Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01.4 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵ ...

 

 

110.1334.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017507

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1334-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.01.4 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵՐԱՅԻՆ) ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.01.01.4 «ՖԵՐՄԵՐ` ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 203-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0811.01.4

«Գյուղացիական (ֆերմերային) տնտեսության կազմակերպում»

մասնագիտության 0811.01.01.4 «Ֆերմեր` գյուղատնտեսական արտադրության»

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|               ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿՐԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ հողի կազմի և  հատկությունների,  |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունների, երկրագործության   |

|   |                     |հիմնական համակարգերի, մշակաբույսերի կյանքի |

|   |                     |փուլերի, մոլախոտերի, ինչպես նաև            |

|   |                     |մշակաբույսերի հիվանդությունների ու         |

|   |                     |վնասատուների մասին և  դրանք ձևավորել       |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի              |36 Ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |պահանջները           |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի ֆիզիկաքիմիական            |

|   |արդյունք 1           |հատկությունները, կազմը և  տիպերը           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է որոշում հողի ֆիզիկական           |

|   |                     |հատկությունները,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում հողի մեխանիկան կազմը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի տիպերը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մշակաբույսերի  |

|   |արդյունք 2           |կյանքի պայմանները և  երկրագործության մեջ   |

|   |                     |նրանց կանոնավորման մեթոդները               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |մշակաբույսերի կյանքի փուլերը և  անհրաժեշտ  |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում երկրագործության մեջ |

|   |                     |նրանց կանոնավորման մեթոդները:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մոլախոտերի խմբերը,             |

|   |արդյունք 3           |մշակաբույսերի հիվանդությունները ու         |

|   |                     |վնասատուները և  դրանց դեմ պայքարի          |

|   |                     |միջոցառումները                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի խմբերը,  |

|   |                     |2) ճանաչում է մոլախոտերը, մշակաբույսերի    |

|   |                     |հիվանդությունները և  վնասատուները արտաքին  |

|   |                     |տեսքով,                                    |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում մոլախոտերի,            |

|   |                     |մշակաբույսերի հիվանդությունների ու         |

|   |                     |վնասատուների դեմ պայքարի միջոցառումները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել և  ընտրել տվյալ գյուղատնտեսական|

|   |արդյունք 4           |գոտու ցանքաշրջանառությունները և            |

|   |                     |երկրագործության համակարգերը                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տվյալ               |

|   |                     |գյուղատնտեսական գոտու                      |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունները,                   |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում գյուղատնտեսական գոտու    |

|   |                     |համար երկրագործության համակարգերը:         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՐԱԿՏՈՐՆԵՐ, ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ,            |

|ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ, ՄԵՔԵՆԱՏՐԱԿՏՈՐԱՅԻՆ ԱԳՐԵԳԱՏՆԵՐ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ     |

|ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ»                                                          |

|_____________________________________________________________________|

|14.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-002                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ տրակտորների, գյուղատնտեսական    |

|   |                     |մեքենաների, անասնապահական տեղակայանքների և |

|   |                     |սարքավորումների տեսակների, նրանց           |

|   |                     |կառուցվածքի, մեքենատրակտորային ագրեգատների |

|   |                     |(ՄՏԱ) ռացիոնալ կոմպլեկտավորման, շահագործման|

|   |                     |ցուցանիշները հաշվարկելու, ինչպես նաև       |

|   |                     |պահպանում և  տեխնիկական սպասարկում         |

|   |                     |իրականացնելու վերաբերյալ և  դրանք ձևավորել |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի              |54 Ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը |

|   |պահանջները           |պետք է ուսումնասիրի ՖՏԿ-4-17-001           |

|   |                     |«Երկրագործության հիմունքներ» մոդուլը:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բուսաբուծական մշակաբույսերի    |

|   |արդյունք 1           |մշակության և  բերքահավաքի համար անհրաժեշտ  |

|   |                     |տրակտորները, մեքենաներն ու գործիքները,     |

|   |                     |նրանց աշխատանքը, անվտանգության կանոնները,  |

|   |                     |կատարել դրանց կարգավորումը և               |

|   |                     |նախապատրաստումը աշխատանքի համար            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում բուսաբուծական        |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակության և  բերքահավաքի    |

|   |                     |համար անհրաժեշտ տրակտորները, մեքենաներն ու |

|   |                     |գործիքները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում առանձին տրակտորների,|

|   |                     |մեքենաների կառուցվածքը, աշխատանքի          |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տրակտորները,        |

|   |                     |մեքենաներն ու գործիքներն աշխատանքի         |

|   |                     |նախապատրաստելու և  կարգավորելու            |

|   |                     |գործընթացները:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնապահության համար անհրաժեշտ|

|   |արդյունք 2           |մեքենաներն ու սարքավորումները, նրանց       |

|   |                     |աշխատանքը, անվտանգության կանոնները, կատարել|

|   |                     |դրանց կարգավորումը և  նախապատրաստումը      |

|   |                     |աշխատանքի համար                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում անասնապահության համար|

|   |                     |անհրաժեշտ մեքենաներն ու սարքավորումները,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում առանձին մեքենաների  |

|   |                     |կառուցվածքը, աշխատանքի                     |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մեքենաներն ու       |

|   |                     |գործիքներն աշխատանքի նախապատրաստելու և     |

|   |                     |կարգավորելու գործընթացները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|Ուսումնառության      |Կոմպլեկտավորել մեքենատրակտորային ագրեգատը  |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում գյուղատնտեսական      |

|   |                     |գործընթացները և  այդ գործընթացների կատարման|

|   |                     |համար մեքենատրակտորային ագրեգատները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է կոմպլեկտավորում մեքենատրակտորային|

|   |                     |ագրեգատը:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Ուսումնառության      |Որոշել ՄՏԱ-ի շահագործական արագությունները, |

|   |արդյունք 4           |արտադրողականությունը, ագրեգատների քանակը,  |

|   |                     |վառելանյութերի և  քսայուղերի տեսակը և      |

|   |                     |քանակը                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է որոշում ՄՏԱ-ի շահագործական       |

|   |                     |արագությունները, արտադրողականությունը և    |

|   |                     |ագրեգատների քանակը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում վառելանյութերի և         |

|   |                     |քսայուղերի տեսակը և  քանակը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|27.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տրակտորների, գյուղատնտեսական   |

|   |արդյունք 5           |մեքենաների և  սարքավորումների տեխնիկական   |

|   |                     |սպասարկումների տեսակները, քանակը և         |

|   |                     |կատարման գործընթացներն ու ժամկետները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տրակտորների,        |

|   |                     |մեքենաների և  սարքավորումների տեխնիկական   |

|   |                     |սպասարկումների տեսակները քանակը, անհրաժեշտ |

|   |                     |սարքավորումները,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տրակտորների,        |

|   |                     |մեքենաների և  սարքավորումների տեխնիկական   |

|   |                     |սպասարկումների կատարման գործընթացները,     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկական          |

|   |                     |սպասարկման նշանակությունն ու ժամկետները:   |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԵՎ ՆԱԽԱՑԱՆՔԱՅԻՆ ՄՇԱԿՈՒՄ»         |

|_____________________________________________________________________|

|29.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ հողի հիմնական և  նախացանքային   |

|   |                     |մշակման, նախացանքային ագրեգատների մասին և  |

|   |                     |դրանք ձևավորել  գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի              |36 Ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը |

|   |պահանջները           |պետք է ուսումնասիրի ՖՏԿ- 4-17-001          |

|   |                     |«Երկրագործության հիմունքներ» և             |

|   |                     |ՖՏԿ-4-17-002 «Տրակտորներ, գյուղատնտեսական  |

|   |                     |մեքենաներ, սարքավորումներ,                 |

|   |                     |մեքենատրակտորային ագրեգատներ և  դրանց      |

|   |                     |տեխնիկական սպասարկում» մոդուլները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի հիմնական և  նախացանքային  |

|   |արդյունք 1           |մշակման գործընթացները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի հիմնական       |

|   |                     |մշակման գործընթացները,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի նախացանքային   |

|   |                     |մշակման գործընթացները:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի հիմնական և  նախացանքային  |

|   |արդյունք 2           |մշակություն կատարող տեխնիկական միջոցներին  |

|   |                     |ներկայացվող ագրոտեխնիկական պահանջները      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հողի մշակության        |

|   |                     |խորության շեղումներին ներկայացվող          |

|   |                     |պահանջները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում հողի փխրությանը        |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում ոռոգման ակոսներին      |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Ուսումնառության      |Կատարել հողի հիմնական և  նախացանքային      |

|   |արդյունք 3           |մշակում վարի և  նախացանքային ագրեգատների   |

|   |                     |միջոցով                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում ագրեգատը աշխատանքի       |

|   |                     |համար,                                     |

|   |                     |2) ճիշտ է նախապատրաստում դաշտը և  դաշտում  |

|   |                     |կատարվող աշխատանքների հաջորդականությունը:  |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՐԱՐՏԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ»       |

|_____________________________________________________________________|

|40.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ պարարտանյութերի տեսակների, դրանց|

|   |                     |քանակի որոշման, հողը պարարտացման ձևերի,    |

|   |                     |եղանակների և  մեքենաների,                  |

|   |                     |գյուղատնտեսությանը սպառնացող բնական        |

|   |                     |աղետներից վնասված մշակաբույսերի խնամքի և   |

|   |                     |պարարտացման առանձնահատկությունների մասին և |

|   |                     |դրանք ձևավորել  գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|Մոդուլի              |36 Ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը |

|   |պահանջները           |պետք է ուսումնասիրի ՖՏԿ-4-17-001           |

|   |                     |«Երկրագործության հիմունքներ» և             |

|   |                     |ՖՏԿ-4-17-002 «Տրակտորներ, գյուղատնտեսական  |

|   |                     |մեքենաներ, սարքավորումներ,                 |

|   |                     |մեքենատրակտորային ագրեգատներ և  դրանց      |

|   |                     |տեխնիկական սպասարկում» մոդուլները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պարարտանյութերի տեսակները      |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում պարարտանյութերի      |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում տարբեր մշակաբույսերի     |

|   |                     |համար անհրաժեշտ պարարտանյութերի տեսակները, |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում յուրաքանչյուր         |

|   |                     |մշակաբույսի համար միավոր մակերեսի հաշվով   |

|   |                     |պարարտանյութի ծախսը,                       |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում բնական աղետներից    |

|   |                     |(կարկտահարություն, ցրտահարություն և  այլն) |

|   |                     |վնասված մշակաբույսերի խնամքի և  պարարտացման|

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Ուսումնառության      |Բնութագրել օրգանական պարարտանյութերը       |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում օրգանական            |

|   |                     |պարարտանյութերը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում օրգանական                |

|   |                     |պարարտանյութերը դաշտ տեղափոխելու և  հողը   |

|   |                     |պարարտացնելու ժամկետները,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օրգանական           |

|   |                     |պարարտանյութերով հողը պարարտացնելու ձևերն  |

|   |                     |և  եղանակները,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում օրգանական                |

|   |                     |պարարտանյութերով հողը պարարտացնելու        |

|   |                     |մեքենաները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Ուսումնառության      |Բնութագրել հանքային պարարտանյութերը        |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում հանքային             |

|   |                     |պարարտանյութերը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում հանքային պարարտանյութերով|

|   |                     |հողը պարարտացնելու ժամկետները,             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հանքային            |

|   |                     |պարարտանյութերով հողը պարարտացնելու ձևերն  |

|   |                     |և  եղանակները,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում հանքային պարարտանյութերով|

|   |                     |հողը պարարտացնելու մեքենաները:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|Ուսումնառության      |Բնութագրել բակտերիալ պարարտանյութերը       |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում բակտերիալ            |

|   |                     |պարարտանյութերը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում բակտերիալ                |

|   |                     |պարարտանյութերով հողը պարարտացնելու        |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բակտերիալ           |

|   |                     |պարարտանյութերով հողը պարարտացնելու ձևերն  |

|   |                     |և  եղանակները:                             |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԵԼԻՈՐԱՏԻՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ ԵՎ ՈՌՈԳՈՒՄ»           |

|_____________________________________________________________________|

|53.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել հողերի|

|   |                     |մելիորացման և  կուլտուրականացման,          |

|   |                     |ագրոտեխնիկական և  ագրոմելիորատիվ           |

|   |                     |միջոցառումների, ոռոգման անձրևացման  և      |

|   |                     |կաթիլային եղանակի կիրառման, դրենաժային     |

|   |                     |ջրերի օգտագործման վերաբերյալ անհրաժեշտ     |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  գործնականում դրանք |

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Մոդուլի              |36 Ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |պահանջները           |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՖՏԿ-4-17-003     |

|   |                     |«Հողի հիմնական և  նախացանքային մշակում»    |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողերի մելիորացման և           |

|   |արդյունք 1           |կուլտուրականացման ագրոտեխնիկական և         |

|   |                     |ագրոմելիորատիվ միջոցառումները              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում փխրեցման միջոցով    |

|   |                     |հողի ջրաթափանցելիության և  ֆիլտրացման      |

|   |                     |արագության մեծացման նշանակությունը բույսերի|

|   |                     |աճի վրա,                                   |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում փխրեցման դերը հողի     |

|   |                     |մակերեսի կեղևակալումից  խուսափելու համար,  |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում փխրեցման դերը հողի     |

|   |                     |մակերեսից ջրի քիչ գոլորշիացման գործում,    |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում մշակաբույսերի           |

|   |                     |ընտրությունը:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Ուսումնառության      |Կազմակերպել քարքարոտ հողերի մելիորացիան և  |

|   |արդյունք 2           |կուլտուրականացումը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում քարքարոտ հողերի     |

|   |                     |մելիորացման և  կուլտուրականացման           |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դարավանդումը որպես  |

|   |                     |լանջերի հողերի արդյունավետ օգտագործման     |

|   |                     |միջոցառում,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողերի յուրացման    |

|   |                     |տեխնոլոգիան և  օգտագործվող մեխանիզմները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|Ուսումնառության      |Ոռոգման տարբեր եղանակների կիրառությունը    |

|   |արդյունք 3           |մելիորացված հողերում                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման տարբեր      |

|   |                     |եղանակների ազդեցությունը հողերի մելիորացման|

|   |                     |գործընթացում,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դրենաժային ջրերի    |

|   |                     |օգտագործման առանձնահատկությունները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման անձրևացման  |

|   |                     |եղանակը և  դրա ազդեցությունը,              |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման կաթիլային   |

|   |                     |եղանակը և  դրա ազդեցությունը:              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲՈՒՍԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»  |

|_____________________________________________________________________|

|64.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |անհրաժեշտ գիտելիքներ մշակաբույսերի         |

|   |                     |տեսակների, ցանքսի նորմաների, սերմացուների  |

|   |                     |նախապատրաստման, մշակաբույսերի մշակման      |

|   |                     |տեխնոլոգիաների, խնամքի և  մեքենայացման     |

|   |                     |գործընթացների, բերքահավաքի, բերքի          |

|   |                     |պահեստավորման, փակ գրունտում մշակաբույսերի |

|   |                     |մշակման գործընթացների վերաբերյալ և         |

|   |                     |ձևավորել  գործնականում դրանք կիրառելու     |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|Մոդուլի              |72 Ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |պահանջները           |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՖՏԿ-4-17-003     |

|   |                     |«Հողի հիմնական և  նախացանքային մշակում»    |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի տեսակները և      |

|   |արդյունք 1           |մշակման գործընթացները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |մշակման գործընթացները:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տարբեր մշակաբույսերի ցանքսի    |

|   |արդյունք 2           |նորմաները և  սերմացուի նախապատրաստման      |

|   |                     |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում տարբեր մշակաբույսերի     |

|   |                     |ցանքսի նորմաները,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սերմացուի           |

|   |                     |նախապատրաստման և  ախտահանման գործընթացները:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի մշակման խնամքի և |

|   |արդյունք 3           |մեքենայացման գործընթացները                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |մշակման մեքենայացման գործընթացները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի խնամքի|

|   |                     |գործընթացները:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բերքահավաքի ժամկետները, բերքի  |

|   |արդյունք 4           |տեղափոխման, պահեստավորման և  իրացման       |

|   |                     |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բերքի հասունության  |

|   |                     |աստիճանի որոշման ձևերը,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում բերքահավաքի անհրաժեշտ    |

|   |                     |տեխնիկական միջոցները,                      |

|   |                     |3) կարողանում է որոշել բերքի մոտավոր       |

|   |                     |քանակը,                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում բերքահավաքի ժամկետները   |

|   |                     |և  աշխատանքները,                           |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում բերքի տեղափոխման,   |

|   |                     |պահեստավորման և  իրացման գործընթացները:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել փակ գրունտում մշակաբույսերի    |

|   |արդյունք 5           |ցանքսի, մշակման և  սածիլների ձևով  աճեցման |

|   |                     |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |սերմերի նախապատրաստման գործընթացը,         |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում տարբեր մշակաբույսերի     |

|   |                     |ցանքի ժամկետները և  ցանքի ձևերը,           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում սածիլների մշակման   |

|   |                     |ագրոտեխնիկական պահանջները,                 |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում սածիլների աճեցման   |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում փակ գրունտից        |

|   |                     |սածիլների հանման, տեղափոխման և  սածիլման   |

|   |                     |գործընթացները:                             |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ, ՑԵՂԱՅԻՆ    |

|ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ԿԵՆՍԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»              |

|_____________________________________________________________________|

|79.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների տեսակների,     |

|   |                     |նրանց ծագման, ցեղային հատկությունների ու   |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունների և      |

|   |                     |կենդանիների ծնի վերաբերյալ գիտելիքներ և    |

|   |                     |դրանք գործնականում կիրառելու               |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Մոդուլի              |36 ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |պահանջները           |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոշոր եղջերավոր կենդանիների    |

|   |արդյունք 1           |ցեղային հատկանիշներն ու կենսաբանական       |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է շարադրում խոշոր եղջերավոր        |

|   |                     |կենդանիների ցեղային հատկությունները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում համապատասխան ցեղը`       |

|   |                     |ելնելով տեղի բնակլիմայական պայմաններից,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների կենսաբանական                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում խոշոր եղջերավոր        |

|   |                     |կենդանիների ծնի նախապատրաստման և           |

|   |                     |իրականացման աշխատանքների կազմակերպումը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիների     |

|   |արդյունք 2           |ցեղային հատկություններն ու կենսաբանական    |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների ցեղային հատկությունները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում համապատասխան ցեղը`       |

|   |                     |ելնելով տեղի բնակլիմայական պայմաններից,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների կենսաբանական                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում մանր եղջերավոր         |

|   |                     |կենդանիների ծնի նախապատրաստման և           |

|   |                     |իրականացման աշխատանքների կազմակերպումը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի ցեղային հատկություններն |

|   |արդյունք 3           |ու կենսաբանական առանձնահատկությունները     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի ցեղային      |

|   |                     |հատկությունները,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում համապատասխան ցեղը,       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի              |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունները,       |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում խոզերի ծնի             |

|   |                     |նախապատրաստման և  իրականացման աշխատանքների |

|   |                     |կազմակերպումը:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|Ուսումնառության      |Դասակարգել թռչունների տեսակներն ու ցեղերը  |

|   |արդյունք 4           |և  ներկայացնել նրանց կենսաբանական          |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների տեսակները|

|   |                     |և  ցեղերը,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում համապատասխան տեսակն ու   |

|   |                     |ցեղը,                                      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունները,       |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում թռչունների             |

|   |                     |ինկուբացիոն շրջանը:                        |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԿԵՐԱԿՐՈՒՄ ԵՎ ԽՆԱՄՔ»  |

|_____________________________________________________________________|

|92.|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-008                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների կերակրման,     |

|   |                     |առանձին սեռահասակային խմբերի համար կազմվող |

|   |                     |լիարժեք կերաբաժինների, կերամիավորների,     |

|   |                     |բիոպրեպարատների, խնամքի, հիվանդությունների |

|   |                     |և  զոոհիգիենիկ հիմնական սկզբունքների       |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  դրանք գործնականում|

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Մոդուլի              |54 ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |պահանջները           |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՖՏԿ-4-17-007     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների ցեղատեսակները,|

|   |                     |ցեղային հատկություններն ու կենսաբանական    |

|   |                     |առանձնահատկությունները» և  ՖՏԿ-4-17-002    |

|   |                     |«Տրակտորներ, գյուղատնտեսական մեքենաներ,    |

|   |                     |սարքավորումներ, մեքենատրակտորային          |

|   |                     |ագրեգատներ և  դրանց տեխնիկական սպասարկում» |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Գնահատման կարգը      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |                     |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոշոր եղջերավոր կենդանիների    |

|   |արդյունք 1           |կերակրման և  խնամքի հիմնական գործընթացները |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|                     |1) ճիշտ է չափում, կշռում կերերը, կազմում   |

|   |                     |կերախառնուրդները,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մսուրային և         |

|   |                     |արոտային շրջաններում կենդանիների ջրումը,   |

|   |                     |պահվածքի գործընթացները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում լիարժեք կերաբաժնի   |

|   |                     |նպատակը և  կազմում կերաբաժին տարբեր        |

|   |                     |սեռահասակային խմբերի համար,                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում անասնաշենքի         |

|   |                     |զոոհիգիենիկ առաջնային պահանջները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիների     |

|   |արդյունք 2           |կերակրման և  խնամքի հիմնական գործընթացները |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում կերախառնուրդներ և        |

|   |                     |ներկայացնում կերակրման աշխատանքները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մսուրային և         |

|   |                     |արոտային շրջաններում կենդանիների ջրելու,   |

|   |                     |խնամքի կազմակերպման աշխատանքները,          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում լիարժեք կերաբաժնի   |

|   |                     |նպատակը և  կազմում կերաբաժին տարբեր        |

|   |                     |սեռահասակային խմբերի համար,                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում անասնաշենքի         |

|   |                     |զոոհիգիենիկ առաջնային պահանջները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի կերակրման և  խնամքի     |

|   |արդյունք 3           |հիմնական գործընթացները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում կերախառնուրդներ և        |

|   |                     |ներկայացնում կերակրման աշխատանքների        |

|   |                     |կազմակերպումը,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մսուրային և         |

|   |                     |արոտային շրջաններում կենդանիները ջրելու    |

|   |                     |աշխատանքների կազմակերպումը,                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում լիարժեք կերաբաժնի   |

|   |                     |նպատակը և  կազմում կերաբաժին տարբեր        |

|   |                     |սեռահասակային խմբերի համար,                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում անասնաշենքի         |

|   |                     |զոոհիգիենիկ առաջնային պահանջները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների կերակրման և  խնամքի |

|   |արդյունք 4           |հիմնական սկզբունքները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում կերախառնուրդներ և        |

|   |                     |ներկայացնում կերակրման աշխատանքների        |

|   |                     |կազմակերպումը,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լիարժեք կերաբաժնի   |

|   |                     |նպատակը և  նրա կազմումը թռչունների առանձին |

|   |                     |տեսակների համար,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մսատու /բրոյլեր/ և  |

|   |                     |ածան հավերի կերակրման                      |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում անասնաշենքի         |

|   |                     |զոոհիգիենիկ առաջնային պահանջները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 5           |հիվանդությունները և  դրանց կանխարգելման ու |

|   |                     |պայքարի հիմնական գործընթացները             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների հիվանդությունները և  դրանց     |

|   |                     |կանխարգելման ու պայքարի հիմնական           |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների հիվանդությունները և  դրանց     |

|   |                     |կանխարգելման ու պայքարի հիմնական           |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի              |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց կանխարգելման ու |

|   |                     |պայքարի հիմնական գործընթացները,            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց կանխարգելման ու |

|   |                     |պայքարի հիմնական գործընթացները,            |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ձկների              |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց կանխարգելման ու |

|   |                     |պայքարի հիմնական գործընթացները,            |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների           |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց կանխարգելման ու |

|   |                     |պայքարի հիմնական գործընթացները:            |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |

|_____________________________________________________________________|

|107|Մոդուլի դասիչը       |ՖՏԿ-4-17-009                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիներից, թռչուններից, |

|   |                     |ձկան որոշակի տեսակներից և  մեղվից ստացված  |

|   |                     |մթերքների արտադրության տեխնոլոգիաների      |

|   |                     |վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և          |

|   |                     |ձևավորել  գործնականում դրանք կիրառելու     |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|109|Մոդուլի              |72 ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Մուտքային            |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը |

|   |պահանջները           |պետք է ուսումնասիրած լինի ՖՏԿ-4-17-007     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների տեսակները,    |

|   |                     |ցեղային հատկանիշներն ու կենսաբանական       |

|   |                     |առանձնահատկությունները» և  ՖՏԿ-4-17-008    |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների կերակրում և   |

|   |                     |խնամք» մոդուլները:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Գնահատման կարգը      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |                     |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|112|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոշոր եղջերավոր կենդանիներից   |

|   |արդյունք 1           |ստացվող սննդամթերքների` կաթի, մսի և        |

|   |                     |կաթնամսամթերքների արտադրության հիմնական    |

|   |                     |սկզբունքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիներից ստացվող կաթի արտադրության     |

|   |                     |գործընթացները և  կաթնամթերքների պատրաստման |

|   |                     |հիմնական սկզբունքները,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիներից ստացվող մսի արտադրության և    |

|   |                     |կաթնամսամթերքների պատրաստման հիմնական      |

|   |                     |սկզբունքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերից ստացվող սննդամթերքների`|

|   |արդյունք 2           |ճարպի, մսի արտադրության հիմնական           |

|   |                     |սկզբունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ճարպային, մսային և  |

|   |                     |բեկոնային բտման սկզբունքները,              |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում տարբեր սեռահասակային     |

|   |                     |խմբերի բտման աստիճանները,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում մսի, ճարպի որակը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիների     |

|   |արդյունք 3           |ցեղերից ստացվող մսի, բրդի, կաթի,           |

|   |                     |արտադրության սկզբունքներն ու ցուցանիշները  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիներից ստացվող մսի, կաթի արտադրության|

|   |                     |և  կաթնամթերքների պատրաստման հիմնական      |

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |2) հստակ ներկայացնում է մանր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների բտման եղանակները,              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խուզի կազմակերպման  |

|   |                     |աշխատանքները և  տեսակավորում տարբեր տեսակի |

|   |                     |և  որակի բուրդը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ՀՀ-ում բուծվող թռչունների      |

|   |արդյունք 4           |ցեղերից ձվի և  թռչնամսի արտադրության       |

|   |                     |սկզբունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում բուծվող      |

|   |                     |հավերի ցեղերից ձվի արտադրության հիմնական   |

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բրոյլերային ճտերի   |

|   |                     |աճեցման սկզբունքները,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչնամսի            |

|   |                     |արտադրության գործընթացը:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ձկնաբուծական արհեստական        |

|   |արդյունք 5           |լճակներում իշխան և  ծածան ձկնատեսակների    |

|   |                     |աճեցման և  ձկնկիթի ստացման հիմնական        |

|   |                     |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում իշխան ձկան աճեցման  |

|   |                     |հիմնական գործընթացները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում իշխանի ձկնկիթի      |

|   |                     |ստացման սկզբունքները,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ծածանի աճեցման      |

|   |                     |հիմնական գործընթացները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ծածանի ձկնկիթի      |

|   |                     |ստացման սկզբունքները:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեղվամթերքների արտադրության    |

|   |արդյունք 6           |տեխնոլոգիական գործընթացները                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղվաբուծության     |

|   |                     |ավանդական և  ոչ ավանդական մեթոդները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում մեղուների բազմացման  |

|   |                     |եղանակները, դրանց ժամկետները և             |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մայրաբուծության     |

|   |                     |ընդհանուր բնութագիրը,                      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում վերամշակման ենթակա  |

|   |                     |հիմնական և  լրացուցիչ մեղվամթերքները:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
17.11.2017
N 1334-Ն
Հրաման