Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀՇՆ31-03.01-2014 «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀՇՆ31-03.01-2014 «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԵՐ» ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՈՐՄԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵ ...

 

 

117.0103.230414

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «23»        04            2014 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11714187

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

9 ապրիլի 2014 թվականի N 103-Ն

 

ՀՀՇՆ31-03.01-2014 «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԵՐ» ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՈՐՄԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Հավելված 3

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՑԱՆՑԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Մոդելների սկզբունքային տարբերակները         |Բազային   |Բազային  |

|   |                                            |հաստատութ.|հաստատու-|

|   |                                            |          |թյունների|

|   |                                            |          |շենքերի  |

|   |                                            |          |լրակազմը |

|   |                                            |          |ըստ      |

|   |                                            |          |կազմա-   |

|   |                                            |          |կերպական |

|   |                                            |          |կառուց-  |

|   |                                            |          |վածքի    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

| 1 |                        2                   |     3    |    4    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|1  |Տարրական դպրոց ինքնուրույն, հիմնական և      |ՏԴ        |1:0:0    |

|   |միջնակարգ դպրոցների կազմում                 |          |2:0:0    |

|   |                                            |          |3:0:0    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|2  |Միջին դպրոց հիմնական և  միջնակարգ դպրոցների |ՄԴ        |0:1:0    |

|   |կազմում                                     |          |0:2:0    |

|   |                                            |          |0:3:0    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|3  |Հիմնական դպրոց                              |ՀԴ        |1:1:0    |

|   |I և  II աստիճանի /ինքնուրույն/              |          |2:2:0    |

|   |                                            |          |3:3:0    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|4  |Ավագ դպրոց                                  |ԱԴ        |0:0:1    |

|   |III աստիճանի /ինքնուրույն/                  |          |0:0:2    |

|   |                                            |          |0:0:3    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|5  |Խորացված ուսուցմամբ ավագ դպրոց              |ԽԱԴ       |0:0:1    |

|   |III աստիճանի                                |          |0:0:2    |

|   |                                            |          |0:0:3    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|6  |Վարժարան                                    |Վ         |0:2:4    |

|   |II և  III աստիճանի                          |          |0:3:9    |

|___|____________________________________________|__________|_________|

|7  |Միջնակարգ դպրոց                             |ՄԿԴ       |1:1:1    |

|   |I, II և  III աստիճանի /ինքնուրույն/         |          |2:2:2    |

|   |                                            |          |3:3:3    |

._____________________________________________________________________.

 

Հավելված 4

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԵՆՔԵՐԻ ՏԻՊԵՐԸ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հանրակրթական հաստատությունների    |Աշակերտների|Տեղակայումը           |

|տիպերը                            |քանակը/    |բնակավայրերի կազմում  |

|                                  |զուգահեռ   |______________________|

|                                  |դասարանների|բնա- |միկրո-|թաղա-|քա-|

|                                  |հարաբերու- |կելի |շրջան |մաս  |ղաք|

|                                  |թյունը     |խումբ|      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|                1                 |     2     |  3  |   4  |  5  | 6 |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|1. Առաջին աստիճանի տարրական դպրոց/|           |     |      |     |   |

|այդ թվում միջին և  ավագ դպրոցների |           |     |      |     |   |

|կազմում/                          |           |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|1) 4 դասարանով                    |100        |+    |+     |     |   |

|                                  |1:0:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|2) 8 դասարանով                    |200        |+    |+     |     |   |

|                                  |2:0:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|2. Միջին դպրոց I և  II աստիճանի   |           |     |      |     |   |

|դպրոցների կազմով                  |           |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|1) 5 դասարանով                    |125        |+    |+     |     |   |

|                                  |0:1:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|2) 10 դասարանով                   |250        |+    |+     |     |   |

|                                  |0:2:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|3. Հիմնական դպրոց I, II աստիճանի  |           |     |      |     |   |

|դպրոցների կազմով                  |           |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|1) 9 դասարանով                    |225        |+    |+     |     |   |

|                                  |1:1:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|2) 18 դասարանով                   |450        |+    |+     |     |   |

|                                  |2:2:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|3) 27 դասարանով                   |675        |+    |+     |     |   |

|                                  |3:3:0      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|4. Վարժարան II և  III աստիճանի    |           |     |      |     |   |

|դպրոցների կազմով                  |           |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|1) 8 դասարանով                    |200        |     |      |+    |+  |

|                                  |0:1:1      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|2) 16 դասարանով                   |400        |     |      |+    |+  |

|                                  |0:2:2      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|3) 24 դասարանով                   |600        |     |      |+    |+  |

|                                  |0:3:3      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|5. Միջնակարգ դպրոց I, II և  III   |           |     |      |     |   |

|աստիճանի դպրոցների կազմով /այդ    |           |     |      |     |   |

|թվում առանձին առարկաների խորացված |           |     |      |     |   |

|ուսուցմամբ/                       |           |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|1) 12 դասարանով                   |300        |     |+     |+    |+  |

|                                  |1:1:1      |     |      |     |   |

|                                  |           |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|2) 24 դասարանով                   |600        |     |+     |+    |+  |

|                                  |2:2:2      |     |      |     |   |

|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|

|3) 36 դասարանով                   |900        |     |+     |+    |+  |

|                                  |3:3:3      |     |      |     |   |

._____________________________________________________________________.

 

Հավելված 5

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀՈՂԱՄԱՍԵՐՈՒՄ ԳՈՐԾԱՌԱԿԱՆ ԳՈՏԻՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ| Գոտիները          |Մակերեսը, մ2 ըստ դասարանների /դասարանային    |

|   |                   |խմբերի/ քանակի                               |

|   |                   |_____________________________________________|

|   |                   |Տարրական  |Հիմնական  |Միջնակարգ հանրակրթական |

|   |                   |դպրոցում  |դպրոցում  |դպրոցներում և          |

|   |                   |          |          |վարժարաններում         |

|   |                   |__________|__________|_______________________|

|   |                   |1 (4 դաս.)|1 (9 դաս.)|1 (12 դաս.)|2 (24 դաս.)|

|_____________________________________________________________________|

|                         մ2 /1 դասարանին                             |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մարմնակրթական -    |852/213   |4590/510  |6120/510   |6720/280   |

|   |մարզական           |          |          |           |           |

|2. |ՈՒսումնա-          |240/60    |1008/112  |1308/109   |1560/65    |

|   |փորձարարական       |          |          |           |           |

|3. |Հանգստի            |480/120   |702/78    |936/78     |1536/64    |

|4. |Տնտեսական          |500/125   |504/56    |540/45     |672/28     |

|___|_________________________________________________________________|

|5. |                            Գոտիներով, մ2                        |

|   |                    1 դասարանին /առանց կառուցապատման,            |

|   |                    կանաչապատման և  անցումների տարածքների/       |

|___|_________________________________________________________________|

|   |                   |2072/518  |6804/756  |8904/742   |10488/437  |

|_____________________________________________________________________|

|6. Կոնկրետ դեպքերում, տեղական պայմաններից ելնելով, կարող են սահմանվել|

|նախագծման առաջադրանքով:                                              |

|Կառուցապատված տարածքներում հանրակրթական նշանակության շենքերի         |

|տեղադրման ժամանակ հիմնական գոտիների կազմը և  մակերեսները կարող են    |

|կրճատվել, որը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ ավելի     |

|30%:                                                                 |

._____________________________________________________________________.

 

Հավելված 6

 

ԳՈՐԾԱՌԱԿԱՆ ԽՄԲԵՐԸ ԵՎ ՍԵՆՔԵՐԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ԿԱԶՄԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հիմնական        |           Սենքերի անվանումը        |ՏԴ |ՀԴ |Վ  |ՄԿԴ|

|ֆունկցիոնալ     |                                    |   |   |   |   |

|խմբերի          |                                    |   |   |   |   |

|սենքերի         |                                    |   |   |   |   |

|անվանացանկը     |                                    |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|1. Տարրական     |1 դասարաններ                        |+  |+  |   |+  |

|դպրոցի          |1) Դասասենյակ                       |+  |+  |   |+  |

|                |2) Խաղասենյակ-ննջարան               |+  |+  |   |+  |

|                |3) Բազմանպատակային ռեկրեացիա        |+  |+  |   |+  |

|                |4) Սանհանգույցներ                   |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|2. Տարրական     |1) Դասարան                          |+  |+  |   |+  |

|դպրոցի          |2) Երկարօրյա խմբերի համար ունիվերսալ|+  |+  |   |+  |

|2-4 դասարաններ  |սենքեր                              |   |   |   |   |

|                |3) Անաղմուկ խաղերի և  հանգստի սենյակ|+  |+  |   |+  |

|                |4) Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների|+  |+  |   |+  |

|                |և  մոդելավորման, գեղագիտության,     |   |   |   |   |

|                |բնության սենյակ                     |   |   |   |   |

|                |5) ՈՒսուցչանոց                      |+  |+  |   |+  |

|                |6) Ռեկրեացիա /կանաչ/                |+  |+  |   |+  |

|                |7) Համակարգչային դասարան            |+  |+  |   |+  |

|                |8) Շախմատի դասարան                  |+  |+  |   |+  |

|                |9) Սանհանգույցներ                   |+  |+  |   |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|3. Միջին դպրոցի |1) Մասնագիտացված կաբինետ            |   |+  |+  |+  |

|5-9 դասարան-    |2) Ռեսուրսային կենտրոն              |   |+  |+  |+  |

|կաբինետներ      |3) Անհատական պարապմունքների         |   |+  |+  |+  |

|                |աշխատանքային սենյակներ              |   |   |   |   |

|                |4) Ռեկրեացիա                        |   |+  |+  |+  |

|                |5) Սանհանգույցներ                   |   |+  |+  |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|4. Ավագ դպրոցի  |1) ՈՒնիվերսալ նշանակության          |   |+  |+  |+  |

|10-12 դասարան-  |կաբինետներ /կահավորվում է ըստ       |   |   |   |   |

|կաբինետներ      |դասավանդման ուղղվածության/          |   |   |   |   |

|                |2) Ռեսուրսային կենտրոն              |   |+  |+  |+  |

|                |3) Անհատական պարապմունքների         |   |   |+  |+  |

|                |աշխատանքային սենյակներ              |   |   |   |   |

|                |4) Ռեկրեացիա                        |   |+  |+  |+  |

|                |5) Սանհանգույցներ                   |   |+  |+  |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|5. Միջին և  ավագ|1) Բնագիտության կաբինետ ֆիզիկայի,   |   |+  |+  |+  |

|դպրոցի          |քիմիայի, բնագիտության               |   |   |   |   |

|մասնագիտացված   |լաբորատորիաներով                    |   |   |   |   |

|ուսումնական     |2) Բնական գիտությունների ուսումնական|   |+  |   |   |

|կաբինետներ      |կաբինետներ` ըստ առանձին առարկաների  |   |   |   |   |

|                |/ֆիզիկա, քիմիա, բնագիտություն/      |   |   |   |   |

|                |հետևյալ  կազմով`                    |   |   |   |   |

|                |ա. լաբորատորիա                      |   |+  |+  |+  |

|                |բ. լաբորանտական                     |   |+  |+  |+  |

|                |3) Մասնագիտացված կաբինետներ`        |   |+  |+  |+  |

|                |ա. օտար լեզուների                   |   |+  |+  |+  |

|                |բ. ինֆորմատիկայի և  հաշվիչ տեխնիկայի|   |+  |+  |+  |

|                |գ. համակարգչային դասարան            |   |+  |+  |+  |

|                |դ. տեխնիկական գծագրության           |   |+  |+  |+  |

|                |4) Խորացված ուսուցման համար         |   |+  |+  |+  |

|                |մասնագիտացված սենքեր և  սենքերի     |   |   |   |   |

|                |բլոկներ /հումանիտար, տեխնիկական,    |   |   |   |   |

|                |ֆիզ-մաթ., բիո-քիմիա,  բիո-էկոլոգիա, |   |   |   |   |

|                |էկոլոգիա, տնտեսագիտական և  այլն/    |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|6. Աշխատանքի    |1) Համակցված արհեստանոցներ          |   |+  |   |   |

|ուսուցման և     |2) Նյութերի /մետաղ, փայտ և  այլն/   |   |+  |+  |+  |

|արտադրական      |մշակման արհեստանոցների բլոկներ      |   |   |   |   |

|տեխնոլոգիաների  |3) Տնարարության /գործվածքներ,       |   |   |   |   |

|ուսումնական     |խոհարարություն, կենցաղային          |   |   |   |   |

|կաբինետներ      |էլեկտրոնիկա և  այլն/                |   |   |   |   |

|                |4) Տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման    |   |   |+  |+  |

|                |կաբինետներ                          |   |   |   |   |

|                |5) Խորացված ուսուցման համար         |   |   |+  |+  |

|                |մասնագիտացված սենքեր և  սենքերի     |   |   |   |   |

|                |բլոկներ /հումանիտար, տեխնիկական,    |   |   |   |   |

|                |ֆիզ-մաթ., բիո-քիմիա, բիո-էկոլոգիա,  |   |   |   |   |

|                |էկոլոգիա, տնտեսագիտական և  այլն/    |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|7. Տեղեկատվական |1) Գրադարան-տեղեկատվական կենտրոն    |   |+  |+  |+  |

|կենտրոն-գրադարան|ընթերցասրահներով                    |   |   |   |   |

|                |2) Տեխնիկական կենտրոն               |   |+  |+  |+  |

|                |3) ՈՒսուցչանոց` մեթոդկաբինետի և     |   |+  |+  |+  |

|                |հանգստի սենյակի հետ միասին          |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|8. Հանդերձարանի |1) Նախասրահ-հանդերձարան             |   |+  |+  |+  |

|խումբ, վարչական |2) Դպրոցի վարչակազմի սենքեր         |   |+  |+  |+  |

|սենքեր, բժշկական|/տնօրենի, ուսմասվարի կաբինետներ,    |   |   |   |   |

|սենքեր          |գրասենյակ ընդունարանով,             |   |   |   |   |

|                |ուսուցիչների համար ս/հ և  այլն/     |   |   |   |   |

|                |3) Բժշկի կաբինետ, պրոցեդ. սենյակ,   |   |+  |+  |+  |

|                |ատամնաբույժի կաբինետ                |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|                |    ՀԱՄԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՍԵՆՔԵՐԻ ԽՄԲԵՐ     |   |   |   |   |

|                |                                    |   |   |   |   |

|9. Ռեկրեացիայի  |1) Հավաքավայր                       |   |+  |+  |+  |

|կենտրոն /ժամանցի|2) Նախասրահ-հանդերձարան             |   |+  |+  |+  |

|կենտրոն/        |3) Դպրոցի վարչատնտեսական սենքեր     |   |+  |+  |+  |

|                |4) Բժշկի կաբինետ                    |   |+  |+  |+  |

|                |5) Անձնակազմի կաբինետ               |   |+  |+  |+  |

|                |6) Ծնողների սենյակ                  |   |+  |+  |+  |

|                |7) Սանհանգույցներ                   |   |+  |+  |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|10. Հանդիսու-   |1) Ընդարձակված բեմով                |   |+  |+  |+  |

|թյունների       |հանդիսությունների դահլիճ            |   |   |   |   |

|դահլիճի խումբ   |2) Դասախոսությունների դահլիճ        |   |+  |+  |+  |

|                |3) Հանդիսությունների դահլիճի        |   |+  |+  |+  |

|                |սպասարկման սենքեր /դերասանների, բեմի|   |   |   |   |

|                |գրպանիկներ և  այլն/                 |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|11. ՈՒսումնա-   |1) Մարզադահլիճներ /ընդհանուր        |   |+  |+  |+  |

|մարզական խումբ  |ֆիզիկական պատրաստվածության,         |   |   |   |   |

|                |մարմնամարզական, սպորտային խաղերի,   |   |   |   |   |

|                |թեթև  ատլետիկայի, ըմբշամարտի և  այլն|   |   |   |   |

|                |2) Սպասարկման սենքեր /մարզագույքի   |   |+  |+  |+  |

|                |սենքեր, հանդերձարաններ ցնցուղներով  |   |   |   |   |

|                |և  սանհանգույցներով, հրահանգչի      |   |   |   |   |

|                |սենյակ/                             |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|12.Լողավազանների|1) Լողավազան                        |   |+  |+  |+  |

|խումբ           |2) Սպասարկման սենքեր                |   |+  |+  |+  |

|                |/հանդերձարաններ` ցնցուղներով և      |   |   |   |   |

|                |սանհանգույցներով, հրահանգչի սենյակ/ |   |   |   |   |

|                |3) բուժքրոջ սենյակ, ջրի անալիզի     |   |+  |+  |+  |

|                |լաբորատորիա                         |   |   |   |   |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|13. Գեղագիտական |1) Ստուդիաներ և  խմբակներ`          |   |   |   |   |

|դաստիարակության |ա. կերպարվեստի                      |   |+  |+  |+  |

|խումբ           |բ. երգեցողության և  երաժշտության    |   |+  |+  |+  |

|                |գ. պարարվեստի                       |   |   |   |+  |

|                |դ. բազմաբնույթ ստուդիա              |   |   |   |   |

|                |ե. գեղագիտության                    |   |   |+  |   |

|                |զ. ֆոտո-, կինոստուդիա               |   |+  |+  |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|14. Տեխնիկական  |1) ՈՒնիվերսալ սենք /տեխնիկական      |   |+  |+  |+  |

|ստեղծագործ.     |ստեղծագործության խմբակ/             |   |   |   |   |

|խումբ           |2) Ռադիոտեխնիկական մոդելավորում     |   |   |+  |+  |

|                |3) ՈՒնիվերսալ արհեստանոց            |   |+  |+  |+  |

|                |4) Փոքր մեխանիզմների մոդելավորում   |   |   |   |+  |

|                |5) Ճարտարապետություն և  դիզայն      |   |   |   |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|15. Բիոփորձա-   |1) Պատանի բնագետի խմբակ             |   |+  |+  |+  |

|րարական խումբ   |2) Բնագիտական ուսումնասիրությունների|   |   |+  |+  |

|                |և  փորձերի լաբորատորիա              |   |   |   |   |

|                |3) Բիոքիմիայի լաբորատորիա           |   |   |+  |+  |

|                |4) Բնապահպանության խմբակ            |   |+  |+  |+  |

|                |5) Ջերմոց                           |   |   |   |+  |

|                |6) Ազգագրական խմբակ                 |   |   |   |+  |

|                |7) Գյուղտեխնիկայի խմբակ             |   |   |   |+  |

|________________|____________________________________|___|___|___|___|

|16. Ճաշարան     |1) Ճաշասրահ բաշխման կետով /երկհերթ/ |   |+  |+  |+  |

|                |2) Խոհանոցային բլոկ` պահեստներով    |   |+  |+  |+  |

|                |3) Տեսասրճարան-բուֆետ               |   |   |   |+  |

._____________________________________________________________________.

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ 7

 

Աղյուսակ 1

 

ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|    Սենյակներ               | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2             |

|   |                            |____________________________________|

|   |                            |1 աշակերտին  |1 դասարանին|1 սենյակին|

|   |                            |_____________|           |          |

|   |                            |24 տեղ|12 տեղ|           |          |

|___|____________________________|______|______|___________|__________|

|1  |1 դասարանի դասասենյակ       |3,3   |      |           |          |

|   |դասավանդման խաղային         |      |      |           |          |

|   |մեթոդների հաշվարկով         |      |      |           |          |

|2  |1 դասարանի ննջարան-         |2,5   |      |           |          |

|   |խաղասենյակ                  |      |      |           |          |

|3  |1-4 դասարանների             |2,5   |      |           |          |

|   |դասասենյակներ               |      |      |           |          |

|4  |2-4 դասարանների դասասենյակ  |3,0   |      |           |          |

|   |դասավանդման խմբային և       |      |      |           |          |

|   |անհատական մեթոդների         |      |      |           |          |

|   |հաշվարկով                   |      |      |           |          |

|5  |Երկարօրյա խմբերի համար      |      |5,0   |           |          |

|   |համակողմ սենյակներ          |      |      |           |          |

|6  |Աշխատանքի, տեխնիկական       |      |9,0   |           |          |

|   |խաղալիքների և  մոդելավորման,|      |      |           |          |

|   |գեղագիտության, բնության     |      |      |           |          |

|   |սենյակ                      |      |      |           |          |

|7  |Ուսուցչանոց`                |      |      |           |40-80     |

|   |մեթոդական-կաբինետ           |      |      |           |          |

|8  |Ռեկրեացիա /դահլիճային/      |      |      |           |-         |

|9  |Սանհանգույցներ              |      |      |           |          |

|_____________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                        |

|1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ` ընդունվում են մեկ հատ  |

|մեկ դասարանին:                                                       |

|2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և  մոդելավորման, գեղագիտության, |

|բնության սենյակ` ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին:         |

|3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին            |

|համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2: Թույլատրվում է տեղակայել          |

|ուսումնական բլոկից դուրս:                                            |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

.________________________________________________________________.

|Հ/Հ|        Սենյակներ                    |Մակերես /ոչ պակաս/, մ2|

|   |                                     |______________________|

|   |                                     |1 աշակերտին|1 դասարան |

|   |                                     |24 տեղ     |          |

|___|_____________________________________|___________|__________|

|1  |Դասարան-կաբինետ                      |2,5-3,0    |          |

|2  |Ռեսուրսային կենտրոն                  |           |12,0      |

|3  |Անհատական պարապմունքների աշխատանքային|           |10,0      |

|   |սենյակներ                            |           |          |

|________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                   |

|1. 2,5 մ2` ճակատային դասավանդման, 3.0 մ2 խառը և  անհատական      |

|դասավանդման դեպքում: Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է        |

|տեղակայել`                                                      |

|2. բոլոր դասարան-կաբինետներին կից,                              |

|3. կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար,                |

|4. ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում:   |

.________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

.________________________________________________________________.

|Հ/Հ|        Սենյակներ                    |Մակերես /ոչ պակաս/, մ2|

|   |                                     |______________________|

|   |                                     |1 աշակերտին|1 դասարա- |

|   |                                     |24 տեղ     |նին       |

|___|_____________________________________|___________|__________|

|1  |Դասարան-կաբինետ                      |3,5        |          |

|2  |Ռեսուրսային կենտրոն                  |           |10,0      |

|3  |Անհատական պարապմունքների աշխատանքային|           |15,0      |

|   |սենյակներ                            |           |          |

|________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                   |

|1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել`               |

|1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից,                              |

|2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար,                |

|3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում:   |

.________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 4

 

ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

.__________________________________________________________.

|Հ/Հ|    Սենյակներ               | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2  |

|   |                            |_________________________|

|   |                            |1 սովորողին  |1 դասարանին|

|   |                            |_____________|           |

|   |                            |24 տեղ|12 տեղ|           |

|___|____________________________|______|______|___________|

|1  |1) Բնագիտության կաբինետ`    |2,5   |      |           |

|   |ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա,    |      |      |30,0       |

|   |բ. քիմիայի լաբորատորիա,     |      |      |30,0       |

|   |գ. բնագիտության լաբորատորիա,|      |      |30,0       |

|2  |2) Ըստ առանձին առարկաների   |2,5   |      |           |

|   |բնական գիտությունների       |      |      |           |

|   |ուսումնական կաբինետներ      |      |      |           |

|   |/ֆիզիկա, քիմիա,             |      |      |           |

|   |բնագիտություն/`             |      |      |           |

|   |ա. առանձին առարկաների       |      |      |           |

|   |լաբորատորիաներ,             |      |      |           |

|   |բ. առանձին առարկաների       |      |4,2   |           |

|   |գործնական պարապմունքների    |      |      |           |

|   |սենյակներ,                  |      |      |           |

|   |գ. առանձին առարկաների       |      |      |18,0-32,0  |

|   |լաբորատորիաներ,             |      |      |           |

|3  |3) Մասնագիտացված կաբինետներ`|      |3,5   |           |

|   |ա. օտար լեզուների,          |      |6,0   |           |

|   |բ. ինֆորմատիկայի և  հաշվիչ  |      |6,0   |           |

|   |տեխնիկայի,                  |      |6,0   |           |

|   |գ. համակարգչային,           |      |6,0   |           |

|   |դ. Տեխնիկական գծագրության,  |      |      |           |

|   |ե. Ռազմագիտության           |      |      |           |

|4  |Թեքումով ուսուցման համար    |3,3   |      |           |

|   |մասնագիտացված սենյակներ:    |      |      |           |

|__________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                             |

|1. Վարժարանների համար ընդունվում է 3 գործնական մեկ        |

|առարկայի համար:                                           |

|2. Օտար լեզուների համար քանակը սահմանվում է ուսուցման     |

|ծրագրերին համապատասխան:                                   |

|3. Ցանկացած ուսումնական հաստատությունում ինֆորմատիկայի և  |

|հաշվիչ տեխնիկայի, համակարգչային դասարանը պետք է լինի մեկ  |

|սենյակից ոչ պակաս, թեքումով ուսումնական հաստատությունում  |

|քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան:     |

.__________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 5

 

ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|    Սենյակներ    |Մակերես        |Տեղերի քանակը                  |

|   |                 |/ոչ պակաս/, մ2 |                               |

|___|_________________|_______________|_______________________________|

|1  |Դահլիճ           |1 տեղին 0.7 մ2 |Դահլիճում տեղերի քանակը        |

|   |                 |               |ընդունվում է աշակերտների 60%-ի |

|   |                 |               |տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ|

|   |                 |               |նախատեսելով մեկ դասարանին 2    |

|   |                 |               |ուսուցչի տեղ:                  |

|___|_________________|_______________|_______________________________|

|2  |Բեմ              |90             |                               |

|___|_________________|_______________|_______________________________|

|3  |Գույքի պահեստ    |ոչ պակաս 2-ից, |                               |

|   |                 |յուրաքանչյուրը |                               |

|   |                 |10 մ2          |                               |

|___|_________________|_______________|_______________________________|

|4  |Դերասանների      |ոչ պակաս 2-ից, |                               |

|   |հանդերձարան      |յուրաքանչյուրը |                               |

|   |                 |10 մ2          |                               |

|___|_________________|_______________|_______________________________|

|5  |Տեխնիկական       |48             |                               |

|   |կենտրոն          |/36/           |                               |

|   |/ռադիոհանգույց,  |/12/           |                               |

|   |հաղորդավարի      |               |                               |

|   |սենյակ, տեխնիկայի|               |                               |

|   |վերանորոգման     |               |                               |

|   |սենյակ/          |               |                               |

|___|_________________|_______________|_______________________________|

|6  |                 |               |                               |

|_____________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                        |

|1. Դահլիճը նախագծվում է որպես կինոդահլիճ և  երգի, երաժշտության       |

|դասավանդման լսարան:                                                  |

|2. Բեմը նախագծվում է որպես պարարվեստի դասավանդման դասարան, բեմի      |

|հատակը դահլիճի հատակից պետք է բարձր լինի 0.9 մ-ով:                   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 6

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

.____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Սենյակներ                |Մակերես |Չափերը, մ          |Ջրի խորու|

|   |                         |ոչ պակաս|___________________|թյունը, մ|

|   |                         |մ2      |երկար.|լայն.|բարձր.|         |

|___|_________________________|________|______|_____|______|_________|

|1  |ՈՒսումնամարզական         |270     |18    |15   |4.6-6 |    -    |

|   |դահլիճներ                |        |      |     |      |         |

|   |                         |________|______|_____|______|_________|

|   |                         |366     |24    |15   |6-7   |    -    |

|   |                         |________|______|_____|______|_________|

|   |                         |540     |30    |18   |7-8   |    -    |

|   |                         |________|______|_____|______|_________|

|   |                         |648     |36    |18   |7-8   |    -    |

|   |                         |________|______|_____|______|_________|

|   |                         |1008    |42    |24   |7-8   |    -    |

|___|________________________________________________________________|

|2  |Հանդիսատեսի համար տեղեր   քանակը նախագծման առաջադրանքով         |

|___|________________________________________________________________|

|3  |Լողավազաններ             |450     |25    |11.5 |6     |1.2-1.8  |

|   |                         |________|______|_____|______|_________|

|   |                         |330     |16.6  |11.5 |5.4   |1.2-1.8  |

|   |                         |________|______|_____|______|_________|

|   |                         |180     |10    |6    |4.2   |0.6-0.85 |

.____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 7

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Սենյակներ              |   Մարզադահլիճներ       |Լողավազաններ,   |

|   |                       |                        |ավազանի չափը    |

|   |                       |________________________|________________|

|   |                       |18x15   |24x15  |36x18  |10x6  |16.6x11.5|

|   |                       |        |30x18  |42x24  |      |25x11.5  |

|   |                       |_________________________________________|

|   |                       |     Քանակ և  մակերես /ոչ պակաս/         |

|___|_______________________|_________________________________________|

|1. |Հանդերձարաններ,        |36/18+18|72/4x18|84/4x21|  -   |    -    |

|   |ներառյալ զուգարաններն  |        |       |       |      |         |

|   |ու ցնցուղարանները      |        |       |       |      |         |

|2. |Մարզագույքի սենյակ     |12      |16     |32     |6     |6        |

|3. |Հավաքարարի իրերի պահոց |4       |4      |4      |4     |4        |

|4. |Հանդերձարաններ,        |        |       |       |78    |78       |

|   |ներառյալ               |        |       |       |      |         |

|   |1) զգեստապահարան,      |        |       |       |2x12  |2x12     |

|   |2) ցնցուղարան տղաների  |        |       |       |2x10  |2x10     |

|   |և  աղջիկների           |        |       |       |2x4   |2x4      |

|   |3) զուգարան տղաների և  |10      |10     |       |12+6  |12+6     |

|   |աղջիկների              |        |       |       |      |         |

|5. |Մարզչի սենյակ          |        |       |       |2x6   |2x6      |

|6. |Բուժքրոջ սենյակ, ջրի   |        |       |       |      |         |

|   |անալիզի լաբորատորիա    |        |       |       |      |         |

|7. |Անձնակազմի համար       |        |       |       |9     |         |

|   |կենցաղային սենյակ      |        |       |       |      |         |

|8. |Անձնակազմի համար սենյակ|        |       |       |      |12       |

|_____________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                        |

|1. Ընդունվում է 1 դահլիճների խմբի համար (հավաքարարի իրերի պահոց):    |

|2. 2,6 մ2 1 սովորողին և  հանդերձարաններում 15 տեղի հաշվարկով         |

|(լողավազանների հանդերձարաններ):                                      |

|3. Զգեստապահարանները` 60x30 սմ հատակագծային չափերով, 0,8 մ2 1 տեղին  |

|և  հանդերձարաններում 15. տեղի հաշվարկով:                             |

|4. 1 ցանց 3 մարզվողին և  2մ2 մեկ ցանցի հաշվարկով (տղաների և          |

|աղջիկների զուգարաններ և  ցնցուղարաններ):                             |

|5. Մարզիչի սենյակում նախատեսել սանհանգույց և  ցնցուղարան (9 մ2):     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 8

 

ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ |Սենյակներ                          | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2     |

|____|___________________________________|____________________________|

|1   |Հավաքավայր                         |Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1   |

|    |                                   |սովորողին/                  |

|2   |Նախասրահ                           |0,15 1 հաճախողին            |

|3   |Հանդերձարան                        |0,10 1 հաճախողին            |

|4   |Վարչական սենյակներ`                |                            |

|    |1) տնօրենի կաբինետ                 |25                          |

|    |2) պարետի սենյակ                   |25                          |

|    |3) գրասենյակ-հաշվապահություն       |18                          |

|    |4) դաստիարակչական գծով տնօրենի     |8                           |

|    |տեղակալի կաբինետ                   |                            |

|5   |Բժշկական կաբինետ                   |18                          |

|6   |Ծնողների սենյակ                    |30                          |

|7   |Հերթապահ անձնակազմի սենյակ         |12                          |

|8   |Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ       |12+12                       |

|9   |Սանհանգույցներ                     |1 զուգարանակոնք և  2 միզարան|

|    |                                   |100 տղամարդուն և  1         |

|    |                                   |զուգարանակոնք 50 կանանց     |

|    |                                   |հաշվարկով                   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 9

 

ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|  Սենյակներ              |Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2 |Սենյակներում  |

|   |                         |________________________|տեղերի թիվը   |

|   |                         |1 տեղի համար|1 սենյակի  |              |

|   |                         |            |համար      |              |

|___|_________________________|____________|___________|______________|

|1  |Համակողմանի ստուդիա      |            |144        |              |

|   |1) օժանդակ սենյակներ     |            |18-36      |              |

|   |2) հանդերձարան           |            |12         |              |

|2  |Գեղագիտության կաբինետ    |            |80         |24            |

|   |1) լաբորանտական          |            |28         |              |

|3  |Մասնագիտացված խմբակներ և |            |           |              |

|   |ստուդիաներ               |            |           |              |

|   |1) գունանկար, գծանկար,   |            |108/3x36   |              |

|   |քանդակ                   |            |36-54      |8x3           |

|   |2) կինոֆոտոստուդիա       |2,6         |           |24            |

|   |3) երգի և  երաժշտության  |9           |           |12            |

|   |դասարան                  |            |           |              |

|   |4) պարի և  թատերական     |6           |           |12            |

|   |ստուդիա                  |            |           |              |

|   |5) կիրառական արվեստի     |            |           |              |

|   |ստուդիա                  |            |           |              |

|4  |Համակողմանի ակումբային   |            |36         |              |

|   |սենյակներ                |            |           |              |

|5  |Հավաքարարի գույքի պահեստ |            |18-36      |              |

|6  |Դասախոսական սենյակ       |            |18-24      |              |

|7  |Սանհանգույցներ           |0,15        |4-8        |              |

|8  |Հանդերձարան-նախասրահ     |0,35x1,5    |           |              |

|_____________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                        |

|1. Սենյակների քանակը և  մակերեսներն ընդունվում են ստուդիաների        |

|նշանակությանը համապատասխան:                                          |

|2. Գեղագիտության կաբինետ նախատեսվում է միայն մասնագիտացված           |

|հաստատությունների և  վարժարանների համար:                             |

|3. Սենյակների նվազագույն քանակը` գեղարվեստի, երգի և  երաժշտության,   |

|պարարվեստի:                                                          |

|4. Հանդերձարան-նախասրահ` մակերեսը և  տեղերի թիվը ընդունվում է        |

|նախատեսված սենյակների քանակին համապատասխան, պարարվեստի ստուդիային կից|

|նախատեսել հանդերձարաններ:                                            |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 10

 

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|             Սենյակներ                      |Մակերես ոչ պակաս, մ2|

|   |                                            |____________________|

|   |                                            |1 տեղին |1 սենյակին |

|___|____________________________________________|________|___________|

|1  |Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի     |9       |18         |

|   |սենյակ * լաբորանտական                       |        |           |

|2  |Տեխնիկայի կաբինետ, ռադիոտեխնիկական նախագծում|9       |           |

|3  |Ֆիզիկատեխնիկական ստեղծագործության           |10,5    |           |

|4  |Փոքր մեխանիզմների նախագծում                 |26      |           |

|5  |Տեխնիկական մոդելավորում` ավիամոդել,         |7,5     |           |

|   |ավտոմոդել, նավամոդել                        |        |           |

|6  |Ճարտարապետություն և  դիզայն                 |13,5    |           |

|7  |Օժանդակ սենյակներ                           |-       |           |

|8  |Կինոֆոտոլաբորատորիա                         |-       |12-18      |

|9  |Դասախոսական սենյակ                          |-       |24-54      |

|10 |Հանդերձարան-նախասրահ                        |        |0,35x1,5   |  12

|_____________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                        |

|1. 1-6 կետերի սենյակների մակերեսներն ընդունել խմբակում 12 տեղի       |

|հաշվարկով:                                                           |

|2. Հանրակրթական հաստատությունների համար 1 և  7 կետերի սենյակները     |

|ընդունել 1-2 հատ:                                                    |

|3. 2-6 կետերի սենյակները մասնագիտացված հաստատությունների և           |

|վարժարանների համար սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով:              |

|4. Տեխնիկական ստեղծագործության սենյակում երկու գոտի` 5 կետի խմբակի և |

|արհեստանոցի:                                                         |

|5. Օժանդակ սենյակների քանակը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով:    |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 11

 

ԲՆԱԳԻՏԱՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|       Սենյակներ            |Մակերեսը (ոչ պակաս), մ2|Սենյակներում|

|   |                            |_______________________|տեղերի թիվը |

|   |                            |1 տեղի     |1 սենյակի  |            |

|   |                            |համար      |համար      |            |

|___|____________________________|___________|___________|____________|

|1  |Պատանի բնասերի              |-          |36         |-           |

|   |խմբակ-փորձարարական սենյակ   |           |           |            |

|   |լաբորանտական                |           |           |            |

|2  |Բիոքիմիայի լաբորատորիա      |5.6-11.3   |18         |12          |

|3  |Բնագիտական ուսումնասիրու-   |5.6-11.3   |           |12          |

|   |թյունների և  փորձարկումների |           |           |            |

|   |լաբորատորիա                 |           |           |            |

|___|____________________________|___________|___________|____________|

|4  |Ազգագրության և  տուրիզմի    |4.5-7.2    |           |8-12        |

|   |կաբինետ                     |           |           |            |

|5  |Բնապահպանության կաբինետ     |4.5        |           |8-12        |

|6  |Գյուղատնտեսական տեխնիկայի   |9          |18         |            |

|   |կաբինետ. լաբորանտական       |           |           |            |

|7  |Ջերմոց կենդանաբանական       |           |170-240    |            |

|   |անկյունով                   |           |           |            |

|8  |Ջերմոց-ջերմատուն            |           |270        |            |

|9  |Ձմեռային այգի               |           |72-144     |            |

|10 |Փոքրածավալ գյուղտեխնիկայի   |           |108-240***)|            |

|   |պահպանման սենք              |           |           |            |

|11 |Այգեգործական գործիքների և   |           |50         |            |

|   |պարարտանյութերի պահպանման   |           |           |            |

|   |օժանդակ սպասարկման սենքեր   |           |           |            |

|12 |Դասախոսական սենյակ          |           |12-24      |            |

|13 |Հանդերձարան-նախասրահ        |0,35x1,5   |           |            |

|_____________________________________________________________________|

|Ծանոթություն`                                                        |

|1. Պատանի բնասերի խմբակի բազային էլեմենտ: Ընդունվում է 2-4 սենք շենքի|

|համար (մակերես):                                                     |

|2. Նախատեսվում է հաստատության կանաչ գոտում, տեղերի քանակ չի          |

|սահմանվում:                                                          |

|3. Սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ պակաս նշված          |

|մակերեսներից (գյուղտեխնիկայի պահման սենք):                           |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 12

 

ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|    Սենյակներ        |Չափի միավոր|Մակերես|Սանիտարական սարքերի    |

|   |                     |           |մ2     |հաշվարկային քանակ      |

|___|_____________________|___________|_______|_______________________|

|1  |Սովորողների համար    |           |       |                       |

|   |զուգարաններ և        |           |       |                       |

|   |լվացարաններ`         |           |       |                       |

|   |1) աղջիկների         |1 սովորող  |0,15   |1 զուգարանակոնք 20, 1  |

|   |                     |           |       |լվացարան 30 աղջկա      |

|   |2) տղաների           |1 սովորող  |0,15   |1 զուգարանակոնք 30, 0,5|

|   |                     |           |       |միզարան 40 և  1        |

|   |                     |           |       |լվացարան 30 տղայի      |

|   |                     |           |       |                       |

|2  |Անձնակազմի համար     |2 սանհանգ. |3,0    |1 զուգարանակոնք, 1     |

|   |զուգարաններ և        |           |       |լվացարան               |

|   |լվացարաններ          |           |       |                       |

|   |/անհատական/          |           |       |                       |

|3  |Կանանց անձնական      |1 խցիկ     |3,0    |1 հիգ. ցնցուղ, 1 զուգ.,|

|   |հիգիենայի խցեր       |           |       |1 լվաց.                |

|   |/անձնակազմի համար/   |           |       |տես հավելված կետ       |

|4  |Հանդ. դահլիճներին,   |2 սանհանգ  |2,0    |2 ցնցուղ., 1 զուգ.,    |

|   |համադպրոցական        |1 հանդերձ. |       |1 լվաց.                |

|   |սենքերին կից         |           |       |                       |

|   |զուգարաններ և        |           |       |                       |

|   |լվացարաններ          |           |       |                       |

|5  |Մարզադահլիճների      |1 հանդերձ. |4      |1 ցնցուղ., 1 զուգ.,    |

|   |հանդերձարաններին կից |           |       |1 լվաց.                |

|   |զուգարաններ և        |           |       |                       |

|   |ցնցուղարաններ        |           |       |                       |

|6  |Ճաշարանի անձնակազմի  |1 ս.հ,     |-      |                       |

|   |համար զուգարաններ և  |1 ցնց.     |       |                       |

|   |ցնցուղարաններ        |           |       |                       |

|7  |Աղջիկների անձնական   |1 խցիկ     |3      |1 հիգ. ցնցուղ, 1 զուգ.,|

|   |հիգիենայի խցեր       |           |       |1 լվաց. 70 աղջկա համար |

._____________________________________________________________________.

 

(7-րդ հավելվածը խմբ. 26.12.17 թիվ 173-Ն հրաման)

 

----------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Քաղաքաշինության կոմիտե /նախկին նախ
09.04.2014
N 103-Ն
Հրաման