Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ (3-ՐԴ ՄԱՍ)

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

23 դեկտեմբերի 2015 թվականի N 432-Ն

 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

Սոցիալական ապահովության բնագավառում Երևանի քաղաքապետարանի ռազմավարությունն ուղղված է քաղաքացիների սոցիալական երաշխիքների պաշտպանությանն ու իրականացմանը պետական և համայնքային սոցիալական ծրագրերի իրականացմամբ, որը միտված է լինելու մայրաքաղաքի բնակչության սոցիալական ռիսկի խմբերի սոցիալական պաշտպանությանը, սոցիալական ռիսկերի աստիճանական կրճատմանը:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների համակարգի ներդրում

2. Հաշմանդամների համար մատչելի միջավայրի ձևավորում և նրանց հասարակությանն աստիճանական ինտեգրում

3. Տարեցների շրջանում աղքատության հաղթահարում

4. Տարեցների, հաշմանդամների համար սոցիալ-վերականգնողական կենտրոնների ստեղծում

5. Առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների հիմնախնդիրների կարգավորում

6. Բազմազավակ ընտանիքների բնակարանային և սոցիալ-կենցաղային պայմանների բարելավում

7. Անօթևան անձանց հիմնախնդիրների լուծում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Սոցիալական պաշտպանության համակարգը բազմաբնույթ է և ներառում է.

- Պետական սոցիալական օժանդակության ծրագրեր

Սոցիալական ոլորտում բարեփոխումների արդյունքում կներդրվի ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների համակարգը, որը կնպաստի սոցիալական ծառայությունների մատուցման մատչելիությանը շահառուների համար, ինչպես նաև կմեծացնի հասցեականությունը:

2016թ. ընթացքում Երևան քաղաքում ընտանիքների անապահովության գնահատման համակարգում կփաստագրվեն շուրջ 17500 ընտանիք և կստանան պետական նպաստներ:

- Համայնքային սոցիալական աջակցության ծրագրեր

Հաշմանդամների և տարեցների համար սոցիալական սպասարկման ծրագրեր: Հաշմանդամության ոլորտում իրականացվող քաղաքականությունը, հիմնական մոտեցումները և նպատակային ծրագրերը ուղղված են հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների պաշտպանությանը, հավասար պայմանների ու հնարավորությունների ապահովմանը, նրանց սոցիալական ներառմանը:

Երևանի քաղաքապետարանի սոցիալական առաջնահերթություններից է նաև տարեցների սոցիալական սպասարկման ծրագրերի իրագործումը ինչպես տնային պայմաններում, այնպես էլ պետության ամբողջական խնամքի ներքո տուն-ինտերնատների միջոցով, նաև պետություն-ՀԿ-համայնք համագործակցությամբ կազմակերպված ցերեկային խնամքի կենտրոններում:

Սոցիալական ապահովության ոլորտում Երևանի քաղաքապետարանի գործունեության կարևորագույն մասն են կազմում նաև սոցիալական խավերի համար իրականացվող միջոցառումները, որոնք որոշակիորեն մեղմում են քաղաքացիների սոցիալական դժվարությունները:

Մարտի 8-ի Կանանց միջազգային օրվա կապակցությամբ կկազմակերպվեն միջոցառումներ նվիրված կարիքավորության գնահատման համակարգում հաշվառված և սոցիալական խմբեր ներկայացնող շուրջ 2000 կանանց համար այդ թվում Երևանում բնակվող սոցիալապես անապահով սիրիահայ ընտանիքներին:

Ապրիլի 7-ին Մայրության օրվա կապակցությամբ մայրության խրախուսման նպատակով նորածին երեխաներ ունեցող կարիքավոր բազմազավակ մայրերին կտրամադրվի դրամական աջակցություն:

Եղեռնի 101-ամյակի կապակցությամբ ապրիլի 24-ին 8 վերապրած քաղաքացիների կտրամադրվի դրամական օգնություն:

Սոցիալապես անապահով Երևանաբնակ կարիքավոր շուրջ 2000-2500 ծնողների համար կկազմակերպվի տեսակցության ակցիա սահմանամերձ գոտիներում Տավուշի, Սյունիքի և Լեռնային Ղարաբաղի զորամասերում ծառայող իրենց զինվոր որդիների հետ/:

Սոցիալապես անապահով կարիքավոր, բազմազավակ ընտանիքների շուրջ 1200 երեխաներ /7-13 տարեկան/ իր ամառային հանգիստը կանցկացնի Ծաղկաձորի, Հանքավանի և այլ մանկական ճամբարներում:

Տարեցների օրվա կապակցությամբ (հոկտեմբերի 1) տարեցներին (մասնավորապես 100 և ավելի տարիք ունեցող) կտրամադրվի դրամական օգնություն:

Հաշվի առնելով հասարակական կառույցների մարդկանց աջակցելու յուրահատուկ փորձը, ինչպես նաև հենվելով սոցիալական գործընկերության սկզբունքի վրա, համատեղ կիրականացվեն սոցիալական ծրագրեր առկա ռեսուրսների նպատակային օգտագործմամբ և սոցիալական խնդիրների լուծմամբ:

Դեկտեմբերի 3-ին հաշմանդամների միջազգային օրվա կապակցությամբ կիրականացվեն միջոցառումներ, սոցիալական հիմնախնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպություններին համաքաղաքային նշանակության սոցիալական ծրագրերի իրականացման կամ համաֆինանսավորման նպատակով կցուցաբերվի դրամական օժանդակություն:

Կարիքավորության գնահատման համակարգում ընդգրկված սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաների համար Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոների կապակցությամբ նախատեսվում են միջոցառումներ:

Սոցիալական կարիքի մեջ գտնվող երևանաբնակ քաղաքացիներին կցուցաբերվի դրամական օժանդակություն:

Կշարունակվի անօթևան անձանց ժամանակավոր կացարանում տեղավորման գործընթացը:

ՀՀ կառավարության 01.08.2013թ. հ. 894-Ն որոշմամբ սոցիալական բնակարանային ֆոնդի ձևավորման նպատակով սոցիալապես անապահով և հատուկ խմբերին դասված բնակելի տարածության կարիք ունեցող անձանց (ընտանիքներին) հաշվառման աշխատանքների իրականացում:

«Ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների համակարգի ներդրում, բնակչությանը մատուցվող սոցիալական ծառայությունների կատարելագործում» ծրագիր

Առկա վիճակը: Ներկայում, ելնելով անհատական սոցիալական ծառայությունների տրամադրման չափորոշիչներից, քաղաքացիները, ըստ իրենց կարիքների և տեսակների, դասվում են տարբեր սոցիալական խմբերի: Ըստ այդմ, սոցիալական ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունները մասնագիտացած են ըստ տրամադրվող անհատական սոցիալական ծառայությունների: Դրանք ունեն տարբեր ենթակայություններ, սոցիալական ծառայությունների տրամադրման տարբեր տրամաբանություն, աշխատանքի մոտիվացիա, սկզբունք և կազմակերպական ձև (ՍԱՏԲ-ներ, զբաղվածության տարածքային կենտրոններ, բժշկասոցիալական փորձաքննական հանձնաժողովներ, սոցիալական ապահովության տարածքային բաժիններ): Տարբեր վարչական շրջաններում նշված ծառայությունները գտնվում են տարբեր վայրերում, տարբեր շենքային, գույքային և տեխնիկական հնարավորությունների պայմաններում, ինչը դժվարացնոմ է բնակչության շփումը տվյալ ծառայությունների հետ և բնականաբար ազդում նրան մատուցվող ծառայությունների որակի վրա:

Ծրագրի նպատակը ՀՀ-ում պետության կողմից սոցիալական սպասարկման կենտրոններում նախանշված բարեփոխումների իրականացումն է (ՀՀ կառավարության 2012 թվականի հուլիսի 26-ի «ՀՀ-ում ինտեգրված սոցիալական ծառայությունների համակարգի ներդրման ծրագիրը հաստատելու մասին» հ. 952-Ն որոշում), ինչպես նաև «Մեկ կանգառ, մեկ պատուհան» սկզբունքի կիրառումը վերը նշված կազմակերպությունները մեկ շենքում տեղակայելով: Ծրագիրն ուղղված է բարելավելու անհատական սոցիալական ծառայությունների տրամադրման մատչելիությունը և որակը, ստեղծելու տեղեկատվական բազաների միասնական կառավարման համակարգ:

Ծրագրի արդյունքում ակնկալվում է նոր որակի ծառայությունների տրամադրում, սոցիալական ծառայությունների մատչելի մատուցում, սոցիալական պաշտպանության ոլորտի տեղեկատվական համակարգերի միջև տեղեկատվության փոխանակությունն ապահովող ինքնաշխատ ծրագրի կիրառում և հասցեականության մեծացում:

Ներկայում Երևան քաղաքում սոցիալական ծառայությունների համալիր կենտրոններ են ստեղծվել 5 վարչական շրջաններում Աջափնյակում, Ավանում, Նորք-Մարաշում, Նուբարաշենում, Դավթաշենում, մյուս վարչական շրջաններում համալիր կենտրոնների ստեղծման գործընթացը քննարկման փուլում է:

«Տարեցների համար սոցիալական աջակցության ծրագրերի իրագործում, ցերեկային խնամքի կենտրոնների (բարեգործական ճաշարանների) գործունեության կազմակերպում» ծրագիր

Առկա վիճակը: Չնայած տարեցների նկատմամբ վարվող սոցիալական քաղաքականությանն ու այդ ուղղությամբ իրականացվող միջոցառումներին, դեռևս կան տարաբնույթ սոցիալական աջակցության, սոցիալական շփման և հոգածության կարիք ունեցող տարեցներ:

Ծրագրի նպատակը լրացուցիչ օգնության և հոգածության կարիք ունեցող տարեցներին պետության կողմից հասցեավորված սոցիալական աջակցությունից զատ, սոցիալական սպասարկման և աջակցության տրամադրումն է: Նրանք հիմնականում միայնակ, անժառանգ կամ ծայրահեղ կարիքի մեջ գտնվող տարեցներն են: Անհրաժեշտ տարաբնույթ սոցիալական աջակցության, կյանքի հարմարավետ հնարավոր պայմանների և ակտիվ երկարակեցության և ծերունական մեկուսացման կանխարգելման նպատակով մայրաքաղաքում անհրաժեշտ է ավելացնել տարեցների ցերեկային խնամքի կենտրոնների, ինչպես նաև բարեգործական ճաշարանների թիվը ապահովելով դրանց գործունեության շարունակականությունը:

Ծրագրի արդյունքում սոցիալապես անապահով տարեցներին կցուցաբերվի համապատասխան սոցիալական օգնություն և խնամք, ինչպես սոցիալական կենտրոններում, այնպես էլ տնային պայմաններում: Կապահովվի ակտիվ կենսակերպ:

«Հաշմանդամություն ունեցող աեձանց համար մատչելի միջավայրի ստեղծում, երանց աստիճանական ինտեգրում և սոցիալական աջակցություն» ծրագիր

Առկա վիճակը: Հաշմանդամների և հաշմանդամության ոլորտում տարվող քաղաքականությունը, նրանց համար կենսագործունեության բոլոր ոլորտներում հավասար պայմանների ստեղծմանը, հավասար հնարավորությունների ապահովմանն ու սոցիալական աջակցությանն ուղղված պետական, համայնքային և ոչ պետական կառույցների ջանքերը զգալի դրական արդյունք են տվել: Կատարվել են օրենսդրական բարեփոխումներ: Հասարակական կյանքին հաշմանդամների ինտեգրմանն ուղղված աշխատանքներն ու ծրագրերը կրում են շարունակական բնույթ:

Ծրագրի նպատակը Երևան քաղաքում հաշմանդամություն ունեցող անձանց ակտիվ կենսագործունեության, ինչպես նաև հասարակության մեջ վերջիններիս լիարժեք ինտեգրման համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումն է: Երևանի քաղաքապետարանում ստեղծված է «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հիմնահարցերի Երևանի քաղաքային հանձնաժողով», որը գործուն կառույց է և նպաստում է մայրաքաղաքում հաշմանդամների խնդիրների լուծմանը:

Ծրագրի արդյունքում կարիքավոր հաշմանդամներին կապահովվի տարաբնույթ սոցիալական աջակցությունների և ծառայությունների մատուցում, ինչպես նաև քաղաքային ենթակառուցվածքների և սոցիալական ոլորտը սպասարկող հիմնարկներում կստեղծվեն հաշմանդամների համար հատուկ նշանակության պայմաններ, մատչելիության ապահովման նպատակով կտեղադրվեն սարքեր և սարքավորումներ:

Մայրաքաղաքի մարզամշակութային շենք-շինությունները կհարմարեցվեն հաշմանդամություն ունեցող անձանց:

Հաշմանդամների անարգել տեղաշարժն ապահովելու նպատակով Երևանի քաղաքապետարանը, հաշմանդամների կողմից ներկայացված առաջնահերթությամբ, մայրաքաղաքի հանրային նշանակության տարբեր վայրերում կառուցում է թեքահարթակներ, աշխատանքներ են տարվում նաև հանրային տրանսպորտը վերջիններիս մատչելի դարձնելու ուղղությամբ:

Երևանի կենտրոնական փողոցների խաչմերուկներում կտեղադրվեն ձայնային ազդանշաններով լուսակիրներ, երթուղիներում կգործարկվեն կանգառների ձայնային իրազեկման համակարգեր, իսկ տրանսպորտային միջոցներում սայլակավոր ուղևորների համար կտեղադրվեն վերելակներ: Սայլակավոր քաղաքացիների, ինչպես նաև նրանց փոխադրումն իրականացնող տրանսպորտային միջոցների համար կառանձնացվեն գծանշված տարածքներ:

«Անօթևան անձանց և ընտանիքներին ժամանակավոր կացարանով ապահովում և սոցիալական բնակարանային ֆոնդի ձևավորման ռազմավարական ծրագրի իրագործում» ծրագիր

ա) Անօթևան անձանց ժամանակավոր կացարանում տեղավորում Առկա վիճակը: Ելնելով սոցիալական ծանր պայմաններից և անբարենպաստ այլ հանգամանքներից Երևանի փողոցներում և այլ վայրերում գիշերում են կացարան չունեցող անօթևան անձինք, որոնց թվում կան նաև ազատազրկման վայրերից վերադարձածներ: Այդ խմբերը ունեն սոցիալական աջակցության կարիք հասարակությանն առավել արագ ինտեգրվելու համար:

Ծրագրի նպատակը մայրաքաղաքի անօթևանների հավաքագրումն ու նրանց ժամանակավոր կացարանում տեղավորելն է ապահովելով շուրջօրյա խնամք, կենսակերպի փոփոխություն:

Երևանի քաղաքապետի նախաձեռնությամբ 2011 թվականի դեկտեմբերի 23-ից Երևանի քաղաքապետարանը հայ-դանիական «Հանս Քրիստիան Կոֆոեդ» բարեգործական հիմնադրամի հետ համատեղ ձևավորել է անօթևանների ժամանակավոր կացարան, որտեղ մինչ 2015 թվականի սեպտեմբեր տեղափոխվել են կյանքի դժվարին իրավիճակներում հայտնված (այդ թվում նաև ազատազրկման վայրերից վերադարձած) շուրջ 221 անօթևան:

Ծրագրի արդյունքում անօթևանների զգալի մասը լիարժեք ինտեգրվել է հասարակությանը:

բ) Բնակարանային ֆոնդի ձևավորման ռազմավարական ծրագրի իրագործում Առկա վիճակը: Վերջին 20 տարիներին համակարգային փոփոխությունների հետևանքով սոցիալապես անապահով, անօթևան շատ ընտանիքներ կանգնած են սոցիալական դժվարին խնդրի առաջ և ինքնուրույն ի վիճակի չեն հոգալու իրենց բնակապահովման խնդիրները:

Ծրագրի նպատակը պետական, ինչպես նաև ոչ պետական աջակցությամբ նպատակային ծրագրերի իրագործումն է: Պետության կողմից ընդունվելու է սոցիալական բնակարանաշինության զարգացման ծրագիր, որը կնախատեսի համապատասխան ընտանիքներին աստիճանաբար սոցիալական բնակարաններով ապահովումը:

Ծրագրի արդյունքում նախատեսվում է կարիքավոր ընտանիքների բնակարանային խնդիրների աստիճանական կարգավորում:

«Բազմազավակ ընտանիքների բնակարանային և սոցիալ-կենցաղային պայմանների բարելավմանն ուղղված ծրագրերի իրագործում» ծրագիր

Առկա վիճակը: Ծնելիության խնդիրը սոցիալական կարևորագույն խնդիրներից է, և ծնելիության ցածր մակարդակը ՀՀ ազգային անվտանգության հայեցակարգում դիտարկվում է ներքին սպառնալիքների ցանկում: Միայն պետական քաղաքականության շրջանակում հնարավոր չէ բավարարել նորածիններ ունեցող, հատկապես բազմազավակ ընտանիքների հոգսը:

Ծրագրի նպատակը Երևան քաղաքում կարիքավոր, բազմազավակ ընտանիքներին աջակցության ցուցաբերումը և վերջիններիս սատարումն է միավորելով նաև հասարակական կառույցների ջանքերը:

Ծրագրի արդյունքում ակնակալվում է կարիքավոր բազմազավակ ընտանիքների սոցիալական հոգսերի թեթևացում, բնակարանային խնդիրների աստիճանական կարգավորում, ծնելիության խրախուսում:

Մայրության օրվան կապակցությամբ բազմազավակ մայրերի համար խրախուսման նպատակով կկազմակերպվեն մեծարման միջոցառումներ, նրանց Երևանի բյուջեից կտրամադրվեն դրամական օժանդակություններ:

«Արցախյան պատերազմում զոհվածների ընտանիքների, հաշմանդամ դարձած ազատամարտիկների, Հայրենական Մեծ և Աֆղանական պատերազմների վետերանների, ցեղասպանությունը վերապրած և աջակցության կարիք ունեցող այլ ընտանիքների համար սոցիալական աջակցության ծրագրերի իրագործում» ծրագիր

Առկա վիճակը: Չնայած սոցիալական նշված խմբերի համար պետական ծրագրերի շրջանակում իրականացվող քաղաքականությանը անհրաժեշտ է ուշադրության կենտրոնում պահել նրանց սոցիալական խնդիրները:

Ծրագրի նպատակը նշված անձանց և նրանց ընտանիքներին սոցիալական հասցեական աջակցությունների ցուցաբերման շարունակականության ապահովումն է:

Ծրագրի արդյունքում ակնկալվում է վետերանների և նրանց ընտանիքների շրջանում աղքատության մակարդակի կրճատում, հարկային որոշակի պարտավորությունների նկատմամբ սահմանված արտոնությունների շարունակականության ապահովում, արժանապատիվ կենսակերպի ապահովում:

2016թ. Արցախյան պատերազմում զոհվածների ընտանիքների, հաշմանդամ դարձած ազատամարտիկների, Հայրենական և Աֆղանական պատերազմների վետերանների համար կազմակերպվեն միջոցառումներ, կտրամադրվի դրամական աջակցություն:

«Կարիքավոր ընտանիքների երեխաների ամառային հանգստի կազմակերպում» ծրագիր

Առկա վիճակը: Վերջին տարիների ընթացքում վարչական շրջաններում կարիքավոր, սակավ ապահովված, բազմազավակ ընտանիքների 7-13 տարեկան երեխաներ իր ամառային հանգիստը անցկացրել է Ծաղկաձորի, Հանքավանի և ա]լ մանկական առողջարարական ճամբարներում:

Ծրագրի նպատակը կարիքավոր ընտանիքների երեխաների ամառային ակտիվ հանգստի կազմակերպումն է:

Ծրագրի արդյունքում որոշակի սոցիալական խմբեր ներկայացնող կարիքավոր ընտանիքների 7-13 տարեկան երեխաները հանգստացել են հանրապետության ճամբարներում:

«Սոցիալական գործընկերություն հասարակական կառույցների հետ» ծրագիր

Առկա վիճակը: Երևանի քաղաքապետարանը ակտիվ համագործակցում է սոցիալական հիմնահարցերով զբաղվող մի շարք հասարակական կազմակերպությունների և կառույցների հետ:

Ծրագրի նպատակը սոցիալական ծրագրերի իրականացման ընթացքում ոչ կառավարական և առևտրային կազմակերպությունների մասնակցության ձևերի ընդլայնումն է: Հաշվի առնելով հասարակական կառույցների մարդկանց աջակցելու յուրահատուկ փորձը, ինչպես նաև հենվելով սոցիալական գործընկերության սկզբունքի վրա, համատեղ կիրականացվեն սոցիալական ծրագրեր առկա ռեսուրսների նպատակային օգտագործմամբ:

Ծրագրի արդյունքում համատեղելով Երևանի քաղաքապետարանի և համապատասխան հասարակական կառույցների ջանքերը, առավել արդյունավետ ձևով կյանքի կկոչվեն սոցիալական ծրագրեր ուղղված հասարակության մեջ առկա սոցիալական խնդիրների լուծմանը:

Մշակույթի ոլորտում իրականացվող և նախատեսվող ծրագրերը նպատակ ունեն բարձրացնելու մշակույթի դերը, պահպանելու ազգային մշակութային ժառանգությունը, խթանելու անհատի և հասարակության ստեղծագործական ներուժը, ապահովելու ազգային մշակութային ավանդական ձևերի զարգացումը և ինտեգրումը միջազգային մշակութային կառույցներին:

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում են 73 համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպություններ և մեկ փակ բաժնետիրական ընկերություն, որից 5 թանգարան Երևան քաղաքի պատմության, Ժամանակակից արվեստի, Կարեն Դեմիրճյանի, Ֆրիտյոֆ Նանսենի թանգարանները և «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանը: Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում են 3 թատրոններ Հր. Ղափլանյանի անվան դրամատիկական, Պատանի հանդիսատեսի և «Մհեր Մկրտչյան» արտիստական թատրոնները: Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում են 19 գրադարան, երաժշտական, արվեստի և կերպարվեստի 26 դպրոց, 16 մշակույթի տներ, մշակույթի ստեղծագործության և գեղագիտական կենտրոններ, «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» և Յու. Բախշյանի անվան մանկական ֆիլհարմոնիաները, «Երևան» փողային նվագախումբը, Երևանի կենդանաբանական այգին և «Հայ-Արտ մշակութային կենտրոն» ՓԲԸ-ն:

 

Մշակութային միջոցառումներ

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016 թվականի ընթացքում նախատեսվում է իրականացնել մի շարք պետական և ազգային տոներին նվիրված միջոցառումներ Ամանորին, Մայրության և գեղեցկության տոնին, Թատրոնի միջազգային օրվան, Ցեղասպանության զոհերի հիշատակի օրվան, «Թանգարանների միջազգային օրվան», «Վերջին զանգ», Երեխաների իրավունքների պաշտպանության օրվան, Արամ Խաչատրյանի անվան պատանի ստեղծագործողների ամենամյա մրցույթ-փառատոնին, Երևան քաղաքի երաժշտական և արվեստի դպրոցների ստուգատես-փառատոնին, Ջազի միջազգային օրվան, Երիտասարդության միջազգային օրվան, «Երևանյան ամառ» եռամսյա ծրագրին, «Էրեբունի-Երևան» տոնակատարությանը, «Գրադարանավարի օրվան» և Հայ ականավոր գործիչների և մտավորականների հիշարժան տարեթվերին: Երևան քաղաքի 12 վարչական շրջաններում ևս կիրականացվեն վերոնշյալ իրադարձություններին նվիրված թեմատիկ միջոցառումներ:

Տարվա ընթացքում մայրաքաղաքում կանցկացվեն նաև մի շարք միջազգային մշակութային միջոցառումներ «ՀայՖեստ» միջազգային թատերական փառատոնը, «Ոսկե Ծիրան» միջազգային կինոփառատոնը, «Ռեանիմանիա» Երևանի միջազգային անիմացիոն կինոյի և պատկերապատման արվեստի փառատոնը, «Երևանյան հեռանկարներ» միջազգային փառատոն և այլն, որոնց իրականացման նպատակով Երևանի քաղաքապետարանը ցուցաբերում է աջակցություն:

2016 թվականին Երևանի քույր և գործընկեր քաղաքների հետ համատեղ կիրականացվեն մշակութային ծրագրեր քարոզելով հայկական մշակույթը, որը կստեղծի համագործակցության նոր շրջանակներ: Կիրականացվեն ծրագրեր ուղղված Երևանում բնակվող ազգային փոքրամասնությունների պատմական, հոգևոր, մշակութային արժեքների և էթնիկ ինքնության պաշտպանության ապահովմանն ու ինքնաարտահայտմանը, կստեղծվեն անհրաժեշտ պայմաններ ազգային փոքրամասնությունների մշակույթի դրսևորման համար:

 

Գրադարաններ

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում է 19 գրադարան: 2014թ. ընթացքում գրադարաններում ավելացել է գրքի ֆոնդը 13.1 հազար կտորով, 2013թ. կազմել է 1712.1, իսկ 2014թ.` 1725.2 հազ. կտոր:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Տեղեկատվական-հաղորդակցական, նոր տեխնոլոգիաների և էլեկտրոնային կառավարման համակարգերի մշակումը և ներդրումը մշակույթի բնագավառում, մշակութային արժեքների թվայնացման գործընթացի խթանումը

2. Արդի գրականության համալրում

«Հայաստանի գրադարանների ավտոմատացված ցանց» ծրագիր

«Ավ. Իսահակյանի անվան կենտրոնական գրադարան» ՀՈԱԿ-ը միացել է «Հայաստանի գրադարանների ավտոմատացված ցանց» ծրագրին, որի շրջանակում ընդհանուր տեղեկատվական բազա է մուտքագրվում կենտրոնական գրադարանի գրքային ֆոնդը:

Երևանի «Մաթեմատիկական մեքենաների գիտահետազոտական ինստիտուտի» հետ շարունակվում են «Ա. Իսահակյանի անվան կենտրոնական գրադարան» ՀՈԱԿ-ի ընթերցողների էլեկտրոնային սպասարկման ծրագրի ներդրման և զարգացման աշխատանքները: Շարունակվում է էլեկտրոնային գրադարանի ֆոնդերը համալրելու և ֆոնդերի թվայնացման գործընթացը: Թվային բազայում տեղադրվում են նոր ծրագրեր: Աշխատանքները կրում են շարունակական բնույթ: Հատուկ խմբի համար /տեսողական խնդիրներ ունեցող/ տեղադրված է «ԱՐԵՎ» էլեկտրոնային-թվային համակարգը, իսկ լսողական խնդիրներ ունեցողների համար «ԷԼԳՐԱԴ»-ի թվային բազաների «Ոսկե շղթա 1,2,3» ծրագրերը:

Իրականացվում է ՀՈԱԿ-ի աշխատակազմի ուսուցում «ԱԼԵՖ» և «ԷԼԳՐԱԴ» ծրագրերով:

Կենտրոնական գրադարանում գործում է անվճար WI-FI անլար ինտերնետ կապ:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Գրադարաններում կիրականացվեն գրական, գրական-երաժշտական երեկոներ, գրքերի շնորհանդեսներ, մանկապատանեկան գրքի և երաժշտության շաբաթ, Ազգային գրադարանային շաբաթ, կկազմակերպվեն հանդիպումներ մշակույթի և արվեստի անվանի գործիչների հետ, կնշվեն անվանի մտավորականների հիշարժան տարեթվերը: Կկազմակերպվի գրադարանավարի օրվան նվիրված «Հանդիպման վայրը գրադարան» ամենամյա միջոցառումը:

Գրադարաններում նախատեսվում է տեղեկատվական-հաղորդակցական, նոր տեխնոլոգիաների և էլեկտրոնային կառավարման համակարգերի ներդրում, գրադարանային ֆոնդերի թվայնացման գործընթացի խթանում:

«Ավ. Իսահակյանի անվան կենտրոնական գրադարան» ՀՈԱԿ-ում կշարունակեն գործել «Ամերիկյան անկյունը», «Ֆրանկոֆոնիայի կենտրոնը» և «Բրիտանական կենտրոնը», որոնք մշտապես համալրվում են բարձրարժեք գրականությամբ, տեղեկատվական կրիչներով, կահույքով: Կկազմակերպվեն ֆիլմերի անվճար ցուցադրություններ, դասախոսություններ, անգլերենի և ֆրանսերենի անվճար ուսուցման դասընթացներ տարիքային տարբեր խմբերի համար, ինչպես նաև կանցկացվի «Նռան հատիկ» հանրապետական մանկապատանեկան թատերական փառատոնը:

 

Թանգարաններ

Երևան քաղաքում Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում է 5 թանգարան Երևան քաղաքի պատմության, Ժամանակակից արվեստի, Կարեն Դեմիրճյանի, Ֆրիտյոֆ Նանսենի թանգարանները և «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանը: Թանգարանների թիվը 2014թ. համեմատ ավելացել է 1-ով: 2015թ.-ից հիմնադրվել և գործում է «Ֆրիտյոֆ Նանսենի թանգարան» ՀՈԱԿ-ը:

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության թանգարանային հավաքածուներում ցուցանմուշների քանակը ավելացել է 0.4 հազ. ցուցանմուշով. 2013թ. կազմել է 114.7 հազ. ցուցանմուշ, 2014թ. 115.1 ցուցանմուշ, այցելուների թիվը ավելացել է 12.6 հազ. մարդով. 2013թ. 39.7 հազ. մարդ, 2014թ. 52.3 հազ. մարդ:

Թանգարանների միջազգային օրվան և «Թանգարանների եվրոպական գիշեր» նախաձեռնության շրջանակներում Երևանի թանգարաններում մայիսի 18-ին անց է կացվում ամենամյա «Թանգարանային գիշեր» միջոցառումը: Թանգարանները հանդես են գալիս ցուցադրություններով, կազմակերպվում են բազմաթիվ ցուցահանդեսներ:

Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան» ՀՈԱԿ-ի վերակառուցման ծրագիր «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանի» կողմից մշակվում է «Էրեբունի ամրոցի միջնաբերդի վերականգնում և հատվածաբար վերստեղծում» ծրագրի նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի փաթեթը:

Թանգարանի տարածքում կատարվում են պեղումներ և գիտական ուսումնասիրություններ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Թանգարանային նմուշների անվտանգ և անհրաժեշտ պայմանների ապահովում:

 

2016 թվականին նախատեսվող ծրագրեր

Թանգարաններում կկազմակերպվեն ցուցահանդեսներ և միջոցառումներ: Կանցկացվեն մի շարք միջոցառումներ նվիրված Թանգարանների միջազգային օրվան, Եվրոպական ժառանգության օրվան:

«Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանը կկազմակերպի միջոցառումների շարք նվիրված Հուշարձանների միջազգային օրվան:

«Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան» ՀՈԱԿ-ի վերակառուցման ծրագիրն ունի շարունակական բնույթ:

«Երևան քաղաքի պատմության թանգարան» ՀՈԱԿ-ում կշարունակվեն 3D պրոեկցիայով անիմացիոն ծրագրերի ցուցադրությունները:

 

Թատրոններ

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում է 3 թատրոն Հր.Ղափլանյանի անվան դրամատիկական, Պատանի հանդիսատեսի և «Մհեր Մկրտչյան» արտիստական թատրոնները:

2014թ. թատրոններում խաղացել են 419 ներկայացում, հանդիսատեսի թիվը կազմել է 78.3 հազար մարդ, թատրոնների խաղացանկը համալրվել է 10-ը նոր բեմականացումներով:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Մատուցվող ծառայությունների որակի բարելավում

2. Նոր ստեղծագործություններով խաղացանկի համալրում

3. Երիտասարդ ստեղծագործական ներուժի ընդգրկում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Թատրոնների խաղացանկերը համալրելու նպատակով յուրաքանչյուր տարի նախատեսվում է իրականացնել շուրջ 10-ը նոր բեմականացում:

 

Երաժշտական և արվեստի դպրոցներ

Երաժշտական, արվեստի և կերպարվեստի դպրոցներն իրականացնում են արտադպրոցական գեղագիտական դաստիարակություն, նախնական մասնագիտական կրթություն. նախապատրաստում են օժտված և տաղանդավոր երեխաներին միջին և բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ուսումը շարունակելու համար:

Երևան քաղաքում գործում է երաժշտական, արվեստի և կերպարվեստի 26 դպրոց: Աշակերտների թիվը 2013-2014թթ. կազմել է 10.265 աշակերտ, 2014-2015թթ.` 10.797 աշակերտ, ավելացել է 532 աշակերտով:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Երաժշտական և արվեստի դպրոցների համալրում անհրաժեշտ գույքով և երաժշտական գործիքներով

2. Հաշմանդամ և ծնողազուրկ երեխաների, բազմազավակ և անապահով ընտանիքների երեխաների ընդգրկվածության մեծացման նպատակով կրթական և սոցիալական ծրագրերի ընդլայնում:

 

2016 թվականին նախատեսվող ծրագրեր

Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում նախատեսվում է համերգների, հանրապետական ու միջազգային մրցույթների և փառատոների կազմակերպում և մասնակցություն: ՈՒսումնական տարվա վերջում կկազմակերպվի երաժշտական և արվեստի դպրոցների մրցույթ-փառատոն և հաշվետու համերգներ: Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում անցկացվում է Ա.Խաչատրյանի անվան պատանի ստեղծագործողների ամենամյա ստուգատես-փառատոն:

2016թ. կշարունակվի 2015թ. մեկնարկած «Բաց դաս» խորագրով ծրագրի իրականացումը: Մասնագետներն ու դպրոցի սաները կիրականացնեն բացօթյա հանրային դասընթացներ ներգրավելով հանրության լայն շերտեր հանրահռչակելով մշակութային մասնագիտական կրթությունը:

Շարունակվելու է երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ազգային, լարային և փողային նվագարանների գծով ուսուցման ծրագիրը, որը միտված է մոռացվող ազգային նվագարանների և հայ երաժշտական ավանդույթների պահպանմանը, տարածմանը և հանրահռչակմանը:

Նախատեսվում է իրականացնել նաև գույքի և երաժշտական գործիքների ձեռքբերում երաժշտական և արվեստի դպրոցների համար, ինչն իր հերթին կնպաստի մշակութային կրթության գործընթացի բարելավմանը, սաների թվաքանակի ավելացմանը:

 

Մշակույթի տներ և գեղագիտական կենտրոններ

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում է 16 մշակույթի տուն և գեղագիտական, մշակութային կենտրոններ: 2015թ. հիմնադրվել է «Արաբկիր մշակութային կենտրոն» համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպությունը:

2013թ. գործել է 256 խմբակ, իսկ 2014թ. գործում է 262 խմբակ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Մշակույթի օջախների շենքային պայմանների բարելավում

2. Անհրաժեշտ գույքի, սարքավորումների ապահովում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Հաշմանդամ, ծնողազուրկ, բազմազավակ և անապահով ընտանիքների երեխաների ընդգրկվածության մեծացման նպատակով նախատեսվում է կրթամշակութային և սոցիալական ծրագրերի իրականացում, տարբեր սոցիալական խմբերի համար մշակութային ծրագրերի մշակում և ընդլայնում:

 

Այլ մշակութային կազմակերպություններ

Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործում են «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ», «Յու. Բախշյանի անվան մանկական ֆիլհարմոնիա», «Երևան» փողային նվագախումբ» ՀՈԱԿ-ները և «Հայ-Արտ» մշակութային կենտրոն» ՓԲԸ-ն:

Մանկական ֆիլհարմոնիաները միավորում են երաժշտական, արվեստի դպրոցների երաժշտական բացառիկ ընդունակություններով օժտված երեխաներին, օժանդակում են գործող երաժշտական և արվեստի դպրոցներում լավագույն ուժերի բացահայտմանը և նրանց ունակությունների զարգացմանը:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Գույքի և անհրաժեշտ սարքավորումների ապահովում:

 

2016 թվականին նախատեսվող ծրագրեր

Նախատեսվում է ապահովել վերոնշյալ կազմակերպությունների մասնակցությունը համերգների, փառատոների, ցուցահանդեսների ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ արտերկրում:

Երևանի կենդանաբանական այգի

Հայաստանի Հանրապետության միակ կենդանաբանական այգին գործում է Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ: Այգու նպատակը վայրի կենդանիների պահպանումն է, վերացող կենդանիների բազմացումն ու ցուցադրումը: Այգում աշխատանքներ են տանում կենդանիների բնական աճի ավելացման, նոր կենդանիների ձեռքբերման և փոխանակման հաշվին նոր տեսակներով ապահովելու նպատակով: Այգին նաև զբոսանքի և ժամանցի յուրատեսակ վայր է, որը հնարավորություն է ընձեռում այցելուներին ծանոթանալու վայրի բնաշխարհին, իրականացնում է մշակութային-լուսավորչական գործառույթ այցելուներին տալիս է ինչպես բնապահպանական դաստիարակություն, այնպես էլ ձևավորում է շրջակա միջավայրի նկատմամբ հոգատար և մարդասիրական վերաբերմունք:

 

Կենդանաբանական այգու վերակառուցման ծրագիր

Քննարկվել է այգու զարգացման և արդիականացման ծրագրերը, ինչպես նաև նախապատրաստվել և համապատասխան ստորաբաժանմանն է ներկայացվել այգու հիմնանորոգման ծրագրերի նախագծային փաստաթղթերի տեխնիկական առաջադրանքները գնման ընթացակարգն ապահովելու նպատակով:

Կազմակերպվել է Վարիների նոր կղզյակի աշխատանքները, այգու տարածքում արջերի և գայլերի նոր ազատավանդակի կառուցումը, այգու տարածքում մանկական այգու կառուցումը: Իրականացվել է Երևանի կենդանաբանական այգու փղի ազատավանդակի վերանորոգման, կարգաբերման և բացօթյա ազատավանդակի վերաձևափոխման աշխատանքներ, «Զոոկլինիկայի», «Երևանի կենդանաբանական այգու սիրամարգերի ազատավանդակը որպես կենդանիների ցուցադրման գոտու տոմսարկղի

վերակառուցման և նրան հարող լճակի մաքրման և բարեկարգման» և «մանկական զբոսայգու կառուցման» աշխատանքները:

ՄԱԶԾ և Երևանի քաղաքապետարանի համատեղ «Քաղաքային կանաչ լուսավորություն» ծրագրի շրջանակում իրականացվել է Երևանի կենդանաբանական այգու արտաքին լուսավորության համակարգի արդիականացման աշխատանքներ, տեղադրվել են 39 Վտ հզորության 112 էներգաարդյունավետ լուսատուներ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Այգու արդիականացում

2. Նոր ազատավանդակների կառուցում և տարածքի ընդլայնում

3. Այգու առկա ջրային ռեսուրսների վերամշակման և վերօգտագործման կենտրոնի ստեղծում

4. Կենտրոնացված ջեռուցման համակարգի ներդրում

5. Կերախոհանոցի կառուցում

6. Այգու սահմանագծով պարսպապատում

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Կենդանաբանական այգու վերակառուցման ծրագիրը կրելու է շարունակական բնույթ: Ծրագրի իրականացման արդյունքում մայրաքաղաքը կունենա արդի չափանիշներին համապատասխան կենդանաբանական այգի, որը իր նպաստը կբերի նաև Երևանյան տուրիզմի զարգացման և խթանման գործընթացին:

 

ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ ԵՎ ՍՊՈՐՏ

 

Երևան քաղաքում տեղակայված է մարզական 4 միություն, մարզական 12 ակումբ, 14 լողավազան, ֆուտբոլի 11 մարզադաշտ, թենիսի 24 կորտ, 4 հրաձգարան, 5 ստադիոն, 37 մարզադահլիճ, 1 նետաձգարան, 1 աթլետիկական մանեժ, 1 հեծանվահրապարակ, թիավարության ու վինդսերֆինգի 3 ջրամբար, մարզամշակութային 2 կենտրոն, հավաքական թիմերի ուսումնամարզական 1 կենտրոն, 1 ձիարշավարան, բազմագործառութային 116 փոքր դաշտ և տարբեր գերատեսչական ենթակայության 57 մարզադպրոց:

Երևան քաղաքում նշանակալի մարզական կառույցներ են Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրը, «Հրազդան» և Վ. Սարգսյանի անվան ստադիոնները, ֆուտբոլի ակադեմիան, «Հեծանվահրապարակը», Տիգրան Պետրոսյանի անվան շախմատի կենտրոնական տունը, «Դինամո» մարզահամալիրը: Երևան համայնքի ենթակայությամբ գործում են 35 մարզադպրոց:

Հանրապետությունում գործում են մարզական ֆեդերացիաներ գրեթե բոլոր մարզաձևերից, սակայն որպես ինքնուրույն կազմակերպություններ Երևանում գործում են շախմատի, ձյուդոյի, աթլետիկայի, վոլեյբոլի և հանդբոլի Երևան քաղաքի ֆեդերացիաներ:

Յուրաքանչյուր տարի անցկացվում են մոտ 40 մարզաձևերի Երևան քաղաքի առաջնություններ, 5 առողջարարական ու երիտասարդական միջոցառումներ, Երևանի քաղաքապետի մրցանակների համար 4 միջոցառումներ, Երևանի քաղաքապետի փոխանցիկ գավաթի համար յոթ մարզաձևերից կազմված բակային փառատոն և ըմբշամարտի միջազգային մրցաշար:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Պետական և համայնքային ենթակայության, հասարակական ու մասնավոր մարզական կազմակերպությունների փոխգործակցության արդյունավետության բարձրացում:

2. Առողջ ապրելակերպի մշակույթի ձևավորում, ֆիզիկական կուլտուրայի մասսայականացում:

3. Մարզադպրոցների կառուցում, ժամանակակից մարզագույքով ապահովում, բնակչության լայն զանգվածների համար դրանց մատչելիության ապահովում:

4. Տարածաշրջանային և միջազգային մարզական շարժումների հետ համագործակցության հաստատում և ընդլայնում:

5. Համայնքի ենթակայության մարզադպրոցներում մեթոդիստների, մարզիչների ու տեխնիկական և սպասարկող անձնակազմի հաստիքների ավելացման անհրաժեշտություն:

2016 թ. նախատեսվող աշխատանքներ

. «Երևանի սպորտ կոմիտե» կազմակերպության վերակազմակերպում «Բարձրագույն մարզական վարպետության մարզադպրոց» ՀՈԱԿ-ի, ինչպես նաև մի շարք այլ մարզական ՀՈԱԿ-ների վերակազմակերպում:

. Երևան-Ստեփանակերտ, Երևան-Մոսկվա քաղաքների համագործակցության ծրագրով նախատեսված աշխատանքների զարգացում:

. Երևան քաղաքի հավաքական թիմերի երևանյան թիմերի ու մարզիկ-մարզուհիների մասնակցության ապահովում Հայաստանի հանրապետության առաջնություններում ու տեղական և միջազգային մրցաշարերում:

. Հանրապետական և միջազգային մրցաշարերին պատշաճ մակարդակով մասնակցելու նպատակով երևանցի մարզիկների և Երևանի թիմերի համար ուսումնամարզական հավաքների կազմակերպում:

. «Առողջ սերունդ պաշտպանված հայրենիք» համաքաղաքային բակային ավանդական փառատոնի վերածում միջազգայինի համագործակցելով Երևանի քույր քաղաքների հետ:

. Հանրապետական, միջազգային մրցաշարերում, Եվրոպայի ու աշխարհի առաջնություններում և օլիմպիական խաղերում բարձր արդյունքներ ցուցաբերած երևանցի մարզիկների խրախուսում:

. Երևանի ենթակայության մարզական կազմակերպությունների տարածքների հիմնանորոգման և ժամանակակից մարզագույքով ապահովման աշխատանքների իրականացում:

 

ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՏԱՐՎՈՂ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ

 

Երիտասարդության հարցերի ոլորտի միակ իրավական նորմատիվային փաստաթուղթը երիտասարդական պետական քաղաքականության հայեցակարգն է, որը սահմանում է երիտասարդական պետական քաղաքականության սուբյեկտները, քաղաքականության սկզբունքները, իրականացման նպատակներն ու հիմնական ուղղությունները: Մայրաքաղաքի երիտասարդական կյանքի զարգացման գործում ակտիվ մասնակցություն ունեն հասարակական կազմակերպությունները, բուհերի ուսանողական խորհուրդները: ՀՀ արդարադատության նախարարությունում գրանցված ՀԿ-ների հիսուն տոկոսը երիտասարդական են կամ զբաղվում են երիտասարդության խնդիրներով, դրանց մեծամասնությունը գործում են Երևան քաղաքում:

Երևանի քաղաքի ավագանու 2013 թվականի սեպտեմբերի 10-ի հ.46-Ն որոշմամբ ստեղծվել է Երևանի քաղաքապետին կից երիտասարդության հարցերի խորհուրդը: Երևանի քաղաքապետարանում գործում է երիտասարդական կենտրոն սեմինարներ, քննարկումներ և այլ միջոցառումներ անցկացնելու համար անհրաժեշտ պայմաններով: Գործում է «Ընթերցասերի ակումբ», «Բանավեճի ակումբ», «Անգլախոսների ակումբ, ծրագրերի մշակման հանձնախումբ, PR հանձնախումբ, «Խոսենք ֆիլմից» և այլն:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Մայրաքաղաքի երիտասարդների սոցիալ-տնտեսական, զբաղվածության ապահովմանն ուղղված միջոցառումների, երիտասարդների շրջանում առողջ ապրելակերպի, հոգևոր-մշակութային, հայրենասիրական դաստիարակության ուղղությամբ տարվող աշխատանքների ակտիվացում:

 

2016թ. նախատեսվող աշխատանքներ

. Արդյունավետ համագործակցության ծավալում մայրաքաղաքում գործող երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների, ուսանողական խորհուրդների, սփյուռքի և հանրապետության մարզերի երիտասարդական կազմակերպությունների, ինչպես նաև միջազգային երիտասարդական կառույցների հետ:

. Հաշմանդամ երիտասարդներին մայրաքաղաքի երիտասարդական կյանքին ինտեգրելու նպատակով սերտ համագործակցության ծավալում հաշմանդամ երիտասարդներին աջակցող կազմակերպությունների հետ:

. Մայրաքաղաքի երիտասարդության շրջանում առողջ ապրելակերպի գաղափարի լայն տարածմանը նպատակաուղղված զանգվածային մշակութային, մարզական միջոցառումների կազմակերպում:

. Երիտասարդների համար ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի, թմրամոլության մասին իրազեկության ապահովմանը և կանխարգելմանն ուղղված զանգվածային մարզական միջոցառումների կազմակերպում:

. Հաշմանդամություն ունեցող տաղանդավոր երիտասարդների ստեղծագործական ցուցահանդեսների և միջոցառումների կազմակերպում:

. 2016 թվականին կշարունակվեն խորհրդի կողմից իրականացվող բոլոր միջոցառումները («Կամավորների բանկ», «Բանավեճի ակումբ», «Ընթերցասերների ակումբ», ծառատունկեր, շաբաթօրյակներ և այլն): Կիրականացվեն նաև նոր ծրագրեր:

 

ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏ

 

ՀՀ սահմանադրությանը, միջազգային պարտավորություններին և ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան պետությունն ապահովում է ընտանիքների ամրապնդման, ընտանիքում երեխաների դաստիարակության առաջնայնության, երեխաների լիիրավ ֆիզիկական, մտավոր, բարոյական, հոգևոր և սոցիալական զարգացման իրավունքների իրականացումը: 1996 թվականին ընդունվել է «Երեխայի իրավունքների մասին» ՀՀ օրենքը: Համաձայն օրենքի երեխա է համարվում 18 տարին չլրացած յուրաքանչյուր ոք, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նա օրենքով սահմանված կարգով գործունակություն է ձեռք բերում կամ գործունակ է ճանաչվում ավելի վաղ:

Երեխաների իրավունքների պաշտպանության ոլորտում առկա խնդիրների համալիր լուծման նպատակով փաստացի ստեղծված է երեխաների պաշտպանության եռաստիճան համակարգը ազգային, մարզային և համայնքային: Մարզային մակարդակում 2006թ. ստեղծված Երևանի քաղաքապետարանի համապատասխան ստորաբաժանման կանոնադրույամբ ամրագրված կարևորագույն խնդիրներից է Երևան քաղաքում կյանքի դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաների իրավունքների պաշտպանության ապահովումը:

2002 թվականին ընդունվել է «Առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների սոցիալական պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքը:

Համաձայն այդ օրենքի առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների խնամքն ու դաստիարակությունը կազմակերպելու առաջնահերթությունը տրվում է ընտանիքներին:

2004 թվականին ընդունվել է ՀՀ ընտանեկան օրենսգիրքը, որով կարգավորվում են ընտանեկան իրավահարաբերությունները:

Երևան քաղաքում գործում են 3 մանկատներ, որոնցից մեկը բարեգործական: Գործում են նաև 7 հատուկ դպրոց, 4 հատուկ կրթահամալիր և երեխաների խնամքի և պաշտպանության 1 գիշերօթիկ հաստատություն:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների խնամքն ու դաստիարակությունը ընտանիքում կազմակերպելու առաջնահերթության ապահովում:

2. Հատուկ ուշադրության է արժանի երեխաների շրջանում թափառաշրջիկության և մուրացկանության երևույթի կրճատման և հետագա կանխարգելման հարցը, որի լուծումը պահանջում է համալիր մոտեցում, պետական մարմինների, հասարակական կազմակերպությունների միասնական գործողություններ:

3. Կրթությունից դուրս մնացած, ինչպես նաև ծննդյան վկայական չունեցող երեխաների իրավունքների և շահերի պաշտպանության, կրթական համակարգում ընդգրկման, վկայականների ձեռքբերման ուղղությամբ համակարգային մոտեցման ցուցաբերում:

4. Մանկալքության դեպքերի կանխարգելման ուղղությամբ վարչական շրջանների խնամակալության և հոգաբարձության հանձնաժողովներ-բուժհիմնարկներ-մանկատներ եռակողմ համագործակցության անհրաժեշտության խնդիր:

5. Կյանքի դժվարին իրավիճակներում հայտնված երեխաներին ուղղված բազմամասնագիտական ծառայությունների զարգացման, տարբեր ծառայություններ

մատուցող կազմակերպությունների, սոցիալական հոգածության ցերեկային կենտրոնների ցանցի ընդլայնման անհրաժեշտություն:

6. Հատուկ դպրոցների, երեխաների գիշերօթիկ խնամքի և պաշտպանության հաստատությունների և մանկատների հնարավոր բեռնաթափում:

7. Մանկատների բեռնաթափման նպատակով խնամատարության ինստիտուտի կայացմանն աջակցություն:

8. Կյանքի դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաներին և նրանց ընտանիքներին քաղաքային կրթամշակութային միջոցառումներին ընդգրկման ապահովում:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

. Առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների հայտնաբերում, հաշվառում, կարիքների գնահատում և ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված արտոնությունների տրամադրման ապահովում:

. Հատուկ դպրոցների երեխաների խնամքի և պաշտպանության գիշերօթիկ հաստատությունների և մանկատների հնարավոր բեռնաթափում

. Կյանքի դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաների տվյալների մուտքագրում բազայում:

. Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների առանձնահատուկ պայմանների կարիքի վկայագրում:

. Մանկատների բեռնաթափման նպատակով խնամատարության ինստիտուտի կայացմանն աջակցություն:

. Մանկատների բեռնաթափման, երեխայի ընտանիքում ապրելու իրավունքի իրացման նպատակով որդեգրման հնարավորության մասին եզրակացության տրամադրման գործընթացի իրականացում:

. Կյանքի դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաների տեղավորում խնամքի և պաշտպանության հաստատություններում:

. Վարչական շրջանների խնամակալության և հոգաբարձության հանձնաժողովների, բուժհաստատությունների և շահագրգիռ այլ կառույցների հետ համատեղ միջոցառումների իրականացում մանկալքության դեպքերը կանխելու համար:

. Վարչական շրջանների խնամակալության և հոգաբարձության հանձնաժողովների աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով, ըստ անհրաժեշտության, մեթոդական և գործնական օգնության տրամադրում:

. Միջազգային և տեղական հասարակական կառույցների և կազմակերպությունների հետ համատեղ ընտանիքի, կանանց և երեխաների հիմնախնդիրների լուծմանն ուղղված ծրագրերի մշակում, համատեղ միջոցառումների իրականացում:

. Անչափահասների կողմից իրավախախտումների, մուրացիկության և թափառաշրջիկության կանխարգելման, հիմնախնդիրների առաջացման պատճառների ուսումնասիրման և համապատասխան միջոցառումների ձեռնարկման նպատակով ոստիկանության անչափահասների գործերով բաժանմունքների հետ համագործակցություն համատեղ նիստերի, շրջայցների կազմակերպում, հասցեական օգնության տրամադրում, երեխաների կողմնորոշում և տեղավորում:

. Շահագրգիռ կառույցների հետ համատեղ կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերում և նրանց կրթական համակարգում ընդգրկելու ուղղությամբ աշխատանքներ:

. Շահագրգիռ կառույցների հետ համատեղ ծննդյան վկայական չունեցող երեխաների տվյալների հավաքագրում, վկայականների ձեռքբերման գործընթացին աջակցում:

. Ընտանիքի, կանանց և երեխաների ոլորտում առկա խնդիրներին վերաբերվող սեմինարների, կլոր սեղանների, գործնական քննարկումների կազմակերպում:

. Վարչական շրջանների գենդերային հարցերով զբաղվող աշխատանքային խմբերի հետ գենդերային խնդիրների շուրջ եռամսյակային քննարկումներ:

. ՀՀ կառավարության 2011թ. մայիսի 20-ի և հունիսի 17-ի նիստերի համապատասխանաբար հ.19 և հ.23 արձանագրային որոշումների հիման վրա մշակված Կանանց և տղամարդկանց իրավահավասարության քաղաքականության և սեռի հատկանիշով բռնության ծրագրերի իրականացման ապահովում Երևան քաղաքում:

. Կյանքի դժվարին իրավիճակներում գտնվող երեխաների ընտանիքներին աջակցություն

. Այցելություն Երևան քաղաքի հատուկ դպրոցներ երեխաների իրավունքների և շահերի պաշտպանության նպատակով:

. Թրաֆիքինգի վերաբերյալ դեպքերի քննարկում և ուղղորդում:

. Կանանց և տղամարդկանց իրավահավասարության վերաբերյալ սեմինար:

. Մարզամշակութային միջոցառում հատուկ դպրոցների երեխաների համար:

. Ընտանիքի օրվան նվիրված շնորհալի երեխաների ձեռքի աշխատանքների ցուցահանդես «Իմ ընտանիքը» խորագրով:

. Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրվան նվիրված այցելություն ծննդատներ հունիսի 1-ին ծնված երեխաներին նվերների տրամադրում:

. Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրվան նվիրված շրջիկ տիկնիկային թատրոնի մասնակցությամբ ներկայացում «Մարի Իզմիրլյանի անվան մասնագիտացված մանկատուն» և «Երևանի Մանկան տուն» ՊՈԱԿ-ների երեխաների համար, նվերների տրամադրում:

. Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրվան նվիրված հեքիաթի հերոսների, մանկական երաժշտական խմբերի մասնակցությամբ տոնական զվարճալի միջոցառում, որի ընթացքում երեխաներին կտրվեն խորհրդանշական նվերներ:

. Հանրապետական հ.1 հատուկ կրթահամալիրի և Երևանի երեխաների խնամքի և պաշտպանության հ.2 գիշերօթիկ հաստատության երեխաների համար այց-սեմինար կենդանաբանական այգի, ծանոթացում վայրի բնությանը, ոլորտի մասնագիտությունների ուսումնասիրում:

. Էրեբունի-Երևան տոնին ընդառաջ Հանրապետական հ.1 հատուկ կրթահամալիրի և «Երևանի Աջափնյակ վարչական շրջանի երեխաների սոցիալական հոգածության կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի երեխաների այցելության կազմակերպում թանգարաններ:

. Հաշմանդամների միջազգային օրվան նվիրված հաշմանդամություն ունեցող երեխաների ձեռքի աշխատանքների ցուցահանդես:

 

ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

 

Երևանի քաղաքապետարանը համագործակցում է արտերկրի ավելի քան 50 քաղաքների հետ և անդամակցում 8 միջազգային կազմակերպությունների` ունենալով լայն պայմանագրային դաշտ և համատեղ իրականացվող ծրագրեր:

Ընդլայնվել կամ նոր գործընկերային հարաբերություններ են հաստատվել եվրոպական, ասիական և ԱՊՀ տասնյակ քաղաքների և տարբեր կազմակերպությունների հետ` ԱՊՀ մայրաքաղաքների և խոշոր քաղաքների Միջազգային Ասամբլեայի, Ֆրանսախոս քաղաքների քաղաքապետերի միջազգային ասոցիացիայի (AIMF), Միջազգային քաղաքային համայնքների Լուսավորում ասոցիացիայի (LUCI), Եվրոպական քաղաքների ասոցիացիայի (EUROCITIES), Եվրոպական խորհրդի տեղական և տարածքային իշխանությունների Կոնգրեսի, «Ստրասբուրգի բարեկամ քաղաքների ակումբի»,Համաշխարհային ժառանգության քաղաքների կազմակերպության, «Տեղական իշխանությունները հանուն կայունության» ասոցիացիայի /ICLEI/ և այլն:

Երևանը միացել և միանում է տարբեր ուղղվածություն ունեցող ծրագրերին /ACES Europe (Եվրոպական մայրաքաղաքների և քաղաքների սպորտային ֆեդերացիա), ինչպես նաև միջազգային նախաձեռնություններին և հռչակագրերին, մասնավորապես Եվրոպական միության «Քաղաքապետերի դաշնագրին»:

Համագործակցությունը ընթանում է առևտրատնտեսական, գիտատեխնիկական, հումանիտար ոլորտներում:

Առավել ակտիվացել է փոխգործակցությունը հարևան Իրանի Իսլամական Հանրապետության քաղաքների հետ:

Ընդլայնվել է համագործակցությունը ՌԴ քաղաքների հետ: Կատարվել են փոխայցելություններ տարբեր ձևաչափերով, ձեռք են բերվել կոնկրետ պայմանվորվածություններ, ծրագրային կոնկրետ աշխատանքներ են նախատեսվել իրականացնել համագործակցության տարբեր ոլորտներում:

Իրականացվել են նախապատրաստական և ընթացիկ աշխատանքներ «Քեմբրիջ-Երևան քույր-քաղաքներ» ասոցիացիայի հետ Երևան և Քեմբրիջ քաղաքների միջև առկա համաձայնագիրը թարմացնելու նպատակով:

Իրականացվել են նախապատրաստական աշխատանքներ Երևանի և Ավստրիայի Վիեննա, Եգիպտոսի Կահիրե, Սլովենիայի Լյուբլյանա, Մոնտենեգրոյի Պոդգորիցա, Բելառուսի Մինսկ, Ղրղստանի Բիշկեկ, Թաջիկստանի Դուշանբե, Ղազախստանի Աստանա, Լիտվայի Վիլնյուս, Էստոնիայի Տալին, Ռուսաստանի Դաշնության Վոլգոգրադի, Օրլովի մարզի միջև համագործակցության համաձայնագրեր մշակելու ուղղությամբ:

Շարունակվում է ակտիվ համագործակցությունը Երևանի և Ստեփանակերտի, ինչպես նաև ԼՂՀ շրջանների և ՀՀ մարզերի միջև` վերջիններիս ցուցաբերելով տեխնիկական, սոցիալական, մեթոդական աջակցություն:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016 թ. շարունակական բնույթ է կրելու միջազգային և տարածաշրջանային կառույցների հետ համագործակցությունը, տեխնիկական աջակցության տրամադրման ծրագրերի իրականացումը (մշակումը):

Քայլեր կձեռնարկվեն Երևան քաղաքի, ինչպես նաև գործարար միջավայրի և ներդրումային առաջարկների վերաբերյալ տեղեկատվությունը միջազգային ցուցահանդեսներին, գիտաժողովներին ներկայացնելու ուղղությամբ:

Կակտիվացվեն աշխատանքները սփյուռքի կառույցների և ՀՀ դիվանագիտական հաստատությունների հետ քաղաքային տնտեսության զարգացմանն ուղղված ծրագրերի շուրջ: Նպատակային ծրագրեր կիրականացվեն «Համաշխարհային պատմական ժառանգության քաղաքներ» կազմակերպության հետ:

Կկազմակերպվեն գործընկեր քաղաքների գործարար շրջանակների այցելություններ Երևան:

Մայրաքաղաքի տնտեսության զարգացմանն ուղղված նորագույն փորձի ուսումնասիրության նպատակով Երևանի վարչական շրջանների և գործընկեր քաղաքների կամ քաղաքների վարչական շրջանների միջև համագործակցությունը կրելու է շարունակական բնույթ: Քայլեր կձեռնարկվեն ԱՊՀ և եվրոպական մայրաքաղաքների հետ համագործակցության հաստատման ու ընդլայնման ուղղությամբ: Այս համատեքստում կապահովվի եղբայրության պուրակների և զբոսայգիների հիմնման շարունակականությունը:

2016թ. սպասվում է Փարիզ, Լիոն, Նիցցա, Լյուբլյանա, Թեհրան, Ալեքսանդրոպոլի և Պոդգորիցա քաղաքների քաղաքապետերի, Ստրասբուրգի քաղաքապետի տեղակալի գլխավորած պատվիրակությունների այցը Երևան: 2016թ. ընթացքում նախատեսվում է վերակնքել Երևան-Լիոն համագործակցության գործողությունների ծրագիրը: 2016թ. Երևան և Թբիլիսի քաղաքների միջև համագործակցության ձևավորման 20-ամյակի առթիվ նախատեսվում է ստորագրել համագործակցության ծրագիր:

Բանակցություններ են ընթանում նաև «Եվրոսիթիս» ասոցիացիայի հետ Եվրամիության հարևանության քաղաքականություն և ընդլայնում» աշխատանքային խմբի հանդիպումը Երևան քաղաքում անցկացնելու վերաբերյալ:

Երևանի քաղաքապետարանը կշարունակի համատեղ ծրագրեր իրականացնել «Եվրոսիթիս» ասոցիացիայի շրջանակներում, ինչպես նաև քայլեր կձեռնարկվեն Եվրամիության կողմից ֆինանսավորվող ծրագրերին ներգրավվելու ուղղությամբ:

Նախատեսվում է վերակնքել Երևանի և Ստեփանակերտի քաղաքապետարանների միջև համագործակցության ծրագիրը, ինչպես նաև կազմակերպել Երևանի օրերը Ստեփանակերտում, մշակութային տարբեր միջոցառումներ, մասնագետների փոխայցելություններ:

Նախատեսվում է ընդլայնել համագործակցությունը հասարակական կազմակերպությունների և քաղաքացիական հասարակության շահագրգիռ նախաձեռնող խմբերի հետ բոլոր ուղղություններով:

 

ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅՈՒՆ

 

1. Երևանը որպես քաղաքային զբոսաշրջության կենտրոն ծրագրի հիմնական մոտեցումները:

Վերջին տարիներին զբոսաշրջությունը Երևանում մեծ վերելք է ապրում, հատկապես դրա միջոցառումային, փառատոնային բաղադրիչը և ներքին զբոսաշրջությունը, որին մեծապես նպաստում է Երևանի զարգացման քառամյա և տարեկան ծրագրերի գերակայություններ համարվող մայրաքաղաքի տարածքային համաչափ, կայուն զարգացման և քաղաքային տնտեսության ենթակառուցվածքների բարելավման ուղղությամբ ձեռնարկվող քայլերը:

Մյուս կողմից քաղաքային զբոսաշրջությունը մեծ դերակատարում ունի ազգային ինքնության և մշակութային ժառանգության պահպանման, տնտեսական զարգացման, փոքր և միջին բիզնեսի ու համայնք-մասնավոր համագործակցության գործում: 21-րդ դարում քաղաքային զբոսաշրջության զարգացումը քաղաքային միջավայրի բարելավման և համայնքի տնտեսության զարգացման առաջնային գործոններից է, և սրընթաց զարգացման միտում ունի: Երևանը ևս, լինելով դինամիկ զարգացող քաղաք, բացառություն չէ:

Ըստ Զբոսաշրջության համաշխարհային կազմակերպության տվյալների 2012թ. միջազգային զբոսաշրջիկների թիվը ոլորտում աննախադեպ աճ է գրանցել գերազանցելով մեկ միլիարդը: 2013թ. այդ ցուցանիշն աճել է 3.8%-ով:

Ընդհանուր առմամբ, քաղաքային զբոսաշրջության զարգացմանը նպաստող է քաղաքային համաչափ, կայուն զարգացումը, ի թիվս համընդհանուր ճանաչում ունեցող ցուցանիշների, ենթադրում է նաև տվյալ քաղաքի ճարտարապետության, դիզայնի, հուշարձանների պահպանման և վերականգնման, թանգարանների արդիականացման, հյուրանոցային տնտեսության բարելավման, զարգացած ենթակառուցվածքների ստեղծման, որակյալ սպասարկման առկայության ամբողջականություն:

Միևնույն ժամանակ, արագ զարգացող աշխարհում քաղաքը պետք է համաչափ քայլի արդի տեխնոլոգիական նվաճումների հետ, մատչելի ու հարմարավետ լինի ժամանակակից պահանջկոտ զբոսաշրջիկի համար, բայց միևնույն ժամանակ հաջողությամբ համադրի քաղաքային մթնոլորտն ու զբոսաշրջային քարտեզում դիրքավորի իր շահեկան կողմերը: Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները կարևոր դեր են կատարում քաղաքային միջավայրում զբոսաշրջության զարգացման գործում: Այդ առումով Երևանն արդեն իսկ շահեկան դիրքում է հաշվի առնելով, որ քաղաքի գրեթե բոլոր խոշոր հրապարակներում, այգիներում, ինչպես նաև հասարակական տրանսպորտում ինտերնետը հասանելի է բոլորի, այդ թվում զբոսաշրջիկների համար:

Միևնույն ժամանակ Երևանը Հայաստանի խոշորագույն տնտեսական, գիտական և մշակութային կենտրոնն է, համարվում է բազային զբոսաշրջային քաղաք և իր մշակութային-զբոսաշրջային ռեսուրսներով լուրջ ներուժ ունի տարածաշրջանում դառնալու ակտիվ զբոսաշրջային կենտրոն:

Զբոսաշրջության ոլորտը մայրաքաղաքում կարևորվում է նաև նրանով, որ ներկայումս բարենպաստ ազդեցություն է ունենում համայնքի տնտեսության այնպիսի ոլորտների զարգացման գործում, ինչպիսիք են հյուրանոցային տնտեսությունը, սպասարկման և առևտրի ոլորտը, տրանսպորտը, կապը, հուշանվերների արտադրությունը, ցուցահանդեսային գործունեությունը, փառատոների և միջոցառումների կազմակերպումը:

Քաղաքային միջավայրում զբոսաշրջային ռեսուրսների ակտիվ զարգացումը նպաստում է համայնք-մասնավոր հատված գործակցության ակտիվացմանը, մայրաքաղաքի դիրքավորմանը որպես ժամանակակից զբոսաշրջային քաղաք, որն էլ իր հերթին կխթանի լրացուցիչ ներդրումների ներգրավմանը հատկապես զբոսաշրջության ոլորտում,և կնպաստի Երևանի, որպես ժամանակակից, դինամիկ զարգացող զբոսաշրջային քաղաքի դիմագծի ամրապնդմանն ու զարգացմանը:

1.2. Հյուրանոցային տնտեսություն

ՀՀ տարածքում գործում են 334 հյուրանոցային տնտեսության օբյեկտներ (հյուրանոց, մոթել, հյուրանոցատիպ հանգրվան, առողջարան, պանսիոն, հանգստյան կամ մասնագիտացված տուն, զբոսաշրջային բնակատեղի, ճամբար (ըստ «Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի 9-րդ հոդվածով նախատեսված տեսակների), որոնցից 36%-ը Երևանում և 64%-ը ՀՀ մարզերում:

Երևանում գործող 122 հյուրանոցային տնտեսության օբյեկտները մայրաքաղաքի հյուրերի համար ապահովում են 3436 համար և 6000 ննջատեղ:

Վերջին տարիներին հյուրանոցաշինությունը Երևանում զգալիորեն ակտիվացել է:

2013 թվականին Երևանում շահագործման է հանձնվել 5 տարբեր մեծության հյուրանոց (337 համար).

. «Իմպերիալպալաս» (IPH) հյուրանոց (77 համար),

. «Նացիոնալ» հյուրանոց (57 համար),

. «Նորդ Ավենյու» հյուրանոց (24 համար),

. «Ռոյալ Պլազա» հյուրանոց (84 համար),

. «Հայաթ Փլեյս Երևան» (95 համար):

2014 թվականին շահագործման է հանձնվել տարբեր մեծության 5 հյուրանոց`(290 համար).

. «Ռեպուբլիկա» հյուրանոց (56 համար),

. «Դայամոնդ հաուզ» հյուրանոց (38 համար),

. «Փարիզ» հյուրանոց Երևանում (65 համար),

. «Պանոռամա Ռեզորթ» հյուրանոց (12 համար),

. «Արցախ» հյուրանոց (36 համար)

Վերաբացվել է «Մինոտել» հյուրանոցը (50 համար), իսկ Երևանի «Արմենիա Մարիոթ» հյուրանոցը համալրվել է 33 համարով:

2015 թվականին շահագործման է հանձնվել խոշոր 2 հյուրանոց (282 համար).

. «Օպերա սուիթ» հյուրանոց (106 համար),

. Հիլտոն համաշխարհային ցանցի «Դաբըլ Թրի Բայ Հիլտոն» (176 համար):

Վերջին երեք տարիների (2013-2015թթ.) ընթացքում հյուրանոցաշինությունը

մայրաքաղաքում դինամիկ կերպով զարգացել է, և Երևանի հյուրանոցային տնտեսության ոլորտն ավելացել է 910 համարով: 2015թ.Երևանի հյուրանոցային տնտեսությունում նվազագույնը 20 համար ունեցող օբյեկտների թիվը հասնում է 44-ի ապահովելով մայրաքաղաքում 2885 համար և 5405 ննջատեղ: Սա այն դեպքում, երբ 2000 թվականին, որը պայմանականորեն համարվում է Հայաստանի Հանրապետության զբոսաշրջության վիճակագրության համար մեկնարկային տարի, Երևանում գործում էր ընդամենը 3-4 հյուրանոց: Հարկ է նշել, որ չնայած դրան, զբոսաշրջային մեծ սեզոնին, որն ընդունված է համարել մայիս-հոկտեմբեր ամիսները, հյուրանոցների քանակը չի բավականացնում: Զբոսաշրջային ծառայությունների արագ աճող պահանջարկը վերջին երեք տարիներին հանգեցրեց հյուրանոցների թվի աճի, այդ թվում միջազգային հայտնի հյուրանոցային ցանցերի մուտքին Հայաստան (Արմենիա Մարիոթ, Բեսթ Վեսթեռն Կոնգրես, Ռոյալ Թյուլիփ Գրանդ Հոթել Երևան, Հայաթ Փլեյս Երևան, Դաբըլ Թրի Բայ Հիլտոն), ինչպես նաև նպաստեց տեղական հյուրանոցային ցանցերի ստեղծմանը (Թուֆենկյան): Մայրաքաղաքի ներդրումային ծրագրերից է նաև հանրահայտ «Դվին» հյուրանոցային համալիրի վերակառուցումը, ինչպես նաև «ՍանկտՊետերբուրգ» հյուրանոցային համալիրի կառուցումը: Առաջիկայում նախատեսվում է այնպիսի միջազգային օպերատորների մուտքը, ինչպիսիք են Վինդհըմ, Կեմպինսկի, Ռադիսոն Բլու:

 

-------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Երևանի ավագանի
23.12.2015
N 432-Ն
Որոշում