կարևորագույն |
| | |մեծությունների հաշվարկներ, |
| | |2)կատարում է ներհոսող (միջոցների |
| | |շրջանառությունից) և արտահոսող (ծախսերը, |
| | |ներդրումները և այլ վճարային պարտավորությունները) |
| | |գումարների հաշվարկներ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|48.|ՈՒսումնա- |Կատարել վարկային գործառնությունների հաշվարկներ |
| |ռության | |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|49.|Կատարման |1)ճիշտ է կատարում անուիտետների հաշվարկը բարդ |
| |չափանիշներ |տոկոսներով, |
| | |2)ճիշտ է կատարում երկարաժամկետ վարկերի հետ կապված |
| | |հաշվարկներ, |
| | |3)ճիշտ է կազմում տարբեր տեսակի վարկերի տարբեր |
| | |եղանակներով մարման պլանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|50.|ՈՒսումնա- |Լուծել ֆինանսավարկային գործառնությունների |
| |ռության |հաշվեկշռային հավասարումը |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|51.|Կատարման |1)ճիշտ է կիրառում ֆինանսական համարժեքության |
| |չափանիշներ |սկզբունքը, |
| | |2)ճիշտ է լուծում հաշվեկշռային հավասարումները, |
| | |3)ճիշտ է կատարում ֆինանսական գործառնությունների |
| | |եկամտաբերության հաշվարկը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|52.|ՈՒսումնա- |Կատարել սղաճի առկայության դեպքում Ֆինանսական |
| |ռության |հաշվարկներ |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|53.|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում սղաճի ինդեքսի և տեմպի |
| |չափանիշներ |հաշվարկները և նրանց կապը ազգային արժույթի |
| | |արժեզրկման ինդեքսի և տեմպի հետ, |
| | |2)ճիշտ է կատարում ռենտաների հաշվարկները սղաճի |
| | |առկայության դեպքում, |
| | |3)ճիշտ է կատարում եկամտաբերության հաշվարկը սղաճի |
| | |առկայության դեպքում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|54.|ՈՒսումնա- |Կատարել արժեթղթերի գնահատում և շահութաբերության |
| |ռության |որոշում |
| |արդյունք 7 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|55.|Կատարման |1)ճիշտ է կատարում տարբեր տեսակի արժեթղթերի |
| |չափանիշներ |փոխարժեքների հաշվարկը, |
| | |2)ունի արժեթղթերով գործարքներ կատարելիս ճիշտ |
| | |կողմնորոշվելու ունակություն, ելնելով նրանց |
| | |գնահատման և շահութաբերության ֆինանսական |
| | |ցուցանիշներից, |
| | |3)դրսևորում է արժեթղթերի հիմնական պարամետրերի |
| | |իմացություն և դրանց գնահատման ցուցանիշների |
| | |հաշվարկներում օգտագործելու կարողություն, |
| | |4) ճիշտ է որոշում ներդրումային ծրագրերի |
| | |արդյունավետությունը, |
| | |5) անհրաժեշտ հաշվարկներով հիմնավորում է |
| | |ներդրումային ծրագրերի արդյունավետությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|56.|ՈՒսումնա- |Կատարել գործարարական առաջարկների վերլուծություն և |
| |ռության |հաշվարկներ |
| |արդյունք 8 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|57.|Կատարման |1)ճիշտ է կիրառում ներդրումային նախագծերի |
| |չափանիշներ |վերլուծության ստատիկ և դինամիկ պարամետրերը, |
| | |2)կատարում է ներդրումային ծրագրերի |
| | |արդյունավետության հաշվարկներ և հիմնավորում է |
| | |դրանք: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|58.|Մոդուլի |ԲԳՄ-5-12-004 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|59.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ |
| |նպատակը |տալ մասնագիտական գործունեության ընթացքում |
| | |վիճակագրական մեթոդների կիրառման վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|60.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|61.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԲԳՄ-5-12-001 «Տնտեսագիտության |
| | |տեսության հիմունքներ», և ԲԳՄ-5-12-003 |
| | |«Ֆինանսային մաթեմատիկա» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|62.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|63.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել վիճակագրություն առարկան, մեթոդը և |
| |ռության |խնդիրները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|64.|Կատարման |1) վիճակագրության դերը հասարակական կյանքի |
| |չափանիշներ |զարգացման օրինաչափությունների ճանաչողության մեջ |
| | |ճիշտ ներկայացվում է, |
| | |2)քանակական և որակական վերլուծության |
| | |փոխկապակցությունը վիճակագրության մեջ ճիշտ |
| | |ներկայացվում է, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում վիճակագրության մեթոդը և նրա |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |4)ճիշտ է բացատրում վիճակագրական հետազոտման |
| | |հիմնական փուլերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|65.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել վիճակագրական դիտարկումը, խմբավորումը |
| |ռության |և բաշխման շարքերը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|66.|Կատարման |1) դիտարկումը որպես վիճակագրական հետազոտության |
| |չափանիշներ |սկզբնական փուլ ճիշտ ներկայացնում է, |
| | |2)դիտարկման ծրագիրը, օբյեկտը և միավորը ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |3)վիճակագրական հաշվետվությունների ձևերը, դրանց |
| | |տեսակները և ներկայացման ժամկետները ճիշտ |
| | |ներկայացնում է, |
| | |4)խմբավորման մեթոդը ճիշտ է բացատրում, |
| | |5)բաշխման շարքերը, դրանց կառուցումը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|67.|ՈՒսումնա- |Բնութագրել բացարձակ և հարաբերական մեծությունները |
| |ռության | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|68.|Կատարման |1)բացարձակ մեծությունները, չափի միավորները և |
| |չափանիշներ |նշանակությունը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |2)հարաբերական մեծությունների նշանակությունը, |
| | |տեսակները և արտահայտման ձևերը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |3) ճիշտ հաշվում է հարաբերական մեծություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|69.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել միջին մեծությունները և վարիացիայի |
| |ռության |ցուցանիշները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|70.|Կատարման |1)միջին մեծությունների մեթոդը ճիշտ է մեկնաբանում, |
| |չափանիշներ |2)միջին մեծությունների տեսակները և |
| | |հատկությունները ճիշտ բացատրում է, |
| | |3)միջին կշիռների նշանակությունը ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |4) վարիացիայի երևույթը ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |5)հաշվում է վարիացիայի հիմնական ցուցանիշները և |
| | |ներկայացնում դրանց օգտագործումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|71.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել դինամիկայի շարքերը և տնտեսական |
| |ռության |ինդեքսները |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|72.|Կատարման |1)դինամիկայի շարքի տարրերն ու տեսակները բացատրում |
| |չափանիշներ |է, |
| | |2)շարքի միջին և վերլուծական ցուցանիշները ճիշտ |
| | |հաշվում է, |
| | |3)վիճակագրական հետազոտությունների ինդեքսային |
| | |մեթոդը ճիշտ ներկայացնում է, |
| | |4)անհատական, ընդհանուր, ագրեգատային, միջին |
| | |թվաբանական և ներդաշնակ ինդեքսները ճիշտ հաշվում է, |
| | |5)կարևորագույն տնտեսական ինդեքսները և նրանց |
| | |փոխկապակցվածությունը ճիշտ ներկայացնում է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|73.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ընտրանքային դիտարկումը |
| |ռության | |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|74.|Կատարման |1)ընտրանքային դիտարկումը ճիշտ է բնութագրում, |
| |չափանիշներ |2)բացատրում է ընտրանքային դիտարկման տեսակները, |
| | |3) հաշվում է ընտրանքային դիտարկման սխալները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|75.|Մոդուլի |ԲԳՄ-5-12-005 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|76.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական և գործնական |
| |նպատակը |գիտելիքներ տալ ՀՀ հարկային օրենսդրության և նրա |
| | |կիրառման վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|77.|Մոդուլի |48 ժամ: |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|78.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԲԳՄ-5-12-001 «Տնտեսագիտության |
| | |տեսության հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|79.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|80.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՀ հարկային օրենսդրության հիմունքները |
| |ռության |և սկզբունքները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|81.|Կատարման |1)բացատրում է «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքով |
| |չափանիշներ |սահմանվող հիմնական հասկացությունները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում հարկերի և հարկային |
| | |արտոնությունների տեսակները, հարկ վճարողների |
| | |իրավունքները և պարտականությունները, հարկային |
| | |վեճերի լուծման կարգը, ՀՀ հարկային օրենսդրության և |
| | |հարկային հարաբերությունները կարգավորող մյուս |
| | |իրավական պահանջների խախտումների համար |
| | |պատասխանատվությունը, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության |
| | |հարկային համակարգի հիմքում դրված սկզբունքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|82.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՀ գործող հարկային ռեժիմները և |
| |ռության |հարկատեսակները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|83.|Կատարման |1)ճիշտ է բնութագրում ՀՀ-ում գործող հարկման |
| |չափանիշներ |ռեժիմները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ հարկատեսակները, |
| | |3)ներկայացնում է հաստատագրված վճարով հարկվող |
| | |գործունեությունը, |
| | |4)ճիշտ է կիրառում հաստատագրված վճարի |
