Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԼԵՌ ...

 

 

110.0022.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013095

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 22-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0902 «ԲԱՑ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԼԵՌՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿ-ՏԵԽՆՈԼՈԳ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1034-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԼԵՌՆԱՅԻՆ ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՀԱՆՔԱՎԱՅՐԵՐԻ       |

|     ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑԻՑ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ            |

|                  ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|141|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-012                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|142|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  շինարարական լեռնային        |

|   |նպատակը      |ապարների արտադրության կազմակերպման                 |

|   |             |կարողություններ և  հմտություններ:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|143|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|144|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-5-12-006          |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն»       |

|   |             |մոդուլը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|145|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|146|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել  շինարարական լեռնային ապարների         |

|   |թյան         |հանքավայրերի մշակման տեխնոլոգիաները                |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|147|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում շինարարական լեռնային      |

|   |չափանիշներ   |ապարների արտադրության տեխնոլոգիաները,              |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում սորուն լեռնային ապարների  |

|   |             |մշակման առանձնահատկությունները,                    |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սորուն-կապակցված          |

|   |             |լեռնային ապարների մշակման առանձնահատկությունները:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|148|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել շինարարական լեռնային ապարների          |

|   |թյան         |հանքավայրերի մշակման համալիր մեքենայացման          |

|   |արդյունք 2   |կառուցվածքը                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|149|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում շինարարական լեռնային      |

|   |չափանիշներ   |ապարների մշակման համալիր մեքենայացման              |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում սորուն լեռնային ապարների  |

|   |             |մշակման համալիր մեքենայացման կառուցվածքը,          |

|   |             |3)   ճիշտ է ներկայացնում սորուն-կապակցված          |

|   |             |լեռնային ապարների մշակման համալիր մեքենայացման     |

|   |             |կառուցվածքը:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|150|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնում է շինարարական քարերի հանքավայրերի     |

|   |թյան         |մշակման եղանակները                                 |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|151|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում խոշոր բլոկների և          |

|   |չափանիշներ   |որմնաքարերի ստացման համար շինարարական քարերի       |

|   |             |հանքավայրերի մշակման եղանակը,                      |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում խոշոր բլոկներից           |

|   |             |երեսապատման քարերի ստացման համար շինարարական       |

|   |             |քարերի հանքավայրերի մշակման եղանակը:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|152|ՈՒսումնառու- |Իրականացնել շինարարական լեռնային ապարների          |

|   |թյան         |արտադրության աշխատանքներ                           |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|153|Կատարման     |1)   կազմակերպում է շինարարական լեռնային ապարների  |

|   |չափանիշներ   |արտադրության աշխատանքները,                         |

|   |             |2)   հսկում է  շինարարական լեռնային ապարների       |

|   |             |արտադրության աշխատանքների ընթացքը:                 |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ ՀԱՆՈՒՅԹԻ»           |

|_____________________________________________________________________|

|154|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-013                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|155|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բաց լեռնային աշխատանքներում |

|   |նպատակը      |հանութաբարձման աշխատանքների կատարման նպատակով      |

|   |             |ապարային զանգվածի քայքայման գործընթացների          |

|   |             |իրականացման կարողություններ.                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|156|Մոդուլի      |108 ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|157|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-04-09-006         |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և     |

|   |             |ԲԼԱ-5-12-011 «Տրանսպորտային մեքենաների և           |

|   |             |սարքավորումների կիրառման հմտությունները»           |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|158|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|159|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ապարների քայքայման եղանակները և        |

|   |թյան         |միջոցները                                          |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|160|Կատարման     |1)   ճիշտ է ճանաչում ապարների քայքայման            |

|   |չափանիշներ   |միջոցները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում ապարների քայքայման        |

|   |             |եղանակները,                                        |

|   |             |3)   ճիշտ է օգտագործում ապարների քայքայման         |

|   |             |միջոցները:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|161|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել պայթուցիկ նյութերը, պայթեցման          |

|   |թյան         |եղանակներն ու միջոցները                            |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|162|Կատարման     |1)   ճիշտ է տարբերակում պայթուցիկ նյութերը,        |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է տարբերակում պայթեցման միջոցները,       |

|   |             |3)   ճիշտ է տարբերակում պայթեցման եղանակները:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|163|ՈՒսումնառու- |Իրականացնել պայթեցման աշխատանքներ                  |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|164|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում հորատման աշխատանքների     |

|   |չափանիշներ   |պարամետրերը,                                       |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում պայթեցման աշխատանքների    |

|   |             |պարամետրերը,                                       |

|   |             |3)   կարող է իրականացնել պայթեցման աշխատանքներ:    |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՆՈՒԹԱԲԱՐՁՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ      |

|                         ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|165|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-014                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|166|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  հանութաբարձման աշխատանքներ  |

|   |նպատակը      |իրականացնելու կարողություններ:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|167|Մոդուլի      |108 ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|168|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-04-09-006         |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և     |

|   |             |ԲԼԱ-5-12-011 «Տրանսպորտային մեքենաների և           |

|   |             |սարքավորումների կիրառման հմտությունները»           |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|169|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|170|ՈՒսումնառու- |Օգտվել  հանութաբարձման աշխատանքների սխեմաներից     |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|171|Կատարման     |1)   ճիշտ է կարդում հանութաբարձման աշխատանքների    |

|   |չափանիշներ   |սխեմաները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է տարբերակում հանութաբարձման             |

|   |             |աշխատանքների սխեմաները,                            |

|   |             |3)   ճիշտ է կատարում հանութաբարձման աշխատանքների   |

|   |             |սխեմաների կիրառումը:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|172|ՈՒսումնառու- |Ապահովել հանութաբարձման աշխատանքների իրականացումը  |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|173|Կատարման     |1)   ճիշտ է ընտրում հանքախորշում հանութաբարձիչ     |

|   |չափանիշներ   |սարքավորման տեղադիրքը,                             |

|   |             |2)   ճիշտ է կատարում հանքախորշային տեսակավորում,   |

|   |             |3)   ապահովում է հանութաբարձման աշխատանքների       |

|   |             |իրականացումը:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|174|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հանութաբարձման և  տրանսպորտային        |

|   |թյան         |միջոցների միջև  կապը                               |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|175|Կատարման     |1)   ներկայացնում է հանութաբարձման և               |

|   |չափանիշներ   |տրանսպորտային միջոցների միջև  կապը,                |

|   |             |2)   ճիշտ է կողմնորոշվում հանքաստիճանի վրա         |

|   |             |հանութաբարձող և  տեղափոխող միջոցների համատեղ       |

|   |             |աշխատանքում,                                       |

|   |             |3)   կարող է հաշվառել կատարված աշխատանքների        |

|   |             |արդյունքները:                                      |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ           |

|                  ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|176|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-015                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|177|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  բացհանքում լեռնային         |

|   |նպատակը      |զանգվածի տեղափոխման աշխատանքների իրականացման       |

|   |             |կազմակերպման կարողություններ և  հմտություններ:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|178|Մոդուլի      |108 ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|179|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-04-09-006         |

|   |             |«Մասնագիտական գործունեության անվտանգություն» և     |

|   |             |ԲԼԱ-5-12-011 «Տրանսպորտային մեքենաների և           |

|   |             |սարքավորումների կիրառման հմտությունները»           |

|   |             |մոդուլները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|180|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|181|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնում է լեռնային զանգվածի տեղափոխման        |

|   |թյան         |եղանակները                                         |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|182|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում լեռնային զանգվածի         |

|   |չափանիշներ   |տեղափոխման եղանակները,                             |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում լեռնային զանգվածի         |

|   |             |տեղափոխման եղանակների կիրառման պայմանները:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|183|ՈՒսումնառու- |Օգտվել լեռնային զանգվածի տեղափոխման սխեմաներից     |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|184|Կատարման     |1)   ճիշտ է կարդում լեռնային զանգվածի տեղափոխման   |

|   |չափանիշներ   |սխեմաները,                                         |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում է լեռնային զանգվածի       |

|   |             |տեղափոխման սխեմաները,                              |

|   |             |3)   ճիշտ է կողմնորոշվում տեղափոխման սխեմաներում:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|185|ՈՒսումնառու- |Կազմակերպել լեռնային զանգվածի տեղափոխման           |

|   |թյան         |աշխատանքներ                                        |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|186|Կատարման     |1)   ճիշտ է պահպանում լեռնային զանգվածի            |

|   |չափանիշներ   |տեղափոխման աշխատանքների կարգը,                     |

|   |             |2)   պահպանում է տրանսպորտային ուղիների            |

|   |             |աշխատանքային վիճակը,                               |

|   |             |3)   հաշվառում է  լեռնային զանգվածի տեղափոխման     |

|   |             |աշխատանքների արդյունքները:                         |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱԿԱԲԱՑՄԱՆ ԱՊԱՐՆԵՐԻ ՏԵՂԱԴՐՄԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ        |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|187|Մոդուլի      |ԲԼԱ-5-12-016                                       |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|188|Մոդուլի      |Ուսանողի մոտ ձևավորել  լցակույտային աշխատանքների   |

|   |նպատակը      |իրականացման կարողություններ և  հմտություններ:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|189|Մոդուլի      |108 ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|190|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար` ուսանողը պետք   |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԲԼԱ-4-09-010 «Բարձող  |

|   |             |սարքերի կիրառման հմտություններ» և  ԲԼԱ-4-09-011    |

|   |             |«Տրանսպորտային մեքենաների և  սարքավորումների       |

|   |             |կիրառման հմտություններ» մոդուլները:                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|191|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|192|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել մակաբացման ապարների տեղադրման`         |

|   |թյան         |լցակույտաձևավորման  եղանակները                     |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|193|Կատարման     |1)   ճիշտ է թվարկում լցակույտաձևավորման            |

|   |չափանիշներ   |եղանակները,                                        |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման        |

|   |             |եղանակների կիրառման պայմանները,                    |

|   |             |3)   կողմնորոշվում է լցակույտաձևավորման            |

|   |             |եղանակների ընտրության մեջ:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|194|ՈՒսումնառու- |Օգտվել լցակույտաձևավորման  սխեմաներից              |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|195|Կատարման     |1)   ճիշտ է կարդում լցակույտաձևավորման  սխեմաները, |

|   |չափանիշներ   |2)   ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման        |

|   |             |սխեմաները,                                         |

|   |             |3)   կողմնորոշվում է լցակույտաձևավորման            |

|   |             |սխեմաներում:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|196|ՈՒսումնառու- |Կազմակերպել լցակույտաձևավորման  աշխատանքների       |

|   |թյան         |իրականացումը                                       |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|197|Կատարման     |1)   ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման        |

|   |չափանիշներ   |տեխնիկական միջոցները,                              |

|   |             |2)   ճիշտ է ներկայացնում լցակույտաձևավորման        |

|   |             |պայմանները,                                        |

|   |             |3)   կարող է հաշվառել լցակույտաձևավորման           |

|   |             |աշխատանքների  ծավալները                            |

|   |             |4)   կազմակերպում է լցակույտաձևավորման             |

|   |             |աշխատանքները:                                      |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0902 «Բաց լեռնային աշխատանքներ»

մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և         |Շա- |Ուսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|  |մոդուլներ                          |բաթ-|առավե-  |լսարա-  |ման    |

|  |                                   |ների|լագույն |նային   |երաշխա-|

|  |                                   |թիվը|բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|  |                                   |    |ծությու-|մունք-  |տարին  |

|  |                                   |    |նը, ժամ |ներ, ժամ|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,              |    |        |        |       |

|  |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ  |    |        |        |       |

|  |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի     |    |     108|      72|    1  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Տնտեսագիտության հիմունքներ         |    |      80|      54|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի    |    |      80|      54|    1  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Իրավունքի հիմունքներ               |    |      54|      36|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Պատմություն                        |    |      80|      54|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6.|Ռուսաց լեզու                       |    |     100|      72|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7.|Օտար լեզու                         |    |     100|      72|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|8.|Ֆիզիկական կուլտուրա                |    |     138|     138|  1,2,3|

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|9.|Էկոլոգիայի և  լանդշաֆտագիտության   |    |      54|      36|    3  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|10|Քաղաքացիական պաշտպանության և       |    |      27|      18|    1  |

|  |արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր  |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     821|     606|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ           |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Հաղորդակցություն                   |    |      90|      54|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Անվտանգություն և  առաջին օգնություն|    |     108|      72|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Աշխատանքային գործունեության        |    |      54|      36|    1  |

|  |ընդհանուր հմտություններ            |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Համակարգչային օպերատորություն      |    |      90|      54|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     342|     216|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Ընդհանուր երկրաբանության           |    |      90|      54|    1  |

|  |                                   |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Բաց լեռնային աշխատանքներ           |    |     108|      72|    1  |

|  |                                   |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Բացահանքի պարամետրերի չափագրման և  |    |     108|      72|    1  |

|  |քարտեզներ կարդալու հմտություններ   |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Բացհանքի շահագործման պարամետրերի   |    |     108|      72|    3  |

|  |չափագրման հմտություն               |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ        |    |      90|      54|    2  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6.|Մասնագիտական գործունեության        |    |     108|      72|    3  |

|  |անվտանգություն                     |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7.|Կառավարում                         |    |     108|      72|   1.2 |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     720|     468|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Ապարների հատկությունները և         |    |     108|      72|    1  |

|  |դրանցում ընթացող պրոցեսները        |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Հորատման մեքենաների և              |    |     108|      72|    2  |

|  |սարքավորումների կիրառման           |    |        |        |       |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Բարձող սարքերի կիրառման            |    |     144|     108|   2,3 |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Տրանսպորտային մեքենաների և         |    |     144|     108|   2   |

|  |սարքավորումների կիրառման           |    |        |        |       |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Քարհատ մեքենաների կիրառման         |    |     108|      90|    3  |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6.|Շինարարական լեռնային ապարների      |    |     108|      72|    3  |

|  |հանքավայրերի մշակման և  դրանցից    |    |        |        |       |

|  |շինարարական նյութերի արտադրության  |    |        |        |       |

|  |կազմակերպման հմտություններ         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7.|Ապարների նախապատրաստումը հանույթի  |    |     144|     108|   2,3 |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|8.|Հանութաբարձման աշխատանքների        |    |     144|     108|   2,3 |

|  |կազմակերպման հմտություններ         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|9.|Տրանսպորտային միջոցների շահագործման|    |     144|     108|   2,3 |

|  |կազմակերպման հմտություններ         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|10|Մակաբացման ապարների տեղադրման      |    |     144|     108|   2,3 |

|  |կառավարման հմտություններ           |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |    1296|     954|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆՏՐՈՎԻ                            |    |     144|     108|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ                  |    |        |     132|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |  69|        |    2484|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                   |    |     300|     300|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊՐԱԿՏԻԿԱ                           |  41|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ             |  10|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ       |   3|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           | 123|        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 22-Ն
Հրաման