Սեղմել Esc փակելու համար:
ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈ ...

 

 

110.1030.280813

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «28»        08            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013343

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

13 օգոստոսի 2013 թվականի N 1030-Ն

 

ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 31-Ի N 760-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

Զ-5. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ 120-200 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ԵՎ ՍԵՌԻ

 

/մարդ/

.__________________________________________________.

|                  |    120-200    | 201 և  ավելի  |

|                  |_______________|_______________|

|                  |ընդամենը|աղջիկ |ընդամենը|աղջիկ |

|__________________|________|______|________|______|

|1-ին դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|2-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|3-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|4-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|Ընդամենը          |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|5-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|6-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|7-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|8-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|9-րդ դասարան      |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|Ընդամենը          |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|10-րդ դասարան     |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|11-րդ դասարան     |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|12-րդ դասարան     |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|Ընդամենը          |        |      |        |      |

|__________________|________|______|________|______|

|Ընդամենը դպրոցում |        |      |        |      |

.__________________________________________________.

 

Զ-6. ՀԱՇՎԵՏՈՒ ՏԱՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՆԵՐԻՆ ԸՍՏ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ

 

/մարդ/

._________________________________________________________________________.

|Առարկաներ|              |Մասնակիցների և  մրցանակակիրների թվաքանակն ըստ   |

|         |              |մակարդակների                                    |

|         |              |________________________________________________|

|         |              |Դպրոցական|Համայն- |Մարզային/ |Հանրա-  |Միջազ-   |

|         |              |         |քային   |քաղաքային |պետական |գային    |

|         |              |_________|________|__________|________|_________|

|         |              |Ընդ.|Աղ- |Ընդ.|Աղ-|Ընդ.|Աղ-  |Ընդ.|Աղ-|Ընդ.|Աղ- |

|         |              |    |ջիկ |    |ջիկ|    |ջիկ  |    |ջիկ|    |ջիկ |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|Ընդամենը |Մասնակիցներ   |    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

|         |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|

|         |Մրցանակակիրներ|    |    |    |   |    |     |    |   |    |    |

._________________________________________________________________________.

 

Զ-7. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ /ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ/ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ

 

/մարդ/

.__________________________________________________________________________

|                 |     |4-րդ   |9-րդ դասարան (հիմնական դպրոց)         |Ըն|

|                 |     |դասարան|                                      |դա|

|                 |     |(տար-  |                                      |մե|

|                 |     |րական  |                                      |նը|

|                 |     |դպրոց) |                                      |  |

|                 |     |_______|______________________________________|__|

|                 |     |Մայ-|Մա|Հա-|Մաթե-|Օ- |Հայոց|Բնագիտություն|Ֆիզ-|  |

|                 |     |րենի|թե|յոց|մատի-|տար|պատ- |_____________|կուլ|  |

|                 |     |լե- |մա|լե-|կա   |լե-|մու- |ֆ|Ք|Կեն-|Աշ- |տու-|  |

|                 |     |զու |տի|զու|(Հան-|զու|թյուն|ի|ի|սաբա|խար-|րա  |  |

|                 |     |    |կա|   |րահա-|   |     |զ|մ|նութ|հագը|    |  |

|                 |     |    |  |   |շիվ  |   |     |ի|ի|յուն|րութ|    |  |

|                 |     |    |  |   |և    |   |     |կ|ա|    |յուն|    |  |

|                 |     |    |  |   |երկրա|   |     |ա| |    |    |    |  |

|                 |     |    |  |   |չափու|   |     | | |    |    |    |  |

|                 |     |    |  |   |թյուն|   |     | | |    |    |    |  |

|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|Ցածր             |Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|առաջադիմության   |մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|պատճառով         |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|զրկվել են        |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|քննություններին  |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|մասնակցելու      |տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|իրավունքից       |     |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|Մասնակցել են     |Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|քննություններին  |մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|(Ա+Բ)            |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|                 |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|                 |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|                 |տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|Այդ  |Ա) Քննու-  |Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|թվում|թյունները  |մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |դրական     |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |հանձնողներ |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |(ա1+ա2)    |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |           |տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |___________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |այդ |ա1)   |Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |թը- |ստացել|մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |վում|են    |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |    |գերա- |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |զանց  |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |    |գնահա-|տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |տական |     |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |______|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |    |ա2)   |Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |ստացել|մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |են    |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |    |լավ և |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |բավա- |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |    |րար   |տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |գնահա-|     |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |    |տական |     |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|_____|___________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |Բ)Ստացել են|Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |անբավարար  |մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |գնահատական |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |           |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|     |           |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|     |           |տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|Մինչև  քննաշրջանի|Ընդա-|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|ավարտը մեկ       |մենը |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|առարկայից        |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|վերահանձնողներ   |աղջիկ|    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

|                 |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|

|                 |տղա  |    |  |   |     |   |     | | |    |    |    |  |

.__________________________________________________________________________

 

._________________________________________________________________________.

