Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱ ...

 

 

110.0167.040416

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «04»        04            2016 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11016106

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 մարտի 2016 թվականի N 167-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1011-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Ղեկավարվելով «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետի, «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 72-րդ հոդվածի 1-ին մասի պահանջներով և հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թ. մարտի 22-ի N 333-Ն որոշման հավելվածով հաստատված կարգի 19-րդ կետը և ՀՀ ԿԳ նախարարության «Կրթության ազգային ինստիտուտ» ՓԲԸ «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնարկի կողմից ներկայացված` ոլորտային հանձնաժողովի փորձագիտական դրական եզրակացությունը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման պետական կրթական չափորոշիչը` համաձայն հավելվածի:

i

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. դեկտեմբերի 7-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության Համակարգիչների օպերատոր որակավորման պետական կրթական չափորոշիչը հաստատելու և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. հուլիսի 13-ի N 610-Ն հրամանը չեղյալ ճանաչելու մասին» N 1011-Ն հրամանը:

3. Նախարարության աշխատակազմի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և իրավաբանական վարչությունների պետերին` սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

4. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարի

2016 թ. մարտի 17-ի

N 167-Ն հրամանի

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

ԳԼՈՒԽ 1
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն չափորոշիչը սահմանում է նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության` ՀՀ կառավարության 2011 թվականի մարտի 31-ի N 332-Ն որոշմամբ հաստատված Հայաստանի Հանրապետության կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 3-րդ մակարդակի 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորմանը ներկայացվող պահանջները, հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնը, ուսանողների ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և առավելագույն ծավալները:

2. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը կարող է իրականացվել ուսուցման հետևյալ ձևերով`

1) Առկա,

2) դրսեկության (էքստեռնատ):

3. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման համար սահմանվում են ուսումնառության հետևյալ նորմատիվային ժամկետները.

1) կրթության առկա ձևով`

ա. միջնակարգ կրթության հիմքով` 1 տարի

բ. հիմնական կրթության հիմքով` միջնակարգ կրթության երրորդ աստիճանի կրթական ծրագրի հետ համատեղելու դեպքում` 3 տարի

2) դրսեկության (էքստեռնատ) ձևով.

կրթության հիմքը և ուսուցման տևողությունը որոշում է ուսումնական հաստատությունը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007թ. սեպտեմբերի 6-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական հիմնական կրթական ծրագրերի հեռավար (դիստանցիոն) և դրսեկությամբ (էքստեռնատով) ուսուցման կարգերը հաստատելու մասին» N 1028-Ն որոշման:

4. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը միջնակարգ կրթության հիմքով և հիմնական կրթության հիմքով` առանց միջնակարգ կրթության երրորդ աստիճանի կրթական ծրագիրն ուսումնառող ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն ծավալը 1332 ժամ է, առավելագույն ծավալը` 2214 ժամ: Հիմնական կրթական ծրագիրը հիմնական կրթության հիմքով` միջնակարգ կրթության երրորդ աստիճանի կրթական ծրագրի հետ համատեղելու դեպքում ուսումնառության տևողությունն ավելանում է 104 շաբաթով:

 

ԳԼՈՒԽ 2
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐՆ ԱՎԱՐՏԱԾ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

5. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության, 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման մասնագետի մասնագիտական գործունեության բնութագիրը տրվում է ըստ զբաղմունքների տեսակների և մասնագիտական պարտականությունների:

6. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության, 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորմամբ մասնագետն իրականացնում է հետևյալ զբաղմունքները.

1) կազմակերպության խնդիրներից և գործառույթներից ելնելով իրականացնել տեղեկատվության թվայնացման, պահպանման և փոխանցման գործառույթը,

2) համակարգիչների շահագործում` ցանկացած կազմակերպաիրավական կարգավիճակ ունեցող, հիմնականում կատարել օպերատորական աշխատանք` կիրառելով նորագույն տեղեկատվական և կոմունիկացիոն տեխնոլոգիաները:

7. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորմամբ մասնագետի մասնագիտական գործունեության պարտականություններն են.

1) թվայնացնել և համապատասխան տեղում պահպանել փաստաթղթերը /տեքստային, գրաֆիկական խմբագրիչներով, էլեկտրոնային աղյուսակներով/,

2) փաստաթղթերի ուղարկում` էլեկտրոնային կապի միջոցների օգնությամբ` mail, fax,

3) աշխատել գրասենյակային համակարգչային հարակից սարքերով /տպիչ, սկաներ, թվային ֆոտոխցիկ, մուլտիմեդիա պրոյեկտոր/,

4) կատարել տեղեկատվության որոնում ինտերնետում:

 

ԳԼՈՒԽ 3
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

 

8. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի նկատմամբ ընդհանուր պահանջները սահմանվում է շրջանավարտին ներկայացվող ընդհանուր պահանջների համաձայն:

9. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն ավարտած շրջանավարտը պետք է.

1) ժամանակակից անհատի և քաղաքացու ձևավորման պահանջներին համապատասխան ունենա ազգային և համաշխարհային մշակույթի ու պատմության վերաբերյալ գիտելիքներ,

2) ունենա մասնագիտական ոլորտի վերաբերյալ ընդհանուր գիտելիքներ, կարողանա դրանք կիրառել մասնագիտական գործունեության ընթացքում,

3) մասնագիտական գործիքները, սարքավորումները, հարմարանքները և նյութերը արդյունավետ և նպատակային օգտագործելու նպատակով կիրառի մասնագիտական տեսական ու գործնական գիտելիքները,

4) ունենա մասնագիտական գործողությունները գործող նորմաների սահմաններում իրականացնելու հմտություններ,

5) ճիշտ ընկալի և կիրառի մասնագիտական տերմինաբանությունը,

6) ունենա մասնագիտական գործունեության ժամանակ համապատասխան գործողությունների սոցիալական հետևանքները հաշվի առնելու հմտություն,

7) ունենա մասնագիտական ինքնազարգացման և կատարելագործման նպատակով անհրաժեշտ տեղեկությունները ընտրելու և մասնագիտական աղբյուրներից ձեռք բերելու հմտություն,

8) ցուցաբերի աշխատանքային խնդիրների լուծման ընթացքում պատասխանատվություն ստանձնելու, հիմնավորված լուծումներ գտնելու կարողություն,

9) ունենա ինչպես ընդհանուր, այնպես էլ որոշակի փոփոխվող գործոններով իրավիճակներում աշխատելու հմտություն:

 

ԳԼՈՒԽ 4
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

10. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի նկատմամբ պահանջները սահմանվում է ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների, առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական կարողությունների բնագավառում շրջանավարտին ներկայացվող պահանջների համաձայն:

11. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների բնագավառում պետք է`

1) ցուցաբերի ՀՀ Սահմանադրության, զբաղվածության տվյալ բնագավառը կարգավորող հիմնական նորմատիվ ակտերի, մարդու և հասարակության, քաղաքացիների միջև հարաբերությունները կարգավորող օրենքների և նորմատիվ փաստաթղթերի հիմնական դրույթների իմացություն,

2) տիրապետի հայոց լեզվին,

3) հաղորդակցվի առնվազն մեկ օտար լեզվով,

4) ցուցաբերի առողջ կենսակերպ վարելու, հիգիենայի և ֆիզիկական կուլտուրայի կանոններին տիրապետելու կարողություն,

5) ցուցաբերի ազգային և համաշխարհային պատմության և մշակույթի որոշակի իմացություն,

6) ունենա անձի և հասարակության զարգացման օրինաչափությունների, հասարակության սոցիալական կառուցվածքի, շարժումների, քաղաքականության սուբյեկտների, քաղաքական հարաբերությունների և գործընթացների վերաբերյալ ընդհանուր տեղեկություններ,

7) տիրապետի էկոլոգիական հիմնական հասկացությունների բովանդակությանը, բնապահպանական գլոբալ և տարածաշրջանային հիմնախնդիրների դրույթներին,

8) ցուցաբերի մասնագիտական գործունեության բնագավառի տնտեսական երևույթների և հարաբերությունների առանձնահատկությունների վերաբերյալ իմացություններ,

9) պատկերացում ունենա արտակարգ իրավիճակների մասին, տիրապետի արտակարգ իրավիճակներում գործելու հիմնական սկզբունքներին և մոտեցումներին, տեղյակ լինի փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման կառուցվածքին և ձևերին, օգտագործի անհատական պաշտպանության միջոցներ:

12. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության, 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 1-ում բերված մոդուլներով ներկայացված առանցքային հմտություններին:

13. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 2-ում բերված մոդուլներով ներկայացված ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողություններին:

 

ԳԼՈՒԽ 5
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

 

14. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ՈՒսումնական պարապմունքներ վարող դասախոսը պետք է ունենա դասընթացի բնույթին համապատասխանող միջին կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթության որակավորում, կամ տվյալ մասնագիտական զբաղվածության բնագավառում աշխատանքային գործունեության փորձ` եթե տվյալ դասընթացի ուղղությամբ միջին կամ բարձրագույն կրթություն չի իրականացվում: Հատուկ մասնագիտական դասընթացները վարող դասախոսների համար մասնագիտական աշխատանքի փորձի առկայությունը ցանկալի է:

2) ՈՒսումնական պրակտիկան վարող արտադրական ուսուցման վարպետը պետք է ունենա տվյալ մասնագիտությամբ մասնագիտական աշխատանքի փորձ և մասնագիտական կրթություն:

3) Արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները վարում է մասնագիտական դասընթացի դասախոսը:

15. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության, 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացման ուսումնամեթոդական ապահովման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) հաստատությունը պետք է ունենա մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների և մոդուլների ծրագրային բովանդակությանը համապատասխանող ուսումնական, մեթոդական և տեղեկատվական նյութեր (գրադարանային ֆոնդ, տվյալների համակարգչային բազա և այլն), գնահատման և ատեստավորման նպատակով օգտագործվող նյութեր, ուսումնական գործընթացի արդյունավետ իրականացմանը նպաստող այլ նյութեր, ուղեցույցներ:

16. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ պահանջները սահմանվում են ըստ ուսումնական կաբինետների, լաբորատորիաների, արհեստանոցների, սպորտային համալիրի: Դրանց հագեցվածությունը որոշվում է ուսումնական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան:

1) ՈՒսումնական կաբինետների երաշխավորվող ցանկը`

ա. հումանիտար առարկաների,

բ. սոցիալ-տնտեսագիտական առարկաների,

գ. հայոց լեզվի և խոսքի մշակույթի,

դ. օտար լեզուների,

ե. համակարգչային և հեռահաղորդակցման տեխնիկայի:

2) ՈՒսումնական լաբորատորիաների երաշխավորվող ցանկը`

ա. ուսուցման տեխնիկական միջոցների:

3) Սպորտային համալիր`

ա. մարզադահլիճ,

բ. մարզահրապարակ:

Կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատությունը, ելնելով անհրաժեշտությունից, կարող է ձևավորել լրացուցիչ կաբինետներ, լաբորատորիաներ:

17. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) առկա ուսուցման ձևի համար ուսումնական տարվա սկիզբը սեպտեմբերի 1-ն է, իսկ դրսեկության (էքստեռնատ) և հեռավար (դիստանցիոն) ձևերով ուսուցման դեպքում սահմանվում է ուսումնական պլաններով,

2) ուսումնական յուրաքանչյուր տարվա տևողությունը սահմանվում է ուսումնական պլանով,

3) ուսանողի շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը չպետք է գերազանցի 54 ժամը` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային ուսումնական աշխատանքի բոլոր տեսակները,

4) ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և պարտադիր պարապմունքների շաբաթական ծավալը չպետք է գերազանցի 36 ժամը` առանց նախասիրական առարկաների, խորհրդատվությունների և լրացուցիչ արտալսարանային պարապմունքների բեռնվածության,

5) ուսումնական խմբի համար խորհրդատվության տարեկան ծավալը կազմում է մինչև 100 ժամը,

6) նախասիրական առարկաների ցանկը, դրանց ծավալը (առանձին դասացուցակով) և ուսուցման ժամկետները յուրաքանչյուր ուսումնական տարում որոշվում է հաշվի առնելով ուսանողների ընտրությունը:

18. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է ուսումնական (տեսական ուսուցմամբ և/կամ առանց տեսական ուսուցման), արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաներ.

2) պրակտիկայի յուրաքանչյուր տեսակի տևողությունը սույն չափորոշչով սահմանված պրակտիկայի ընդհանուր տևողությանը համապատասխան սահմանվում է մասնագիտության ուսումնական պլանով,

3) պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերը կազմում և հաստատում են ուսումնական հաստատությունները.

4) ուսումնական պրակտիկաներն անց են կացվում պրակտիկայի ծրագրի կատարումն ապահովելու համար բավարար կահավորում և տեխնիկական հագեցում ունեցող ուսումնական արհեստանոցներում, ուսումնափորձնական տեղամասերում, հաստատության այլ ուսումնաօժանդակ օբյեկտներում, ինչպես նաև կազմակերպություններում, հաստատություններում.

5) արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները, որպես կանոն, անց են կացվում պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերի բովանդակությանը համապատասխան պայմաններ ունեցող կազմակերպություններում:

19. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման ուսանողների ատեստավորումների նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսումնառության ընթացքում ուսանողները պարբերաբար ատեստավորվում են, որի նպատակը ըստ սույն չափորոշչով սահմանված կարողությունների տարրերի նրանց ձեռքբերումները հավաստող վկայություններ ստանալն է,

2) ուսումնական կիսամյակի սկզբում ուսանողը տեղեկացվում է կիսամյակի ընթացքում միջանկյալ ատեստավորման բնույթի, ժամկետների, անցկացման ձևի և ներառվող նյութի ծավալի մասին,

3) պետական ամփոփիչ ատեստավորումը երաշխավորվում է անցկացնել առանձին առարկաներից կամ մոդուլներից քննության, համալիր (միջառարկայական կամ միջմոդուլային) քննության կամ ավարտական (դիպլոմային) աշխատանք կատարելու և պաշտպանելու ձևով,

4) պետական ամփոփիչ ատեստավորման ընտրված ձևը և ներառվող նյութի ծավալը պետք է հնարավորություն տա ստուգել շրջանավարտի ձեռք բերած կարողությունների և հմտությունների համապատասխանությունը սույն չափորոշչով 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության, 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման մասնագետի համար սահմանված պահանջներին:

 

ԳԼՈՒԽ 6
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0611.01.4 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0611.01.01.4 «ՕՊԵՐԱՏՈՐ` ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԻ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՄՈԴՈՒԼԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

20. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու համար հաստատությունը կազմում և հաստատում է առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական մոդուլների, ընտրովի դասընթացի ուսումնական ծրագրերը, կրթության կառավարման պետական լիազորված մարմնի երաշխավորած ձևին համապատասխան ուսումնական պլանը` հաշվի առնելով հավելված 1-ի 3-րդ աղյուսակում բերված օրինակելի ուսումնական պլանը:

21. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող հաստատությունը սույն չափորոշչի հիման վրա մոդուլային ուսումնական ծրագրերը և ուսումնական պլանը կազմելու ժամանակ`

1) կարող է փոփոխել դասընթացների և մոդուլների ժամաքանակը` պահպանելով մասնագետի (շրջանավարտի) կարողություններին և հմտություններին ներկայացվող պահանջները,

2) պետք է մոդուլների արդյունքներին և դրանց կատարման չափանիշներին համապատասխան ուսումնական ծրագրերը մշակելիս հաշվի առնի գործատուների, գործադիր իշխանությունների, մասնագիտական ոլորտը կառավարող պետական լիազորված մարմինների, այլ շահագրգիռ սուբյեկտների (սոցիալական գործընկերների) առաջարկությունները,

3) պետք է առարկայի և /կամ/ մոդուլի ընդհանուր ժամաքանակի սահմաններում որոշի տեսական, գործնական և լաբորատոր պարապմունքների ժամաքանակները,

4) պետք է միջանկյալ ատեստավորման ընդհանուր շաբաթների սահմաններում որոշի ըստ կիսամյակների այս ատեստավորմանը հատկացվող ժամանակը,

5) պետք է որակավորման նկարագրին համապատասխան դրա ամբողջացման անհրաժեշտությունը և առանձնահատկությունը հաշվի առնելով կազմի և հաստատի ընտրովի դասընթացների ուսումնական ծրագրերը,

6) օգտվելով երաշխավորված ձևում տրված պարզաբանումներից պետք է կազմի ուսումնական պլանի կիրառման պարզաբանումները,

7) պետք է պրակտիկայի համար նախատեսված շաբաթների սահմաններում որոշի ուսումնական և արտադրական պրակտիկաների տևողությունները, անցկացման ժամկետները, նախաավարտական պրակտիկայի տևողությունը,

8) պետք է սույն չափորոշչով երաշխավորված ամփոփիչ ատեստավորման ձևերին համապատասխան ընտրի ամփոփիչ ատեստավորման ձևը:

 

Հավելված 1

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական)

կրթության 0611.01.4 «Համակարգիչների

շահագործում» մասնագիտության.

0611.01.01.4 «Օպերատոր` համակարգչի»

որակավորման պետական կրթական չափորոշչի

 

Աղյուսակ 1

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4

«Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4

«Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի

առանցքային հմտությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-Հ-3-15-001                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի      |

|    |                     |անձնական շփման ունակությունները,          |

|    |                     |ակտիվացնել միջանձնային հաղորդակցության    |

|    |                     |հնարավորությունները, ձևավորել             |

|    |                     |աշխատանքային և  մասնագիտական              |

|    |                     |գործունեության ընթացքում նպատակային       |

|    |                     |հաղորդակցման, գործնական կապերի ու         |

|    |                     |հարաբերությունների ստեղծման կարողությունը:|

|____|_____________________|__________________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք    |

|    |                     |չեն:                                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր ի արդյունքի համար սահմանված |

|    |                     |կատարման չափանիշներ բավարար մակարդակի     |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|6.  |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել  հաղորդակցության  դերն ու     |

|    |արդյունք 1           |նշանակությունը անձնական և  մասնագիտական   |

|    |                     |նպատակների իրականացման համար              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հաղորդակցման          |

|    |                     |անհրաժեշտությունը անձի ինքնադրսևորման  և  |

|    |                     |գործարար հաջողությունների համար,          |

|    |                     |2) ներկայացնում է շփման և  անձնական       |

|    |                     |հաղորդակցման ձևերը,  բաղադրիչները,        |

|    |                     |3) ներկայացնում է գործնական հաղորդակցման  |

|    |                     |եղանակները, բաղադրիչները,                 |

|    |                     |4) շփման հնարավորությունը ուղղորդում է    |

|    |                     |նպատակային հաղորդակցմանը,                 |

|    |                     |5) անձնական հատկանիշները օգտագործում է    |

|    |                     |գործնական հաղորդակցության մեջ:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|8.  |ՈՒսումնառության      |Կիրառել ուղղակի հաղորդակցման ձևերը        |

|    |արդյունք 2           |գործնական հաղորդակցության մեջ:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում  ուղղակի           |

|    |                     |հաղորդակցման ձևերը,                       |

|    |                     |2) բանավոր հաղորդակցման ժամանակ վարում է  |

|    |                     |զրույց, արձագանքում է հարցադրումներին,    |

|    |                     |3) հանդես է գալիս հաղորդումներով և        |

|    |                     |զեկույցներով` ներկայացնում է հստակ և      |

|    |                     |նպատակային խոսք,                          |

|    |                     |4) ուղղակի հաղորդակցման ընթացքում հայտնում|

|    |                     |է տեսակետ, դրսևորում  է                   |

|    |                     |հետաքրքրություններ, հաճոյախոսում է,       |

|    |                     |5) մասնակցում է դեբատների և  բանավեճերի,  |

|    |                     |պահպանում է համագործակցության             |

|    |                     |շարունակականությունը:                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|10. |ՈՒսումնառության      |Կիրառել անուղղակի հաղորդակցման  ձևերը     |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|11. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անուղղակի          |

|    |                     |հաղորդակցման ձևերը,                       |

|    |                     |2) կազմում և  ձևակերպում  է գրավոր խոսք`  |

|    |                     |պահպանելով նպատակայնությունն ու էթիկան,   |

|    |                     |3) օգտագործում է տեղեկատվական             |

|    |                     |տեխնոլոգիաները և  այլ տեխնիկական          |

|    |                     |միջոցները` նպատակային տեղեկատվությունը    |

|    |                     |փոխանցելու համար,                         |

|    |                     |4) կազմում է գրություններ` ըստ հասցեատիրոջ|

|    |                     |և  նպատակի,                               |

|    |                     |5) վարում է տեղեկատվության հավաքագրման և  |

|    |                     |փոխանցման փաստաթղթեր,                     |

|    |                     |6) բանավոր հաղորդակցման նյութը փոխարկում է|

|    |                     |գրավորի,                                  |

|    |                     |7) գրավոր հաղորդակցման նյութը փոխարկում է |

|    |                     |բանավոր հակիրճ նյութի:                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|12. |ՈՒսումնառության      |Ձևավորել  և  զարգացնել միջանձնային        |

|    |արդյունք 4           |հաղորդակցում                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|13. |Կատարման չափանիշներ  |1) նախաձեռնում է անձնական և  աշխատանքային |

|    |                     |շփում` ըստ իրավիճակի և  զրուցակցի կամ     |

|    |                     |հասցեատիրոջ,                              |

|    |                     |2) ստանում, մշակում և  դասակարգում է      |

|    |                     |անհրաժեշտ (նպատակային) տեղեկատվությունը,  |

|    |                     |3) առկա տեղեկատվությունն օգտագործում է    |

|    |                     |միջանձնային հաղորդակցում ձևավորելու       |

|    |                     |համար,                                    |

|    |                     |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները և |

|    |                     |տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն           |

|    |                     |առաջացնելու և  շահադրդելու համար,         |

|    |                     |5) ներգրավվում է երկխոսություններում,     |

|    |                     |քննարկումներում, հայտնում է կարծիք,       |

|    |                     |հիմնավորում է տեսակետներ,                 |

|    |                     |6) պահպանում և  եզրափակում է              |

|    |                     |երկխոսությունը,                           |

|    |                     |7) կարողանում է հաղորդակցվել` հաշվի       |

|    |                     |առնելով իրավիճակը և  ունկնդրի             |

|    |                     |հետաքրքրությունները:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|14. |ՈՒսումնառության      |Խթանել համագործակցության ձևավորումը,      |

|    |արդյունք 5           |ստեղծել նախապայմաններ շարունակական        |

|    |                     |գործընկերության համար                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|15. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է համագործակցությանը      |

|    |                     |խթանող միջոցառումները (գովազդ,            |

|    |                     |հայտարարություններ, ցուցահանդեսներ և      |

|    |                     |այլն),                                    |

|    |                     |2) հավանական գործընկերոջ վերաբերյալ       |

|    |                     |հավաքագրում է անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, |

|    |                     |3) հավաքագրված տեղեկատվությունն           |

|    |                     |օգտագործում է գործարար հաղորդակցում       |

|    |                     |ձևավորելու  համար,                        |

|    |                     |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները և |

|    |                     |տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն           |

|    |                     |առաջացնելու և  շահադրդելու համար,         |

|    |                     |5) հաղորդակցման ընթացքում ձեռք է բերում   |

|    |                     |վստահություն,                             |

|    |                     |6) ապահովում է հետադարձ կապի              |

|    |                     |միջոցառումներ:                            |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԱՌԱՋԻՆ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ»          |

|_____________________________________________________________________|

|16. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ԱԱՕ-3-15-001                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|17. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |աշխատանքային գործունեության ընթացքում և   |

|    |                     |կենցաղում անվտանգության կանոնները         |

|    |                     |պահպանելու, սանիտարահիգիենիկ պահանջներին  |

|    |                     |համապատասխան կենցաղը և  աշխատանքը         |

|    |                     |կազմակերպելու, հավանական վտանգները և      |

|    |                     |վթարները կանխարգելելու, արտադրական        |

|    |                     |վթարների դեպքում` անվտանգության           |

|    |                     |միջոցառումներ իրականացնելու և  առաջին     |

|    |                     |օգնություն ցուցաբերելու  կարողություններ  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|18. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|19. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք    |

|    |                     |չեն:                                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|20. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|    |                     |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|21. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքային գործունեության   |

|    |արդյունք 1           |ընթացքում և  կենցաղում անվտանգության      |

|    |                     |կանոնները                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|22. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում անվտանգության         |

|    |                     |կանոնների սահմանման, իրավական կարգավորման |

|    |                     |և  պահպանման անհրաժեշտությունը,           |

|    |                     |2) ըստ հիմնական բնագավառների ճիշտ է       |

|    |                     |ներկայացնում անվտանգության կանոնների      |

|    |                     |պահանջները,                               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տեխնոլոգիական      |

|    |                     |սարքավորումների շահագործման անվտանգության |

|    |                     |կանոնները,                                |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհային          |

|    |                     |անվտանգության և  հակահրդեհային            |

|    |                     |պաշտպանության  կանոնները,                 |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում                    |

|    |                     |էլեկտրաանվտանգության կանոնները,           |

|    |                     |6) ներկայացնում է անվտանգության կանոնների |

|    |                     |խախտման հետևանքները,                      |

|    |                     |պատասխանատվությունները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|23. |ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել կենցաղը և  աշխատանքը          |

|    |արդյունք 2           |սանիտարահիգիենիկ պահանջներին համապատասխան |

|____|_____________________|__________________________________________|

|24. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է մարդու առողջության և    |

|    |                     |աշխատանքի ընթացքում աշխատունակության վրա  |

|    |                     |ազդող գործոնները (սանիտարահիգիենիկ,       |

|    |                     |հոգեբանաֆիզիոլոգիական, էսթետիկական,       |

|    |                     |սոցիալական-հոգեբանական),                  |

|    |                     |2) ներկայացնում է աշխատավայրի սանիտարիայի |

|    |                     |և  հիգիենայի ընդհանուր նորմերը            |

|    |                     |(միկրոկլիման, ճառայգայթումը,              |

|    |                     |լուսավորվածությունը, տատանումները և       |

|    |                     |այլն),                                    |

|    |                     |3) ներկայացնում է աշխատանքի համար         |

|    |                     |անհրաժեշտ նյութերը և  դրանց անվնաս        |

|    |                     |օգտագործումը,                             |

|    |                     |4) ներկայացնում է սանիտարիայի և  հիգիենայի|

|    |                     |պահպանման համար անհրաժեշտ միջոցառումները: |

|____|_____________________|__________________________________________|

|25. |ՈՒսումնառության      |Կանխել հավանական վտանգները և  վթարները,   |

|    |արդյունք 3           |իրականացնել անվտանգության միջոցառումներ   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|26. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է կենցաղային և  արտադրական|

|    |                     |վթարների առաջացման պատճառները և           |

|    |                     |հետևանքները,                              |

|    |                     |2) ներկայացնում է արտադրական վթարների     |

|    |                     |կանխման աշխատանքները,                     |

|    |                     |3) ներկայացնում է առանձին խմբերի          |

|    |                     |(հաշմանդամություն ունեցող անձինք, հղիներ, |

|    |                     |անչափահասներ և  այլն) աշխատանքային        |

|    |                     |առանձնահատուկ պայմանները և  վտանգների     |

|    |                     |կանխման սահմանված միջոցառումները,         |

|    |                     |4) ներկայացնում է կենցաղային և  արտադրական|

|    |                     |վթարների ու դժբախտ պատահարների            |

|    |                     |փաստաթղթային ձևակերպումների  կարգը:       |

|____|_____________________|__________________________________________|

|27. |ՈՒսումնառության      |Ցուցաբերել առաջին օգնություն              |

|    |արդյունք 4           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|28. |Կատարման չափանիշներ  |1) տիրապետում է տարբեր իրավիճակներում     |

|    |                     |առաջին օգնության հիմնական կանոններին,     |

|    |                     |2) առաջին օգնության գործողությունների     |

|    |                     |քայլերը ճիշտ է ներկայացնում,              |

|    |                     |3) կատարում է արհեստական շնչառության և    |

|    |                     |սրտի աշխատանքի վերականգնման գործողություն,|

|    |                     |4) կատարում է արյան հոսքի դադարեցման  և   |

|    |                     |բաց վնասվածքների վիրակապման               |

|    |                     |գործողություն,                            |

|    |                     |5) կատարում է այրվածքների նախնական մշակման|

|    |                     |և  էլեկտրահարվածին առաջին օգնություն      |

|    |                     |ցուցաբերելու գործողություններ,            |

|    |                     |6) կատարում է վիրակապման և  անշարժացման   |

|    |                     |գործողություն` տարբեր կոտրվածքների        |

|    |                     |դեպքում,                                  |

|    |                     |7) ներկայացնում է տարբեր թունավորման      |

|    |                     |դեպքերում առաջին օգնության կազմակերպման   |

|    |                     |գործողությունները:                        |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ          |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|29. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ԱԳՀ-3-15-001                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|30. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլը նպատակաուղղված է աշխատանքային     |

|    |                     |հիմնական իրավահարաբերությունների մասին    |

|    |                     |իրազեկվածության բարձրացմանը, աշխատանք     |

|    |                     |փնտրելու և  գտնելու կարողությունների      |

|    |                     |զարգացմանը, աշխատանքային գործունեության   |

|    |                     |ընդհանուր կարողությունների և              |

|    |                     |հմտությունների ձևավորմանը,  ընթացիկ       |

|    |                     |հաջողության հասնելու նախապայմանների       |

|    |                     |ստեղծմանը, ինչպես նաև  ցանկացած           |

|    |                     |բնագավառում անհրաժեշտ աշխատանքային        |

|    |                     |կուլտուրա և  էթիկա դրսևորելու,  ղեկավարի  |

|    |                     |և  գործընկերների հետ արդյունավետ          |

|    |                     |հարաբերվելու կարողությունների, առաջացած   |

|    |                     |աշխատանքային խնդիրներն ընկալելու և        |

|    |                     |համապատասխան լուծումներ տալու             |

|    |                     |կարողությունների ձևավորմանը:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|31. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|32. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք    |

|    |                     |չեն:                                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|33. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|34. |ՈՒսումնառության      |Փնտրել և  գտնել աշխատանք                  |

|    |արդյունք 1           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|35. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է աշխատանքային            |

|    |                     |իրավահարաբերությունների ձևավորման         |

|    |                     |նախապայմանները,                           |

|    |                     |2) կարողանում է փնտրել առկա աշխատատեղերի  |

|    |                     |բազան, ուսումնասիրել և  ընտրել հավանական, |

|    |                     |աշխատատեղը(երը)` օգտագործելով աշխատանքի   |

|    |                     |որոնման ժամանակակից միջոցները և           |

|    |                     |տեխնոլոգիաները,                           |

|    |                     |3) ճիշտ է կազմում գրավոր                  |

|    |                     |ինքնակենսագրություն (CV),                 |

|    |                     |4) ներկայացնում է իր մասնագիտական ուժեղ   |

|    |                     |կողմերը և  հիմնավորում իր                 |

|    |                     |համապատասխանությունը,                     |

|    |                     |5) ներկայացնում է  աշխատանքի ընդունվելու, |

|    |                     |աշխատանքի փոփոխության և  աշխատանքից       |

|    |                     |ազատվելու հիմնական ընթացակարգերը:         |

|____|_____________________|__________________________________________|

|36. |ՈՒսումնառության      |Հարմարվել աշխատանքային միջավայրին,        |

|    |արդյունք 2           |ապահովել աշխատանքային դրական մթնոլորտ     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|37. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է մասնագիտական            |

|    |                     |գործունեության ոլորտում արտադրական        |

|    |                     |միջավայրին ներկայացվող հիմնական           |

|    |                     |պահանջները,                               |

|    |                     |2) հիմնավորում է տվյալ աշխատանքով         |

|    |                     |զբաղվելու իր պատրաստակամությունը և        |

|    |                     |տրամադրվածությունը,                       |

|    |                     |3) ներկայացնում է գործընկերների նկատմամբ  |

|    |                     |հարգալից վերաբերմունքի և  արդյունավետ     |

|    |                     |հաղորդակցվելու օրինակներ,                 |

|    |                     |4) առաջադրված իրավիճակում ցուցաբերում է   |

|    |                     |պատրաստակամություն և  պատասխանատվության   |

|    |                     |դրսևորումներ,                             |

|    |                     |5) ցուցաբերում է գործընկերոջը և  ղեկավարին|

|    |                     |ուշադիր լսելու և  հասկանալու              |

|    |                     |կարողություններ:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|38. |ՈՒսումնառության      |Արդյունավետ աշխատել թիմում` պահպանելով    |

|    |արդյունք 3           |էթիկայի նորմերը                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|39. |Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է կազմակերպության         |

|    |                     |նպատակները և  դրա իրականացման գործում     |

|    |                     |թիմային աշխատանքի և  միջանձնային          |

|    |                     |հարաբերությունների կարևորությունը,        |

|    |                     |2) ներկայացնում է թիմային աշխատանքի       |

|    |                     |հիմնական սկզբունքները և  խնդիրների լուծման|

|    |                     |մեթոդները,                                |

|    |                     |3) դրսևորում  է հարգալից և  պատշաճ        |

|    |                     |վերաբերմունք գործընկերների նկատմամբ` ըստ  |

|    |                     |նրանց վարքագծի դրսևորման,                 |

|    |                     |4) առաջադրում է լուծումներ գործընկերների  |

|    |                     |շրջանում առաջացած խնդրահարույց            |

|    |                     |իրավիճակներում,                           |

|    |                     |5) կարողանում է առանձին իրավիճակներում    |

|    |                     |գերադասել թիմային շահը անձնական շահից:    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|40. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքում հաջողության       |

|    |արդյունք 4           |հասնելու  նախապայմանները                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

|41. |Կատարման չափանիշներ  |1) բացատրում է աշխատանքային կարգապահության|

|    |                     |և  պատասխանատվության կարևորությունը       |

|    |                     |աշխատանքային հաջողությունների հասնելու    |

|    |                     |գործում,                                  |

|    |                     |2) բացատրում է մասնագիտական               |

|    |                     |կարողությունների պարբերական               |

|    |                     |կատարելագործման կարևորությունը            |

|    |                     |աշխատանքային հաջողությունների հասնելու    |

|    |                     |գործում,                                  |

|    |                     |3) բացատրում է նախաձեռնողականության և     |

|    |                     |նպատակասլացության կարևորությունը          |

|    |                     |աշխատանքային հաջողությունների հասնելու    |

|    |                     |գործում,                                  |

|    |                     |4) ներկայացնում է աշխատանքային            |

|    |                     |գործունեության ընթացքում ստորադասության և |

|    |                     |վերադասության հարաբերությունների          |

|    |                     |պատշաճության կարևորությունը:              |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0611.01.4

«Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության 0611.01.01.4

«Օպերատոր` համակարգչի» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի

ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների

մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐ»    |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը       |ՀՇՕ-3-15-001                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ         |

|    |                     |ձևավորել  տեղեկատվության ապահովման        |

|    |                     |տեխնիկական միջոցների համախմբի վերաբերյալ  |

|    |                     |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում կիրառելու|

|    |                     |կարողություններ:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք    |

|    |                     |չեն:                                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|6.  |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ինֆորմատիզացման և  ժամանակակից|

|    |արդյունք 1           |հասարակության ինֆորմատիզացման խնդիրները,  |

|    |                     |ինֆորմացիոն գործընթացները և  դրանց        |

|    |                     |իրագործման միջոցները, ինֆորմատիզացման     |

|    |                     |ժամանակակից տեխնիկական միջոցները և  դրանց |

|    |                     |բնութագրիչ հատկանիշները                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմատիզացման և  |

|    |                     |ժամանակակից հասարակության ինֆորմատիզացման |

|    |                     |խնդիրները, ինֆորմացիոն գործընթացները և    |

|    |                     |դրանց իրագործման միջոցները,               |

|    |                     |ինֆորմատիզացման ժամանակակից տեխնիկական    |

|    |                     |միջոցները և  դրանց բնութագրիչ             |

|    |                     |հատկանիշները,                             |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմատիզացման    |

|    |                     |տեխնիկական միջոցների ընդհանուր            |

|    |                     |բնութագրումը` որպես տեղեկատվական          |

|    |                     |տեխնոլոգիաների ապարատային հենք (բազիս),   |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի քանակը|

|    |                     |և  չափման միավորները, ինֆորմացիայի        |

|    |                     |ներկայացման մեթոդները համակարգիչ          |

|    |                     |մուտքագրելու համար, ինֆորմատիզացման       |

|    |                     |տեխնիկական միջոցների դասակարգումը,        |

|    |                     |4) բացատրում է, թե ինչպես են կոդավորվում  |

|    |                     |տեքստի սիմվոլները և  ինչ տարբերություն կա |

|    |                     |սովորական 8 բիթանի կոդավորման և  նոր      |

|    |                     |Unicode կոդավորման միջև,  որ պարամետրերն  |

|    |                     |են որոշում ձայնի 2-ական կոդավորման որակը  |

|    |                     |և  ինչպես է տեղի ունենում գրաֆիկական      |

|    |                     |ինֆորմացիայի 2-ական կոդավորումը:          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|8.  |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել համակարգչի կառուցվածքը,       |

|    |արդյունք 2           |աշխատանքի սկզբունքը, մայրական սալերի դերն |

|    |                     |ու պարզագույն կառուցվածքը, անհատական      |

|    |                     |համակարգիչների շինաների ստանդարտները և    |

|    |                     |կառուցվածքը, պրոցեսորների և  օպերատիվ     |

|    |                     |հիշողության տեսակները, ինֆորմացիայի       |

|    |                     |կուտակիչները, Ճկուն սկավառակով, կոշտ      |

|    |                     |սկավառակով և  կոմպակտ սկավառակով          |

|    |                     |կուտակիչների կառուցվածքը, հիմնական        |

|    |                     |բնութագրերը, ինտերֆեյսները, ստանդարտները, |

|    |                     |ինֆորմացիայի օպտիկական կրիչների           |

|    |                     |հեռանկարային տեխնոլոգիաները և             |

|    |                     |ինֆորմացիայի պահպանման արտաքին սարքերը    |

|____|_____________________|__________________________________________|

 

-------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.03.2016
N 167-Ն
Հրաման