110.1030.280813
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«28» 08 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013343
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
13 օգոստոսի 2013 թվականի N 1030-Ն
ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 31-Ի N 760-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
Զ-5. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ 120-200 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ԵՎ ՍԵՌԻ
/մարդ/
.__________________________________________________.
| | 120-200 | 201 և ավելի |
| |_______________|_______________|
| |ընդամենը|աղջիկ |ընդամենը|աղջիկ |
|__________________|________|______|________|______|
|1-ին դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|2-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|3-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|4-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|Ընդամենը | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|5-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|6-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|7-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|8-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|9-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|Ընդամենը | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|10-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|11-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|12-րդ դասարան | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|Ընդամենը | | | | |
|__________________|________|______|________|______|
|Ընդամենը դպրոցում | | | | |
.__________________________________________________.
Զ-6. ՀԱՇՎԵՏՈՒ ՏԱՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՆԵՐԻՆ ԸՍՏ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ
/մարդ/
._________________________________________________________________________.
|Առարկաներ| |Մասնակիցների և մրցանակակիրների թվաքանակն ըստ |
| | |մակարդակների |
| | |________________________________________________|
| | |Դպրոցական|Համայն- |Մարզային/ |Հանրա- |Միջազ- |
| | | |քային |քաղաքային |պետական |գային |
| | |_________|________|__________|________|_________|
| | |Ընդ.|Աղ- |Ընդ.|Աղ-|Ընդ.|Աղ- |Ընդ.|Աղ-|Ընդ.|Աղ- |
| | | |ջիկ | |ջիկ| |ջիկ | |ջիկ| |ջիկ |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
|_________|______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
|Ընդամենը |Մասնակիցներ | | | | | | | | | | |
| |______________|____|____|____|___|____|_____|____|___|____|____|
| |Մրցանակակիրներ| | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Զ-7. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ /ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ/ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ
/մարդ/
.__________________________________________________________________________
| | |4-րդ |9-րդ դասարան (հիմնական դպրոց) |Ըն|
| | |դասարան| |դա|
| | |(տար- | |մե|
| | |րական | |նը|
| | |դպրոց) | | |
| | |_______|______________________________________|__|
| | |Մայ-|Մա|Հա-|Մաթե-|Օ- |Հայոց|Բնագիտություն|Ֆիզ-| |
| | |րենի|թե|յոց|մատի-|տար|պատ- |_____________|կուլ| |
| | |լե- |մա|լե-|կա |լե-|մու- |ֆ|Ք|Կեն-|Աշ- |տու-| |
| | |զու |տի|զու|(Հան-|զու|թյուն|ի|ի|սաբա|խար-|րա | |
| | | |կա| |րահա-| | |զ|մ|նութ|հագը| | |
| | | | | |շիվ | | |ի|ի|յուն|րութ| | |
| | | | | |և | | |կ|ա| |յուն| | |
| | | | | |երկրա| | |ա| | | | | |
| | | | | |չափու| | | | | | | | |
| | | | | |թյուն| | | | | | | | |
|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|Ցածր |Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
|առաջադիմության |մենը | | | | | | | | | | | | |
|պատճառով |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|զրկվել են |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
|քննություններին |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|մասնակցելու |տղա | | | | | | | | | | | | |
|իրավունքից | | | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|Մասնակցել են |Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
|քննություններին |մենը | | | | | | | | | | | | |
|(Ա+Բ) |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
| |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| |տղա | | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|Այդ |Ա) Քննու- |Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
|թվում|թյունները |մենը | | | | | | | | | | | | |
| |դրական |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| |հանձնողներ |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
| |(ա1+ա2) |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |տղա | | | | | | | | | | | | |
| |___________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| |այդ |ա1) |Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
| |թը- |ստացել|մենը | | | | | | | | | | | | |
| |վում|են |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |գերա- |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
| | |զանց |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |գնահա-|տղա | | | | | | | | | | | | |
| | |տական | | | | | | | | | | | | | |
| | |______|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |ա2) |Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
| | |ստացել|մենը | | | | | | | | | | | | |
| | |են |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |լավ և |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
| | |բավա- |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |րար |տղա | | | | | | | | | | | | |
| | |գնահա-| | | | | | | | | | | | | |
| | |տական | | | | | | | | | | | | | |
|_____|___________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| |Բ)Ստացել են|Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
| |անբավարար |մենը | | | | | | | | | | | | |
| |գնահատական |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
| | |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| | |տղա | | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|Մինչև քննաշրջանի|Ընդա-| | | | | | | | | | | | |
|ավարտը մեկ |մենը | | | | | | | | | | | | |
|առարկայից |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
|վերահանձնողներ |աղջիկ| | | | | | | | | | | | |
| |_____|____|__|___|_____|___|_____|_|_|____|____|____|__|
| |տղա | | | | | | | | | | | | |
.__________________________________________________________________________
._________________________________________________________________________.
| | | 12-րդ դասարան (ավագ դպրոց |Ընդա|
| | |____________________________________________|մենը|
| | |Հա- |Մաթե-|Բնագիտություն |Հա- |Օ- |Ռու|Ֆիզ-| |
| | |յոց |մատի-|_______________|յոց |տար|սաց|կուլ| |
| | |լե- |կա |ֆի|Ք |Կեն-|Աշ- |պատ-|լե-|լե-|տու-| |
| | |զու,|(Հան-|զի|ի |սաբա|խար-|մութ|զու|զու|րա | |
| | |գրա-|րահա-|կա|մ |նութ|հագը|յուն| | | | |
| | |կա- |շիվ | |ի |յուն|րութ| | | | | |
| | |նութ|և | |ա | |յուն| | | | | |
| | |յուն|երկրա| | | | | | | | | |
| | | |չափու| | | | | | | | | |
| | | |թյուն| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|Ցածր |Ընդա-| | | | | | | | | | | |
|առաջադիմության |մենը | | | | | | | | | | | |
|պատճառով |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|զրկվել են |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
|քննություններին |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|մասնակցելու |տղա | | | | | | | | | | | |
|իրավունքից | | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|Մասնակցել են |Ընդա-| | | | | | | | | | | |
|քննություններին |մենը | | | | | | | | | | | |
|(Ա+Բ) |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
| |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| |տղա | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|Այդ |Ա) Քննու- |Ընդա-| | | | | | | | | | | |
|թվում|թյունները |մենը | | | | | | | | | | | |
| |դրական |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| |հանձնողներ |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
| |(ա1+ա2) |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |տղա | | | | | | | | | | | |
| |___________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| |այդ |ա1) |Ընդա-| | | | | | | | | | | |
| |թը- |ստացել|մենը | | | | | | | | | | | |
| |վում|են |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |գերա- |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
| | |զանց |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |գնահա-|տղա | | | | | | | | | | | |
| | |տական | | | | | | | | | | | | |
| | |______|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |ա2) |Ընդա-| | | | | | | | | | | |
| | |ստացել|մենը | | | | | | | | | | | |
| | |են |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |լավ և |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
| | |բավա- |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |րար |տղա | | | | | | | | | | | |
| | |գնահա-| | | | | | | | | | | | |
| | |տական | | | | | | | | | | | | |
|_____|___________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| |Բ)Ստացել են|Ընդա-| | | | | | | | | | | |
| |անբավարար |մենը | | | | | | | | | | | |
| |գնահատական |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
| | |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| | |տղա | | | | | | | | | | | |
|_________________|_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|Մինչև քննաշրջանի|Ընդա-| | | | | | | | | | | |
|ավարտը մեկ |մենը | | | | | | | | | | | |
|առարկայից |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
|վերահանձնողներ |աղջիկ| | | | | | | | | | | |
| |_____|____|_____|__|__|____|____|____|___|___|____|____|
| |տղա | | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Զ-8. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՎԱ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ
/մարդ/
.___________________________________________________________.
| |Ընդամենը|աղջիկ|տղա |
|___________________________________________________________|
| 9-րդ դասարան |
|___________________________________________________________|
|Ավարտական փաստաթուղթ ստացածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
| այդ թվում` գերազանց առաջադիմությամբ| | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Շարունակում են ուսումը ավագ դպրոցում | | | |
|ներկա ուստարում | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Այդ թվում |նույն դպրոցում | | | |
| |___________________________|________|_____|____|
| |այլ դպրոցում | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Ընդունվել են ՆՄՈՒՀ կամ ՄՄՈՒՀ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|ՈՒսումը կիսատ թողածներ /չեն ստացել | | | |
|հիմնական կրթություն/ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Մնացել են նույն դասարանում | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Հեռացվել են դպրոցից | | | |
|___________________________________________________________|
| 12-րդ դասարան |
|___________________________________________________________|
|Ավարտական փաստաթուղթ ստացածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Այդ թվում |գերազանցության մեդալով | | | |
| |___________________________|________|_____|____|
| |նախորդ ուսումնական | | | |
| |տարիներին որևէ | | | |
| |քննությունը(ներ) չհանձնելու| | | |
| |պատճառով ավարտական | | | |
| |փաստաթուղթ չստացածներ | | | |
|___________________________________________________________|
|Ընդունվել են ԲՈՒՀ կամ ՄՄՈՒՀ |
.___________________________________________________________.
Զ-9 ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԱԿԱՆ ՇԱՐԺՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ
/մարդ/
._____________________________________________________________________.
| | Դասարան |Ընդա-|
| |___________________________________|մենը |
| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12| |
|___________________________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Ներհոսքը, |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
| |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|_____________________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այդ |նույն մարզի |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
|թվում`|այլ դպրոցներից|մենը | | | | | | | | | | | | | |
| | |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
| |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |այլ մարզերի |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
| |դպրոցներից |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| | |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
| |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |այլ երկրներից |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
| | |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| | |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|_____________________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Արտահոսքը |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
| |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|_____________________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այդ |այլ դպրոցներ |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
|թվում`|մարզի ներսում |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| | |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
| |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |այլ մարզերի |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
| |դպրոցներ |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| | |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
| |______________|_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |հանրապետու- |Ընդա-| | | | | | | | | | | | | |
| |թյունից դուրս |մենը | | | | | | | | | | | | | |
| | |_____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | |աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
ԲԱԺԻՆ Է` ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ՖՈՆԴԸ (ԱՌԱՆՑ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ) ԵՎ ԳՐԱԴԱՐԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
.______________________________________________________________.
| |Ընդամենը|
|_____________________________________________________|________|
|Գրադարանային ֆոնդը նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ի | |
|դրությամբ /օրինակ/ | |
|_____________________________________________________|________|
| |ստացվել է գրականություն /օրինակ/ | |
|________|____________________________________________|________|
| |դուրս է գրվել գրականություն /օրինակ/ | |
|_____________________________________________________|________|
|Գրադարանային ֆոնդը ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ի | |
|դրությամբ /օրինակ/ | |
.______________________________________________________________.
ԲԱԺԻՆ Ը.
Ը -1. ՎԱՐՉԱԿԱՆ, ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ, ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՂ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄ /ԱՌԱՆՑ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ, ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ/
/մարդ/
._____________________________________________________________________.
| |Ընդամենը|այդ թվում` կանայք|
|__________________________________________|________|_________________|
|Ընդամենը | | |
|__________________________________________|________|_________________|
|այդ թվում` |Վարչական անձնակազմ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Դաստիարակչական աշխատանքների | | |
| |կազմակերպիչ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Հատուկ մանկավարժ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Հոգեբան | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Սոցիալական մանկավարժ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Գլխավոր հաշվապահ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Գործավար | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Գրադարանավար | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Լաբորանտ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Երկարօրյայի դաստիարակ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Խմբակի ղեկավար | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Սպասարկող բանվոր | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Ընթացիկ նորոգման բանվոր | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Պահակ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Արտադրական ուսուցման վարպետ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Տեխնիկական կաբինետի սպասարկող | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Բժիշկ/բուժքույր | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Տեխնիկական անձնակազմ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| |Այլ | | |
| |______________________________|________|_________________|
| | | | |
._____________________________________________________________________.
Ը-2. ԴՊՐՈՑԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄՆ ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՎ ԴՐՈՒՅՔԱՉԱՓԻ
/մարդ/
._____________________________________________________________________.
| Ցուցանիշ |Աշխատող-|Դրույքա-|Ամսական|
| |ների |չափ.1 |աշխատա-|
| |թվաքանակ| |վարձը |
| | | |(դրամ) |
|___________________________________________|________|________|_______|
|Ընդամենը աշխատողներ | | | |
|___________________________________________|________|________|_______|
|այդ թվում`|Վարչական աշխատողներ | | | |
| |________________________________|________|________|_______|
| |Մանկավարժներ | | | |
| |________________________________|________|________|_______|
| |Մանկավարժական հաստիքներ | | | |
| |(դաստիարակչական աշխատանքների | | | |
| |կազմակերպիչ, զինղեկ, լոգոպեդ, | | | |
| |սոցիալական մանկավարժ և այլն) | | | |
| |________________________________|________|________|_______|
| |Գլխավոր հաշվապահ | | | |
| |________________________________|________|________|_______|
| |ՈՒսումնաօժանդակ և տնտեսական | | | |
| |անձնակազմ | | | |
| |________________________________|________|________|_______|
| | | | | |
|_____________________________________________________________________|
|1. Այն ոչ պետական ուսումնական հաստատությունները, որոնց աշխատողների |
|վճարումները չի իրականացվում դրույքաչափով, ապա «Դրույքաչափ» սյունը |
|չպետք է լրացնել: |
._____________________________________________________________________.
Տնօրեն __________________________ /___________________
Ազգանուն, անուն, ստորագրություն
Կ. Տ.
Կատարող _________________________ /___________________
Ազգանուն, անուն ստորագրություն
«____» __________________ 201___ թ.
Դիտողություններ, առաջարկություններ և նշումներ
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Հավելված N 2
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2013 թվականի օգոստոսի 13-ի
N 1030-Ն հրամանի
ՀՐԱՀԱՆԳ
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ ՁԵՎ 1-ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» Ձև 1-հանրակրթություն վարչական վիճակագրական հաշվետվության /այսուհետ` հաշվետվության/ լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հանրակրթական ծրագրեր իրականացնող բոլոր տիպի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունները /այսուհետ` դպրոցներ/:
3. Հաշվետվությունը լրացնելիս անհրաժեշտ է առաջնորդվել հետևյալ պահանջներով.
1) հաշվետվության լրացման ժամանակ հաշվետու ժամանակաշրջանը ընդունել նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ից մինչև ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ը: Հաշվառման կրիտիկական ժամկետը /հաշվառման ժամկետը/ ընդունել ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ը,
2) բոլոր վանդակները պետք է լրացնել հավաստի թվերով և ընթեռնելի ձեռագրով,
3) տվյալների բացակայության դեպքում դրվում է «-», տվյալների ոչ էական դեպքում`»...»,
4) նշում պահանջող ցուցանիշների համապատասխան վանդակում դրվում է «X» նշանը:
4. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության մարզպետարանների կրթության ստորաբաժանումներ մինչև հոկտեմբերի 15-ը: ՀՀ մարզպետարանների կրթության ստորաբաժանումները ամփոփը ներկայացնում են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն և ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև նոյեմբերի 20-ը, իսկ Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայություն` մինչև դեկտեմբերի 15-ը:
5. Լրացված հաշվետվությունը վավերացնում է կրթական հաստատության տնօրենը /կամ լիազորված այլ անձ/: Նա պատասխանատվություն է կրում տվյալների արժանահավատության և սահմանված ժամկետներում այն հասցեատիրոջը տրամադրելու համար: Լրացման ժամանակ հաշվետվության աղյուսակների ցանկացած տողերը /վանդակները/ չբավարարելու, ինչպես նաև դիտողությունների կամ առաջարկությունների ներկայացման անհրաժեշտության դեպքում հաշվետվությանը կցվում են տնօրենի /լիազորված անձի/ կողմից վավերացված ներդիր/ներ/: Հաշվետվությունը ներկայացնելուց հետո, դրանում անճշտություններ հայտնաբերելու դեպքում ներկայացվում է նոր, ճշգրտված հաշվետվություն` կցելով համապատասխան բացատրություն: Հաշվետվությանն առնչվող առաջարկություններն ու դիտողությունները հարկ է ներկայացնել հաշվետվության վերջում բերված «Դիտողություններ և առաջարկություններ» մասում:
6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
ԲԱԺԻՆ Ա. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
7. Սույն բաժնում նշվում է դպրոցի լրիվ անվանումը, ինչպես նշված է իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության կողմից դպրոցին տրված պետական գրանցման վկայականում: Նույն վկայականից լրացվում են նաև գրանցման համարը (ոչ վկայականի համարը), օրը, ամիսը, տարին:
8. Ընտրության կարգով լրացվում են դպրոցի տիպերն ըստ իրականացվող հանրակրթական ծրագրերի և կրթական ծրագրերի աստիճանի: Նման ձևով լրացվում են աշխատանքային շաբաթի, ժամակարգի (ռեժիմի), կազմակերպական ձևի և ենթակայության մասին տվյալները:
9. Հասցեի մասում լրացվում են դպրոցի գործունեության վայրի հասցեն, քառանիշ փոստային դասիչը: Ֆիքսված և բջջային հեռախոսների, ինչպես նաև ֆաքսի ծածկագրերը լրացվում են Հայաստանի Հանրապետությունում հեռահաղորդակցական կապի օպերատորների կողմից սահմանված ծածկագրերի համաձայն և պետք է բաղկացած լինեն 11 նիշից, օրինակ` +37436654646:
10. Նշում պահանջող տողերի համապատասխան վանդակներում դնել «X» նշանը:
ԲԱԺԻՆ Բ. ԴՊՐՈՑԻ ՂԵԿԱՎԱՐ ԿԱԶՄԸ /ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ/
11. Լրացվում է` հիմք ընդունելով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով հաստատված և ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության հետ համաձայնեցված տիպային հաստիքացուցակը:
12. Տնօրենի, գլխավոր հաշվապահի համար մասնագիտական կրթական մակարդակը նշելուց /»X» նշանով/ բացի, նշել նաև, թե այդ կրթությունը մասնագիտական /մանկավարժական/ է, թե ոչ, ինչպես նաև նշել տնօրենի, գլխավոր հաշվապահի փորձառությունը` ըստ ստաժի/տարիների դասակարգման: Եթե ավարտել է չհավատարմագրված բուհ կամ չունի մասնագիտական կրթություն /ունի միջնակարգ, ապա նշումները կատարել դրանց համապատասխան վանդակներում: Եթե տնօրենն ունի բարձրագույն մանկավարժական կրթություն, ապա նշումը կատարում է «Բարձրագույն մանկավարժական» տողին կից վանդակում: Ծննդյան տարեթիվը գրվում է ամբողջապես /օր. 1975/, իսկ սեռը` իգական կամ արական: Առանձին տողով բերվում է փոխտնօրենների թվաքանակը, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը:
ԲԱԺԻՆ Գ. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ, ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
Գ-1. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
13. Շենքի տիպի, հարկայնության և տարածքում միակը լինելու մասին նշումները կատարվում են համապատասխան թվարկումներին կից վանդակներում` «X» նշանով: «Շենքի նախագծային հզորությունը» տողում նշվում է նորմատիվային ակտերով կամ նախատեսված աշակերտական տեղերի քանակը, իսկ հաջորդ սյունակում` դպրոց փաստացի հաճախող սովորողների թվաքանակը: «Տվյալ շենքում դպրոցի տեղակայման տարեթիվը» տողում լրացվում է տվյալ շենքում դպրոցի տեղակայման տարեթիվը և ոչ թե շենքի կառուցմանը կամ վերականգնմանը:
14. Տվյալ համայնքում ամենամոտ գտնվող այլ դպրոցից /եթե կա/ հեռավորությունը հաշվարկվում է կիլոմետրով` դպրոցներին մոտեցող բանուկ ճանապարհներով:
15. Մարդկանցով զբաղեցված տարածքների մասին տեղեկատվությունը նշելիս անհրաժեշտ է հաշվի առնել այն, որ պարտադիր չէ փաստացի բնակվելը /զբաղեցրել են, սակայն չեն բնակվում/: Եթե հանրակացարանային սենյակները այլ շենք/եր/ում են, ապա սենյակների վերաբերյալ տեղեկատվությունը նշվում է «Հանրակացարանային սենյակներ» տողում, իսկ ավելի մանրամասն տեղեկատվությունը, ըստ անհրաժեշտության, հաշվետվությանը կից բացատրությունում:
16. Առանձին տողերով բերվում են տարբեր նշանակության սենյակների քանակը և դրանց ընդհանուր /գումարային/ մակերեսները: Առանձին սյունակներով առանձնացվում են այդ սենյակներից փաստացի գործողների քանակը և դրանց ընդհանուր մակերեսը: Բոլոր թվարկված սենյակներից զատ, այլ սենյակների մասին տեղեկատվությունը բերվում է «Այլ նշանակության» և դրան հաջորդող տողերում: Եթե տարածքների մասին տեղեկատվության առանձնացման անհրաժեշտություն կա, ապա այդ տեղեկատվությունը հարկ է նշել հաշվետվությանը կից բացատրությունում:
17. Վերջին «Դպրոցը բազմահերթ է, որովհետև» տողը լրացվում է բազմահերթ դպրոցների կողմից:
Գ-2. ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՇԵՆՔԻ ՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ /ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԸ/
18. Սույն ենթաբաժնի բոլոր ցուցանիշները նշվում են «X» նշանով, համարվում են տնօրենի սուբյեկտիվ գնահատականները` բացառությամբ իրականացված /իրականացվելիք/ նորոգումների, որտեղ նշվում են ստույգ տարեթվեր: Ջրամատակարարման /կոյուղացման/ տեսակը նշելիս` անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ այն կենտրոնացված է համարվում, եթե միացված է բնակավայրի ջրամատակարարման ցանցին /կոյուղու հավաքիչին /կոլեկտորին/: «Ապահովվածությունը վառելիքով» տողը լրացվում է այն դեպքում, երբ ջեռուցումը կատարվում է ըստ դասարանների, և որպես վառելիք օգտագործվում են կոշտ /ածուխ, փայտ և այլ վառելիք/ և /կամ հեղուկ/ նավթ, դիզվառելիք և այլ վառելիք/: Տրանսպորտային միջոցների առկայության մասին նշում կատարվում է այն դեպքում, եթե այդպիսիք կան դպրոցի հաշվեկշռում:
Գ-3. ԳՈՐԾՈՂ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԵՐԹԱՅՆՈՒԹՅԱՆ
19. Սույն ենթաբաժնում բերվում են նոր ուստարում միաժամանակ գործող դասարանների քանակն ըստ առաջին, երկրորդ և երրորդ հերթերի: Ընդ որում` տեղեկատվությունը բերվում է ըստ դասարանների և կրթական մակարդակների` հանրագումարի տեսքով:
Գ-4. ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐՈՎ ԵՎ ՊԱՐԱԳԱՆԵՐՈՎ
20. Առաջին սյունակում բերվում են ուսուցման գործընթացի համար անհրաժեշտ գույքի և սարքավորումների անվանումները, իսկ երրորդ և չորրորդ սյունակներում` դրանց փաստացի առկայությունը և պահանջարկը: ՈՒսումնական ծրագրերով նախատեսված մարզական գույքի, առարկայական սենյակների և լաբորատորիաների կահավորման վերաբերյալ տեղեկատվությունը ներկայացվում է ըստ անհրաժեշտության` հաշվետվությանը կից գրության տեսքով, որտեղ նշվում է նաև դրանց ոչ բավարար քանակությամբ առկայությունը կամ բացակայությունը: Համակարգչային սարքավորումների /միջոցների/ մեջ, բացի համակարգիչներից, ներառվում են նաև համակարգչային սեղաններ, ներքին ցանցային միացումների համար անհրաժեշտ հանգույցներ ու պարագաներ (թվային ֆոտոխցիկ, տեսախցիկ-վեբ, անխափան սնուցման սարք (UPS), տպիչ, մուտքագրիչ /սկաներ/, հոսանքի անխափան սնուցման սարք, արտատպիչ, էլեկտրոնային գրատախտակ և այլն):
21. Համակարգիչների քանակի մեջ ներառվում է նաև գրադարանում եղածը:
Գ-5. ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
22. Սույն ենթաբաժնում բերվում է տեղեկատվություն հաշվետու ժամանակահատվածում դպրոցի համագործակցության շրջանակների և իրականացված ծրագրերի վերաբերյալ:
23. Առաջին սյունակում բերվում է իրավաբանական անձանց և քաղաքացիների տվյալները, որոնք հաշվետու ժամանակահատվածում համագործակցել են դպրոցի հետ: Երկրորդ սյունակում բերվում են նույն ժամանակահատվածում իրականացված և/կամ իրականացման շարունակական փուլում գտնվող ծրագրերի /միջոցառումների/ անվանումները, իսկ երրորդ և չորրորդ սյունակներում` այդ ծրագրերի /միջոցառումների/ սկիզբը և ավարտը /ամիս, տարի/: Ծրագրի ընթացքի մեջ լինելու դեպքում «ավարտի» սյունակում կատարել «ընթացքի մեջ է» նշումը:
Գ-6. ԴՊՐՈՑԻ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
24. Սույն ենթաբաժնի աղյուսակում թվարկվում է դպրոցի կողմից իրականացվող, դպրոցի կանոնադրությանը համապատասխան, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանված գործունեությունների տեսակները: Եթե գործունեությունը պահանջում է հատուկ թույլտվություն /լիցենզիա/, ապա այդ մասին նշում է կատարվում «X» նշանով` երրորդ սյունակի գործունեության տվյալ տեսակի անվանման տողին համապատասխանող վանդակում:
ԲԱԺԻՆ Դ. ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻ ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԻ
25. Սույն բաժնում բերվում են նոր ուսպլանով նախատեսված շաբաթական դասաժամերի քանակն ըստ ուսուցանվող առարկաների և կրթական մակարդակների: Ընդ որում` դասաժամերի ընդհանուր քանակից նույն բաշխվածությամբ առանձնացվում են դասաժամերն ըստ կիսվող առարկաների, որոնք նույնպես սահմանվում են ուսպլանով: Նույն ցուցանիշները բերվում են ինչպես պարտադիր, այնպես էլ պարտադիր արհեստագործական /մասնագիտական/ և երաշխավորված /լրացուցիչ/ առարկաների համար, որոնց ցանկը /կամ անվանումը/ նույնպես հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից:
ԲԱԺԻՆ Ե. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ Ե-1. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ
26. Ըստ առարկաների /լեզուներ, մաթեմատիկա, ֆիզիկա, քիմիա և այլն/` ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվության ստացման նպատակով դպրոցի ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են այդ ուսուցիչները: Ընդ որում, եթե նույն ուսուցիչը դասավանդում է տարբեր առարկաներ /օրինակ, մաթեմատիկա և ֆիզիկա/, ապա նա նշվում է այն առարկա տողում, որը նշված է նրա մասնագիտական որակավորման փաստաթղթում (դիպլոմ կամ վկայական): Ըստ անհրաժեշտության` հարկ է այդ մասին նշումներ կատարել հաշվետվությանը կից գրությունում: Աղյուսակի չանվանված /չնշված/ տողերում բերվում են տվյալներ չթվարկված մասնագիտություններով ուսուցիչների վերաբերյալ: Նրանց թվաքանակների հանրագումարը պետք է հավասար լինի դպրոցի ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակին /ուսպլանով նախատեսված բոլոր մասնագիտությունների հաշվառման դեպքում/:
Ե -1.1. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՎՈՂ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ
27. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է նոր ուստարվա համար: Առանձին սյունակներով բերվում է ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ դասավանդվող առարկաների և նրանց կրթական և մանկավարժական մասնագիտական կրթական մակարդակների: ՈՒսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են դասավանդող տնօրենը, փոխտնօրենները, մանկավարժ-լոգոպեդը, մանկավարժ-օլիգոֆրենը, մանկավարժ-սուրդոլոգը, մանկավարժ-տիֆլոլոգը, հոգեբանը, սոցիալական մանկավարժը, արտադրական ուսուցման վարպետը, եթե այդպիսիք կան: «Դասավանդում են մեկ և ավելի առարկա» և «Դասավանդում են երկու և ավելի առարկա» առանձին տողերում համապատասխանաբար բերվում են մեկ և ավելի ու երկու և ավելի առարկա դասավանդող ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվությունը: Աղյուսակի չանվանված /չնշված/ տողերում բերվում են տվյալներ չթվարկված առարկաներ դասավանդող ուսուցիչների վերաբերյալ: Անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ ըստ առարկաների դասավանդող ուսուցիչների թվաքանակների` հանրագումարը կարող է մեծ կամ հավասար լինել դպրոցի ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից, քանի որ մեկ ուսուցիչ հնարավոր է դասավանդի մեկից ավելի առարկաներ:
Ե-2. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԶԲԱՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ, ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՍՏԱԺԻ ԵՎ ՏԱՐԻՔԻ
28. Սույն ենթաբաժնում բերվում է ներկա ուստարում ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքային խմբերի: ՈՒսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ նրանց փաստացի զբաղեցրած դրույքաչափերի պետք է նշել 0.25 պարբերականությամբ` 0.25 դրույքից մինչև 1.5 և ավելի: Իսկ, ըստ մանկավարժական աշխատանքային ստաժի /ոչ միայն տվյալ դպրոցում/, առանձին տողերով բերվում են 1, 1-4, 5-9, 10-14, 15-25, 26-35, 36 և ավելի աշխատանքային /մանկավարժական/ ստաժ ունեցող ուսուցիչների թվաքանակի վերաբերյալ տվյալներ: ՈՒսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են այն ուսուցիչները, ովքեր զբաղված են արտադասարանական վճարովի պարապմունքներում և աշխատում են համատեղությամբ: ՈՒսուցիչների ընդհանուր թվաքանակը բոլոր երեք դեպքում պետք է համապատասխանի Ե-1-ի համապատասխան տվյալներին:
Ե-3. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԱԿԱՆ ՇԱՐԺԸ
29. Սույն ենթաբաժնում բերվում են հաշվետու ժամանակահատվածում ուսուցիչների /առանձին սյունակով առանձնացված, նաև կին ուսուցիչների/ քանակական շարժի վերաբերյալ տվյալներ: «Նախորդ ուսումնական տարում ընդունված ուսուցիչների թվաքանակը» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր տվյալ դպրոց ընդունվել են աշխատանքի նախորդ ուսումնական տարվա ընթացքում: Հաջորդ տողով նրանցից առանձնացվում են այն ուսուցիչները, ովքեր երբևիցե /ներառյալ մինչ այս դպրոց գալը, այլ դպրոցներում/ չեն աշխատել որպես ուսուցիչ: «Այս ուսումնական տարում ընդունված ուսուցիչների թվաքանակը» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր այս դպրոց աշխատանքի են ընդունվել ներկա ուստարվա սկզբում: Հաջորդ տողում առանձնացվում են նրանք, ովքեր մինչ այդ ընդհանրապես չեն աշխատել որպես ուսուցիչ: Հաշվետու ժամանակահատվածում աշխատանքից դուրս եկած ուսուցիչների թվաքանակից առանձին տողով առանձնացվում են մասնագիտական ցածր որակավորման, հաստիքի կրճատումների, այլ աշխատանքի անցնելու, հիվանդությունների, հանրապետությունից մեկնելու պատճառներով աշխատանքից ազատվածները: Չթվարկված պատճառներով աշխատանքից դուրս եկածների հանրագումարը բերվում է «այլ պատճառներով» տողում:
Ե-4. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹԱՓՈՒՐ ՏԵՂԵՐԻ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ
30. Սույն ենթաբաժնում բերվում են դպրոցի հաստիքացուցակով նախատեսված ուսուցիչների թափուր տեղերի քանակն ըստ առարկաների, ուսումնական պլանով նախատեսված ժամաքանակների:
Ե-4.1. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ ՉԼԻՆԵԼՈՒ /ԿԱՄ ԱՆԲԱՎԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ/ ՊԱՏՃԱՌՈՎ ՉԴԱՍԱՎԱՆԴՎԱԾ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԸ
31. Առաջին սյունակում նշվում են այն առարկաները, որոնք ուսուցիչ/ներ/ չլինելու պատճառով նախորդ ուստարում չեն դասավանդվել: Տեղեկատվությունը բերվում է ըստ ուսումնական կիսամյակների` նկատի ունենալով այն, որ հնարավոր է առանձին կիսամյակների ընթացքում թափուր տեղի զբաղեցում և նոր թափուր տեղերի առաջացում:
Ե-5. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ, ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ ԵՎ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՏԱՐԱԿԱՐԳ
Ե-5.1. ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ
32. «Վերապատրաստված ուսուցիչների թվաքանակը» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր վերապատրաստվել են, «ՈՒսուցիչների թվաքանակը, ովքեր վերապատրաստվել են վերջին 5 տարում» տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, որոնց վերապատրաստման օրացուցային վերջին 5-րդ տարին դեռ չի լրացել, իսկ հաջորդ տողում, նրանց թվաքանակը, ովքեր վերջին 5 տարում չեն վերապատրաստվել: Նախորդ ուստարում վերապատրաստված ուսուցիչների թվաքանակից հաջորդ տողերում առանձնացվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր երբևիցե չեն վերապատրաստվել և ունեն ոչ ավելի, քան մեկ տարվա մանկավարժական /ուսուցչական/ աշխատանքային ստաժ: Հաջորդ երեք տողը լրացվում են նույն սկզբունքով, միայն այս ուստարում վերապատրաստման համար նախատեսված ուսուցիչների վերաբերյալ: Ամենավերջին տողում բերվում է այն ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր ատեստավորվել են:
Ե-5.2. ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՏԱՐԱԿԱՐԳ ՈՒՆԵՑՈՂ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ
33. Սույն ենթաբաժնում բերվում է ուսուցիչների թվաքանակը, ովքեր ունեն առաջինից մինչև չորրորդ աստիճանի որակավորման տարակարգ: Պետք է նշել թվաքանակը բոլոր ուսուցիչների համար` բոլոր աստիճանակարգերում:
Ե-5.3. ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՍՏԱԺԻ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՎՈՂ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ
34. Սույն ենթաբաժնում բերվում է վերջին հինգ տարում վերապատրաստված ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվություն, որից առանձնացվում են նախորդ ուստարում վերապատրաստվածները: Աղյուսակի առաջին սյունակում բերվում է այն առարկաների անվանումները, որոնք դասավանդող ուսուցիչները վերապատրաստվել են վերջին հինգ տարում: Այդ ուսուցիչների ունեցած աշխատանքային ստաժին համապատասխանող սյունակում գրվում է ուսուցիչների թվաքանակը: Նույն եղանակով լրացվում է նաև նախորդ ուստարում վերապատրաստված ուսուցիչների վերաբերյալ տեղեկատվությունը:
ԲԱԺԻՆ Զ. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐ
Զ-1. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ ԸՍՏ ՍԵՌԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԼԵԶՎԻ
35. «Սովորողներ, ընդամենը» տողում բերվում են դպրոցի բոլոր սովորողների թվաքանակը ներկա ուստարում: Ենթաբաժնի այս և հետագա բերվող ցուցանիշները տրվում են «Ընդամենը», «աղջիկ», «տղա» սյունակային բաշխվածություններով: Սովորողների ընդհանուր թվաքանակից առանձին տողերով առանձնացվում են նրանց բաշխվածությունն ըստ ուսուցման /ոչ թե ուսումնասիրվող /ուսուցանվող/, այլ այն, որով իրականացվում է այլ առարկաների դասավանդումը դպրոցում, հիմնականում այն վերաբերում է թեքումով դպրոցներին/ լեզուների` հայերեն, ռուսերեն և այլն: Առանձին տողով նշվում է նաև սովորողների թվաքանակը նախորդ ուստարվա արդյունքներով` երկտարեցիներ, գերազանցիկներ, տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ, ունեցել են ամառային առաջադրանք, էքստեռն` դասարանից դասարան փոխադրվածներ:
Զ-1.1. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆԻ, ՏԱՐԻՔԻ ԵՎ ՍԵՌԻ
36. Սույն աղյուսակում նշվում է սովորողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ դասարանների, տարիքի, սեռային բաշխվածության` առանձին նշելով «Ընդամենը» և «Աղջիկ» տողերում սովորողների ընդհանուր թվաքանակը ներկա ուստարում: Առանձնացվում է սովորողների ընդհանուր թվաքանակը (տարիքը, սեռը, դասարանը) ըստ գիշերողների, կրթական առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողների: Նախորդ ուստարվա արդյունքներով առանձնացվում է նաև սովորողների ընդհանուր թվաքանակը ըստ երկտարեցների, գերազանցիկների, տարեկան առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատակններ ունեցողների:
Զ-2. ՆԵՐԿԱ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՈՒՍՈՒՑԱՆՎՈՂ ԼԵԶՎԻ
37. Սույն աղյուսակի տվյալները բերվում են ըստ դասարանների և տվյալ դպրոցում ուսումնասիրվող լեզուների: Եթե դպրոցում ուսումնասիրվող լեզուն/երը/ բացակայում են աղյուսակում բերված թվարկման մեջ, ապա այն նշվում է աղյուսակում եղած ազատ /չնշված/ տողերում և դրա համար լրացվում են ուսումնասիրողների թվաքանակներն ըստ դասարանների: Տողերի անբավարարության դեպքում հաշվետվությանը կցվում է նույն աղյուսակի ձևանմուշին համապատասխան լրացուցիչ թերթիկ:
Զ-3. ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԴՊՐՈՑ ՀԱՃԱԽԵԼՈՒ ՀԵՐԹԱՅՆՈՒԹՅԱՆ, ԱՐՏԱԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔՆԵՐԻ
38. Ցուցանիշները բերվում են ըստ դասարանների սյունակային բաշխվածության և ըստ սեռի /նրանցից աղջիկներ/` տողային բաշխվածություններով: «Տվյալ դպրոցում արտադասարանական լրացուցիչ առարկայական պարապմունքների մասնակիցներ» տողում բերվում է այն սովորողների թվաքանակը, ովքեր մասնակցում են դպրոցում իրականացվող առարկայական և/կամ/ արհեստագործական/ արտաժամյա վճարովի և անվճար հիմունքներով լրացուցիչ պարապմունքների, իսկ նրանցից միայն վճարովի հիմունքներով պարապողների քանակական տվյալները` «այդ թվում վճարովի» տողում:
Զ-4. «ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ ԱՆԱՎԱՐՏ ԹՈՂԱԾ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՏՃԱՌՆԵՐԻ»
39. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է հաշվետու ժամանակաշրջանի համար: «Պատճառները» սյունակում թվարկված են առավել հաճախ հանդիպող պատճառները. եթե կա անհրաժեշտություն դրանցից որևէ մեկի ավելի մանրամասն նկարագրման /որպես երևույթի/, դա կարելի է անել հաշվետվությանը կից գրությամբ:
Զ-4.1. «ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ ԱՆԱՎԱՐՏ ԹՈՂԱԾ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԸՍՏ ՏԱՐԻՔԻ ԵՎ ՊԱՏՃԱՌՆԵՐԻ»
40. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է հաշվետու ժամանակաշրջանի համար: «Պատճառները» սյունակում թվարկված են առավել հաճախ հանդիպող պատճառները. եթե կա անհրաժեշտություն դրանցից որևէ մեկի ավելի մանրամասն նկարագրման /որպես երևույթի/, դա կարելի է անել հաշվետվությանը կից գրությամբ:
Զ-5. ՆԱԽՈՐԴ ՈՒՍՏԱՐՈՒՄ 120-200 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ ԲԱՑԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ԵՎ ՍԵՌԻ
41. Սույն ենթաբաժնում բերվում են նախորդ ուստարում 120-200 և ավելի ժամ բացակայություն ունեցող սովորողների թվաքանակը` ըստ դասարանների, ընդամենը և սեռային բաշխվածությամբ: Առանձին տողերով առանձնացվում են այդպիսի բացակայողների թվաքանակն ըստ տարրական, միջին և ավագ դպրոցների:
Զ-6. ՀԱՇՎԵՏՈՒ ՏԱՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՆԵՐԻՆ ԸՍՏ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ
42. Սույն ենթաբաժնի տեղեկատվությունը բերվում է հաշվետու ժամանակահատվածի համար: «Առարկաներ» սյունակում նշվում են այն առարկաները, որոնցից դպրոցի սովորողները մասնակցել են տարբեր մակարդակների օլիմպիադաների: Յուրաքանչյուր առարկային համապատասխանում է երկու տող` «մասնակիցներ», որտեղ բերվում են տվյալ առարկայից բոլոր մասնակիցների թվաքանակը /անկախ այն բանից, թե նույն սովորողը կարող է մասնակցել տարբեր առարկաներից օլիմպիադաների/ և «մրցանակակիրներ», որտեղ նշվում են մասնակիցներից բոլոր կարգի մրցանակակիրների թվաքանակը, իսկ մրցանակակիրներ չունենալու դեպքում` գծիկ:
-----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում