110.0022.210313
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«21» 03 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013095
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
16 հունվարի 2013 թվականի N 22-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԼԵՌՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿ-ՏԵԽՆՈԼՈԳ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1034-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՀԱՆՔԱՎԱՅՐԵՐԻ |
| ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑԻՑ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ |
| ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|141|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-012 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|142|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել շինարարական լեռնային |
| |նպատակը |ապարների արտադրության կազմակերպման |
| | |կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|143|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|144|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|145|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|146|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել շինարարական լեռնային ապարների |
| |թյան |հանքավայրերի մշակման տեխնոլոգիաները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|147|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական լեռնային |
| |չափանիշներ |ապարների արտադրության տեխնոլոգիաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սորուն լեռնային ապարների |
| | |մշակման առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սորուն-կապակցված |
| | |լեռնային ապարների մշակման առանձնահատկությունները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|148|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել շինարարական լեռնային ապարների |
| |թյան |հանքավայրերի մշակման համալիր մեքենայացման |
| |արդյունք 2 |կառուցվածքը |
|___|_____________|___________________________________________________|
|149|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական լեռնային |
| |չափանիշներ |ապարների մշակման համալիր մեքենայացման |
| | |կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սորուն լեռնային ապարների |
| | |մշակման համալիր մեքենայացման կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սորուն-կապակցված |
| | |լեռնային ապարների մշակման համալիր մեքենայացման |
| | |կառուցվածքը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|150|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնում է շինարարական քարերի հանքավայրերի |
| |թյան |մշակման եղանակները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|151|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր բլոկների և |
| |չափանիշներ |որմնաքարերի ստացման համար շինարարական քարերի |
| | |հանքավայրերի մշակման եղանակը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր բլոկներից |
| | |երեսապատման քարերի ստացման համար շինարարական |
| | |քարերի հանքավայրերի մշակման եղանակը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|152|ՈՒսումնառու- |Իրականացնել շինարարական լեռնային ապարների |
| |թյան |արտադրության աշխատանքներ |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|153|Կատարման |1) կազմակերպում է շինարարական լեռնային ապարների |
| |չափանիշներ |արտադրության աշխատանքները, |
| | |2) հսկում է շինարարական լեռնային ապարների |
| | |արտադրության աշխատանքների ընթացքը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ ՀԱՆՈՒՅԹԻ» |
|_____________________________________________________________________|
|154|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-013 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|155|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բաց լեռնային աշխատանքներում |
| |նպատակը |հանութաբարձման աշխատանքների կատարման նպատակով |
| | |ապարային զանգվածի քայքայման գործընթացների |
| | |իրականացման կարողություններ. |
|___|_____________|___________________________________________________|
|156|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|157|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-04-09-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և |
| | |ԲԼԱ-5-12-011 «Տրանսպորտային մեքենաների և |
| | |սարքավորումների կիրառման հմտությունները» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|158|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|159|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ապարների քայքայման եղանակները և |
| |թյան |միջոցները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|160|Կատարման |1) ճիշտ է ճանաչում ապարների քայքայման |
| |չափանիշներ |միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ապարների քայքայման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է օգտագործում ապարների քայքայման |
| | |միջոցները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|161|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել պայթուցիկ նյութերը, պայթեցման |
| |թյան |եղանակներն ու միջոցները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|162|Կատարման |1) ճիշտ է տարբերակում պայթուցիկ նյութերը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է տարբերակում պայթեցման միջոցները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում պայթեցման եղանակները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|163|ՈՒսումնառու- |Իրականացնել պայթեցման աշխատանքներ |
| |թյան | |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|164|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում հորատման աշխատանքների |
| |չափանիշներ |պարամետրերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում պայթեցման աշխատանքների |
| | |պարամետրերը, |
| | |3) կարող է իրականացնել պայթեցման աշխատանքներ: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՆՈՒԹԱԲԱՐՁՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ |
| ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|165|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-014 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|166|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել հանութաբարձման աշխատանքներ |
| |նպատակը |իրականացնելու կարողություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|167|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|168|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-04-09-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և |
| | |ԲԼԱ-5-12-011 «Տրանսպորտային մեքենաների և |
| | |սարքավորումների կիրառման հմտությունները» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|169|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|170|ՈՒսումնառու- |Օգտվել հանութաբարձման աշխատանքների սխեմաներից |
| |թյան | |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|171|Կատարման |1) ճիշտ է կարդում հանութաբարձման աշխատանքների |
| |չափանիշներ |սխեմաները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում հանութաբարձման |
| | |աշխատանքների սխեմաները, |
| | |3) ճիշտ է կատարում հանութաբարձման աշխատանքների |
| | |սխեմաների կիրառումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|172|ՈՒսումնառու- |Ապահովել հանութաբարձման աշխատանքների իրականացումը |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|173|Կատարման |1) ճիշտ է ընտրում հանքախորշում հանութաբարձիչ |
| |չափանիշներ |սարքավորման տեղադիրքը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում հանքախորշային տեսակավորում, |
| | |3) ապահովում է հանութաբարձման աշխատանքների |
| | |իրականացումը: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|174|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հանութաբարձման և տրանսպորտային |
| |թյան |միջոցների միջև կապը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|175|Կատարման |1) ներկայացնում է հանութաբարձման և |
| |չափանիշներ |տրանսպորտային միջոցների միջև կապը, |
| | |2) ճիշտ է կողմնորոշվում հանքաստիճանի վրա |
| | |հանութաբարձող և տեղափոխող միջոցների համատեղ |
| | |աշխատանքում, |
| | |3) կարող է հաշվառել կատարված աշխատանքների |
| | |արդյունքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ |
| ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|176|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-015 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|177|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել բացհանքում լեռնային |
| |նպատակը |զանգվածի տեղափոխման աշխատանքների իրականացման |
| | |կազմակերպման կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|178|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|179|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-04-09-006 |
| | |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և |
| | |ԲԼԱ-5-12-011 «Տրանսպորտային մեքենաների և |
| | |սարքավորումների կիրառման հմտությունները» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|180|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|181|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնում է լեռնային զանգվածի տեղափոխման |
| |թյան |եղանակները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|182|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում լեռնային զանգվածի |
| |չափանիշներ |տեղափոխման եղանակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լեռնային զանգվածի |
| | |տեղափոխման եղանակների կիրառման պայմանները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|183|ՈՒսումնառու- |Օգտվել լեռնային զանգվածի տեղափոխման սխեմաներից |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|184|Կատարման |1) ճիշտ է կարդում լեռնային զանգվածի տեղափոխման |
| |չափանիշներ |սխեմաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում է լեռնային զանգվածի |
| | |տեղափոխման սխեմաները, |
| | |3) ճիշտ է կողմնորոշվում տեղափոխման սխեմաներում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|185|ՈՒսումնառու- |Կազմակերպել լեռնային զանգվածի տեղափոխման |
| |թյան |աշխատանքներ |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|186|Կատարման |1) ճիշտ է պահպանում լեռնային զանգվածի |
| |չափանիշներ |տեղափոխման աշխատանքների կարգը, |
| | |2) պահպանում է տրանսպորտային ուղիների |
| | |աշխատանքային վիճակը, |
| | |3) հաշվառում է լեռնային զանգվածի տեղափոխման |
| | |աշխատանքների արդյունքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱԿԱԲԱՑՄԱՆ ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՏԵՂԱԴՐՄԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ |
| ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|187|Մոդուլի |ԲԼԱ-5-12-016 |
| |դասիչը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|188|Մոդուլի |Ուսանողի մոտ ձևավորել լցակույտային աշխատանքների |
| |նպատակը |իրականացման կարողություններ և հմտություններ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|189|Մոդուլի |108 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|190|Մուտքային |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք |
| |պահանջները |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-4-09-010 «Բարձող |
| | |սարքերի կիրառման հմտություններ» և ԲԼԱ-4-09-011 |
| | |«Տրանսպորտային մեքենաների և սարքավորումների |
| | |կիրառման հմտություններ» մոդուլները: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|191|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների |
| |կարգը |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|192|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մակաբացման ապարների տեղադրման` |
| |թյան |լցակույտաձևավորման եղանակները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|193|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում լցակույտաձևավորման |
| |չափանիշներ |եղանակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման |
| | |եղանակների կիրառման պայմանները, |
| | |3) կողմնորոշվում է լցակույտաձևավորման |
| | |եղանակների ընտրության մեջ: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|194|ՈՒսումնառու- |Օգտվել լցակույտաձևավորման սխեմաներից |
| |թյան | |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|195|Կատարման |1) ճիշտ է կարդում լցակույտաձևավորման սխեմաները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման |
| | |սխեմաները, |
| | |3) կողմնորոշվում է լցակույտաձևավորման |
| | |սխեմաներում: |
|___|_____________|___________________________________________________|
|196|ՈՒսումնառու- |Կազմակերպել լցակույտաձևավորման աշխատանքների |
| |թյան |իրականացումը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________|___________________________________________________|
|197|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման |
| |չափանիշներ |տեխնիկական միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման |
| | |պայմանները, |
| | |3) կարող է հաշվառել լցակույտաձևավորման |
| | |աշխատանքների ծավալները |
| | |4) կազմակերպում է լցակույտաձևավորման |
| | |աշխատանքները: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
Միջին մասնագիտական կրթության 0902 «Բաց լեռնային աշխատանքներ»
մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և |Շա- |Ուսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|
| |մոդուլներ |բաթ-|առավե- |լսարա- |ման |
| | |ների|լագույն |նային |երաշխա-|
| | |թիվը|բեռնվա- |պարապ- |վորվող |
| | | |ծությու-|մունք- |տարին |
| | | |նը, ժամ |ներ, ժամ| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ, | | | | |
| |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ | | | | |
| |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Հայոց լեզվի և խոսքի մշակույթի | | 108| 72| 1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Տնտեսագիտության հիմունքներ | | 80| 54| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Քաղաքագիտության և սոցիոլոգիայի | | 80| 54| 1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Իրավունքի հիմունքներ | | 54| 36| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|5.|Պատմություն | | 80| 54| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|6.|Ռուսաց լեզու | | 100| 72| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|7.|Օտար լեզու | | 100| 72| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|8.|Ֆիզիկական կուլտուրա | | 138| 138| 1,2,3|
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|9.|Էկոլոգիայի և լանդշաֆտագիտության | | 54| 36| 3 |
| |հիմունքներ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|10|Քաղաքացիական պաշտպանության և | | 27| 18| 1 |
| |արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 821| 606| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Հաղորդակցություն | | 90| 54| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Անվտանգություն և առաջին օգնություն| | 108| 72| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Աշխատանքային գործունեության | | 54| 36| 1 |
| |ընդհանուր հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Համակարգչային օպերատորություն | | 90| 54| 1 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 342| 216| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Ընդհանուր երկրաբանության | | 90| 54| 1 |
| | | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Բաց լեռնային աշխատանքներ | | 108| 72| 1 |
| | | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Բացահանքի պարամետրերի չափագրման և | | 108| 72| 1 |
| |քարտեզներ կարդալու հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Բացհանքի շահագործման պարամետրերի | | 108| 72| 3 |
| |չափագրման հմտություն | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|5.|Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ | | 90| 54| 2 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|6.|Մասնագիտական գործունեության | | 108| 72| 3 |
| |անվտանգություն | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|7.|Կառավարում | | 108| 72| 1.2 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 720| 468| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|1.|Ապարների հատկությունները և | | 108| 72| 1 |
| |դրանցում ընթացող պրոցեսները | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|2.|Հորատման մեքենաների և | | 108| 72| 2 |
| |սարքավորումների կիրառման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|3.|Բարձող սարքերի կիրառման | | 144| 108| 2,3 |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|4.|Տրանսպորտային մեքենաների և | | 144| 108| 2 |
| |սարքավորումների կիրառման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|5.|Քարհատ մեքենաների կիրառման | | 108| 90| 3 |
| |հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|6.|Շինարարական լեռնային ապարների | | 108| 72| 3 |
| |հանքավայրերի մշակման և դրանցից | | | | |
| |շինարարական նյութերի արտադրության | | | | |
| |կազմակերպման հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|7.|Ապարների նախապատրաստումը հանույթի | | 144| 108| 2,3 |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|8.|Հանութաբարձման աշխատանքների | | 144| 108| 2,3 |
| |կազմակերպման հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|9.|Տրանսպորտային միջոցների շահագործման| | 144| 108| 2,3 |
| |կազմակերպման հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
|10|Մակաբացման ապարների տեղադրման | | 144| 108| 2,3 |
| |կառավարման հմտություններ | | | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 1296| 954| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆՏՐՈՎԻ | | 144| 108| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ | | | 132| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 69| | 2484| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | | 300| 300| |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՊՐԱԿՏԻԿԱ | 41| | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 10| | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 3| | | |
|__|___________________________________|____|________|________|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 123| | | |
._____________________________________________________________________.