Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱ ...

 

 

110.0730.270613

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «27»        06            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013256

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

1 հունիսի 2013 թվականի N 730-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2013-2014 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 4

 

Ավագ դպրոցի արհեստագործական հոսքի ուսումնական պլան

X-XII դասարաններ

 

._____________________________________________________________________.

|Առարկայախումբ|          ՈՒսումնական առարկաներ          |Շաբաթական    |

|             |                                         |ժամերի քանակը|

|             |                                         |_____________|

|             |                                         |X  |XI | XII |

|_____________|_________________________________________|___|___|_____|

|             |Հոսքային բաղադրիչ                        |   |   |     |

|_____________|_________________________________________|___|___|_____|

|             |Հոսքային բաղադրիչ                        |   |   |     |

|_____________|_________________________________________|___|___|_____|

|Մասնագիտական |                                         |9  |13 | 16.5|

|դասընթացներ  |                                         |   |   |     |

|(1)          |                                         |   |   |     |

|_____________|_______________________________________________________|

|             |Ընդհանուր հանրակրթական բաղադրիչ                        |

|_____________|_______________________________________________________|

|Ընդհանուր    |Հայոց լեզու                              |2  |2  | 2   |

|հանրակրթական |_________________________________________|___|___|_____|

|առարկաներ    |Հայ գրականություն                        |2  |2  | 2   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Հայոց պատմություն                        |2  |2  | 2   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Օտար լեզու                               |2  |2  | 2   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Ռուսաց լեզու                             |2  |2  | 2   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Հասարակագիտություն                       |2  |1  | 1   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և  մաթ.           |3  |3  | 3   |

|             |անալիզի տարրեր, Երկրաչափություն)         |   |   |     |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Բնագիտական առարկա 2                      |2  |1  | 1   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Բնագիտական առարկա 2                      |1  |1  | -   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Բնագիտական առարկա 2                      |1  |-  | -   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Բնագիտական առարկա 2                      |1  |-  | -   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Ինֆորմատիկա և  ՏՀՏ                       |1  |1  | 1   |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |Ֆիզկուլտուրա                             |3  |3  | 1.5 |

|             |_________________________________________|___|___|_____|

|             |ՆԶՊ                                      |1  |1  | -   |

|_____________|_________________________________________|___|___|_____|

|             |Դպրոցական բաղադրիչ                       |   |   |     |

|_____________|_________________________________________|___|___|_____|

|             |Ընդամենը                                 |34 |34 | 34  |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 5

 

Ռուսերենի խորացված ուսուցմամբ I-IX դասարանների ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ              |Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                                   |_________________________________|

|                                   |I |II|III|IV|V  |VI |VII|VIII|IX |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                            |7 |8 | 8 |8 | 7 |6  |-  | -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                        |- |- | - |- | - |-  |3  | 2  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն                      |- |- | - |- | - |-  |2  | 3  |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                       |- |3 | 4 |4 | 4 |4  |4  | 4  |4  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Օտար լեզու                         |- |- | 2 |2 | 2 |2  |2  | 2  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                         |4 |4 | 4 |4 | 5 |5  |-  | -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն                      |2 |1 | 1 |1 | 1 |0.5|0.5| -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                         |2 |1 | 1 |1 | 1 |0.5|0.5| -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը               |- |1 | 1 |2 | - | - | - |  - | - |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն                      |- |- | - |- | 2 |2  |-  | -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն                   |- |- | - |- | - |1  |1  | 2  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհագրություն         |- |- | - |- | - |-  |-  | -  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմ.                |- |- | - |- | - |1  |1  | 1  |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն                  |- |- | - |- | - |1.5|1.5| 1.5|1.5|

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն         |- |- | - |- | 1 |1  |1  | 1  |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն                  |- |- | - |- | 1 |-  |-  | -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն                 |- |- | - |- | - |-  |-  | 1  |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                         |- |- | - |- | - |-  |3  | 3  |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն                    |- |- | - |- | - |-  |2  | 2  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                        |- |- | - |- | - |1  |1  | 1  |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                             |- |- | - |- | - |-  |2  | 2  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                              |- |- | - |- | - |-  |1  | 2  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն                    |- |- | - |- | - |-  |2  | 2  |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                         |2 |2 | 1 |1 | 1 |1  |2  | -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|ՆԶՊ                                |- |- | - |- | - |-  |-  | 1  |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                       |3 |2 | 2 |2 | 3 |3  |3  | 3  |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                             |- |2 | 2 |2 | - |-  |-  | -  |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ                 |- |- | - |1 | 1 |1.5|1.5| 1.5|1.5|

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                           |20|24| 26|28| 29|31 |34 | 35 |35 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 6

 

Ռուսերենով ուսուցմամբ միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի

(դասարանի) ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ  |         Շաբաթական ժամերի քանակը             |

|                       |_____________________________________________|

|                       |I |II|III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու           | 4| 8|  6| 8|  6|3  |3  |3   |2.5|3  |3  |3  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուս գրականություն     | -| -|  -| -|  -|2  |2  |2   |2  |3  |3  |3  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի                | 3| 3|  5| 4|  6|5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու            | -| -|  -| -|  -|-  |3  |2   |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն          | -| -|  -| -|  -|-  |2  |3   |3  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն      | -| -|  -| -|  -|-  |-  |-   |-  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու             | -| -|  2| 2|  2|2  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա             | 4| 4|  5| 4|  5|5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ             | -| -|  -| -|  -|-  |3  |3   |3  |2.5|2.5|2.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն        | -| -|  -| -|  -|-  |2  |2   |2  |1.5|1.5|1.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը   | -| 1|  1| 2|  -|-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն          | -| -|  -| -|  2|2  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն          | 2| 1|  1| 1|  1|0.5|0. |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա             | 2| 1|  1| 1|  1|1  |2  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ             | 2| 1|  1| 1|  1|0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի              | -| -|  -| -|  -| - |-  |-   |2  |-  |-  |-  |

|աշխարհագրություն       |  |  |   |  |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն       | -| -|  -| -|  -|1  |1  |2   |-  |1.5|1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն      | -| -|  -| -|  1|-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն      | -| -|  -| -|  -|1.5|1.5|1.5 |1.5|2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ.    | -| -|  -| -|  -|1  |1  |1   |   |1.5|1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու         | -| -|  -| -|  1|1  |1  |1   |   |-  |-  |-  |

|պատմություն            |  |  |   |  |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն     | -| -|  -| -|  -|-  |-  |1   |1  |1  |1.5|2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա                 | -| -|  -| -|  -|-  |2  |2   |2  |3  |3  |3  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                  | -| -|  -| -|  -|-  |1  |2   |2  |2  |2  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն        | -| -|  -| -|  -|-  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա            | -| -|  -| -|  -|1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ                    | -| -|  -| -|  -|-  |-  |1   |1  |1  |1  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա           | 3| 2|  2| 2|  3|3  |3  |3   |3  |3  |3  |1.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ                 | -| 2|  2| 2|  -|-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ     | -| 1|  -| 1|  -|1.5|0.5|0.5 |1  |-  |0.5|3.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը               |20|24|26 |28| 29|31 |34 |35  |35 |34 |34 |34 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 7

 

Ազգային փոքրամասնությունների հանրակրթական դպրոցի (դասարանի)

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ  |         Շաբաթական ժամերի քանակը             |

|                       |_____________________________________________|

|                       |I |II|III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու            |3 |5 | 5 |4 |6  |5  |3  | 2  |3  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն          |- |- | - |- |-  |-  |2  | 3  |2  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն      |- |- | - |- |-  |-  |-  | -  |-  |2  |3  |3  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու             |- |- | 2 |2 |2  |2  |2  | 2  |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի լեզու և        |4 |4 | 4 |4 |4  |3  |3  | 3  |3  |3  |3  |3  |

|գրական.                |  |  |   |  |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու           |- |2 | 2 |3 |3  |3  |3  | 2  |3  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա             |4 |4 | 5 |4 |5  |5  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ             |- |- | - |- |-  |-  |3  | 3  |3  |2.5|2.5|2.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն        |- |- | - |- |-  |-  |2  | 2  |2  |1.5|1.5|1.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը   | -| 1|  1| 2| - | - | - |  - | - | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն          |- |- | - |- |2  |2  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն          |2 |1 | 1 |1 |1  |0.5|0.5| -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա             |2 |1 | 1 |1 |1  |1  |2  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ             |2 |1 | 1 |1 |1  |0.5|0.5| -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն      |- |- | - |- |1  |-  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի              |- |- | - |- |-  |-  |-  | -  |2  |-  |-  |-  |

|աշխարհագրություն       |  |  |   |  |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն       |- |- | - |- |-  |1  |1  | 1.5|-  |1  |1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն      |- |- | - |- |-  |1.5|1.5| 1.5|1.5|2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ.    |- |- | - |- |-  |1  |1  | 1  |1  |2  |1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն     |- |- | - |- |-  |-  |-  | 1  |1  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա                 |- |- | - |- |-  |-  |2  | 2  |2  |3  |3  |3  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                  |- |- | - |- |-  |-  |1  | 2  |2  |2  |2  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն        |- |- | - |- |-  |-  |2  | 2  |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա            |- |- | - |- |-  |1  |1  | 1  |1  |1  |1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ                    |- |- | - |- |-  |-  |-  | 1  |1  |1  |1  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա           |3 |2 | 2 |2 |3  |3  |3  | 3  |3  |3  |3  |1.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ                 |- |2 | 2 |2 |-  |-  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ     |- |1 | - |2 |-  |1.5|0.5| 2  |0.5|-  |-  |3.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը               |20|24| 26|28|29 |31 |34 | 35 |35 |34 |34 |34 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 8

 

Երևան քաղաքի Պուշկինի անվան հ. 8 հիմնական դպրոցի, Երևանի հ. 29

ավագ դպրոցի, Կոտայքի մարզի Արզնի, Արարատի մարզի Դիմիտրով և Վերին

Դվին գյուղերի դպրոցների ռուսերենով ուսուցմամբ և ասորերենի

ուսումնասիրմամբ դասարանների 2013-2014 ուստարվա օրինակելի

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ  |         Շաբաթական ժամերի քանակը             |

|                       |_____________________________________________|

|                       |I |II|III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու           |2 |7 | 4 |6 |5  |3  |2  | 2  |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուս գրականություն     |- |- | - |- |-  |2  |2  | 2  |2  |3  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ասորերեն լեզու         |2 |2 | 2 |3 |3  |2  |2  | 2  |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ասորերեն գրականություն |- |- | - |- |-  |1  |1  | 1  |1  |1  |1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի (հայերեն)      |3 |3 | 5 |4 |5  |5  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու            |- |- | - |- |-  |-  |3  | 2  |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն          |- |- | - |- |-  |-  |2  | 2  |3  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն      |- |- | - |- |-  |-  |-  | -  |-  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու             |- |- | 2 |2 |2  |2  |2  | 2  |2  |2  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա             |4 |4 | 4 |4 |5  |5  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ             |- |- | - |- |-  |-  |3  | 3  |3  |2.5|2.5|2.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն        |- |- | - |- |-  |-  |2  | 2  |2  |1.5|1.5|1.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը   | -| 1|  1| 2| - | - | - |  - | - | - | - | - |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն          |- |- | - |- |2  |2  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն          |2 |1 | 1 |1 |1  |0.5|0.5| -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա             |2 |1 | 1 |1 |1  |1  |1.5| -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ             |2 |1 | 1 |1 |1  |0.5|0.5| -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի              |- |- | - |- |-  |-  |-  | -  |2  |-  |-  |-  |

|աշխարհագրություն       |  |  |   |  |   |   |   |    |   |   |   |   |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն       |- |- | - |- |-  |1  |1  | 2  |-  |1.5|1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն      |- |- | - |- |1  |-  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն      |- |- | - |- |-  |1.5|1.5| 1.5|1.5|1.5|1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ.    |- |- | - |- |-  |1  |1  | 1  |1  |1.5|1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.   |- |- | - |- |1  |0.5|0.5| 0.5|0.5|-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն     |- |- | - |- |-  |-  |-  | 1  |1  |1  |2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա                 |- |- | - |- |-  |-  |2  | 2  |2  |2.5|3  |3  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                  |- |- | - |- |-  |-  |1  | 2  |2  |1.5|2  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն        |- |- | - |- |-  |-  |1.5| 2  |2  |1.5|2  |2  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա            |- |- | - |- |-  |1  |1  | 1  |1  |1  |1  |1  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ                    |- |- | - |- |-  |-  |-  | 1  |1  |1  |1  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա           |3 |2 | 3 |2 |3  |3  |3  | 3  |3  |3  |3  |1.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ                 |- |2 | 2 |2 |-  |-  |-  | -  |-  |-  |-  |-  |

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ     |- |- | - |- |-  |-  |-  | -  |-  |-  |-  |3.5|

|_______________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը               |20|24| 26|28|30 |32 |34 | 35 |36 |34 |34 |34 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 9

 

Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող

երեխաների անհատական ուսուցման ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ|          Շաբաթական ժամերի քանակը              |

|_____________________|_______________________________________________|

|                     |Տարրական      |    Միջին դպրոց     |Ավագ դպրոց |

|                     |դպրոց         |                    |           |

|                     |______________|____________________|___________|

|                     |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի              |5 |4.5|4.5|4.5|4.5|4  | - | -  | - | - | - |  -|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու և  գրակ. |- | - | - | - | - | - |3.5|2.5 |3  |2.5|2  |2  |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու         |- |1  |1  |1  |1  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու           |- |-  |1  |1  |1  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը |- |0.5|0.5|0.5| - |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա           |2 |3  |2  |2  |2  |2  |2  |3   |2.5|2.5|2  |2  |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն    |- | - |-  |-  |-  |0.5|1  |0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ.  |- | - |-  |-  |-  |0.5|0.5|0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն   |- | - |-  |-  |-  |-  |-  |0,5 |0,5|0.5|0.5|0.5|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա               |- | - |-  |-  |-  | - |0.5|0.5 |0.5|1  |1  |1  |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա                |- | - |-  |-  |-  | - |0.5|0,5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն        |- | - |-  | - |0.5|0.5| - |  - |  -| - | - | - |

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն      |- | - |-  | - | - |-  |0.5|0,5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն     |- | - |-  | - | - |0.5|0.5|0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|_____________________|__|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը             |7 |9  |9  |9  |9  |10 |11 |11  |11 |11 |10 |10 |

._____________________________________________________________________.

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2013 թվականի հունիսի 1-ի

N 730-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2013-2014 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

I ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Օրինակելի ուսումնական պլանները նախատեսված են 2013-2014 ուսումնական տարվա համար: Օրինակելի ուսումնական պլանները մշակված են հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2013-2014 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների (այսուհետ` ՈՒսումնական պլան), հիման վրա` հաշվի առնելով հանրակրթական հատուկ ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների (այսուհետ` Հաստատություն) առանձին տիպերի առանձնահատկությունները: Ստորև տրված Օրինակելի ուսումնական պլանները ներառում են հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների բոլոր տիպերը:

2. ՈՒսումնական պլանները (բացառությամբ` սույն Օրինակելի ուսումնական պլանի Հավելված 2.1-ի Աղյուսակներ 5, 6, 7, 8-ի) ունեն երեք` պետական, դպրոցական (դպրոցի ընտրությամբ) և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչներ: Պետական, դպրոցական և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչները պարտադիր են և պետական ուսումնական հատուկ հաստատություններում ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից:

3. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների` անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով կազմակերպված խմբակների գործունեությունը իրականացվում է համաձայն Հավելված 2-ի 37-րդ կետի 7-րդ ենթակետի:

4. Յուրաքանչյուր հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություն ՈՒսումնական պլանի հիման վրա, դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ, մշակում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ՈՒսումնական պլանը:

5. ՈՒսումնական հաստատության ավագ դպրոցում (դասարանում) ուսուցումը կազմակերպվում է «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2013-2014 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» և «Առանձին գործող ավագ դպրոցի հոսքային ուսուցման ծրագրերի 2013 - 2014 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» հիման վրա:

6. Պետական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակում փոփոխություն կարող է կատարվել միայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) համաձայնությամբ`

1) թերբեռնված դասարաններում կամ սահմանված կարգով երաշխավորված այլընտրանքային ծրագրերով ու մեթոդներով ուսուցում իրականացնելու դեպքում,

2) օրենքով սահմանված կարգով երաշխավորված մանկավարժական գիտափորձ իրականացնելու համար:

7. ՈՒսումնական դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի տնօրինման կարգը սահմանված է`

1) հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ՈՒսումնական պլանների (Հավելված 2) «Ընդհանրական պարզաբանումներ»-ում,

2) օտար լեզվի ընտրությունը` հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության ՈՒսումնական պլանի (Հավելված 1) ընդհանրական պարզաբանումների «Օտար լեզվի ընտրության կարգ»-ում:

8. Անհրաժեշտության դեպքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ուսուցումը կարող է կազմակերպվել տնային պայմաններում` համաձայն «Հանրակրթական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող միջնակարգ ուսումնական հաստատության 2013-2014 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների»` Հավելված 1.1, Աղյուսակ 9:

9. ՈՒսումնական պարապմունքները հաստատությունում սկսվում են 2013թ. սեպտեմբերի 1-ին, ավարտվում 2014թ. մայիսի 23-ին` ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդից տասներկուերորդ դասարանների համար:

10. ՈՒսումնական շաբաթվա հնգօրյա կամ վեցօրյա տևողությունը սահմանում է Հաստատությունը: ՈՒսումնական շաբաթվա հնգօրյա կամ վեցօրյա տևողության փոփոխման անհրաժեշտության դեպքում Հաստատությունը յուրաքանչյուր կիսամյակը սկսելուց առաջ, առնվազն տասնհինգօրյա ժամկետում, այդ հարցը համաձայնեցնում է Նախարարության հետ:

11. ՈՒսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ուղղված են Հանրակրթության պետական չափորոշիչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների յուրացման ապահովմանը:

12. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ դպրոցի ՈՒսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ապահովում են թեթև, չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների յուրացումը:

13. Սովորողների պատրաստվածության մակարդակը տարրական դպրոցում (IV դասարան) գնահատվում է «Մայրենի» և «Մաթեմատիկա» առարկաներից մշակված համապատասխան հարցարանների միջոցով, հիմնական դպրոցի ավարտական դասարանում (IX դասարան)` ավարտական և ավագ դպրոցի ուսումնառության ավարտին (XII դասարան)` պետական ավարտական քննություններով` բացառությամբ մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների: Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը կատարվում է` համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ):

14. Հաստատությունում (2-12-րդ դասարաններ) գործում է գնահատման 10-միավորային համակարգ:

15. Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող են կիրառվել նաև գնահատման այլ համակարգեր, որոնք բերվում են 10-միավորային գրանցման: Գիտելիքների ստուգումների, հիմնական և միջնակարգ կրթության ավարտական և պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման համակարգերը նույնպես բերվում են 10 կամ 20-միավորային գրանցման:

16. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների (գնահատականի) վրա` տարեկան գնահատականները, բացառությամբ սույն հրամանի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետի Հավելված 2-ի (այսուհետ` Հավելված 2) 17-րդ կետով նախատեսված դեպքի:

17. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում, ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:

18. Հաստատությունում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է: Դասի տևողությունը 45 րոպե է:

19. Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում` որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:

20. ՈՒսումնական տարվա ընթացքում 3-12-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2013թ. հոկտեմբերի 21-ից 27-ը ներառյալ, ձմեռային` 2013թ. դեկտեմբերի 29-ից 2014թ. հունվարի 12-ը ներառյալ, գարնանային` 2014թ. մարտի 17-ից 23-ը ներառյալ:

21. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տևում են 2013թ. հոկտեմբերի 21-ից նոյեմբերի 3-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2013թ. դեկտեմբերի 29-ից 2014թ. հունվարի 26-ը ներառյալ, իսկ գարնանայինը` 2014թ. մարտի 17-ից մարտի 30-ը ներառյալ:

22. Երկրորդ դասարանցիների արձակուրդները տևում են 2013թ. հոկտեմբերի 21-ից 27-ը ներառյալ, 2013թ. դեկտեմբերի 29-ից 2014թ. հունվարի 26-ը ներառյալ և 2014թ. մարտի 17-ից 23-ը ներառյալ:

23. Լիազոր մարմնի ենթակայության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար Հավելված 2-ի 20-րդ, 21-րդ և 22-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետներում կարող են կատարել փոփոխություններ` առնվազն 5 օր առաջ համաձայնեցնելով Նախարարության հետ:

24. Հաստատությունը (անկախ ենթակայությունից), դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար ամիսների ընթացքում` եղանակային անբարենպաստ պայմանների դեպքում, կարող է նախատեսել մինչև 10 օր տևողությամբ հավելյալ արձակուրդ` բաց թողած ժամերը լրացնելու և ըստ ենթակայության` լիազոր մարմնին և Նախարարությանը` 5-օրյա ժամկետում տեղեկացնելու պայմանով:

1) Նախարարության ենթակայության հաստատություններում Հավելված 2-ի 20-րդ, 21-րդ և 22-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետների փոփոխությունները, ինչպես նաև հաստատության կողմից հավելյալ արձակուրդի նախատեսումը կատարվում են Հաստատության նախաձեռնությամբ, Նախարարության համաձայնությամբ:

 

II ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

25.Դպրոցական բաղադրիչի տնօրինման կարգ

1) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը հատկացվում է ՈՒսումնական պլանի պետական բաղադրիչով տվյալ դասարանի պետական պարտադիր առարկայացանկում նախատեսված և (կամ) Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին և (կամ) սովորողների նախասիրություններին, ուսումնական հաստատության առանձնահատկություններին, համայնքի կարիքներին համապատասխան կրթություն կազմակերպելու նպատակով:

2) Նախարարության կողմից հաստատված ծրագրով երաշխավորվում են «Կիրառական տնտեսագիտություն» (9-րդ դասարան), «Կյանքի հմտություններ» (2-8-րդ դասարաններ), «Բնապահպանություն» (7-8-րդ կամ 8-9-րդ դասարաններ), «Էկոլոգիա» (8-9-րդ դասարան), «Էներգիայի և ռեսուրսների օգտագործում» (7-րդ դասարան), «Ֆերմերային գործ»(11-12-րդ դասարաններ), «Տրամաբանություն» (11-րդ դասարան), «Հայոց եկեղեցու պատմություն» (2-4-րդ դասարաններ), «Հոգեբանություն» (7-8-րդ դասարաններ), «Մշակույթի պատմություն» (7-9-րդ դասարաններ) առարկաների ուսուցումը: Նշված առարկաների ուսուցումը այլ դասարաններում հաստատության կողմից կարող է իրականացվել դրանց առարակայական ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարություն հաստատմանը ներկայացվելու դեպքում:

3) Հաստատությունը կարող է ներդնել նաև նոր առարկաներ (դասընթացներ)` դրանց ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարությանը հաստատման ներկայացնելու դեպքում:

4) Հաստատության տնօրենը Օրինակելի ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը կատարում է մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ` ելնելով ուսումնական հաստատության, դասարանի պատրաստությունից, մանկավարժներով, ծրագրերով, դասագրքերով և երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի որևէ առարկայի լիարժեք ուսուցման կազմակերպման նպատակով Նախարարության կողմից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար երաշխավորված այլ ուսումնական գրականությամբ ապահովվածությունից և ուսուցման կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ պայմաններից, ինչպես նաև Նախարարության հանձնարարականներից:

5) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը պարտադիր է:

6) Դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է ուսումնական հաստատության ՈՒսումնական պլանում և դասացուցակում:

7) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը ՈՒսումնական պլանի պետական բաղադրիչում ընդգրկված առարկաներին տրամադրելու դեպքում դասարանը կիսելու հարցը կարգավորվում է համաձայն Հավելված 2-ի 29-րդ և 30-րդ կետերի` «Հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանի պարզաբանմամբ» սահմանված կարգով:

26. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական ժամաքանակի տնօրինման կարգ

1) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներն անցկացվում են խմբային կամ անհատական պարապմունքների ձևով` ելնելով սովորողների կարիքներից: Պարապմունքներն ամրագրվում են դասացուցակում կամ առանձին կարգացուցակում: Անհատական պարապմունքների դեպքում զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին հատկացվող ժամաքանակը բաշխվում է շաբաթվա օրերի միջև` ամրագրվելով դասացուցակին կից կարգացուցակում:

2) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական խմբային պարապմունքի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` ելնելով սովորողների կարիքներից:

 

III ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

27. Հաստատության դասարանի (խմբի) միջին խտությունը` սանիտարական նորմերի պահպանմամբ, սահմանվում է.

1) լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ ունեցող երեխաների, մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) ուսումնական հաստատություններում` 15 սովորող (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 18-ը),

2) չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն և բազմակի խնդիրներ ունեցող սովորողների թիվը յուրաքանչյուր դասարանում (խմբերում) չպետք է գերազանցի 9-ը,

3) հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ ուսումնական հաստատություններում` 20 աշակերտ (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 25-ը):

28. Հիմնադրի կողմից սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել հաստատության լրացուցիչ ֆինանսավորման միջոցների հաշվին, ուսումնական հաստատության խորհրդի որոշմամբ:

29. Տարրական դպրոցում (1-4-րդ դասարաններ), եթե դասարանում սովորողների թիվը տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությունից ավելի է, ապա ռուսաց լեզու, օտար լեզու առարկաների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի:

30. Միջին դպրոցում «Հայոց լեզու» (7-9-րդ դասարաններ), «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» (5-9-րդ դասարաններ), «Ինֆորմատիկա» (6-9-րդ դասարաններ` համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների պարապմունքներին դասարանը կարելի է բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը հավասար է տվյալ տիպի համար սահմանված դասարանի առավելագույն խտությունից ավելի է:

«Տեխնոլոգիա» առարկայի պարապմունքներին դասարանը կիսվում է երկու խմբի` տղաների և աղջիկների` անկախ սովորողների թվից (ուսուցումը կազմակերպվում է յուրաքանչյուր խմբի համար հաստատված համապատասխան առարկայական ծրագրով):

31. Տեսողության, լսողության, հենաշարժական համակարգի խախտումներով և մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների հանրակրթական հատուկ հաստատություններում «Նախնական զինվորական պատրաստություն»» առարկան փոխարինվում է «Անվտանգ կենսագործունեություն» առարկայով:

32. Անհրաժեշտության դեպքում Հաստատությունն իրավասու է, Նախարարության համաձայնությամբ, վերաբաշխելու առարկաների ուսուցմանը ՈՒսումնական պլանով հատկացված ժամերը` պահպանելով տվյալ առարկայի տարեկան ընդհանուր ժամաքանակը:

33. 8-11-րդ դասարանում Նախարարության կողմից երաշխավորված ծրագրի և ուսումնական նյութի հիման վրա դասավանդվում է «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը, որին յուրաքանչյուր դասարանում տարեկան տրամադրվում է 14 դասաժամ:

1) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացին տրամադրված ժամաքանակը ձևավորվում է «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ժամաքանակից առանձնացված 14 դասաժամի հաշվին:

2) «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ծրագրով նախատեսված ուսումնական նյութերը ենթարկվում են թեմատիկ վերաբաշխման` պահպանելով տվյալ դասարանի համար Նախարարության հաստատած ծրագրային ամբողջ ծավալը:

3) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը դասավանդվում է 2014թ հունվար-փետրվար ամիսներին:

4) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացի ընթացիկ գնահատում չի կատարվում: Դասամատյանում գրանցումները կատարվում են առանձին էջում:

34. 6-12-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու», «Մաթեմատիկա», «Ինֆորմատիկա», «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն», «Հայոց պատմություն» և այլ առարկաների ծրագրերով ամսական առնվազն 1 (մեկ) ժամ ուսուցումը կազմակերպվում է համակարգչային կաբինետում (դրա առկայության դեպքում)` ելնելով յուրաքանչյուր առարկայից մատուցվող ուսումնական նյութի բովանդակային և դասավանդման մեթոդական պահանջներից: Այն առավել արդյունավետ իրականացնելու համար անհրաժեշտ է օգտագործել «Հայկական կրթական միջավայրի պաշարների շտեմարանում» (հttp://lib.armedս.am) տեղադրված, Նախարարության կողմից երաշխավորված էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը:

35. 6-7-րդ դասարաններում «Կերպարվեստ», «Երաժշտություն» առարկաներից մեկը հաստատության ընտրությամբ դասավանդվում է առաջին, մյուսը` երկրորդ կիսամյակում:

36. «Համաշխարհային պատմության» և «Հայոց պատմության» համաժամանակյա թեմաների ուսուցումն ապահովելու նպատակով ուսուցիչներին իրավունք է տրվում մասնակի փոփոխություններ կատարել նշված առարկաների դասացանկում` պահպանելով յուրաքանչյուր առարկային հատկացված ընդհանուր ժամաքանակը:

37. Հավելված 2.1-ի աղյուսակների պարզաբանումներ

1) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են`

ա. բրայլյան համակարգի ուսուցմանը, մնացորդային տեսողական ընկալման զարգացմանը (պարապմունքներն անցկացվում են անհատական ուսուցման ձևով),

բ. «Կողմնորոշում շրջապատում» խմբային և անհատական պարապմունքներին,

գ. «Արև համակարգ» համակարգչային ծրագրով սովորողների ուսումնառության (անհատական և խմբային) կազմակերպմանը,

դ. «Ռիթմիկա» առարկային:

ե. «Կերպարվեստ» առարկայի ժամերը կարելի է տրամադրել ռելիեֆային արվեստի ուսումնասիրությանը:

2) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 2-ում և Աղյուսակ 2.1-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են լսողական ընկալման և արտաբերման զարգացման անհատական աշխատանքներին և բաշխվում հետևյալ կերպ`

ա. 1-5-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 60 րոպե,

բ. 6-9-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 40 րոպե:

գ. Հիմնական դպրոցի «Մայրենի» և «Հայոց լեզու» առարկաների դասաժամերից յուրաքանչյուր դասարանում 2-ական ժամ հատկացվում է «Խոսքի զարգացում» դասընթացին:

3) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 3-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին տրամադրված ժամերը հատկացվում են լոգոպեդական անհատական և խմբային (ինչպես նաև ամբողջ դասարանի հետ` դասարանական) աշխատանքներին:

4) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 4-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը հատկացվում են «Հանրակրթական դպրոցի հատուկ բժշկական խմբերի «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի 1-12-րդ դասարանների ծրագրով» դասավանդվող բուժական ֆիզկուլտուրային և լոգոպեդական պարապմունքներին:

5) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 5-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների ապահովման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. 1-9-րդ դասարաններում դասավանդումն իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական հատուկ ծրագրերին համապատասխան:

գ. 1-9-րդ դասարաններում սովորողը, որպես կանոն, փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսուցման պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով: Առանձին դեպքերում սովորողը կարող է մնալ նույն դասարանում` դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) համաձայնությամբ:

Այն սովորողների համար, ովքեր կրթական կարիքի գնահատման արդյունքում չեն կարող յուրացնել ուսումնական որևէ առարկայի հատուկ ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույն ծավալը, այդ առարկաներին հատկացված ժամերը տրամադրվում են սովորողի ընդունակություններին և հնարավորություններին համապատասխան` ԱՈՒՊ-ով սահմանված կրթական ծրագրավորված բաղադրիչների ուսումնասիրմանը:

6) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 6-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների ապահովման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. «Հայրենագիտություն» առարկան դիտարկվում է` որպես հայրենի երկրի պատմության և աշխարհագրության ինտեգրված դասընթաց:

գ. «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայական չափորոշիչով և ծրագրով նախատեսված ենթաբաժիններին (Սոցիալ-կենցաղային կողմնորոշում: Ճանապարհային երթևեկություն: Բնություն: Վերարտադրողական առողջություն: Ժամ, ժամանակ: Ազատ ժամանց):

դ. «Տեխնոլոգիա» առարկայի դասաժամերը բոլոր դասարաններում դասացուցակով պետք է լինեն նույն ժամին` երեխաների ընդգրկումն ըստ նախասիրությունների ապահովելու համար:

ե. «Երաժշտություն» առարկայի դասաժամերի շրջանակում իրականացվում է դերախաղի, պարի ուսուցում:

զ. Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների ուսումնառության արդյունքների (գիտելիքներ) ստուգումը իրականացվում է համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ-ի):

7) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 7-ում`

ա. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն աշխատում են շուրջտարյա ռեժիմով:

բ. Անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարան-կոմպլեկտի համար կազմակերպվում է 1 (մեկ) խմբակ: Խմբակները կոմպլեկտավորվում են` ըստ երեխաների նախասիրությունների:

8) Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 8-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների ապահովման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ խմբերի ուսուցումը իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական հատուկ ծրագրերի ու չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների համար Նախարարության կողմից հաստատված ծրագրերով:

 

Հավելված 2.1

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2013 թվականի հունիսի 1-ի

N 730-Ն հրամանի

 

Աղյուսակ 1

 

Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ

ուսումնական հաստատության ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ              |Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                                   |_________________________________|

|                                   |I |II|III|IV|V  |VI |VII|VIII|IX |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                            |7 |8 |8  |8 |7  |6  |-  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                        |- |- |-  |- |-  |-  |3  |2   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն                      |- |- |-  |- |-  |-  |2  |3   |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                       |- |2 |2  |3 |3  |3  |3  |3   |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Օտար լեզու                         |- |- |2  |2 |2  |2  |2  |2   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                         |4 |4 |4  |4 |5  |5  |-  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն                      |2 |1 |1  |1 |1  |0,5|0,5|-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                         |2 |1 |1  |1 |1  |0,5|0,5|-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը               |- |1 |1  |2 | - |-  |-  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն                  |- |- |-  |- |1  |-  |-  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն                      |- |- |-  |- |2  |2  |-  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն                   |- |- |-  |- |   |1  |1  |2   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհագրություն         |- |- |-  |- |-  |-  |-  |-   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմություն          |- |- |-  |- |-  |1  |1  |1   |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն                  |- |- |-  |- |-  |1.5|1.5|1.5 |1.5|

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն         |- |- |-  |- |1  |1  |1  |1   |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն                 |- |- |-  |- |-  |-  |-  |1   |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                         |- |- |-  |- |-  |-  |3  |3   |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն                    |- |- |-  |- |-  |-  |2  |2   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                        |- |- |-  |- |-  |1  |1  |1   |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                             |- |- |-  |- |-  |-  |2  |2   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                              |- |- |-  |- |-  |-  |1  |2   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն                    |- |- |-  |- |-  |-  |2  |2   |2  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                         |2 |2 |1  |1 |1  |1  |2  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Անվտ. կենսագործունեություն         |- |- |-  |- |-  |-  |-  |1   |1  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                       |3 |2 |2  |2 |3  |3  |3  |3   |3  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                             |- |2 |2  |2 |-  |-  |-  |-   |-  |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ                 |- |1 |2  |2 |2  |2.5|2.5|2.5 |2.5|

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                           |20|24|26 |28|29 |31 |34 |35  |35 |

|___________________________________|__|__|___|__|___|___|___|____|___|

|Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական    |6 |6 |6  |6 |4  |4  |4  |4   |4  |

|պարապմունքներ                      |  |  |   |  |   |   |   |    |   |

._____________________________________________________________________.

 

---------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
01.06.2013
N 730-Ն
Հրաման