110.1331.251217
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2017 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017504
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1331-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.01.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 200-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 0811.01.5 «Գյուղատնտեսագիտություն» մասնագիտության 0811.01.01.5 «Գյուղատնտես» որակավորման հիմնական կրթական
ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների
մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-001 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գիտելիքներ հողի կազմի, կառուցվածքի և |
| | |առանձնահատկությունների վերաբերյալ, ինչպես |
| | |նաև ձևավորել կարողություններ բերրիության |
| | |բարձրացման վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|3. |Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|5. |Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|6. |Ուսումնառության |Տարբերակել հողերի ծագումնաբանական և |
| |արդյունք 1 |մորֆոլոգիական հատկանիշները, հողառաջացման |
| | |գործընթացը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|7. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողառաջացման |
| | |հիմնական պայմանները` կլիման, ռելիեֆը, |
| | |ժամանակը, բնական և պատմական գործոնները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում հողառաջացման |
| | |գործընթացին մասնակցող բարձրակարգ և |
| | |ցածրակարգ բույսերի դերը, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում հողերի |
| | |ծագումնաբանական և մորֆոլոգիական |
| | |հատկանիշները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|8. |Ուսումնառության |Գնահատել հողի ֆիզիկական և ֆիզիկաքիմիական |
| |արդյունք 2 |հատկությունները, որոշել հողի ծավալային և |
| | |տեսակարար կշիռը, առաձգականությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|9. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի կառուցվածքը |
| | |և այն քայքայող գործոնները /մեխանիկական |
| | |ֆիզիկական, կենսաբանական/, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում ՀՀ-ում առկա |
| | |հողատիպերը, |
| | |3) ճիշտ է գնահատում հողի հիմնական |
| | |ֆիզիկական և ֆիզիկաքիմիական |
| | |հատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է որոշում հողի ծավալային և |
| | |տեսակարար կշիռը, առաձգականությունը, |
| | |ծակոտկենությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|10.|Ուսումնառության |Տարբերակել հողում հանքային և օրգանական |
| |արդյունք 3 |նյութերի գոյացման գործընթացը և |
| | |սննդատարրերի քանակը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|11.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հումուսի |
| | |գոյացման գործընթացը, և դրա նշանակությունը |
| | |հողի բերրիության բարձրացման գործում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում սննդարար տարրերի |
| | |յուրացման գործընթացը բույսերի կողմից, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում հողում հանքային և |
| | |օրգանական նյութերի գոյացման գործընթացը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|12.|Ուսումնառության |Տարբերակել հողի ջրային, ջերմային, օդային, |
| |արդյունք 4 |սննդային ռեժիմները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|13.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի սննդային |
| | |ռեժիմը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում հողի ջրային |
| | |հատկությունները /ջրաթափանցելիություն, |
| | |ջուր բարձրացնելու և գոլորշիացնելու |
| | |հատկություն/, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում հողի ջերմային և |
| | |օդային ռեժիմները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ ԵՎ ԱԳՐՈՏԵԽՆԻԿԱՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|14.|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-002 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|15.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |կարողություններ` հողի մշակման գործընթացների|
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|16.|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|18.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|19.|Ուսումնառության |Ներկայացնել հողի մշակման տեխնոլոգիական |
| |արդյունք 1 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|20.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում հողի մշակման խնդիրները,|
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման |
| | |նպատակը և անհրաժեշտությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|21.|Ուսումնառության |Կատարել հողի հիմնական և մակերեսային |
| |արդյունք 2 |մշակումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|22.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում հողի հիմնական մշակման |
| | |ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է դասակարգում հողի հիմնական և |
| | |մակերեսային մշակման եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է որոշում մշակաբույսերի պահանջը |
| | |հողային գործոնների նկատմամբ /խոնավություն, |
| | |սննդային ռեժիմ/, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հողի հիմնական և |
| | |մակերեսային մշակումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|23.|Ուսումնառության |Իրականացնել հողի նախացանքային, ցանքային և |
| |արդյունք 3 |հետցանքային գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|24.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման |
| | |համակարգերը տարբեր բնակլիմայական |
| | |գոտիներում, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում բերքահավաքին |
| | |հաջորդող գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում հողի ցանքային և |
| | |հետցանքային գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|25.|Ուսումնառության |Իրականացնել ցելերի կատարման տեխնոլոգիան |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|26.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ցելերի տեսակները |
| | |և էությունը, |
| | |2) ճիշտ է կիրառում ցելերի մշակման |
| | |պայմանները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում ցելերի մշակումը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՐԱՐՏԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|27.|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-003 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|28.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |պարարտանյութերի նշանակության և տեսակների |
| | |մասին, ինչպես նաև ձևավորել յուրաքանչյուր |
| | |մշակաբույսի պարարտացման վերաբերյալ |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|29.|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|30.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-002 |
| | |«Հողի մշակման համակարգերը և ագրոտեխնիկան» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|31.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|32.|Ուսումնառության |Հաշվարկել յուրաքանչյուր մշակաբույսի միավոր |
| |արդյունք 1 |մակերեսի համար անհրաժեշտ պարարտանյութի |
| | |նորման |
|___|_____________________|___________________________________________|
|33.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում տարբեր մշակաբույսերի |
| | |աճի և զարգացման համար անհրաժեշտ |
| | |պարարտանյութերի տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է դասակարգում պարարտանյութերը, |
| | |3) ճիշտ է հաշվարկում մշակաբույսի միավոր |
| | |մակերեսի համար անհրաժեշտ պարարտանյութի |
| | |նորմաները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|34.|Ուսումնառության |Որոշել օրգանական պարարտանյութերի դաշտ |
| |արդյունք 2 |տեղափոխման ժամկետները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|35.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում օրգանական |
| | |պարարտանյութերը /գոմաղբ, տորֆ, թռչունների |
| | |ծերտ/, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում գոմաղբի տեղափոխումը |
| | |և ցրումը, |
| | |3) ճիշտ է որոշում գոմաղբը դաշտ փոխադրելու |
| | |ժամկետները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|36.|Ուսումնառության |Իրականացնել հանքային պարարտացման |
| |արդյունք 3 |աշխատանքները` ըստ եղանակների և ժամկետների |
|___|_____________________|___________________________________________|
|37.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում հանքային |
| | |պարարտանյութերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հանքային տարբեր |
| | |պարարտանյութերի ազդեցությունը մշակաբույսի |
| | |վրա, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում հանքային |
| | |պարարտացումը` ըստ եղանակների և ժամկետների:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|38.|Ուսումնառության |Որոշել տարբեր մշակաբույսերի մշակության |
| |արդյունք 4 |համար անհրաժեշտ բակտերիալ |
| | |պարարտանյութերի քանակը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|39.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում բակտերիալ |
| | |պարարտանյութերի տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բակտերիալ |
| | |պարարտանյութի ազդեցությունը մշակաբույսի |
| | |վրա, |
| | |3) ճիշտ է որոշում բակտերիալ |
| | |պարարտանյութերի քանակը տարբեր |
| | |մշակաբույսերի մշակության համար: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|40.|Ուսումնառության |Իրականացնել պարարտացման գործընթացը |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|41.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում օրգանական և |
| | |հանքային պարարտանյութերի օգտագործումը, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում օրգանական |
| | |պարարտանյութերի կուտակումն ու դաշտ |
| | |տեղափոխումը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում հանքային |
| | |պարարտանյութերի դաշտ փոխադրումն ու |
| | |պահպանումը, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում պարարտացման |
| | |գործընթացը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|42.|Ուսումնառության |Որոշել օրգանական և անօրգանական |
| |արդյունք 6 |պարարտանյութերի անհրաժեշտ քանակը տվյալ |
| | |մշակաբույսերի մշակության համար |
|___|_____________________|___________________________________________|
|43.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում պարարտանյութերն` |
| | |ըստ պարունակության և ազդման բնույթի, |
| | |2) ճիշտ է որոշում օրգանական և անօրգանական |
| | |պարարտանյութերի անհրաժեշտ քանակը |
| | |մշակաբույսերի մշակության համար: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՃԻ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ |
|ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|44.|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-004 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|45.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |բույսերի աճի և զարգացման գործոնների մասին,|
| | |ինչպես նաև ձևավորել կարողություններ |
| | |բույսի վիճակի որոշման` արմատը վնասելու |
| | |դեպքում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|46.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|47.|Մուտքային պահանջները |Ուսանողը պետք է տիրապետի «Հողագիտության |
| | |հիմունքներ» ԳՏԳ 5-17-001 մոդուլին: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|48.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|49.|Ուսումնառության |Որոշել բույսի վիճակը արմատը վնասվելու |
| |արդյունք 1 |դեպքում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|50.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում արմատի միջոցով |
| | |ջրի, օրգանական նյութերի և հանքային աղերի |
| | |տեղաշարժը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում արմատային ճնշման |
| | |գործընթացը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում բույսերի մոտ ավելորդ |
| | |ջրի և հանքային աղերի հեռացման գործընթացը, |
| | |4) ճիշտ է որոշում բույսի վիճակը արմատը |
| | |տարբեր պատճառներից վնասվելու դեպքում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|51.|Ուսումնառության |Բացատրել ֆոտոսինթեզի դերը բույսերի |
| |արդյունք 2 |կենսագործունեությունն ապահովելու գործում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|52.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տերևի դերը |
| | |արեգակնային էներգիա կլանելու և ֆոտոսինթեզ |
| | |կատարելու գործում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում տերևաթափը և նրա |
| | |նշանակությունը բույսի համար, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում ֆոտոսինթեզի դերը |
| | |օրգանական նյութեր սինթեզելու գործում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|53.|Ուսումնառության |Թվարկել բույսերի աճն ապահովող բուսական |
| |արդյունք 3 |հորմոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|54.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսական հորմոնների |
| | |խթանիչ և արգելակիչ ազդեցությունը բույսերի |
| | |աճման գործում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում հորմոնների դերը |
| | |բույսերի աճման և զարգացման գործընթացում, |
| | |3) ճիշտ է թվարկում բույսերի աճն ապահովող |
| | |հորմոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|55.|Ուսումնառության |Հիմնավորել բույսերի ադապտացիան` միջավայրի |
| |արդյունք 4 |տարբեր ջրային և ջերմաստիճանային |
| | |պայմաններում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|56.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում բույսերի արմատային |
| | |տիպերը, որոնք ընդունակ են կուտակելու ջուր |
| | |և սննդային նյութեր, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում բույսերի աճման |
| | |գործընթացում արմատի դերը` տարբեր |
| | |հողակլիմայական և ջրային պայմաններին |
| | |հարմարվելուն, |
| | |3) ճիշտ է հիմնավորում տարբեր ջրային և |
| | |ջերմային պայմաններին հարմարվելու գործընթացը|
| | |բույսերի կյանքում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|57.|Ուսումնառության |Ներկայացնել բույսերի սերմերի ծլման համար |
| |արդյունք 5 |անհրաժեշտ գործոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|58.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում գյուղատնտեսական տարբեր |
| | |մշակաբույսերի սերմերի ծլման համար անհրաժեշտ|
| | |պայմանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի ծլման |
| | |համար անհրաժեշտ գործոնները` խոնավությունը |
| | |և օդի ջերմաստիճանը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԲԵՌՆԵՐԻ ԵՎ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՏԵՂԱՓՈԽՈՒՄ, |
| ՊԱՀԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ, ԲԱՇԽՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|59.|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-005 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|60.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |կարողություններ գյուղատնտեսական բեռների, |
| | |արտադրանքի տեղափոխման և պահեստավորման |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|61.|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|62.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-003 |
| | |«Պարարտանյութերի տեսակները և օգտագործումը»|
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|63.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|64.|Ուսումնառության |Ներկայացնել տրանսպորտային միջոցների |
| |արդյունք 1 |տեսակները, նրանց կառուցվածքը և |
| | |հնարավորությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|65.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային |
| | |միջոցների շահագործման ցուցանիշները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տրանսպորտային |
| | |միջոցների տեսակները, կառուցվածքը և |
| | |տեխնիկական ցուցանիշները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|66.|Ուսումնառության |Որոշել բեռնման և բեռնաթափման միջոցների |
| |արդյունք 2 |շահագործման ցուցանիշները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|67.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բեռնման և |
| | |բեռնաթափման միջոցների տեսակները, նրանց |
| | |կառուցվածքը, տեխնիկական ցուցանիշները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում բեռնման և բեռնաթափման |
| | |միջոցների շահագործման ցուցանիշները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|68.|Ուսումնառության |Իրականացնել բեռների բեռնման, տեղափոխման |
| |արդյունք 3 |և բեռնաթափման անվտանգության կանոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|69.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում բեռների |
| | |տեսակները, նրանց հատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում բեռների գաբարիտային |
| | |չափերի սահմանային արժեքները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում բեռների բեռնման, |
| | |տեղափոխման և բեռնաթափման անվտանգության |
| | |կանոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|70.|Ուսումնառության |Որոշել բեռնափոխադրումների և |
| |արդյունք 4 |բեռնաշրջանառության ծավալները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|71.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում բեռնափոխադրումների և |
| | |երթուղիների տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում բեռնափոխադրումների և |
| | |բեռնաշրջանառության ծավալները` ելնելով |
| | |տարեկան ծրագրից: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|72.|Ուսումնառության |Ընտրել գյուղատնտեսական արտադրանքի տարբեր |
| |արդյունք 5 |տեսակի բեռների տեղափոխման համար |
| | |անհրաժեշտ արկղերի, բալոնների և այլ |
| | |փաթեթավորման միջոցների տեսակները և քանակը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|73.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում գյուղատնտեսական |
| | |արտադրանքի և բեռների տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ընտրում տարբեր տեսակի բեռների |
| | |տեղափոխման համար անհրաժեշտ արկղերի, |
| | |բալոնների տեսակները և քանակը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում գյուղատնտեսական |
| | |բեռների և արտադրանքի պահեստավորումը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ |
| ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|74.|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-006 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|75.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |գիտելիքներ գյուղատնտեսական մեքենաների և |
| | |սարքավորումների տեսակների, կառուցվածքի, |
| | |շահագործման վերաբերյալ, ինչպես նաև |
| | |գյուղատնտեսական մեքենաների տեխնիկական |
| | |սպասարկման գործընթացների, վառելանյութերի |
| | |և քսայուղերի տեսակները տարբերակելու, նրանց|
| | |անհրաժեշտ քանակը որոշելու վերաբերյալ |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|76.|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|77.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-002 |
| | |«Հողի մշակման համակարգերը և ագրոտեխնիկան» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|78.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|79.|Ուսումնառության |Ներկայացնել մեքենաների համալիր և |
| |արդյունք 1 |ավտոմատացված համակարգերի գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|80.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում բուսաբուծական և |
| | |անասնապահական մթերքների արտադրության |
| | |գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատացված և |
| | |համալիր մեքենայացման գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|81.|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մեքենաների և |
| |արդյունք 2 |սարքավորումների կառուցվածքը, տեխնիկական և |
| | |շահագործման ցուցանիշները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|82.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մեքենաների և |
| | |սարքավորումների շահագործման ցուցանիշները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մեքենաների |
| | |կառուցվածքը և աշխատանքի սկզբունքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|83.|Ուսումնառության |Որոշել մեքենայական ագրեգատների կազմը, |
| |արդյունք 3 |քանակը, վառելանյութերի և քսայուղերի տեսակը|
| | |և քանակը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|84.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է պատկերում տրակտորների և |
| | |ավտոմոբիլների ծանրաբեռնվածության գրաֆիկներ,|
| | |2) ճիշտ է որոշում մեքենայական ագրեգատների |
| | |վառելանյութերի և քսայուղերի ծախսը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|85.|Ուսումնառության |Որոշել տեխնիկական սպասարկումների |
| |արդյունք 4 |տեսակները և քանակը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|86.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կազմում տրակտորների, |
| | |գյուղատնտեսական մեքենաների և |
| | |սարքավորումների աշխատանքի պլան գրաֆիկը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում տեխնիկական սպասարկումների|
| | |և նորոգումների տեսակները, քանակը և |
| | |կատարման ժամկետները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|87.|Ուսումնառության |Իրականացնել պահպանման ժամանակ տեխնիկական |
| |արդյունք 5 |սպասարկման գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|88.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկայի պահպանման |
| | |դրույթներն ու հրահանգները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում մեքենաների պահպանման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում պահպանման ժամանակ |
| | |տեխնիկական սպասարկման գործընթացները, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում հակահրդեհային |
| | |միջոցառումներն և ընտրում համապատասխան |
| | |միջոցներ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|89.|Ուսումնառության |Իրականացնել տրակտորային ագրեգատների և |
| |արդյունք 6 |ավտոմոբիլների վարման անվտանգության |
| | |կանոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|90.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում տրակտորների և |
| | |ավտոմեքենաների վրա աշխատելու ժամանակ |
| | |կիրառվող անվտանգության կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում գյուղատնտեսական |
| | |մեքենաների անվտանգ շահագործումը և |
| | |հակահրդեհային միջոցառումները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄՈԼԱԽՈՏԵՐԸ ԵՎ ՊԱՅՔԱՐԸ ԴՐԱՆՑ ԴԵՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|91.|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-007 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|92.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |մշակաբույսերին հասցրած մոլախոտերի վնասի և |
| | |դրա դեմ պայքարի միջոցառումների վերաբերյալ |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|93.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|94.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-001 |
| | |«Հողագիտության հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|95.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|96.|Ուսումնառության |Դասակարգել մոլախոտերը և նրանց |
| |արդյունք 1 |կենսաբանական առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|97.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում մոլախոտերի |
| | |տիպերը /բազմամյա, սակավամյա/, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում գյուղատնտեսական |
| | |մշակաբույսերի ցանքերում տարածված |
| | |մոլախոտերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի հասցրած |
| | |վնասը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի |
| | |կենսաբանական առանձնահատկությունները |
| | |/միաշաքիլ, երկշաքիլ և բազմամյա/: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|98.|Ուսումնառության |Իրականացնել մոլախոտերի դեմ պայքարի |
| |արդյունք 2 |ագրոտեխնիկական միջոցառումներ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|99.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի դեմ |
| | |պայքարը հողի մշակման և պարարտացման |
| | |ժամանակ, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում մոլախոտերի դեմ |
| | |պայքարը հողի ցանքաշրջանառության |
| | |համակարգումը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում մոլախոտերի դեմ |
| | |պայքարի ագրոտեխնիկական միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|100|Ուսումնառության |Իրականացնել մոլախոտերի դեմ պայքարի |
| |արդյունք 3 |քիմիական միջոցառումները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|101|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բնութագրում հերբիցիդները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում տարբեր հերբիցիդների |
| | |օգտագործման ժամկետները, |
| | |3) ճիշտ է դասակարգում հերբիցիդները` |
| | |ըստ ազդեցության բնույթի /ընդհանուր |
| | |ազդեցության, հողային և ոչ հողային/, |
| | |4) ճիշտ է կիրառում հերբիցիդների հետ |
| | |աշխատելու անվտանգության կանոնները, |
| | |5) ճիշտ է իրականացնում մոլախոտերի դեմ |
| | |պայքարի քիմիական միջոցառումները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊՏՂԻ ԵՎ ԽԱՂՈՂԻ ՏՆԿԱՆՅՈՒԹԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|102|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-008 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|103|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |հմտություններ պտղատուների պատվաստի |
| | |եղանակների և խաղողի տնկանյութի աճեցման |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|104|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|105|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-002 |
| | |«Հողի մշակման համակարգերը և ագրոտեխնիկան»,|
| | |ԳՏԳ 5-17-004 «Բույսերի աճի և զարգացման |
| | |համար անհրաժեշտ գործոնները» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|106|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|107|Ուսումնառության |Իրականացնել յուրարմատ տնկարանի |
| |արդյունք 1 |կազմակերպման աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|108|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում տնկարանի տեսակները, |
| | |նրանց կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է պատկերում պտղատու բույսերի |
| | |տնկարանի կառուցվածքը` ըստ սխեմայի, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում յուրարմատ տնկարանի |
| | |կազմակերպման աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|109|Ուսումնառության |Որոշել տնկարանի բաժինները, կատարել |
| |արդյունք 2 |տնկարանի հողամասի ընտրություն և տեղաձևում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|110|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տնկարանի հողամասին |
| | |ներկայացվող պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է նախապատրաստում տնկարանի հողը |
| | |բաժանման, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում տնկարանի հողի |
| | |ընտրությունը և տեղաձևումը, |
| | |4) ճիշտ է որոշում տնկարանի բաժինները` |
| | |կախված պտղատուների տեսակներից: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|111|Ուսումնառության |Որոշել պտղատուների տնկման եղանակները և |
| |արդյունք 3 |ժամկետները կախված նրանց սորտային |
| | |առանձնահատկություններից |
|___|_____________________|___________________________________________|
|112|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում սերմերի հավաքումը և |
| | |նախացանքային մշակությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում պտղատուների |
| | |բազմացման եղանակները և նրանց |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում խաղողի կտրոնների |
| | |ընտրությունը, նախապատրաստական |
| | |աշխատանքները և տնկումը, |
| | |4) ճիշտ է որոշում պտղատուների տնկման |
| | |ժամկետները և եղանակները կախված սորտային |
| | |առանձնահատկություններից: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|113|Ուսումնառության |Կիրառել պատվաստի ժամանակ օգտագործվող |
| |արդյունք 4 |գործիքներն ու նյութերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
| |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում պատվաստի ձևերը և |
| | |կատարման ժամկետները և դրանց կատարման |
| | |համար օգտագործվող գործիքներն ու նյութերը, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում պտղատու տնկիների |
| | |աճեցումը հիմնական տնկարանում, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում պատվաստի |
| | |կպչողականությունը, |
| | |4) ճիշտ է կիրառում պատվաստի ժամանակ |
| | |օգտագործվող գործիքներն ու նյութերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|114|Ուսումնառության |Որոշել խաղողի կտրոնների տնկման |
| |արդյունք 5 |ժամկետները, և կատարել տնկման համար հողի |
| | |նախապատրաստման աշխատանքներ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|115|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է որոշում տնկման համար խաղողի |
| | |կտրոնների կենսունակությունը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում կտրոնների կիլչեցման |
| | |գործընթացը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում կտրոնների տնկման |
| | |աշխատանքները, |
| | |4) ճիշտ է որոշում խաղողի կտրոնների տնկման |
| | |ժամկետները և հողի նախապատրաստման |
| | |աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
| |Ուսումնառության |Իրականացնել տնկարանի խնամքի աշխատանքները |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|116|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տնկարանում կատարվող |
| | |խնամքի աշխատանքները /տնկում, սնուցում, |
| | |պահպանում/, |
| | |2) ճիշտ է կատարում տնկիների հանումը հողից |
| | |և դրանց պահպանումը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում տնկիների ձևավորման |
| | |աշխատանքներն` ելնելով տեսակներից, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում տնկարանի 1, 2, 3 |
| | |և ավելի դաշտերի խնամքի աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ՍԵՐՄԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|117|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-009 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|118|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |սերմերի արտադրության տեխնոլոգիայի և դրանց |
| | |պահպանման վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|119|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|120|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-020 |
| | |«Դաշտային մշակաբույսերի մշակության և |
| | |բերքահավաքի տեխնոլոգիա» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|121|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|122|Ուսումնառության |Ներկայացնել սերմերի ձևավորման պայմանների |
| |արդյունք 1 |ազդեցությունը, նրանց որակական ցուցանիշների |
| | |վրա |
|___|_____________________|___________________________________________|
|123|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ագրոտեխնիկայի |
| | |ազդեցությունը բույսերի |
| | |սերմնարտադրողականության և սերմի որակի վրա,|
| | |2) ճիշտ է տարբերակում սննդառության գլխավոր |
| | |տարրերի փոխհարաբերության ազդեցությունը |
| | |բարձրորակ սերմ ստանալու համար, |
| | |3) ճիշտ է որոշում բույսերի սնման մակերեսը |
| | |բարձրորակ սերմ ստանալու համար: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|124|Ուսումնառության |Տարբերակել սերմի զարգացումը, հասունացումը |
| |արդյունք 2 |և հանգիստը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|125|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում սերմերի զարգացումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սերմերի |
| | |հետբերքահավաքյան հասունացումը, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում սերմի հանգստի շրջանը |
| | |և սերմի շնչառությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|126|Ուսումնառության |Որոշել սերմի ցանքային որակը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|127|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է որոշում սերմերի մաքրությունը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում սերմերի ծլունակությունը, |
| | |3) ճիշտ է որոշում սերմի տնտեսական |
| | |պիտանելիությունը, |
| | |4) ճիշտ է որոշում սերմի բացարձակ կշիռը, |
| | |5) ճիշտ է որոշում սերմի խոնավությունը, |
| | |6) ճիշտ է տարբերակում սերմերի |
| | |հիվանդություններով և վնասատուներով |
| | |վարակվածությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|128|Ուսումնառության |Իրականացնել սերմերի պահպանման և |
| |արդյունք 4 |նախացանքային մշակման աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|129|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում սերմերի չորացման, |
| | |զտման և տեսակավորման աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում սերմի պահպանման |
| | |աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում սերմի ախտահանման |
| | |աշխատանքները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում սերմի օդաջերմային |
| | |մշակման աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ԵՎ ԲՈՒՍԱԿԱՆ ԾԱԳՄԱՆ ԿԵՐԵՐԻ |
| ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|130|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-010 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|131|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |անասնապահության համար կերային բազայի |
| | |ստեղծման, ինչպես նաև դաշտային և բնական |
| | |խոտհարքներից բերքի հավաքման, հումքի |
| | |արտադրության և պահպանման վերաբերյալ |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|132|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|133|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-002 |
| | |«Հողի մշակման համակարգը և ագրոտեխնիկան» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|134|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|135|Ուսումնառության |Ներկայացնել դաշտային կերարտադրության |
| |արդյունք 1 |բազայի ստեղծման համար անհրաժեշտ բույսերի |
| | |տեսակները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|136|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում դաշտային |
| | |ցանքաշրջանառությունում կերաբույսերի ցանքի |
| | |կատարման լավագույն ժամկետները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում դաշտերի միջանկյալ |
| | |ցանքաշրջանառությունը` լրացուցիչ բերք |
| | |ստանալու նպատակով: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|137|Ուսումնառության |Ներկայացնել բնական արոտավայրերի և |
| |արդյունք 2 |խոտհարքների բուսականության նշանակությունը |
| | |կերերի ստացման համար |
|___|_____________________|___________________________________________|
|138|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում արոտավայրերի և |
| | |խոտհարքների բուսականության դերը |
| | |կերարտադրության տեխնոլոգիաներում, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում բնական արոտավայրերի |
| | |և խոտհարքների ռացիոնալ օգտագործումը և |
| | |հիմնավորում նրանց բնապահպանական |
| | |նշանակությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|139|Ուսումնառության |Իրականացնել կոպիտ, հյութալի, համակցված |
| |արդյունք 3 |բուսական կերերի ստացման տեխնոլոգիաները |
|___|_____________________|___________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում