Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2017-2018 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ...

 

 

110.0792.270717

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «27»        07            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017302

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

18 հուլիսի 2017 թվականի N 792-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2017-2018 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2017-2018 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի մարզառազմական և արտաուսումնական դաստիարակության վարչության պետ Արկադի Պետրոսյանին և իրավաբանական վարչության պետ Լուսինե Գրիգորյանին` փաստաթուղթը սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն, պետական գրանցման:

3. Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանին:

 

Հավելված

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության և գիտության նախարարի

2017 թվականի հուլիսի 18-ի

N 792-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2017-2018 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` դպրոց) ուսումնական տարին սկսվում է սեպտեմբերի 1-ից:

ՈՒսումնական տարվա տևողությունը սահմանվում է 34-40 շաբաթ:

2. Աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդները սահմանվում են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից` պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. ՈՒսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները դպրոցներում` անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբակայինը` 40 րոպե է:

5. Դպրոցում գործում է սովորողների գնահատման 10 միավորային համակարգ:

6. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է 1-ին կիսամյակային, իսկ տարեվերջյան փոխադրական ստուգարքների ու քննությունների արդյունքով` 2-րդ կիսամյակային և տարեկան գնահատականները:

7. Յուրաքանչյուր օրինակելի ուսումնական պլանի «պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտության ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք      |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |              |թյուն  |

|  |               |___________________________|              |       |

|  |               |        Դասարաններ         |              |       |

|  |               |___________________________|              |       |

|  |               | I |II |III|IV |V  |VI |VII|              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|1.|Դաշնամուր      |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III, V,|IV, VII|

|  |               |   |   |   |   |   |   |   |VI            |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո       |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV,  |VII    |

|  |               |   |   |   |   |   |   |   |V, VI         |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII    |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, VII|---    |

|  |համույթ        |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII       |---    |

|__________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|Ընդամենը          |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|              |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, համույթ (անսամբլ), կոմպոզիցիա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.5 ժամը II-VII դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել թերթից ընթերցմանը, իսկ մյուս 0.5-ը ժամը` III-IV դասարաններում դաշնամուրի համույթին (անսամբլ), V-VII դասարաններում` նվագակցության ուսուցմանը:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա. «ընտրովի» առարկայի ցանկից` դաշնամուրի համույթի /անսամբլ/ նվագակցության համար.

բ. դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

գ. համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք      |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |              |թյուն  |

|  |               |___________________________|______________________|

|  |               |        Դասարաններ         |                  |   |

|  |               |___________________________|__________________|___|

|  |               | I |II |  III  |IV |V  |VI |     VII      |   |   |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|1.|Երաժշտական     |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III, V,|IV, VII|

|  |գործիք         |   |   |   |   |   |   |   |VI            |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո       |.5 |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV,  |VII    |

|  |               |   |   |   |   |   |   |   |V, VI         |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII    |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|4.|Նվագախումբ,    |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, VII|---    |

|  |համույթ կամ    |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|  |երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII       |----   |

|__________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|   Ընդամենը       |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|              |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

6. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

8. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ, համույթ/.

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

9. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

10. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

11. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(9-12 տարեկանը ներառյալ ընդունվող երեխաների համար)

 

.___________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը| Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք       |Քննու-   |

|  |                  |    (շաբաթական)    |               |թյուն    |

|  |                  |___________________|               |         |

|  |                  |     Դասարաններ    |               |         |

|  |                  |___________________|_______________|_________|

|  |                  | I |II |III|IV | V |               |         |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|1.|Մեներգեցողություն |1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II, IV      |III, V   |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|2.|Սոլֆեջիո          |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV    |V        |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|3.|Երաժշտական        |---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V     |---      |

|  |գրականություն     |   |   |   |   |   |               |         |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|4.|Երգչախումբ կամ    |---|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V     |---      |

|  |համույթ           |   |   |   |   |   |               |         |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|5.|Դաշնամուր         |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV, V     |---      |

|_____________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|Ընդամենը             |4.0|6.5|7.5|8.0|8.0|               |         |

.___________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-35 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք      |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |              |թյուն  |

|  |               |___________________________|              |       |

|  |               |        Դասարաններ         |              |       |

|  |               |___________________________|______________|_______|

|  |               | I |II |III|IV | V |VI |VII|              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|1.|Մեներգեցողու-  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II, III,   |VII    |

|  |թյուն          |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI     |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո       |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV,  |VII    |

|  |               |   |   |   |   |   |   |   |V, VI         |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII    |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,    |---    |

|  |համույթ        |   |   |   |   |   |   |   |VII           |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|5.|Դաշնամուր      |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV, V,   |---    |

|  |               |   |   |   |   |   |   |   |VI, VII       |       |

|__________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|Ընդամենը          |4.0|5.0|5.0|6.5|7.5|8.0|8.0|              |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-35 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.___________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը| Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք       |Քննու-   |

|  |                  |    (շաբաթական)    |               |թյուն    |

|  |                  |___________________|               |         |

|  |                  |     Դասարաններ    |               |         |

|  |                  |___________________|_______________|_________|

|  |                  | I |II |III|IV | V |               |         |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|1.|Երաժշտական գործիք |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, IV      |III, V   |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|2.|Սոլֆեջիո          |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV    |V        |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|3.|Երաժշտական        |---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V     |---      |

|  |գրականություն     |   |   |   |   |   |               |         |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|4.|Նվագախումբ,       |1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V     |---      |

|  |համույթ կամ       |   |   |   |   |   |               |         |

|  |երգչախումբ        |   |   |   |   |   |               |         |

|__|__________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|5.|Ընտրովի           |---|1.0|1.0|1.0|1.0|III, V         |---      |

|_____________________|___|___|___|___|___|_______________|_________|

|Ընդամենը             |4.5|7.0|8.0|8.0|8.0|               |         |

.___________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք      |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |              |թյուն  |

|  |               |___________________________|              |       |

|  |               |        Դասարաններ         |              |       |

|  |               |___________________________|______________|_______|

|  |               | I |II |III|IV | V |VI |VII|              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|1.|Երաժշտական     |1.5|1.5|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III, V,|IV, VII|

|  |գործիք         |   |   |   |   |   |   |   |VI            |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո       |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV,  |VII    |

|  |               |   |   |   |   |   |   |   |V, VI         |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII    |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|4.|Նվագախումբ,    |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,    |---    |

|  |համույթ կամ    |   |   |   |   |   |   |   |VII           |       |

|  |երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII       |---    |

|__________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|Ընդամենը          |4.0|4.5|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|              |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(10-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը   |Դասաժամերի քանակը  |Ստուգարք      |Քննու-  |

|  |                     |  (շաբաթական)      |              |թյուն   |

|  |                     |___________________|______________|________|

|  |                     |     Դասարաններ    |              |        |

|  |                     |___________________|______________|________|

|  |                     | I  |II  |III |IV  |              |        |

|__|_____________________|____|____|____|____|______________|________|

|1.|Գծանկար              |3.0 |3.0 |4.0 |4.0 |II, III       |IV      |

|__|_____________________|____|____|____|____|______________|________|

|2.|Գունանկար            |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |II, III       |IV      |

|__|_____________________|____|____|____|____|______________|________|

|3.|Կոմպոզիցիա           |2/1 |2/1 |2/1 |2/1 |II, III       |IV      |

|  |(ստեղծագործական      |    |    |    |    |              |        |

|  |թեմատիկ նկարչություն)|    |    |    |    |              |        |

|  |հաստոցային/կիրառական |    |    |    |    |              |        |

|__|_____________________|____|____|____|____|______________|________|

|4.|Քանդակ կամ           |2.0 |2.0 |1.0 |1.0 |II, III       |IV      |

|  |դեկորատիվ-կիրառական  |    |    |    |    |              |        |

|  |արվեստ               |    |    |    |    |              |        |

|__|_____________________|____|____|____|____|______________|________|

|5.|Արվեստի պատմություն  |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |IV            |---     |

|__|_____________________|____|____|____|____|______________|________|

|6.|Ընտրովի              |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |II, IV        |---     |

|________________________|____|____|____|____|______________|________|

|Ընդամենը                |13.0|13.0|13.0|13.0|              |        |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է IV դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է IV դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 10 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)             |          |թյուն  |

|  |               |_______________________________|          |       |

|  |               |        Դասարաններ             |          |       |

|  |               |_______________________________|__________|_______|

|  |               | I |II |III| IV |  V | VI |VII |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|1.|Կերպարվեստի    |2.0|2.0|2.0|-   |-   |-   |-   |III       |       |

|  |հիմունքներ և   |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |նկարչություն   |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|2.|Կիրառական      |2.0|2.0|2.0|-   |-   |-   |-   |III       |       |

|  |արվեստ         |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|3.|Ծեփագործություն|2.0|2.0|2.0|-   |-   |-   |-   |III       |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|4.|Գծանկար        |---|---|---|3.0 |3.0 |4.0 |4.0 |IV, V, VI |VII    |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|5.|Գունանկար      |---|---|---|3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |IV, V, VI |VII    |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|6.|Կոմպոզիցիա     |---|---|---|2/1 |2/1 |2/1 |2/1 |IV, V, VI |VII    |

|  |(ստեղծագործական|   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |թեմատիկ        |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |նկարչություն)  |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |հաստոցային/    |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |կիրառական      |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|7.|Քանդակ կամ     |---|---|---|2.0 |2.0 |1.0 |1.0 |IV, V, VI |VII    |

|  |կիրառական      |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |արվեստ         |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|8.|Արվեստի        |---|---|---|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V, VI, VII|---    |

|  |պատմություն    |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|9.|Ընտրովի        |0.5|0.5|1.0|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |IV, VII   |---    |

|__________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|Ընդամենը          |6.5|6.5|7.0|13.0|13.0|13.0|13.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 4, 5, 6, 7, 8-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 8 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը| Դասաժամերի քանակը     |Ստուգարք    |Քննու-   |

|  |                  |    (շաբաթական)        |            |թյուն    |

|  |                  |_______________________|____________|_________|

|  |                  |     Դասարաններ        |            |         |

|  |                  |_______________________|____________|_________|

|  |                  | I | II |III | IV | V  |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|1.|Դասական պար       |3.0| 4.5| 4.5| 4.5| 4.5|II, III, IV |V        |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|2.|Հայկական պար      |---| 3.0| 3.0| 3.0| 3.0|III, IV     |V        |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|3.|Ժամանակակից       |---| ---| 1.5| 1.5| 1.5|III, IV     |V        |

|  |պարահանդեսային պար|   |    |    |    |    |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|4.|Պատմակենցաղային   |---| 1.5| ---| ---| ---|II          |---      |

|  |պար               |   |    |    |    |    |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|5.|Ժողովուրդներին    |---| ---| 1.5| 1.5| 1.5|III, IV     |V        |

|  |բնորոշ բեմական պար|   |    |    |    |    |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|6.|Ռիթմիկա           |1.0| 1.0| ---| ---| ---|II          |---      |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|7.|Մարմնամարզություն |1.0| ---| ---| ---| ---|---         |---      |

|  |(պարտեր)          |   |    |    |    |    |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|8.|Երաժշտության      |1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|V           |---      |

|  |գրագիտություն և   |   |    |    |    |    |            |         |

|  |ունկնդրում        |   |    |    |    |    |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|9.|Արվեստի           |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|V           |---      |

|  |պատմություն       |   |    |    |    |    |            |         |

|__|__________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|10|Բեմական           |0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|---         |---      |

|  |փորձառություն     |   |    |    |    |    |            |         |

|  |/պրակտիկա/        |   |    |    |    |    |            |         |

|_____________________|___|____|____|____|____|____________|_________|

|Ընդամենը             |6.5|12.5|12.5|12.5|12.5|            |         |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/», «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 10

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը           |Ստուգարք  |Քննու-|

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)              |          |թյուն |

|  |               |________________________________|__________|______|

|  |               |         Դասարաններ             |          |      |

|  |               |________________________________|__________|______|

|  |               | I |II |III | IV | V  | VI |VII |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|1.|Դասական պար    |-  |-- |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |III, IV,  |VII   |

|  |               |   |   |    |    |    |    |    |V, VI     |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|2.|Հայկական պար   |   |---|3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |III, IV,  |VII   |

|  |               |   |   |    |    |    |    |    |V, VI     |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|3.|Ժամանակակից    |---|---|--- |--- |1.5 |1.5 |1.5 |V, VI     |VII   |

|  |պարահանդեսային |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|4.|Պատմակենցաղային|---|---|1.5 |1.5 |    |    |    |III, IV   |--    |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|5.|Ժողովուրդներին |---|---|--- |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |IV, V, VI |VII   |

|  |բնորոշ բեմական |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|6.|Ռիթմիկա և  պար |4.0|4.0|--- |--- |--- |--- |--- |II        |--    |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|7.|Մարմնամարզու-  |1.0|1.0|--- |--- |--- |--- |--- |II        |--    |

|  |թյուն          |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|8.|Երաժշտության   |1.0|1.0|1.0 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |VI        |--    |

|  |գրագիտություն  |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|  |և  ունկնդրում  |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|9.|Արվեստի        |---|---|--  |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V, VI, VII|--    |

|  |պատմություն    |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|10|Բեմական        |---|0.5|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |--        |--    |

|  |փորձառություն  |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|  |(պրակտիկա)     |   |   |    |    |    |    |    |          |      |

|__________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|______|

|Ընդամենը          |6.0|6.5|10.5|12.5|12.5|12.5|12.5|          |      |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/», «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի թիվ 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
18.07.2017
N 792-Ն
Հրաման