Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

ՀՀ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

 

040.0377.010699

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«1» հունիսի 1999 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

1 հունիսի 1999 թվականի թիվ 377

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների ռազմավարությունը ճշգրտելու նպատակով և ի կատարումն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1998 թվականի հոկտեմբերի 28-ի «Պետական հանրակրթական հաստատությունների համակարգի կառավարման հետագա ապակենտրոնացման մասին» N 661 որոշման` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել`

ա) Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագիրը և ժամանակացույցը (կցվում են).

բ) պետական հանրակրթական համակարգի հաստատությունների ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման ժամանակավոր կարգը (կցվում է).

գ) Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրում ընդգրկված դպրոցների ցանկը (կցվում է).

2. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարությանը` Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրում ընդգրկված դպրոցների ֆինանսավորումը 1999 թվականի սեպտեմբերի 1-ից իրականացնել դրանց վերադաս կառավարման մարմնի միջոցով ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման ժամանակավոր կարգով հաշվարկված և հաստատված նախահաշիվների հիման վրա:

3. Թույլատրել Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական բարեփոխումների փորձնական ծրագրում ընդգրկված դպրոցներին բացել բանկային հաշիվներ:

4. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարությանն ու Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությանը` Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրում ընդգրկված հանրակրթական հաստատություններին բանաձևով մեկ սովորողին ընկնող տարեկան գումարը տարբերակել նաև ըստ բարձր լեռնային բնակավայրերում գտնվող և վարժարանային դասարաններ ունեցող դպրոցների:

5. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությանը` Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրի իրականացման արդյունքների հիման վրա մինչև 2000 թվականի հուլիսի 30-ը Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնել առաջարկություն Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրի հետագա ընթացքի վերաբերյալ:

6. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 1999 թվականի հունիսի 1-ից:

 

Հաստատված է

ՀՀ կառավարության 1999 թվականի

հունիսի 1-ի N 377 որոշմամբ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ

 

ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ

 

ՀՀ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

Ներածություն

 

Հանրակրթության համակարգի բարեփոխումների ռազմավարության հիմնական ուղղություններից են համակարգի կառուցվածքային, ֆինանսատնտեսական և կազմակերպական բարեփոխումները, որոնք ներառում են հանրակրթության կառավարման ապակենտրոնացումը և հաստատությունների ինքնակառավարության աճը, անցումը ֆինանսավորման նոր` ըստ աշակերտների թվի համակարգի: Ղեկավարման և ֆինանսավորման նոր սկզբունքները բարենպաստ պայմաններ կստեղծեն համակարգի ռացիոնալացման, գործունեության օպտիմալ ցուցանիշների հասնելու համար:

Նկատի ունենալով հանրակրթության կարևորությունը պետության և հասարակության զարգացման գործում` բարեփոխումների շրջանակներում նախատեսվող միջոցառումները նախապես պետք է փորձարկվեն մինչ դրանց լայնամասշտաբ ներդրումը:

Սույն փորձնական ծրագիրը մշակված է հանրակրթության բարեփոխումների ռազմավարությանը համապատասխան և նախատեսված է 1999-2000 թթ. ժամանակաշրջանի համար:

 

Փորձնական ծրագրի նպատակը

 

Հանրակրթության բարեփոխումների փորձնական ծրագիրը (այսուհետև` ծրագիր) նպատակ ունի գնահատելու կրթական համակարգի բարեփոխումների հնարավորություններն ու իրականացման մեխանիզմները, ստեղծելու նպաստավոր և խթանող պայմաններ` կրթության համակարգի ռացիոնալացման և արդյունավետության բարձրացման համար:

Ծրագրում կփորձարկվեն հանրակրթության բարեփոխումների շրջանակներում առաջարկվող նորամուծությունների, մասնավորապես, կառավարման ապակենտրոնացման, դպրոցների` ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման, ինքնավարության բարձրացման մեխանիզմների արդյունավետությունն ու կենսունակությունը:

Փորձնական ծրագրից քաղված դասերը հաշվի կառնվեն բարեփոխումների ռազմավարության և հիմնական փուլի ծրագրի մեջ փոփոխություններ և ճշգրտումներ կատարելու համար:

 

Ծրագրի նկարագրությունը

 

Ծրագիրն ունի համալիր բնույթ, քանզի դրանում ընդգրկված են տարբեր տիպերի և տարբեր տարածաշրջանների դպրոցներ, բարեփոխումների տարբեր ուղղություններ:

Ծրագրում ընդգրկված են հանրապետության հանրակրթական հաստատությունների մոտ 10 տոկոսը: Ընտրությունը կատարվել է այնպես, որ հնարավորին չափ ամբողջականորեն արտացոլվի հանրակրթական համակարգի բազմազանությունը: Հաշվի են առնվել նաև բարեփոխումների շրջանակներում արդեն իսկ իրականացված ծրագրերի փորձը և տեղական ու տարածքային կառավարման մարմինների պատրաստականությունը` մասնակցելու փորձնական ծրագրին:

Ծրագրով նախատեսված է հետևյալ միջոցառումների իրականացումը`

1. Հաստատությունների կառավարման և ղեկավարման ապակենտրոնացում: Ծրագրում ընդգրկված դպրոցները կանցնեն դպրոցական խորհուրդների միջոցով ղեկավարման ձևին: Ընդ որում, դրանց 2/3-ը կմնա մարզերի, իսկ մյուսները կանցնեն համայնքների կառավարմանը: Համապատասխան տիպային կանոնադրությունները և փաստաթղթերի փաթեթը հաստատված են:

Համայնքային ենթակայությանը հանձնված դպրոցներն ընտրված են Հայաստանի բոլոր մարզերից, բացառությամբ Երևանի: Տասը մարզերի ընդգրկումը նպատակ ունի փորձնական փուլի ավարտին համեմատական վերլուծության ենթարկել ապակենտրոնացման արդյունավետությունը` կախված համայնքների առանձնահատկություններից:

Մարզային ենթակայության դպրոցներն ընտրված են երեք տարբեր մարզերից: Փորձնական տարածքները, որոնց պայմանականորեն անվանում ենք «կրթական գոտիներ», առանձնացված են հետևյալ մարզերից` 1. Վայոց ձորի մարզ` հատուկ է կտրտված ռելիեֆը, առանձնացված բնակավայրերի

առկայությունը, համայնքների սոցիալական ցածր ապահովվածությունը, 2. Կոտայքի մարզ` առավել մոտ է հանրապետության միջին ցուցանիշներին, 3. Երևան` որպես խիտ բնակեցված մեծ քաղաքի մոդել:

 

Ընտրված մարզերի և դպրոցների ցանկերը կցվում են:

 

«Կրթական գոտիներն» առանձնացված են` ելնելով հետևյալ սկզբունքներից`

ա/ գոտին պետք է արտացոլի տարածքի սոցիալ-դեմոգրաֆիական և աշխարհագրական առանձնահատկությունները,

բ/ դպրոցների քանակը յուրաքանչյուր գոտում պետք է լինի բավարար` այնտեղ ռացիոնալացման հնարավորությունների ստեղծման և տարբերակների փորձարկման համար,

գ/ գոտին պետք է ընդգրկի տվյալ պարփակ աշխարհագրական տարածքի բոլոր դպրոցները,

դ/ գոտին պետք է պարունակի ինչպես քաղաքային, այնպես էլ գյուղական համայնքներ,

ե/ գոտին պետք է ընդգրկի տարբեր տիպերի (կրտսեր, միջին, ավագ, միջնակարգ) աշխարհագրական դիրքի (սահմանամերձ, բարձրադիր, մեկուսացված) և հզորությունների դպրոցներ:

Ծրագրում ընդգրկված դպրոցներում կստեղծվեն կառավարման բարձրագույն մարմիններ` դպրոցական խորհուրդներ: Խորհուրդների ստեղծումով կապահովվեն ղեկավարման դեմոկրատացումը, համայնքի և ծնողների ներգրավումը դպրոցի կառավարման գործում: Խորհուրդների ստեղծումը կնպաստի արտաբյուջետային միջոցների ներգրավմանը, ֆինանսների օգտագործման թափանցիկությանը, հաշվետվական ու վերահսկողական համակարգերի հստակեցմանը և ուժեղացմանը:

Դպրոցի ընթացիկ գործունեությունը, խորհրդի որոշումներն իրականացնում է դպրոցի տնօրենը, որն ընտրվում է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության սահմանած մրցութային կարգի և չափանիշների համաձայն:

 

2. Անցում ըստ աշակերտների թվի (ամբողջական գումարի հատկացմամբ) ֆինանսավորման եղանակին: Ֆինանսավորման այս ձևը հետապնդում է հետևյալ նպատակները`

- բարձրացնել բյուջետային միջոցների օգտագործման արդյունավետությունը

և նպատակայնությունը,

- հիմքեր ստեղծել դպրոցի մակարդակում որոշումների ընդունման համար,

- ապահովել դպրոցների ինքնուրույնությունն իրենց եկամուտների ծախսերի

պլանավորման հարցում,

- խթանել մրցակցությունը դպրոցների միջև,

- տարբերակցված մոտեցում ցուցաբերել դպրոցների նկատմամբ,

- ապահովել համայնքի և ծնողների կողմից միջոցների ծախսման

վերահսկողությունը,

- ստեղծել նախապայմաններ` դպրոցների և դրանց գործունեության առավել

ռացիոնալ կազմակերպման, միջոցների խնայողության և նպատակային

վերաբաշխման համար:

 

Ֆինանսավորման այս համակարգը պետք է բավարարի հետևյալ սկզբունքներին`

ա/ ելակետային պայմանների հավասարություն.

բ/ տարբերակված մոտեցում` ըստ հաստատությունների.

գ/ հանրապետության համար ռազմավարական նշանակության դպրոցների`

«պաշտպանված դպրոցների» նախկին չափով ֆինանսավորման

երաշխավորվածություն

դ/ մեկ աշակերտի ֆինանսավորման նորմատիվի հիմնավորվածություն: Ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման կարգը և հաշվարկ-հիմնավորումը կցվում է:

 

3. Ընտրված գոտիներում հանրակրթական հաստատությունների ռացիոնալացում: Այս միջոցառման հիմնական նպատակն է բյուջետային միջոցների արդյունավետ օգտագործումը, ուսուցիչների աշխատավարձի և կենսամակարդակի բարձրացումը:

Ռացիոնալացումը կարող է իրականացվել ինչպես ներդպրոցական, այնպես էլ` միջդպրոցական մակարդակներում: Ներդպրոցական մակարդակում այն ենթադրում է`

- թերկոմպլեկտավորված դասարանների վերակոմպլեկտավորում,

- խիստ թերկոմպլեկտավորված դասարանների դեպքում` երկկոմպլեկտ և

եռակոմպլեկտ դասարանների ստեղծում,

- օժանդակ և վարչական աշխատակազմի թվաքանակի օպտիմալացում,

- ուսուցիչների թվաքանակի կրճատում,

- ուսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցության օպտիմալացում` սահմանված նորմերի

շրջանակներում դասարանների խտության բարձրացման և ուսուցիչների

ծանրաբեռնվածության մեծացման միջոցով:

 

Միջդպրոցական մակարդակում ռացիոնալացումը կարող է իրականացվել դպրոցների միավորման կամ դպրոցի տիպի փոփոխության միջոցով: Սա վերաբերում է հիմնականում խիստ բնակեցված, իրար մոտ տեղակայված մի քանի դպրոցներ ունեցող բնակավայրերին: Միջդպրոցական ռացիոնալացման ենթակա չեն առանձնացված և ռազմավարական տեսանկյունից կարևոր բնակավայրերի դպրոցները:

 

Կրթության վարկային ծրագրի միջոցներն առաջնահերթ կուղղորդվեն փորձնական ծրագրում ընդգրկված դպրոցներին անհրաժեշտ աջակցություն ցուցաբերելուն: Մասնավորապես`

ա/ կկազմակերպվի ֆինանսավորման, տնտեսավարման և կառավարման նոր

ձևերին վերաբերող համապատասխան գիտելիքների և հմտությունների

ուսուցում` դպրոցների տնօրենների և խորհուրդների անդամների համար.

բ/ կիրականացվի «Դպրոցների բարելավման ծրագիրը». փորձնական գոտիների

դպրոցներին մրցութային կարգով կհատկացվեն մինչև 10000 ԱՄՆ-ի դոլարին

համարժեք դրամաշնորհներ` դպրոցի և ուսումնադաստիարակչական

աշխատանքների զարգացմանն ուղղված կրթական ծրագրերի համար.

