Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2912 «ՇԵՆՔԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐԻ Ս ...

 

 

110.0370.160513

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «16»        05            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013190

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

9 ապրիլի 2013 թվականի N 370-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2912 «ՇԵՆՔԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐԻ ՍԱՆԻՏԱՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՓԱԿԱՆԱԳՈՐԾ - ՍԱՆՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1020-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2912 «Շենքերի և

կառույցների սանիտարատեխնիկական սարքավորումներ» մասնագիտության

«Փականագործ-սանտեխնիկ» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի

ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների

մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ` «ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳԾԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»         |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ-3-11-001                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ         |

|    |                     |ձևավորել  տիպային աշխատանքային գծագրեր    |

|    |                     |կարդալու, դրանց համապատասխան հանգույցների,|

|    |                     |հանգուցամասերի էսքիզներ և  պարզ           |

|    |                     |աշխատանքային գծագրեր կատարելու            |

|    |                     |հմտություններ:                            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը |24 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:|

|____|_____________________|__________________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|6.  |ՈՒսումնառության      |Կատարել երկրաչափական կառուցումներ         |

|    |արդյունք 1           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում երկրաչափական           |

|    |                     |կառուցումները հարթության վրա,             |

|    |                     |2) ճիշտ է կատարում տիպային հանգուցամասերի |

|    |                     |պրոյեկտումը հարթությունների վրա,          |

|    |                     |3) ճիշտ է կառուցում տիպային հանգուցամասերի|

|    |                     |տարածական (աքսիոնոմետրիկ) պատկերները,     |

|    |                     |4) ճիշտ է գծագրում կտրվածքներ,            |

|    |                     |5) աշխատանքային գծագրերի և  էսքիզների վրա |

|    |                     |ճիշտ է պատկերում անհրաժեշտ չափերը,        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|8.  |ՈՒսումնառության      |Կարդալ աշխատանքային գծագրեր               |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կիրառում մասշտաբը, պայմանական   |

|    |                     |նշանները,                                 |

|    |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային        |

|    |                     |գծագրերի վրա պատկերված չափերի             |

|    |                     |թույլտվածքները,                           |

|    |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային        |

|    |                     |գծագրերի և  էսքիզների վրա պատկերված       |

|    |                     |մակերևույթների  ձևի  թույլատրելի          |

|    |                     |շեղումները,                               |

|    |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային        |

|    |                     |գծագրերի և  էսքիզի վրա ներկայացված        |

|    |                     |տեխնիկական պայմանները,                    |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»    |

|_____________________________________________________________________|

|10. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-002                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|11. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ           |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական աշխատանքների           |

|    |                     |բնագավառում կիրառվող գործընթացների համար  |

|    |                     |անհրաժեշտ գործնական գիտելիքներ:           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|12. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|13. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:|

|____|_____________________|__________________________________________|

|14. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|15. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական համակարգերի|

|    |արդյունք 1           |մանրակների տեսակները և  չափանշման         |

|    |                     |եղանակները                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|16. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում առաջադրված          |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական համակարգի մանրակները.  |

|    |                     |2) ճիշտ է թվարկում չափանշման եղանակները ու|

|    |                     |գործիքները.                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պահանջվող          |

|    |                     |խողովակների և  օժանդակ սարքավորումների    |

|    |                     |չափանշման եղանակները:                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|17. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել խողովակների տեսակները, դրանց  |

|    |արդյունք 2           |միացումները և  խողովակաշարերի ամրացումները|

|____|_____________________|__________________________________________|

|18. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է արտաբերում ջրամատակարարման և    |

|    |                     |ջրահեռացման համակարգերում օգտագործվող     |

|    |                     |խողովակների անվանումները, թվարկում է      |

|    |                     |տեսակները.                                |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խողովակների        |

|    |                     |հատկությունները` ըստ նյութի տեսակի և      |

|    |                     |նշանակության.                             |

|    |                     |3) ճիշտ է թվարկում ջրամատակարարման և      |

|    |                     |ջրահեռացման խողովակների միացման ու        |

|    |                     |ամրացման եղանակները:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|19. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական համակարգի  |

|    |արդյունք 3           |անսարքությունների բացահայտման ձևերը  և    |

|    |                     |դրանց վերացման եղանակները                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|20. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է թվարկում սանիտարատեխնիկական     |

|    |                     |համակարգի անսարքությունների բացահայտման   |

|    |                     |ձևերը.                                    |

|    |                     |2) ճիշտ է թվարկում սանիտարատեխնիկական     |

|    |                     |համակարգի անսարքությունների վերացման      |

|    |                     |եղանակները.                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ընտրում տրված թերության վերացման|

|    |                     |եղանակը:                                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|21. |ՈՒսումնառության      |Կարդալ սարքերի և  սարքավորումների         |

|    |արդյունք 4           |տեխնիկական անձնագրերը, խողովակների միացման|

|    |                     |և  հավաքման աշխատանքային գծագրերը, դրանց  |

|    |                     |պայմանական նշանակումները                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|22. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կարդում առկա սարքի տեխնիկական   |

|    |                     |անձնագիրը.                                |

|    |                     |2) ճիշտ է տարբերակում խողովակների միացման |

|    |                     |ձևերն`  ըստ առաջադրված գծագրի.            |

|    |                     |3) ճիշտ է կարդում առաջադրված գծագրում     |

|    |                     |սարքավորումների պայմանական նշանները.      |

|    |                     |4) ճիշտ է կատարում չափագրումներն` ըստ     |

|    |                     |էսքիզների և  աշխատանքային գծագրերի.       |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի համար    |

|    |                     |պահանջվող մանրակների, սարքավորումների և   |

|    |                     |գործիքների մասնագրերը:                    |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐ, ՍԱՐՔԵՐ ԵՎ          |

|                        ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|23. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-003                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|24. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական նյութերի, սարքերի և    |

|    |                     |օժանդակ սարքավորումների տարբերակման և     |

|    |                     |կիրառման բնագավառում գործնական            |

|    |                     |հմտություններ:                            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|25. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|26. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ՓՍՏ 3-11-002    |

|    |                     |«Սանիտարատեխնիկական աշխատանքների          |

|    |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|27. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|28. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական            |

|    |արդյունք 1           |աշխատանքներում կիրառվող նյութերը          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|29. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճանաչում է սանիտարատեխնիկական          |

|    |                     |աշխատանքներում կիրառվող նյութերը.         |

|    |                     |2) ըստ կիրառման բնագավառի ճիշտ է          |

|    |                     |ներկայացնում սանիտարատեխնիկական նյութերի  |

|    |                     |հատկությունները.                          |

|    |                     |3) ըստ առաջադրանքի ճիշտ է ընտրում         |

|    |                     |անհրաժեշտ սանիտարատեխնիկական նյութերը:    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|30. |ՈՒսումնառության      |Դասակարգել սանիտարատեխնիկական նյութերը    |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|31. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում խմելու-տնտեսական    |

|    |                     |ջրամատակարարման համակարգում օգտագործվող   |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական նյութերը ըստ           |

|    |                     |համակարգերի,                              |

|    |                     |2) ճիշտ է դասակարգում տաք ջրամատակարարման |

|    |                     |համակարգում օգտագործվող սանիտարատեխնիկական|

|    |                     |նյութերը                                  |

|    |                     |3) ճիշտ է դասակարգում հակահրդեհային       |

|    |                     |ջրամատակարարման համակարգում օգտագործվող   |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական նյութերը:              |

|    |                     |4) ճիշտ է դասակարգում ջրահեռացման         |

|    |                     |համակարգում օգտագործվող սանիտարատեխնիկական|

|    |                     |նյութերը:                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|32. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական            |

|    |արդյունք 3           |աշխատանքներում օգտագործվող սարքերը        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|33. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճանաչում և  անվանում է                 |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական աշխատանքներում         |

|    |                     |օգտագործվող սարքերը.                      |

|    |                     |2) ըստ բնութագրերի ճիշտ է տարբերակում     |

|    |                     |սարքերի տեսակները.                        |

|    |                     |3) ըստ առաջադրված աշխատանքային պարամետրերի|

|    |                     |ճիշտ է ընտրում սարքը:                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|34. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական            |

|    |արդյունք 4           |աշխատանքներում օգտագործվող օժանդակ        |

|    |                     |սարքավորումները                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|35. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճանաչում է փակող, դատարկող և           |

|    |                     |կարգավորող օժանդակ սարքավորումների        |

|    |                     |անվանումները.                             |

|    |                     |2) ճիշտ է տարբերակում փականները, հակադարձ |

|    |                     |փականները, սողնակները, կափույրները և      |

|    |                     |ծորակները.                                |

|    |                     |3) ըստ նշանակության ճիշտ է տարբերակում    |

|    |                     |օժանդակ սարքավորումների տարատեսակները:    |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ     |

|                          ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»                                 |

|_____________________________________________________________________|

|36. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-004                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|37. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական աշխատանքներում կիրառվող|

|    |                     |գործիքներով աշխատելու հմտություն:         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|38. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|39. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ՓՍՏ 3-11-002    |

|    |                     |«Սանիտարատեխնիկական աշխատանքների          |

|    |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|40. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|41. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական            |

|    |արդյունք 1           |աշխատանքներում կիրառվող գործիքները        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|42. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճանաչում է սանիտարատեխնիկական          |

|    |                     |աշխատանքներում կիրառվող գործիքները.       |

|    |                     |2) ճիշտ է թվարկում ձեռքի և  մեքենայացված  |

|    |                     |գործիքների տեսակները.                     |

|    |                     |3) ըստ աշխատանքի բնույթի ճիշտ է           |

|    |                     |տարբերակում սանիտարատեխնիկական            |

|    |                     |աշխատանքներում կիրառվող գործիքների        |

|    |                     |տեսակները                                 |

|    |                     |4) ըստ առաջադրանքի ճիշտ է ընտրում         |

|    |                     |գործիքները:                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|43. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական            |

|    |արդյունք 2           |աշխատանքներում կիրառվող գործիքների        |

|    |                     |պահպանման և  օգտագործման կարգը            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|44. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կիրառվող գործիքների|

|    |                     |պահպանման և  երկարակեցության ապահովման    |

|    |                     |կանոնները.                                |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գործիքների         |

|    |                     |օգտագործման և  պահեստավորման կարգը:       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|45. |ՈՒսումնառության      |Կիրառել գործիքները                        |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|46. |Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ հանձնարարականի բնույթի գործիքները  |

|    |                     |ճիշտ է ընտրում,                           |

|    |                     |2) գործիքը ըստ նշանակության ճիշտ է        |

|    |                     |կիրառում,                                 |

|    |                     |3) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐՈՒՄ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ    |

|    ԽՈՂՈՎԱԿՆԵՐԻ, ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՄԻԱՑՈՒՄՆԵՐ»      |

|_____________________________________________________________________|

|47. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-005                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|48. |Մոդուլի նպատակը      |Յուրացնելով այս մոդուլը ուսանողը կկարողանա|

|    |                     |կատարել սանիտարատեխնիկական աշխատանքներում |

|    |                     |օգտագործվող խողովակների կտրման, կորացման, |

|    |                     |միմյանց միացման գործողություններ, կիրառել |

|    |                     |սարքերը և  օժանդակ սարքավորումները:       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|49. |Մոդուլի տևողությունը |60 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|50. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ՓՍՏ 3-11-003    |

|    |                     |«Սանիտարատեխնիկական նյութեր, սարքեր և     |

|    |                     |սարքավորումներ», ՓՍՏ 3-11-004             |

|    |                     |«Սանիտարատեխնիկական աշխատանքներում        |

|    |                     |կիրառվող գործիքներ» մոդուլները:           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|51. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|52. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական            |

|    |արդյունք 1           |համակարգերում օգտագործվող մանրակների      |

|    |                     |միացումները                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|53. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է թվարկում սանիտարատեխնիկական     |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող մանրակների      |

|    |                     |միացումների տեսակները.                    |

|    |                     |2) ըստ օգտագործման ոլորտի ճիշտ է          |

|    |                     |տարբերակում սանիտարատեխնիկական            |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող մանրակների      |

|    |                     |միացումները,                              |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում առաջադրված         |

|    |                     |մանրակների միացումների հերթականությունը:  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|54. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել խողովակների միացման եղանակները|

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|55. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է թվարկում խողովակների միացման    |

|    |                     |եղանակները.                               |

|    |                     |2) ըստ օգտագործման ոլորտի ճիշտ է          |

|    |                     |տարբերակում խողովակների միացումները.      |

|    |                     |3) ըստ առաջադրված միացման եղանակի ճիշտ է  |

|    |                     |բացատրում խողովակների միացման տեխնոլոգիան.|

|    |                     |4) ըստ առաջադրանքի ճիշտ է ընտրում         |

|    |                     |խողովակների միացման եղանակը:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|56. |ՈՒսումնառության      |Կատարել խողովակների, սարքերի ու օժանդակ   |

|    |արդյունք 3           |սարքավորումների համատեղ միացումներ        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|57. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում խողովակների        |

|    |                     |միացումը` ըստ առաջադրված                  |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական աշխատանքի ոլորտի.      |

|    |                     |2) ճիշտ է միացնում սարքեր և  օժանդակ      |

|    |                     |սարքավորումներ,                           |

|    |                     |3) ապահովում է միացումների                |

|    |                     |հերմետիկությունը,                         |

|    |                     |4) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ՋԵՌՈՒՑԻՉ ՍԱՐՔԵՐԻ ՏԵՂԱԴՐՈՒՄ,|

|                  ՓՈՐՁԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|58. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-006                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|59. |Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը    |

|    |                     |ձեռք կբերի սանիտարատեխնիկական և  ջեռուցիչ |

|    |                     |սարքերի տեղադրման, փորձարկման և           |

|    |                     |շահագործման կարողություններ:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|60. |Մոդուլի տևողությունը |60 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|61. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ՓՍՏ-3-11-001    |

|    |                     |«Շինարարական գծագրության հմտություններ» և |

|    |                     |ՓՍՏ 3-11-005 «Սանիտարատեխնիկական          |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող խողովակների,    |

|    |                     |սարքերի և  օժանդակ սարքավորումների        |

|    |                     |միացումներ» մոդուլները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|62. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|63. |ՈՒսումնառության      |Տեղադրել սանիտարատեխնիկական և  ջեռուցիչ   |

|    |արդյունք 1           |սարքեր                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|64. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում սանիտարատեխնիկական  |

|    |                     |և  ջեռուցիչ սարքերի տեղադրման եղանակները. |

|    |                     |2) ճիշտ է ընտրում առաջադրված սարքի        |

|    |                     |տեղադրման տեխնոլոգիան.                    |

|    |                     |3) ճիշտ է տեղադրում առաջադրված սարքը,     |

|    |                     |4) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|65. |ՈՒսումնառության      |Կատարել սանիտարատեխնիկական և  ջեռուցիչ    |

|    |արդյունք 2           |սարքերի փորձարկում ու շահագործում         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|66. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում սանիտարատեխնիկական  |

|    |                     |և  ջեռուցիչ սարքերի փորձարկման եղանակները.|

|    |                     |2) ըստ սարքի տեսակի ճիշտ է ընտրում        |

|    |                     |փորձարկման եղանակը.                       |

|    |                     |3) սարքի փորձարկումը ճիշտ է կատարում,     |

|    |                     |4) ճիշտ է նկարագրում սանիտարատեխնիկական և |

|    |                     |ջեռուցիչ սարքերի շահագործման գործընթացի   |

|    |                     |տարրերը,                                  |

|    |                     |5) ճիշտ է իրականացնում համապատասխան սարքի |

|    |                     |շահագործման աշխատանքը,                    |

|    |                     |6) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|67. |ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել ու պլանավորել                 |

|    |արդյունք 3           |սանիտարատեխնիկական և  ջեռուցիչ սարքերի    |

|    |                     |տեղադրման, փորձարկման և  շահագործման      |

|    |                     |աշխատանքները                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|68. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում առաջադրված         |

|    |                     |սանիտարատեխնիկական կամ ջեռուցիչ սարքի     |

|    |                     |տեղադրման, փորձարկման և  շահագործման      |

|    |                     |աշխատանքը` ըստ տեխնոլոգիական              |

|    |                     |հերթականության.                           |

|    |                     |2) ճիշտ է պլանավորում աշխատանքային        |

|    |                     |գրաֆիկը` ըստ առաջադրված տևողության:       |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱՄԱՏԱԿԱՐԱՐՈՒՄ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|69. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-007                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|70. |Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը    |

|    |                     |ձեռք կբերի շենքերի ու կառույցների ներքին` |

|    |                     |սառը, տաք, հակահրդեհային ջրամատակարարման  |

|    |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  համապատասխան     |

|    |                     |համակարգի իրականացման, շահագործման,       |

|    |                     |նորոգման ու փորձարկման աշխատանքների       |

|    |                     |իրականացման կարողություններ:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|71. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|72. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ՓՍՏ-3-11-001    |

|    |                     |«Շինարարական գծագրության հմտություններ» և |

|    |                     |ՓՍՏ 3-11-005 «Սանիտարատեխնիկական          |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող խողովակների,    |

|    |                     |սարքերի և  օժանդակ սարքավորումների        |

|    |                     |միացումներ» մոդուլները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|73. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|74. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել շենքերի և  կառույցների        |

|    |արդյունք 1           |ջրամատակարարման համակարգերը               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|75. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում ջրամատակարարման     |

|    |                     |համակարգերը` ըստ նշանակության.            |

|    |                     |2) ճիշտ է բնութագրում ջրամատակարարման     |

|    |                     |համակարգերի տեսակները.                    |

|    |                     |3) ճիշտ է տարբերում համապատասխան          |

|    |                     |համակարգում օգտագործվող սարքավորումները և |

|    |                     |կիրառվող գործիքները:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|76. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ջրամատակարարման համակարգերում |

|    |արդյունք 2           |օգտագործվող խողովակների, սարքերի և        |

|    |                     |օժանդակ սարքավորումների տեսակները         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|77. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում ջրամատակարարման     |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող խողովակները` ըստ|

|    |                     |նշանակության.                             |

|    |                     |2) ճիշտ է թվարկում ջրամատակարարման        |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող սարքերն ու      |

|    |                     |սարքավորումները` ըստ նշանակության.        |

|    |                     |3) ճիշտ է ընտրում անհրաժեշտ սարքերն ու    |

|    |                     |սարքավորումները` ըստ առաջադրված համակարգի |

|    |                     |տեսակի:                                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|78. |ՈՒսումնառության      |Իրականացնել ջրամատակարարման համակարգերի   |

|    |արդյունք 3           |միացումները                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|79. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում ջրամատակարարման         |

|    |                     |համակարգի անհրաժեշտ միացման տեսակը,       |

|    |                     |2) միացման գործողությունները ճիշտ է       |

|    |                     |կատարում,                                 |

|    |                     |3) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|80. |ՈՒսումնառության      |Տեղադրել ջրամատակարարման համակարգերի      |

|    |արդյունք 4           |սարքեր                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|81. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տեղադրում ջրամատակարարման       |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող սարքերը.        |

|    |                     |2) ճիշտ է իրականացնում կոնկրետ սարքի      |

|    |                     |միացումները,                              |

|    |                     |3) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|82. |ՈՒսումնառության      |Կատարել ջրամատակարարման համակարգերի       |

|    |արդյունք 5           |վերանորոգման, փորձարկման և  շահագործման   |

|    |                     |գործողություններ                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|83. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում ջրամատակարարման         |

|    |                     |համակարգի վերանորոգման տեխնոլոգիան.       |

|    |                     |2) ճիշտ է իրականացնում ջրամատակարարման    |

|    |                     |համակարգի վերանորոգման աշխատանքներ.       |

|    |                     |3) ճիշտ է ընտրում և  իրականացնում         |

|    |                     |փորձարկման եղանակը.                       |

|    |                     |4) ճիշտ է իրականացնում ջրամատակարարման    |

|    |                     |համակարգի շահագործումը,                   |

|    |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|84. |ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել և  պլանավորել ջրամատակարարման |

|    |արդյունք 6           |համակարգի աշխատանքները                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|85. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում ջրամատակարարման    |

|    |                     |համակարգի աշխատանքները` ըստ տեխնոլոգիական |

|    |                     |հերթականության.                           |

|    |                     |2) ճիշտ է կազմում աշխատանքային գրաֆիկը`   |

|    |                     |ըստ նախատեսված տևողության:                |

|_____________________________________________________________________|

|                ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱՀԵՌԱՑՈՒՄ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|86. |Մոդուլի դասիչը       |ՓՍՏ 3-11-008                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|87. |Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը    |

|    |                     |ձեռք կբերի շենքերի ու կառույցների         |

|    |                     |ջրահեռացման համակարգի շահագործման,        |

|    |                     |վերանորոգման, խցանումների վերացման և      |

|    |                     |փորձարկման աշխատանքների իրականացման       |

|    |                     |կարողություններ:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|88. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|89. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|    |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ՓՍՏ-3-11-001    |

|    |                     |«Շինարարական գծագրության հմտություններ» և |

|    |                     |ՓՍՏ 3-11-005 «Սանիտարատեխնիկական          |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող խողովակների,    |

|    |                     |սարքերի և  օժանդակ սարքավորումների        |

|    |                     |միացումներ» մոդուլները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|90. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|91. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել շենքերի և  կառույցների        |

|    |արդյունք 1           |ջրահեռացման համակարգը                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|92. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում ջրահեռացման         |

|    |                     |համակարգի տեղամասերը.                     |

|    |                     |2) ճիշտ է դասակարգում ջրահեռացման         |

|    |                     |համակարգի կանգնակները և  թողարկները:      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|93. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ջրահեռացման համակարգում       |

|    |արդյունք 2           |օգտագործվող խողովակների, սարքերի և        |

|    |                     |օժանդակ սարքավորումների տեսակները         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|94. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում ջրահեռացման         |

|    |                     |համակարգում օգտագործվող խողովակները.      |

|    |                     |2) ճիշտ է տարբերակում ջրահեռացման         |

|    |                     |համակարգում օգտագործվող սարքերի ու        |

|    |                     |սարքավորումների տեսակները.                |

|    |                     |3) ճիշտ է ընտրում առաջադրված տեղամասում   |

|    |                     |օգտագործվող անհրաժեշտ սարքերն ու օժանդակ  |

|    |                     |սարքավորումները:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|95. |ՈՒսումնառության      |Կատարել ջրահեռացման համակարգի միացումները |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|96. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում ջրահեռացման համակարգի   |

|    |                     |անհրաժեշտ միացման տեսակը,                 |

|    |                     |2) միացման գործողությունները ճիշտ է       |

|    |                     |կատարում,                                 |

|    |                     |3) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|97. |ՈՒսումնառության      |Տեղադրել ջրահեռացման համակարգի սարքերը    |

|    |արդյունք 4           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|98. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տեղադրում ջրահեռացման           |

|    |                     |համակարգերում օգտագործվող սարքերը.        |

|    |                     |2) ճիշտ է իրականացնում կոնկրետ սարքի      |

|    |                     |միացումները,                              |

|    |                     |3) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|99. |ՈՒսումնառության      |Կատարել ջրահեռացման համակարգի             |

|    |արդյունք 5           |վերանորոգման, խցանումների մաքրման,        |

|    |                     |փորձարկման և  շահագործման գործողություններ|

|____|_____________________|__________________________________________|

|100.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում ջրահեռացման համակարգի   |

|    |                     |վերանորոգման տեխնոլոգիան.                 |

|    |                     |2) ճիշտ է իրականացնում ջրահեռացման        |

|    |                     |համակարգում առաջացած հավանական խցանումների|

|    |                     |մաքրումը.                                 |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում փորձարկումը.           |

|    |                     |4) ճիշտ է իրականացնում ջրահեռացման        |

|    |                     |համակարգի շահագործումը` ըստ նշանակության, |

|    |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|    |                     |կանոնները:                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|101.|ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել և  պլանավորել ջրահեռացման     |

|    |արդյունք 6           |համակարգի աշխատանքները                    |

|    |                     |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|102.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում ջրահեռացման        |

|    |                     |համակարգում կատարվող աշխատանքները` ըստ    |

|    |                     |տեխնոլոգիական հերթականության.             |

|    |                     |2) ճիշտ է պլանավորում աշխատանքային        |

|    |                     |գրաֆիկը` ըստ նախատեսված տևողության:       |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2912 «Շենքերի և

կառույցների սանիտարատեխնիկական սարքավորումներ» մասնագիտության

«Փականագործ-սանտեխնիկ» որակավորման օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և         |Շա- |Ուսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|  |մոդուլներ                          |բաթ-|առավե-  |լսարա-  |ման    |

|  |                                   |ների|լագույն |նային   |երաշխա-|

|  |                                   |թիվը|բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|  |                                   |    |ծությու-|մունք-  |տարին  |

|  |                                   |    |նը, ժամ |ներ, ժամ|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,              |    |        |        |       |

|  |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ  |    |        |        |       |

|  |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի     |    |     108|      72|    1  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի    |    |      27|      18|    1  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Իրավունքի հիմունքներ               |    |      54|      36|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Պատմություն                        |    |      54|      36|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5.|Օտար լեզու                         |    |      90|      60|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6.|Լանդշաֆտագիտության և  էկոլոգիայի   |    |      54|      36|    1  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7.|Քաղաքացիական պաշտպանություն և      |    |      27|      18|    1  |

|  |արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր  |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|8.|Ֆիզիկական կուլտուրա                |    |      54|      54|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     468|     330|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ           |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Հաղորդակցություն                   |    |      54|      36|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Անվտանգություն և  առաջին օգնություն|    |      54|      36|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Համակարգչային օպերատորություն      |    |      54|      36|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     162|     108|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Շինարարական գծագրության            |    |      36|      24|    1  |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Սանիտարատեխնիկական աշխատանքների    |    |     108|      72|    1  |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Սանիտարատեխնիկական նյութեր, սարքեր |    |      81|      54|    1  |

|  |և  սարքավորումներ                  |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4 |Սանիտարատեխնիկական աշխատանքներում  |    |      81|      54|    1  |

|  |կիրառվող գործիքներ                 |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     306|     204|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1.|Սանիտարատեխնիկական համակարգերում   |    |      90|      60|    1  |

|  |օգտագործվող խողովակների, սարքերի և |    |        |        |       |

|  |օժանդակ սարքավորումների միացումներ |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2.|Սանիտարատեխնիկական և  ջեռուցիչ     |    |      90|      60|    1  |

|  |սարքերի տեղադրում, փորձարկում և    |    |        |        |       |

|  |շահագործում                        |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3.|Ջրամատակարարում                    |    |     108|      72|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4.|Ջրահեռացում                        |    |     108|      72|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     396|     264|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆՏՐՈՎԻ                            |    |      81|      54|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ                  |    |      18|      12|    1  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |  27|    1431|     972|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                   |    |     100|     100|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊՐԱԿՏԻԿԱ                           |  11|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ             |   2|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ       |   1|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |  41|        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
09.04.2013
N 370-Ն
Հրաման