| | |դրույքաչափերը, |
| | |5)ճիշտ է իրականացնում հաշվառումը սահմանված |
| | |դրույքաչափերով: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|84.|ՈՒսումնա- |Բացատրել ՀՀ հիմնական հարկատեսակների հաշվարկման |
| |ռության |մեխանիզմները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|85.|Կատարման |1)ճիշտ է սահմանում ըստ հարկատեսակների հարկ |
| |չափանիշներ |վճարողներին, |
| | |2) ճիշտ է սահմանում հարկվող օբյեկտները, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում նվազեցումները և դրույքաչափերը, |
| | |4)ճիշտ է որոշում հարկերի գումարները, |
| | |5)ճիշտ է կիրառում արտոնությունները, ռեզիդենտների |
| | |և ոչ ռեզիդենտների հարկման առանձնահատկությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|86.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել սոցիալական և պարտադիր այլ վճարները |
| |ռության | |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|87.|Կատարման |1)ճիշտ սահմանել սոցիալական վճարներ կատարողներին և |
| |չափանիշներ |սոցիալական վճարների հաշվարկման օբյեկտները, |
| | |2)ճիշտ կիրառել դրույքաչափերը, |
| | |3)ճիշտ ներկայացնել սոցիալական, բնապահպանման և |
| | |բնօգտագործման, ճանապարհային, հանրային |
| | |ծառայությունների կարգավորման վճարների, պետական |
| | |տուրքի հաշվարկները, |
| | |4)ճիշտ ներկայացնել անհատ ձեռնարկատիրության մասով |
| | |սոցիալական վճարների հաշվարկման |
| | |առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ԲԱՆԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|88.|Մոդուլի |ԲԳՄ 5-12-006 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|89.|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն ուսանողին գիտելիքներ տալ ՀՀ |
| |նպատակը |բանկային օրենսդրության և ոլորտի վերաբերյալ այլ |
| | |իրավական ակտերի մասին: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|90.|Մոդուլի |72 ժամ: |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|91.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԲԳՄ-5-12-007 «ՀՀ քաղաքացիական |
| | |իրավունք», ԲԳՄ-5-12-011 «Բանկային գործի |
| | |հիմունքներ» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|92.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|93.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել ՀՀ բանկային համակարգի |
| |ռության |գործունեությունը կարգավորող օրենքները և իրավական |
| |արդյունք 1 |ակտերը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|94.|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ բանկային համակարգը և |
| |չափանիշներ |բանկերի գործունեության իրավական կարգավորումը, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում Բանկերի |
| | |կազմակերպական-իրավական տեսակները և կառավարումը, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում Բանկային գործունեության |
| | |լիցենզավորման կարգը, |
| | |4)ճիշտ է ներկայացնում Բանկային գործունեության |
| | |կարգավորումը, |
| | |5)ճիշտ է ներկայացնում Օրենսդրության խախտումների |
| | |համար կիրառվող պատասխանատվության միջոցները, |
| | |6)ճիշտ է ներկայացնում Բանկերի վերակազմակերպումը և |
| | |լուծարումը, |
| | |7) ըստ օրենքի ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ կենտրոնական |
| | |բանկի դերը և գործառույթները, |
| | |8) բանկային գաղտնիքի իմաստը և անհրաժեշտությունը |
| | |ճիշտ բացատրում է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|95.|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել բանկերի կողմից տրամադրվող երաշխիքների |
| |ռության |համակարգը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|96.|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում Բանկային ավանդը և |
| |չափանիշներ |երաշխավորված բանկային ավանդը, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում Երաշխավորված ավանդների |
| | |հատուցման կարգը, պայմաններն ու ժամկետները, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում Երաշխիքային վճարները, |
| | |4)ճիշտ է ներկայացնում Ավանդների հատուցումը |
| | |երաշխավորող հիմնադրամը, |
| | |5) ճիշտ է մեկնաբանում ֆինանսական հաշտարարի |
| | |ինստիտուտի անհրաժեշտությունը, |
| | |6) ճիշտ է բացատրում ֆինանսական հաշտարարի |
| | |գործառույթները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ» |
|_____________________________________________________________________|
|97.|Մոդուլի |ԲԳՄ-4-09-007 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|98.|Մոդուլի |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական և |
| |նպատակը |գործնական գիտելիքներ տալ ՀՀ քաղաքացիական |
| | |իրավունքի մասին: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|99.|Մոդուլի |54 ժամ: |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|100|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|101|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|102|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի առարկան, |
| |ռության |մեթոդը, սկզբունքները, քաղաքացիական իրավունքների |
| |արդյունք 1 |ծագումը և դրանց պաշտպանությունը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|103|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում «ՀՀ քաղաքացիական |
| |չափանիշներ |իրավունք» առարկան և մեթոդը, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ քաղաքացիական իրավունքի |
| | |կառուցվածքը, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական օրենսդրության |
| | |և քաղաքացիական իրավունքի նորմեր պարունակող այլ |
| | |իրավական ակտերը, |
| | |4)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական օրենսդրության |
| | |սկզբունքները, |
| | |5)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքների և |
| | |պարտականությունների ծագման հիմքերը: Իրավունքներն |
| | |իրականացնելու սահմանները, |
| | |6)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքների |
| | |պաշտպանությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|104|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի սուբյեկտները և |
| |ռության |օբյեկտները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|105|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիների |
| |չափանիշներ |մասնակցությունը քաղաքացիական օրենսդրությամբ |
| | |կարգավորվող հարաբերություններում, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում իրավաբանական անձանց |
| | |մասնակցությունը քաղաքացիական օրենսդրությամբ |
| | |կարգավորվող հարաբերություններում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքների |
| | |օբյեկտները և դրանց շրջանառունակությունը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում արժեթղթերի հասկացությունը |
| | |և տեսակները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ոչ նյութական բարիքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|106|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել սեփականության իրավունքը և այլ |
| |ռության |գույքային իրավունքները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|107|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության և այլ |
| |չափանիշներ |գույքային իրավունքներին վերաբերող ընդհանուր |
| | |դրույթներ, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության իրավունք ձեռք |
| | |բերելու հիմքերը և եղանակները, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր սեփականության |
| | |հասկացությունը և ձևերը, |
| | |4)ճիշտ է ներկայացնում հողի նկատմամբ սեփականության |
| | |և այլ գույքային իրավունքները, |
| | |5)ճիշտ է ներկայացնում բնակելի տարածության |
| | |սեփականության և օգտագործման իրավունքները, |
| | |6)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության և այլ |
| | |գույքային իրավունքների պաշտպանության եղանակները, |
| | |7)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության և այլ |
| | |գույքային իրավունքները դադարումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|108|ՈՒսումնա- |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի |
| |ռության |հասկացությունները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|109|Կատարման |1)ճիշտ է ներկայացնել գործարքի հասկացությունը, |
| |չափանիշներ |գործարքների տեսակները և ձևերը, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնել անվավեր գործարքների իրավական |
| | |կարգավորումը, |
| | |3)ճիշտ է ներկայացնել ներկայացուցչության |
| | |հասկացությունը, |
| | |4)ճիշտ է ներկայացնել ժամկետները որոշելու կարգը, |
| | |5)ճիշտ է ներկայացնել հայցային վաղեմության |
| | |ընդհանուր և հատուկ ժամկետների հասկացությունը, |
| | |վաղեմության ժամկետների հաշվարկը, վաղեմության |
| | |ժամկետի ընթացքի ընդհատվելը և կասեցնելը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում պարտավորության |
| | |հասկացությունը և կողմերը, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում համիրավ պահանջների, |
| | |համապարտ պարտականությունների և սուբսիդիար |
| | |պատասխանատվության հասկացությունները, |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում պարտավորությունների |
| | |կատարման ապահովման եղանակները, |
| | |9) ճիշտ է ներկայացնում գրավի հասկացությունը, |
| | |տեսակները և դրանց հետ կապված հարաբերությունների |
| | |կարգավորումը, |
| | |10) ճիշտ է ներկայացնում պարտավորությունները |
| | |խախտելու համար պատասխանատվության ձևերը և |
| | |պարտավորությունների դադարումը, |
| | |11) ճիշտ է ներկայացնում պայմանագրերի տեսակները և |
| | |դրանից ծագող պարտավորությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
-----------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում