Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0721.03.4 «ԳԻՆԵԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ...

 

 

110.1333.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017506

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1333-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0721.03.4 «ԳԻՆԵԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՀՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0721.03.01.4 «ԳԻՆԵԳՈՐԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 198-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0721.03.4

«Գինեգործություն և հյութերի արտադրություն» մասնագիտության

0721.03.01.4 «Գինեգործ» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի

ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների

մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԻՆՈՒ, ԳԱՐԵՋՐԻ ԵՎ ՀՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ           |

|ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԳԻՆԻՆԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐՆ ՈՒ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ»       |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |գինու, գարեջրի և  հյութերի արտադրության    |

|   |                     |կազմակերպման պատմության մասին, ինչպես նաև  |

|   |                     |ձևավորել  գինիների հիմնական տեսակների      |

|   |                     |դասակարգման և  տարբերակման կարողություններ:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական     |

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել գինու, գարեջրի և  հյութերի     |

|   |արդյունք 1           |արտադրության կազմակերպման պատմությունը,    |

|   |                     |հիմնական սկզբունքներն ու զարգացման         |

|   |                     |հիմնական փուլերը                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գինու արտադրության  |

|   |                     |կազմակերպման պատմությունը,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում  գարեջրի և  հյութերի|

|   |                     |արտադրության կազմակերպման պատմությունը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում գինու, գարեջրի և      |

|   |                     |հյութերի արտադրության կազմակերպման         |

|   |                     |հիմնական սկզբունքները,                     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում գինու, գարեջրի և    |

|   |                     |հյութերի արտադրության կազմակերպման         |

|   |                     |զարգացման հիմնական փուլերը:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Տարբերակել գինիները` ըստ տեսակների         |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գինիների հիմնական   |

|   |                     |ընդհանրություններն ու տարբերությունները,   |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում առաջադրված գինիները` |

|   |                     |ըստ տեսակների:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Դասակարգել գինիները                        |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գինիների դասակարգման|

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է դասակարգում առաջադրված գինիները: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տարբեր գինիների արտադրությանը  |

|   |արդյունք 4           |ներկայացվող պահանջները, օգտագործվող գույքի |

|   |                     |հիմնական բավարար ցանկերը                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում տարբեր գինիների       |

|   |                     |արտադրությանը ներկայացվող պահանջները,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների            |

|   |                     |արտադրությանը ներկայացվող պահանջները` ըստ  |

|   |                     |տեսակների,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է թվարկում գինեգործության մեջ      |

|   |                     |օգտագործվող գույքի և  սարքավորումների      |

|   |                     |հիմնական ու լրացուցիչ ցանկը:               |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԵԶՐՈՒՅԹՆԵՐԸ»     |

|_____________________________________________________________________|

|14.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-002                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |անհրաժեշտ գիտելիքներ գինու                 |

|   |                     |արտադրության կազմակերպման ընթացքում        |

|   |                     |գործածվող հիմնական մասնագիտական            |

|   |                     |եզրույթների վերաբերյալ և  ձևավորել         |

|   |                     |դրանք ճիշտ կիրառելու կարողություններ:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-001     |

|   |                     |«Գինու,գարեջրի և  հյութերի արտադրության    |

|   |                     |կազմակերպման պատմությունը, գինիների        |

|   |                     |տեսակներն ու դասակարգումը» մոդուլը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գինու արտադրության կազմակերպման|

|   |արդյունք 1           |հետ կապված հիմնական մասնագիտական           |

|   |                     |եզրույթների ծագումը և  նշանակությունը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գինու արտադրության  |

|   |                     |հետ կապված հիմնական մասնագիտական           |

|   |                     |եզրույթների ծագումն ու նշանակությունը,     |

|   |                     |2) ճիշտ է թվարկում հիմնական մասնագիտական   |

|   |                     |եզրույթները:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|Ուսումնառության      |Կիրառել գինու արտադրության հետ կապված      |

|   |արդյունք 2           |հիմնական մասնագիտական եզրույթները          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է արտաբերում գործածվող հիմնական    |

|   |                     |մասնագիտական եզրույթները,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է կիրառում գինու արտադրության հետ  |

|   |                     |կապված հիմնական մասնագիտական եզրույթները:  |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԱՐԱՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ»       |

|_____________________________________________________________________|

|23.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |արտադրամասը և  տարաները խաղողի մթերման     |

|   |                     |համար նախապատրաստելու, արտադրամիջոցների    |

|   |                     |տեխնիկական սպասարկում, պարզ նորոգումներ    |

|   |                     |կատարելու, տարաների մաքրման և              |

|   |                     |ախտահանման աշխատանքներ իրականացնելու       |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-002     |

|   |                     |«Արտադրական գործունեության ոլորտի          |

|   |                     |եզրույթները» մոդուլը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|27.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Ուսումնառության      |Նախապատրաստել արտադրամասը և                |

|   |արդյունք 1           |տարողությունները խաղողի մթերման համար,     |

|   |                     |իրականացնել տարողությունների մաքրման և     |

|   |                     |ախտահանման աշխատանքներ                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամասը և       |

|   |                     |տարողությունները խաղողի մթերման համար      |

|   |                     |նախապատրաստելու գործողությունները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում տարողությունների      |

|   |                     |մաքրման և  ախտահանման աշխատանքների կատարման|

|   |                     |գործողություններն ու կանոնները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Ուսումնառության      |Կատարել արտադրամիջոցների տեխնիկական        |

|   |արդյունք 2           |սպասարկում, իրականացնել արտադրամիջոցների   |

|   |                     |պարզ նորոգման աշխատանքներ                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է թվարկում արտադրամիջոցները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների    |

|   |                     |անսարքության նշանները,                     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների    |

|   |                     |անսարքությունների վերացման աշխատանքները:   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԽԱՂՈՂԻ ՄԹԵՐՈՒՄ ԵՎ ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|32.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |խաղողը տեսակավորելու, առանձնացնելու և      |

|   |                     |մթերելու, օժանդակ բանվորներին              |

|   |                     |հրահանգավորելու միջոցով նմուշառումը,       |

|   |                     |չանչազատումն ու ջարդումը իրականացնելու,    |

|   |                     |ինչպես նաև  իր իրավասության շրջանակներում` |

|   |                     |մթերման ընթացքում առաջացող խնդիրները       |

|   |                     |լուծելու կարողություն:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի  ԱՀ-ԱԱՕ-4-17-001 |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խաղողի հիմնական տեսակները      |

|   |արդյունք 1           |(սորտերը) և  դրանց առանձնահատկությունները  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է որոշում խաղողի տեսակը (սորտը),   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի հիմնական     |

|   |                     |տեսակների (սորտերի) առանձնահատկությունները:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խաղողի պտղի քիմիական կազմը և   |

|   |արդյունք 2           |տարբերակել խաղողի հիվանդությունները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի պտղի քիմիական|

|   |                     |կազմը,                                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր նյութերի     |

|   |                     |տեղաբաշխումը խաղողի պտղի մեջ.              |

|   |                     |3) տարբերակում է խաղողի հիվանդությունները: |

|41.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել օժանդակ բանվորներին            |

|   |արդյունք 3           |հրահանգավորելու կարգը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում օժանդակ             |

|   |                     |բանվորներին հրահանգավորելու կարգը,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում իր դերը արտադրական  |

|   |                     |գործընթացի կազմակերպման գործում,           |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում աշխատանքային          |

|   |                     |մթնոլորտը:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Ուսումնառության      |Պահպանել խաղողի տեսակավորման ու ըստ խաղողի |

|   |արդյունք 4           |սորտերի` չանչազատման ու ջարդման գործընթացն |

|   |                     |իրականացնելու հերթականությունը             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում խաղողի տեսակավորման ու|

|   |                     |ըստ խաղողի սորտերի` չանչազատման ու ջարդման |

|   |                     |գործընթացն իրականացնելու հերթականությունը, |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում նմուշառման կանոնները:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Ուսումնառության      |Իր իրավասության շրջանակներում լուծել       |

|   |արդյունք 5           |մթերման ընթացքում առաջացող խնդիրները,      |

|   |                     |անհրաժեշտության դեպքում խնդիրը ներկայացնել |

|   |                     |վերադասին                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում իր իրավասությունների  |

|   |                     |շրջանակը,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում առաջացող հնարավոր   |

|   |                     |խնդիրները և  իր իրավասության շրջանակներում |

|   |                     |դրանց լուծման հնարավոր եղանակները,         |

|   |                     |3) ճիշտ է ընկալում առաջադրված խնդիրը և     |

|   |                     |առաջարկում դրա լուծման համապատասխան        |

|   |                     |տարբերակներ,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է ձևակերպում  և  ներկայացնում      |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔԱՂՑՈՒԻ ՊԱՐԶԵՑՈՒՄ ԵՎ ԽՄՈՐՈՒՄ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|47.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |քաղցուն պարզեցնելու, խմորասնկերի մաքուր    |

|   |                     |կուլտուրայից մերան պատրաստելու, խմորման    |

|   |                     |պահամաններում անհրաժեշտ ջերմաստիճանային    |

|   |                     |ռեժիմի պահպանման  կարողություններ:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ 4-17-004     |

|   |                     |«Խաղողի մթերում և  վերամշակում» մոդուլը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Ուսումնառության      |Քաղցուն ենթարկել պարզեցման և  ուղարկել     |

|   |արդյունք 1           |խմորման                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում անջատված քաղցուի      |

|   |                     |պարզեցման և  համապատասխան մղիչներով խմորման|

|   |                     |պահամաններ տեղափոխելու գործողությունները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում քաղցուի պարզեցման     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Ուսումնառության      |Պատրաստել խմորասնկերի մաքուր կուլտուրայի   |

|   |արդյունք 2           |մերան` քաղցուին ավելացնելու համար          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում մաքուր խմորասնկային   |

|   |                     |կուլտուրաների հավաքման և  մշակման          |

|   |                     |կանոնները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում խմորասնկային մաքուր   |

|   |                     |կուլտուրաների բազմացման գործընթացը,        |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում խմորասնկային մաքուր   |

|   |                     |կուլտուրաների մերանի պատրաստման գործընթացը:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Ուսումնառության      |Հետևել  խմորման պահամաններում անհրաժեշտ    |

|   |արդյունք 3           |ջերմաստիճանային ռեժիմի պահպանմանը          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խմորման             |

|   |                     |պահամաններում անհրաժեշտ ջերմաստիճանային    |

|   |                     |ռեժիմի պահպանման եղանակները,               |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում ջերմաստիճանային        |

|   |                     |ռեժիմների պահպանման նշանակությունը, դրանց  |

|   |                     |պահպանման կանոնները:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել նմուշառման կանոնները           |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում նմուշառման կանոնները|

|   |                     |և  իր մասնակցությունը տվյալ գործընթացին,   |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում գինենյութի             |

|   |                     |բաղադրությունը պարզելու նպատակը:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Ուսումնառության      |Պարզեցնել գինենյութը և  անջատել            |

|   |արդյունք 5           |խմորասնկային նստվածքից                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում գինենյութի պարզեցման  |

|   |                     |գործընթացը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում գինենյութը            |

|   |                     |խմորասնկային նստվածքից առանձնացնելու       |

|   |                     |գործընթացը:                                |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓԼՈՒՇԻ ԹՐՄԵՑՈՒՄ ԵՎ ՄԱՍՆԱԿԻ ԿԱՄ ԼՐԻՎ ԽՄՈՐՈՒՄ»      |

|_____________________________________________________________________|

|62.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |փլուշը թրմեցնելու, փլուշի մասնակի կամ լրիվ |

|   |                     |խմորման ժամանակ պահամաններում անհրաժեշտ    |

|   |                     |ջերմաստիճանային ռեժիմի պահպանմանը          |

|   |                     |հետևելու,  մասնակի կամ լրիվ խմորված        |

|   |                     |գինենյութը պինդ զանգվածից (խմորված         |

|   |                     |փլուշից) անջատելու և  պարզված գինենյութը   |

|   |                     |խմորասնկային նստվածքից անջատելու, լրացում  |

|   |                     |և  փոխլցնում իրականացնելու, բնական         |

|   |                     |կիսաանապակ և  կիսաքաղցր գինենյութերի       |

|   |                     |պատրաստման ժամանակ խմորումը դադարեցնելու,  |

|   |                     |գինենյութը ցրտով մշակելու կարողություններ: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-002     |

|   |                     |«Արտադրական գործունեության ոլորտի          |

|   |                     |եզրույթները» մոդուլը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Ուսումնառության      |Փլուշը ենթարկել թրմեցման, իրականացնելով    |

|   |արդյունք 1           |փլուշի մասնակի կամ լրիվ խմորում            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում փլուշի թրմեցումը և    |

|   |                     |դրա անհրաժեշտությունը վարդագույն կամ կարմիր|

|   |                     |գինիների պատրաստման գործընթացում,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պահամաններում       |

|   |                     |անհրաժեշտ ջերմաստիճանի պահպանման կանոնները:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Ուսումնառության      |Խմորման ժամանակ իրականացնել փլուշի խառնում |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում խմորման ժամանակ փլուշի  |

|   |                     |խառնման աշխատանքները,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում խմորման ժամանակ      |

|   |                     |փլուշի խառնման աշխատանքների                |

|   |                     |անհրաժեշտությունը:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Ուսումնառության      |Պարբերաբար պարզել հեղուկ զանգվածի          |

|   |արդյունք 3           |գունավորման մակարդակը և  այլ անհրաժեշտ     |

|   |                     |ցուցանիշները (քիմիկի մասնակցությամբ)       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72 |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում հեղուկ զանգվածի       |

|   |                     |գունավորման մակարդակի և  այլ անհրաժեշտ     |

|   |                     |ցուցանիշների որոշման աշխատանքները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում ջերմաստիճանային ռեժիմի |

|   |                     |պահպանման կանոնները:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Ուսումնառության      |Մասնակի կամ լրիվ խմորված գինենյութը անջատել|

|   |արդյունք 4           |պինդ զանգվածից                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է  ներկայացնում մասնակի կամ լրիվ   |

|   |                     |խմորված գինենյութի անջատման գործընթացը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում լրալցում և  փոխլցում  |

|   |                     |կատարելու գործընթացը և  դրա կանոնները:     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ԳԻՆԻՆԵՐԻ ԽՆԱՄՔ, ՀՆԵՑՈՒՄ, ՄՇԱԿՈՒՄ»                |

|_____________________________________________________________________|

|75.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |գինիների առանձնահատկությունների և          |

|   |                     |պահպանման կանոնների վերաբերյալ, ինչպես նաև |

|   |                     |նրա մոտ ձևավորել  գինիները հնեցնելու, գինու|

|   |                     |արատների առաջացման պատճառները վերացնելու   |

|   |                     |նպատակով կանխարգելիչ միջոցառումներ         |

|   |                     |ձեռնարկելու, հիվանդությունների հայտնաբերման|

|   |                     |դեպքում տարբեր եղանակներով վերամշակման     |

|   |                     |գործողություններ կատարելու                 |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-002     |

|   |                     |«Արտադրական գործունեության ոլորտի          |

|   |                     |եզրույթները» մոդուլը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|79.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գինիների պահպանման և  հնեցման  |

|   |արդյունք 1           |պայմանները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում գինիների պահպանում և    |

|   |                     |հնեցում,                                   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների պահպանմանն |

|   |                     |ու հնեցմանը ներկայացվող պահանջները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Ուսումնառության      |Տարբերել գինու թերությունները, արատները և  |

|   |արդյունք 2           |հիվանդությունները                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գինիների            |

|   |                     |թերությունները,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների արատները,  |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում գինիների              |

|   |                     |հիվանդությունները:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Ուսումնառության      |Կատարել գինիների թերությունների, արատների  |

|   |արդյունք 3           |և  հիվանդությունների կանխարգելիչ միջոցների |

|   |                     |կիրառում                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գինու թերությունների|

|   |                     |առաջացման պատճառները և  կանխարգելիչ        |

|   |                     |միջոցները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է կիրառում կանխարգելիչ միջոցները:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Ուսումնառության      |Իրականացնել գինիների լրալցում և  փոխլցնում |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում լրալցման և  փոխլցման  |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում լրալցման և  փոխլցման   |

|   |                     |նպատակները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Ուսումնառության      |Իրականացնել գինիների մշակում (սոսնձում,    |

|   |արդյունք 5           |զտում, ջերմային մշակում)                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սոսնձիչ             |

|   |                     |լուծույթների պատրաստման և  դրանցով գինիների|

|   |                     |մշակման տեխնոլոգիան,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների զտման,     |

|   |                     |տեսակախառնման, բաղադրաճշտման գործընթացները,|

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում գինենյութերը ցրտով    |

|   |                     |կամ ջերմությամբ մշակման տեխնոլոգիան:       |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ՇՇԱԼՑՄԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|90.|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-008                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |շշալցման բաժանմունքի տարածքը,              |

|   |                     |սարքավորումները նախապես և  շշալցման        |

|   |                     |աշխատանքները ավարտելուց հետո ախտահանելու,  |

|   |                     |շշերի առաջնային ողողումը իրականացնելու,    |

|   |                     |պատրաստի արտադրանքը շշալցման համար         |

|   |                     |նախապատրաստելու, շշալցումը և  հակավորումը  |

|   |                     |իրականացնելու, շշերը պիտակավորելու, շշերը  |

|   |                     |արկղերում տեղավորելու,օգտագործված          |

|   |                     |ակցիզային դրոշմանիշերը հաշվառելու          |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-4-17-001  |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն» և    |

|   |                     |ԳԳԾ-4-17-002 «Արտադրական գործունեության    |

|   |                     |ոլորտի եզրույթները» մոդուլները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Ուսումնառության      |Ախտահանել տարածքը, սարքավորումները (նախապես|

|   |արդյունք 1           |և  շշալցման աշխատանքները ավարտելուց հետո), |

|   |                     |իրականացնել շշերի առաջնային ողողում        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում շշալցման բաժանմունքում|

|   |                     |իրականացվող մաքրման և  ախտահանման          |

|   |                     |աշխատանքների հերթականությունը,             |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում շշերի առաջնային         |

|   |                     |ողողումը,                                  |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում ախտահանման կանոնները և |

|   |                     |եղանակները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Ուսումնառության      |Պատրաստի արտադրանքը նախապատրաստել շշալցման,|

|   |արդյունք 2           |իրականացնել շշալցում և  հակավորում         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում փաթեթավորման տարայի |

|   |                     |հիմնական տեսակները, դրանց ներկայացվող      |

|   |                     |պահանջները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է նախապատրաստում պատրաստի          |

|   |                     |արտադրանքը շշալցման,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում շշալցում և  հակավորում: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Ուսումնառության      |Պիտակավորել շշերը և  տեղադրել արկղերում,   |

|   |արդյունք 3           |հաշվառել օգտագործված ակցիզային դրոշմանիշերը|

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում պիտակավորումը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում շշալցման ամսաթվի        |

|   |                     |կնքումը,                                   |

|   |                     |3) ճիշտ է փակցնում ակցիզային դրոշմանիշերը, |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում օգտագործված ակցիզային   |

|   |                     |դրոշմանիշերի հաշվառումը:                   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԱՐԵՋՐԻ ԵՎ ՀՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»                |

|_____________________________________________________________________|

|101|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-009                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ գարեջրի և  հյութերի արտադրության|

|   |                     |տեխնոլոգիական պրոցեսների վերաբերյալ:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-003     |

|   |                     |«Տարաների և  սարքավորումների               |

|   |                     |նախապատրաստում» և  ԳԳԾ 4-17-008 «Շշալցման  |

|   |                     |իրականացում» մոդուլները:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Ուսումնառության      |Իրականացնել գարեջրի  խմորում               |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում գարեջրի խմորման       |

|   |                     |գործընթացը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մաքուր խմորասնկային |

|   |                     |կուլտուրաների պատրաստման եղանակները:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Ուսումնառության      |Մշակել, զտել գարեջուրը, կատարել շշալցում   |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|109|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մշակում և  զտում գարեջուրը,      |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում շշալցում:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Ուսումնառության      |Իրականացնել հատապտուղների և  մրգերի        |

|   |արդյունք 3           |մշակում, պատրաստել հյութեր                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում հատապտուղների և  մրգերի |

|   |                     |մշակում,                                   |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում հատապտուղներից և        |

|   |                     |մրգերից հյութերի անջատումը,                |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում հյութերի տարախառնում:   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՐՓՐՈՒՆ ԳԻՆԻՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|112|Մոդուլի դասիչը       |ԳԳԾ-4-17-010                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին մոտ ձևավորել   |

|   |                     |տիրաժային լիկյորը նախապատրաստելու,         |

|   |                     |երկրորդային խմորումը (շամպայնացումը),      |

|   |                     |շշային եղանակով շամպայնացման պայմաններում  |

|   |                     |շշերի հորիզոնական շարվածքը ապահովելու,     |

|   |                     |փրփրուն գինիների պատրաստման դեպքում        |

|   |                     |երկրորդային խմորման (շամպայնացման) ողջ     |

|   |                     |գործընթացը հսկելու, ստացված փրփրուն        |

|   |                     |գինենյութի մշակումը, զտումը, շշալցումը     |

|   |                     |ապահովելու կարողություններ:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-003     |

|   |                     |«Տարաների և  սարքավորումների               |

|   |                     |նախապատրաստում», ԳԳԾ-4-17-005 «Քաղցուի     |

|   |                     |պարզեցում և  խմորում», ԳԳԾ-4-17-007        |

|   |                     |«Գինիների խնամք, հնեցում, մշակում» և       |

|   |                     |ԳԳԾ-4-17-008 «Շշալցման իրականացում»        |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Ուսումնառության      |Իրականացնել կրկնակի խմորում (շամպայնացում) |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում  կրկնակի խմորման      |

|   |                     |(շամպայնացում) գործընթացը,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մաքուր խմորասնկային |

|   |                     |կուլտուրաների պատրաստման եղանակները:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Ուսումնառության      |Խմորման ավարտից հետո կատարել նստվածքի      |

|   |արդյունք 2           |աստիճանաբար տեղափոխում շշի հատակից դեպի    |

|   |                     |խցանը (ռեմյուաժ) և  իրականացնել նստվածքի   |

|   |                     |արագ հեռացումը (դեգորժաժ)                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում նստվածքի աստիճանաբար    |

|   |                     |տեղափոխումը շշի հատակից դեպի խցանը,        |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում շշերի վզիկների      |

|   |                     |սառեցումը,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում նստվածքի արագ       |

|   |                     |հեռացումը շշից:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Ուսումնառության      |Ավելացնել էքսպեդիցիոն լիկյորը (ըստ         |

|   |արդյունք 3           |ինժեներ-տեխնոլոգի տրված ցուցումի), փակել   |

|   |                     |շշերը խցանով և   սանձիկով                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում էքսպեդիցիոն լիկյորի     |

|   |                     |ավելացումը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է փակում շշերը,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ամրացնում սանձիկը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Ուսումնառության      |Մշակել, զտել գինենյութը պահամանային        |

|   |արդյունք 4           |(ակրոտոֆորային) կամ հոսքային եղանակներով   |

|   |                     |փրփրուն գինիների պատրաստման դեպքում,       |

|   |                     |կատարել շշալցում                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|124|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նկարագրում երկրորդային խմորումը  |

|   |                     |(շամպայնացումը) պահամանային (ակրոտոֆորային)|

|   |                     |կամ հոսքային եղանակներով փրփրուն գինիների  |

|   |                     |պատրաստման դեպքում,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում հոսքային եղանակներով    |

|   |                     |փրփրող գինիների մշակումը,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում գինենյութի զտման      |

|   |                     |գործընթացը,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում շշալցում:               |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
17.11.2017
N 1333-Ն
Հրաման