110.0022.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013095
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 22-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԼԵՌՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿ-ՏԵԽՆՈԼՈԳ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1034-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 0902 «Բաց լեռնային աշխատանքներ»
մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և
հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՐԿՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-001 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|2. |Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել լեռնային աշխատանքների |
| |նպատակը |իրականացման համար հանքավայրերի երկրաբանության |
| | |վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|3. |Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|4. |Մուտքային |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|5. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|6. |ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երկրակեղևի կառուցվածքը: |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|7. |Կատարման |1) ներկայացնում է երկրակեղևի կառուցվածքային |
| |չափանիշներ |տարրերը, |
| | |2) ներկայացնում է երկրակեղևում քիմիական տարրերի |
| | |բաշխվածությունը, |
| | |3) ներկայացնում է երկրակեղևի ֆիզիկաքիմիական |
| | |առանձնահատկությունները և պարամետրերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|8. |ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երկրակեղևի միներալային հիմնական կազմը |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|9. |Կատարման |1) ներկայացնում է միներալների բյուրեղային և |
| |չափանիշներ |ամորֆ կառուցվածքը, |
| | |2) տարբերակում է բյուրեղների ձևերը, |
| | |3) ներկայացնում է միներալների դերը |
| | |ապարակազմության (հանքաքարերի առաջացման) |
| | |պրոցեսում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|10.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել երկրակեղևի պետրոգրաֆիկան հիմնական |
| |թյան |կազմը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|11.|Կատարման |1) ներկայացնում լեռնային ապարների կառուցվածքը |
| |չափանիշներ |որպես երկրաբանական ինքնուրույն մարմինների |
| | |առաջացման միներալային ագրեգատներ, |
| | |2) տարբերակում է լեռնային ապարների |
| | |ծագումնաբանական խմբերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում լեռնային ապարների |
| | |ֆիզիկամեխանիկական հատկությունների կապը դրանց |
| | |կազմի, կառուցվածքի և տեղադիրքի հետ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|12.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-002 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|13.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել գիտելիքներ բացհանքերի, |
| |նպատակը |դրանց տարրերի, տեսակների և առանձնահատկությունների |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|14.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|15.|Մուտքային |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|16.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|17.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացել բացհանքը և դրա տարրերը |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|18.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում բացհանքը, |
| |չափանիշներ |2) տարբերակում է բացհանքի պարամետրերը, |
| | |3) ճիշտ է ճանաչում հանքաստիճանի տարրերը, |
| | |4) տարբերակում է բաց լեռնային փորվածքները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|19.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բացհանքի տեսակները և |
| |թյան |առանձնահատկությունները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|20.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մետաղական բացհանքերը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչ մետաղական բացհանքերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում շինանյութերի բացհանքերը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|21.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բաց լեռնային աշխատանքների կատարման |
| |թյան |կարգը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|22.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բացհանքի աշխատանքային |
| |չափանիշներ |գործընթացները, |
| | |2) թվարկում է բացհանքում աշխատանքային |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ներկայացնում է բացհանքում աշխատանքային |
| | |գործընթացների իրականացման հաջորդականությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՑՀԱՆՔԻ ՊԱՐԱՄԵՏՐԵՐԻ ՉԱՓԱԳՐՄԱՆ ԵՎ ՔԱՐՏԵԶՆԵՐ |
| ԿԱՐԴԱԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|23.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-003 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|24.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել տարբեր քարտեզներ կարդալու և |
| |նպատակը |հատակագծեր կազմելու կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|25.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|26.|Մուտքային |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|27.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|28.|ՈՒսումնառու- |Կիրառել գեոդեզիական տարբեր գործիքներ |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|29.|Կատարման |1) ճիշտ Է ներկայացնում գեոդեզիական գործիքները, |
| |չափանիշներ |2) ներկայացնում է գործիքների օգտագործման |
| | |շրջանակները, |
| | |3) կիրառում է գեոդեզիական գործիքները` ըստ |
| | |նշանակության: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|30.|ՈՒսումնառու- |Կարդալ քարտեզներ և տեղանքի հատակագծեր |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|31.|Կատարման |1) ճանաչում է քարտեզների և հատակագծերի վրա |
| |չափանիշներ |պայմանական նշանները, |
| | |2) ճիշտ է կարդում քարտեզների և հատակագծերի վրա |
| | |պայմանական նշանները, |
| | |3) կարող է կողմնորոշվել տեղանքում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|32.|ՈՒսումնառու- |Կազմել հատակագծեր |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|33.|Կատարման |1) կարողում է կազմել հատակագծեր և սխեմաներ, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է համադրում հատակագծերը տեղանքի հետ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՑՀԱՆՔԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՊԱՐԱՄԵՏՐԵՐԻ |
| ՉԱՓԱԳՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|34.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-004 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|35.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքում կողմնորոշվելու և |
| |նպատակը |լեռնային զանգվածի ծավալները հաշվարկելու |
| | |կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|36.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|37.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-4-09-003 |
| | |«Բացհանքի պարամետրերի չափագրման և քարտեզագրման |
| | |հմտություններ» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|38.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|39.|ՈՒսումնառու- |Կիրառել մարկշեյդերական գործիքներ |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|40.|Կատարման |1) տարբերակում է մարկշեյդերական գործիքները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում գործիքների օգտագործման |
| | |շրջանակները, |
| | |3) կիրառում է մարկշեյդերական գործիքները` ըստ |
| | |նշանակության: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|41.|ՈՒսումնառու- |Կարդալ աշխատանքային գծագրեր, սխեմաներ և էսքիզներ |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|42.|Կատարման |1) ճիշտ է կարդում աշխատանքային գծագրերը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է կարդում աշխատանքային սխեմաները, |
| | |3) ճիշտ է կարդում աշխատանքային էսքիզները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|43.|ՈՒսումնառու- |Կազմել աշխատանքային էսքիզներ |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|44.|Կատարման |1) կազմում է աշխատանքային տեղամասի էսքիզներ, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է համադրում աշխատանքային գծագրերը և |
| | |էսքիզները տեղանքի հետ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|45.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել կատարված լեռնային աշխատանքների |
| |թյան |ծավալները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|46.|Կատարման |1) կարող է որոշել կատարվելիք աշխատանքների |
| |չափանիշներ |տեղադիրքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կատարված աշխատանքների |
| | |ծավալները, |
| | |3) կարող է գնահատել կատարված աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|47.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-005 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|48.|Մոդուլի |Ուսանողին տալ գիտելիքներ Էլեկտրատեխնիկայի |
| |նպատակը |հիմնական հասկացությունների, հաստատուն, միաֆազ և |
| | |եռաֆազ փոփոխական հոսանքների, էլեկտրատեխնիկական |
| | |սարքերի, էլեկտրաչափման սարքերի և չափումներ |
| | |կատարելու համար անհրաժեշտ հմտությունների մասին: |
| | |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը ձեռք կբերի |
| | |գիտելիքներ էլեկտրական հոսանքի, էլեկտրական |
| | |շղթաների, էլեկտրատեխնիկական սարքերի աշխատանքի |
| | |սկզբունքի, կիրառման բնագավառների և չափման |
| | |տեխնիկայի մասին: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|49.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|50.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|51.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|52.|ՈՒսումնառու- |Սահմանել էլեկտրական շղթաների հիմնական |
| |թյան |էլեմենտները, պարամետրերը և օրենքները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|53.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեմենտները, նրանց |
| |չափանիշներ |պայմանական գրաֆիկական նշանակումները և |
| | |նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է սահմանում էլեկտրական և |
| | |էլեկտրամագնիսական հիմնական պարամետրերը և |
| | |օրենքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաէներգիայի |
| | |փոխակերպման ձևերը, |
| | |4) ճիշտ է տարբերակում հաստատուն և փոփոխական |
| | |հոսանքները, |
| | |5) ճիշտ է տարբերակում միաֆազ և եռաֆազ |
| | |հոսանքների շղթաները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում էլեմենտների միացման |
| | |տեսակները և կատարում անհրաժեշտ հաշվարկներ, |
| | |7) ճիշտ է չափում շղթայի պարամետրերը ամբողջ |
| | |շղթայում և առանձին տեղամասերում, |
| | |8) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության |
| | |կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|54.|ՈՒսումնառու- |Սահմանել հաստատուն հոսանքի էլեկտրական շղթայի |
| |թյան |տարրերը և կատարել էլեկտրական չափումներ |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|55.|Կատարման |1) տարբերակում է էլեմենտների միացման տեսակները |
| |չափանիշներ |և կատարում անհրաժեշտ հաշվարկներ, |
| | |2) ճիշտ է չափում շղթայի պարամետրերը ամբողջ |
| | |շղթայում և առանձին տեղամասերում, |
| | |3) կարողանում է կատարել պարզ հաշվարկներ, |
| | |4) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության |
| | |կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|56.|ՈՒսումնառու- |Սահմանել միաֆազ և եռաֆազ փոփոխական հոսանքների |
| |թյան |շղթաների տարրերը և կատարել պարամետրերի չափումներ |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|57.|Կատարման |1) ճիշտ է տարբերակում միաֆազ և եռաֆազ շղթաները |
| |չափանիշներ |բնորոշող մեծությունները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում միաֆազ և եռաֆազ շղթաների |
| | |հետազոտում, |
| | |3) ճիշտ է չափում միաֆազ և եռաֆազ շղթաների |
| | |պարամետրերը, |
| | |4) կարողանում է կատարել պարզ հաշվարկներ, |
| | |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության |
| | |կանոնները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|58.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տրանսֆորմատորների, էլեկտրական |
| |թյան |մեքենաների և ապարատների տեսակները, կառուցվածքը և |
| |արդյունք 4 |աշխատանքի սկզբունքը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|59.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական մեքենաների և |
| |չափանիշներ |ապարատների տեսակները, նշանակությունը, կառուցվածքը |
| | |և աշխատանքի սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում միաֆազ և եռաֆազ լարման |
| | |շղթաների հետազոտումը, |
| | |3) կարողանում է կատարել պարզ հաշվարկներ և ճիշտ |
| | |ընտրություն, |
| | |4) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության |
| | |կանոնները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|60.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-006 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|61.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքերում աշխատանքներն |
| |նպատակը |անվտանգ կազմակերպելու հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|62.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|63.|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱ0-5-12-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» և |
| | |ԲԼԱ-5-12-005 «Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|64.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|65.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային աշխատանքներում վտանգավոր և |
| |թյան |վնասակար գործոնները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|66.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում պայթեցման աշխատանքներից |
| |չափանիշներ |առաջացող վնասակար և վտանգավոր ազդեցությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բացհանքում բարձր լարման |
| | |հոսանքատար ուղիներից առաջացող վտանգավոր |
| | |ազդեցությունները և հրդեհավտանգ գործոնները: |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բացհանքում աշխատող |
| | |սարքերից և մեքենաներից առաջացող վնասակար և |
| | |վտանգավոր ազդեցությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|67.|ՈՒսումնառու- |Ապահովել բացհանքում աշխատանքների անվտանգությունը |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|68.|Կատարման |1) ճիշտ է կազմակերպում աշխատատեղերի անհրաժեշտ |
| |չափանիշներ |լուսավորվածությունը, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում բացհանքում գազերի և |
| | |փոշու վերացման աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում բացհանքում |
| | |էլեկտրահարումից և հրդեհներից պաշտպանությունը, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում աշխատող սարքերի և |
| | |մեքենաների անվտանգ աշխատանքային պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|69.|ՈՒսումնառու- |Իրականացնել վթարների նախազգուշացման և վերացման |
| |թյան |աշխատանքներ |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|70.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում բացհանքում առաջացող |
| |չափանիշներ |հնարավոր վթարները, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում վթարների վերացման |
| | |աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|71.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-007 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|72.|Մոդուլի |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ և |
| |նպատակը |կարողություններ կառավարման վերաբերյալ: Ավարտելով |
| | |այս մոդուլը ուսանողը կիմանա կառավարման |
| | |հիմնադրույթները, գործածվող եզրույթները և |
| | |կկարողանա իրականացնել պարզ քայլեր այդ ուղղությամբ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|73.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|74.|Մուտքային |Այս մոդուլը յուրացնելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ |
|___|_____________|___________________________________________________|
|75.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|76.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել կառավարման գործընթացի |
| |թյան |հիմնական սկզբունքները, գործառույթները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|77.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման եզրույթները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման գործընթացի |
| | |հիմնական սկզբունքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման |
| | |գործառույթները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման ձևերը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման ռեսուրսները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|78.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել կառավարչի գործունեությունը |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|79.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարչի դերը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման մակարդակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կառավարչի վերաբերմունքը |
| | |աշխատակիցների նկատմամբ, |
| | |4) ճիշտ է կազմում աշխատանքային պլանը և |
| | |սահմանում նպատակը և այն իրականացնում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|80.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ կառավարել աշխատակիցներին |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|81.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մարդկային ռեսուրսի |
| |չափանիշներ |կառավարման հիմնական դրույթները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում աշխատանքի բաժանում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մարդկային ռեսուրսի դերը, |
| | |նշանակությունը, հասկացությունը, զարգացման |
| | |կարևորությունը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մարդկային ռեսուրսի |
| | |մոտիվացման, շահագրգռման անհրաժեշտությունը, ձևերը, |
| | |մեթոդները, |
| | |5) ճիշտ է կատարում արդյունքների չափում և |
| | |գնահատում, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում աշխատակիցների զարգացմանը |
| | |ուղղված վերապատրաստման ձևերը, |
| | |7) ճիշտ է կազմում աշխատանքի նկարագրությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|82.|ՈՒսումնառու- |Տիրապետել ինքնակառավարման սկզբունքներին |
| |թյան | |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|83.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում «ինքնակառավարում» |
| |չափանիշներ |հասկացողությունը, ինքնակառավարման համակարգի |
| | |ուղղությունները. |
| | |2) ճիշտ է կարողանում օգտագործել իր ժամանակային |
| | |ռեսուրսները նպատակներին հասնելու համար, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում անձնական աշխատանքի տեխնիկայի |
| | |հմտությունները, |
| | |4) ճիշտ է կիրառում ղեկավարի աշխատանքի |
| | |նորմավորման մեթոդները, |
| | |5) ճիշտ է պլանավորում և վերահսկում ժամանակային |
| | |ռեսուրսների օգտագործումը, |
| | |6) ճիշտ է վերլուծում իր աշխատանքային ժամերի |
| | |ծախսերը, կարողանում կրճատել ժամանակի կորուստները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|84.|ՈՒսումնառու- |Կարողանալ ներկայացնել արտադրության կառավարման |
| |թյան |առանձնահատկությունները |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|85.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում արտադրության |
| |չափանիշներ |քաղաքականությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում արտադրական գործընթացը, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում արտադրության պլանը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում արտադրության կառավարման |
| | |հսկողությունը (PDCA շրջանը): |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑՈՒՄ |
| ԸՆԹԱՑՈՂ ՊՐՈՑԵՍՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|86.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-008 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|87.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել լեռնային ապարների |
| |նպատակը |հատկությունների և դրանցում ընթացող պրոցեսների |
| | |տարբերակման կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|88.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|89.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|90.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|91.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային ապարների ֆիզիկական |
| |թյան |հատկությունները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|92.|Կատարման |1) ներկայացնում է ապարների հիմնական ֆիզիկական |
| |չափանիշներ |հատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ապարների ֆիզիկական |
| | |հատկությունների վրա միներալային կազմի ու |
| | |կառուցվածքի ազդեցությունները, |
| | |3) տարբերակում է ապարները ըստ կազմի, |
| | |կառուցվածքի և հատկությունների: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|93.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային ապարների տեխնոլոգիական |
| |թյան |հատկությունները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|94.|Կատարման |1) ներկայացնում է ապարների տեխնոլոգիական |
| |չափանիշներ |հատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ապարների տեխնոլոգիական |
| | |հատկությունների վրա ազդող գործոնները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ապարների արդյունահնման |
| | |համար տեխնոլոգիական հատկությունների |
| | |նշանակությունը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|95.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային ապարների մեխանիկական |
| |թյան |հատկությունները և դրանցում ընթացող պրոցեսները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|96.|Կատարման |1) ներկայացնում է ապարների մեխանիկական |
| |չափանիշներ |հատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ապարներում ընթացող |
| | |մեխանիկական պրոցեսները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ապարների արդյունահանման |
| | |վրա մեխանիկական հատկությունների ազդեցության |
| | |նշանակությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՐԱՏՄԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ |
| ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|97.|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-009 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|98.|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքերում օգտագործվող |
| |նպատակը |հորատման մեքենաների և սարքավորումների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ, դրանք կիրառելու կարողություններ և |
| | |հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|99.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|100|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|101|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|102|ՈՒսումնառու- |Տարբերակել հորատման եղանակները |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|103|Կատարման |1) ճիշտ է տարբերակում հորատման եղանակները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում հորատման եղանակների |
| | |կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|104|ՈՒսումնառու- |Կիրառել հորատման գործիքները |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|105|Կատարման |1) ճիշտ է տեսակավորում հորատման գործիքները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում հորատման գործիքների |
| | |աշխատանքի սկզբունքները և կիրառման պայմանները, |
| | |3) կիրառել հորատման գործիքները` ըստ |
| | |նշանակության: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|106|ՈՒսումնառու- |Աշխատացնել հորատման հաստոցները |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|107|Կատարման |1) տեսակավորում է հորատման հաստոցները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում հորատման հաստոցների |
| | |աշխատանքի սկզբունքները և կիրառման պայմանները, |
| | |3) կարողանում է աշխատացնել հորատման հաստոցները` |
| | |ըստ նշանակության: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՐՁՈՂ ՍԱՐՔԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|108|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-010 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|109|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքերում օգտագործվող |
| |նպատակը |հանութաբարձող սարքավորումների տեսակների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ, դրանք կիրառելու |
| | |կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|110|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|111|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|112|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|113|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել բարձման եղանակները |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|114|Կատարման |1) ճիշտ է տարբերակում բարձման եղանակները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում բարձման եղանակների |
| | |կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|115|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ընդհատ և անընդհատ գործողության |
| |թյան |հանութաբարձող սարքերը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|116|Կատարման |1) ճիշտ է ճանաչում ընդհատ (ցիկլային) |
| |չափանիշներ |գործողության բարձող սարքերը, |
| | |2) ճիշտ է ճանաչում անընդհատ գործողության |
| | |հանութաբարձող սարքերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հանութաբարձող սարքերի |
| | |աշխատանքի սկզբունքները և կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|117|ՈՒսումնառու- |Աշխատել հանութաբարձող սարքերով |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|118|Կատարման |1) աշխատել ընդհատ (ցիկլային) գործողության |
| |չափանիշներ |բարձող սարքերով, |
| | |2) աշխատել անընդհատ գործողության հանութաբարձող |
| | |սարքերով: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ |
| ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|119|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-011 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|120|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքերում օգտագործվող |
| |նպատակը |տրանսպորտային մեքենաների և սարքավորումների |
| | |տեսակների վերաբերյալ գիտելիքներ, դրանք կիրառելու |
| | |կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|121|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|122|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|123|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|124|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել լեռնային զանգվածի տեղափոխման |
| |թյան |եղանակները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|125|Կատարման |1) ճիշտ է տարբերակում լեռնային զանգվածի |
| |չափանիշներ |տեղափոխման եղանակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լեռնային զանգվածի |
| | |տեղափոխման եղանակների կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|126|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել տրանսպորտային մեքենաների և |
| |թյան |սարքավորումների տեսակները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|127|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդհատ գործողության |
| |չափանիշներ |տրանսպորտային միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անընդհատ գործողության |
| | |տրանսպորտային միջոցները, |
| | |3) ներկայացնում է տրանսպորտային միջոցների |
| | |աշխատանքի սկզբունքները և կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|128|ՈՒսումնառու- |Կարողանում է աշխատացնել տրանսպորտային միջոցները |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|129|Կատարման |1) կարող է աշխատացնել ընդհատ գործողության |
| |չափանիշներ |տրանսպորտային միջոցները, |
| | |2) կարող է աշխատացնել անընդհատ գործողության |
| | |տրանսպորտային միջոցները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔԱՐՀԱՏ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|130|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-011 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|131|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքերում օգտագործվող |
| |նպատակը |քարհատ մեքենաների և սարքավորումների կիրառման |
| | |կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|132|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|133|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|134|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|135|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել քարի կտրման եղանակները և սխեմաները |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|136|Կատարման |1) ճիշտ է տարբերակում քարի կտրման եղանակները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է տարբերակում քարի կտրման սխեմաները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում քարի կտրման եղանակների և |
| | |սխեմաների կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|137|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել քարհատ մեքենաների և սարքավորումների |
| |թյան |տեսակները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|138|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում սկավառակային սղոցման |
| |չափանիշներ |քարհատ մեքենաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ճոպանային սղոցման քարհատ |
| | |մեքենաները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սկավառակային և ճոպանային |
| | |սղոցման քարհատ մեքենաների աշխատանքի սկզբունքները |
| | |և կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|139|ՈՒսումնառու- |Կիրառել քարհատ մեքենաները և սարքավորումները |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|140|Կատարման |1) կիրառում է քարհատ մեքենաները` ըստ |
| |չափանիշներ |նշանակության, |
| | |2) կիրառում է քարհատ սարքավորումները` ըստ |
| | |նշանակության: |
|_____________________________________________________________________|
-----------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում