Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0604 «ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0604 «ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ...

 

 

110.0021.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013094

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 21-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0604 «ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1044-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0604 «Բանկային գործ» մասնագիտության

հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ

մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»          |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի      |ԲԳՄ-5-12-001                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|2. |Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ընդհանուր          |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ տալ տնտեսագիտության տեսության           |

|   |             |ընդհանուր դրույթների, հասարակական արտադրության     |

|   |             |հիմքերի, հասարակական պահանջմունքների և  շահերի     |

|   |             |մասին:                                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|3. |Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|4. |Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|5. |Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|6. |ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տնտեսագիտության տեսության առարկան,     |

|   |ռության      |մեթոդները, տնտեսական հարաբերությունների            |

|   |արդյունք 1   |համակարգը,  տնտեսական կատեգորիաները և  օրենքները   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|7. |Կատարման     |1)ճիշտ է բնութագրում տնտեսագիտության տեսության     |

|   |չափանիշներ   |ուսումնասիրության առարկան, խնդիրները, մեթոդները և  |

|   |             |զարգացման փուլերն ու ուղղությունները,              |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական                    |

|   |             |հարաբերությունների էությունը և  դասակարգման տարբեր |

|   |             |մոտեցումները,                                      |

|   |             |3)ճիշտ է բացատրում տնտեսական կատեգորիաները,        |

|   |             |օրենքները և  դրանց դասակարգումը:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|8. |ՈՒսումնա-    |Բացատրել հասարակական արտադրության էությունը և      |

|   |ռության      |կառուցվածքը, տնտեսական պահանջմունքները և  շահերը   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|9. |Կատարման     |1)ճիշտ է բացատրում հասարակական արտադրության        |

|   |չափանիշներ   |էությունը և  կառուցվածքը,                          |

|   |             |2)ճիշտ է պարզաբանում պահանջմունքների էությունը և   |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական շահերի էությունը   |

|   |             |և  կառուցվածքը:                                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|10.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել տնտեսական համակարգը և  տնտեսավարման    |

|   |ռության      |ընդհանուր խնդիրները                                |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|11.|Կատարման     |1)ճիշտ է բացատրում տնտեսական համակարգի էությունը   |

|   |չափանիշներ   |և  դրա տարատեսակները,                              |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում շուկայական տնտեսակարգը       |

|   |             |որպես տնտեսական համակարգ և  դրա                    |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում շուկայական տնտեսության       |

|   |             |ձևավորման  նախադրյալները և  գործունեության         |

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |4)ճիշտ է պարզաբանում շուկայի հիմնական տարրերը:     |

|   |             |(առաջարկ, պահանջարկ, գին, մրցակցություն):          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|12.|ՈՒսումնա-    |Բացատրել ապրանքային արտադրության էությունը և  փողի |

|   |ռության      |ծագումը                                            |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|13.|Կատարման     |1)ճիշտ է բնութագրում ապրանքային արտադրության       |

|   |չափանիշներ   |էությունը և  առաջացման պայմանները,                 |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում ապրանքը և  նրա               |

|   |             |հատկությունները,                                   |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում փողի ծագումը, զարգացման      |

|   |             |փուլերը և  գործառույթները:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|14.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել կապիտալի էությունը, կուտակումը և       |

|   |ռության      |դրամական կապիտալի շուկան                           |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|15.|Կատարման     |1)ճիշտ է բացատրում կապիտալի էությունը և  տարբեր    |

|   |չափանիշներ   |մեկնաբանությունները,                               |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում կապիտալի շրջապտույտի         |

|   |             |տնտեսական բովանդակությունը և  պտույտի էությունը,   |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում հիմնական և  շրջանառու        |

|   |             |կապիտալը, հիմնական կապիտալի մաշվածությունը,        |

|   |             |4)ճիշտ է պարզաբանում դրամական կապիտալի շուկայի     |

|   |             |էության և  փոխատվական կապիտալի ձևավորման           |

|   |             |արդյունքները, փոխատվական տոկոսը:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|16.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել  աշխատանքի շուկան և  աշխատավարձի ձևերը |

|   |ռության      |և  համակարգերը                                     |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|17.|Կատարման     |1)ճիշտ է բնութագրում աշխատանքի շուկան և  նրա       |

|   |չափանիշներ   |գործունեության մեխանիզմը,                          |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում գործազրկության էությունը և   |

|   |             |ձևերը:  Օուենի օրենքը,                             |

|   |             |3)ճիշտ է բնութագրում տարիֆային համակարգը, Լորենցի  |

|   |             |կորը և  Ջինի գործակիցը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|18.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ձեռնարկատիրական գործունեության         |

|   |ռության      |էությունը և  դերը                                  |

|   |արդյունք 7   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|19.|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում ձեռնարկատիրական              |

|   |չափանիշներ   |գործունեության էությունը և  դերը շուկայական        |

|   |             |էկոնոմիկայում,                                     |

|   |             |2)ճիշտ է պարզաբանում կազմակերպությունների          |

|   |             |կազմակերպաիրավական ձևերը,                          |

|   |             |3)ճիշտ է բացատրում փոքր բիզնեսի էությունը և  դերը  |

|   |             |շուկայական էկոնոմիկայում:                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|20.|ՈՒսումնա-    |Բացատրել հասարակական արդյունքի վերարտադրության     |

|   |ռության      |էությունը և  ազգային հաշիվների համակարգը           |

|   |արդյունք 8   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|21.|Կատարման     |1)ճիշտ է պարզաբանում հասարակական արդյունքի         |

|   |չափանիշներ   |վերարտադրության էությունը, ձևերը  և  տիպերը,       |

|   |             |2)ճիշտ է բնութագրում հասարակական արդյունքի         |

|   |             |գնահատման մոտեցումները,                            |

|   |             |3)ճիշտ է բացատրում համախառն ազգային արդյունքը      |

|   |             |(ՀԱԱ) և  համախառն ներքին արդյունքը (ՀՆԱ) ազգային   |

|   |             |հաշիվների համակարգում,                             |

|   |             |4)ճիշտ է բնութագրում ազգային հաշիվների հիմնական    |

|   |             |ցուցանիշների հարաբերակցությունը. ՀԱԱ, ԶՆԱ,         |

|   |             |ազգային եկամուտ, անձնական եկամուտ, տնօրինելի       |

|   |             |եկամուտ:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|22.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ֆինանսական համակարգի էությունը և       |

|   |ռության      |տնտեսական աճի ցիկլային բնույթը                     |

|   |արդյունք 9   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|23.|Կատարման     |1)ճիշտ է բացատրում ֆինանսների ծագումը, էությունը   |

|   |չափանիշներ   |և  ֆինանսական համակարգի օղակները,                  |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում պետական բյուջեն որպես        |

|   |             |ֆինանսական համակարգի հիմնական օղակ,                |

|   |             |3)ճիշտ է պարզաբանում արժեզրկման էությունը,         |

|   |             |պատճառները, տեսակները և  հետևանքները,              |

|   |             |4)ճիշտ է բնութագրում տնտեսական աճի ցիկլային        |

|   |             |բնույթը, տնտեսական ճգնաժամի էությունը, թվարկում    |

|   |             |տեսակները և  պատճառները:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|24.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել համաշխարհային տնտեսության ձևավորման    |

|   |ռության      |նախադրյալները և  կառուցվածքը                       |

|   |արդյունք 10  |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|25.|Կատարման     |1)ճիշտ է բացատրում համաշխարհային տնտեսության       |

|   |չափանիշներ   |ձևավորման  հիմքերը և  կառուցվածքը,                 |

|   |             |2)ճիշտ է պարզաբանում համաշխարհային առևտուրը  և     |

|   |             |համաշխարհային արժութային հարաբերությունները,       |

|   |             |3)ճիշտ է բնութագրում համաշխարհային ինտեգրացիան և   |

|   |             |գլոբալիզացիան:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|26.|Մոդուլի      |ԲԳՄ-5-12-002                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|27.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին բավարար            |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ տալ մասնագիտական գործունեության         |

|   |             |բնագավառում անգլերեն լեզվի կիրառման վերաբերյալ:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|28.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|29.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|30.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|31.|ՈՒսումնա-    |Կատարել տերմինային և  ընդհանուր գործածության       |

|   |ռության      |բառապաշարի թարգմանություն                          |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|32.|Կատարման     |1)ճիշտ է բացատրում տրված մոդելները և  կազմում      |

|   |չափանիշներ   |ինքնուրույն իրավիճակներ,                           |

|   |             |2)ճիշտ ստուգում և  ամրապնդում է տեքստերի ակտիվ     |

|   |             |բառապաշարը,                                        |

|   |             |3)ճիշտ է պատկերացնում տերմիններն ու քերականական    |

|   |             |նյութերը,                                          |

|   |             |4)ճիշտ բացատրում և  զարգացնում է  բանավոր խոսքը:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|33.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել Հայաստանի և  Մեծ Բրիտանիայի բանկային   |

|   |ռության      |համակարգը                                          |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|34.|Կատարման     |1) Հայաստանի բանկային համակարգը ճիշտ է             |

|   |չափանիշներ   |ներկայացնում անգլերեն լեզվով,                      |

|   |             |2) Մեծ Բրիտանիայի բանկային համակարգը ճիշտ է        |

|   |             |ներկայացնում անգլերեն լեզվով,                      |

|   |             |3) կարողանում է համեմատություններ և  զուգահեռներ   |

|   |             |անցկացնել երկու համակարգերի միջև:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|35.|ՈՒսումնա-    |Բանկային համակարգում հաղորդակցվել անգլերեն լեզվով  |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|36.|Կատարման     |1)ճիշտ է կատարում մասնագիտական եզրույթների և       |

|   |չափանիշներ   |արտահայտությունների թարգմանությունները,            |

|   |             |2)անգլերեն լեզվով ճիշտ է լրացնում բանկային         |

|   |             |գործառնություններին վերաբերվող փաստաթղթերը,        |

|   |             |3) ճիշտ է ձևակերպում  նամակներ,                    |

|   |             |4)  հաղորդակցվում է բանկի հաճախորդների հետ:        |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻՆԱՆՍԱՅԻՆ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|37.|Մոդուլի      |ԲԳՄ-5-12-003                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|38.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ   |

|   |նպատակը      |տալ բանկային և  արժեթղթերով գործառնությունները     |

|   |             |կատարելու և  ֆինանսական պարզ վերլուծություններ     |

|   |             |կատարելու բնագավառում:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|39.|Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|40.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|41.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|42.|ՈՒսումնա-    |Կատարել մոտավոր հաշվարկներ ֆինանսական հաշվարկների  |

|   |ռության      |և  վերլուծության մեջ                               |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|43.|Կատարման     |1)ճիշտ է կիրառում մոտավոր հաշվարկների գծային       |

|   |չափանիշներ   |ինտերպոլյացիայի եղանակը,                           |

|   |             |2)ճիշտ է կիրառում մոտավոր հաշվարկների              |

|   |             |իտեռացիաների եղանակը:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|44.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ֆինանսային մաթեմատիկայի հիմունքները և  |

|   |ռության      |տոկոսների տեսությունը                              |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|45.|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում տոկոսների տեսությունը,       |

|   |չափանիշներ   |2)ճիշտ է կատարում պարզ և  բարդ տոկոսադրույքների    |

|   |             |հաշվարկը,                                          |

|   |             |3)ներկայացնում է հաշվառման (դիսկոնտավորման)        |

|   |             |տոկոսադրույքները,                                  |

|   |             |4)որոշում է իրական տոկոսադրույքները սղաճից և       |

|   |             |հարկից կախված:                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|46.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել դրամական հոսքերը, նրանց գնահատումը և   |

|   |ռության      |վերլուծությունը                                    |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|47.|Կատարման     |1)կատարում է պարբերական անդամներով ֆինանսական      |

|   |չափանիշներ   |հոսքերի ռենտաների հետ կապված կարևորագույն          |

|   |             |մեծությունների հաշվարկներ,                         |

|   |             |2)կատարում է ներհոսող (միջոցների                   |

|   |             |շրջանառությունից) և  արտահոսող (ծախսերը,           |

|   |             |ներդրումները և  այլ վճարային պարտավորությունները)  |

|   |             |գումարների հաշվարկներ:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|48.|ՈՒսումնա-    |Կատարել վարկային գործառնությունների հաշվարկներ     |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|49.|Կատարման     |1)ճիշտ է կատարում անուիտետների հաշվարկը բարդ       |

|   |չափանիշներ   |տոկոսներով,                                        |

|   |             |2)ճիշտ է կատարում երկարաժամկետ վարկերի հետ կապված  |

|   |             |հաշվարկներ,                                        |

|   |             |3)ճիշտ է կազմում տարբեր տեսակի վարկերի տարբեր      |

|   |             |եղանակներով մարման պլանները:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|50.|ՈՒսումնա-    |Լուծել ֆինանսավարկային գործառնությունների          |

|   |ռության      |հաշվեկշռային հավասարումը                           |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|51.|Կատարման     |1)ճիշտ է կիրառում ֆինանսական համարժեքության        |

|   |չափանիշներ   |սկզբունքը,                                         |

|   |             |2)ճիշտ է լուծում հաշվեկշռային հավասարումները,      |

|   |             |3)ճիշտ է կատարում ֆինանսական գործառնությունների    |

|   |             |եկամտաբերության հաշվարկը:                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|52.|ՈՒսումնա-    |Կատարել սղաճի առկայության դեպքում Ֆինանսական       |

|   |ռության      |հաշվարկներ                                         |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|53.|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում սղաճի ինդեքսի և  տեմպի       |

|   |չափանիշներ   |հաշվարկները և  նրանց կապը ազգային արժույթի         |

|   |             |արժեզրկման ինդեքսի և  տեմպի հետ,                   |

|   |             |2)ճիշտ է կատարում ռենտաների հաշվարկները սղաճի      |

|   |             |առկայության դեպքում,                               |

|   |             |3)ճիշտ է կատարում եկամտաբերության հաշվարկը սղաճի   |

|   |             |առկայության դեպքում:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|54.|ՈՒսումնա-    |Կատարել արժեթղթերի գնահատում և  շահութաբերության   |

|   |ռության      |որոշում                                            |

|   |արդյունք 7   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|55.|Կատարման     |1)ճիշտ է կատարում տարբեր տեսակի արժեթղթերի         |

|   |չափանիշներ   |փոխարժեքների հաշվարկը,                             |

|   |             |2)ունի արժեթղթերով գործարքներ կատարելիս ճիշտ       |

|   |             |կողմնորոշվելու ունակություն, ելնելով նրանց         |

|   |             |գնահատման և  շահութաբերության ֆինանսական           |

|   |             |ցուցանիշներից,                                     |

|   |             |3)դրսևորում  է արժեթղթերի հիմնական պարամետրերի     |

|   |             |իմացություն և  դրանց գնահատման ցուցանիշների        |

|   |             |հաշվարկներում օգտագործելու կարողություն,           |

|   |             |4) ճիշտ է որոշում ներդրումային ծրագրերի            |

|   |             |արդյունավետությունը,                               |

|   |             |5) անհրաժեշտ հաշվարկներով հիմնավորում է            |

|   |             |ներդրումային ծրագրերի արդյունավետությունը:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|56.|ՈՒսումնա-    |Կատարել գործարարական առաջարկների վերլուծություն և  |

|   |ռության      |հաշվարկներ                                         |

|   |արդյունք 8   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|57.|Կատարման     |1)ճիշտ է կիրառում ներդրումային նախագծերի           |

|   |չափանիշներ   |վերլուծության ստատիկ և  դինամիկ պարամետրերը,       |

|   |             |2)կատարում է ներդրումային ծրագրերի                 |

|   |             |արդյունավետության հաշվարկներ և  հիմնավորում է      |

|   |             |դրանք:                                             |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|58.|Մոդուլի      |ԲԳՄ-5-12-004                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|59.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ   |

|   |նպատակը      |տալ մասնագիտական գործունեության ընթացքում          |

|   |             |վիճակագրական մեթոդների կիրառման վերաբերյալ:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|60.|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|61.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել ԲԳՄ-5-12-001 «Տնտեսագիտության        |

|   |             |տեսության հիմունքներ», և  ԲԳՄ-5-12-003             |

|   |             |«Ֆինանսային մաթեմատիկա» մոդուլները:                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|62.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|63.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել վիճակագրություն առարկան, մեթոդը և      |

|   |ռության      |խնդիրները                                          |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|64.|Կատարման     |1) վիճակագրության դերը հասարակական կյանքի          |

|   |չափանիշներ   |զարգացման օրինաչափությունների ճանաչողության մեջ    |

|   |             |ճիշտ ներկայացվում է,                               |

|   |             |2)քանակական և  որակական վերլուծության              |

|   |             |փոխկապակցությունը վիճակագրության մեջ ճիշտ          |

|   |             |ներկայացվում է,                                    |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում վիճակագրության մեթոդը և  նրա |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |4)ճիշտ է բացատրում վիճակագրական հետազոտման         |

|   |             |հիմնական փուլերը:                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|65.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել վիճակագրական դիտարկումը, խմբավորումը   |

|   |ռության      |և  բաշխման շարքերը                                 |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|66.|Կատարման     |1) դիտարկումը որպես վիճակագրական հետազոտության     |

|   |չափանիշներ   |սկզբնական փուլ ճիշտ ներկայացնում է,                |

|   |             |2)դիտարկման ծրագիրը, օբյեկտը և  միավորը ճիշտ է     |

|   |             |բնութագրում,                                       |

|   |             |3)վիճակագրական հաշվետվությունների ձևերը,  դրանց    |

|   |             |տեսակները և  ներկայացման ժամկետները ճիշտ           |

|   |             |ներկայացնում է,                                    |

|   |             |4)խմբավորման մեթոդը ճիշտ է բացատրում,              |

|   |             |5)բաշխման շարքերը, դրանց կառուցումը ճիշտ է         |

|   |             |ներկայացնում:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|67.|ՈՒսումնա-    |Բնութագրել բացարձակ և  հարաբերական մեծությունները  |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|68.|Կատարման     |1)բացարձակ մեծությունները, չափի միավորները և       |

|   |չափանիշներ   |նշանակությունը ճիշտ է ներկայացնում,                |

|   |             |2)հարաբերական մեծությունների նշանակությունը,       |

|   |             |տեսակները և  արտահայտման ձևերը  ճիշտ է             |

|   |             |ներկայացնում,                                      |

|   |             |3)  ճիշտ հաշվում է հարաբերական մեծություններ:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|69.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել միջին մեծությունները և  վարիացիայի     |

|   |ռության      |ցուցանիշները                                       |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|70.|Կատարման     |1)միջին մեծությունների մեթոդը ճիշտ է մեկնաբանում,  |

|   |չափանիշներ   |2)միջին մեծությունների տեսակները և                 |

|   |             |հատկությունները ճիշտ բացատրում է,                  |

|   |             |3)միջին կշիռների նշանակությունը ճիշտ է             |

|   |             |մեկնաբանում,                                       |

|   |             |4) վարիացիայի երևույթը  ճիշտ է մեկնաբանում,        |

|   |             |5)հաշվում է վարիացիայի հիմնական ցուցանիշները և     |

|   |             |ներկայացնում դրանց օգտագործումը:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|71.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել դինամիկայի շարքերը և  տնտեսական        |

|   |ռության      |ինդեքսները                                         |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|72.|Կատարման     |1)դինամիկայի շարքի տարրերն ու տեսակները բացատրում  |

|   |չափանիշներ   |է,                                                 |

|   |             |2)շարքի միջին և  վերլուծական ցուցանիշները ճիշտ     |

|   |             |հաշվում է,                                         |

|   |             |3)վիճակագրական հետազոտությունների ինդեքսային       |

|   |             |մեթոդը ճիշտ ներկայացնում է,                        |

|   |             |4)անհատական, ընդհանուր, ագրեգատային, միջին         |

|   |             |թվաբանական և  ներդաշնակ ինդեքսները ճիշտ հաշվում է, |

|   |             |5)կարևորագույն  տնտեսական ինդեքսները և  նրանց      |

|   |             |փոխկապակցվածությունը ճիշտ ներկայացնում է:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|73.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ընտրանքային դիտարկումը                 |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|74.|Կատարման     |1)ընտրանքային դիտարկումը ճիշտ է բնութագրում,       |

|   |չափանիշներ   |2)բացատրում է ընտրանքային դիտարկման տեսակները,     |

|   |             |3) հաշվում է ընտրանքային դիտարկման սխալները:       |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»              |

|_____________________________________________________________________|

|75.|Մոդուլի      |ԲԳՄ-5-12-005                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|76.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական և  գործնական   |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ տալ ՀՀ հարկային օրենսդրության և  նրա    |

|   |             |կիրառման վերաբերյալ:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|77.|Մոդուլի      |48 ժամ:                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|78.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել ԲԳՄ-5-12-001 «Տնտեսագիտության        |

|   |             |տեսության հիմունքներ» մոդուլը:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|79.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|80.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՀ հարկային օրենսդրության հիմունքները  |

|   |ռության      |և  սկզբունքները                                    |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|81.|Կատարման     |1)բացատրում է «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքով           |

|   |չափանիշներ   |սահմանվող հիմնական հասկացությունները,              |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում հարկերի և  հարկային          |

|   |             |արտոնությունների տեսակները, հարկ վճարողների        |

|   |             |իրավունքները և  պարտականությունները, հարկային      |

|   |             |վեճերի լուծման կարգը, ՀՀ հարկային օրենսդրության և  |

|   |             |հարկային հարաբերությունները կարգավորող մյուս       |

|   |             |իրավական պահանջների խախտումների համար              |

|   |             |պատասխանատվությունը,                               |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության     |

|   |             |հարկային համակարգի հիմքում դրված սկզբունքները:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|82.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՀ գործող հարկային ռեժիմները և         |

|   |ռության      |հարկատեսակները                                     |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|83.|Կատարման     |1)ճիշտ է բնութագրում ՀՀ-ում գործող հարկման         |

|   |չափանիշներ   |ռեժիմները,                                         |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ հարկատեսակները,           |

|   |             |3)ներկայացնում է հաստատագրված վճարով հարկվող       |

|   |             |գործունեությունը,                                  |

|   |             |4)ճիշտ է կիրառում հաստատագրված վճարի               |

|   |             |դրույքաչափերը,                                     |

|   |             |5)ճիշտ է իրականացնում հաշվառումը սահմանված         |

|   |             |դրույքաչափերով:                                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|84.|ՈՒսումնա-    |Բացատրել ՀՀ հիմնական հարկատեսակների հաշվարկման     |

|   |ռության      |մեխանիզմները                                       |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|85.|Կատարման     |1)ճիշտ է սահմանում ըստ հարկատեսակների հարկ         |

|   |չափանիշներ   |վճարողներին,                                       |

|   |             |2) ճիշտ է սահմանում հարկվող օբյեկտները,            |

|   |             |3) ճիշտ է կիրառում նվազեցումները և  դրույքաչափերը, |

|   |             |4)ճիշտ է որոշում հարկերի գումարները,               |

|   |             |5)ճիշտ է կիրառում արտոնությունները, ռեզիդենտների   |

|   |             |և  ոչ ռեզիդենտների հարկման առանձնահատկությունները: |

|___|_____________|___________________________________________________|

|86.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել սոցիալական և  պարտադիր այլ վճարները    |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|87.|Կատարման     |1)ճիշտ սահմանել սոցիալական վճարներ կատարողներին և  |

|   |չափանիշներ   |սոցիալական վճարների հաշվարկման օբյեկտները,         |

|   |             |2)ճիշտ կիրառել դրույքաչափերը,                      |

|   |             |3)ճիշտ ներկայացնել սոցիալական, բնապահպանման և      |

|   |             |բնօգտագործման, ճանապարհային, հանրային              |

|   |             |ծառայությունների կարգավորման վճարների, պետական     |

|   |             |տուրքի հաշվարկները,                                |

|   |             |4)ճիշտ ներկայացնել անհատ ձեռնարկատիրության մասով   |

|   |             |սոցիալական վճարների հաշվարկման                     |

|   |             |առանձնահատկությունները:                            |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ԲԱՆԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»               |

|_____________________________________________________________________|

|88.|Մոդուլի      |ԲԳՄ 5-12-006                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|89.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն ուսանողին գիտելիքներ տալ ՀՀ    |

|   |նպատակը      |բանկային օրենսդրության և  ոլորտի վերաբերյալ այլ    |

|   |             |իրավական ակտերի մասին:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|90.|Մոդուլի      |72 ժամ:                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|91.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է      |

|   |պահանջները   |ուսումնասիրել ԲԳՄ-5-12-007 «ՀՀ քաղաքացիական        |

|   |             |իրավունք», ԲԳՄ-5-12-011 «Բանկային գործի            |

|   |             |հիմունքներ» մոդուլները:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|92.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|93.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել ՀՀ բանկային համակարգի                  |

|   |ռության      |գործունեությունը կարգավորող օրենքները և  իրավական  |

|   |արդյունք 1   |ակտերը                                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|94.|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ բանկային համակարգը և      |

|   |չափանիշներ   |բանկերի գործունեության իրավական կարգավորումը,      |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում Բանկերի                      |

|   |             |կազմակերպական-իրավական տեսակները և  կառավարումը,   |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում Բանկային գործունեության      |

|   |             |լիցենզավորման կարգը,                               |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնում Բանկային գործունեության      |

|   |             |կարգավորումը,                                      |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնում Օրենսդրության խախտումների    |

|   |             |համար կիրառվող պատասխանատվության միջոցները,        |

|   |             |6)ճիշտ է ներկայացնում Բանկերի վերակազմակերպումը և  |

|   |             |լուծարումը,                                        |

|   |             |7)  ըստ օրենքի ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ կենտրոնական  |

|   |             |բանկի դերը և  գործառույթները,                      |

|   |             |8) բանկային գաղտնիքի իմաստը և  անհրաժեշտությունը   |

|   |             |ճիշտ բացատրում է:                                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|95.|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել բանկերի կողմից տրամադրվող երաշխիքների  |

|   |ռության      |համակարգը                                          |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|96.|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում Բանկային ավանդը և            |

|   |չափանիշներ   |երաշխավորված բանկային ավանդը,                      |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում Երաշխավորված ավանդների       |

|   |             |հատուցման կարգը, պայմաններն ու ժամկետները,         |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում Երաշխիքային վճարները,        |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնում Ավանդների հատուցումը         |

|   |             |երաշխավորող հիմնադրամը,                            |

|   |             |5) ճիշտ է մեկնաբանում ֆինանսական հաշտարարի         |

|   |             |ինստիտուտի անհրաժեշտությունը,                      |

|   |             |6) ճիշտ է բացատրում ֆինանսական հաշտարարի           |

|   |             |գործառույթները:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»               |

|_____________________________________________________________________|

|97.|Մոդուլի      |ԲԳՄ-4-09-007                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|98.|Մոդուլի      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական և          |

|   |նպատակը      |գործնական գիտելիքներ տալ ՀՀ քաղաքացիական           |

|   |             |իրավունքի մասին:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|99.|Մոդուլի      |54 ժամ:                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|100|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|101|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|102|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի առարկան,        |

|   |ռության      |մեթոդը, սկզբունքները, քաղաքացիական իրավունքների    |

|   |արդյունք 1   |ծագումը և  դրանց պաշտպանությունը                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|103|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում «ՀՀ քաղաքացիական             |

|   |չափանիշներ   |իրավունք» առարկան և  մեթոդը,                       |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ քաղաքացիական իրավունքի    |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական օրենսդրության   |

|   |             |և  քաղաքացիական իրավունքի նորմեր պարունակող այլ    |

|   |             |իրավական ակտերը,                                   |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական օրենսդրության   |

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքների և  |

|   |             |պարտականությունների ծագման հիմքերը: Իրավունքներն   |

|   |             |իրականացնելու սահմանները,                          |

|   |             |6)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքների    |

|   |             |պաշտպանությունը:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|104|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի սուբյեկտները և  |

|   |ռության      |օբյեկտները                                         |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|105|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիների                 |

|   |չափանիշներ   |մասնակցությունը քաղաքացիական օրենսդրությամբ        |

|   |             |կարգավորվող հարաբերություններում,                  |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում իրավաբանական անձանց          |

|   |             |մասնակցությունը քաղաքացիական օրենսդրությամբ        |

|   |             |կարգավորվող հարաբերություններում,                  |

|   |             |3)  ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքների  |

|   |             |օբյեկտները և  դրանց շրջանառունակությունը,          |

|   |             |4) ճիշտ է ներկայացնում արժեթղթերի հասկացությունը   |

|   |             |և  տեսակները,                                      |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում ոչ նյութական բարիքները:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|106|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել սեփականության իրավունքը և  այլ         |

|   |ռության      |գույքային իրավունքները                             |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|107|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության և  այլ         |

|   |չափանիշներ   |գույքային իրավունքներին վերաբերող ընդհանուր        |

|   |             |դրույթներ,                                         |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության իրավունք ձեռք  |

|   |             |բերելու հիմքերը և  եղանակները,                     |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր սեփականության      |

|   |             |հասկացությունը և  ձևերը,                           |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնում հողի նկատմամբ սեփականության  |

|   |             |և  այլ գույքային իրավունքները,                     |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնում բնակելի տարածության          |

|   |             |սեփականության և  օգտագործման իրավունքները,         |

|   |             |6)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության և  այլ         |

|   |             |գույքային իրավունքների պաշտպանության եղանակները,   |

|   |             |7)ճիշտ է ներկայացնում սեփականության և  այլ         |

|   |             |գույքային իրավունքները դադարումը:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|108|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի                 |

|   |ռության      |հասկացությունները                                  |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|109|Կատարման     |1)ճիշտ է ներկայացնել գործարքի հասկացությունը,      |

|   |չափանիշներ   |գործարքների տեսակները և  ձևերը,                    |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնել անվավեր գործարքների իրավական  |

|   |             |կարգավորումը,                                      |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնել ներկայացուցչության            |

|   |             |հասկացությունը,                                    |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնել ժամկետները որոշելու կարգը,    |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնել հայցային վաղեմության          |

|   |             |ընդհանուր և  հատուկ ժամկետների հասկացությունը,     |

|   |             |վաղեմության ժամկետների հաշվարկը, վաղեմության       |

|   |             |ժամկետի ընթացքի ընդհատվելը և  կասեցնելը,           |

|   |             |6)  ճիշտ է ներկայացնում պարտավորության             |

|   |             |հասկացությունը և  կողմերը,                         |

|   |             |7) ճիշտ է ներկայացնում համիրավ պահանջների,         |

|   |             |համապարտ պարտականությունների և  սուբսիդիար         |

|   |             |պատասխանատվության հասկացությունները,               |

|   |             |8)  ճիշտ է ներկայացնում պարտավորությունների        |

|   |             |կատարման ապահովման եղանակները,                     |

|   |             |9) ճիշտ է ներկայացնում գրավի հասկացությունը,       |

|   |             |տեսակները և  դրանց հետ կապված հարաբերությունների   |

|   |             |կարգավորումը,                                      |

|   |             |10) ճիշտ է ներկայացնում պարտավորությունները        |

|   |             |խախտելու համար պատասխանատվության ձևերը  և          |

|   |             |պարտավորությունների դադարումը,                     |

|   |             |11)  ճիշտ է ներկայացնում պայմանագրերի տեսակները և  |

|   |             |դրանից ծագող պարտավորությունները:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 21-Ն
Հրաման