110.1333.251217
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2017 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017506
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1333-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0721.03.4 «ԳԻՆԵԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՀՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0721.03.01.4 «ԳԻՆԵԳՈՐԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 198-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0721.03.4
«Գինեգործություն և հյութերի արտադրություն» մասնագիտության
0721.03.01.4 «Գինեգործ» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի
ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների
մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԻՆՈՒ, ԳԱՐԵՋՐԻ ԵՎ ՀՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ |
|ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԳԻՆԻՆԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐՆ ՈՒ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-001 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |գինու, գարեջրի և հյութերի արտադրության |
| | |կազմակերպման պատմության մասին, ինչպես նաև |
| | |ձևավորել գինիների հիմնական տեսակների |
| | |դասակարգման և տարբերակման կարողություններ:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|3. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|4. |Մուտքային պահանջները |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|5. |Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|6. |Ուսումնառության |Ներկայացնել գինու, գարեջրի և հյութերի |
| |արդյունք 1 |արտադրության կազմակերպման պատմությունը, |
| | |հիմնական սկզբունքներն ու զարգացման |
| | |հիմնական փուլերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|7. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գինու արտադրության |
| | |կազմակերպման պատմությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում գարեջրի և հյութերի|
| | |արտադրության կազմակերպման պատմությունը, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում գինու, գարեջրի և |
| | |հյութերի արտադրության կազմակերպման |
| | |հիմնական սկզբունքները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում գինու, գարեջրի և |
| | |հյութերի արտադրության կազմակերպման |
| | |զարգացման հիմնական փուլերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|8. |Ուսումնառության |Տարբերակել գինիները` ըստ տեսակների |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|9. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գինիների հիմնական |
| | |ընդհանրություններն ու տարբերությունները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում առաջադրված գինիները` |
| | |ըստ տեսակների: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|10.|Ուսումնառության |Դասակարգել գինիները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|11.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գինիների դասակարգման|
| | |սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է դասակարգում առաջադրված գինիները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|12.|Ուսումնառության |Ներկայացնել տարբեր գինիների արտադրությանը |
| |արդյունք 4 |ներկայացվող պահանջները, օգտագործվող գույքի |
| | |հիմնական բավարար ցանկերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|13.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում տարբեր գինիների |
| | |արտադրությանը ներկայացվող պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների |
| | |արտադրությանը ներկայացվող պահանջները` ըստ |
| | |տեսակների, |
| | |3) ճիշտ է թվարկում գինեգործության մեջ |
| | |օգտագործվող գույքի և սարքավորումների |
| | |հիմնական ու լրացուցիչ ցանկը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԵԶՐՈՒՅԹՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|14.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-002 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|15.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |անհրաժեշտ գիտելիքներ գինու |
| | |արտադրության կազմակերպման ընթացքում |
| | |գործածվող հիմնական մասնագիտական |
| | |եզրույթների վերաբերյալ և ձևավորել |
| | |դրանք ճիշտ կիրառելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|16.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-001 |
| | |«Գինու,գարեջրի և հյութերի արտադրության |
| | |կազմակերպման պատմությունը, գինիների |
| | |տեսակներն ու դասակարգումը» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|18.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|19.|Ուսումնառության |Ներկայացնել գինու արտադրության կազմակերպման|
| |արդյունք 1 |հետ կապված հիմնական մասնագիտական |
| | |եզրույթների ծագումը և նշանակությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|20.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գինու արտադրության |