|                 |     |      12-րդ դասարան (ավագ դպրոց             |Ընդա|

|                 |     |____________________________________________|մենը|

|                 |     |Հա- |Մաթե-|Բնագիտություն  |Հա- |Օ- |Ռու|Ֆիզ-|    |

|                 |     |յոց |մատի-|_______________|յոց |տար|սաց|կուլ|    |

|                 |     |լե- |կա   |ֆի|Ք |Կեն-|Աշ- |պատ-|լե-|լե-|տու-|    |

|                 |     |զու,|(Հան-|զի|ի |սաբա|խար-|մութ|զու|զու|րա  |    |

|                 |     |գրա-|րահա-|կա|մ |նութ|հագը|յուն|   |   |    |    |

|                 |     |կա- |շիվ  |  |ի |յուն|րութ|    |   |   |    |    |

|                 |     |նութ|և    |  |ա |    |յուն|    |   |   |    |    |

|                 |     |յուն|երկրա|  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |     |    |չափու|  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |     |    |թյուն|  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|Ցածր             |Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|առաջադիմության   |մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|պատճառով         |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|զրկվել են        |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|քննություններին  |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|մասնակցելու      |տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|իրավունքից       |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|Մասնակցել են     |Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|քննություններին  |մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|(Ա+Բ)            |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|                 |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|                 |տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|Այդ  |Ա) Քննու-  |Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|թվում|թյունները  |մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |դրական     |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |հանձնողներ |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |(ա1+ա2)    |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |           |տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |___________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |այդ |ա1)   |Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |թը- |ստացել|մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |վում|են    |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |    |գերա- |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |զանց  |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |    |գնահա-|տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |տական |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |______|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |    |ա2)   |Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |ստացել|մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |են    |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |    |լավ և |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |բավա- |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |    |րար   |տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |գնահա-|     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |    |տական |     |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|_____|___________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |Բ)Ստացել են|Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |անբավարար  |մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |գնահատական |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |           |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|     |           |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|     |           |տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|Մինչև  քննաշրջանի|Ընդա-|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|ավարտը մեկ       |մենը |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|առարկայից        |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|վերահանձնողներ   |աղջիկ|    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

|                 |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|

|                 |տղա  |    |     |  |  |    |    |    |   |   |    |    |

._________________________________________________________________________.

 

Զ-8. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՎԱ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ

 

/մարդ/

.___________________________________________________________.

|                                       |Ընդամենը|աղջիկ|տղա |

|___________________________________________________________|

|             9-րդ դասարան                                  |

|___________________________________________________________|

|Ավարտական փաստաթուղթ ստացածներ         |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|    այդ թվում` գերազանց առաջադիմությամբ|        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|Շարունակում են ուսումը ավագ դպրոցում   |        |     |    |

|ներկա ուստարում                        |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|Այդ թվում  |նույն դպրոցում             |        |     |    |

|           |___________________________|________|_____|____|

|           |այլ դպրոցում               |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|Ընդունվել են ՆՄՈՒՀ կամ ՄՄՈՒՀ           |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|ՈՒսումը կիսատ թողածներ /չեն ստացել     |        |     |    |

|հիմնական կրթություն/                   |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|Մնացել են նույն դասարանում             |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|Հեռացվել են դպրոցից                    |        |     |    |

|___________________________________________________________|

|               12-րդ դասարան                               |

|___________________________________________________________|

|Ավարտական փաստաթուղթ ստացածներ         |        |     |    |

|_______________________________________|________|_____|____|

|Այդ թվում  |գերազանցության մեդալով     |        |     |    |

|           |___________________________|________|_____|____|

|           |նախորդ ուսումնական         |        |     |    |

|           |տարիներին որևէ             |        |     |    |

|           |քննությունը(ներ) չհանձնելու|        |     |    |

|           |պատճառով ավարտական         |        |     |    |

|           |փաստաթուղթ չստացածներ      |        |     |    |

|___________________________________________________________|

|Ընդունվել են ԲՈՒՀ կամ ՄՄՈՒՀ                                |

.___________________________________________________________.

 

Զ-9 ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԱԿԱՆ ՇԱՐԺՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ

 

/մարդ/

._____________________________________________________________________.

|                           |             Դասարան               |Ընդա-|

|                           |___________________________________|մենը |

|                           |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12|     |

|___________________________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|Ներհոսքը,            |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|                     |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|                     |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|                     |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|_____________________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|այդ   |նույն մարզի   |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|թվում`|այլ դպրոցներից|մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |              |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |այլ մարզերի   |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |դպրոցներից    |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |              |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |այլ երկրներից |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |              |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|_____________________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|Արտահոսքը            |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|                     |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|                     |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|                     |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|_____________________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|այդ   |այլ դպրոցներ  |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|թվում`|մարզի ներսում |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |              |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |այլ մարզերի   |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |դպրոցներ      |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |              |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |հանրապետու-   |Ընդա-|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |թյունից դուրս |մենը |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

|      |              |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|

|      |              |աղջիկ|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |     |

._____________________________________________________________________.

 

ԲԱԺԻՆ Է` ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ՖՈՆԴԸ (ԱՌԱՆՑ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ) ԵՎ ԳՐԱԴԱՐԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

.______________________________________________________________.

|                                                     |Ընդամենը|

|_____________________________________________________|________|

|Գրադարանային ֆոնդը նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ի       |        |

|դրությամբ /օրինակ/                                   |        |

|_____________________________________________________|________|

|        |ստացվել է գրականություն /օրինակ/            |        |

|________|____________________________________________|________|

|        |դուրս է գրվել գրականություն /օրինակ/        |        |

|_____________________________________________________|________|

|Գրադարանային ֆոնդը ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ի      |        |

|դրությամբ /օրինակ/                                   |        |

.______________________________________________________________.

 

ԲԱԺԻՆ Ը.
Ը -1. ՎԱՐՉԱԿԱՆ, ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ, ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՂ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄ /ԱՌԱՆՑ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ, ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ/

 

/մարդ/

._____________________________________________________________________.

|                                          |Ընդամենը|այդ թվում` կանայք|

|__________________________________________|________|_________________|

|Ընդամենը                                  |        |                 |

|__________________________________________|________|_________________|

|այդ թվում` |Վարչական անձնակազմ            |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Դաստիարակչական աշխատանքների   |        |                 |

|           |կազմակերպիչ                   |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Հատուկ մանկավարժ              |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Հոգեբան                       |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Սոցիալական մանկավարժ          |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Գլխավոր հաշվապահ              |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Գործավար                      |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Գրադարանավար                  |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Լաբորանտ                      |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Երկարօրյայի դաստիարակ         |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Խմբակի ղեկավար                |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Սպասարկող բանվոր              |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Ընթացիկ նորոգման բանվոր       |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Պահակ                         |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Արտադրական ուսուցման վարպետ   |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Տեխնիկական կաբինետի սպասարկող |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Բժիշկ/բուժքույր               |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Տեխնիկական անձնակազմ          |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |Այլ                           |        |                 |

|           |______________________________|________|_________________|

|           |                              |        |                 |

._____________________________________________________________________.

 

Ը-2. ԴՊՐՈՑԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄՆ ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՎ ԴՐՈՒՅՔԱՉԱՓԻ

 

/մարդ/

._____________________________________________________________________.

|       Ցուցանիշ                            |Աշխատող-|Դրույքա-|Ամսական|

|                                           |ների    |չափ.1   |աշխատա-|

|                                           |թվաքանակ|        |վարձը  |

|                                           |        |        |(դրամ) |

|___________________________________________|________|________|_______|

|Ընդամենը աշխատողներ                        |        |        |       |

|___________________________________________|________|________|_______|

|այդ թվում`|Վարչական աշխատողներ             |        |        |       |

|          |________________________________|________|________|_______|

|          |Մանկավարժներ                    |        |        |       |

|          |________________________________|________|________|_______|

|          |Մանկավարժական հաստիքներ         |        |        |       |

|          |(դաստիարակչական աշխատանքների    |        |        |       |

|          |կազմակերպիչ, զինղեկ, լոգոպեդ,   |        |        |       |

|          |սոցիալական մանկավարժ և  այլն)   |        |        |       |

|          |________________________________|________|________|_______|

|          |Գլխավոր հաշվապահ                |        |        |       |

|          |________________________________|________|________|_______|

|          |ՈՒսումնաօժանդակ և  տնտեսական    |        |        |       |

|          |անձնակազմ                       |        |        |       |

|          |________________________________|________|________|_______|

|          |                                |        |        |       |

|_____________________________________________________________________|

|1. Այն ոչ պետական ուսումնական հաստատությունները, որոնց աշխատողների   |

|վճարումները չի իրականացվում դրույքաչափով, ապա «Դրույքաչափ» սյունը    |

|չպետք է լրացնել:                                                     |

._____________________________________________________________________.

 

    Տնօրեն __________________________        /___________________

                Ազգանուն, անուն,                ստորագրություն

 

Կ. Տ.

    Կատարող _________________________        /___________________

                Ազգանուն, անուն                 ստորագրություն

 

«____» __________________ 201___ թ.

 

Դիտողություններ, առաջարկություններ և նշումներ

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

Հավելված N 2

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2013 թվականի օգոստոսի 13-ի

N 1030-Ն հրամանի

 

ՀՐԱՀԱՆԳ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ ՁԵՎ 1-ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» Ձև 1-հանրակրթություն վարչական վիճակագրական հաշվետվության /այսուհետ` հաշվետվության/ լրացման կարգը:

2. Հաշվետվությունը կազմում են «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հանրակրթական ծրագրեր իրականացնող բոլոր տիպի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունները /այսուհետ` դպրոցներ/:

3. Հաշվետվությունը լրացնելիս անհրաժեշտ է առաջնորդվել հետևյալ պահանջներով.

1) հաշվետվության լրացման ժամանակ հաշվետու ժամանակաշրջանը ընդունել նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ից մինչև ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ը: Հաշվառման կրիտիկական ժամկետը /հաշվառման ժամկետը/ ընդունել ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ը,

2) բոլոր վանդակները պետք է լրացնել հավաստի թվերով և ընթեռնելի ձեռագրով,

3) տվյալների բացակայության դեպքում դրվում է «-», տվյալների ոչ էական դեպքում`»...»,

4) նշում պահանջող ցուցանիշների համապատասխան վանդակում դրվում է «X» նշանը:

4. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության մարզպետարանների կրթության ստորաբաժանումներ մինչև հոկտեմբերի 15-ը: ՀՀ մարզպետարանների կրթության ստորաբաժանումները ամփոփը ներկայացնում են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն և ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև նոյեմբերի 20-ը, իսկ Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայություն` մինչև դեկտեմբերի 15-ը:

5. Լրացված հաշվետվությունը վավերացնում է կրթական հաստատության տնօրենը /կամ լիազորված այլ անձ/: Նա պատասխանատվություն է կրում տվյալների արժանահավատության և սահմանված ժամկետներում այն հասցեատիրոջը տրամադրելու համար: Լրացման ժամանակ հաշվետվության աղյուսակների ցանկացած տողերը /վանդակները/ չբավարարելու, ինչպես նաև դիտողությունների կամ առաջարկությունների ներկայացման անհրաժեշտության դեպքում հաշվետվությանը կցվում են տնօրենի /լիազորված անձի/ կողմից վավերացված ներդիր/ներ/: Հաշվետվությունը ներկայացնելուց հետո, դրանում անճշտություններ հայտնաբերելու դեպքում ներկայացվում է նոր, ճշգրտված հաշվետվություն` կցելով համապատասխան բացատրություն: Հաշվետվությանն առնչվող առաջարկություններն ու դիտողությունները հարկ է ներկայացնել հաշվետվության վերջում բերված «Դիտողություններ և առաջարկություններ» մասում:

6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

ԲԱԺԻՆ Ա. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

7. Սույն բաժնում նշվում է դպրոցի լրիվ անվանումը, ինչպես նշված է իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության կողմից դպրոցին տրված պետական գրանցման վկայականում: Նույն վկայականից լրացվում են նաև գրանցման համարը (ոչ վկայականի համարը), օրը, ամիսը, տարին:

8. Ընտրության կարգով լրացվում են դպրոցի տիպերն ըստ իրականացվող հանրակրթական ծրագրերի և կրթական ծրագրերի աստիճանի: Նման ձևով լրացվում են աշխատանքային շաբաթի, ժամակարգի (ռեժիմի), կազմակերպական ձևի և ենթակայության մասին տվյալները:

9. Հասցեի մասում լրացվում են դպրոցի գործունեության վայրի հասցեն, քառանիշ փոստային դասիչը: Ֆիքսված և բջջային հեռախոսների, ինչպես նաև ֆաքսի ծածկագրերը լրացվում են Հայաստանի Հանրապետությունում հեռահաղորդակցական կապի օպերատորների կողմից սահմանված ծածկագրերի համաձայն և պետք է բաղկացած լինեն 11 նիշից, օրինակ` +37436654646:

10. Նշում պահանջող տողերի համապատասխան վանդակներում դնել «X» նշանը:

 

ԲԱԺԻՆ Բ. ԴՊՐՈՑԻ ՂԵԿԱՎԱՐ ԿԱԶՄԸ /ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ/

 

11. Լրացվում է` հիմք ընդունելով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով հաստատված և ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության հետ համաձայնեցված տիպային հաստիքացուցակը:

12. Տնօրենի, գլխավոր հաշվապահի համար մասնագիտական կրթական մակարդակը նշելուց /»X» նշանով/ բացի, նշել նաև, թե այդ կրթությունը մասնագիտական /մանկավարժական/ է, թե ոչ, ինչպես նաև նշել տնօրենի, գլխավոր հաշվապահի փորձառությունը` ըստ ստաժի/տարիների դասակարգման: Եթե ավարտել է չհավատարմագրված բուհ կամ չունի մասնագիտական կրթություն /ունի միջնակարգ, ապա նշումները կատարել դրանց համապատասխան վանդակներում: Եթե տնօրենն ունի բարձրագույն մանկավարժական կրթություն, ապա նշումը կատարում է «Բարձրագույն մանկավարժական» տողին կից վանդակում: Ծննդյան տարեթիվը գրվում է ամբողջապես /օր. 1975/, իսկ սեռը` իգական կամ արական: Առանձին տողով բերվում է փոխտնօրենների թվաքանակը, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը:

 

ԲԱԺԻՆ Գ. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ, ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

 

Գ-1. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

13. Շենքի տիպի, հարկայնության և տարածքում միակը լինելու մասին նշումները կատարվում են համապատասխան թվարկումներին կից վանդակներում` «X» նշանով: «Շենքի նախագծային հզորությունը» տողում նշվում է նորմատիվային ակտերով կամ նախատեսված աշակերտական տեղերի քանակը, իսկ հաջորդ սյունակում` դպրոց փաստացի հաճախող սովորողների թվաքանակը: «Տվյալ շենքում դպրոցի տեղակայման տարեթիվը» տողում լրացվում է տվյալ շենքում դպրոցի տեղակայման տարեթիվը և ոչ թե շենքի կառուցմանը կամ վերականգնմանը:

14. Տվյալ համայնքում ամենամոտ գտնվող այլ դպրոցից /եթե կա/ հեռավորությունը հաշվարկվում է կիլոմետրով` դպրոցներին մոտեցող բանուկ ճանապարհներով:

15. Մարդկանցով զբաղեցված տարածքների մասին տեղեկատվությունը նշելիս անհրաժեշտ է հաշվի առնել այն, որ պարտադիր չէ փաստացի բնակվելը /զբաղեցրել են, սակայն չեն բնակվում/: Եթե հանրակացարանային սենյակները այլ շենք/եր/ում են, ապա սենյակների վերաբերյալ տեղեկատվությունը նշվում է «Հանրակացարանային սենյակներ» տողում, իսկ ավելի մանրամասն տեղեկատվությունը, ըստ անհրաժեշտության, հաշվետվությանը կից բացատրությունում:

16. Առանձին տողերով բերվում են տարբեր նշանակության սենյակների քանակը և դրանց ընդհանուր /գումարային/ մակերեսները: Առանձին սյունակներով առանձնացվում են այդ սենյակներից փաստացի գործողների քանակը և դրանց ընդհանուր մակերեսը: Բոլոր թվարկված սենյակներից զատ, այլ սենյակների մասին տեղեկատվությունը բերվում է «Այլ նշանակության» և դրան հաջորդող տողերում: Եթե տարածքների մասին տեղեկատվության առանձնացման անհրաժեշտություն կա, ապա այդ տեղեկատվությունը հարկ է նշել հաշվետվությանը կից բացատրությունում:

17. Վերջին «Դպրոցը բազմահերթ է, որովհետև» տողը լրացվում է բազմահերթ դպրոցների կողմից:

 

Գ-2. ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՇԵՆՔԻ ՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ /ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԸ/

 

18. Սույն ենթաբաժնի բոլոր ցուցանիշները նշվում են «X» նշանով, համարվում են տնօրենի սուբյեկտիվ գնահատականները` բացառությամբ իրականացված /իրականացվելիք/ նորոգումների, որտեղ նշվում են ստույգ տարեթվեր: Ջրամատակարարման /կոյուղացման/ տեսակը նշելիս` անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ այն կենտրոնացված է համարվում, եթե միացված է բնակավայրի ջրամատակարարման ցանցին /կոյուղու հավաքիչին /կոլեկտորին/: «Ապահովվածությունը վառելիքով» տողը լրացվում է այն դեպքում, երբ ջեռուցումը կատարվում է ըստ դասարանների, և որպես վառելիք օգտագործվում են կոշտ /ածուխ, փայտ և այլ վառելիք/ և /կամ հեղուկ/ նավթ, դիզվառելիք և այլ վառելիք/: Տրանսպորտային միջոցների առկայության մասին նշում կատարվում է այն դեպքում, եթե այդպիսիք կան դպրոցի հաշվեկշռում:

 

Գ-3. ԳՈՐԾՈՂ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԵՐԹԱՅՆՈՒԹՅԱՆ

 

19. Սույն ենթաբաժնում բերվում են նոր ուստարում միաժամանակ գործող դասարանների քանակն ըստ առաջին, երկրորդ և երրորդ հերթերի: Ընդ որում` տեղեկատվությունը բերվում է ըստ դասարանների և կրթական մակարդակների` հանրագումարի տեսքով:

 

Գ-4. ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐՈՎ ԵՎ ՊԱՐԱԳԱՆԵՐՈՎ

 

20. Առաջին սյունակում բերվում են ուսուցման գործընթացի համար անհրաժեշտ գույքի և սարքավորումների անվանումները, իսկ երրորդ և չորրորդ սյունակներում` դրանց փաստացի առկայությունը և պահանջարկը: ՈՒսումնական ծրագրերով նախատեսված մարզական գույքի, առարկայական սենյակների և լաբորատորիաների կահավորման վերաբերյալ տեղեկատվությունը ներկայացվում է ըստ անհրաժեշտության` հաշվետվությանը կից գրության տեսքով, որտեղ նշվում է նաև դրանց ոչ բավարար քանակությամբ առկայությունը կամ բացակայությունը: Համակարգչային սարքավորումների /միջոցների/ մեջ, բացի համակարգիչներից, ներառվում են նաև համակարգչային սեղաններ, ներքին ցանցային միացումների համար անհրաժեշտ հանգույցներ ու պարագաներ (թվային ֆոտոխցիկ, տեսախցիկ-վեբ, անխափան սնուցման սարք (UPS), տպիչ, մուտքագրիչ /սկաներ/, հոսանքի անխափան սնուցման սարք, արտատպիչ, էլեկտրոնային գրատախտակ և այլն):

21. Համակարգիչների քանակի մեջ ներառվում է նաև գրադարանում եղածը:

 

Գ-5. ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

22. Սույն ենթաբաժնում բերվում է տեղեկատվություն հաշվետու ժամանակահատվածում դպրոցի համագործակցության շրջանակների և իրականացված ծրագրերի վերաբերյալ:

23. Առաջին սյունակում բերվում է իրավաբանական անձանց և քաղաքացիների տվյալները, որոնք հաշվետու ժամանակահատվածում համագործակցել են դպրոցի հետ: Երկրորդ սյունակում բերվում են նույն ժամանակահատվածում իրականացված և/կամ իրականացման շարունակական փուլում գտնվող ծրագրերի /միջոցառումների/ անվանումները, իսկ երրորդ և չորրորդ սյունակներում` այդ ծրագրերի /միջոցառումների/ սկիզբը և ավարտը /ամիս, տարի/: Ծրագրի ընթացքի մեջ լինելու դեպքում «ավարտի» սյունակում կատարել «ընթացքի մեջ է» նշումը:

 

Գ-6. ԴՊՐՈՑԻ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

24. Սույն ենթաբաժնի աղյուսակում թվարկվում է դպրոցի կողմից իրականացվող, դպրոցի կանոնադրությանը համապատասխան, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանված գործունեությունների տեսակները: Եթե գործունեությունը պահանջում է հատուկ թույլտվություն /լիցենզիա/, ապա այդ մասին նշում է կատարվում «X» նշանով` երրորդ սյունակի գործունեության տվյալ տեսակի անվանման տողին համապատասխանող վանդակում:

 

ԲԱԺԻՆ Դ. ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻ ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԻ

 

25. Սույն բաժնում բերվում են նոր ուսպլանով նախատեսված շաբաթական դասաժամերի քանակն ըստ ուսուցանվող առարկաների և կրթական մակարդակների: Ընդ որում` դասաժամերի ընդհանուր քանակից նույն բաշխվածությամբ առանձնացվում են դասաժամերն ըստ կիսվող առարկաների, որոնք նույնպես սահմանվում են ուսպլանով: Նույն ցուցանիշները բերվում են ինչպես պարտադիր, այնպես էլ պարտադիր արհեստագործական /մասնագիտական/ և երաշխավորված /լրացուցիչ/ առարկաների համար, որոնց ցանկը /կամ անվանումը/ նույնպես հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից:

 

ԲԱԺԻՆ Ե. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ Ե-1. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ

 

26. Ըստ առարկաների /լեզուներ, մաթեմատիկա, ֆիզիկա, քիմիա և այլն/` ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվության ստացման նպատակով դպրոցի ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են այդ ուսուցիչները: Ընդ որում, եթե նույն ուսուցիչը դասավանդում է տարբեր առարկաներ /օրինակ, մաթեմատիկա և ֆիզիկա/, ապա նա նշվում է այն առարկա տողում, որը նշված է նրա մասնագիտական որակավորման փաստաթղթում (դիպլոմ կամ վկայական): Ըստ անհրաժեշտության` հարկ է այդ մասին նշումներ կատարել հաշվետվությանը կից գրությունում: Աղյուսակի չանվանված /չնշված/ տողերում բերվում են տվյալներ չթվարկված մասնագիտություններով ուսուցիչների վերաբերյալ: Նրանց թվաքանակների հանրագումարը պետք է հավասար լինի դպրոցի ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակին /ուսպլանով նախատեսված բոլոր մասնագիտությունների հաշվառման դեպքում/:

 

Ե -1.1. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՎՈՂ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ

 

27. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է նոր ուստարվա համար: Առանձին սյունակներով բերվում է ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ դասավանդվող առարկաների և նրանց կրթական և մանկավարժական մասնագիտական կրթական մակարդակների: ՈՒսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են դասավանդող տնօրենը, փոխտնօրենները, մանկավարժ-լոգոպեդը, մանկավարժ-օլիգոֆրենը, մանկավարժ-սուրդոլոգը, մանկավարժ-տիֆլոլոգը, հոգեբանը, սոցիալական մանկավարժը, արտադրական ուսուցման վարպետը, եթե այդպիսիք կան: «Դասավանդում են մեկ և ավելի առարկա» և «Դասավանդում են երկու և ավելի առարկա» առանձին տողերում համապատասխանաբար բերվում են մեկ և ավելի ու երկու և ավելի առարկա դասավանդող ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվությունը: Աղյուսակի չանվանված /չնշված/ տողերում բերվում են տվյալներ չթվարկված առարկաներ դասավանդող ուսուցիչների վերաբերյալ: Անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ ըստ առարկաների դասավանդող ուսուցիչների թվաքանակների` հանրագումարը կարող է մեծ կամ հավասար լինել դպրոցի ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից, քանի որ մեկ ուսուցիչ հնարավոր է դասավանդի մեկից ավելի առարկաներ:

 

Ե-2. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԶԲԱՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ, ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՍՏԱԺԻ ԵՎ ՏԱՐԻՔԻ

 

28. Սույն ենթաբաժնում բերվում է ներկա ուստարում ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքային խմբերի: ՈՒսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ նրանց փաստացի զբաղեցրած դրույքաչափերի պետք է նշել 0.25 պարբերականությամբ` 0.25 դրույքից մինչև 1.5 և ավելի: Իսկ, ըստ մանկավարժական աշխատանքային ստաժի /ոչ միայն տվյալ դպրոցում/, առանձին տողերով բերվում են 1, 1-4, 5-9, 10-14, 15-25, 26-35, 36 և ավելի աշխատանքային /մանկավարժական/ ստաժ ունեցող ուսուցիչների թվաքանակի վերաբերյալ տվյալներ: ՈՒսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են այն ուսուցիչները, ովքեր զբաղված են արտադասարանական վճարովի պարապմունքներում և աշխատում են համատեղությամբ: ՈՒսուցիչների ընդհանուր թվաքանակը բոլոր երեք դեպքում պետք է համապատասխանի Ե-1-ի համապատասխան տվյալներին:

 

Ե-3. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԱԿԱՆ ՇԱՐԺԸ

 

29. Սույն ենթաբաժնում բերվում են հաշվետու ժամանակահատվածում ուսուցիչների /առանձին սյունակով առանձնացված, նաև կին ուսուցիչների/ քանակական շարժի վերաբերյալ տվյալներ: «Նախորդ ուսումնական տարում ընդունված ուսուցիչների թվաքանակը» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր տվյալ դպրոց ընդունվել են աշխատանքի նախորդ ուսումնական տարվա ընթացքում: Հաջորդ տողով նրանցից առանձնացվում են այն ուսուցիչները, ովքեր երբևիցե /ներառյալ մինչ այս դպրոց գալը, այլ դպրոցներում/ չեն աշխատել որպես ուսուցիչ: «Այս ուսումնական տարում ընդունված ուսուցիչների թվաքանակը» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր այս դպրոց աշխատանքի են ընդունվել ներկա ուստարվա սկզբում: Հաջորդ տողում առանձնացվում են նրանք, ովքեր մինչ այդ ընդհանրապես չեն աշխատել որպես ուսուցիչ: Հաշվետու ժամանակահատվածում աշխատանքից դուրս եկած ուսուցիչների թվաքանակից առանձին տողով առանձնացվում են մասնագիտական ցածր որակավորման, հաստիքի կրճատումների, այլ աշխատանքի անցնելու, հիվանդությունների, հանրապետությունից մեկնելու պատճառներով աշխատանքից ազատվածները: Չթվարկված պատճառներով աշխատանքից դուրս եկածների հանրագումարը բերվում է «այլ պատճառներով» տողում:

 

Ե-4. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹԱՓՈՒՐ ՏԵՂԵՐԻ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ

 

30. Սույն ենթաբաժնում բերվում են դպրոցի հաստիքացուցակով նախատեսված ուսուցիչների թափուր տեղերի քանակն ըստ առարկաների, ուսումնական պլանով նախատեսված ժամաքանակների:

 

Ե-4.1. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ ՉԼԻՆԵԼՈՒ /ԿԱՄ ԱՆԲԱՎԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ/ ՊԱՏՃԱՌՈՎ ՉԴԱՍԱՎԱՆԴՎԱԾ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԸ

 

31. Առաջին սյունակում նշվում են այն առարկաները, որոնք ուսուցիչ/ներ/ չլինելու պատճառով նախորդ ուստարում չեն դասավանդվել: Տեղեկատվությունը բերվում է ըստ ուսումնական կիսամյակների` նկատի ունենալով այն, որ հնարավոր է առանձին կիսամյակների ընթացքում թափուր տեղի զբաղեցում և նոր թափուր տեղերի առաջացում:

 

Ե-5. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ, ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ ԵՎ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՏԱՐԱԿԱՐԳ

 

Ե-5.1. ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ

 

32. «Վերապատրաստված ուսուցիչների թվաքանակը» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր վերապատրաստվել են, «ՈՒսուցիչների թվաքանակը, ովքեր վերապատրաստվել են վերջին 5 տարում» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, որոնց վերապատրաստման օրացուցային վերջին 5-րդ տարին դեռ չի լրացել, իսկ հաջորդ տողում, նրանց թվաքանակը, ովքեր վերջին 5 տարում չեն վերապատրաստվել: Նախորդ ուստարում վերապատրաստված ուսուցիչների թվաքանակից հաջորդ տողերում առանձնացվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր երբևիցե չեն վերապատրաստվել և ունեն ոչ ավելի, քան մեկ տարվա մանկավարժական /ուսուցչական/ աշխատանքային ստաժ: Հաջորդ երեք տողը լրացվում են նույն սկզբունքով, միայն այս ուստարում վերապատրաստման համար նախատեսված ուսուցիչների վերաբերյալ: Ամենավերջին տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր ատեստավորվել են:

 

Ե-5.2. ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՏԱՐԱԿԱՐԳ ՈՒՆԵՑՈՂ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ

 

33. Սույն ենթաբաժնում բերվում է ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր ունեն առաջինից մինչև չորրորդ աստիճանի որակավորման տարակարգ: Պետք է նշել թվաքանակը բոլոր ուսուցիչների համար` բոլոր աստիճանակարգերում:

 

Ե-5.3. ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՍՏԱԺԻ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՎՈՂ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ

 

34. Սույն ենթաբաժնում բերվում է վերջին հինգ տարում վերապատրաստված ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվություն, որից առանձնացվում են նախորդ ուստարում վերապատրաստվածները: Աղյուսակի առաջին սյունակում բերվում է այն առարկաների անվանումները, որոնք դասավանդող ուսուցիչները վերապատրաստվել են վերջին հինգ տարում: Այդ ուսուցիչների ունեցած աշխատանքային ստաժին համապատասխանող սյունակում գրվում է ուսուցիչների թվաքանակը: Նույն եղանակով լրացվում է նաև նախորդ ուստարում վերապատրաստված ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվությունը:

 

ԲԱԺԻՆ Զ. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐ

 

Զ-1. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ ԸՍՏ ՍԵՌԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԼԵԶՎԻ

 

35. «Սովորողներ, ընդամենը» տողում բերվում են դպրոցի բոլոր սովորողների թվաքանակը ներկա ուստարում: Ենթաբաժնի այս և հետագա բերվող ցուցանիշները տրվում են «Ընդամենը», «աղջիկ», «տղա» սյունակային բաշխվածություններով: Սովորողների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են նրանց բաշխվածությունն ըստ ուսուցման /ոչ թե ուսումնասիրվող /ուսուցանվող/, այլ այն, որով իրականացվում է այլ առարկաների դասավանդումը դպրոցում, հիմնականում այն վերաբերում է թեքումով դպրոցներին/ լեզուների` հայերեն, ռուսերեն և այլն: Առանձին տողով նշվում է նաև սովորողների թվաքանակը նախորդ ուստարվա արդյունքներով` երկտարեցիներ, գերազանցիկներ, տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ, ունեցել են ամառային առաջադրանք, էքստեռն` դասարանից դասարան փոխադրվածներ:

 

Զ-1.1. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆԻ, ՏԱՐԻՔԻ ԵՎ ՍԵՌԻ

 

36. Սույն աղյուսակում նշվում է սովորողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ դասարանների, տարիքի, սեռային բաշխվածության` առանձին նշելով «Ընդամենը» և «Աղջիկ» տողերում սովորողների ընդհանուր թվաքանակը ներկա ուստարում: Առանձնացվում է սովորողների ընդհանուր թվաքանակը (տարիքը, սեռը, դասարանը) ըստ գիշերողների, կրթական առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողների: Նախորդ ուստարվա արդյունքներով առանձնացվում է նաև սովորողների ընդհանուր թվաքանակը ըստ երկտարեցների, գերազանցիկների, տարեկան առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատակններ ունեցողների:

 

Զ-2. ՆԵՐԿԱ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՈՒՍՈՒՑԱՆՎՈՂ ԼԵԶՎԻ

 

37. Սույն աղյուսակի տվյալները բերվում են ըստ դասարանների և տվյալ դպրոցում ուսումնասիրվող լեզուների: Եթե դպրոցում ուսումնասիրվող լեզուն/երը/ բացակայում են աղյուսակում բերված թվարկման մեջ, ապա այն նշվում է աղյուսակում եղած ազատ /չնշված/ տողերում և դրա համար լրացվում են ուսումնասիրողների թվաքանակներն ըստ դասարանների: Տողերի անբավարարության դեպքում հաշվետվությանը կցվում է նույն աղյուսակի ձևանմուշին համապատասխան լրացուցիչ թերթիկ:

 

Զ-3. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԴՊՐՈՑ ՀԱՃԱԽԵԼՈՒ ՀԵՐԹԱՅՆՈՒԹՅԱՆ, ԱՐՏԱԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔՆԵՐԻ

 

38. Ցուցանիշները բերվում են ըստ դասարանների սյունակային բաշխվածության և ըստ սեռի /նրանցից աղջիկներ/` տողային բաշխվածություններով: «Տվյալ դպրոցում արտադասարանական լրացուցիչ առարկայական պարապմունքների մասնակիցներ» տողում բերվում է այն սովորողների թվաքանակը, ովքեր մասնակցում են դպրոցում իրականացվող առարկայական և/կամ/ արհեստագործական/ արտաժամյա վճարովի և անվճար հիմունքներով լրացուցիչ պարապմունքների, իսկ նրանցից միայն վճարովի հիմունքներով պարապողների քանակական տվյալները` «այդ թվում վճարովի» տողում:

 

Զ-4. «ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ ԱՆԱՎԱՐՏ ԹՈՂԱԾ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՏՃԱՌՆԵՐԻ»

 

39. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է հաշվետու ժամանակաշրջանի համար: «Պատճառները» սյունակում թվարկված են առավել հաճախ հանդիպող պատճառները. եթե կա անհրաժեշտություն դրանցից որևէ մեկի ավելի մանրամասն նկարագրման /որպես երևույթի/, դա կարելի է անել հաշվետվությանը կից գրությամբ:

 

Զ-4.1. «ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ ԱՆԱՎԱՐՏ ԹՈՂԱԾ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԸՍՏ ՏԱՐԻՔԻ ԵՎ ՊԱՏՃԱՌՆԵՐԻ»

 

40. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է հաշվետու ժամանակաշրջանի համար: «Պատճառները» սյունակում թվարկված են առավել հաճախ հանդիպող պատճառները. եթե կա անհրաժեշտություն դրանցից որևէ մեկի ավելի մանրամասն նկարագրման /որպես երևույթի/, դա կարելի է անել հաշվետվությանը կից գրությամբ:

 

Զ-5. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ 120-200 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ԵՎ ՍԵՌԻ

 

41. Սույն ենթաբաժնում բերվում են նախորդ ուստարում 120-200 և ավելի ժամ բացակայություն ունեցող սովորողների թվաքանակը` ըստ դասարանների, ընդամենը և սեռային բաշխվածությամբ: Առանձին տողերով առանձնացվում են այդպիսի բացակայողների թվաքանակն ըստ տարրական, միջին և ավագ դպրոցների:

 

Զ-6. ՀԱՇՎԵՏՈՒ ՏԱՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՆԵՐԻՆ ԸՍՏ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ

 

42. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է հաշվետու ժամանակահատվածի համար: «Առարկաներ» սյունակում նշվում են այն առարկաները, որոնցից դպրոցի սովորողները մասնակցել են տարբեր մակարդակների օլիմպիադաների: Յուրաքանչյուր առարկային համապատասխանում է երկու տող` «մասնակիցներ», որտեղ բերվում են տվյալ առարկայից բոլոր մասնակիցների թվաքանակը /անկախ այն բանից, թե նույն սովորողը կարող է մասնակցել տարբեր առարկաներից օլիմպիադաների/ և «մրցանակակիրներ», որտեղ նշվում են մասնակիցներից բոլոր կարգի մրցանակակիրների թվաքանակը, իսկ մրցանակակիրներ չունենալու դեպքում` գծիկ:

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
13.08.2013
N 1030-Ն
Հրաման