ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ
18 փետրվարի 2016 թվականի N 6
12. ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԻՆ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
1. Հավանություն տալ համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման գործողությունների պլանին և ժամանակացույցին` համաձայն հավելվածի:
2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարին` համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման գործողությունների իրականացման համար անհրաժեշտ ծախսերը նախատեսել հատուկ կրթության և ներառական կրթության գծով պետական միջնաժամկետ ծախսերի ծրագրերով և յուրաքանչյուր տարվա պետական բյուջեով նախատեսվող միջոցների շրջանակներում:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 23-ԻՆ
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2016 թ. փետրվարի 18-ի նիստի
N 6 արձանագրային որոշման
ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ|Գործողությունը |Ժամկետը|Պատասխանատու |Ֆինանսա-|
| | | | |վորման |
| | | | |աղբյուրը|
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|1. |Համընդհանուր ներառական |2016- |ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |կրթության համակարգի ներդրման |2022թ. |գիտության |պետական |
| |վերաբերյալ իրազեկության | |նախարարություն, |բյուջեից|
| |բարձրացում (տեղեկատվական | |ՀՀ տարածքային |լրացու- |
| |արշավների անցկացում և | |կառավարման և |ցիչ |
| |գործողությունների իրականացման| |արտակարգ |ֆինանսա-|
| |արդյունքների լուսաբանում) | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |Միջազգային և |հանջվում|
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|2. |Երևանի |2016 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |բժշկահոգեբանամանկավարժական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |գնահատման կենտրոնի |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |վերակազմակերպում` որպես | |Միջազգային և |Օրենքով |
| |հանրապետական | |հասարակական կազմա-|չարգել- |
| |մանկավարժահոգեբանական | |կերպություններ |ված այլ |
| |աջակցության կենտրոնի ու դրա | |/համաձայնությամբ/ |միջոցներ|
| |գործունեության ֆինանսավորման | | | |
| |նոր համակարգի ներդրում | | | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|3. |Սյունիքի մարզում 3 տարածքային|2016 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում (Սիսիանի մտավոր | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |թերզարգացում ունեցող | |կառավարման և |չարգել- |
| |երեխաների N 1 հատուկ | |արտակարգ |ված այլ |
| |(օժանդակ) դպրոցի, Գորիսի N 1 | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |հատուկ դպրոցի և Կապանի | |նախարարություն, | |
| |բժշկահոգեբանամանկավարժական | |ՀՀ Սյունիքի | |
| |գնահատման կենտրոնի | |մարզպետարան, | |
| |վերակազմակերպման միջոցով) | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|4. |Սյունիքի մարզի հանրակրթական |2016 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 3|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնների | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Սյունիքի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|5. |Սյունիքի մարզի 2` Սիսիանի և |2016 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |Գորիսի տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |աջակցության կենտրոններից | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |սովորողների տեղափոխում | |կառավարման և |ցուցիչ |
| |հանրակրթական դպրոց | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Սյունիքի |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|6. |Սյունիքի մարզի հանրակրթական |2016 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Սյունիքի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|7. |Լոռու մարզում 3 տարածքային |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում (Սպիտակի մտավոր | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |թերզարգացում ունեցող | |կառավարման և |չարգել- |
| |երեխաների N 1 հատուկ | |արտակարգ |ված այլ |
| |(օժանդակ) դպրոցի, Վանաձորի | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |մտավոր թերզարգացում ունեցող | |նախարարություն, | |
| |երեխաների N1 հատուկ (օժանդակ)| |ՀՀ Լոռու | |
| |դպրոցի և Ստեփանավանի | |մարզպետարան, | |
| |բժշկահոգեբանամանկավարժական | |Միջազգային և | |
| |գնահատման կենտրոնի | |հասարակական կազմա-| |
| |վերակազմակերպման միջոցով) | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|8. |Լոռու մարզի հանրակրթական |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 3|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնների | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Լոռու | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|9. |Լոռու մարզի 2` Սպիտակի և |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |Վանաձորի տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |աջակցության կենտրոններից | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |սովորողների տեղափոխում | |կառավարման և |ցուցիչ |
| |հանրակրթական դպրոց | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Լոռու |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|10.|Լոռու մարզի հանրակրթական |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Լոռու | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|11.|Տավուշի մարզում 1 տարածքային |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնի |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում կամ | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |մանկավարժահոգեբանական | |կառավարման և |չարգել- |
| |աջակցության ծառայությունների | |արտակարգ |ված այլ |
| |պատվիրակում նման | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |ծառայությունների մատուցման | |նախարարություն, | |
| |համար անհրաժեշտ պայմաններ | |ՀՀ Տավուշի | |
| |ունեցող կազմակերպության` օր. | |մարզպետարան, | |
| |«Հույսի կամուրջ» հասարակական | |Միջազգային և | |
| |կազմակերպության մասնաճյուղին | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|12.|Տավուշի մարզի հանրակրթական |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր` |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |աջակցության ծառայությունները | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |պատվիրակված կազմակերպության | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Տավուշի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|13.|Տավուշի մարզի հանրակրթական |2017 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Տավուշի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի | |հասարակական կազմա-| |
| |հաստիքների վերանայում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|14.|Արմավիրի մարզում 2 տարածքային|2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում (Արմավիրի մտավոր | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |թերզարգացում ունեցող | |կառավարման և |չարգել- |
| |երեխաների N1 հատուկ (օժանդակ)| |արտակարգ |ված այլ |
| |դպրոցի և Վաղարշապատի մտավոր | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |թերզարգացում ունեցող | |նախարարություն, | |
| |երեխաների N2 հատուկ (օժանդակ)| |ՀՀ Արմավիրի | |
| |դպրոցի վերակազմակերպման | |մարզպետարան, | |
| |միջոցով) | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|15.|Արմավիրի մարզի հանրակրթական |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 2|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնների | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Արմավիրի | |
| |և դրա մասնաճյուղի ու | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|16.|Արմավիրի մարզի 2 տարածքային |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոններից |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |սովորողների տեղափոխում | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |հանրակրթական դպրոց | |կառավարման և |ցուցիչ |
| | | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Արմավիրի |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|17.|Արմավիրի մարզի հանրակրթական |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Արմավիրի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|18.|Երևան քաղաքում առնվազն 4 |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |աջակցության կենտրոնների | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |հիմնադրում ՀՀ կրթության և | |կառավարման և |չարգել- |
| |գիտության նախարարության | |արտակարգ |ված այլ |
| |ենթակայության հատուկ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |դպրոցների վերակազմակերպման | |նախարարություն, | |
| |միջոցով: | |Երևանի | |
| | | |քաղաքապետարան | |
| | | |/համաձայնությամբ/,| |
| | | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|19.|Երևան քաղաքի հանրակրթական |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնների | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |Երևանի | |
| |ու Հանրապետական | |քաղաքապետարան | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |/համաձայնությամբ/,| |
| |աջակցության կենտրոնի | |Միջազգային և | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|20.|Երևան քաղաքում հանրապետական |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |և տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |աջակցության կենտրոններից | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |սովորողների հանրակրթական | |կառավարման և |ցուցիչ |
| |դպրոց տեղափոխման կազմակերպում| |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |Երևանի |հանջվում|
| | | |քաղաքապետարան |Օրենքով |
| | | |/համաձայնությամբ/,|չարգել- |
| | | |Միջազգային և |ված այլ |
| | | |հասարակական կազմա-|միջոցներ|
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|21.|Երևանի քաղաքապետարանի |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |ենթակայությամբ գործող |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |հանրակրթական դպրոցներում |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կրթության առանձնահատուկ | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |պայմանների կարիք ունեցող | |կառավարման և |չարգել- |
| |երեխաների համար սահմանված | |արտակարգ |ված այլ |
| |ֆինանսավորման բարձրացված | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |չափաքանակի սանդղակի կիրառում`| |նախարարություն, | |
| |ըստ երեխայի կարիքի ծանրության| |Երևանի | |
| |աստիճանի, | |քաղաքապետարան, | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |Միջազգային և | |
| |աջակցության ծառայությունների | |հասարակական կազմա-| |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |կերպություններ | |
| |ներդրում | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|22.|ՀՀ կրթության և գիտության |2018 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |նախարարության ենթակայությամբ |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |գործող հանրակրթական |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |ուսումնական | |միջազգային և |Օրենքով |
| |հաստատություններում կրթության| |հասարակական կազմա-|չարգել- |
| |առանձնահատուկ պայմանների | |կերպություններ |ված այլ |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |/համաձայնությամբ/ |միջոցներ|
| |սահմանված ֆինանսավորման | | | |
| |բարձրացված չափաքանակի | | | |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | | | |
| |երեխայի կարիքի ծանրության | | | |
| |աստիճանի, | | | |
| |մանկավարժահոգեբանական | | | |
| |աջակցության ծառայությունների | | | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | | | |
| |ներդրում | | | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|23.|Շիրակի մարզում 2 տարածքային |2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում (Գյումրու մտավոր | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |թերզարգացում ունեցող | |կառավարման և |չարգել- |
| |երեխաների N3 հատուկ (օժանդակ)| |արտակարգ |ված այլ |
| |դպրոցի և Արթիկի N1 հատուկ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |դպրոցի վերակազմակերպման | |նախարարություն, | |
| |միջոցով) | |ՀՀ Շիրակի | |
| | | |մարզպետարան, | |
| | | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|24.|Շիրակի մարզի հանրակրթական |2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 2|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնների | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Շիրակի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|25.|Շիրակի մարզում նոր ձևավորված |2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |2 տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |աջակցության կենտրոններից | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |սովորողների տեղափոխում | |կառավարման և |ցուցիչ |
| |հանրակրթական դպրոց | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Շիրակի |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|26.|Շիրակի մարզի հանրակրթական |2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Շիրակի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|27.|Արագածոտնի մարզում 1 |2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |աջակցության կենտրոնի | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |հիմնադրում (Աշտարակի N1 | |կառավարման և |չարգել- |
| |հատուկ դպրոցի | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերակազմակերպման միջոցով) | |իրավիճակների |միջոցներ|
| | | |նախարարություն, | |
| | | |ՀՀ Արագածոտնի | |
| | | |մարզպետարան, | |
| | | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|28.|Արագածոտնի մարզի հանրակրթական|2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 1|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնի | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Արագածոտնի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|29.|Արագածոտնի մարզի 1 տարածքային|2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնից |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |սովորողների տեղափոխում | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |հանրակրթական դպրոց | |կառավարման և |ցուցիչ |
| | | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Արագածոտնի |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|30.|Արագածոտնի մարզի հանրակրթական|2019 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Արագածոտնի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|31.|Գեղարքունիքի մարզում 1 |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |աջակցության կենտրոնի | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |հիմնադրում (Գավառի N1 հատուկ | |կառավարման և |չարգել- |
| |դպրոցի վերակազմակերպման | |արտակարգ |ված այլ |
| |միջոցով) | |իրավիճակների |միջոցներ|
| | | |նախարարություն, | |
| | | |ՀՀ Գեղարքունիքի | |
| | | |մարզպետարան, | |
| | | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|32.|Գեղարքունիքի մարզի |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |հանրակրթական դպրոցների և նոր|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |ձևավորված 1 տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնի | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Գեղարքունիքի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|33.|Գեղարքունիքի մարզում նոր |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |ձևավորված 1 տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |աջակցության կենտրոնից | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |սովորողների տեղափոխում | |կառավարման և |ցուցիչ |
| |հանրակրթական դպրոց | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Գեղարքունիքի |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|34.|Գեղարքունիքի մարզի |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |հանրակրթական դպրոցներում |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |կրթության առանձնահատուկ |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |պայմանների կարիք ունեցող | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |երեխաների համար սահմանված | |կառավարման և |չարգել- |
| |ֆինանսավորման բարձրացված | |արտակարգ |ված այլ |
| |չափաքանակի սանդղակի կիրառում`| |իրավիճակների |միջոցներ|
| |ըստ երեխայի կարիքի ծանրության| |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Գեղարքունիքի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|35.|Կոտայքի մարզում 1 տարածքային |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնի |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում (Աբովյանի մտավոր | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |թերզարգացում ունեցող | |կառավարման և |չարգել- |
| |երեխաների N1 հատուկ (օժանդակ)| |արտակարգ |ված այլ |
| |դպրոցի վերակազմակերպման | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |միջոցով) | |նախարարություն, | |
| | | |ՀՀ Կոտայքի | |
| | | |մարզպետարան, | |
| | | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|36.|Կոտայքի մարզի հանրակրթական |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 1|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնի | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Կոտայքի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա | |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|37.|Կոտայքի մարզի 1 տարածքային |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնից |քում |նախարարություն, |բյուջեից|
| |սովորողների տեղափոխում | |ՀՀ տարածքային |լրա- |
| |հանրակրթական դպրոց | |կառավարման և |ցուցիչ |
| | | |արտակարգ |ֆինանսա-|
| | | |իրավիճակների |վորում |
| | | |նախարարություն, |չի պա- |
| | | |ՀՀ Կոտայքի |հանջվում|
| | | |մարզպետարան, |Օրենքով |
| | | |Միջազգային և |չարգել- |
| | | |հասարակական կազմա-|ված այլ |
| | | |կերպություններ |միջոցներ|
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|38.|Կոտայքի մարզի հանրակրթական |2020 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Կոտայքի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|39.|Արարատի մարզում 1 տարածքային |2021 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |մանկավարժահոգեբանական |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |աջակցության կենտրոնի |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |հիմնադրում կամ | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |մանկավարժահոգեբանական | |կառավարման և |չարգել- |
| |աջակցության ծառայությունների | |արտակարգ |ված այլ |
| |պատվիրակում նման | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |ծառայությունների մատուցման | |նախարարություն, | |
| |համար անհրաժեշտ պայմաններ | |ՀՀ Արարատի | |
| |ունեցող կազմակերպության | |մարզպետարան, | |
| | | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|40.|Արարատի մարզի հանրակրթական |2021 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 1|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնի | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Արարատի | |
| |ու դրա մասնաճյուղի և | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|41.|Արարատի մարզի հանրակրթական |2021 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Արարատի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|42.|Վայոց Ձորի մարզում 1 |2021 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |տարածքային |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |մանկավարժահոգեբանական |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |աջակցության կենտրոնի | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |հիմնադրում կամ | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժահոգեբանական | |արտակարգ |ված այլ |
| |աջակցության ծառայությունների | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |պատվիրակում նման | |նախարարություն, | |
| |ծառայությունների մատուցման | |ՀՀ Վայոց Ձորի | |
| |համար անհրաժեշտ պայմաններ | |մարզպետարան, | |
| |ունեցող կազմակերպության | |Միջազգային և | |
| | | |հասարակական կազմա-| |
| | | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|43.|Վայոց Ձորի մարզի հանրակրթական|2021 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցների և նոր ձևավորված 1|ընթաց- |գիտության |պետական |
| |տարածքային |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |մանկավարժահոգեբանական | |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |աջակցության կենտրոնի | |կառավարման և |չարգել- |
| |մանկավարժական աշխատողների | |արտակարգ |ված այլ |
| |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |և գիտության նախարարության | |նախարարություն, | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | |ՀՀ Վայոց Ձորի | |
| |և դրա մասնաճյուղի ու | |մարզպետարան, | |
| |Հանրապետական | |Միջազգային և | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |հասարակական կազմա-| |
| |աջակցության կենտրոնի | |կերպություններ | |
| |ռեսուրսների միջոցով | |/համաձայնությամբ/ | |
|___|_____________________________|_______|__________________|________|
|44.|Վայոց Ձորի մարզի հանրակրթական|2021 թ.|ՀՀ կրթության և |ՀՀ |
| |դպրոցներում կրթության |ընթաց- |գիտության |պետական |
| |առանձնահատուկ պայմանների |քում |նախարարություն, |բյուջե |
| |կարիք ունեցող երեխաների համար| |ՀՀ տարածքային |Օրենքով |
| |սահմանված ֆինանսավորման | |կառավարման և |չարգել- |
| |բարձրացված չափաքանակի | |արտակարգ |ված այլ |
| |սանդղակի կիրառում` ըստ | |իրավիճակների |միջոցներ|
| |երեխայի կարիքի ծանրության | |նախարարություն, | |
| |աստիճանի, | |ՀՀ Վայոց Ձորի | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |մարզպետարան, | |
| |աջակցության ծառայությունների | |Միջազգային և | |
| |և ուսուցչի օգնականի հաստիքի | |հասարակական կազմա-| |
| |ներդրում | |կերպություններ | |
| | | |/համաձայնությամբ/ | |
._____________________________________________________________________.