Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԼԵՌ ...

 

 

110.0022.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013095

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 22-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԼԵՌՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿ-ՏԵԽՆՈԼՈԳ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1034-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0902 «Բաց լեռնային աշխատանքներ»

մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՐԿՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»            |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-001                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|2. |Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  լեռնային աշխատանքների       |

|   |նպատակը      |իրականացման համար հանքավայրերի երկրաբանության      |

|   |             |վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|3. |Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|4. |Մուտքային    |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական             |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|5. |Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երկրակեղևի  կառուցվածքը:               |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|7. |Կատարման     |1)   ներկայացնում է երկրակեղևի  կառուցվածքային     |

|   |չափանիշներ   |տարրերը,                                           |

|   |             |2)   ներկայացնում է երկրակեղևում  քիմիական տարրերի |

|   |             |բաշխվածությունը,                                   |

|   |             |3)   ներկայացնում է երկրակեղևի  ֆիզիկաքիմիական     |

|   |             |առանձնահատկությունները և  պարամետրերը:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երկրակեղևի  միներալային հիմնական կազմը |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|9. |Կատարման     |1)   ներկայացնում է միներալների բյուրեղային և      |

|   |չափանիշներ   |ամորֆ կառուցվածքը,                                 |

|   |             |2)   տարբերակում է  բյուրեղների ձևերը,             |

|   |             |3)   ներկայացնում է միներալների դերը               |

|   |             |ապարակազմության (հանքաքարերի առաջացման)            |

|   |             |պրոցեսում:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երկրակեղևի  պետրոգրաֆիկան հիմնական     |

|   |թյան         |կազմը                                              |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|11.|Կատարման     |1)   ներկայացնում լեռնային ապարների կառուցվածքը    |

|   |չափանիշներ   |որպես երկրաբանական ինքնուրույն մարմինների          |

|   |             |առաջացման միներալային ագրեգատներ,                  |

|   |             |2)   տարբերակում է լեռնային ապարների               |

|   |             |ծագումնաբանական խմբերը,                            |

|   |             |3)    ճիշտ է ներկայացնում լեռնային ապարների        |

|   |             |ֆիզիկամեխանիկական հատկությունների կապը դրանց       |

|   |             |կազմի, կառուցվածքի և  տեղադիրքի հետ:               |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ»             |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-002                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|13.|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  գիտելիքներ բացհանքերի,      |

|   |նպատակը      |դրանց տարրերի, տեսակների և  առանձնահատկությունների |

|   |             |վերաբերյալ:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|14.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|15.|Մուտքային    |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական             |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|16.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|17.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացել բացհանքը և  դրա տարրերը                 |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|18.|Կատարման     |1)   ճիշտ է բնութագրում բացհանքը,                  |

|   |չափանիշներ   |2)   տարբերակում է  բացհանքի պարամետրերը,          |

|   |             |3)   ճիշտ է ճանաչում հանքաստիճանի տարրերը,         |

|   |             |4)   տարբերակում է բաց լեռնային փորվածքները:       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|19.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բացհանքի տեսակները և                   |

|   |թյան         |առանձնահատկությունները                             |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|20.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում մետաղական բացհանքերը,     |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում ոչ մետաղական բացհանքերը,  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում շինանյութերի բացհանքերը:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|21.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բաց լեռնային աշխատանքների կատարման     |

|   |թյան         |կարգը                                              |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|22.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բացհանքի աշխատանքային     |

|   |չափանիշներ   |գործընթացները,                                     |

|   |             |2)   թվարկում է բացհանքում աշխատանքային            |

|   |             |գործընթացները,                                     |

|   |             |3)   ներկայացնում է բացհանքում աշխատանքային        |

|   |             |գործընթացների իրականացման հաջորդականությունը:      |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՑՀԱՆՔԻ ՊԱՐԱՄԵՏՐԵՐԻ ՉԱՓԱԳՐՄԱՆ ԵՎ ՔԱՐՏԵԶՆԵՐ  |

|                         ԿԱՐԴԱԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|23.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-003                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|24.|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  տարբեր քարտեզներ կարդալու և |

|   |նպատակը      |հատակագծեր կազմելու կարողություններ:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|25.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|26.|Մուտքային    |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական             |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|27.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|28.|ՈՒսումնառու- |Կիրառել գեոդեզիական տարբեր գործիքներ               |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|29.|Կատարման     |1)   ճիշտ Է ներկայացնում գեոդեզիական գործիքները,   |

|   |չափանիշներ   |2)   ներկայացնում է գործիքների օգտագործման         |

|   |             |շրջանակները,                                       |

|   |             |3)   կիրառում է գեոդեզիական գործիքները` ըստ        |

|   |             |նշանակության:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|30.|ՈՒսումնառու- |Կարդալ քարտեզներ և  տեղանքի հատակագծեր             |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|31.|Կատարման     |1)   ճանաչում է քարտեզների և  հատակագծերի վրա      |

|   |չափանիշներ   |պայմանական նշանները,                               |

|   |             |2)   ճիշտ է կարդում քարտեզների և  հատակագծերի վրա  |

|   |             |պայմանական նշանները,                               |

|   |             |3)   կարող է կողմնորոշվել տեղանքում:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|32.|ՈՒսումնառու- |Կազմել հատակագծեր                                  |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|33.|Կատարման     |1)   կարողում է կազմել հատակագծեր և  սխեմաներ,     |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է համադրում հատակագծերը տեղանքի հետ:     |

|_____________________________________________________________________|

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՑՀԱՆՔԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՊԱՐԱՄԵՏՐԵՐԻ            |

|                     ՉԱՓԱԳՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆ»                           |

|_____________________________________________________________________|

|34.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-004                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|35.|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքում կողմնորոշվելու և |

|   |նպատակը      |լեռնային զանգվածի ծավալները հաշվարկելու            |

|   |             |կարողություններ և  հմտություններ:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|36.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|37.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-4-09-003          |

|   |             |«Բացհանքի պարամետրերի չափագրման և  քարտեզագրման    |

|   |             |հմտություններ» մոդուլը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|38.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|39.|ՈՒսումնառու- |Կիրառել մարկշեյդերական գործիքներ                   |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|40.|Կատարման     |1)   տարբերակում է մարկշեյդերական գործիքները,      |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է  ներկայացնում գործիքների օգտագործման   |

|   |             |շրջանակները,                                       |

|   |             |3)   կիրառում է մարկշեյդերական գործիքները` ըստ     |

|   |             |նշանակության:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|41.|ՈՒսումնառու- |Կարդալ աշխատանքային գծագրեր, սխեմաներ և  էսքիզներ  |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|42.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կարդում աշխատանքային գծագրերը,         |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է կարդում աշխատանքային սխեմաները,        |

|   |             |3)   ճիշտ է կարդում աշխատանքային էսքիզները:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|43.|ՈՒսումնառու- |Կազմել աշխատանքային էսքիզներ                       |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|44.|Կատարման     |1)   կազմում է աշխատանքային տեղամասի էսքիզներ,     |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է համադրում աշխատանքային գծագրերը և      |

|   |             |էսքիզները տեղանքի հետ:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|45.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել կատարված լեռնային աշխատանքների         |

|   |թյան         |ծավալները                                          |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|46.|Կատարման     |1)   կարող է որոշել կատարվելիք աշխատանքների        |

|   |չափանիշներ   |տեղադիրքը,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում կատարված աշխատանքների     |

|   |             |ծավալները,                                         |

|   |             |3)   կարող է գնահատել կատարված աշխատանքները:       |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»              |

|_____________________________________________________________________|

|47.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-005                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|48.|Մոդուլի      |Ուսանողին տալ գիտելիքներ Էլեկտրատեխնիկայի          |

|   |նպատակը      |հիմնական հասկացությունների, հաստատուն, միաֆազ և    |

|   |             |եռաֆազ փոփոխական հոսանքների, էլեկտրատեխնիկական     |

|   |             |սարքերի, էլեկտրաչափման սարքերի և  չափումներ        |

|   |             |կատարելու համար անհրաժեշտ հմտությունների մասին:    |

|   |             |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը ձեռք կբերի          |

|   |             |գիտելիքներ էլեկտրական հոսանքի, էլեկտրական          |

|   |             |շղթաների, էլեկտրատեխնիկական սարքերի աշխատանքի      |

|   |             |սկզբունքի, կիրառման բնագավառների և  չափման         |

|   |             |տեխնիկայի մասին:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|49.|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|50.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001       |

|   |             |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն» մոդուլը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|51.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|52.|ՈՒսումնառու- |Սահմանել էլեկտրական շղթաների հիմնական              |

|   |թյան         |էլեմենտները, պարամետրերը և  օրենքները              |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|53.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում էլեմենտները, նրանց        |

|   |չափանիշներ   |պայմանական գրաֆիկական նշանակումները և              |

|   |             |նշանակությունը,                                    |

|   |             |2)   ճիշտ է սահմանում էլեկտրական և                 |

|   |             |էլեկտրամագնիսական  հիմնական պարամետրերը և          |

|   |             |օրենքները,                                         |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաէներգիայի          |

|   |             |փոխակերպման ձևերը,                                 |

|   |             |4)   ճիշտ է տարբերակում հաստատուն և  փոփոխական     |

|   |             |հոսանքները,                                        |

|   |             |5)   ճիշտ է տարբերակում միաֆազ և  եռաֆազ           |

|   |             |հոսանքների շղթաները,                               |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում էլեմենտների միացման       |

|   |             |տեսակները և  կատարում անհրաժեշտ  հաշվարկներ,       |

|   |             |7)   ճիշտ է չափում շղթայի պարամետրերը ամբողջ       |

|   |             |շղթայում և  առանձին տեղամասերում,                  |

|   |             |8)   պահպանում է աշխատանքի անվտանգության           |

|   |             |կանոնները:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|54.|ՈՒսումնառու- |Սահմանել հաստատուն հոսանքի էլեկտրական շղթայի       |

|   |թյան         |տարրերը և  կատարել էլեկտրական չափումներ            |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|55.|Կատարման     |1)   տարբերակում է էլեմենտների միացման տեսակները   |

|   |չափանիշներ   |և  կատարում անհրաժեշտ հաշվարկներ,                  |

|   |             |2)   ճիշտ է չափում շղթայի պարամետրերը ամբողջ       |

|   |             |շղթայում և  առանձին տեղամասերում,                  |

|   |             |3)   կարողանում է կատարել պարզ հաշվարկներ,         |

|   |             |4)   պահպանում է  աշխատանքի անվտանգության          |

|   |             |կանոնները:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|56.|ՈՒսումնառու- |Սահմանել միաֆազ և  եռաֆազ փոփոխական հոսանքների     |

|   |թյան         |շղթաների տարրերը և  կատարել պարամետրերի չափումներ  |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|57.|Կատարման     |1)   ճիշտ է տարբերակում միաֆազ և  եռաֆազ շղթաները  |

|   |չափանիշներ   |բնորոշող մեծությունները,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում միաֆազ և   եռաֆազ շղթաների    |

|   |             |հետազոտում,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է չափում միաֆազ և  եռաֆազ շղթաների       |

|   |             |պարամետրերը,                                       |

|   |             |4)   կարողանում է կատարել պարզ հաշվարկներ,         |

|   |             |5)   պահպանում է աշխատանքի անվտանգության           |

|   |             |կանոնները:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|58.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տրանսֆորմատորների, էլեկտրական          |

|   |թյան         |մեքենաների և  ապարատների տեսակները, կառուցվածքը և  |

|   |արդյունք 4   |աշխատանքի սկզբունքը                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|59.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական մեքենաների և   |

|   |չափանիշներ   |ապարատների տեսակները, նշանակությունը, կառուցվածքը  |

|   |             |և  աշխատանքի սկզբունքները,                         |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում միաֆազ և  եռաֆազ լարման       |

|   |             |շղթաների հետազոտումը,                              |

|   |             |3)   կարողանում է կատարել պարզ հաշվարկներ և  ճիշտ  |

|   |             |ընտրություն,                                       |

|   |             |4)   պահպանում է աշխատանքի անվտանգության           |

|   |             |կանոնները:                                         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ»       |

|_____________________________________________________________________|

|60.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-006                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|61.|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքերում աշխատանքներն   |

|   |նպատակը      |անվտանգ կազմակերպելու հմտություններ:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|62.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|63.|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱ0-5-12-001       |

|   |             |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»  և           |

|   |             |ԲԼԱ-5-12-005 «Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ»         |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|64.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|65.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային աշխատանքներում վտանգավոր և    |

|   |թյան         |վնասակար գործոնները                                |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|66.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում պայթեցման աշխատանքներից   |

|   |չափանիշներ   |առաջացող վնասակար և  վտանգավոր ազդեցությունները,   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում բացհանքում բարձր լարման   |

|   |             |հոսանքատար ուղիներից առաջացող վտանգավոր            |

|   |             |ազդեցությունները և  հրդեհավտանգ գործոնները:        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում բացհանքում աշխատող        |

|   |             |սարքերից և  մեքենաներից առաջացող վնասակար և        |

|   |             |վտանգավոր ազդեցությունները:                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|67.|ՈՒսումնառու- |Ապահովել բացհանքում աշխատանքների անվտանգությունը   |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|68.|Կատարման     |1)   ճիշտ է կազմակերպում աշխատատեղերի անհրաժեշտ    |

|   |չափանիշներ   |լուսավորվածությունը,                               |

|   |             |2)   ճիշտ է կազմակերպում բացհանքում գազերի և       |

|   |             |փոշու վերացման աշխատանքները,                       |

|   |             |3)   ճիշտ է կազմակերպում բացհանքում                |

|   |             |էլեկտրահարումից և  հրդեհներից պաշտպանությունը,     |

|   |             |4)   ճիշտ է կազմակերպում աշխատող սարքերի և         |

|   |             |մեքենաների անվտանգ աշխատանքային պայմանները:        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|69.|ՈՒսումնառու- |Իրականացնել վթարների նախազգուշացման և  վերացման    |

|   |թյան         |աշխատանքներ                                        |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|70.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում բացհանքում առաջացող       |

|   |չափանիշներ   |հնարավոր վթարները,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է կազմակերպում վթարների վերացման         |

|   |             |աշխատանքները:                                      |

|_____________________________________________________________________|

|                ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»                       |

|_____________________________________________________________________|

|71.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-007                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|72.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ և       |

|   |նպատակը      |կարողություններ կառավարման վերաբերյալ: Ավարտելով   |

|   |             |այս մոդուլը ուսանողը կիմանա կառավարման             |

|   |             |հիմնադրույթները, գործածվող եզրույթները և           |

|   |             |կկարողանա իրականացնել պարզ քայլեր այդ ուղղությամբ: |

|___|_____________|___________________________________________________|

|73.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|74.|Մուտքային    |Այս մոդուլը յուրացնելու համար սկզբնական            |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|75.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|76.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել կառավարման գործընթացի        |

|   |թյան         |հիմնական սկզբունքները, գործառույթները              |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|77.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարման եզրույթները,   |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարման գործընթացի     |

|   |             |հիմնական սկզբունքները,                             |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարման                |

|   |             |գործառույթները,                                    |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարման ձևերը,         |

|   |             |5)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարման ռեսուրսները:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|78.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել կառավարչի գործունեությունը   |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|79.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարչի դերը,           |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարման մակարդակները,  |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում կառավարչի վերաբերմունքը   |

|   |             |աշխատակիցների նկատմամբ,                            |

|   |             |4)   ճիշտ է կազմում աշխատանքային պլանը և           |

|   |             |սահմանում նպատակը և  այն իրականացնում:             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|80.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ կառավարել աշխատակիցներին                 |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|81.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում մարդկային ռեսուրսի        |

|   |չափանիշներ   |կառավարման հիմնական դրույթները,                    |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում աշխատանքի բաժանում,           |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում մարդկային ռեսուրսի դերը,  |

|   |             |նշանակությունը, հասկացությունը, զարգացման          |

|   |             |կարևորությունը,                                    |

|   |             |4)   ճիշտ է ներկայացնում մարդկային ռեսուրսի        |

|   |             |մոտիվացման, շահագրգռման անհրաժեշտությունը, ձևերը,  |

|   |             |մեթոդները,                                         |

|   |             |5)   ճիշտ է կատարում արդյունքների չափում և         |

|   |             |գնահատում,                                         |

|   |             |6)   ճիշտ է ներկայացնում աշխատակիցների զարգացմանը  |

|   |             |ուղղված վերապատրաստման ձևերը,                      |

|   |             |7)   ճիշտ է կազմում աշխատանքի նկարագրությունը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|82.|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ինքնակառավարման սկզբունքներին            |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|83.|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում «ինքնակառավարում»         |

|   |չափանիշներ   |հասկացողությունը, ինքնակառավարման համակարգի        |

|   |             |ուղղությունները.                                   |

|   |             |2)   ճիշտ է կարողանում օգտագործել իր ժամանակային   |

|   |             |ռեսուրսները նպատակներին հասնելու համար,            |

|   |             |3)   ճիշտ է կիրառում անձնական աշխատանքի տեխնիկայի  |

|   |             |հմտությունները,                                    |

|   |             |4)   ճիշտ է կիրառում ղեկավարի աշխատանքի            |

|   |             |նորմավորման մեթոդները,                             |

|   |             |5)   ճիշտ է պլանավորում և  վերահսկում ժամանակային  |

|   |             |ռեսուրսների օգտագործումը,                          |

|   |             |6)   ճիշտ է վերլուծում իր աշխատանքային ժամերի      |

|   |             |ծախսերը, կարողանում կրճատել ժամանակի կորուստները:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|84.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել արտադրության կառավարման      |

|   |թյան         |առանձնահատկությունները                             |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|85.|Կատարման     |1)    ճիշտ է ներկայացնում արտադրության             |

|   |չափանիշներ   |քաղաքականությունը,                                 |

|   |             |2)    ճիշտ է ներկայացնում արտադրական գործընթացը,   |

|   |             |3)    ճիշտ է մեկնաբանում արտադրության պլանը,       |

|   |             |4)    ճիշտ է ներկայացնում արտադրության կառավարման  |

|   |             |հսկողությունը (PDCA շրջանը):                       |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ  ԵՎ ԴՐԱՆՑՈՒՄ          |

|                      ԸՆԹԱՑՈՂ ՊՐՈՑԵՍՆԵՐԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|86.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-008                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|87.|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  լեռնային ապարների           |

|   |նպատակը      |հատկությունների և  դրանցում ընթացող պրոցեսների     |

|   |             |տարբերակման կարողություններ:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|88.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|89.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական         |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|90.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|91.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային ապարների ֆիզիկական            |

|   |թյան         |հատկությունները                                    |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|92.|Կատարման     |1)   ներկայացնում է ապարների հիմնական ֆիզիկական    |

|   |չափանիշներ   |հատկությունները,                                   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ապարների ֆիզիկական        |

|   |             |հատկությունների վրա միներալային կազմի ու           |

|   |             |կառուցվածքի ազդեցությունները,                      |

|   |             |3)   տարբերակում է ապարները ըստ կազմի,             |

|   |             |կառուցվածքի և  հատկությունների:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|93.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային ապարների տեխնոլոգիական        |

|   |թյան         |հատկությունները                                    |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|94.|Կատարման     |1)   ներկայացնում է ապարների տեխնոլոգիական         |

|   |չափանիշներ   |հատկությունները,                                   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ապարների տեխնոլոգիական    |

|   |             |հատկությունների վրա ազդող գործոնները,              |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ապարների արդյունահնման    |

|   |             |համար տեխնոլոգիական հատկությունների                |

|   |             |նշանակությունը:                                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|95.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային ապարների մեխանիկական          |

|   |թյան         |հատկությունները և  դրանցում ընթացող պրոցեսները     |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|96.|Կատարման     |1)   ներկայացնում է ապարների մեխանիկական           |

|   |չափանիշներ   |հատկությունները,                                   |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ապարներում ընթացող        |

|   |             |մեխանիկական պրոցեսները,                            |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում ապարների արդյունահանման   |

|   |             |վրա մեխանիկական հատկությունների  ազդեցության       |

|   |             |նշանակությունը:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՐԱՏՄԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ         |

|                    ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|97.|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-009                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|98.|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքերում օգտագործվող    |

|   |նպատակը      |հորատման մեքենաների և  սարքավորումների վերաբերյալ  |

|   |             |գիտելիքներ, դրանք  կիրառելու կարողություններ և     |

|   |             |հմտություններ:                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|99.|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|100|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006          |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և     |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|101|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|102|ՈՒսումնառու- |Տարբերակել հորատման եղանակները                     |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|103|Կատարման     |1)   ճիշտ է տարբերակում հորատման եղանակները,       |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում հորատման եղանակների       |

|   |             |կիրառման պայմանները:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|104|ՈՒսումնառու- |Կիրառել հորատման գործիքները                        |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|105|Կատարման     |1)   ճիշտ է տեսակավորում հորատման գործիքները,      |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում հորատման գործիքների       |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքները և  կիրառման պայմանները,     |

|   |             |3)   կիրառել հորատման գործիքները` ըստ              |

|   |             |նշանակության:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|106|ՈՒսումնառու- |Աշխատացնել հորատման հաստոցները                     |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|107|Կատարման     |1)   տեսակավորում է հորատման հաստոցները,           |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում հորատման հաստոցների       |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքները և  կիրառման պայմանները,     |

|   |             |3)   կարողանում է աշխատացնել հորատման հաստոցները`  |

|   |             |ըստ նշանակության:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՐՁՈՂ ՍԱՐՔԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»         |

|_____________________________________________________________________|

|108|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-010                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|109|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքերում օգտագործվող    |

|   |նպատակը      |հանութաբարձող սարքավորումների տեսակների            |

|   |             |վերաբերյալ գիտելիքներ, դրանք  կիրառելու            |

|   |             |կարողություններ և  հմտություններ:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|110|Մոդուլի      |108  ժամ                                           |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|111|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006          |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|112|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|113|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բարձման եղանակները                     |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|114|Կատարման     |1)   ճիշտ է  տարբերակում բարձման եղանակները,       |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում բարձման եղանակների        |

|   |             |կիրառման պայմանները:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|115|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ընդհատ և  անընդհատ գործողության        |

|   |թյան         |հանութաբարձող սարքերը                              |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|116|Կատարման     |1)   ճիշտ է  ճանաչում ընդհատ (ցիկլային)            |

|   |չափանիշներ   |գործողության բարձող սարքերը,                       |

|   |             |2)   ճիշտ է  ճանաչում անընդհատ գործողության        |

|   |             |հանութաբարձող սարքերը,                             |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում հանութաբարձող սարքերի     |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքները և  կիրառման պայմանները:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|117|ՈՒսումնառու- |Աշխատել հանութաբարձող սարքերով                     |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|118|Կատարման     |1)   աշխատել ընդհատ (ցիկլային) գործողության        |

|   |չափանիշներ   |բարձող սարքերով,                                   |

|   |             |2)   աշխատել անընդհատ գործողության հանութաբարձող   |

|   |             |սարքերով:                                          |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ               |

|            ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|119|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-011                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|120|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքերում օգտագործվող    |

|   |նպատակը      |տրանսպորտային մեքենաների և  սարքավորումների        |

|   |             |տեսակների վերաբերյալ գիտելիքներ, դրանք կիրառելու   |

|   |             |կարողություններ և  հմտություններ:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|121|Մոդուլի      |108 ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|122|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006          |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|123|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|124|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային զանգվածի տեղափոխման           |

|   |թյան         |եղանակները                                         |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|125|Կատարման     |1)   ճիշտ է տարբերակում լեռնային զանգվածի          |

|   |չափանիշներ   |տեղափոխման եղանակները,                             |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում լեռնային զանգվածի         |

|   |             |տեղափոխման եղանակների կիրառման պայմանները:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|126|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տրանսպորտային մեքենաների և             |

|   |թյան         |սարքավորումների տեսակները                          |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|127|Կատարման     |1)   ճիշտ է  ներկայացնում ընդհատ գործողության      |

|   |չափանիշներ   |տրանսպորտային միջոցները,                           |

|   |             |2)   ճիշտ է  ներկայացնում անընդհատ գործողության    |

|   |             |տրանսպորտային միջոցները,                           |

|   |             |3)   ներկայացնում է տրանսպորտային միջոցների        |

|   |             |աշխատանքի սկզբունքները և  կիրառման պայմանները:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|128|ՈՒսումնառու- |Կարողանում է աշխատացնել տրանսպորտային միջոցները    |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|129|Կատարման     |1)   կարող է աշխատացնել ընդհատ գործողության        |

|   |չափանիշներ   |տրանսպորտային միջոցները,                           |

|   |             |2)   կարող է աշխատացնել անընդհատ գործողության      |

|   |             |տրանսպորտային միջոցները:                           |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔԱՐՀԱՏ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|130|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-011                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|131|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքերում օգտագործվող    |

|   |նպատակը      |քարհատ մեքենաների և  սարքավորումների կիրառման      |

|   |             |կարողություններ և  հմտություններ:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|132|Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|133|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006          |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|134|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|135|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել քարի կտրման եղանակները և  սխեմաները    |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|136|Կատարման     |1)   ճիշտ է տարբերակում քարի կտրման եղանակները,    |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է տարբերակում քարի կտրման սխեմաները,     |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում քարի կտրման եղանակների և  |

|   |             |սխեմաների կիրառման պայմանները:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|137|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել քարհատ մեքենաների և  սարքավորումների   |

|   |թյան         |տեսակները                                          |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|138|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում սկավառակային սղոցման      |

|   |չափանիշներ   |քարհատ մեքենաները,                                 |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ճոպանային սղոցման քարհատ  |

|   |             |մեքենաները,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սկավառակային և  ճոպանային |

|   |             |սղոցման քարհատ մեքենաների աշխատանքի սկզբունքները   |

|   |             |և  կիրառման պայմանները:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|139|ՈՒսումնառու- |Կիրառել քարհատ մեքենաները և  սարքավորումները       |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|140|Կատարման     |1)   կիրառում է քարհատ մեքենաները` ըստ             |

|   |չափանիշներ   |նշանակության,                                      |

|   |             |2)   կիրառում է քարհատ սարքավորումները` ըստ        |

|   |             |նշանակության:                                      |

|_____________________________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 22-Ն
Հրաման