Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԻՆ ԵՎ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

18 փետրվարի 2016 թվականի N 6

 

12. ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԻՆ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

1. Հավանություն տալ համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման գործողությունների պլանին և ժամանակացույցին` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարին` համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման գործողությունների իրականացման համար անհրաժեշտ ծախսերը նախատեսել հատուկ կրթության և ներառական կրթության գծով պետական միջնաժամկետ ծախսերի ծրագրերով և յուրաքանչյուր տարվա պետական բյուջեով նախատեսվող միջոցների շրջանակներում:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 23-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2016 թ. փետրվարի 18-ի նիստի

N 6 արձանագրային որոշման

 

ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Գործողությունը               |Ժամկետը|Պատասխանատու      |Ֆինանսա-|

|   |                             |       |                  |վորման  |

|   |                             |       |                  |աղբյուրը|

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

| 1 |             2               |   3   |          4       |   5    |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|1. |Համընդհանուր ներառական       |2016-  |ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |կրթության համակարգի ներդրման |2022թ. |գիտության         |պետական |

|   |վերաբերյալ իրազեկության      |       |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |բարձրացում (տեղեկատվական     |       |ՀՀ տարածքային     |լրացու- |

|   |արշավների անցկացում և        |       |կառավարման և      |ցիչ     |

|   |գործողությունների իրականացման|       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |արդյունքների լուսաբանում)    |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |Միջազգային և      |հանջվում|

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|2. |Երևանի                       |2016 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |բժշկահոգեբանամանկավարժական   |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |գնահատման կենտրոնի           |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |վերակազմակերպում` որպես      |       |Միջազգային և      |Օրենքով |

|   |հանրապետական                 |       |հասարակական կազմա-|չարգել- |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |կերպություններ    |ված այլ |

|   |աջակցության կենտրոնի ու դրա  |       |/համաձայնությամբ/ |միջոցներ|

|   |գործունեության ֆինանսավորման |       |                  |        |

|   |նոր համակարգի ներդրում       |       |                  |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|3. |Սյունիքի մարզում 3 տարածքային|2016 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնների      |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում (Սիսիանի մտավոր   |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |թերզարգացում ունեցող         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |երեխաների N 1 հատուկ         |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |(օժանդակ) դպրոցի, Գորիսի N 1 |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |հատուկ դպրոցի և  Կապանի      |       |նախարարություն,   |        |

|   |բժշկահոգեբանամանկավարժական   |       |ՀՀ Սյունիքի       |        |

|   |գնահատման կենտրոնի           |       |մարզպետարան,      |        |

|   |վերակազմակերպման միջոցով)    |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|4. |Սյունիքի մարզի հանրակրթական  |2016 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  3|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնների      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Սյունիքի       |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|5. |Սյունիքի մարզի 2` Սիսիանի և  |2016 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |Գորիսի տարածքային            |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |աջակցության կենտրոններից     |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Սյունիքի       |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|6. |Սյունիքի մարզի հանրակրթական  |2016 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Սյունիքի       |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|7. |Լոռու մարզում 3 տարածքային   |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնների      |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում (Սպիտակի մտավոր   |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |թերզարգացում ունեցող         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |երեխաների N 1 հատուկ         |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |(օժանդակ) դպրոցի, Վանաձորի   |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |մտավոր թերզարգացում ունեցող  |       |նախարարություն,   |        |

|   |երեխաների N1 հատուկ (օժանդակ)|       |ՀՀ Լոռու          |        |

|   |դպրոցի և  Ստեփանավանի        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |բժշկահոգեբանամանկավարժական   |       |Միջազգային և      |        |

|   |գնահատման կենտրոնի           |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |վերակազմակերպման միջոցով)    |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|8. |Լոռու մարզի հանրակրթական     |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  3|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնների      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Լոռու          |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|9. |Լոռու մարզի 2` Սպիտակի և     |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |Վանաձորի տարածքային          |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |աջակցության կենտրոններից     |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Լոռու          |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|10.|Լոռու մարզի հանրակրթական     |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Լոռու          |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|11.|Տավուշի մարզում 1 տարածքային |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնի         |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում կամ               |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |պատվիրակում նման             |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |ծառայությունների մատուցման   |       |նախարարություն,   |        |

|   |համար անհրաժեշտ պայմաններ    |       |ՀՀ Տավուշի        |        |

|   |ունեցող կազմակերպության` օր. |       |մարզպետարան,      |        |

|   |«Հույսի կամուրջ» հասարակական |       |Միջազգային և      |        |

|   |կազմակերպության մասնաճյուղին |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ  |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|12.|Տավուշի մարզի հանրակրթական   |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր`            |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |աջակցության ծառայությունները |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |պատվիրակված կազմակերպության  |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Տավուշի        |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|13.|Տավուշի մարզի հանրակրթական   |2017 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Տավուշի        |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի         |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |հաստիքների վերանայում        |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|14.|Արմավիրի մարզում 2 տարածքային|2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնների      |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում (Արմավիրի մտավոր  |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |թերզարգացում ունեցող         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |երեխաների N1 հատուկ (օժանդակ)|       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |դպրոցի և  Վաղարշապատի մտավոր |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |թերզարգացում ունեցող         |       |նախարարություն,   |        |

|   |երեխաների N2 հատուկ (օժանդակ)|       |ՀՀ Արմավիրի       |        |

|   |դպրոցի վերակազմակերպման      |       |մարզպետարան,      |        |

|   |միջոցով)                     |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|15.|Արմավիրի մարզի հանրակրթական  |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  2|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնների      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Արմավիրի       |        |

|   |և  դրա մասնաճյուղի ու        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|16.|Արմավիրի մարզի 2 տարածքային  |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոններից     |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |                             |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Արմավիրի       |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|17.|Արմավիրի մարզի հանրակրթական  |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Արմավիրի       |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|18.|Երևան  քաղաքում առնվազն 4    |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |տարածքային                   |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |աջակցության կենտրոնների      |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |հիմնադրում ՀՀ կրթության և    |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |գիտության նախարարության      |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |ենթակայության հատուկ         |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |դպրոցների վերակազմակերպման   |       |նախարարություն,   |        |

|   |միջոցով:                     |       |Երևանի            |        |

|   |                             |       |քաղաքապետարան     |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/,|        |

|   |                             |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|19.|Երևան  քաղաքի հանրակրթական   |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված   |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնների      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |Երևանի            |        |

|   |ու Հանրապետական              |       |քաղաքապետարան     |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |/համաձայնությամբ/,|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |Միջազգային և      |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|20.|Երևան  քաղաքում հանրապետական |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |և  տարածքային                |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |աջակցության կենտրոններից     |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |սովորողների հանրակրթական     |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |դպրոց տեղափոխման կազմակերպում|       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |Երևանի            |հանջվում|

|   |                             |       |քաղաքապետարան     |Օրենքով |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/,|չարգել- |

|   |                             |       |Միջազգային և      |ված այլ |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|միջոցներ|

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|21.|Երևանի  քաղաքապետարանի       |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |ենթակայությամբ գործող        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |հանրակրթական դպրոցներում     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կրթության առանձնահատուկ      |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |պայմանների կարիք ունեցող     |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |երեխաների համար սահմանված    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |ֆինանսավորման բարձրացված     |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |չափաքանակի սանդղակի կիրառում`|       |նախարարություն,   |        |

|   |ըստ երեխայի կարիքի ծանրության|       |Երևանի            |        |

|   |աստիճանի,                    |       |քաղաքապետարան,    |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |Միջազգային և      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |կերպություններ    |        |

|   |ներդրում                     |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|22.|ՀՀ կրթության և  գիտության    |2018 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |նախարարության ենթակայությամբ |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |գործող հանրակրթական          |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |ուսումնական                  |       |միջազգային և      |Օրենքով |

|   |հաստատություններում կրթության|       |հասարակական կազմա-|չարգել- |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |       |կերպություններ    |ված այլ |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |/համաձայնությամբ/ |միջոցներ|

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |                  |        |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |                  |        |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |                  |        |

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |                  |        |

|   |աստիճանի,                    |       |                  |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |                  |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |                  |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |                  |        |

|   |ներդրում                     |       |                  |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|23.|Շիրակի մարզում 2 տարածքային  |2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնների      |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում (Գյումրու մտավոր  |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |թերզարգացում ունեցող         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |երեխաների N3 հատուկ (օժանդակ)|       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |դպրոցի և  Արթիկի N1 հատուկ   |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |դպրոցի վերակազմակերպման      |       |նախարարություն,   |        |

|   |միջոցով)                     |       |ՀՀ Շիրակի         |        |

|   |                             |       |մարզպետարան,      |        |

|   |                             |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|24.|Շիրակի մարզի հանրակրթական    |2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  2|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնների      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Շիրակի         |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|25.|Շիրակի մարզում նոր ձևավորված |2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |2 տարածքային                 |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |աջակցության կենտրոններից     |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Շիրակի         |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|26.|Շիրակի մարզի հանրակրթական    |2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Շիրակի         |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|27.|Արագածոտնի մարզում 1         |2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |տարածքային                   |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |հիմնադրում (Աշտարակի N1      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |հատուկ դպրոցի                |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերակազմակերպման միջոցով)    |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |                             |       |նախարարություն,   |        |

|   |                             |       |ՀՀ Արագածոտնի     |        |

|   |                             |       |մարզպետարան,      |        |

|   |                             |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|28.|Արագածոտնի մարզի հանրակրթական|2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  1|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Արագածոտնի     |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|29.|Արագածոտնի մարզի 1 տարածքային|2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնից        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |                             |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Արագածոտնի     |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|30.|Արագածոտնի մարզի հանրակրթական|2019 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Արագածոտնի     |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|31.|Գեղարքունիքի մարզում 1       |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |տարածքային                   |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |հիմնադրում (Գավառի N1 հատուկ |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |դպրոցի վերակազմակերպման      |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |միջոցով)                     |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |                             |       |նախարարություն,   |        |

|   |                             |       |ՀՀ Գեղարքունիքի   |        |

|   |                             |       |մարզպետարան,      |        |

|   |                             |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|32.|Գեղարքունիքի մարզի           |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |հանրակրթական դպրոցների և  նոր|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |ձևավորված  1 տարածքային      |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Գեղարքունիքի   |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|33.|Գեղարքունիքի մարզում նոր     |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |ձևավորված  1 տարածքային      |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |աջակցության կենտրոնից        |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Գեղարքունիքի   |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|34.|Գեղարքունիքի մարզի           |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |հանրակրթական դպրոցներում     |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |կրթության առանձնահատուկ      |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |պայմանների կարիք ունեցող     |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |երեխաների համար սահմանված    |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |ֆինանսավորման բարձրացված     |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |չափաքանակի սանդղակի կիրառում`|       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |ըստ երեխայի կարիքի ծանրության|       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Գեղարքունիքի   |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|35.|Կոտայքի մարզում 1 տարածքային |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնի         |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում (Աբովյանի մտավոր  |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |թերզարգացում ունեցող         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |երեխաների N1 հատուկ (օժանդակ)|       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |դպրոցի վերակազմակերպման      |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |միջոցով)                     |       |նախարարություն,   |        |

|   |                             |       |ՀՀ Կոտայքի        |        |

|   |                             |       |մարզպետարան,      |        |

|   |                             |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|36.|Կոտայքի մարզի հանրակրթական   |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  1|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Կոտայքի        |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա |        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|37.|Կոտայքի մարզի 1 տարածքային   |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնից        |քում   |նախարարություն,   |բյուջեից|

|   |սովորողների տեղափոխում       |       |ՀՀ տարածքային     |լրա-    |

|   |հանրակրթական դպրոց           |       |կառավարման և      |ցուցիչ  |

|   |                             |       |արտակարգ          |ֆինանսա-|

|   |                             |       |իրավիճակների      |վորում  |

|   |                             |       |նախարարություն,   |չի պա-  |

|   |                             |       |ՀՀ Կոտայքի        |հանջվում|

|   |                             |       |մարզպետարան,      |Օրենքով |

|   |                             |       |Միջազգային և      |չարգել- |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|ված այլ |

|   |                             |       |կերպություններ    |միջոցներ|

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|38.|Կոտայքի մարզի հանրակրթական   |2020 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Կոտայքի        |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|39.|Արարատի մարզում 1 տարածքային |2021 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |աջակցության կենտրոնի         |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |հիմնադրում կամ               |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |պատվիրակում նման             |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |ծառայությունների մատուցման   |       |նախարարություն,   |        |

|   |համար անհրաժեշտ պայմաններ    |       |ՀՀ Արարատի        |        |

|   |ունեցող կազմակերպության      |       |մարզպետարան,      |        |

|   |                             |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|40.|Արարատի մարզի հանրակրթական   |2021 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  1|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Արարատի        |        |

|   |ու դրա մասնաճյուղի և         |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|41.|Արարատի մարզի հանրակրթական   |2021 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Արարատի        |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|42.|Վայոց Ձորի մարզում 1         |2021 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |տարածքային                   |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |հիմնադրում կամ               |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |պատվիրակում նման             |       |նախարարություն,   |        |

|   |ծառայությունների մատուցման   |       |ՀՀ Վայոց Ձորի     |        |

|   |համար անհրաժեշտ պայմաններ    |       |մարզպետարան,      |        |

|   |ունեցող կազմակերպության      |       |Միջազգային և      |        |

|   |                             |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |                             |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|43.|Վայոց Ձորի մարզի հանրակրթական|2021 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցների և  նոր ձևավորված  1|ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |տարածքային                   |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |մանկավարժական աշխատողների    |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |վերապատրաստում` ՀՀ կրթության |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |և  գիտության նախարարության   |       |նախարարություն,   |        |

|   |կրթության ազգային ինստիտուտի |       |ՀՀ Վայոց Ձորի     |        |

|   |և  դրա մասնաճյուղի ու        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |Հանրապետական                 |       |Միջազգային և      |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |աջակցության կենտրոնի         |       |կերպություններ    |        |

|   |ռեսուրսների միջոցով          |       |/համաձայնությամբ/ |        |

|___|_____________________________|_______|__________________|________|

|44.|Վայոց Ձորի մարզի հանրակրթական|2021 թ.|ՀՀ կրթության և    |ՀՀ      |

|   |դպրոցներում կրթության        |ընթաց- |գիտության         |պետական |

|   |առանձնահատուկ պայմանների     |քում   |նախարարություն,   |բյուջե  |

|   |կարիք ունեցող երեխաների համար|       |ՀՀ տարածքային     |Օրենքով |

|   |սահմանված ֆինանսավորման      |       |կառավարման և      |չարգել- |

|   |բարձրացված չափաքանակի        |       |արտակարգ          |ված այլ |

|   |սանդղակի կիրառում` ըստ       |       |իրավիճակների      |միջոցներ|

|   |երեխայի կարիքի ծանրության    |       |նախարարություն,   |        |

|   |աստիճանի,                    |       |ՀՀ Վայոց Ձորի     |        |

|   |մանկավարժահոգեբանական        |       |մարզպետարան,      |        |

|   |աջակցության ծառայությունների |       |Միջազգային և      |        |

|   |և  ուսուցչի օգնականի հաստիքի |       |հասարակական կազմա-|        |

|   |ներդրում                     |       |կերպություններ    |        |

|   |                             |       |/համաձայնությամբ/ |        |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
18.02.2016
N 6
Արձանագրային որոշում