| | |հետ կապված հիմնական մասնագիտական |
| | |եզրույթների ծագումն ու նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում հիմնական մասնագիտական |
| | |եզրույթները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|21.|Ուսումնառության |Կիրառել գինու արտադրության հետ կապված |
| |արդյունք 2 |հիմնական մասնագիտական եզրույթները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|22.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է արտաբերում գործածվող հիմնական |
| | |մասնագիտական եզրույթները, |
| | |2) ճիշտ է կիրառում գինու արտադրության հետ |
| | |կապված հիմնական մասնագիտական եզրույթները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԱՐԱՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|23.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-003 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|24.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |արտադրամասը և տարաները խաղողի մթերման |
| | |համար նախապատրաստելու, արտադրամիջոցների |
| | |տեխնիկական սպասարկում, պարզ նորոգումներ |
| | |կատարելու, տարաների մաքրման և |
| | |ախտահանման աշխատանքներ իրականացնելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|25.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|26.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-002 |
| | |«Արտադրական գործունեության ոլորտի |
| | |եզրույթները» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|27.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|28.|Ուսումնառության |Նախապատրաստել արտադրամասը և |
| |արդյունք 1 |տարողությունները խաղողի մթերման համար, |
| | |իրականացնել տարողությունների մաքրման և |
| | |ախտահանման աշխատանքներ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|29.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամասը և |
| | |տարողությունները խաղողի մթերման համար |
| | |նախապատրաստելու գործողությունները, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում տարողությունների |
| | |մաքրման և ախտահանման աշխատանքների կատարման|
| | |գործողություններն ու կանոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|30.|Ուսումնառության |Կատարել արտադրամիջոցների տեխնիկական |
| |արդյունք 2 |սպասարկում, իրականացնել արտադրամիջոցների |
| | |պարզ նորոգման աշխատանքներ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|31.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է թվարկում արտադրամիջոցները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների |
| | |անսարքության նշանները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների |
| | |անսարքությունների վերացման աշխատանքները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԽԱՂՈՂԻ ՄԹԵՐՈՒՄ ԵՎ ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|32.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-004 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|33.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |խաղողը տեսակավորելու, առանձնացնելու և |
| | |մթերելու, օժանդակ բանվորներին |
| | |հրահանգավորելու միջոցով նմուշառումը, |
| | |չանչազատումն ու ջարդումը իրականացնելու, |
| | |ինչպես նաև իր իրավասության շրջանակներում` |
| | |մթերման ընթացքում առաջացող խնդիրները |
| | |լուծելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|34.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|35.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-4-17-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|36.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|37.|Ուսումնառության |Ներկայացնել խաղողի հիմնական տեսակները |
| |արդյունք 1 |(սորտերը) և դրանց առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|38.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է որոշում խաղողի տեսակը (սորտը), |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի հիմնական |
| | |տեսակների (սորտերի) առանձնահատկությունները:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|39.|Ուսումնառության |Ներկայացնել խաղողի պտղի քիմիական կազմը և |
| |արդյունք 2 |տարբերակել խաղողի հիվանդությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|40.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի պտղի քիմիական|
| | |կազմը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր նյութերի |
| | |տեղաբաշխումը խաղողի պտղի մեջ. |
| | |3) տարբերակում է խաղողի հիվանդությունները: |
|41.|Ուսումնառության |Ներկայացնել օժանդակ բանվորներին |
| |արդյունք 3 |հրահանգավորելու կարգը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|42.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում օժանդակ |
| | |բանվորներին հրահանգավորելու կարգը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում իր դերը արտադրական |
| | |գործընթացի կազմակերպման գործում, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում աշխատանքային |
| | |մթնոլորտը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|43.|Ուսումնառության |Պահպանել խաղողի տեսակավորման ու ըստ խաղողի |
| |արդյունք 4 |սորտերի` չանչազատման ու ջարդման գործընթացն |
| | |իրականացնելու հերթականությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|44.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում խաղողի տեսակավորման ու|
| | |ըստ խաղողի սորտերի` չանչազատման ու ջարդման |
| | |գործընթացն իրականացնելու հերթականությունը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում նմուշառման կանոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|45.|Ուսումնառության |Իր իրավասության շրջանակներում լուծել |
| |արդյունք 5 |մթերման ընթացքում առաջացող խնդիրները, |
| | |անհրաժեշտության դեպքում խնդիրը ներկայացնել |
| | |վերադասին |
|___|_____________________|___________________________________________|
|46.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում իր իրավասությունների |
| | |շրջանակը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում առաջացող հնարավոր |
| | |խնդիրները և իր իրավասության շրջանակներում |
| | |դրանց լուծման հնարավոր եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է ընկալում առաջադրված խնդիրը և |
| | |առաջարկում դրա լուծման համապատասխան |
| | |տարբերակներ, |
| | |4) ճիշտ է ձևակերպում և ներկայացնում |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔԱՂՑՈՒԻ ՊԱՐԶԵՑՈՒՄ ԵՎ ԽՄՈՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|47.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-005 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|48.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |քաղցուն պարզեցնելու, խմորասնկերի մաքուր |
| | |կուլտուրայից մերան պատրաստելու, խմորման |
| | |պահամաններում անհրաժեշտ ջերմաստիճանային |
| | |ռեժիմի պահպանման կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|49.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|50.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ 4-17-004 |
| | |«Խաղողի մթերում և վերամշակում» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|51.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|52.|Ուսումնառության |Քաղցուն ենթարկել պարզեցման և ուղարկել |
| |արդյունք 1 |խմորման |
|___|_____________________|___________________________________________|
|53.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում անջատված քաղցուի |
| | |պարզեցման և համապատասխան մղիչներով խմորման|
| | |պահամաններ տեղափոխելու գործողությունները, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում քաղցուի պարզեցման |
| | |կանոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|54.|Ուսումնառության |Պատրաստել խմորասնկերի մաքուր կուլտուրայի |
| |արդյունք 2 |մերան` քաղցուին ավելացնելու համար |
|___|_____________________|___________________________________________|
|55.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում մաքուր խմորասնկային |
| | |կուլտուրաների հավաքման և մշակման |
| | |կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում խմորասնկային մաքուր |
| | |կուլտուրաների բազմացման գործընթացը, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում խմորասնկային մաքուր |
| | |կուլտուրաների մերանի պատրաստման գործընթացը:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|56.|Ուսումնառության |Հետևել խմորման պահամաններում անհրաժեշտ |
| |արդյունք 3 |ջերմաստիճանային ռեժիմի պահպանմանը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|57.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խմորման |
| | |պահամաններում անհրաժեշտ ջերմաստիճանային |
| | |ռեժիմի պահպանման եղանակները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում ջերմաստիճանային |
| | |ռեժիմների պահպանման նշանակությունը, դրանց |
| | |պահպանման կանոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|58.|Ուսումնառության |Ներկայացնել նմուշառման կանոնները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|59.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում նմուշառման կանոնները|
| | |և իր մասնակցությունը տվյալ գործընթացին, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում գինենյութի |
| | |բաղադրությունը պարզելու նպատակը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|60.|Ուսումնառության |Պարզեցնել գինենյութը և անջատել |
| |արդյունք 5 |խմորասնկային նստվածքից |
|___|_____________________|___________________________________________|
|61.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում գինենյութի պարզեցման |
| | |գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում գինենյութը |
| | |խմորասնկային նստվածքից առանձնացնելու |
| | |գործընթացը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓԼՈՒՇԻ ԹՐՄԵՑՈՒՄ ԵՎ ՄԱՍՆԱԿԻ ԿԱՄ ԼՐԻՎ ԽՄՈՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|62.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-006 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|63.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |փլուշը թրմեցնելու, փլուշի մասնակի կամ լրիվ |
| | |խմորման ժամանակ պահամաններում անհրաժեշտ |
| | |ջերմաստիճանային ռեժիմի պահպանմանը |
| | |հետևելու, մասնակի կամ լրիվ խմորված |
| | |գինենյութը պինդ զանգվածից (խմորված |
| | |փլուշից) անջատելու և պարզված գինենյութը |
| | |խմորասնկային նստվածքից անջատելու, լրացում |
| | |և փոխլցնում իրականացնելու, բնական |
| | |կիսաանապակ և կիսաքաղցր գինենյութերի |
| | |պատրաստման ժամանակ խմորումը դադարեցնելու, |
| | |գինենյութը ցրտով մշակելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|64.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|65.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-002 |
| | |«Արտադրական գործունեության ոլորտի |
| | |եզրույթները» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|66.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|67.|Ուսումնառության |Փլուշը ենթարկել թրմեցման, իրականացնելով |
| |արդյունք 1 |փլուշի մասնակի կամ լրիվ խմորում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|68.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում փլուշի թրմեցումը և |
| | |դրա անհրաժեշտությունը վարդագույն կամ կարմիր|
| | |գինիների պատրաստման գործընթացում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում պահամաններում |
| | |անհրաժեշտ ջերմաստիճանի պահպանման կանոնները:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|69.|Ուսումնառության |Խմորման ժամանակ իրականացնել փլուշի խառնում |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|70.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում խմորման ժամանակ փլուշի |
| | |խառնման աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է մեկնաբանում խմորման ժամանակ |
| | |փլուշի խառնման աշխատանքների |
| | |անհրաժեշտությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|71.|Ուսումնառության |Պարբերաբար պարզել հեղուկ զանգվածի |
| |արդյունք 3 |գունավորման մակարդակը և այլ անհրաժեշտ |
| | |ցուցանիշները (քիմիկի մասնակցությամբ) |
|___|_____________________|___________________________________________|
|72 |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում հեղուկ զանգվածի |
| | |գունավորման մակարդակի և այլ անհրաժեշտ |
| | |ցուցանիշների որոշման աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում ջերմաստիճանային ռեժիմի |
| | |պահպանման կանոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|73.|Ուսումնառության |Մասնակի կամ լրիվ խմորված գինենյութը անջատել|
| |արդյունք 4 |պինդ զանգվածից |
|___|_____________________|___________________________________________|
|74.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մասնակի կամ լրիվ |
| | |խմորված գինենյութի անջատման գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում լրալցում և փոխլցում |
| | |կատարելու գործընթացը և դրա կանոնները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԻՆԻՆԵՐԻ ԽՆԱՄՔ, ՀՆԵՑՈՒՄ, ՄՇԱԿՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|75.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-007 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|76.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |գինիների առանձնահատկությունների և |
| | |պահպանման կանոնների վերաբերյալ, ինչպես նաև |
| | |նրա մոտ ձևավորել գինիները հնեցնելու, գինու|
| | |արատների առաջացման պատճառները վերացնելու |
| | |նպատակով կանխարգելիչ միջոցառումներ |
| | |ձեռնարկելու, հիվանդությունների հայտնաբերման|
| | |դեպքում տարբեր եղանակներով վերամշակման |
| | |գործողություններ կատարելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|77.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|78.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-002 |
| | |«Արտադրական գործունեության ոլորտի |
| | |եզրույթները» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|79.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|80.|Ուսումնառության |Ներկայացնել գինիների պահպանման և հնեցման |
| |արդյունք 1 |պայմանները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|81.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում գինիների պահպանում և |
| | |հնեցում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների պահպանմանն |
| | |ու հնեցմանը ներկայացվող պահանջները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|82.|Ուսումնառության |Տարբերել գինու թերությունները, արատները և |
| |արդյունք 2 |հիվանդությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|83.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գինիների |
| | |թերությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների արատները, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում գինիների |
| | |հիվանդությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|84.|Ուսումնառության |Կատարել գինիների թերությունների, արատների |
| |արդյունք 3 |և հիվանդությունների կանխարգելիչ միջոցների |
| | |կիրառում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|85.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գինու թերությունների|
| | |առաջացման պատճառները և կանխարգելիչ |
| | |միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է կիրառում կանխարգելիչ միջոցները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|86.|Ուսումնառության |Իրականացնել գինիների լրալցում և փոխլցնում |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|87.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում լրալցման և փոխլցման |
| | |գործընթացները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում լրալցման և փոխլցման |
| | |նպատակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|88.|Ուսումնառության |Իրականացնել գինիների մշակում (սոսնձում, |
| |արդյունք 5 |զտում, ջերմային մշակում) |
|___|_____________________|___________________________________________|
|89.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սոսնձիչ |
| | |լուծույթների պատրաստման և դրանցով գինիների|
| | |մշակման տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում գինիների զտման, |
| | |տեսակախառնման, բաղադրաճշտման գործընթացները,|
| | |3) ճիշտ է նկարագրում գինենյութերը ցրտով |
| | |կամ ջերմությամբ մշակման տեխնոլոգիան: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՇՇԱԼՑՄԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|90.|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-008 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|91.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |շշալցման բաժանմունքի տարածքը, |
| | |սարքավորումները նախապես և շշալցման |
| | |աշխատանքները ավարտելուց հետո ախտահանելու, |
| | |շշերի առաջնային ողողումը իրականացնելու, |
| | |պատրաստի արտադրանքը շշալցման համար |
| | |նախապատրաստելու, շշալցումը և հակավորումը |
| | |իրականացնելու, շշերը պիտակավորելու, շշերը |
| | |արկղերում տեղավորելու,օգտագործված |
| | |ակցիզային դրոշմանիշերը հաշվառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|92.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|93.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-4-17-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» և |
| | |ԳԳԾ-4-17-002 «Արտադրական գործունեության |
| | |ոլորտի եզրույթները» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|94.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|95.|Ուսումնառության |Ախտահանել տարածքը, սարքավորումները (նախապես|
| |արդյունք 1 |և շշալցման աշխատանքները ավարտելուց հետո), |
| | |իրականացնել շշերի առաջնային ողողում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|96.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում շշալցման բաժանմունքում|
| | |իրականացվող մաքրման և ախտահանման |
| | |աշխատանքների հերթականությունը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում շշերի առաջնային |
| | |ողողումը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում ախտահանման կանոնները և |
| | |եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|97.|Ուսումնառության |Պատրաստի արտադրանքը նախապատրաստել շշալցման,|
| |արդյունք 2 |իրականացնել շշալցում և հակավորում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|98.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում փաթեթավորման տարայի |
| | |հիմնական տեսակները, դրանց ներկայացվող |
| | |պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է նախապատրաստում պատրաստի |
| | |արտադրանքը շշալցման, |
| | |3) ճիշտ է կատարում շշալցում և հակավորում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|99.|Ուսումնառության |Պիտակավորել շշերը և տեղադրել արկղերում, |
| |արդյունք 3 |հաշվառել օգտագործված ակցիզային դրոշմանիշերը|
|___|_____________________|___________________________________________|
|100|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում պիտակավորումը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում շշալցման ամսաթվի |
| | |կնքումը, |
| | |3) ճիշտ է փակցնում ակցիզային դրոշմանիշերը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում օգտագործված ակցիզային |
| | |դրոշմանիշերի հաշվառումը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԱՐԵՋՐԻ ԵՎ ՀՅՈՒԹԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|101|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-009 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|102|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ |
| | |գիտելիքներ գարեջրի և հյութերի արտադրության|
| | |տեխնոլոգիական պրոցեսների վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|103|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|104|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-003 |
| | |«Տարաների և սարքավորումների |
| | |նախապատրաստում» և ԳԳԾ 4-17-008 «Շշալցման |