գ/ կկազմակերպվի փորձնական ծրագրի լուսաբանում, համայնքներում կտարվի

լուսավորչական աշխատանք:

 

Սույն ծրագրի իրականացումը կատարվում է և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հաստատած և ՀՀ արդարադատության նախարարությունում պետական գրանցում ստացած նորմատիվային փաստաթղթերի հիման վրա:

 

Ծրագրի ժամանակացույցը

_______________________

.________________________________________________________________________.

|    Գործընթացը                                    |Կատարման ժամկետը     |

|__________________________________________________|_____________________|

|1. Փորձնական ծրագրում ընդգրկված դպրոցների         |                     |

|   ռացիոնալացման արդյունքով վերջնական ցանկի       |                     |

|   հաստատում                                      |                     |

|__________________________________________________|_____________________|

|-  մարզային կրթության բաժինների (վարչությունների) |մարտի 20             |

|   պետերի խորհրդակցություն                        |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|-  ծրագրում ընդգրկված 3 փորձնական մարզերում       |մարտի 30             |

|   աշխատանքային խմբերի (երեքից ոչ ավելի անդամ)    |1999 թ.              |

|   ստեղծում, պայմանագրերի կնքում                  |                     |

|__________________________________________________|_____________________|

|-  դպրոցների նախնական իրավիճակի փաստագրում`       |ապրիլի 15            |

|   համաձայն ներկայացված ձևի                       |1999 թ.              |

|-  դպրոցների կարգավիճակի (տիպի) ճշտում, սպասարկման|                     |

|   տարածքի ամրագրում, տարածքի դպրոցահասակ         |ապրիլի 30            |

|   երեխաների թվի ճշտում                           |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|-  «Պաշտպանված» դպրոցների ցանկի կազմում,          |ապրիլի 30            |

|   ներկայացում ՀՀ կառավարության հաստատմանը        |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|-  դպրոցների միավորման և  տիպի փոփոխման մասին     |մայիս-հունիս         |

|   որոշումների ընդունում (ըստ անհրաժեշտության)    |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|2. Ծրագրում ընդգրկված դպրոցների նախապատրաստում    |                     |

|__________________________________________________|_____________________|

|   -  դպրոցական խորհուրդների կազմավորում,         |մինչև  մայիս         |

|      հաստատում վերադասի կողմից                   |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   -  արտաբյուջետային հաշիվների բացում            |հուլիս               |

|                                                  |1999 թ               |

|__________________________________________________|_____________________|

|   -  տնօրենների ընտրություն                      |հունիսի 30-ից        |

|                                                  |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   -  տնօրենների, խորհուրդների անդամների և        |հուլիս-օգոստոս       |

|      հաշվապահների վերապատրաստման դասընթացներ     |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   -  ներդպրոցական կառավարման ռացիոնալացում և     |հուլիս-օգոստոս       |

|      օպտիմալացման ծրագրերի մշակում               |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   -  ներկայացված ծրագրերի մրցույթի հիման վրա     |հունիս-օգոստոս       |

|      դպրոցներին դրամաշնորհների տրամադրում /ԴԲԾ/  |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|3. Ուսումնական տարվա նախապատրաստում               |                     |

|__________________________________________________|_____________________|

|   - ըստ աշակերտի ֆինանսավորման կարգի հաստատում   |մինչև  մայիս         |

|                                                  |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   - դպրոցների նախահաշիվների մշակում և  հաստատում |հուլիս-օգոստոս       |

|                                                  |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   - դպրոցների ուսումնական պլանների հաստատում     |օգոստոս              |

|                                                  |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|   - դասարանների կոմպլեկտավորում, դասաբաշխում,    |օգոստոս-սեպտեմբեր    |

|     դպրոցների աշխատակազմի համալրում              |1999 թ.              |

|__________________________________________________|_____________________|

|4. Փորձնական ծրագրում ընդգրկված պետական կրթական   |նոյեմբեր             |

|հաստատությունների ուսումնասիրում և  հաջորդ փուլի  |1999 թ.              |

|համար համայնքների կառավարմանը հանձնելու վերաբերյալ|                     |

|առաջարկության մշակում                             |                     |

|__________________________________________________|_____________________|

|5. Փորձնական ծրագրի վերահսկում և  միջանկյալ       |սեպտեմբեր-դեկտեմբեր  |

|գնահատում                                         |1999 թ.              |

.________________________________________________________________________.

 

Ժամանակացույցում օգտագործված հապավումը

 

ԴԲԾ - դպրոցների բարելավման ծրագիր

 

Ծրագրի ընթացիկ վիճակը

 

- ՀՀ կառավարությունը հաստատել է «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքի

նախագիծը, որով սահմանված է դպրոցների կարգավիճակը, ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարության, մարզերի և համայնքների

պատասխանատվություններն ու իրավասությունները:

- ՀՀ կառավարության N 661 որոշմամբ հաստատված է համայնքների

ենթակայությանը հանձնված 57 դպրոցների ցանկը և ժամանակավոր տիպային

կանոնադրությունը

- 57 դպրոցների հանձնումը համայնքային կառավարմանն ավարտված է, բոլոր

դպրոցներում խորհուրդները ձևավորված են: Գործադիր տնօրենների

ընտրության գործընթացն ընթացքի մեջ է:

- Պետական հանրակրթական հաստատությունների համակարգի կառավարման

ապակենտրոնացման փորձնական ծրագրի ապահովումն ապահովող նորմատիվային

փաստաթղթերի փաթեթը պատրաստված է:

- Ընտրված են 3 կրթական գոտիները, կազմված են դրանցում ընդգրկված

դպրոցների ցանկերը:

- Մշակված են տնօրենների վերապատրաստման ծրագիրը և համապատասխան

ձեռնարկները, պատրաստվել է դասախոսական կազմ` 20 հիմնական, 4

պահուստային: Այդ ծրագրով շուրջ 80 տնօրեն անցել է փորձնական

վերապատրաստում:

- «Կրթադաստիարակչական պետական հիմնարկների աշխատողների` ըստ

պաշտոնների տարիֆավորակավորման բնութագրում» կատարված է փոփոխություն

նախատեսվել է գործադիր տնօրենի պաշտոն:

- Կատարված են ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման նախնական հաշվարկները:

Պատրաստված է ՀՀ կառավարության համապատասխան որոշման նախագիծը:

- Կատարված է ՀՀ հանրակրթության համակարգի ռացիոնալացման նախնական

գնահատում:

- Մշակված է «Դպրոցների բարելավման ծրագրի» ղեկավար ձեռնարկը:

 

Հաստատված է

ՀՀ կառավարության 1999 թվականի

հունիսի 1-ի N 377 որոշմամբ

 

ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ

 

ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ԸՍՏ

 

ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԹՎԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ

 

ԿԱՐԳԸ

 

ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ԸՍՏ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԹՎԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՈՐ ԿԱՐԳԸ

 

1. Փորձնական ծրագրում ընդգրկված պետական հանրակրթական հաստատությունների`

ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման դեպքում յուրաքանչյուր հաստատության

տարեկան հասանելիք գումարը տրվում է մեկ թվով (ամբողջական գումարով)`

առանց տնտեսագիտական դասակարգման ուղղությունների բաշխման, այդ

իրավունքը վերապահելով տվյալ ուսումնական հաստատությանը, համաձայն ՀՀ

կառավարության 1998 թվականի 28 հոկտեմբերի N 661 և 1997 թվականի 11

հուլիսի N 263 որոնումների: 2. Ռազմավարական նշանակություն ունեցող հաստատությունների ֆինանսավորումն

իրականացնել ամբողջական գումարով` պահպանելով ընթացիկ ֆինանսավորման

չափը: 3. Փորձնական ծրագրում ընդգրկված մյուս հանրակրթական հաստատություններին

հատկացվող բյուջետային միջոցները հաշվարկել համաձայն հետևյալ բանաձևի`

 

B=AN+C

 

որտեղ`

B-ն մեկ տարվա համար հաստատությանը հատկացվող ամբողջական գումարն է,

N-ը` հաստատության սովորողների թիվը,

A-ն` մեկ սովորողին ընկնող տարեկան գումարը,

C-ն` հաստատության պահպանման ծախսերի գումարը:

A, B, C թվերի հաշվարկման մեխանիզմը 1999 թվականի համար կցվում է:

 

Յուրաքանչյուր տարի համաձայն կից տրված հաշվարկ-հիմնավորման, A, B, C

թվերը պետք է վերահաշվարկվեն ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի և ՀՀ

կրթության և գիտության նախարարությունների կողմից համատեղ: 2. Եթե վերը նշված բանաձևով հաշվարկային ֆինանսավորման չափը չի համընկնում

ընթացիկ ֆինանսավորմանը, ապա պահպանել առավելագույն ֆինանսավորման չափը`

անհրաժեշտ լրացուցիչ միջոցները փոխհատուցելով 1999 թ. պետական բյուջեի

04.03.04. «Հանրակրթական դպրոցների մեկ աշակերտի թվով ֆինանսավորման

անցումային շրջանի ծախսեր» հոդվածից:

 

Հանրակրթական հաստատությունների` ըստ

աշակերտների թվի ֆինանսավորման բանաձևի

հաշվարկ-հիմնավորումը

 

Կրթության համակարգի ղեկավարման ապակենտրոնացման պայմաններում հաստատությունների ֆինանսավորման մեխանիզմները դառնում են ղեկավարման և պետական կրթական քաղաքականության իրականացման կարևորագույն լծակներից մեկը:

Անցումը դպրոցներին` աշակերտների թվից կախված, առանց տնտեսագիտական դասակարգման ֆինանսավորմանը հետապնդում է հիմնականում երկու նպատակ`

ա/ մեծացնել հատկացված պետական միջոցների ծախսման նպատակայնությունը` առաջնայնությունների որոշումը թողնելով դպրոցական ինքնակառավարման մարմիններին.

բ/ նպաստավոր պայմաններ ստեղծել և խթանել կրթական համակարգի ներդպրոցական և միջդպրոցական ցուցանիշների օպտիմալացմանը (դասարանների միջին խտություն, ուսուցիչ աշակերտ հարաբերակցություն, ուսուցիչների միջին աշխատավարձ, դպրոցների միջին հագեցվածություն և այլն):

Անցումը ֆինանսավորման նոր համակարգին պետք է իրականացվի հնարավորին չափ սահուն` ապահովագրելով հանրակրթական դպրոցները կտրուկ փոփոխություններից և իրավիճակի վատթարացումից: Ռազմավարական նշանակություն ունեցող (սահմանամերձ, բարձր լեռնային, առանձնացված բնակավայրերի) դպրոցների նկատմամբ, որոնց աշակերտների սահմանափակ թիվը պայմանավորված է օբյեկտիվ գործոններով, պետք է ցույց տրվի տարբերակված մոտեցում` երաշխավորելով բավարար ֆինանսավորում:

Փորձնական ծրագրում ընդգրկված 154 դպրոցներից պայմանականորեն առանձնացվել են 100-ից քիչ սովորող ունեցող դպրոցները, որպես ռազմավարական նշանակություն ունեցող (դրանց ցանկը ենթակա է ճշգրտման): Ենթադրվում է, որ այդ դպրոցների ֆինանսավորման չափը կորոշվի մինչ այժմ գործող համակարգով` ըստ դասարան-կոմպլեկտների թվի, և կհատկացվի դպրոցներին առանց տնտեսագիտական դասակարգման ուղղությունների բաշխման:

Դպրոցների` ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման բանաձևի հաշվարկման համար հիմք են ընդունվել փորձնական ծրագրում ընդգրկված 100-ից ավելի սովորողներ ունեցող դպրոցների 1999 թ. ցուցանիշները սովորողների և ֆինանսավորման չափաքանակների վերաբերյալ (տես` աղյուսակ, սյունակներ 3, 4): Բանաձևի գործակիցները ենթակա են վերահաշվարկման յուրաքանչյուր տարվա համար` ելնելով ընթացիկ ցուցանիշներից:

 

Աղյուսակ

 

Փորձնական ծրագրում ընդգրկված 100-ից ավելի

սովորողներ ունեցող դպրոցների ցուցանիշները

 

.________________________________________________________________________.

|   Դպրոցը   | Մարզը  | ԱՇ. | 1999 թ. |մեկ աշ.|Ֆին.ըստ|Տարբերու|Դրական   |

|            |        |թիվը | բյուջեն |ընկնող |աշ. թվի|թյունը  |տարբերու-|

|            |        |     |         |գումարը|(հազ.  |(+/-)   |թյունը   |

|            |        |     |         |       |դր.)   |        |(+)      |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Նուռնուս    |Կոտայք  |  101|   3635.3|  35.99|   4014|   378.9|    378.7|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Եղեգիս      |Վայոց   |  104|     3606|  34.67|   4056|     450|      450|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Հատիս գյուղ |Կոտայք  |  105|   5060.4|  48.19|   4070|  -990.4|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Կաթնաղբյուր |Կոտայք  |  106|   2805.5|  26.47|   4084|  1278.5|   1278.5|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Կոտայք  |  122|   2963.8|  24.29|   4308|  1344.2|   1344.2|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Մարտիրոս    |Վայոց   |  131|   4917.6|  37.54|   4434|  -483.6|         |

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ռադիոկայանին|Կոտայք  |  133|   3260.2|  24.51|   4462|  1201.8|   1201.8|

|կից գյուղ   |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Հերհեր      |Վայոց   |  138|   4171.6|  30.23|   4532|   360.4|    360.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Թառաթումբ   |Վայոց   |  139|   2857.6|  20.56|   4546|  1688.4|   1688.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Աղնջաձոր    |Վայոց   |  141|   3839.6|  27.23|   4574|   734.4|    734.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ազատեկ      |Վայոց   |  151|   4074.6|  26.98|   4714|   639.4|    639.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Գեղադիր     |Կոտայք  |  157|   4430.6|  28.22|   4798|   367.4|    367.4|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Հացավան     |Կոտայք  |  159|   4300.8|  27.05|   4826|   525.2|    525.2|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Խնձորուտ    |Վայոց   |  161|   4424.6|  27.48|   4854|   429.4|    429.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ողջաբերդ    |Կոտայք  |  183|   4437.7|  24.25|   5162|   724.3|    724.3|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Զովք գյուղ  |Կոտայք  |  188|   4858.6|  25.84|   5232|   373.4|    373.4|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3       |Վայոց   |  200|   4852.6|  24.26|   5400|   547.4|    547.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Վերին Պտղնի |Կոտայք  |  205|   4417.1|  21.55|   5470|  1052.9|   1052.9|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Գնդեվազ     |Վայոց   |  206|   3754.1|  18.22|   5484|  1729.9|   1729.9|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Թիվ 34 դպրոց|Երևան   |  210|   5466.3|  26.03|   5540|    73.7|     73.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3       |Տավուշ  |  211|   6511.1|  30.86|   5554|  -957.1|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 6       |Տավուշ  |  211|   4944.1|  23.43|   5554|   609.9|    609.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Քարագլուխ   |Վայոց   |  224|   5021.6|  22.42|   5736|   714.4|    714.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3       |Վայոց   |  233|   5729.3|  24.59|   5862|   132.7|    132.7|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Թիվ 101     |Երևան   |  242|   8495.6|  35.11|   5988| -2507.6|         |

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Արտաբույնք  |Վայոց   |  248|   6360.6|  25.65|   6072|  -288.6|         |

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5       |Սյունիք |  260|   6413.8|  24.67|   6240|  -173.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Զառիթափ     |Վայոց   |  275|   6455.4|  23.47|   6450|    -5.4|     -5.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Թիվ 16 դպրոց|Երևան   |  279|   5745.3|  20.59|   6506|   760.7|    760.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Թիվ 107     |Երևան   |  282|   5469.8|  19.40|   6548|  1078.2|   1078.2|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Պտղնի գյուղ |Կոտայք  |  288|   6372.1|  22.13|   6632|   259.9|    259.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Նոր գյուղ   |Կոտայք  |  300|     6425|  21.42|   6800|     375|      375|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|            |Արարատ  |  321|   6993.0|  21.79|   7094|     101|      101|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Կապուտան    |Կոտայք  |  321|   7067.7|  22.02|   7094|    26.3|     26.3|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|            |Արարատ  |  328|   6897.0|  21.03|   7192|     295|      295|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ագարակաձոր  |Վայոց   |  334|   6991.6|  20.93|   7276|   284.4|    284.4|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5 դպրոց |Սյունիք |  336|   7362.0|  21.91|   7304|     -58|      -58|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Զառ գյուղ   |Կոտայք  |  345|   7417.1|  21.50|   7430|    12.9|     12.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Կոտայք  |  350|   7537.8|  21.54|   7500|   -37.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Սյունիք |  352|   7052.8|  20.04|   7528|   475.2|    475.2|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|            |Արարատ  |  354|   7939.0|  22.43|   7556|    -383|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 9 դպրոց |Կոտայք  |  354|   5833.7|  16.48|   7556|  1722.3|   1722.3|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Կոտայք գյուղ|Կոտայք  |  367|   7655.5|  20.86|   7738|    82.5|     82.5|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ձորաղբյուր  |Կոտայք  |  385|   7169.8|  18.62|   7990|   820.2|    820.2|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Վայոց   |  404|  10278.5|  25.46|   8256| -2031.5|         |

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Շատին       |Վայոց   |  404|   7313.2|  18.10|   8256|   942.8|    942.8|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Կոտայք  |  404|   8933.7|  22.11|   8256|  -677.7|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Կոտայք  |  407|   9459.8|  23.24|   8298| -1161.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ակունք գյուղ|Կոտայք  |  411|   7849.2|  19.10|   8354|   504.8|    504.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Թիվ 70 դպրոց|Երևան   |  422|   8726.5|  20.68|   8508|  -218.5|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Կարճաղբյուրի|Գեղար-  |  432|   8655.0|  20.03|   8648|      -7|         |

|միջնակարգ   |քունիք  |     |         |       |       |        |         |

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Լոռի    |  432|   7270.6|  16.83|   8648|  1377.4|   1377.4|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Վայոց   |  448|   8494.3|  18.96|   8872|   377.7|    377.7|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Կոտայք  |  449|   7679.4|  17.10|   8886|  1206.6|   1206.6|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Լոռի    |  454|  10138.7|  22.33|   8956| -1182.7|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Կամարիս     |Կոտայք  |  463|   7950.1|  17.17|   9082|  1131.9|   1131.9|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Գողթ գյուղ  |Կոտայք  |  477|   8052.2|  16.88|   9278|  1225.8|   1225.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 167     |Երևան   |  482|   8584.9|  17.81|   9348|   763.1|    763.1|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Լոռի    |  484|   7047.7|  14.56|   9376|  2328.3|   2328.3|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5 դպրոց |Տավուշ  |  490|   8926.7|  18.22|   9460|   533.3|    533.3|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Սյունիք |  492|   8381.2|  17.03|   9488|  1106.8|   1106.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Գառնի       |Կոտայք  |  493|    11317|  22.96|   9502|   -1815|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 17 դպրոց|Երևան   |  494|   8958.3|  18.13|   9516|   557.7|    577.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Արմավիր |  510|  10423.6|  20.44|   9740|  -683.6|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 7 դպրոց |Շիրակ   |  512|   9208.8|  17.99|   9768|   559.2|    559.2|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Շիրակ   |  531|   8350.8|  15.73|  10034|  1683.2|   1683.2|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Կոտայք  |  537|   8896.2|  16.57|  10118|  1221.8|   1221.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Կոտայք  |  549|  10866.3|  19.79|  10286|  -580.3|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Շիրակ   |  554|  10487.3|  18.93|  10356|  -131.3|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5 դպրոց |Լոռի    |  568|   9872.2|  17.38|  10552|   679.8|    679.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 175     |Երևան   |  580|   9833.3|       |  10720|   886.7|    886.7|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Վերին       |Գեղար-  |  595|  11512.6|  19.35|  10930|  -582.6|         |

|Գետաշենի    |քունիք  |     |         |       |       |        |         |

|միջնակարգ   |        |     |         |       |       |        |         |

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Տավուշ  |  598|  11083.5|  18.53|  10972|  -111.5|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 6 դպրոց |Սյունիք |  600|  11683.3|  19.47|  11000|  -683.3|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Շիրակ   |  615|  10677.8|  17.36|  11210|   532.2|    532.2|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Արծվանիստի  |Գեղար-  |  617|  10555.6|  17.11|  11238|   682.4|    682.4|

|միջնակարգ   |քունիք  |     |         |       |       |        |         |

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Տավուշ  |  623|  11247.7|  18.05|  11322|    74.3|     74.3|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 6 դպրոց |Կոտայք  |  625|  11079.3|  17.73|  11350|   270.7|    270.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5 դպրոց |Կոտայք  |  633|  12432.8|  19.64|  11462|  -970.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5 դպրոց |Շիրակ   |  644|  12034.9|  18.69|  11616|  -418.9|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Կոտայք  |  648|  11317.0|  17.46|  11672|     355|      355|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Սյունիք |  649|  11102.6|  17.11|  11686|   583.4|    583.4|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Բալահովիտ   |Կոտայք  |  650|  11095.4|  17.07|  11700|   604.6|    604.6|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Արմավիր |  657|  12849.4|  19.56|  11798| -1051.4|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 6 դպրոց |Շիրակ   |  660|  10411.6|  15.78|  11840|  1428.4|   1428.4|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Կոտայք  |  668|  12549.4|  18.79|  11952|    -597|     -597|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 64 դպրոց|Երևան   |  676|  11618.3|  17.19|  12064|   445.7|    445.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Տավուշ  |  679|  11096.2|  16.34|  12106|  1009.8|   1009.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ջրվեժ գյուղ |Կոտայք  |  693|  12766.7|  18.42|  12302|  -464.7|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 11 դպրոց|Կոտայք  |  706|  13738.5|  19.46|  12484| -1254.5|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 5 դպրոց |Կոտայք  |  713|  12525.1|  17.57|  12582|    56.9|     56.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 43 դպրոց|Երևան   |  733|  11754.3|  16.04|  12862|  1107.7|   1107.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Վայոց   |  736|  11890.3|  16.16|  12904|  1013.7|   1013.7|

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Կոտայք  |  739|  13282.8|  17.97|  12946|  -336.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Արամուս     |Կոտայք  |  739|  13179.9|  17.83|  12946|  -233.9|         |

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Շիրակ   |  752|  11996.5|  15.95|  13128|  1131.5|   1131.5|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Սյունիք |  763|  13266.2|  17.39|  13282|    15.8|     15.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Լոռի    |  771|  11192.4|  14.52|  13394|  2201.6|   2201.6|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Սյունիք |  773|  11620.4|  15.03|  13422|  1801.6|   1801.6|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|            |Արարատ  |  784|  12359.0|  15.76|  13576|    1217|     1217|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 95 դպրոց|Երևան   |  793|  11957.3|  15.08|  13702|  1744.7|   1744.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 6 դպրոց |Երևան   |  819|  14166.3|  17.30|  14066|  -100.3|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 47 դպրոց|Երևան   |  820|  12694.3|  15.48|  14080|  1385.7|   1385.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Կոտայք  |  821|    15888|  19.35|  14094|   -1794|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 4 դպրոց |Կոտայք  |  832|  16116.5|  19.37|  14248| -1868.5|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 8 դպրոց |Կոտայք  |  834|  14373.6|  17.23|  14276|   -97.6|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Բյուրեղավան |Կոտայք  |  839|  14245.7|       |  14346|   100.3|    100.3|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Սյունիք |  845|  15166.8|  17.95|  14430|  -736.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 194     |Երևան   |  895|  14222.9|  15.89|  15130|   907.1|    907.1|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Կոտայք  |  900|  16490.8|  18.32|  15200| -1290.8|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 120     |Երևան   |  901|  14973.3|  16.62|  15214|   240.7|    240.7|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 45 դպրոց|Երևան   |  904|  14337.3|  15.86|  15256|   918.7|    918.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|            |Արարատ  |  912|  13932.0|  15.28|  15368|    1436|     1436|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Կոտայք  |  915|  14348.3|  15.68|  15410|  1061.7|   1061.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Գեղաշեն     |Կոտայք  |  959|  15851.1|  16.53|  16026|   174.9|    174.9|

|գյուղ       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 47 դպրոց|Երևան   |  973|  13655.3|  14.03|  16222|  2566.7|   2566.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Կարբիի      |Արագա-  |  976|  17416.0|  17.84|  16264|   -1152|         |

|միջնակարգ   |ծոտն    |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Վայոց   |  978|  18735.6|  19.16|  16292| -2443.6|         |

|            |ձոր     |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Առինջ գյուղ |Կոտայք  |  986|    15673|  15.90|  16404|     731|      731|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|            |Արարատ  |  992|  14279.0|  14.39|  16488|    2209|     2209|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Կոտայք  | 1013|  16840.4|  16.62|  16782|   -58.4|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 6 դպրոց |Կոտայք  | 1037|  16487.1|  15.90|  17118|   630.9|    630.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Սյունիք | 1038|  15145.5|  14.59|  17132|  1986.5|   1986.5|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Արմավիր | 1046|  17136.6|  16.38|  17244|   107.4|    107.4|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 68 դպրոց|Երևան   | 1048|  15350.3|  14.65|  17272|  1921.7|   1921.7|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 60 դպրոց|Երևան   | 1050|  16721.9|  15.93|  17300|   578.1|    578.1|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 3 դպրոց |Սյունիք | 1089|  15704.2|  14.42|  17846|  2141.8|   2141.8|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 119     |Երևան   | 1132|  16578.6|  14.65|  18448|  1869.4|   1869.4|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 1 դպրոց |Կոտայք  | 1133|  16433.6|  14.50|  18462|  2028.4|   2028.4|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 178     |Երևան   | 1147|    17972|       |  18658|     686|      686|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 160     |Երևան   | 1202|  18102.3|  15.06|  19428|  1325.7|   1325.7|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 2 դպրոց |Կոտայք  | 1265|  20253.1|  16.01|  20310|    56.9|     56.9|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 7 դպրոց |Կոտայք  | 1288|  21875.9|  16.98|  20632| -1243.9|         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 35 դպրոց|Երևան   | 1342|    18371|  13.91|  21388|    2717|     2717|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 123     |Երևան   | 1540|    19122|  12.42|  24160|    5038|     5038|

|դպրոց       |        |     |         |       |       |        |         |

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|թիվ 10 դպրոց|Կոտայք  | 2147|  32445.8|  15.11|  32658|   212.2|    212.2|

|____________|________|_____|_________|_______|_______|________|_________|

|Ընդամենը    |        |80273|1421242.3|  17.71|1477422|        |  87385.3|

.________________________________________________________________________.

 

Դպրոցների փաստացի ֆինանսավորման չափաքանակների լավագույն ուղղագիծ մոտարկումն արտահայտվում է`

B=A*N+C Բանաձևով, որտեղ`

B-ն դպրոցին հատկացվելիք տարեկան գումարի չափն է,

N-ը սովորողների թիվը, իսկ

A և C գործակիցները, որոնք համապատասխանում են մեկ աշակերտի ֆինանսավորման նորմատիվին և դպրոցի պահպանման ընդհանուր ծախսին, հաշվարկվում են ռեգրեսիոն վերլուծության հիման վրա:

1999 թ. ցուցանիշների հիման վրա A և C գործակիցների համակարգչային հաշվարկը ներկայացված է ստորև` գրաֆիկով: Հաշվարկների պարզեցման նպատակով գործակիցների կլորացմամբ վերոնշյալ բանաձևը կլինի` B=14000*N+2600,0 (հազ. դրամ):

 

Pilot Schools > 100, 1999

 

35000 .__________________________________.

|       y=13.43x+2523.3 /          |

30000 |_____________________/____________|

|                   /              |

25000 |_________________/________________|

|               /                  |

20000 |_____________/____________________|

|           /                      |

15000 |_________/________________________|

|       /                          |

10000 |____ /____________________________|

|   /                              |

5000 |_/________________________________|

|                                  |

0 .__________________________________.

                 0   500   1000    1500   2000   2500

 

School Roll

 

100-ից ավելի սովորող ունեցող այն դպրոցներում, որոնց ֆինանսավորման ընթացիկ մակարդակը հավասար կամ գերազանցում է հաշվարկային չափը, պահպանվում է ընթացիկ մակարդակը: Հաշվարկայինից ցածր ընթացիկ ֆինանսավորում ունեցող դպրոցներին տրվում է լրավճար` բյուջեով նախատեսված միջոցների հաշվին:

Այսպիսով, 1999 թ. ցուցանիշների օրինակի վրա փորձնական ծրագրում ընդգրկված դպրոցների` ըստ աշակերտների թվի, առանց տնտեսագիտական դասակարգման ուղղությունների բաշխման ֆինանսավորման չափաքանակների հաշվարկը ցույց է տալիս, որ, առաջնորդվելով նշված կարգով, լրացուցիչ անհրաժեշտ կլինի 87385.3 հազ. դրամ գումար` 1 տարվա համար:

 

Հաստատված է

ՀՀ կառավարության 1999 թվականի

հունիսի 1-ի N 377 որոշմամբ

 

Կոտայքի մարզ

 

Մարզային ենթակայության դպրոցներ

1.  Աբովյան թիվ 1 դպրոց

2.  Աբովյան թիվ 2 դպրոց

3.  Աբովյան թիվ 4 դպրոց

4.  Աբովյան թիվ 5 դպրոց

5.  Աբովյան թիվ 6 դպրոց

6.  Աբովյան թիվ 7 դպրոց

7.  Աբովյան թիվ 8 դպրոց

8.  Աբովյան թիվ 10 դպրոց

9.  Աբովյան թիվ 11 դպրոց

10. Աբովյան թիվ 6 դպրոց

11. Աբովյան թիվ 9 դպրոց

12. Արզնի դպրոց

13. Բյուրեղավանի թիվ 1 դպրոց

14. Բյուրեղավանի թիվ 1 դպրոց

15. Բյուրեղավանի թիվ 1 դպրոց

16. Ռադիոկայանին կից գյուղի դպրոց

17. Գողթի դպրոց

18. Գառնի թիվ 1 դպրոց

19. Գառնի թիվ 2 դպրոց

20. Ջրվեժի դպրոց

21. Ողջաբերդի դպրոց

22. Գեղադիրի դպրոց

23. Ձորաղբյուրի դպրոց

24. Առինջի դպրոց

25. Պտղնիի դպրոց

26. Բալահովիտի դպրոց

27. Արամուսի դպրոց

28. Կամարիսի դպրոց

29. Գեղաշենի դպրոց

30. Կոտայքի դպրոց

31. Կապուտանի դպրոց

32. Զառի դպրոց

33. Հատիսի դպրոց

34. Սևաբերդի դպրոց

35. Մայակովսկու դպրոց

36. Ակունքի դպրոց

37. Զովքի դպրոց

38. Նորագյուղի դպրոց

39. Ջրաբերդի դպրոց

40. Գառնի բանավանի դպրոց

41. Վերին Պտղնիի դպրոց

42. Նուռնուսի դպրոց

43. Գեղարդի դպրոց

44. Հացավանի դպրոց

45. Կաթնաղբյուրի դպրոց

46. Զովաշենի դպրոց

 

Համայնքային ենթակայության դպրոցներ

47. Նոր Հաճնի թիվ 1 դպրոց

48. Նոր Հաճնի թիվ 2 դպրոց

49. Նոր Հաճնի թիվ 3 դպրոց

50. Նոր Հաճնի թիվ 4 դպրոց

51. Չարենցավանի թիվ 1 դպրոց

52. Չարենցավանի թիվ 2 դպրոց

53. Չարենցավանի թիվ 3 դպրոց

54. Չարենցավանի թիվ 4 դպրոց

55. Չարենցավանի թիվ 5 դպրոց

56. Չարենցավանի թիվ 6 դպրոց

 

Վայոց ձորի մարզ

 

Մարզային ենթ. դպրոցներ

57. Ազատեկի դպրոց

58. Աղնջաձորի դպրոց

59. Արինի դպրոց

60. Արտաբույնքի դպրոց

61. Արտավանի դպրոց

62. Գնդեվազի դպրոց

63. Գոմքի դպրոց

64. Եղեգիսի դպրոց

65. Զառիթափի դպրոց

66. Զեդեայի դպրոց

67. Թառաթումբի դպրոց

68. Խնձորուտի դպրոց

69. Կարմրաշենի դպրոց

70. Հերհերի դպրոց

71. Հորբատեղի դպրոց

72. Հորսի դպրոց

73. Մարտիրոսի դպրոց

74. Շատինի դպրոց

75. Վայքի թիվ 3 դպրոց

76. Փոռի դպրոց

77. Քարագլխի դպրոց

78. Սալլիի դպրոց

79. Սարավանի դպրոց

80. Սերսի դպրոց

81. Վայքի թիվ 1 դպրոց

82. Վայքի թիվ 2 դպրոց

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

83. Ջերմուկի թիվ 1 դպրոց

84. Ջերմուկի թիվ 2 դպրոց

85. Ջերմուկի թիվ 3 դպրոց

86. Ագարակաձորի դպրոց

 

Երևան քաղաք

 

Էրեբունու համայնք

Քաղաքային ենթ. դպրոցներ

87. թիվ 6 դպրոց

88. թիվ 16 դպրոց

89. թիվ 17 դպրոց

90. թիվ 34 դպրոց

91. թիվ 35 դպրոց

92. թիվ 43 դպրոց

93. թիվ 45 դպրոց

94. թիվ 47 դպրոց

95. թիվ 49 դպրոց

96. թիվ 60 դպրոց

97. թիվ 64 դպրոց

98. թիվ 68 դպրոց

99. թիվ 70 դպրոց

100. թիվ 101 դպրոց

101. թիվ 107 դպրոց

102. թիվ 119 դպրոց

103. թիվ 120 դպրոց

104. թիվ 123 դպրոց

105. թիվ 160 դպրոց

106. թիվ 167 դպրոց

107. թիվ 178 դպրոց

108. թիվ 194 դպրոց

109. Էրեբունու վարժարան

110. Նուբարաշենի 95 դպրոց

111. Նուբարաշենի 175 դպրոց

 

Արագածոտնի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

112. Կարբիի դպրոց

 

Արարատի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

113. Մասիսի թիվ 1 դպրոց

114. Մասիսի թիվ 2 դպրոց

115. Մասիսի թիվ 3 դպրոց

116. Մասիսի թիվ 4 դպրոց

117. Մասիսի թիվ 5 դպրոց

118. Մասիսի թիվ 6 դպրոց

 

Արմավիրի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

119. Մեծամորի թիվ 1 դպրոցներ

120. Մեծամորի թիվ 2 դպրոցներ

121. Մեծամորի թիվ 3 դպրոցներ

 

Գեղարքունիքի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

122. Արծվանիստի դպրոց

123. Վերին Գետաշենի դպրոց

124. Սեմյոնովկայի դպրոց

125. Կարճաղբյուրի դպրոց

 

Լոռու մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

126. Ստեփանավանի թիվ 1 դպրոց

127. Ստեփանավանի թիվ 2 դպրոց

128. Ստեփանավանի թիվ 3 դպրոց

129. Ստեփանավանի թիվ 4 դպրոց

130. Ստեփանավանի թիվ 5 դպրոց

 

Շիրակի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

131. Արթիկի թիվ 1 դպրոց

132. Արթիկի թիվ 2 դպրոց

133. Արթիկի թիվ 3 դպրոց

134. Արթիկի թիվ 4 դպրոց

135. Արթիկի թիվ 5 դպրոց

136. Արթիկի թիվ 6 դպրոց

137. Արթիկի թիվ 7 դպրոց

 

Սյունիքի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

138. Գորիսի թիվ 1 դպրոց

139. Գորիսի թիվ 2 դպրոց

140. Գորիսի թիվ 3 դպրոց

141. Գորիսի թիվ 4 դպրոց

142. Գորիսի թիվ 5 դպրոց

143. Գորիսի թիվ 6 դպրոց

144. Սիսիանի թիվ 1 դպրոց

145. Սիսիանի թիվ 2 դպրոց

146. Սիսիանի թիվ 3 դպրոց

147. Սիսիանի թիվ 4 դպրոց

148. Սիսիանի թիվ 5 դպրոց

 

Տավուշի մարզ

 

Համայնքային ենթ. դպրոցներ

149. Դիլիջանի թիվ 1 դպրոց

150. Դիլիջանի թիվ 2 դպրոց

151. Դիլիջանի թիվ 3 դպրոց

152. Դիլիջանի թիվ 4 դպրոց

153. Դիլիջանի թիվ 5 դպրոց

154. Դիլիջանի թիվ 6 դպրոց

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
01.06.1999
N 377
Որոշում