Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0 ...

 

 

110.1331.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017504

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1331-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.01.01.5 «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 200-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|___|_____________________|___________________________________________|

|140|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսական ծագման     |

|   |                     |կերերը անասնաբուծական տարբեր ճյուղերում    |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում կանաչ հյութալի խոտի     |

|   |                     |մթերումը, սենաժավորումը և  քիմիական        |

|   |                     |նյութերով պահածոյացումը,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում կոպիտ և  հյութալի    |

|   |                     |կերերի առանձնահատկությունները,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր կերերի       |

|   |                     |որակական չափանիշների պահպանման             |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում չոր խոտի, ծղոտի         |

|   |                     |մթերումը,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է տարբերակում բուսական կերի        |

|   |                     |համակցումը ձկնային ալյուրի, մսաոսկորային   |

|   |                     |ալյուրի, ինչպես նաև  կերերի հարստացումը    |

|   |                     |վիտամիններով, սպիտակուցներով,              |

|   |                     |ամինաթթուներով,                            |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում սիլոսացումը, որպես      |

|   |                     |բուսական հումքի բնական պահածոյացում,       |

|   |                     |հիմնավորում է սիլոսացման գործընթացը և      |

|   |                     |օգտագործվող բուսական հումքը,               |

|   |                     |8) ճիշտ է իրականացնում կերերի ստացման      |

|   |                     |տեխնոլոգիան:                               |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»       |

|_____________________________________________________________________|

|141|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-011                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|142|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բուսաբուծական արտադրության կազմակերպման    |

|   |                     |վերաբերյալ կարողություններ:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|143|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-010     |

|   |                     |«Կերային մշակաբույսերի և  բուսական ծագման  |

|   |                     |կերերի արտադրության տեխնոլոգիաները»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Ուսումնառության      |Իրականացնել գյուղատնտեսական արտադրության   |

|   |արդյունք 1           |կազմակերպում                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտացումը և    |

|   |                     |ճյուղերի ռացիոնալ զուգակցումը              |

|   |                     |գյուղատնտեսությունում,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում բուսաբուծության     |

|   |                     |արտադրության կազմակերպումը,                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Ուսումնառության      |Իրականացնել աշխատանքային գործընթացների     |

|   |արդյունք 2           |կազմակերպումը                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|149|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի           |

|   |                     |վարձատրության կազմակերպումը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում աշխատանքի             |

|   |                     |արտադրողականությունը,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում աշխատանքային        |

|   |                     |գործընթացների կազմակերպումը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|150|Ուսումնառության      |Հաշվարկել բուսաբուծական ճյուղի կազմակերպման|

|   |արդյունք 3           |համար անհրաժեշտ սերմերի, թունաքիմիկատների, |

|   |                     |վառելանյութերի և  այլ նյութական միջոցների  |

|   |                     |պահանջը                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսաբուծության     |

|   |                     |ճյուղում օգտագործվող միջոցների տեսակները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում տեխնիկական միջոցների, |

|   |                     |տրակտորների և  գյուղատնտեսական մեքենաների  |

|   |                     |պահանջը,                                   |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում սերմերի,              |

|   |                     |թունաքիմիկատների, վառելանյութերի և  այլ    |

|   |                     |նյութական միջոցների պահանջը:               |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊՏՂԱՏՈՒ ԱՅԳԻՆԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ       |

|                          ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|152|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-012                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |պտղատու այգու համար հատկացված հողատարածքի  |

|   |                     |նախապատրաստման, ինչպես նաև  պտղատուների,   |

|   |                     |հատապտուղների սաղարթի, թփերի խնամքի և  էտի |

|   |                     |վերաբերյալ կարողություններ:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|154|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-003     |

|   |                     |«Պարարտանյութեր, նրանց տեսակները և         |

|   |                     |օգտագործումը» մոդուլը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Ուսումնառության      |Տարբերակել պտղատու բույսերի կազմությունը,  |

|   |արդյունք 1           |աճն ու զարգացումը                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում  պտղահատապտղատու       |

|   |                     |բույսերի կյանքի պայմանները,                |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում պտղատու բույսերի     |

|   |                     |վերգետնյա մասերը,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում արմատային ցանցը,     |

|   |                     |4) ճիշտ է նկարագրում ծառերի տարեկան և      |

|   |                     |հասակային զարգացման փուլերը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Ուսումնառության      |Տարբերակել Հայաստանում աճող պտղատու և      |

|   |արդյունք 2           |հատապտղատու բույսերի և  խմբերի առաջնային   |

|   |                     |տեսակները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|160|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում պտղատու բույսերը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում պտղահատապտղատու      |

|   |                     |բույսերի կենսաբանական                      |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում սորտը, տեսակները և   |

|   |                     |սորտերի շրջանացումը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|161|Ուսումնառության      |Իրականացնել պտղատու բույսերի տնկանյութի    |

|   |արդյունք 3           |աճեցման տեխնոլոգիան                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|162|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում սերմերով և  վեգետատիվ|

|   |                     |ճանապարհով բազմացումը,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում վեգետատիվ բազմացման  |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում բույսերի վայրակների     |

|   |                     |աճեցումը տնկարաններում,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է իրականացնում պտղատու բույսերի    |

|   |                     |տնկանյութի աճեցման տեխնոլոգիան:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|163|Ուսումնառության      |Կատարել այգու հիմնման աշխատանքները         |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|164|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում այգու համար նախատեսված   |

|   |                     |հողատարածությունը և  տարածքի կազմակերպումը,|

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում ծառերի տեղաբաշխման       |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում ծառերի սնման մակերեսը,   |

|   |                     |ելնելով սորտից և  հողակլիմայական           |

|   |                     |պայմաններից,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է իրականացնում տնկման փոսերի       |

|   |                     |պատրաստումը` կախված տնկանյութի որակական    |

|   |                     |ցուցանիշներից,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում տնկման ժամկետը ելնելով   |

|   |                     |հողակլիմայական պայմաններից:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|165|Ուսումնառության      |Կատարել երիտասարդ և  պտղաբերող այգու խնամքի|

|   |արդյունք 5           |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|166|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում երիտասարդ այգու     |

|   |                     |խնամքի աշխատանքները` միջբնային և           |

|   |                     |միջշարքային,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում երիտասարդ այգու     |

|   |                     |ծառերի սաղարթի ձևավորումը`  էտի միջոցով,   |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում պտղատու ծառերի ոռոգման   |

|   |                     |ժամկետները, նորմաները, եղանակները,         |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում պտղատու բույսերի պահանջը |

|   |                     |պարարտանյութերի նկատմամբ, պարարտացման      |

|   |                     |նորմաները, ժամկետները,                     |

|   |                     |5) ճիշտ է իրականացնում այգու               |

|   |                     |հիվանդությունների և  վնասատուների դեմ      |

|   |                     |պայքարի միջոցառումները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|167|Ուսումնառության      |Իրականացնել ծառերի պահպանման աշխատանքները  |

|   |արդյունք 6           |և  բերքահավաքը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|168|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահպանումը |

|   |                     |ցրտահարումից /ջրում, ծխահարում, տաքացում/, |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում բերքահավաքի         |

|   |                     |նախապատրաստական աշխատանքները` ելնելով      |

|   |                     |սորտերի հասունացման                        |

|   |                     |առանձնահատկություններից:                   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԽԱՂՈՂԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»      |

|_____________________________________________________________________|

|169|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-013                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|170|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |խաղողի վազի օրգանների արտաքին կազմության,  |

|   |                     |վեգետացիայի ժամանակաշրջանի առանձին         |

|   |                     |փուլերում վազերի պահանջների, մշակության    |

|   |                     |աշխատանքների և  ժամկետների, ինչպես նաև     |

|   |                     |ձևավորել  վազերի ձևավորման,  հողի մշակման  |

|   |                     |աշխատանքների վերաբերյալ կարողություններ:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|171|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|172|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-006     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական  մեքենաների և             |

|   |                     |սարքավորումների շահագործում» մոդուլը:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|173|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|174|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խաղողի վազի կենսաբանական       |

|   |արդյունք 1           |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|175|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի վազի         |

|   |                     |վերգետնյա օրգանների աճի, զարգացման         |

|   |                     |օրինաչափությունները,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում արտաքին գործոնների    |

|   |                     |ազդեցությունը վազերի աճի վրա,              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում վերգետնյա           |

|   |                     |օրգանների նպատակադիր օգտագործումը վազերի   |

|   |                     |աճի և  բերքատվության գործում:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|176|Ուսումնառության      |Ներկայացնել վազի աճման ֆիզիոլոգիական ցիկլը |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|177|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հանգստի և           |

|   |                     |վեգետացիայի ժամանակաշրջանի տարբեր փուլեր,  |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում հարաբերական հանգստի  |

|   |                     |ժամանակաշրջանի տևողությունը  կախված        |

|   |                     |հողակլիմայական պայմաններից,                |

|   |                     |3)  ճիշտ է ներկայացնում բոլոր փուլերի      |

|   |                     |ժամանակաշրջանում վազի օրգաններում տեղի     |

|   |                     |ունեցող գործընթացները:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|178|Ուսումնառության      |Իրականացնել խաղողի այգու հիմնման           |

|   |արդյունք 3           |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|179|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում այգու հիմնադրման    |

|   |                     |աշխատանքների կազմակերպումը,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում այգու համար նախատեսված   |

|   |                     |հողատարածությունը,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում թեք լանջերում           |

|   |                     |դարավանդների կառուցումը,                   |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում տնկման խտության         |

|   |                     |հաշվարկը,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է ընտրում տնկման եղանակները և      |

|   |                     |տեխնիկան:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|180|Ուսումնառության      |Իրականացնել խաղողի երիտասարդ և  բերքատու   |

|   |արդյունք 4           |այգու խնամքի աշխատանքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|181|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում երիտասարդ այգու     |

|   |                     |խնամքի աշխատանքները` վազերի էտը և          |

|   |                     |ձևավորումը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում վազի մշակության ձևերը`   |

|   |                     |ելնելով հողակլիմայական                     |

|   |                     |առանձնահատկություններից,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում բերքատու այգու      |

|   |                     |խնամքի աշխատանքները` այգեբաց, բերքատու     |

|   |                     |վազերի էտը, հողի մշակությունը:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|182|Ուսումնառության      |Տարբերակել և  նկարագրել խաղողի սեղանի և    |

|   |արդյունք 5           |տեխնիկական սորտերը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|183|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում խաղողի սեղանի և      |

|   |                     |տեխնիկական սորտերը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում տեսակների տեղաբաշխումը   |

|   |                     |կախված հողակլիմայական պայմաններից:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|184|Ուսումնառության      |Իրականացնել և  կազմակերպել բերքահավաքի     |

|   |արդյունք 6           |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|185|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է որոշում բերքահավաքի ժամկետները   |

|   |                     |ելնելով վերցրած պտուղների միջին նմուշից,   |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում խաղողի սեղանի         |

|   |                     |տեսակների բերքահավաքի համար անհրաժեշտ      |

|   |                     |տարաների քանակը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում խաղողի տեխնիկական   |

|   |                     |տեսակների բերքահավաքի աշխատանքները:        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՆՋԱՐԲՈՍՏԱՆԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ      |

|                    ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|186|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-014                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|187|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ  ձևավորել   |

|   |                     |բանջարբոստանային մշակաբույսերի ցանքի, հողի |

|   |                     |մշակության և  բերքահավաքի վերաբերյալ       |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|188|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|189|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-004     |

|   |                     |«Բույսերի աճի և  զարգացման համար անհրաժեշտ |

|   |                     |գործոնները» մոդուլը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|190|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|191|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բանջարբոստանային մշակաբույսերի |

|   |արդյունք 1           |պահանջը արտաքին գործոնների նկատմամբ        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|192|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում լույսի գործոնի      |

|   |                     |ազդեցությունը բանջարբոստանային             |

|   |                     |մշակաբույսերի բերքատվության վրա,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահանջը    |

|   |                     |ջրի, սննդառության և  խոնավության նկատմամբ, |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում պարարտանյութերի քանակը   |

|   |                     |բույսերի աճի և  զարգացման համար:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|193|Ուսումնառության      |Իրականացնել բանջարբոստանային մշակաբույսերի |

|   |արդյունք 2           |սերմերի նախացանքային, ցանքային և  սածիլման |

|   |                     |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|194|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում սերմերի նախացանքային|

|   |                     |մշակությունը, սերմերի ախտահանումը և        |

|   |                     |վերամշակումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում ցանքի և  սածիլման ձևերը  |

|   |                     |և  բույսի սնման մակերեսը:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|195|Ուսումնառության      |Իրականացնել պոմիդորի, տաքդեղի, վարունգի և  |

|   |արդյունք 3           |բադրիջանի մշակության ագրոտեխնիկական        |

|   |                     |աշխատանքները և  բերքահավաքի  կազմակերպումը |

|___|_____________________|___________________________________________|

|196|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում պոմիդորի մշակության |

|   |                     |ագրոտեխնիկան բաց դաշտում,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում վարունգի մշակության |

|   |                     |ագրոտեխնիկան բաց դաշտում,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տաքդեղի և  բադրիջանի    |

|   |                     |մշակության ագրոտեխնիկան բաց դաշտում,       |

|   |                     |4) ճիշտ է իրականացնում բանջարբոստանային    |

|   |                     |մշակաբույսերի բերքահավաքը:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|197|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կաղամբատեսակների մշակության    |

|   |արդյունք 4           |ագրոտեխնիկան և  կազմակերպել բերքահավաքը    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|198|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կաղամբների          |

|   |                     |մշակության ագրոտեխնիկան,                   |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում կաղամբատեսակների    |

|   |                     |մշակության և  բերքահավաքի աշխատանքները:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|199|Ուսումնառության      |Իրականացնել գազարի, սեղանի ճակնդեղի, բողկի,|

|   |արդյունք 5           |ամսաբողկի մշակության աշխատանքները  և       |

|   |                     |բերքահավաքի կազմակերպումը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|200|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գազարի, սեղանի      |

|   |                     |ճակնդեղի, բողկի, ամսաբողկի կենսաբանական    |

|   |                     |բնութագիրը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում գազարի, սեղանի      |

|   |                     |ճակնդեղի, բողկի, ամսաբողկի մշակության      |

|   |                     |ագրոտեխնիկան և  բերքահավաքի կազմակերպումը: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|201|Ուսումնառության      |Իրականացնել դդմազգիների, սոխի, սխտորի,     |

|   |արդյունք 6           |ձմերուկի, լոբու, ոլոռի, բամիայի, կանաչեղենի|

|   |                     |մշակության ագրոտեխնիկան և  բերքահավաքի     |

|   |                     |կազմակերպումը                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|202|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում նշված մշակաբույսերի |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունները,       |

|   |                     |2)  ճիշտ է որոշում ցանքի նորման և          |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |ագրոտեխնիկական միջոցառումների              |

|   |                     |կազմակերպումը,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմակերպում բերքահավաքի         |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲՈՒՅՍԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                |

|_____________________________________________________________________|

|203|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-015                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|204|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բույսերի վնասատուների և  հիվանդությունների |

|   |                     |դեմ պայքարի միջոցառումների կազմակերպման    |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|205|Մոդուլի տևողությունը |72  ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|206|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-014     |

|   |                     |«Բանջարբոստանային մշակաբույսերի մշակության |

|   |                     |և  բերքահավաքի տեխնոլոգիա» մոդուլը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|207|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|208|Ուսումնառության      |Տարբերակել բույսերի վնասատուներին          |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|209|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում բույսերի լվիճներին,  |

|   |                     |կրծողներին, տզերին, կարծրաթևավորներին,     |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում խաղողի պտուղների     |

|   |                     |և  հատապտուղների  վնասատուներին,           |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում բանջարբոստանային     |

|   |                     |վնասատուներին,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է տարբերակում կարտոֆիլի, ինչպես    |

|   |                     |նաև  հացահատիկային, կերային  և  տեխնիկական |

|   |                     |մշակաբույսերի վնասատուներին:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|210|Ուսումնառության      |Ախտորոշել բույսերի հիվանդությունները       |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|211|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ախտորոշում բույսերի սնկային      |

|   |                     |հիվանդությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ախտորոշում բույսերի վիրուսային   |

|   |                     |հիվանդությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ախտորոշում բույսերի բակտերիալ    |

|   |                     |հիվանդությունները:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|212|Ուսումնառության      |Ներկայացնել վնասատուների և                 |

|   |արդյունք 3           |հիվանդությունների ի հայտ գալու             |

|   |                     |ժամանակաշրջանը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|213|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի            |

|   |                     |վնասատուների հայտնվելու ժամանակաշրջանը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի            |

|   |                     |հիվանդությունների հայտնվելու               |

|   |                     |ժամանակաշրջանը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|214|Ուսումնառության      |Որոշել հիվանդությունների և  վնասատուների   |

|   |արդյունք 4           |համար նախատեսված թունաքիմիկատների          |

|   |                     |չափաբաժինները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|215|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի            |

|   |                     |հիվանդությունների բուժման համար նախատեսված |

|   |                     |թունաքիմիկատները,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում բույսերի բուժման համար   |

|   |                     |նախատեսված համապատասխան թունաքիմիկատների   |

|   |                     |չափաբաժինները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում բույսերի            |

|   |                     |վնասատուների և  հիվանդությունների դեմ      |

|   |                     |կիրառվող միջոցառումները:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|216|Ուսումնառության      |Իրականացնել պրոֆիլակտիկ միջոցառումներ      |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|217|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում սերմերի ախտահանման     |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում ախտահանման          |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում սերմերի ախտահանման համար |

|   |                     |նախատեսված թունաքիմիկատների չափաբաժինները, |

|   |                     |4) ճիշտ է իրականացնում պրոֆիլակտիկ         |

|   |                     |միջոցառումները:                            |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՆՔԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ         |

|                    ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|218|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-016                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|219|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |ագրոտեխնիկայի, կերային, դաշտային և  հատուկ |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունների կիրառման վերաբերյալ|

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|220|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|221|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-001     |

|   |                     |«Հողագիտության  հիմունքներ» մոդուլը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|222|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|223|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մենամշակաբույսի                |

|   |արդյունք 1           |վնասակարությունը և  նախորդ մշակաբույսի     |

|   |                     |ընտրությունը                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|224|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում նույն դաշտում       |

|   |                     |անընդմեջ նույն մշակաբույսի մշակման         |

|   |                     |վնասակարությունը,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում նախորդ մշակաբույսի  |

|   |                     |դերը,                                      |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում մշակաբույսի         |

|   |                     |ընտրությունը:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|225|Ուսումնառության      |Դասակարգել ցանքաշրջանառության տեսակները և  |

|   |արդյունք 2           |ներկայացնել կիրառման պայմանները            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|226|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում ցանքաշրջանառության   |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ցանքաշրջանառության  |

|   |                     |կիրառման պայմանները:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|227|Ուսումնառության      |Իրականացնել ցանքաշրջանառության             |

|   |արդյունք 3           |ագրոտեխնիկական աշխատանքները                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|228|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ցանքաշրջանառության  |

|   |                     |ագրոտեխնիկական աշխատանքների դերը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում ցանքաշրջանառության  |

|   |                     |ագրոտեխնիկական աշխատանքները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|229|Ուսումնառության      |Տարբերակել կերային, դաշտային և  հատուկ     |

|   |արդյունք 4           |ցանքաշրջանառությունները                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|230|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային, դաշտային և |

|   |                     |հատուկ ցանքաշրջանառությունների             |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում կերային, դաշտային և  |

|   |                     |հատուկ ցանքաշրջանառությունների կիրառման    |

|   |                     |պայմանները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|231|Ուսումնառության      |Կատարել ջրովի, անջրդի և  մելիորացված       |

|   |արդյունք 5           |հողերում ցանքաշրջանառություն               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|232|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում ջրովի և  անջրդի հողերում|

|   |                     |ցանքաշրջանառություն,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում մելիորացված հողերում|

|   |                     |ցանքաշրջանառություն:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|233|Ուսումնառության      |Իրականացնել ցանքաշրջանառության նախագծում և |

|   |արդյունք 6           |իրացում                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|234|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունների դրույթները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում ցանքաշրջանառության       |

|   |                     |ռոտացիոն տախտակը,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում                     |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունների նախագծումը և       |

|   |                     |իրացումը:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ ԵՎ          |

|                         ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|234|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-017                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|236|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |գյուղատնտեսական մթերքների որակի մասին և    |

|   |                     |ձևավորել  դրանց պահպանման և  վերամշակման   |

|   |                     |վերաբերյալ կարողություններ:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|237|Մոդուլի տևողությունը |58 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|238|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-014     |

|   |                     |«Բանջարբոստանային մշակաբույսերի մշակության |

|   |                     |և  բերքահավաքի տեխնոլոգիա», ԳՏԳ 5-17-020   |

|   |                     |«Դաշտային  մշակաբույսերի մշակության և      |

|   |                     |բերքահավաքի տեխնոլոգիա», ԳՏԳ 5-17-012      |

|   |                     |«Պտղատու այգիների մշակության  և            |

|   |                     |բերքահավաքի տեխնոլոգիա» մոդուլները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|239|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|240|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մթերքների      |

|   |արդյունք 1           |որակը` սննդային արժեքը, որոշել սննդամթերքի |

|   |                     |որակը օրգանոլեպտիկ և  լաբորատոր եղանակով   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|241|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սննդամթերքի սննդային|

|   |                     |արժեքը /կենսաբանական, ֆիզիոլոգիական,       |

|   |                     |էներգետիկ/,                                |

|   |                     |2) ճիշտ  է որոշում սննդամթերքի որակը       |

|   |                     |օրգանոլեպտիկ եղանակով (սենսորային),        |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում սննդամթերքի որակը        |

|   |                     |լաբորատոր եղանակով:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|242|Ուսումնառության      |Որոշել գյուղատնտեսական մթերքների հավաքման  |

|   |արդյունք 2           |ժամանակաշրջանը, իրականացնել նրանց փոխադրման|

|   |                     |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|243|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է որոշում գյուղատնտեսական մթերքների|

|   |                     |հասունության ժամանակը կախված նրանց         |

|   |                     |օգտագործման նպատակից,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |մթերքների փաթեթավորման աշխատանքները,       |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |մթերքների փոխադրման աշխատանքները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|244|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պահպանման ժամանակ              |

|   |արդյունք 3           |գյուղատնտեսական մթերքների մեջ տեղի ունեցող |

|   |                     |գործընթացները և  իրականացնել դրանց         |

|   |                     |պահպանման աշխատանքները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|245|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պահպանման ժամանակ   |

|   |                     |գյուղատնտեսական մթերքների մեջ տեղի ունեցող |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում կարտոֆիլի պահպանման |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում բանջարբոստանային    |

|   |                     |մշակաբույսերի պահպանման աշխատանքները,      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|246|Ուսումնառության      |Իրականացնել պտուղների և  բանջարեղենի       |

|   |արդյունք 4           |վերամշակման, պահպանման և  փոխադրման        |

|   |                     |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|247|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում բանջարեղենի և       |

|   |                     |պտուղների չորացման և  պահպանման            |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում բանջարեղենի և       |

|   |                     |պտուղների պահածոյացման աշխատանքները,       |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում բանջարեղենի և       |

|   |                     |պտուղների պահածոների պահպանման և  փոխադրման|

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ       |

|                  ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|248|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-018                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|249|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |բուսաբուծական ճյուղերի արտադրական ծախսերի  |

|   |                     |վերաբերյալ և  ձևավորել  գյուղատնտեսական    |

|   |                     |արտադրության հաշվառման և  հաշվետվություն   |

|   |                     |վերաբերյալ կարողություններ:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|250|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|251|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-005     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական բեռների և  արտադրանքի     |

|   |                     |տեղափոխում, պահեստավորում, բաշխում»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|252|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|253|Ուսումնառության      |Հաշվառել օգտագործվող նյութերը, ձեռքբերված  |

|   |արդյունք 1           |հիմնական միջոցները և  դրանց գույքագրումն ու|

|   |                     |դուրսգրումը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|254|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է հաշվառում տարբեր կատեգորիայի     |

|   |                     |աշխատողների աշխատանքի վարձատրությունը,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում օգտագործված նյութերի|

|   |                     |ձևակերպումները,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվառում արտադրության հիմնական  |

|   |                     |միջոցների մուտքագրումը, ամորտիզացիան  և    |

|   |                     |դրանց դուրսգրումը:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|255|Ուսումնառության      |Հաշվառել բուսաբուծական, անասնաբուծական     |

|   |արդյունք 2           |ճյուղերի արտադրական ծախսերը, պատրաստի      |

|   |                     |արտադրանքը                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|256|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է հաշվառում բուսաբուծական և        |

|   |                     |անասնաբուծական ճյուղերի պատրաստի           |

|   |                     |արտադրանքը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում արտադրանքի իրացումը և   |

|   |                     |ծախսերի հաշվարկը:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|257|Ուսումնառության      |Կազմել և  ներկայացնել հաշվետվություններ    |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|268|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հաշվեկշռի           |

|   |                     |բովանդակությունը և  ներկայացման ժամկետները,|

|   |                     |2) ճիշտ է կարողանում օգտվել                |

|   |                     |հաշվետվություններից,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմում եռամսյա, կիսամյա,        |

|   |                     |տարեկան հաշվետվություններ:                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ      |

|                ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»                       |

|_____________________________________________________________________|

|259|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-019                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|260|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |գյուղատնտեսության վիճակագրության տարրերի   |

|   |                     |վերաբերյալ, ինչպես նաև  ձևավորել           |

|   |                     |գյուղատնտեսական արտադրությունը վերլուծելու |

|   |                     |վերաբերյալ կարողություններ:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|261|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|262|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-005     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական բեռների և  արտադրանքի     |

|   |                     |տեղափոխում, պահեստավորում, բաշխում»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|263|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|264|ՈՒսումնառության      |Իրականացնել վիճակագրական դիտարկում         |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|265|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում վիճակագրությունը    |

|   |                     |որպես գիտություն,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում վիճակագրության      |

|   |                     |դիտարկման տեսակները և  եղանակները,         |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում վիճակագրական        |

|   |                     |դիտարկման տվյալների ամփոփումը և            |

|   |                     |խմբավորումը:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|266|ՈՒսումնառության      |Իրականացնել ապրանքային պաշարների և         |

|   |արդյունք 2           |ֆինանսական դրության վերլուծություն         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|267|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական           |

|   |                     |վերլուծության տեսակները,                   |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում ապրանքային          |

|   |                     |պաշարների վերլուծություն,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում  ֆինանսական         |

|   |                     |դրության վերլուծություն:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|268|ՈՒսումնառության      |Իրականացնել գյուղատնտեսական մթերքների      |

|   |արդյունք 3           |ինքնարժեքի վերլուծություն                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|269|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է իրականացնում բուսաբուծական       |

|   |                     |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծություն,      |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում անասնաբուծական      |

|   |                     |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծություն:      |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԱՇՏԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ  |

|                          ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|270|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԳ 5-17-020                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|271|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |դաշտային մշակաբույսերի հողերի մշակման,     |

|   |                     |ինչպես նաև  ցանքի, մշակության ագրոտեխնիկայի|

|   |                     |և  բերքահավաքի կազմակերպման աշխատանքների   |

|   |                     |վերաբերյալ կարողություն:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|272|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|273|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԳ 5-17-001     |

|   |                     |«Հողագիտության  հիմունքներ» մոդուլը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|274|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|275|Ուսումնառության      |Կատարել դաշտային մշակաբույսերի ցանքի համար |

|   |արդյունք 1           |նախատեսված հողերի հիմնական և  նախացանքային |

|   |                     |մշակության աշխատանքները                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|276|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի հիմնական       |

|   |                     |մշակման աշխատանքները,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում հողի հիմնական           |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի նախացանքային   |

|   |                     |մշակության աշխատանքները,                   |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում հողի նախացանքային       |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|277|Ուսումնառության      |Իրականացնել դաշտային մշակաբույսերի ցանքի   |

|   |արդյունք 2           |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|   |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դաշտային            |

|   |                     |մշակաբույսերի ցանքի ձևերը,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում դաշտային մշակաբույսերի   |

|   |                     |ցանքի ժամկետները,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում դաշտային մշակաբույսերի   |

|   |                     |ցանքի խորությունը,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում դաշտային մշակաբույսերի   |

|   |                     |ցանքի նորման և  սնման մակերեսը,            |

|   |                     |5) ճիշտ է իրականացնում դաշտային            |

|   |                     |մշակաբույսերի ցանքի աշխատանքները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1331-Ն
Հրաման