| | |իրականացում» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|105|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|106|Ուսումնառության |Իրականացնել գարեջրի խմորում |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|107|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում գարեջրի խմորման |
| | |գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մաքուր խմորասնկային |
| | |կուլտուրաների պատրաստման եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|108|Ուսումնառության |Մշակել, զտել գարեջուրը, կատարել շշալցում |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|109|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է մշակում և զտում գարեջուրը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում շշալցում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|110|Ուսումնառության |Իրականացնել հատապտուղների և մրգերի |
| |արդյունք 3 |մշակում, պատրաստել հյութեր |
|___|_____________________|___________________________________________|
|111|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում հատապտուղների և մրգերի |
| | |մշակում, |
| | |2) ճիշտ է կատարում հատապտուղներից և |
| | |մրգերից հյութերի անջատումը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում հյութերի տարախառնում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՐՓՐՈՒՆ ԳԻՆԻՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|112|Մոդուլի դասիչը |ԳԳԾ-4-17-010 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|113|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին մոտ ձևավորել |
| | |տիրաժային լիկյորը նախապատրաստելու, |
| | |երկրորդային խմորումը (շամպայնացումը), |
| | |շշային եղանակով շամպայնացման պայմաններում |
| | |շշերի հորիզոնական շարվածքը ապահովելու, |
| | |փրփրուն գինիների պատրաստման դեպքում |
| | |երկրորդային խմորման (շամպայնացման) ողջ |
| | |գործընթացը հսկելու, ստացված փրփրուն |
| | |գինենյութի մշակումը, զտումը, շշալցումը |
| | |ապահովելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|114|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|115|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է ուսումնասիրած լինի ԳԳԾ-4-17-003 |
| | |«Տարաների և սարքավորումների |
| | |նախապատրաստում», ԳԳԾ-4-17-005 «Քաղցուի |
| | |պարզեցում և խմորում», ԳԳԾ-4-17-007 |
| | |«Գինիների խնամք, հնեցում, մշակում» և |
| | |ԳԳԾ-4-17-008 «Շշալցման իրականացում» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|116|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|117|Ուսումնառության |Իրականացնել կրկնակի խմորում (շամպայնացում) |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|118|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում կրկնակի խմորման |
| | |(շամպայնացում) գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մաքուր խմորասնկային |
| | |կուլտուրաների պատրաստման եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|119|Ուսումնառության |Խմորման ավարտից հետո կատարել նստվածքի |
| |արդյունք 2 |աստիճանաբար տեղափոխում շշի հատակից դեպի |
| | |խցանը (ռեմյուաժ) և իրականացնել նստվածքի |
| | |արագ հեռացումը (դեգորժաժ) |
|___|_____________________|___________________________________________|
|120|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում նստվածքի աստիճանաբար |
| | |տեղափոխումը շշի հատակից դեպի խցանը, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում շշերի վզիկների |
| | |սառեցումը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում նստվածքի արագ |
| | |հեռացումը շշից: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|121|Ուսումնառության |Ավելացնել էքսպեդիցիոն լիկյորը (ըստ |
| |արդյունք 3 |ինժեներ-տեխնոլոգի տրված ցուցումի), փակել |
| | |շշերը խցանով և սանձիկով |
|___|_____________________|___________________________________________|
|122|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում էքսպեդիցիոն լիկյորի |
| | |ավելացումը, |
| | |2) ճիշտ է փակում շշերը, |
| | |3) ճիշտ է ամրացնում սանձիկը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|123|Ուսումնառության |Մշակել, զտել գինենյութը պահամանային |
| |արդյունք 4 |(ակրոտոֆորային) կամ հոսքային եղանակներով |
| | |փրփրուն գինիների պատրաստման դեպքում, |
| | |կատարել շշալցում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|124|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում երկրորդային խմորումը |
| | |(շամպայնացումը) պահամանային (ակրոտոֆորային)|
| | |կամ հոսքային եղանակներով փրփրուն գինիների |
| | |պատրաստման դեպքում, |
| | |2) ճիշտ է կատարում հոսքային եղանակներով |
| | |փրփրող գինիների մշակումը, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում գինենյութի զտման |
| | |գործընթացը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում շշալցում: |
|_____________________________________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում