Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02.5 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵՐԱՅԻՆ) ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱ ...

 

 

110.1335.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017508

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1335-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02.5 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵՐԱՅԻՆ) ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.02.01.5 «ՖԵՐՄԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 205-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0811.02.5 «Գյուղացիական (ֆերմերային)

տնտեսության կազմակերպում» մասնագիտության ֆերմեր որակավորման

հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ

մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ, ՆՐԱՆՑ ՈՐԱԿԱԿԱՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ»       |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  հողերի տեսակների, նրանց          |

|   |                     |բերրիության հատկությունների, տարածված      |

|   |                     |հողատիպերի, հողերի որակական                |

|   |                     |հատկությունների, գնահատման մեթոդների,      |

|   |                     |ինչպես նաև  առանձին հողատիպերում տարբեր    |

|   |                     |մշակաբույսերի տեղաբաշխման վերաբերյալ       |

|   |                     |գիտելիքները գործնականում կիրառելու         |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Բնութագրել հողը, հողի տեսակները, տարածված  |

|   |արդյունք 1           |հողատիպերը և  հողատեսքերը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում հողը, նրա            |

|   |                     |կազմությունը, հատկությունները,             |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում հողի տեսակները,      |

|   |                     |հողերի տիպերի և  հողատեսքերը,              |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում ըստ հողատիպերի       |

|   |                     |մշակաբույսերի տեղաբաշխման                  |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Բացատրել հողի բերրիության տեսակները և      |

|   |արդյունք 2           |հողում ընթացող գործընթացները               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի բնական         |

|   |                     |բերրիությանը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է  բացատրում հողի արհեստական       |

|   |                     |բերրիությանը,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում հողի տնտեսական         |

|   |                     |բերրիությունը,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր բերրիության  |

|   |                     |հողերի օգտագործման արդյունավետ             |

|   |                     |ուղղությունները ըստ տնտեսական շրջանների:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Բնութագրել հողերի որակական գնահատման       |

|   |արդյունք 3           |մեթոդները և  ցուցանիշները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հողերի որակական        |

|   |                     |գնահատման մեթոդները,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում հողերի որակական        |

|   |                     |գնահատման ցուցանիշների համակարգը,          |

|   |                     |3) ճիշտ է ընտրում հողերի որակական գնահատման|

|   |                     |նմուշներ:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|Ուսումնառության      |Հաշվարկել հողերի տնտեսական գնահատումը      |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողերի տնտեսական    |

|   |                     |գնահատման մեթոդները,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողերի տնտեսական    |

|   |                     |գնահատման հիմնական ցուցանիշները,           |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում հողերի տնտեսական      |

|   |                     |գնահատականը:                               |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|14.|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-002                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  հողի մշակման նպատակների և        |

|   |                     |խնդիրների, հողի մշակման հիմնական և         |

|   |                     |մակերեսային համակարգերի, նրանց կիրառման    |

|   |                     |եղանակների և  ձևերի  մասին գիտելիքները,    |

|   |                     |որոնք կապված են բույսերի աճի և  զարգացման  |

|   |                     |համար համապատասխան պահանջների և  հողային   |

|   |                     |պայմանների ստեղծման հետ, գործնականում      |

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի տևողություն  |102 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-001 «Հողի         |

|   |                     |տեսակները, նրանց որակական գնահատումը»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Ուսումնառության      |Բացատրել հողի մշակման անհրաժեշտությունը,   |

|   |արդյունք 1           |նպատակը, խնդիրները, նրանց  իրականացման     |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացները                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հողի մշակման նպատակը և |

|   |                     |անհրաժեշտությունը,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման        |

|   |                     |խնդիրները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում հողի մշակման           |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|Ուսումնառության      |Բացատրել հողի հիմնական և  մակերեսային      |

|   |արդյունք 2           |մշակումների եղանակները և  ձևերը,  հողային  |

|   |                     |գործոնների նկատմամբ մշակաբույսերի          |

|   |                     |պահանջների առանձնահատկությունները          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է  բացատրում հողի հիմնական և       |

|   |                     |մակերեսային մշակման եղանակները,            |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում հողի մուլչապատման      |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  եղանակները,           |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում հողային գործոնների     |

|   |                     |նկատմամբ մշակաբույսերի պահանջները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|Ուսումնառության      |Բացատրել հողի մշակման համակարգերի կիրառումն|

|   |արդյունք 3           |ըստ բնակլիմայական գոտիների կապված հողի     |

|   |                     |ցանքային, հետցանքյա և  բերքահավաքին        |

|   |                     |հաջորդող գործընթացների հետ                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հողի մշակման           |

|   |                     |համակարգերը տարբեր բնակլիմայական           |

|   |                     |գոտիներում,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում նախացանքային, ցանքային |

|   |                     |և  հետցանքյա գործընթացները,                |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում բերքահավաքին հաջորդող  |

|   |                     |գործընթացները:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Ուսումնառության      |Բացատրել ցելերի մշակման առանձնահատկու-     |

|   |արդյունք 4           |թյունները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ցելերի էությունը և  |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ցելերի կիրառման     |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ցելերի կիրառման     |

|   |                     |տեխնոլոգիաները:                            |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՐԱՐՏԱՆՅՈՒԹԵՐ, ՆՐԱՆՑ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ»  |

|_____________________________________________________________________|

|27.|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  պարարտանյութերի տեսակների        |

|   |                     |առանձնահատկությունների, պարարտանյութերը հող|

|   |                     |մտցնելու եղանակների, դրանց համատեղ         |

|   |                     |կիրառման, պարարտանյութերը ըստ սննդանյութերի|

|   |                     |պարունակության և  ազդեցության բնույթի      |

|   |                     |դասակարգման վերաբերյալ գիտելիքները         |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-002 «Հողի մշակման |

|   |                     |համակարգերը» մոդուլը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|Ուսումնառության      |Դասակարգել պարարտանյութերը և  բնութագրել   |

|   |արդյունք 1           |օրգանական պարարտանյութերը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է դասակարգում պարարտանյութերը,     |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում պարարտանյութերը հողը   |

|   |                     |մտցնելու ձևերը,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է դասակարգում օրգանական            |

|   |                     |պարարտանյութերի տեսակները (գոմաղբ,         |

|   |                     |կոյաջուր, տորֆ, կոմպոստներ, թռչունների     |

|   |                     |ծերտը),                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում գոմաղբի սննդարար       |

|   |                     |նյութերի պարունակությունը (ազոտ, ֆոսֆոր,   |

|   |                     |կալիում, կալցիում, մագնեզիում),            |

|   |                     |5) ճիշտ է  բացատրում տարբեր մշակաբույսերի  |

|   |                     |բերքատվություն վրա օրգանական               |

|   |                     |պարարտանյութերի ազդեցությունը,             |

|   |                     |6) ճիշտ է բացատրում հիմնականում գոմաղբը երբ|

|   |                     |են դաշտ փոխադրում և  ինչ մեքենաների        |

|   |                     |օգնությամբ են հող մտցնում:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|Ուսումնառության      |Բնութագրել հանքային պարարտանյութերը        |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է դասակարգում հանքային             |

|   |                     |պարարտանյութերի տեսակները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է դասակարգում հանքային տարբեր      |

|   |                     |պարարտանյութերի ազդեցությունը մշակաբույսերի|

|   |                     |բերքատվության վրա,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում հանքային               |

|   |                     |պարարտանյութերը հող մտցնելու եղանակները և  |

|   |                     |ժամանակը,                                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հանքային            |

|   |                     |պարարտանյութերի տեղափոխման և  հող մտցնելու |

|   |                     |մեքենաները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Ուսումնառության      |Բնութագրել բակտերիալ պարարտանյութերը       |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բակտերիալ           |

|   |                     |պարարտանյութերի առանձնահատկությունները,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բակտերիալ           |

|   |                     |պարարտանյութերի ազդեցությունը տարբեր       |

|   |                     |մշակաբույսերի բերքատվության վրա,           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր մշակաբույսերի|

|   |                     |մշակման համար անհրաժեշտ տարբեր բակտերիալ   |

|   |                     |պարարտանյութերի  քանակը:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պարարտացման համակարգը          |

|   |արդյունք 4           |խոտադաշտային ցանքաշրջանառություններում     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում օրգանական և         |

|   |                     |հանքային պարարտանյութերի  կիրառումը,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պարարտանյութերը հող |

|   |                     |մտցնելու միջոցառումները` կուտակումը, ճիշտ  |

|   |                     |պահպանումը և  ժամանակին դաշտ փոխադրումը,   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ցանքաշրջանառության  |

|   |                     |մեջ օրգանական և  հանքային պարարտանյութերի  |

|   |                     |նշանակությունը:                            |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲՈՒՅՍԵՐԻ ԿՅԱՆՔԻՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ ԵՎ ՆՐԱՆՑ    |

|ՌԵԺԻՄՆԵՐԸ»                                                           |

|_____________________________________________________________________|

|40.|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  կենդանական աշխարհի գոյատևման     |

|   |                     |համար օրգանական նյութ ստեղծող մշակաբույսերի|

|   |                     |կյանքին անհրաժեշտ պահանջների, նրանց ունեցած|

|   |                     |դերի, նշանակության, ինչպես նաև  այդ        |

|   |                     |պահանջների ու պայմանների մասին գիտելիքները |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-003               |

|   |                     |«Պարարտանյութեր, նրանց տեսակները և         |

|   |                     |օգտագործումը» մոդուլը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի կյանքի անհրաժեշտ |

|   |արդյունք 1           |գործոնները, նրանց դերը և  նշանակությունը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է մեկնաբանում բույսերի կողմից      |

|   |                     |օրգանական նյութ (բերք) ստեղծելու համար     |

|   |                     |բույսերի կյանքին անհրաժեշտ պահանջները      |

|   |                     |(գործոնները),                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի կյանքին    |

|   |                     |անհրաժեշտ գործոնների դերն ու               |

|   |                     |նշանակությունը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բույսի կյանքին անհրաժեշտ       |

|   |արդյունք 2           |գործոնների հիմնավորման գիտական             |

|   |                     |երկրագործության օրենքները և  դրանց կիրառման|

|   |                     |արդյունավետությունը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում գիտական             |

|   |                     |երկրագործության օրենքները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի կողմից     |

|   |                     |օրգանական նյութի ստեղծման համար            |

|   |                     |երկրագործության օրենքների կիրառման         |

|   |                     |արդյունավետությունը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել յուրաքանչյուր գործոնի          |

|   |արդյունք 3           |ազդեցությունը                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր բույսերի     |

|   |                     |պահանջներին համապատասխան նրանց աճի և       |

|   |                     |զարգացման համար անհրաժեշտ պայմանները,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բնակլիմայական տարբեր|

|   |                     |գոտիներում մշակաբույսերի կառուցվածքը,      |

|   |                     |բույսի աճի և  զարգացման համար անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործոնների օպտիմալ պայմանների համադրումը:  |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԱՇՏԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԻ  |

|ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ»                                                      |

|_____________________________________________________________________|

|51.|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  դաշտային մշակաբույսերի           |

|   |                     |դասակարգման, սերմնաբուծության, դաշտային    |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակության տեխնոլոգիաների,   |

|   |                     |նրանց նշանակության և  դերի, օգտագործման,   |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունների, աճի և |

|   |                     |զարգացման, աճի փուլերի անցման համար ունեցած|

|   |                     |պահանջների, բերքի, բերքահավաքի և           |

|   |                     |պահեստավորման վերաբերյալ գիտելիքները       |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|Մոդուլի տևողությունը |84 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-004 «Բույսերի     |

|   |                     |կյանքին անհրաժեշտ գործոնները և  նրանց      |

|   |                     |ռեժիմները» մոդուլը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դաշտային մշակաբույսերի         |

|   |արդյունք 1           |տեսակները և  մշակման տեխնոլոգիաները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |մշակման տեխնոլոգիաները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դաշտային մշակաբույսերի առանձին |

|   |արդյունք 2           |սորտերի կենսաբանական                       |

|   |                     |առանձնահատկությունները, կախված վեգետացիայի |

|   |                     |տևողությունից  և  մշակության ժամկետներից   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում դաշտային            |

|   |                     |մշակաբույսերի առանձին սորտերի կենսաբանական |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր մշակաբույսերի|

|   |                     |վեգետացիայի տևողությունները  և  մշակության |

|   |                     |ժամկետները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մշակաբույսերի  |

|   |արդյունք 3           |աճի տարբեր փուլերում ունեցած պահանջները,   |

|   |                     |կախված բնակլիմայական տարբեր գոտիների       |

|   |                     |պայմաններից                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր գոտիների     |

|   |                     |բնակլիմայական պայմանները,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում մշակաբույսերի աճի    |

|   |                     |տարբեր փուլերում առաջադրվող պահանջները:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բերքահավաքի ժամկետները,        |

|   |արդյունք 4           |բերքահավաքի, բերքի տեղափոխման և            |

|   |                     |պահեստավորման գործընթացները                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բերքի հասունության  |

|   |                     |աստիճանի որոշման ձևերը  և  բերքի մոտավոր   |

|   |                     |քանակը,                                    |

|   |                     |2) կարողանում է որոշել բերքահավաքի         |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում բերքահավաքի, բերքի   |

|   |                     |տեղափոխման և  պահեստավորման գործընթացները: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դաշտային մշակաբույսերի         |

|   |արդյունք 5           |մշակության մեքենայացման և  խնամքի          |

|   |                     |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում դաշտային            |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակության մեքենայացման      |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դաշտային            |

|   |                     |մշակաբույսերի խնամքի գործընթացները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տարբեր մշակաբույսերի ցանքսի    |

|   |արդյունք 6           |նորմաները և  սերմացուի նախապատրաստումը     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր մշակաբույսերի|

|   |                     |ցանքսի նորմաները,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սերմացուի           |

|   |                     |նախապատրաստման գործընթացները:              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ     |

|ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ»                                                         |

|_____________________________________________________________________|

|68.|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  ավտոմոբիլների, տրակտորների,      |

|   |                     |գյուղատնտեսական մեքենաների, անասնապահական  |

|   |                     |տեղակայանքների և  սարքավորումների          |

|   |                     |տեսակների, նրանց կառուցվածքի, շահագործման  |

|   |                     |և  տեխնիկական սպասարկումների,              |

|   |                     |մեքենատրակտորային ագրեգատների (ՄՏԱ)        |

|   |                     |ռացիոնալ կոմպլեկտավորման, աշխատանքների     |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացների վերաբերյալ     |

|   |                     |գիտելիքները գործնականում կիրառելու         |

|   |                     |կարողություններ, գյուղատնտեսական տեխնիկայի |

|   |                     |շահագործման ցուցանիշները հաշվարկելու, դրանք|

|   |                     |աշխատանքին նախապատրաստելու,  դաշտում       |

|   |                     |կարգավորելու և  վարելու, վառելանյութերի և  |

|   |                     |քսայուղերի տեսակները տարբերելու, նրանց     |

|   |                     |անհրաժեշտ քանակը որոշելու, ինչպես նաև      |

|   |                     |պահպանում իրականացնելու կարողություններ:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Մոդուլի տևողությունը |84 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-005 «Դաշտային     |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակություն և  բերքահավաքի   |

|   |                     |տեխնոլոգիաներ» մոդուլը:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեքենաների համակարգը,          |

|   |արդյունք 1           |բուսաբուծական և  անասնապահական մթերքների   |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիական գործընթացների   |

|   |                     |համալիր մեքենայացման և  ավտոմատացման       |

|   |                     |միջոցները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Կատարման չափանիշները |1) բնութագրում է բուսաբուծական և           |

|   |                     |անասնապահական մթերքների արտադրության       |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ներկայացնում է տնտեսությանն անհրաժեշտ   |

|   |                     |տեխնիկական միջոցների ընտրության մեթոդը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մեքենաների և   |

|   |արդյունք 2           |սարքավորումների կառուցվածքը, տեխնիկական և  |

|   |                     |շահագործական ցուցանիշները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է նկարագրում մեքենաների կառուցվածքը|

|   |                     |և  աշխատանքի սկզբունքը,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում  տեխնիկական միջոցների    |

|   |                     |շահագործական ցուցանիշները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Ուսումնառության      |Կազմել մեքենատրակտորային ագրեգատներ, որոշել|

|   |արդյունք 3           |նրանց կազմն ու քանակը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է որոշում մեքենայական ագրեգատների, |

|   |                     |վառելանյութերի և  քսայուղերի քանակը,       |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում տրակտորների և            |

|   |                     |ավտոմոբիլների ծանրաբեռնվածության գրաֆիկներ:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|79.|Ուսումնառության      |Որոշել տեխնիկական սպասարկումների տեսակները |

|   |արդյունք 4           |և  քանակը                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է որոշում տեխնիկական սպասարկումների|

|   |                     |և  նորոգումների տեսակները, քանակը և        |

|   |                     |կատարման ժամկետները,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում տրակտորների,             |

|   |                     |ավտոմոբիլների, գյուղատնտեսական մեքենաների  |

|   |                     |և  սարքավորումների պլան գրաֆիկը:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տրակտորների, ավտոմոբիլների,    |

|   |արդյունք 5           |գյուղատնտեսական մեքենաների և               |

|   |                     |սարքավորումների պահպանման եղանակները և     |

|   |                     |տեխնոլոգիաները                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տեխնիկայի պահպանման |

|   |                     |դրույթներն և  հրահանգները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բաց, փակ և          |

|   |                     |կոմբինացված պահպանման եղանակների           |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պահպանման ժամանակ   |

|   |                     |տեխնիկական միջոցների խնամքի և  տեխնիկական  |

|   |                     |սպասարկման ձևերն  և  միջոցները,            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում պահպանման ժամանակ   |

|   |                     |հակահրդեհային միջոցառումները և  միջոցները: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Ուսումնառության      |Բացատրել տրակտորների, ավտոմոբիլների,       |

|   |արդյունք 6           |գյուղատնտեսական մեքենաների և               |

|   |                     |սարքավորումների վարման անվտանգության       |

|   |                     |կանոնները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տրակտորների և       |

|   |                     |ավտոմեքենաների վրա աշխատելու ժամանակ       |

|   |                     |կիրառվող անվտանգության կանոնները,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տրակտորիստի և       |

|   |                     |ավտովարորդի հիմնական պարտականություններն և |

|   |                     |նրանից պահանջվող անհրաժեշտ                 |

|   |                     |հոգեբանաֆիզիկական հատկությունները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  խաղողի և  պտղատու այգիների       |

|   |                     |մշակության, բերքահավաքի տեխնոլոգիաների     |

|   |                     |կիրառման, օգտագործվող մեքենաները           |

|   |                     |նկարագրման, պտղատու ծառերի տեսակների       |

|   |                     |ընտրության, դաշտի նախապատրաստման, տնկման,  |

|   |                     |խնամքի, հիվանդությունների կանխորոշման և    |

|   |                     |բուժման, բերքահավաքի, տեղափոխման և         |

|   |                     |պահպանության, տեխնիկական միջոցների         |

|   |                     |ընտրության և  օգտագործման կարողություններ: |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Մոդուլի տևողությունը |84 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-005 «Դաշտային     |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակություն և  բերքահավաքի   |

|   |                     |տեխնոլոգիաներ» մոդուլը:                    |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել  պտղատու տնկարանների հիմնման,  |

|   |արդյունք 1           |տնկանյութի արտադրության տեխնոլոգիան        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է կատարում խաղողի և  պտղի տեսակների|

|   |                     |ընտրությունը ըստ  հողակլիմայական պայմանների|

|   |                     |և  նկարագրում գոտիականությունը,            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պտղատու տնկարանների |

|   |                     |հիմնման, և  տնկանյութի արտադրության        |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացները:               |

|92.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել այգիների հիմնման հողատարածքի   |

|   |արդյունք 2           |ընտրության, նախապատրաստման և  կարգավորման  |

|   |                     |տեխնոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է նկարագրում այգիների հիմնման համար|

|   |                     |հողատարածքի ընտրության և  նախապատրաստման   |

|   |                     |չափանիշները,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դաշտի ձևանշման  և   |

|   |                     |ծառերի սնման մակերեսի որոշման հիմնական     |

|   |                     |չափանիշները,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում այգիների հողի       |

|   |                     |նախապատրաստման տեխնոլոգիական գործընթացները,|

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում այգում հողի         |

|   |                     |միջշարային և  միջբնային մշակման            |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացները և              |

|   |                     |ագրոտեխնիկական պահանջները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խաղողի արմատակալների և  պտղի   |

|   |արդյունք 3           |տնկիների տնկման, այգեթաղի և  այգեբացի      |

|   |                     |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տնկման փոսերի փորման|

|   |                     |և  ակոսների անցկացման գործընթացները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ինտենսիվ այգիների   |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի և  պտղի      |

|   |                     |արմատակալների տեսակները և                  |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի արմատակալների|

|   |                     |և  պտղի տնկիների տնկման ձևերը,             |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում խաղողի անդալիզի     |

|   |                     |գործընթացը,                                |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման ակոսների և  |

|   |                     |ջրապահ հարթակների պատրաստման տեխնոլոգիան,  |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում այգեթաղի և  այգեբացի|

|   |                     |գործընթացները:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ծառերի և  վազերի էտի ու        |

|   |արդյունք 4           |ձևավորման,  ինչպես նաև  պատվաստման         |

|   |գործընթացները        |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում էտի եղանակները և    |

|   |                     |դրանց ազդեցությունը բույսերի վրա,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ծառերի և  վազերի էտի|

|   |                     |ժամկետները, տեխնիկան և  գործիքները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում ծառերի և  վազերի      |

|   |                     |պատվաստման դերը պտղաբուծության և           |

|   |                     |խաղողաբուծության ինտենսիվացման գործում,    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում պատվաստակալներին    |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները և  պատվաստման       |

|   |                     |ձևերը:                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել այգիների սնուցման,             |

|   |արդյունք 5           |հիվանդությունների, վնասատուների դեմ պայքարի|

|   |                     |միջոցառումները և  փոշոտման գործընթացի      |

|   |                     |կազմակերպումը                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում պտղատու ծառերի և    |

|   |                     |վազերի հանքային տարրերի սննդառության       |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  դրանց            |

|   |                     |ազդեցությունը բույսերի բերքատվության և     |

|   |                     |պտուղների որակի վրա,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում պարարտանյութերի       |

|   |                     |տեսակները, պարարտացման ձևերն  ու նորմաները,|

|   |                     |ժամկետները և  սնուցման եղանակները          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում փոշոտման եղանակները |

|   |                     |և  առանձնահատկությունները` ըստ բույսերի    |

|   |                     |տեսակների:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բերքահավաքի, բերքի տեղափոխման  |

|   |արդյունք 6           |և  պահեստավորման գործընթացները             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում պտղի և  խաղողի      |

|   |                     |հասունության աստիճանի, բերքատվության և     |

|   |                     |բերքահավաքի ժամկետների որոշման մեթոդները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բերքահավաքի         |

|   |                     |եղանակները և  անհրաժեշտ տեխնիկական,        |

|   |                     |տրանսպորտային և  օժանդակ միջոցները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բերքի պահեստավորման |

|   |                     |գործընթացը,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում բերքահավաքի ժամանակ |

|   |                     |աշխատանքի անվտանգության  կանոնները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1335-Ն
Հրաման