110.1331.251217
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2017 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017504
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1331-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.01.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 200-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|___|_____________________|___________________________________________|
|140|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսական ծագման |
| | |կերերը անասնաբուծական տարբեր ճյուղերում |
| | |2) ճիշտ է կատարում կանաչ հյութալի խոտի |
| | |մթերումը, սենաժավորումը և քիմիական |
| | |նյութերով պահածոյացումը, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում կոպիտ և հյութալի |
| | |կերերի առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր կերերի |
| | |որակական չափանիշների պահպանման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է կատարում չոր խոտի, ծղոտի |
| | |մթերումը, |
| | |6) ճիշտ է տարբերակում բուսական կերի |
| | |համակցումը ձկնային ալյուրի, մսաոսկորային |
| | |ալյուրի, ինչպես նաև կերերի հարստացումը |
| | |վիտամիններով, սպիտակուցներով, |
| | |ամինաթթուներով, |
| | |7) ճիշտ է կատարում սիլոսացումը, որպես |
| | |բուսական հումքի բնական պահածոյացում, |
| | |հիմնավորում է սիլոսացման գործընթացը և |
| | |օգտագործվող բուսական հումքը, |
| | |8) ճիշտ է իրականացնում կերերի ստացման |
| | |տեխնոլոգիան: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|141|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-011 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|142|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |բուսաբուծական արտադրության կազմակերպման |
| | |վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|143|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|144|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-010 |
| | |«Կերային մշակաբույսերի և բուսական ծագման |
| | |կերերի արտադրության տեխնոլոգիաները» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|145|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|146|Ուսումնառության |Իրականացնել գյուղատնտեսական արտադրության |
| |արդյունք 1 |կազմակերպում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|147|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտացումը և |
| | |ճյուղերի ռացիոնալ զուգակցումը |
| | |գյուղատնտեսությունում, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում բուսաբուծության |
| | |արտադրության կազմակերպումը, |
|___|_____________________|___________________________________________|
|148|Ուսումնառության |Իրականացնել աշխատանքային գործընթացների |
| |արդյունք 2 |կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|149|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի |
| | |վարձատրության կազմակերպումը, |
| | |2) ճիշտ է հաշվարկում աշխատանքի |
| | |արտադրողականությունը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում աշխատանքային |
| | |գործընթացների կազմակերպումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|150|Ուսումնառության |Հաշվարկել բուսաբուծական ճյուղի կազմակերպման|
| |արդյունք 3 |համար անհրաժեշտ սերմերի, թունաքիմիկատների, |
| | |վառելանյութերի և այլ նյութական միջոցների |
| | |պահանջը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|151|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսաբուծության |
| | |ճյուղում օգտագործվող միջոցների տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է հաշվարկում տեխնիկական միջոցների, |
| | |տրակտորների և գյուղատնտեսական մեքենաների |
| | |պահանջը, |
| | |3) ճիշտ է հաշվարկում սերմերի, |
| | |թունաքիմիկատների, վառելանյութերի և այլ |
| | |նյութական միջոցների պահանջը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊՏՂԱՏՈՒ ԱՅԳԻՆԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ |
| ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|152|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-012 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|153|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |պտղատու այգու համար հատկացված հողատարածքի |
| | |նախապատրաստման, ինչպես նաև պտղատուների, |
| | |հատապտուղների սաղարթի, թփերի խնամքի և էտի |
| | |վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|154|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|155|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-003 |
| | |«Պարարտանյութեր, նրանց տեսակները և |
| | |օգտագործումը» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|156|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|157|Ուսումնառության |Տարբերակել պտղատու բույսերի կազմությունը, |
| |արդյունք 1 |աճն ու զարգացումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|158|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում պտղահատապտղատու |
| | |բույսերի կյանքի պայմանները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում պտղատու բույսերի |
| | |վերգետնյա մասերը, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում արմատային ցանցը, |
| | |4) ճիշտ է նկարագրում ծառերի տարեկան և |
| | |հասակային զարգացման փուլերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|159|Ուսումնառության |Տարբերակել Հայաստանում աճող պտղատու և |
| |արդյունք 2 |հատապտղատու բույսերի և խմբերի առաջնային |
| | |տեսակները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|160|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում պտղատու բույսերը, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում պտղահատապտղատու |
| | |բույսերի կենսաբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում սորտը, տեսակները և |
| | |սորտերի շրջանացումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|161|Ուսումնառության |Իրականացնել պտղատու բույսերի տնկանյութի |
| |արդյունք 3 |աճեցման տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|162|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում սերմերով և վեգետատիվ|
| | |ճանապարհով բազմացումը, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում վեգետատիվ բազմացման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է կատարում բույսերի վայրակների |
| | |աճեցումը տնկարաններում, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում պտղատու բույսերի |
| | |տնկանյութի աճեցման տեխնոլոգիան: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|163|Ուսումնառության |Կատարել այգու հիմնման աշխատանքները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|164|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ընտրում այգու համար նախատեսված |
| | |հողատարածությունը և տարածքի կազմակերպումը,|
| | |2) ճիշտ է ընտրում ծառերի տեղաբաշխման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է որոշում ծառերի սնման մակերեսը, |
| | |ելնելով սորտից և հողակլիմայական |
| | |պայմաններից, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում տնկման փոսերի |
| | |պատրաստումը` կախված տնկանյութի որակական |
| | |ցուցանիշներից, |
| | |5) ճիշտ է որոշում տնկման ժամկետը ելնելով |
| | |հողակլիմայական պայմաններից: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|165|Ուսումնառության |Կատարել երիտասարդ և պտղաբերող այգու խնամքի|
| |արդյունք 5 |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|166|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում երիտասարդ այգու |
| | |խնամքի աշխատանքները` միջբնային և |
| | |միջշարքային, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում երիտասարդ այգու |
| | |ծառերի սաղարթի ձևավորումը` էտի միջոցով, |
| | |3) ճիշտ է որոշում պտղատու ծառերի ոռոգման |
| | |ժամկետները, նորմաները, եղանակները, |
| | |4) ճիշտ է որոշում պտղատու բույսերի պահանջը |
| | |պարարտանյութերի նկատմամբ, պարարտացման |
| | |նորմաները, ժամկետները, |
| | |5) ճիշտ է իրականացնում այգու |
| | |հիվանդությունների և վնասատուների դեմ |
| | |պայքարի միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|167|Ուսումնառության |Իրականացնել ծառերի պահպանման աշխատանքները |
| |արդյունք 6 |և բերքահավաքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|168|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահպանումը |
| | |ցրտահարումից /ջրում, ծխահարում, տաքացում/, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում բերքահավաքի |
| | |նախապատրաստական աշխատանքները` ելնելով |
| | |սորտերի հասունացման |
| | |առանձնահատկություններից: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԽԱՂՈՂԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|169|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-013 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|170|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |խաղողի վազի օրգանների արտաքին կազմության, |
| | |վեգետացիայի ժամանակաշրջանի առանձին |
| | |փուլերում վազերի պահանջների, մշակության |
| | |աշխատանքների և ժամկետների, ինչպես նաև |
| | |ձևավորել վազերի ձևավորման, հողի մշակման |
| | |աշխատանքների վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|171|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|172|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-006 |
| | |«Գյուղատնտեսական մեքենաների և |
| | |սարքավորումների շահագործում» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|173|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|174|Ուսումնառության |Ներկայացնել խաղողի վազի կենսաբանական |
| |արդյունք 1 |առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|175|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի վազի |
| | |վերգետնյա օրգանների աճի, զարգացման |
| | |օրինաչափությունները, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում արտաքին գործոնների |
| | |ազդեցությունը վազերի աճի վրա, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վերգետնյա |
| | |օրգանների նպատակադիր օգտագործումը վազերի |
| | |աճի և բերքատվության գործում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|176|Ուսումնառության |Ներկայացնել վազի աճման ֆիզիոլոգիական ցիկլը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|177|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հանգստի և |
| | |վեգետացիայի ժամանակաշրջանի տարբեր փուլեր, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում հարաբերական հանգստի |
| | |ժամանակաշրջանի տևողությունը կախված |
| | |հողակլիմայական պայմաններից, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բոլոր փուլերի |
| | |ժամանակաշրջանում վազի օրգաններում տեղի |
| | |ունեցող գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|178|Ուսումնառության |Իրականացնել խաղողի այգու հիմնման |
| |արդյունք 3 |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|179|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում այգու հիմնադրման |
| | |աշխատանքների կազմակերպումը, |
| | |2) ճիշտ է ընտրում այգու համար նախատեսված |
| | |հողատարածությունը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում թեք լանջերում |
| | |դարավանդների կառուցումը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում տնկման խտության |
| | |հաշվարկը, |
| | |5) ճիշտ է ընտրում տնկման եղանակները և |
| | |տեխնիկան: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|180|Ուսումնառության |Իրականացնել խաղողի երիտասարդ և բերքատու |
| |արդյունք 4 |այգու խնամքի աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|181|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում երիտասարդ այգու |
| | |խնամքի աշխատանքները` վազերի էտը և |
| | |ձևավորումը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում վազի մշակության ձևերը` |
| | |ելնելով հողակլիմայական |
| | |առանձնահատկություններից, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում բերքատու այգու |
| | |խնամքի աշխատանքները` այգեբաց, բերքատու |
| | |վազերի էտը, հողի մշակությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|182|Ուսումնառության |Տարբերակել և նկարագրել խաղողի սեղանի և |
| |արդյունք 5 |տեխնիկական սորտերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|183|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում խաղողի սեղանի և |
| | |տեխնիկական սորտերը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում տեսակների տեղաբաշխումը |
| | |կախված հողակլիմայական պայմաններից: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|184|Ուսումնառության |Իրականացնել և կազմակերպել բերքահավաքի |
| |արդյունք 6 |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|185|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է որոշում բերքահավաքի ժամկետները |
| | |ելնելով վերցրած պտուղների միջին նմուշից, |
| | |2) ճիշտ է հաշվարկում խաղողի սեղանի |
| | |տեսակների բերքահավաքի համար անհրաժեշտ |
| | |տարաների քանակը, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում խաղողի տեխնիկական |
| | |տեսակների բերքահավաքի աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՆՋԱՐԲՈՍՏԱՆԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ |
| ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|186|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-014 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|187|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |բանջարբոստանային մշակաբույսերի ցանքի, հողի |
| | |մշակության և բերքահավաքի վերաբերյալ |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|188|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|189|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-004 |
| | |«Բույսերի աճի և զարգացման համար անհրաժեշտ |
| | |գործոնները» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|190|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|191|Ուսումնառության |Ներկայացնել բանջարբոստանային մշակաբույսերի |
| |արդյունք 1 |պահանջը արտաքին գործոնների նկատմամբ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|192|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում լույսի գործոնի |
| | |ազդեցությունը բանջարբոստանային |
| | |մշակաբույսերի բերքատվության վրա, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահանջը |
| | |ջրի, սննդառության և խոնավության նկատմամբ, |
| | |3) ճիշտ է որոշում պարարտանյութերի քանակը |
| | |բույսերի աճի և զարգացման համար: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|193|Ուսումնառության |Իրականացնել բանջարբոստանային մշակաբույսերի |
| |արդյունք 2 |սերմերի նախացանքային, ցանքային և սածիլման |
| | |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|194|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում սերմերի նախացանքային|
| | |մշակությունը, սերմերի ախտահանումը և |
| | |վերամշակումը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում ցանքի և սածիլման ձևերը |
| | |և բույսի սնման մակերեսը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|195|Ուսումնառության |Իրականացնել պոմիդորի, տաքդեղի, վարունգի և |
| |արդյունք 3 |բադրիջանի մշակության ագրոտեխնիկական |
| | |աշխատանքները և բերքահավաքի կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|196|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում պոմիդորի մշակության |
| | |ագրոտեխնիկան բաց դաշտում, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում վարունգի մշակության |
| | |ագրոտեխնիկան բաց դաշտում, |
| | |3) ճիշտ է կատարում տաքդեղի և բադրիջանի |
| | |մշակության ագրոտեխնիկան բաց դաշտում, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում բանջարբոստանային |
| | |մշակաբույսերի բերքահավաքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|197|Ուսումնառության |Ներկայացնել կաղամբատեսակների մշակության |
| |արդյունք 4 |ագրոտեխնիկան և կազմակերպել բերքահավաքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|198|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կաղամբների |
| | |մշակության ագրոտեխնիկան, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում կաղամբատեսակների |
| | |մշակության և բերքահավաքի աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|199|Ուսումնառության |Իրականացնել գազարի, սեղանի ճակնդեղի, բողկի,|
| |արդյունք 5 |ամսաբողկի մշակության աշխատանքները և |
| | |բերքահավաքի կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|200|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գազարի, սեղանի |
| | |ճակնդեղի, բողկի, ամսաբողկի կենսաբանական |
| | |բնութագիրը, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում գազարի, սեղանի |
| | |ճակնդեղի, բողկի, ամսաբողկի մշակության |
| | |ագրոտեխնիկան և բերքահավաքի կազմակերպումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|201|Ուսումնառության |Իրականացնել դդմազգիների, սոխի, սխտորի, |
| |արդյունք 6 |ձմերուկի, լոբու, ոլոռի, բամիայի, կանաչեղենի|
| | |մշակության ագրոտեխնիկան և բերքահավաքի |
| | |կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|202|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում նշված մշակաբույսերի |
| | |կենսաբանական առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում ցանքի նորման և |
| | |ժամկետները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում մշակաբույսերի |
| | |ագրոտեխնիկական միջոցառումների |
| | |կազմակերպումը, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում բերքահավաքի |
| | |աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲՈՒՅՍԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|203|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-015 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|204|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |բույսերի վնասատուների և հիվանդությունների |
| | |դեմ պայքարի միջոցառումների կազմակերպման |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|205|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|206|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-014 |
| | |«Բանջարբոստանային մշակաբույսերի մշակության |
| | |և բերքահավաքի տեխնոլոգիա» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|207|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|208|Ուսումնառության |Տարբերակել բույսերի վնասատուներին |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|209|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում բույսերի լվիճներին, |
| | |կրծողներին, տզերին, կարծրաթևավորներին, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում խաղողի պտուղների |
| | |և հատապտուղների վնասատուներին, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում բանջարբոստանային |
| | |վնասատուներին, |
| | |4) ճիշտ է տարբերակում կարտոֆիլի, ինչպես |
| | |նաև հացահատիկային, կերային և տեխնիկական |
| | |մշակաբույսերի վնասատուներին: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|210|Ուսումնառության |Ախտորոշել բույսերի հիվանդությունները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|211|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ախտորոշում բույսերի սնկային |
| | |հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է ախտորոշում բույսերի վիրուսային |
| | |հիվանդությունները, |
| | |3) ճիշտ է ախտորոշում բույսերի բակտերիալ |
| | |հիվանդությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|212|Ուսումնառության |Ներկայացնել վնասատուների և |
| |արդյունք 3 |հիվանդությունների ի հայտ գալու |
| | |ժամանակաշրջանը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|213|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի |
| | |վնասատուների հայտնվելու ժամանակաշրջանը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի |
| | |հիվանդությունների հայտնվելու |
| | |ժամանակաշրջանը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|214|Ուսումնառության |Որոշել հիվանդությունների և վնասատուների |
| |արդյունք 4 |համար նախատեսված թունաքիմիկատների |
| | |չափաբաժինները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|215|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի |
| | |հիվանդությունների բուժման համար նախատեսված |
| | |թունաքիմիկատները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում բույսերի բուժման համար |
| | |նախատեսված համապատասխան թունաքիմիկատների |
| | |չափաբաժինները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում բույսերի |
| | |վնասատուների և հիվանդությունների դեմ |
| | |կիրառվող միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|216|Ուսումնառության |Իրականացնել պրոֆիլակտիկ միջոցառումներ |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|217|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում սերմերի ախտահանման |
| | |նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում ախտահանման |
| | |աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է որոշում սերմերի ախտահանման համար |
| | |նախատեսված թունաքիմիկատների չափաբաժինները, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում պրոֆիլակտիկ |
| | |միջոցառումները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՆՔԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ |
| ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|218|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-016 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|219|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |ագրոտեխնիկայի, կերային, դաշտային և հատուկ |
| | |ցանքաշրջանառությունների կիրառման վերաբերյալ|
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|220|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|221|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-001 |
| | |«Հողագիտության հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|222|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|223|Ուսումնառության |Ներկայացնել մենամշակաբույսի |
| |արդյունք 1 |վնասակարությունը և նախորդ մշակաբույսի |
| | |ընտրությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|224|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում նույն դաշտում |
| | |անընդմեջ նույն մշակաբույսի մշակման |
| | |վնասակարությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում նախորդ մշակաբույսի |
| | |դերը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում մշակաբույսի |
| | |ընտրությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|225|Ուսումնառության |Դասակարգել ցանքաշրջանառության տեսակները և |
| |արդյունք 2 |ներկայացնել կիրառման պայմանները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|226|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում ցանքաշրջանառության |
| | |տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ցանքաշրջանառության |
| | |կիրառման պայմանները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|227|Ուսումնառության |Իրականացնել ցանքաշրջանառության |
| |արդյունք 3 |ագրոտեխնիկական աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|228|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ցանքաշրջանառության |
| | |ագրոտեխնիկական աշխատանքների դերը, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում ցանքաշրջանառության |
| | |ագրոտեխնիկական աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|229|Ուսումնառության |Տարբերակել կերային, դաշտային և հատուկ |
| |արդյունք 4 |ցանքաշրջանառությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|230|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային, դաշտային և |
| | |հատուկ ցանքաշրջանառությունների |
| | |նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում կերային, դաշտային և |
| | |հատուկ ցանքաշրջանառությունների կիրառման |
| | |պայմանները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|231|Ուսումնառության |Կատարել ջրովի, անջրդի և մելիորացված |
| |արդյունք 5 |հողերում ցանքաշրջանառություն |
|___|_____________________|___________________________________________|
|232|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում ջրովի և անջրդի հողերում|
| | |ցանքաշրջանառություն, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում մելիորացված հողերում|
| | |ցանքաշրջանառություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|233|Ուսումնառության |Իրականացնել ցանքաշրջանառության նախագծում և |
| |արդյունք 6 |իրացում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|234|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |ցանքաշրջանառությունների դրույթները, |
| | |2) ճիշտ է կազմում ցանքաշրջանառության |
| | |ռոտացիոն տախտակը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում |
| | |ցանքաշրջանառությունների նախագծումը և |
| | |իրացումը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ ԵՎ |
| ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|234|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-017 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|236|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |գյուղատնտեսական մթերքների որակի մասին և |
| | |ձևավորել դրանց պահպանման և վերամշակման |
| | |վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|237|Մոդուլի տևողությունը |58 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|238|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-014 |
| | |«Բանջարբոստանային մշակաբույսերի մշակության |
| | |և բերքահավաքի տեխնոլոգիա», ԳՏԳ 5-17-020 |
| | |«Դաշտային մշակաբույսերի մշակության և |
| | |բերքահավաքի տեխնոլոգիա», ԳՏԳ 5-17-012 |
| | |«Պտղատու այգիների մշակության և |
| | |բերքահավաքի տեխնոլոգիա» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|239|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|240|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մթերքների |
| |արդյունք 1 |որակը` սննդային արժեքը, որոշել սննդամթերքի |
| | |որակը օրգանոլեպտիկ և լաբորատոր եղանակով |
|___|_____________________|___________________________________________|
|241|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սննդամթերքի սննդային|
| | |արժեքը /կենսաբանական, ֆիզիոլոգիական, |
| | |էներգետիկ/, |
| | |2) ճիշտ է որոշում սննդամթերքի որակը |
| | |օրգանոլեպտիկ եղանակով (սենսորային), |
| | |3) ճիշտ է որոշում սննդամթերքի որակը |
| | |լաբորատոր եղանակով: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|242|Ուսումնառության |Որոշել գյուղատնտեսական մթերքների հավաքման |
| |արդյունք 2 |ժամանակաշրջանը, իրականացնել նրանց փոխադրման|
| | |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|243|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է որոշում գյուղատնտեսական մթերքների|
| | |հասունության ժամանակը կախված նրանց |
| | |օգտագործման նպատակից, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում գյուղատնտեսական |
| | |մթերքների փաթեթավորման աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում գյուղատնտեսական |
| | |մթերքների փոխադրման աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|244|Ուսումնառության |Ներկայացնել պահպանման ժամանակ |
| |արդյունք 3 |գյուղատնտեսական մթերքների մեջ տեղի ունեցող |
| | |գործընթացները և իրականացնել դրանց |
| | |պահպանման աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|245|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում պահպանման ժամանակ |
| | |գյուղատնտեսական մթերքների մեջ տեղի ունեցող |
| | |գործընթացները, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում կարտոֆիլի պահպանման |
| | |աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում բանջարբոստանային |
| | |մշակաբույսերի պահպանման աշխատանքները, |
|___|_____________________|___________________________________________|
|246|Ուսումնառության |Իրականացնել պտուղների և բանջարեղենի |
| |արդյունք 4 |վերամշակման, պահպանման և փոխադրման |
| | |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|247|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում բանջարեղենի և |
| | |պտուղների չորացման և պահպանման |
| | |աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում բանջարեղենի և |
| | |պտուղների պահածոյացման աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում բանջարեղենի և |
| | |պտուղների պահածոների պահպանման և փոխադրման|
| | |աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ |
| ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|248|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-018 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|249|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |բուսաբուծական ճյուղերի արտադրական ծախսերի |
| | |վերաբերյալ և ձևավորել գյուղատնտեսական |
| | |արտադրության հաշվառման և հաշվետվություն |
| | |վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|250|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|251|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-005 |
| | |«Գյուղատնտեսական բեռների և արտադրանքի |
| | |տեղափոխում, պահեստավորում, բաշխում» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|252|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|253|Ուսումնառության |Հաշվառել օգտագործվող նյութերը, ձեռքբերված |
| |արդյունք 1 |հիմնական միջոցները և դրանց գույքագրումն ու|
| | |դուրսգրումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|254|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է հաշվառում տարբեր կատեգորիայի |
| | |աշխատողների աշխատանքի վարձատրությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում օգտագործված նյութերի|
| | |ձևակերպումները, |
| | |3) ճիշտ է հաշվառում արտադրության հիմնական |
| | |միջոցների մուտքագրումը, ամորտիզացիան և |
| | |դրանց դուրսգրումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|255|Ուսումնառության |Հաշվառել բուսաբուծական, անասնաբուծական |
| |արդյունք 2 |ճյուղերի արտադրական ծախսերը, պատրաստի |
| | |արտադրանքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|256|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է հաշվառում բուսաբուծական և |
| | |անասնաբուծական ճյուղերի պատրաստի |
| | |արտադրանքը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում արտադրանքի իրացումը և |
| | |ծախսերի հաշվարկը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|257|Ուսումնառության |Կազմել և ներկայացնել հաշվետվություններ |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|268|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հաշվեկշռի |
| | |բովանդակությունը և ներկայացման ժամկետները,|
| | |2) ճիշտ է կարողանում օգտվել |
| | |հաշվետվություններից, |
| | |3) ճիշտ է կազմում եռամսյա, կիսամյա, |
| | |տարեկան հաշվետվություններ: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ |
| ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|259|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-019 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|260|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |գյուղատնտեսության վիճակագրության տարրերի |
| | |վերաբերյալ, ինչպես նաև ձևավորել |
| | |գյուղատնտեսական արտադրությունը վերլուծելու |
| | |վերաբերյալ կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|261|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|262|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-005 |
| | |«Գյուղատնտեսական բեռների և արտադրանքի |
| | |տեղափոխում, պահեստավորում, բաշխում» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|263|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|264|ՈՒսումնառության |Իրականացնել վիճակագրական դիտարկում |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|265|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում վիճակագրությունը |
| | |որպես գիտություն, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում վիճակագրության |
| | |դիտարկման տեսակները և եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում վիճակագրական |
| | |դիտարկման տվյալների ամփոփումը և |
| | |խմբավորումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|266|ՈՒսումնառության |Իրականացնել ապրանքային պաշարների և |
| |արդյունք 2 |ֆինանսական դրության վերլուծություն |
|___|_____________________|___________________________________________|
|267|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական |
| | |վերլուծության տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում ապրանքային |
| | |պաշարների վերլուծություն, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում ֆինանսական |
| | |դրության վերլուծություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|268|ՈՒսումնառության |Իրականացնել գյուղատնտեսական մթերքների |
| |արդյունք 3 |ինքնարժեքի վերլուծություն |
|___|_____________________|___________________________________________|
|269|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է իրականացնում բուսաբուծական |
| | |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծություն, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում անասնաբուծական |
| | |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծություն: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԱՇՏԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ |
| ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|270|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԳ 5-17-020 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|271|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |դաշտային մշակաբույսերի հողերի մշակման, |
| | |ինչպես նաև ցանքի, մշակության ագրոտեխնիկայի|
| | |և բերքահավաքի կազմակերպման աշխատանքների |
| | |վերաբերյալ կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|272|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|273|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-001 |
| | |«Հողագիտության հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|274|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|275|Ուսումնառության |Կատարել դաշտային մշակաբույսերի ցանքի համար |
| |արդյունք 1 |նախատեսված հողերի հիմնական և նախացանքային |
| | |մշակության աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|276|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի հիմնական |
| | |մշակման աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում հողի հիմնական |
| | |աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի նախացանքային |
| | |մշակության աշխատանքները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հողի նախացանքային |
| | |աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|277|Ուսումնառության |Իրականացնել դաշտային մշակաբույսերի ցանքի |
| |արդյունք 2 |աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
| |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում դաշտային |
| | |մշակաբույսերի ցանքի ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում դաշտային մշակաբույսերի |
| | |ցանքի ժամկետները, |
| | |3) ճիշտ է որոշում դաշտային մշակաբույսերի |
| | |ցանքի խորությունը, |
| | |4) ճիշտ է որոշում դաշտային մշակաբույսերի |
| | |ցանքի նորման և սնման մակերեսը, |
| | |5) ճիշտ է իրականացնում դաշտային |
| | |մշակաբույսերի ցանքի աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում